Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Stand-up comedian powned Rob Kamphues

robiseenlul.pngEn dan is het nu tijd voor het vrijdagmiddag LOL-fragment© op GeenStijl. Een mooie gelegenheid om allemaal even op hetzelfde moment te bulderen. Onderwerp van de lach is dit keer Rob Kamphues, mislukt cabaretier en sinds enkele jaren mascotte van de 'onterecht bekende Nederlanders'. Want waar kennen we hem eigenlijk van? Nou, Kamphues is dat integere KRO-hoofd dat in De Reünie altijd zo invoelend jankanekdotes aan kan horen. Zeg maar de Joris Linssen van katholiek Nederland. Dat imago is overigens passé. Tegenwoordig maakt Rob liever heftige schoktelevisie à la 'lekker gek'. Zoals in het programma met de meerlaags-ironische titel 'Kamphues Boeit'. Concept: presentator hangt zich met handboeien aan (on)bekende Nederlander en wijkt gedurende een uurtje of 6 niet meer van zijn zijde. Probleem is echter dat deze kudtgrap niet leuk is. En dat vinden Rob's slachtoffers (Johan Vlemmix en Albert Verlinde uitgezonderd) doorgaans ook. Zo weten wij dat Rob onze Rutger ook een keer geboeid heeft. Die beelden gaat u echter NOOIT op tv zien. Was niet echt feelgood televisie. Ook niet zo gunstig voor Rob's imago enzo. Hetzelfde geldt voor de nu volgende beelden van stand-up comedian Donald Olie. Ook hij wordt geboeid en geeft Rob er verbaal even stevig van langs. In other words: Lau van Tiny is er niks bij. Onze Hilversumse bron meldt dat dit fragment eigenlijk gepland stond voor afgelopen maandag, maar dat het nu voor onbepaalde tijd uitgesteld is. De kans is dus groot dat de KRO-zieltjes dit stukje televisie bespaard blijft. Check het daarom hierrr op Dumpert. Gewoon omdat het kan. Powned!

Reaguursels

Inloggen

Wat jammer. die waardeloze Donald Olie troep is van joetjoep verwijderd.

Warme bakker | 31-01-09 | 21:06

He jammer.. niets :(

Kabila de stijlloze | 31-01-09 | 19:49

Nou kom op mep Kamphues voor zijn kanis. Hebben we naast Dhr. R de Vries en die andere stakker nog een prachtig gevalletje :')

Kabila de stijlloze | 31-01-09 | 19:47

Die kerel is trouwens niet leuk @ comedy cafe, hij verteld altijd zelfde verhaal met zijn kinderen en keuken kasjes...

SWtjah | 31-01-09 | 15:26

(ps: volgens mij scheet ie 7 kleuren)

Foxy | 31-01-09 | 14:14

hahahahaaaaaa... dat was idd grappig... toch +1 voor Rob Kamphues.. hij is WEL leuk, de reunie was alleen een kutjankprogramma

Foxy | 31-01-09 | 14:13

Van het format kun je vinden wat je wilt, niet helemaal mijn ding, zeg maar..
Maar Donald Olie, jongens jongens over tenenkrommend gesproken...
Vreselijke slecht!

Rob Kamphues is toch niet zo slecht?

rustig joh! | 31-01-09 | 13:25

@Rob Kamphues
Na de terechte correctie van Sickbok alsnog alle lof en eer aan u vanwege het format met de boeien.
@101TV
Gij zult niet stelen. Ook niet van de KRO.

TFM | 31-01-09 | 10:39

-weggejorist-

Bert_uit_Urk | 31-01-09 | 10:07

Ik had 'm net zolang met zijn kale rotkop tegen de muur gebeukt totdat de handboeien los schoten. Wat een ongelofelijke eikel is die kamphues.

braadlap | 31-01-09 | 09:03

wat een sukkel zeg die kamphues...
Had gelijk een bekbeuk gehad van me.

jean claude d'Hommel | 31-01-09 | 08:08

Ik vond dit eigenlijk wel wat voor Powned... Ben benieuwd wat er voor hilarisch bij Powned verzonnen wordt...

socialreality | 31-01-09 | 08:02

nou is die donald olie zelf een lutser, maar dit doet ie dan wel weer goed.
+1

fred flintstone | 31-01-09 | 07:54

How low can you go? Hoe afgestompt moet je zijn om naar dit soort programma's te kijken?

Oerkoendoe | 31-01-09 | 03:19

Waarom boeien we die Linssen en Kamphues niet gewoon voor een paar maandjes aan elkaar vast.??

grapjasz | 31-01-09 | 01:31

Toch komt Kamphuis best aardig over voor een neo-nazi.

ren-forrest-ren-e | 30-01-09 | 22:27

TFM | 30-01-09 | 21:03
"Het is trouwens wel mooi meegenomen dat de twee allerslechtste comedians van Nederland nu voor iedereen te herkennen zijn aan een doorgeknipte handboei om de pols." SUPERLOL!

keestelpro | 30-01-09 | 22:13

OK Kamphuis is een quasi lulletje, maar die Ollie, mijn god dik en dom gaan echt helemaal samen in dit stuk vlees

Mossad | 30-01-09 | 21:17

als ze dit soort onzin gaan uitzenden, dan kan powned er ook nog wel bij.

ZotteLotte | 30-01-09 | 21:05

Dit format is ook nog eens een keer behoorlijk gejat van 101TV. Begon ooit met het bekende voorval dat een verslaggeefster zich aan Hugh Grant vastmaakte met handboeien. Daarna als spin-off nog formatje geworden bij 101TV waarin 'verslaggevers' van dit station zich vastmaakten aan oa Johan Vlemminkx (daar dus ook al, de hoer) en andere onbekende Nederlanders. Daar was het format nog enigszins leuk aangekleed: Het sleuteltje van de boeien werd doorgeslikt en dus de boeien konden dan weer los pas nadat de verslaggever het sleuteltje weer uitgescheten had. Dat had nog wel wat...
Het is trouwens wel mooi meegenomen dat de twee allerslechtste comedians van Nederland nu voor iedereen te herkennen zijn aan een doorgeknipte handboei om de pols. Dat bespaart een hoop mensen een enorme teleurstelling.

TFM | 30-01-09 | 21:03

Is dit de zogenaamde ownage van Ollie ?

Ik ken heel die ollie in eerste instantie niet, en ik snap wel waarom, want zoals hij is heb je hier een hele site vol met reaguurders waar de godvers en de kankers uit vliegen, laat staan wat er nog verder rondloopt in Nederland. Niet echt een originele gast. Meer een psychiatrisch patient als je het aan mij vraagt.

Ollie is hier geownt. Kampnogwat bleef strak in zijn rol, geen onvertogen woord. Een heertje die cabaret kan spelen, dus logisch dat kampnogwat bekend is en ollie niet.

Mrpurple | 30-01-09 | 21:02

wat zijn er weer veel weggejorist in dit topic.

1+1 | 30-01-09 | 20:45

-weggejorist-

Karelientje | 30-01-09 | 20:29

Nou, het is voor Kamphueees maar goed dat ik geen bekende Nederlander ben, dus hij loopt niet het risico mij te boeien. Ik ga dan namelijk ruimschoots door het dak. Ballistic. Postal. Berserk. Met alle detrimente medische gevolgen voor heer Kamphueees, in die zin dat hij de eerstkomende maanden in tractie door een rietje zou moeten eten.
.
En dan heb ik het nog niet over de aangifte van wederrechtelijke vrijheidsberoving die ik daarna zou doen. Volgens mij staat op dat misdrijf toch al gauw een paar weken zeepjes rapen in de cel van Bubba, een fors geschapen heaumeausuele negert!
.
Kortom: Kamphues boeit.... Een kudtprogramma!

Brouhaha | 30-01-09 | 20:21

een gijzeling, politie bellen, overdrijven is ook een vak.

romax | 30-01-09 | 19:54

Qinx | 30-01-09 | 14:41
Inderdaad, dit is gewoon een gijzeling, onvrijwillige vrijheidsberoving.
Dat godver-ren was niet nodig, gewoon politie bellen en aangifte doen.

JanRap | 30-01-09 | 19:28

Nog 1 keer voor de debieltjes hier: nee je hoeft het niet leuk te vinden om tegen je zin aan een programma mee te moeten doen en het is zelfs strafbaar om iemand tegen zijn zin van zijn vrijheid te beroven.

Canis Spurcus | 30-01-09 | 19:27

Hmmm Rob is mijn neef maar dit programma zuigt en niet zon beetje ook. Wow misschien ben ik nu niet meer het zwarte schaap van de familie

wulfe | 30-01-09 | 19:21

Net nog even dat stukje op Youtube gekeken, maar wat is die gast slecht! Heb nog geen glimlach op m'n gezicht gehad (en in die zaal ook maar 5 mensen die lachten)

Bananasplitje | 30-01-09 | 19:21

-weggejorist-

Karelientje | 30-01-09 | 18:40

Ik had die kale na een minuut nokkie geslagen, met zijn kutgrijns. Als iemand daar niet aan mee wil werken, dan respecteer je dat. Overigens nog nooit van Ollie gehoord, maar op dat youtube filmpje was ie nie grappig.

Datniet | 30-01-09 | 18:40

Oh, dus de vakman Kamphues is nu een lul en een ontiegelijk slechte stand-up comedian de held? Ik heb die Donald Olie wel eens live gezien. Laat het de laatste keer zijn geweest. Schande voor iedere vorm van entertainment.

Scheisse65 | 30-01-09 | 18:16

wat een onbeschaafd mannetje die donald olie, beetje gaan schreeuwen en dreigen als het even tegenzit duidt op weinig karakter en humor.

Onderbuik | 30-01-09 | 18:13

-weggejorist-

bennyvx78 | 30-01-09 | 18:04

Had nog nooit van Donald Olie gehoord. Heb het stukje humor even bekeken: dit is dus geen humor. Dit is mannenpraat in een schaftkeet. En dan heeft ie ook nog een spraakgebrek. Slissend Amsterdams??? Moet ie kwijlen van zijn eigen gore praat? Zou me niks verbazen.
Wat die Kamhues doet is natuurlijk helemaal krankjorem. Laat mensen met rust en ga iets creatiefs doen. Looser

LoopseTeef | 30-01-09 | 17:54

''Godgloeiende Kanker Kolere...'' Typisch KRO!
*Wacht op de beelden met Rutger*

Xist! | 30-01-09 | 17:50

had ik al gezien. DWDD.

dyzc | 30-01-09 | 17:48

Olie is een stuk beter als schrijver dan als performer

campion | 30-01-09 | 17:46

Donald OLIE! Dat is lang geleden! Ik herinner me een boekje met doldwaze kleine avonturen van hem, een soort Donald O goes Pietje Bellboek, dat ik helaas eens heb uitgeleend en natuurlijk weer nooit teruggekregen.
Donald Olie, let op kinderen, de aartsvader van het politiek incorrect zijn toen het nog echt niet kon. Ik ken nog hele passages bijna uit mijn hoofd. Geweldig was zijn beschrijving van een familieverjaardag in Hengelo (Overijssel), waar voor het eerst, met n tante, een Turk meekwam (Olie: 'Nou dat was 'n echte!). Tijdens de verjaardag dorst niemand een onvertogen woord te laten vallen, toen tante met Turk wegwas rolden de 'fijne grapp'n' over tafel ('En als je het oostn zoekt om te biddn mujje Glanerbrug anholden!). Donald Olie!

campion | 30-01-09 | 17:46

Knap, zo'n tegel zonder interpunctie!

Ad Fundum | 30-01-09 | 17:45

-weggejorist-

Karelientje | 30-01-09 | 17:42

Zo zeg, dat zijn 2 hele slechte cabaretiers zo bij elkaar.

Snorro | 30-01-09 | 17:40

''Meerlaags-ironisch': Jezus, 't lijkt Freek wel.

echt_links | 30-01-09 | 17:36

mooie pown!

zoalshetis | 30-01-09 | 17:26

Ik hoorde trouwens net dat Kamphues volgende slachtoffer Natalia Molchanova wordt.

Canis Spurcus | 30-01-09 | 17:15

@Canis Spurcus | 30-01-09 | 17:03
Was volgens mij bij de wereld draait door.

Lets Kuttekrap | 30-01-09 | 17:10

weken geleden al op de ouderwetse televisie. bij een echte omroep.

antizanic | 30-01-09 | 17:06

waardeloze actie van die kamphues , afdwingende actie's tbv je eigen salaris en kijcijfers voor het ranzige volk die dit leuk zou vinden .
hersenloos.
ik had die kamphues de hele tent doorgesleurd , zou mij als een dwaze idioot gedragen zodat die zelf zou smeken om genade .
wat een loser zeg.

Baron de laclou | 30-01-09 | 17:05

Lets Kuttekrap | 30-01-09 | 17:01

Waar staat al die zooi?

Canis Spurcus | 30-01-09 | 17:03

Dit had Kamphues niet bij mij hoeven flikken. Because my hands are lethal weapons. Zwiepzwiep. Rob in de bye bye bus.
Overigens zag ik een stukje waarbij Kamphues zich vast had geketend aan een vrouw die op het punt stond om te trouwen. Dat kan je helemáál niet maken. Voor die mensen is het misschien wel de mooiste dag van hun leven en dan heb je de hele tijd die vleespet aan je reedt hangen. Ongeïnspireerde ongein.

Lets Kuttekrap | 30-01-09 | 17:01

Ik vind het een trieste reactie van die Ollie en als cabaretier is hij helemaal 3x niks wat een kut grappen zeg en een trieste performance. En waarom reageert ie zo heftig moet ie binnen 5 minuten naar de hoeren ofzo? Rijd toch gewoon richting de dichtsbijzijnde ijzerwinkel en pak een betonschaar en knip die ketting door.

+1 voor Kamphues

Nickel Son | 30-01-09 | 16:56

-weggejorist-

funkyd | 30-01-09 | 16:56

MDA | 30-01-09 | 16:43

Nee.

Canis Spurcus | 30-01-09 | 16:55

Ik heb die kapsones kampluis een keer in 't eggie meegemaakt.
Wat jammer datie mij niet heeft aangeschakelt, was ik nu de trotse eigenaar van een linkerkamphuishand geweest,
wat een ongelooflijke aandachttrekker en egotripper is deze haarloze kapsonesmarmot.
Midden in de centrale hal van een ziekenhuis overdreven hart gaan staan janken, en dan af en toe in 't rond kijken of er wel mensen zijn die hem herkennen... braaaak!
Was het eerst Paal de Leeuw die mij aan de dunne bracht... met Kampluis is het braken begonnen.... lozer!

kaasboer5 | 30-01-09 | 16:53

RutgerT plz.

shaaque | 30-01-09 | 16:50

Haha, ik heb dit jaar nog niet zo gelachen!

deoudererijperevrouw | 30-01-09 | 16:48

-weggejorist-

Handy-Harry | 30-01-09 | 16:46

@Canis Spurcus | 30-01-09 | 16:27
Het is eigenlijk net zo grappig als Lau en Tini... en dat was ook een redelijke hit op DWDD en de Dumpert. Ik ben er gewoon niet zo van om de redactie de hele tijd na te praten. Als je scheldende, tierende mensen op TV leuk vind, nou, dan is dit een redelijk stukje TV.

MDA | 30-01-09 | 16:43

@superjan
Als je Teeuwen zo gek weet te krijgen.

sjaakdeslinksesul | 30-01-09 | 16:37

Vind het eigenlijk niet zo'n vrolijke meneer, voor een stand-up comedian.

Hertogin v. Pauperen | 30-01-09 | 16:33

@tipo | 30-01-09 | 16:29
En die cameraman krijgt een oortje in met verbinding naar de reaguurpanelen. Dan is het 2.0 tv gebeuren helemaal af.

tipo | 30-01-09 | 16:33

@keestelpro | 30-01-09 | 16:23
Eigenlijk heb je alleen een cameraman nodig, met voldoende reactievermogen en cafeine. Het liefst een rokende cameraman.

tipo | 30-01-09 | 16:29

MDA | 30-01-09 | 16:23
Het is ook beter dan tyfus achter je oogbol maar 2x fout maakt nog geen goed.

Canis Spurcus | 30-01-09 | 16:27

Zolang Kamphues alleen 'slachtoffers' uitzoekt die hem naar het leven staan vind ik het format best geslaagd.

copal | 30-01-09 | 16:26

tipo | 30-01-09 | 16:15
over
superjan | 30-01-09 | 15:10

Waarom moeten er eigenlijk buitenfiguren bij Geen Stijl TV/Powned betrokken worden. PowNed heeft maar 2 uur per week dus er kan best een format verzonnen worden waarbij hooguit Rutger presenteert of zelfs zonder presentatoren. Zeg maar op zijn BBCs of op zijn Frans Broumets

keestelpro | 30-01-09 | 16:23

Ik vind hem eigenlijk wel goed! Beter dan Lingo of WakuWaku... toch?

MDA | 30-01-09 | 16:23

Captain Orange | 30-01-09 | 16:16

Ik had er eerst (duh) achter staan maar kreeg een brainfart en heb heb wegge-edit.

Canis Spurcus | 30-01-09 | 16:22

Zat er in, een keer. Ik heb hem (kamphuis) een keertje bij p&w zien uitleggen wat 'ie ging doen, dit format dus. Toen werd hij al door iedereen meewarig aangekeken, ik geloof dat pauw iets zei van : zou je dat nou wel doen, Rob? Tja, niet luisteren he ..

Zottelkopf | 30-01-09 | 16:22

Kamphues +1

nickoo4ever | 30-01-09 | 16:21

krijgen we Rutger geboeid wel op PowNed te zien?

Remmiesz | 30-01-09 | 16:21

Olie had net plannen eens eventjes flink maar dan ook zéér uitvoerig op de plee te gaan zitten.... komt grapjurk Kamphues voorbij: *Klik*.
Een dreun op z'n smoel lijkt me dan wel het minste.

Ad Fundum | 30-01-09 | 16:17

Canis Spurcus | 30-01-09 | 16:15
Retorische vragen stellen aan iemand die bijstandskoning heet?

Captain Orange | 30-01-09 | 16:16

Sikkeneur | 30-01-09 | 16:09
Nou, ik pas ff... doe mij 'm' van Daphne maar...
Ps Fleischbaum schijnt een Mandingo te zijn... beeldvullend.

Captain Orange | 30-01-09 | 16:15

Volgens mij wil hij gewoon deaud of zo LOL

keestelpro | 30-01-09 | 16:15

Bijstandskoning | 30-01-09 | 16:11

Om nog meer dwang uit te oefenen op degene die tegen zijn wil van zijn vrijheid wordt beroofd !? Spoor jij wel?

Canis Spurcus | 30-01-09 | 16:15

Bokko | 30-01-09 | 15:24

Hi-la-risch!

Canis Spurcus | 30-01-09 | 16:11

keestelpro | 30-01-09 | 16:08
LOOOL! Die Kamphues moet echt een paar bodyguards achter de hand houden, want er zullen genoeg mongolen zijn die hem een kopje kleiner zullen willen maken.

Bijstandskoning | 30-01-09 | 16:11

Captain Orange | 30-01-09 | 16:06

Zou anders een leuk voorproefje zijn voor een omroep in spe dat zegt naar zijn achterban te luisteren.

Sikkeneur | 30-01-09 | 16:09

@Captain Orange | 30-01-09 | 15:59
als ik jou moet horen past hij dus perfect bij powned.

daskapitalist | 30-01-09 | 16:08

Wat een zielige stakker die vadsige tokkie Olie. Beetje schelden met ziekten, beetje vloeken. Beetje dreigen 'bril van de kop van die randdebiel' te slaan.

Dat cabaret van die man was al helemaal om te janken. Olie is Retard of the Year. Kamphues is overigens niet zo dom, die schijnt een IQ van bijna 140 te hebben.

Bijstandskoning | 30-01-09 | 16:08

Malibu Stacy | 30-01-09 | 16:03
Ik wil die van Rutger ook zien... weet niet of Daphne t leuk vindt als Rutger m op GS laat zien...

Captain Orange | 30-01-09 | 16:06

@Ma-Ai | 30-01-09 | 14:34 : Klopt, was al tijden geleden op DWDD.... dus weer lekker aktueel, Mutsaerts !
Ik dacht dat internet sneller was dan TV ?

Mazzeltov | 30-01-09 | 16:05

Nou weet ik niet wie de grootste mongool van hun twee is.

Opperkwal | 30-01-09 | 16:04

ik wil die met Rutger zien!

Malibu Stacy | 30-01-09 | 16:03

Kim Hartveld | 30-01-09 | 15:44

Haha, en ineens heb je Parkinson en kan je je kont niet normaal afvegen. Oh het is echt een format om uit te buiten. Maar ja hij zal alleen bekende Nederlanders van hun vrijheid beroven, mensen die iets van een imago te verliezen hebben.

Canis Spurcus | 30-01-09 | 16:02

@ Ynstijn | 30-01-09 | 15:19

Geyl

Woamne | 30-01-09 | 16:00

Vind het wel een grappig formatje. En who the fuck is Donald Olie?
kamphues bleef erg relaxed onder overigens. Dus ik snap eigenlijk niet waarom hij gepowned zou moeten zijn.

Bodde | 30-01-09 | 16:00

daskapitalist | 30-01-09 | 15:57
Bres, dat is nou typisch zo'n geval waarom ik trots ben op Den Haag.... NOT!
Afgrijselijk enge enge man...

Captain Orange | 30-01-09 | 15:59

Ik begrijp dat iedere boterletter met een microfoon zichzelf comedian mag noemen. Wat een non-humor.

BP Richfield | 30-01-09 | 15:58

@ sjaakdeslinksesul | 30-01-09 | 15:54
Maar binnen dit format hou je geen rekening met het feit dat veel mensen niet graag naar dwergen kijken – laat staan lelijke. Sommige mensen schijnen er zelfs spontaan onwel van te worden.

Pa Cartwright | 30-01-09 | 15:57

@van dal
Heb jij ook zo'n leeg gevoel hier... zonder die PowNed reclames?

Captain Orange | 30-01-09 | 15:57

@van dal | 30-01-09 | 15:27
nee, bres mag lekker aan de ketting met mei li vos natuurlijk.

daskapitalist | 30-01-09 | 15:57


Hij moet zich aan een grote brede homo vastmaken krijgt Robje in elke Amsterdamse darkroom vast wel een leuke verassing.
Hallo jongens daar ben ik weer en ik heb een verassing bij me Rob Schandhues.
En nee glijmiddel hoeft niet want Robje is nog soepel van de 2 feestjes waar we hier voor waren dus doe mij even een biertje, en leef je even uit met Robje wat zeg je Rob kan je niet verstaan je moet ook niet met volle mond praten.

bommetjesgordijn | 30-01-09 | 15:57

PowNed moet haast wel een 1 aprilgrap zijn als dit soort nieuws de teneur van de berichtgeving wordt.

Superior Bastard | 30-01-09 | 15:56

sjaakdeslinksesul | 30-01-09 | 15:54
De 2-e kamer is al te zien op tv hoor!

Captain Orange | 30-01-09 | 15:56

@ Ballenman | 30-01-09 | 15:42
Jij eerst, ja?

Pa Cartwright | 30-01-09 | 15:54

Ik heb nog wel een leuk format voor PowNed. Je laat wat actuele tv-beelden zien en dan levert een lelijke dwerg met een piepstemmetje daar commentaar op in de trant van "het zit allemaal heel anders in elkaar hoor". Maar dan met zulke domme argumenten, niet ter zake doende voorbeelden en van de hak op tak gespring, dat iedereen doorheeft dat het eigenlijk een heel knappe vorm van satire is. En dan met een rare conclusie aan het eind. Ik heb er zelfs al een naam voor bedacht: "dat is eigenlijk niet zo hoor!" Wordt vast een hit.

sjaakdeslinksesul | 30-01-09 | 15:54

@ballenman,

Vul je dan voor mij default "niet ok " in?
Wat een lutserTs deze twee heren.

azijnseikerT | 30-01-09 | 15:52

Als hinderlijk volgen format wel uitkomst zie voor powned.
Rutger aan de arm van een shockmaroc of meppende rechter lijkt me wel wat.

Sikkeneur | 30-01-09 | 15:52

Captain Orange | 30-01-09 | 15:50 ja, de mijne is namelijk niet zo slap dat ik 'm met twee handen moet ondersteunen.

van dal | 30-01-09 | 15:51

van dal | 30-01-09 | 15:48
Kan jij "m" met 1 hand vasthouden?

Captain Orange | 30-01-09 | 15:50

Captain Orange | 30-01-09 | 15:47 en dan boeit je je andere hand.. POWNED!

van dal | 30-01-09 | 15:48

superjan | 30-01-09 | 15:10

Pat Condell
George Carlin (rip)

Canis Spurcus | 30-01-09 | 15:48

Simpel mannetje die Olie, vooral dat verbale gaat 'm goed af tot grote LøLvreugde van Muts. Zeker en zondermeer van een pownedgehalte.
Is en blijft een kudtprogramma als afkijkformat van die knaap met wie je 24uur opgesloten zit.

Sikkeneur | 30-01-09 | 15:48

van dal | 30-01-09 | 15:46: Zit zich helemaal suf te fappen op Bikini-topic om pols te verstevigen

Captain Orange | 30-01-09 | 15:47


Die Kamphues zal trouwens wel een paar keer gedacht hebben "shit, ik kan nu ook niet weglopen als die mongool begint te beuken."

Superior Bastard | 30-01-09 | 15:46

Best leuk als nickname GodverdeKudtKanker.
Ik had die Kankhues voor zn melis geslagen... claustrofobitch als excuus
-stemming stijgt, niveau daalt-

Captain Orange | 30-01-09 | 15:46

*kweekt dikke polsen en traint handspieren om in voorkomende gevallen zó weer uit de boeien te kunnen glijden*

van dal | 30-01-09 | 15:46

Ballenman | 30-01-09 | 15:42
En mensen per geval beoordelen, mag dat ook? Ik heb niet echt een mening over beide heren in dit artikel, ik ken ze nauwelijks, maar het gedrag van beide vond ik weinig indrukwekkend en dat zeg ik dan ook. Daar ga ik toch geen hele lijst voor lopen invullen? Wat een onzin.

Achterdocht | 30-01-09 | 15:45

-weggejorist-

Kim Hartveld | 30-01-09 | 15:44

ik wil voorstellen dat iedere GS lezer een lijst moet invullen, met daarop een stuk of 500 bekende personen, en dan moet aangeven of ie ze wel of niet ok vindt.

Daarna wordt bij elk afzeik-artikel gekeken of betreffende lezer netjes zn bek gehouden heeft als het om een persoon ging die hij of zij als 'wel ok' aangevinkt had.

Lijkt me interessante stof opleveren, en het zou zo mooi een scheiding aanbrengen tussen de mensen met een onderbouwde mening en de meebrullers. Want van dat laatste soort zitten er hier steeds meer, helaas.

Ballenman | 30-01-09 | 15:42

Best een leuk programma, Rob is best ok.

Lucifer | 30-01-09 | 15:42

en ook voor deze kinderlijke- en irritante onzin betalen wij dus (veulsteveul) belasting

glaaf | 30-01-09 | 15:41

Als het fragment van Rutger op Powned komt wil ik wel lid worden.

-Seb | 30-01-09 | 15:39

Hoe maak je televisie boeiend? Ask Dr. Kamphues... NOT

Technix | 30-01-09 | 15:39

@Ma-Ai | 30-01-09 | 15:15
Nee hoor, ook Engelse leenwoorden krijgen 3e p. ev. een -t.
Hij skatet
Hij tip-ext
Hij typt
Hij pownt.
Ach, dit was toch alleen maar een werknaam trouwens? Ik vind Omroep Geenstijl sowieso beter. (En sowieso komt dan weer uit het Duits.)

Technix | 30-01-09 | 15:38

+1 voor de zelfbeheersing van die talentloze oliebol. In mijn geval zouden het sjterrewielen voor Kamphues zijn geweest.

knutsel | 30-01-09 | 15:37

Rammstein | 30-01-09 | 15:34
Ik vond hem eigenlijk wel grappig... van dal dan, niet die olie.

Achterdocht | 30-01-09 | 15:36

van dal | 30-01-09 | 15:34
Tè flauw. Wel liev.

Rammstein | 30-01-09 | 15:34

Pa Cartwright | 30-01-09 | 15:33
Hij gaat zo beschrijven hoe hij dat dan doet en zo ....... *gaapt*

Rammstein | 30-01-09 | 15:34

Rammstein | 30-01-09 | 15:32 bleef die olieboy niet staan dan?

van dal | 30-01-09 | 15:34

van dal | 30-01-09 | 15:30
Hahahaha
Maar ik bedoelde dat "optreden" van hem op youtube, volgens mij had jij nog beter op dat podium kunnen staan, ik was dan in ieder geval even komen kijken.

Slakkenman | 30-01-09 | 15:34

Ik vind de grap wel goed bedacht, laat ze dat een keer doen met Balkenende ofzow..

Garz | 30-01-09 | 15:33

*stel dat Vogelaar zo op Rutger gereageerd had .....*

Rutger kan het zonder handboeien !

Rammstein | 30-01-09 | 15:33

@ brutus68 | 30-01-09 | 15:28
Jij kan zeker heel goed vechten en zo?

Pa Cartwright | 30-01-09 | 15:33

van dal | 30-01-09 | 15:30
Nou sla je weer dóór.

Rammstein | 30-01-09 | 15:32

Ach jee, daar is Testosterone Boy weer. Pfff.

Rammstein | 30-01-09 | 15:30

Slakkenman | 30-01-09 | 15:29 nou, dát valt nogal mee. die kamphues stelt voor om te gaan zitten, maar hij blijft staan hé?

van dal | 30-01-09 | 15:30

Goed voor die kerel dat ie niks veinst onder druk van de camera. Je bent niet verplicht om A. mee te doen aan zo'n kutprogramma en B. het nog leuk te vinden ook.
-
Beetje zoals Eddy Zoëy die zich opdringt om met dat tuig je koelkast leeg te vreten en in je logeerbed te gaan liggen ruften. Jij bent dan zogenaamd een ongastvrije lul als je weigert en de reden die je opgeeft bevalt die Eddy Zoëy niet. Met Eddy zou ik snel klaar zijn omdat ie zelf aanbelt en de hondjes dan al hebben laten weten wie ze zijn. Kwestie van tussendeur openzetten er niemand plak er stickers, hooguit pleisters.
-
Ik zou die smoel van Kamphues wel eens willen zien als ik hem mee zou trekken langs bordjes "verboden toegang" "betreden op eigen risico" en "terrein wordt bewaakt met honden". Dát zou nog eens leuke tv zijn. Vind ik dan he.

Canis Spurcus | 30-01-09 | 15:30

Tja lekker labiel persoon

K.jongerensponsor | 30-01-09 | 15:29

Jezus, wat is die Olie en slechte stand-upper zeg. pfffff

Slakkenman | 30-01-09 | 15:29

Als Kamphues mij dat zou flikken was er een gerede kans dat ie dat niet na meer kon vertellen...

brutus68 | 30-01-09 | 15:28

daskapitalist | 30-01-09 | 15:26 samen met pierre wind..

van dal | 30-01-09 | 15:27

@superjan | 30-01-09 | 15:14
henk bres.

daskapitalist | 30-01-09 | 15:26

naardeklote | 30-01-09 | 15:23 je moet toegeven dat kamphues wel wéét waar ie zich aan vastketent.

van dal | 30-01-09 | 15:24

Kamphues is helemaal geknipt voor de katholieken: die gaan al zolang ze bestaan over lijken voor hun eigen gewin, en dat allemaal onder het hypocriete mom van een hoger goed. Kan jou het schelen, god en de subsidieverstrekker houden toch wel van je. Dit is publieke omroep-hufterigheid ten top: we jatten je geld en we gebruiken het om je te beledigen. Laat iemand in godsnaam de stekker eruit trekken daar.

John Muts | 30-01-09 | 15:24

Kamphues is oké. 'tis het format dat faalt.

deNelis | 30-01-09 | 15:23

'Kamphues Boeit' Steve Brown ofzo, dat lijkt me dan weer wel leuke tv

naardeklote | 30-01-09 | 15:23

@ superjan | 30-01-09 | 15:10
Dave Heijnerman, grote muil én direct. Heeft weinig pretenties, als je het mij vraagt. Bovendien heeft ie momenteel volgens mij geen klap te doen.

Of anders Ramses Shaffy. Gaat ook woest scoren.

Pa Cartwright | 30-01-09 | 15:23

Mwah, zo te zien verdienen deze twee mekaar wel. Taalgebruik van die pet kan ik niet echt waarderen. Maar wat die kale hier flikt is behoorlijk schraal. Dit zijn geen grappen meer, dit is gewoon akelig en dom. En dan geen reservesleutel bij de hand zeker? Als die pet was gaan meppen was ie waarschijnlijk zo los geweest. Trieste bedoening.

Achterdocht | 30-01-09 | 15:23

superjan | 30-01-09 | 15:14 Jan, als lid.. krijg je dan ook inzage in dingetjes als een boekhouding? om maar eens wat te noemen..

van dal | 30-01-09 | 15:23

@ superjan
Ik zou denken aan verrassende presentatiekoppels voor Powned zoals David Irving met rabbijn Evers, een van de meiden van Halal (die jongste) met Hans Teeuwen en Mohammed b met de zoon van Theo. Alles voor de kijkcijfers...

Aardappeleter | 30-01-09 | 15:22


@deheerheitinga 15:16
ben ik helemaalmet u eens.

bijtieakumaai | 30-01-09 | 15:21

Ik vind mezelf wel bij PowNed passen. Als curator.

Multiflauwekulti | 30-01-09 | 15:20

Mmmm. Kamphues is een fouterik.

Contra | 30-01-09 | 15:19

@ Woamne | 30-01-09 | 15:17

Goed, kom ik mezelf binnekort ff aan je arm vastmaken, kijken hoe leuk jij dat vindt...

Ynstijn | 30-01-09 | 15:19

Mei Li Vos past wel bij PowNed.

sjaakdeslinksesul | 30-01-09 | 15:19

Aardappeleter | 30-01-09 | 15:16 rep jij eens een eind heen.

van dal | 30-01-09 | 15:19

Een waardeloos niet boeiend programma dat Kamphues presenteert. Vind de vergelijking met Joris Linssen wel een klap in't gezicht van Joris; hij maakt wél mooie tv.
Misschien moet RK weer terug naar 'de Morsige Types'; komt ie beter tot zijn recht.

Frau Antje | 30-01-09 | 15:19

@ Woamne | 30-01-09 | 15:17
Wat voor eikel?
*woordenboek pakt*
Oh... mongoloïde. Als in "eikel die op mongool lijkt".

Multiflauwekulti | 30-01-09 | 15:19

Maar om de vraag even te beantwoorden; Willibrord Frequin, ja? Of dacht je wat anders, he? We gaan toch niet raar doen, ja?

VanFrikschoten | 30-01-09 | 15:18

Ik weet nog wel een leuk format voor Kamphues. 'Will it Blend?'. Met hem in de blender. Da's pas lachen. Overigens wel knap van die Olie om zo ongeveer driekwart van de Nederlandse speelfilms te quoten als 'ie boos wordt.

De Vrolijke Kaafir© | 30-01-09 | 15:18

Wacht ik heb me bedacht. Dit is wel een goed voormat voor Powned. Maar dan gewoon een politieman aan een bontkraagje vastmaken. Dat is bijna nog nooit vertoond!

keestelpro | 30-01-09 | 15:17

G*dverdomme, is er eindelijk WEL een leuk/sympathiek figuur op de staatstelevisie (Kamphues) gaan we weer bashen.
Dat die totaal niet grappige mongolide eikel van een Donald O. (wie?!?!?) zo reageert geeft al aan dat het idd een totaal niet grappige mongolide eikel is.

Kamphues +1
Donald O. (wie?!?!?) -1

En

Geen teen -1

Woamne | 30-01-09 | 15:17

Nee die Donald Olie is een geslaagd cabaretier.

Wowzers | 30-01-09 | 15:17

@-edit-, kaartenhuis.nl.. het is maar een tip natuurlijk..

van dal | 30-01-09 | 15:17

-weggejorist-

deheerheitinga | 30-01-09 | 15:16

"Dus hou je vast! Hou je klaar
Dr is niemand die ik spaar, want ik ben die seriewoordenaar

Serie woorde serie woorde serie woordenaar
Seriewoordenaar seriewoordenaar
Vermoord de taal en hak ze in mekaar"

Aardappeleter | 30-01-09 | 15:16

Oud nieuws. Al gezien bij de grote vrinden van VARA. Dit is dus wat PowNjet eventueel te wachten staat; achter oud nieuws aanhobbelen. Kansloos.

Rekeozeb | 30-01-09 | 15:16

Ho. Je zelf, niet jezelf.

Multiflauwekulti | 30-01-09 | 15:16

@ technix

Klopt net niet. Omdat het een Engels woord is. Naar het Nederlands vertaald zou het eigenlijk moet zijn 'pownd' moeten zijn. ~ed is d.

Ma-Ai | 30-01-09 | 15:15

@ superjan | 30-01-09 | 15:10
Wat dacht jezelf van Herman Berghuis. Je weet wel... die van Idols.

Multiflauwekulti | 30-01-09 | 15:15

superjan | 30-01-09 | 15:14 jan. nieuwe zender, nieuw gezicht. niet ergens een uitgerangeerde wegkopen.

van dal | 30-01-09 | 15:15

Wat een afgrijselijke afgang van Rob Kamphues zeg. Ik zou na een voorval als dit een totale make-over ondergaan & emigreren naar een heel ver land. Of gewoon meteen zelfmoord plegen. Hadden ze niet van te voren kunnen bedenken dat dit voormat kansloos is. Een beetje een paar uur iemand "aura-stalken" niet rekening houdende dat betreffende persoon misschien ook een eigen agenda heeft of gewoon de hekel aan kale uitgerangeerde cabaretiers.

keestelpro | 30-01-09 | 15:15

Kamphues is in mijn ogen een tamelijk plakkerig kutwijf waar je liever niet mee gezien wordt. Kan me levendig voorstellen dat je agressief wordt wanneer zo een pisnicht ongevraagd een aantal uren deel gaat uitmaken van jouw directe leefomgeving. Doutzen Kroes mag dit programma gaan maken voor PowNed. Geheid een succes.

patat - generatie | 30-01-09 | 15:14

@van dal> dat gaan we zeker doen! beloofd.
Maar gewoon qua merkpersoonlijkheid.Ben benieuwd welk gezicht een beetje bij PowNed past volgens jullie.

superjan | 30-01-09 | 15:14

G-unite | 30-01-09 | 15:12 gaan jullie al bij elkaar op de koffie? met zo'n regelmatige en intieme relatie..
-edit we sturen kaartjes -

van dal | 30-01-09 | 15:14

Rob Kamphues?? Oooh!! Ik dacht even dat het Patrick Lodiers was die zich had kaalgeschoren (ofzo)

joerisloerie | 30-01-09 | 15:13

bakboord | 30-01-09 | 15:11 aha, jammer voor je.

van dal | 30-01-09 | 15:13

Pownen. Ik pown jij/hij pownet. Hij is gepowned.
Ik kan er niet tegen dat de persoonsvorm 3e pers ev op een -d eindigT.
Dus:
"Stand-up comedian powneT Rob Kamphues"

Technix | 30-01-09 | 15:13

@superjan | 30-01-09 | 15:10
Wat is dat nu voor een softe Viva-vraag...? Mot je ook klappen?

VanFrikschoten | 30-01-09 | 15:13

@ bakboord | 30-01-09 | 15:11
Ghehehe. Vóór of ná die correctie(tabel)?

Pa Cartwright | 30-01-09 | 15:12

superjan | 30-01-09 | 15:10 niet één ja,. maar zou het niet geweldig zijn als je nieuw talent aanboort? 100.000 reaguurders, daar móet gewoon ook onbekend talent tussen zitten.

van dal | 30-01-09 | 15:12

van dal | 30-01-09 | 15:06

Ies yeahbaby maar.

G-unite | 30-01-09 | 15:12

Mot 'ie bij ons flikken... kan 'ie meteen een week niet lopen met z'n zere reet...

VanFrikschoten | 30-01-09 | 15:11

@ van dal
Seriewoordenaar +1. Die is verdiend.
Kamphues is trouwens ok. Prima programma's. En slim. Bij een van de voorgaande nationale IQ tests bleek hij aardig bij bakboord in de buurt te komen.

bakboord | 30-01-09 | 15:11

@J.N. de Kabelpen | 30-01-09 | 15:05
stond vd week stukkie op spits van een yank die zn hele familie heeft omgelegd, koters incluis, grappen en grollen waren niet van de lucht, in de thread van die belg die in die fabeltjesland creche ff losging werd alles wat "komisch" was zo'n beetje weggejorist, kwestie van of iets dicht bij is of niet, zelf vind ik het handiger intussen om iemand een makreel in zn reeDt te wensen, kanker is wat dat betreft best en lelijk woord in de txten.dit geval, gezien de content ligt dat imo net even anders.
verders met respect voor zowel jou als pa cart

st0mpie | 30-01-09 | 15:11

Wat vinden jullie nou iemand die wel bij PowNed past... Qua ster, nationaal of internationaal, bekende Nederlandert, zanger (behalve Leen en Kempi)? Just curious.

superjan | 30-01-09 | 15:10

Ik vind Kamphues alleen leuk met een melkemmer op zijn kop.

azijnseikerT : 15:01 -ik vond de laatste tarantino tegenvallen, met die auto

jabir | 30-01-09 | 15:08

seriewoordenaar, wat een prachtwoord.

superjan | 30-01-09 | 15:08

Rob is een huilebalk.

Teun van het Tuinpad | 30-01-09 | 15:08

-weggejorist-

deheerheitinga | 30-01-09 | 15:08

ah, joris is standby..

van dal | 30-01-09 | 15:06

Die Kamphuus is precies zo'n middelmatig figuur dat je alleen op de Nederlandse tv kan tegenkomen.
Ga lekker werkelozen pesten i.p.v. hard werkende mensen.

thetosser | 30-01-09 | 15:06

bakboord | 30-01-09 | 15:04 rustig? ik bén rustig, ik ben gewoon een seriewoordenaar.

van dal | 30-01-09 | 15:05

@st0mpie | 30-01-09 | 15:00
Waarom precies? Met tyfus, tering, pleuris, aids, lijkt niets mis te zijn, maar kanker als scheldwoord, nee, dan zijn we gebruuskeerd. Hypocriete bullshit.

J.N. de Kabelpen | 30-01-09 | 15:05

Ik vind Rob best wel oke eigenlijk....

Komputernurt | 30-01-09 | 15:05

@ van dal diverse tijdstippen

Doe s ff rustig, veeltegelaar

bakboord | 30-01-09 | 15:04

@ J.N. de Kabelpen | 30-01-09 | 15:02
Soms moet je zaken eenvoudig houden. Maar je bent het er niet mee eens, begrijp ik?

Pa Cartwright | 30-01-09 | 15:04

Ismael | 30-01-09 | 15:02 ik weet niet hoelang jij al rondhangt hier, en ik weet ook niet of je dat lang wil doen nog.. maar als je zó doorgaat kan het wel eens kort zijn.

van dal | 30-01-09 | 15:04

Al eerder gezien, dus oud nieuws. Waarom dan er alsnog een vrijdagmiddag fragment van maken?

Johnnie Stalker | 30-01-09 | 15:04

-weggejorist-

Ismael | 30-01-09 | 15:03

@ st0mpie | 30-01-09 | 15:00
Ah, zo. Ik heb de filmpjes niet bekeken. Doorgaans word ik spontaan redelijk onwel bij het zien van Kamphues – vandaar.

Pa Cartwright | 30-01-09 | 15:03

@van dal | 30-01-09 | 14:57
Inderdaad Rouvoet is zelfs nog leuker. Wellicht iets voor PowNed ? Om de formule (financieel) creatief te omzeilen, mjsschien daarna blinddoeken en van achteren ..... Daarna op GS een cijfer geven. Wat een wereld idee; John, niet jatten he ?

Onderduiker | 30-01-09 | 15:03

en een roker houdt gewoon een poosje een brandende aanstekert onder de boei van kamphues..

van dal | 30-01-09 | 15:02

azijnseikerT 15:01: om naar te kijken vooral

jabir | 30-01-09 | 15:02

-weggejorist-

Ismael | 30-01-09 | 15:02

@Pa Cartwright | 30-01-09 | 14:58
Aaaah, de repliek van de ware simplist. 'Projectie', immer bruikbaar om een tegenstander op kinderlijke wijze de mond trachten te snoeren, ook wel bekend als: wat je zegt, ben je zelf. Ik ben onder de indruk.

J.N. de Kabelpen | 30-01-09 | 15:02

@aardappeleter> is echt een heel leuk spelletje. kun je doen met boksbandages. Vastmaken aan elkaar en slopen maar. wel bitje in. De laatste die staat wint.

superjan | 30-01-09 | 15:02

dan heb je het weer wel over innovatieve teevee

jabir | 30-01-09 | 15:02

@jabir,

Zomaar een vraag? hou je van vuurwapens (of beter: geweld)?

azijnseikerT | 30-01-09 | 15:01

-weggejorist-

Ismael | 30-01-09 | 15:01

Fulgrim | 30-01-09 | 14:59 simpel, je pakt je telefoon, zegt al je afspraken af voor de rest van de dag en daarna beuk je die kamphues helemaal verrot. one way or another, de rest van de dag kom je aan je afspraken niet toe.

van dal | 30-01-09 | 15:01

@van dal> ik had zijn pols dr afgekauwd. Geen geintje.

superjan | 30-01-09 | 15:00

superjan | 30-01-09 | 14:48
Ghe ghe, nou Storm, deed jij dat vroeger ook al bij de commando's? Maar dan geketend aan juffrouw Jannie? Ghe, ghe!

Aardappeleter | 30-01-09 | 15:00

Ik vind het gewoon wel een goed formatje, maar je moet er gewoon ook een vuurwapen bij doen...

jabir | 30-01-09 | 15:00

@Pa Cartwright | 30-01-09 | 14:58
even in alle oprechtheid, ben bang dat in een topic waar dat woord een keer of 40 in een gefilmde scheldkannonade valt dat je t ook wel in de thread terug vindt. andere gevallen ben ik hier ook fel tegenstander van

st0mpie | 30-01-09 | 15:00

Als die kale KRO's mij ongevraagd die boeien om zou doen zou ik direct proberen een vinger in zijn reedt te steken.

bidlip | 30-01-09 | 14:59

Olie +1 ... die Kamphues weet bijna niet meer wat hij moet zeggen, haha.

Ik vind het ook maar een dom concept. Als je nog verantwoordelijkheden hebt voor die dag, kan ik me goed voorstellen dat je dan pissig wordt. Hooguit leuk als je toevallig gaat niksen. Maar dan nog zou ik er geen behoefte aan hebben, om die dwaas constant aan mij vastgeketend te hebben.

Fulgrim | 30-01-09 | 14:59

Van de tvrecensent.
"(..)Maar wat nu als er iemand succesvol zou word geschaakt die toevallig is bevangen door claustrofobie-gevoelens oftewel het trauma niet opgesloten te kunnen zijn. Personen die bijkans gek worden als zij niet meteen worden losgelaten of bevrijd door een invloed van buitenaf; in dit geval een onwillige programmamaker of ontbrekende bevrijder in de buurt. Die mensen zijn er en zij lijden aantoonbaar aan deze officieel erkende ziekte. Het lijkt voor de hand liggend dat zij door elke rechter die het strafrecht hanteert voor het volgende worden vrijgesproken.
.
Indien het claustrofobieslachtoffer, geen kant opkunnend, met zijn nog vrije hand de heer Kamphues helemaal in elkaar beukt, zijn gezicht volkomen tot moes timmert, vervolgens al schoppend diens beide benen tot wegspoelend wrakhout vermorzelt, ja hem zelfs uit woede en angst omlegt door zijn keel dicht te knijpen en tracht zich te ontdoen van het lijk door het voort te slepen door de dakgoot, dan vermoed ik zo dat de veroorzaker van dit fysieke geweld niettemin toch geheel op vrije voeten zal worden gelaten door een rechtspreker aan wie de misdaad wordt voorgelegd.(..)"
.
Ik hoop met hem mee.

Flodder | 30-01-09 | 14:58

@ J.N. de Kabelpen | 30-01-09 | 14:50
Scherp! Ik bespeur hier echter projectie kerel. Sterkte d'r mee.

Pa Cartwright | 30-01-09 | 14:58

Sjeeziss... ik vind dat die Olie nog rustig blijft...
Wie is dat trouwens... nooit van gehoord.

Multiflauwekulti | 30-01-09 | 14:58

Onderduiker | 30-01-09 | 14:56 of aan rouwvoet, ook op zondag.. en dan het aantal vloeken tellen..

van dal | 30-01-09 | 14:57

-weggejorist-

Ismael | 30-01-09 | 14:57

@mutsje:vage parallellen zijn nou eenmaal niet hetzelfde als treffende vergelijkingen

jabir | 30-01-09 | 14:57

hardcore comedy... donald olie..

van dal | 30-01-09 | 14:56

Ff vastmaken aan HuileBalkie.... op zondag! Lachuuuuuu

Onderduiker | 30-01-09 | 14:56

Die sneue Donald Olie is niet bepaald welbespraakt voor een "stand-up comedian". Wat een behaarde gehaktbal. Enfin, leuk stukje.

Salem | 30-01-09 | 14:56

-weggejorist-

Ismael | 30-01-09 | 14:55

Kamphues is een tv-hoer geworden. Wat een gezelligerd. Dat krijg je met cabaretiers die niet goed genoeg zijn.

Gallisch | 30-01-09 | 14:54

bottehond | 30-01-09 | 14:48 wb, zeg, die ismael.. is dat een vriend van je? dit is al de derde keer dat ie refereert aan jouw mail.

van dal | 30-01-09 | 14:54

-weggejorist-

Ismael | 30-01-09 | 14:54

Zeg we gaan hier niet Lau en Tiny zitten beledigen he......

jabir | 30-01-09 | 14:54

ah, de botte is weer terug, stond net op t punt om al de powned posterts van de kerken te trekken.
ik zeg reeeee botte en om olie te citeren @1:40 godkutkankertyfus, blij je weer te zien

st0mpie | 30-01-09 | 14:53

@Ollie

Wat is gofferdekutkanker voor een aandoening?

Avignon | 30-01-09 | 14:53

-weggejorist-

Ismael | 30-01-09 | 14:52

azijnseikerT | 30-01-09 | 14:49 met een van dalletje was kamhues gedegradeerd tot dood gewicht anders..

van dal | 30-01-09 | 14:52

Mijn god, Kamphues zijn onnozelheid word alleen overtroffen dor Olie's achterlijkheid. Wat een SBS6 kampert is dat.

Sinar | 30-01-09 | 14:52

-weggejorist-

Ismael | 30-01-09 | 14:51

@ van dal

Weblog, daar waar actuele kwesties worden beschreven?

nieuws·waar·de de; v actuele betekenis, journalistiek belang: een bericht zonder ~

Ma-Ai | 30-01-09 | 14:51

-weggejorist-

-Strotgrondel- | 30-01-09 | 14:51

Ja heb ik ook al gezien, na Lou in Rotterdam is er nu ook een Amsterdamse lijder aan bloedkanker-de-la Tourette gevonden......

The Evil One | 30-01-09 | 14:50

@Pa Cartwright | 30-01-09 | 14:47
Jij bent zo'n domme en tegelijkertijd sneue snee die het gebruik van het scheldwoord kanker koppelt aan het denkvermogen van een mens.

J.N. de Kabelpen | 30-01-09 | 14:50

Flodder | 30-01-09 | 14:49
Of begint te rennen, uren lang.

Rammstein | 30-01-09 | 14:50

Hij had die Kamphues gewoon een muilpeer moeten geven. Kut televisie

Klukkluk | 30-01-09 | 14:49

Ma-Ai | 30-01-09 | 14:47 kijk, en daarmee laat jij zien dat je er niks van snapt. dit is geen nieuwsbulletin, dit is een weblog.

van dal | 30-01-09 | 14:49

Ik ken het programma niet. Maar ik begrijp nu dat hij dat onverwachts doet? Nou dan komt ie der met een van dalletje nog goed van af.

azijnseikerT | 30-01-09 | 14:49

Mensen die Kamphues wel ok vinden, zijn een smet op de mensheid. Hoop dat iemand uit blinde paniek die Kamphues helemaal verrot slaat met zijn kudtprogramma.

Flodder | 30-01-09 | 14:49

Maneschijt | 30-01-09 | 14:40

Establishmentlikker.

bottehond | 30-01-09 | 14:48

Ismael | 30-01-09 | 14:47
Mooi niet.

Rammstein | 30-01-09 | 14:48

-weggejorist-

Ismael | 30-01-09 | 14:48

Zou Kamphues weten dat dit een onderdeel is van de SAS opleiding. Bind twee rekruten aan elkaar vast en laat ze elkaar net zo lang kapot slaan tot er een bewusteloos is. je hoofd omkeren of op de grond vallen betekent 50 x opdrukken.

superjan | 30-01-09 | 14:48

Kolere, wat een afgang.

Rammstein | 30-01-09 | 14:48

bottehond is ook weer ontketend zien ik.

daskapitalist | 30-01-09 | 14:47

-weggejorist-

Ismael | 30-01-09 | 14:47

@ van dal | 30-01-09 | 14:45
Nóg zo'n licht:
J.N. de Kabelpen | 30-01-09 | 14:43

Pa Cartwright | 30-01-09 | 14:47

@ van dal:

Nieuwswaarde, wel eens van gehoord. De helft van wat er hier op GS te zien is, komt rechtstreeks van de televisie af.
Enfin, slaap zacht.

Ma-Ai | 30-01-09 | 14:47

Aangifte doen tegen die kleaudtzak. ik heb dit programma wel eens eerder op tv gezien, maar zelfs met johan vlemmix die zich dapper groot hield en net deed alsof ie het leuk vond is het gewoon pijnlijk en triest om naar te kijken.

Ynstijn | 30-01-09 | 14:47

-weggejorist-

Ismael | 30-01-09 | 14:46

-weggejorist-

Aarshol | 30-01-09 | 14:46

Heerlijk dat wensdenken

jabir | 30-01-09 | 14:46

pff wat een mongool

DOM | 30-01-09 | 14:46

Nouw.. ze zullen de deur bij donald olij wel platlopen in zijn donkerbruyne cafe na dit briljante optreden... en met Kamphuys is het ineens helemaal gedaan!

jabir | 30-01-09 | 14:45

Pa Cartwright | 30-01-09 | 14:45 dat kan ie niet..

van dal | 30-01-09 | 14:45

Pauw-Pauw-POW!-pauw-pou-POWned!!!!

SchlaffeWaffetheGoth | 30-01-09 | 14:45

@ Ismael | 30-01-09 | 14:43
Was jij niet – ik citeer wederom – 'iets nuttigs aan het doen'.
Pfff, doorlopend maar dat gezanik van jou.

Pa Cartwright | 30-01-09 | 14:45

stom idee voor een programma, maar die stand-up is ook een domme paardepiemel.

Twigg | 30-01-09 | 14:43

-weggejorist en opgerot-

J.N. de Kabelpen | 30-01-09 | 14:43

-weggejorist-

Ismael | 30-01-09 | 14:43


Gewoon een mes meenemen en de hand van kamphuis eraf snijden.

bijtieakumaai | 30-01-09 | 14:43

Dit is gewoon vrijheidsberoving. Daar kun je Camphues flink mee naaien als je dit voor de rechter brengt...

Daarintegen is die kale een echt slechte stand up comedian, zo een die elke avond dezelfde grap verteld in zijn stamkroeg waar nog wel gerookt mag worden...

Leaque of Morons | 30-01-09 | 14:42

Waardeloos format; als het mij zou overkomen zou ik ook de heer Kamphues verbouwen.
je kan dan nog beter naar het testbeeld kijken.

Rico Tampeloerus | 30-01-09 | 14:42

Srb016 | 30-01-09 | 14:40 tukje en dan pot en een ketel..

nee.
niet te combineren.

van dal | 30-01-09 | 14:42

capslock aan / bwoeaaaaaah/capslock af
hij had em die kroeg door moeten sleuren en met zn bek op die bierpomp beuken, hoppaa, nieuw programma, kamphuis zoekt kunstgebit, wereld tv dit en wanneer krijgen we de afl met rutger te zien?
verder sluit ik me bij van dal aan en vind ook ik t jammer dat ie t niet bij mij heeft gedaan.

st0mpie | 30-01-09 | 14:41

www.wetboek-online.nl/wet/Sr/282.html
-
Art 282, lid 1:
Hij die opzettelijk iemand wederrechtelijk van de vrijheid berooft of beroofd houdt, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.
-
Scheelt weer 8 jaar Kamphues.

Qinx | 30-01-09 | 14:41

Wonderschoon programma. Mij hebben jullie nog steeds niet overtuigd met dat gezemel over dat bij voorbaat mislukte PowNed.

Maneschijt | 30-01-09 | 14:40

Sloop Hilversum.

bottehond | 30-01-09 | 14:40

-weggejorist-

Ismael | 30-01-09 | 14:40

Gaaaaap, Mutsaerts. Filmpje was al eeuwen geleden te zien in DWDD. En wat is er mis met Kamphues? Liever een kale KRO-presentator dan een gefrustreerde stukjesschrijver.

Tina Toledo | 30-01-09 | 14:40

Madman72 | 30-01-09 | 14:39 couchpotato!

van dal | 30-01-09 | 14:40

@ van dal | 30-01-09 | 14:37

En wat versta je dan onder een tukje doen...?

Weer iets met een pot en een ketel.

Srb016 | 30-01-09 | 14:40

Inderdaad al n keer gezien bij DWDD bij jullie vriendjes van de VARA

Madman72 | 30-01-09 | 14:39

wat een schijtidee voor een programma
weer een programma dat ik gelukkig toch al niet kijk, de idioten.
[moet willekeurig aan dat elite-nl denken waar wilders het over had; nee normale mensen vinden dit NIET leuk]

gruppenfuhrer | 30-01-09 | 14:38

AAAAHHHHAAAHHHAAA en terecht!
Domme zooi ook,

Twigg | 30-01-09 | 14:37

@ iedereen die nu begint te zeuren dat ie het al een keer gezien heeft: stelletje bankhangende buiskijkers! hebben jullie dan echt geen leven?

van dal | 30-01-09 | 14:37

Volgende keer een Feyenoord-hooligan en Kamphues in Ajax-shirt. Zijn we meteen van die flauwe lul af.

patat - generatie | 30-01-09 | 14:37

Die camera als eerste h-e-l-e-m-a-a-l aan gort rammen.
Einde programma.

dagrunge | 30-01-09 | 14:36

Ik vind Kamphues eigenlijk wel een prima gozert. Hij heeft gewoon zijn eigen stijl van interviewen net als Linssen, maar dat zijn beiden wel vakmensen. +1 dus voor Kamphues.

Aussie | 30-01-09 | 14:36

Kamphues is zo'n figuur dat grappig probeert te zijn en het is gewoon pijnlijk om gade te slaan.
Kijk naar zijn lichaamshouding en dan dat hoofd. Mijn vingers gaan ervan jeuken...
Een duidelijk geval van non-persoonlijkheid.
En dat moet dan een heel programma dragen. Het is werkelijk tenenkrommend.

Flin | 30-01-09 | 14:36

Flauw, wel die reactie plaatsen maar die van Rutger niet? Kom op, dan moet je die ook laten zien.

de huiskamer | 30-01-09 | 14:36

Tsja, hadden jullie Rutger vs Kampues gehad, dan waren jullie eens een keer origineel geweest, maar deze baard heb ik al eens voorbij zien komen.

Zippy | 30-01-09 | 14:36

Ma-Ai | 30-01-09 | 14:34 joh! ik heb het anders nog niet gezien.. maar mijn eigen schuld, ik doe namelijk altijd een tukje als DWDD op de televisie is.

van dal | 30-01-09 | 14:36

-weggejorist-

Semmo | 30-01-09 | 14:35

Dit stuk is trouwens al een week of 4 geleden langs gekomen op, ik dacht DWDD. Snelle wereld he, de televisie...

Ma-Ai | 30-01-09 | 14:34

superjan | 30-01-09 | 14:33 ja jan? zou jij het kunnen gebruiken? zomaar onverwacht?

van dal | 30-01-09 | 14:34

Altijd prettig, nog een stukje sluikreclame na een artikel!
En Johan Vlemmix kickt dus op handboeien..?

SmithNL | 30-01-09 | 14:33

als die kale het in zijn kop zou halen mij zo vast te ketenen gingen ze de beelden later vertonen in een rechtzaal, ik maakt daar niet zoveel woorden van, denk ik.
en dat brilletje van hem ging stuk, meteen.

van dal | 30-01-09 | 14:33

LOL

superjan | 30-01-09 | 14:33

Bananasplitje | 30-01-09 | 14:31
Is 'ie ook. En als cabaretier ook zeker niet onaardig.

Matthias Reim | 30-01-09 | 14:33

Wat een verhaal terwijl het volgens mij heel simpel is samen te vatten:
Kamphues = Genetisch afval!

Srb016 | 30-01-09 | 14:33

Ik vind Kamphues best cool! +1

Bananasplitje | 30-01-09 | 14:31

Poot.nl?

Ma-Ai | 30-01-09 | 14:30

ik wil rutger vs kamphues zien. alsjeblieft??

panadol | 30-01-09 | 14:28

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken