Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Abou geruimd staat netjes

Jahjah we dansen de NasrallahVanavond even de hd-recordert laten intunen op TweeVandaag. Want de Nederlandse media zijn dol op Belgen als het om berichtgeving over Libanon gaat. Confused? Welnu. In TweeVandaag zegt Filip Dewinter, de ringleider van het Vlaams Belang dat Abou JahJah nooit meer een stap in Belgiê mag zetten. Abou heeft met zijn Hezbolllah-liefdesverklaring het voorgoed verpest in België, vindt Dewinter. En daarom krijgt Abou een negatief reisadvies voor Belgiëland. Opgeruimd staat netjes. Maar FLIP! Bedenk goed wat je met je laatste Abou doet. Dood is-tie één middag lol, levend kunnen we nog jaren met 'm lachen. Leve de man van de AEL, want met Abou weet je 't wel!

Reaguursels

Inloggen

De beste propaganda is geheel onzichtbaar. Propaganda gebruikt ook feiten maar op een zodanige manier dat iemand die zijn knie gestoten heeft wekenlang in levensgevaar op de intensive care heeft gelegen.

Antira | 28-07-06 | 21:49

bubka 28-07-06 @ 20:54

Ik heb het meer voor De Wever, bubka. Maar ja, niet links, dus niet goed hè?

v Maerlant | 28-07-06 | 21:33

gelukkig neemt alleen belgie en van maerlant flippie serieus...

bubka | 28-07-06 | 20:54

jammer dat de rest van de moslims geen ballen hebben zoals Abou JahJah en ook naar hun eigen land gaan om er voor te vechten.

Winter | 28-07-06 | 15:07

En on a side note: als je dan bekijkt hoeveel van die links tot extreem-linkse figuren zich uitgesproken tegen Israel keren is het dan verwonderlijk dat de Antwerpse joden nieuwe bondgenoten gaan zoeken? Bondgenoten die zich nog niet bekeerd hebben tot het verfoeilijke islamosocialisme.

de_profeet | 28-07-06 | 09:10

@v Maerlant

Het mooiste citaat van Jozef De Witte vind ik dit:

“Ik meen te mogen zeggen dat ik hier enkele experts in dienst heb die weten wat discriminatie is. Stigmatiseren van een meerderheid hoort daar niet echt bij. Discriminatie is iets dat per definitie een minderheid overkomt.”

Met andere woorden het Apartheidsregime in Zuid-Afrika was niet discriminerend gezien de zwarten er in de meerderheid zijn. Uiteraard zullen zijn 'experts' dit graag bevestigen.
Zou het trouwens toeval zijn dat hij de broer is van Lode De Witte, socialistisch provinciegouverneur van Vlaams-Brabant en Jozef zich als dusdanig wel heel dicht in de perifeer van de linkse kerk bevindt? Zou het ook toeval zijn dat hij secretaris-generaal was van de NGO 11.11.11, een organisatie die reeds opriep tot de boycot van Israelische produkten?

de_profeet | 28-07-06 | 08:50

Als niet Belg had ik begrepen dat het Vlaams Belang op veel stemmen van de Antwerpse Joden kan rekenen, na diverse onaangename incidenten met Marokkanen die Antwerpse Joden molesteerden.
Lees: telkens één Jood die belaagd werd door een groep Marokkanen.
Waarom reageren Marokkanen altijd zo agressief als er een camera op ze gericht wordt?
Hebben ze iets te verbergen, zijn ze illegaal hier of denken ze dat hun ziel in de camera verdwijnt?
Ik begrijp ook niet dat ze de Arabier Abou JahJah (AEL) als leider zien.
Tenslotte is ook Berber Marokko religieus gekolonialiseerd door de Arabieren met hun islam.
Zou JahJah naar Libanon zijn gegaan om zijn status te verhogen?
Hij zit natuurlijk op de meest veilige plek in Syrie om straks als held terug te keren in de hoop dat de AEL straks alle hakbarstemmen krijgt.

Veest 27-07-06 @ 13:39
De Winter wil een Belg verbieden Belgie weer binnen te komen.
Toen Abou JahJah uitgewezen dreigde te worden, heeft hij een naief Belgisch meisje zo gek gekregen om met hem te trouwen.
Nadat hij door dit "huwelijk" de Belgische nationaliteit had geritseld is hij van haar gescheiden.

@ Veest 27-07-06 @ 14:30
Wat heb je aan de grootste lul als niemand je wil neuken......
Dit vind ik een hele merkwaardige .
Om het maar even heel grof te stellen:
Wat heb ik aan de grootste kut als niemand je wil neuken...
Daar kan ik in komen.
Of bedoel je dat je met je groot uitgevallen gereedschap verlegen in een hoekje van een Antwerpse Jeannettentent staat en niemand die de Veest uit Pim wil pompen?

@Veest 27-07-06 @ 19:53
Stel ik werk voor Blokkwatch (he he)
Was deze bewust?
Blok-KWATCH!

@Veest
Ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen, ondanks het feit dat ik hier nog nooit een "medereaguurder" heb gezien die het met je eens is.
Ik zie een bleke man met een bierbuik die, zittend achter zijn computer in zijn flagellantenkelder, zichzelf kastijdt, elke keer als hij met zijn onder stroom staande muis op POST klikt.

wachtmeester de bruy | 28-07-06 | 07:05

@veest van pim 27-07-06 @ 19:46 "Het verschil tussen propagande en feiten is dat je feiten kunt aantonen."

Exact, waarde heer, en dat heb ik dan ook gedaan.
En zo kan ik voorts moeiteloos aantonen dat jij met passie propagande bedrijft. Ga maar na: In een serie pal opeenvolgende posts tracht je mij (n.b. een van de beter ingelichten op dit gebied) met veel gebral en suggestief taalgebruik de oren te wassen aangaande zogenaamd niet-gehouden verkiezingen zonder ook maar EEN KEER notie te nemen van het aangeboden materiaal, zodat je je volledig belachelijk maakt door botzinnig een publicatie- en verkiezingsdatum IN HET VOORJAAR VAN 2003 over het hoofd te zien hoewel deze je bekant in je neus staat te knijpen.
En uiteindelijk krijg je dan toch het feitelijk luchtje in die neus en dan besta je het nog voort te blaten alsof je jezelf NIET zojuist ongehoord belachelijk hebt gemaakt.
Het spijt me voor je knaap, maar je valt nogal hard door de mand hier. Daar helpt hard bleren niet veel tegen.

Probeer nu eens even nuchter te blijven en besef dat het een feit is dat de chassidim in 2003 kontakt hebben gezocht met DeWinter en niet andersom. Ik weet niet waar jij was in het voorjaar van 2003, maar heel Antwerpen gonsde ervan en de cordonniers knepen de billen zo hard tegen elkaar dat het leek alsof iemand ze pijpekrullen in hun achterste had geschoven.
En wat betreft het stemgedrag van de Antwerpse joden in 2003, natuurlijk zijn er geen statistieken voor het stemgedrag van wie dan ook terzake van geheime stemming, maar gezien het rumoer over het kontakt dat de chassidim met DeWinter hadden opgenomen is er in mei en juni 2003 heel wat gepubliceerd over dat stemgedrag en het is een publiek geheim/schandaal dat het was zoals ik heb gezegd: De meerderheid der Antwerpse joden stemden in 2003 VB.

En zal ik jou eens een geheimpje verklappen? Volgens mijn joodse bekenden gaan ze dat straks weer doen.

Je moet je beter informeren en wat minder druk papegaaien, wat je nu naar voren brengt maakt een hysterische indruk.

Behaard smaalkopje | 28-07-06 | 02:02

DeArmeStudent 28-07-06 @ 01:41

Het citaat dat ik meegeef om 1:06 was van De Witte, gedachtenführer van het centrum voor gelijke kansen en racismebestrijding, gericht aan Bart De Wever, voorzitter van de NV A. De NVA is een centrum-rechtse partij die in een samenwerkingsverband zit met CD&V, het Vlaams equivalent van CDA. Als je ziet dat De Wever dit naar z'n hoofd krijgt, dan kan je je wel voorstellen welke behandeling voor Dewinter (overigens niet mijn favoriet) is weggelegd - zie ook de posts van de profeet. De rest van het plaatje kleur je zelf wel in?

v Maerlant | 28-07-06 | 01:53

Normaal gesproken ben ik erg links in mijn voorkeur, maar flipje euh... filip de winter heeft hiermee wel een aardig standpunt. Daarbij valt het mij steeds op dat in de media filip dewinter wordt afgeschilderd als extreem-rechts persoon waarmee niet te praten valt, terwijl uit interviews met hem blijkt dat hij juist een zeer genuanceerde mening heeft en dat kan je van menig nederlandse politicus niet zeggen...

DeArmeStudent | 28-07-06 | 01:41

de_profeet 28-07-06 @ 00:52

Voorwaar! Ik vraag U: waarom staat gij niet allen op de barricades en bevrijdt ge Uw land ende goedt niet van de U opgedrongen tirannie? Of meent Ge vrij te zijn? Voorwaar ik zeg U! De internasjonale (sosjalisties/ kapitalistiese) zal U Uw rechten ontzeggen ende U beschimpen en uitstoten.... Hoezeau... Vrijheid??

bottehond | 28-07-06 | 01:15


@de profeet

De rel tussen De Wever en De Witte van het CGKR gevolgd? Ik denk dat deze zinsnede

',,U weet dat het Hof van Beroep te Gent op 21 april 2004 herhaalde dat 'schokkende, verontrustende en kwetsende meningen moeten kunnen, zo wil het de democratie'. Dus natuurlijk moet u uw mening kunnen ventileren (...).'' '

wel gevolgd is door een hi5 tussen Spruyt en De Witte!

v Maerlant | 28-07-06 | 01:06

@bottehond

Yes. En dus goed geplaatst om de verzinsels van veest in een juiste context te plaatsen. Hij behoort duidelijk tot het inteelt kringetje dat rond de linkse partijen in Vlaanderen hangt (hoewel 'Vlaanderen' een vies woord is in die neo-Belgicistische kringen). Moet je nog een paar kernwoorden: de VRT, De Morgen, De Standaard, Humo, Blokwatch, een handvol Brusselse Dansaert-Vlamingen en ongeveer 500 gesponsorde VZW's met ieder 10 leden. Mind you, de linkse partijen in Vlaanderen vertegenwoordigen hoop en al 20% van de kiezers maar door het perfide cordon sanitaire zijn ze al veel te lang onafgebroken aan de macht. Dat, de machtsgeilheid van het VLD-triumviraat Verhofstadt, De Gucht en Dewael en de positie van de door-en-door corrupte PS in Wallonie zorgen voor een onafgebroken gijzeling van het beleid door uitgesproken linkse thema's.

de_profeet | 28-07-06 | 00:52

v Maerlant 27-07-06 @ 23:51

Hoe vilein! Voor mij uiteraard eerder aanbeveling dan bezwaar, scribenT.

bottehond | 28-07-06 | 00:41

de_profeet 28-07-06 @ 00:24

En niet geheel onverdienstelijk, if I may say... Vlaming?

bottehond | 28-07-06 | 00:39

@bottehond

thx!
Ja, voel me niet altijd geroepen om te reageren maar in randfiguren als veest kan ik me danig opwinden. En dan wil ik wel eens in de virtuele pen kruipen.

de_profeet | 28-07-06 | 00:24

Waar ik het heb over de socialistische koepel had ik beter de koepel van het ABVV geschreven, Vlaanderens linkse vakbond, een autonoom orgaan en dus strikt genomen losstaand van de sp a.

v Maerlant | 28-07-06 | 00:19

de_profeet 27-07-06 @ 23:22

Prachtige nick en idem commentaar. I am impressed. Normaal gesproken reagluurder, I presume?

bottehond | 28-07-06 | 00:18

veest van pim 27-07-06 @ 23:15

Joehoeeeee! Geparfumeerde latente ni-hicht.... ben jij wel es anaal genomen met een vlammenwerper? Heel Gay- bondage, dude......;-)

bottehond | 28-07-06 | 00:15

Marc Spruyt, Swami van veest van pim, schreef in 1995 een boek. Een boek, jaja, u leest het goed. Het heette 'Grove Borstels' en Spruyt vond liefst 6 lovende reacties. Die bundelde hij op z'n website. Laat ons daarom nu, in 2006, in de handjes klappen voor het uiterst relevante werk van Bart Spruyt.

-

Het moet gezegd, Marc Spruyt herkauwde één en ander en schreef in 2000 nog een boek. 'Wat het Vlaams Blok verzwijgt'. Vast nog verkrijgbaar bij de Slegte.

-

Nu, in 2006, schrijft Mark Spruyt, gesteund door een redactieschare, aan Blokwatch. Spijts de batterij aan hulpfusilliers is deze nobele bezigheid zo tijdrovend dat Spruyt, zoals het een ware socialist betaamt, z'n fulltimejob bij de socialistische koepel inruilde voor een parttime. Aan een vergelijkbare wedde, uiteraard.
Zoals het een ware socialist betaamt.

-

De vruchten van Spruyt’s noeste arbeid - en niet te vergeten die van z'n sympathieke, vaderlandslievende schrijfstaff - plukken we in Vlaanderen dan ook elke dag. Het Vlaams Belang is nog nooit zo groot geweest. Leve de maatschappelijke relevantie van Blokwatch, z'n geestesvader en z'n lieve neefjes en nichtjes.

-

Op de website van Blokwatch, tot slot, lezen we dat Marc Spruyt papa is ‘van twee schattige kindjes’. Als het dochtertjes betreft dan hoop ik dat ze de eer van papa hoog mogen houden door een bijdrage te leveren aan de verbroedering van de volkeren, op de wijze zoals die tegenwoordig in onze contreien gebruikelijk is. Laat ons allen hopen dat ze niet tegenstribbelen: er zijn al racisten genoeg op deze wereld.

v Maerlant | 27-07-06 | 23:51

Ik wil me ook aanmelden voor de heilige oorlog! Mijn opa heeft ook in het verzet gezeten. Wie heeft het mobiele nummer van Nasrallah? Hij kan wel wat versterking gebruiken tegen de terroristen van Israel.

Ibn al-Ahmar | 27-07-06 | 23:40

@veest

Een item over het Vlaams Belang is voor jou uiteraard gefundenes fressen om hier 200 nietszeggende reacties over die partij bijeen te kakken.
Dat je aanhanger bent van kwaadaardige fantasten a la Douglas De Koninck of Marc Spruyt is intussen al duidelijk. En wat dat soort individuen met feiten doen is intussen weer eens gebleken door het schandelijke 'artikel' dat De Koninck in Humo schreef over het door de linkse media intussen gedownplayde 'busincident'.
Ik neem ook aan dat je dat pas een geweldig stuk vond: een racistische buschauffeur die 6 weerloze allochtonen naar de keel vliegt en lik op stuk krijgt. Dat de getuigen niet eens aan het woord mochten komen was uiteraard van geen tel. Net zoals jij het hier een tijdje geleden presteerde om een lachwekkende lijst 'slachtoffers van racistische moorden' op te sommen. Met dien verstande dat een allochtoon verkeersslachtoffer in jouw geest ook al tot die categorie behoort, zolang de dader maar autochtoon was.
Dit terzijde: ik mag jou niet.

de_profeet | 27-07-06 | 23:22

veest van pim 27-07-06 @ 23:15

Hoezo, jij deed toch niet ad hominem?

-

Te oordelen aan het aantal fans dat jij hebt zou je van GS een kennel willen maken. Tot meerdere eer en glorie van jouw gestoorde comments en de enkele volgeling in de slipstream van je gear - sorry: gier.

v Maerlant | 27-07-06 | 23:18

@v maerlant en bottehond: ik wou dat jullie twee hondjes waren. Dan konden jullie samen spelen. Zonder op GS en elders te komen schijten en dan uitgebreid en verrukt aan elkaars drollen te ruiken.

veest van pim | 27-07-06 | 23:15

v Maerlant 27-07-06 @ 22:30

boudewijn is een stinkend rottend lijk, zijn fondsen sponsoren idem kluppies.

bottehond | 27-07-06 | 23:05

Uit de copyrights van Blokwatch:

'Niets uit deze website mag worden gekopieerd, gedupliceerd, gemirrord, vertaald, aangepast of verspreid door leden, aanhangers, sympathisanten of kiezers van Vlaams Belang, Vlaams Blok, Vlaams Nationale Partij (...) of elke andere extreem-rechtse of door ons extreem-rechts beschouwde partij (...)

-

Extreem-links? Géén probleem. Maar dat hadden we al begrepen.

-

'of door ons als extreem-rechts beschouwde partij': slaat waarschijnlijk op NV A, CD&V en VLD.

-

Sympathieke webstek, dat Blokwatch. Met steun van de Koning Boudewijnstichting.

v Maerlant | 27-07-06 | 22:30

Misschien schiet Israel nog wel eens raak,laten we bidden tot god.

Salvatore Riina | 27-07-06 | 20:28

'Regionale' is natuurlijk 'lokale'. Scusi.

veest van pim | 27-07-06 | 20:10

Toegift: volgens mij is dit vals beeld gewoon ontstaan nadat er zich mensen (in kranten of zo, of peilers) hadden over verbaasd dat er joodse mensen waren die in Antwerpen stemden voor een partij met een sterk antisemitisch imago. Wellicht speelde ook mee dat bij de vorige regionale verkiezingen de AEL van Dyab Abou Jahjha samen met de communisten van de PvdA opkwam in 'Resist'. Communisten en islamisten verenigd naar de stembus in je eigen stad: je zou als jood voor minder gillend de andere kant oplopen. Bovendien voerde het VB platte populistische campagnes met vage, iedereen aansprekende thema's als 'Veiligheid' of 'Thuis in Vlaanderen' of zo. Daar vang je iedereen mee die zich onveilig of ontheemd voelt, met of zonder voorhuid. Ik geef dus grif toe dat er, zoals na de vorige verkiezingen is gebleken, ook joden zijn die voor het VB stemmen. Maar het ging of gaat om een handjevol bange orthodoxen, - vandaar dat Dewinter meteen in die richting ging likken om hun angst voor hém weg te nemen. Zoiets belandt in de krant als 'Ook joden stemmen voor VB', wat onthouden wordt als 'joden stemmen voor VB', en er bij jou uitkomt als 'de meeste joden stemmen voor het VB'. Terwijl hun aantal in absolute cijfers na die verkiezing gewoon hetzelfde is gebleven bij gebrek aan nieuwe lokale of provinciale verkiezingen. (einde, applaus, boegeroep, rozen, tomaten en een nipt ontweken hondendrol).

veest van pim | 27-07-06 | 20:08

@Behaard Smaalkopje (drie van drie): ik lees meer dan Blokwatch (moet ik ook), maar bedankt voor je bezorgdheid. Interessant artikel, maar zonder te stigmatiseren denk ik dat joden heel goed geplaatst zijn om te weten dat iemand die zoete broodjes met hen bakt, het daarom niet altijd goed met hen voor heeft. Dat hebben ze wel onthouden. Uit je citaat blijkt trouwens dat Dewinter zich wel degelijk bij de joden in Antwerpen 'inlikte', wat een gewone Nederlandse uitdrukking is (ontleend aan gedrag bij dieren) en helemaal niet suggestief. Dat hij dat probeert betekent nog niet dat die lui daar ook intrappen, laat staan dat 'de meeste joden in Antwerpen' voor hem gaan stemmen. Onderschat de intelligentie van de Antwerpse joden niet, ook al zijn het dan Belgen.

veest van pim | 27-07-06 | 19:58

@Behaard Smaalkopje: dus omdat één pijpenkrullert per se Dewinter wil interviewen 'steunen de meeste Antwerpse joden hem'. Korter door de bocht dan een Spaanse trein is dat. Stel, ik werk voor Blokkwatch (hehe) en ik wil Dewinter spreken over een of andere domme uitspraak van 'm (keuze genoeg). Dan ga ik 'm interviewen, net zoals ze in Humo deden toen die skinheads eerst twee mensen in de coma sloegen en daarna drie mensen vermoordden. Betekent dat dan dat die Humo-journalist en ik volgende keer Vlaams Belang zullen stemmen? Of hebben gestemd? Dat geloof je zelf niet eens. Er zijn trouwens heel wat meer joden in Antwerpen dan alleen maar Chassidim. Don't believe the hype.

veest van pim | 27-07-06 | 19:53

@Behaard Smaalkopje: het spijt me voor je, maar je hebt géén gelijk wat je eerste punt betreft. Nog eens: Dewinter is pas de Antwerpse joden gaan opvrijen toen het Midden-Oostenconflict opnieuw escaleerde, en dat was nà de laatste provinciale en lokale verkiezingen in Antwerpen. Als hij daar electoraal munt uit zal slaan, zal dat pas nu gebeuren. Voordat hij dat deed, ging hij nog vrolijk op de foto met negationist Jean-Marie Lepen, iets dat flink de media heeft gehaald en dat hem bepaald niet de sympathie van de Antwerpse joden zal hebben opgeleverd. Marinower en Erdman draaien al mee in de lokale joodse gemeenschap van toen Dewinter nog als kwajongen over de knie ging bij broeder-directeur in Brugge. Dus de chronologie zit al fout. Verder kun je wel roepen dat 'de meeste Antwerpse joden' dit of dat, maar zonder linkje naar een statistiek die de stemkeuze op etnische basis bij de laatste Antwerpse verkiezingen aantoont, is die bewering evenveel waard als die van Dyab Abou Jahjah dat hij 'alle Israëli's daar wel eens mores zal leren'.
Het verschil tussen propagande en feiten is dat je feiten kunt aantonen.

veest van pim | 27-07-06 | 19:46

@bottehond: dat je alleen maar idiote ad hominem argumenten kwam aandragen was ik gewoon. Maar dingen uit de lucht grijpen zonder bewijs?
Dat is nieuw. Voortaan weer schelden, fikkie. Dat kun je beter, en het is ook een stuk veiliger. Niemand zal je namelijk ooit om 'bewijs' vragen dat iemand een 'sissende slang' en wat weet ik al niet is. Zoals we het ook al zijn afgeleerd om van jou iets inhoudelijks te verwachten. Maar hou je amusementswaarde hoog: dus niet met zouteloze roddels afkomen. Vuurwerk willen we zien. Hup!

veest van pim | 27-07-06 | 19:39

@Hannalore: klopt. DAJ is een verkoper, FD een parasiet. De eerste zijn met dit weer hinderlijk, de tweede schadelijk.

veest van pim | 27-07-06 | 19:37

R.I.P. Islam :)
W.A.R. for life:)

slinch | 27-07-06 | 19:25

Nu, ja, ehm, die Abou JahJah heeft er weer een mooie show van gemaakt, laat dat maar aan hem over. Die knaap weet bijna als geen ander hoe hij zijn persoonlijkheid moet verkopen. De zoete of zure, wat u wilt, vruchten van zijn noeste arbeid vliegen rond onze oren. En zie hier, missie geslaagd, Abou JahJah heeft zichzelf weer tot het onderwerp van gesprek gemaakt. En Dewinter besluit maar voor de grap mee te liften op het succes van Abou JahJah. Alsof het al niet warm genoeg is. Amen.

Hannalore | 27-07-06 | 18:04

Behaard smaalkopje 27-07-06 @ 16:07

Heau, heau, heau ende hatsikideeeee!

bottehond | 27-07-06 | 16:24

@bottehond 27-07-06 @ 15:55 "Dude, veest van allah MAAKT blokwatch."

Ow, hehehe, dat weet jij dan weer.
Hum dergelijke wapenfeiten in het CV verpesten natuurlijk wel de sollcitatiekansen naar een prachtpositie bij Story of Prive. Ik leef bij voorbaat mee met Vee van Pee.

Sante! Nu eerst even een ritje op de arreslee!

Behaard smaalkopje | 27-07-06 | 16:07

Ik weet niet of jij alleen maar blokwatch etc. leest (pas op voor eenzijdige informatie, tunnelvisie en daardoor uiteindelijk gebrek aan feitenkennis)

Behaard smaalkopje 27-07-06 @ 15:02

Dude, veest van allah MAAKT blokwatch.

bottehond | 27-07-06 | 15:55

@Morrizz 27-07-06 @ 14:44

Ik heb net Max und Moritz gelezen is leuk!

Weisse rose | 27-07-06 | 15:50

Ach, voor hem 1.000.000 anderen die het stokje overnemen.

De StoorZenDer | 27-07-06 | 15:33

Treger 27-07-06 @ 13:15

Nee hoor ik heb geen uitkering van een overheidsinstantie ,, thanks god " !
Mijn leven lang gewerkt als zelfstandige , en me eigen al die tijd de touwziekte betaald aan uitkeringen ,,voor" die lanterfant buitenlanders !
Ik had zeker heel wat meer te besteden gehad nu als ik NIET voor die door mij absoluut niet genodigde huffies had hoeven betalen !
Ik weet bijna zeker dat ik ( VERPLICHT !!!!!! ) maandelijks dat hele mocrogezin met 5 uitkeringen 6 deuren verder op onderhield , waar ik notabene nog steeds veel overlast van ondervind ook !
Gewerkt hebben die volgens mij hier in 0031 nog nooit !
Zou ik overigens met wel 5 uitkeringen ook niet doen hoor !

opa tokkie | 27-07-06 | 15:26

Laat dan de familie van alle hoge Israëlische militairen ook maar niet meer welkom zijn in België.

Vadertje | 27-07-06 | 15:22

Daarom geef ik ook de voorkeur aan de afko DAB van Veest van Pim: Drab Abou Bahbah. Al moet ik ook niks van die Geflipte Winter hebben. Ze Veestbeest was totally raait about us Flipke @ Hilton Rabat, met zijn steenkeaulen Allo' allo-Frans. In Rabat worden Berbers/Rijffijnen nog harder gediscrimineerd dan in het Antwaarp'n/Borgerocco van onze Vlaamse Winterpeen. De doorgaans goed Frans sprekende bevolking van Rabat, Casablance etc. beschouwd het Berbers/Tamazight als "ezelsgebalk" van Ongeletterde Boer'n met spwaakgebwek. Niet om aan te horen taalvervuiling,
Alors Marguerite Bouteurse, c'est vraiment, non?

(niets ten nadele van onze, zwaar heerschende, Ongeletterde Boer eauverigens. Il est un Feauteauf*ckeur tres encroyable! Salut maintenant!)

Mayakovnik | 27-07-06 | 15:17

Nog even ter aanvulling en om aan te geven dat de Chassidim zelf naar het VB kwamen en niet andersom:

"Artikel in De Morgen (17 mei 2003)

De Morgen, pagina 25, 1626 woorden
17-05-2003
Anne de Graaf;

Daar bloeit iets moois

'Chassidim zijn praktisch ingestelde mensen die op zeer korte termijn
denken', legt professor Henri Rosenberg uit. 'Dat het Blok connecties heeft
met mensen die de shoah ontkennen, is hun eerste zorg niet. Zij maken
slechts één afweging: wat is hier en vandaag praktisch goed voor ons? Het
Vlaams Blok dus'
De conciërge van het Vlaams Blok in Antwerpen verslikte zich begin maart
bijna in de koffie toen een man met zwarte pijpenkrullen en hoed zich
aanbood bij de receptie. Hij wees hem de weg naar de synagoge aan de
overkant van de straat maar de jood bleef staan. Hij was journalist van het
ultraorthodoxe maandblad Hamischpacha en wilde Philip Dewinter interviewen."

Behaard smaalkopje | 27-07-06 | 15:14

@veest van pim 27-07-06 @ 14:30 "feit 1 klopt niet. Claude Marinower bij de liberale VLD en Fred Erdman bij de socialistische SP horen tot de Antwerpse joodse gemeenschap en halen daar ook hun stemmen."

Dat doen Claude Marinower en Fred Erdman ook wel, maar ik zei dus "meeste Antwerpse joden", niet "alle Antwerpse joden". En daar heb ik gelijk in.

Inzake je opmerking: "Filip Dewinter is pas na de escalatie van de MiddenOostenconflicten komen likken bij de Antwerpse joden, en sindsdien is er nog geen lokale of provinciale verkiezing geweest. Het VB kan daar dus ook geen stemmen gehaald hebben op basis van Dewinters gelik."

Afgezien van het suggestief taalgebruik ("likken") dat de neiging heeft zich uiteindelijk tegen je te keren zoals je ongetwijfeld wel eens bemerkt zult hebben klopt het niet wat je hier zegt. Jij denkt aan het interview met Haaretz (www.haaretz.com/hasen/spages/617761.ht...), maar ver daarvoor al kwamen de Antwerpse joden al naar DeWinter toe (dus niet andersom). Ik weet niet of jij alleen maar blokwatch etc. leest (pas op voor eenzijdige informatie, tunnelvisie en daardoor uiteindelijk gebrek aan feitenkennis), maar hier is een citaatje uit een beschouwinkje getiteld "Heeft de democratie gezegevierd? Of toch niet?" van Prof. Dr. Michel Magits, Voorzitter Unie Vrijzinnige Verenigingen als verschenen in de editie 22 mei 2003 in de bepaald niet rechtse krant "De Morgen". Dit verscheen in reaktie op de verkiezingen van het voorjaar 2003, waarbij dus de meerderheid der Antwerpse joden op het VB stemde. Je zit er onwrikbaar naast.

Prof. Dr. Michel Magits: De verkiezingen zijn achter de rug. Kunnen we stellen dat, ondanks de enorme sprong voorwaarts van het kartel Sp.a/Spirit en de kleine vooruitgang van de VLD, de democratische partijen verloren hebben door de winst die extreem rechts andermaal boekte?

......... wat lezen we in een interview met Philip Dewinter in het ultra-orthodoxe maandblad Hamischpacha: “Want die Dewinter aarzelde niet om zijn waardering te uiten tegenover in zwart geklede chassidische joden, die volgens hem een enorme culturele bijdrage leveren aan Antwerpen” (?) en verder “bepaalde godsdiensten waartoe ook de joodse behoort, bepalen onze nationale identiteit. Zij maken onafscheidelijk deel uit van de Europese cultuur. Het Jodendom is niet gekant tegen onze nationale cultuur, noch in feiten, noch in normen, ondanks de essentiële verschillen tussen Vlamingen en de joden. Wel hebben we problemen met de islamitische gemeenschap. Hun manier van leven botst met de onze. Onze cultuur kan zich nooit aanpassen aan de islamitische. Wij kunnen nooit in harmonie met hen leven. In hun lexicon komen democratie en waarden niet voor.”

Lees het geheel bijvoorbeeld op: www.uvv.be/uvv5/pub/pers/pers2003/2205...

Behaard smaalkopje | 27-07-06 | 15:02

Nou Margrietje Bouterse, met dat laatste heb je nu eens helemaal gelijk.

Morrizz | 27-07-06 | 14:48

Taalkneuzen moeten oprottuh, trouwens als ik iemands naam verkeerd typ, wil dat echt niet zeggen dat ik dyslectisch ben, duh! Misschien interesseert de naam van sommige personen zo weinig dat ik me niet de moeite neem om hem correct te spellen of misschien gewoon een typfoutje maar, anyway, van mij mag de hele AEL die kant op vertrekken.

Daisy Bouterse | 27-07-06 | 14:44

@Witte geknakte roos
LOL
Kom op, doe eens wat vrolijker.
Wat een gechagrijn zeg.

Morrizz | 27-07-06 | 14:44

@veest van pim 27-07-06 @ 14:32
Zoek de betekenissen van pezen maar eens op. En misschien weet u nog wat vim was dan snapt u de omdraaiing.

Weisse rose | 27-07-06 | 14:39

Weiss Rose en Veest van Pim: twee taal-nerds in een "celebrity" deathmatch.. Uw stemmen graag!

BASinnic | 27-07-06 | 14:35

@Weisse Rose: 'typisch links' en 'u bent de zwakste schakel' zijn inderdaad geen argumenten. Iemand die mijn naam fout spelt, dyslectisch noemen en iemand die stelt dat een vrouw geen wereldkampioen kan zijn, een seksist noemen, zijn dat wel. Zoek de verschillen maar.

veest van pim | 27-07-06 | 14:32

@Behaard Smaalkopje: feit 1 klopt niet. Claude Marinower bij de liberale VLD en Fred Erdman bij de socialistische SP horen tot de Antwerpse joodse gemeenschap en halen daar ook hun stemmen. Filip Dewinter, etnische Bruggeling, is pas na de escalatie van de MiddenOostenconflicten komen likken bij de Antwerpse joden, en sindsdien is er nog geen lokale of provinciale verkiezing geweest. Het VB kan daar dus ook geen stemmen gehaald hebben op basis van Dewinters gelik.

Feit twee klopt, maar zoals ik al zei: wat heb je er aan de grootste lul te hebben als niemand je wil neuken? Het VB is zelf trouwens het resultaat van een kartel/fusie tussen de Vlaamse Volkspartij en de Vlaams Nationale Partij, eind jaren zeventig vorige eeuw, en gaat bij de volgende verkiezingen net als de meeste andere partijen in een kartel naar de stembus. De partner is VLOTT, een doos die ontevreden exliberalen en onevenwichtige partijhoppers (ongetwijfeld tijdelijk) verenigt en wiens programmapunten identiek zijn aan die van VB.

Feit drie zou ik geen feit durven noemen zonder dat er onderzoek naar gedaan is. Wat niet betekent dat je geen gelijk kan hebben.

veest van pim | 27-07-06 | 14:30

veest van pim 27-07-06 @ 14:23
Typisch linkse tactiek niet kunnen winnen met argumenten. dan maar schelden met politiek besmette termen zoals seksist, rascist of fascist.
Sorry maar u bent de zwakste schakel veest van pim.

Weisse rose | 27-07-06 | 14:26

@WeisseRose: dyslectische seksist.

veest van pim | 27-07-06 | 14:23

@peest van vim 27-07-06 @ 13:59
@Morritz 27-07-06 @ 14:03
Lezen is niet jullie sterkste kant of wel? Mijn vraag was wereld kampioen. dat wil zeggen man. Fanny Blankers Koen is een vrouw. Een 2e plaats is geen eerste.
@aca 27-07-06 @ 14:00
Alsof die emancipatie zoveel positiefs heeft opgeleverd.
De papieren rompslomp die mijn WAO veroordeling heeft opgeleverd beslaat 5 ordners. Ik zit intussen ook weer 2,5 maal modaal te souperen. Maar wij willen ook.
Als je beter gelezen had dan had je gemerkt ook in eerdere posts van mij dat het het klootjesvolk allemaal veel te makkelijk gemaakt wordt en de staat geinspireerd door het progressieve gedachten goed de scherven van een vergooid leven weer lijmt. waarop het dat hernieuwde leven weer met het zelfde gemak vergooit wordt en zo herhaalt zich het patroon van vader op zoon van moeder op dochter.

Weisse rose | 27-07-06 | 14:22

@Behaard smaalkopje 27-07-06 @ 14:04
punt 1 en 3, we hebben natuurlijk een bapaalde visie op belgen hier in 0031 :-)

aca | 27-07-06 | 14:11

@behaard
Nu nog de bronvermelding, want waar haalt het VB dan buiten Antwerpen zijn stemmen vandaan?

Flippie kan niet zonder Aboehhh, het levert Flippie stemmen op.

Morrizz | 27-07-06 | 14:08

3 feitjes over het VB:

1 Meeste Antwerpse joden die naar de stembus gaan, stemmen VB;

2 VB is letterlijk de grootste partij (dus niet: grootste kartel) van Vlaanderen;

3 De grootste stemmenwinst van de laatste jaren dankt het VB aan Abu Haha. DeWinter lijkt dus feitelijk bezig zijn beste inverse propagandakanon bij het oudroest te gooien, tenzij men bedenkt dat hij dat zelf ook wel weet en nu vooral voor de bühne oreert.

Behaard smaalkopje | 27-07-06 | 14:04

@witte roos
Weet je nog van Tinus Osendarp.
2 X 3de achter Jesse Ownes :-))
En in de oorlog harstikke fout.

Morrizz | 27-07-06 | 14:03

@Weisse rose 27-07-06 @ 13:46
Hetzelfde progressieve gedachtengoed dat heeft gestreden voor algemeen kiesrecht, vrouwenemancipatie, AOW (niemand wil toch opoe nog in huis), afschaffing van kinderarbeid etc etc. Je kunt dat proberen volgens strikte partijlijnen te leggen (VVD goed, PvdA fout) maar dat is een karakteristieke pavlovreactie die met feiten weerlegd kan worden (Wiegel hield het raam open, van Agt kon het geld eruit scheppen). Begin jaren tachtig werden allebei mijn ouders binnen een half jaar werkeloos, de map waarin mijn vader zijn sollicitatiebrieven heeft zitten beslaat de administratie van een klein bedrijf, dat er toen een sociaal vangnet was heeft er wel voor gezorgd dat ik fatsoenlijk naar school kon gaan en nu anderhalf keer modaal zit op te soeperen. Slechts een voorbeeld van mijzelf, maar zo zwart/wit zit de wereld nu eenmaal niet in elkaar.

aca | 27-07-06 | 14:00

@Weisse Rose: Fanny Blankers-Koen
Of anders OJ Simpson op weg van z'n voordeur naar zijn witte Ford Bronco.

veest van pim | 27-07-06 | 13:59

Vlaams belang is hypocriet. Terwijl ze JahJah bekritiseren in zijn strijd tegen Israël (joden) lopen ze ondertussen wel zelf met het rechter handje omhoog.

Hitler draait zich om in zijn graf als hij aanhangens zoals Filip Dewinter hoort lullen. Moslims waren bondgenoten van het Arische rijk hoor, Filip. Beetje respect voor JahJah en mischien krijg je in het hiernamaals alsnog een kruisje opgespeld van onze liefdevolle Fuhrer.

couscousmetbloemkool | 27-07-06 | 13:55

@da wizard: als jij Nederlander bent, hoef je die keuze niet te maken. Als je Belg bent evenmin, want DAJ is 'm gepiept en was al niet meer politiek actief. Veel keuze is er dus niet.

veest van pim | 27-07-06 | 13:54

Benieuwd of Filip Dewinter nu ook André Leysen (Hitlerjeugd), Tony Van Dyck (SS), Alex Colen (SS en pappie van VB-senator Alexandra), Leon Degrelle (Waals Legioen) en alle andere hele of halve nazi's of collaborateurs met vreemde mogendheden (Verschaeve, Borms, De Clerck, Laplasse) al dan niet postuum hun nationaliteit gaat afpakken. Om van neonazi's en negationisten en antisemieten nog te zwijgen. Mag-ie z'n hele partij deporteren.

veest van pim | 27-07-06 | 13:53

De keuze tussen de Winter en Abou is snel gemaakt...

da wizard | 27-07-06 | 13:53

@sterretje 27-07-06 @ 13:40
Ik ben geen weldenkend mens dus? Geeft niet, dan maar niet. Maar vind het een beetje raar dat het je principieel tegen moslims en voor Israel zou zijn. Het ene clubje maakt er misschien net een iets grotere puinhoop van dan het andere, en je kunt wellicht neigen naar een voorkeur. Maar bij mij wint uiteindelijk nog een vorm van menselijkheid die vooral de ellende van de individuele burgers daar voor ogen heeft. Ik heb dus een gloeiende hekel aan iedereen die daar met schiettuig probeert de problemen op te lossen.

aca | 27-07-06 | 13:51

@ Roku 27-07-06 @ 13:16 : Nee hoor, Flip de Winter is een echt Vaderlander zoals wij die in Nederland ook zouden moeten hebben.
Maar ja, Roku is geen echte Nederlander, hmm?

Mazzeltov | 27-07-06 | 13:51

Belgieland zegt: Abou NeeNee!

Steilvol | 27-07-06 | 13:50

Kim Gevaert

veest van pim | 27-07-06 | 13:50

@aca 27-07-06 @ 13:28
Maar het is het progressieve gedachten goed dat een gleichschaltung heeft doorgevoerd. Zodat we een samenleving hebben georven waar in initiatief wordt doodgeslagen door een overvloed aan redtape.
Waar niets doen lonender is dan werken.
Waarin iedereen gelijk is. wat gel*l is.
Noem mij uit je blote hoofd de laatste blanke wereldkampioen op de honderd meter sprint.

Weisse rose | 27-07-06 | 13:46

@sterretje,
Je kan natuurlijk ook tegen Israel zijn omdat zij het "moslimprobleem" alleen maar erger maken...

Treger | 27-07-06 | 13:42

DAB moet natuurlijk DAJ zijn.

veest van pim | 27-07-06 | 13:41

Eindelijk een reactie van de Winter, in het verleden zijn er velen statenloos geraakt, door in vreemde krijgsmacht te dienen, nou moet het toch tijd worden dat abou ook statenloos wordt, goede zaak dat de Winter dat opmerkt, en natuurlijk is elk weldenkend mens tegen moslims en voor Israel., de enigen pro moslims zijn ze zelf.

sterretje | 27-07-06 | 13:40

Beroepsmietje Filip "twee jaar journalist, dertig jaar politicus, verwezenlijkingen: zilcho" Dewinter gaat een Belg verbieden België weer binnen te komen? De roeptoeter van slogans als 'België Barst' bekommert zich om de nationale veiligheid van Pedostan? Pull the other one, lolbroekje.

Even serieus: ik vind DAB er ook een knoeiboel van maken. Maar hij heeft tenminste ballen: gaat voor z'n zaak. Hopen maar dat hij blijft gaan.

'Migratiespecialist' Filip Dewinter is één keer in Afrika geweest: een jaar of wat geleden ging-ie de Marokkanen uit het Rifgebergte even vertellen waarom het geen goed idee was naar België te komen. Z'n werkadres: het Hilton van Rabat. Z'n voertaal: 'Allo-'Allo-Frans.

veest van pim | 27-07-06 | 13:39

LifeCatcher 27-07-06 @ 13:32
hoeren en drugs zijn al legaal, nou de politiek nog legaliseren...

aca | 27-07-06 | 13:35

Ik voorzie de volgende regel naar aanleiding van het schrijven in de Times www.timesonline.co.uk/article/0,,24393... als basis voor een nieuw wets voorstel.

“you are not conducive to the public good”

Ik denk dat we hiermee veel insecten kunnen assimileren en/of uitroeien

The Patriarch | 27-07-06 | 13:34

@ myself, opa tokkie is natuurlijk al lang voor die periode van school gegaan.

aca | 27-07-06 | 13:34

NL is ook wel zieklijk natuurlijk, mat alle hoeren, drugs, alcohol en tabac verslaving, en de fraude en de politiek.... maar hier mogen we tenminste MYTHBUSTERS kijken. Daar kunnen ze nog wat van leren daar in oertijdistan enzo :P

LifeCatcher | 27-07-06 | 13:32

Zo waar komt er iets verstandigs uit de mond van die DeWinter, hoe is 't meaugeluk?

rita-fan | 27-07-06 | 13:30

@opa tokkie 27-07-06 @ 13:13
Ga je schoolgeld terughalen. De jaren zestig en zeventig beslaan zo'n 20 jaar, daarvan heeft Den Uyl er vier geregeerd, nog een jaartje Cals er bij en zie daar, de PvdA regeerde slechts een kwart van die periode. Verantwoordelijk voor de gastarbeiders zijn vooral ARP, KVP en VVD, traditionele werkgeverspartijen, werkgevers die ook nu weer roepen om buitenlandse arbeidskrachten, zij zijn het die de problemen die daarbij optreden op de maatschappij afwentelen.
De Unie is nog steeds een positieve factor voor onze economie.

aca | 27-07-06 | 13:28

Tijd voor een Katusha in den aars van Abbahbah.

o.g. | 27-07-06 | 13:25

Abou en Jan zijn gay

Broem | 27-07-06 | 13:24

Goh, ik ben opeens pro Dewinter.

bad to the bone | 27-07-06 | 13:23

-weggejorist-

Roku | 27-07-06 | 13:16

@Tokkie,
Op je uitkering gekort en nu de buitenlanders de schuld geven?

Treger | 27-07-06 | 13:15

Treger 27-07-06 @ 12:24
Het zoveelste bewijs van een ,,falende en zeer onbetrouwbare " overheid dus !
Wie waren in vroeger jaren meermaals de overheid ??
Wie is er destijds naar gluriname en de Antillen gegaan om te vertellen dat ,,we" daar enigzins gingen sluiten , en ze allemaal maar hier heen moesten komen ?
Naar ,,het land van gratis geld" notabene !
Wie propagandeerde proletarisch winkelen ( de voorloper van straat en tasjesroof ) !
Wie heeft er met div. landveraderlijke verdragen uiteindelijk die geldverslindende ( en slecht voor de meesten van ons ) klote Unie voorbereid ?
Juist Jopie den Uyl !
Wiens schuld is het dan zo ongeveer dat we nou in deze ellendige multiculturele puinhoop zitten ?
Wie het weet mag het zeggen , wie aldie zooi een culturele vooruitgang vind ook !
Laat die vent in ieder geval ,,nooit" meer een milimeter NEE derlandse bodem betreden of schiet hem er af !

opa tokkie | 27-07-06 | 13:13

Mij werd altijd in geprent dat Filip de Winter en Vlaams Belang rechts waren. Maar in feite zijn het juist Maorijnissen en de SP met hun onbegrensde Jodenhaat.

Ion Susai | 27-07-06 | 13:12

inctrl 27-07-06 @ 12:26

Maar dan wel voor de gehele BENELUX he !

opa tokkie | 27-07-06 | 13:02

Hij kan nog altijd lijsttrekker worden van Groen Links of de SP natuurlijk want daar zijn 'verzetshelden' altijd welkom.

Nevermind | 27-07-06 | 12:50

Gelul !!

gewoon Belgie binnenlaten...........

En daarna aan Israel uitleveren wegens oorlogsmisdaden en actief lid zijn van een terroristische organisatie :))))

Laat tie daar maar in een cel rotten.

WeirJack | 27-07-06 | 12:37

stet

Horror Scoop | 27-07-06 | 12:36

tets

DeDerdeKamer | 27-07-06 | 12:35

test

Janatuplova | 27-07-06 | 12:32

@Belgiaan
Ik beticht het VB helemaal niet van anti-semitisme, integendeel.

Horror Scoop | 27-07-06 | 12:29

Flippe heeft Aboeh Jaja net zo hard nosig, als dat Aboeh Flippie nodig heeft.
Beiden komen met elkaar het beste tot hun recht.
Alle2 zijn het racisten die elkaar nodig hebben om zich te kunnen profileren
Flippie en Aboeh weten dat wel, maar zeggen het niet

Morrizz | 27-07-06 | 12:29

Ik vind dat we Abou naar Nederland moeten halen om aan De Gouden Kooi van John de Mol deel te nemen. Andere bewoners: Leon de Winter, Ronny Naftaniël, Michiel Smit, Samir Azzouz, Imam El-Moumni en het lijk van Pim Fortuyn. Man, dat wordt een kijkcijferkannon van jewelste!

De Vrolijke Kaafir© | 27-07-06 | 12:27

You are all brainwashed losers!

Try to find one aspect of this site that is, provable, wrong!
And you will know who are te bad guys on this planet!

www.mediablackout.nl

Frank B | 27-07-06 | 12:26

Flip for President.... of ben ik nu de zoveelste die dat hier neerzet?

inctrl | 27-07-06 | 12:26

Abou BlaBla ga es deaud!

De rest mag weg gejorist worden!

*weggejorist*

Allahrik | 27-07-06 | 12:26

@Treger
en daarmee de verantwoordelijkheid op zich genomen.

petrova | 27-07-06 | 12:25

@DeDerdeKamer
dat is een normaal verkeersbeeld in die contreien hoor.

petrova | 27-07-06 | 12:24

@Pariah,
Het waren niet de NL authoriteiten die migranten hebben binnen gehaald. Het waren de bedrijven die actief in de landen aan het werven waren. De authoriteiten hebben hooguit toestemming gegeven.

Treger | 27-07-06 | 12:24

Weisse rose 27-07-06 @ 11:59
-
Ps. een aanvulling:

En ja, inderdaad deze risicogroep blijft in eerste instantie natuurlijk zelf verantwoordelijk voor het eigen welzijn, maar de NL autoriteiten hebben in de jaren 60 en 70 van de vorige eeuw doelbewust ervoor gekozen om onopgeleide immigranten binnen te halen. Wat dat betreft hebben ook zij hun verantwoordelijkheid naar deze mensen toe dus niet genomen. De inburgerings en taalcursussen die nu beschikbaar zijn, zijn wat dat betreft een positieve ontwikkeling.

Pariah | 27-07-06 | 12:21

Dewinter -die closetnazi- haat ik nog een tikkeltje meer dan Abou JahJah. Ik zeg: stuur ook Flip naar Libanon. Hoewel, Dewinter laat zich nu ontzettend kennen. Hij denkt een prachtkans te zien om de deur achter JahJah dicht te gooien en zo van zijn tegenstander af te zijn. In werkelijkheid zou Abou nog populairder worden en nog meer in Nova en Buitenhof mogen verschijnen als de Belgische regering haar land JahJah-vrij maakt. De man wordt dan welhaast een levende legende: de dappere strijder die vertrok voor een nobel doel en achter zijn rug om door een laffe blanke regering genaaid werd. Niet doen dus. Flip, mond houden, oogjes toen en dromen van de volgende naziherdenking.

Murdockyoufool | 27-07-06 | 12:16

Weisse rose 27-07-06 @ 11:59
-
Offtopic.
Volledig mee eens. Cultuur is waarschijnlijk in deze kwestie de belangrijkste determinant. Toch blijf ik erbij dat hierbij tal van andere factoren ( die hier direct of indirect mee zijn verbonden) niet uit het oog verloren mogen worden. Zo zijn de opleidingsgraad van de ouders, de woonomgeving en de kans op arbeidsparticipatie risicofactoren.
Als we bijvoorbeld kijken naar de turkse nederlanders: Deze zijn van oorsprong ook moslim, wonen veelal in dezelfde wijken als Marokkanen maar vertonen toch een lager criminaliteitscijfer en ( nog wel) een hogere opleidingsgraad. Naar mijn mening heeft dit vooral te maken met de opleidingsgraad van de ouders. De meeste van de 1e generatie turken zijn in tegenstelling tot de 1e generatie marokkanen redelijk opgeleid.

Pariah | 27-07-06 | 12:15

@ koffiepot, horrorscoop en en alle andere nitwits die VB van anti-semitisme beschuldigen: VB is allesbehalve tegen de Joden, zowat de hele Joods(-orthodoxe!) gemeenschap in Antwerpen stemt VB.
En stop asjeblieft met die gratuite en absurde vergelijkingen tussen VB en Duitsland anno jaren 30. VB is géén fascistisch gevaar dat de concentratiekampen gaat heropenen. Alleen de socialisten worden beter van dat fabeltje want het cordon sanitaire is hun verzekering voor machtsdeelname. Vergelijk VB liever met die Freiheitspartei van Haider. Laat ze lekker meedoen in de regering dan gaan ze vanzelf op hun bek en dan kan je erna weer als vanouds verder zonder een situatie waarin je 1 partij in de oppositie hebt en 2 of 3 of 4 ideologisch tegengestelde partijen in de regering.

Belgiaan | 27-07-06 | 12:14

@BulletTooth 27-07-06 @ 12:13
loosert

Juan Zaque | 27-07-06 | 12:14

@Juan Zaque 27-07-06 @ 12:06
O ja, sorry, zal het niet meer doen.

BulletTooth | 27-07-06 | 12:13

heb al opnamen met abou gezien paar dagen geleden, ook van de BRT. Vroegen toen naar z'n betrokkenheid bij hezbollah .. en hij antwoorde dat er meer manieren zijn om hezbollah te steunen afgezien van 'alleen' geweld.

vervolgens scheurde die in z'n zwarte gepimpte mercedes op een vrij bekende associale manier weg (bijna andere voertuigen rammend)

ik zou zeggen, gps zendertje op de kofferbak gooien en de ontvangstfrequentie aan de IDF doorgeven. Dag abbou ;-)

DeDerdeKamer | 27-07-06 | 12:10

Weet trouwens iemand hoe zo'n mocro rakket hier in NEE derland er uit ziet ?
Zo'n ,,Fin " met aan elke kant een Always ultra ( met vleugeltjes ) op zijn rug geplakt !
En een lawinepijl in zijn reet , richting het zuid / midden Oosten !
Vrijwilligers om hem aan te steken , het stinkt n.l. zo !

opa tokkie | 27-07-06 | 12:10

Volgende week vrijdag vertrekt de Jan Marijnissen-brigade richting Libanon om steun te verlenen aan Hezbollah. De brigade staat onderleiding van Commandante Anja Meulenbelt en bestaat vnl. uit leden van de Internationale Socialisten.

aivd | 27-07-06 | 12:09

@Pariah 27-07-06 @ 12:05
ben blij dat je je eigen posts ook als lucht beschouwd. Zijn we het ergens over eens.

CoJoNes | 27-07-06 | 12:07

Ik vind dat Jahjah maar moet blijven waar-ie nu is.
Ik vind tevens dat Flipke Nederland nooit meer binnen moet kunnen. En wel om dezelfde redenen waarvan hij vindt dat Jahjah nooit meer Belgïstan moet binnenkunnen. Overigens hebben we hier al zo'n reserve-Flip genaamd Hilbrandje Nawijn.

brrkah | 27-07-06 | 12:07

JahJah...

szol2001 | 27-07-06 | 12:06

CoJoNes 27-07-06 @ 11:54
-
Inhoudelijk reageren? Ik doe niet anders. Tenminstte tot een aantal posts geleden, want toen kwam jij in mijn vizier met je op lucht gebaseerde vooronderstellingen over mij. En ja wie de bal kaatst kan hem terugverwachten he. Dus dan moet je nu niet janken en je verontwaardiging tonen. Maar no hard feelings. Respecteer en je zult gerespecteerd worden.
Je moet van mij dus niet verwachten dat ik respectvol op respectloze comments van jou reageer.

Pariah | 27-07-06 | 12:05

Vieze_Freddy 27-07-06 @ 11:34

Strak idee zullen wij die kontnaaiende koerd dan ff helpen door flink tegen diens achterste aan te trappen ( schoenen met stalen neuzen trekken we aan ) !
Telkens wanneer hij weer half er in zit !

opa tokkie | 27-07-06 | 12:05

@Pariah 27-07-06 @ 11:56
Waarom ga jij niet even fijn gewoon deaud?

BulletTooth | 27-07-06 | 12:03

Als Hasjbollah de strijd dreigt te verliezen dan loopt Abou Bye Bye vanzelf over naar het Israelische leger.

Nevermind | 27-07-06 | 12:01

Ronny Naftaniel van het CIDI is momenteel op "vakantie" in Israel. Mag hij nu niet meer terugkomen naar Nederland?
Anja Meulenbelt is toevallig ook op vakantie (gestuurd?). Waar zal die zitten?

aivd | 27-07-06 | 12:01

Mayakovnik: Prachtig stukje ! En o zo waar.

OpaWizzkid | 27-07-06 | 11:59

@Horror
"Tssss... dus Keesje mag wel naar een moslimland om ze te bekeren tot het christendom, maar Achmed mag niet naar Libanon om zijn mensen te beschermen? Raaaoorrr... So much for freedom... Ook wel grappig om te zien dat het Vlaams Belang nu kleur bekent en blijkbaar meer om joden dan om moslims geeft.".
FF te lang in de zon gezeten?
Verder alles goed met je?

Morrizz | 27-07-06 | 11:59

Kijk, dat missen we nou hier in het nuchtere Nederland, 2 supereikels die nax voorstellen en lekker aan het moddergooien zijn. hmmmm, mag het ietsje meer zijn?

Bluey | 27-07-06 | 11:59

@Pariah 27-07-06 @ 11:47
Off topic
Nog een antwoord op je vraag van een paar dagen geleden. Het ligt aan de opvoeding van de jeugd. Als dan blijkt dat het percentage criminele alloctonen hoger ligt moet die bevolkingsgroep zichzelf maar eens achter de oren krabben.
Leed ook de boeken van Theodore Dalrympl er maar eens op na. Hindoes uit de zelfde wijken doen het veel beter dan moslims uit de zelfde wijken.

Weisse rose | 27-07-06 | 11:59

@Pariah 27-07-06 @ 11:56
Je hóeft m'n gelijk niet steeds te bewijzen, het mág wel maar het hóeft niet. Besteed al die frustratie en reactieve energie eens aan een post van enige betekenis. en BTW: Bullettooth typte die steunbetuiging al met mijn lul in z'n mond. Knap hè?

CoJoNes | 27-07-06 | 11:59

het enige positiev van ZjaZja is dat hij daar staat te balken ipv hier, daar zou flip een voorbeeld aan moeten nemen. Ik zie hem al in Kongo roepen.... awel negertke, gij zijt niet in uwe eigenland hiero hoor!

Juan Zaque | 27-07-06 | 11:58

Ik vind dat Hans van Baalen ook maar in Israël moet blijven

topcat | 27-07-06 | 11:56

-weggejorist-

Pariah | 27-07-06 | 11:56

-weggejorist-

Pariah | 27-07-06 | 11:54

@Pariah
Als jij nou gewoon eens probeert inhoudelijk op een topic te reageren, ipv lafjes te commenten op andere comments, dan ben je al een stuk verder. Je trekt je conclusies maar t.a.v. van mij, interesseert me hoegenaamd geen hol. Wat ik jammer vind, is dat jij hier op GS binnenkomt en de panelen vervuilt met nietszeggende one-linertjes en puberale betises. Ik vraag je vriendelijk eens met een lezenswaardige comment te komen, ik hoef het er niet mee eens te zijn, gewoon iets waaruit blijkt dat je uberhaupt een mening hebt.
Succes en doe het vooral niet voor mij, doe het voor die 1000-en stijlloze bezoekers.

CoJoNes | 27-07-06 | 11:54

Wat een onzin. Dat kan hij nooit voor elkaar krijgen, er bestaan nog altijd iets als mensenrechten. Die man heeft waarschijnlijk gewoon de belgische nationaliteit. Dus kan hij Belgie binnenwandelen wanneer het hem blieft.
Ik voorspel weer een nederlaag voor Flipje, die eerder ook al door Jahjah vernederd is door tijdens een discussie weg te lopen omdat Jahjah toch een niveau'tje of 10 beter kon discussieren.
Hij leert het ook nooit he die stomme belg..

ShullBit | 27-07-06 | 11:54

Filip en Jahjah passen bij elkaar, een zelfde soort kopjes, waarom gaat het Vlaams blok niet naar Israel, kunnen ze het daar samen uitvechten.

import | 27-07-06 | 11:52

@CoJoNes 27-07-06 @ 11:44
Volgens mij hebben we een nieuwe Wannabecool dit keer in de vorm van Pariah. Negeren die hap zou ik zeggen.

BulletTooth | 27-07-06 | 11:52

Engeland geeft al het goede voorbeeld met de kruiperige Islam-hond Omar Bakri. Deze Hakbarr-schijtluis heeft meerdere malen gepleit voor de Sharia in het verderfelijke Engeland, en verklaarde de 9-11 stuntvliegers als "Magnificent 19" te zien. Nu is het Hez-b'Allah"-plofkipje in Beiroet beetje bang geworden voor de bommetjes, en wil Hakbarrr terug naar zijn Britse uitkering en kopje Earl Grey. Uiteraard wil meneer op kosten Britse belastingbetalert gerepatrieerd worden naar het perfide-seculiere Albion.
Schijtluis Bakri komt er echter niet meer in. Laat het maar aan de Britse Home Office over om dit varkentje (no pun intended ;-) even te wassen. Voor de liefhebbers van Britse humorrr: prachtige column in The Times:

"The radical cleric Omar Bakri Mohammed has claimed that when he tried to board a British vessel off the coast of Lebanon he was turned away. He is protesting that this is a violation of his human rights, in particular the right to family life. He has clearly undergone something of a shift in his views about the inherent desirability of human rights law.

While he lived in the UK, he was a fierce critic of "British" values and culture. After 9/11 he praised the hijackers as the "Magnificent 19". When he travelled to Lebanon last year he was excluded from returning by the then Home Secretary and deprived of his leave to remain in Britain. His presence was ruled to be “not conducive to the public good”.

That was a quite rational decision based upon the evidence. A tolerant house is one in which visitors will not be excluded just because they want to say things with which its residents will disagree. Nor even will visitors be excluded because they are rude or offensive. Politeness might be a nice human quality but it is not compulsory. But if someone desecrates the tolerant house in which he has sought and gained asylum, insults it as a house of rotten practices and then praises mass murderers as magnificent, it is not unreasonable for the host to tell the guest he is not welcome."

Voor het hele, hilarisch geschreven, stuk, men klikke:

www.timesonline.co.uk/article/0,,24393...

Mayakovnik | 27-07-06 | 11:49

CoJoNes 27-07-06 @ 11:44

-
Totaal irrelevant. Maar ja, dat is niet erg. Je mag immers ook niet meer van een MOK kind verwachten. Ik lach volgende keer wel braaf mee, ok?

Pariah | 27-07-06 | 11:47

Mooi laat hem daar maar lekker blijven en het liefst ook sterven

Theodoor183 | 27-07-06 | 11:47

@Pariah 27-07-06 @ 11:41
Ach kijk, de n00b heeft het copy pasten al aardig onder de knie. Nu eens proberen pas op Post te klikken als je denkt dat je iets toe te voegen hebt. Toe maar, probeer maar, je kunt het best.

CoJoNes | 27-07-06 | 11:44

CoJoNes 27-07-06 @ 11:33 & @CoJoNes 27-07-06 @ 11:39
alleen als de profeet flop-flips draagt.

wu wei | 27-07-06 | 11:42

lol @ BASinnic

Je leert veel op zo'n dagje geenstijl.nl

Bedankt

great bay | 27-07-06 | 11:41

CoJoNes 27-07-06 @ 11:39
-

Wat een scherpte, wat een humor, wat een intelligentie !
Formidabel !
Op welke ZMLK-school hebben ze je dit allemaal geleerd?

Pariah | 27-07-06 | 11:41

België, waar ligt da?

Stijlvol stijlloos | 27-07-06 | 11:41

CoJoNes 27-07-06 @ 11:39
lol

Der Icebear | 27-07-06 | 11:41

@great bay.. Ok, even nitpicken :-) V1's en V2's kwamen pas na '41 (op Engeland af)

BASinnic | 27-07-06 | 11:40

Weisse rose 27-07-06 @ 11:36
-

Gefrustreerd jongen?

-

koffiepot 27-07-06 @ 11:34

-

Simpel: Eerst de moslims, als er genoeg aanhang is komen de andere minderheden wel aan de beurt.

Pariah | 27-07-06 | 11:40

De pooier van de profeet kan toch ook veel beter in het bordeel van de profeet blijven?

CoJoNes | 27-07-06 | 11:39

koffiepot 27-07-06 @ 11:34
De partij van Flip hield er mbt woII nogal revisionistische gedachten op na, net als Haider en Le Pen in hun landen. Joden zijn daar niet van gecharmeerd en Rita Verdonk overigens ook niet.

Der Icebear | 27-07-06 | 11:39

@ BASinnic

Wel toch.... die met die kleine vleugeltjes? Of ben ik nou de cultturbarbaar

great bay | 27-07-06 | 11:38

@BASinnic 27-07-06 @ 11:33
En maar excuses zoeken bij anderen maar nooit eens te rade gaan bij zich zelf.

Weisse rose | 27-07-06 | 11:36

Sturen we Filip Dewinter ondertussen naar het Zomerkamp van MichielSmit? En dan mag íe ook niet terugkomen!

Jan Marijnissen | 27-07-06 | 11:36

Lief, lekker kerstig ook.

HyBriD VorTeX | 27-07-06 | 11:36

excuus voor mijn spelling. mijn vingers hebben vandaag geen zin

great bay | 27-07-06 | 11:36

In 1940 hadden ze nog geen raketten

BASinnic | 27-07-06 | 11:35

Hij zou het goed doen in een Amerikaanse gevangenis ! Met zo een kopie mag je erg snel het stukje zeep van Bubba op pakken als hij deze per ongeluk laat vallen onder de douche. Is niet Halal maar daar heb Bubba niets mee te maken :)

AlCapsones | 27-07-06 | 11:35

Tssss... dus Keesje mag wel naar een moslimland om ze te bekeren tot het christendom, maar Achmed mag niet naar Libanon om zijn mensen te beschermen? Raaaoorrr... So much for freedom... Ook wel grappig om te zien dat het Vlaams Belang nu kleur bekent en blijkbaar meer om joden dan om moslims geeft.

Horror Scoop | 27-07-06 | 11:35

@ superturk
Nee joh niet doen hoor die raketten gaan nog weleen de verkeerde kant op. Rotterdam ziet er al zo mooi uit!! Troiuwens raketten sturen is zo 1940

great bay | 27-07-06 | 11:35

Arabisch-Europese Liga in balingschap.

Traag | 27-07-06 | 11:34

misschien kunnen we de heer JahJah neer Nederland halen als hij Belgie niet meer in mag? Als hij over zijn naam jokt (volgens Libanees recht mag hij zich ook NeehNeeh noemen), kan de minister voro V&I wel een paspoort voor 'm regelen.

passende huisvesting weet ik wel ergens te vinden
www.funda.nl/koop/detail_fotos.asp?obj...

Jan Marijnissen | 27-07-06 | 11:34

Je zou toch verwachten dat Filip 'neo-nasi' Dewinter ook anti-jood is. Misschien weet ie niet meer waar die voor moet kiezen. tegen joden of moslims? moeilijke keuze.

koffiepot | 27-07-06 | 11:34

Ik hoop dat SuperTurk door een Koerd in zijn rectale uitgang geneukt wordt.

Vieze_Freddy | 27-07-06 | 11:34

Vriend Abou is gewoon een laffe poseur, een typische houding voor immigranten die beseffen dat hun leven mislukt is en mislukt blijft

BASinnic | 27-07-06 | 11:33

@wu wei 27-07-06 @ 11:32
Hallo?! en de Flip-Flop dan?

CoJoNes | 27-07-06 | 11:33

Ik hoop dat Belegie een aanval van Isreal krijgt.. Kijken of Flip zo doorpiept.

SuperTurk | 27-07-06 | 11:32

Dewinter heeft geen recht van spreken in dezomer.

wu wei | 27-07-06 | 11:32

Flippie heeft natuurlijk wel gelijk maar (helaas ?) geen ene reet te vertellen in Belgiëland !

OpaWizzkid | 27-07-06 | 11:32

@ tobiasje

Whoehahahahaha

great bay | 27-07-06 | 11:31

Heel goed idee van flipske , moesten we zeer zeker als EU regel invoeren !!!!!!!
Is die EU toch nog ergens goed voor !
Elke geiten noujajeweet weller die al in west Europa verblijft , en die ene keer een soort van ,,liefdesuiting " doet naat hetzij extreme islam , hetzij ,,terroristen " gelijk tot ,,voorgoed ongewenst misneuksel " binnen de gehele westerse wereld verklaren !
Allee fliske je scoort vriend !!!!!

opa tokkie | 27-07-06 | 11:31

Het probleem is al tientallen jaren dat mensen als aboujaja geen consequenties ondervinden van hun daden en uitspraken. Ik denk ook dat het goed is dat patroon te doorbreken en die man de EU niet meer in te laten.

Der Icebear | 27-07-06 | 11:30

Kunnen we geen vredesmacht sturen die bestaat uit alleen maar finnen.
Dat zou ook wel werken denk ik

Tobiasje | 27-07-06 | 11:30

dus ook een negatief reisadvies voor maorijnissen?

ed.. | 27-07-06 | 11:29

Ik ken nog een goed merk heli waarmee ze hem kunnen vervoeren!!

great bay | 27-07-06 | 11:29

gaan andere vrinden van de AEL ook die kant op?

Jan Marijnissen | 27-07-06 | 11:28

Broodje falafel, iemand?

Berk | 27-07-06 | 11:28

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken