Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

"Telegraaf 1 powned Telegraaf 2"

pownedbywakkerned.jpgDe TROS en Max krijgen er een geduchte concurrent bij. Zo is het de grootste krant van Nederland met 60-plus publiek dat nog volgzaam overal lid van wordt, gelukt 50.000 lidmaatschappen cadeau te doen. Gefeliciflapstaart. En dat in slechts twee weken tijd. *zuurbekjes mode on* HA HA Stakkers! GeenStijl is al twee maanden bezig en moet er nog 15.000. Jullie gaan het nooit halen. De teller staat nagenoeg stil. p0wned! *zuurbekjes mode off* Want natuurlijk gaan we het gewoon halen. Onder meer dankzij onze gisteren gelanceerde grote club actie. Gewoon iemand anders lid maken en je eigen contributie terugverdienen. Je hele elftal lid maken mag ook. Levert je toch mooi 57,20 euro op. Breiclubjes zijn overigens uitgesloten van deelname, evenals de Weight Watchers, korfbalverenigingen en de bond van plattelandsvrouwen. We moeten immers aan ons profiel denken, voor het geval minister Plasterk straks moet kiezen tussen PowNed en Wakker Nederland. Verder is iedereen welkom. Het enige wat je moet doen is het nieuwe lid jouw lidmaatschapsnummer laten opgeven als referentie. Dat kan op deze pagina. Op die manier weten we dat het nieuwe lid afkomstig is van jou opdat wij zo snel mogelijk de centjes kunnen overboeken. De netwerkgeneratie verdient immers ook een stem in het publieke bestel. Juist nu!

Reaguursels

Inloggen

Geenstijl, waarom maken jullie niet gewoon het lid maken gratis, in plaats van het geld teruggeven aan degene die je lid maakt? of betaal playboy, zodat elk nummer ( dat ongeveer 5 nogiets kost) zodat iedereen die playboy koopt lid word van PowNed. krijg je snel die leder erbij!

.sQuare_ | 05-03-09 | 11:35

Het zal mij niets verbazen als de teller minder aangeeft dan het werkelijke aantal... tis immers GeenStijl... :P

frutsel | 05-03-09 | 10:52

Al 37000 leden.
Beter is: pas 37000 leden en dat zijn er 36000 te veel.

Koningsluis | 04-03-09 | 14:18

ik wist niet dat de krant zoveel abonnee's in 2 weken uberhaupt kon krijgen.
Telegraaf doet het aardig, hoewel alle kranten hun oplage zakken en reclamegelden minder worden. Hoog verloop dus, of veel mensen met proefabbonnementen, steeds weer een proefabo nemen...

wiip | 04-03-09 | 13:51

@freshclash als je nog stickers moet, ik ga mijn buurt er niet mee bevuilen. Hebben?

NR3 | 04-03-09 | 12:37

Waarom huren jullie niet een paar uitzendsletten in? Zet ze in de grootste winkelcentra waar de schooljeugd voorbij komt.

Ik heb het voor jullie geprobeerd bij m'n vriendin maar zij vindt Powned en VOORAL Rutger "stom".

Jullie zijn er nog niet, ik zie mijn geld graag terug in april.

NR3 | 04-03-09 | 12:36

Beetje flinke linkse organisatie met veel leden wordt gewoon massaal lid en zegt einde maart gewoon net zo massaal weer op.

dikkegek | 04-03-09 | 11:58

Powned is powned by dode boom, gewoon omdat het kan. Maar gewoon nog alle vertrouwen dat we 'hut' gewoon gaan halen voor 01-04.
Maar waar ik verder veel te weinig reaguurder over hoor: GS is GS niet meer.
GS doet teveel aan zelfbevlekking met al die Powned oproepen. Ze komen niet meer toe aan dat wat GS zo groot heeft gemaakt. Namelijk kritisch, sjoernalistiek en humor combineren. Dus GS redactie: wordt eens wakker en bedien je hondstrouwe publiek, in plaats van op twee paarden te wedden. Schoenmaker blijf bij je leest. Wanneer gaan jullie bijvoorbeeld nu eens de belofte waarmaken: "Hé de Crem, we gaan je slopen, lalalalalalalalala?" Met andere woorden: Ga aan het werk!!

vogel aars | 04-03-09 | 10:25

voor de mensen zonder lidnr: kijk op je bank of het geld al is afgeschreven. Zo ja: daar staat ook het nummer in.

Quacka | 04-03-09 | 08:02

incest

talpatien | 04-03-09 | 00:21

Ik kan dus 50 mensen lid maken en ze zelf vervolgens het lidmaatschap teruggeven...

Bubba | 03-03-09 | 22:36

Ben lid van PowNed vanaf de eerste week, maar begin nu al te twijfelen aan dit initiatief. In eerste instantie moest ik keihard lachen en gun ik GS die kans om ass te kicken. Maar wat de Televaag flikte door mensen gratis lid te maken vond ik al suf, en nu aapt Geenstijl ze na, beetje heel erg jammer. Nu zou zelfs de meest overgewaardeerde band Kane ook een publieke omroep kunnen beginnen! Als ze een groot concert geven, daar 5,72 toegang voor vragen en iedereen een formuliertje laten invullen hebben zelfs zij binnen no time 2 uur per week Dinand Woesthoef op de televee.... gewoon omdat ze het kunnen! Dat kan nooit de bedoeling zijn van het publieke bestel!

Sydough | 03-03-09 | 22:30

Nah, vooruit, m'n vrouw ook maar gelijk lid gemaakt...
Alle stemmen gelden en ik gun t die gasten gewoon...
Ik weet t, ik ben te goed voor deze wereld!!

pappavan | 03-03-09 | 22:27

PowNed op Veronica had tot nu toe bij vlagen leuke vondsten maar verder is het zó braaf. Moet ook wel binnen het format van gastheer Veronica. En zo zal PowNed als het het vereiste ledental haalt, zich ook braafjes inpassen in het format van gastheer de publieke omroep. Laat maar.

Zoetwaterpanharing | 03-03-09 | 21:46

Jullie gaan het niet redden. En eigenlijk vind ik het niet eens zo erg, na 3 afleveringen met niks bijzonders erin. Stort die 5,72 maar weer terug, die stickers heb ik al weggepleurd.

Dr.Zeldenrust | 03-03-09 | 21:43

HAGELSLAG | 03-03-09 | 14:10
Hoe dat zo? Slaagt de VARA er dan wél in om GS.nl-achtige TV te maken?

E-loog | 03-03-09 | 21:23

Nou Botte, er nog steeds van overtuigt dat ze het gaan halen? Hehe, denk het niet he, tenzij ze het lidmaatschap gratis gaan weggeven (zoals ze nu dus doen....).

God Himself | 03-03-09 | 20:59

Zo ik krijg wel een nieuwsbrief al maar nog geen bevestigingsmail van dat ik lid ben dus met mijn refund id?

Kom op met die bevestigingsmailtje!!

soepmetballenjongen | 03-03-09 | 20:41

Zo. Ik heb Frau Schnübbels ook even lid gemaakt. Met gepaste drang en het proportionaliteitsbeginsel in het achterhoofd...

Herr Schnübbels | 03-03-09 | 20:27

Ben ik blij dat ik gekozen heb voor WN.

Barbatruuk! | 03-03-09 | 20:26

Ik ben sterk aan het overwegen om lid te worden, maar politieke programma's wil ik zien. Geen puberale "neuq-grappen" van Rutger. Plasterk een hoed geven daarintegen is geniaal. Ik wil PowNed, maar dan zonder puberaal gedrag, BNN bestaat nl. al.

jawell | 03-03-09 | 20:25

jemoetwat | 03-03-09 | 16:23:
Papier???
Wat ouderwets.
Maar ik heb dus ook geen papieren post van powned gekregen. Tja, als er meer mensen zijn, dan zou powned misschien allang boven de 50.000 zijn geweest...

Quacka | 03-03-09 | 20:14

Op welk rekening nummer kan ik het geld storten van alle mensen die ik overgehaald heb NIET lid te worden?

Grips | 03-03-09 | 19:53

Zo zie je eigenlijk dat de telegraaf het beter voor elkaar heeft dan jullie. Professionaliteit is schijnbaar toch van belang.

Jan Doedel Man | 03-03-09 | 19:43

't zou toch wel een teleurstelling zijn als Pwned 't niet gaat halen...

Jeklo | 03-03-09 | 19:38

*********************************ATTENTIE*********************************
Als de accuratesse van de stickermailing maatgevend is voor de organisatie, heb ik weining vetrouwen in PowNED.
.
Dus doem is in jullie mailinglist kijken waar m'n stickers blijven!!!

FreshClash | 03-03-09 | 19:20

Mijn vrouw is nu ook lid, ze weet het alleen nog niet :-)

[[[Mad.doC]]] | 03-03-09 | 18:47

Oh............... gaan we nu leden kopen?????

LoopseTeef | 03-03-09 | 18:31

O dat was al bedacht.

HeiligeEland | 03-03-09 | 18:27

Noemen jullie je Publieke Omroep Wakker NEDerland, fuseren jullie met de baas en hop: 70 000 leden..

HeiligeEland | 03-03-09 | 18:26

Roeke Toek

Inderdaad goed idee... ; eens zien wie nu die holle blaters zijn

Een Soort Iets | 03-03-09 | 17:49

GS: zet gewoon bij de naam van de reaguurder wie lid is... Zie je meteen wie alleen maar schreeuwen en niet echt in actie willen komen

Roeke Toek | 03-03-09 | 17:42

Mmh toch jammer, na die ''ikprikdebandenvandetelegraafwagenlek'' actie.

claris7 | 03-03-09 | 17:12

-weggejorist-

Ds. Smacht | 03-03-09 | 17:02

Powned zal toetreden in het publiekbestel ik zeg het je omdat het kan!

rocknrollmitch | 03-03-09 | 16:59

Lol, mijn zwaar gristelijke buurman is vijf powned stickers aan het verwijderen van zijn opeltje die die rechtse rakkers erop hebben geplakt vannacht.... Zal es vragen of ie ook lid wil worden...

Shakebeer | 03-03-09 | 16:44

Sway 16:01
Dat wel, maar ben pislink. Juist nu. Omdat het kan. Omdat het moet.

Libertarian | 03-03-09 | 16:42

AMSTERDAM - Rutger Castricum van GeenStijl stond vanmorgen vroeg op de stoep bij Wakker Nederland om de nieuwe omroep te feliciteren met zijn ruim 50.000 leden.

De verslaggever van het populaire weblog, die zelf met Powned probeert in het publieke bestel te komen, bood Telegraaf-hoofdredacteur Sjuul Paradijs vanmorgen vroeg een feestontbijtje aan.

De oprichter van Wakker Nederland heeft beloofd met een grote doos tompouces op de redactie van GeenStijl te verschijnen, op het moment dat ook Powned de benodigde 50.000 leden binnenheeft. Momenteel staat de omroep op bijna 36.000 leden.

------------------------------------
Dat bedoel ik. Binnenkort ongetwijfeld te zien op BNN 2.0 Je zal maar lid zijn...

Rekeozeb | 03-03-09 | 16:36

ik hoop dat GS het niet haalt. =)

Twigg | 03-03-09 | 16:27

Quacke lees 'ns voordaat je doet *bla bla* met een opgeheven hoofd en wijzend vingertje. Je nummer staat in de BRIEF. Je weet wel; papier met inkt.

jemoetwat | 03-03-09 | 16:23

Tsja, als je groot wil worden, moet je kleur bekennen. De Telegraaf doet dat kennelijk dus iets beter dan GS. En zeg eens eerlijk, met Prem, Rutger (ga ajb terug naar Radio Rijnmond!) en Herman Koch ga je de oorlog ook zeker niet winnen. Kan je net zo goed meteen vragen of Geert Mak en Clairy Polak ook gezellig aanschuiven. De profilering zuigt, mensen. De belofte is nu 'niet rechts, niet links, maar lekker tegendraads' ofzo. Daar hebben we bloody BNN al voor.

Abe Froman | 03-03-09 | 16:23

ehh ik heb geen nummer, maar ben wel lid geworden. Heb zelfs een bevestingsmail. Zo halen ullie het natuurlijk nooit...

Quacka | 03-03-09 | 16:08

Korfballers uitgesloten? Mooi moment om mijn lidmaatschap weer op te zeggen. Ik bekijk mijn beschaafd bloot voortaan wel weer gewoon onder de douche na de wedstrijd.

Jelle. | 03-03-09 | 16:04

Libertarian | 03-03-09 | 15:41
Gast! blijf je wel ademen..?

SwaY | 03-03-09 | 16:01

Fleischbaum: "De netwerkgeneratie verdient immers ook een stem in het publieke bestel. Juist nu!"
De netwerkgeneratie verdient een onafhankelijk netwerkm, Oen !!! Dat idote steuntrekkende parasiterende on-econmische on-ethische propaganderende verdomde KUDT-BESTEL moet afgeschaft worden. Oelewapper!

Libertarian | 03-03-09 | 15:41

De Grote Clubactie werpt iig wel zijn vruchten af tot nu toe :D

Dat zie ik graag :D

bolieman | 03-03-09 | 15:38

Ik krijg een beetje het idee,dat het met PowNed kat in 't bakkie is,omdat de vrij sympathieke minister Plassterk zich niet negatief over PowNed heeft uitgelaten.
Hoewel het Plassterk's portefeuille is,wordt de uiteindelijke beslissing genomen door beide trutjes Balkenende en Bos,waarbij als beide 'heren'goedgemutst zijn Rouvoet misschien ook nog een duit in het zakje doen.
Zowel Balkenende en Bos zijn sterk verweven met een paar publieke omroepen en die zitten niet op PowNed te wachten.
Dus niet de huid verkopen voor de beer geschoten is.

pielewaaier | 03-03-09 | 15:37

Ik ben als geenstijl lezert van het eerste uur ook nog geen lid. Iets met grootheidswaanzin en omlaag denderende content.

eierkoekfan | 03-03-09 | 15:20

Hier moest ie:

Het is bij de mediawet niet toegestaan om een 'affiliate'aktie op te zetten om leden te werven.
Althans dat verteldt iemand met grote kennis van het mediapark en alles daaromheen net aan mij.

Of is dit de manier om een goeie smoes te hebben om met WN samen te gaan?

grmbl | 03-03-09 | 15:16

Gemiste kans om korfballers uit te sluiten jongens. Zitten de lekkerste wijven en zijn vaak nog rechts ook. Ik wilde al proberen jullie enige paar vrouwelijke leden binnen te halen die geen tuinbroek dragen, maar helaas...

etui | 03-03-09 | 15:11

superjan | 03-03-09 | 14:45
precies, maar wat ik niet snap zijn de vele klachten van ik heb de brief niet gehad of nog steeds niet, ik heb m wel gehad met de bijgevoegde stickerts, kan het zijn dat er administratief wat fout is gegaan???....

paardenrimmer | 03-03-09 | 15:02

Cewl, want heb 5 leden in spé :) Dus ff snel die brief versturen

ApexAlpha | 03-03-09 | 14:58

Iedereen heeft een lidnummert uiteraard. Ik zal eens vragen hoe het zit.

superjan | 03-03-09 | 14:45

Welke brief? Is dat lid nummer alleen voor de eerste 25k ook? Superjan ?

ApexAlpha | 03-03-09 | 14:41

Ik ben benieuwd. Hoop nog steeds op een wonder

Dickstar | 03-03-09 | 14:39

lidnummer staat in de brief.

superjan | 03-03-09 | 14:38

Ehhhh. abonnement Televaag opzeggen en voor het uitgespaarde bedrag GS-zieltjes aanmelden?

Wamoje | 03-03-09 | 14:19

@jemoetwat | 14:09
Hogere algebra?

Jacobus Matamoros | 03-03-09 | 14:17

E-loog | 03-03-09 | 14:05
Ah euhn boertie.. Noh dan haddie wel euhn oander apparaat euhpakt om iehe kont te leugen.. groet'n uut .... jaaaaaaa?
*Zingt dan maar: Boer Harm uut Twente..

SwaY | 03-03-09 | 14:16

@Reaaalist | 03-03-09 | 10:44

Same here, wel welkom bij powned mail, geen lidnummer.. Ook niet in follow up spamruns. Jammer.

__dictatuur | 03-03-09 | 14:15

hahaha ik vind het wel prachtig. Daar staat GS dan. Al zo lang bezig en de Telegraaf doet het in 2 weken. Jammer boys!

Maar ach, zu zullen wel weer wat achtur de hand hebben ofzoau.

niet waar | 03-03-09 | 14:14

Kan het lidmaatschap van E-loog niet ingetrokken worden? N.a.v. zijn posts kan hij denk beter lid worden van de VARA.

HAGELSLAG | 03-03-09 | 14:10

Maar als jullie onverhoopt blijven hangen op 49.999, en het geld wordt terug geboekt, kost elk lid vanaf nu € 5,72 x 14.999 is toch al snel € 85.000.. Sjemig, zonde hoor.

jemoetwat | 03-03-09 | 14:09

Verzin maar een ander nummer lieverd, als ik je stem maar melodieus hoor klinken. A'dam? Den groote stadt? Neuh, das veul te eng. Kom hier bie ons koein?

E-loog | 03-03-09 | 14:05

E-loog | 03-03-09 | 13:34
natuurlijk kan dat.. ik ken alleen de tekst van het door u verzochte nummer niet? U begrijpt ook dat als u nog meer wensen heeft u ervoor moet betalen en naar Amsterdam moet ipv hiero...?

SwaY | 03-03-09 | 13:54

Ultra Rebel | 03-03-09 | 13:40
zou ik ook zeggen

paardenrimmer | 03-03-09 | 13:45

Voor Rutger's slappe geouwehoer en "beschaafd bloot" zijn 35.000 mensen te porren. De rest van de 1 miljoen unieke hits p.m. op GS komt dus voor iets anders.

koerbagh ® | 03-03-09 | 13:45

@superjan | 03-03-09 | 13:35
Was ik niet. PRITT Twitterde deze pagina. Deel dat alleen met jullie.

Ultra Rebel | 03-03-09 | 13:40

Nonnes | 03-03-09 | 10:06
oh? Wat mij betreft is ie contactgestoord maar goed. Doe mij Rut maar!

Stroopdoos | 03-03-09 | 13:38

E-loog | 03-03-09 | 13:27

overigens pleit ik ook voor een POP/PAP analyse van het bestuur

paardenrimmer | 03-03-09 | 13:35

geestig ultra rebel!

superjan | 03-03-09 | 13:35

SwaY | 03-03-09 | 13:28
Wel ff borsteltje over tang halen aub. Mijn uberarie heb ik gister laten scheren en bleken, dus wat fragiel momenteel. Wil je het ook met aandacht en liefde doen? En weet je zing er maar bij... iets in de trant van "als sterren aan de hemel staan".

E-loog | 03-03-09 | 13:34

@ SwaY | 03-03-09 | 13:27 ,

Ik bedoel meer van...... ik lees graag de reacties, maar loop er niet blind achter GS aan.

wcrol | 03-03-09 | 13:34

E-loog | 03-03-09 | 13:27
* loopt naar schuur en pakt waterpomptang..
ff bukken jonge..

SwaY | 03-03-09 | 13:28

wcrol | 03-03-09 | 12:47
'Ik ben geen hardcore GeenStijl fan, maar kijk wel dagelijks op de site'
.
*ziet geen babyhoofT
*1 zin, de eerste wel te verstaan... ROFLOL
.
Dit was de grap van de dag..

SwaY | 03-03-09 | 13:27

Tja wat is moeilijk: ik zou het een mooie klus vinden. Het stuk is goed als het bij je (identiteit) past, vandaar dat 1 t/m 3 idd belangrijk zijn. Doe je het niet, dan ben je aan het gokken. Kan ook goed gaan, maar als het echte werk begint, word je teruggeworpen naar stap 1 tot en met 3. Dus in die zin hoop ik dat GS die 50K leden haalt en dan alsnog heel strak stap 1 t/m 7 uitvoert.

ps: die tampon begint te irriteren, maar ik kan niet bij het touwtje. Help je even een handje SwaY?

E-loog | 03-03-09 | 13:27

E-loog | 03-03-09 | 13:11
zeker geleerd van het zeven stappen plan *lachende*
persoonlijk ervaren dat 1 tot 3 moeilijkst zijn, want als je dat al niet goed hebt lever je geen goed stuk in

paardenrimmer | 03-03-09 | 13:19

thanks gasten, hier heb ik wel wat aan.

superjan | 03-03-09 | 13:14

Ben vooral benieuwd hoe GS het aan gaat pakken. Plan van aanpak-tip:
1) Identiteit vaststellen: omschrijven wie/wat GS is;
2) Omschrijven waar GS goed in is, en waar niet in;
3) Omschrijven wie specifiek de doelgroep is;
4) Nagaan of die doelgroep groot genoeg is (voor idd minimaal 150K leden)
5) Vanuit die gevonden identiteit TV-formats schetsen
6) Die op GS.nl plempen en er vol op laten schieten.
7) Besluiten om al dan niet een ledenwerf-actie te beginnen

*oeps, jullie bij 7 begonnen en ik een 8-liner gemaakt*

E-loog | 03-03-09 | 13:11

@ jan
zie laatste post over bently's de heren boeren goed

paardenrimmer | 03-03-09 | 13:11

@ jan
de format die opgezet is op de site zou ik aanhouden, zij maken geenstijl gedeeltelijk tot wat het is,maar reaguurders ook, mij lijkt de redactie nu alleen op een stel gordo's die zichzelf vol willen vreten

paardenrimmer | 03-03-09 | 13:08

En nou hadden we met z'n allen nog wel zo.n schattig mooi rose truitje voor Rutger gebreid.. wat kan het leven soms toch hard zijn.

pielewaaier | 03-03-09 | 13:04

Gs, graag wat actiever leden werven! Heb geen zin om straks met de televaag op tv opgescheept te zitten. Laat die lekkere wijven die auditie doen op straat leden werven waarbij het aantal behaalde leden meewegen in de beslissing of ze al dan niet omroepster/presentatrice worden. Ik ga zelf in mijn omgeving ook verven.

Don Pelayo | 03-03-09 | 10:07

Of nog beter, haal een paar hoertjes tijdelijk achter het glas weg en laat ze leden werven onder het mom: "je mag een minuut aan m'n tieten zitten als je het formulier ingevuld hebt.
Vervolgens de komende weeken de dames allerhande verzamelplaatsen van mannen en lesbo's af laten struinen (bouwlocaties, uitgaansgelegenheden, etc.) en je hebt de benodigde 15000 leden zo binnen.
De dames betalen zichzelf middels de 5.72 euri's waar ze recht op hebben omdat ze iemand lid hebben gemaakt.
Simpel toch?

koen_c_s | 03-03-09 | 13:04

@paardenrimmer> wat nou schamen? Sommige dingen werken wel, andere dingen niet.
Hoe zou jij het aanpakken?

superjan | 03-03-09 | 13:01

Heeft iemand ze al verteld dat je voor zendtijd 150.000 betalende leden nodig hebt? En dat je met 50.000 alleen maar een aspirant omroep bent?

Trouwens, is er al onderzocht of je de betaling van het telegraafabonnement mag laten gelden als betaling voor de omroep? Want dan heeft iedere krant zo dat aantal leden bereikt. De Telegraaf gokt hier wel op, maar het zou me niets verbazen als het op die manier niet wordt toegestaan.

scheten-wapper | 03-03-09 | 12:57

@paardenrimmer> echt goede programma's? Zoals PR de Vries enz... de redacties en facilities daarachter zijn bedrijven met tientallen zo niet honderden mensen. Wij roeien nu nog met hele kleine riemen. Maar de intentie is er zeker.

superjan | 03-03-09 | 12:57

superjan | 03-03-09 | 12:39
je zegt het al zelf 70.000 luisteraars maar 200 nieuwe leden erbij. dan moet je je toch schamen, sorry maar ik heb even mijn Hugo Borst toon aan

paardenrimmer | 03-03-09 | 12:57

daarom zei ik al eerder ga eens rotzooi schoppen in Den Haag, hoe vervelend ze dat ook vinden, dat vind ik een toegevoegde waarde aan het publiek bestel. doe eens een vogelaar 2.02 en een bosje 1.01, *een trek plasterk z'n hoed af* het format is tot nu toe erg goed gelukt op de site, maar op de telefisi zie ik het niet terug,

met de toevoeging jullie lijken wel een stel studenten, bierzuipende in amsterdam allemaal leuk en wel maar het voegt niks toe.

paardenrimmer | 03-03-09 | 12:54

en misschien is dat om plassterk te vriend te houden???

paardenrimmer | 03-03-09 | 12:47

Ik vind het jereinste discriminatie dat mijn medeleden van mijn zo geliefde breiclubje geen lid mogen worden.... wat hebben we het al vaak over powned tv gehad en mijn collega-beisters en-breiers stonden te popelen om ook lid te worden.Beseft u wel wat u ons aandoet!.... aan de schandpaal met jullie!

pielewaaier | 03-03-09 | 12:47

Ik ben geen hardcore GeenStijl fan, maar kijk wel dagelijks op de site.
De belangrijkste reden is dat ik in hart en nieren links ben.
Nu kan ik ook wel gaan keuvelen op de Saragossa's enzo, maar dat levert me niets op.
Ik wil lezen wat andere mensen denken, en graag waarom.
Alleen dan kan ik toetsen of mijn mening klopt of niet, of ik wat moet bijstellen.

Dit geld ook voor andere thema's. Gelovigen moeten op free thinker roamen, atheïsten op katholieke fora. Ben je tegen Marokkanen, zoek ze eens op en drink thee ;-) (geen rooibos, maar pepermunt, laat Marokkaanse linzensoep een maken, of de zelfgemaakte platte broden. Dan pas kun je een mening vormen.
Het is te makkelijk om achter je PC of raam een mening klaar te stomen en dan bevestiging zoeken bij gelijkgestemde groepen , die dezelfde mening hebben.

Ik hoopte dan PowNed dit kon doen in het publieke bestel. Een beweging die het anders wil doen dan de 'linkse' media.
Maar daar zie ik erg weinig van, sterker op het internet komt dit zelfs niet meer terug.
Toen Theo van gogh vermoord werd zijn op GS Beregoede discussies gevoerd, met mensen die ongezouten hun mening gaven. Dit was mooi.
Dat was bij de laaste vliegtuigram totaal anders. Alleen wat domme opmerkingen over turken en veel tieten. Het meest gebruikte commentaar is 'geen teen'.
now daar ben je dan mooi klaar mee

Het telegraaf stempel wordt wel erg duidelijk in GS. Gewoon leeg entertainment. Of het nu gaat over tieten of tenen (GS) of frans bouwer en Jan Smit (Telegraaf). Het is gewoon plat vermaak dat geen ruimte mee laat voor echte discussie.

wcrol | 03-03-09 | 12:47

Ik wilde eerst lid worden, maar de manier waarop PowNed zich presenteert doet mij afknappen. Laat underground niet upperground proberen te worden.

Mac The Ripper | 03-03-09 | 12:47

superjan | 03-03-09 | 12:39

Misschien een actie in de trend van:

Toen zij nog sliepen, waren wij al wakker!
Join PowNed, je stijlloze makker.

Teun van het Tuinpad | 03-03-09 | 12:46

@ jan
daarom zei ik al eerder ga eens rotzooi schoppen in Den Haag, hoe vervelend ze dat ook vinden, dat vind ik een toegevoegde waarde aan het publiek bestel. doe eens een vogelaar 2.02 en een bosje 1.01, *een trek plasterk z'n hoed af* het format is tot nu toe erg goed gelukt op de site, maar op de telefisi zie ik het niet terug,

paardenrimmer | 03-03-09 | 12:45

@Heerlijk_gaby.

Klinkt logisch, mensen beginnen hier ook te luisteren naar mijn preken zodra het woord gratis valt.

Lord-Fearless | 03-03-09 | 12:44

@paardenrimmer> kijk, die kabila spot heeft meer dan 70.000 luisteraars getrokken.
De meeste reacties waren positief. het spotje was stijlloos als de tering. wat levert het op ... misschien 200 nieuwe leden. Dr is geen peil op te trekken mijn waarde.

superjan | 03-03-09 | 12:39

wel raar dat als het voor gratiz is mensen opeens wel lid willen worden. maar desalniettemin doe is snel lid worden!

GrijpStuivert | 03-03-09 | 12:39

Lord-Fearless | 03-03-09 | 12:32
blijkbaar is 5,72 euro toch een te grote drempel om lid te worden, nu gaat 't een stuk sneller.

Heerlijk_gaby | 03-03-09 | 12:36

@ VanFrikschoten | 03-03-09 | 12:29
yep
@Gunba | 03-03-09 | 12:28
volgens mij moet je ff wachten tot ze 16 zijn

paardenrimmer | 03-03-09 | 12:32

Ben ik de enige die het opvalt, maar elke keer als ik f5 zijn er waarempel nieuwe leden bij...

Lord-Fearless | 03-03-09 | 12:32

@paardenrimmer | 03-03-09 | 12:11
Je bedoeld dat ze gaan zitten praten over hoe ze de boel aan gaan pakken...?

VanFrikschoten | 03-03-09 | 12:29

-weggejorist-

Gunba | 03-03-09 | 12:28

Hmmm, ik heb ergens nog een waardebon van GoogleAds liggen.

..zapper | 03-03-09 | 12:25

Ultra Rebel | 03-03-09 | 12:17
old news

paardenrimmer | 03-03-09 | 12:19

@superjan

Je was me net voor, dit gaat goed komen.

Inpakker | 03-03-09 | 12:18

36 rond

superjan | 03-03-09 | 12:17

Tja.. Och.. Te veel ingehuurde beroepssletjes die uitstralen alsof ze niet eens weten wat GeenStijl is en voor iedereen die maar betaald wel geil in de camera willen kijken en hun tieten laten zien, te weinig politiek? *schouders ophaalt*

Hertogin v. Pauperen | 03-03-09 | 12:11

niet op te denegreren maar ik hoop dat het bestuur nu eens bij elkaar gaat zitten en hun strategie gaat evalueren

paardenrimmer | 03-03-09 | 12:11

Nu nog de mensen die echte actualiteiten, onderzoek naar stinkende zaken en ministers die op hun bek gaan willen zien. +1

Filofoos | 03-03-09 | 12:10

Oh, en Sjuul, nu je dit toch leest: zet dat blokje met het weer eens terug linksboven op je site. Wij zoeken ons elke keer helemaal dood, man....

VanFrikschoten | 03-03-09 | 12:08

@ superjan:

Nu nog de mensen die echte actualiteiten, onderzoek naar stinkende zaken en ministers die op hun bek gaan willen zien.
Framoes | 03-03-09 | 11:57

Dat zijn de dingen die ik in GS zoek. Hoop echt dat PowNed hier ook wat mee gaat doen. (snap trouwens best dat dit nu nog moeilijk is).

Heerlijk_gaby | 03-03-09 | 12:04

@ Superjan: excuus sowieso en zonder meer geaccepteerd, bochten kunnen soms verradelijk scherp zijn.
Ik heb het beste voor met GS, daarom reageer ik zoals ik reageer.
Vanuit nul bekeken kan het zeker zo zijn dat jullie heel veel hebben gedaan, maar dat maakt het nog niet vanzelf goed, leuk, of "dat wat ik ervan verwacht". Dan kan ik elke goedbedoelde inspanning wel met applaus gaan ontvangen. Ik ben van mening dat GS-bezoekers die lid worden (en hoe onbenullig dat bedrag ook is) mogen verwachten dat het GS-niveau heeft en zeker niet ten koste gaat van GS.nl.

Op de achtergrond vraag ik me dan af of GS wel begrepen heeft wat het inhoudt om goede TV te maken of dat het gewoon de pik van een of meer ego's is die achterna gerend wordt. Als je niet in-house voldoende niveau hebt, regel je het maar ergens anders, maar het de leden met dit niveau gewoon voor de neus werpen, vind ik niet respectvol en bovenal GS onwaardig.

Dat was de lange samenvatting, ben ik er nu klaar mee en ga gewoon weer oneliners bouwen ;).

E-loog | 03-03-09 | 12:04

Wij hebben speciaal om Sjuul een breedbeeldtelevisie gekocht...

VanFrikschoten | 03-03-09 | 12:04


chapeuax!! die houden we er in! geweldig nieuw woord.

superjan | 03-03-09 | 12:03

E-loog is zo'n mannetje die tegen een politieagent/zuster/vuilnisman zegt "Ja maar IK betaal jouw salaris, dus doe wat IK zeg!". Geef die man een programma op poont zou ik zeggen.

Red Rooster | 03-03-09 | 12:03

Framoes | 03-03-09 | 11:57
chapeuax!!

De mensen willen idd niet dat rutger Hilversum kapot maakt, maar dat er ministers sneuvelen in Den Haag. Den Haag dat is het sleutelwoord fleish....

paardenrimmer | 03-03-09 | 12:02

@framoes> eens. dat naakt hoeft van mij ook niet zo. Ik zie wat jij schrijft als de belangrijkste basis onder PowNed. Eerder kwam al een reaguurdersidee langs over "subsidiesponzen e.d." zo zie ik het voor me.

superjan | 03-03-09 | 12:02

Nu nog de mensen die echte actualiteiten, onderzoek naar stinkende zaken en ministers die op hun bek gaan willen zien.

Framoes | 03-03-09 | 11:57

En dat is nou waar Teun geduldig op wacht.
Actualiteiten.
Roeren in stinkende zaken
Falende ministers.
Politiek in zijn algemeen.
( overgegoten met een sausje van functioneel naakt )

Teun van het Tuinpad | 03-03-09 | 12:01

E-loog | 03-03-09 | 11:50
de tampon kwestie heb je iig goed opgelost.. +1 voor jou..

SwaY | 03-03-09 | 12:01

@superjan | 03-03-09 | 11:30
Het is nog steeds niet duidelijk wat jullie nou precies voor programma's gaan maken. Met constant "functioneel naakt" roepen jaag je alleen maar mensen weg. De mensen die nu lid zijn zijn GS-leden en mensen die Powned.tv een leuk programma vinden.

Nu nog de mensen die echte actualiteiten, onderzoek naar stinkende zaken en ministers die op hun bek gaan willen zien.

Framoes | 03-03-09 | 11:57

Mwah, moet zeggen dat ik me tot nu toe kostelijk heb vermaakt met de afleveringen op Veronica. In ieder geval beter dan de meuk die me nu met regelmaat mijn huiskamer in gestraald wordt.

PowNED is voor mij in iedergeval een toevoeging, en heb de roze stickert op mijn auto geplakt. Sta veel in de file dus de mensen achter mij, en de eventuele bumperklever, hebben dan wat te doen.

Lord-Fearless | 03-03-09 | 11:57

Het blijft belachelijk dat iedere instantie/bedrijf of wat dan ook die regelmatig geld van mensen ontvang, plots via een *kuch* korting 50.000 leden kan opvoeren.
Mensen moeten zich melden en zelf betalen, dat zijn leden anders tellen ze niet mee.
PLASTERK !!!

Cinq-Marquis | 03-03-09 | 11:56

@e-loog teun, paardenrimmer marenqo> t gaat heerlijk met me hoor. :-) thanks voor harten onder riemen.

@eloog> iedereen heeft uiteraard recht op zijn mening. excuus voor uit de bocht vliegen.
t enige is dat wij al dingen laten zien en er keihard voor knokken voor vrijwel 0 euro.
(SJ 0 euro).
Wat heeft de televaag laten zien? behalve een grote truck en Juul Paradijs? Niks tog?

superjan | 03-03-09 | 11:55

Beste Superjan,

Excuus, ik had begrepen dat je bij het personeel van GS hoorde. Neemt niet weg dat het wat raar is dat je moeite hebt met iemand die zijn mening geeft. Dát is waar GS over gaat. Jij geeft je mening, ik doe dat en ook SwaY doet dat (ut ding zit in m'n bipsgat met het touwtje naar boven, wind je dat op? Mij wel, lekkere geilerd van me).

GS pakt consequent en soms (terecht) spijkerhard mensen aan die zich naar de wereld toe profileren. Nu profileert GS zichzelf door een TV-versie te willen beginnen. Dan kun je verwachten dat mensen daar een (soms terecht) spijkerharde mening over hebben.
Jezelf profileren is jezelf kwetsbaar opstellen: kun je niet omgaan met die kwetsbaarheid dan is het wellicht tijd om jezelf eens af te vragen of je uberhaupt wel achter GS kunt staan. Kwetsbaar of niet: GS "pakt" je. Kwetsbaar of niet: ik "pak" GS-tv... nu even.

Groet,
E-loog.

E-loog | 03-03-09 | 11:50

poeh jongens, LPF-achtige toestanden in dit draadje.
Kom op, PoonT komt er wel.
Daar is Teun niet bang voor.

Teun van het Tuinpad | 03-03-09 | 11:47

superjan | 03-03-09 | 11:43
aan jou heeft het niet gelegen. Maak je niet zo druk, je klinkt behoorlijk down.

marenqo | 03-03-09 | 11:47

superjan | 03-03-09 | 11:43
Tot die tijd ging mijn hartje gewoon 60 slagen per minuut hoor.
ik zou zeggen doe eens powned, doe eens rustig...

paardenrimmer | 03-03-09 | 11:46

als je Powned niet wil steunen maar Pinkribbon.. krijg je er gratis lidmaatschap bij, mss wel overtuigender, beide roze.. images.00000111000111001111.com/topics...

00000111000111001111 | 03-03-09 | 11:45

doe ook even stemmen peiling Volkskrant

Frau Antje | 03-03-09 | 11:45

@pardenrimmer> als je eens wist wat ik allemaal moet slikken, en met veel plezier meestal. De vergelijking met Cartman vind ik top.

@filosoof> ik werd pas giftig toen mijnheer mij als personeel ging aanspreken. Tot die tijd ging mijn hartje gewoon 60 slagen per minuut hoor.

superjan | 03-03-09 | 11:43

@e-loog> lees nou eens even terug... allemaal mannetjes met een mening, "zegaanttochnieredden" tistochniks, vroegerwastbeter, waarisdeinhoud, rutgeriseenlul."

E-loog, als je Powned een leuk initiatief vind, word/blijf lid. Vind je t niks?.. Ga dan. En spreek me niet meer aan of ik je personeel ben.

superjan | 03-03-09 | 11:40

@ superjan | 03-03-09 | 11:32

Hij heeft wel degelijk een punt. Leuk als je voor 5,72 achterover gaat zitten en gaat kijken of er wat gebeurt, maar sinds het hele PowNed gebeuren is geenstijl.nl zelf in het slop geraakt en neigt PowNed naar het gevreesde midden. Advies geven is geen azijnpissen, een Wakkere redactie (haha) zou er iets mee kunnen doen gezien het ledenaantal te laag is. Boe-roepen dat PowNed het niet gaat halen EN geen inhoud weten te verzinnen EN zeiken op mensen die iets toe willen voegen is pas azijnpissen.

Filofoos | 03-03-09 | 11:40

E-loog | 03-03-09 | 11:34
En volgens mij heb jij je tampon verkeerd om in je kudt zitten..*zoek een hobby..

SwaY | 03-03-09 | 11:38

@GS
Het lijkt alsof er een aantal blunders gemaakt is door GS ten aanzien van de TV campagne. Ik heb geen zin al mijn gedachten hier op papier te zetten, dus laat ik het bij de belangrijkste punten houden (indien jullie überhaupt geïnteresseerd zijn). Ten eerste, de naam Geenstijl.tv was veel beter geweest dan PowNed, Poont of hoe het nu dan ook mag heten. De naam Geenstijl inclusief logo en het roze is karakteristieker voor het GS imago dan een Gamma stem en some lousy slogans. Ten tweede, de vercommercialisering van GS heeft meer slecht dan goed gedaan. GS sold out way too early! Gooi al die reclame op GS en SN de deur uit (dat soft-porno hoeft van mij ook niet, redtube kan dat beter dan jullie). Ten derde, Rutger was een gewaagd idee van begin af aan; met hem waren er goede momenten en GS onwaardige momenten. Rutger moest, vind ik, eigenlijk worden gecompenseerd door een provocatieve linksert (niet van het multi-culti circuit). Dit is denk ik nog steeds belangrijk om zowel links als rechts te bereiken en zo alsnog die 50k te behalen. Jullie hebben het vermogen om ook aan de linkerzijde door te breken, maar jullie laten die kans te vaak onbenut (links is al lang niet meer alleen multi-culti of indie, gebruik jullie positie als provocateur om ook de kritische linkerzijde te bereiken). Zo maar wat ideeën.

marenqo | 03-03-09 | 11:37

WakkerNederland lijkt mij meer een soort SBS6-2. Ook tokkies die de hele dag naar H6 en Bouwer luisteren.

watergeus | 03-03-09 | 11:37

@ je begin wel gelijkenissen te tonen als cartman, overigens was het maar als grap bedoeld. dit is GS, betekent uitdelen,maar ook kunnen slikken * iets over deepthroat mompelende*

paardenrimmer | 03-03-09 | 11:36

@e loog>de tering met je. vlerk.
superjan | 03-03-09 | 11:23

Van Dale: vlerk de; -en 1 v(m) vleugel ve vogel 2 m,v ongemanierd iem
Je bedoelt vast de tweede betekenis? Blijkbaar meen jij op de bank te kunnen gaan hangen én je klanten uit te schelden. Mooie boel. Je hebt GS nooit begrepen. Of ik niet, dat kan ook.

Overigens ben ik al lid en ik verwacht van jou dat je met leden en hun wensen om kunt gaan. En ja, ik stel een en ander wat absurd rigide. Maar dat is GS zelf niet vreemd en het verbaast me dan ook dat je er zo op reageert. Onderschrijft alleen maar wat ik hiervoor stelde over dat GS van koers is.
Citroenzuur/negatief... al je kwalificaties gaan niet op. Je gaat kinderachtig om met kritiek van iemand die nota bene stelt dat GS top is.

E-loog | 03-03-09 | 11:34

@paardenrimmer> cartman is veruit de geinigste van het stel. dus een wel gemeend fuck you guys! :-)

superjan | 03-03-09 | 11:33

en ik kan het ook voor me houden, maar ik ben ook nog gewoon reaguurdert, en niet ineens de swaffelhoer van alle verenigde zeikers en azijnpissers hier verenigd. de tering dr mee.

superjan | 03-03-09 | 11:32

@paarderimmer

Hij zegt...

Ik ben een klant van je, dus als ik (fatsoenlijk) roep, ga jij (minimaal) in versnelde pas lopen en zéker niet klagen en op de bank hangen.

Ik ga helemaal niks voor niemand, dus een zeer gefundeerd, ongezien de tyfus voor mijn klant e-loog , plus dat ik dat eeuwige gezeik soms ff zat ben.

superjan | 03-03-09 | 11:30

superjan | 03-03-09 | 11:23
volgens mij geeft de beste man gefundeerd en onderbouwend zijn mening, niet iedereen zal het er mee eens zijn maar de reactie is toch een ietsie pietsie ongepast, lijkt wel een soort caricatuur van eric cartman

paardenrimmer | 03-03-09 | 11:27

E-loog | 03-03-09 | 11:22
Wat een verwachtingspatroon?!?! je woont in NL.. In welke illusie leef jij? LOL

SwaY | 03-03-09 | 11:25

Een nieuwe dag, een nieuw "nieuwsbericht" voor die kutzender waar blijkbaar toch maar weinigen in geïnteresseerd zijn.

Jan de Man | 03-03-09 | 11:24

Dit gaar niet goedkomen vrees ik...
Ach ja, dan heb ik toch mooi 25 eurocent rente te pakken, haha!! Suck on that!!
met 36000 leden kost ze dat toch mooi 9000 euro...
Ohoh, Geenstijl failliet..!?

pappavan | 03-03-09 | 11:24

@e loog>de tering met je. vlerk.

superjan | 03-03-09 | 11:23

superjan | 03-03-09 | 11:13
Ik ben een klant van je, dus als ik (fatsoenlijk) roep, ga jij (minimaal) in versnelde pas lopen en zéker niet klagen en op de bank hangen.
Het is absoluut geen negatief gedoe: je krijgt een duidelijk inzicht in wat je leden (=klanten) willen. Wees dankbaar: bij andere bedrijven gaat een flink deel van het marketingbudget naar klantenonderzoek.
GS is top. PowNED is flop. Beter ten halve gekeerd dan enzovoorts blabla.

E-loog | 03-03-09 | 11:22

paardenrimmer | 03-03-09 | 11:18
Als ze het niet halen dan is er toch geen lidmaatschap meer lijkt me.. dus ook geen jaar daarop? OMFG

SwaY | 03-03-09 | 11:21

SwaY | 03-03-09 | 11:17
je krijgt het terug idd,maar er wordt niks gezegd over het jaar daarop

paardenrimmer | 03-03-09 | 11:18

@E-loog | 03-03-09 | 11:14
de spijker op z'n kop

zeikzak | 03-03-09 | 11:18

@eloog> dat was dus een geintje. Ik zou zeggen eet nog een citroen. Neem er een glaasje azijn bij. Word ajb lekker geen lid.

superjan | 03-03-09 | 11:17

paardenrimmer | 03-03-09 | 11:16
Als je goed hebt opgelet heb je bij je aanmelding gelezen dat als ze het niet halen je, je poen terug krijgt..

SwaY | 03-03-09 | 11:17

M... misschien zit de gemiddelde lezer/reaguurder helemaal niet te wachten op omroep PowNiet. Misschien overschat men de eigen invloed en de grootte van de achterban.
Daarnaast is het ook met leden zo: Hebben is hebben maar houden is de kunst.

_waverider_ | 03-03-09 | 11:16

@ E-loog 03-03-09 | 11:08
En: wat gebeurt er nou met mijn lidmaatschapsgeld als de boel niet doorgaat?!
helemaal mee eens.
Ik gooi die vraag terug at fleish met de toevoeging moeten we volgend jaar nogmaals 5.72 betalen?

paardenrimmer | 03-03-09 | 11:16

@bos hout> hij is extreem geliefd, gezien de klerezooi die er onder zijn bewind van de stad wordt gemaakt. Een PR fenomeen wat mij betreft.

superjan | 03-03-09 | 11:15

Egokiller | 03-03-09 | 11:07
Terecht gekozen naam, maar ik ben bang dat het GS/Rutger-Ego al uit het vizier is. Jaag er maar een schot hagel achteraan.

superjan | 03-03-09 | 10:53
Alsjeblieft zeg. Als díe benadering een afspiegeling is van waaruit GS TV gaat maken voor ons, voel ik me écht beledigd. Steek die 1000 euro lekker op een plekkie waar de zon nooit schijnt. Of maak een programma als "Over de rooie"...

E-loog | 03-03-09 | 11:14

@e loog> wat moeten wij toch veel. man. come on... t is 5 72, twee bier, en dan gebeurt er misschien wat leuks, en anders niet. Geen Stijl heeft geen torenflat vol personeel, dus natuurlijk is het nu soms even alle hens aan dek voor powned. Dat begrijp je toch wel. tjeez. Dat negatieve gedoe.

superjan | 03-03-09 | 11:13

@ Rekeozeb | 03-03-09 | 10:56
'Teaser' als in voorbeeldje van wat er straks met meer zendtijd gedaan kan worden
superjan | 03-03-09 | 10:56
Is Cohen zo geliefd dan? Hij houd de winkel draaiende, maakt geen grote blunders, maar hij is waarschijnlijk straks binnen een dag vergeten.

Bos Hout | 03-03-09 | 11:13

@ redactie, kunnen wij het filmpje van Rutger op bezoek bij Sjuul nog ergens verwachten voor as. vrijdag?

publicitaire hitman | 03-03-09 | 11:13

superjan | 03-03-09 | 11:09
Wat ik bedoel, is dat powned en wakker ned fuseren, en powned gewoon zijn eigen uurtjes krijgt, verdeelt naar het aantal leden.

koreapassie | 03-03-09 | 11:13

@karige snaak> niet mijn soort sarcasme, sachbe.

superjan | 03-03-09 | 11:11

@koreapassie> Geen stijl is zo groot geworden, door het gebrek aan (een specifieke) stijl. Ongrijpbaar en niet in hokjes te duwen. Dus nu ineens een stijl(tje) gaan kiezen is wel het stomste dat je kunt doen. Powned wordt Geenstijl op TV. Steijlloos dus.

superjan | 03-03-09 | 11:09

Sjuul "broodje" Paradijs flikt het wel.

"wil programma's maken die nauw aansluiten bij de normen en waarden van De Telegraaf. "
Oh mijn Darwin, als dat maar goed gaat.

progressief | 03-03-09 | 11:08

@ GS

Doe ons een plezier en geef met wat grove schetsen van programmaformats aan wat wij voor ons lidmaatschap kunnen verwachten.
GS als TV-versie bestaat niet: wij, de bezoekers, maken immers GS, niet jullie. Jullie kopiëren wat nieuws en wij poepen daar overheen, dat is GS. Dat werkt niet op TV.
Overigens vind ik dat GS de laatste paar maanden geen écht hilarisch sterk verhaal meer heeft neergezet. Ik krijg het gevoel dat de focus volledig op TV ligt, de aandacht op GS-webversie verslapt en 'het gevreesde midden' opgezocht wordt. Ik zou het oprecht spijtig vinden als GS-webversie nog verder aftakelt om maar dat plekje op TV te halen. Let it go. Ook al halen jullie de ledenaantallen: niet doen.

En: wat gebeurt er nou met mijn lidmaatschapsgeld als de boel niet doorgaat?!

E-loog | 03-03-09 | 11:08

@superjan: weleens van sarcasme gehoord?

Karige Snaak | 03-03-09 | 11:08

Wat denk je Pownd heeft al lang 50.000 ton leden maar willen concurenten alleen nog even hoaxen. Laatste dag gaat teller pas omhoog!!

Renos2 | 03-03-09 | 11:08

"Profileer je als een rechtse VPRO".

koreapassie | 03-03-09 | 11:07

Ik ben principieel tegen het gehele publieke bestel in zijn huidige bestaansvorm, en zal dus ook nooit lid worden van welke vereniging dan ook. Ook niet van Powned. Heb nog geen enkel argument gehoord waarom je je videotjes niet net zo goed op internet kan uitzenden, behalve dat er lekker meegegraaid wordt in de belastingenpot waar ook mijn centen in zitten. Opzouten en gewoon lekker weblogje spelen.

Egokiller | 03-03-09 | 11:07

@karige snaak>Mocro's bashen? Dat vind jij dus leuk? En dan Rutger afzeiken. Je durft wel.

superjan | 03-03-09 | 11:06

@ Joost Maghetweten
Je kan toch op hyves kijken. Veel daarvan zullen ongetwijfeld ook van PowNed lid zijn.

King_Me | 03-03-09 | 11:05

Feli@ john de mol. Ik ben nieuwsgierig naar zijn masterplan. Aandelen in SBS en nu via de Televaag en GS als publieke. Was will der Johnny?

Dokter Spin | 03-03-09 | 11:03

Nonnes | 03-03-09 | 10:51

En daar gaat het nou juist om.. dat is het hele punt. Ik werd lid van powned omdat ik dacht dat er meer inhoudelijk in werd gegaan op dingen die er toe doen.. tot nu toe heb ik dat niet echt gemerkt... Wil dan ook niet zeggen dat ik een ongeduldig persoon ben. Ik ventileer alleen mijn mening en verder wacht ik rustig af op wat komen gaat.

NoObmetPeeCee | 03-03-09 | 10:51
Nou NooB... Omdat GS zoals het was als weblog in het niets lijkt op wat ze uitdragen op tv. Daarom ben ik hier en kijk ik niet graag naar rutger... maar ik kijk wel... ik heb goede hoop..

SwaY | 03-03-09 | 11:03

@ NLse alloch in Italy | 03-03-09 | 11:00

Omg... powned!

Filofoos | 03-03-09 | 11:03

@een soort iets> volgens mij wordt er over de columns van Geen Stijl heel veel gesproken in 0031.

superjan | 03-03-09 | 11:02

hahahaha... loosers.

Het is vandaag | 03-03-09 | 11:01

iemand zich wel eens afgevraagd hoe de Telegraaf ineens aan zoveel leden komt? Zonder promo's, zonder acties, zonder mailingen etc? En dat in 2 (!) weken tijd? Geenstijl = Telegraaf. Grote broer moest beetje helpen waarschijnlijk, dus als de telegraaf 15.000 lezertjes wist over te halen dan was het totaal al 50K.
Als dit 'project' van GS het niet lukt om zelf 50K zieltjes te winnen (gaat ze ook niet lukken lijkt me) dan is daar 'ineens' de grote broer Telegraaf die GS.TV uit het slob haalt.
En ja, wij zijn er aaaalllemmaaal ingestonken! NOT!
Zinloze acties allemaal, doe maar gewoon stukkies schrijven en marocs bashen. Veel leuker dan die kuttige Rutger met z'n amateuristische / puberale tv momentjes...

Karige Snaak | 03-03-09 | 11:01

superjan | 03-03-09 | 10:56
Ondanks dat ik Cohen juist een grote slapjanus vind, kon ik me zijn houding zeer goed voorstellen. De man had na een dag hard werken lekker zijn poten op tafel willen leggen, maar werd geconfronteerd met die blonde plofkop, die hij 's morgens al ludiek te woord had gestaan ondanks zijn grondige hekel aan alles wat met GS te maken heeft. Tja dan word je even mens..

Superior Bastard | 03-03-09 | 11:01

keeskooskaas | 03-03-09 | 10:57
Daar komt nog bij dat iedereen nu wel weet waar Rutger op uit is, en er niet zomaar meer in zal instinken.

Rekeozeb | 03-03-09 | 11:00

@keeskooskaas> Hij werd zeker niet lastig gevallen. Hij werd uitermate vriendelijk behandeld. Uitermate vriendelijk.

superjan | 03-03-09 | 11:00

Heerlijk die democratie! Jullie redden het nooit...

coolnation | 03-03-09 | 10:59

GVD !
Zet dan wat mensen in die er toe doen!
Laat ze columns schrijven hier die hout snijden! En waarover gesproken wordt!
(of blijven we hier op de BNN/TROS - toer doorgaan?)
Dan blijven er weliswaar minder (armzalige bloody-hoera) reaguurders over (oprotten daarmee), maar er ontstaat wel een duidelijker koers!
Profileer je als een niet-rechte VPRO (rechts mag ik niet zeggen)
Mag een omroep ook kwaliteit hebben misschien?
Pamela Hemelrijk/ Theodor Holman/ Ephimenco/ Ashfin Ellian/ of tal van andere intellectuelen.

Een Soort Iets | 03-03-09 | 10:59

Misschien zitten we toch niet te wachten op een tieten en bier omroep.......

captainobvious | 03-03-09 | 10:59

@nonnes> Met de actie die nu gestart is kun je als PowNedlid grof geld verdienen. Misschien is dat de taal van de reaguurder :-) wie zal t zeggen mijn beste.

superjan | 03-03-09 | 10:58

@ superjan | 03-03-09 | 10:51
Iemand lastig vallen vind ik niet confronterend, en ik denk (hoop) dat ik hetzelfde gedaan zou hebben. Uiteindelijk gedroeg Cohen zich toch voorbeeldig? Ondanks dat hij 's nachts opgewacht wordt door een low-budget team dat maar op 1 ding uit was en dat is hem voor lul zetten?

keeskooskaas | 03-03-09 | 10:57

Bos Hout | 03-03-09 | 10:53
Dan zou ik de betekenis van het begrip teaser maar eens gaan uitzoeken als ik jouw was...

Rekeozeb | 03-03-09 | 10:56

begint een beetje medelijden te krijgen....

marenqo | 03-03-09 | 10:56

@Bos Hout> misschien komt het omdat Cohen voor het eerst zijn masker liet vallen.
Ik bewonder die man. Ondanks het feit dat hij van de stad (zeker bouwkundig) een puinhoop maakt, weet hij zeer geliefd te blijven. Zijn optreden bij Rutger stelde me zeer teleur. Een angstige, oude, boze sjacherijn.

superjan | 03-03-09 | 10:56

@superjan | 03-03-09 | 10:45
Met een doel waar je in gelooft is het moeilijk realistisch te blijven he... Maar jouw uitleg klinkt wel veel minder erg.

Nonnes | 03-03-09 | 10:55

@ superjan | 03-03-09 | 10:48
Rutger doorgans heel leuk enzo, maar itempje over Cohen was niks. Kan ook niet, heb je veel meer tijd voor nodig. Was meer als teaser bedoeld denk ik.

Bos Hout | 03-03-09 | 10:53

Overigens kan je met een beetje persoonlijk netwerk in een uurtje zo'n 1000 pleuro verdienen met deze actie.

superjan | 03-03-09 | 10:53

Televaag televisie met Sjuul Paradijs...*proest*

VanFrikschoten | 03-03-09 | 10:52

@SwaY | 03-03-09 | 10:44
Jij kijkt liever naar P&W en DWDD dan naar Rutger. Waarom promoot jij Powned in vredesnaam? Er komen bij de PO toch zelden rechtse gasten aan het woord (iemand onderzoekje gezien vorige week?) en er wordt toch nooit een misstand in het bestuur aangepakt (zie je Zembla? Nova?)? Het beeld waarmee de noodzaak van Powned moet worden bevestigd klopt niet. De Telegraaflezers trappen er wel in. Straks kunnen ze samen optrekken. Nog meer dan nu.

Nonnes | 03-03-09 | 10:51

@keeskooskaas> nee zeker niet. Ik vond het echt beneden alle peil hoe Cohen reageerde. Angstig, bijna agressief. Ver van de fijne burgervader van Bouwput Amsterdam.

superjan | 03-03-09 | 10:51

Oke, powned , ik overweeg toch een lidmaatschap (alleen als ik stickers krijg)..

barrrt | 03-03-09 | 10:51

SwaY | 03-03-09 | 10:44

Wat doe je hier ..... dan?

NoObmetPeeCee | 03-03-09 | 10:51

superjan | 03-03-09 | 10:48
Dan moet ik nog eens kijken. Zat me meer te verbazen over het jatwerk van BNN dan dat ik inhoud kon ontdekken.

Rekeozeb | 03-03-09 | 10:51

1 april kikker in je bil... telegraaf gaat echt geen eigen omroep beginnen.

flipske | 03-03-09 | 10:51

Ben benieuwd hoeveel de laatste 100 leden gaan opbrengen.
*Rekent zich al rijk*

Frederik Puntdroad | 03-03-09 | 10:50

superjan | 03-03-09 | 10:48
Je maakt een grapje. Toch?

keeskooskaas | 03-03-09 | 10:49

@Rekeozeb> ik vond dat Rutger Cohen echt heeft ontmaskerd. Letterlijk en figuurlijk.
Veel indrukwekkender dan Vogelaar.

superjan | 03-03-09 | 10:48

Het blijft me toch verbazen, dat mensen boven de tien een sticker leuk vinden.
Gefeliciteerd Wakker Nederland. GeenStijl lijkt een beetje jaloers.

Ikzitopjelip | 03-03-09 | 10:47

Tsja. Het zal wel eerder gezegt zijn. Beledigen kost ook potentionele leden. De aktie van Dijk was heel slecht van geenstijl. Hilversum onderuithalen OK maar wel in stijl graag. Voorlopig geef ik ze mijn vertrouwen niet.

wilagentworden | 03-03-09 | 10:46

SwaY | 03-03-09 | 10:44
Ik kijk nog liever naar de door GS gebashte Heerlijk Eerlijk Geertje, dan naar Rutger.

koreapassie | 03-03-09 | 10:46

@echt he> was het maar waar!
Zoals atheisme.nu al heeft geschreven. Geen Stijlers zijn geen kuddedieren. Het lidmaatschap van een Geen Stijler en zijn omgeving moet je echt verdienen.
Dat beseffen we ook, maar we kunnen maar weinig meer doen, dan we al doen.
GS ers zijn mensen die eigenlijk nergens lid van willen worden. Het zal nog even spannend blijven.


superjan | 03-03-09 | 10:45

Een half uur per week op Veronica is meer dan genoeg.

basset hound | 03-03-09 | 10:44

@ Superior Bastard | 03-03-09 | 10:43
Dat was redelijk nodeloos kwetsend.

Multiflauwekulti | 03-03-09 | 10:44

Ik kan mijn lidnummer nergens terugvinden, heb eerste mailtje wel gehad maar de tweede nog niet. jammer dat scheelt jullie weer een nieuw lid.

Reaaalist | 03-03-09 | 10:44

superjan | 03-03-09 | 10:38
Nou, wie komt er nou op GS? En wie wil er voor betalen?
Trouwens, een productie met 0 budget kan ook kwaliteit zijn. Je moet gewoon ipv een wagentje huren, een paar beelden maken met de computer.

koreapassie | 03-03-09 | 10:44

En de Nordic-Walking club van mijn moeder?

Snorro | 03-03-09 | 10:44

Nonnes | 03-03-09 | 10:36
Ik ben toch echt diegene met de afstandsbediening in mijn hand thuis.. ( en ik denk met mij de meeste vrouwen ) Ik kijk liever naar bv: P&W en DWDD en dat soort programma's dan naar Rutger die in een aftanse kroeg met een poosle hoer een praatje staat te maken dat mijn buurjongetje van 17 begrijpt..

SwaY | 03-03-09 | 10:44

Ruuter-de-Tuuter | 03-03-09 | 10:34
Geen Stijl, de site voor hoogopgeleide mensen....

Superior Bastard | 03-03-09 | 10:43

Dan1701 | 03-03-09 | 10:38
+1

keeskooskaas | 03-03-09 | 10:43

PS De ansichtkaarten zijn top, dat dan weer wel.

Bos Hout | 03-03-09 | 10:43

Wat doet SBS helemaal onderaan op de Poont-site? Doe es weghalen! Daar betaal en werf ik niet voor!
"☠2009 SBS Broadcasting- Algemene Voorwaarden"

Bos Hout | 03-03-09 | 10:42

E-loog | 03-03-09 | 10:28

Tja, daar heb jij dan weer gelijk in. Toch zie ik voor PowNed wel de rol weggelegd om de gevestigde orde het vuur aan de schenen te leggen. Het schaamrood moet op de kaken komen te staan van de hoge heren die dan niet zo makkelijk meer wegkomen met een doofpotje. Wellicht is de format die Geenstijl.nl zo aantrekkelijk maakt totaal niet geschikt voor tv en kan PowNed alleen van toegevoegde waarde zijn door die scherpe onderzoeksjournalistiek, met name gericht op de gevestigde orde?

Ach... misschien neemt GeenStijl het zelf allemaal niet zo serieus :(

Of Publieke Omroep Wakker NEDerland en publieke omroep Wakker Nederland zijn inderdaad één en wordt de 50K toch bereikt.. maar zou ik de meest lame hoax ooit vinden.

Filofoos | 03-03-09 | 10:42

@superjan | 03-03-09 | 10:38
Heb jij gelijk in. Misschien heb je jezelf in de voet geschoten met de uitzendingen van nu. Maar maak je geen illusies Superjan, bij de uitzendingen MET budget zal het ook nooit goed zijn. Mensen zeiken graag en op GS zijn de zeikerds samengeklonterd.

Nonnes | 03-03-09 | 10:42

@ Het CDA 03-03-09 10:27

'Gewone vrouwen' ; die prikken er wel door heen, toch?

Frau Antje | 03-03-09 | 10:42

Laat nou eens zien met wie jullie definitief in zee gaan. Moet Prem de kar gaan trekken? Dan heb je een paard van Troje binnengehaald. En paar oprispingen na incidentjes met finnen, maakt nog niet dat 'ie links afzweert.

Martin Waardenberg? Aardig als komiek, maar wat voegt 'ie toe?

Moet Rutger het gaan doen? Best jong, maar te weinig diepgang en een one-trick pony.

De kern van powned moet keiharde onderzoeksjournalistiek zijn naar de linkse beerputten. Dat is jullie bestaansrecht. Maak wakker-schud items en laat die-hard reaguurders daar hun licht over schijnen en pleur dat op tv.

Tot nu toe heb ik niks in deze richting gezien, alleen wat inlikken bij de politieke kliek. Jullie hebben geen smoel en geen focus.

Fuckitol | 03-03-09 | 10:41

Gaat GS/Teleklaag eigenlijk dikke vette überprijzen weggeven als één der reaguurders de hoax op de juiste wijze door blijkt te hebben?

Multiflauwekulti | 03-03-09 | 10:41

ik denk dat ze er inderdaad al dik overheen zitten, aangezien ik zo'n 7 of 8 weken geleden lid ben geworden, en er nog steeds geen 5.72 van me rekening is afgeschreven.. t zelfde geldt voor me ouders.
Op 1 april komen ze met het dubbele denk ik!

Jordi5966 | 03-03-09 | 10:41

Als je Geenstijl een beetje volgt dan weet je hoe PowNed ongeveer wordt.
superjan | 03-03-09 | 10:38
Nou, vertel zou ik zeggen. Of kom je dan weer met Vogelaar aankakken?

Rekeozeb | 03-03-09 | 10:40

Ik vraag mij ook af of wij twee populistische zenders erbij moeten krijgen. Die paradijsvogel doe mij denken aan die heer uit de LOI-reclame. Kakker Nederland?

Jodenkoek | 03-03-09 | 10:40

Ik ben lid van PowNed en van een korfbalvereniging. Moet ik nu mijn lidmaatschap opzeggen?

Groen! | 03-03-09 | 10:39

@ruud de tuuter> wow, knap!

superjan | 03-03-09 | 10:39

Ga lekker een discussie met je moeder voeren allemaal pfffrt.
PowNed +1
Knorren/niet-leden -1

Heerscher | 03-03-09 | 10:39

Ruuter-de-Tuuter | 03-03-09 | 10:34
Powned is het broertje van Wakker Nederland, net als GS het broertje is van de Telegraaf. Maar dat betekent niet dat als powned fuseert met PO Wakker NEDerland, dat ze dan hun "stijl" kwijtraken.

koreapassie | 03-03-09 | 10:38

Volgens mij heeft PowNed al 50.000 leden en op 1 april (kikker in je bil) wordt bekend gemaakt dat ze stiekem al op de 70.000 zitten

Echt He! | 03-03-09 | 10:38

Powned...

Publieke
Omroep
Wakker
NEDerland

Dan1701 | 03-03-09 | 10:38

@al die mensen die vragen om meer inhoud.

Wat een onzin. Jullie lijken ad melkert wel. (voetnoten professor!)

Je kunt toch geen inhoud laten zien als je nog helemaal niet bestaat. Als je Geenstijl een beetje volgt dan weet je hoe PowNed ongeveer wordt. Het feit dat we nu iedere week met 0 budget, een half uur weten te vullen met onderhoudende TV, waar soms best iets onthullends of grappigs in zit, is toch een godswonder?

superjan | 03-03-09 | 10:38

@Ruuter-de-Tuuter

Sjappoo, je wordt zo gebeld door Peter R de Vries!!!

tsjongjonge | 03-03-09 | 10:38

lekker belangrijk. willen we echt 2 telegraafzenders erbij?
Ik vind de kwaliteit van televisieprogrammas nu al veel te laag, kijk dan ook zelden.
Er is geen enkele twijfel bij mij dat zowel telegraaf 1 als telegraaf 2 hier niks aan gaan veranderen. niet ten goede in ieder geval.

panadol | 03-03-09 | 10:36

@SwaY | 03-03-09 | 10:30
Jegens marketing naar vrouwen? Dat doen ze dan juist wel goed gheghe.
Ik begrijp je punt, maar dat hoort er gewoon bij hier. Ze moeten zichzelf niet verloochenen. Nu toch cadeaus gaan weggeven bijvoorbeeld.

Nonnes | 03-03-09 | 10:36

Filofoos | 03-03-09 | 10:21
Ja inderdaad. Die programma's van Rutger kunnen me gestolen worden.
@ GS:
Doe eens een goed, actueel en kritisch programma maken. Bijvoorbeeld over de kredietkrisis. Doe eens iets van kwaliteit maken. Wij zijn hoogopgeleid. Wij willen wat voor ons geld. Als je op een ludieke wijze helder uit kan leggen waar de kredietkrisis door komt, en wie er fouten hebben gemaakt, heb je een goed programma. Daar kijken mensen wel naar. Het moet geen BNN worden, en het programma van Rutger is een slap aftreksel van een licht politiek getint BNN-programma (Rutger is niet altijd slecht: VB: brutale rechter, zwijgende Vogelaar). Het moet meer confronterend zijn. Ik heb liever dat Rutger in de bak beland, dan dat hij gaat likken bij een baas.

koreapassie | 03-03-09 | 10:35

Zo is het toevallig ook nog eens een keer.

winterpeen | 03-03-09 | 10:35

Voorlopig komt Poont niet verder dan wat kwajongensstreken en incrowd-humor gelardeerd met interviewformatjes die Dennis Pennis (wie kent hem nog?) jaren geleden al uitgevonden en uitgemolken heeft.
Als jullie de 50K willen halen (wat ik toch wel een beetje hoop) zal er uit een ander vaatje getapt moeten worden, en dan bedoel ik niet de vaatjes in een PowNed café.

Superior Bastard | 03-03-09 | 10:35

Dit is werkelijk een grote 'grap'..

Powned...

betekend uiteraard niks anders dan:

Publieke
Omroep
Wakker
NEDerland

Bedankt voor het lid worden lieve kijkbuisgeenstijlertjes..

Ruuter-de-Tuuter | 03-03-09 | 10:34

YESS WE CAN!!

bolieman | 03-03-09 | 10:32

Beetje zuur stukkie Fleisch, "De Tros en Max krijgen er een geduchte concurent bij" Volgens mij komt er alleen al in die zin veel oud zeer mee naar boven.
Trouwens mag kantklos vereniging " I.S.V.O.L" (staat voor.. Ik Steek er Vrolijk Op Los) wel lid worden?

Karel Kruizenruiker | 03-03-09 | 10:32

@E-loog | 03-03-09 | 10:28
Zo is dat. En zo moet het maar blijven.

Nonnes | 03-03-09 | 10:31

@tsjongjonge | 03-03-09 | 10:26
50 000 niet betalende leden.. Ja nu erg makkelijk maar zet maar - 50 000 neer zodra iedereen door dikke sjuul is ingelicht over de jaarlijkse bijdrage van die 5 en een halluve euro.

Hoeksteen | 03-03-09 | 10:31

Nonnes | 03-03-09 | 10:28
Oke dat ben ik met je eensch maar het is wel een feit dat ze niet slim bezig zijn jegens marketing naar vrouwen..

*koggie

SwaY | 03-03-09 | 10:30

Geen korfbalverenigingen? Nou stik er dan maar ik, ga geen lid meer worden! ;-)

Curse of the Scorpio | 03-03-09 | 10:28

@Het CDA | 03-03-09 | 10:27
Gewone vrouwen? Niet overdrijven.

Nonnes | 03-03-09 | 10:28

Het wordt tijd jongens om te laten zien wat jullie het beste kunnen... kommop... We wachten al zo lang.. Als er niet meer inhoud komt dragen jullie een verkeerd beeld ( dat jullie geen ene reedt idee hebben wat te doen ) uit en redden jullie het in ieder geval niet...

SwaY | 03-03-09 | 10:28

Waarom? Er is toch al SBS?
Straks belspelletjes op de publieke omroepen?
Frans Bauer meets Jantje Smit marathon?
Telecursus nordic-walken?
Teletext met 640 kleuren?
Wakker Nederland journaal over verloren huissleutels en
scooteroverlast?
Trek het niet hoor...

Koekje-dr-bij? | 03-03-09 | 10:28

Filofoos | 03-03-09 | 10:21
Helemaal mee eens. Alleen de scherpe GS-humor matched niet lekker met onderzoeksjournalistiek. Uit laatsgenoemde zou namelijk een gefundeerde mening moeten volgen en dat is nou net wat GS (web-versie) zo aantrekklijk maakt -> het ontbreekt volledig aan enig fundament. Schreeuwen, trappen, roepen, huilen: erg grappig (soms) om te lezen, maar inhoudelijk stelt het niets voor (en dát is de grap). Vandaar dat de poging TV te halen m.i. ook wat triest aandoet tot op heden.

E-loog | 03-03-09 | 10:28

"Breiclubjes zijn overigens uitgesloten van deelname, evenals de Weight Watchers, korfbalverenigingen en de bond van plattelandsvrouwen."
Slim zijn jullie ook niet. Dat PowNed een omroep voor stoute jongens is, weten we nu wel, maar dat er zoveel onderhuidse haat aanwezig is jegens gewone vrouwen, is toch wel opvallend. Ik zal mijn moeder maar niet vragen om lid te worden. Wederom jammer.

Het CDA | 03-03-09 | 10:27

@Filofoos | 03-03-09 | 10:21
Helemaal mee eens

Atheisme.nu | 03-03-09 | 10:26

Weesie is gewoon keihard genaaid, oftewel PowNed, door de Telegraaf. Dacht dat het z'n vriendjes waren, maar ze blijken daar toch een andere visie te hebben. hahaha.

Gewoon_Normaal | 03-03-09 | 10:26

tjee, wat kleinzerig zeg, sommige reacties!! De maatschappij gaat al naar de klote door jaloesie en word hier redelijk bevestigd. Ik ga alleen voor dingen die IK graag wil of waar IK me in herken. Wat andere doen, boejuhhhhhhh........! Kan daar overigens wel waardering voor opbrengen wanneer ze iets goed doen. Heeft er dan niets mee te maken of ik die dingen dan ook steun. Feit is wel door geen oogkleppen op te hebben, je open staat om iets te leren. Wakker Nederland lijkt mij ook niets, maar voorlopig hebben ze wel al 50.000 leden in 2 weken bij elkaar. Toch knap lijkt me zo!!!

ps; op mijn tv zitten wel tig zenders waar ik geen ruk aan vind. Gelukkig hebben ze daar een favorieten functie voor uitgevonden!!! Eigen baas he ;-))

tsjongjonge | 03-03-09 | 10:26

Rutger had in de vrouwenrij moeten gaan staan in die Utrechtse moskee. Om maar een voorbeeldje te noemen.

John McClane | 03-03-09 | 10:25

@ SwaY | 03-03-09 | 10:21
What else is new...
Nu weer even over mij... ik geloof van PowNed én Wakker NL geen donder. Zie mijn compost-theorie.
PowNed is namelijk als een strakgespannen maagdenvlies dat reeds bij de eerste uitzending al meedogenloos om zeep werd geholpen.
Zeau jammer.

Multiflauwekulti | 03-03-09 | 10:25

Misschien ligt het aan mij, maar ik snap niet zo goed waarom PowNed zich niet van een sterkere kant laat zien. Ik ben lid, heb dubbel gelegen de afgelopen afleveringen (behalve zoutloze Cohen profiel... doe dan gewoon niks) maar ik mis de scherpe onderzoekjournalistiek waar ik op hoopte (en waar ik lid voor ben geworden). DAT is wat er in Nederland mist. BNN hebben we al. Ludieke acties ja leuk, maar voegt niks toe. Waarom niet de snoeiharde GeenStijl humor mixen met scherpe onderzoekjournalistiek, flink politici aan de tand voelen, aan maatschappelijke conventies tornen, en zo het volk weer een stukje mondiger maken tegenover het betuttelende Grijs?
We weten hier allemaal hoe eenzijdig de omroepen zijn en dat echte vragen OF niet gesteld worden, OF dat als ze gesteld worden journalisten zich af laten schepen met een kabouterverhaal, en daarna de minister nog eventjes nederig bedanken voor het antwoord. Dat kan anders, en dat is wat PowNed kan doen. Wakker NL wordt slome televisie, afgaand op Sjuul.

Dus GeenStijl, DOE ER WAT AAN!

Filofoos | 03-03-09 | 10:21

Multiflauwekulti | 03-03-09 | 10:18
ik zie een hoop gelul maar weinig inhoud :p

SwaY | 03-03-09 | 10:21

Lieve Prutger... je had de ogen van een verliezer tijdens die toespraak in "het PowNed café" en de woordkeus was er een van een goedbedoelde amateur. Terug je hok in en blijf gewoon lekker stijlloos kloten in plaats van een wanstaltig amateuristische prestatie neer te zetten op TV.

GeenStijl mag dan geen stijl hebben, maar een beetje respect voor de bezoekers mag wel. Geen bezoeker die zich wil identificeren met een prutser, dus staart tussen de beentjes en afdruipen aub. Dank.

Graag ook even hier laten weten wat er gebeurt met mijn lidmaatschapsgeld als GS de TV niet haalt.... ik neem aan dat ik dat retour krijg?

<lekker tepeltje heeft dat sletje in zwarte BH trouwens, zie rond de 25 minuten in poging tot filmverslag>

E-loog | 03-03-09 | 10:21

Ik heb twee zussen. Die worden lid, omdat het moet! Schrijf er maar twee bij alvast

Het_leuke_zuiden | 03-03-09 | 10:20

*zojuist bescheiden spamrun geinitieerd ovv lidreferentienr*

slootschurftklootzak | 03-03-09 | 10:20

Nou, OK, vooruit. Ik zal het verklappen, maar... sssstttt... niet doorvertellen!
De Telegrof begint helemaal geen PO. Díe komen op 01-04 met "1 april, kikker in je bil, woehahahaha!!".
Onderwijl heeft de een of andere PB (paarsche broeck) bedacht dat de Teleklaag-hoax weleens gunstig zou kunnen blijken voor de ledenaanwas van PowNed. Vooral indien je daar begin maart na 2 weken "campagne" mee aan komt zetten..."we zijn er!".
Ik denk dat iedereen knetterbek is.
*aluhoedje uit prullenbak vist en terug op het hoofd zet*

Multiflauwekulti | 03-03-09 | 10:18

Mutsears heeft het vorige week verneukt. Dus stort maar lekker in mekaar. Ik word GEEN lid.

Katte Nut | 03-03-09 | 10:17

Geef het maar op GS

1st Male Lesbian | 03-03-09 | 10:16

geenstijl begint een beetje nerveus te worden... zal blij zijn als het 1 april is geweest en de teller blijft steken op 49.999 leden.

kunnen we weer gewoon verder op oude voet, op tv voegt geenstijl weinig toe.

erik mink | 03-03-09 | 10:16

@ allen teller staat wat stil, maar ik begrijp dat sommige leden nog geen bevestiging hebben gehad en dat er wat problemen zijn met de post. Het kan alsnog een Hoxha zijn en dat we op 01-04 te horen krijgen,hoezee we hebben het gehaald.powned!!!

paardenrimmer | 03-03-09 | 10:15

Beetje slappe actie dit. Ik meen me te herinneren dat GS in het begin schreef dat het geen cadeautjes zou weggeven bij lidmaatschap. Gewoon lid worden en betalen.... Lukt het jullie niet op de normale manier, dan gewoon nokken.

De witte cobra | 03-03-09 | 10:15

@ Bunt_ | 03-03-09 | 10:10

Behalve keuringsdienst van waarde komen die ook niet echt met iets boeiends op de proppen.

Nlz® | 03-03-09 | 10:14

Alcoholic | 03-03-09 | 10:06 Niet moeilijk om te halen als je de lidmaatschappen weggeeft..

Was mij totaal onbekend. Wordt het klantenbestand van POOT dan gekoppeld met dat electrische ding van Minister Klink?

Sorry maar ik verdom het om mijn lidmaat schappelijk op te geven. Mag je er over liegen dan? Voor je het weet staan ze in rijen voor je deur of krijg je zakken aan de deur met bedelbrieven.

stemvee | 03-03-09 | 10:13

Dat het zogenaamde 'andere geluid' er anno 2009 er sowieso nog niet (niet meer) is spreekt natuurlijk boekdelen. Een grote waffel hebben en tv maken wat mensen aanspreekt zijn 2 verschillende dingen. Dat mensen er ook niet op zitten te wachten blijkt onder andere uit het succes van programma's die uit de mottenballen komen. Het Schaep, Dik voor Mekaar, Bananasplit, Boer zoekt Hoe... eh Vrouw, Zeg eens A binnenkort, en meer van dat. Heb ik het nog niet eens over het succes van de kroket en de bitterbal. Dat is wat Nederland wil op tv blijkbaar, en daar passen de Wim Bosbomen van deze tijd en deurtjebellen niet tussen.

Rekeozeb | 03-03-09 | 10:13

@ SwaY | 03-03-09 | 10:08

Juist, 'wij' als achterban worden als kritisch omschreven, maar intussen komen ze al drie weken lang met dezelfde ongein op TV. Na de eerste uitzending had ik, als lid vanaf dag 1, echt zoiets van 'kudt, is dit het nou?' En dan die kinderachtige bandenactie bij de Televaag... Ik moet nog maar zien dat mijn lidmaatschapsnummer langer dan een jaar blijft bestaan.

Nlz® | 03-03-09 | 10:13

Powned gekeken op Veronica.... voegt niets toe, geef m'n munten liever aan de RVU, die maken mooie en goede programma's!

Bunt_ | 03-03-09 | 10:10

@ ServerGenius | 03-03-09 | 10:05
leden moeten 16 jaar zijn of zoiets???

paardenrimmer | 03-03-09 | 10:10

Ja, meer politiek. Maar Rutger kan dat niet.
koreapassie | 03-03-09 | 10:05

Jair Ferweda van Het Gesprek hiervoor binnen halen, dan word ik onmiddelijk lid.

Lydus | 03-03-09 | 10:10

Het wordt nu gewoon een beetje sneu Geenstijl, neem je verlies en stop ermee met deze onzin van een tv zender.

dikkegek | 03-03-09 | 10:09

maak je lid lid, dan betallt de ene lul voor de andere lul.

Swaffelmans | 03-03-09 | 10:08

Nlz® | 03-03-09 | 10:03

Wat ik ervan begreep is dat ze zendtijd wilden om meer in te gaan op dat soort zaken omdat er dan eindelijk geld voor zou zijn.. Dat geld hebben ze natuurlijk nog niet. Dan is er wel een maar: Waarom hoor je daar niets meer over in het traject naar de zendtijd toe..? Ik bedoel er is niets mis met functioneel naakt maar erg inhoudelijk is het ook niet. Als ik iemand vraag of hij/zij lid is van Powned krij ik toch meerendeel het antwoord dat ze geen inhoud hebben en alleen naar tieten kijken. Ik sta op dat moment de boel hier te verdedigen.. Mijn gevoel begint ook meer te neigen naar: Op niets af..

SwaY | 03-03-09 | 10:08

Mag ik de parenclub wel lid maken?

JosVerbeek | 03-03-09 | 10:07

Gs, graag wat actiever leden werven! Heb geen zin om straks met de televaag op tv opgescheept te zitten. Laat die lekkere wijven die auditie doen op straat leden werven waarbij het aantal behaalde leden meewegen in de beslissing of ze al dan niet omroepster/presentatrice worden. Ik ga zelf in mijn omgeving ook verven.

Don Pelayo | 03-03-09 | 10:07

Nou zeg, Wakker Nederland, dat is pas een aanwinst voor het omroepbestel.
Weg met dat omroepbestel!!
Niet meer van deze tijd.
Kan GeenStijl ook weer gewoon GeenStijl zijn en zijn die irritante banners en kinderlijke tv uitzendingen ook weer verleden tijd. Toedeledokie!

borderliner | 03-03-09 | 10:07

mag je lid ook lid worden ?
dan zit je zo op de 50k

Swaffelmans | 03-03-09 | 10:07

Je kan ook iemand gratis lid maken. als je die 5,72 terug gestort krijgen kan je die weer terug geven aan je kennis

Stijlsel | 03-03-09 | 10:07

Tja, en dan hebben ze zendtijd bij Veronica, wat krijg je dan? Oplichters opgelicht... een INGEKOCHT programma. Ga programma's maken!

bordewolf | 03-03-09 | 10:06

@Stroopdoos | 03-03-09 | 10:04
MEESTER Juul bedoel je? Dat zet hij er graag bij. Boezemt wat vertrouwen in.

Nonnes | 03-03-09 | 10:06

Valt die 5,72 niet onder Bijzondere Bijstand voor oudere ouderen? Vroeger kon je alles aftrekken. Van de belasting dus. Nu schijnt er een drempel te zijn. En dat is ködt met een scootmobiel. anders wacht ik nog even tot het gratis of voor niks is.

stemvee | 03-03-09 | 10:06

Het probleem is ook het type personen dat de achterban van geenstijl vormt.
Dit zijn volgens mij per definitie mensen die niet gauw ergens lid van worden maar liever onafhankelijk blijven.
Linkse types zijn veel vaker lid van allerlei clubjes als dierenbescherming, WNF. Ook geven ze graag aan allerlei doelen en collectes.
Het geenstijl publiek heeft daar juist een hekel aan en geeft zelfs niks aan het goede doel PowNed.

Atheisme.nu | 03-03-09 | 10:06

Niet moeilijk om te halen als je de lidmaatschappen weggeeft..

Alcoholic | 03-03-09 | 10:06

vicecity | 03-03-09 | 10:02
Ja, meer politiek. Maar Rutger kan dat niet.

koreapassie | 03-03-09 | 10:05

Ik ben lid, mijn vrouw is lid en mijn 2 kids van 3 en 5 zijn lid :-)

ServerGenius | 03-03-09 | 10:05

@Re-inventor | 03-03-09 | 09:59
En o.a. om die reden worden ik en mijn uitgebreide naaiclub natuurlijk ook geen lid.
De meeste reaguurders zijn alleen goed in afbranden. Zelf wat hout sprokkelen is echt teveel gevraagd. Ken uw achterban GS. Is ook wel handig voor Plasterk straks.

Nonnes | 03-03-09 | 10:04

Zijn ze nou wel binnen of niet, die 50.000?

koreapassie | 03-03-09 | 10:04

De Televaag vergelijken met Powned vink nogal scheef. Televaag bestaat al lang en heeft vastgeroeste achterban. Powned is nieuw en anders waardoor je eerst die (gekken) mensen moet bereiken. Dat gaat wel lukken, geen zorgen. Nu is Powned al spraakmakender dan de Televaag met z'n Juul.
Kop op en blijf van die zuurbekken modus af!! Die is alleen voor noodgevallen!

Stroopdoos | 03-03-09 | 10:04

@ terrorwally | 03-03-09 | 09:55

Ik heb mijzelf een half uur na de tweede uitzending aangemeld, zou nu toch inmiddels wel verwerkt moeten zijn...?

Moriaantje | 03-03-09 | 10:03

@vice city> eens.

superjan | 03-03-09 | 10:03

@ SwaY | 03-03-09 | 09:59

Uh-huh! Dat kan ik slechts met je eens zijn. Kamphues sarren is leuk, maar waar zijn de echte misstanden die door GS snoeihard getackled werden? Die mis ik nog te veel.

Nlz® | 03-03-09 | 10:03

Ik zeg een Hoaaaks, die teller wordt expres laag gehouden. Op 1-4 komt Powned met 80000 leden.

Ik wil overigens nogmaals benadrukken dat ik compleet gestoord wordt van deze campagne. Met als hoogtepunt die Spam op mijn deurmat.

LTS__zwakstroom | 03-03-09 | 10:03

Ik zou persoonlijk ook wat meer politiek zien dan tieten . De reportages over mistanden was juist wat GeenStijl zo groot maakt .

vicecity | 03-03-09 | 10:02

lid vanaf het eerste uur maar begin wel te twijfelen als we het gaan halen!

Clinisch Clowntje | 03-03-09 | 10:00

Overigens, is er nog niemand geweest die heeft bedacht dat die 5,72 PER JAAR is, en dat al die aangebrachte leden dus vanaf volgend jaar alsnog 5,72 moeten betalen?

keeskooskaas | 03-03-09 | 10:00

@ Re-inventor | 03-03-09 | 09:59

Aaaaah, arm schaapje. Schuif een vlaai naar binnen als comfort-food en dan gewoon lid worden, niet zeiken.

Nlz® | 03-03-09 | 10:00

Toch grappig om te zien dat de insteek waarmee powned op de buis wil niet echt de interresse van de meerderheid van de bevolking heeft.. Misschien iets minder functioneel naakt en misschien iets meer goede tendentieuze, nodeloze en kwetsende reportages? Dat is de reden dat ik lid ben geworden... om jullie vuistdiep in zaken te zien roeren waar anderen afhaken omdat ze te bang zijn.. Desalnietteplus hoop ik van harte dat jullie het gaan halen..

SwaY | 03-03-09 | 09:59

Na de Limburg opmerking van vorige week peins ik er niet over om lid te worden... er is al genoeg Randstedelijke arrogantie op tv.

Re-inventor | 03-03-09 | 09:59

Indien nodig een dag voor de deadline, word ik toch maar lid. En nog een paar vriendjes, vriendinnetjes en familieleden. Zolang we die droeftoeter van de Televaag met z'n ewrrr en IQ van een banaan maar dwars kunnen zitten!

keeskooskaas | 03-03-09 | 09:56

@ Joost Maghetweten | 03-03-09 | 09:48

Klopt, met dat grote bord met 'W.K.I.J.S.V.W.M' er op.

Nlz® | 03-03-09 | 09:56

@moriaantje,

Die hele aanmeldprocedure bij geenstijl is heel slecht in elkaar gezet. Duurt over het algemeen even voordat je een bevestiging krijgt.

terrorwally | 03-03-09 | 09:55

@beau van der Ham> Grappig fenomeen is dat he? Ach ja dat is ook Geen Stijl. Maar ik deel je teleurstelling stiekum toch wel .

superjan | 03-03-09 | 09:54

Een typisch geval van zelfoverschatting ?

hersendood | 03-03-09 | 09:54

16 miljoen mensen
En nog geen 50 000 die lid willen worden van Powned. Wordt het tijd om na te denken heren?

Hoeksteen | 03-03-09 | 09:54

Mijzelf lid gemaakt maar nog helemaal geen lidmaatschapnummer gekregen. Zelfs geen email bevestiging, dat is toch raar...

Moriaantje | 03-03-09 | 09:52

@ Multiflauwekulti | 03-03-09 | 09:42

Volgens mij was de post in 010 een beetje traag, hier in het altijd gezellige Oude Noorden in ieder geval wel, lagen de pakketjes van Mevr. Nlz en ondergetekende gistermorgen pas in de bus. Ben nog aan het bedenken waar ik de stickerts ga plaatsen ;)

Nlz® | 03-03-09 | 09:52

Ik ben gisteren maar eventjes lid geworden.
Maar waar blijft die bevestigings mailtje? Dat kan toch wel instant.
En is er ook al exclusive materiaal voor PowNed leden?

soepmetballenjongen | 03-03-09 | 09:51

Powned? Tis nix, t wordt nix... de hoogmoed komt ten val...

Karige Snaak | 03-03-09 | 09:50

Mijn moeder en mijn zus zijn al lid.

Dus kom straks niet zeuren zo van: "Het ligt aan Willie".

Want aan mij ligt het dus niet.

Willianus Wortelus | 03-03-09 | 09:50

Dus powned 65+ heeft al wel al zijn leden, toch nog een klein succesje dus

Jacobus Creutzfeldt | 03-03-09 | 09:49

GS is leuk voor in de marges, niet voor het grote werk. Jullie zijn ook behoorlijk stil gevallen met de vliegramp verleden week. Niks geen reportage gezien. Hou het gewoon lekker alleen op internet. Telegraaf heeft meer Goodwill.

NLse alloch in Italy | 03-03-09 | 09:49

@Don Sputare | 03-03-09 | 09:40,
Ik denk (lees: hoop) dat dit alleen maar is om even te vieren dat Rutger op TV komt maar dat ze zeer snel zullen overschakelen naar échte tv. Want het is nu inderdaad wel erg BNN achtig... Had Bart trouwens ook niet een 's ochtends mensen wakker maken met een ontbijtje-programma zoals ik laatst Rutger zag doen?

Joost Maghetweten | 03-03-09 | 09:48

Kan dat dan lidmaatschappen gratis weggeven.
Ik dacht dat het betalende leden moesten zijn.
Zo zou het FNV en CNV ook wel aan 50000 leden kunnen komen.
Dus misschien moet daar eens een onderzoek naar gedaan worden.
Trouwens al zou de televaag met een omroep komen dan kijk ik er toch niet naar.

Jaapioooo | 03-03-09 | 09:46

'De TROS en Max krijgen er een geduchte concurrent bij'
ROFLOL

bidlip | 03-03-09 | 09:45

@ Ronnie_ | 03-03-09 | 09:37
Wat reaguur jij daar? Crap? Het gaat crap worden??

Multiflauwekulti | 03-03-09 | 09:43

Ik begin een beetje moet te worden van dat gez**k over Powned, Wakker Nederland en meer van die aandachtsg**le baasjes die met hun harses op TV willen.

Tomatenvreter | 03-03-09 | 09:43

Tsja, actualiteiten met een rechts tintje spreken nou eenmaal meer aan dan BNN humor van vijf jaar geleden.

Lydus | 03-03-09 | 09:42

Ja... ehhh... mij hoor je het niet zeggen dat het allemaal vrij kansleaus is om een maand voor de deadline nog bij te moeten schakelen met een of ander stikkerpakket. Ik heb nog niet één zo'n ding zien hangen in 010-centrum-centrum. Weet je dat ook gelijk. Kom anders even zelf kijken, praten we er over.
Of jullie zitten te kleauten met die tellerT om dan ineens op 01-04... tadaaaa!! Dat kan ook, maar gezien dit zuurtopic heb ik mijn twijfels.
Voorlopig heb ik de Televaag geen poot uit zien steken et voila... un - zero, eins - null, one - NOTHING.
Hoor je mij allemaal niet zeggen. Echt niet.

Multiflauwekulti | 03-03-09 | 09:42

Huh? Hier zitten toch de Wildersstemmers? Dus, jullie zijn, met Powned, de geduchte concurrent van de Tros en de Telegraaf...

Zippy | 03-03-09 | 09:41

@thetosser
Je gaat door voor de koelkast...

KoningKudo | 03-03-09 | 09:40

Ja, als de 100 comments hier al niet worden gehaald ..

pridsdivd | 03-03-09 | 09:40

fu ik ben lid

Ins0mnia | 03-03-09 | 09:40

Ja, maar jullie zijn ook zo kinderachtig en puberaal bezig, daar blijkt dus niemand op te zitten wachten, die tieten van jullie vriendinnetjes en je bierinname. Onderzoeksjournalistiek zou er toch komen?

Don Sputare | 03-03-09 | 09:40

heeft de televaag dan wel 50000 lezers ?

Mr aarsch | 03-03-09 | 09:40

*zuurbekjes mode on*

emzy | 03-03-09 | 09:40

Zwaar teleurgesteld is over de zogenaamde die-hard reaguurders die kennelijk niet zo hard sterven als hun stortvloed comments doet vermoeden. Internetpolls overdonderen, geen probleem. 5,72 investeren om ook de TV wat leuker te krijgen, dan geven de fappende figuren niet thuis. bah. (muv natuurlijk de 35.000 die wel lid zijn geworden).

Beau ter Ham | 03-03-09 | 09:39

Al mijn vrienden zijn ook al lid dus dat zijn er zeauwiezeau 2 extra.

thetosser | 03-03-09 | 09:39

Knap van de televaag idd, als je iedere abonnee van de krant een abootje Stakker Nederland geeft kom je makkelijk aan die 50.000. Knap hoor! Bovendien zijn ze er nog niet, ik lach me dood als Plasterk en Hagoort Sjuul en consorten keihard weigeren, gewoon omdat het kan!!!!

Bier-Sexueel | 03-03-09 | 09:39

Kan me bijna niet voorstellen dat de 50.000 nog steeds niet is gehaald.
Of houden jullie stiekem de meter laag om een minuut voor de deadline die 50.000 te onthullen.
Zou mooie actie zijn...

thetosser | 03-03-09 | 09:38

Misschien moeten jullie ook wat foto's van leden op de voorpagina zetten, kan ik kijken of ik daarbij wil horen...

Joost Maghetweten | 03-03-09 | 09:38

Doet denk toch stiekem zeer...

Crimineel | 03-03-09 | 09:38

Ik had al 2 mensen over gehaald om lid te worden . toen was deze actie er nog niet. Toch best fijn om te weten dat tenminste 1 het al heeft gehaald

vicecity | 03-03-09 | 09:37

het gaat krap worden denk ik zo..... net wel of net niet.

Ronnie_ | 03-03-09 | 09:37

600 leden gisteren voor Powned?.... schiet niet genoeg op!

Illuminator | 03-03-09 | 09:37

Pauwned...

KoningKudo | 03-03-09 | 09:37

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken