Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LIVE: Arie Boomsma vuistdiep in Fleischbaum

eoariekaak100.jpgVoor wie toch even niks te doen heeft. Zometeen bij de gristenen op Radio1 gaat de Pratende Kaak Arie Boomsma van ZwartkousFM in debat met Hans Laroes (NOS), JanJaap De Pers, Willem Schoonen (Pravda), Jan Bonjer (AD) en ons aller Fleischbaum (POWNED). Een prachtig gebalanceerde media drie-eenheid van televisie, krant en internet gaat onder leiding van die sympathieke doch mislukte Yorin-omroeper terugblikken op het jaar dat was. Thema's die aan de orde komen zijn: Was het de schuld van GeenStijl dat Ella Vogelaar moest ophoepelen? Is het de schuld van GeenStijl dat de huizenmarkt instort? In hoeverre is GeenStijl verantwoordelijk voor de komende vorstperiode? En natuurlijk de belangrijkste vraag in medialand van vandaag; mag de overheid ingrijpen als God wil dat de kranten dood gaan? Jeuj. Dilemma! Luister live HIERRR.

Reaguursels

Inloggen

Marktwerking geldt voor dit kabinet zeker alleen als het in hun kraam te pas komt, per onderwerp even apart bekeken.

Iwmac | 25-12-08 | 15:31

Porrello | 24-12-08 | 15:05

grinnik

bottehond | 25-12-08 | 00:22

@bottehond 13:29
Grappig artikel, vooral deze reactie van een onwetende:

'De zoveelste pipo die Geenstijl serieus neemt.
Als je nu alleen al naar de pols kijkt waar Lee Towers steevast als winnaar ui
Thierry op woensdag 24 december 2008'

Porrello | 24-12-08 | 15:05

Bien étonné de se trouver ensemble. Fleisch, afstand bewaren!

Stuitend om in De Pers te lezen dat dhr. Rutger niet weet wie Woodward en Bernstein zijn.
Dus geen goede dag voor GS.

rkh | 24-12-08 | 14:50

Wat een gelul!
Het is de schuld van vogelaar zelf dat ze nu dik wordt betaald om thuis te zitten(wil ik ook!). Rutger was niet verantwoordelijk voor al die rotzooi in die achterstandwijken.

Me Myself and I | 24-12-08 | 14:45

L. feyaerts 13.38

"Overdreven woordgebruik aan het adres van zijn tegenstanders"

Bedoelt u daar ook mee het woord 'internationale charlatan' aan het adres van
Ian Burama?

Groot Mufti | 24-12-08 | 14:28


Dat trappen naar Sorenen had vanmij niet gehoeven net als het meepapagaaien
over die film, wilde er te graag bijhoren.

bijtieakumaai | 24-12-08 | 14:25

Het is overigens helicopteur. Iedereen weet dat. Vliegmaschien en helicopteur.

Bigi Bana Boy | 24-12-08 | 14:14

Ohohoh, die Fleisch wordt nog salonfähig ook ....
Ingepalmd door het establishment. Jongen, Dominique kijk toch uit want voor je het weet ben je de nationale knuffelklier en ben je daarmee defintief kaltgesteld. Je weet toch hoe dat werkt als ze je niet op de gewone manier klein krijgen ? En je klonk zo weloverwogen en redelijk net, dat ik bang ben dat het al gebeurd is.

Bigi Bana Boy | 24-12-08 | 14:13

-weggejorist-

slipstream | 24-12-08 | 14:12

audio linkie?
zou t zowiezo mogelijk zijn om het a/v materiaal van de afgelopen dagen mbt powned ergens neer te zetten? staatsjournaal van gisteren scheen ook iets in te zitten

st0mpie | 24-12-08 | 13:59

GS is niet te duiden omdat het een vat van tegenstellingen is (net als PF destijds) Altijd grappig want een verweer is altijd snel gemaakt. Maar 'geen respect voor grenzen' is wel een aardige.

Einde van de Domheid | 24-12-08 | 13:53

dr.spin007 | 24-12-08 | 13:27
Er is niemand die werkelijk de handen uit de mouwen wil steken voor een verandering. Koerbagh heeft dat geprobeerd.

Einde van de Domheid | 24-12-08 | 13:51

"En toegegeven het is ook mijn hobbie om vooral een mening te hebben over zaken waar ik geen hol verstand van heb."
slipstream | 24-12-08 | 12:34
.
Bent U familie van EvdD?

koffiemuts | 24-12-08 | 13:47

dr.spin007 | 24-12-08 | 13:27

Sterker nog: de reaguurderTs die ik persoonlijk ken (nogal wat) zijn stuk voor stuk hoog opgeleid of selfmade men (women) met een open blik en puik verstand.

bottehond | 24-12-08 | 13:31

www.elsevier.nl/web/10217319/Commentar...

Elsevier is jaloers op GeenStijl. Logisch: zij zitten vuistdiep in het politiek maatschappelijk establishment. Vreemd toch dat GS overal aangehaald wordt en dat iedereen probeert het fenomeen te duiden en te plaatsen. Dat lukt niemand.

bottehond | 24-12-08 | 13:29

Het is zo goedkoop linksdenkend om een reaguurder als dom te bestempelen. "Intellectualisme" wordt al sinds de jaren 70 door alles wat links draagt gekaapt. Dat kon toen nog omdat de communicatiekanalen niet transparant waren.
GeenStijl was het breekijzer in de muur van het linkse protectionisme in communicatie en media. Daar worden onze linksvrienden een beetje zuur van en daarom worden "wij" reaguurders als dom versleten. De wet van de vertragende voorsprong.
Ik kan "jullie" (slipstream) verzekeren dat hier fors wat hersentjes reaguren. En oh ja... voor het hebben van een mening hoef je niet per definitie verstand van zaken te hebben. In dat geval zou het aantal meningen in 0031 fors afnemen.
Tot slot, slipstream, als ik hier en nu om me heen kijk, kan ik zomaar 5 reaguurders aanwijzen die ook nog de commitment hebben om zaken werkelijk te veranderen.

dr.spin007 | 24-12-08 | 13:27

Porrello | 24-12-08 | 12:32
En dan?
Herkenbaarheid genereren?

dr.spin007 | 24-12-08 | 13:18

spanarchist | 24-12-08 | 11:18

Hans Laroes kletst maar wat. Hij kent ook PVV stemmers met wie hij beter door kan zakken dan met de gemiddelde neo calvinist die dwangmatig op GL stemt, zoals EadD.

bottehond | 24-12-08 | 13:16

@schoorsteenveger en slipstream> Geen Stijl is de stem geworden van mensen die graag schrijven. Immers je tikt je rot hier. Heel vaak herken je in (inside) informatie en de stijlen van schrijven, dat het gaat om mensen, die redelijk hoog in de boom zitten. Die zonder Geen Stijl (anoniem, makkelijk, snel) liever hun muil zouden houden.Maar door Geen Stijl de kans krijgen om goede aanvullingen te geven op lopende debatten en besluitvorming. Ik begrijp wel dat 040 een open oog heeft voor Geen Stijl.

superjan | 24-12-08 | 13:16

Fleich (en Geenstijl?) GEHEEL en AL door de mand gevallen!
Likken naar Links en
en trappen naar Sorensen en zgn. Fortunisten...
Mijn steun krijgt POWNED ZEKER NIET !
Bah

Een Soort Iets | 24-12-08 | 13:14

@superjan | 24-12-08 | 13:07
Giel heeft toch een programma waarin hij zich laat martelen. Ik denk dat veel GeenStijlers dit programma graag zouden zien :-)

Giel een programma en de reaguurders wat leedvermaak.

Mosselprikker | 24-12-08 | 13:12

@mosselprikker> nou dat wordt iedere dag ruzie op de redactie :)

superjan | 24-12-08 | 13:07

-weggejorist-

slipstream | 24-12-08 | 13:04

Even off-topic maar wel het vermelden waard

Ik hoorde vanmorgen Giel Beelen zeggen dat hij graag bij GeenStijl wilde solliciteren als ze de PO daadwerkelijk gaan aanvullen met Powned. Hij groot de mafkees ook is, slechter dan Fleisch komt ie niet over in de media.

Mosselprikker | 24-12-08 | 13:00

Ik zie trouwens in de post van slipstream 12:34 niets staan wat niet waar is. Op z'n best zijn het open deuren en die staan uiteraard niet voor niets open.

Dus slipstream, trek je niks aan van al die lulmeiers hier - mocht je dat al doen.

nattebever | 24-12-08 | 12:57

Schoorsteenveger | 24-12-08 | 12:47
De functie 'gigolo van Hanneke Groenteman' is niet langer vacant. Schijnt naar volle tevredenheid vervuld te worden door Andries Knevel en bij diens afwezigheid door Dries van Agt.

Dit even fyi.

nattebever | 24-12-08 | 12:53

slipstream | 24-12-08 | 12:34
Ik begrijp dat je al volop bezig bent om wat anders te zoeken? Beetje pedant persoontje ben je, niet? Ben je helderziend of zo? Weet je wat al die reaguurders in het dagelijkse leven zijn en doen? Heb je de commitment van elke reaguurder afzonderlijk vastgesteld, en ben je tot de conclusie gekomen dat die niet of nauwelijks aanwezig is? Heb je de comments van alle reaguurders vanuit je onmetelijke wijsheid en kennis van zaken kunnen analyseren en op basis daarvan de onweerlegbare conclusie kunnen trekken dat dat ze geen hol verstand hebben van wat ze becommentariëren?
En, omgekeerd, zijn al die lui die in kranten, tijdschriften, in blogs, op de tv hun commentaar leveren, hun mening geven, hun deskundigheid etaleren zo gecommiteerd aan de wereld waarin ze leven? Hebben zij er wél verstand van?
Ga jij maar gauw naar wat anders zoeken. Ga twitteren met Jeauleau bijvoorbeeld, word gigolo van Hanneke Groenteman, ga de vuilniszak von der Dunk buitenzetten, ga Raoul Heertje in zijn kont kruipen, kniel neer voor Freek de Jonge, keus genoeg zou ik zeggen.

Schoorsteenveger | 24-12-08 | 12:47

-weggejorist-

slipstream | 24-12-08 | 12:40

slipstream | 24-12-08 | 12:34
Negen regels van zelfoverschatting. Een ware reaguurder. Committed tot op de bodem van de post-knop.

LibertasSimplex | 24-12-08 | 12:39

Porrello | 24-12-08 | 12:14
Je zou het iets eerlijker onder woorden brengen door te zeggen dat je streeft naar winstmaximalisatie, whatever it takes, zelfs als dat MVO met zich mee zou brengen. Nu klinkt het zo... huichelachtig.

Je lijkt wel een gristen.

nattebever | 24-12-08 | 12:36

En we hebben een ware Ziener in huis,
slipstream vertelt.

vander F | 24-12-08 | 12:36

-weggejorist-

slipstream | 24-12-08 | 12:34

@dr.spin007 12:21
Als we naar zijn optreden in DWDD kijken voor zover ik die me zo kan herinneren
-Zijn voorkomen(kleding,verzorging,uitsraling)
-Aan zijn zelfverzekerdheid werken
-Meer voorbereiden en met een duidelijke visie het gesprek in gaan

Porrello | 24-12-08 | 12:32

Einde van de Domheid | 24-12-08 | 12:26
Dat wordt hard trappen op je bakfiets met zo'n lading.

koffiemuts | 24-12-08 | 12:29

Porrello | 24-12-08 | 12:19
Daar loop ik ook te koop mee, Segways, LED-lampen, waterstofbolides, geldbesparende huizen. Altijd scoren omdat links boert op energie-verkopen.
GS vind rode benzine-auto's nog steeds de vette bomb!

Einde van de Domheid | 24-12-08 | 12:26

@Einde van de Domheid | 24-12-08 | 11:38
Ik zie je punt. Maar daar zit volgens mij ook de twist. Wanneer GS een aankondiging doet over iets, is er een peloton aan scribenten in andere media die ze bij voorbaat neersabelt, maar wanneer GS dat doet is het hersenloos en kwetsend. Dus volgens mij om het ene (het mekkeren van GS en reaguurders) te stoppen, moet het andere ook stoppen of veranderen (vul maar in). Het is een kwestie van geven en nemen. En zolang het verkeerde blijft nemen en niets geeft is iets zoals GS c.s. nodig.

Mangoost | 24-12-08 | 12:22

Porrello | 24-12-08 | 12:14
Ah, op die fiets. Doe ik ook aan, maar dan onopgemerkt. Wees eens eerlijk, welke 3 verbeterpunten zou je Fleisch meegeven?

dr.spin007 | 24-12-08 | 12:21

Vandaar gat ik ook een hoogopgeleide erudiete columnist voorstelde die het spectrum zou vervolmaken.....

Einde van de Domheid | 24-12-08 | 12:21

Shalome | 24-12-08 | 12:14
Had er natuurlijk gelijk de gebruikelijke vunzige gedachten bij, maar je weet, dem Reinen ist alles rein.

Nee, dat is niet iedereen gegeven.

nattebever | 24-12-08 | 12:21

G-unite | 24-12-08 | 11:10
Ik vond de fillade flink en hoopgevend. als in mijn eerdere post 'UberGS'!

Einde van de Domheid | 24-12-08 | 12:20

Snap trouwens dat GeenStijl daar niet meer mee doet. MVO is de shit voor liberalen en het wapen tegen het socialistische tuig. Duurzaam, milieu- en maatshappelijk bewust, maar met een winstoogmerk. POWNED past trouwens ook prima binnen dat plaatje.

Porrello | 24-12-08 | 12:19

@ nattebever
Leuk he? En een uitwerking als een muilkorf :p

Shalome | 24-12-08 | 12:14

@dr.spin007 11:55
Ja de doelstelling dit jaar om mezelf naast winstoptimalisatie ook ter beschikking van maatschappelijk nut te stellen. Maatschappelijk verantwoord ondernemen wat uiteindelijk zal leiden tot een beter imago en nog meer winst, dat is de truc. Vriendendienstje, maar in een win-win situatie zeg maar.

Porrello | 24-12-08 | 12:14

Jajaj fleish je zoog gewoon, kruip nog maar dieper in de reet van die laroes.
-
Mooi stukje volksverlakkerij weer van de nos,
teletekst.nos.nl/
www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/bevolking...
Weer een bewijs van het ronduit leugenachtige gedrag van de nos. De nos durft rond uit te stellen dat het overgrote deel van de immigranten uit de eu komen. Terwijl het onderzoek alleen stelt dat "Vooral het aantal arbeidsmigranten uit de Europese Unie nam sterk toe"
Even voor de duidelijkheid een voorbeeld als er vorig jaar 1immigrant van uit de eu naar nederland kwam en dit jaar 3 dan spreek je dus al van een grote stijging. Hier vanuit kan je al weer duidelijk genoeg zien wat een schandalige oplichters bende die hele tering nos is!
Maar wees jij maar blij met je teletext, lutser.

repulse | 24-12-08 | 12:13

Zo, mooiste reactie is toch dat het oersaai is dat mediabonzen over media gaan zitten zeveren. Trusten

Gradus Grafhengst | 24-12-08 | 12:11

Porrello | 24-12-08 | 11:47
MVO quotum?

dr.spin007 | 24-12-08 | 11:55

Shalome | 24-12-08 | 11:52
*Denken blijft aan slingerende vlechtjes*

nattebever | 24-12-08 | 11:55

Wees had inderdaad zichzelf iets beter kunnen voorbereiden. Heeft ie zichzelf van tevoren een paar sms'jes met kreten toegestuurd alszijnde "knoop in de zakdoek"?
Verder walg ik zowieso van radio1, maar 't was eens wat anders op de afdeling in plaats van het minimal channel van di.fm.

JaapStar | 24-12-08 | 11:54

ROFL @ 'pratende kaak'

Kijk, dat is nou waarom Pritt #1 is.

Shalome | 24-12-08 | 11:52

Godverdegodverr, lig ik hier op Canarisch weiland, gebeurt er van alles in 0031, typhus weer hier 14 graden, gelukkig mag ik vanavond naar huis.

Karel Kruizenruiker | 24-12-08 | 11:52

Hoop dat Fleisch ondertussen een mediatraining heeft gehad, want van een MijnStijler hebben we hogere verwachtingen dan het optreden in bijv. DWDD. Ik wil mezelf wel aanbieden voor een paar gratis lesjes dan heb ik mn MVO quotum nog gehaald dit jaar.

Porrello | 24-12-08 | 11:47

-weggejorist-

happiness | 24-12-08 | 11:45

Néé, godverdomme. Ik boycot de EO. Word ziek van het geslijm van die gristenhonden.
Enneh: de spellingscontrole van de vuurvos keurt 'godverdomme' goed, en 'EO' wordt rood gemarkeerd als fout...!

JumboXL | 24-12-08 | 11:41

'can of wurms'
Einde van de Domheid | 24-12-08 | 11:36
Mooie oude kathedraal, Wurms, ook wel Worms.

zak_arme_turf | 24-12-08 | 11:40

als = dan

Einde van de Domheid | 24-12-08 | 11:38

De journalistiek bericht neutraal? Dat is een noviteit.
spanarchist | 24-12-08 | 11:29
Dat is uiteraard een theoretische mogelijkheid, dat ze een enkele neutrale boodschap kritiekloos overtikken.

zak_arme_turf | 24-12-08 | 11:38

@ Kees Kogel:
Klopt. Jammer dat dit het niet was.

@F. von Zeikhoven:
Deels mee eens. Fleisch klonk nu al hetzelfde als die laroes of die andere mensen, en dat zint me niet. Fleisch zou dan dé leider moeten zijn van dé vernieuwende omroep? Ik hoorde hier nu niet echt iets vernieuwends in. Misschien kwam het door de presentator, maar dan zeker niet volledig door hem.

Ceaseppe | 24-12-08 | 11:37

Geenstijl is mede-verantwoordelijk voor de verzuring in Nederland waarvan Pim de vader was. Ik denk dat dat een onbedoeld bij-effect is want de redactie maakt doorgaans een opgewekt-humoristische indruk (behalve Pritt dan soms..)
In dat opzicht heeft Geenstijl geen toekomst (als Pim-residu-booster) De lijn van de hardwerkende Nederlander is een gemakkelijker duiding als voorvechter voor 'can of wurms' Nekschot, Moellah botteond cum suis. Voor wie nu gaat zeuren. In een fatsoenlijk debat komt alles ter sprake, maar niet via allerlei propaganda uitvergrotingen (zie spam moellah bottehond).

Einde van de Domheid | 24-12-08 | 11:36

F. von Zeikhoven | 24-12-08 | 11:28
Tnx. Die vormgeving, dat moderne - 't zijn winners, dat is heel duidelijk.

nattebever | 24-12-08 | 11:36

Toeten_en_Blazen | 24-12-08 | 11:21
Alleen jammer dat het van toeten noch blazen is, helaasch.

zak_arme_turf | 24-12-08 | 11:35

Maar goed, het interview is nooit beter dan de interviewer...

F. von Zeikhoven | 24-12-08 | 11:33

Nou.. Afgelopen.

Ik vind wel dat er meer duidelijkheid mag komen over dit soort optredens, of in ieder geval over POWNED. Als je mensen/leden wil laten dokken voor POWNED, moet je ze minstens goed informeren.

Ceaseppe | 24-12-08 | 11:33

Een goed gesprek is nooit weg.....

Kees Kogel | 24-12-08 | 11:32

Zeau, luisteraarscomment weggejorist en opgerot door Boomsma?

F. von Zeikhoven | 24-12-08 | 11:32

Nou jongens, misschien moeten jullie hier maar niet meer aan meedoen. Dat gebabbel haalt de scherpe kantjes dr vanaf.

superjan | 24-12-08 | 11:32

Slaapt wel lekker weg, deze uitzending.

Tobus | 24-12-08 | 11:31

LOL, wie was dat?

sjaakdeslinksesul | 24-12-08 | 11:31

Ok... Fleisch zit GS te downplayen? 'het truukje wordt saai"... Da's het karakter van je titel man.... Is Bild Zeitung saai? Of The Sun?

F. von Zeikhoven | 24-12-08 | 11:31

lol @ nattebever *is de rest van de dag stil*

superjan | 24-12-08 | 11:30

Kans-loos zeikerdje is het. Volkomen gebrek aan humor ook, zo erg dat het bijna knap wordt. haha

Je-Zus Redde | 24-12-08 | 11:30

"Een van de redenen dat GS zo populair is, is omdat ze zo duidelijk stelling nemen." Ja.. Waar is Fleisch nu met die duidelijke stellingname?

Laat Fleisch maar op internet/op de achtergrond, Rutger past gewoon beter op de TV, en waarschijnlijk dus ook de Radio.

Ceaseppe | 24-12-08 | 11:30

De journalistiek bericht neutraal? Dat is een noviteit.

spanarchist | 24-12-08 | 11:29

Van wie belde nou z'n moeder?

F. von Zeikhoven | 24-12-08 | 11:28


De azijnbode heeft bakken met geld weggegooid met mislukte produkten.

bijtieakumaai | 24-12-08 | 11:28

ewww, bah die fleischbaum is echt een rechtse lutser zeg. ' tov de vara en de nos zijn wij vrij rechts' ' Freek de Jonge moet afgevoerd worden' . Bah, nooit zal daar een stuiver van mij nartoe gaan...

Je-Zus Redde | 24-12-08 | 11:28

Kwaliteitskranten?

ROFLOL!

nattebever | 24-12-08 | 11:28

@ nattebever | 24-12-08 | 11:22
Dat is de ergernissen pagina. Met als vaste inbellerts huilebalken die niet tegen maandverbandreclames kunnen die onder etenstijd op tv voorbij komen... teletekst.nos.nl

F. von Zeikhoven | 24-12-08 | 11:28

Hm gemist. Komt 'ie nog in Dumpert?

De Eeuwige Pessimist | 24-12-08 | 11:27

conclusie: weessie is niet zo scherp als op GS. het draait om de pegels, dat dat duidelijk is. wehkamp betaalt zijn salaris, maar een banner op zijn mobieltje, daar staat hij niet op te wachten. hypocriet geouwehoer. ik zeg pageviews, en daar blijf ik bij.
.

lulletjerozewater | 24-12-08 | 11:27

Mijn god.. Kredietcrisis. En ik maar denken dat er eindelijk met overheidsgeld een GS-propoganda-programma geboren was!

Ceaseppe | 24-12-08 | 11:26

Dat vermaledijde Goochel heb ik nooit begrepen.

Wowzers | 24-12-08 | 11:26

Saai gelul, mijn Godt, lijkt wel een topic van Conquistador.

nattebever | 24-12-08 | 11:24

Godverdomme niet die schijnheilige arie en gristen de knevel snor gluipert
geen achterlijke freek en vooral geen aso mongool de leeuw,opzpouten.
Gelukkig zijn er heel veel die wel kunnen vermaken,zoals gert jan verbeek.

opiejopie | 24-12-08 | 11:23

Een linkse GS, onder leiding van van Jole, is dan wel weer maatschappelijk noodzakelijk en moet ook zeker door de overheid gesteund en betaald worden.

spanarchist | 24-12-08 | 11:23

superjan | 24-12-08 | 11:18
Kun jij effe je bek houden, ik ben aan 't luisteren ja!

nattebever | 24-12-08 | 11:23

MIJN GOD... Hou 's op met elkaar gelijk geven...

Lebowski Achiever | 24-12-08 | 11:23

Iemand enig idee wat de gewone, oude kabelfrequentie van Radio 1 is?

Wowzers | 24-12-08 | 11:22

F. von Zeikhoven | 24-12-08 | 11:18
Weet niet hoe tt werkt op de tv. Heb dat ding nog maar een jaar of drie en de handleiding weggegooid. Mis ik iets, behalve de gebruikelijke dingen etc.?

nattebever | 24-12-08 | 11:22

dr.spin007 | 24-12-08 | 11:12

Het had "kruitdamp" moeten zijn. Foutje bij het aanmelden.

Kruiddamp | 24-12-08 | 11:22

hij heeft mijn naam genoemd... hij heeft mijn naam genoemd.....:
".. er zijn een heleboel mensen die van Toeten en Blazen weten..."

Toeten_en_Blazen | 24-12-08 | 11:21

"Er zitten veel oudere mensen bij die kranten die van tuten noch blasen weten..."
Zeg geweaun:"Ouwe Lullen Moeten Weg!" www.youtube.com/watch?v=jwonxZQwtnA

F. von Zeikhoven | 24-12-08 | 11:21

Laroes vindt GL-stemmers leuker dan PVV-stemmers, maar nee, de PO is niet links. Dat wordt gemeten aan de tijd die aan "linkse" of "rechtse" onderwerpen besteedt wordt, de manier waarop onderwerpen behandeld worden speelt daarbij geen rol.
Dus als een politieagent bij P & W zegt dat Wilders gemold moet worden, zijn P & W rechts omdat er over de rechtse Wilders is gepraat. Duidelijk.

spanarchist | 24-12-08 | 11:18

@ServerGenius | 24-12-08 | 11:15
.
blocklists oetlul. wie is hier nou de n00b? moet het uitspellen voor je?
.

lulletjerozewater | 24-12-08 | 11:18

@ nattebever | 24-12-08 | 11:13
Leuk is die heej, nos-tt 316

F. von Zeikhoven | 24-12-08 | 11:18

slechte gesprekleider. Laat echt iedereen doormekaar heen lullen.

superjan | 24-12-08 | 11:18

Oudere kranten en eigen websites... Maak de vergelijking 'ns met kranten en eigen radiostations.... is inderdaad wel ongewoon.

F. von Zeikhoven | 24-12-08 | 11:16

@ServerGenius:
Dat zal waarschijnlijk ook wel de reden zijn dat Rutger daar juist níet zit.

Maar alsnog wordt het een beetje teveel radio1-geneuzel.

Ceaseppe | 24-12-08 | 11:16

Thanks Jpiet.

superjan | 24-12-08 | 11:15

@lulletjerozewater
Gewoon kwestie van goed programeren..... geenstijl is toch custom code en
geen brakke wordpress troep.... en JA blind linking is een joden truuk..... GOOGLE maar eens..... n00b

ServerGenius | 24-12-08 | 11:15

Wat een flutpresentator. Een beetje geïnformeerd mag wel.

Ceaseppe | 24-12-08 | 11:14

Wat is radio 1? Ik heb sowieso maar 1 radio, als ik die in m'n auto niet meereken.

disclaimer | 24-12-08 | 11:14

Waarom hebben we nog publieke omroepen? Oprotten met die zooi.
Mocht het GS lukken om PO te worden, dan rond etenstijd harde porno uitzenden, dat zal ze leren!

nattebever | 24-12-08 | 11:13

Een broodje half-om-half Sörensen graag slager.

Biff Eagleburger | 24-12-08 | 11:13

@Ceaseppe
Precies voor Radio en Televee heb je weinig aan keyboard warriors.... beter klusje voor Rut!

ServerGenius | 24-12-08 | 11:13

@ServerGenius | 24-12-08 | 11:09
.
blocklists. google maar eens. en vanwege "jodentruken" mag je deaudvallen.
.

lulletjerozewater | 24-12-08 | 11:13

Eigen nieuwsgaring Powned: +1

F. von Zeikhoven | 24-12-08 | 11:12

Kruiddamp | 24-12-08 | 11:07
Nou uh... welkom dan maar hè?
Van welk kruid komt jouw damp? Salie?

dr.spin007 | 24-12-08 | 11:12

F. von Zeikhoven | 24-12-08 | 11:10
Ja?

sjaakdeslinksesul | 24-12-08 | 11:12

Iemand een Sorensen filetje?

G-unite | 24-12-08 | 11:10

Waarschijnlijk/hopelijk zal het toch wel op youtube uitkomen, dus dat is eventjes wachten.

Aardig stukje over POWNED. En mensen, ik lees hier wel dat FLeisch een beetje inzakt, maar de internettermen kan je moeilijk in zo'n programma gebruiken.

Ceaseppe | 24-12-08 | 11:10

"Clown uit Rotterdam...." OK :)

F. von Zeikhoven | 24-12-08 | 11:10

-weggejorist-

ServerGenius | 24-12-08 | 11:09

Veel te links.

vander F | 24-12-08 | 11:09

Ik zie de radiostream binnenkomen maar all I hear is blablabla ?

vossejongk | 24-12-08 | 11:08

50.000?

Yes, we can!

nattebever | 24-12-08 | 11:08

pageviews. sigaartje samen met wehkamp in de controlroom. schaapachtig giechelend ethiek onder het tapijt moffelen. "posts met wilders of joran trekken nu eenmaal meer lezers". bedankt voor het verhelderend moment weessie.
.

lulletjerozewater | 24-12-08 | 11:08

Oh, Laroes bepaalt wat er bij mag?

F. von Zeikhoven | 24-12-08 | 11:07

Geenstijl begint nu al een ouwelullen clubje te worden. Kan wat (Gaaaap) worden met die nieuwe (Subsidie spons) TV uitzendingen. Faboltjes krant met af en toe een tiet in beeld. Kan niet wachten.

Kruiddamp | 24-12-08 | 11:07

Staat dat fragment waarin Fleisch Zeurensen fileert nog ergens?

F. von Zeikhoven | 24-12-08 | 11:03

Oh jee, Fleisch is genuanceerd en kraakt Fitna af! Dat gaan de Centrumdemocraten stemmers alhier hem niet in dank afnemen vrees ik.

Biff Eagleburger | 24-12-08 | 11:03

Zo.. Nu eruit voor het nieuws. Klinkt wel aardig. Onder tussen lees ik:

www.depers.nl/entertainment/112083/Mij...

Trouwens, ik lach me nu wezenloos over de o zo kuize reclames.

Maar even inhoudelijk, ik luister nu net 5 minuten; een beetje raar dat er gezegd wordt dat de media té veel macht zou krijgen. Het kwam erop neer dat Rutger er min of meer voor zorgde dat Vogelaar viel. Dan denk ik bij mezelf: De media is er juist voor dat soort zaken. Normaal wordt een mindere kant van een minister juist weggemoffeld, terwijl we nu juist te zien krijgen hoe het ook nog eens zit. Daar hebben we recht op, als je ziet dat deze mensen het volk horen te vertegenwoordigen.

Zo.. Ik ga verder luisteren, nu komt er geloof ik een stukje over POWNED. Ik ben benieuwd!

Ceaseppe | 24-12-08 | 11:02

Pssst! Diamanten kopen?

VanFrikschoten | 24-12-08 | 11:02

Geen Stijl onderwerpen worden aan de kaak gesteld.

mauzzer80 | 24-12-08 | 11:01

Hehe, na de pauze Fleisch over de nieuwe omroep. Vogelaartje al gehad.

joyriders | 24-12-08 | 11:00

Dit is toch wel mooi van GS. Anderen zouden het interview van Rutger met Vogelaar helemaal uitgemolken hebben, maar bij GS is het na één topic over en wordt er überhaupt niet meer over gepraat.
-edit ontluisterende comment..-

spanarchist | 24-12-08 | 11:00

Kom op Fleisch, die handjes van Rutger zijn wèl ok! Hoe zou je anders duiden dat sommige ministers hun 'bek maar een dauw geven'.... Denk je dat er op verjaardagen anders over gedacht wordt? Het zorgt ervoor dat je doelgroep zich nog beter met je medium kan identificeren.

F. von Zeikhoven | 24-12-08 | 11:00

@superjan | 24-12-08 | 10:37

Een juwelier in de P.C. Hooftstraat in Oud-Zuid is woensdagochtend overvallen. Twee van de drie daders zijn daarna in de buurt van de Jan Pieter Heyestraat in Oud-West aangehouden
Later meer.
(bron at5.nl)

jpiet | 24-12-08 | 11:00

Dichtslaan heet tegenwoordeig "een vogelaartje hebben"en daar is GS weldegelijk verantwoordelijk voor.Voor Ella was de eindstreep al langer in zicht.

T@ Riest | 24-12-08 | 10:58

Rutger mag niet meer met z'n handjes wapperen, hahaha. Lul toch niet, Vleesboom, dat was nou juist leuk en een prachtige illustratie van het zwakzinnige geleuter van die Vogelmans.

nattebever | 24-12-08 | 10:58

:P

ADRN | 24-12-08 | 10:56

Trouwens.
Dit is Vleesboom niet.
Die praat heel anders.
Wart ze niet weten is dat alles gefilmd wordt.

wiers | 24-12-08 | 10:56

Hans ook lache......

Aan_de _Gracht | 24-12-08 | 10:54

het Ella moment!!! hahahaha

bananesoes | 24-12-08 | 10:54

Komt Rut weer. Nu ook radiomoment van 2008?

F. von Zeikhoven | 24-12-08 | 10:54

ella kom er maar in

24jarige | 24-12-08 | 10:54

sjaakdeslinksesul | 24-12-08 | 10:50
Tnx sjaak. Ik was al bang dat ik iets gemist had.

nattebever | 24-12-08 | 10:53

@ nuckin*futs | 24-12-08 | 10:46
Da's een bijverschijnsel van schrijftalent. Ik herken dat wel. Als reaguurder ben ik soms snoeihard/vlijmscherp. Terwijl ik in de normale omgang totaal niet zo ben, Dat verschil was mij ook al opgevallen in de tijd dat ik zelf nog journalistje speelde, voelt een beetje als gespleten persoonlijkheid...

F. von Zeikhoven | 24-12-08 | 10:52

Respect voor Fleisch. Ik kom met deze kou nooit voor tien uur mijn bed uit.

Willianus Wortelus | 24-12-08 | 10:51

nattebever | 24-12-08 | 10:49
Joran heeft een fanbase op geenstijl. Schijnt. Omdat hij pokert.

sjaakdeslinksesul | 24-12-08 | 10:50

Ik luister uit overtuiging niet naar Radio 1.
Hup GS, schop kont tegen de gevestigde media, en zorg vooral dat je het zelf niet wordt.

mail cheauvinist pic | 24-12-08 | 10:50

+f

Superior Bastard | 24-12-08 | 10:50

Heeft Obama ons al bedankt voor zijn overwinning ?

oakie | 24-12-08 | 10:50

superjan | 24-12-08 | 10:47
Dan is Fleisch vast het slachtofer van een afrekening door Sörensen. Zijn die 7 politieunits en de heli ook weer verklaard.

Superior Bastard | 24-12-08 | 10:50

Gaaaaaaaaaaaaap
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.

wiers | 24-12-08 | 10:50

Over wie gaat het in godsnaam, wie is die Joran? Iemand?

nattebever | 24-12-08 | 10:49

Hey, haat Fleisch Laroes nou eindelijk eens afbranden??

Lebowski Achiever | 24-12-08 | 10:48

Vind het maar saai

Kreta | 24-12-08 | 10:48

@nuckin*futs> hij heeft gisteren anders nog tamelijk spijkerhard sorensen afgeserveerd,

superjan | 24-12-08 | 10:47

Wat is Fleisch toch eigenlijk een brave man. Zo groot als zijn pen hier is, zo mak is hij voor de radio.

nuckin*futs | 24-12-08 | 10:46

@superjan | 24-12-08 | 10:44
Da's ook niet slim. Kan je beter aan het eind van de dag doen als er een beetje omzet gedraaid is...

VanFrikschoten | 24-12-08 | 10:45

bij=mij

Mazzeltov | 24-12-08 | 10:45

Link doet ut niet bij bij.

Mazzeltov | 24-12-08 | 10:45

Superjan, de nieuwe razende reporter van POWNED?

dr.spin007 | 24-12-08 | 10:44

Freak is een ouwe seniele gek. Nuff said.

knutsel | 24-12-08 | 10:44

Ja, hou ons op de hoogte Superjan!
Ga ik even douchen..

dr.spin007 | 24-12-08 | 10:44

@fuckje> helikopter dr bij, vast een overval.

superjan | 24-12-08 | 10:44

Godverdomme, wéér Freek de Jonge. Absoluut beneden alle peil.

Schoorsteenveger | 24-12-08 | 10:44

Hoezo wie nog even niks te doen heeft? Ik zoek me al sinds gistermiddag wezenloos naar de frequentie van POWNED/STER op m'n satelliet-ontvangert! Want dat stond natuurlijk weer nergens vermeld!
*ondertussen even oppervlaktemaat vierkante eaugen opnemen doen laat*

F. von Zeikhoven | 24-12-08 | 10:42

Het is nog niet begonnen ..

Kreta | 24-12-08 | 10:42

Fleisch, je lijkt wel een vertegenwoordiger. Zie je dan niet wat Gristen/linkse-media aan het doen zijn? Een beetje GeenStij corrumperen tot op het bot, zodat ZE minder te vrezen hebben. Laat je niet als een circusbeer je tanden uittrekken!

Nee dus! | 24-12-08 | 10:41

@superjan |10:37
Is er een paard omgevallen?
Hou ons op de hoogte!

fuckje | 24-12-08 | 10:40

Duidelijk dus, alles is het werk van god. Val ons dus niet lastig met dat gezever over wiens schuld het is dat Vogelaar weg moest. Of willen die refo`s bewijzen dat het de schuld van iedereen is, behalve hunzelf?
Die kans zit er dik in.
Loosers, neem zelk verantwoordelijkheid voor je daden ipv het schaamhaar van mijn dochter te willen bekijken en inventariseren, stelletje achterbakse viespeuken.

theartofdoingnothing | 24-12-08 | 10:40

Vind Arie eigenlijk altijd wel sympathiek en nuchter

JeGrootmoeder | 24-12-08 | 10:39

De pratende kaak versus het pratende oversized overhemd. Spannund!

mijn opa | 24-12-08 | 10:38

Door het subsidieren van kranten met belastinggeld, laat de overheid zien dat ze bereid zijn stokers op elektrischte treinen te houden en te betalen.

lijn5 | 24-12-08 | 10:37

ot dr is iets heftigs aan de hand in 020.

7 Politie units in vliegende vaart richting west.

superjan | 24-12-08 | 10:37

Arie Boomsma, de knuppel van God.

Schoorsteenveger | 24-12-08 | 10:37

Je vergeet dat het zeker de schuld is van GS is dat de brave bontkraagjes in een kwaad daglicht gesteld worden. En vergeet vooral niet dat GS verantwoordelijk is voor de schaamhaardracht van de Rouvoetmeisjes!

Reutel | 24-12-08 | 10:36

Wat is dat vandaag toch met de onderwerpen......

Bixier | 24-12-08 | 10:35

Wanneer komt Arie B eens uit de kast?

G-unite | 24-12-08 | 10:34

Ik lees wel in de comments wat ze zeggen, ik ga nu nl een zweedse puzzel proberen op te lossen.....

Miss Dushi | 24-12-08 | 10:33

Arie Boomsma nieuwe omroeper Geenstijl?

Maaier | 24-12-08 | 10:32

Kun je hem ook na afloop ff in de dumpert plempen? Heb k wat te doen tijdens de lunch....

Alcoholic | 24-12-08 | 10:32

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl