achtergrond

Geenstijl

Tom doet "aardig" in Amsterdam-Noord

koekiemevrouw.jpgWat het Ronald McDonaldhuis is voor de hamburgerindustrie, is SIRE voor de reclameboys. Het godganse jaar doen die paarse broeken niets anders dan liegen, bedriegen en agitprop bedrijven voor de hoogstbiedende. Ze vragen 500 euro voor een uurtje neuspeuteren en noemen dat een brainstorm, tussen de middag schofferen ze het personeel in de lunchhoreca en na vijven naaien ze hun vrouw met de stagiaire. Maar wel een SIRE-campagne op de showreel. En dus een dikke duim omhoog op de Deug Index. Vandaag kwamen de adfohypocrieten uit Amstelveen en omstreken met hun allertreurigste campagne ooit. Speciaal voor SIRE werkte iedereen belangeloos mee aan een in- en intrieste ChristenUnieachtige kudtcampagne. "Aardige mensen. Hoe gaan we er mee om." Idee: Balkenende. Copy: Rouvoet. Creatie: Bureau JezusEO/SGP. Goedverdoemme, wat een leeghoofdige morele naïveteit. Hallo, stelletje MultiLul Goebbeltjes. Dat gaat niet werken. Effie -1. Check maar eens wat onze Tom vandaag meemaakte in Amsterdam-Noord. Thee? Koekje erbij? FILMPJE.

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.