achtergrond

Geenstijl

Je geeft wat, je neemt wat

Binnenkort ook verkrijgbaar: uw eigen autoradioHet Leger des Heils introduceert een eigen kledinglijn, exclusief verkrijgbaar op de hippe Chill Out!-afdeling van de Bijenkorf. "50/50 is een concept waarbij oude, ingeleverde kledingstukken worden samengebracht tot 'nieuwe' kledingstukken." Met behulp van dure reclamejongens, exclusieve ontwerpers en nuffige stylistes ontwikkelde het Leger een werkelijk briljant concept: u doneert uw oude kleding in de hoop er een dakloze de winter mee door te helpen, maar kunt de afdankertjes vervolgens in delen terugkopen in de exclusieve en peperdure Bijenkorf. Verdomme, hadden we het zelf maar bedacht! "Het staat voor samen delen, zorgen voor de ander, het opnemen van de zwakken in de samenleving. Gegoten in de meest positieve vorm: als een symbool waarmee je jezelf vol trots kunt laten zien. Als een product waarmee de koper en gebruiker zich kunnen onderscheiden." Dat 'onderscheiden' houdt dus voornamelijk in dat u en ik de kleding wél kunnen betalen, maar de 'zwakken' die bij de uitgang van het warenhuis staan te bedelen niet.
Via Escape.

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.