Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ayaan moet nu echt D.O.O.D.

infideeel.jpgKassa! Binnenkort zouden we zo maar af kunnen zijn van de overzeese kostenpost Ayaan Hirsi Ali. Mevrouw wordt al een tijdje bedreigd. Maar dit keer is het serieus en komt de boodschap van militante moslims, die in de VS wonen. Is allemaal haar eigen schuld, dikke bult. Moet ze de Islam maar niet zo blijven tarten met haar bestseller The Infidel. Vorige week probeerden woedende moslims haar lezing onmogelijk te maken in Pittsburg, maar mevrouw gaat vrolijk door met bashen van de Islam. Met als gevolg dat vooraanstaande moslimleiders het beu zijn. Detail: Ayaan wordt niet omgelegd in de USA, maar in een keurig islamitisch land. En uiteraard na een eerlijk proces. Als blijkt dat ze toerekeningsvatbaar is, wacht de strop. Als blijkt dat ze volledig leip is, mag ze blijven leven. "Islam is a very merciful religion if you try to understand it". Nou Ayaan. Ben je nou gek of ben je een vliegtuig...

Reaguursels

Inloggen

dood aan de doodwensers.
Wie de aard van doodwensen begrijpt wenst niemand dood.

hallevvezool | 24-04-07 | 14:18

-weggejorist en opgerot-

prins74 | 24-04-07 | 01:42

Ahasveros 24-04-07 @ 00:01

Het laagje vernis dat over dat Kwaad geverfd is begint wel héél erg gecraqueleerd te worden. De US of A gaat in de problemen komen met de vigerende grondwet.

bottehond | 24-04-07 | 00:11

"... maar in een keurig islamitisch land. En uiteraard na een eerlijk proces."

Utopiastan?

Ahasveros | 24-04-07 | 00:01

Wie is Ayaan?

BikiniTVpuntjeNL | 23-04-07 | 23:00

@bottehond 23-04-07 @ 20:58

Dat de Saoudi's het volk er onderhoud met religie was mij bekend maar sjors heeft al jaren een goed lijntje met die gasten zelfs toen die bijna failliet was. Mijn mening is dat beide partijen het beste er proberen er uit te halen wat mogelijk is met moskeeen, rijkdom en olie als inzet.

bruinspruit | 23-04-07 | 21:55

@cast 23-04-07 @ 21:18

Bush is geen lievertje maar wat zijn de andere opties.

bruinspruit | 23-04-07 | 21:41

@bruinspruit
dat kan maar dan is bush beest 666
hij maakt de weg alvast vrij voor die hamburger in iran

cast | 23-04-07 | 21:18

@dr.spin007 23-04-07 @ 20:36

Excuse my language, was nooit mijn beste vak. Maar wanneer komt Jezus terug?

bruinspruit | 23-04-07 | 20:50

bruinspruit 23-04-07 @ 19:55

Het oubollig, niet oudbollig. Maar dat terzijde.

De verklaring wordt in grote lijn al door Nurhajati gegeven.

dr.spin007 | 23-04-07 | 20:36

@cast 23-04-07 @ 20:07
Dat de moslims expansie drift hebben is wel duidelijk, een filmpje van kadaffie maakt dat wel duidelijk. Laat ik eens een gok doen... Ahmadinejad.

bruinspruit | 23-04-07 | 20:20

@dr. Spin: ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Christenen die door moslims worden vermoord, in islamitische landen hun geloof niet mogen belijden, kan ik niet anders zien dan Anti-Christ(us). Moslims beweren dat Jezus "een profeet" was. Waarom vervolgen ze dan de mensen die in Hem geloven??? !!! Jezus heeft toch zelf gezegd: "ze hebben Mij vervolgd, ze zullen ook u vervolgen"....... Maar Hij heeft ook beloofd dat het maar een korte tijd zal zijn want dan zal HIJ terugkomen!!

Nurhajati | 23-04-07 | 20:12

@bruinspruit. ik brobeer de zeggen dat christenen altijd al vervolgt worden.
eerst de romeinen en de joden die tegen christenen zijn en nou de moslims?
of heb ik hier niet gelijk?dus 666 kun je nu wel weer gebruiken in deze tijd
verzin maar een wereld lijder.

cast | 23-04-07 | 20:07

@miko 23-04-07 @ 19:54

SA zijn grote vriendjes van Bush & the neocons...

bruinspruit | 23-04-07 | 20:00

@dr.spin007 23-04-07 @ 19:49

Wie van de drie... Oke een beetje oudbollige maar nogmaals ik hoor hier zoveel over dat het m'n interesse wekt.

bruinspruit | 23-04-07 | 19:55

Ik heb met ayaantje een dubbel verhouding.maar als ze bedreigt word dan sta ik weer aan haar kant.Jammer voor haar dat ze binnenkort wel weg gemoffeld word door haar republikeinse vrienden omdat ze , en dat klopt,stelt dat het probleem uit SA komt en niet uit Iran noch Afghanistan.
*gooit weer een euro in de collecte zak*

En degene die vinden dat haar bewaking ons geen geld mag kosten -weggejorist-!!!

miko | 23-04-07 | 19:54

Ajaan Hirsi Ali: Every religion should have one.

sjonnie | 23-04-07 | 19:53

Mohammed is de Anticrist

dr.spin007 | 23-04-07 | 19:49

Het teken van het beest 666, sloeg toch volgens Johannes op Nero door wiens autoriteit hij op een eiland was verbannen?

bruinspruit | 23-04-07 | 19:44

@cast 23-04-07 @ 19:19

Een hoop leesvoer maar ik heb niet het geduld om dat alles te lezen. De meeste van dit soort websites is behoorlijk psychotisch daarom vraag ik het jou.

bruinspruit | 23-04-07 | 19:37

@bruinspruit: het voert veel te ver om - vanuit mijn point of view - de Antichrist uit te leggen. Maar: Antichrist

De antichrist (Grieks: αντίχριστος antichristos = in plaats van Christus) is de ultieme manifestatie van het kwaad in een menselijk wezen. Het begrip komt in de Bijbel voor in de brieven van Johannes. In de Openbaring van Johannes, het laatste boek uit het Nieuwe Testament, komt het woord antichrist niet voor, maar naar algemene overtuiging wordt de persoon daarin wel beschreven en het beest genoemd.

De antichrist laat zich helemaal leiden door de satan en deze tracht door deze persoon de mensheid geheel in zijn macht te krijgen en de gelovigen uit te roeien. De antichrist heeft ook een soort geestelijk adviseur, de valse profeet genaamd. Aanvankelijk presenteert hij zich als degene die alle problemen van de wereld komt oplossen en krijgt hij de absolute macht over de mensheid. Van wezenlijk belang daarbij is dat hij zich zal voordoen alsof hij een 'goddelijk' wezen is waarbij hij zich bedient van bovennatuurlijke gaven waarmee hij zal pogen de mensheid te verleiden hem als 'god' te vereren.

Na verloop van tijd laat hij echter steeds meer zijn ware aard zien en barst zijn beestachtigheid volledig los. Hij zal de mensheid dwingen óf voor hem te kiezen óf voor God. Diegenen die voor hem kiezen moeten hem en het beeld dat van hem wordt gemaakt aanbidden en een teken van hem op hun voorhoofd aanvaarden (het teken van het beest: het getal 666).
Er staat in de Bijbel ook nog vermeld, dat als je het "teken van het beest" niet op je voorhoofd hebt, je NIET zult kunnen "kopen of verkopen". M.a.w.: dan zal leven onmogelijk zijn........ Want hoe moet je dan b.v. aan eten komen?

Nurhajati | 23-04-07 | 19:34

die bananenplukker is niet te stoppen,hahaha wat geloof met de mens kan doen

flikkertje-tik | 23-04-07 | 19:24

@cast 23-04-07 @ 19:09
Is me ook bekent maar goed we zullen het allemaal zien en beleven.

bruinspruit | 23-04-07 | 19:17

@firecow 23-04-07 @ 19:07

Ik zie mijn nuchtere, tolerante Nederland in 20 jaar drasties (hum) veranderen. Solly maar dat zijn de feiten tegenwoordig.

bruinspruit | 23-04-07 | 19:15

@bruinspruit
een 3e klopt wel .
maar dan moeten ze eerst die ene tempel van jeruzalem opbouwen.
en dat kan niet
want daar staat de al aqsa mokee op
dus kunnen ze hem niet bouwen.

cast | 23-04-07 | 19:09

@bruinspruit
oh dan val jij al af

firecow | 23-04-07 | 19:07

@cast 23-04-07 @ 18:58

Jahh... Dat weet ik en Napoleon zou eerste zijn geweest en Hitler de tweede. Ik heb vernomen dat er ook nu een derde komt. Explain.

bruinspruit | 23-04-07 | 19:05

@firecow 23-04-07 @ 18:58

Je bent er nog niet helemaal uit zie ik. Ga ff met mensen praten die in de kansenzone zitten. Wordt je een hoop duidelijk.

bruinspruit | 23-04-07 | 19:02

die antichrist is een persoon
die graag over de wereld wil regeren

cast | 23-04-07 | 18:58

Ayaan heeft soms best een goed punt. Feit blijft dat ze door slaat.
Vrijheid van meningsuiting heet dat waarschijnlijk. Iedereen vergeet dat vrijheid van menings eindigt op het moment dat je iemand nodeloos en bewust kwetst. Noem mij het nut de profeet een pedo te noemen.
Neemt natuurklijk niet weg dat een groot deel van de moslims geen zelfkritiek heeft en snel op hun teentjes getrapt is.

firecow | 23-04-07 | 18:58

@cast 23-04-07 @ 18:45
Yep dat is een mening is sinds GS/NN bestaat een hot item is. maar hoe zit het nu met die antiechrist?

bruinspruit | 23-04-07 | 18:55

@bruinspruit.
snap je hm niet wij moeten voor onze vrijheid vechten hoor!!!!!!!
maar laten de islam hier gewoon doe!
dus vechten we niet voor onze vrijheid.
er moet wel voor vrijheid gevochten worden hoor.
waar ik woon staan geen moskeeen gelukkig.

cast | 23-04-07 | 18:45

@Nurhajati 23-04-07 @ 18:37

Zonder dollen wat staat er te gebeuren dan? Ik sta open voor iedere mening.

bruinspruit | 23-04-07 | 18:41

@Cast: Islam=DE antichrist.! Dat mag nu toch wel duidelijk zijn.

Nurhajati | 23-04-07 | 18:37

@cast 23-04-07 @ 18:33

Doe ff een link malle joepie...

bruinspruit | 23-04-07 | 18:36

weet wat de bijbel zegt
er zou 1 geloof over blijven
dan pas kan er een antichrist komen
die 7 malle jaren reggeert want die antichrist moet uit het midden oosten komen dus uit een moslimland ofzo.

cast | 23-04-07 | 18:33

@100% fool: je doet je naam echt eer aan! Kruip jij eens gauw terug onder die steen waar je vandaan komt! Of ga geiten neuken!

Nurhajati | 23-04-07 | 18:29

In de Elsevier van vorige week een artikel over de islamisering van Nederland.Daarin ook een enquete onder moslims.
Uit een van de vragen bleek dat 30% van de moslims in Nederland het als een plicht ziet het geloof actief te verspreiden.
Dat zijn toch al gauw zo'n 300.000 "missionarissen".
Hier op GS struinen er ook een paar rond.

de honden blaffen... | 23-04-07 | 18:29

DutchWax 23-04-07 @ 18:07
En waar is het volgens jou nou weer "beter", aansteller??
Namen graag.

Don Fappo | 23-04-07 | 18:21

'who gives a f*ck, ik kom daar nooit "

trotseLimbo MF | 23-04-07 | 18:14

Ach. Als je geen klit meer hebt, kun je net zo goed deaud

LibertasSimplex | 23-04-07 | 18:13

@100%FooL 23-04-07 @ 18:05

Doe me A.U.B. uw n.a.w. gegevens...

bruinspruit | 23-04-07 | 18:09

@bottehond 23-04-07 @ 17:49
Je hebt helemaal gelijk maar nederland gaat dat pas inzien als het veel te laat is en dan komt de USA ons echt niet weer redden omdat nederlanders ondankbare honden zijn. Ik schaam me ook nederlander te zijn en werk hard om dit kut paspoort zo snel mogelijk door de plee te kunnen spoelen.

DutchWax | 23-04-07 | 18:07

Ayaan Hirsi heerst... Net zo als Boris Wodka Jetsin.

bruinspruit | 23-04-07 | 18:07

Openbaar ophangen op een grote markt in een moslimland naar keuze, ik zal dan alles tot in de detail filmen.

100%FooL | 23-04-07 | 18:05

Ayaan een vliegtuig? Ik dacht dat ze een bus was ...

RAI` | 23-04-07 | 18:05

die krijgt binnenkort "12-jarige strottensnijder met video" op bezoek en dan gaat zij Theo achterna. Moet kunnen is cultuurrrrrrrrrr. Zie ook www.telegraaf.nl/buitenland/62441041/1...

DutchWax | 23-04-07 | 18:04

Gewoon haar boeken kopen.

knutsel | 23-04-07 | 18:04

Tja... als iemand recht van spreken heeft is het Ayaan wel : die is nog steeds boos omdat door die stomme sukkels toen ze nog klein was haar pretlipjes afgehakt zijn..... stomme moslimlijers

Lokie | 23-04-07 | 18:04

@Bottehond @ 17.49

Waarvan acte.

piquant | 23-04-07 | 17:59

@bottehond: goed gezegd! In feite staat ELKE "niet-moslim" op hun "zwarte lijst": weg met de ongelovige honden (Christen of niet, maakt dan echt niet uit) Maar ja, helaas zullen velen (ook de "moslim-knuffelaars") dat pas inzien wanneer het te laat is........

Nurhajati | 23-04-07 | 17:58

Een ieder die Ayaan Hirsi Huppeldepup in de draad afkraakt of zich vermaakt met haar situatie is geen knip voor zijn neus waard en begrijpt helemaal niets van waar Nederland voor staat. Geen nadere uitleg nodig. Apeasing leeghoofdigen. Wat mij betreft liever 100 aha's dan één van die landverraderlijke witmenschen.

bottehond | 23-04-07 | 17:49

@fris4ever: "als we niet alles op alles zetten dit Islaam gevaar buiten de grenzen van Europa te houden"........ BUITEN DE GRENZEN?? Er zijn al 58 miljoen moslims in Europa! Het lijkt mij meer de vraag: hoe krijg je ze weg! Zal een harde dobber worden, zeker met de huidige "moslim-lnuffel-regeringen". Iemand enig idee??

Nurhajati | 23-04-07 | 17:41

Ay Ay Ayaan, ik zou maar es een grote schuilkelder bouwen, met een dikke koelkast erin (met ijsblokjes automaat) en een kast vol M16's.

PsychiatrischPatient | 23-04-07 | 17:24

Ayaaan liev!
Moslims Bad!

Tobi | 23-04-07 | 17:22

Ayaan maakt de films en boeken voor de Moslems in Europa en daar buiten die hun geweldadige en fundamentalistische Koran interpretatie niet willen aan passen aan een modern en verlicht Mohammedanisme en moet daarom dood! Is getekend de hardekern van de ware Islaam

Het ongenoegen van westerse opiniemakers over mistanden in de Islaam van ongepast en inhumaan gedrag wordt in woord, geschrift en spotprint wereldkundig gemaakt. Het draait vooral om (geweldadige) man-vrouw verhouding, (geweldadige) onderdrukking van minderheden zoals Homo's, Christenen en Joden en de bloedwraak.
De bovenlaag van intellectuele Islamieten stoort zich daar niet aan maar er is een miljoenen potentieel aan primitieveren en soms ook gestudeerde fundamentalisten.
Het probleem met de Islaam-cultuur is echter dat ze optreden als een collectieve monolith. Zodra je een misstand aan de kaak stelt heb je de geest uit de fles en is het grootste deel van de islaam in oproer. Dat is zeer zorgelijk omdat het de indruk wekt dat ze veel minder tegen de misstand zijn als tegen de diegene die het aan de kaak stelt. Het is een typisch Islamitische reflex om bij kritiek als een kudde runderen op een kluitje te gaan staan met de horens naar buiten om de wolven af te weren. Net als de cowboys die de huifkarren in een cirkel zetten als ze door de indianen worden aangevallen. Ook gematigde moslems voelen zich aangevallen, ze eisen respect, en nemen de misstanden daarmee ook in bescherming. In de opvoeding van de gelovige Islamiet is geen plaats voor schuld erkenning. Dat staat gelijk aan schaamte voor jezelf, je familie en het geloof. Verwacht dus nooit een verontschuldiging van een Mohammedaan. In het westen worden kinderen opgevoed met een een duidelijker beeld van goed en kwaad en wordt verwacht van een kind dat het zijn verontschuldigingen aanbied, sorry zegt, als het brutaal is, geweldgebruikt of iets jat op individuele titel.
Dat is het begin van geweten vorming.
Islamieten zeggen nooit sorry, dat ligt buiten hun vermogen, zijn ze niet mee opgevoed en wordt als zeer vernederend en schaamtevol ervaren ook al worden ze op heterdaad betrapt zullen ze het glashard ontkennen. Vandaar die overgevoelige lange tenen; incasserings vermogen en zich kwetsbaar opstellen is niet een onderdeel van de Moslem cultuur. Sommigen wijten dit aan het Oud Testamentische gehalte van de Koran; er is nooit een Nieuw Testament geschreven waarbij een menselijker opvolger van Mohammed, een Jesus figuur die zijn vijanden de andere wang toekeert en de volgelingen een voorbeeld is om zich niet in bloedwraak te storten maar vergevingsgezind en constructief de problemen op te lossen. De Islaam heeft nog een lange weg te gaan ........
Als we de opgezweept analfabete horden in massahysterie zien opereren dan kan die weg wel een te lang zijn. Het kan best dat ze de westerse vrije samenleving wel kunnen inkapselen door een enorme vruchtbaarheid waar de vrouwen gemakkelijk 6-8 kinderen krijgen, met dat geboorte overschot voor de de poorten van Europa te trappelen om binnen gelaten te worden. Vergeleken met de de magere voortplantings cyfers van de ge-emancipeerde vrouw in West Europa die komt niet verder dan 1.5 kind per paar. Is het voorstelbaar dat we in een paar generaties van onze meerderheid verliezen en we dienen onzelf dan ook te kwalificeren als een bedreigde etnisch groep die aan eigen succes tenonder gaat in de aanwassende zee van 3e wereld bewoners die graag in de opensamenleving van het westen willen worden opgenomen. De vrije cultuur van het westen die zal daardoor sterk onderdruk komen en verloren kunnen gaan als we niet alles op alles zetten dit Islaam gevaar buiten de grenzen van Europa te houden.

fris4ever | 23-04-07 | 17:03

Spreekwoorden en gezegden:

1) Zo dom als een moslim.

2) Een moslim stoot zich in het gemeen, twintigduizend keer aan dezelfde steen.

3)Zoal de moslim is vertrouwd hij zijn moeder/zuster.

PietjePuk | 23-04-07 | 17:02

dood dood dood

Eentonige religie, islam

Jan Passant | 23-04-07 | 17:01

Was ze in Frankrijk terecht gekomen, dan was het een hoer geweest.

Jan Aaldrik | 23-04-07 | 16:48

Islamieten kunnen niet tegen kritiek, kunnen eigenlijk nergens tegen, zelfs niet tegen een vrouw. Komt door dat kudtgeloof, vermoed ik.

Zo jammer! | 23-04-07 | 16:42

doodvanbierlala: Haar vrienden kosten des te meer....

Von Staufelberg | 23-04-07 | 16:36

Nifelheim 23-04-07 @ 16:09
Ik ken zat christenen en ook een paar moslims die prima geloven, niks mis mee. Dat komt omdat hun geloof past bij hun persoonlijkheid. Wanneer dat niet het geval is, en het geloof iets geforceerds wordt, iets dat van boven opgelegd is, dan ontstaan de problemen. Om hun eigen onzekerheid en onvermogen te overschaduwen gaan ze opeens zeer dogmatisch te werk met hun geloof.
Daarom levert de orthodxe islam ook veel meer problemen op dan het christendom, zelfs wanneer je het over SGP'ers hebt:
1) in een maatschappij als de onze zijn de regels van de islam nogal afwijkend, geloof je daar nogal strikt in dan sta je direct in een spagaat
2) buiten het geloof om hebben ze niet zo veel om eigenwaarde aan te ontlenen, zoals een maatschappelijke positie of niet-islamitische of gematigd islamitische vrienden
en 3) de regels zijn veel strenger
Al met al is "het integreren binnen de eigen zuil"gedachte dan ook een blauwdruk voor een multicultureel drama.

sjaakdeslinksesul | 23-04-07 | 16:23

@ McF*ck™ 23-04-07 @ 15:02

Dank u; bent u 't met me eens dat een van de dingen die wij 'xenofobe' islamwatchers kunnen doen, is dit soort taqiyisten aanspreken met dezelfde bloemrijke taal die zij tegen ons bezigen?
Vandaar mijn 'poëtische reaguursel' op deze drollenkoning.

Ayaan is trouwens niet de enige die zich *kuch* volgens sommigen hier hard of anti uitspreekt: Brigit Gabriel, Wafa Sultan (beiden uit de States), en Nahed Selim (Nederland) kunnen er ook wat van. En er zijn er meer.

Zachte heelmeesters maken immers stinkende wonden: die tijden zijn voorbij! Deze lieden kennen geen genade, dus een koek van eigen deeg - geen andere wang - lijkt me niet meer dan logisch en gezond.

wopper | 23-04-07 | 16:18

Nu laten ze hun ware aard zien die zgn matige moslims in amerika.
Prachtig gedaan van Hirsi ali. Ze weet die gietenneukers wel uit hun tent te lokken.
Hirsi ali wordt/ is de een van de grootste voorvechters van onze westerse vrijheid! Niets anders dan respect voor deze grote moedige vrouw.
Amerika moet erg trots zijn met zo.n personality.
Wij zitten hier met Geert Mak.
Mijn God waar gaan we naar toe

barones | 23-04-07 | 16:15

@guru?

Ik zou niet weten wat haar persoonlijke gewin is om zo hoog van de toren te blazen.. Het boeit me overigens niet...

Waar het mij om gaat is dat wat Ayaan zegt, een slap aftreksel is van wat die übergeyle relifanaten wel niet over ons "de ongelovigen" prediken.
Zoals het altijd gaat met relifanaten.. het is "one-way traffic". Laat je nooit kritisch uit over een volledig gefantaseerd en vervolgens weer volledig verkeerd geinterpreteerd boek over Mo en zn wilde avonturen want dan krijg je letterlijk het mes op je strot... Er is geen discussie.. slechts ruimte om wat doodverwensingen / fatwa's uit te spreken.. Lekkere lui.. Kansloos..

de melkboer | 23-04-07 | 16:15

Nifelheim 23-04-07 @ 16:09
Nee hoor, als ze zich onzeker voelden hadden ze zich in de 1375 jaar na Mohammed wel een keer gemoderniseerd.

Klaverjas | 23-04-07 | 16:13

Zoals ik al een keer had voorgesteld.. laten we de moslims gewoon eens negeren... altijd weer de islam....

Scirea | 23-04-07 | 16:13

@van Maerlant 23-04-07 @ 15:57
Daarin heb je helemaal gelijk. Het is dan ook belangrijk dat mensen weten wat hun rechten zijn en hoever ze die kunnen uitrekken. In de VS heb je veel van die clubs die meteen op hun achterste benen staan als aan burgerlijke vrijheden wordt gerommeld, zelfs de NAACP heeft het ooit opgenomen voor de KKK omdat ze geen mars mogen lopen. Zie je het hier voor je, de CGB die stelling neemt voor de NVU? Hier in Europa lopen we alles maar te verkwanselen.

sjaakdeslinksesul | 23-04-07 | 16:12

Vreemd dat westerlingen lachen om godsdienstgrappen en moslims meteen beginnen met doodsbedreigingen.. Voelen zij zich misschien toch onzeker over hun godsdienst?

Nifelheim | 23-04-07 | 16:09

@de melkboer: Ja, maar elke manier om de massa te beïnvloeden wordt door machthebbers gebruikt. Het is met het gristendom al niet veel beter gesteld.
Wat er werkelijk bij Ayaan achter zie is iets heel anders dan het lijkt, ze is niet voor niets ineens verhuist naar een conservatieve denktank.

guru? | 23-04-07 | 16:04

'als je het probeert te begrijpen'. Maar zoniet, zoals ieder nuchterdenkende reaguurder, dan zal een van die MOSLIMLAFFARDS je wel ff helpen begrijpen. Ga een maagd mishandelen of zeau!!!

R. Jeremy | 23-04-07 | 16:00

zofrix 23-04-07 @ 14:49 Ja, dood aan Amerika, dood aan Israël, dood aan de infidel, allemaal heel genuanceerd. Ik begin zo langzamerhand de neiging te krijgen om de eerste de beste theedoek die ik tegenkom een mep te verkopen. Heel genuanceerd natuurlijk, dat dan weer wel...

Shani | 23-04-07 | 16:00

@Indoneesje 23-04-07 @ 15:45

Zoiets kwam er bij mij ook naar boven.

bruinspruit | 23-04-07 | 15:59

En als dan straks Amerika terugslaat, gaan we weer janken dat we zulke sieluge moslims zijn. Allemaal de schuld van die rotjoden.

Hadjewat? | 23-04-07 | 15:59

"Islam is a very merciful religion if you try to understand it"

Toch typisch hoe voor problemen met de Islam altijd maar één oplossing is: MEER islam :( Echt, lees al die islamo kneuzen er maar op na. Heb je problemen met de leer, dan ben blijkbaar nog niet genoeg gehersenspoeld.

@ Pablo's ijscocar 23-04-07 @ 14:46

"Zij heeft gewoon iets gevonden wat geld opleverd."

Als jij nou gewoon op school had opgelet, had je normaal foutloos Nederlands kunnen schrijven, en misschien ook iets kunnen doen wat geld op zou leveren. Ik begrijp dat de vormen van werkwoorden best ingewikkeld zijn maar dat heb je toch echt nodig als je later naar de grote school gaat.

1nfidel | 23-04-07 | 15:57

Boeit toch niet...

zeveroare | 23-04-07 | 15:57

sjaakdeslinksesul 23-04-07 @ 15:50

Sjakie, ik snap je redenering wel, al om 15:13 ;) , maar lang niet iedereen is een assertieve slinkse sul. Het gaat om het intimiderend effect, het ontradend karakter, de zelfregulering die ermee optreedt, en als je al niet tegen een veroordeling aankijkt als je je mond nog opentrekt, het nieuwe morele gelijk waarmee de azijnpissers straks staan te zwaaien. Kan je ook nog vertellen dat in België alvast Laurette Onkelinx staat te springen om dat in Belgisch recht om te zetten, en die übertrüt is wel minister van Justitie.

van Maerlant | 23-04-07 | 15:57

Leuk die reacties van de Amerikanen... Mohammed een vredelievend persoon whaha... echt he.

Mo Zaiek | 23-04-07 | 15:56

@Warner@ 15.50

Om iets onder de aandacht te krijgen van het grote publiek,is dat de methode om aandacht voor je missie te krijgen. Het gaat mij niet om de manier ,maar om de boodschap en daar ben ik het grotendeels mee eens. Vooral wat betreft haar standpunt over vrouwen besnijdenis en andere onderdrukkingen van de vrouw.in het moslim geloof.
Jij niet?

piquant | 23-04-07 | 15:55

een soort arabisch nekschot dus ?!? ... ahhhhhhhhhhh ...

Draaitafel Demagoog | 23-04-07 | 15:53

@van Maerlant 23-04-07 @ 15:33
Ja mijn beste, omdat politici dom zijn en hun goede wil stuit op juridisch scherpslijperij en praktische uitvoerbaarheid. Onwerkbaar, neem dit stuk:
"publicly condoning, denying or grossly trivialising the (hate) crimes, directed against a group of persons or a member of such a group defined by reference to race, colour, religion, descent or national or ethnic origin when the conduct is carried out in a manner likely to incite to violence or hatred against such a group or a member of such a group."
Goed, neem je dit letterlijk dan mag je dus niet meer lachen om een ontplofte hakbar. Maar bewijs maar eens dat je daarom lachte, dat het zijn geloof was waarop je je spot baseerde en dat met je reactie een kiem van haat gezaaid wordt.
Ik zal nog wat verder gaan: ik vind dat alle moslims doodgemaakt moeten worden. Strafbaar? Nee waarschijnlijk nog steeds niet. Als virtueel persoon hier kun je sowieso al twijfelen aan het waarheidsgehalte van mijn posts. Zoveel van wat ik post is onzin dat je al niet meer van een oprechte persoonlijke mening kunt spreken. Daarnaast roep ik wel op tot het doden van moslims, maar waarom zou iemand mij serieus moeten nemen? Wil je echt hard maken dat ik een oproep tot het doden van alle moslims hier plaats, dan moet je zoveel bewijzen tegen me verzamelen, dat het praktisch niet mogelijk is om tot een veroordeling te komen.
Alle tegenstrijdigheiden moet je uitsluiten, en één enkel opmerking als "ach, eigenlijk zijn moslims best lief" is al voldoende om zo'n aanklacht in een ander daglicht te stellen.
Nee dhimmi-politici kunnen veel slechte dingen willen, maar de vrijheid van meningsuiting roeleert.

sjaakdeslinksesul | 23-04-07 | 15:50

@van Maerlant 23-04-07 @ 15:48

Plezant!;)

Big Ern | 23-04-07 | 15:50

@piquant 23-04-07 @ 15:47
in haar anti is ze nogal extreem, vind ik

Warner | 23-04-07 | 15:50

Big Ern 23-04-07 @ 15:42

't es de lotsjte!

van Maerlant | 23-04-07 | 15:48

@ lekker moeder 23-04-07 @ 15:36
Tuurlijk, dat is het mooie van het plan.

Teen | 23-04-07 | 15:48

@guru? 23-04-07 @ 15:39

Islam..? Vredelievende geloofsovertuiging verantwoordelijk voor menig oorlog, conflict, armoede en verdriet..

de melkboer | 23-04-07 | 15:47

1. Ik haat de islam
2. Ik ben moslim moe
3. Ayaan heeft meer hersens dan menig andere geitneukert in de woestijn
4. Laat alle moslims een geit neuqen
5. Laat alle moslims zichzelf eens opblazen
6. Islam ies achterlijk
7. Islam ies kut
8. Hakbars ga een deaud
9. Eindstand: Ik ben opnieuw moslim moe -_-'

Indoneesje | 23-04-07 | 15:45

Als de hakbarretjes slim zijn, laten ze het kind gewoon lopen. Maar dat zijn ze niet, dus wordt ze vroeg of laat wel gepakt, hoe treurig ook. Nog treuriger voor de grootste middeleeuwse groepering is dat er dan OF een global anti-moslim-bash dag komt of 20 soortgenoten van Ayaan die opstaan en het ze echt lastig gaan maken. Verder is het nieuws van Toontje inderdaad een stuk belangrijker!

JudgeJuly | 23-04-07 | 15:43

@van Maerlant 23-04-07 @ 15:40

Ik ken nog ene Gigippekke in Molenbeek......

Big Ern | 23-04-07 | 15:42

religion is the root of all evil, je weet toch?

Patrick Zweedsey | 23-04-07 | 15:41

Big Ern 23-04-07 @ 15:35

Nah, we hebben er wel eentje gehad die undercover het fundamentalisme in Molenbeek blootlegde, maar dat vergelijken met AHA zou die laatste onrecht aandoen zijn. Hier een linkje met het laatste nieuws uit den Belgique, ook aangekaart door een immigrante; met de Brusselse 'rassenwetten' zijn dat uiteindelijk nog de enigen die hun mond kunnen opendoen, want dat kan dan weer geen racisme zijn. Nu zou je verder kunnen denken en zeggen, als zij mag zeggen wat ik niet mag zeggen is dat discriminatie, maar dat zeggen zal wel weer strafbaar zijn, dus laat ik nu gewoon dat linkje maar geven:

www.brusselsjournal.com/node/2071

van Maerlant | 23-04-07 | 15:40

Ayaan: vuil stuk gereedschap om haat en tweestrijd te zaaien

guru? | 23-04-07 | 15:39

@piquant 23-04-07 @ 15:34
eens en niet eens

Warner | 23-04-07 | 15:39

@van Maerlant 23-04-07 @ 15:33

In belgique hadden jullie toch ook een soort hirschi ali?

Big Ern | 23-04-07 | 15:35

@Cool99 @ 15.19
Wat heb ik de pest aan kinderen die aan de meester vragen of Jantje niet de klas moet worden uit gestuurd. bah!! heb je er last van.?

Ayaan houdt haar rug recht en strijdt tegen het kwaad van het zgn vredige geloof.
Gelukkig zijn er mensen zoals zij en zij verdient daar alle steun voor die mogelijk is.

piquant | 23-04-07 | 15:34

sjaakdeslinksesul 23-04-07 @ 15:13

Denk je werkelijk dat die wetgeving is bedoeld om geen effect te sorteren? Hier een link waarin het EU-typedocument zit vervat:

www.brusselsjournal.com/node/2066

van Maerlant | 23-04-07 | 15:33

@TyfusLeijer 23-04-07 @ 15:21
Weet ik, dat bedoelde ik ook met die selectieve toepassing. Maar mijn punt blijft overeind staan, de mogelijkheden om je te beroepen op de vrijheid van meningsuiting zijn en vervolging te omzeilen zijn legio. Dus als "bang zijn voor islam" strafbaar wordt, dan zing je het en dan is het opeens een kunstuiting en niet langer strafbaar, of zet je het tussen aanhalingstekens en dan is het een quote van je buurman. Nogmaals, het is helemaal niet zo makkelijk om iemand op grond van een uitspraak te veroordelen, ook niet met deze nieuwe wetgeving. Praktisch onuitvoerbaar initiatief dus.

sjaakdeslinksesul | 23-04-07 | 15:32

@Big Ern 23-04-07 @ 15:23

Je mist er niks aan. Ze zijn daar echter wel een stuk vriendelijker dan degene die wij hier krijgen.

McF*ck™ | 23-04-07 | 15:31

-weggejorist-

Allahisflikker | 23-04-07 | 15:30

Met haar dicht genaaide snee in de USAaiii.

Bornloser | 23-04-07 | 15:29

met zo'n geloof heb je geen duivel meer nodig wat een stelletje lustsers

protonplof | 23-04-07 | 15:28

Ayaan is een vliegtuig, dan mag ze zichzelf fijn het witte huis invliegen oid. Zo zijn de fundi's ook weer tevreden.

fweddy | 23-04-07 | 15:28

Nou, die Amerikanen hadden toch zo'n grote bek dat Nederland zo spastisch deed rond Jaan? Nu ervaren ze zelf, zoals wij in het verleden, hoe die 'vrijheid van meningsuiting' uitpakt als je kritiek hebt op de Islam, zoals jaan die bezigt. Koekje van eigen deeg.
Nu eens kijken hoe consequent die Amerikanen zijn. Ik vrees dat ze haar proberen te lozen.

Schoorsteenveger | 23-04-07 | 15:27

Kleines Arschloch 23-04-07 @ 15:22
Het is meer praktisch, zo duurt het net iets langer voor je door hebt dat je horloge gejat is. Maar voor de rest zijn het prima mensen.

Teen | 23-04-07 | 15:25

Nu mevrouw zoveel centjes aan haar opinies overhoudt, zou zij in ieder geval
wel zelf de kosten van haar beveiliging moeten betalen.

mark twain | 23-04-07 | 15:24

@McF*ck™ 23-04-07 @ 15:21

Sorry, maar ik kom niet in die landen.

Big Ern | 23-04-07 | 15:23

@Teen
Nee nee nee, geen handen schudden. Dat is zeauuuuuu respectloos!

Kleines Arschloch | 23-04-07 | 15:22

@cool99 23-04-07 @ 15:19

off topic:
Kontelikker!

Big Ern | 23-04-07 | 15:21

@sjaakdeslinksesul 23-04-07 @ 15:13
Lees eerst eens de linktips van controle 23-04-07 @ 15:02
.
Er zijn nieuwe wetten vanuit Brussel die dankzij Engeland een uitzondering hebben gemaakt voor de "Dood de Christenen" want dat is toegestaan en "bang voor islam" is zuiver racistisch.
Er staan ons leuke tijden tegemoet te komen waarin normale burgers worden eauverleaupen door racistisch religieuze mafketels.

TyfusLeijer | 23-04-07 | 15:21

@Big Ern 23-04-07 @ 15:18
Ja dat is in hun thuisland gebruikelijk. Niet dat ik hte goed praat, ze moeten zich immers gewoon aanpassen en dus niet afdingen. Wij passen ons toch ook aan als we in hun land zijn. Hier dingen wij niet af en daar wel zoals gebruikelijk is.

McF*ck™ | 23-04-07 | 15:21

Zijn was toch de dochter van Magan, die de broer was van Hassan die een neef had die Hammie heette, welke weer een postbode had waarvan de naam willum was...?

toch..?

QB (ja die.....) | 23-04-07 | 15:20

@windoosiksp 23-04-07 @ 15:13
Typen ook blijkbaar.

sjaakdeslinksesul | 23-04-07 | 15:20

Waarom gaan al die fundi's altijd op de troon van Allah zitten? De arrogantie. Als Allah haar zo graag dood wil hebben zorgt hij er toch wel voor dat ze getroffen wordt door een bliksemschicht of een ijsblok dat van een vliegtuig valt.

Flodder | 23-04-07 | 15:20

Wat een leeg geloof hebben ze toch. Er zijn anderhalf miljard moslims op de wereld en dan vrezen ze deze zachtaardige, frele, bijna fluisterend sprekende vrouw.
Een beter sein van onvermogen is bijna niet uit te drukken. Ik denk dat Ayaan en haar ideeen een langere adem hebben, dan de Islam. Hou vol, Ayaan en spread the word.

jimmy | 23-04-07 | 15:19

Verschrikkelijk die off-topic posts elke keer.
Kunnen die a.u.b worden verwijderd?
Mazzeltov 23-04-07 @ 14:45
-edit nee, wordt zelfs een topic -

cool99 | 23-04-07 | 15:19

@Teen 23-04-07 @ 15:09

Grabbelen voor een kwartje en die hufters staan nog af te dingen bij mn 5 jaar oude zoontje....

Big Ern | 23-04-07 | 15:18

@bolkedebeer 23-04-07 @ 15:09

Als ze nog een jaartje of 10 a 20 wachten kan ze in Nederland worden berecht...

Scirea | 23-04-07 | 15:16

@ Kleines Arschloch 23-04-07 @ 15:13
Nee, maar door hem heb ik het licht wel gezien. Je komt gewoon verder als je af en toe een moslim knuffelt. Je moet hem alleen geen hand geven.

Teen | 23-04-07 | 15:15

@MK

IP banned, ik teer op een Proxy servertje.

:)

RokuStrikesAgain | 23-04-07 | 15:15

@controle 23-04-07 @ 15:02
Onzin gast, er zijn altijd mogelijkheden om dit soort verboden te omzeilen, daar verandert selectieve wetgeving niets aan.
"Dood alle moslims", strafbaar ja of nee? Nee, want het staat tussen aanhalingstekens en kan zodoende een aangehaald citaat of tongue-in-cheek opmerking voorstellen.
Dood alle moslims, dit dan strafbaar? Nee, want het vormt onderdeel van deze reactie, waarvan de strekking niet is om op te roepen tot volkerenmoord.
Sjaak zegt: dood alle moslims, wel strafbaar? Nee nog steeds niet, denk ik...

sjaakdeslinksesul | 23-04-07 | 15:13

@windoosiksp 23-04-07 @ 15:13
Waarom 2x?

McF*ck™ | 23-04-07 | 15:13

De grap van dit alles is dat Ayaan Hirsi Ali tegenwoordig nog maar weinig hoeft te zeggen over de islam om de gevaren van deze religie bloot te leggen. Bij elke scheet vliegen de bedreigingen en fatwa's haar om de oren. Wat haar gelijk alleen maar verder bewijst: deze religie is intolerant en gevaarlijk. Je ziet het hier ook aan de reacties: al haar tegenstanders schelden of wensen haar dood. Over de inhoud hebben ze het liever niet.

@Teen
Sharon Kroes is it you?

Kleines Arschloch | 23-04-07 | 15:13

-weggejorist-

windoosiksp | 23-04-07 | 15:13

-weggejorist-

windoosiksp | 23-04-07 | 15:12

@RokuStrikesAgain: Met mij is alles goed. Dank je wel. Nieuwe naam? Ben je geband dan ooit? Of ben je net terug uit Guantanamo? ;-0

Mokum Kosher | 23-04-07 | 15:11

Lekker doorgaan zo mevrouw Magan, het gebeurd toch niet maar ik zou wel een stop willen zien op dat zogenaamde actie-uit-naam-van-de-islam gedoe (lees kinderachtig gedrag).

Vind verder dat de heren Geenstijl heel wat minder genuanceerd mogen zijn over dit soort fratsen van onze bebaarde broeders. Of zit de schrik van Ertan er nog goed in?

Kop op heren! Scherp blijven!!!

Barranquilla | 23-04-07 | 15:11

... nu alleen nog maar een keurig islamitisch land zien te vinden.

bolkedebeer | 23-04-07 | 15:09

Ze hebben allemaal zo'n hekel aan de westerse samenleving, maar drie keer raden wie er volgende week maandag vooraan staan bij de grabbelton.

Teen | 23-04-07 | 15:09

@MK

Joffie? Alles is idd toffie :).

Met jouw?

RokuStrikesAgain | 23-04-07 | 15:08

*zwaait*

yorrik | 23-04-07 | 15:06

Hoe meer ze Ayaan bedreigen, hoe meer ze haar gelijk geven.

Willy Vanilly | 23-04-07 | 15:04

Volgens Iranse president Alsmunfietsisgejat van vorige week moet iedereen op deze wereld moslim worden of geweaun deaud.
Hou een sop, suffe baardmuzzels met je geweldadig boek van de pedeaux proleet (szmh).

TyfusLeijer | 23-04-07 | 15:04

@Teen 23-04-07 @ 15:00
Ik zou ze ook allemaal, nou niet allemaal, maar wel veel, dood willen knuffelen

derkcs | 23-04-07 | 15:03

@RokuStrikesAgain: Wow Roku dat is een tijd geleden.. Alles joffie?
@de melkboer: Ik weet het beter. Hij poept uit zijn mond! Dat is wat er uitkomt.

Mokum Kosher | 23-04-07 | 15:03

Tjonge wat een verrassing, dit had ik nou nooit verwacht.

bruinspruit | 23-04-07 | 15:03

@wopper 23-04-07 @ 14:57
Mooi staaltje poëzie

McF*ck™ | 23-04-07 | 15:02

Eindelijk de verklaring: als je gek bent in een moslim land dan blijf je leven de rest wordt afgemaakt. Pleuris dat ik daar nou zelf niet op gekomen ben.

derkcs | 23-04-07 | 15:01

Ik hou van Moslims en wil ze eigenlijk allemaal wel knuffelen.

Teen | 23-04-07 | 15:00

@Mokum Kosher

Makemy.com is geboren zonder voorplantingsorganen.. Hij pist via zn reedt..
Best lullig...*kuch*

de melkboer | 23-04-07 | 14:58

@MK

Wow dude, je bent wel erg geradicaliseerd.

RokuStrikesAgain | 23-04-07 | 14:57

Aan de Pittburghse mosselman Fouad ElBayly,

Oh gij, grote hufter van maangot allahdjin, moge got Sin uit het oude Soemerië uit de dood herrijzen om jou, goddeloos fapsel uit de onderwereld, een langzame deaud te doen sterven...

Jij, slangenserpent uit de krochten van de hel, denk niet dat jullie tribale fundi doodscultus zal overwinnen.

Ik, wopper, voorspel jou, breindode lutser in het kwadraat, dat jullie dagen zijn geteld en jullie schaamteloze vrouwenonderdrukking door de hele wereld zal worden gezien en bestreden.

Sterf, stuiptrekkende zandvlo! Verdwijn uit m'n ogen! Nooit zal ook maar 1 mm van Dar-al-Harb in jullie onreine klauwen komen.

De uitholling en uiteindelijke vernietiging zal uit jullie eigen midden komen: de opstand van jullie vrouwen is aanstaande.
Het is afgelopen, jullie stompzinnige doctrine in jullie knoran zal als een plofkip in je eigen face ontploffen.

Handen af van Ayaan... wij vrijdenkende strijders zullen jullie koppen doen rollen, achter elke rots, in elke tunnel, onder elke steen zullen we jullie vinden en vreesch dien dag, uitschot der aarde.

wopper | 23-04-07 | 14:57

@ makemy.com 23-04-07 @ 14:49

Achterlijke hakbar.
Een achterlijke religie kan men niet genoeg bekritiseren.

solidstate | 23-04-07 | 14:56

@paranoia 23-04-07 @ 14:53
Nieuws gelezen? Overal in Europa neemt het aantal asielzoekers af, behalve in Nederland. Vooral afkomstig uit Irak en Somalie.

sjaakdeslinksesul | 23-04-07 | 14:56

@makemy.com: je bent kortzichtig! Hopelijk halen ze jouw klit of penis ook een keer weg.

Mokum Kosher | 23-04-07 | 14:55

Pablo's ijscocar 23-04-07 @ 14:46
Als het zo lag dan had half nederlands marokko in haar voetsporen getreden, die lui doen alles voor geld.

Don Fappo | 23-04-07 | 14:55

"Islam is a very merciful religion if you try to understand it".

Bwahahahaa!! Nog nooit zo'n fantastische grap gehoord...

de melkboer | 23-04-07 | 14:55

makemy.com 23-04-07 @ 14:49
Hirsi Ali is meer nederlander dan menig bicultureel woordvoerder en/of politicus. Dat ze nu in de VS zit mogen we onszelf aanrekenen en wat gepaste schaamte mag best getoond worden door onder meer haar blijven steunen.

Koekje-dr-bij? | 23-04-07 | 14:55

@ Bill Bixby 23-04-07 @ 14:46
Een kneus dat ben jij.
Achterlijke hakbar.
Een achterlijke religie kan men niet genoeg bekritiseren.
Jij zegt het noodlot tarten dat zegt dus genoeg over die ideologie als je kritiek heb.
Jij bevestigd met je domme reactie precies waar het om gaat.

solidstate | 23-04-07 | 14:55

Hoeveel moeten er nog komen, hoeveel moeten er nog gaan ;-)

Overigens is het succes van Ayaan ook in Somalie niet onbekend gebleven.

Ze behoren tot de grootste groep asielzoekers... Kennelijk is Nederland de springplank naar een rijk en veilig leven over de ruggen van anderen uiteraard en op kosten van de staat.

Dan kun je toch wel wat respect hebben voor onze Nigeriaanse vrienden, die doen tenminste nog moeite om je op te lichten. Maar komen niet naar Nederland.

paranoia | 23-04-07 | 14:53

Die foto lijkt wel de nieuwe cd-hoes van Puff Daddy.

Teen | 23-04-07 | 14:50

Toevallig heb ik wel haar boek gelezen en ze heeft nogal wat meegemaakt. Een normaal mens zou al 25 keer gillend gek (lees: een vliegtuig) geworden zijn. Maar Ayaan gaat gewoon door met haar missie. En alhoewel ze inmiddels wat ongenuanceerd overkomt, ze vecht wel voor de emancipatie van de moslimvrouw. En daar kan ik ook volledig achterstaan. Beetje respect verdient ze ook wel.

zofrix | 23-04-07 | 14:49

Kunnen we AHA haar nederlanderschap niet afnemen voor het in dienst treden bij een vreemde mogendheid. Ik word zeau moe van die gefrustreerde, letterlijk en figuurlijk klitloze doos

makemy.com | 23-04-07 | 14:49

Ze heeft het allemaal aan zichzelf te danken..
Moest ze maar geen moslima worden toen ze geboren werd..
Je weet toch als je voor de islam kiest je de doodstraf verdient als je afvallig wordt..

Swedish Chef | 23-04-07 | 14:48

lol@ Mazzeltov 23-04-07 @ 14:45 dat wordt weer lachen zometeen op GS, bedankt voor de tip.

LoL @ Sévèke | 23-04-07 | 14:47

Zij heeft gewoon iets gevonden wat geld opleverd. Laat haar nou lekker de Islam bashen. Als ze meer had verdient met het verhuren van waterfietsen in Antalya was er nooit een probleem geweest.

Pablo's ijscocar | 23-04-07 | 14:46

Ik betaal liever voor haar bescherming dan voor al die teringhooligans van Ado die elke keer weer bakken met geld kosten. Die tere moslims moeten niet zo zeiken. Staat er niet in de Qo'ran dat alle niet moslims dood moeten?? Nou dan! Wie de bal kaatst kan hem verwachten. Ayaan heeft gewoon gelijk. Ze klagen liever haar aan in verband met haar film dan dat ze serieus nadenken waarom de islam zoveel vrouwenhaters kent. AYAAN U RULE!

Mokum Kosher | 23-04-07 | 14:46

persoonlijk vind ik haar een kneus... die haar afkomst beu is en dit het wil goedmaken met haar noodlot tartende bullsh*t

Bill Bixby | 23-04-07 | 14:46

offtopic:
Marokaanse jongerenprobleem bestaat niet. Het komt door drinkende autochtone tieners die ruzies veroorzaken waarna marokaanse jongens voor de rechter komen. We zijn er uit!
Courtesy of Vara`s-totaal-niet-linkse-multiculturele debat.

Koekje-dr-bij? | 23-04-07 | 14:44

Die hakbars geven haar toch geen subsidie, dan moet je ook niet zo aangebrand raken. Daarnaast is het haar beroep bedreigd te worden.

M299 | 23-04-07 | 14:43

waar walen ze uberhaupt het gore lef vandaan om nog in de us of a te blijven wonen?

preston spears | 23-04-07 | 14:43

LOL je zou maar een radicale moslim zijn en in amerika wonen en dan NOG zo'n grote bek hebben, dat is een verkapte zelfmoord.

LoL @ Sévèke | 23-04-07 | 14:43

Alleen maar in een Islamitisch-land. Ik accepteer ook alleen dat als ik berecht wordt, mijn vader de rechter is. Anders is het uiteraard nooit een eerlijk proces.

ViagraFalls | 23-04-07 | 14:42

Ze zijn nogal vlug woedend, die moslims. Kort lontje?

Neuken geen bezwaar | 23-04-07 | 14:42

Ik zet 10 euro op vliegtuig.

Koekje-dr-bij? | 23-04-07 | 14:42

Hoe krijgen ze haar in een ander land?
Het enige wat ze kunnen proberen is kapot schieten...
Ontvoeren gaat echt niet lukken...

RedScorpion | 23-04-07 | 14:42


Mooie cover geworden.....

Zo zie je maar weer, ook in de engelse taalgebieden hebben moslims een heel kort lontje.......

hoelahoep | 23-04-07 | 14:41

Mooi, scheelt weer NL belastinggeld...

doodvanbierlala | 23-04-07 | 14:41

ieslam, niet te vreten!

solidstate | 23-04-07 | 14:41

Ayaaan is liev!

Miggerd | 23-04-07 | 14:41

In ieder geval is die militante moslim daar, heel legaal, zwaar bewapend.

Lafayette | 23-04-07 | 14:40

Ja, wilders kan ook al niet meer naar het buitenland om zich veilig te voelen....

DasDude | 23-04-07 | 14:39

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken