Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

De beelden: Schietpartijen en dode op Veronicafeest

veron.jpgEn wij maar denken dat Veronica vooral voor de oudere liefhebber van jaren 80 hits was. Gisternacht brak er op het strand bij Hoek van Holland een grote vechtpartij uit. Een 19-jarige jongen kwam om het leven en zeven anderen raakten gewond tijdens het GRATIS toegankelijke Veronica Sunset Grooves 2009. Hoe de jongen is overleden is nog niet bekend. Veel wierder is dat je in dit filmpje bijvoorbeeld complete salvo's met +40 schoten hoort. Check hierrr en hier nog meer beelden. Update:De eerste ooggetuigenverslagen: Vriendin zit met vriendinnetjes thuis, redelijk overstuur. Een kale man trok een pistool en schoot in de lucht, waarna iedereen uit elkaar stoof. Daarna is blijkbaar ook nog op mensen geschoten. Het hele feest stond bol van de vechtpartijen. Hulpdiensten konden nauwelijks de plek des onheils bereiken, behalve politie te paard en helikopters. Telefonisch was communiceren onmogelijk. Handig: er waren poortjes waar iedereen door heen moest, 20.000+ man, maar niemand is gefouilleerd. Mag dat dan? Logistiek een ramp dit, met het worst-case-scenario dat gebeurt. De nieuwsdiensten verklaren op grond van politieberichten onzin, misschien om de rust te bewaren. Maar hier zitten vier ooggetuigen: er stond een man te schieten en dat was geen politie.

Reaguursels

Inloggen

K ga dus noooooit meer naar een gratis Rotterdams feestje. Godver altijd hetzelfde gezeik, laatst ook al op bevrijdingsfestival. denk je een leuke avond tegemoet te gaan, zit je opeens in een Colombiaanse gevangenis met 100 gewapende cokesnuivers om je heen. Ik betaal voortaan liever een 10tje, leuke avond gegarandeerd!

paperback | 24-08-09 | 22:22

-weggejorist-

mindfukje | 24-08-09 | 15:09

Politie, moeilijk en een waardeloze beloning, lukt het niet. Nooit. Maar wel alles doorlullen naar het OM.
Even tegen de grond mannekes en vrouwtjes! De grootste boevenbende kan dus gewoon niet richten met pistool.

JP_Nee! | 24-08-09 | 14:29

Zoals Dhr. Teeuwen al zei:

"Maar, jongens en meisjes, d'r zijn ook mensen, die de hele dag maar een beetje in hun bed blijven liggen stinken!
En het liefste de kantjes ervan aflopen.
Behalve natuurlijk, als er ergens een feestje gehouden wordt hè, met gratis drank. Want dan rennen zij plotseling om het hardst, om zo snel mogelijk van het geld van de werkman te kunnen profiteren.
Deze mensen hebben een slap en leugenachtig karakter. Vaak ook zijn zij niet gespeend van een zeer negatieve uitstraling, alsmede een ongewassen uiterlijk. Over het geheel genomen, maken zij dus een muffe en onhygiënische indruk. Deze mensen noemen wij de werkloze."

Datdanweerniet | 24-08-09 | 14:17

Waarom loopt iedereen dan ook de duinen in om te vluchten?

Veel makkelijker even wachten aan de waterkant, daar was het lekker rustig.

CT Surgeon | 24-08-09 | 13:20

-weggejorist-

Beer71 | 24-08-09 | 12:48

Gratis feesten werken niet... zeker niet in de omgeving van Rotterdam en al helemaal niet als er geen fatsoenlijke omheining is + beveiliging. Dit was een accident waiting to happen.
Wat een bizar slechte organisatie en een dikke FAIL van de gemeente om dit zomaar toe te laten zonder adequate supervisie.

WakkereNL | 24-08-09 | 11:48

1 ding weet ik zeker.... een nederlandse jongen gaat niet schieten op een feesje.
hoogstens knokken

donetta | 24-08-09 | 11:23

Mocht 't iets met voetbalsupporters te maken hebben, dan heb ik nog 1 advies voor de amsterdammers. Mocht er nu de volgende keer weer een feest zijn tussen Den Haag en Rotterdam, dan doe je er verstandig aan om niet te gaan. Start google maps (of bing maps) maar eens op en je zal met je eigen ogen zien dat het een fuik is, waar je niet zonder slag of stoot meer uit komt... Als je op zulk soort feesten gaat provoceren (of ze herkennen je als supporter), dan ben je de pymol.... of je gaat zwemmen naar het dichtsbijzijnde industrie terrein, hopelijk word je dan gemuteerd door die toxic dispossals en kom je terug als de Hulk... Tarraaa, problem solved

surmajkalot | 24-08-09 | 09:11

Tja, je kunt wel op allerlei partijen gaan afgeven... maar feit blijft dat de organisatoren van dit feest het IQ van een grasspriet hebben.

Russkoja.zjopa | 24-08-09 | 02:40

Wie is die meneer op de foto eigenlijk? Of is die vraag al gesteld?

N=1 | 24-08-09 | 00:24

Waarschijnlijk weer dat Christelijke-politieke correcte gelul morgen op de journaals... Maar niemand die eens met z'n klauw op tafel slaat en eens actie gaan ondernemen, de politiek is volledig de grip kwijt op de samenleving, sterker nog ze lopen al jaren achter de feiten aan... Wie stopt er eens met lullen en gaat gewoon eens een paar flinke dreunen uitdelen en alles afnemen wat die stoere kereltjes nodig hebben om zogenaamd zo stoer te zijn...??? Ik weet het wel, m'n knuppel ligt weer in m'n kofferbak...

Vuilniswagen | 23-08-09 | 21:51

moet je die streepjes op die smoel van die gast niet ook op dezelfde foto daarboven doen??

topcat | 23-08-09 | 21:45

@drammerd | 23-08-09 | 10:33
---
Mensen in angstige situaties kunnen van alles gaan doen wat ze normaal nooit zouden doen. Huilen, lachen, schelden etc. Je schakelt als het ware over op je primaire instincten. Dat is geheel normaal.

Gripzz | 23-08-09 | 21:32

@jaco | 23-08-09 | 11:43
---
Je moet je ook niet tegen de politie keren.
Als politieagenten gericht met scherp gaan schieten is dit terecht, zijn professionals.
Waarom kunnen sommige mensen nou.... pfffff, laat maar.

Gripzz | 23-08-09 | 21:30

-weggejorist-

witte kuif | 23-08-09 | 20:16

@fjordman:
Geert schuift waarschijnlijk het liefst de moslims in zee. Ander volk eerst. Zoiets.

niveau? | 23-08-09 | 19:13

Het is prachtig gesteld in dit kutland; wordt tijd dat er echt eens aangepakt wordt!!! Geert kom er maar in. Van de PVDA kunnen we toch niks verwachten. Als men 's middags al vernomen had dat hooligans het feest gingne verstoren, waarom werd er dan niet preventief ingegrepen? Je kan in Rotterdam gewoon geen feest meer houden.
Als ik ook het volk zie dat hierop af komt zeg ik: preventief ruimen heel de boel; schuif maar in zee, en weg ermee.

fjordman | 23-08-09 | 18:27

lekker in rotterdam!!!!
En vooral daar houden!

markmark | 23-08-09 | 18:17

Wat een taal zeg. Wat hebben die jongens toch met fatale ziektes.

antizanic | 23-08-09 | 17:53

In ieder geval wel fijn dat ze nog iemand hebben neergeschoten, beetje lullig als je met een pistool gaat lopen zwaaien om er vervolgens alleen maar mee in de lucht te schieten.

Kleine suggestie: Probeer het de volgende keer met een bom, dat werkt een stuk beter.

Lava Croft | 23-08-09 | 17:38

en je weet weer even waarvoor je 45e betaald bij een festival...

of wel | 23-08-09 | 17:27

kunnen we al dat voetbaltuig niet in een stadion flikkeren met een zootje wapens erbij? ik betaal grof voor kaartje hoor, kunnen we daarna ook weer normaal naar voetbal en naar houseparties...

of wel | 23-08-09 | 17:23

Ik zie een hoop mensen hier reaguren met de opmerking dat al die gasten strak staan van de pillen, laat me je vertellen: van pillen wordt men niet agressief, van coke wel ;)

JankenMetdePetOp | 23-08-09 | 17:14

verrassend dat dat volk daar ordinaire paupers blijken te zijn. Dumpen in de sahara dat tuig. in onze schijnheilige drang naar beschermende ethiek geven we die mensen alleen maar voordelen die ten nadele aan onze zijde zullen uitvallen.

spaniard | 23-08-09 | 16:52

@fleurtje | 23-08-09 | 09:36
'drugshandelaren oppakken' heeft geen enkel nut. Zolang er vraag is zal er aanbod zijn. Amerikaanse 'war on drugs' toestanden in Nederland zouden geen verbetering zijn.

henkdekanarie | 23-08-09 | 16:24

Dode heet Robby.

fifi23 | 23-08-09 | 16:23

Wil iedereen zijn woord van dank, al dan niet positief ;-p, naar deze geweldige organisatie even laten blijken op tridee@tridee.nl (zie ook www.tridee.nl) zij zijn namelijk eindverantwoordelijk voor dit gezellige door Veronica gesponsorde feestje

Voltreffert | 23-08-09 | 16:17

Graaf van Holland, 12:47
Ik vrees dat je niet ver bezijden de waarheid zit. Zeventien miljoen mensen op een graspol dat Nederland heet. En het zal nog dorgaan met de toename van de bevolking zolang wij politici hebben als minister Bos die er trots op is
( Buitenhof ) dat hij 26.000 vaak dubbel uitgeprocedeerde asielzoekers aan een verblijfstitel en een uitkering heeft geholpen.

Jan Boule | 23-08-09 | 15:53

verslag op hersenscheet +1
Aboutaleb heeft ook nu weer gefaald want hij "wist" dat er rottigheid kwam en waar was voldoende pliese?

svw | 23-08-09 | 15:52

-weggejorist-

Raymond_B | 23-08-09 | 15:31

Eerlijk gezegt begon het niet met de bezoekers, maar met de beveiliging.
Die hadden een behoorlijk nare houding, waardoor wij, als groep eigenlijk al direct wilden vertrekken.(Erge honger door de Ramadan,daardoor een beetje geiriteerd denk ik)
Als dat bij binnenkomst al gebeurt, kan je verwachten dat de sfeer er niet beter op word.

Verder was het een gezellig feest, met leuke mensen, en lekkere muziek.
Tot het fout ging, natuurlijk.

Er waren maar weinig mensen die gelijk doorhadden dat het zo uit de hand liep.
Mijn vrienden en ik ook niet.
We zagen mensen in paniek rennen (de duinen in,naar de zee,echt alle kanten op)en hoorde geen muziek meer.
Persoonlijk dacht ik dat het een overdreven reactie was,maar we wilden toch al vertrekken en liepen met alle bezoekers richting de trein.

Onderweg hoorde we wel wat verhalen, maar dat het zo erg is, weet je pas als je thuis bent, en je ziet de beelden.
Mensen die klagen over het gevloek en het gelach in de filmpjes...
Als er paniek is en je schrikt zo erg, dan ga je schelden, schreeuwen en lachen.]
En mensen er heerste volledige paniek,vergis je er niet in!
Het is makkelijk om te klagen vanuit je stoel thuis,maar de meeste gasten van het feest, hadden in het begin gewoon het idee dat er opstootjes waren.

Iedereen die iets zegt over het 'soort' bezoekers...
Ik ben op best wat feestjes geweest, en het viel me juist op dat het publiek ontzettend veelzijdig was, oud/jong/zwart/wit/geel... alles was er,en de meeste mensen waren echt relaxed.

nier | 23-08-09 | 14:57

Wat een stelletje gekken zeg, inclusief die mensen die het filmden:
"jaa laten wuh zuh volguhh dan worduh wuh meschien ook wel geraakt"

rsk | 23-08-09 | 14:56

Teveel rap clips gekeken zou 020 zeggen.

Lady T | 23-08-09 | 14:25

Zo kansloos die hooligans

Uruzgaan | 23-08-09 | 14:16

Jammer dat zo'n gratis feest weer verpest moet worden door een paar mensen. Ik denk toch dat 't een beetje met de doelgroep te maken heeft, want een festival als ParkPop, wat het grootste gratis festival in Europa is met 250.000+ bezoekers, gaat altijd prima, met 1 (!!!) arrestatie. Misschien dat de 'dancemensen' toch wat ruiger zijn. Een beetje meer van 't pilletjespubliek in plaats van een jointje.

PauperPanda | 23-08-09 | 13:58

Ach ja, Rotterdam en omg. das altijd vragen om problemen + aantal genetisch defecte Antillianen en rifaapjes= tel uit je winst.

van der g | 23-08-09 | 13:52

Domme organisatoren. Al hadden ze een tientje entreegeld gevraagd, dan was het grootste uitschot waarschijnlijk al weggebleven.

kaspar | 23-08-09 | 13:44

Als ik naar groot festival ga, staan er goeie hekken om het terrein heen en wordt elke bezoeker gefouilleerd en tassen doorzocht. Maar bij een gratis feest vlakbij Rotterdam (waren daar bij een gratis feest ook Koninginnedag ook geen rellen?) en Den Haag staan er van die simpele hekjes en mag iedereen zo naar binnen lopen. En dat feest wordt ook nog gehouden op een moeilijk te bereiken plek. Dat is vragen om problemen.

me,myself and IK | 23-08-09 | 13:41

Ik wordt er helemaal naar van.. waarom hebben zulke mensen bestaansrecht...

Kaascracker | 23-08-09 | 13:41

Hoe zielig zijn die mensen op zo'n feest? Als iedereen nou pillen zou slikken in plaats van dat alleen maar van die zuipende boeren naar zo'n feest komen, dan zou het er een stuk beter aan toe zijn gegaan.

Jan Doedel Man | 23-08-09 | 13:28

Welke idiote mongool geeft voor zoiets een vergunning af? Dan moet je toch wel "geholpen" zijn in je beslissing. Nederland is steeds meer een takkeland aan het worden. Rare opvatting van "feest" hebben die tokkies.

doskabouter | 23-08-09 | 13:27

Mijn Roderick-Jean en ik gaan alleen nog maar naar feestjes waar de entree minimaal EUR 20.000,- kost (vaak in Cap d'Agde of Marbella-Puerto Banús, we hebben wat stulpjes daar). Gewoon, saampjes met de privé-jet en dan lekker kaviaar, oesters en Dom Perignon consumeren. Neaauuuiiiit last van paupers. Kan het iedereen aanraden!

annefleur canteclaer | 23-08-09 | 13:06

Pruts organisatie, slechte beveiliging slechte logistiek, geen scenario's klaarliggen voor dit soort rampen. Toen er +15K bezoekers kwamen opdagen had dit gede-escaleerd moeten worden, en de regionale inlichtingendiensten hebben ook wat te verklaren waarom men deze terroristen niet eerder in de smiezen had. De daders moeten dit al langer van te voren hebben georganiseerd.

Maar goed, de verantwoordelijkheid ligt bij die idioten die beginnen te knallen. coke + drank + vuurwapens+ testosteron = altijd gezellig.

oh ja nog 1 ding: Hebben ze zo'n mooi kentekennummerplaatherkensysteem rondom rotterdam, doen ze er niks mee. Op het moment dat +50 kentekens van de harde kern de stad verlaat, dan moeten er toch toeters afgaan? Zo zie je maar weer, weer een privacy aantastende maatregel die niets helpt.

sshadow | 23-08-09 | 13:05

Bij spitsnieuws zeggen ze dat het deze is karim25.hyves.nl/

Tinus Trekveer | 23-08-09 | 13:02

@ leipzich 12:45
Da bedoel ik...
die paar dixies die in de fik zijn gegaan,zette niet echt zoden aan den dijk.
(heb zelf ook wat tentjes versleten)
Maar brandjes als dat zie je ook op pinkpop en lowlands.
Dus om nou te zeggen dat ook op de Sunset Grooves manier uit de hand liep..
niet echt,.. maar ja smaken/meningen verschillen nu eenmaal

DieEikelVanHiernaast | 23-08-09 | 13:01

Graaf van Holland | 23-08-09 | 12:47

hahahahaha

tripledutch | 23-08-09 | 13:00

Sytze_Vliegen | 23-08-09 | 10:09

Ja wil de winnaar de picorni award komen ophalen... kunnen we hem direct arresteren.

michzelluf | 23-08-09 | 13:00

roterdam wees trots op jezelf
mongolen dat zijn het

oxygen | 23-08-09 | 12:59

Dit is die gast van het filmpje :

karim25.hyves.nl/

Critical Distance | 23-08-09 | 12:58

LOL Flodder | 23-08-09 | 12:17 grappig dat jij hetzelfde hebt

azijnseikerT | 23-08-09 | 12:55

@DieEikelVanHiernaast | 23-08-09 | 12:45

Haha... de meeste hadden lol om elk jaar de laatste dag alles in de fik te zetten (niet alleen de puptentjes)... en de ME moest er dan aan te pas komen om de brandweer een vrije doorgang te geven... maar er werd niet geschoten.

leipzich | 23-08-09 | 12:54

Dit zijn gewoon excessen als gevolg van overbevolking en jarenlang slecht overheidsbeleid. Na waardeloos onderwijs te hebben genoten in een VMBO leerfabriek waar deze tokkies voortijdig afhaken staan ze nu de hele week met hun grote witte Dakdekkers bus in de file. Komen ze thuis bij hun wijf Kimberly en de kleine huilende Dylan in een door bontkraagjes vergeven achterbuurt alwaar verschillende snelheids bekeuringen op deze noeste werker liggen te wachten. Weer 25% van zijn salaris verdampt. Naast hem ziet hij Mohammed met zijn 10 kinderen nooit werken en van de kinderbijslag de hele dag in het koffiehuis hangen. Op de campingzender en in de spits leest hij niets anders dan over zelfverrijking bij politici. Doordat hij niet beter weet wordt hij een beetje zuur en gaat vervolgens drinken en aan de pillen om z'n leven nog een beetje dragelijk te maken. Hierdoor verliest hij zijn baan en ja dan moet die frustratie er toch een keertje uit.

Graaf van Holland | 23-08-09 | 12:47

DieEikelVanHiernaast | 23-08-09 | 12:36 :
Schoonvegen heeft weinig zin. Gewoon keihard optreden tegen dit soort tuig. Etnische zuivering. Ben je meteen van het probleem af, en jaag je zoveel angst in toekomstig tuig dat ze zich wel bedenken.
.
Sommige mensen hebben het gewoon niet verdient om in Nederland te wonen. Wil je knokken of rellen veroorzaken immigreer dan naar het midden Oosten. Daar kun je tenminste knokken tegen de overheid met een goede reden. Hier in Nederland niet.

Notenkast | 23-08-09 | 12:47

@Hete_Brei 12:16

idd
ben er de meeste edities geweest en op wat incidentele mat partijtjes,nog nooit
geen gezeik gehad..
nl.wikipedia.org/wiki/Dynamo_Open_Air
altijd lol gehad...

DieEikelVanHiernaast | 23-08-09 | 12:45

Zow, niets gemist (of juist wel :-).
Volgende keer weer lekker naar Panama (020). De 15 euri toegang selecteren lekker uit. Je kunt de muziek _horen_ en er zijn, echt waar!, mensen die _dansen_.
En nadien kunt U, desgewest, Lucien Foort gewoon de hand schudden of een vriendschappelijke klap op de schouder geven. 12 september, komt ALLEN (oh oeps... :-)

hotmint | 23-08-09 | 12:44

word het misschien tijd om het Korps Mariniers weer `s in te huren
www.bertverhoeff.nl/item-x.php?itemId=...
en dan het "langharig werkschuw tuig" veranderen in
[a] Rotterdam Hooligans
[b] Kudt marokkaantjes
[c] paupers
[d] kaalkoppeis
[e] tokkies
[f] ... naar believe in te vullen

DieEikelVanHiernaast | 23-08-09 | 12:36

@Muxje 12:08
Je hebt geen idee waar je het over hebt.
Volkert is een gestoorde moordenaar die het gewoon nog een keer doet (want: geen persoonlijkheid en geen geweten, G. Wilders , pas maar op)
Pistolen Paultje was geen moordenaar, had wel degelijk een geweten en was uitermate diervriendelijk.
Oké, hij verkocht vuurwapens, hij haalde de trekker echter zelf niet over.
Enne.... Guns don't kill people, people do!
En verder zou ik liever met Pistolen Paultje praten dan met Volkert, Paul had tenminste hart voor dieren, Volkert heeft helemaal niets, een "specialist" gooit het op het syndroom van Asperger, Volkert is echter een compleet afgestompte idioot die (zodra hij vrijkomt) weer domme dingen gaat doen.
Voor jou mag ik hopen dat hij jou kind niet als "next target" als doel heeft gesteld.
Hij deed/ doet wat hij vind dat hij moet doen, medelijden en geweten kent/ heeft hij niet.
Als Volkert mijn kind was......(mag ik vast niet zeggen van G-unite)
*gaat F1 kijken*

necrosis | 23-08-09 | 12:35

Niet zo druk over maken is enkel in die doorgeflipte mafketelstad Rotterdam e.o., als daar een gratis feestje is is er altijd zulk gezeik, is ook niet nieuw of zo. *Herinnert zich een danceparade afsluitfeestje met huilende muntjesverkoopsters waarvan het hokje omgegooid en geplunderd werd. Ik weet niet wat het is maar als er iemand Rotterdam Hooligans roept gaan alle tokkies los in dat gebied, alsof hun agressiviteit het enige is waar ze trots op kunnen zijn. Ga je schamen.

Tinus Trekveer | 23-08-09 | 12:32

Vandaar al die sirenes vannacht! Het hield maar niet op. RIP voor degene die overleden is en hopelijk zijn de andere slachtoffers er weer snel bovenop.

Switzal | 23-08-09 | 12:31

@Flodder | 23-08-09 | 12:15
Het idee dat je verantwoordelijk bent voor jezelf en voor je contacten met de mensen om je heen is blijkbaar geen gemeengoed meer. Zo'n feest is geen natuurverschijnsel als een aardbeving, maar een georganiseerd evenement, en de verantwoordelijkheid ligt bij de organisatoren. Waarom er überhaupt (uit algemene middelen betaalde) politie aanwezig zou moeten zijn, ontgaat me. Op mijn verjaardag is er ook nooit politie. Het is dan ook diep triest dat zoveel onverantwoordelijke feest- en zuipmongolen menen de politie de schuld te moeten geven van de consequenties van hun eigen lemmingengedrag.

Whimpysinger | 23-08-09 | 12:31

Euh,
DANNY3960 | 23-08-09 | 12:29

was bedoeld voor
iustus | 23-08-09 | 12:24

DANNY3960 | 23-08-09 | 12:31

@Flodder | 23-08-09 | 12:09: Goed zo, geef het maar op.

Fleauxe | 23-08-09 | 12:30

english cunt | 23-08-09 | 12:25
En dat rellenpoeder. Coke. Nare drugs. Zeker voor nare persoonlijkheden.

Flodder | 23-08-09 | 12:29

KeurMeester | 23-08-09 | 12:04

Of het beter was weet ik niet, maar het bier was in ieder geval een stuk goedkoper.

DANNY3960 | 23-08-09 | 12:29

Tsja, weer typisch Nederlandse toestanden met ons achterlijke vrije wapenbezit. Vuurwapens zouden verboden moeten worden, zeg ik je!

Godward | 23-08-09 | 12:28

wat was er eigenlijk ook al weer mis met groningen?

john schipper | 23-08-09 | 12:27

Eigenlijk jammer dat niet iedereen aan de pillen of een blowtje aan het nemen was. Dan waren ze niet instaat om te vechten. Nu er uiteraard alcohol aanwezig was heb je idd een probleem.

english cunt | 23-08-09 | 12:25

Het zijn ook altijd de enkelen die het voor de massa verpesten..
.
- Als je gaat vliegen, ellenlange wachtrijen, je moet je al haast half uit kleden, flink laten fouilleren omdat er wat terroristen zijn geweest die aanslagen pleegden met vliegtuigen. Je mag veel niet meer meenemen of moet speciaal verpakt worden.
.
- Wil je nog naar een feest of festival, vergelijkbaar verhaal, lange lange wachtrijen, laten fouilleren, tassen/jassen controleren omdat er wat amoebes zijn die zulke feesten gebruiken om stennis te schoppen..
.
Vrrrreuger was alles beter! ;)

iustus | 23-08-09 | 12:24

euh dit type:
www.fuck020.nl fotomuur foto 2
tsja

caravaggio | 23-08-09 | 12:21

Hete_brei | 23-08-09 | 12:16
Hardrock?
Dan zou het nog altijd hardCORE zijn.

Bovendien, line-up gezien? Daar zitten geen hardcore DJ's tussen.

lion@night | 23-08-09 | 12:20

-weggejorist-

natte_hond | 23-08-09 | 12:18

@Teun van het Tuinpad 11:45
Ik schrok al, dacht iets gemist te hebben.
Helaas geen Clairy op televee vandaag, ik hoop dat ze nog een keer op GS reaguurt, iemand beweerde haar te hebben zien fietsen ergens in Noord-Holland, uiteraard ben ik stikjaloers.
Vooral omdat er geen man bij was.
Enne... doe maar een Westmalle tripel, heb ik wel trek in.
*gaat zich afvragen wie er vandaag BKK's naar zijn hoofd krijgt*

necrosis | 23-08-09 | 12:18

Tijd dat we eens een leuk feestje organiseren voor deze randdebielen. Geen toegangscontrole, gratis entree, geen politie, onderaan een cadeautip "pistool", hHek eromheen en veel plezier.

Ga maar stoer vechten, ga maar stoer steken, niemand zal jullie missen. Ze willen het toch? Ik zou niet weten waarom de politie daar telkens tussen moet zitten, laat ze maar lekker losgaan op elkaar.

Vijf van zulk soort feestjes en je bent de helft kwijt en de andere helft heeft zulke psychologische trauma's dat ze alleen nog maar kunnen kwijlen...

EasyDakota | 23-08-09 | 12:17

Notenkast | 23-08-09 | 12:14
90% van de tijd kan ik zijn domme gelul negeren. Deze keer niet. Is ook lastig aangezien Flooks 24/7 op GS vertelt hoe het leven in elkaar zit.

Flodder | 23-08-09 | 12:17

Vreemd dat dit soort dingen altijd gebeurt op DANCE feesten op een hardrockfestival gebeurt nagenoeg nooit wat, de muziek krijgt altijd het publiek wat het verdient.

Hete_brei | 23-08-09 | 12:16

Koningsluis | 23-08-09 | 12:13
Als het geen finnen of Antilianen zijn geweest, is het de schuld van de politie.

Flodder | 23-08-09 | 12:15

@Flodder | 23-08-09 | 12:09
En toch wacht je met smart op een reactie. Kom op jongens... Doe gewoon even normaal. Als je elkaar de koppen wilt inslaan doe je dat maar face-to-face en niet op een Comment-board. Geen doorgeladen pistooltjes meenemen en niet naar gratis festivals gaan AUB.

Notenkast | 23-08-09 | 12:14

Slotsom: fout van de politie, wedden dat dit ervan komt.
Er werd niet gefouilleerd er was geen controle.
Het is natuurlijk een feestje van gezonde jonge mensen en dan neem je gewoon je vuurwapen mee; en als de politie dan niet fouilleert ja dan vraag je om problemen.
Of draai ik nu de zaken om??

Koningsluis | 23-08-09 | 12:13

Ach ja, gezellig toch? Mensen overhoopschieten op feesten is toch vedt cool en stoer of zit ik nou verkeerd? Dan vinden je matti's je een echte G. Hersens ergens anders dan in het hoofd misschien?

Coldfire | 23-08-09 | 12:13

@Willianus Wortelus | 23-08-09 | 12:05

en dus..

niegosnix | 23-08-09 | 12:12

Dit soort berichten laat je wel eens afvragen in hoeverre de mens eigenlijk geevolueerd. Na duizenden zo niet miljoenen jaren, is het nu 2010 in onze jaartelling en het aantal hersenloze apen (als er echte apen zijn die lezen mijn excuses voor de vergelijking :) is nog steeds onuitroeibaar groot...
Ik begrijp het niet.. heb ik een andere opvoeding gehad? Hebben mijn ouders wat beter hun best gedaan in de categorie normen en waarden? Heb ik beter opgelet op school of is het gewoon in het karakter van die lui? Dat macho gelul, ruzie zoeken, uitdagen enz enz..
Nahja, mss heb ik ook wel zoiets in me wat dergelijk gedrag wekt bij mij juist ook weer afschuw en aggressie op.. wellicht zit het in de wijze van uiten en kanalisseren van deze gevoelens.

iustus | 23-08-09 | 12:12

Enige conclusie tot zover is dat ik kennelijk een soort van oud Nederlandsch spreek, want ik kan de menschen in die filmpjes niet zeau goed verstaan.

Voor de rest: verRotterdam altijd -63

QB (ja die.....) | 23-08-09 | 12:10

Fleauxe | 23-08-09 | 12:08
Je weet niet waar je over praat. Internetheld.

Flodder | 23-08-09 | 12:09

@Flodder | 23-08-09 | 12:06: Dat je op bepaalde risicogroepen laat schieten is niet hetzelfde als zeggen dat je alleen maar over topschutters beschikt. Als je dat verschil al niet weet zou ik je afraden nog verder in discussie te gaan.
En nee, ik lig er niet wakker van dat er wel of geen Marokkanen bij aanwezig zouden zijn. Die kronkel bestaat alleen in jouw hoofd, moet je mee oppassen, straks ga je nog gekke dingen doen.

Fleauxe | 23-08-09 | 12:08

Jammer hoor.. Triest dat festivals zo moeten gaan tegenwoordig.. Ga zometeen naar een outdoor festivalletje toe, laten we hopen dat daar geen achterlijke-wannabe-hooligan-negerts rondlopen met guns..

SchinFoekie | 23-08-09 | 12:08

KeurMeester | 23-08-09 | 12:04

Was er geen thee?

*uit meligheid een Cognac inschenkt*

DANNY3960 | 23-08-09 | 12:08

@necrosis 11:35: Een soort Volkert van der Graaf-type, zeg maar. Fijne vent lijkt me dat...

Muxje | 23-08-09 | 12:08

@Reinaert | 23-08-09 | 09:54

Hoe denk je dat het gemiddelde publiek in Ibiza / Gran Canaria / Lorret / Benidorm etc etc etc een gemiddeld feestje opgestrompeld komt ?

En de Hooligans daar zijn vaak van Britse origine ( daar zijn de Nederlandse hooligans eitjes bij in vergelijking ) en toch gebeurd er over het algemeen vrij weinig waarom ?

Politie is alert , Politie is in grote getallen aanwezig , Als er ook maar iets gebeurt wat niet in de haak is dan sprinten er meteen tig agenten opaf ( iplv ervandaan )
er wordt niet gediscusieerd met oom agent , oom agent verteld jou wat er gebeurd blah blah is knuppel in je nek en met een beetje pech arrestatie .

Jij doet wat de agent jou verteld zonder dat je in discussie gaat , je hebt repect voor de man / vrouw door zijn functie en daadkrachtige uitstraling.

In Spanje merk je al dat vaak het dreigen van een barhouder / hotellier / bewaker met "Guardia" al voldoende is om de gemoederen te laten bedaren als er een opstootje is .

Amigo1973 | 23-08-09 | 12:07

Zucht, en houseparties hadden al zo'n goede reputatie in de media... :(

Prof. Cor Rupt | 23-08-09 | 12:06

Leuk dat na de zomer veel mensen positief zijn over de guardia civil. Die inderdaad hun hand niet omdraaien om pauperTs als de verschilllende filmpjes eens flink onder handen te nemen voordat er vragen worden gesteld. En hoewel ik zelf ook wel gechatmeerd ben van deze krachtige kerels en dames. Moet men niet vergeten dat zij ook erg corrupt zijn en vooral kleine horeca "afpersen" op een manier die niet veel afwijkt van italiaanse maffia's.

DnSjaak | 23-08-09 | 12:06

@Onderbuik 11:47
Gelukkig maar want ik ben niet uit op een fittie.
Die mafkezen die met een geladen pipa naar een feest gaan zijn niet goed wijs.
En wat betreft Pistolen Paultje, die vent heeft zelfs artikelen geschreven voor een dierenblad, ik kan me nog één van zijn stukjes herinneren.
Hij schreef over een hondenbezitter die zijn hond wilde laten zwemmen, de hond had er echter geen zin in, toen het dier uitgeput op de kant kroop werd hij opnieuw in het water gegooid.
Paultje schreef iets als "ik kwam hem tegen, weet niet wat er gebeurde maar ineens lag die vent in water".
Paultje heeft de hond mee naar huis genomen en na smeekbedes van de eigenaar gaf hij de hond terug.
Paultje was misschien een boef maar hij had zijn hart op de juiste plaats.

necrosis | 23-08-09 | 12:06

Fleauxe | 23-08-09 | 12:02
Jij bent toch diegene die het zo'n goed idee vond van Wilders om agenten op rellende mensen te laten schieten? Jij bent echt een tegenstrijdige zak hooi. Jammer dat het geen Marokkanen waren, he? Dat kon je het allemaal wat makkelijker duiden.

Flodder | 23-08-09 | 12:06


Ik zie trouwens wel veel capouchonnetjes en kortgeschoren marokkaantjes op de beelden.

Willianus Wortelus | 23-08-09 | 12:05

Barbatruuk! | 23-08-09 | 11:59
Die krijgt de schuld natuurlijk als blijkt dat er gericht op knieën is geschoten!
Men had de dialoog moeten aangaan met de relschoppers dan was vast alles rustig gebleven!

KeurMeester | 23-08-09 | 12:04

@ Tim | 23-08-09 | 11:30

Die vraag wil ik wel beantwoorden, als je dan je bijdehante reactie met 'goh echt?' achterwege laat.. Nee, dat was het niet. Er was daar maar 1 hele grote groep (meer dan 50 man) die aan het rellen was tegen de politie.. en niet 2 grote groepen tegen elkaar.

Sebasss | 23-08-09 | 12:03

Toch heeft Jaco wel een punt, ME'ers zijn agenten, en agenten kun je nog niet vertrouwen met een pen in de hand, laat staan een vuurwapen.

Fleauxe | 23-08-09 | 12:02

Admin | 23-08-09 | 09:17
"... heb meer dodelijke ziektes gehoord dan kogels.."
Ik hoorde wat betreft de ziektes maar één verdwaasde oncoloog.

JanRap | 23-08-09 | 12:02

Wachten op F1 doet, van het WK marathon voor dames wordt men ook niet vrolijk.

DANNY3960 | 23-08-09 | 12:02

jaco | 23-08-09 | 11:43 Tuurlijk joh. Idioot.

Willianus Wortelus | 23-08-09 | 12:01

Dit soort mensen doen je begrijpen waarom sommige dictators zo dolgraag hun volk wilden 'verbeteren'. Graag zou ik willen weten over het waarom achter zo'n actie. Waarom open je het vuur tijdens een feest? Wat doet je denken dat een vuurwapen gebruiken proportioneel is? Maar het liefst nog; schamen jullie je niet?
Schamen ja, want dat zouden deze mensen moeten aanleren; een stuk schaamte.

Fleauxe | 23-08-09 | 12:01

www.spitsnieuws.nl/Toen we er heen liepen viel me al op dat er veel gasten teveel Mtv hadden gekeken.. Allemaal aapjes gedrag door mensen uit te lokken en je weet toch lekkere poesjes te roepen.. Toen we bij het strand kwamen moest je via een toegangspoort naar binnen en omdat dat zo lang duurden gingen mensen over het hek klimmen.. Daar werd eerst nog leuk op gereageerd.. Maar al gauw daarna werden de hekken neergehaald en leek het wel een stop die uit een bad getrokken werd! Zodra we op het strand liepen waren er al meerdere vechtpartijen, een man tegen de beveiliging, later een opgefokte pol, en een paar hagenezen die ook tegen ons k*nkerlui zat te schreeuwen en afwachten of we wouden vechten.. Toen dacht ik al .. Nu is het nog stoer met zn allen het strand op zonder controle maar daar gaat nog iemand voor gestraft worden.. 1 dode en 7 gewonden later dacht ik daar nog eens aan terug..
Gratis = tuig
pocaatje | 23-08-09 | 10:59

Flappie2006 | 23-08-09 | 12:00

Zo'n feest is een spekkie naar het finse bekkie en uitgerekend de autochtonen maken er een puinhoop van, ik ben benieuwd wat Geert hier van vindt.

Barbatruuk! | 23-08-09 | 11:59

Wat een opschudding weer!
* Bakkie pleur en zware van Nelle erbij haalt!*

KeurMeester | 23-08-09 | 11:59

Ben totaal niet meer verbaasd over dit soort gebeurtenissen.
Kijkend naar de samenleving is dit eigenlijk meer van hetzelfde.
Er is een generatie opgestaan (en die krijgen later wellicht ook weer nazaten)
die voor een aanzienlijk deel bestaat uit extreem "probleem" volk.
Mensen zonder stijl, gedrag, besef en bovenal voorzien van het geringste gezonde verstand. En je vind het overal om je heen, echt overal.
Er zijn vele redenen voor, de meest vooropstaande zijn de ouders van dat soort
figuren.
Tijd voor een opgespoten eiland ergens in de buurt van de Doggersbank, een soort heropvoedingskamp (in het groot). Maar in ieder geval zo ver mogelijk van
de beschaving.

Koningsluis | 23-08-09 | 11:59

Pff.. als ik verdorie al die filmpjes zie, en al die debielen hoor schreeuwen.. niet normaal. Stemt mij in en in triest.

Kabila de stijlloze | 23-08-09 | 11:58

Nah, fijn weer. Weet je wat het probleem is? Al die opgefokte blaaskaakjes zijn niet meer bang voor de politie. Stel dat ze worden gearresteerd... hoogste wat ze zullen krijgen is een nachtje cel. Enige oplossing wie ik nog zie is etnische zuivering. Weg met het volk, komt toch niet meer goed.

Immigreren wordt met de dag aantrekkelijker.

Notenkast | 23-08-09 | 11:57

Ad Hominem | 23-08-09 | 11:52

Chapeau, wat een zelfkennis.

DANNY3960 | 23-08-09 | 11:56

Laat ze elkaar maar lekker afknallen dat kansloze volk. Mensen die naar dit soort muziek gaan luisteren hebben zowiezo een IQ van een kokosmakron.

Kaasuithetpuistje | 23-08-09 | 11:55

Kutzooi. Ik ga wandelen.

Vieze Tonnie | 23-08-09 | 11:55

Oplossing: Iedere bezoeker geheel ontkleden en daarna een katoenen overall aantrekken zonder zakken. Mannen in het zwart en vrouwen in het wit. Dan kunnen ze het alleen nog uitvechten met de vuist.

mzee | 23-08-09 | 11:54

-weggejorist-

natte_hond | 23-08-09 | 11:54

en wederom blijkt dat voetbal voor slecht ontwikkelde mensen is, die hun emotie's niet de baas kunnen blijven....

Aarsmaden | 23-08-09 | 11:53

Complimenten voor het uitermate intelligente en pakkende verslag van de heren amateur-cineasten met Marokkaanse tongval.

R.B.Scott | 23-08-09 | 11:52

In de jaren tachtig was Veronica alleen populair bij mongolen. Leuk om te zien dat al die mongolen kinderen hebben gekregen en dat er anno 2009 nog steeds geen lullig discofeestje kan worden gehouden zonder dat er stront aan de knikker is. Die idioten verdienen elkaar.

Ad Hominem | 23-08-09 | 11:52

@Dr. Oplul 11:33
Gelukkig, ik maakte me al zorgen.
Ik heb ook niets met Zeeland, laatst moest ik iets afleveren in Brielle en daarna moest ik naar een deelgemeente van Vlissingen.
Wat een sneue bedoening, blij dat ik in een grote betonstad woon.
Alhoewel ik Rotterdam ook niet geweldig vind, ik had laatst een klusje op Weena, je wil niet weten hoelang ik heb moeten wachten bij een zebrapad voordat ik eindelijk verder kon rijden, mensen blijven gewoon doorlopen, ook al staat hun lampje op rood.
Maar dat is geen R'dams probleem, dat is namelijk erger in Amsterdam.
Gelukkig hoef ik daar niet meer naartoe (tenzij GS de bar weer opengooit met stickermeisje en soepballenmeisje)

necrosis | 23-08-09 | 11:52

e=a

hetluis | 23-08-09 | 11:51

hoek van holland: het altemont der lage landen

hetluis | 23-08-09 | 11:50

DANNY3960 | 23-08-09 | 11:42
Gelijk heb je.
Ik werd van het filmpje best wel een beetje verdrietig.
Nee, met die gasten halen we de overkant ....*hoofd schudT*

Teun van het Tuinpad | 23-08-09 | 11:50

@necrosis | 23-08-09 | 11:35
ik bedoel het niet ten nadele van pistolen paultje, misschien is ganster rappers een betere woord.(en).
Aandacht in de media voor deze lege figuren zorgt alleen maar voor herhaling van het schieten, dat is mijn punt.

Onderbuik | 23-08-09 | 11:47

Gisteren in de draad ging het natuurlijk ook voornamelijk over deze schokkende gebeurtenis Veel quotes van twitter, youtubebeelden, nujijdraden etc. hooliganfora / feiten die soms nu al weer van het internet verdwenen zijn.
Zie draad @ www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/08/...
Met deze comments maar ook vooral daarna.. (geen noodzaak meer om ze op te noemen, want later in de nacht ging het eigenlijk alleen nog maar over dit incident..

Quacka | 23-08-09 | 00:12 & 00:20 /
Lewinsky | 23-08-09 | 00:20
seven | 23-08-09 | 01:23
ethan_joy | 23-08-09 | 01:57
not amused | 23-08-09 | 02:01
seven | 23-08-09 | 02:01
ethan_joy | 23-08-09 | 02:13
ethan_joy | 23-08-09 | 02:14
ethan_joy | 23-08-09 | 02:20
not amused | 23-08-09 | 02:21
seven | 23-08-09 | 02:21
En dus bijna alle comments daaronder.. met oa quote's van hooligansite's / twitter die er soms niet meer staan enz..

seven | 23-08-09 | 11:46

Altijd gezellig die vmbo-bijeenkomsten.

Ballzack | 23-08-09 | 11:45

-weggejorist-

Le-Berry | 23-08-09 | 11:45

necrosis | 23-08-09 | 11:41
*iets van Buitenhof mompelt*
Verder heeft dit Veronica-dingetje natuurlijk niks met zonsondergang te maken.
En helemaal al niet met muziek.
Mogguh.
Biertje?

Teun van het Tuinpad | 23-08-09 | 11:45

Voorstel: Rotterdam afsnijden van de rest van Nederland, en ergens ver af de zee in laten drijven. Kunnen ze daar lekker verder de 'ROTTERDAM. HOOLIGANS' uit gaan lopen hangen met hun 'kankah matties' jwz. BTW: alle lieve mensen uit rotterdam mogen wel blijven hoor. Maar tis altijd met feestje, maakt niet uit waar. Je hoort altijd die gasten roepen: rotterdam, hooligans. En dan vraag ik mezelf af: waarom¿ WTF heeft dat met dat hele feestje te maken. Ik zou er niet trots op zijn hoor, Rotterdam....

TJ. | 23-08-09 | 11:44

Lekker is dat. Hij zal wel door een (ME) politiekogel omgelegd zijn. En de verwondingen van de andere zeven waarschijnlijk ook. Eerst gingen een paar ME-ers over de schreef in Pijnacker, nu weer in Hoek van Holland. Onderzoekje & rechtzaakje met weer een vrijspraakje? Men wordt steeds gekker in deze "beschaving".

jaco | 23-08-09 | 11:43

Elke tiener geniet. Van muziek met een beat. Hee, ga morgen niet te lang in zee. En kom naar het strand, ja, en kom naar het strand, ja ...

Towncar | 23-08-09 | 11:43

Anti links/rechts | 23-08-09 | 11:35

En waar haalt u deze kennis vandaan?

Weird Guilders | 23-08-09 | 11:43

Dramatuig...

gekkerttt | 23-08-09 | 11:43

Teun van het Tuinpad | 23-08-09 | 11:38

Ik heb net een poging gedaan het filmpje te bekijken, ben gelijk afgehaakt.

DANNY3960 | 23-08-09 | 11:42

Oja ... volgens de pliesie moet iedereen van de organisatie mondje dicht houden, zo iets heet toch in de doofpot stoppen ....

FapMaster | 23-08-09 | 11:42

ik was er ook. zag alleen dat er een groep hooligans wat mensen aan viel (andere hooligans???) en toen werd er vanuit de groep die aangevallen werd geschoten...

hersenschade | 23-08-09 | 11:41

@Teun van het Tuinpad 11:27
Goedemorgen maat!
Enne... heb ik iets gemist, wat gebeurd er op 6 September?
Dat is NIET de verjaardag van Clairy.
Jouw verjaardag? die van mevr. Teun? gaat het kabinet dan vallen?
Geen idee, doe eens snel de oplossing sturen

necrosis | 23-08-09 | 11:41

Negatief reisadvies voor Hoek van Holland ... deaude goosert op nu.nl (Net Binnen) wat voor maatschappij leven we ...

FapMaster | 23-08-09 | 11:40

Het hele feest was slecht georganiseerd, er waren zeker 50.000 mensen op en om het feest. Als je naar binnen wilde kon je gewoon door de poortjes lopen, de (vrouwelijke) beveiliging durfde waarschijnlijk niet meer te fouilleren. Niet dat het had uitgemaakt want 20 meter verder was een nooduitgang van 10 meter breed waar geen beveiliging stond. Bij aankomst zag ik wel 1 politiewagen en een ambulance, meer stond er niet. Het verbaast me dat er niemand vertrapt is zo'n grote paniek ontstond er. Dit slaat nergens op, je zou maar een leuke avond willen hebben.

cyn | 23-08-09 | 11:40

Nog iemand koffie?

DANNY3960 | 23-08-09 | 11:40

Voorstel: kunstmatig buiten de kust een eiland op laten spuiten waar 100.000 mensen op kunnen, hek met stroom er om heen en er jaarlijks een grootschalig gratis Veronica feest + kermis houden met Gordon en Jantje Paling als publiekstrekkers waarbij alles is toegestaan: pillen, drank, coke, pistolen, messen, knuppels, voetbal, wat dan ook. Politie noch ambulance er bij. Na drie dagen de stand opnemen.
Een LowLands maar dan anders, voor tokkies (ongeacht land van herkomst), je weet wel.

zeurwilg | 23-08-09 | 11:40

Zoals je er vergif op kunt innemen dat de komende Koninginnedag alle straten met betonblokken afgezet zullen zijn, zo vraagt ook dit om gepaste maatregelen van overheidswege. Ik heb wel een goedkope en zeer effectieve suggestie voor het volgende feestje:
www.youtube.com/watch?v=hmD1w6133Og

Chiant | 23-08-09 | 11:39

Dit hadden Tineke de Nooy, Rob Out, Lex Harding en de gebr. Verweij niet kunnen voorzien destijds...

Towncar | 23-08-09 | 11:39

Het gaat helemaal de goeie kant op met Bananenrepubliek 0031... Wat een fantastisch land...

Reykjavik | 23-08-09 | 11:38

lion@night | 23-08-09 | 11:35
Het zal je kind maar zijn.
Vooral die rechter.
Die mankeert wat.

Teun van het Tuinpad | 23-08-09 | 11:38

jeanmondo | 23-08-09 | 11:35

Gek genoeg gebeurd dat nog steeds niet... schijnt iets te maken hebben dat we een *kuch* beschaving zijn. Ik denk dat het heel vet zou zijn. Kan Reinout of de Mol niet een leuk formatje in elkaar zetten voor dit idee?

Rikky the Dragon | 23-08-09 | 11:37

Veronica komt naar je toe deze zomerrrrr!!!!!

straatjochie | 23-08-09 | 11:37

Echt balen, ik had net een nieuwe tampon gedrenkt in de GHB en wodka in me reet gepropt gaan ze een beetje lopen pief-paf-poefen. Loop ik daar helemaal wauskees door die Hoekse duinen te struinen.. wat een kutavond

alltexx | 23-08-09 | 11:36

Al die verhaaltjes van geenstijl en hersenscheet slaan weer helemaal nergens op; stelletje aluhoedjes dat jullie zijn! Waarom moet het altijd een doorgeslagen gek zijn?
.
Agent-in-burger voelt zich bedreigd; schiet in de lucht en schiet daarna hooligan neer; that's it.

Anti links/rechts | 23-08-09 | 11:35

nadenkeniseenkunst | 23-08-09 | 11:23
"zal waarschijnlijk uit een bepalde hoek wel weer de schuld krijgen"

Over een inkoppertje gesproken.

Hoek van Holland natuurlijk!

DANNY3960 | 23-08-09 | 11:35

@Onderbuik 11:21
Wil je Pistolen Paultje er buiten laten, hij handelde weliswaar in die troep maar die vent voelde zich een grotere boef dan hij werkelijk was.
Sterker nog, hij was een enorme dierenvriend die af en toe "zijn mannetjes" afstuurde op mensen die dieren mishandelden.
Je kan hem niet vergelijken met "feestgangers" met een doorgeladen blaffer op zak.
Wijlen Pistolen Paultje zou nog geen kat laten verhongeren, in tegenstelling tot die "partyboys" die uit gewoonte een blaffer op zak hebben.
Gelukkig ga ik nooit naar dat soort feesten, ik hou niet van paupers.

necrosis | 23-08-09 | 11:35

Hoxha spamde op 23-08-2009 | 09:44 :

Ach een lekkere dikke piemel in je vriendin haar mond stoppen en dan is ze het zo vergeten. Blondjes hebben namelijk een relatief slecht korte termijn geheugen. :)

soepmetballenjongen | 23-08-09 | 11:35

Teun van het Tuinpad | 23-08-09 | 11:32
Strak in je trainingspak ;-)

lion@night | 23-08-09 | 11:35

Zo die 'Rotterdam hooligans' en 'Joduuuuuh!', wat een volk... kunnen we niet een mooi veldje ergens tussen beide grote steden reserveren voor deze lagere beschavingsvormen, waar ze normale mensen niet lastigvallen.

jeanmondo | 23-08-09 | 11:35

Dat 'Hooligan' nog steeds als geuzennaam wordt gebruikt.... Een hooligan is namelijk een laffe kleautzak die aan een groep z'n identiteit ontleent, maar als individu NIETS voorstelt. Wat een stakkers.

FreshClash | 23-08-09 | 11:34

Ow ja dat idee van Wilders, herinnert u zich hem nog; schieten in de knieschijven? Was hier nog geen slecht idee geweest.

BlackDeathMetal | 23-08-09 | 11:33

necrosis | 23-08-09 | 11:26

Dr. Oplul is zelf Rotterdammer die helemaal niet zo 'Zeelandminded' is....
Leuke provincie om op vakantie te gaan, maar voor de rest....

Dr. Oplul | 23-08-09 | 11:33

lion@night | 23-08-09 | 11:29
Ik ben wat gewend, echt.
Maar die gasten zijn echt kansloos, werkelijk.

Teun van het Tuinpad | 23-08-09 | 11:32

Als het aan mij lag waren de politie te paard mooi door / over die hooligans heen gegalopeerd en dan die lange wapenstok in de nek van die tokkies. Of gewoon afschieten, met dit doorgesnoven tuig kunnen we niets in Nederland.

BlackDeathMetal | 23-08-09 | 11:31

sebasss | 23-08-09 | 11:25
deafhaalchinees | 23-08-09 | 11:26
Goh, echt? Wat ik me afvroeg was of het om een afgesproken gevecht ging tussen 010 en 020.

Tim | 23-08-09 | 11:30

Het kanppe is inderdaad dat er maar DRIE (3) aanhoudingen zijn gedaan. Dan vraag je je toch af wat het nivo van onze landelijk politiekorps is?

Rikky the Dragon | 23-08-09 | 11:30

Amigo1973 | 23-08-09 | 11:22

En toch wil ik de agent in de straat de schuld niet geven-die wordt er ook doodziek van- het zijn de heren volksvertegenwoordigers die de man in het blauw kort houden.

DANNY3960 | 23-08-09 | 11:28

@necrosis
Nog even en het is 6 september....

Teun van het Tuinpad | 23-08-09 | 11:27

Of de politie nou als eerst schoot of niet, wapens meenemen naar een feest is zooooooo 2008.

angelalala | 23-08-09 | 11:27

Afschuwelijke gebeurtenis, maar alleen al bij het taalgebruik van de filmert heb ik het helemaal gehad.

Veronica komt naar je toe deze zomer.

natte krant | 23-08-09 | 11:27

Volgende keer graag een bom erop. Laat ze elkaar daar lekker afschieten. Tokkie feest.

henkstubbe | 23-08-09 | 11:26

@Tim | 23-08-09 | 11:03
als er '' Rotterdam Hooligans'' wordt geroepen, dan zal het niet over hockey gaan

deafhaalchinees | 23-08-09 | 11:26

Dr. Oplul 11:20
Ik sta versteld.
Ik had een "ongezien de typhus" verwacht aangezien je zelf ook in Zeeland woont en ineens krijg ik een compliment.....
*necro is helemaal van slag*

necrosis | 23-08-09 | 11:26

@ Tim | 23-08-09 | 11:03

Zou het desbetreffende persoon met Joden niet gewoon de politie bedoelen?

Sebasss | 23-08-09 | 11:25

Degene die geschoten hebben zullen wel politie in burger geweest zijn.

Randy McRanderson | 23-08-09 | 11:25

Ik vind Harkema Hooligans veel beter klinken.

Teun van het Tuinpad | 23-08-09 | 11:24

Laffe klootzakken.Een feest verpesten dat is pas stoer en schieten op ongewapende beoekers in het donker dan ben je zeker een echte vent? Wat een losers. Wel een minpunt van de organisatie van het gratis feest die het blijkbaar wel erg makkelijk maakten om wapens naar binnen te nemen.

Muziek klonk goed en zal waarschijnlijk uit een bepalde hoek wel weer de schuld krijgen.Op housefeesten gebeurt deze shit gelukkig niet vaak maar gratis housefeesten trekken vaak ook klootzakken en tuig aan dat je beter op geen enkel feest kunt toelaten.

nadenkeniseenkunst | 23-08-09 | 11:23

Hmm.. toch maar beter fouilleren de volgende keer dacht ik zo ^^

Kabila de stijlloze | 23-08-09 | 11:22

ik denk klimaatverandering...

hindipop | 23-08-09 | 11:22

@DANNY3960 | 23-08-09 | 09:38

Het verschil is dat iedereen die ooit in Espana is geweest weet , dat wanneer iemand op straat agressief en of onaangepast gedrag vertoond je meteen gecorigeerd wordt door oompje Policia en als je een beetje pech hebt door oompje Guardia Civil die hun naam ook echt waarmaken ( beschermers van burgers ) en hier op hun eigen zeer effectieve wijze invulling aangeven .

Het risico is voor de crimineel zeg maar ietsje groter waneer je een politie macht als land bezit van goed getrainde mannen en vrouwen , die op de aktie afgaan iplv de volgevreten veredelde belasting inners die ze hier "agent" noemen en niet thuis geven wanneer je ze belt voor een vechtpartij of opstootje in de straat .

Je bedenkt je dus wel 2 keer of je bent gewoon levensmoe :-) dat waarde vriend is het verschil .

Amigo1973 | 23-08-09 | 11:22

Wat voor idioten hebben we in NL rondsjouwen?
Ben je lekker op een feestje, wordt er geschoten... Nee, ik kan met het niet voorstellen, en ik wil het me ook niet voorstellen. Idioterie!

Vampire69 | 23-08-09 | 11:22

@Miss Dushi 9:07
Je bent er weer, waar was je al die tijd?
Ik heb je gemist, echt waar!

necrosis | 23-08-09 | 11:22

tja als je deze pistolenpaultjes uitgebreid aandacht gaat geven in de media (gister nog) kun je er op wachten dat de kuddedieren dat na gaan doen...

Onderbuik | 23-08-09 | 11:21

De tijd van puinruimen en puinratten opruimen is aangebroken!

steile helling | 23-08-09 | 11:20

necrosis | 23-08-09 | 11:18

Een reaguursel naar mijn hart!

Dr. Oplul | 23-08-09 | 11:20

@WDWK | 23-08-09 | 11:14
Klopt wat je zegt echter, alcohol hoeft niet verslavend te zijn en als je het NORMAAL gebruikt is er niets aan de hand. Maar niet iedereen heeft die vorm van zelf controle.

Hellsmurfje | 23-08-09 | 11:19

Alles wat gebeurt in 0031 is onbehapbaar, herfstblaadjes, regen op een housefeestje, beachparty. Het valt ook allemaal niet mee he regenten, met zo'n peanutsbegroting voor jezelf.

Einde van de Domheid | 23-08-09 | 11:19

Dus toch geen Rap/Hip-Hop de schuldige dit keer?

Lebowski Achiever | 23-08-09 | 11:19

Op een pauperfeest komen pauperTs. Moet ik daar nu heel verbaasd over gaan doen?

azijnseikerT | 23-08-09 | 11:18

Dr. Oplul 11:07
Ik zou ook "Rotterdam Hooligan" roepen als ik in Zeeland zou wonen.
Heb jij wel eens iemand "proud to be Zeeuw" horen roepen?
Alles wat onder Rotjeknor ligt mag de staat gratis aan België geven.

necrosis | 23-08-09 | 11:18

Zie hier de gemiddelde vocabulaire score van de filmer: kanker, mattie, kanker, kanker, ziek, kanker.
Zou ie medicijnen studeren of zo?

Towncar | 23-08-09 | 11:18

Gisteravond niets van gemerkt, maarja ik was dan ook lekker aan het 'slimmen'...

MichieldeMuiter | 23-08-09 | 11:18

Ha ha, de politie geeft een negatief reisadvies voor Hoek van Holland ?
www.nu.nl/algemeen/2066663/politie-gee...
Ik dacht dat dat alleen voor Noord Waziristan gold ? Wat wordt het toch gezellig in multi cultureel Nederland. Uw toegenegen,

Marcus Porcius Cato | 23-08-09 | 11:17

fuckje | 23-08-09 | 11:03

Zit er dus dik in dat het volle bak wordt.

DANNY3960 | 23-08-09 | 11:16

Een strandfeest zou best leuk kunnen zijn. Alleen moet je dan wel bepaald type volk kunnen weren.

Hellsmurfje | 23-08-09 | 11:15

-weggejorist-

natte_hond | 23-08-09 | 11:15

Lekker wakker worden dit. Ik heb er eigenlijk niet zoveel over te melden en ga zeker niet de dancescene of organisatie bekritiseren. Wat ik altijd in de comments wel grappig vindt is dat vaak als schuldige de pilletjes worden aangewezen. Als er nou een drugs is die een boel ellende veroorzaakt op de wereld dan is het wel Alcohol. Maar ja, dat is werelds algemeen geaccepteerde drugs dus daar hoor je niemand over. Ontelbare ongelukken, verkrachtingen, moorden, doden door dat stofje, maar nog altijd legaal. Laatst las ik een onderzoek dat als alcohol in deze tijd uitgevonden zou zijn het zonder twijfel verboden zou zijn.

WDWK | 23-08-09 | 11:14

ruzie tussen 020 en 010?

BjdeB | 23-08-09 | 11:14

beveiliging: -1

Kill Bill | 23-08-09 | 11:12

Een schiet party met goede muziek en nog gratis ook.

Steve1234 | 23-08-09 | 11:11

fuckje | 23-08-09 | 11:03
Gewoon een weeralarm afgeven, werkt uitstekend.

lion@night | 23-08-09 | 11:10

Gratis feestje voor capuchon jochies..
1+1=hoop rotzooi.

pleijpje | 23-08-09 | 11:08

-weggejorist-

geert132 | 23-08-09 | 11:08

Hoek van Holland? Zou dat zooitje niet om 4 uur 's nachts richting diepzee zijn vervoerd? Jammer dat een schietpartijtje roet in het eten heeft gegooid...
In Calais zouden ze zo van de rots geschoven kunnen worden.
ik zeg volgende week een nieuwe poging. Ze komen toch wel.....

pinda35 | 23-08-09 | 11:08

het was de ideale gelegenheid voor bepaalde bevolkingsgroepen om wat stoom af te blazen.
komen de verkiezingen niet te laat over 2 jaar, vraag ik mezelf af?

grote grutjes | 23-08-09 | 11:08

Er waren ook knallen te horen in Scheveningen, maar dat was het vuurwerkfestival. Ondanks de drukte daar alles prima verlopen. Maar zonder gekheid, als dit weer eens het resultaat is van een groep doorgedraaide voetbalmongolen moeten we de eredivisie maar eens een halfjaar stilleggen. Opgedonderd met dat tuig!

Dr Mastermind | 23-08-09 | 11:08

Hoe is dit te rijmen met de (m.i. zwaar overdreven) politie inzet tijdens Dance Parade een paar weken geleden in Rotterdam? Dat terwijl Dance Parade zich over een veel groter gebied verspreidde, bij daglicht plaats vond en 80% van de bezoekers langs de route eerder dagjesmensen dan partypeople waren.

Alexander de Kleine | 23-08-09 | 11:08

Patrick Jumpen | 23-08-09 | 10:44

Dat zegt dus helemaal niets!
Ik woon in Zeeland en daar lopen ook van die opgefokte ventjes rond die, wanneer ze op vrijdagavond een glasje spa te veel ophebben, ook 'ROTTERDAM HOOLIGANS' lopen te brullen.

Kwestie van graag ergens bij willen horen....

Dat het kansloos tuig is, ben ik met je eens....

Dr. Oplul | 23-08-09 | 11:07

niet van deze wereld | 23-08-09 | 11:06
Wees er maar zuinig op.

Teun van het Tuinpad | 23-08-09 | 11:07

Al dat tuig de zee in drijven en over laten zwemmen naar Engeland. Dan maar zien wie het haalt.

ruski | 23-08-09 | 11:07

Wordt er geschoten met kanker?

Dobermann | 23-08-09 | 11:06

Hey wanneer ben ik nou eens 'newbie' af.. :(

niet van deze wereld | 23-08-09 | 11:06

Het gaat Rap de verkeerde kant op... pff

niet van deze wereld | 23-08-09 | 11:05

Ben ik blij dat ik in Zuidoost (A'dam) woon, mij te gevaarlijk daar in Hoek van Holland.

niet van deze wereld | 23-08-09 | 11:04

wakkere_nederlander | 23-08-09 | 11:02

Zelf zou ik misschien toch ook wel het woordje ''kanker'' noemen als er in de buurt werd geschoten.

sinterclaus | 23-08-09 | 11:04

Is Erik de Zwart geraakt? Ja? Ja?!

Oswald C. Esquire | 23-08-09 | 11:04

Zou best om voetbalrellen gegaan kunnen zijn, in het filmpje met die rare kale harrie die op de fp staat, hoor je op 0.30/0.31 met een Rotterdams accent het volgende ""(ik heb gehoord dat de) Joden er zijn" of iets dergelijks??? (tussen haakjes datgene wat ik denk dat er gezegd wordt, maar 'Joden er zijn' is duidelijk hoorbaar)

Tim | 23-08-09 | 11:03

Update:
Pliesie zegt op teletekst om NIET, ik herhaal , NIET, naar Hoek van Holland te gaan.

fuckje | 23-08-09 | 11:03

philip99 | 23-08-09 | 11:00

MaroKKO
MaroKKaan
MaroKKaantjes

VMBO

DANNY3960 | 23-08-09 | 11:03

Dat die Karim (van dat youtube filmpje) zich niet kapotschaamt om zichzelf zo op youtube te zetten. Miljoenen Nederlanders horen zijn onbeschofte taalgebruik deze morgen. Maar dit klasse commentaar sluit naadloos aan bij hetgeen zich daar voltrekt. Het was inderdaad een kankerziek feestje...

wakkere_nederlander | 23-08-09 | 11:02

Hoek van Holland, Scheveningen, Zaandam, allemaal van die pilot-gemeenten van de grote steden, waar je geen grote feesten meer moet houden. Wordt altijd hommeles.

puntkomma?! | 23-08-09 | 11:01

gratis feestje... dan weet je het wel... daar komen de marokaantjes op af en kijk wat er gebeurd!

philip99 | 23-08-09 | 11:00

ik hoor nooit het verschil tussen de rotterdamse en marrokaanse uitspraak

Teleurgesteld | 23-08-09 | 11:00

Simon_GS | 23-08-09 | 10:53

Euh, hooligans uit Rotterdam?

DANNY3960 | 23-08-09 | 10:59

nou Hirshi heeft alles keurig onder controle, volgend weekend weer?

andre9738 | 23-08-09 | 10:58

Zeg maar dag tegen gratis dancefeesten.. bedankt!

Lanoxious | 23-08-09 | 10:57

Maar goed dat in Nederland drugs verboden zijn anders zou zo'n feest wel vaker uit de hand lopen.

R. Pankaurowasmetomo | 23-08-09 | 10:55

"Handig: er waren poortjes waar iedereen door heen moest, 20.000+ man"

En dat soort poortjes gaan ook voor problemen zorgen als het straks verkeerd gaat in de metro van Rotterdam of Amsterdam. Leve de OV-chipkaart!

Arrabinekoeterine | 23-08-09 | 10:55

-weggejorist-

natte_hond | 23-08-09 | 10:54

Nederland begint zo,n beetje met elke week deze berichten, van doden en gewonden, het Dorp uit dat liedje Willem Zonneveld jaren 60 te worden, schijnbaar leefden ze verkeerd en werden gemoderniseerd!

william7055 | 23-08-09 | 10:54

Ze hadden in ieder geval wel lekker weer.... stel je voor dat t nog zou regenen ook....

slappe | 23-08-09 | 10:53

'Hooligans Rotterdam' hoor ik roepen op het filmpje dus ik kan wel raden wie er waren afgekomen op het feest.

Simon_GS | 23-08-09 | 10:53

Hé Broker jouw poll is het geworden!
(ijzersterke ook trouwens :-)

wakkere_nederlander | 23-08-09 | 10:53

Vandaar dat ik mensenmassa's vermijd. Indien groepspsychologie begint te werken begin je jezelf te verliezen. Bij mensen van laag niveau werkt dat schijnbaar nog sneller....

RedFrits | 23-08-09 | 10:52

Vast iemand die niet slapen kon van de herrie en de politie al 7x had gebeld.

R. Pankaurowasmetomo | 23-08-09 | 10:52

Trouwens, check de site van rtv rijnmond: veel meer details en ooggetuigenverslagen.

sinterclaus | 23-08-09 | 10:51

Op dat soort feesten kan toch niet echt schade worden aangericht...

VerenigdeNederlanden | 23-08-09 | 10:50

@korpschef

Komt door rap.

fokkinalien | 23-08-09 | 10:50

Er was een hele grote groep Feyenoord hooligans die op de vuist gingen met Ajax supporters...

Het-Legioen.nl | 23-08-09 | 10:50

Komt allemaal door de Ramedan

Braakbal | 23-08-09 | 10:48

endofdays | 23-08-09 | 10:43
Scherp opgemerkt!
Dank u.

hanzebal | 23-08-09 | 10:47

@discosmurf | 23-08-09 | 10:30
Gericht schieten in een mensenmassa van 20.00+.
Tuurlijk, joh.

-edit | 23-08-09 | 10:46

Dit lijkt mij een beetje wat er een jaar geleden bij de Erasmusbrug is gebeurd. Te veel mensen, te weinig controle en te weinig politie. Ik snap dan ook niet dat er schoten zijn gelost. Het lijkt mij juist hysterie te veroorzaken. Ook snap ik niet dat de muziek niet wordt aangepast, het is vrij aggresieve muziek.
En drie mensen opgepakt??????

sinterclaus | 23-08-09 | 10:46

Er zijn op een feest altijd wel wat onzekere types die indruk proberen te maken door de ruige boy uit te gaan hangen.

Randy McRanderson | 23-08-09 | 10:45

@filmert; wat je zegt ben je zelf

En je moet gewoon niet in je hoofd zijn om met deze temperaturen nog een jas met een bontkraag aan te trekken op een feest. Waar is een tsunami als je hem nodig hebt.

OoO | 23-08-09 | 10:45

Ah, neerlands hoop en glorie weer in actie. Lekker he, coke?
Volgende keer moet de politie gewoon nog even wachten, houden we er nog minder over..

breedtevrees | 23-08-09 | 10:44

weet niet hoor, maar op al die feesten en festivals stelt het fouilleren geen drol voor, beetje aan je broekspijp voelen en snel weer doorlopen, heb vaak gehad dat ik alvast mn spullen uit mn zakken had, en dat ze dan zeggen... oh loop maar door

Russo | 23-08-09 | 10:44

@Graaf van Holland | 23-08-09 | 10:18

Gast, heb je al een paar van die Youtube filmpjes bekeken? Er wordt massaal Rotterdam Hooligans! geschreeuwd. Lijkt me sterk dat dat Westlanders zijn.

Patrick Jumpen | 23-08-09 | 10:44

Pak dat soort volk dan ook een keer aan. Straf ze een keer goed en lang. Dat eeuwige gelul dat lang straffen niets oplost is al lang achterhaald en bewezen flauwekul.
Lang en hard straffen werkt!

thetosser | 23-08-09 | 10:43

Manu Chao, altijd +100.
Kansloze 'Rotterdam Hooligans' altijd -1000.
Veronica, - heel veel.
Lowlands is blijkbaar zo gek nog niet..

Rector Reflector | 23-08-09 | 10:43

Reinaert | 23-08-09 | 09:34
Niets, maar een beetje discipline mag wel.
.
Als ik dit zo zie mag Rotterdam wel voor een tweede keer gebombardeerd worden :(. Kansloze personen. En "kanker" is niet leuk..

mzzia | 23-08-09 | 10:43

hanzebal | 23-08-09 | 10:39
U is geen voetballiefhebber?

endofdays | 23-08-09 | 10:43

altijd gezellig met de Rotterdammer aanwezig....

Rikky the Dragon | 23-08-09 | 10:42

@fleurtje | 23-08-09 | 09:56
Doe je oogkleppen es af.

noorderling | 23-08-09 | 10:41

Weest gegroet | 23-08-09 | 10:37
Politie aanvallen = standaard activiteit van de hooligans. En die waren luid en duidelijk aanwezig zoals is het horen op het filmpje.

lion@night | 23-08-09 | 10:40

Sytze_Vliegen | 23-08-09 | 10:30
biomassa lijkt me de beste oplossing.
Bij voorkeur afzinken in een veenkolonie.
Mocht dat op bezwaren stuiten.
Kunnen we aub in een of andere vorm de voormalige veenkolonien terugkrijgen.

datdoeikandersnooit | 23-08-09 | 10:40

endofdays | 23-08-09 | 10:16
Beste idee sinds tijden!

hanzebal | 23-08-09 | 10:39

Is die gast op die foto niet Jeroen van Koningsbrugge?

M@RCU$ | 23-08-09 | 10:38

"De problemen op het strandfeest verergerden snel doordat een grote menigte zich tegen de politie keerde."
Ik blijf het elke keer onbegrijpelijk dat als er ergens mensen liggen leeg te bloeden je het als 18 jarige kennelijk logisch vind de politie aan te willen vallen.

Weest gegroet | 23-08-09 | 10:37

jezus,wat een intrieste tokkies,wit,zwart,bruin,maakt niet uit.het gaat goed met nederland.

lachen | 23-08-09 | 10:37

Ik veroordeel de politie niet want ik weet niet wat er precies is gebeurd maar zoveel (waarschuwings)schoten aflossen in een menigte die niet weet wat er aan de hand is, zorgt voor veel chaos. Je leert je kinderen dat ze bij een fittie met/zonder pipa/mes snel weg moeten ipv gaan kijken maar dat lijkt op deze filmpjes wel heel lastig.

mokum4all | 23-08-09 | 10:35

Neem aan dat er alleen rapmuziek werd gedraaid?

Koudman | 23-08-09 | 10:35

Zet het leger in.. leuke oefening.
(Of marine ook in dit geval aan zee)

Pascal9919 | 23-08-09 | 10:35

Goedverdoeme ... idioten, is er nu geen feestje meer waar geschoten wordt ...
Als het Hoelisjonies zijn laat men dat lekker in het stadion doen ... midden op het veld met een boel publiek er om *** punt: uit ***

FapMaster | 23-08-09 | 10:34

Veronica? Dat was toch de omroep van seksueel vrijgevochten alles moet kunnen babyboomers? De omroep die er ineens achterkwam dat het jong publiek waar zij voor staan, de zich jong voelende 50+ers waren en zich nu plots op de immer kleiner wordende groep pubers richt? Zo van 'Wij zijn wel JONG!'. Zowiezo bij voorbaat kansloos.

Charles de Batz | 23-08-09 | 10:34

Wat een verzameling beerputmensen bij elkaar... en die verslaggevers op die filmpjes, wat een taalgebruik. Typerend voor dit soort beerputmensen

drammerd | 23-08-09 | 10:33

Prof.Hoxha wat is dat voor een banner
Steeds als ik op geen stijl kom staat er Gefeliciteerd u bent
de 100.000 bezoeker.
Lijkt me sterk. Trouwens die LCD tv van Sharp zuigt

discosmurf | 23-08-09 | 10:33

ja uitschot van de maatschappij

rrrrrrr | 23-08-09 | 10:33

Nu weet je precies wat voor soort naar Veronica kijkt!

pow-ned | 23-08-09 | 10:31

koyt | 23-08-09 | 10:28
Toch had dat ook iets met testosteron te maken... alleen wel met testosteron zoals testosteron bedoeld is. Wat was het vroeger toch heerlijk eenvoudig.

Sytze_Vliegen | 23-08-09 | 10:31

@Claude Jaque: heeft niets te maken met het feit dat het gratis is. Parkpop is ook gratis. Komen driehonderdduizend mensen naartoe. Soms meer. Gebeurt werkelijk nooit iets. Ligt eerder aan het type bezoeker.

DeBruineSter | 23-08-09 | 10:30

Ach ja, zolang dat infantiele dancevolk elkaar afmaakt zeg ik: vaker doen!

ekimov | 23-08-09 | 10:30

Ik heb medelijden met de agenten die naast een traumatische ervaring nu ook op zoek zijn naar hulzen en kogels. Waarschijnlijk zitten ze nu van de rijksrecherche een telefoonboek aan formulieren in te vullen. In de trant van:
Okay er kwamen 100 man op je af maar moest je echt wel schieten?
Kon je het niet verbaal oplossen?
Waar is je 6e huls gebleven?
Waarom is schot 4 in een andere richting dan schot drie?

Terwijl natuurlijk de enige juiste vraag is waarom schoot je niet midden in het voorhoofd van minstens 10 van die gasten die op je afkwamen.

Graaf van Holland | 23-08-09 | 10:30

*Aan een oplossing werkt*

Ik heb vooralsnog de volgende wilde ideeën op mijn mindmap:
- Inpolderen voor kust van 0031
- Picornie-stadion
- Voedselketen moet kleiner
- Shredder
- Bosbouw
- Sojateelt
- Biomassa

Verdere ideeën iemand?

Sytze_Vliegen | 23-08-09 | 10:30

Dat soort feestjes moet men iedere avond houden.
Al dat uitschot ruimt zich zelf op
Wat een stelletje lutsers.
Politie lostte 20 waarschuwingsschoten. Niet doen gericht
schieten liefst op het hart zodat we in een keer verlost zijn
van dit gepeupel. Ik wilde eerst zeggen schiet ze de hersens eruit
maar dat is bij dit soort randgroepdebielen met een kort lontje niet mogelijk.
Vraag me trouwens af wie er naar zo'n feest toe gaat.
Ikzelf wordt al bang van een groot BZN concert

discosmurf | 23-08-09 | 10:30

@ Sytze_Vliegen | 23-08-09 | 10:22:

Juist! En dan paktje je een van je zelf gebreide condooms om de klavotz er daarna goed in te flatsen! Je ging naar een feest om een leuke tijd te hebben, niet om te laten zien dat je testosteronspiegel de baas is over jou!

koyt | 23-08-09 | 10:28

Aktivist | 23-08-09 | 10:24
Een tientje kunnen die ééncelligen nog wel missen.
Nee, vraag de hoofdprijs maar. De daadwerkelijk geïnteresseerde bezoekers hebben dat er graag voor over.
Dan zijn er ook voldoende financiële middelen om een goede en kwalitatieve beveiliging neer te zetten.

lion@night | 23-08-09 | 10:28

De staat is helemaal de grip kwijt, gisteravond was het ook in Groningen overal bonje en vechtpartijen.
Drugs, drugs en nog meer drugs.

LifeCatcher | 23-08-09 | 10:26

Lion@night for president!!

kut kakker | 23-08-09 | 10:26

Hel en verdoemenis wordt momenteel gepreekt.

*er vanuit gaat dat iedereen op tijd heeft plaatsgenomen*

DANNY3960 | 23-08-09 | 10:25

Jammer dat die kansloze figuren het weer voor de normale burger moeten vern**ken.

Den_Hertog | 23-08-09 | 10:24

Lion@night | 23-08-09 | 10:19
Volgens mij is het al genoeg als je 10-15 euri entree vraagt. Dat zorgt er al voor dat 95% van de hersendoden wegblijft.

Aktivist | 23-08-09 | 10:24

koyt | 23-08-09 | 10:14
Vroeger stelde je je nog gewoon de vraag: "valt er nog wat te neuken?"

Sytze_Vliegen | 23-08-09 | 10:22

@lion@night | 23-08-09 | 10:19
Amen

safumufh | 23-08-09 | 10:21

Gasten met een zonnebril op hun knar om twaalf uur s'nachts moeten zowiezo geruimd worden...

MichieldeMuiter | 23-08-09 | 10:20

Agenten voelden zich dusdanig bedreigd, dat ze waarschuwingsschoten hebben gelost en een bezoeker gericht hebben neergeschoten. Zijn toestand is niet levensbedreigend, aldus de woordvoerder.

Dit vind ik dan weer wel +1. Wel zeer triest dat er iemand gestorven is door een gek die is gaan schieten op een feestje of een verdwaalde politiekogel dan.

anti-hangtiet | 23-08-09 | 10:20

Komt door rapmuziek

maatman | 23-08-09 | 10:20

Een gratis groot dancefeest werkt niet meer, dat was al duidelijk na de laatste versie van Beachpop in Bloemendaal.

Het wordt te massaal bezocht en vooral door de onderlaag van de samenleving die meer dan vaak alleen rotzooi willen opzoeken.

Dan maar 40 - 70 euri betalen voor een feest, het voordeel is dat de hersenlozen geen zin hebben om 40 - 70 euri te betalen voor een matpartij.

lion@night | 23-08-09 | 10:19

Sta je dan met je stoere hooligan bekkie op de FP.. Verder : gratis feest = aantrekken van tuig. Moeilijk he? Maarja, die breezah's moet je toch op de een of andere manier binnenlokken, anders verkoop je niks. Commerciele kutzooi.

KabbelendKontwater | 23-08-09 | 10:18

Kunnen geen Rotterdammers of Amsterdammers zijn want die bestaan simpelweg niet meer. Die steden zijn al overgenomen door NWA's. Zal me niks verbazen als het een Westlander is, tuinders aan de pillen niet echt een goeie combinatie. Zo'n Sjnonnie uit de Lier die de hele week in een bloedhete kas met z'n kop tussen de paprika's zit. Dan ga je rare dingen doen.

Graaf van Holland | 23-08-09 | 10:18

Jong! Snel & Wild! dat wil jij toch ook!? of toch maar niet...?

TeMeijer | 23-08-09 | 10:17

@kut kakker | 23-08-09 | 10:14

toch vind ik dit diep triest, omdat ik weet dat er ook mensen heen gaan die gewoon een leuke avond willen hebben. al lijken die wel in de minderheid, gezien de youtube vidz die ik heb gezien...

safumufh | 23-08-09 | 10:17

Volgens mij hebben ze allemaal KANKER op dat feest.
Was dit in een ziekenhuis dan?

Braakbal | 23-08-09 | 10:17

Nieuwshelikopter vliegt hier net over.
Even een paar strand shots nemen.

C.Almighty | 23-08-09 | 10:16

The Evil One | 23-08-09 | 10:07
Met voetbalwedstrijden slaan ze elkaar ook de kop in, zullen we voetbal dan ook maar verbieden?

endofdays | 23-08-09 | 10:16

Ben ik blij dat ik dit feestje afgezegd had zeg:-).

Kolenschopper | 23-08-09 | 10:16

zeg maar jansen | 23-08-09 | 10:12
het beroerde is, er is altijd een [kleine] groep.vooral in groepen.

john schipper | 23-08-09 | 10:15

nou, de regerende politieke partijen krijgen nu zo'n beetje een stijve lul, omdat ze nu een goed excuus hebben om feesten voortaan te verbieden.
Maar als ze nou eens goed opletten, kunnen ze zie dat het de hooligans zijn diede boel op elke feest lopen te verzieken... ze spreken met elkaar af op een feest om te gaan matten, omdat de pakkans daar klein is.

deafhaalchinees | 23-08-09 | 10:14

Vreemd. In mijn tijd gingen feestjes er heel anders aan toe.

koyt | 23-08-09 | 10:14

@ Safumufh..
Voeg daar ook het woord insecten aan toe.
Harpic max voor de plee, insecticide voor insecten.

Gratis feesten - 10000

kut kakker | 23-08-09 | 10:14

DANNY3960 | 23-08-09 | 10:10
Om dat vervolgens 5000 keer te herhalen ;-) Je moet Tuur of Towers heten wil je zoveel gezag kunnen uitstralen.

Sytze_Vliegen | 23-08-09 | 10:13

Dit soort tuig haalt nog niet eens 1e klas vmbo zo dom zijn ze. El Al please descend at Hoek van Holland asap.

basset hound | 23-08-09 | 10:12

Van tridee.nl (de organisator): "Tridee bestaat uit een team van mensen en partners die perfect in staat zijn om juist op al deze onderdelen te exhaleren." (!)

zwarte kip systems | 23-08-09 | 10:12

Te triest voor al die mensen die wel een leuke avond wilden..

hanzebal | 23-08-09 | 10:12

The Evil One | 23-08-09 | 10:07 het overgrote merendeel van de bezoekers is er heen gegaan met de bedoeling een leuke avond te hebben. ik kan me niet voorstellen dat ze allemaal, collectief, ineens besloten er een zootje van te maken.
het is altijd een kleine groep die het voor de rest verziekt.

zeg maar jansen | 23-08-09 | 10:12

Ergens las ik:" Er was een vergunning verleend voor 15.000 bezoekers."

Wat doe je met de rest vraag ik me af? " Sorry jongeman, u bent nummer 15.001, gaat u maar weer huiswaarts" ... zucht.....

DANNY3960 | 23-08-09 | 10:10

Ik denk dat dit hele bericht in twee woorden valt samen te vatten.
Tuig, Drama

safumufh | 23-08-09 | 10:09

Het wordt tijd voor een jaarlijkse uitreiking van de Picornie-award.

Sytze_Vliegen | 23-08-09 | 10:09

Wat zou Mr. Bakellende hier wel niet van denken. Foei toch!

Lovehandles | 23-08-09 | 10:09

gratis feest = bezuinigen op beveiliging !

r00nus | 23-08-09 | 10:09

ik heb nog niet 1 fatsoenlijk woord gehoord in het filmpje, inclusief de auteur.
wat de normen zijn tegenwoordig weet ik niet. maar leek mij een grimmig sfeertje.

john schipper | 23-08-09 | 10:09

@IgorTheHorrible | 23-08-09 | 10:07
ben jij regilio tuur?

rara | 23-08-09 | 10:08

Bouwkeetje met biertap maar bouwen dan. Ow, nee dat mag niet meer..

Stroopdoos | 23-08-09 | 10:08

@endofdays: "feestjes" voor tokkies die alleen maar kanker kunnen zeggen mogen ze van mij vandaag nog verbieden.

The Evil One | 23-08-09 | 10:07

Ik was erbij, het had veel erger af kunnen lopen als ik niet 6 kogels met mijn blote handen had gevangen en 2 met mijn tanden.

IgorTheHorrible | 23-08-09 | 10:07

Dit is natuurlijk koren op de molen van Ernst Hirsch Stalin, kan die weer ff iets verbieden of wat extra regels invoeren.

endofdays | 23-08-09 | 10:06

waarom blijft die tingel tangel muziek gewoon doorlopen?

ganzo | 23-08-09 | 10:06

@koerbagh ® | 23-08-09 | 10:03

dat valt toch wel mee ^_^

mh_1204 | 23-08-09 | 10:05

koerbagh ® | 23-08-09 | 10:03

Of Nederland?

DANNY3960 | 23-08-09 | 10:05

koerbagh ® | 23-08-09 | 10:03 doordat ze daar nog eens trots op zijn ook.

zeg maar jansen | 23-08-09 | 10:04

Hoe komt Rotterdam toch aan die slechte naam...

koerbagh ® | 23-08-09 | 10:03


fleurtje | 23-08-09 | 09:36 Je praat peop. Zoals het er naar uitziet hebben we hier gewoon met coke snuivende hooligans te maken.
Niet met mislukte kabinetten, Ballin, falende multi-culti programma's verkeersovertredingen of jeugd aan de pillen.

Gewoon coke snuivende hooligans.

Willianus Wortelus | 23-08-09 | 10:02

Nu word er ook al gemeld dat er ajax hooligans waren,zou me niks verbazen aangezien ze nu al een tijdje feyenoorders opzoeken in rotterdam,twee weken geleden hebben ze er nog twee opgepakt die al schietend in een cafe in rotterdam opzoek waren naar feyenoorders . Beetje triest allemaal.

rn1970 | 23-08-09 | 10:01

ahhh, joh, niet zeuren allemaal... dit is toch het land dat we willen?.... waar alles mag? kom op, nou niet mekkeren heh

SoepKip | 23-08-09 | 10:01

Het was nog al druk ja, ik gok zo'n 30000 mensen. Gelukkig niks van de schietpartij meegekregen, ik was om 11 uur al weg.

duckhunter | 23-08-09 | 10:00

Reinaert | 23-08-09 | 09:37
Die strategie lijkt me inderdaad beter.

Sytze_Vliegen | 23-08-09 | 10:00

... goh...

Nondejuke | 23-08-09 | 09:59

Gezellig, dat was in mijn achtertuin.

C.Almighty | 23-08-09 | 09:57

nieuw idee voor jingle:

80s en 90s hits!! dit is veronicaaaaa!!!
kom ook naar HET zomerfeest van 2009 op t strand van hoek van holland.
EEEEEeeennnn.... gratis zand in je schoenen en lood in je hoofd!
dankzij je vrienden van veronicaaaaaaa.....

mh_1204 | 23-08-09 | 09:57

Pillen, coke, drank en een strand vol eencelligen.

jacques4431 | 23-08-09 | 09:56

Paddo. 1 dode = verbod paddo's
Gratis dancefeest. 1 dode = ?

King of the bongo, king of the bongo bong...

Takje | 23-08-09 | 09:56

noorderling | 23-08-09 | 09:50
Haal je hoofd uit je kont.

fleurtje | 23-08-09 | 09:56

Wat een reacties hier. Als je feyenoord en ado hoolis bij de eo jongerendag of welk bejaardensoos of waar dan ook neerzet, dan is het altijd knokken.
Ga dus niet de dancescene de schuld geven. Dat ze daar op afkomen daar kan de organisatie ook weinig aan doen. Wel vind ik dit een grote blamage van de organisatie

english cunt | 23-08-09 | 09:55

noorderling | 23-08-09 | 09:50
Die kans lijkt me ook erg klein ja. Not.
Hoe naief kan je wezen?

ekimov | 23-08-09 | 09:55

@DANNY3960 | 23-08-09 | 09:42:

Ik refereer niet aan de door jou opgesomde feestjes, ik kijk naar de situatie zoals 'ie hier is. Kennelijk niet al te strak georganiseerd, logistieke chaos en een niet al te fris publiek.

Waarschijnlijk komt het publiek alhier al halfbezopen en/of tot aan het schedeldak volgeperst met drugs binnenzakken en da's vragen om problemen.

Reinaert | 23-08-09 | 09:54

Verinica, da's toch die omroep die elke dag een Lethal Weapon film uitzendt?

Tobi | 23-08-09 | 09:53

Sytze_Vliegen | 23-08-09 | 09:33
JA, als je een gratis, grootschalig dancefeest organiseert (ze hadden een vergunning voor 15000 man) op een vrij afgelegen locatie, kun je ervan uitgaan dat er ook randmongolen op af komen. Daar moet je bij voorbaat al op anticiperen en niet dadeloos toekijken als men de toegangshekken omver loopt en er overal vechtpartijen uitbreken!

Aktivist | 23-08-09 | 09:50

@fleurtje | 23-08-09 | 09:36
Exemplarisch voor de hedendaagse domheid. Je hebt geen idee wat er gebeurd is, maar meteen roepen dat de jeugd stijf staat van de pillen.
Is dat nou een in de kramp schieten omdat je bang bent en niet zo goed met het leven van alle dag om kan gaan? Of ben je zo'n type dat de Telegraaf leest, CDA stemt en denkt dat dr. Phil de nieuwe messias is?

noorderling | 23-08-09 | 09:50

Rotterdam = Tokkies + Finnen IQ < 80. Beter hek eromheen, je gaat vrijwillig naar binnen, dus je mag het zelf uitvechten, daarna met een shovel alles de zee in. Klaar.

60CX | 23-08-09 | 09:50

........ maarja heej.... tis wel gratis.... dusss...

xone | 23-08-09 | 09:50

volgende keer weer gewoon in de kop van Nederland organiseren. Ver weg van Rotterdam. Wat een kansloos volk......

DE FRITS | 23-08-09 | 09:48

Wat ik me afvraag... wat doe je met al die mensen die de boel verzieken en alles naar de kloten helpen? Goede mensen zijn de dupe en ook de genen die dit probleem zouden moeten oplossen. Goede mensen komen met oplossingen die niet werken bij slechte mensen, omdat goede mensen goed zijn. Oftewel, een oplossing zit misschien in de aard van de slechte mens. Een goed mens wil goed blijven. Straks noemen ze mij slecht terwijl ik goed probeer te zijn...

Serendipity | 23-08-09 | 09:47

Vraag gewoon 5 euro entree en je hebt al 80% van dat tuig minder.

G.HH | 23-08-09 | 09:47

Laag IQ (anders ga je niet naar house party's) + drank + wapens = op zijn minst narigheid

jaap1423 | 23-08-09 | 09:45

Nuff said. Ik sluit mijn Kees!

¡Cierro mi caja!

DANNY3960 | 23-08-09 | 09:45

De afgelopen weken zijn er trouwens steeds feesten op zaterdagavond geweest.
Dit zover ik weet zonder enig probleem. 1 dance-feest en het gaat mis.
Misschien ligt daar het probleem wel....
(dus naast rapmuziek ook dancemuziek verbieden....)

Quacka | 23-08-09 | 09:44

zeg maar jansen | 23-08-09 | 09:38
-
Waar, maar laten we het ook niet dramatischer maken dan het is: de kans om te overlijden in de auto op de terugweg is nog altijd vele malen groter dan dat net JIJ degene bent die op het feest wordt geraakt door een verdwaalde (of niet verdwaalde) kogel.
-
Uiteraard blijft het diep triest voor de persoon die geraakt is en zijn familie en vrienden

Kas | 23-08-09 | 09:43

Reinaert | 23-08-09 | 09:37

Flauwekul.... zie 9:38 deze partys beginnen rond middernacht waar tienduizenden op afkomen, betalend en op het strand. Mijn muziek is het niet maar vorige week was Tiesto wel één van de performers.

DANNY3960 | 23-08-09 | 09:42

Dat heb je met zo veel tokkies bijelkaar.

quadtuning | 23-08-09 | 09:41

Tja, dance hé.
Die stijlloze leden van de Nederlandse samenleving, wier reeds gebrekkige gehalte aan hersencellen door jarenlang consumeren van verdovende middelen en amuzikaal audiogebeuk verminderd is tot een niveau waarop het normaal functioneren in die samenleving in de weg staat. Dat dit gebeurt op zo'n "feestje" kan niemand verbazen.

ekimov | 23-08-09 | 09:41

Sinclair | 23-08-09 | 09:39 multiculti wat? over het algemeen hoor en zie je in de filmpjes tot nu toe alleen maar hollandse jongens.

zeg maar jansen | 23-08-09 | 09:40

Gratis feest met oprotsalvo's, kewl!

Stroopdoos | 23-08-09 | 09:39

Het klinkt misschien hard maar met de jeugd van tegenwoordig moet je misschien wel rekening gaan houden met dit soort idioten, Multicultuur amehoela, het brengt ook ellende.

Sinclair | 23-08-09 | 09:39

je kind zal er maar heen zijn gegaan, en nu nog niet terug. kan met iemand mee zijn gegaan maar kan ook zomaar net op de verkeerde plek hebben gestaan.

zeg maar jansen | 23-08-09 | 09:38

20.000+.... ja probleem hé........

En Andalucía (España) [editar]Creamfields Andalucía 2009 - 15 de agosto - Guardias Viejas (El Ejido).
Creamfields Andalucía 2008 - 9 de agosto - 30.000 personas. Guardias Viejas (El Ejido).
Creamfields Andalucía 2007 - 11 de agosto - 40.000 personas. Villaricos.
Creamfields Andalucía 2006 - 12 de agosto - 35.000 personas. Villaricos.
Creamfields Andalucía 2005 - 13 de agosto - 32.000 personas. Villaricos.
Creamfields Andalucía 2004 - 14 de agosto - 23.000 personas. Villaricos.

4x op 3km. bij me vandaan, laatste 2 waren 70km. verder. Zou het dan toch aan de bezoekers liggen?

Bron: Wiki

DANNY3960 | 23-08-09 | 09:38

Was het niet gewoon politie in burger die in de lucht schoot?
Zoals op het tweede filmpje gezegd wordt.

Schorremorie | 23-08-09 | 09:37

@Sytze_Vliegen | 23-08-09 | 09:33:

Op de EO-jongerendag of de zwarte cross komt ook geen gajes af. Dus die vlieger gaat niet op :-)

Je mot gewoon geen feesten toestaan die tot diep in de nacht doorgaan en ook nog eens op een niet al te best bereikbare locatie worden georganiseerd.

Reinaert | 23-08-09 | 09:37

GeenHaat | 23-08-09 | 09:35 je maakt het er niet beter op vriend.

zeg maar jansen | 23-08-09 | 09:36

Pillen gedogen,de jeugd staat stijf van die rotzooi, Ballin en trawanten vragen nu of de burgers elkaar willen veraden omdat de regering eerst de boel falikant uit de klauwen heeft laten lopen.De mensen moeten nu de managers worden van dit mislukte kabinet.Alles moet kunnen in Nederland onder het mom multi culti.Dit soort feesten escaleerd steeds meer.3 km te hard en je bent de lul,maar drugshandelaren kunnen ze niet oppakken.

fleurtje | 23-08-09 | 09:36

Tuurlijk meen ik dat niet, maar ik las net het woord 'baantjesjagers'. Zeg gewoon Abutaleb de Marokkaan.

GeenHaat | 23-08-09 | 09:35

Tsja.. gratis concert.. dan zit er wel weer een addertje onder het gras.. alleen de zon komt op voor niets.

Claude Jacque | 23-08-09 | 09:35

@dubber | 23-08-09 | 09:31:

En dan? Lost dat wat op in dit soort situaties?

Reinaert | 23-08-09 | 09:34

Misschien moesten "ze" maar eens knokfeesten gaan organiseren. Gratis toegankelijk en gratis bodybags. Wapentuig en foute pillen zelf mede te nemen. Zolang dat gajes elkaar wat afmaakt, hoor je mij niet piepen.

Aktivist | 23-08-09 | 09:03
Beetje domme reactie. Moeten organisatoren van een feest al rekening gaan houden met dit soort gajes? Het soort gajes dat niet voor de muziek (voor wat die waard is) komt?

Sytze_Vliegen | 23-08-09 | 09:33

-weggejorist-

zeg maar jansen | 23-08-09 | 09:32

Triest feest, trieste mensen..... poortjes neerzetten om te zorgen dat mensen geen eigen drinken meenemen, zodat ze vervolgens voor 8 eurootjes een lauw biertje kunnen tappen. En dan vergeten om ook even te kijken of al die homeboys hun chrome 44 wel thuis hebben gelaten....
-
En die filmer zou eens een tumortje op de hartklep moeten krijgen.....

Kas | 23-08-09 | 09:31

Dienstplicht terug?

dubber | 23-08-09 | 09:31

De topics en comments doorlezend gok ik dat 'pipa' het woord van het jaar gaat worden.

Frans Laarmans | 23-08-09 | 09:29

Met zulk taalgebruik kan je niet anders verwachten.
Wat een kansloze bende.
Verder wat Jansen zegt.

Teun van het Tuinpad | 23-08-09 | 09:29

GeenHaat | 23-08-09 | 09:28 jouw nick, die past jou helemaal niet hé?

zeg maar jansen | 23-08-09 | 09:28

Bij het Concertgebouworkest gebeurt dit nou nooi!

OversteKarremans | 23-08-09 | 09:28

-weggejorist en opgerot-

GeenHaat | 23-08-09 | 09:28

ben het met gerrit eens baantjesjagers en zakkenvullers en voor de rest-
doen ze niets ik denk zelf dat ze het nog plezierig vinden dat geweld.

sharlie | 23-08-09 | 09:27

en op een dag komt je dochter thuis met zo'n figuur..

zeg maar jansen | 23-08-09 | 09:25

de integratie werkt goed.

sharlie | 23-08-09 | 09:23

Kunnen we niet eens verlost worden van dit volk?

Maxx! | 23-08-09 | 09:23

Mooi kut dit, ikzelf stond 10 km verderop in Naaldwijk te feesten, terwijl al mijn vrienden in Hoek van Holland stonden. Ben er zelf niet heengeweest omdat ik er niet zo'n zin in had. Ben achteraf blij dat ik die keuze gemaakt heb.

Patrick Jumpen | 23-08-09 | 09:22

Dat krijg je als het bestuur van die steden niks kan .
Zorg een keer in nederland voor goede bestuurders en niet van die baantjes
jagers en zakken vullers.;

gerrit5042 | 23-08-09 | 09:19

Type op de pica is de kern en zijn vrienden zijn hard, ik kan hier wel weer gaan pleiten voor heropvoedingskampen maar daar hoort dan onderhand de halve bevolking (allo/auto/m/v) in thuis.

The Evil One | 23-08-09 | 09:19

@ filmert: ga eens een dagje rondlopen in Antoni van Leeuwenhoek Ziekenhuis, zielepeaut.

kneuterzak | 23-08-09 | 09:19

Ik las net dit:
"De politie heeft na de onlusten tijdens het strandfeest Sunset Grooves in Hoek van Holland in de nacht van zaterdag op zondag drie mensen aangehouden. "

Anderhalf uur lang rijdt er politie naar dat strand toe. En hoeveel man worden er opgepakt? D-R-I-E...
En een gokje: de kale veroorzaker zal er wel niet bij zitten...

Quacka | 23-08-09 | 09:18

Iets te veel matties daar dan is het vragen om problemen! Ik heb meer dodelijke ziektes gehoord dan kogels ;-)

Admin | 23-08-09 | 09:17

Ja hoe is 't?
beveiliging neerzetten ,niet fouilleren,maar wel in tassen kijken of je geen sixpack bij je heb.....

dan vraag je wel een beetje om ellende ook

voedoe | 23-08-09 | 09:16

Altijd kutsfeer in Rotterdam, loopt altijd uit op vechten. meh.

Fragony | 23-08-09 | 09:14

Het type mensen op die filmpjes, ook op youtube, het taalgebruik, wat heeft iemand daar te zoeken? Veel te veel mensen bij elkaar , een plaatjesdraaiert, het heeft geen ruk met muziek te maken. Als er dan te weinig toezicht is, vraag je om moeilijkheden, en aldus geschiedde.

fuckje | 23-08-09 | 09:13

Alle filmpjes met klapperende oren bekeken. Dit zal toch wel zo'n beetje de limiet zijn voor de politiek. Feestje, veel mensen, geen controle, steekpartijen, massale vechtpartijen en als toetje - beng beng beng beng beng -
 
Wat opvalt is dat je bijna alleen maar kanker in al zijn verschijningen hoort roepen, ook door de cineasten. Wat een armoede.

barq | 23-08-09 | 09:12

@Willianus Wortelus | 23-08-09 | 09:08:

Wie het "waarschijnlijk" gedaan heeft interesseert natuurlijk niet echt zolang je het niet zeker weet, speculeren is leuk maar daar hebben we banken en de beurs voor. Toch?

Overigens is de vaststelling dat het géén lieverdjes waren met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid gerechtvaardigd. Dat dan weer wel. Inkleuren doen we later wel.

* Koffie *

Reinaert | 23-08-09 | 09:12

Dat moet wel een knallend feest geweest zijn.

lalrs | 23-08-09 | 09:11

En hupsakee gristenpolitiek roept zo dadelijk om zero tolerance politiebeleid en dus wordt uitgaan weer iets minder leuk. Dankjewel debielen voor het verpesten van het feestje voor mensen die wel gewoon leuk uit kunnen gaan.

number one | 23-08-09 | 09:11

In een woord TRIEST dat je eigenlijk niet gewoon weg kan zonder dat je bang moet zijn voor wat voor mafketel of ketels dan ook.
Hoe moet dat over 10 0f 20 jaar als onze kinderen groot zijn?

Mappie | 23-08-09 | 09:09


* Het waren waarschijnlijk Antillianen*

twitter.com/Seace

Willianus Wortelus | 23-08-09 | 09:08

oh nee he....

Miss Dushi | 23-08-09 | 09:07

Nu begrijp ik wel dat er vannacht minimaal honderd politie en ambulancewagens die kant op gingen...

Quacka | 23-08-09 | 09:07

"Op de beelden die we ontvingen zijn zowel politieschoten te horen." Zowel? Zowel politieschoten ALS WAT ? brakende pillenslickers?

Jack Michaelson | 23-08-09 | 09:06

Ha, leuk, een feestje anno 2009.
Achterlijke, doorgedraaide snuivende macho's die elkaar wel 's even laten zien hoe stoer ze zijn. Vroeguh ging dat met een knokpartij met vuist of stok, nu heeft iedereen een pipa en vallen de slachtoffers bij bosjes. Het zou je kind maar zijn die doodgeschoten is. RIP in ieder geval.

KlootViooltje | 23-08-09 | 09:06

Kansloos feest. Waarschijnlijk over-commercieel en slecht georganiseerd.

Aktivist | 23-08-09 | 09:03

Wil ik dat wel zien?

broomstick | 23-08-09 | 09:02

Je bent pas een man als je ongewapende mensen schieten kan.

veel vaak en vet | 23-08-09 | 09:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken