Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Klik. Klik. Klik.

Stadsherstel aan het werkWederopbouwnieuws. Het gaat uitstekend met het slaan van waterputten, aanleggen van wegen en het bouwen van scholen voor kindertjes in Afghanistan. Nederlandse militairen hebben ontdekt dat je helemaal geen hijskranen, ploegscharen en hamers en spijkers nodig hebt. Het kan ook gewoon met ammo. Waterputje nodig? Laat maar vallen die bom. Hout nodig? Zaag het bos maar om met de mitrailleur. En zo'n nieuwe doorgaande weg door het pittoreske stadje maken, gaat uitstekend met het kanon van de tank. BOEM! Weer tien meter kaal. Alleen hebben Onze Jongens nu een klein probleempje op de ISAF-missie. De kogels zijn bijna opperdepop.

Reaguursels

Inloggen

Shareholder 18-09-06 @ 01:56
Sorry eikel onze jongens moeten. Zij zien intussen ook in dat ze door de politiek inclusief de twijfelaars D66 en de Partij van de Afbraak gestuurd zijn op een zinloze missie.
Onze jongens zijn geen moordenaars maar sukkels als jij die ze zo noemen, dat zijn de echte moordenaars.

Weisse rose | 18-09-06 | 11:15

Wil de redactie ophouden met "Onze Jongens" te zeggen tegen een stel oerdomme moordende sukkels?

Shareholder | 18-09-06 | 01:56

Het zou een "opbouwmissie "worden volgens de "geleerden in de kamer ".......... wat het wordt is een slachtpartij die elke dag erger wordt . Het is gewoon een kwestie van tijd dat er meer lijkzakken naar Nederland gevlogen worden . Jammer en triest dat Balkie en Kamp hun eigen kroost niet sturen naar dit pokkeland waar het helemaal niks wordt met veiligheid en ontwikkeling .

Marley | 17-09-06 | 20:48

Maaruh, hoeveel baardmeneren zijn er tot nu toe dan al door 0031 omgelegd?

Chiant | 17-09-06 | 20:10

he psttt ammo kopen ! (ok geintje), de jongens gaan niet bepaald als rechtgeaarde zuinig nederlanders met de ammo he ??

deFiscus | 17-09-06 | 03:53

preacher 16-09-06 @ 19:52

Wie een hond wil slaan, vindt licht een stok.

v Maerlant | 16-09-06 | 20:56

@v Maerlant 16-09-06 @ 12:03
Integendeel..
"As the Taliban see it, the UN and others (such as New York's Metropolitan Museum of Art, the British Museum, Taiwan's National Palace Museum, and even such Taliban friends as Iran, Pakistan, and Sri Lanka) will give millions of dollars to save un-Islamic stone statues but not one cent to save the lives of Afghani men, women, and children."
www.usatoday.com/news/science/archaeol...

preacher | 16-09-06 | 19:52

Als je nou even G drukt, dan zie je eenkaart en daarop een grijs kistje met een rood kruis er op.
Als je daar nou even heen loopt staan daar twee van die rekjes , één met medapacks, en die andere met ammopacks.
Als die bijden leeg zijn moet je of , even 10 seconden wachten en dan spawnt het opnieuw, en anders moet je even iemand zoeken met eeen (F) voor zijn naam, dat is een field-ops, die kan je ammopacks geven.
Maar ook maar zolang hij rechts een vol balkje heeft!
Mocht dat ook niet te doen zijn, pleur een granaat onder je eigen kont en spawn even opnieuw, dan ben je weer volledig uitgerust.
Blij dat ik kon helpen ;)
ps, tipje: Als je v22typt zegje "i need ammo"en komt er mischien zelf iemand naar je toe....
klik, klik, klik.....
-edit bijden..?!

LifeCatcher | 16-09-06 | 15:13

een schandelijke zaak dat er een tokort dreigt aan ammo.
met de meeste spoed alles afsturen wat gewenst wordt
daarna beginnen met het creeeren van een groot onderwater park aldaar.
hoeveel bommetjes hebben ze daarvoor nodig??
anders maar een paar grote atoombommen erop.

kijk dat geeft rust.

je eigen atlantis creeeren en nooit meer bewoonbaar . hiep hoi!

Tinus de Hakker | 16-09-06 | 14:58

Miss kunnen ze onze vriend bin laden eventjes om wat ammo vragen, daar heb je toch vrienden voor?

Sebastianos | 16-09-06 | 14:49

Democratie in de 21'ste eeuw: De staatsvorm waarbij de meerderheid van het volk gelooft dat de meerderheid van het volk het voor het zeggen heeft.

hkeosemouslen_setrf | 16-09-06 | 14:45

@Kruisvaarder 16-09-06 @ 14:28
De illusie van de democratie. Het werkt wel, voor de meesten dan.

hkeosemouslen_setrf | 16-09-06 | 14:43

@hkeosemouslen_setrf 16-09-06 @ 13:38

kneus, een cursus staatsinrichting zou wel een aardige aanvulling zijn op jouw opvoeding. De door het NL volk gekozen vertegenwoordigers in de tweede kamer hebben bij meerderheidingestemd met de missie. Daarmee heeft deze missie het hoogst mogelijke mandaat verkregen dat in de NL politiek te vekrijgen is.

Ff Op frissen
"Een ruime meerderheid van de Tweede Kamer heeft donderdag ingestemd met de missie. Alleen D66, SP, GroenLinks en PvdA-kamerlid Godelieve van Heteren bleven tegen het sturen van Nederlandse militairen naar de Afghaanse provincie Uruzgan. Amerika heeft verheugd gereageerd op het Nederlandse besluit." (tekst uit Elsevier 3/2/06)

Kruisvaarder | 16-09-06 | 14:28

Ik vraag me af, wie heeft er bepaald hier in Nederland dat wij daar moeten gaan vechten ? Heeft het nederlandse volk daar om gesmeekt ? Nee.

hkeosemouslen_setrf | 16-09-06 | 13:38

Treger 16-09-06 @ 12:32

Woeha: een islamapologist als pleitbezorger voor de democratie.

Als de vos de passie preekt, boer let op je ganzen.

v Maerlant | 16-09-06 | 13:33

www.leemansgroep.nl/

Deze jongens hebben vast ook nog wel wat liggen.

neemjemoederindemali | 16-09-06 | 13:23

wat een nl watjes weer, gaan ze toch gewoon verder met stenen

pink indian | 16-09-06 | 13:02

@hkeosemouslen_setrf 16-09-06 @ 11:39

Ik neem ze terug.

monaco | 16-09-06 | 12:55

Ik verwacht natuurlijk wel hulp van Amerika als wij Belgie, Frankrijk, en Italie binnenvallen om Slochteren met Genua te kunnen verbinden.

Dwaaaas | 16-09-06 | 12:40

@Treger 16-09-06 @ 12:08
De taliban had de papaverteelt beter onder controle. Het is niet echt een sterk argument voor de taliban.
-
Ze hadden hun vrouwen daar beter onder controle, dat vind ik een sterk argument. Kunnen we hier nog iets van leren :-)

hkeosemouslen_setrf | 16-09-06 | 12:36

@Treger en v Maerlant; een beetje rustig allebei graag... Met scheldpartijen zijn discussies nooit tot een verstandig einde gekomen, alleen maar tot geweld.

topcat | 16-09-06 | 12:34

V Maerlant,
Prachtig landverrader. De meningen verschillen erg tegenwoordig wat dat betekenen mag. Jouw posts/meningen zijn een gevaar voor de democratische rechtsorde. Misplaatste patriot...

Treger | 16-09-06 | 12:32

Treger 16-09-06 @ 12:24

Matig je over mij geen oordeel aan, landverrader. Ik ben allesbehalve extreemrechts. Voel me wel een patriot, ja. Probleem mee? Het zij zo. En nu ga ik eten. Verrek voor mijn part.

v Maerlant | 16-09-06 | 12:29

Dick Berlijn, ik ken je als een 'goeie vent'. Helaas ben je gewoon het schoothondje van de politiek geworden. Bepaald geen 'fin de carrière' om trots op te zijn.

Professor Plons | 16-09-06 | 12:25

Tja de winners zijn allesbehalve extreem rechts.
Als jij normale mensen onderkruipers noemt zul je ver komen.
Ga maar lekker door ongefundeerd islambashen. het eindresultaat zal zijn alles strafbaar wat radicaal is. Dus jouw soort ook. Ik heb er wel vertrouwen in.
Het vermogen tot zelfreiniging van een maatschappij.

Treger | 16-09-06 | 12:24

Treger 16-09-06 @ 12:16

Beetje schelden is all you've got? Ik las je verleden week wel hoor: je moet je aan de kant van de winners scharen. Rat. Ik ga liever met m'n hoofd recht ten onder dan deel uit te maken van een clubje waar onderkruipers als jij een plaats vinden.

v Maerlant | 16-09-06 | 12:18

Misschien kan de teleonzin eens zijn bek houden. Gaat het hun alleen om het fapfapfap gehalte voor hun redacteurs, waarbij ze een potentieel gevaar creeëren voor de jongens daar? Sukkels zijn het bij die ***krant

topcat | 16-09-06 | 12:17

V maerlant,
Ik zal er niet zijn. Dat is voor dom gepeupel...

Treger | 16-09-06 | 12:16

Ik denk dat als ze sjors dubbeljoe om extra ammo vragen, hij het gretig zal geven hoor.
hij vindt oorlogje spelen een hele leuke hobby.

Fapdrol | 16-09-06 | 12:14

Treger 16-09-06 @ 12:13

Hope to see you that day!

v Maerlant | 16-09-06 | 12:14

V Maerlant,
Dat niet maar niet kortzichtig. Blijf maar lekker met de wolven meehuilen tot de dag dat je het recht in je smoel terug krijgt.

Treger | 16-09-06 | 12:13

Ben jij geobsedeerd?

Treger 16-09-06 @ 12:08

Nee, ik lees jouw posts. Jij bent wars van rede altijd en overal op zoek naar weirde invalshoeken om de islam uit de wind te zetten. Ben jij geobsedeerd?

v Maerlant | 16-09-06 | 12:10

@V Maerlant,
Probeer er eens doorheen te kijken. Taliban is inderdaad gestoord maar ze kregen wel complimenten van de VN hoe ze de papaverteelt onder controle hadden... Wat er nu speelt is wie er controle heeft over de papaverteelt.
Waarom dat rare woord gebruiken islamapologist als iemand naar economische motieven kijkt? Ben jij geobsedeerd?

Treger | 16-09-06 | 12:08

Treger 16-09-06 @ 12:01

Nee hoor, het gaat niet over islam. Het opblazen van die boeddhabeelden was door drugs, gecombineerd met tribale rivaliteit.

Doorzichtig islamapologistje.

v Maerlant | 16-09-06 | 12:03

Het gaat niet om islam. het gaat om drugs gecombineerd met tribale rivaliteit. Het cynische is dat juist Iran hier de dupe van is. Nergens ter wereld zoveel heroinegebruikers.
Uitzichtloos.
In colombia speelt min of meer hetzelfde, is ook al tig jaar lang burgerorlog en de drugsbazen verschuilen zich achter verschillende ideologieen.

Treger | 16-09-06 | 12:01

Boeddhi 16-09-06 @ 11:48
Bovendien heb ik platvoeten.

sjaakdeslinksesul | 16-09-06 | 11:55

Daarbij moet je eerst de soep kunnen opwarmen en als de kapitalisten je gas en licht afsluiten dan schiet het niet op. Praatjes vullen geen gaatjes etc..
-
Maar als Jan Marijnissen een communistische revolutie op gang wilt zetten, ach ja dan doe ik wel mee hoor.

hkeosemouslen_setrf | 16-09-06 | 11:55

@ baggerboer 16-09-06 @ 08:47

helemaal mee eens!.. zo krijgen we tenminste waar voor ons geld ;)

Acid Burns | 16-09-06 | 11:54

Nee, we moeten onze Amerkaanse vrienden alles alleen op laten knappen, het is niet alleen hun probleem, maar een wereldwijd virus genaamd jihad. Frankrijk heeft zich ver van inmengen gehouden maar stond ook op de nominatie om slachtoffer van een teroristische aanslag te worden. Dus het is niet zo dat als we ons erbuiten houden we wel veilig zijn. Tot slot Islam is pas vrede als we allemaal Islam zijn.

sweetacid | 16-09-06 | 11:53

sjaakdeslinksesul 16-09-06 @ 11:46
Gelukkig maar dan, ik word daar nl. niet vrolijk van! :-(

Boeddhi | 16-09-06 | 11:48

Boeddhi 16-09-06 @ 11:44
De soep wordt niet zo heet gegeten als ze opgediend wordt.

sjaakdeslinksesul | 16-09-06 | 11:46

Uhmm, homofoob, zwartrijder in het OV, gebrek aan fatsoen (middelvinger opsteken) en waarschijnlijk moeite om contact te leggen met het leden van het vrouwelijke geslacht. Nee, dan zul je wel moeite hebben om een geschikte politieke partij te vinden.

sjaakdeslinksesul | 16-09-06 | 11:44

sjaakdeslinksesul 16-09-06 @ 11:36

Ik vind dat alle botte en lompe gasten naar Afganistan gestuurd moeten worden. Liefst met teweinig bewapeing.... Zowel haatzaaiende moslims als dito NIET moslims (autochtone inwoners) die alleen maar met haatkwekende oplossingen kunnen komen, mogen dat van mij ergens anders doen!!!

Boeddhi | 16-09-06 | 11:44

@monaco 16-09-06 @ 11:30
Misschien moet je die woorden maar eens terugnemen want ik ben geen raszuivere communist. Als je hard werkt voor je geld moet je dat lekker in je eigen zak kunnen steken, zolang je maar eerlijk aan je geld komt, zonder daarbij direct of indirect mensen te vermoorden.
-
Daarentegen moet het OV wel graties worden - (PNVD)
Moeten we een dikke middelvinger opsteken naar Amerika - (SP)
Mogen we best wel weer eens wat christelijke normen en waarden doorvoeren, zoals de natuurlijke rol van een vrouw in de maatschappij (SGP)
-
Dus ik weet nog niet waar ik op ga stemmen.

hkeosemouslen_setrf | 16-09-06 | 11:39

knutsel 16-09-06 @ 11:35
Stuur onze junks liever naar afghanistan. Twee vliegen in één klap!

sjaakdeslinksesul | 16-09-06 | 11:36

We hebben daar niets te zoeken. Het lijkt erop dat we meer bezig zijn om de zakken te vullen van de VS, dan om Afghanistan op te bouwen. Ik begrijp ook wel dat wanneer de Taliban daar de macht in handen heeft, dat er niets valt op te bouwen. Maar voor opbouwen lijkt het me nog een beetje te vroeg.

Dwaaaas | 16-09-06 | 11:36

Extragratis tip voor de wederopbouw van Afghanistan. Er wordt op grote schaal papaver geteeld, nietwaar? www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/09/af...
.
Maak van Afghanistan de grootste morfineproducent, die alle ziekenhuizen ter wereld kan voorzien. Democratie en vrije markt zullen met open armen worden ontvangen en Afghanistan zal het welvarende lichtende voorbeeld in de regio zijn.

knutsel | 16-09-06 | 11:35

Boeddhi 16-09-06 @ 11:31
Ben juist uitermate relaxed.

sjaakdeslinksesul | 16-09-06 | 11:33

sjaakdeslinksesul 16-09-06 @ 11:22

Wat is er toch met jou? Relaxed!!!!

Boeddhi | 16-09-06 | 11:31

-weggejorist-

monaco | 16-09-06 | 11:30

hkeosemouslen_setrf 16-09-06 @ 11:19

Ik ben vooral links en democraat. Ik hou het eigenlijk liever iets vriendelijker.. Ik geloof alleen wel dat door het prevaleren van geld en olie motieven bij het beinvloeden van de wereld orde, we niet op de goede weg zijn...

Boeddhi | 16-09-06 | 11:29

Hmmm, ik hecht toch meer geloof aan de woorden van die meneer ter plaatse dan dhr Berlijn .....

QuidProQuo | 16-09-06 | 11:29

Kan Amerika Jan met de Pet overuren laten maken voor $6,- per uur, hoeveel kogeltjes zouden dat zijn ? Daar brengen ze in hier nog niet eens de krant voor rond.
Zouden de aandelen van die verkapte Amerikaanse staatsbedrijven van die 3 hollandse bommetjes stijgen ?

Haast iedereen houdt zich met het religieuse aspect van de oorlog bezig, maar op de achtergrond gaat het eigenlijk alleen maar om de knikkers.

Dwaaaas | 16-09-06 | 11:26

@Cojones

Beste Cojones, Fallaci was geen vrij belangrijke, maar een heel belangrijke onderzoeksjournaliste. Hierna de reactie van de Groene Amsterdammer destijds op de publicatie van 'De woede en de trots'. Een schotschrift, wars van inhoudelijke argumenten. How typical.

www.groene.nl/2002/0236/rz_fallaci.htm...

Oriana Fallaci verdient een standbeeld.

v Maerlant | 16-09-06 | 11:26

Jezus kwam ook op voor de armen van geest, die erven straks de wereld. Zit dus wel goed met jou.

sjaakdeslinksesul | 16-09-06 | 11:22

als ze nou is leren schieten gaan er ook niet zoveel kogels doorheen

RvdB | 16-09-06 | 11:22

De strijd in Afghanistan is net zo zinvol als een precisiebombardement op het Openluchtmuseum.

Ed Cetera | 16-09-06 | 11:21

@Boeddhi 16-09-06 @ 11:11

Ben het helemaal met je eens, het zijn de smerige kapitalisten , (ik ga niet noemen wie dat zijn, ik zou niet anti-semitisme willen aanwakkeren. ) die George W. Bush daar geplaatst hebben als hun marionet.
-
En ook het nederlandse volk dat nog steeds gebukt gaat onder een monarchie, ( want we houden zo van koninginnedag en de gouden koets etc..) Onze majesteit de koningin is een groot aandeelhouder van Shell. Een van de grotere oliemaatschappijen.
-
Al deze kapitalisten zorgen voor een immens bloedvergieten en miljoenen sterven een onmenselijke dood om het leven van weinigen te vullen met goud en zilver.
-
Mogen deze kapitalistische demonen branden in de hel voor eeuwig- amen !
-
Dus als je mij ergens wilt plaatsen in een hokje, noem me dan een communist. Jezus kwam ook op voor de armen.

hkeosemouslen_setrf | 16-09-06 | 11:19

Opperdepop hahahaha.Dan moeten ze ook maar met stenen gaan gooien.

@hkeosemouslen_setrf 16-09-06 @ 11:01

Rot naar Fok

monaco | 16-09-06 | 11:18

Waar komen toch steeds die single-topic-posters met hun mallotige standpunten vandaan, die wel keurig nederlands kunnen schrijven indien het echt noodzakelijk is, maar weer verdwenen zijn na een of twee topics? Zijn dit de marokkanen die GS in dienst heeft of zit Pritt zich weer te vervelen?

sjaakdeslinksesul | 16-09-06 | 11:13

Wat mij betreft hadden ze daar niet moeten zijn. Enne nu we er toch zijn zou de rekening naar de oorlogsmisdadiger, hij die minder democratisch is gekozen dan A Hitler, George Walker Asshole Bush!!!

Boeddhi | 16-09-06 | 11:11

@sjaakdeslinksesul 16-09-06 @ 10:59
Nou dan heb je mij ook al succesvol in het nazi-hokje geplaatst, dan zijn we daar ook klaar mee.
-
Ik wil mezelf absoluut niet ge-associeerd zien met dit soort NEO-nazi sukkels. Ik hun websitez weleens gelezen en ben in discussie getreden met dit soort mafkezen. Die haten iedereen en alles en vinden zichzelf helemaal geweldig. Ik ben een constructief persoon en ik geloof in leven en laten leven.

hkeosemouslen_setrf | 16-09-06 | 11:10

Setrf hkeosemouslen setrf setrf?????

Treger | 16-09-06 | 11:08

De munitie gaat hard........... ja, das meestal zo in een oorlog.
Maar ze kunnen niet BLIJVEN komen, op een gegeven moment zijn de talitubbies op.
maar voorlopig is de stand +300-half been voor ons dus zo slecht gaat het niet.
Voorstel;
iedereen die wegrent is taliban.
Iedereen die blijft staan is gedisciplineerde taliban!
En Pakistan........ wie niet wil horen moet maar voelen he? Gooi die islamitische terroruniversiteiten in Pakistan maar plat.

Jim Beam | 16-09-06 | 11:08

en als jullie toch aan het bouwen/integreren zijn, doe dan gelijk ook een R.K. kerkkie kan de Pous hem komen inwijden met een mooie redevoering

morse | 16-09-06 | 11:08

hkeosemouslen_setrf, ga je nick wassen en kom terug onder een andere naam. Gluipert.

Jan Passant | 16-09-06 | 11:03

@sjaakdeslinksesul 16-09-06 @ 10:55
Dit was slechts een reactie op jouw eerdere comment, laten we niet ontaarden in een zinloze discussie over de onpartijdigheid van journalisten. Want zelfs het NOS journaal bericht soms op behoorlijk bevooroordeelde manier.
-edit no shit Sherlock -

hkeosemouslen_setrf | 16-09-06 | 11:01

Trouwens: geen moslim, wel symphatisant (dus AFA of FA) en ook nog eens anti-homo (geen AFA dus). homoseksuelen-sterf is er een van die nationalisten die eigenlijk landverraders waren en nog steeds zijn. Lekker.

sjaakdeslinksesul | 16-09-06 | 10:59

hkeosemouslen_setrf 16-09-06 @ 10:52
Dat had ik al aan je nick gezien......... Het enige wat ik jammer vind is dat mensen zoals jij hier in Nederland wonen terwijl er een buitenkansje is nu om je aan te sluiten bij je lot-gedachte genoten. Dus ik zou zeggen Ga heen en sterf voor het doel wat u predikt...........

En als u zegt WIJ dan denk ik toch echt dat het merendeel van de Nederlansdse bevolking zich zwaar beledigt voelt. Uw "WIJ" staat aan de kant waar WIJ Nederlanders tegen strijden in Afghanistan.

Wishbone | 16-09-06 | 10:59

hkeosemouslen_setrf 16-09-06 @ 10:24
Met dei soort jongetjes doel ik natuurlijk op het calimero-geloof dat islam heet.
Ach en bij CNN moet alles snel en het zijn zelf amerikanen dus onbewust is hun nieuws gekleurd en hetzelfde geld in nog veel sterkere mate voor al-jazeera. Tis waar, al-J is soms kritisch en ze geven hoor en wederhoor en voor arabische zenders is dat vrij uniek, maar onafhankelijke journalistiek?
Ten tijde van de kosovo-crisis bijvoorbeeld werd het beeld geschetst alsof de westerse landen alweer de arme moslims in europa aan hun lot overliet. In werkelijkheid werden op grond van voledig verzonnen misdaden tegen albanezen door de westerse landen doelen in het christelijke servie gebombardeerd.

sjaakdeslinksesul | 16-09-06 | 10:55

@Wishbone 16-09-06 @ 10:45
Nou dat is jouw goed recht om daar tegen te zijn. En in nederland dit soort praktijken aan de orde van de dag zouden zijn, dan kan ik me voorstellen dat er wat tegen wilt doen.
-
Ik daarentegen heb in de eerste plaats aanduidend minder problemen met de door jouw genoemde praktijken die plaatsvinden aldaar. En daarbij dat is eigenlijk de hoofdzaak van mijn bezwaar tegen deze hele oorlog, wij hebben daar helemaal niks te zoeken, dat is niet onze zaak. Dat is moslim-territorium. Ja ze komen weliswaar massaal hierheen, dat vind ik ook jammer, liever blijven ze lekker in hun eigen land, maar omgekeerd hebben wij ook niks te zoeken in hun land. Dat is mijn mening.

hkeosemouslen_setrf | 16-09-06 | 10:52

-weggejorist-

Prikker | 16-09-06 | 10:52

Deze toestanden zijn door alle defensie experts voorspelt.
Valt nog mee dat er geen NL doden zijn. Waarom zien wij geen "embedded" reportages op TV?
Binnenkort hetzelfde als wat canada of de Uk overkomen is. Op 1 dag +10 doden. Ben benieuwd naar de publieke opinie dan.

Treger | 16-09-06 | 10:47

@ furby-killer

>>>spray and pray is het idee<<<

Dat was toch de propaganda slogan voor Kondeaumloze sex? Wat heeft dat met dit topic te maken?

Fin de la Poutre | 16-09-06 | 10:47

Och, dat was ik dus.
Combinatie van huisregels, eigen ideeen, en een foute nick.
Je kan hier veel zeggen maar niet alles.
Klachten kunnen naar [email protected]

G-unite | 16-09-06 | 10:46

hkeosemouslen_setrf , wie maakt hier een persoonlijke vete van?

Jan Passant | 16-09-06 | 10:45

hkeosemouslen_setrf 16-09-06 @ 10:24
Met zo'n nick heb ik eigenlijk al geen zin om met je te praten. Maakt je in mijn ogen een misselijk, minderwaardig stuk vreten, dat dan ook nog eens gaat lopen jammeren over de haat van anderen jegens jouw geloofsgenootjes. Altijd maar de schuld bij een ander leggen, dat kennen we. Op het schoolplein had je van die jongetjes die altijd de zwaksten liepen te klieren, tegen jongetjes als sjaak durfden ze het niet. Op een gegeven moment gingen ze een keer te ver en dan traden de andere kinderen hiertegen op. Dan rende ze meteen naar de meester of hun moeder, en dan begrepen ze nog niet waarom de andere kinderen hen zo haatten.

sjaakdeslinksesul | 16-09-06 | 10:45

hkeosemouslen_setrf 16-09-06 @ 10:40
Maar goed je stelt een legitieme vraag en die dient beantwoord te worden. Mijn haat jegens de Taliban komt voort uit het onderdrukken van vrouwen die niet over straat kunnen. Als er een enkel bloot is dan worden ze bestraft. Aan de openbare stenigingen die worden uitgevoerd als een vrouw verkracht is maar niet genoeg getuigen heeft ,dat het dan wordt bestraft als overspel. ik heb onog een paar honderd van die redenen maar dan moet ik een boek gaan schrijven hier op GS en dat zullen ze me niet in dank afnemen. Ik laat het dus hierbij.............

Wishbone | 16-09-06 | 10:45

moslims doodschieten mocht lange tijd niet, men moest zonodig wederopbouwen. Hearts and minds van de bevolking winnen. Maar als blijkt dat de bevolking het probleem is? Homoseksuelen met het hoofd naar beneden van gebouwen afgooien, vrouwen 77 keer verkrachten als ze naar school gaan en met automatische wapens rondlopen overal op schietend? Ja, mensen. Dat alles heet ieslam. Ieslam ies geschrijft door mohamed, en mohamed vindt dat het goed is om met AK-47 te schieten. Staat ien koran. En koran heeft twee gebouwen en een vliegtuig op de kaft. Allah akbar, dood aan amerika. Staat allemaal in koran dus ies goedt.

geytennöker | 16-09-06 | 10:44

@Jan Passant 16-09-06 @ 10:41
Flikker, maak hier geen persoonlijke vete van, hou het on topic.

hkeosemouslen_setrf | 16-09-06 | 10:44

hkeosemouslen_setrf 16-09-06 @ 10:40

Mijn haat komt voort uit mensen zoals jij die een nick hebben met Homoseksuelen sterf. 1 en 1 is 2 lijkt me...........

Wishbone | 16-09-06 | 10:41

@hkeosemouslen_setrf 10:36
je verkapte doodswens aan de homseksuele medemens wordt hier minder gewaardeerd, vijandelijke stormtroepert.
Maar in Afghanistan had je een kalashinikov in je nek gekregen als buitenlander zijnde, het valt dus wel weer mee in DEZE maatschappij.

Jan Passant | 16-09-06 | 10:41

@Wishbone 16-09-06 @ 10:36
Waar komt jouw haat vandaan tegen deze groepering die je niet eens kent ?
Mensen moeten van jou worden vermoord, dat vind jij goed en daar vind je vreugde in, maar hoezo eigenlijk. Motiveer dat eens met goede argumenten.

hkeosemouslen_setrf | 16-09-06 | 10:40

@Homoseksuelen_sterf16-09-06 @ 10:24

Je heb helemaal gelijk als je zegt dat het allemaal niet zo zwart wit is. Als ik de berichten lees over Taliban die naar de eeuwige maagdenvelden zijn geschoten, dan al dondert en bliksemt het dan zie ik een blauwe lucht en een sprankelend zonnetje als ik naar buiten kijk

Wishbone | 16-09-06 | 10:36

Moehahahaha

Voel de kracht van Joris in je anus!

BroederBeer | 16-09-06 | 10:36

Ik zie dat ik hier niet mijn mening kan uiten, ik weet niet wie deze log-nazi is, maar, dat jij mijn meningsuiting hier verwijderd, wil niet zeggen dat mening niet vertegenwoordigd is in deze maatschappij.
-
Beetje onprofessioneel triest eigenlijk van een nieuws-site dat je slechts eenzijdige reacties toelaat op berichten.

hkeosemouslen_setrf | 16-09-06 | 10:35

@hkeosemouslen_setrf
Zal ik de "Help hkeosemouslen_setrf aan een enkeltje Afghanistan" fondsen beheren. Ook voor alle andere hakbars in spé die graag willen vechten voor de Goede Zaak van drugs export.

BroederBeer | 16-09-06 | 10:35

spray and pray is het idee

furby-killer | 16-09-06 | 10:34

Afghanistan... volgens mij hebben de Russen die les al eens geleerd...

EnigeEchtePietert | 16-09-06 | 10:34

Overigens heb ik wel bewondering voor het verzet tegen alles wat buitenlands is daar in Afghanistan. Als dat hier ook mocht, zouden de vijandelijke bezetters niet zoveel praatjes hebben.

Jan Passant | 16-09-06 | 10:28

hkeosemouslen_setrf 16-09-06 @ 10:24

Ga lekker die talisoepjurken helpen ,Dombo!

Salvatore Riina | 16-09-06 | 10:27

Vredesmissie of niet, de essentie van een leger is dat kees-herman en mohmetbaart elkaar door de kop schieten omdat george en osama ruzie maken over knikkers.
Omdat lijken nou eenmaal niet zo makkelijk te tellen zijn in gebieden als verwegistan en het dus wel eens moeilijk zou kunnen zijn om aan te tonen dat ons leger doet waar we het voor betalen, is het meten van verbruikte munitie een PRIMA methode om het huidige defensie budget voor het gepeupel te rechtvaardigen EN het houdt de geldstroom op gang.
Koetjes voor ons onze jongensch in de vreemde!

Fin de la Poutre | 16-09-06 | 10:25

@sjaakdeslinksesul 16-09-06 @ 10:20

Je zou naar zowel CNN als al jazeera moeten kijken, dan kan je zelf een beeld vormen hoe het in elkaar steekt. Dat is helemaal niet verkeerd.
-
En over de bewering dat de taliban geen afghanen zijn, dat is een halve waarheid. De taliban bestaat uit zowel afghanen als andere strijders. De wereld is niet zo zwart wit als jij het misschien wilt zien.

hkeosemouslen_setrf | 16-09-06 | 10:24

En ach, al betaal je 1 miljoen per dode moslim. Lijkt me nog een redelijk schappelijke deal. Iedereen jaartje langer doorwerken en op dieet, en dan wordt het weer gezellig!

doktersnuggles | 16-09-06 | 10:23

hkeosemouslen_setrf 16-09-06 @ 10:15

Woeahahahaha

Salvatore Riina | 16-09-06 | 10:23

@Homoseksuelen_sterf

Ik hoop eigenlijk dat jij heel snel doodgaat............. Hoop eigenlijk dat je hele familie snel doodgaat.

Wishbone | 16-09-06 | 10:21

Wat een ondankbaar gedonder trouwens om democratie en rust te brengen in hakbar landen. Daar moeten hun ayatollah's helemaal nix van hebben! Die willen juist ongeletterde paupers met huilende kinderen omdat die ontvankelijker zijn voor het schuldverhaal van joden, amerikanen en aanverwante kruisvaarders.

Jan Passant | 16-09-06 | 10:21

@hkeosemouslen_setrf 16-09-06 @ 10:15
Denk eens na sukkel, de taliban zijn pakistanen en arabieren, geen afghanen. Waarom ging de afghaanse bevolking na de inval van de amerikanen massaal over tot het aangeven en lynchen van de talibanstrijders? Waarom steunen afghaanse vluchtelingenorganisaties de inzet van nederlandse troepen? Maar nee, jij kijkt arabische satellietzenders, jij weet het vast beter.

sjaakdeslinksesul | 16-09-06 | 10:20

en nu maar hopen op veel reacties he hkeosemouslen_setrf

oh oh kijk es wat ik op GS heb gezet, ga zelf is deaud!

Momindz507 | 16-09-06 | 10:18

Ik heb het laatste nog gezegd. Als je 1 GBU bom nodig hebt om 1 ongewassen sluipschutter uit te schakelen in een stinkhutje, dan gaat het hard ja. Waar is het oud-Hollands handgranaat werpen gebleven?

doktersnuggles | 16-09-06 | 10:17

-edit fok! dicht? -

hkeosemouslen_setrf | 16-09-06 | 10:15

@KreezyfoeL 16-09-06 @ 10:08
Op zich geheel legitiem die "JIHAD !!!!" Dat is wat de meeste lutsers niet begrijpen ; dat de Taliban die nu aan flinters worden geschoten ook vrienden , broers , en neven hebben ... en dat er best eens eentje kan zijn die ( vanuit zijn standpunt geheel terecht ) ff woedend z'n kalashnikov leegt in de Kalverstraat .
Kabinet , alvast bedankt !

Amoebe | 16-09-06 | 10:13

Wanneer is de TV actie "Kogels voor Afghanistan?"

Kruisvaarder | 16-09-06 | 10:12

@Ongelovige atheïst
Je hebt gelijk, powerplants zouden dan weer gefinancierd kunnen worden door alle opiumvelden te harvesten zodat de geldstroom van de Taliban op den duur opdroogt. Kortom landbouwmachines die kant op ipv ammo.

bankrupt | 16-09-06 | 10:11

Om het maar niet te hebben over nieuwe schietbuizen en klappertjes voor de 155 mm's.

Jan Passant | 16-09-06 | 10:10

bankrupt 16-09-06 @ 08:46

In welke vorm ? Yuri's revenge lijkt me de beste optie, hoewel 'Generals' is ook leuk.

Salvatore Riina | 16-09-06 | 10:10

Er zijn geen Nederlandse tanks in Uruzgan....:-(

paranoia of nie | 16-09-06 | 10:09

Vooral die vliegtuigmunitie hakbart er wel in. Met een bosje 500 ponders is een vrachtvliegtuig snel aan zijn limiet.
Is er al een containerschip ingehuurd?

Jan Passant | 16-09-06 | 10:09

@CoJoNes 16-09-06 @ 10:02
het schijnt dat links zijn, en niet communistisch, vrij uniek is voor italie.

daskapitalist | 16-09-06 | 10:08

Denk maar niet dat we niet weten waar jullie mee bezig zijn daar, jullie krijgen de rekening nog wel gepresenteerd. JIHAD!!!!

KreezyfoeL | 16-09-06 | 10:08

@ mijzelf:
Ga es wat nuttigs doen ipv die sneue GS berichten te scannen

Mijzelf: Oke Momindz! Op de zon in, de paden in de lanen uit!

@ de rest:
Beter 10 bommen in Afghanistan dan 1 in me reet!

Momindz507 | 16-09-06 | 10:07

@Cojones
"Fallaci denies her reputation as a brutal interrogator, insisting instead that she merely frames the questions other reporters lack the courage to ask"

Je bent meer on-topic als je denkt, wel zonde, kanker zuigt.

On On-topic: Ik stem voor een verdubbeling van het aantal Apaches en doe er wat grond-grond raketten bij, Tabilan wie is dat dan?

BroederBeer | 16-09-06 | 10:07

Als dat zo is neem ik aan dat er toch wel een Antonov An-225 of 2 met munitie onderweg is.

Er zijn duidelijk genoeg van die soepjurken die denken dat ze dat lood terug kunnen koppen.

Salvatore Riina | 16-09-06 | 10:06

Wat gerichter schieten wil weleens helpen.

bad to the bone | 16-09-06 | 10:06

@Amoebe 16-09-06 @ 09:59
- en 't spul is op het ogenblik goedkoper dan weed ... kabinet bedankt !

Amoebe | 16-09-06 | 10:04

/OT
OP GS en NN kom je het niet te weten,maar Oriana Fallaci is gisteren overleden. Toegegeven; Ze deed niet mee aan Sterren Dansen Op Het IJs, maar ze was een vrij belangrijke en invloedrijke journaliste.
Jammer.

CoJoNes | 16-09-06 | 10:02

Mooi toch? Knal al die Taliban omver. Het kunnen er nooit meer zijn dan dat wij (Europa + VS) kogels hebben.

SuperBas | 16-09-06 | 09:59

De aanvoer van opium is de laatste weken opmerkelijk stabiel .

Amoebe | 16-09-06 | 09:59

Misschien dat de ELAL ook wat voor ons heeft...!

Appie Snappie | 16-09-06 | 09:58

I stick my gun up your *ss and pull the trigger till it goes 'click'?

CoJoNes | 16-09-06 | 09:54

@bankrupt
Een paar tesla coils zouden ook de truuk moet doen. Maar dat kost je wel weer een paar power plants.

Ongelovige atheïst | 16-09-06 | 09:54

Ik zou zeggen, kom maar lekker terug naar Nederland, zandzakken vullen. En de ammo aan de talitubbies, dan kunnen die lekker op elkaar los gaan. Proost.

ruwe-pit | 16-09-06 | 09:52

Nog wat kerkklokken die we moeten omsmelten? Ach zo kunnen we de voorraden in de MOBcomplexen weer wat verversen voordat de houdbaarheidsdatum van de ammo overschreden is.

Weest gegroet | 16-09-06 | 09:51

De landbouwmachines omsmelten en er munitie van maken.

G-unite | 16-09-06 | 09:50

@crazyfool,
van mij had je nog wel een tijdje in je klamme, vochtige holletje mogen blijven.

fuckje | 16-09-06 | 09:48

-edit das nou niet lief trolletje van me-

KreezyfoeL | 16-09-06 | 09:44

Blijven schieten gasten... blijven knallen. Zolang je die gasten maar raakt zorgen wij wel voor de pinda's en de piepers.

Kingeef1975 | 16-09-06 | 09:41

Dit is dus de kwaliteit van ons leger...

da wizard | 16-09-06 | 09:37

kanonnen met levende kogels

Mellorenz | 16-09-06 | 09:35

De publieke omroepen gaan in samenwerking met de commercielen de Aktie: 'Kogels voor de Wederopbouw' houden. Op het Museumplein zullen optredens zijn van 'Cats', en alle andere kudtmusicals, Jamai zal presenteren, en ach, als U een schoolkind langs de deur kijgt; geef dan gul!

gevallenverstand | 16-09-06 | 09:24

dat die hollandse militairen niet kunnen schieten wisten we al. hoeveel shells heb je nodig om zo'n terrorist neer te knallen?

daskapitalist | 16-09-06 | 09:12

Wat verwachten we nou? Als je wilt bouwen wordt je bouwvakker, als je wilt knallen ga je bij het leger! Simpel!

Babemagnet | 16-09-06 | 09:07

Gewoon een schietloze zondag invoeren.
Dat scheelt al een hoop.
En als je een wunderbaard hebt neergelegd de kogel eruit vissen voor hergebruik. Moet ik het Hollands huishoudboekje nog gaan uitleggen?
Kunnen ze zelf toch ook verzinnen.

De Intrigant | 16-09-06 | 09:02

Wat is dit nu ?? zelfs de minister van defensie noemt het opkanppen van moskeen al voorbeelden van opbouwwerk.
Kan me niet voor stellen dat het op bouwen van een moskee de wereld opbouwt, integenedeel.
Berlijn en vele anderen mogen van mij ook wel daarheen gaan om te helpen, maar kom a.u.b nooit terug.

willie wortels | 16-09-06 | 09:01

@baggerboer 16-09-06 @ 08:47
Ik heb liever dan mijn belastinggeld nuttig wordt besteed, voor zorg of onderwijs en niet die kansloze wantoestanden in het Midden Oosten

gáááást | 16-09-06 | 08:59

Een paar clusterbommen op een of twee madrassa's (fundamentalistische hersenspeolcentra) in Pakistan is effectiever.

sjaakdeslinksesul | 16-09-06 | 08:59

kep liever da mijn belastinggeld aan kogels, dan aan ontwikkelingshulp word besteed.

baggerboer | 16-09-06 | 08:47

De dienstdoende generaal heeft te weinig Command and Conquer gespeeld. Gewoon een rijtje Turrets neerzetten en een goede wall.

bankrupt | 16-09-06 | 08:46

In plaats van een moskee zouden ze ook eens een gereformeerde kerk moeten bouwen, i.v.m. de zo noodzakelijke integratie. Ies ook leuk voor Donnert, als hij zijn normen en waarden , in samenhang met de sharia, komt uitleggen.

fuckje | 16-09-06 | 08:45

Beter wat extra ammo aanvoeren als extra lijkzakken.
Blaas ze maar naar de klote daar.

Stefannn | 16-09-06 | 08:44

Misschien heeft Johan Vlemmix nog iets liggen?

Worm van der Waarden | 16-09-06 | 08:41

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken