Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bijstandsfraude in de Gouden Kooi

John, doe jij het licht uit?De egoïstische huismoeder Natasia, die dankzij ene Gordon haar dochtertje een traumaatje extra heeft bezorgd, is wederom in opspraak. De incapabele bijstandsmoeder is vanaf vandaag niet langer een bijstandsmoeder. De gemeente gaat haar uitkering stopzetten want mevrouw kan nu niet actief solliciteren. Laat staan kleerhangers vouwen of asperges steken (“is ook werk hoor!”). De kinderverwaarlooster kán ook geen bijstand ontvangen omdat ze niet meer in Almere verblijft. Belastingbetalers leegtrekken en vervolgens in een dure villa gaan hangen is gewoon fraude. Kortom: dag geld, dag voogdij over kinderen, dag toekomst, dag leuke jeugd kinders, dag woning in Almere. Ja, je moet er wat voor over hebben om een hele kleine kans te maken op wat poen. De Gouden Kooi scoorde gisteravond weer minder kijkers, dus de bekende Talpa-teloorgang is reeds begonnen. Lullig voor die deelnemers als straks het programma van de buis moet. Kinderen kwijt, niks gewonnen. Ja, leg dat maar eens uit.

Reaguursels

Inloggen

Voor dit soort mensen is een bijstandsuitkering vaak een bijverdienste.

remmersmaak | 11-10-06 | 17:21

Ook in de Gouden Kooi:

Sylvia
Leeftijd: 29 jaar
Beroep: FRAUDE INSPECTEUR, whahahahaha!

Klaverjas | 11-10-06 | 15:56

1) waar de genetische roots liggen van deze dame lijkt mij totaal niet relevant. Beetje zielig om elke keer als er hier op GS om iemand gaat die niet de Vires of Jansen heet maar weer aan te komen met "negert".... En ik zie de replies al weer ".... maar dat is ze toch?..." zal best, misschien zit ze ook wel op tafeltennis... net zo relevant....
2) ik hoor helemaal niemand over de heren in de gouden kooi die hun kroost hebben achtergelaten, hoe is dat anders? Naar ik heb begrepen heeft ze dit gedaan in goed overleg met haar vriend, die zorgt verder voor de kinderen... hetzelfde als de heren dus....
3) bijstanduitkering stopzetten is terecht, net als je baas je niet doorbetaald als je er een jaartje tussenuit gaat...

Al uw ongenuanceerde reacties kunt u hieronder weer kwijt....

ArieB | 11-10-06 | 10:31

ik zeg gerechtigheid!

peterpaul | 11-10-06 | 10:02

@RedScorpion

Zo te zien heb je je VMBO gehaald.....

Roestige | 11-10-06 | 03:05

Dat is Latijns voor mol

inport | 11-10-06 | 02:39

Talpa? Wat is dat?

poktor | 11-10-06 | 00:45

Prima gedaan Almere ! de eerste aanzet tot een beter nederland ? of zakken we na talpa weer allemaal onderuit in de oude stoel achter de teevee ?
Doe eens wat werken allemaal.
Gaat ies allemaal waaker worden 7 uur.
Morgens !!
Gaat ies allemaal bed slapen 22.00 uur !
avonds !.
Na ramadan enzo.
Dat is normaal hier.
iedereen wakker maken 8 uur.
Dat ies gewoon doen.
Talpa verkopen aan Belgie of Turkije.
Dat ies leuk worden.

willie wortels | 11-10-06 | 00:34

Dan moet je stoppen met werken snyworst, plantjes op zolder en de hele dag dvdtjes kijken! best lekker hoor

milfie seis | 11-10-06 | 00:26

In de bijstand en 10K los hebben liggen wil ik ook wel, maar ik werk en sta 10K in de schuld

snyworst | 11-10-06 | 00:17

Wat is Talpa?

fire in tha house | 11-10-06 | 00:01

@ Clint!!! 10-10-06 @ 22:09 ""..... waarom ze steeds zo heftig en confronterend reageaht."

Ik heb het programma zelf nog niet gezien, maar ik had niet anders verwacht. Ze is zo dom als voorspelbaar. Hoerrr.

bd | 10-10-06 | 23:31

Ik heb een interview met die Natasia gezien bij P&W en vond toen al dat het een lui incapabel dom egoistisch kudtwijf was. De nieuwsberichten van de afgelopen tijd bevestigen dat helaas meer dan ik had verwacht. Ze zou zich er goed aan doen om al deze kritiek aan te trekken, en als de sodemieter weer terug te gaan naar haar kids. Eén van haar kinderen is nog chronisch ziek ook. "Ja, maar nu is mama aan de beurt" Beperk de schade, nu het nog kan!!!! Stom wijf.

bd | 10-10-06 | 23:26

Gouden kooi??

Gromule | 10-10-06 | 23:00

Intressant om te weten waar al die gasten 10.000 vandaan halen. Bijstand? Leen-frisia (deschuldmaker)? geen-Onderzoekje-stijl.
Bucky doe is wat voor mijn poen, ik betaal je andere 20 uur steunert babbelaar

am*dam | 10-10-06 | 22:43

Het is natuurlijk niet zorgvuldig om te vergeten dat Talpa aan de 'achterblijvers' een bedrag per maand betaalt om inkomensderving te compenseren. Dat ze in de opwinding haar bijstand niet heeft opgezegd, kan gebeuren. Gezien Talpa's regeling, wordt die uitkering overigens terecht opgezegd, waarom haar woning in Almere in gevaar zou komen, is mij totaal onduidelijk.

Johannes26 | 10-10-06 | 22:30

Mensen idd er zijn genoeg in de bijstand die niks doen maar ik heb een wajong uitkering en toch werk ik 20uur per week begeleid.
En dat ze die mevrouw nu korten zou ik ook doen maar niet door stiekem savonds naar talpa te gluren en de volgende dag tegen me baas verklikken.
Laat hem der lekker zelf achter komen dan.
Is toch niet mijn probleem maar die van mijn baas zou ik dan denken op zo,n moment.

Bucky | 10-10-06 | 22:27

Grappig, als ik over een week zoek op "Talpa-teloorgang" in google, dan krijg ik straks het profiel van Jack te zien. :-)

ik lul ook maar wat | 10-10-06 | 22:20

Ja, die bruine ster straalt lekker.
Vanavond ook weer toen een van die andere gasten, met wie ze nog geen ruzie heeft gehad geloof ik, haar vroeg waarom ze steeds zo heftig en confronterend reageaht.
Ja, ik ben direct, zo ben ik, "zeker als ik gelijk heb".
Helaas is zij de enige met die mening.
Barf, puke, muhaaaaaaaaahaaaa.
En die grijze kettingrokende homo zit maar met zalvende praatjes te strooien.
Trouwens, dat geblondeerde Nilfiskje dat in die hut zit en ook de betekenis van "werk" niet kent, hoe komt die aan die 10 mud.
Heeft ze Sjonnie "persoonlijk" overgehaald??

Clint!!! | 10-10-06 | 22:09

Het is allemaal een show. En ze kan altijd nog in de bijstand als het over is.

Badeendje | 10-10-06 | 20:59

TALPA??? wat is dat?? nog nooit van gehoord...

Luudde | 10-10-06 | 20:58

Wat een kleute kuut wijf, laat d'r fockin eigen kind achter en gaat op tv om een huis en geld te winnen maar laat wel d'r kind achter WAAROM BEN JE DAN MOEDER GEWORDEN DOM KUT WIJF! Nu ben je je kind kwijt, kind is moeder kwijt gevolg: leuke jeugd kwijt.... je zet een leuke ketting reactie op, goed gedaan hoor!

Sebastianos | 10-10-06 | 20:46

Ik snap niet dat de kinderbescherming denkt dat haar kinderen slechter af zijn zonder haar. Die kinderen (en haar man) zijn volgens mij al 2 weken lang aan het feesten.
Wat een overtrokken, agresief k*twijf

huismuis | 10-10-06 | 19:58

waar heeft ze die 10000 euro vandaan?? ook uit de bijstand???? Daar betalen jullie dus allemaal aan mee dat ZIJ nu in dat huis zit. En pas maar op want als wouter de strooikabouter het voor het zeggen krijgt dan kunnen er volgend jaar 10 bijstandsmoeders in de gouden kooi 2.. .

gewgle | 10-10-06 | 19:37

@bijstandsmoeder 10-10-06 @ 19:05

als je een goede opleiding hebt genoten, kun je met een parttime baan toch een redelijk inkomen regelen?
kom eens uit die slachtofferrol.

kattekop | 10-10-06 | 19:25

Wow, Talpa heeft eindelijk resultaat opgeleverd. Wat een trieste bende muhahahahahahaha!

poursuivant | 10-10-06 | 19:15

Draaitafel Demagoog 10-10-06 @ 18:29 heee bijstandmoeder .. hoe gaat ie nou ? ;)
Nou... doodziek natuurlijk
snap nie dat echtparen/samenwonenden nog een bijstandsuitkering krijgen!! Zelfs paren zonder kinderen in de bijstand! Mensen die zeggen psychisch niet in staat te zijn om te werken, verslaafden, kampvolk, lastige allochtonen.

Van de 350.000 uitkeringsrechtigden zijn er maar 90.000 bijstandsmoeders, dus ALLEENSTAANDE OUDER in de bijstand. Die enige ouder die zorg heeft voor het reilen en zeilen van het gezin in deze kleaute-maatschappij! dat maakt het verschil, daarom alleen al zou iedereen hier zijn klep moet houden over bijstandsmoeders zijn luie varkens en vuile profiteurs. En aangezien ik wel een goede opleiding heb genoten en jarenlang heb gewerkt weet ik dat het nu economisch gezien niet de tijd is om ook maar een superkleinparttime-baantje te zoeken, want financieel ben je de klos, dat is de armoedeval. Been there, done that..

/* studieboek pakt :-)

bijstandsmoeder | 10-10-06 | 19:05

Was men maar net zo doortastend met het opsporen van witte-boorden criminaliteit en fraude in het bedrijfsleven als met uitkeringsfraude. Want fraude in het bedrijfsleven en witte-boordencriminaliteit kost de samenleving veel en veel meer geld dan bijstandsfraude. Maar daar hoor je niemand over. Heeft de Rechtse kerk mooi weggemoffelt in haar propaganda. En de rechtse rukkertjes hier wouwelen het wel weer na.

Kyokushinkai | 10-10-06 | 19:05

Ach ja... dan gaat ze gewoon van kooi naar kooi :)

KayJay | 10-10-06 | 18:53

Nu wordt meteen duidelijk waarom ze zo overspannen reageerde toen dat verwende nest haar keffertje in de buurt van 1 van haar kinderen liet komen. Ze had zelf waarschijnlijk al door dat het 1 van de laatste keren is dat ze haar kids nog zal zien. *gniffel*

Co Rupsie | 10-10-06 | 18:45

@stephanus 10-10-06 @ 18:34

tja. het lijkt er op dat Johnnie Talpa meer geintresseerd is in geld dan in creativiteit of kwaliteit.
na al dit gedoe over GK vroeg ik me even af of de man nog lekker slaapt, ' s nachts. Dacht al snel; hell yeah, beter dan een paar weken geleden.

kattekop | 10-10-06 | 18:37

@puntkop 10-10-06 @ 17:38

Weet ook wel dat dat de bedoeling is om negatief in het nieuws te komen ;-) Ligt er maar net aan hoe je mijn zin opvat. Het negetieve is juist te danken aan Talpa zelf door de Mol zelf. Hij wilt zo graag een goed tv-zender zijn dus moet je ook goede programma's maken met de juiste mensen.

stephanus | 10-10-06 | 18:34

heee bijstandmoeder .. hoe gaat ie nou ? ;)

Draaitafel Demagoog | 10-10-06 | 18:29

@Sporty 10-10-06 @ 18:15

een beetje mee betalen voor mensen die hulp nodig hebben van Riagg oid vind ik geen enkel probleem. betalen voor oplichters vind ik wel een probleem. daaraan geen behoefte. niet meer dan logisch dat de uitkering van iemand die niet in haar eigen onderhoud hoeft te voorzien wordt geblokkeerd. daar ga ik niet voor betalen.

kattekop | 10-10-06 | 18:21

hahahahahahahahahaha..... anders kan ik niet zeggen.... hahahahahaha... sniksniksnik.... hahahaha

Lachende Scheerkwast | 10-10-06 | 18:17

Trouwens gaan we het RIAGG al bellen voor het kind, dat de hele maatschappij moet betalen voor haar?!

pfff... waar zijn we mee bezig in dit land.

Sporty | 10-10-06 | 18:15

Deze vrouw is knettergek en volledig paranoia. Haar kinderen zijn nù een stuk beter af nu ze zelf veilig in de kooi zit "opgesloten".

Louise A. | 10-10-06 | 18:12

exarchos 10-10-06 @ 17:41

Jij begrijpt het spelletje.
Talpa selecteerd juist mensen die elkaar in haren gaan vliegen en da's goed voor de kijkcijfers.

puntkop | 10-10-06 | 17:48

Tis wel een psycho, die griet tering he, daar hebben ze wel goed op gecast by tapla

exarchos | 10-10-06 | 17:41

@mezelf
Wat moet zijn Waar

puntkop | 10-10-06 | 17:39

@stephanus 10-10-06 @ 17:31

"Talpa komt tot nu toe alleen maar negatief in het nieuws!"
Dat is ook de bedoeling!
Negatief nieuws is het beste middel om te gebruiken.
Lees: America bouwt school in Bagdad of Amerikanen executeren schoolkinderen... Wat ga jij nu naar kijken?

puntkop | 10-10-06 | 17:38

Ik vrees dat Talpa dit niet ziet als negatief in het nieuws. Is reclame.
Reken maar dat heel veel mensen uit nieuwsgierigheid of leedvermaak vanavond wel kijken. slimmerikjes. het is een complot.

kattekop | 10-10-06 | 17:33

Vandeweek was dat kleine jochie in beeld. Moest naar het ziekenhuis ofzo en daarna ging ie naar eigen zeggen effe lekker zuipen. Niet echt taalgebruik uit Sesamstraat ;-) Als de Mol en Talpa een beetje slimmer waren dan hadden ze de mensen van tevoren doorgelicht en hadden ze dit soort problemen kunnen voorkomen. Talpa komt tot nu toe alleen maar negatief in het nieuws!

stephanus | 10-10-06 | 17:31

@RAND 10-10-06 @ 16:31

Verdomd, dat is waar. Waar haalt ze die 10.000 Euri vandaan? Ze zal wel zwart werken - hahaha (even om mezelf lachen hoor, zo'n leuke voor de hand liggende grap).

stem des volks | 10-10-06 | 17:28

Ze leek wel leuk op het eerste gezicht - maar het is een frusto van jewelste. De kinderen - die bloedjes die eerst huilden dat mammie wegging - zeiden na een paar dagen wel blij te zijn: "We zijn nu ook van het ruziemaken van mamma af". Kan ik mij zomaar iets bij voorstellen. Mijn God, wat een wijf! Ik dacht trouwens dat ze 'beveliger' was, maar dat is dus een leugentje. En dat voor iemand die anderen de hele tijd aanspreekt op fatsoen. Ach ja, de pot en de ketel hm en zwart ziet ze zeker.

Sterk van Natasia vind ik: ze schopt voortdurend ruzie. Als anderen er dan op in gaan (meestal sussend) zegt ze: "Nou het is uit de lucht, wat mij betreft". Dat is sterk. Zelf ruzie maken en dan verklaren dat "het uit de lucht is". Right.

stem des volks | 10-10-06 | 17:26

de ellende is, die publiciteit werkt goed. voor het eerst ben ik geneigd te kijken vanavond. gelukkig heb ik andere plannen.

kattekop | 10-10-06 | 17:25

@ puntkop en kattekop
Niet alleen Talpa, maar ook de bedrijven die dit soort programma's financieren.

borderliner | 10-10-06 | 17:23

@puntkop 10-10-06 @ 16:58

Eens. Talpa schuldig. Sommige mensen moeten tegen zichzelf beschermd.
Andere kant; als je volwassen bent en zeker als je ook nog moeder bent (of wilt zijn) heb je verantwoordelijkheid te dragen. Dan heb je in elk geval ergens in je leven keuzes gemaakt die je later moet dragen. Je kinderen een jaar lang niet zelf verzorgen uit eigen belang/winstbejag en ze vervolgens over de kling jagen omdat je je gezinsinkomen verknald, betekent dat je je eigen keuzes niet draagt. Onverantwoordelijk gedrag.

kattekop | 10-10-06 | 17:13

Grutjes nog aan toe, wat mensen tegenwoordig allemaal niet moeten doen om beroemd te worden.

Hannalore | 10-10-06 | 17:07

Sommige mensen zijn doen alles voor geld, en Tokkie TV de mol springt hier graag op in. (want wie laat tegenwoordig niet zijn eigen oma op tv uitwonen voor 1 miljoen).
Hoe meer opschudding over iets des te beter voor Talpa die hiermee meer kijkers(ramptoeristen) trekt en meer inkomsten geniet uit reclame ed.
Ook Natasha plukt hiervan de vruchten gezien zij voor opschudding zorgt , en hiermee meer bekendheid krijgt, wat weer goede reclame is voor Talpa. De propaganda makers van Talpa zullen er dus alles aan doen om haar het langst erin te houden om zo meer inkomsten te genieten.
Camping omroeper SBS6 heeft veel winst gemaakt met de TELETOKKIES en de Tokkies zelf zijn er ook niet slechter van geworden.
Zolang er mensen kijken naar deze bagger, zal er altijd bagger blijven bestaan!.
Je moet niet zozeer de kooi spelers bekritiseren maar Talpa zelf, want dat zijn juist de figuren die grof geld verdienen met andermans ellende.

puntkop | 10-10-06 | 16:58

6.000.000 het kan toch niet kloppen. 6.000.000 doden, kan echt niet kloppen.

ikkee | 10-10-06 | 16:58

Ha-ha!

Lemau | 10-10-06 | 16:54

Misschien hebben ze op de Oudezijds Burgwal in Adam een baan voor haar?

Khomeini | 10-10-06 | 16:50

Vind het sowieso al verdacht dat je 10duizend euro over hebt voor een verblijf terwijl je in de bijstand zit. Een onderzoek naar fraude zal ook wel komen hoop ik. Dit mens moet tegen zichzelf en haar omgeveving beschermd worden! En haal haar uit de gouden kooi en stop der in de 'gouden' kooi op Schiphol-oost ;-)

stephanus | 10-10-06 | 16:49

HA HA HA... tja dat is ff auw... verklaren hoe je aan die 10/m komt.... boetetje eroverheen uiteraard, of terugbetalen onterecht genoten bijstand... geen bijstand meer... hoppa helemaal kapot... WSNP-tje (schuldsanering)??

Khomeini | 10-10-06 | 16:46

Wie is eigenlijk de sponsor van deze kudt soap?? Ik zou me kapot schamen. Nog nooit van verantwoord ondernemen gehoord zeker!?

borderliner | 10-10-06 | 16:41

Kudtnegerts, kudtblankes, kudtfinnen, kudtmoslims, kudtpolen, kudtgelen.
Zo hebben we ze nu allemaal gehad of kunnen we het aanvullen?
Vind dat we ons tot de discussie moeten beperken wat voor moeder het is en of het terecht is of niet dat iemand een uitkering heeft. Daar gaat het om.
Vind het typisch 0031 dat wanneer iemand eventjes met zijn kop een keer boven het maaiveld komt we hem meteen af moeten hakken. Lullig maar waar. Om nu meteen zo iemand de rest van het leven te verpesten vind ik vergezocht. Dat er iets gedaan moet worden om haar moederschap te verbeteren ben ik een voorstander van. Verder lijkt het me vrijwel onmogelijk om op een legale manier aan 10.000 Euro's te komen als je een uitkering hebt, maar ik zal het wel weer verkeerd hebben?

Captain Diehard | 10-10-06 | 16:37

Beetje lauw de laatste tijd. Wat is dit nu weer voor flauw topic? Was gisteren al volop in het nieuws en trouwens, wat kan mij elke scheet uit die kutkooi nou toch verbranden?

chinaski | 10-10-06 | 16:35

Waar haalt een bijstandsmoeder 10.000 euro vandaan die de kandidaten hebben moeten inleggen? Dat vraag ik me dan als eerste af.

Ten 2e vind ik het niet meer dan normaal dat de bijstand "tijdelijk" word stop gezet.

RAND | 10-10-06 | 16:31

wat een kudthoewr... meteen uit dat huis gooien.

mokka-ananas | 10-10-06 | 16:25

"kinderverwaarloosster" is met dubbel s, net als tennisster.
daar gaat de bloggie voor best geschreven blog...

LiamP | 10-10-06 | 16:23

Nog eeentje dan:

Spellings foutje? Tja. Ik is wel allo.

Op me motjo kenkeren? Waar woont je moeder dan, studentje?

Kale Imero | 10-10-06 | 16:20

Mhuwahahahahaha wat een stunt !!!!!!! Ik wil deze gemeente nomineren voor meest efficiente instelling van 2006 Mhuwahahahahahahaha Die is echt mooi Mhuwahahaha met andere woorden, vuile fraudeur, het is winnen of werken Mhuwahahahaha ik hoop dat je verliest Mhuwahahaha en dat je moet werken Mhuwahahahaha wedden dat er geen werkgever is die je wil hebben ? Mhuwahahahaha Werkgevers houden niet van fraudeurs mhuwahahaha !!!!!! ik pis echt letterlijk in mijn broek van het lachuh mhuwahahaha dit is wat ze bedoelen met " na het zuur komt het zoet" Mhuwahahaha het zure is dat kut programma en die zielige kinderen die hier de dupe van zijn Mhuwahahahaha het zoete is dat je voor straf dakloos word Mhuwahahahahaha

El_CapodiTuttiCapi | 10-10-06 | 16:18

Een realitysoap over de ellende met bijstand en jeugdzorg na de GK lijkt me veel leukere tv. Dan zullen de kijkcijfers vast weer aantrekken.

René B. | 10-10-06 | 16:17

Om aan de Gouden kooi mee te kunnen doen, moet je 10.000 euro betalen. Waar haalt zij dat vandaan met een uitkering ?. En de uitkering wordt stopgezet zolang zij daar zit. Waarom niet compleet stopgezet ?. Zeker weer omdat het zo'n kudtnegert is.

Gerard kempkes | 10-10-06 | 16:16

@ Ridge Forrester 10-10-06 @ 16:11

Dat jonge blonde mokkel, wat is haar naam?

edonkey | 10-10-06 | 16:14

Ik begon?? Da's van groep/klas 1

LOL.

OK, OK, nou is t goed.
Klaaaar

Kale Imero | 10-10-06 | 16:12

-weggejorist-

Pablo's ijscocar | 10-10-06 | 16:12

@Kale Imero 10-10-06 @ 16:08

"Ik vondt"
Hou op man, ik lig helemaal dubbel.
Voor eens en altijd, je pauze is allang afgelopen, en ga maar lekker op je motjo kenkeren. Op jou reageer ik niet meer.
Ik ga studeren. Houdoe!

Ridge Forrester | 10-10-06 | 16:11

Hilarisch hoe mensen daar soms toch nog een anti0links verhaaltje uit weten te slepen. Stakker.

blikjegrolsch | 10-10-06 | 16:09

Kudt neger roepen deden we ook al in groep(?) 3.
Oh nee, wacheffe, ik ben van de tijd dat je in KLAS 3 zat en mensen voor poep-chinees uitmaakte.

Hoe oeweet je dat ik in de steigers sta? Ben je net van het VMBO gekomen ofzo?

Om het maar helemaal Jip en Janneke te doen:
Ik vondt dat je te makkelijk liep af tezeiken. Kom nou 'es met iets nieuws, gast, ipv een beetje makkelijk WP kreten uit te kotsen.
Ik hou ook wel van een potje kenkeren, maar het moet wel ergens op slaan.

Kale Imero | 10-10-06 | 16:08

@ celsius 10-10-06 @ 16:02

Dirk Scheringa...

Regenboogschutter | 10-10-06 | 16:05

@celsius

De niet bestaande ow nee stiekem toch wel BMW5 serie verkocht?

Klummie | 10-10-06 | 16:05

aha! den Socialistische Strijders tegen het Grote Onrecht zijn ontwakent! Onder leiding van LLL, de grote roerganger, zal de kapitalistischen duivel - een negroide moeder die genadeloos inzet op het grote geld van de opperduivel de Mol - worden gekapitteld.

Waarom mag zij niet de opvoeding van haar kinderen uitbesteden? Dit is nu juist wat de overheid wil: kinderen fulltime (gratis) in de creche of op school (gratis naschoolse opvang). Waarom mag zij niet proberen geld te verdienen? Nu net wat de overheid wil, mensen uit de bijstand krijgen.

Zo nee, waarom mogen grote binnenvaartschippers hun kinderen op internaten zetten? Waarom bestaan er eigenlijk nog internaten? schandalig!

catch22 | 10-10-06 | 16:04

Hoe komt zo'n bijstandstrekker GVD aan die 10 rooitjes?

celsius | 10-10-06 | 16:02

Ik weet niet waar het over gaat, maar nu is me duidelijk geworden wie dit programma bekijkt en de doelgroep vormt: Greenstijl-lezers en ambtenaren van de overhead.

Henk Hunk | 10-10-06 | 16:02

@Deense Postbode 10-10-06 @ 15:59

Hij begon!

Ridge Forrester | 10-10-06 | 16:01

er zijn al genoeg woorden vies gemaakt aan de GK, fuck them.

Tray Hornay | 10-10-06 | 16:00

psies.
Sjonnie zei het ook al: "ze komt er als een beter mens uit". En het heeft niet eens 6 maanden geduurd.

lawzie | 10-10-06 | 16:00

Pf, wat is nou 10.000 euro vandaag de dag? Twee keer Lingo winnen en je hebt het al bijelkaar.

John McClane | 10-10-06 | 16:00

Hou een sop met dat gesgeldt Forrester en Kale Imero. Kreejeaulen en white boys zijn allebei liev; nau goed?

Deense Postbode | 10-10-06 | 15:59

Wat een bedroevend laag niveau en geestelijke armoede dat vaginale kutd Talpa.

Karel Kruizenruiker | 10-10-06 | 15:59

Iedere deelnemer moest toch van te voren 10.000 euro borg betalen om mee te mogen doen.
Hoe komt dat bijstands-vrouwtje aan zoveel geld?

Artwido | 10-10-06 | 15:57

Nee, Lae Imero, jij wordt beroofd bij de pinautomaat of lekker van de fiets afgetrokken en afgerost na een avondje stappen; is dat ook goed?
Uitgescholden worden voor 'rascist' is te gewoontjes geworden namelijk.

Deense Postbode | 10-10-06 | 15:57

@Kale Imero 10-10-06 @ 15:52

Wat zei ik dan in eerste instantie jochie?
Kudt-neger. - Ridge
Begrijpend lezen doen we al vanaf groep 3 he (Y). Zijn we het nog met elkaar eens, top man!
Ga nu maar snel in de stijgers staan, je pauze is allang voorbij en dat kozijn heeft nog een likje verf nodig. Houdoe!

Ridge Forrester | 10-10-06 | 15:56

BTW, iek ies blankes. Echt supâh white boy. And damn proud.

Ojee, moet ik nu in het Michiel Smit hoekje staan?

Kale Imero | 10-10-06 | 15:54

Wat een kudtwijf, want de rest is toch al gezegd. Wat ik nog wel een id-tje vind: laat haar daar het huishouden doen om der uitkering terug te verdienen. En ik ga niet kijken; heb de (onder-)buik vol van loezers.
En toen ik die kinderen zag grienen had ik al genoeg gezien baaidewee.

Deense Postbode | 10-10-06 | 15:54

Ken haar niet, maar ze is bicultureel, neem ik aan.

Rosario | 10-10-06 | 15:53

Is er al wat meer bekend over Rosalie, onze bevlogen reagluurster. Ben echt benieuwd wat er speelt onder haar dakkie. Als je er zulke denkbeelden op na houdt dan moet je wel erg jong zijn en nog geen geld verdienen. Ik hoor graag van jullie, of van Rosalie zelf.

Duitse helm | 10-10-06 | 15:53

Toch wel sneu voor zn mens, doet eens gek probeert wat en heel 0031 valt over dat mens heen. Er lopen er zat rond die veeel slechter dan haar maar ja,
die ambtenaren schrikken pas wakker als het op tv komt.

DutchXTC | 10-10-06 | 15:52

Ze kan altijd nog als hoer aan de slag

Wouter Boslim | 10-10-06 | 15:52

Allah hakbar!
ik lekker zwart geldverdienen
en uitkering!
Dus ik nu in mercedes rijden!
Maar uitkering blijven gewoon!
NEDERLAND GAAT KAPOT!

RedScorpion | 10-10-06 | 15:52

@ FRidge (run) Forrest,

Kom niet tot de essentie? Wat is de essentie dan? Dat Natas een neger is? Dat ze kut is? Of ze een kut heeft, whatever...
Is Natasje een Neger, oh yes. Is ze een kutmoeder, oh yes. Is een arrogante, commanderende, omhooggevallen Bitch, oh yesss.
Is m'n meissie een motjo? Nee, maar misschien je moedâh wel.

Ben jij een kaolo koelie? Oooohh, double yes.

Kale Imero | 10-10-06 | 15:52

@ Hakbarrr 10-10-06 @ 15:42

Het schijnt dat ze een parttime baan als beveiliger heeft. Dat is hoogstwaarschijnlijk onder het bijstandsniveau. De soos vult het verder aan tot bijstandsniveau. Da's dus een smak geld. Mocht ze fulltime werken, dan kan ze niet voor haar kinderen zorgen. Krijg je jeugdzorg van.

Regenboogschutter | 10-10-06 | 15:49

Whahahaha, volgens mij moet je wel een echte, real life stoep hoer zijn wil je zoooo fucking dom zijn... als deze truus... whahaha

szol2001 | 10-10-06 | 15:45

Waarom geven we eigenlijk geld aan werklozen?

Kalez | 10-10-06 | 15:44

Kan iemand mij uitleggen waarom ze sowieso een uitkering heeft. De supermarkten zoeken altijd nieuw personeel voor achter de kassa. Dan kan zij daar toch gaan zitten, in ruil voor haar uitkering...

Hakbarrr | 10-10-06 | 15:42

talpa, das toch die zuigzender, volgens mij hebben ze daar ook wel voor iedere kijker een presentator/presentatrice om hem/haar af te zuigen/likken

Mikado | 10-10-06 | 15:42

@Klukkluk 10-10-06 @ 15:40

Shhhtttt, anders wordt Imero boos over die djoeka.

Ridge Forrester | 10-10-06 | 15:41

Uit de gouden regels van de gouden kooi:

"* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien. "

Nou dan! Ik neem dat onder "baan" ook "uitkering" mag worden verstaan. Moet je het natuurlijk wel opzeggen...

Regenboogschutter | 10-10-06 | 15:40

@Ridge Forrester 10-10-06 @ 15:39
Een blakka blakka boesnengre

Klukkluk | 10-10-06 | 15:40

Voor sommigen is Nederland een Gouden Kooi.
Zolang mogelijk blijven zitten en uit de ruif eten.
Frauderen met een bijstandsuitkering is jatten van degenen die het echt nodig hebben en behoorlijk kwalijk.
De opvoeding van je kinderen voor wellicht lange tijd aan een ander overlaten omdat je zonodig aan een realityshow wilt meedoen is voor sommigen verdedigbaar gedrag om reden van het mogelijk financieel gewin.
Voor anderen (waartoe ik mezelf reken) is het moreel laakbaar gedrag.
Je kunt die verloren tijd met je kinderen voor geen geld in de wereld terugkopen. Negatieve ontwikkelingen die in die periode plaatsvinden laten zich met 100.000 euri niet corrigeren.
Het is al triest genoeg dat sommige kinderen de ouderlijke zorg moeten ontberen ivm. echtscheiding, ziekte, detentie etc. Hier betreft het een vrijwillige absentie en dat vind ik niet ok.
Saillant detail is overigens ook dat een van de deelneemsters in het verleden al de kinderbeschermende) instanties over de vloer had.... so much for screening.
-
PS @Lucas.... moeder 1, 2 en 3 linkjes zijn ineens verdwenen... mocht het niet?

-Edit: waar heb jij het over?-

Jane Doe | 10-10-06 | 15:40

@Kale Imero 10-10-06 @ 15:34
Je komt niet tot de essentie, kudt-neger. Probeer het nog een keer. Of je kunt erkennen dat ze een neger is.
Ga eens deaud.
Ik heb niet eens over bijstand gesproken, alleen dat ik het goed vind.
Ow en dat GS-jargon kan mijn rug op, nergens staat die regel, kut-neger.
En als ik je zo hoor, is dat "meissie" van je een motjo.

Ridge Forrester | 10-10-06 | 15:39

Het mooie is dat ze er ook niet uitkan. Al die lutsers die zich laten opsluiten hebben 10.000 euri borg betaald, en die krijgen ze niet terug als ze binnen een jaar vrijwillig het huis verlaten. Dat bedrag kan ons probleemmoedertje natuurlijk nooit missen, en dus kan ze niet meer terug. Ons voormalige steuntrekkertje mag dus achter de tralies lijdzaam in de krant lezen hoe haar uitkering wordt stopgezet en haar kinderen in pleeggezinnen worden geplaatst...

die hofstadtgruppe | 10-10-06 | 15:38

En het is nog een domme negert ook

Klukkluk | 10-10-06 | 15:37

Han 10-10-06 @ 15:32

Je hebt gelijk!
Wat denken ze wel zo'n vrouwtje haar zoet te onthouden waar ze eerst veel zuur voor heeft gehad....... Tssss

rosalie | 10-10-06 | 15:35

lol @ han.
Jij bent zeker dr vriend?

Noodles | 10-10-06 | 15:34

Hulde Han, idd, Er wordt van alles gezegd, maar achter de schermen lopen ze tegen te werken

Jazeker | 10-10-06 | 15:34

Hey Ridge F. en (in me Hol)istische beek,

kut mongool? moi?

*wapperende handjes en piepstemmetjes mode on*
Waren we het niet overeen gekomen hier op GS dat "Neger" diskrie was en "negerT" nie? Heb helemaal NIX tegen "calling a spade a spade."
Ik vindt haar ook zwaar kuDT.
*wapperende handjes en piepstemmetjes mode off*

Ik heb geen peop in me ogen, maar wel een Bullshit filter.
De ene noemt me een hömö en de andere zegd FUCK You.
Herken de homo, zou ik zeggen.(was dat ook niet op K'pla?)

Oh en Ridge, die suri-toennies met Azië-roots zijn fayalobie, man.

Kale Imero | 10-10-06 | 15:34

Ik kijk heel afentoe online Talpa (tijdens college enzo), en het valt me op dat de negerinnen die meedoen aan die realityshows.. (BigBrother, De Gouden Kooi en Hollands Next Top Model) zich altijd enorm willen laten gelden.. Die bij BigBrother had al na 3 dagen ruzie "Of zij eruit, of ik eruit" Die bij de Gouden Kooi de 2e avond; "Kleine Jairo struikelt over jouw hond.. bied je excuses aan!!" en "Ik laat mn kinderen helemaal niet in de steek!" en die van Holllands Next Top Model had gisteravond ook ruzie over een bed.. "Jij bent een bitch! Nee jij!" Alleen die negerinnetjes van "Dat Zal Ze Leren" gedragen zich redelijk beschaafd.. Haha, maar die zien er ook uit alsof ze net van de katoenplantage zijn geplukt.. :)

Supreme Dutch | 10-10-06 | 15:33

Dan investeert zo'n dame in haar toekomst. Dan neemt zij risico. Dan kiest zij voor de winst en het goede gevoel. Dan doet zij alles, wat jongesn als Rutte je aanhalen, zet laf Holland er meteen weer een domper op met het intrekken van uitkeringen en zo. Zo komt er natuurlijk niks terecht van het ondernemerschap, dat zo met de mond beleden wordt.

Natas is de ikoon van deze tijd. Natas heeft geluisterd naar de toekomstmuziek van Balkenende. Natas heeft voor het zuur gekozen om daarna met haar kinderen des te meer het zoet te smaken.

En nou klagen, als de wereld er gaat uitzien, zoals jij het wilt? Gaan treiteren met ingetrokken uitkeringen en zo?

Han | 10-10-06 | 15:32

Terecht!

Martini | 10-10-06 | 15:31

muhahahahaha @ kudtneger

Bono | 10-10-06 | 15:30

@anthony
Wat denk je dat die kinderen opbrengen? Aangezien de VOC tijden toch moeten herleven!

Noodles | 10-10-06 | 15:29

@rosalie
mevr. solliciteert niet meer, dus geen uitkering... das toch logisch? daar hebben alle rijken in de he-le wereld niets mee te maken! hulde@sociale dienst dus dat ze dit aanpakken! beetje met je luie reet in een villa en dan ook nog geld op de bank erbij? gelukkig niet!

ed.. | 10-10-06 | 15:28

Maar wat ik me nu dus echt afvraag is hoe komt een bijstandsmoeder aan € 10.000,-?
Volgens mij had die uitkering al lang stopgezet moeten worden. In ieder geval tijd voor een flinke naheffing!

Anthony_Zeus | 10-10-06 | 15:27

1 fraudeur down nog veel te veel to go

btc`s the dude | 10-10-06 | 15:27

Step right up, Step right up! Leonard Peltier in a Cage!!!
(The Pharcyde)

Comrade Enver Hoxha | 10-10-06 | 15:25

ik hen een fetish voor donkere vrouwen: negerTs, kudtnegerts, creolen, suri's, en/of zwart geblakerde mongolen ariers, I love tha chocolate cream filling wholes of those ladies!
Maar, er zijn uitzonderingen. En 1 ervan zit in de nieuwe flop van Sjon & Cheque van den Molshopen.

JudgeJuly | 10-10-06 | 15:24

@blikjegrolsch 10-10-06 @ 15:14
Mijn huisje woont waar mijn bedje slaapt

Traag | 10-10-06 | 15:24

@ rosalie: u gaat zeker sp stemmen, op 22 nov.?

wijsvinger | 10-10-06 | 15:22

Wat een gescheld weer, het is toch heel zielig voor zo`n alleenstaande moeder om haar kroost een goed leven te bieden. Probeert zo het geld binnen te halen, pakt de BD het weer af. Heb melij!

Jazeker | 10-10-06 | 15:22

@edonkey 10-10-06 @ 15:19

Nena of Sylvia?

Ridge Forrester | 10-10-06 | 15:21

aan haar grote bek te horen leek het net of ze werkte, maar ik had het mis 'tis gewoon een soosklant.
terecht dat ze geen uitkering meer krijgt, laat haar maar gaan werken .
heeft ze mischien ook niet zo'n grote waffel meer.

loewende koe | 10-10-06 | 15:20

Een kudtnegert in de Gouden Kooi? Doe mij maar de blonde..

edonkey | 10-10-06 | 15:19

gouden tanden, gouden kettingen, gouden kooien. Wat is dat toch, met die negerts?

wijsvinger | 10-10-06 | 15:19

@aa 10-10-06 @ 15:18

VOC-mentaliteit! Goed zo jongen!

Ridge Forrester | 10-10-06 | 15:19

Als ik in de gouden kooi zat, zou ik de anderen 9 ieder 50.000 euro bieden als ze onmiddelijk zouden ophoepelen.

aa | 10-10-06 | 15:18

Zo, weer een paar paupers weg uit Almere. Gaat goed.

Tom1337 | 10-10-06 | 15:18

een negert in een gouden kooi? is dat nieuw?

kokobe | 10-10-06 | 15:17

Kale Imero?

Kudtnegert, kudtnegert, kudtnegert.

Jim Beam | 10-10-06 | 15:17

Komt nog eens bij dat iedereen die in de gouden kooi zit van Talpa geld krijgt om zijn voormalige huisvesting te kunnen betalen.

Uiteraard is dit inkomen en uiteraard moet dit aangegeven worden bij de uitkerende instantie en uiteraard wordt dit in mindering gebracht op de uitkering.

Martentje | 10-10-06 | 15:16

Hé die ken ik, die heb ik met m'n zatte harses een keer volgeblaft op de ouwezijds voor een tientje.

Lekker Belangrijk© | 10-10-06 | 15:16

@Kale Imero 10-10-06 @ 15:09

Kutmongool.
Ik ben ook een Surinamer, maar geen negert.
Zij wel, of heb je stront in je ogen? Een creoolse dan voor de formaliteiten, maar haar roots liggen daadwerkelijk in Afrika (neger-land), de mijne in Azie.
Dus FUCK YOU, heaumeau.

Ridge Forrester | 10-10-06 | 15:16

Tering wat is tie zwart zeg, ik klikte de televaag pagina en zag enkel een rose bloesje.

kneuterzak | 10-10-06 | 15:15

@ Kale Imero:
Feit: Ze is een negert
Feit: Ze is kudt
conclusie: Kudtnegert
Feit: ze is geen Surinaamse, maar Nederlandse van Surinaamse afkomst. droplul.
(nix discriminatie, maar wel grappig dat je het woord negert als discriminerend ziet, zegt meer over jouw gevoelens dan over de feitenbrengers hier).

holistic river | 10-10-06 | 15:15

Jongens pas op! Kale Imero weet waar jullie wonen!

blikjegrolsch | 10-10-06 | 15:14

met "wat" die vrouw doet, natuurlijk...... sorry.

rosalie | 10-10-06 | 15:13

Wat is er mis met at die vrouw doet????
Zij is namelijk bezig met werk en geld te verdienen!!!!
Lullo's van de SD om haar aan te pakken!
Ga toch fietsen, ellendelingen en zoek het geld bij diegenen die teveel en te graag het onterecht her en der verdienen. Ik noem geen namen...... logisch he?

rosalie | 10-10-06 | 15:12

Hehehehehe, das alvast 1 bijstandnegert die het lid op de (platte) neus krijgt.
Trouwens......... ik dacht dat je geld mee moest nemen voor die gouwe kooi? Hoe komt ze aan die doekoe?

Jim Beam | 10-10-06 | 15:11

@Kale Imero: kudtneger kudtneger kudtneger.

blikjegrolsch | 10-10-06 | 15:10

*proest* @ Kale Imero.

Sporty | 10-10-06 | 15:10

@ Ridge Forrester 10-10-06 @ 15:03

Jij moet 'es goed uitkijken, gast. Die mevrouw is gewoon een surinaamse.
Wat nou kudtneger? Moet je tegen m'n vriendin zeggen, komt zelf ook uit Suriname, maar ze is geen negert.
Dat ze een slechte moeder is ben ik mee eens. Dat d'r bijstand stopt wordt, ook prima. Heb ik discussie met m'n meissie over gehad.
Er zijn zat nederlanders(blankes) die in de bijstand zitten die geen fuck uitvoeren.

Kale Imero | 10-10-06 | 15:09

@matjak 10-10-06 @ 15:05

ik vind stoute meisjes geiler.
Maar dat ze slecht is, vind ik ook.

Ridge Forrester | 10-10-06 | 15:09

Je verdient het ook om onder curatele gesteld te worden en constant psychische controle te krijgen als je daaraan meedoet. Sterker nog, ik denk dat dat ook moet als je er al naar kijkt.

Days-Of-Wild | 10-10-06 | 15:09

Ja en terecht ze leeft in die gouden kooi wel in weelde wordt gevoed alles.

RDJ134 | 10-10-06 | 15:08

Hoe komt mevrouw de negert aan 10 K inleggeld met een uitkering...?

African Postman | 10-10-06 | 15:08

Ze heeft in dat huis toch ook geen uitkering nodig?

Traag | 10-10-06 | 15:08

Je krijgt wat je verdient he.
Ik vind het alleen zielig voor die kinderen dat ze zo'n !@#$ moeder hebben!

trut-de-la-mode | 10-10-06 | 15:05

@Noodles: sssst! Straks moet ze ook nog fraude terugbetalen!

blikjegrolsch | 10-10-06 | 15:05

@ridge: moraalridders zijn geil met al hun reine zedelijkheid. Dus daarom: Natasia is een slecht mens

matjak | 10-10-06 | 15:05

Toen d'r zoontje langs 'Goor' liep zonder 'm zelfs maar een blik waardig te gunnen en zei "Hey homo" dat was dan wel weer leuk.

Haaimans | 10-10-06 | 15:05

Terecht, maar toch is het ergens wel lullig dat een kudtambtenaar 's avonds naar Talpa zit te loeren en de volgende dag een wit voetje bij zijn baas gaat halen. Bah!

pooface | 10-10-06 | 15:05

Willen degene die gisteren hebben gekeken hier a.u.b.. hun verontschuldigingen aanbieden? Ja, alle vijf dus!!

looprekje | 10-10-06 | 15:05

hahah. goed voor dr. Moet ze maar niet met haar lelijke hoofd op teevee komen. Op de site van de Gouden Kooi staat overigens dat ze part time beveiliger is. Dus waarom ze dan steun trekt is mij ook niet geheel duidelijk

Noodles | 10-10-06 | 15:04

-weggejorist-

Ridge Forrester | 10-10-06 | 15:03

ach ja,
zo gewonnen, zo geronnen

Andreas B. | 10-10-06 | 15:03

kudtwijf is datte

Leip | 10-10-06 | 15:03

Ik neem aan dat ze hier vantevoren rekening mee heeft gehouden?

skeptik | 10-10-06 | 15:02

Hoppa, dat gaat lekker

Suspension Goose | 10-10-06 | 15:02

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland