
Historisch momentje op de televee gisteravond. Studiogast krijgt het even helemaal te kwaad vanwege amateurisme, prutswerk, gezapige laksigheid en ontiegelijke DESINTERESSE van de tv-presentatrice dat ie ff een ouderwetse wegtrekker krijgt. We hebben het over Martin Simek, die aan de tafel van De Zomer Draait Doorrr ene Froukje Jansen even professioneel aan haar geestelijke schaamlip trekt. d'Oude Tennis Indiaan wil
net De Vraag der Vragen over Vaders & Zonen beantwoorden, begint die babbeldoos er gewoon doorheen te lullen. Hallo, ignorante cuecard kip.
JIJ MOET LAUSTEREN!
Reaguursels
InloggenEnigszins aantrekkelijke doos zonder inhoud, next!
Nou, nou 'n ouderwetse wegtrekker?! Martin bond veel te snel in, want hij vond haar o zo lekker. Dus wie was er nu gedesinteresseerd?
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de eerste DWDD in september uitsluitend uit bloopers uit DZDD zal bestaan.
Mensch, ga toch koken!
Geweldig. Helemaal omgedraaid. Trekt het hele gesprek naar zich toe. "Matthijs zou mij hebben laten uitpraten vandaag." Heeft meteen na die belachelijke interruptie door dat dit helemaal niet de plek is waar hij zou moeten zijn. Niet bij dit lichtgewicht 32-jarige kassakutje dat om onbegrijpelijke redenen voor de presentatie van dit programma is gevraagd. Simek kan echt niet altijd op mijn sympathie rekenen, want ik vind hem heel vaak te zacht-eierig, maar als iemand een gast(!) kan laten vertéllen, dan is hij het. Geweldige radio voor diep in de nacht, als je je de enige waant op een 'lege' snelweg. Volkomen begrijpelijk dat hij dit even niet trok. Hij had er een monoloog van moeten maken, dóórpakken na dat "Lausteren!".
"Ik heb de Zilveren Reissmicrofoon gekregen. Die heb ik gekregen vanwege mijn radioprogramma, waarin ik mensen interview. Kennelijk vindt men dat ik dat goed kan. En vanuit die redenatie kan ik jullie zeggen dat jullie hier, als presentator en interviewer, niets te zoeken hebben. De VARA heeft een enorme fout gemaakt door lichtgewichtjes dit programma te laten presenteren. Froukje, je bent 32, erg mooi, maar dan hebben we het ook wel weer gehad. Ik geloof in de opvatting dat je vooral moet doen wat je goed kunt, en moet laten waar je in faalt. Ga vooral zo lang mogelijk door met mooi zijn, maar probeer mij nooit meer te interviewen. "Sluit de ogen en vertel me waar je van droomt" - Welke gek heeft je gezegd dat je die vraag zo moet stellen? Je bent niet eens geïnteresseerd in mijn antwoorden, dus hoe dúrf je mij zo'n persoonlijke vraag ueberhaupt te stellen?!"
Gezien hoe gisteren in ditzelfde "programma" Erik van Muiswinkel een persiflage gaat maken van "rechts" en en passant GeenStijl en Powned in dit rijtje meeneemt ?
Na 17.15
player.omroep.nl/?aflID=9616182
De zak voor Froukje. Wat erg zeg.
@Pritt Stift
Wat lul je nou man, hij heeft toch gelijk, sofkot
Stomme suffkut val toch kapot!
Vanavond even gekeken, wat een afgang. Hebben ze een Ridge te gast doen ze net of het iemand uit een klein gehucht is die nog nooit zijn dorp verlaten heeft. Niets geleerd van gisteren.
kvind ut soon lekker wief, kan ur wel ure,n noar kieken.
maar wel een beetje stom........ ach ja He!!
ik had die mafkees al na een zin onderbroken..
froukje moet ook niet praten.. gewoon mooi zitten doen.. of liggen.. of bukken..
gewoon knallen.. omdat het kan
Die Simek had al ruimschoots de kans gehad om z'n punt te maken. Ik kan me best voorstellen dat ze probeert de vaart erin te krijgen of ze nou luisterde of niet toch?
Serious, ik heb zelden 2 zulke slechte interviewers gezien die zich zo krampachtig proberen te bewijzen. Ten hemel schreiend is het.
maar k zou der doen, gewoon omdat het gaat passen
Ik vindiefroukjewelleuk. Maar... ken ze geen reisprogramma gaan presenteren... in bikini?
Ha iemand al gezecht dat die simek een irritante lul is ? ... bij deze...
De presentatoren van DZDD krijgen in het weekend bijles van madame Groenteman! Aldus Appie Verlinde zojuist in RTL Boulevard.
die froukje... die zou ik wel doen!
Desinteresse, tja vind je het gek? Wat lult die kerel nou allemaal? En DZDD is geen reet aan met dit duo dat elkaar altijd zo'n kleffe hug geeft na de uitzending. Bah
Stel Froukje eens voor met het gezicht van Clairy Polak..
Froukje, als je dit leest: Martin is gewoon een in het verleden levende oude chagrijn en je hebt het prima opgelost!
Tsja, als je niet zelf vragen kunt verzinnen moet je het hebben van vragen lezen. Als de evolutie zo door gaat kunnen presentatrices niet meer lezen, wat dan... Geef zo'n Froukje tenminste leesles, zodat ze niet ook dat nog kwijtraakt.
En hij had volledig gelijk. Hij is iets aan het vertellen en zij blaat er zo doorheen. Ik heb het zelf ook wel eens, er blijkt een complete desinteresse en onverschilligheid uit. Totaal niet luisteren naar een ander, geen enkel empathisch vermogen maar dom door het verhaal van een ander heen blaten. Schofteriger kan het niet.
Ment@list | 12-06-09 | 15:27
Het feit dat jij het niet begrijpt zegt meer iets over jouw (gebrek aan) intelligentie.
Trouwens, het is geen marrokaan maar Marokkaan. Drie spelfouten in een woord van negen letters. LOL.
Ik zou dr graag van snoepen.
Froukje is :wub:
Dachtutwelja | 12-06-09 | 15:00
Maak ik heb ze lelijker gezien, daar bij de VARA.
www.pdkfoto.nl/pics/portretten/portret...
www.flickr.com/photos/dennisbouman/352...
ecologiste | 12-06-09 | 09:17
Daar zit wel wat in! Meneer Simek heeft een iets andere achtergrond, feitelijk een trauma uit zijn jeugd. Nu ziet hij onze maatschappij langzaam doch zeker bestuurd worden door functionarissen.
Bezie ieder mens tegen het licht van zijn eigen achtergrond. Niet aan velen besteed overigens.
Hoezo: "Matthijs zou mij uit laten praten?". Wedden van niet?
Ze had groot gelijk dat ze zijn gewauwel afkapte. Hebben jullie ook maar één woord begrepen van de woorden die deze -over het paard getilde arrogante lul- uitspuugde?
Als het een marrokaan was geweest hadden de berichten hier een heel andere intonatie gehad.
OMG. Pritt zit in een nachtmerrie... WAKKER worden Pritt; je hoeft het niet met Andries Knevel te doen! En echt, het hoeft ook niet met Simek. 't is vrijdag, rust het weekend een beetje uit en dan weet je maandag weer dat het leuker is om het met schattige meisjes te doen, dan met oude EO-corryfeeen. Dan gaat wel weer een beetje..
+1 Voor Fraukje's trainingspak!
Ik heb even op internet gekeken, maar ze eigenlijk bijna nooit te weinig kleren aan. Dat moet veranderen
Babbelzieke Joegoslaaf
Goh wat zijn jullie voorspelbaar GS-boys. Toen die vent uithaalde wist ik al zeker dat het op GS zou belanden. Doe es wat leuks, anders! Denk uit de doos!
Die gast doet me denken aan Petrovic...
Mond dicht en benen open , het is natuurlijk wel een geiltje
Oops, schrijf ik de naam van het arme kind ook nog eens verkeerd.
Fraukje is lekker maar daar blijft 't ook bij, wat mij betreft mag ze een presenteerverbod krijgen. Ik keek relatief vaak DWDD maar zonder Matthijs is er niet veel aan.
Simek is trouwens niet veel beter, vindt zichzelf behoorlijk intellectueel maar is daarin ook 1 van de weinigen dit dat vindt.
Simek is een Barnevelder extremist zonder kennis van de Nederlndse taal. Simek: -veel.
Die debiel van een Simek moet eens luisteren naar de vragen van dat wijf en niet 3 uur van een televisie programma opeisen voor zijn oninteressante antwoorden. Het gesprek werd pa interessant toen dat grietje begon te antwoorden op de stomme vragen van Simec. Wat een eikel.
Ze is wel leuk om te zien, maar kan voor geen meter presenteren.
@ Lebowski Achiever: Het gaat niet over uitpraten ja of nee. Het gaat er over dat er twee lutsers van interviewers achter die desk zitten die hooguit een EO kinderprogramma horen te presenteren.
Mr. Bever | 12-06-09 | 13:26
Even een beetje doorgeschoten in het affakkelen van brandbaar links spul.
Wat is er in de naam van geyle neuqseks toch met Pritt aan de hand? Gisteren wilde hij met alle liefde de Mr. Pritter van Twitter worden, en vandaag doet hij voorkomen dat we smegma houdende Simek moeten verkiezen boven de 'lekkere en nog leuke ook' Froukje.. Wat kunnen we doen om hem te helpen.. ? is hij ziek? Gaat hij morgen roepen dat we de Volkskrant moeten lezen, niet omdat het moet, maar omdat het kan?
nou ik zou haar doen ! en dan nog eens en nog eens en nog eens...........
Froukje is ronduit wondermooi. En bij sixpack nog leuk ook. Ze is wel een beetje ingekakt. Een potje scherper mag best!
En bij de weg, Van Nieuwkerk lult er ook altijd doorheen.
Froukje is lievvv!
Simek is een aansteller. Alsof Van Nieuwkerk hem zou laten uitpraten. Alsof hij zelf mensen laat uitpraten. Die prijs zegt me helemaal niks. Zijn programmas ook niet. Zijn accent cultiveert hij schaamteloos. Het geeft hem dat sexy authentieke aura van dissidenten. De zogenaamde meesterinterviewer wil geen antwoorden maar neukseks. Meneer is een brutaal warhoofd, maar dat noemen we heel liefdevol excentriek. Meneer wil aandacht en krijgt aandacht, maar voelt zich ondergewaardeerd. Zeg Martin, ga lekker ondergronds met je geloel, lekker gaarkoken in de samizdat als het bovengronds zo griezelig is.
Terecht dat Froukje dit orgel tot zwijgen probeerde te brengen. Wat niet wegneemt dat men haar ten allen tijde bij het nekvelletje dient te grijpen, teneinde haar zorgvuldig te betasten.
p@nhoofd | 12-06-09 | 12:02
Nee, echt niet. Tis bagger die 2. Fukje is lekker maar nog te dom om te peopen. Maar goed, daar kan zij nix aan doen. Ik begrijp eerder die producenten van DZDD niet. Die hadden na de eerste proefaflevering toch ook moeten zien dat het vijf keer nix is. Simek trouwens -1 en +1.
Dit gedrag is karakteriserend voor Simek: langdradigheid, overdreven emotionele uitingen en het steeds zoeken naar aandacht. Simek hoort vooral zichzelf graag praten.
Zijn overdreven "boosheid" in dit filmpje is met name bedoeld om de aandacht op zichzelf te vestigen. Het "kleineren" van de presentatrice is geen prestatie, dit gedrag past bij zijn narcistische karakter.
Kortom: een bijzonder itrritant en vervelend mannetje die Simek.
De presentatrice stelt inhoudelijk ook niet veel voor, maar dat zal de gemiddelde kijker een worst wezen.
Misschien zou powned Simek kunnen benaderen voor een programma.
Hij heeft het er ook over vechten tegen het systeem in hilversum die mensen als Simek afkappeen en uitspugen als hij niet op de politiek correcte lijn zit.
Hij wilde met zijn verhaal de vergelijk trekken tussen dat en het communistische systeem waar uit hij gevlucht is en wordt door zo een achterlijke muts afgekapt omdat ze er of niets van begrepen had of zich als beul van de machthebbers, befehl ist befehl, opstelt.
Timoo (ergens rond 10 uur)
Valt best mee met dat generaliseren. Ik heb misschien een wat scherper oog voor trends, en voor het verschil tussen gefakete en echte interesse. Dat is iets anders.
Iek weet wat jai denkt ... jai denkt mooie man ... mooie man.
En als iek jou vraag wiel jai die bed met mij delen ? Dan zeg jai : ....
Martin Simek is grappig en vermoeiend, babbelkip is honderd in een dozijn, ik kijk sowieso niet naar vara programma's behalve vrouw en paard, dat is onbetaalbare humor.
DonGreco | 12-06-09 | 12:10
Wat je zegt!
www.flickr.com/photos/dennisbouman/352...
Ik begrijp zijn irritaie, ze luisterde inderdaad niet.
Al moet ik zeggen dat het met dat gebroken Nederlands van hem ook wel erg moeilijk te volgen was.
En hij sjanst erop los +1
Meesterlijk! Kletskip van generatie zap wordt even "a nice cup of shut the fuck up!" aangeboden.
@ houwezo
Hahaha mooi omschreven!!! zal er alleen dit van maken ;-)
Meesterlijk! Domme doos van generatie "six pack" wordt even "a nice cup of shut the fuck up!" aangeboden.
Inderdaad handig dat de mensen die er verplicht beroepsmatig naar kijken, ons kunnen tippen als er een minuutje lol tussen de andere 999 minuten bagger zit van DZDD...
Mooie fop-Tsjech die Simek.
Wilde weer even zijn Havel-momentje pakken door heel poetisch zijn relatie met vader te beschrijven. Nare baas. Afgelopen maanden ook nog dwars door de mand gevallen bij de EO. Hilarische televisie. Check vooral de uitzending met x-fctor winnares Sharon Kips. Het meisje had geen tekst en Simek had een tampeloeris van hier tot Praha.
Volgens wikipedia is Simek al sinds 1968 in Nederland. En desondanks blijft hij maar dat rare Borat-taaltje brabbelen. Over Marokkanen die niet perfect Nederlands spreken wordt geroepen dat ze 'terug' naar Marokko moeten en deze Hansworst hebben ze een radioprogramma gegeven.
Een programma dat niet zonder gekromde tenen kon worden beluisterd. Ik heb m eens een jonge schrijfster horen interviewen.Wai toetwajieren elkar, want wai heben ien relaatzie ghedad!. Ja, toen ze zestien was. Het bleek de dochter van een goede vriend te zijn. Het arme meisje is vervolgens door onze Martin gedumpt en naar Italië gevlucht. Jai chad andere ieeejen over die lievde en romantieke.
Wat een ontzettende loel, die Sjiemek.
Ohw god lieve heer wat is die Froukje geyl, echt, ik zou haar zo enorm doen dat ik daarna een brief uit de pr0nindustrie krijg of ik even rustig aan wil doen.
Pfff
Oh ja, Martin Simek +1, geweldig, echte mensen winnen boven kaartjes.
whoa.... The Dude heerscht hier nu.... ben weg
Jerry Nick | 12-06-09 | 11:53
Oh ja joh? Raakt hij DE zenuw? Wanneer hij bijvoorbeeld zegt dat Mathijs hem wel laat uitpraten? Riiiight. Lesje communicatie neem ik in ieder geval NIET van jau!
+1 voor Froukje:
"Waannniier was jai voor hat laaatst ien die waar?!"
"Nou... net!"
De Bie als Simek..+1
Foukje bashen altijd jammer.. zelf denk ik meer dat het een het format van DWDD ligt.
Een format dat voor en door 'ik heb geen mening' Matthijs is bedacht. De productie zal de presentatie van DZDD wel in dezelfde 'snelle' van Nieuwkerk stijl willen hanteren.
Vergeten ze ff dat ze het nu met 2 andere personen doen, die hierbij overduidelijk de plank misslaan.
Laat Froukje en die Soapie lekker hun zelf zijn, DZDD is DWDD gewoon net niet, zal het ook niet worden. Laat die flapoor van zijn vakantie genieten & wij daarbij van zijn afwezigheid... Als Froukje zichzelf mag zijn komt het allemaal wel goed..
Prachtig fragment :) Moet ik wel zeggen dat ik de alle fragmenten met Martin imek leuk vindt. Met name de radio-fragmenten. Een echte meester.
Oh, en is die Simek nu opeens de Bom?
Die op zich zelf geilende smeerlap kan niet snel genoeg naar hoela hoela land getrapt worden. Laat hem die prijs pakken, er een rukje overheen spuiten, oprotten en NOOIT meer terugkomen.
Niks van aantrekken Froukje. Die kwijlende Simek spuugt z'n laatste zinnen met consumptie uit in in nachtelijk programma van de EO met kijkcijfwer 1 (das Pritt, met z'n hand in z'n broek).
Gelukkig kan Matthijs het beter. Veel beter.
www.youtube.com/watch?v=0RH0QMfxDqQ
Maar zoals Martin zegt: Froukje is lekkerder. Veel lekkerder.
Martin raakt dé open zenuw van dit programma op onnavolgbare wijze. Daarmee +10 voor Martin. Iedereen die dat niet snapt (zoals de schrijver van het bijschrift) moet een cursusje communicatie gaan volgen.
Martin Simek een diepte-interviewer noemen. Hahahaaaa! Hij speelt diepte interviewtje en één of halve gare 'manager' of 'functionaris' heeft hem daar uitzendtijd voor gegeven. Zogenaamde diepte-interviewers als Simek en Van Nieuwkerk veinzen interesse voor de gesprekspartner maar je ziet ze, als ze niet aan het woord zijn, denken: Mag ik weer mag ik weer?
Ischa Meijer en Theo van Gogh, dát waren pas diepte-interviewers, die in Nederland, nog, nooit overtroffen zijn.
Ze doet inderdaad niets anders dan mean Mathijs alleen vind ik hem nog een stuk irritanter. Maar goed het is in the end allemaal het zelfde manipulatieve paradepaardje van dezelfde linksrooie kerk.
Laat ik ook wat aardigs zeggen: Simek heeft inderdaad het tempo van een prehistorische schildpad en het meisje reageert niet slecht (best goed) of niet onprofessioneel op zijn act. Die haalt het wel tot in het politburo.
Ik heb gisteren gezien: beschamend!! Hij gaf een heel open antwoord op een goede vraag, waar hij zijn diepste gevoelens gaf. Alleen een goede interviewer geeft dan de ruimte en laat zijn vraagbriefje voor wat hij is. Hij moest een verstikkend communistisch regime ontvlucht en merkt nu op dat zich het zelfde systeem ontwikkeld in "Hilversum" in het land waar hij vrijheid zocht.
Froukje oké; voor inhoud ga ik liever naar KvdB
@ Flodder
Dank voor de link, heb genoten ;)
plaklul | 12-06-09 | 11:41
Idd zoals ik al zei moet je wel erg sterk in je schoenen staan wil je rasinterviewers als Simek en wijlen Ischa Meijer interviewen. Mooie maar moeilijke gasten die bovendien zelf uiteraard meester in het metier zijn/waren.
haha ik had al eerder weggezapt, omdat het weer eens te genant werd in dat programma. Ik heb het maar een paar keer gezien maar toppunt vond ik wel dat ze aan de zus van Bart de Graaff vroeg of ze vond dat haar broer te vroeg was overleden.
www.youtube.com...
dickel | 12-06-09 | 09:37
Wat dickel postte.
Hou toch op joh, alsof Van Nieuwkerk z'n gasten wel uit laat praten. Beetje geforceerd Vara-Bash item wederom......
Ik vind Froukje leuk (ok, heeft nog wel wat te leren maar kom op: ze wordt hier ook wel even in het diepe gegooid).
Tv uit. Gewoon, omdat het kan.
Geloof dat Schoorsteenveger toch wel aardig de spijker op zijn kop slaat.
Simek is een pretentieuze flapdrol met zijn Lori Spee syndroom.
En Mathijs laat helemaal niemand uitpraten dus hij praat sowieso poep.
Het ligt niet echt aan Froukje, wat overigens idd een mooi poppetje is, maar aan het formaat van DWDD en aan mensen van het kaliber Simec. Hij en ook wijlen Ischa Meijer zijn exponenten van een andere tijd. Diepte interviewers die lang de tijd nodig hebben. Dat kan tegenwoordig nauwelijks meer op TV en zeker niet in DWDD. Dat ligt niet aan Froukje, noch aan Simek maar een gats als hij past niet in zo'n programma.
Los van die juffrouw, die Simek is een narcistische jankebak, die zijn irritante spraakgebrek cultiveert....
Ach ze kan je staand oraal bedienen, dat dan weer wel
Waarom zijn die twee amateurs nou nog steeds niet weggejorist..
1) Hoe kan het dat die Simec daar zo'n saai lulverhaal zit te houden?
2) Hoe kan het dat daar een meisje mag zitten interviewen die dat helemaal niet kan?
3) Ligt het aan mij, of heeft die jongen naast haar om de dag een ietsje ander hoofd?
Simek, de relativerende Boheem die ons calvinisten graag een lesje in de levenskunst wil geven. met dat ietwat te dik aangezette accent van hem heeft hij volgens mij al menige vrouw tussen de lakens gekregen, ook in dit interview droop de geilheid weer van zijn ogen af. Maar het was verbaal maar vooral non-verbaal eenzijdige communicatie van hem naar haar en dat begon hem volgens mij te irriteren. Voor oprechte en diepgaande gesprekken moet je ook helemaal niet bij DWDD zijn, mevrouw fungeert voornamelijk als doorgeefluik van informatie en moet tijdens interviews zo snel mogelijk een interesssant statement weten los te weken bij de geinterviewde.
Froukje altijd +1000; Waarom?
1. Enorm lekker ding;
2. Ex-turnster (!);
I rest my case (oftewel, totaal irrelevant of ze kan interviewen).
Als je ooit Eenvandaag met die domme kinderprogramma vol lullende met Fries accent sprekende EO doos hebt gezien, kan je alles hebben.
Wat Schoorsteenveger over Simek zegt.
.
www.youtube.com/watch?v=bcmI0TGng94
Froukje 'de wenkbrauw' Jansen staat bij mij aardig hoog op de wishlist.
Oversprongen zie je heel duidelijk als je geen geluidskaart op je werk hebt.
krijgdetering | 12-06-09 | 11:15
In huize Bigi kun je nooit normaal vragen of iemand koffie wil omdat je dan altijd het antwoord "WIEL JAI KOFFIE ? ....... CHEWELDIG !" krijgt.
Froukje had gelijk toen ze die zeveraar afkapte. Martin Simek is geïnteresserd in maar één ding en dat is Martin Simek. Als iemand tegen mij zo'n langdradig saai kudtverhaal begint af te steken loop ik weg of geef hem een punter onder zijn patatreet.
Wegwezen jij! Ga maar tegen de spiegel ouwehoeren, vuile egotripper!
www.youtube.com/watch?v=wFY4sg3SpBg
Gewoon ein stoekje loppenn..!
Schoorsteenveger | 12-06-09 | 10:44
_o_
&
+1
Napeauleon | 12-06-09 | 11:08
thnx voor de info.
* opgeruimd fluitend verder loopt *
Simek altijd +1. Geweldig dat prachtige Oostblok accent en vooral ook dat rare kapsel en die beschamende intimiteiten van die man. IK VIND JOUW MOOIE MAN, MAG IEK JOU AANRAKEN ? Echt, bij Borat heb je midner last van plaatsvervangende schaamte.
En zoals surmajkalot | 12-06-09 | 09:43 al zei, die Koot en Bie persiflage was hilarisch en legendarisch. Een aanrader. Vooral als je Simek een beetje kent.
Vind het filmpje niet veel aan maar Froukje des te meer.
Teun van het Tuinpad | 12-06-09 | 10:35
Schoonmaakmiddel. Je krijgt er een heel 'opgeruimd' gevoel van.
Einde van de Domheid | 12-06-09 | 11:00
Wat heeft dit ene f.ck met politiek te maken? gewoon kwestie van smaak.
Lebowski Achiever | 12-06-09 | 10:54
Precies. Bijzetten in de grafkelder, naast Mies Bouwman en Willem Duys. Mart Smeets mag er van mij ook nog bij als er genoeg ruimte is.
En ook: Tegen Matthijs had hij dat niet gedurft en die had hem al veel eerder afgekapt.
Lebowski Achiever | 12-06-09 | 10:54
GS doet echt heel veel moeite om links, en chistenen (alles wat niet PVV is) belachelijk te maken.
Het moet hier moeilijk kiezen zijn geweest, tussen een groenlinks-achtige prietprater en een krachtige Vara-gebruikende en overstijgend vrouwelijk talent.
Hilversum is zich suf aan het zoeken hoe ze haar kan wegparkeren als nieuwslezeres of presentatrice van een spelletjes of talentenshow.....
Froukje is een schatje, en ze heeft 'r mondje bij zich.
Simek is een narcistische kwal. Basta.
Ik vond Simek onbeschoft, iedereen weet dat er maar een bepaalde tijd is in zo'n programma, hij zou dat helemaal moeten weten. Hij vind zichzelf zo geweldig dat het hele programma maar moet wachten om zijn onbegrijpelijke en onverstaanbare lulverhaal aan te horen. Ik vond dat ze er goed mee om ging.
Het is het typische probleem van die inteeltprogrammas. Interviewer interviewt interviewer. TV-miepje laat egomane babbelkous niet uitpraten met alle gevolgen van dien. Voor de kijker totaal niet interessant.
Gelukkig liet ze hem niet uitpraten. Dan had het een uur geleuter geduurd zonder haar in beeld.
Simek is duidelijk over the hill. Froukje pareert hem prima, dat de grijze muizen hier dat niet zien. Tja.
Er zitten hier, net als Simek, een stel aardappelen die blijkbaar het verleden en "die goeie ouwe tijd" niet los kunnen laten en er nog een beetje op teren. Je bent godverdomme toch ontzettend zielig als je als zo op de PO moeten zitten 'bedelen' om werk. Niemand zit nog op deze zemelaar te wachten, dus ipv zielig doen, zou het hem niet misstaan om eens creatief van de nieuwe media gebruik te maken. Zo.
Waar koop je nou nog een nieuwe tv voor?!!
*zet weer lekker de radio aan*
Schoorsteenveger | 12-06-09 | 10:44
Ik zeg..... pasten en bundelen! LOL....
Fleauxe | 12-06-09 | 10:39
Ik kan ook bijzonder weinig waarderen. Ik moet zeggen dat ik het bijzonder waardeer dat je dit toe durft te geven!
Als je niet kijkt mis je dus niets ......
-1 vara voor uitmelken formule
-1 voor gebrek aan creativiteit-bedenk eens wat nieuws
Go Girl !
Simek kan beter bij rondom 10 gaan zitten zwammen.
Napeauleon | 12-06-09 | 10:31
Ja. Je moet maar eens opletten hoe hij het flikt. Doet een beetje denken aan een psychoanalyticus die tevoren al weet dat hij een oedipaal conflict gaat vinden en al vragend en suggererend naar die 'kern' op zoek gaat. Simek bouwt een decor waarin hij zijn gesprekspartner vervolgens laat rondlopen. Die denkt dan al gauw: 'Verrek, ben ik zó interessant, is mijn leven écht zo boeiend? Gaat het dan tóch ergens over? Ben ik daar écht naar onderweg? Voel ik dat écht? Denk ik écht zo diep? En als hij dan aarzelend besluit in dit toneelstuk te gaan meespelen, dan gaat Simek als volleerd dramaturg alles lekker dik aanzetten en overaccentueren. Het is niet zo plat als wat Derek Ogilvy doet, maar het zit er dicht bij. Er wordt een zieltje wakker gemaakt dat eigenlijk helemaal niet bestaat, de gesprekspartner wordt verleid tot het inkleuren van een kleurplaat en denkt achteraf een zelfportret te hebben geschilderd.
Doability=Froukje zeker doen .... klein kan je lekker mee smijten
@Schoorsteenveger | 12-06-09 | 10:33: Wat!? Serieus, als in live-in-dezelfde-ruimte horen horen? Dat is een minpunt. Nederlanders met een overdreven buitenlands accent vind ik ook klootzakken. Maarrrrr, dat overdreven Amsterdamse gezever kan ik ook niet waarderen. Eigenlijk kan ik vrij weinig waarderen....
Ach ja, aan de ene kant weet je dat het bij de dwdd/dzdd vooral gaat om de presentator en het er doorheen rammen van zo veel mogelijk items. Aan de andere kant, ze de doen er alles aan om nog enigzins intelectueel over te komen. Als je dan al te opzichtig de vragen er doorheen ramt, dan krijg je vanzelf de deksel op de neus. Bij Van Nieuwkerk gebeurt dat niet omdat daar een persoonlijkheid zit, maar met een mooiboy die niks zegt en een mevrouw aan tafel die niks zinnigs zegt is het programma nauwelijks serieus te nemen. Overigens is die Froukje zeker do-able.
En nu ga ik even schijten.
Hij was gewoon jaloers. Jaloers op Matthijs van Nieuwkerk en jaloers op Froukje, die met haar 32 jaar en knappe kop, niet door al te veel vooroordelen gehinderd, gewoon op een prettige manier een programma presenteert.
Napeauleon | 12-06-09 | 10:21
maak daar maar gmail van.
Weet jij trouwens wat Microlax is ?
Niks lausteren. Die Simek moet een beetje opschieten met zijn irritante geprevel. We leven hier in een land waarin je gewoon kunt zeggen dat je graag even wilt uitpraten zonder de andere voor schut te zetten. "Fraukje laat me even mijn zin afmaken - dit is belangrijk"... en klaar.. je kunt weer verder. Het theater wat deze gefrustreerde clown wat er van maakt is buiten elke proportie. Hij mag blij zijn dat ie met zijn gok uberhaupt nog op tv komt. Geen wonder dat niemand hem belt.
De vorige keer dat ie het met iemand niet eens was dreigde Simek zelfs met lichamelijk geweld. In zijn eigen programma op de radio. Hoe verwerpelijk iemands ideeen zijn - en dat wist ie van te voren - dreigen met geweld is ronduit hufterig.
Volgens mij had die reactie van Simek weinig met de presentatrice te maken (alhoewel ik het een slecht programma vind). Simek zit er gewoon even doorheen. Hij zal vast achteraf zijn excuses hebben aangeboden en gelijk haar telefoonnummer gevraagd hebben.
@Einde van de Domheid | 12-06-09 | 10:22: Van slapen kom je niet klaar, dus...
@Teun van het Tuinpad | 12-06-09 | 10:23: Nou, dat valt wel mee. IRL ben ik doof, blind, autistisch, incontinent en bedlegerig. Ergo; profieltje; achterban Nico Dijkshoorn en Frans Bauer. Want die twee, mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen, kun je wel op één lijn zetten.
Ook al is ze iets teveel van de LINKse kerk, maar ik zou dr doen!
Fleauxe | 12-06-09 | 10:22
Ik heb hem een keer accentloos horen praten.
Zo kan Jan de Bont ook best nog wel nederlands spreken, maar hij verdomt het gewoon. Dat amerikaans past beter bij zijn ego. Ook zo'n figuur die inhoudelijk niks heeft bij te dragen, die puur vorm is.
Schoorsteenveger | 12-06-09 | 10:27
Yep, mooi hoor.
Simec dus als (bekwaam en manipulatief) choreograaf van de dans die jouw biografie heet te zijn?
Verdorie, ik moet even denken.
Ook zo lachen, aan het eind zoenen die 2 presentatoren altijd met elkaar. Zag je die jampotregisseur kijken van WTF?!?
de Relativist | 12-06-09 | 10:15
En Sinterklaas bestaat ook niet echt. Sorry voor de zeepbel.
Napeauleon | 12-06-09 | 10:18
Hij doet me een beetje denken aan David Attenborough. Als die zijn mond open doet, dan ben je geneigd om geboeid te gaan luisteren, maar ergens in je achterhoofd blijft een klein stemmetje roepen dat je genaaid wordt waar je bij staat, dat er een karikatuur van de werkelijkheid wordt gemaakt, dat de natuur wordt teruggebracht tot een in elkaar geknutseld drama waarin alles precies in evenwicht is gebracht om alleen maar aangenaam te zijn, te behagen, te onderhouden.
Bek houden en LAUSTEREN!
En voor je kijken.
Napeauleon | 12-06-09 | 10:09
ik ben niet zo moeilijk.
En Flooks heeft best wat te melden.
@Schoorsteenveger | 12-06-09 | 10:11: Daar wringt de schoen, kwestie van minder kennis of perceptie. Ik ken de beste man niet zo goed, ken slechts zijn werk. In hoeverre hij z'n vermeende exentriciteit (lekker woord) exploiteert (ook lekker) is me een raadsel, evenzo als het gaat over zijn accent. Misschien komt het ook wel omdat ik z'n politieke voorkeur niet ken. Je weet, dat kan nog een heleboel veranderen voor mijn eindoordeel. ;
Haha, mooi hoe die Simek uiteindelijk het gesprek aan het overnemen is.
Schoorsteenveger
LOL over de Rostelli-analyse en game set en match bij het Beelenverhaal (je kunt ook gewoon gaan slapen Fleaxe of Idomeneo opzetten!)
Jammer van het hoogste ambtenaar-verhaal van Balkenende. Wat als nou blijkt dat hij zijn baas niet heeft geinformeerd om hem uit de wind te houden....
Weer een aanval op het linkse-Christenbastion die strand overigens.
Froukje is beter op haar plaats in programma's als Sixpack of een reisprogramma en niet in een talkshow. Iets meer actie en geen plaats voor cue cards. Datzelfde geldt voor Art Rooijakkers, doet het goed in Peking Express, maar in DZDD niet erg goed (niet zo slecht als de andere twee). Waldemar Torenstra lijkt op Cees Geel met zijn talkshow, waarvoor willen acteurs per se presenteren.
Fleauxe | 12-06-09 | 10:14
teunvanhettuinpad@msn.com
Als 'ie aan het werk is zit 'ie eigenlijk altijd in de houding.
DWDD is alleen leuk als Matthijs het presenteert, toen Claudia het presenteerde vond ik het ook veel minder. Het is toch echt een vak om een leuk verhaal uit de gasten te krijgen, de kijkers te boeien en sfeer te maken.
Godver... laat dat mokkel uitpraten!! Heeft ze nou een vent of niet??
Schoorsteenveger | 12-06-09 | 10:11
Zit ook wat in. Toch weet Simec doorgaans goed voor te dragen uit dat boek met die plaatjes. Dat boek wat om de één of andere reden bij hem wel opengaat.
Zonder spiekbriefje.
Ashtrey | 12-06-09 | 10:11
Ach, zo'n mens heeft Simek niet nodig om zichzelf onsterfelijk belachelijk te maken, maar Simek heeft wél dat programma nodig om zijn ego nog verder op te blazen. Wie staat hier nou voor gek?
Lying Dutchman | 12-06-09 | 10:03
lol
@ Lying Dutchman | 12-06-09 | 09:59
Psst... Mag ik het verder verklappen? Is dit inside information?
Fuckjeduck, nog even en ik ben geïntegreerd op GS..
Moet niet veel gejker worden..
De narcist Simek drijft op z'n *kuch* aandoenlijke accent. En die trut aan tafel kan niet interviewen omdat het gewoon een dom wicht is. Sinds er in NL 25 televisienetten gevuld moeten worden, is de term 'BN-er' behoorlijk gedevalueerd.
@Lying Dutchman | 12-06-09 | 10:03: Geen tijd, ze hebben me nodig bij met het oog op morgen, sorry. Ze hebben me toegezegd dat als ik hard doorwerk Stephan Sanders z'n broek weer aantrekt. Deo Volente, uiteraard, zo zijn ze dan ook wel weer .
@Teun van het Tuinpad | 12-06-09 | 10:01: Als ik voor het kleedje en gratis appeltaartje zorg, regel jij dan de Norit? Oh ja, en vergeet de MicroLax niet. Ik leg je nog wel uit wat dat is. Maar niet nu, dat zou zwaaaaar off-topic zijn. En dat willen we niet, dat nooit.;
Enorme fout van de DZDD redactie ze bedenken van te voren in hun ogen briljante vragen voor de hosts.
Niet rekening houdend met de altijd uitwijdende heer Simek.
Proberen dan tijdens het geprek al schreeuwende in de oortjes van de hosts die vragen er doorheen te rammen.
Froukje is wel lievv maar, heeft totaal geen inlevings gevoel ten opzichte van haar gasten. Ook al probeert ze dit te verbloemen met superlatieven als wat interresant en leuk, vet cool e.t.c.
Nou froukje doet het niet slecht, ze onderbreekt de gasten minder snel dan die irritante matthijs van nieuwkerk. Echt intelligent is ze nou misschien ook weer niet, maar moet dat dan?
Begrijpelijk dat Simek haar even op haar plaats zet. Grote vraag is echter, heeft dan niemand door dat je daar wel een mooi gezichtje kan neerzetten, maar als die vervolgens laat zien niet competent te zijn als interviewer..
Keuzes, keuzes...
Fleauxe | 12-06-09 | 09:58
Alles wat met Beelen vergeleken wordt komt goed uit de verf natuurlijk. Maar ik snap wel wat je bedoelt. Alleen, het gaat helemaal nergens over. De Engelsen hebben excenticiteit ook tot kunst verheven. Leuk om naar te kijken en naar te luisteren, maar als het gewoon niet verder komt dan enkel die excentriciteit, dat gegoochel, die maniertjes, dat gekunsteld gedoe, dan is bij mij de interesse héél gauw verdwenen. Ik vind dat exploiteren van dat accent zo tekenend voor de man: 'kijk mij eens apart zijn'. Van Beelen wéét je gewoon dat het nergens over gaat en dat dat op de meest irritante en stompzinnige manier wordt geëtaleerd, maar Simek maskeert de leegheid, Simek is een pratende salontafel en hij vraagt van zijn gasten om zich als mooi gebonden boek-met-veel-plaatjes op hem te gaan liggen. Daar hoort dan een goed glas cognac bij, denk ik, en een dure sigaar, en een knappend haardvuur.
Lying Dutchman | 12-06-09 | 10:03
LuisteraarSSSS - count me in.
Teun van het Tuinpad | 12-06-09 | 10:01
Jij bent snel te versieren zeg.
Wat een muts zeg :(
Fleauxe | 12-06-09 | 09:58
Je moet je melden bij Radio 1, ze doen een luisteronderzoek en zijn op zoek naar die luisteraar.
Frelis Inna | 12-06-09 | 09:33
Simek is de Rasti Rostelli van het goede gesprek. Daar waar een Ischa Meijer of een Theo van Gogh de moeite namen om te duwen en te trekken, te prikken en soms hard uit te halen komt Simek niet verder dan een verbale massage die in het geheel niet uitdaagt maar alleen maar aangenaam aanvoelt. Hij vraagt waar het een beetje jeukt en krabt dan een beetje, niet te hard en niet te zacht, en daar blijft het dan bij.
Allemaal gelul. Simek hoorde in dit geval zichzelf gewoon graag praten. Ik bedoel het stuk begint niet voor niets met een Simek die zegt dat al geen 8 maanden is gebeld door Hilversum. En Frouk laat je schoenen nou eens zien!
Lol@omschrijving van het filmpje op de Dumpert.
Fleauxe | 12-06-09 | 09:58
euhh.
Welja, waarom niet.
Het is mooi weer vandaag.
Sniny binnenkomert voor de vrijdagmorgen :)
Von Münchhausen | 12-06-09 | 09:36
Wat een emotie! Wat een generalisatie!
Je zou er mee op teevee kunnen komen.
Fraukje past beter bij RTL Vandaag.... of Knevel (laat ook niemand uitpraten). Heb trouwens toch niet veel met die hijgerige televisie.
Zag het gisteren al.... Geweldig stukje tv.
de Relativist | 12-06-09 | 09:34
Pssst...... Tip voor jou, Fuckje is een laptop in de hoek van het GS kantoor en iedereen die koffie haalt is verplicht om wat te plempen. Teen staat er naast.
Ja, ik heb hier geen geluid en zie alleen een ouwe geile bok en een lekker diertje.
Als hij na de publieke opvoering dat meiske achter de schermen te pakken heeft genomen. Complimenten.
Anders is het nutteloos baltsgedrag.
@Schoorsteenveger | 12-06-09 | 09:41: Oh, dus jij hebt iets tegen modder? Ennieweejz, laat het me anders formuleren. Als ik naar van Nieuwkerk, Borst, Pauw of Beelen kijk, ze stellen vragen die me niet verrassen. Standaard, en dat is goed. Maar rond een uur of een 's-nachts, als ik half in slaap val. Dan wil ik iets horen wat me vermaakt, op een dwaalspoor zet of soms helemaal ontspoort. Excentrieke mensen, geïnterviewd door een nog excentriekere man. Een imperfect product binnen een bestel dat afgebakende perfectie eist, voorspelbaarheid. Of het allemaal zinnig is wat Martin S uitkraamt? Verre van, maar liever een nacht met Simek dan met Beelen.
@Von Münchhausen | 12-06-09 | 09:44: Als de PVV ooit een dictatuur mocht oprichten, dan plaatsen we haar over naar Spuiten&Slikken. Kennelijk sluit dat beter, om niet te zeggen naadloos (lol@mezelf), aan bij wat ze oproept. Niemand die zegt, 'he Fraukje, die ken ik nog vanwege haar goede werk voor de wilde sanseveria'.
@Teun van het Tuinpad | 12-06-09 | 09:45: En daar ben ik het weer mee eens. Wat zijn we close, misschien moeten we 'veervrienden' worden.
Martin Simek is al driehonderd jaar de meest overbodige irritante zouteloze kwal op de gemoduleerde frequentie: Opbergen in het nationaal bruinkoolmuseum in een lucht- en vooral geluiddichte vitrine graag.
@Zottelkopf | 12-06-09 | 09:56
lol
Een L*L op pootjes , die Simek, weg ermee!
@fuckje | 12-06-09 | 09:34
Geef die L*L eauk een paar handjes.De zelfbevlekker.
O, en mijn hond zou haar niet doen.
Warhoofd Simek is volledig zichzelf (gelukkig) en past dan ook niet in het middle of de -hele smalle- road waarop de tv voortsukkelt, geen oog hebbend voor interessante zijweggetjes doch slechts gefixeerd op de eigen glibberkop en belangrijkheid afmetend aan het feit hoe herkenbaar dat lichaamsdeel is.
de Relativist | 12-06-09 | 09:52
www.xs4all.nl/~yeoen/mok/2008/dec/Frou...
Zou jij haar uit bed schoppen?
zedong | 12-06-09 | 09:50
je vergeet "onder dwang"
@ Zedong: Spreek voor jezelf.
zedong | 12-06-09 | 09:50
Juist, al toen ik haar voor het eerst zag. Bij sixpack toch?
Toch zou elke raguurder haar doen.
Ik zag vorige week een aflevering met die Waldemar Torenstra. Die stelde een vraag en terwijl het antwoord werd gegeven zat hij tot 5 keer toe diezelfde vraag in een iets andere vorm nogmaals erdoorheen te tetteren. Een echte interviewer zou zijn gast denk ik wel laten uitpraten.
Von Münchhausen | 12-06-09 | 09:36
Vertrouw je generatie eens wat meer, in VS hebben jullie een president.
Ze zet zich niet schrap, ze is onverstoord. Dat is anders.
Wat jij bedoeld is bijvoorbeeld waarneembaar bij Annemarie Jorritsma die een regen van kritiek uitzit, ermee wegkomt en dan een high five doet.
Het format van DWDD (vooral die flauwe TV fragmenten en dat dedaine gelach) vind ik diep triest maar Froukje trekt zelfs uit dat niveau weg!
Von Münchhausen | 12-06-09 | 09:36
Pats, raak.
Froukje is cool, iemand eerste seizoenen Sixpack meegekregen?
@ Von Münchausen: Zo kun je ook een figurant als 'Einde van de Domheid' van repliek dienen. 100% eensch met u.
Hulde..
Fleauxe | 12-06-09 | 09:34
eens.
TV moment van het jaar!
".. maar iek viend jou eel mooie vrouw"
@ Einde van de Domheid: Het valt me iedere keer weer op dat uw naam iets anders suggereert in vergelijking met uw van braaksel doorspekte reaguursels.
Uw hersenbrei, mits daar nog iets zit, zou eens opgepimpt moeten worden met: inzicht, mensenkennis, kennis in het algemeen en logische beredenatie.
Misschien is het idee om je af en toe los te rukken van je laptopje en je te mengen onder de menschen. Zal je goed doen..
Fleaxe,
Ik had net hetzelfde willen doen bij jouw posting.
En tegen al die rukkers hier die nooit verder komen in hun commentaar dan 'ik zou haar wel doen': mijn vriendin is mooier.;-)
Ik kan me helemaal niet voorstellen dat Froukje zich anaal heeft laten dubbelvuisten om in DZDD te komen!
Vind de versie van 'van Kooten en de Bie' leuker.. Martin Simèk vs. Diana Charité.. "Wiel jèh... khoffie!... Wat één gewwèldiege frau!!"
indiaan -1... hekel aan die gast... bah
Tis werkelijk om te janken die pratende wenkbrauw...
Peppie & Kokkie TV 2009 in optima forma!
En dan die treurige acteur met flaporen die het van de week heeft heeft over een t-t-t-tofu b-b-b-blokje...
Waar is die stekkerrrrrr!!!
Pull the damn plug!
Fleauxe | 12-06-09 | 09:34
Een baggerschuit heeft ook diepgang, maar er komt alleen maar modder naar boven.
Tennisindiaan - Fraukje: 1-0
-weggejorist-
Martin Simek is een held!!
Altijd vreselijk genoten van zijn interviews.
@Von Münchhausen | 12-06-09 | 09:36: Hear hear! Maar vergis je niet, vrouwtje holvanboven heeft veel krediet aangezien ze 'iets voor het milieu' gedaan heeft. Dan gaat men ook maar direct uit van je goede bedoelingen en intelligentie.
Die Fraukje past in mijn rugtas zo klein is ze. Maar dat biedt perspectief voor onder de douche.
www.youtube.com/watch?v=bcmI0TGng94
En dan zeggen dat vrouwen niet van slag raken als er een 'knappe' man in de buurt is .. daar geloof ik nu dus geen reet meer van !!
zoals Simek gisteren al zei, was hij verward... het is dan heel makkelijk om een presentatrice de grond in te trappen.. hij moet gewoon weer met zijn stem voor de radio gaan zitten, maar eerst even een cursus nederlands volgen... Fraukje reageerde trouwens heel cool.. goed gedaan Fraukje!
Einde van de domheid,
Deze babbelkip met haar blaadjes en voorgeschreven vragen geniaal noemen? 'Doe je ogen dicht, waar droom je van?' Braaak. Ik wed dat die bedacht is door het doorsnee-redactielid van dit kutprogramma: een blonde studente communicatiewetenschappen van 22 jaar.
En die professionele onverstoorbaarheid, die jij blijkbaar zo indrukwekkend vindt, dat is een vorm van schaamteloosheid die je veel ziet bij mijn generatie, en waardoor ze, hoe hard ze ook op hun bek gaan altijd het gezicht in de plooi houden. Het is een evident teken van een totaal gebrek aan zelfkritiek en - vooral - gebrek aan echtheid.
Geen teen. -1?
Waar zijn de geile shots van Froukje GS? Zo'n topic als dit mag enkel bestaan met leuke foto's van de dame in kwestie...
Een L*L op pootjes , die Simek, weg ermee!
@Schoorsteenveger | 12-06-09 | 09:29: Nee, die man heeft echt wel enige diepgang. Heb je wel eens naar Simek 's-nachts geluisterd? Imo best wel mooie radio.
What comes around goes around. Froukje was een beetje dom door teveel bezig te zijn met haar programma in plaats van met haar gast. Moet idd nog veel leren.
Maar goed om te zien dat deze amateur zieleknijper zelf een keer in de put zit.
Hilversum laat mensen vallen als een baksteen? Dikke boehoe; dat wisten we al langer dan vandaag. Als Simek naast zijn ongetwijfeld leuke EQ score ook nog een greintje IQ in zijn kopje heeft, laat hij zich nooit meer in met het Gooise canaille en probeert hij zijn 15 minutes of fame zo snel mogelijk te vergeten.
Lekker wijf, maar dat praat maar doorrrr
Froukje heeft slecht geslapen vannacht, dat weet ik zeker.
Viel me nog mee dat ze niet in tranen uitbarstte.
Tip voor Froukje: Oortje uit, autocue uit en kaartjes weg! Leer weer zelf nadenken en je in te leven in het verhaal! Verder ben ik ook nog vrij en heb geen kinderen. Bel: 0900 - relativist..
@ Tip voor Fuckje: Zelf onvoldoende hersenmassa om zelf een paar leuke one-liners te bedenken? Je grote LIJDER doet zelf NIETS anders. (Oh, en voordat je me afvalt op mijn spellingsniveau; de lange IJ is bewust zo geplempt.)
De Zomer Draait Door is zo'n zielig aftreksel van DWDD. Vooral de presentatie is bagger. Ze hadden beter weer de serie Allstars of zo kunnen gaan herhalen, want dit is helemaal NIX.
Mathijs zou me laten uitpraten?????
Dat is één (en ik ken er nog wel een paar) van de onhebbelijkheden van Mathijs, dat doet hij namelijk niet.
Hoort het liefst zichzelf en dan een beetje dom zitten doen om gasten uit hun tent te lokken.
Die gast moet ff z'n bek houden. Irritant figuur. Ik was allang afgehaakt. Toen die begon te flippen werd het wel leuk. Die Lamadude zei in het volgende "interview" ook nog iets tegen hem van "eey, wel ff opletten, hallo, we zijn haar aan het praten".
Schoorsteenveger | 12-06-09 | 09:29
Ja hoor, heel goed! Ik geloof dat de Simek aanhangers toch overwicht hebben hier.
Het blijft mij verbazen naar welk ranzig niveau van telefiesiemakerij de redactie van dit webblog kijkt... ik bedoel, ik kijk expres niet naar tv om dit soort elend niet te hoeven zien. Wordt het me extragratis voor mijn tweede koggie alsnog door de redactie onder de aandacht gebracht.
Ergo: waar blijft jullie vermakelijke eigense nieuwe glimmende scoop?
Maar ze is wel heeeeeeel erg lekker...!!!!!
Het programma is inderdaad tenenkrommend slecht. Wat ik er van heb gezien was het vooral die Waldemar die voortdurend het gesprek om zeep hielp. Die Froukje wil natuurlijk ook een keer wat zeggen. Afleveringen met die Belg heb ik nog niet echt gezien. Zowel Froukje als die Belg zijn toch vooral leuk om te zien op tv. Maar een gesprek voeren lijkt me te hoog gegerepen. Die Waldemar moet gewoon weg. Die kan dit echt niet.
"Ik droom van Matthijs van Nieuwkerk... want DIE laat mij tenminste uitpraten!"
Geniale opmerking! +1
@ wachtmeester de bruy |12-06-09 | 09:30
Joh, dacht ff dat ze een trui uit de kast van ene M. smeets geleend had.
Ik ben voor dat meisje.
Leeg wijf, zoals mensen soms helemaal leeg kunnen zijn. "ik vinnut heel interessant wat u zegt hoowrrrr". Flikker toch op, dat soort mensen ken ik. Bah. Simek had d'r een glas water in't gezicht moeten gooien. Met d'r wanhopige Mathijs-imitatie. Sluit uw ogen en wat ziet u? Nou, popje, waarschijnlijk jij en een rubberen staaf, druk in de weer al liggende in een jacuzzi. Dat waarschijnlijk, maar niet veel meer dan dat.
Wat een levend stuk leegte dat wijf, bah bah bah. Simek heerscht omvangrijke tijd.
Ik kan me nog goed herinneren hoe hij, live rond 00:30, Mohammed Jabri toevoegde hem 't liefst 'op z'n bek te slaan'. Fantastische kerel, altijd +1
Even een ander vraagje, die co-presentatort van Fraukje, die hakkelaar, is die er al uitgebonjourT. ?
Napeauleon | 12-06-09 | 09:25
Eensch. Een goede presentator/interviewer weet wanneer hij zn kaartjes gewoon moet wegdonderen, en luisteren of inspringen op wat er verteld wordt.
Dat had ze niet alleen niet door, ze onderbrak hem omdat haar kaartjes anders niet binnen de tijd afgewerkt werden, en ze had zo`n leuk dingetje bedacht thuis met zijn ogen dicht en alles en dat viel helemaal in het water. Ofzo.
Doei.
wie kijkt er uberhaupt naar dit soort zooi? ik niet in ieder geval als die de mattijs nogwat 10 minuten op tv heb gezien is het veel.
De onneauzele muts heeft kleren aan van hullie allochteaune achterban.
En die keaumen niet uit Tsjecho-Slowakije.
Simek is een charlatan. Veinst diepte waar de oppervlakte dunner is dan bladgoud. Als hij nou eens begint met te stoppen met dat nep-accent, dan zijn we misschien nog wel geneigd om een paar Simek-zinnen uit te zitten. Echt waar, de man kan zonder problemen accentloos praten, maar dat doet hij bewust niet, want de vorm is bij Simek belangrijker dan de inhoud, want inhoud is er niet. Kwast.
Wat is dat een stom wicht. Zo'n hekel aan die bruinharige blondjes
Simek verwijt dat iemand anders hem niet laat uitpraten. Wat is daar slecht aan? Dat zou vaker iemand moeten doen. Dat die beroepsouwehoer de Nipkow heeft gewonnen snap ik sowieso niet. Meest overschatte mediaman van Nederland.
Martin zegt hoe het zit +100
Simek heeft gelijk met zijn systeem. En dan zit je daar tegenover die domme frutsels die amper zelfstandig kunnen peopen. Parels voor de zwijnen.
Einde van de Domheid | 12-06-09 | 09:15
YES! Ik volg je.
Ik vind hier niks van, geen mening, onbewogen, desinteresse, nul, noppa, rien.
Maar die Fraukje........ die Fraukje........ die is leuk.
Elke dag is er een dergelijk moment, plaatsvervangende schaamte krijg ik ervan. Die Froukje is elke dag er met haar hoofd niet bij, en is echt bezig vakkundig haar 'carriere' om zeep aan het helpen; superdoei!
Wacht even wacht even wacht even.
Froukje Jansen, lekkerste vrouw van Nederland. Period.
SImek, irritantste vent van Nederland? Nou dat haalt ie nog net niet, maar for the love of God... zijn zinnen! Niet alleen hier, maar ook in dat interview programma van 'm op Radio 1! Daar kun je toch ook niet langer dan 30 seconden naar luisteren? Rare man.
Einde van de Domheid | 12-06-09 | 09:15
Nee dus.
Simek is een meester in het luisteren en anticiperen. Die snapt werkelijk niks van de zgn. 'interesse' die je notabene moet oplezen van een cue-card!
Meisje weet niet beter dan dat het rijtje vragen erdoor geramd moet worden. De antwoorden zijn alleen voor de kijkers. Zij doet enkel de vragen.
Simek had het wel kunnen weten maar die zoekt werk en dan moet je af en toe offers brengen, dat deed 'ie ook, maar wel met eigen stempel.
Die Simek is ook zo allejezus langdradig, dat je je afvraagt: wanneer komt het nou?
Vent lult maar verder en d'r komt geen 'clou' aan z'n verhaal. Logisch dat Fraukje een verbale peper in z'n reet wil douwen.
Einde van de Domheid | 12-06-09 | 09:15
Verkeerde nick gekozen?
Sluit uw ogen en waar denkt u nu aan?
Martin S,
Dat ik je wel eens lekker in je kont wil neuqen Froukje.
Met pek en veren terug naar een door een bier-merk gesponsord programma'tje over nixxx
+1 voor Wilders immitatie fuckje
Ze krijgt in haar oortje door van de regie: "Kap dit lange antwoord maar weer ff af met een andere vraag!" Dat doen ze bij Mathijs al na de eerste 5 woorden van het antwoord. Simek mocht nog best ver doorwauwelen.
En toch is het een lekker waif!!
Simek wint op love game!
Gelukkig laat Rutger de mensen wel altijd netjes uitpraten...... whahaha
Stelletje Zure Geenstijl ZEIKERDS. Jullie zijn zelf net zo slecht als dzdd.
Kom dan lekker niet zure allochtoon Simek. Je kent als prensantator toch het format van het programma. Als je een diepgaand gesprek wilt, en je graag je zelf hoort praten moet je je maar opgeven voor 'het gesprek'.
Het programma is ook flut, die twee presentatreutels zijn totaal überfordert. Misschien kunnen ze een kinderprogramma aan elkaar prietpraten. Overigens zitten er integenstelling tot DWDD allemaal B-gasten, behalve Simek natuurlijk.
Ik speel even niet af, want ik zit op m'n werk, maar ze is dus 32? Tering, ik dacht dat ze 24 was ofzo.
Ik heb het gezien gisteren. Wat een enorme kneus die simek. Begint al enorm sneu te antwoorden op de vraag of hij blij is met de award, en begint dan een verhaal waar geen voor of achterkant aan zit. Op het moment dat je denkt dat ie klaar is met z'n betoog stelt presentatrice een vraag en die simek begint me toch een potje pissed te worden. Wat een sukkel, echt niet te zuing meer.
Mooi gedaan Simek. Zo'n trutje krijgt natuurlijk opdrachten mee van die "functionarissen" en daarom is ze zo opgefokt. Daarom zijn trouwens heel wat mensen opgefokt. Misschien is dat wel het grootste probleem in Nederland. Je kunt niet meer uitpraten, je wordt niet meer gebeld, er wordt niet meer naar je geluisterd. Want je moet je kop houden en doen wat de functionarissen willen. Ja en daar weten de Tsjechen alles van.
Verder Pritt word het toch eens tijd om anno 2009 vrouwen op hun professionaliteit te beoordelen en niet op hun make-up, kleren, boob-jobs, face-lifts of wat er dan al niet meer voorbij komt.
Game set and match voor Simek
Deze presentatrice vind ik fantastisch!!
Ik heb Simek nooit gesnapt en vind het een wauwelaar. Fraukje poneert een Simek-achtige vraag en Simek word boos. Gewoon boos. Begint te schreeuwen.
Fraukje laat zich niet intimideren en Simek merkt zijn fout op en begint, even hard als hij schreeuwde Fraukje te prijzen om haar schoonheid. ook nu blijft Fraukje helemaal onbewogen en Simek maakt netjes de vraag af.
Deze vrouw is niet alleen maar goed, ze is geniaal! Misschien wel de Obama van Nederland waar alle zure X-ers en Babyboomers een stap voor terug zouden moeten doen!
-weggejorist-
Meesterlijk! Kletskip van generatie zap wordt even "a nice cup of shut the fuck up!" aangeboden.
Briljante vent. Snapt meer van showbizz dan de presentatrice.
Die er overigens finger-licking-good uitziet op 32. Lekkah.
Jeuj. Dus nu weten we dat het kind 32 is en dat Martin met zijn collega's loopt te smsen. Joepie! Dank voor het verprutsen van 2,44 minuten van mijn dag GS!
grote bruine ogen en veel goodwill, maar je ziet het meteen, geen talent
"maar je bent heel mooi...." LOL. Auw, thats gotta hurt.
De domme muts zit er ook alleen maar voor het uiterlijk. Waarom zou ze intellectuele capaciteiten moeten bezitten?
wat een flut programma met B-garnituur aanmekaarpraat mensjes.
wat een kudtprogramma moet dat zijn, als dit een hoogtepunt is?
Stomme zooi. 2 minuut 44 weg.
Orginele Tv orginele reaktie :))
indiaan +1
hoer luistert idd niet.
Hehe wat een ladiesman toch
Martin Simek + 1000
Tja hiervoor kijk je dit programma natuurlijk
suf filmpje, ik er meer van verwacht. -1
Geweldig die Martin. Owww wat had ie gelijk, schandalige interviewster.
RTL-nieuws is om die tijd altijd veel beter, bovendien kan die hele VARA het RAMBAM krijgen.
Was zeer vermakelijk
REAGEER OOK