Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Indymedia gaat de Zuidas plunderen

wekomen.pngAttentie attentie voor iedereen die werkzaam is op de Zuidas, alarmfase 1 kan in werking treden! Herhaling, alarmfase 1, alle bureau's op hun kant voor de deuren, bureaustoelen stapelen voor het raam, luiken naar beneden en zo snel mogelijk in de parkeerkelder wachten tot het over is. NU ja, nee er is geen tijd om moeder de vrouw te Twitteren dat je wat later bent. Jullie normaal zo vredige kantoortuintje gaat een dezer dagen namelijk keihard bestormd worden door hordes onwelriekende krakers en hun herdershonden, zo valt te lezen op Indymedia. Eigen schuld dikke bult, hadden jullie die schitterende Zuidas maar niet moeten verpesten met jullie kantoren. Ooit was de Zuidas een vredig stukje Amsterdam met goedkope en toegankelijke woningen, maar tegenwoordig is het een protserig zakencentrum met snelwegen, kantoren en veeeels te dure huizen. En dat mag natuurlijk niet van de krakertjes, die als geen ander weten dat betaald werk, geld en spullen de as van het kwaad zijn. Dus dan weten jullie dat, ze komen binnenkort jullie kant op om de hele zaak TERUG TE EISEN. Vluchten kan niet meer, de Zuidas gaat er aan.

Reaguursels

Inloggen

Is wat deze stankmensen doen niet strafbaar? Aanzetten tot verstoring van openbare orde, diefstal en vernieling? Niet? Dan zullen we zelf de barricades op moeten denk ik :D Ik kan niet wachten!

Blekouwt | 16-06-09 | 12:29

Ik moet bijna braken van deze linkse tomatengooiers !!!!

Amsterdam123 | 15-06-09 | 23:58

-weggejorist-

funkyd | 15-06-09 | 23:48

De Zuidas, daar zitten toch die bankiers, investeerders, hedgefunds e.d. Oh oh, ik maak een foutje, sorry. Ik bedoel: daar zitten toch die dieven en bedriegers. Kortom het is helemaal niet erg als dat werkeloze tuig, die nietsnutten, uitkeringsdieven, linkse kraakhonden en lamzakken daar eens langs gaat. Lekker rammen jongens. Doe je best (daarna flikkert de politie je in de bak, langdurig hoop ik, twee vliegen in 1 klap)

Dikke Worst | 15-06-09 | 22:56

Laat die kinderen toch een beetje plezier maken en als het uit de hand loopt, gewoon de ME met de wapenstok er overheen. Voor de zekerheid nog wat charges van de beredenpolitie en laat dan ook maar gelijk de honden los. Gewoon. Omdat. Het. Kan.

Fimbulvetr | 15-06-09 | 22:35

Wellicht dat al kansloze types voor zo'n brainstormsessie kunnen afspreken bij het UWV om zich in te schrijven als werkzoekenden?

Antigoog | 15-06-09 | 19:28

Wel weer grappig dat een bijeenkomst van het krakerTstuig rechtstreeks terugvertaald lijkt uit het engels. Bijeencomst - coming together - by one coming, ofzoiets :-) Verder zijn het een stelletje sneue kneuzen. Ga werken, wapperen met die klauwen, grow up (Groei op).

Wantrouwende Burger | 15-06-09 | 19:22

Ik heb even een aanvulling geplaatst. 20% kans echter dat ie erop komt, zal door deze communisten wel gefilterd worden.

Oswald C. Esquire | 15-06-09 | 18:41

Het waait te hard op de Zuid-as. Toen ik er was vielen er stukken van de kantoorgebouwen en waren ingangen afgezet met rood-wit lint, zodat het net leek alsof er een aanslag was gepleegd.

juriste | 15-06-09 | 18:15

Wees eerlijk, het mag best wat relaxter op de zuid-as. Een openlucht rave met bier voor een euro op vrijdag lijkt mij voor de afwisseling leuker dan weer in de Blauwe Engel tegen dezelfde lelijke porems te moeten kijken.

Hugo de Grote | 15-06-09 | 18:09

Ik krijg altijd zelfgeteelde rucola, radijsjes en aardbeien van mijn uitstekend gewassen krakende buren. Lekker heur.

uitzondering | 15-06-09 | 17:50

toch nog altijd beter huizen kraken dan hakenkruisen

iederrich | 15-06-09 | 17:49

Rot op met je twitter.

dikkegek | 15-06-09 | 17:46

Heb het nooit zo op krakerts. Maar die Zuid-(wannebee-LondonCity)-As mogen ze wat mij betreft hebben. Er is dagelijks enkel een overbodige club narcistisch navelstarende pratende pakken "aan het werk"
Die zouden bijvoorbeeld eens iets nuttigs kunnen gaan doen.
Ach ja, het is en blijft Amsterdam. Te droef voor woorden.

JanVergoor | 15-06-09 | 17:26

@60CX | 15-06-09 | 17:13
Een zure reactionair.

Art Vandelay Ultor | 15-06-09 | 17:14

Art Vandelay Ultor | 15-06-09 | 17:06

En wie is u, tor, dan wel om mij zoiets te zeggen?

60CX | 15-06-09 | 17:13

Hmmm, de Zuid As Van Het Kwaad. Kunnen we Bush niet even bellen? Die heeft tijd over, nu.

Boer in Amsterdam | 15-06-09 | 17:07

@60CX | 15-06-09 | 17:02
Ik stel voor dat je dan een manifest maakt over 'hoe te reaguren'. Anders moet je simpelweg je bek houden (ja, lekker banaal) en je opmerkingen voor je houden.

Art Vandelay Ultor | 15-06-09 | 17:06

Lying Dutchman | 15-06-09 | 15:34

Hou nou eens op met liegen man.

60CX | 15-06-09 | 17:06

Tof, kan ik morgen in de lunchpauze die kuthippies in elkaar rossen.

Weer eens wat anders dan een normaal rondje lopen buiten.

MrJ | 15-06-09 | 17:06

Achgutagut, ik heb niks met krakerts, onwelriekende luizebollen die niks toevoegen aan de maatschappij, maar net zomin heb ik iets met zure reactionaire reaguurders die ook niets nieuws brengen....

60CX | 15-06-09 | 17:02

@ Art Vandelay Ultor | 15-06-09 | 16:38

Hoe is een 'luis in de pels' van politiek en stinkend rijk speculantentuig geen klokkenluiderij dan? Omdat ze het lef hebben om niet alleen maar te kraaien de ze zelf en anderen slachtoffers van machtsmisbruik worden, maar niet wachten op een 'grote (blonde?) verlosser' om het probleem te verheffen, maar zelf gaan handelen?

Ik denk trouwens niet dat PVV stemmerij echt beurs en vastgoedparasietisme gaat afstellen. Dat heeft het LPF ook niet gedaan. Die hebben alleen maar ervoor gezorgd, dat hun vriendjes ook kunnen meedoen. De PVV vindt 'de moslims' het probleem, alsof waanprestaties als de NZlijn en de Zuidas een bouwplaats voor een moskee waren of zo.

Wat de pleepapier vergelijking betreft: ik vindt het wel lachuh als de vastgoedspeculanten ipv zijdezacht pleepapier van belastingsmiljoenen een ruig krakerspamphlet krijgen om zich de kont af te vegen nadat ze hardwerkend nederland in de woonkamer hebben gescheten.

Hassan-I-Sabah | 15-06-09 | 16:59

Stinkende krakerts willen toch alleen maar gratis wonen in een historisch pand op een A-lokatie in hartje centrum dus wat lopen ze dan mis op de Zuidas? Of is het gewoon weer eens jaloezie op mensen die wel succesvol in het leven zijn?

Sinar | 15-06-09 | 16:42

@Hassan-I-Sabah | 15-06-09 | 16:19
Nee, gewoon nee. Je OVERschat de waarde van de kraakbeweging in de huidige maatschappij en je ONDERschat de waarde van klokkenluiders. Krakers zijn een luis in de pels, vies ongedierte waar men over het algemeen geen goed woord voor over heeft, maar aan de andere kant ook gewoon negeert. Klokkenluiders bieden ons een stukje houvast, een ruk uit de slaapverwekkende bureaucratie. De acties van klokkenluiders zetten de maatschappij met beiden voeten op de grond; terug in de realiteit. Ze doen ons beseffen wat de ondeugden van overheden kunnen zijn wanneer we deze te lang ongecontroleerd laten en ze voeden daarmee de broodnodige achterdocht die een samenleving moet bezitten jegens deze overheden. Achterdocht die nodig is om beleidsmakers scherp te houden, achterdocht die er veel te weinig is in Nederland (maar wel steeds meer terugkomt; de reden waarom de PVV zoveel stemmen krijgt). Krakers, echter, zijn een milde irritatie. Vergelijkbaar met schijten en er dan achter komen dat je toiletpapier op is.

Art Vandelay Ultor | 15-06-09 | 16:38

@Eerst de Bewijzen | 15-06-09 | 16:31
Hahaha, ik zie het al voor me.... Zuid As-personeel dat in cohorten optrekt (ze zijn net als de ME allemaal in donkerblauw gekleed, doorgaans). De knuppel hoog geheven, glaasje rosé in de andere hand. Scanderen: "Trekt weg van onzen grond, gij rapaille! Wij zijn bezig rijck te worden!". Meisjes doen niet mee, zij sms-en hun vriendinnen dat ze wat later op de Secret-avond komen.....

Boer in Amsterdam | 15-06-09 | 16:35

Misschien is het de bedoeling dat, gezien de voortijdige aankondiging om te dineren en daarna de Zuid As terug te eisen, er een tegenreaktie komt van pro Zuid As activisten. Geen idee over welke groep het dan zou kunnen gaan. Waarschijnlijk een bus ME'ers met stropdas die vooraf chique gedineert hebben aan de Zuid As locatie.

Succes iedereen, ik ga niet mee doen.

Eerst de Bewijzen | 15-06-09 | 16:31

LOL @ de mensen die hierom "ben wat later" twitteren.

wikkeltje | 15-06-09 | 16:30

zedong | 15-06-09 | 16:14
Ja, en je mag ze beiden houden. Dag.

Lying Dutchman | 15-06-09 | 16:27

Hebben die vlooiebalen niks beters te doen?

Mr_Pikibelly | 15-06-09 | 16:26

Zullen met ons allen naar de indymedia-site gaan en ons opgeven? Dat wordt een héél apart Rutger-filmpje.... (als hij even geen christenjongeren hoeft af te zeiken)

Boer in Amsterdam | 15-06-09 | 16:25

@zedong | 15-06-09 | 16:19
D'aarde zal veroverd worden met een toetsenbord!

Boer in Amsterdam | 15-06-09 | 16:23

-weggejorist-

barreuxboy | 15-06-09 | 16:23

@ Art Vandelay Ultor | 15-06-09 | 16:05

Klokkenluiders zijn ook 'maatschappijverziekende klootzakken', omdat ze de rust verstoren, namelijk verpesten ze het diepe rustgevende vertrouwen dat wij hebben in ons kaste van regenten (gekozen of gekocht, maakt weinig uit).

Deze krakerts zijn uiteraard geen oplossing voor het probleem van de legale roof door de financiele sector (als kraken wat zou kunnen veranderen was het allang verboden, toch ;), wel een soort symptoom: net als andere klokkenluiders zorgen ze voor herrie zodat de hardwerkende slaapmutsen wakker worden als de ratten in dure pakken alles leegvreten.

Hassan-I-Sabah | 15-06-09 | 16:19

Boer in Amsterdam | 15-06-09 | 16:16
Ja ik doel ook op een online blok. Serverts laten roken en reaguren.

zedong | 15-06-09 | 16:19

Actieplan? Aksieplan!

plaklul | 15-06-09 | 16:17

@zedong | 15-06-09 | 16:14
Wij hebben geen tijd de straat op te gaan, wij moeten immers typen!

Boer in Amsterdam | 15-06-09 | 16:16

@Dikke lul, drie bier | 15-06-09 | 16:12
Hm ja, daar u heeft u beslist een punt. Massa's geld er in, massa's geld er uit. Ik weet het ook niet, ik vind de samenleving ingewikkeld.

Boer in Amsterdam | 15-06-09 | 16:15

Sheik Yerbouti is een Zappa fan. En dat mag best, die man is een genie die ook nog eens erg overschat is. Verder is het natuurlijk allemaal spielerij want als het er op aankomt vormen alle reaguurders een groot blok tegen de linkse mensch.

zedong | 15-06-09 | 16:14

@Superior Bastard | 15-06-09 | 16:07
"Het verschil zit 'm erin dat de ene groep (bankiers) de andere groep (krakerts) mede onderhoudt d.m.v. belastingen".
-Mee eens. En niet alleen de bankiers. U en ik ook.

"Overigens vind ik beide groepen en hun bijbehorende mentaliteit even verwerpelijk"
-Ook zo. Al moet gezegd dat het gros van de capuchons tegenwoordig uit Duitsland en Polen enz. komt. Ik heb wat kraakacties van dichtbij meegemaakt en het is altijd hetzelfde gecapuchoneerde vuilnis dat de eigenaars van het pand behandelt als stront. In een soort nep-Engels met zwaar General von Klinkenhofen-accent. Heel grappig op zich, als hun ogen niet zo glazig stonden van de pillen en bier.

Boer in Amsterdam | 15-06-09 | 16:13

Ja bij het mompelen is het altijd wat slecht verstaanbaar maar denk dat ik daar 'appels' bedoelde. Maar wat je standpunt betrefd; denk dat de zuidas an sich ook veel meer geld opleverd dan het kraaktuig. Het is maar net hoe je het bekijkt, ken de cijfers niet, maar denk dat het genuanceerde ligt dan jij hier schetst. Iedereen heeft gelijk en ook weer niet, lastig.....

Dikke lul, drie bier | 15-06-09 | 16:12

Hassan-I-Sabah | 15-06-09 | 15:56
Fair enough, maar ik rij regelmatig langs de Amstel vanuit het groene hart naar Amsterdam er staan zeker wel huizen, en meer dan een.. De kantoren zorgen weer voor banen om die huizen en de gezinnen van de mensen die er leven op te brengen. Ook de bouw en onderhoud van die kantoren zorgt voor veel werk enz enz.. Zometeen kan dat arme kind niet meer naar die dure witte Daltonschool, maar moet naar de openbare, zo'n cultuurshock wil je toch niet op je geweten hebben. Dan wordt zo'n dochter of zoon zeker een PVV-er//
Mijn punt is eigenlijk deze, er is een schaarste aan woningen in A'dam, maar er is elders in NL een overschot. Een uitkering is niet plaatsgebonden, en een moestuin kan je overal beginnen. Kunst kan je ook overal maken, etc. Wat is de obsessie met Amsterdam zelf? In noord oost groningen kunnen ze de woningen aan de straatstenen niet kwijt, en daar zijn de machthebbers vaak nog communist of links ook, dus wellicht een natuurlijke heimat?

seven | 15-06-09 | 16:08

Boer in Amsterdam | 15-06-09 | 15:57
Het verschil zit 'm erin dat de ene groep (bankiers) de andere groep (krakerts) mede onderhoudt d.m.v. belastingen. Overigens vind ik beide groepen en hun bijbehorende mentaliteit even verwerpelijk.

Superior Bastard | 15-06-09 | 16:07

@Dikke lul, drie bier | 15-06-09 | 16:03
Apels? Wat zijn dat? Ik heb ook liever geen zwarte capuchons in mijn tuin hoor, (trouwens.... ik heb ze wel, aanpalend woonblok, maar ja, keurige buurt, zelfs de krakers zijn lievv), maar ik denk dat ze de maatschappij "an sich" niet zo veel geld kosten als het Zuidas-tuig. That's all.

Boer in Amsterdam | 15-06-09 | 16:07

@Boer in Amsterdam | 15-06-09 | 15:57
Maar kraken lost deze problemen ook geenszins op, dus wat is je punt nu eigenlijk? Bankiers zijn maatschappijverziekende klootzakken en omdat zij dat zijn, hebben krakers ook het recht om maatschappijverziekende klootzakken te zijn? Think before you speak.

Art Vandelay Ultor | 15-06-09 | 16:05

Boer in Amsterdam | 15-06-09 | 15:57
*mompelt iets van apels en peren*

Dikke lul, drie bier | 15-06-09 | 16:03

Laat maar gewoon kraken en daarna kei hard neerslaan die gasten. Heeft iedereen zijn ding weer even kunnen doen.

Sjoe3rd_ | 15-06-09 | 16:01

Als Station Zuid/WTC nou maar Intercity-station blijft, dan. Wel zo handig als je snel ergens moet zijn.

Boer in Amsterdam | 15-06-09 | 15:59

Ach, of je nou ruimte jat met een overbodige baan in een lelijk kantoor of door een tuintje te willen bouwen..... bankiers kosten de maatschappij meer geld dan krakerts, zijn we nu toch wel achter? Of kwam die paar honderd biljoen miljard ziljoen die we in de volgende jaren met belastingcenten moeten ophoesten nou door wanbeleid van zielige krakerTs? Dacht het niet.....

Boer in Amsterdam | 15-06-09 | 15:57

@ seven

Right, want de zuidas staat vol met bewoonde huisjes van hardwerkende nederlanders zeker.

Monumentaal is het daar, ja. Doet inderdaad denken aan kameraad Ceaucescu, die ook dat soort projecten koesterte. Allen de vlag is een ander (ING ipv KP).

En voor wie het vergeten is (en altijd op onze linkse junta hier hier in mokum blijft schelden): bedacht heeft deze onzin onder meer de VVD, ook bekend van de NZ lijn zelf.

apropos blond/blank: onderbuiken hebben ze in alle kleuren, alleen groeit bij sommigen de haatbaart op de rug .....

Hassan-I-Sabah | 15-06-09 | 15:56

60CX | 15-06-09 | 15:33

Ergens wel begrijpelijk. Het druist toch tegen het gemiddelde rechtsgevoel in dat mensen die weinig tot niets bijdragen aan de samenleving wel menen overal recht op te hebben en ongelijkheid willen bestrijden door diefstal en plunder.

broodje bal met mayo | 15-06-09 | 15:53

goddamn hippies..

McVeigh | 15-06-09 | 15:51

Zuidasmensjes versus Krakersmensjes.

Moeilijke keuze.

brp | 15-06-09 | 15:51

Maar die krakertjes worden toch via belastingen via uitkeringen gesponsord door mensen met betaald werk, geld en spullen?

Fijnstoffer | 15-06-09 | 15:48

Hassan-I-Sabah | 15-06-09 | 15:39
Wat heeft u tegen blond / blank? Is u soms een krakende racist?
*MDI faxt*
ps Zoek eens woonruimte waar het echt leegstaat en bijna voor niets te huur is, krakers gaan altijd zitten in monumentale panden die ze nooit kunnen betalen, maar een gewoon huisje met een acceptable huur daar willen ze het bestaan niet van weten. Verder kijken dan binnen de ring so to speak.. www.ad.nl/binnenland/article2087094.ec...

seven | 15-06-09 | 15:47

brutus68 | 15-06-09 | 15:37
hippies zijn lief!

Dikke lul, drie bier | 15-06-09 | 15:46

@Superior Bastard | 15-06-09 | 15:41
*heel diep buigen doet*
Al een tijdje niet meer zo hard gelachen.

Art Vandelay Ultor | 15-06-09 | 15:44

De politiek en het zakenleven mogen er wel een puinhoop van maken maar kraken is ook niet de oplossing natuurlijk.
Eigenlijk bij elkaar wel een tamelijk failliete boel.

"waarom de merel dan toch zo mooi zingt"

ecologiste | 15-06-09 | 15:43

@ Superior Bastard | 15-06-09 | 15:41

Daar is geen koevoet tussen te krijgen.

dutchdj | 15-06-09 | 15:43

@Hassan-I-Sabah | 15-06-09 | 15:39
Gadverdamme! Heineken!
You have insulted my underbellystan honor!

Art Vandelay Ultor | 15-06-09 | 15:42

Is het niet te koud voor dat tuig in Amsterdam

* doet check op weather.com *

PS kunnen de dames van P3 niet het weerbericht gaan presenteren op PowNed ???

Je Verzint Het Niet | 15-06-09 | 15:42

dutchdj | 15-06-09 | 15:37
Vreemd dat uw duidelijk al lang leegstaande bovenkamer nog niet is gekraakt dan.

Superior Bastard | 15-06-09 | 15:41

ps seven | 15-06-09 | 15:36
Dan op een dag, als je legaal met geld verdient door hard te werken, delen van de Zuid-As hebt gekocht krijg je wellicht te maken met krakers die jullie nu ook zien als huisjesmelkers en pikken je bezit wat je met hard werken hebt verdient gewoon in...

seven | 15-06-09 | 15:40

LOL @ "BijeenComst" op de poster. Domme mongolen kunnen niet eens Nederlands.

Dickstar | 15-06-09 | 15:40

De zuidas is zo een soort 'bovengrondse noordzuidlijn'. Kost bakken belastinggeld, moet het imago van 020 oppeppen, niemand heeft hem echt nodig, is nu al een financieel en stedenbouwkundig fiasco. Wel staat alles blauw van de sigarrenrook wat hopeloze wethouders en gretige speculanten. Daar hebben wij geen krakerts nodig om dit te kunnen zien.

Tis trouwens wel lachuh, dat zich hier heineken zuipend blond/blank onderbuikistan opwerpt om deze ruines tegen de vermeende hoorde paupers te gaan beschermen. Maar ach, zinloos (maar wel betaald) werk en eigen-dom gaat blijkbaar Uber Alles.

Waarom niet gelijk de Mariniers bellen, die weten best hoe je een kuil graaft en weer dichtschoffelt voor miljoenen belastingscentjes!

Hassan-I-Sabah | 15-06-09 | 15:39

@dutchdj | 15-06-09 | 15:37
En kraken is niet graaien omdat?

Art Vandelay Ultor | 15-06-09 | 15:38

Je wat doet Job "kopje thee?" Cohen hieraan ...

* pakt cola en chips en wacht op live-stream van AT5 *

Je Verzint Het Niet | 15-06-09 | 15:38

Ach, laat die hippies toch. Een beetje in een rokerig kraakhol filosoferen over hun Utopia, waar natuurlijk nog geen 1% van terecht zal komen, ik zie daar niet zoveel kwaad in.

brutus68 | 15-06-09 | 15:37

Ik zeg, als het langer dan een jaar leeg staat, KRAKEN DIE ZOOI!

Hadden de geldgraaiertjes maar niet zo'n puinbak van de economie moeten maken en wat meer huizen moeten bouwen ipv kantoren die eindeloos lang leeg staan.

dutchdj | 15-06-09 | 15:37

60CX | 15-06-09 | 15:30
Prima dat je dat (15:33) vind maar wat je hier zegt is niet waar, het gaat duidelijk om een verzamelplaats, waar gezellig gegeten kan worden en dat zij inderdaad gaan verzamelplaats hebben in de zuid-as zalf lijkt me niet heel verwonderlijk. Dus eerst zelf goed het pamflet lezen en dan kritiek lozen zoveel je wilt maar niet aan de hand van onjuistheden.....

Dikke lul, drie bier | 15-06-09 | 15:37

@Mezelf
Kleine correctie, -AANTASTEN- uiteraard!

Ashtrey | 15-06-09 | 15:36

Sympathieke axie, de Zuidas is een hel op aarde.

skinner | 15-06-09 | 15:36

"Kom plannen te maken voor het terugveroveren van de stad/zuidas"
Tip 1. Zoek werk wat betaalt en spaar flink. Leg dit geld met z'n allen bij elkaar en koop grond / kantoren gewoon legaal op. Zo gaat dat in de grote mensenwereld..

seven | 15-06-09 | 15:36

@60CX | 15-06-09 | 15:33
Zo voorspelbaar de trolls van 15:33.

Art Vandelay Ultor | 15-06-09 | 15:35

60CX | 15-06-09 | 15:33
Ja, en jij kan niet lezen.

Lying Dutchman | 15-06-09 | 15:34

@Adriaantjeeeeeuh | 15-06-09 | 15:15
Spijker op zijn kop. Fijn dat buitenlandse agressiekrakers ook worden uitgenodigd om een stukje Hollandse hoofdstad te komen verzieken...
God wat haat ik in Indymedia toch intens!
*lotus-houding, zenmantra's en groene thee drinken doet om kwaadaardige gedachten uit hoofd te bannen*
Aum.

Art Vandelay Ultor | 15-06-09 | 15:34

Merlot | 15-06-09 | 15:29
Doe net als de sjeik, kijk gewoon de volgende dag op Spitsnieuws.

Lying Dutchman | 15-06-09 | 15:33

Zo voorspelbaar de reactionaire reacties alhier, de een schreeuwt nog harder dan de ander...

60CX | 15-06-09 | 15:33

Schieten met scherp!

/()1l) | 15-06-09 | 15:32

"Het perfecte moment om de stad weer terug te eisen, en alternatieven
naar voren te schuiven voor een stad, milieu en economisch systeem dat
een leefbare aardbol voor iedereen vormt." -> dat noemen we landbouw op het platteland.

"Om plannen te maken voor het terugveroveren van de stad/zuidas op multinationals, auto's en futloze bestuurders" -> helemaal mee eens, weg met futloze automobilisten, op de Zuidas moet je lekker kunnen racen zonder rijdende chicanes!

Trackdust | 15-06-09 | 15:31

Tijd om het leger eens op dat werkschuw terroristen tuig af te sturen. Goed blauw geslagen in een busje flikkeren, naar een geheime locatie op texel en waterboarden dat geteisem. Dan voor jaren aan een stuk vast zetten en nooit meer in de maatschappij terug laten keren.

ShakeTA | 15-06-09 | 15:31

Blabladiebla, ik vraag me soms, heel soms, wel eens af of reaguurders wel kunnen lezen, en of ze Amsterdam kennen. Nee, natuurlijk niet, anders hadden ze gelezen dat het hier om een bijeenkomst gaat in de de derde Oosterparkstraat, en voor zover ik weet is dat geen Zuid-As, dus waar lullen we nou weer over met zijn allen?

60CX | 15-06-09 | 15:30

Sheik Yerbouti | 15-06-09 | 15:27
Geen dank grote Sjaak, gelukkig vindt je troost in de armen van je vriend.

Lying Dutchman | 15-06-09 | 15:30

fok krakers, de tiefes voor ze, lekker werken voor je geld kan je gewoon een huis kopen. En als je perse in het centrum van Amsterdam wilt wonene moet je gewoon harder werken en veel geld verdienen

Johnny de Baas | 15-06-09 | 15:29

Lying Dutchman | 15-06-09 | 15:25
Krakers ruim je met een bulldozer op.
Daar ga je geen aardige mensen zoals Sjeik Y. aan wagen.
Maar misschien lijkt het hem wel leuk om de bulldozer te besturen?
(Ik kom kijken!)

Merlot | 15-06-09 | 15:29

Zo vermoeiend dat ongewassen getrut.

Karel Kruizenruiker | 15-06-09 | 15:29

@ Sheik Yerbouti | 15-06-09 | 15:17
Frank Zappa was ook een ongewassen, harige man.

Anyhoo, op die flyer staat alleen dat ze plannen maken. Moeten we weer bang zijn ofzo?

Fonx | 15-06-09 | 15:28

@fuckje
LOL, rutgerT aanzien voor langharig links-gespuis was volkomen begrijpelijk...
Eigenlijk stond onze snor behangen meppert volkomen in zijn recht!
Beetje z'n privacy aantastten door een camera in z'n snor te duwen!
Meppende rechtert kom er maar in...

Ashtrey | 15-06-09 | 15:28

Als je nou al die tijd die je opmaakt aan kraken, aktie voeren, protesteren, zuipen, pogoën en rondrijden op bakbrommers besteedde aan WERKEN dan kon je zelf ook een mooi huis bij elkaar verdienen. 'Verdienen' letterlijk en figuurlijk dus.

mail cheauvinist pic | 15-06-09 | 15:28

@ Lying Dutchman | 15-06-09 | 15:25

Dank. Uw uitermate voorspelbare reactie heeft mij zojuist een goede kop koffie opgeleverd.

Sheik Yerbouti | 15-06-09 | 15:27

Osdorp heeft goedkope en toegankelijke woningen. Kunnen ze die niet bestormen?

BASinnic | 15-06-09 | 15:25

Je vraagt je af waar dat gajes denkt dat het geld voor hun uitkeringen vandaan komt?
Het lijken wel virussen of andere dodelijke parasieten ... vermoorden hun eigen gastheer en daarmee zichzelf.

Merlot | 15-06-09 | 15:25

Sheik Yerbouti (alias de spierbal)| 15-06-09 | 15:17
Uw grappen zijn onevenaarbaar en verheug me op de volgende, grote gespierde sjeik. Waarschijnlijk is het tegenovergestelde waar en hebben we hier te maken met een klein, bleek, puisterig miezertje, maarrrr.... dat we gaan het allemaal zien en meemaken hoe u de grote menigte krakers te lijf gaat met een paar Warcraftmanouvres en Counterstrikeklappen.

Lying Dutchman | 15-06-09 | 15:25

Heel links, "zelf benoemd creatief", demonstratief en krakend Nederland zit op dit moment op Terschellings Oerol, biedt dat geen mogelijkheden? Aanval is de beste verdediging!

Dikke lul, drie bier | 15-06-09 | 15:24

Die stinkerds hebbben geen schijn van kans als die meppende rechter daar op de Zuidas even los gaat. Vraag maar aan RutgerT.

Superior Bastard | 15-06-09 | 15:22

Deels terecht, laat ze die miljarden voor het Dok-model (wiki dat maar ff) maar steken in belastingverlaging of hogere uitkeringen.

anomien | 15-06-09 | 15:22

Bureaus. Zonder apostrof dus. Lijkt hier tegenwoordig wel SpitsNieuws. Tsss.

jullie ook hier? | 15-06-09 | 15:20

@Sheik Yerbouti | 15-06-09 | 15:17
LOL, hulde voor ongegeneerd beledigen.

kapotte_stofzuiger | 15-06-09 | 15:18

**Hoe wil je Zuid-As nu leuk & leefbaar maken? Het is niets dan een bak beton met ramen. In de Pijp heb je tenminste nog tuintjes....**

waar dan ik woon in de pijp betaal me blauw heb al1 een balkon echt geen tuintjes of heb jij zoon huisje daaro van 1400p/m ?? bij mij bij de albertcup niks tuin

RafieG | 15-06-09 | 15:18

BijeenComst op de poster, die moet terug naar sgool.

orca | 15-06-09 | 15:18

@Sheik Yerbouti | 15-06-09 | 15:12
en wie betaald de gescheurde overhemden?
juist, dit voorstel kost de zuidasman meer dan de stinkkrakert. (alhoewel, als we de schade in percentage van inkomsten gaan uitdrukken is de krakert misschien harder de lul)

two ball cane | 15-06-09 | 15:17

@ Lying Dutchman | 15-06-09 | 15:15

Misschien dan die foto van je moeder van je bureaublad halen?

Sheik Yerbouti | 15-06-09 | 15:17

Ontwaakt, verworpenen der aarde!

Zeeland Sjort | 15-06-09 | 15:17

wij gaan ons deel van de stad dat u volledig legaal in handen heeft gekregen op een illegale en gewelddadige manier terugeisen!

uw punt?

Koppenmaker | 15-06-09 | 15:16

Krakers hebben gewoon gelijk, bedrijven maken namelijk dingen die mensen willen hebben. En du-

Fragony | 15-06-09 | 15:15

Sheik Yerbouti | 15-06-09 | 15:12
He spierbal, ik heb zojuist in mijn mond overgegeven.

Lying Dutchman | 15-06-09 | 15:15

En die hufters vertellen dat ook even in het Engels. Dat is wel zo makkelijk als buitenlandse stinkerds ook Amsterdam willen reclaimen.
Sjongejonge wat een lomperds zeg.

Adriaantjeeeeeuh | 15-06-09 | 15:15

Attentie! Bericht voor alle (gratis) AH shoppers. Van 19.00 tot 20.00 wordt er eten geserveert. Misschien is het wel gratis.

Lying Dutchman | 15-06-09 | 15:13

Een voordeel, er staan straks geen files meer.

kapotte_stofzuiger | 15-06-09 | 15:13

mm, dat err tussne 19.00 en 20.00 wat te vreten is dat bevreest name nog het meste. ik vrees dat dit tuig de lokale fastfood proletarisch gaat leegroven.
In elk geval het niet-vlees gehalte dan, zal ook wel een groot deel onnadenke anti-vlees malloten tussenzitten.

jeemsbont | 15-06-09 | 15:13

misselijkmakend

zaterdagavond | 15-06-09 | 15:13

Stuur die meppende rechtert er maar op af, die kent de omgeving en weet wel raad met langharigen.

fuckje | 15-06-09 | 15:13

Wie zijn deze kansloze jankertjes ?

3,14mel | 15-06-09 | 15:12

Ik wil ze wel opwachten met een hoop mensen. Wel goed wassen na het matten en neerbeuken van dat parasiterende linkse volk, want die lui stinken me zeer wsl. een uur in de wind.

Sheik Yerbouti | 15-06-09 | 15:12

*facepalm*

Nick1988 | 15-06-09 | 15:10

zoek een baan.

speeskeek | 15-06-09 | 15:09

KANS - LOOS

QB (ja die.....) | 15-06-09 | 15:08

Hoe wil je Zuid-As nu leuk & leefbaar maken? Het is niets dan een bak beton met ramen. In de Pijp heb je tenminste nog tuintjes....

Boer in Amsterdam | 15-06-09 | 15:07

veullus, dat is het.

Teun van het Tuinpad | 15-06-09 | 15:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken