Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Kiloknallen met Hindoes in Nepal

kiloknallen477.jpgOndanks vele protesten en petities gaat het slachten van 200.000 beestjes in Bariyapur, Nepal ter ere van een Hindoe godin Gadhimai deze dagen gewoon doorrr. Vandaag 15.000 buffeltjes. Morgen 100.000 geiten, hanen en duifjes. Want dat ies koeltoer. Meer over dit gezellige offerfeest in Times of India.

Reaguursels

Inloggen

God, waar lullen jullie over, ooit in Nepal geweest? Wie Nepali bestempelt als kutvolk, weet werkelijk niet waar je over praat. Gewoon een jaartje gaan wonen en kijken of je dan nog zo moralistisch ouwehoert. Dat heet nou toevallig een cultuurverschil.

En ik ben het zeker met diegene eens die onszelf voor hypocriet verslijt. Wat gebeurt er voor verheffends in onze abbetoirs? Word vegetarier of houd je muil

Hans de Vries6715 | 26-11-09 | 00:07

Ach, dat doen we hier elke week. Niks bijzonders dus.

Amstel | 25-11-09 | 14:46

Stel jullie niet aan. Kijk eens wat wij hier per dag afslachten omdat iedereen zonodig dagelijks vlees op zijn of haar bord wil.
Ofwel vegetarier worden, ofwel bek houden en die mensen hun gang laten gaan.

Phobophrysk | 25-11-09 | 13:10

Mensen die zelf kunnen denken geloven niet in een God. Ik geloof in de God Hirikolaatje! Die God gebied mij iedere december 200.000 indianezen te slachten.

Mgr. Denwop | 25-11-09 | 12:42

Groenlinks maakt zich druk over de donatie's die PVV anoniem ontvangt. Maar deze horror die jaarlijks overal en met overal bedoel ik ook overal, zelfs in +31 voorkomt rept geen Groen Links of Sp of andere smurf.

Jabalinero | 25-11-09 | 11:11

Wat voor God wilt zoiets barbaars ?? De Duivel zeker !!

Jabalinero | 25-11-09 | 11:08

vreselijk

Manonvriendelijk | 25-11-09 | 09:22

Heeft Thieme al kamervragen gesteld aan Koenders? Die machettes zijn vast gemaakt door Solingen in opdracht van Koenders en verscheept via en door Nederlandse logistieke- en hulporganisaties.

Tobus | 25-11-09 | 08:41

eens te meer blijkt maar weer: achterlijke, agressieve barbaren in een era van zeer vroege tijden. Sadisten, opportunisten, ongeletterden,haters, gefrustreerden, mislukte macho`s tot zelf gekozen dictators. Samengevat: de wereld is beter af zonder religie en in het bijzonder zonder Islam (=vrede.. hahahaha)

Flosdraadje | 25-11-09 | 08:21

Religie... ik heb het nooit begrepen dat mensen een leider nodig hebben.

en dan de reclame rechts: Vakantie 2010 Nepal
boek nu voordelig met Google ;-)

ravedave2009 | 25-11-09 | 08:13

Geen probleem... maar dan wel allemaal opeten he! Of je maakt er maar slippers van. Maar doet er wat mee!

spoednik | 25-11-09 | 03:29

Geen probleem... maar dan wel allemaal opeten he! Of je maakt er maar slippers van. Maar doet er wat mee!

spoednik | 25-11-09 | 03:28

FILMPJE! ???

Ricksdaalder | 25-11-09 | 01:18

Pl4tium | 25-11-09 | 01:43

FILMPJE! ???

Ricksdaalder | 25-11-09 | 01:18

Hoogste boom, schoffie..

JP_Nee! | 25-11-09 | 00:30

heftige foto.

Rrwin | 24-11-09 | 23:49

En wat is hier het praktisch nut van?

wtfgebeurdhierdan | 24-11-09 | 23:28

@wolfjemidas | 24-11-09 | 22:38
Voor eten ok, maar een beetje voor de lol beesten doden staat me niet aan...

BarneyBoner | 24-11-09 | 23:20

Sicko's!

BarneyBoner | 24-11-09 | 23:10

Teringkudtvolk!

Reykjavik | 24-11-09 | 22:49

Dat gaat echt nergens over weer - inderdaad alle hulp stop zetten en als straks iedereen ziek is en geen eten meer heeft gewoon lekker met het vingertje wijzen. sliep uit.. Stelletje maffen, beetje 200.000 stuks eten slachten ter ering van een god.. als die god echt bestaat hoop ik dat ie ze neersabelt vanwege de verspilling.

Malakai | 24-11-09 | 22:39

Kunt lullen wat je wilt, maar die beesten hebben tenminste wel een vrij leven gehad voordat ze worden afgeslacht. Denk daar voortaan aan als je een stukje vlees op je bord hebt dat meer ruimte heeft in je oven, dan dat het ooit heeft gekend.

wolfjemidas | 24-11-09 | 22:38

whahaah die foto....
+ heel veel...

heel zijn lichaam uitgerekt en op spanning gebracht voor die ene fatale klap...
Humor....... met een gekalligraveerde H

Skidmark_015 | 24-11-09 | 22:28

Gewoon zo door laten gaan en ontwikkelingshulp uiteraard stopzetten. Probleem lost zichzelf wel op als ze niks meer te vreten hebben. Dan komen ze hierheen namelijk.

JaapStar | 24-11-09 | 22:23

Wanneer wordt het geloof nu eens afgeschaft? Veel slechter kan het dan toch niet worden.... zucht.

Derzug | 24-11-09 | 22:21

Nutteloos volk, schiet ze aub de ruimte in!

Arnie Offenbach | 24-11-09 | 22:13

Hongersnood opgelost?

KevinBeun | 24-11-09 | 21:59

rare knakkers blijven het daar...

maestromies | 24-11-09 | 21:49

Het blijven apen . . . . .

Byter | 24-11-09 | 21:47

in nederland slachten we gemiddeld 52.000 varkens per dag

wilmar | 24-11-09 | 21:44

Man, man, man...... daar zit toch geen vlees aan!

Dat si alleen maar bot en vel en verder niks.

Doe mij maar een tulpenbol

klomp72 | 24-11-09 | 21:40

Zolang dat vlees gegeten word zie ik het probleem eigenlijk niet.

Sinar | 24-11-09 | 21:27

En zo blijkt maar meer eens wat sommige landen terecht bekend staan als ontwikkelingslanden!
Verdorie er zouden nog veel meer, veel dodelijkere pandemieën a la Mexicaanse griep door dit soort landen moeten trekken.

Ubangi | 24-11-09 | 21:08

Godsdienst = waanzin.

Avant | 24-11-09 | 21:05

“My son Vishnu has been ill for years and can’t walk,” said Kalaiya Devi, pointing to a severely malnourished child in her arms whose legs looked like matchsticks.

Tja, dan offer je een buffel, allicht dat je zoon dan zo weer kan lopen. In duisternis wandelt de mensheid rond.

Von Münchhausen | 24-11-09 | 21:04

alleen dood maken wat je helemaal kunt opvreten.

zeiksmurf | 24-11-09 | 20:58

Nou, ze hebben het er maar druk mee daaro...

M@RCU$ | 24-11-09 | 20:57

@blikkoek wat is me dat nou voor gezever? Er is weinig onverklaarbaars aan dat plaatje wat ik daar zie, en bovennatuurlijk evenmin. Er zijn volkeren in het verleden geweest die in meerdere goden geloofden en echt niet zo beestachtig tekeergingen (offers brachten dus). Dus de evolutie is in het geval van dit volk in Nepal, aan hen voorbij gegaan. Ik zeg nog steeds driewerf bah!!

thequeenofsheba | 24-11-09 | 20:36

Cultuur en religie zuigen altijd en overal.
Als ze die beesten naderhand nog op zouden vreten had ik er wel vrede mee.

TonySoprano | 24-11-09 | 20:29

Ach zielig met zo een groot mes, je kunt ze toch ook gewoon verdrinken?

marnalg | 24-11-09 | 20:25

letterlijk gadhi (ezelin) mai (godin) bewijst : religie is geweaun dom

razz | 24-11-09 | 20:24

Ik heb nooit van de God Gadhimai gehoord.

Einde van de Domheid | 24-11-09 | 20:21

Niet allemaal gaan lopen zeiken over wat vee dat geslacht wordt voor een feestelijke gelegenheid. Enig idee wat wij tijdens de kerst allemaal opvreten? Schijnheilig stom volk!

Het is vandaag | 24-11-09 | 20:19

Zolang beesten een "goed" leven hebben gehad én ze voor consumptie op de minst pijnlijke manier geslacht worden, heb ik niks tegen een massale slachtpartij en ben ik bereid daar wat extra centen voor te betalen. De biologische kipfilet die ik bij Appie uit de schappen ruk, kost me nu ook 6 keer zo veel als de kiloknaller plofkip bij de C1000.
Maar wat er op die foto gebeurt, is barbaars. Die knakkert lijkt me niet de beste slager die een beest zich kan wensen. Dat mes lijkt meer op die steen die Fred (Wilma I'm hoooom) met zich meezeult & meneer zal na 325 koeien (nou ja... koetjes, nou ja... wandelend vel over been) ook niet meer met precisie kunnen richten, me dunkt

LazyLady | 24-11-09 | 19:56

Ach. Hier vinden we 24-uurs luiers uit voor bejaarden en die laten we dan in een kamertje wegkwijnen in hun eigen pis en stront.

DeBruineSter | 24-11-09 | 19:50

Zeg, hebben we wat dit betreft al iets gehoord van Groen Linksch of zijn die nu teveel bezig met foute chocolade letters ?

Marcus Porcius Cato | 24-11-09 | 19:45

thequeenofsheba | 24-11-09 | 19:38
Wel, het geloven in een god geeft saamhorigheid en de drang om na iets onverklaarbaars weer door te gaan, door er een bovennatuurlijke oorzaak aan te geven.
Heeft ons op één punt in de evolutie van de mens in ieder geval geholpen, tegenwoordig is het achterhaald.

blikkoek | 24-11-09 | 19:44

Achterlijk land is het ook; daarom gaat het in China zoveel beter, daar hebben ze geen religie; Als ze geen communisten waren waren ze allang wereldmacht nr. 1.

fjordman | 24-11-09 | 19:43

Achterlijk volkje, kan ik weinig respect voor hebben

BarryBadslipper | 24-11-09 | 19:42

Inderdaad wat is hier het praktisch nut van, getverdemme.

thequeenofsheba | 24-11-09 | 19:38

bah bah bah wat een achterlijk gedoe

thequeenofsheba | 24-11-09 | 19:35

En wat is hier 't praktisch nut van?

StevedoesJobs | 24-11-09 | 19:34

Lets Kuttekrap | 24-11-09 | 17:47
*er helemaal stil van is*

Rammstein | 24-11-09 | 19:29

Geen filmpje?

Eduardo5000 | 24-11-09 | 19:28

Mooi, na afloop ff een of twee containers vol naar Afrika, hebbe die ook weer wat te eten. met en/of zonder rattengif mag u zelf invullen...

PatZ | 24-11-09 | 19:26

Niet zo dom lullen McGhanees, dat gebeurt hier dagelijks in de slachterijen

dixkix | 24-11-09 | 19:19

Daar links staat er een zonder kop

dixkix | 24-11-09 | 19:18

Voor dit soort volken mogen ze de concentratiekampen best opnieuw invoeren, klerelijers...

McGhanees | 24-11-09 | 19:17

Wat een willekeurige onzin.
Weet je hoeveel schapen er op aarde levend gekeeld worden tijdens het offerfeest? Daar durft Lucia de Vries zeker niet d'r bek over open te trekken uit angst om haar vegabroodje niet meer te kunnen halen bij d'r turk?

S. Typhi | 24-11-09 | 19:07

En ik maar denken dat Hindoeisme wel diervriendelijk is...

apenplas | 24-11-09 | 19:01

hey zo'n hakmes heb ik ook... een kukry noemen ze dat

Jazz87 | 24-11-09 | 18:55

En dat alles voor een masterberende afgod...

cekars | 24-11-09 | 18:53

Altijd leuk de effecten van religie... Btw wel een gezellige god die dit soort aandacht nodig heeft.

Jeen | 24-11-09 | 18:50

GOD gaat gewoon met zijn tijd mee die vind zo een realty show best wel cool.

Eurotokkie | 24-11-09 | 18:48

@harry pikkel | 24-11-09 | 18:35
LOL! Die was ik helemaal vergeten. Nou ja, die topic is een goeie runner-up.
Hadden wij een tijdje geleden een elftal met drankzuchtige voetballers samengesteld? Lijkt me ook wel een mooie voor een topic.
*tijdelijk out overigens wegens iets extrabelangrijks*
Cya.

Lets Kuttekrap | 24-11-09 | 18:42

En hier gaat ook ontwikkelingsgeld naartoe?

Tabernakel | 24-11-09 | 18:41

Tsja, weer zo'n achterlijk geloof en van die achterlijke idioten die daar zonder enige besef achteraan hobbelen, kansloos.

MrFancyPants | 24-11-09 | 18:39

Nutteloos........ volk

VinZ76 | 24-11-09 | 18:32

Lets Kuttekrap | 24-11-09 | 17:47
Ik ga uitzending gemist wel even raadplegen.

Rammstein | 24-11-09 | 18:29

hoofdkaas

wybert | 24-11-09 | 18:25

@ Romanov

Das prima dus nu gaan we allebei iets doen aan onze eigen achterlijkheid ? En voor de rest blijft nog staan dat ik het eigenlijk wel gezond vindt dat het slachten van dieren niet als vermaak voor het hele gezin wordt gezien. De psychologische processen die daar achter "dierenliefde" zitten kunnen in hyphocretie uitmonden maar duiden ook op een gevoeligheid die me wel gezond lijkt. Net als met dat hondje, het is hoe dan ook altijd goed om medeleven te hebben daarna kun/moet je kijken of je medeleven goed verdeeld is in een ruimerverband dan je eigen wereldje.

Overigens geloof ik niet dat als je een stel opgewonde mannen met kapmessen op beesten in laat hakken dat dit dan altijd de minst pijnlijke manier van sterven oplevert voor zon beest.

vandegekke | 24-11-09 | 18:25

en wij maar weer soepsiedie sturen als die gasten geen vreten hebben.
wat heb je toch achterlijk volk op deze aardkloot rondlopen.

loewende koe | 24-11-09 | 18:25

Ik eet morgen ook gewoon mijn boterham met Gelderse worst. Lekker, hoor!

niveau? | 24-11-09 | 18:17

Tsja.. Godsdienstaanhangers... Ze hebben altijd wel een excuus ingegeven van boven.. Ga eens zelf nadenken!

blitse-frits | 24-11-09 | 18:13

Ziek! Maar nog zieker vind ik dat de overheid al decenia-lang niet onvoorwaardelijk en vol overtuiging stelling neemt tegen dit soort afschuwelijke praktijken.
Vinden je het dan gek dat Moslims mensen die er wel voor uit durven te komen dat ze he afschuwelijk vinden watrouwen op hun bedoelingen?

Mulimans | 24-11-09 | 18:03

@harry pikkel | 24-11-09 | 17:54
Ik was vlees voor in de vriezer aan het regelen. Dit is, tussen ons gezegd en gezwegen, ik ben er zelfs een beetje ontroerd van geworden, de capo di tutti capi der topics ooit op GeenStijl.
Nogmaals mijn complimenten meneer Stift.

Lets Kuttekrap | 24-11-09 | 18:02

LOL@Lets Kuttekrap 15:56

We dachten al, waar blijf je toch...

harry pikkel | 24-11-09 | 17:54

In Nederland gaat het er ook wreed aan toe hoor, maar het blijft bestaan om dat het zich buiten het zicht van de maatschappij afspeelt, en dus is het er niet.

Kittekatje | 24-11-09 | 17:50

Dit vind ik net zo erg als de gebeuren in een concentratiekamp.. Om het geloof? Welke oud mannetje heeft dat nou weer geschreven zoveel jaar terug? Wat maken die mensen zich allemaal wel niet wijs.

Vind de foto echt schrikbarend.
Groet

Kolenschopper | 24-11-09 | 17:49

@Rammstein | 24-11-09 | 17:29
Overigens, nu dit schitterende draadje, mijn complimenten meneer Stift, op zijn einde loopt, wil ik je nog iets off-topics vragen.
Heb je vorige week 'het mooiste meisje van de klas' gezien? Er kwamen beelden van de ouwe Waak in voor, en suprise suprise, maar niet heus, werd Pastic Dreams van Jay Dee als achtergrondmuziek gebruikt.

Lets Kuttekrap | 24-11-09 | 17:47

Lets Kuttekrap | 24-11-09 | 17:36
LOL!
No you don't !

Rammstein | 24-11-09 | 17:45

Ik wil filmpje zien! 1 plaatje is niet genoeg!

DNA | 24-11-09 | 17:42

@Rammstein | 24-11-09 | 17:29
Ja. Ik stel ze op hun gemak en dan hengst ik ze doormidden.

Lets Kuttekrap | 24-11-09 | 17:36

Zieke shit, maja, ies koltoer mensen....

Izbut | 24-11-09 | 17:35

Die slachter heeft wel een accreditatie om dit te doen. Dat dan weer wel.

WhiteBerry | 24-11-09 | 17:31

Lets Kuttekrap | 24-11-09 | 17:26
Praat je met de koeien ?

Rammstein | 24-11-09 | 17:29

@Rammstein | 24-11-09 | 17:18
Dat weet ik wel. ;-)

Lets Kuttekrap | 24-11-09 | 17:26

hoezo hongersnood en gebrek aan voedsel voor de wereldbevolking ...

Je Verzint Het Niet | 24-11-09 | 17:23

Lets Kuttekrap | 24-11-09 | 17:11
Dat weet je niet.

a3aan | 24-11-09 | 17:06
Gaat het ?

Rammstein | 24-11-09 | 17:18

Kom er maar in, Marianne Thieme.

Marianne Thieme?

Oh nee, nu zwijgt ze. Hypocriet.

Arrabinekoeterine | 24-11-09 | 17:17

Was bist du.
Doch nur ein Tier.

Rammstein | 24-11-09 | 17:15

Komt allemaal nogal dommig over dat offeren, maar als ze het vlees opeten is er geen reedt aan de hand..

Tam Tam | 24-11-09 | 17:13

@a3aan | 24-11-09 | 17:06
Dieren martelen is van een andere orde dan dieren met één hengst doormidden slaan. De koei van dienst voelt hier helemaal niks van.

Lets Kuttekrap | 24-11-09 | 17:11

Ik kan me een hondje en een brug herinneren... Dit keer is het commentaar een stuk minder hard.
Die gast van dat hondje is een honderden malen in de reaguursels doodgewensd maar die grote bekken van dat topic zie ik nu bijna niet.
Is dit geen dierenleed soms? En niet een maar duizenden!!
Waar zijn jullie nou?? Stelletje hypocriete sukkels dat jullie erbij zitten!!
BAH!!!

a3aan | 24-11-09 | 17:06

Je moest eens weten hoeveel wij er per dag slachten. Denk dat het gelijk is.

Ataraxia | 24-11-09 | 17:04

De petitie is closed..

ic3y | 24-11-09 | 17:01

Maar dan heb je ook wat.

Flowers | 24-11-09 | 16:54

200.000 stuks offeren... lijden die goden en godinnen aan de geeuwhonger?

lichtpunt | 24-11-09 | 16:51

Wij knallen voor miljoenen aan vuurwerk de lucht in *iets koeltoer* Dat is toch ook dom.. Beetje vlees, is goed voor de aasgieren en tijgers in nepal, die moeten ook eten. Doet me denken aan de film 300! Ik zou graag een dagje mee hakken!

Moslimextremist | 24-11-09 | 16:46

-weggejorist-

Azzkickr | 24-11-09 | 16:46

@RealityCheck 15:41
Beetje op je Hoofdletters en interpunctie oefenen kan geen kwaad...
Maar nu inhoudelijk (ben ook de beroerdste niet). Dat er hier in de panelen een paar wereldvreemde, rechtsdraaiende xenofoben rondscharrelen, dat zal ik niet ontkennen. Toch is zelfs in het rechtse bolwerk van geenstijl, het veroordelen van dierenleed niet kleurgebonden. Dat is juist hetgene dat ik je duidelijk probeerde te maken. Als je dan nog steeds graag wil horen dat er hier een heleboel nare PVV-ers huizen, discrimineer je meer dan de meesten hier.
(iemand uitmaken voor racist is tenslotte ook discriminerend)

koolteer | 24-11-09 | 16:46

VET COOL! *gaat samourai-zwaard en ticket nepal kopen*

Moslimextremist | 24-11-09 | 16:43

Wat een stinkmongolen zijn het toch daar. Hindoes, moslims, christenen... -1

Burnie88 | 24-11-09 | 16:40

Koeien waren toch juist heilig voor hindoes?
.
Nou maar wachten op de Nepal-burger euroknaller bij McDonalds

reinaarden | 24-11-09 | 16:39

Wat een kutmensen zeg. Als je die dieren doodt, doe er dan tenminste nog IETS mee (= eten), maar ze doden om het doden is echt onzinnig.

Antieke tyfusreligies allemaal.

Bodylotion | 24-11-09 | 16:38

@stefanovic27 | 24-11-09 | 15:09

- Ik woon niet in Nederland, prutser.

- De dieren opgegeten en de huiden naar leerlooiers gebracht, alleen de koppen worden weggegooid.

- Professionals.. Ziet er professioneel uit hoor!
http://friesland.partijvoordedieren.nl/images/varkens_opeengepakt_in_stal.jpg
http://www.spitsnet.nl/uploaded/spits_news/legbatterij_kippen_groot.jpg

- En hoe zat het ook al weer met BSE?! Jullie voeren je dieren hun eigen soort.. Koeienbotten in veevoer verwerken.

"Ies koeltoer ien rijk superieur westen." (naast de enorme hypocrisie en arrogantie) Achterlijke cultuur hebben jullie.

Romanov | 24-11-09 | 16:35

Ik denk niet dat ze die nog op de bbq terecht komen.. Maar goed als dat hersenspinsel zegt dat ze een offer moeten brengen dan kunnen ze toch ook elkaar afslachten?

Estudent | 24-11-09 | 16:31

Sick

DezeNicknameBestaatA | 24-11-09 | 16:28

En bovendien is het straks feest voor de vliegen, dus het dient wel degelijk een doel.

60CX | 24-11-09 | 16:19

Fleauxe | 24-11-09 | 15:28
Prima. Ze hebben zeker wel goede punten, zo nu en dan.

60CX | 24-11-09 | 16:16

Westheimer 2.0 | 24-11-09 | 15:22

Geen koekjes, dank u, daar wordt ik alleen maar dik van. Maar waarom moet jij met je volgevreten westerse zwitsalkop uitmaken wat mensen 10000 km hiervandaan doen met hun beestjes. Zij vertellen jou toch ook niet dat varkens fokken in kleine betonnen hokken zonder daglicht verboden moet worden. Net zo beestachtig.

60CX | 24-11-09 | 16:14

Triest, en zinloos. En als offer WTF. Wake up.

ludokrijger | 24-11-09 | 16:12

ongelovelijk. ik zal hun eens afschieten ivm mijn geloofsovertuiging. Dan mag het toch?

harryss | 24-11-09 | 16:10

Waaligator | 24-11-09 | 15:56

En hij is in zijn bed gestorven in 1814. Een patente kerel overigens, een genesheer die duizenden levens heeft gered. "... heeft het diep betreurd dat zijn naam bleef voortleven in de dodelijke machine. Zijn kinderen kregen na zijn dood toestemming om hun familienaam te veranderen." nl.wikipedia.org/wiki/Joseph-Ignace_Gu...

Beter eerst googelen, Waali!

Waaligator | 24-11-09 | 16:05

Jaap de Paap | 24-11-09 | 15:30
Excuseer was even 'weg', de letterlijke vertaling *stiekem gezocht heeft* luidt 'de verslinding', een tijdje geleden, 'by acident' (u weet hoe dat gaat), viel mijn oog op deze duistere bladzijde van de menselijke geschiedenis.
Het is mijns inziens een onderbelichte passage, deels door de cultuur zelf, die wensen dat de aangebrachte ellende zal zwijgen, zoals de genomen levens dat ook doen.
Btw- the main targets were Roma's and Sinti's, but 'anything' suspicious, werd niet over het hoofd gezien. Met name in de diepere oostbloklanden en de concentratie kampen aldaar, bestond er nog iets 'lagers' dan een jood, juist..

Ashtrey | 24-11-09 | 16:02

wat kunnen religieuze mensen toch idioot zijn. Dit slaat toch helemaal nergens op?

Tinusutrecht | 24-11-09 | 16:01

Waaligator | 24-11-09 | 15:56

Guillot moet zijn Guillotin. Sorry.

Waaligator | 24-11-09 | 15:59

Waarom hebben we Marianne hier nog niet over gehoord?

Barry Balzak | 24-11-09 | 15:58

Die hindoe is een prutser. Dit is 3e klasse onderbondniveau.
Ten eerstens, een echte pro hengst een koei met zijn blote handen doormidden. Doormidden ja, dus niet laf bij het nekkie, maar vlak achter de schoft, ter hoogte van de schouderkarbonade, dan blijft het vlees op zijn malst (malst als in sappigst, dus niet raarst, gekst of wat dan ook. Dzjiez!).
En ten tweedens. Een echte pro hengst alleen bontgekleurde blaarkoppen doormidden en niet dit soort magere scharminkeltjes die verzuipen op de bbq en je na twee keer hap slik al naar binnen gemalen hebt.

Lets Kuttekrap | 24-11-09 | 15:56

Cortes | 24-11-09 | 15:52

En hoe dikwijls hij moet hakken om een beest te doden als hij moe wordt of onnauwkeurig, of als zijn hakmes is afgebot.
Guillot (Franse Revolutie) vond de guillotine uit om dat soort onmenselijke, niet rationele defecten te voorkomen. Het lukte. Zijn eigen hoofd vloog eraf in één klap.

Waaligator | 24-11-09 | 15:56

Cortes | 24-11-09 | 15:40
niet.

Biep | 24-11-09 | 15:55

-weggejorist-

patteks | 24-11-09 | 15:51

ach, ze gaan er even dood van als het electrocutiebad in het slachthuis.

janeedantoch | 24-11-09 | 15:49

@Teun van het Tuinpad | 24-11-09 | 15:43
Och, ook heerlijk. Ik ga vanavond suddervlees van paardenvlees maken. *kan niet wachten*

web_krijter | 24-11-09 | 15:45

wat een heftige foto zeg. Pff...

niet waar | 24-11-09 | 15:45

Devidas Frietman | 24-11-09 | 15:29

Ik weet niet of je de reaguursels van cultheld en mezelf vanaf het begin hebt doorgenomen. Ik denk het niet gezien de inhoud van je citaten. Eigenlijk heb ik allen maar de stelling "de mens is een roofdier" op de korrel genomen. Meer niet. Dus kan ik me best vinden in je citaat, al ben ik het niet voetstoots eens met alles wat er in staat. Wat eraan ontbreekt is datgene wat ikzelf citeer in een reactie op Biep om 15:33.
Mimetisch gedrag is ook eigen aan mensengroepen die dezelfde rechten claimen in concurrentie met andere. Met alle gevolgen vandien.

Waaligator | 24-11-09 | 15:44

Our Motto; Apocalyps now.

Willem VanDer Decken | 24-11-09 | 15:43

web_krijter | 24-11-09 | 15:41
Da's dan ook weer zo.
*trek in sudderlapjes krijgt*

Teun van het Tuinpad | 24-11-09 | 15:43

@myself
heeRlijk

web_krijter | 24-11-09 | 15:43

@Biep | 24-11-09 | 15:40
Boerenkool met worst en spekjes, uhmf heelijk. Vooral halfnaakt, niet te versmaden.

web_krijter | 24-11-09 | 15:43

Ik leef wel wat mee met Romanov eigenlijk. Eerst je rotzooi thuis opruimen en dat klagen over buitenlandjes. Dus mensen die nog nooit in een slachthuis gewerkt hebben, mondje dicht.

stekkerlijf | 24-11-09 | 15:42

kunnen ze die beesten niet gewoon eerst fatsoenlijk te vreten geven alvorens ze af te maken? dit zijn wel hele magere biefstukjes zo te zien..

timmer1 | 24-11-09 | 15:42

Wat een hypocriet gelul.
Een beetje slachterij draait er op een dag 4000 varkens door heen. Allemaal voor de karbonade en de knakworstjes.
Daar worden 200.000 geiten onthoofd om daarna te worden opgegeten.
Wat is het verschil?

RockBock | 24-11-09 | 15:42

Iedereen die hier commentaar gaat zitten hebben: Dit doen wij ook.
Maar dan een stuk efficienter en achter gesloten deuren. Het heet: een slachthuis. En de bakjes met vlees die u in de supermarkt koopt komen er vandaan. d.w.z. .... als u geluk heeft, want bij wat goedkoper vlees komen ze van dieren die net zo zijn afgemaakt als waar u nu zo verbolgen over bent, uit een lage lonen land waar ze geen fabrieken hebben om systematisch te fixeren en efficient mechanisch dieren dood te maken zoals wij dat hebben.
.
De enige mensen die mogen roepen dat dit ziek is, zijn mensen die geen vlees eten.
En de rest is allemaal dik hypocriet.
.
En dan nog wat: Waarom er in godesnaam "halal" verkocht mag worden in de supermarkt is helemaal beyond me.
Je kan ook gewoon stickers op het vlees plakken: biologisch vlees: "dit dier heeft geleden". goedkoop vlees: "dit dier heeft nog meer geleden". en halal vlees "dit dier heeft geleden, en heeft een lange doodstrijd gevoerd, dus laat het u smaken, dat u vooral maar rijn en heilig mag blijven".
.
Ik zou zeggen: neem eens een kijkje in een slachthuis en wijs dan nog eens met het vingertje naar het buitenland.

nenny | 24-11-09 | 15:42

@Teun van het Tuinpad | 24-11-09 | 15:39
Tuurlijk, maar dat had Biep zelf weer wel gedaan met de half naakte terrasaankondiging tijdens het pannekoekn bakken..... *is nog steeds nieuwsgierig naar haar antowoord*

web_krijter | 24-11-09 | 15:41

koolteer | 24-11-09 | 14:57

je gaat me niet vertellen dat onder de reaguurders geen wereldvreemde gevallen zitten die met een identiteitscrisis kampen en daardoor alles wat roomblanken doen relativeren als ze uberhaupt aandacht aan besteden, terwijl ze iemand met een kleurtje die hetzelfde doet als barbaar/achterlijk afgeschilderen?? ontken dit en ik weet genoeg!

RealityCheck | 24-11-09 | 15:41

Mensen die het verschil niet zien tussen vleesconsumptie en het zinloos te lijf gaan van 200.000 dieren om ze vervolgens weg te laten rotten zijn lutsers. Of begrijpen niet wat offeren betekend. Speciaal voor die mensen volgt hier een definitie
-
offeren
ww offeren (offerde enk ovt; heeft geofferd volt deelw)
1 aan een god aanbieden
2 weggeven;= opofferen
-
lol@adds bij zoeken op offeren.
-
U komt - net als Jan Jaap van der Wal - alles te weten over seks.
Teleac.nl
Islam voor beginners
Leer meer over de Islam Nergens goedkoper va €12,50 pm
www.studieplan.nl/islam

Disneyland | 24-11-09 | 15:40

necrosis | 24-11-09 | 15:34
Ik hou niet van grote biefstukken. Geen grote eter.
Ik heb het weleens een jaar geprobeert, vegetarisch te eten.... maar het is gewoon té lekker.
Gisteren bijvoorbeeld: buiten op straat met dan hondeweer, sta ik daar intens te genieten van een broodje kroket.
En wát is boerenkool zonder spekjes en worst.... helemaal niets.
Ik eet niet veel vlees, maar helemaal zonder wil ik niet.

Biep | 24-11-09 | 15:40

@Teun van het Tuinpad | 24-11-09 | 15:37
Vooral die sneukeltocht heeft mijn interesse *google.com start voor betekenis*

web_krijter | 24-11-09 | 15:39

is dat niet het zelfde land waar jaarlijks miljoenen euro`s heen gaan vanwegen de voedseltekorten daar?
achterlijke barbaren....

siske | 24-11-09 | 15:39

web_krijter | 24-11-09 | 15:33
Zo kan je het ook noemen maar ik wilde Biep niet in verwarring brengen..
;)

Teun van het Tuinpad | 24-11-09 | 15:39

@Biep | 24-11-09 | 15:35
*licht schaamrood op kaak* Uuh, ja, zoals jij het lezen wilt *legt bal terug*.
Maar, nee, het vleesmes is niet zo scherp dat ik er zondag de rollade mee kan verdelen :)

web_krijter | 24-11-09 | 15:37

Waaligator | 24-11-09 | 15:33
Ik zat net een stukje te lezen over het mensen offeren en kanibalisme (toevallig..) bedankt voor de moeite!

Biep | 24-11-09 | 15:37

Zolang ze het vlees fijn met z'n allen verorberen is er naar mijn idee niks mis mee. Misschien zou het iets sterieler kunnen. In het westen worden toch ook miljoenen koeien omgebracht voor de biefstukjes op ons bord? Wat is het verschil?

rixard | 24-11-09 | 15:35

web_krijter | 24-11-09 | 15:33
'haal van een blanke sabel'
Wat ik dáár nu weer in moet lezen...

Biep | 24-11-09 | 15:35

@Teun van het Tuinpad 15:14
Wat is "Zwientje Tikken"?
@Danny3960 15:14
Hoezo test?
Had je een ban of een slechte verbinding?
@Biep
Hallo Biep, geen trek in een grote biefstuk?

necrosis | 24-11-09 | 15:34

@iter | 24-11-09 | 15:32
De gekoelde vleesvitrine van de plaatselijke buurtsuper?
.
.
.
.
.
toch?

web_krijter | 24-11-09 | 15:34

rare jongens,die buffeltjes!
net mensen,die laten zich ook afslachten

hansh35 | 24-11-09 | 15:34

Nou, daar komen de zedenmeesters en moraalridders weer om de hoek kijken, stelletje cultuuruniversalisten. Laat die Hindoes toch lekker een buffeltje slachten al is het alleen maar om Volkert te irriteren.

van der g | 24-11-09 | 15:34

Als ze dit vlees ook gewoon opvreten, wat is er dan aan de hand?
Zo te zien hebben ze niet veel te lijden die beestjes.

Omdat ik het zeg | 24-11-09 | 15:34

Biep | 24-11-09 | 15:15

Een mogelijk antwoord op de vraag je stelt staat hier:
nl.wikipedia.org/wiki/Ren%C3%A9_Girard...
Het zondebokmechanisme

In La violence et le sacré heeft Girard voor het eerst zijn mimetische theorie toegepast op het ontstaan van de menselijke cultuur. Hij stelt dat de toename van de hersenmassa bij de hominiden betekende dat ze steeds beter werden in nabootsing. Dat impliceerde een toename van het leervermogen, maar eveneens een toename van de rivaliteit. Uiteindelijk waren de dierlijke instinctieve dominantiepatronen niet meer in staat om zich te handhaven onder druk van het mimetische geweld. Er ontstonden zogenaamde mimetische crises waarbij alle leden van een groep zich tegen elkaar richtten in collectief geweld.

Door het mimetische karakter van dat geweld evolueerde de vijandigheid van allen tegen allen zich naar een toestand waarbij de hele groep zich verenigde tegen een enkel slachtoffer, de zondebok. Die zondebok werd gedood en als bij wonder was de groep bevrijd van zijn geweld wat als een ontzettende opluchting ervaren werd. Aan die zondebok werd door de groep dan niet alleen de oorsprong van het vreselijke geweld toegeschreven, maar ook de verlossing. Dat verklaart de vergoddelijking van de zondebok.

Door het zondebokmechanisme ontstonden de primitieve menselijke culturen. Om zich tegen de terugkeer van het vreselijke collectieve geweld te behoeden, hanteerden de homoniden of primitieve mensen twee middelen. In de eerste plaats werden allerlei gedragingen die hen herinnerden aan het ontstaan van het geweld verboden. Dat zijn de taboes. Het incestverbod is daar een van. Ten tweede werd het zondebokmechanisme herhaald, en dus geïmiteerd, door de groep om nieuwe crises te voorkomen of te genezen. Dat is de instelling van het offer dat, begonnen met het mensenoffer, meestal evolueerde naar een dierenoffer.

Zijn boek is in Nederlandse vertaling verkrijgbaar, maar de inhoud is moeilijk. Veel gegoogel vereist dus. Maar het loont wel de moeite.

Waaligator | 24-11-09 | 15:33

*even naar vorig draadje gaat om te kijken of daar ook koppen rollen*

Teun van het Tuinpad | 24-11-09 | 15:33

@Teun van het Tuinpad | 24-11-09 | 15:31
Noem dat maar "wapperen", dit is toch meer een haal van de blanke sabel.....

web_krijter | 24-11-09 | 15:33

Mooie foto!!

Cidel Fastro | 24-11-09 | 15:32

ziet er grof uit, maar waar denk je dat het vlees dat jij elke dag eet vandaan komt ?

iter | 24-11-09 | 15:32

Biep | 24-11-09 | 15:30
Die man op de foto staat ook aardig te "wapperen" maar ik denk dat tie hier geen volle zalen trekt.
;)

Teun van het Tuinpad | 24-11-09 | 15:31

Ashtrey | 24-11-09 | 15:27
Daar zat ik ook aan te denken. Maar ik wacht het antwoord af. Betekende dat niet 'de opslokking' of zoiets ook? (van Roma en Sinti, als ik het goed onthouden heb).

Jaap de Paap | 24-11-09 | 15:30

Teun van het Tuinpad | 24-11-09 | 15:28
De 'wapperen met vlees'- strategie (weet je nog, Teun? ;) )

Biep | 24-11-09 | 15:30

@Waaligator | 24-11-09 | 15:11
Dieren hebben geen rechten, dus die vergelijking gaat niet op. Je zou hooguit een moreel bezwaar kunnen maken bij het zinloos (of vanwege collectivistische/mystieke drogredenen) pijnigen van een beest, zoals Fleauxe al aangaf. Zie hier verder www.aynrand.org/site/PageServer?pagena... of lees onderstaande eens:
-
"How do the animal "rights" advocates try to justify their position? As someone who has debated them for years on college campuses and in the media, I know firsthand that the whole movement is based on a single—invalid—syllogism, namely: men feel pain and have rights; animals feel pain; therefore, animals have rights. This argument is entirely specious, because man's rights do not depend on his ability to feel pain; they depend on his ability to think.
-
Rights are ethical principles applicable only to beings capable of reason and choice. There is only one fundamental right: a man's right to his own life. To live successfully, man must use his rational faculty—which is exercised by choice. The choice to think can be negated only by the use of physical force. To survive and prosper, men must be free from the initiation of force by other men—free to use their own minds to guide their choices and actions. Rights protect men against the use of force by other men.
-
None of this is relevant to animals. Animals do not survive by rational thought (nor by sign languages allegedly taught to them by psychologists). They survive through inborn reflexes and sensory-perceptual association. They cannot reason. They cannot learn a code of ethics. A lion is not immoral for eating a zebra (or even for attacking a man). Predation is their natural and only means of survival; they do not have the capacity to learn any other.
-
Only man has the power to deal with other members of his own species by voluntary means: rational persuasion and a code of morality rather than physical force. To claim that man's use of animals is immoral is to claim that we have no right to our own lives and that we must sacrifice our welfare for the sake of creatures who cannot think or grasp the concept of morality. It is to elevate amoral animals to a moral level higher than ourselves—a flagrant contradiction. Of course, it is proper not to cause animals gratuitous suffering. But this is not the same as inventing a bill of rights for them—at our expense."

Devidas Frietman | 24-11-09 | 15:29

harry pikkel | 24-11-09 | 15:10
Ik had er natuurlijk het vrijwillig geven van geld aan ontwikkelingshulp bij moeten zetten. Maw kom bij mij niet aan met tv programma's met inzamelingen want ik heb liever dat ze de ter plekke daar de cholera krijgen die geloofsfanaten met hun middeleeuwse ideeen.

aalscholver | 24-11-09 | 15:29

Agh wij doen dit elke dag, is onze kultoer, maar dat wil geenstijl niet weten

mwah | 24-11-09 | 15:28

Wel alles opeten he?

WillemWordtWakker | 24-11-09 | 15:28

Wie zegt dat die mensen lui zijn? Dat is godverdomme hard werken hoor!

Waldkorn | 24-11-09 | 15:28

@60CX | 24-11-09 | 15:16: De nertsenfokkerij is een paar maanden geleden, afgeschaft. Mogelijk gemaakt dankzij de PVV. Dus....

Fleauxe | 24-11-09 | 15:28

Biep | 24-11-09 | 15:26
Toch mooi te zien dat je "de druk" aardig van een draadje kan afhalen.
;)

Teun van het Tuinpad | 24-11-09 | 15:28

@Biep | 24-11-09 | 15:26
De onderste of bovenste helft? *doet zich afvragen of pannekoek afdoende afdekkend is*

web_krijter | 24-11-09 | 15:28

Waar blijven die filmpjes als je ze zien wil?

Ketsmaf | 24-11-09 | 15:27

Niet MasQQ | 24-11-09 | 15:25
Waarom ga jij niet even een frisse neus halen?

Biep | 24-11-09 | 15:27

Jaap de Paap | 24-11-09 | 15:17
Klein gokje, abit of a shot in the dark, maar ik denk iemand die bekend is met het woord Porajmos.
De vergeten 'holocaust' ...

Ashtrey | 24-11-09 | 15:27

*gaat met chups en cola op de bank zitten wachten tot web_krijter fotoos van Biep dumt*

Pikkestrijder | 24-11-09 | 15:27

60CX | 24-11-09 | 15:16

Ik, als mede-vegetarier, schaam mij voor jou.

Disneyland | 24-11-09 | 15:26

web_krijter | 24-11-09 | 15:22
Nou, ik wil natuurlijk niemand onpasselijk laten worden, Webster. Op een zeker moment moet je genoegen nemen met iets minder dan de helft.

Biep | 24-11-09 | 15:26

waarom gooien ze die beesten niet gewoon van een brug af?

Niet MasQQ | 24-11-09 | 15:25

@Waaligator, het is wel zo. Door de geschiedenis heen doodden wij dieren om te kunnen overleven, de mens eet vlees en leefde van predatie.

cultheld | 24-11-09 | 15:25

@Biep | 24-11-09 | 15:23
OK, ook halfnaakt?

web_krijter | 24-11-09 | 15:24

Is Marianne Thieme al ingelicht?

ServerGenius | 24-11-09 | 15:24

Is dit nou echt een efficiente manier van slachten? Zo gaat er toch een hele stapel goed voedsel naar de knoppen? Religie moet de boel weer verpesten hoor. Laat mens en dier toch eens lekker met rust met je ongefundeerde malle verhaaltjes.

Achterdocht | 24-11-09 | 15:24

Wat mij het meest irriteert is dat het gebeurt op religieuze gronden en op een onmenselijke manier. En wat mij nog meer irriteert is dat onmenselijkheid en religie zovaak samen gaan. Eigenlijk is religie onmenselijk.

ParanoidAndroid | 24-11-09 | 15:24

Biep | 24-11-09 | 15:15
Hoe laat ongeveer?

Jaap de Paap | 24-11-09 | 15:23

Als ze maar alles opeten....

pinda35 | 24-11-09 | 15:23

Ik zie slechts hompen vlees die opgegeten dienen te worden. Niets mis mee, zie je bij de plaatselijke slager ook, doch in iets andere vorm en kwantiteit.

SODEP | 24-11-09 | 15:23

De Commander | 24-11-09 | 15:15
Ik ben het roerend met je eens. Daarbij wil ik zeggen dat ik deze rituele afslachting enorm achterlijk vind, net als alle gevallen waar dieren massaal worden vermoord door de achterlijke mens, zoals in de oceanen. Maar doden op religieuze grond is wel zo enorm, ja weer, achterlijk, ik kan er gewoon niet bij hoe mensen zo dom kunnen zijn. Afslachten voor een of andere god, kom op zeg. Dit soort praktijken moet meteen aan banden worden gelegd!

BakRodeKool | 24-11-09 | 15:23

web_krijter | 24-11-09 | 15:21
*momentje, ben ritueel beslag aan het mixen*

Biep | 24-11-09 | 15:23

@60CX | 24-11-09 | 15:16
Nertsen fokkerij dient ook een fysiek doel, dus in mijn ogen prima. Hoe staat het met jou leren schoenen etc, of ben je veganist? Maar wel koekjes bij de koffie vreten zeker, koekjes die worden gemaakt met eieren uit de non-scharrel industrie.

Westheimer 2.0 | 24-11-09 | 15:22

@Biep | 24-11-09 | 15:15
En waarom niet geheel naakt?

web_krijter | 24-11-09 | 15:22

Jaja, Gadhimai heeft er dan ook een welvarend land van gemaakt. Hou die maar te vriend.

denouden | 24-11-09 | 15:21

@Biep | 24-11-09 | 15:15
..."Halfnaakt in de hitte. (je weet maar nooit)"....

Waar is je dakterras?

web_krijter | 24-11-09 | 15:21

Gezellige mensen daar in Nepal.

Boe!! | 24-11-09 | 15:21

Zie het publiek er in grote getale bij (zitten) staan kijken, lijkt de eredivisie wel.
Dieren kunnen zich niet verdedigen.
Religie, het levende bewijs dat de mensch als een overrijpe kool doorgeschoten is.
Wellicht eens een idee dat heerschap met die machete hetzelfde staaltje te zien verrichten in een put met krokodillen of giftige slangen.
Dan kom ik graag even kijken.

Koningsluis | 24-11-09 | 15:20

mag het ietsje meer zijn?

scheursmeer | 24-11-09 | 15:19

En morgen handje ophouden omdat ze niks te vreten hebben

100k | 24-11-09 | 15:19

poging7 | 24-11-09 | 15:15
LOL @ gesifiliseerd.

Jaap de Paap | 24-11-09 | 15:19

De Commander | 24-11-09 | 15:15
Ik leef met u mee, al moet ik zeggen dat koeien (gelukkig) echt te dom zijn om de naderende dood in te schatten.
Soms zou ik ook wel zo oliedom willen zijn.

Biep | 24-11-09 | 15:18

Romanov | 24-11-09 | 15:02
Je hebt het over 'jullie'; ik neem aan dat je Nederlanders bedoelt? En ja, ik ben het deels met je eens. Vanuit welk volk/welke nationaliteit/cultuur spreek je?

Jaap de Paap | 24-11-09 | 15:17

Geef die godin een uitkering en zulke beelden zien we nooit weer.

NOODUITGANG | 24-11-09 | 15:16

Romanov | 24-11-09 | 15:02

Jullie? Kutvolkje? wat bedoel je, dat jij hier woont maar er niet bij hoort? Open deur.

doskabouter | 24-11-09 | 15:16

@mezelf
mail cheauvinist pic | 24-11-09 | 15:10

Malle Mergpijp 3001 | 24-11-09 | 15:16

ik vind die beesten levend er al deaud uit zien.

Leiphuizen | 24-11-09 | 15:16

Als vegetarier vind ik dit helemaal niks, maar waar is het verschil met de varkensfokkerij hier in Nederland? Kom niet aan met het voedselargument, want de mensen in Nederland zijn over het algemeen al helemaal dichtgevreten en het gros van dat spul is bestemd voor de export. Mogen die mensen zelf weten wat ze met hun beestjes doen, offeren, of opeten, of beide. Want ik hoor jullie ook niet over de nerstenfokkerij, dus nie mauwen.

60CX | 24-11-09 | 15:16

De logica ontgaat me een beetje van de gedachte dat men wensen in vervulling hoopt te zien gaan door het onthoofden van een dier.
Maar goed, ik ben een vrouw met een havo diplomaatje en een paar jaar knutselen op een kunstacademie: dus wat weet ik daar nou van.

Vanavond pannenkoeken met kaas eten, wie weet is het morgen dan weer zomer: met zon en wijn op het dakterras. Halfnaakt in de hitte. (je weet maar nooit)

Biep | 24-11-09 | 15:15

Nee, miljoenen bomen omhakken met kerst is wel oké, maar 200.000 en nog wat dieren slachten voor hun Godin is ineens dan niet goed?

Nauwe Opening | 24-11-09 | 14:33

Dat is toch niet met elkaar te vergelijken man, simpele ziel. Dit zijn onschuldige lieve beestjes die zinloos afgeslacht worden. Beeld jezelf in zo'n beest in. Die heeft echt wel door wat er gaat gebeuren hoor. Die dieren zijn niet dom. Die ruiken de dood. kerstbomen worden ervoor geteeld. Voor iedere boom, wordt jaar erop weer een nieuwe gepland. Echt simpel ben je. Zo zinloos dit.

De Commander | 24-11-09 | 15:15

Die zijn deze week helaas niet in de aanbieding :( die smaak heeft eigenlijk wel mn voorkeur maar we moeten er ook een beetje variatie inhouden. Met een flinke klodder knoflooksaus is het nog redelijk smullen geblazen :p

Malle Mergpijp 3001 | 24-11-09 | 15:15

Achterlijke cultuur, al die dieren slachten. Blij dat we in het westen wel gesifiliceerd zijn.

poging7 | 24-11-09 | 15:15

@koolteer | 24-11-09 | 15:04: Ah, vriendelijk bedankt. Zal eroverheen gelezen hebben. Op die manier kan ik er wel mee leven.

Fleauxe | 24-11-09 | 15:14

test

DANNY3960 | 24-11-09 | 15:14

Ze zullen ons wel een sullig volk vinden als ze de foto's van het "zwientje tikken"zien.

Teun van het Tuinpad | 24-11-09 | 15:14

cultheld | 24-11-09 | 15:03 " het doden van een dier staat alleen voor beesten gelijk aan het doden van een mens."

Hééél diep! Maar als de mens toch al PER DEFINITIE een roofdier is, zoals jij zegt, is een mens doden hetzelfde als het doden van een dier, toch? In dat geval moet ik je reactie als volgt lezen: het doden van een dier staat alleen voor dieren gelijk aan het doden van een dier. Wat ik met deze wetenschap aanmoet is me niet duidelijk.

Waaligator | 24-11-09 | 15:11

aalscholver | 24-11-09 | 15:02
Hoe doe je dat precies, geen dubbeltje meer aan ontwikkelingshulp geven? Ik probeer dat al een tijdje uit te vissen.

harry pikkel | 24-11-09 | 15:10

Malle Mergpijp 3001 | 24-11-09 | 15:08
Geen Indiase rijstchips met traditioneel Hindoestaans gekruide buffelbloedsmaak?

mail cheauvinist pic | 24-11-09 | 15:10

En maar klagen over honger en armoede, misschien is werken en leren beter voor de economie van je landje dan een gezellige groepsbarbeque...

Spinaziee | 24-11-09 | 15:10

Deze wereld is echt verrot..

The NutzZ | 24-11-09 | 15:09

Beter zo (in 1 keer/klap doden) slachten dan je strot doorgesneden te krijgen en onder het genot van raaskalende geestelijk gehandicapten dood liggen te bloeden.(halal slachten)

Echt waar? | 24-11-09 | 15:09

@Romanov...
Alleen boeit het ons geen reet wat jij ook moge vinden...
De beesten hier worden afgemaakt door 'professionals' (mensen die het doen voor hun werk... voor het geval het niet duidelijk zou zijn voor je) en worden gebruikt voor de consumptie.
Kijk even naar de foto... al die toeschouwers en een psycho, die zich heel stoer voelt, omdat ie met een kapmes buffels mag afslachten.. En kennelijk vindt het volk daar het nog leuk ook om naar te kijken... krijgen jullie zeker een geile stijve plasser van.. of niet?
Jij ziet het verschil er niet in..? Tussen puur gebruik voor consumptie en het acherlijke genieten van een slachtpartij?

Jij bent de grootste hypocriet.. hebt overduidelijk schijt aan Nederland, maar bent er nog steeds.. Joh huilie, ga je volk achterna joh.
Ongelooflijke, 2de garnituur-mongool, die je bent.

En mocht je interesse hebben in een lekker drankje in het Haagsche, heej kerel, let me know!

stefanovic27 | 24-11-09 | 15:09

Cortes | 24-11-09 | 15:05
Zelfs mensen worden er niet altijd zenuwachtig van.

Vieze Tonnie | 24-11-09 | 15:08

mail cheauvinist pic | 24-11-09 | 15:03
Ik denk dat ik ga voor de oosterse chips met halal gerooide aardappelen.

Malle Mergpijp 3001 | 24-11-09 | 15:08

filmpje aub

rocky117 | 24-11-09 | 15:07

wtf o_O

Stinky | 24-11-09 | 15:06

Cortes | 24-11-09 | 15:05
Bloednerveus, denk ik.

Teun van het Tuinpad | 24-11-09 | 15:06

Als ze alles gewoon netjes opvreten. Kan het mij niet boeien.

StijlSchrijver | 24-11-09 | 15:06

leukse screensaver die foto! De enige troost is dat die beesten nu niet meer dagelijks in hun kont worden geneuqt door deze middeleeuwse idioten.

HEvD | 24-11-09 | 15:05

koolteer | 24-11-09 | 15:04
Ze gooien het dus niet weg.
Bon.

Teun van het Tuinpad | 24-11-09 | 15:05

Beesten hebben hun hele leven lang vrij kunnen lopen. Ik denk dat menig varken hier voor zo een leven en dood zou tekenen. Dus GS, niet zo populistisch aanstellen, stelletje verwende koters. Of heb je nu echt nog nooit een kip, duif of konijn zelf gehouden en geslacht? Tere zieltjes die stadsbewoners :')

SantaX | 24-11-09 | 15:05

Komt dat door de ijle lucht?

clemens | 24-11-09 | 15:05

Die man op de foto is niet liev. Maar aan de andere kant, zal de dood van die beestjes niet veel slechter zijn dan wat er in de Nederlandse slachthuizen gebeurt.

Dus zolang het vlees voor cunsumptie is, hebben wij ook niet zo veel recht van klagen vrees ik.

Hyper.nl | 24-11-09 | 15:04

@Fleauxe 15:00
"The slaughtered animals are taken back by devotees to their villages and eaten during a feast. The meat is considered blessed and consuming it protects them from evil." (bron: Foxnews)
Dat maakt het toch weer een beetje goed.

koolteer | 24-11-09 | 15:04

@ mezelf | mail cheauvinist pic | 24-11-09 | 15:02

Vergeet ik helemaal de extreme decadentie van het vegetarisme te noemen.

mail cheauvinist pic | 24-11-09 | 15:04

zo is het wel weer es genoeg met fotos van dode beesten op GS. het lijkt wel vkmag.

rvo | 24-11-09 | 15:04

Ah het rituele gebruik van de Kukri in optima forma.

RockBock | 24-11-09 | 15:04

@Waaligator, het doden van een dier staat alleen voor beesten gelijk aan het doden van een mens.

cultheld | 24-11-09 | 15:03

@ Malle Mergpijp 3001 | 24-11-09 | 15:03
Ah nee, dan is het goed. Naturel of paprika?
*haalt broodje shoarma*

mail cheauvinist pic | 24-11-09 | 15:03

Ach ja... wat te zeggen he.. Tuurlijk gaan hier beesten ook op een niet bepaald, vredige manier, het slachthuis in. Maar zoals deze mensen dit doen... Zegt genoeg over die achterlijke mensen daar. En een extra benadrukking, dat ze gewoon lekker daar moeten blijven. Dit zijn mensen met een redelijk, beperkt ontwikkeld intellect. En een hoge dosis dierlijk-gedrag inzich. Hopelijk waren al die dieren ziek en breekt na dat tering-feest er de tering uit, ik hoop op een nieuwe gekke-buffel-variant.
Dat ze stikken in eigen schijt en het bloed ze uit de ogen en oren moge lopen.

stefanovic27 | 24-11-09 | 15:03

En hier zitten ze godverdomme over goudvis-onvriendelijke viskommen te mutsen... wie van de twee is er nou gek?

The Green*Machine | 24-11-09 | 15:03

mail cheauvinist pic | 24-11-09 | 14:53
Dit is mn ontbijt, vanavond eet ik gewoon weer piepers :)
*naar de winkel gaat en een aantal zakken chips gaat kopen*

Malle Mergpijp 3001 | 24-11-09 | 15:03

Alsof jullie hier beter zijn omdat jullie achter de schermen je beesten afslachten en in hokken laten creperen. "Ies koeltoer.."

Hypocriet kutvolkje zijn jullie.

Romanov | 24-11-09 | 15:02

Religie? Afschaffen. Dierenrechten? Ook afschaffen.

Devidas Frietman | 24-11-09 | 15:02

En juist om dit soort praktijken geef ik geen (euro) dubbeltje meer aan ontwikkelingshulp en juich ik iedere keer weer als er in dat soort landen een natuurramp gebeurd met heul veul slachtoffers.Op naar een ijskoude winter!!!

aalscholver | 24-11-09 | 15:02

Elke zogenaamde begaande moralistisch-superieure Nederlander die hier iets van wil moeten zeggen, moet ook accepteren dat buitenlanders zich met onze cultuur inmengen.

Voor buitenlanders hebben wij namelijk een extreem verwerpelijke cultuur, met homohuwelijk, stemrecht voor vrouwen, abortus, euthanasie, varkensvlees, drugs, alcohol, gokken, porno, kapitalisme en alles wat wij met ons trotse 16-miljoenen maar verdomd mooie verworvenheden vinden.

Er zijn miljarden moralistisch-superieuren in de wereld die ons net zo'n kopje kleiner willen hakken, net als die arme beestjes. Bemoei je er dus gewoon niet mee.

mail cheauvinist pic | 24-11-09 | 15:02

In mijn geloof worden op deze manier tasjesdieven en eerwrekers geofferd.
Maar dat schijnt hier niet te mogen.

Ad337 | 24-11-09 | 15:00

Heb dat hele stuk van Times of Indai gelezen, waaruit niet echt (echt niet) blijkt of de beesten worden geconsumeerd of niet. Dat is een verschil van belang.

Fleauxe | 24-11-09 | 15:00

Gelukkig werken zij niet voor Rendac. Anders hadden we tijden de MKZ en de varkenspest periode nog meer relletjes.
Maar goed..., ies koeltoer he...

Loggy | 24-11-09 | 14:59

Geloof, zucht, blijft iets voor mensen die die geleefd moeten worden, en dat zelf niet kunnen, iets met zwak zijn. Gekke gelovigen, arme beestjengs.

Smokum | 24-11-09 | 14:57

@RealityCheck 14:52
Waarom hypocriet? Denk je nou echt dat de reaguurders staan te juichen als een zooitje roomblanke Denen dolfijntjes afslachten?
Slachten om te eten is volkomen natuurlijk, de mens is niet voor niks een omnivoor. Slachten voor een sprookjesfiguur of anderszins idiote rite, is hetgene dat bij veel reaguurders weerstand oproept.

koolteer | 24-11-09 | 14:57

Achtelijke cultuur, vies land.. Men schijt en pist, hand in hand, midden in de stad, op straat..

kippeNeukert | 24-11-09 | 14:56

cultheld | 24-11-09 | 14:42: "Mensen zijn roofdieren."

Zei Hitler ook. Was dat ook een "hypocriet" in de betekenis die jij bedoelt?

Waaligator | 24-11-09 | 14:56

1) Wat ze daar doen moeten ze zelf weten.
2) Wij slachten onze beesten ook af, maar dan op veel grotere schaal en niet veel 'humaner' (wat op zichzelf alweer een bizar begrip is).
3) Ik zou zo'n buffeltje wel eens willen proberen, vast veel beter dan ons machine-vlees.
4) Vegetariers hoepelen maar op naar de Noordpool.

mail cheauvinist pic | 24-11-09 | 14:55

kijk, dit is natuurlijk geen fraaie manier van slachten, maar hier in Nederland doen wij net zo veel beestjes slachten en opeten.

Beau ter Ham | 24-11-09 | 14:55

wtf ongelovelijk.

zit daar ook nog wat "ontwikkelings hulpgeld" tussen?

gaatjegeenF****an | 24-11-09 | 14:55

Joh, dit zijn tradities. Cultuur, enzo. Ook al vinden wij het barbaars en niet getuigen van enige beschaving: dat moet je respecteren (met nadruk op 'moet'). Me hol, dus.

Jerry Nick | 24-11-09 | 14:54

@misti | 24-11-09 | 14:50: Hemel, wat schreef ik nou!? Dat moet je ook aanpakken, en hard. Dit is echter doden om het doden, zulks is moreel verwerpelijk(er).
@KeurMeester | 24-11-09 | 14:50: Belachelijk!

Fleauxe | 24-11-09 | 14:53

Malle Mergpijp 3001 | 24-11-09 | 14:50
Onze koeltoer is dat er stipt om 18:00 de aardappels met jus, bloemkool en gehaktbal op tafel komt. Ga je schamen met je maffia-deegplak om 14:50! :-)

mail cheauvinist pic | 24-11-09 | 14:53

Hypocrieten, eat your hearts out!

Faroe eilanden, Denemarken. Daar doen ze dezelfde shit maar met Calderon dolfijnen. Schijnt dat een Deen die niet meedoet aan de slachtpartij, never nooit volwassen wordt.

RealityCheck | 24-11-09 | 14:52

@dorpspompoen 14:38
Als wij natuurlijk gefokt (pluim)vee zouden verkopen zou dit vele malen duurder zijn dan de huidige vleesprijs, en dat wil geen mens betalen.
Bovendien heb je voor diervriendelijk vlees meer ruimte (land) nodig en dat hebben we niet in Nederland, tenzij we wat kunstmatige eilanden in zee laten bouwen.
Probleem is DAN dat landbouw/ veehouderijgrond minder opbrengt dan grond met een "luxe woning" bestemming.
Tenslotte moeten projectontwikkelaren ook eten en laten NL'ers het nog steeds massaal afweten bij "duurzaam vlees".
Dat heet een dilemma, met name voor de vleesliefhebber met een kleine beurs.
Waar is Lets Kuttekrap, onze vleeschmeester en expert!

necrosis | 24-11-09 | 14:52

Heee dit is een Hoxha topic!

doskabouter | 24-11-09 | 14:51

CoJoNes | 24-11-09 | 14:48
Volgens mij heb je het als toeschouwer na een beest of 5 wel gezien.
Tenzij de hakkerT in kwestie een amateur is.

Teun van het Tuinpad | 24-11-09 | 14:51

Tjakkaa!

ajhoving | 24-11-09 | 14:50

Zo arm zijn nu ook weer niet, daar hoeft iig geen cent meer naartoe.

ColinDexter | 24-11-09 | 14:50

Fleauxe | 24-11-09 | 14:48
nee klopt, varkens eerst in een open wagen door zo'n beetje de halve eu sleuren om ze uiteindelijk in italie te slachten is echt stuk-ken humaner.

misti | 24-11-09 | 14:50

Mmm, haal net een pizza salami uir de oven en dan kijk ik naar een afgehakt hoofd waar de hersens er van uit liggen. Bedankt geenstijl..

Malle Mergpijp 3001 | 24-11-09 | 14:50

Fleauxe | 24-11-09 | 14:48
Geloof mij vrind, op die dagen kan er ineens een hele boel.

KeurMeester | 24-11-09 | 14:50

Ies Koeltoer!

Haraqiri | 24-11-09 | 14:49

En dan gaat een heel stel gedegeneerden op een muurtje zitten kijken naar dit spektakel. Wat een culturele armoe.

CoJoNes | 24-11-09 | 14:48

Wel hinderlijk dat mensen dit soort praktijken met een slachthuis vergelijken. Je kunt veel op de vleesindustrie aanmerken, maar zo wordt er dus NIET met dieren omgegaan, in de Europese slachthuizen.

Fleauxe | 24-11-09 | 14:48

Mad butchers

Lokitor | 24-11-09 | 14:47

en bedankt voor de leuke pagina-opening

AIVD-medewerker | 24-11-09 | 14:47

Wat een feest! En as. vrijdag t/m zondag gaat het hier los.
Imam is trouwens een vakman. Bekijk de doorsnee imam hier tijdens de offerfeesten en bij geluk kun je nog net zien dat er een man onder dat plakaat bloed verscholen zit. De botte messen, het geruzie, het amateuristisch slachten, het gehuil van lammetjes en het hartbrekende geloei van de stiertjes... ect.. ect.. we gaan het allemaal weer meemaken.Man.. man man... wat een feest.

KeurMeester | 24-11-09 | 14:46

Die kerel zal wel spierballen hebben als ie bij alle koetjes het koppie eraf moet hakken met dat playmobil zwaard van 'm.
* biertje opentrekt, voeten op de bank legt en TV nog wat harder zet. *

KraterAars | 24-11-09 | 14:46

zijn gewoon scharrelbuffeltjes of wat voor beesten dan ook.

Zuitschuip | 24-11-09 | 14:46

Het zijn toch ook minderwaardige 'mensen'.

deoudererijperevrouw | 24-11-09 | 14:46

necrosis | 24-11-09 | 14:35
Die ziet zijn vakbroeder waarschijnlijk als een sissy omdat ie het niet met zijn blote handen afkan.

harry pikkel | 24-11-09 | 14:46

Volgens mij wint die knuppelt met dat kapmes.

HC | 24-11-09 | 14:45

@Flodder | 24-11-09 | 14:37
Exact, precies wat ik ook bedoelde met m'n bomen in bovenstaande bericht.
Hypocriet geouwehoer.

Nauwe Opening | 24-11-09 | 14:45

Flodder | 24-11-09 | 14:37
Niet alleen met kerst. Gaat bij ons het hele jaar door. Varkens op elkander gestapelt in vrachwagens, Koeien in een te klein hok en het slachten gaat niet veel anders, maar dan in een grote hal... -1 voor het hypocriete gedrag van alle Huiliebalkjes!

gozahtje | 24-11-09 | 14:44

Enneh.. hoeveel koetjes gaan er voor ons dagelijks (elke dag!) door de molen? Maar dat gebeurd tenminste beschaafd, achter gesloten deuren, in een respectabele fabriek, niet?

MalteseKnight | 24-11-09 | 14:43

Ik mag hopen dat ze al dat vleesch wel opeten

Tobi | 24-11-09 | 14:43

Lijkt wel een Nederlands slachthuis zonder muren. Oftewel: lekker boeiend, stelletje hypocrieten. Mensen zijn roofdieren.

cultheld | 24-11-09 | 14:42

Worden ze daarna nog geconsumeerd?
Zo niet, dan is het zielig EN zonde.

Fleauxe | 24-11-09 | 14:41

Nietvoordekat | 24-11-09 | 14:38
Weet ik tog!
Vond de link wel aardig, that's all.

Teun van het Tuinpad | 24-11-09 | 14:41

Tja... is zonde van 't vlees.
Maar liever geitjes ter ere van gadhimalaya dan wtc'tjes binnenvliegen ter ere van allah en de pedoprofeet.

Mister Crabs | 24-11-09 | 14:40

Toevoeging @Flodder | 24-11-09 | 14:37
Neem aan dat het vlees uiteindelijk wel wordt gegeten. Anders is het natuurlijk wel een schandaal.

Flodder | 24-11-09 | 14:40


Rare jongens die hindoes.

Speitoptantje | 24-11-09 | 14:39

In de naam van God wordt al het slecht recht gepraat, worden hele volken afgeslacht, kinderen misbruikt, mensen opgeblazen en bruut afgeslacht en dieren verspild, en dat is dan Gods wil AMEN. God, die nimmer door iemand gezien is, nooit door iemand is aangeraakt en nooit een gesprek rechtstreeks met iemand op aarde heeft gehad, wordt misbruikt voor deze gruweldaden die het geloof voor sommigen met zich meebrengt.

leijpeideaud | 24-11-09 | 14:39

Moet kunnen, als ze ook maar worden opgegeten, dat wel natuurlijk. Als dat niet gebeurt hoop ik dat die lui allemaal dooood gaan.

modderfokker23 | 24-11-09 | 14:39

@Chris666 | 24-11-09 | 14:31

So true.... so sad but true.....

cyprio | 24-11-09 | 14:39

ies koeltoer!! laat hoenie met roesT!

boerepatat | 24-11-09 | 14:39

@Siebrandt: mijn slager maakt helemaal niks deaud, die is veul te duur. Daar zijn slachterijen voor.

Pikkestrijder | 24-11-09 | 14:39

Die mensen doen het erom, ziek volk

Nacho_Vidal | 24-11-09 | 14:39

*Cynische modus on* Ach, het gaat zo te zien heel wat sneller dan leegbloeden..

mental K | 24-11-09 | 14:39

De PVDA en Groen LLINKs hebben er in ieder geval volkomen begrip voor, het zijn immers 'allochtonen', en die zijn in het LLINKse universum boven alle kritiek verheven.
Oh trouwens Wilders had vandaag een gele onderbroek aan, SCHANDE! kamervragen!, extreem rechts! fascisme! verschrikkelijk!

Folkert Meinhof | 24-11-09 | 14:39

bioindustrie ies koeltoer!

Rhun | 24-11-09 | 14:38

Ja dat is hun cultuur. Onze cultuur is dat we het grootste gedeelte van ons onnatuurlijk gefokte (pluim)vee voor zoveel mogelijk geld exporteren. En dat elke dag!

dorpspompoen | 24-11-09 | 14:38

Teun van het Tuinpad | 24-11-09 | 14:36
Het CO2-verhaal is een grote HOAX!

Als we dat vaak genoeg zeggen, dringt het misschien eindelijk door tot de dikke schedels der beleidsvormers.

Nietvoordekat | 24-11-09 | 14:38

Wat is dit nu voor hypocriet gejammer de hele tijd. What the fuck doen wij met kerst; drie dagen lang? Of heeft Pritt een tofuburger als kerstmaal?

Flodder | 24-11-09 | 14:37

oh.. gezellig hoorrrr, hoort erbij
*middeleeuw modus uit*

Astronaut Arnuff | 24-11-09 | 14:36

Kijk Jaqueline, zo pak je CO2 uitstoot aan.

Teun van het Tuinpad | 24-11-09 | 14:36

Siebrandt | 24-11-09 | 14:31
Wij moeten helemaal niet onze bek houden. Zinloos honderdduizenden dieren afmaken omdat een onzichtbaar vriendje je dat zegt is ziek, en dat mag godverdomme gewoon gezegd worden!

Nietvoordekat | 24-11-09 | 14:36

Da's een hoop vlees.

Zo jammer! | 24-11-09 | 14:35

+ 1 voor de pica trouwens

Oerome | 24-11-09 | 14:35

@smallU 14:25
Da's niet in Nepal maar India!
@Harry Pikkel 14:25
Of dat LK is weet ik niet maar na het lezen van het topic moest ik gelijk aan hem denken.
Dus.... Kuttekrap, kom er eens in, we willen jouw professionele mening als koeien-doormidden-mepperT.

necrosis | 24-11-09 | 14:35

bah ...

achterstallige cultuur ... daar is de boerka generatie nog zo gek nie ...

1985 | 24-11-09 | 14:35

volgens mij gebeurt dat hier toch elke dag, alleen dan in grote loodsen waar niemand het ziet, dieren die nooit het daglicht hebben gezien. die beesten hier in de bio industrie zouden een 'moord' doen om te ruilen me dat beest op de pica.

Oerome | 24-11-09 | 14:34

ies geen koeltoer, ies religie. Koeltoer ies leuker

Bluebook | 24-11-09 | 14:34

Brute feauteau! Die vent weet wat ie doet, want volgens mij heeft ie niet 1 spetter bloed op z'n shirt!

gozahtje | 24-11-09 | 14:33

graag in een vindaloo curry -extra heet-

bezorg maar ff op je Zundapp

r04dki11 | 24-11-09 | 14:33

Nee, miljoenen bomen omhakken met kerst is wel oké, maar 200.000 en nog wat dieren slachten voor hun Godin is ineens dan niet goed?

Nauwe Opening | 24-11-09 | 14:33

Potverdrie, daar heb je nog een hele klus aan.
Wat een werk zeg.

Teun van het Tuinpad | 24-11-09 | 14:33

Nu hoor ik Herman van Veen weer niet! Thieme!!!

WimDorsman | 24-11-09 | 14:33

Religie, de ergste ziekte die de mensheid ooit gekend heeft... Godverdomme, de verspilling is niet om aan te zien.

Nietvoordekat | 24-11-09 | 14:32

Dat alle gelovigen rothonden ter wereld met hun offers ongezien de tyfus krijgen. Beesten opvreten dat doe ik graag, maar niet voor de lol dood maken of voor iets achterlijks als het geloof.

Westheimer 2.0 | 24-11-09 | 14:32

Wij moeten onze bek houden, want we wreten meer vlees dan hun. Alleen wij laten het deaud maken aan de slager over.

Siebrandt | 24-11-09 | 14:31

En dat elk jaar?

Vieze Tonnie | 24-11-09 | 14:31

Nooit begrepen waarom God het zo leuk vindt dat er beestjes worden vermoord.

The project | 24-11-09 | 14:31

Kijk die domme beesten in de achtergrond dan. Die staan gewoon rustig te grazen terwijl hun soortgenoten de kop afgehakt wordt... Het lijken wel nederlanders...

Chris666 | 24-11-09 | 14:31

Religie is ook vrede voor dieren!

Nauwe Opening | 24-11-09 | 14:31

Zonde om dat allemaal in een paar dagen te slachten!

kettingzaag | 24-11-09 | 14:31

Wat een kolere volk.

soooosimoon | 24-11-09 | 14:31

Wat een stelletje idioten. Religie is zo 100 na Chr.

Disneyland | 24-11-09 | 14:31

lol

anzz | 24-11-09 | 14:31

Dat ze mogen sterven van de honger daar, vreet je 't nou nog op ok, maar dit.....

Jerry Lundegaard | 24-11-09 | 14:31

zo dat ziet er lekker uit.

ChinnY | 24-11-09 | 14:30

*nomineert 'een God die niet bestaat' voor de pleonasmelijst

harry pikkel | 24-11-09 | 14:30

geloof is goed! *Kuch*
Lang leve het Darwinjaar

Lardeerik | 24-11-09 | 14:29

Elke vorm van geloof is achterlijk.

Parsons | 24-11-09 | 14:28

en in europa maar zeuren over stierenvechten...

Interpoolbal | 24-11-09 | 14:28

En binnenkort weer een hulpactie omdat het eten op is...

da wizard | 24-11-09 | 14:28

middeleeuwse idioten

rovertje | 24-11-09 | 14:27

Sielug

Belleza | 24-11-09 | 14:27

Doood allemaal lekker mals vlees jammer hoor................... allemaal voor een god die niet bestaat.

Braakbal | 24-11-09 | 14:27

Hey, dat moet Lets Kuttekrap zijn op die foto.

harry pikkel | 24-11-09 | 14:25

Ziek

Caji | 24-11-09 | 14:25

Helemaal zeker weet ik het niet maar die beesten zijn toch juist daar heilig.
Ze mogen ook geen rund eten.

smallU | 24-11-09 | 14:25

Zo, die op de foto kon een paar seconden later zo op de BBQ...

Klaksmeister | 24-11-09 | 14:25

"Je moet lief zijn voor het beestje", zei mama altijd tegen mij.

maar16jaar | 24-11-09 | 14:25

BBQ'tje derbij..... jummie !

Fulltime Realist | 24-11-09 | 14:25

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken