
Zojuist van het onvolprezen YouTube getrokken. Dik twee minuten keihard rellen tussen bontkraagmeisjes. Meisjes inderdaad. GeenStijl krijgt nog wel eens het verwijt te weinig aandacht te besteden aan wat er zoal afspeelt in de koppies van de dames. Welnu. Eerlijk gezegd hebben we geen flauw benul. We zijn de meisjes van tegenwoordig een beetje kwijt. Hielp vroeger een meisje over de zeik en je werd hoogstens een keer overgeslagen bij 1 t/m 7 kusje geven. Of er zaten een week lang geen strak opgerolde briefjes meer in je agenda. Meiden onderling hielpen geschillen uit de wereld via naschoolse hinkelbattle's. Gingen ze ineens roken en hoorde die andere er plots niet meer bij. Anno 2008 zijn het kuthoeren met zwarte band. Bakvissen met een doodswens. Check
DEZE beelden dan. Een meisje tegen een compleet getraind dames kungu-fu team. Gewoon even thuis aanbellen. Hallo. Noemde jij mij een slet? BAF! SCHOP! KNAL! Twee van die wijven heten Lily & Stacey. Vraag ons verder niet naar het hoe en waarom. GeenStijl als digitaal doorgeefluik. Omdat het moet. En omdat de politie 0900-DUMPERT inmiddels wel uit haar hoofd kent.
Reaguursels
Inloggen"En geef me vuur, geef me vuur, nee geen lucifer natuurlijk maar ...
Ik vind het met een stukje muziek eronder toch altijd net wat meer af.
Zijn het niet gewoon actrices? In de schaduw staat namelijk iemand met een microfoon ;)
Met wat soepsidie van te voren had het er veeeeel beter uitgezien. Die fittie dan...
lol
Erg ziek dit. Verplicht steriliseren en terug naar het Rif gebergte.
Wat een stel afgetrapte bontkraag hoeren.
Ben ik nou de enige die Freud en W.F. Hermans heeft gelezen?
ReligionSucks | 22-10-08 | 12:29
Inderdaad, hoe lager het niveau, hoe groter de voortplantingsdrang.
@Johnny Dip
Ga maar is naar een gala, bijna alleen maar marokkanen die daar vechten.
En het is nogal naief om te denken dat je van vechtsporten opeens een goed mens wordt. Wordt op grote schaal misbruik van gemaakt, is niet toevallig dat je de laatste jaren zoveel hoort over tegen het hoofd schoppen etcetera.
Daarom zeg ik, registreer iedereen die op een vechtsport gaat. Denk dat kickboksen dan een stuk minder populair zal worden onder marokkanen.
Triest hoor. Vroegâh was het ergste wat meisjes deden elkaar krabben of aan de haren trekken. En dan gewoon één tegen één, niet een hele groep en zeker niet filmen. Wat gaat er in die hoofden om? :(
heb wel eens mooiere bitchfights gezien..
@ de realistische | 22-10-08 | 13:48
Ook ik doe aan KB een sportschool in Capelle a/d IJssel. Veel nationaliteiten, maar toch zo'n 75% gewoon blanke Hollandse jongens met een gewone baan. En voor zover ik kan nagaan geen enkele marrokaan...
De dames in het filmpje doen niet aan MA of op een heel erg laag niveau.
Als vechtsporter leer je trouwens respect voor elkaar en ga je in de praktijk geweld uit de weg of kiest indien het niet anders kan partij voor de zwakste.
Cultuurverrijkers
Volgens mij gebeurt dit dagelijks.. de hardloper in het filmpje heeft er geen eens oog meer voor
bima | 22-10-08 | 09:22
Een beetje gelijk heb je wel maar niet helemaal. Je oordeelt over een tak van de martial arts na enige ervaringen daarmee, door daar zoveel konklusies aan te verbinden spreek je jezelf tegen. Ik denk dat Ju-jutsu en alle afleidingen daarvan
de meeste potentie heeft voor zelfverdediging. Indien goed uitgevoerd natuurlijk.
Om Ju jutsu goed te kunnen gebruiken ben je veel meer tijd kwijt dan bij veel andere arts of sporten. Bij een goede training van het Ju Jutsu ga je vanaf bruine band en zeker vanaf 1e Dan jouw lichaam harden door het beoefenen b.v boksen, kickboksen, krav maga etc. vanaf de derde Dan specialiseer je je ook op geheime technieken zoals drukpunten etc. Uitereaard leer je bij een goede Ju jutsu school vanaf oranje band ook de karate technieken en hard je jouw handen daarvoor. Verder is het zoals eerder gezegd heel onverstandig om van dan ook te onderschatten in een gevecht. Een tengere Ju jutsuka vanaf 1 Dan zou in staat moeten zijn met een (heel)gemene techniek(en) een veel sterkere tegenstander, ja zelfs een harde straatvechter echt uit te schakelen, echter de gebruikte techniek(en) zijn zo gemeen/oneerlijk dat je daarvoor de gevangenis in kan gaan, daarna weglopen is vaak dan het beste.
Wayan is een Indo opgegroeit in 020 centrum en later in west (Gaza)ben nu weg!
en spreek uit ervaring.
Ik ben 4e dan Ju Jutsu en 3 Dan Ken Jutsu.
@ de realistische | 22-10-08 | 13:48
Vechtsporten en dit soort fratsen heeft mijn inziens weinig van doen, thaibox al jaren, maar probeer het altijd uit te praten, ook al weet ik dat ik niets fout heb gedaan.... Bijv. door toch maar een biertje voor zo'n dronken knul te halen. Zijn de problemen opgelost.
Maar ik ben het best met je eens dat het een idee is om het te laten registreren en op deze wijze de strafmaat aan te passen. Geen slechte ontwikkeling.
Over dat kickboksen gesproken. Vooral onder marokkanen is deze sport erg populair, een zeer gevaarlijke ontwikkeling.
Weet nog wel dat ergens begin jaren 90 een eindhovense bokser meer dan een jaar celstraf kreeg voor mishandeling. De rechter liet zwaar meewegen dat hij een vechtsport beoefende.
Maar tegen al die marokkanen die op kickboksen zitten en mensen in elkaar slaan worden enkel taakstraffen uitgedeeld. Ze zouden iedereen die op een vechtsport zit verplicht moeten registreren, kan gelijk de strafmaat aangepast worden aan diegene die er misbruik van maken.
Geld trouwens ook voor een paar van die meiden in dit filmpje, ook al beheersen ze het niet goed zie toch echt dat sommigen vechtsportervaring hebben.
Meer, meer, meer, Yihaaaaaah.
Al deze "dames" lopen over 1 of 2 jaar "trots" achter de kinderwagen.
Kunnen ze hun vertiefde genen / opvoedkunde doorgeven aan nog meer strontkoppen.
Lekker vemenigvuldigen.
Veel succes NL met je toekomst.
Zeguhm , kungfu? dit is niks kungfu, wil je dat even corrigeren aub. Dit zijn gewoon een stel trollen die lopen te rollebollen.
Probably van dat tuig die een half jaartje kickboxen hebben gedaan.
Maar dan nog bakken ze er niks van.
Slappe hap, dom, en onvolwassen gedrag. next
Hehehe,
doet me denken aan 10 jaar geleden, goed vermaak.
Heb je gezien? Heb je gezien?
Mooie vermaak dit.
Al deze meiden hebben 1 ding met elkaar gemeen. Zij hebben allemaal een blonde moeder zoals Peggy de steuntrekkert.
Deze tokkietrashbreezahs zijn allemaal mix blonde chick, melk tot purechocolade pik met het dna van een primaat en het IQ van.... van wat eigenlijk?
Tegenwoordig praten al die VMBO chicks met een half mocro/anti/kampert accent... iez stoer kettings, je weet tog swa.
Te triest maar dit is dus de intoductie van een nieuwe generatie Peggy`s.
Horen ze niet allebei achter de ramen thuis? Hoe moeten ze anders geld verdienen?
Het is toch ook gewoon een kankahhoeh?
In de bak steken zulke mensen! Het gaat echt nergens heen tegenwoordig...
nog lager dan ratten zijn het.
Het meest enge is dat dit soort gasten ook mogen stemmen straks...
'Walla walla iek sweer je dat ze dat over me zei weet je?'
Fatima en Halima in de clinch...
alhoewel pubers tijdelijk ontoerekeningsvatbaar kunnen zijn...
poging tot doodslag, iemand nog even op z'n hoofd proberen te trappen... terwijl hij/ zij ligt...
evolutie, sommige groeperingen staan nog wat te dicht bij de apen...
triest triest en nog eens triest .. wat een laf stelletje kutwijven zeg
ik heb zelf 3 jaar lang het edele straatprikkeng beoefend, gewoon lekker steeksen van achter.
goed efficient, geen gezeur met groepen, hoef je ook niet dagelijks voor te trainen, soms alleen je aanzetstaal gebruiken. lekker scherp houden.
-weggejorist-
pitbull buurt lafaards
-weggejorist-
Gravin v Kippenbouth | 22-10-08 | 01:28
Wat aardig dat je toch nog contact houdt met zo´n man...
Laat ze elkaar maar `doodmaken´, waar ze anderen vaak mee dreigen, prima!
-weggejorist-
+g
Die zijn al net zo laf als de variant dat zich over het algemeen als schandknaapje aanbiedt in Eindhovense parken, foubal coaches maken daar dan weer gebruik van.
Alweer een reden om na berechting, de beelden zijn duidelijk genoe voor tal van strafbare feiten het NL paspoort af te pakken en te deporteren naar ma-rok.
Ome Geert doe er wat aan !
Tja en karate heb je toch ff wat minder aan op straat. ;)
@ bima | 22-10-08 | 00:38
Er loopt in Zuid-Frankrijk een man rond die in mij een gemakkelijke te beroven prooi zag.
Ik ben niet groot, tenger en liep met een digitale camera in mijn hand.
Die camera wilde hij hebben. De afloop was uitermate triest.
De man zakte door zijn knieën en viel op de grond. Hij heeft een week of 3 niet kunnen neuqen.
Hij kon niet weten dat ik een 1e dan karateka ben.
Bima, jij bent kickboxer en hebt aikido beoefend? Dan ken je toch "martial-arts" stelling nummer één?
Nou, hier komt ie nog een keer: onderschat nooit je tegenstander.
wat deed die geluidshengel in beeld?
zoalshetis | 21-10-08 | 23:54
+ nadenkeniseenkunst | 22-10-08 | 00:54
inderdaad, er staat ook nog iemand met een schoudercamera. Dus gefilmd door 2 á 3 camera's. Of dit is een goed geacteerde grap, of ze zijn nog gekker dan ze lijken.
Misschien waren er ook Marokkanen, maar er waren zeer zeker Antillianen, want ik hoorde heel duidelijk Papiaments (Tur Kos), de rest was onverstaanbaar.
In ieder geval moge duidelijk zijn dat je dit niet even corrigeert met een klasje bloemschikken a 10 miljoen euro.
Triest.Vooral dat ze het ook nog willen filmen en bewijzen dat ze triest,laf en asociaal zijn.
Multiculti samenleving heh. Hoort er allemaal bij
Erg triest
-weggejorist-
-weggejorist-
Tijd voor een oorvijg van diederik
-weggejorist-
They call me 'quiet girl'
But I'm a riot
They call me 'hell'
They call me 'Stacey'
They call me 'her'
Always the same
That's not my name
Nou ben ik toevallig zelf een karateka en dit kwalificeer ik als ordinair straatvechten.
Technisch is het van een bedroevend laag niveau.
@ Rabarberke:
Op een sportschool waar je Oosterse vechtsporten leert, komen dit soort zwakbegaafde types niet voor.
Ze kunnen zich niet handhaven omdat ze elke vorm van discipline en/of respect voor hun tegenstander missen. Ze haken binnen de kortste keren af (als ze al niet weggestuurd worden door de sportleraar).
Meiden zoals je hierboven ziet zijn trouwens sowieso te lui en te dom om fatsoenlijk te trainen.
dat deden ze vroeger ook niet kom op zeg wat een raar gedoemaarlekkergek... morgen komen hun pooiers-loverboys-primaten-alfamannetjes het in die straat nog eens dunnetjes over doen door elkaar met een zeslieterfles brandende peut achter hun marroko oor te rossen
Ach, Antillianen zijn de Marokkanen van het Caribisch gebied.
wat deed die geluidshengel in beeld?
Ik heb geen zin om nog een keer te kijken want dan maak ik me weer kwaad, maar meende toch echt geen marokkanen waar te nemen.
Wel surinaams/antilliaans achtigen en "nederlandse" bontkraagsletjes pratend met een buitenlands accent. Dat dan weer wel.
Schitterend die jogger; "zoek het maar uit en maak elkaar maar lekker af".
waarom wordt er gelijk van uit gegaan dat het marrokaanse mensen zijn?
kunnen het geen algerijntjes zijn of gewoon kampertuig?
groetjes lekker lastig
TE zielig gewoon dit, domme domme domme ongeschoolde naar bakvet/cocos/zweet ruikende tering apen.
Heel multiculti met al die verschillende vechtechnieken, op het einde komt nog even het oost fins haarslingeren aan bod, een uitstervende techniek
Tjesus, en dat gaat over een paar jaartjes ook nog kinderen krijgen.
kuddo's voor het meisje uit die woning.
Die vecht tenminste 1 op 1.
Die laffe Anti-biatch met dat rode haar had 3 back-stabbing biatches nodig om haar te ontzetten voor ze het een beetje ging winnen. En dan durft ze nog stoer te spelen ook aan het eind. De grootste loser is die roodharige biatch. Staat voor iedereen voor l*l dankzij dit filmpje.
Gelukkig is ze straks tienermoeder met een soa en een baby, heeft ze hier geen tijd meer voor.
De intelligentie spat ervan af...
-weggejorist-
Ja dames het h... woord is gevallen.
Wat mijn mening is... tja ik ken jullie morele standaard niet.
Dit is natuurlijk een grapje,
toch merkwaardig dat een jongen die met veel meisjes het bed deelt,
zowel in hogere als lagere culturen de bink is.
Terwijl een meisje die hetzelfde doet, daarop word aangevallen,
en zich ook beledigd voelt.
Daarom moeten oorlogen niet bestuurd worden door vrouwen... oorlogsmisdaden alom.
Vreeshluk, uit je 'veilige' huis zo klappen krijgen. Teringwijfe
Ik zou ze als voorbijganger allemaal aan de bek houwen... Gewoon omdat het kan +1
Kijk, das nou eens leuk vermaak voor de familieavond.
Hun broers en neven komen nu allemaal langs op Ned. 1
Zijn dat niet de buurtjes van fam froger?
ach,wij hebben aboetaleb (of zoiets)dan komen dit soort dingen echt niet meer voor binnenkort.
Carl Douglas: everybody was kung fu fighting
Qweras | 21-10-08 | 20:23
Dit zijn geen meisjes, die zijn vieze gore agressieve stinkwijven. Die mocro's meisjes zijn er hoofdzakelijk in drie varianten: de arrogante preutse hoofddoek die alles beter weet, de arrogante agressieve fel opgemaakte ordinaire slet die ook alles beter weet en de arrogante wat hoger opgeleide trut met een onzin-baan die ze dankt aan positieve discriminatie én die ook alles beter weet. Ik werk best vaak met Marokkaanse vrouwen van de hoger-opgeleide soort. En het zijn meestal geen fijne mensen, het zouden prima NSB'ers zijn. Dat wel.
-weggejorist-
eeeh FAIL? denk ik zo
@Framoes | 21-10-08 | 20:51
Ze dat wel. Keiharde griezels zijn het, in elk opzicht. Altijd weer allochtonen hm, altijd weer. Moe word je d'r van.
prachtig dit.. laat ze elkaar maar lekker op de bek slaan dat vuize vuile vok haha echt kansloos en dat voor de rest van hun leven wahaha domme buitenlanders
@ikweethetbeter.nl | 21-10-08 | 21:17
Kun jij me uitleggen wat een stel VMBO wijven te maken hebben met jouw belachelijke simplistische betoog? Ja zelf ben je ervan onder de indruk en die meneer die het lef heeft zichzelf Voltaire te noemen waarschijnlijk ook maar schrijf je dat nu echt met het idee dat je weet waar je over praat? Die vraag geldt trouwens voor meerdere GeenStijl leden. De site zelf is te cynisch voor woorden maar de reacties lijken gewoon serieus en vooral DOM. Een beetje net als die salonsocialisten die vol overgave het linkse geluid op een domme manier te grabbelen gooien. GeenStijl gaat van anti alles zijn en niet conformistisch naar tokkie dom. Ik kan er om lachen. Ik hoor niet tot de doelgroep. :-)
Hier word ik nou echt een beetje verdrietig van.
Prem zei al iets bij dwdd vanavond dat etterbakjes op straat dingen uithalen die net niet crimineel genoeg zijn om aan te kunnen pakken.. Daar hebben sommige figuren echt hun specialisme van gemaakt jah.. Als je door de vechtpartijtjes,intimidatie en het rondhangen in groepjes heen kijkt proberen ze soms gewoon keihard anderen (zwakkeren) te onderwerpen.. Als ze op een gegeven moment genoeg angst inboezemen kan dat ook met luttele woorden,en dan kunnen ze trots zeggen 'he,we hebben niets gedaan.. Mission accomplished.Dat soort amateur-mafiapraktijken trappen wij uiteraard niet in mag ik hopen.
D.Apeldoorn... Allerhardst om jou gelachen vandaag,met je Sesamstraatvarkentje.
Niet aan doen. Ze heffen zichzelf op zeg maar.
Darwin x2
waarom deze aandacht?
gs beloont onaangepast gedrag?
Voltaire | 21-10-08 | 20:57
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik kan alleen hun gedrag niet rijmen met wat in hun korannetje staat beschreven. De eerste de beste moslimleider (of zo'n typetje dat vanaf de kansel predikt) die beweert dat de islam een vredelievend geloof is, die lach ik hard in zijn gezicht uit. Want de islam is niet vredelievend. Het is een geloof dat hun wil op wil leggen aan niet-moslims, desnoods met het zaaien van dood en verderf. Helaas hebben we in Nederland politici met slappe knietjes die constant voor de moslimhuilebalken zwichten. Maar zij (behalve dan de PVV) hebben geen enkel idee wat er onder de Nederlanders leeft. Ik heb best wel veel kennissen en vrienden en allemaal walgen ze van de misdragingen door allochtonen in onze samenleving. De extra-kosten die dat met zich meebrengt (bewaking van ambassades en politici, het verstrekken van subsidies om werkgroepen op te richten om de relschoppers weer op het rechte pad te krijgen en de miljarden die in probleemwijken worden weggegooid) zijn allemaal kosten die veroorzaakt worden door niet-Nederlanders en die niet nodig zouden zijn geweest als wij nog gezellig met Nederlanders onder elkaar waren. Maar die kosten moeten wel door ons worden opgebracht. Probleemwijken? Die problemen hebben de bewoners daar zelf veroorzaakt maar wij, werkenden, moeten daarvoor opdraaien. Als de bewoners van de probleemwijken zich gewoon altijd netjes aan de maatschappelijke regels hadden gehouden dan bestond het woord "probleenwijk" niet eens.
Waar ging het nou over? Waren dit nou die collectanten van Milieudefensie?
het is ook allemaal het zelfde met die lui kunnen zich nooit gedragen als het moet
ben blij dat ik niet in zo´n wijk woon
Jezus christus, dit is toch te idioot voor woorden. Hoop dat deze dames hard worden aangepakt... maar ja zal wel weer paar uurtjes schoffelen worden.
Framoes | 21-10-08 | 20:51
Wat Framoes 20:51 zegt dus, levensgevaarlijk.
ikweethetbeter.nl | 21-10-08 | 20:36
Een moslim blijft altijd een moslim, ze mogen van gedaante veranderen, maar als het erop aankomt kiezen ze altijd voor Allah en hun geloofsgenoten. Laat je geen zand in de ogen strooien.
@ikweethetbeter.nl | 21-10-08 | 20:36
Het gevaar is dat ze Asmo (Asociaal/Moslim) worden. Dus keihard asociaal (zoals bontkraagmocro's al zijn) en doen alsof ze Moslim zijn wanneer het ze uitkomt (ies diescriminasie, Joden moeten dood).
Een levensgevaarlijke combinatie.
jezus wat een kansemeisjes.........
mag ik ff kotse?!
Zo als negativ al zei
Quote
:fuck off met je padvinder click bitch
met 80 man is iedereen dapper
End quote
Als ik daar bij was geweest gingen der echt een paar chicks KO naar de grond laf bekken met ze alle op iemand in trappen die al op de grond ligt!!! dan ben je stoer... mja zal wel aan mij liggen mano a mano mentaliteit.
Belachelijke shit. Als er zo'n lerenjassen-slettenclubje bij m'n zusje voor de deur stond had ik ze uitgelachen en weggestuurd (en de hond er achteraan). Gelukkig heeft mijn zusje netjes de HAVO gedaan en gaat ze met normale mensen om.
@basset hound | 21-10-08 | 20:12
Ik denk niet dat mijn toekomstige kinderen op hun 17e zelf een kind willen, dus weinig kans dat ze zich met Antiliaanse vrouwen inlaten.
Er zit wel wat in want iemand een Slet noemen kan natuurlijk echt niet anno 2008...
Terug naar de oertijd, aan elkaars haren slepen over de grond we leven in 2008 hoor.
Het valt mij op dat de allochtone meiden steeds ordinairder worden. Ze kleden zich als halve hoeren, pleuren lagen make-up op hun muil, hun taalgebraak is ook wat ruiger geworden en ze kauwen hun chewingummetjes op een manier dat ze op een fallus van een wat groot uitgevallen neger liggen te zuigen. Als je dat afzet tegen hun moslimgeloof denk ik dat er zo langzamerhand iets scheef groeit tussen wat in de koran staat en het gedrag van onze (door de strot geduwde) allochtone mede-bewoners. Dat is op zich geen slechte zaak. Want hoe minder moslimvertoon in dit land hoe beter.
Wat een dieptriest kutvolk is het toch. Onverbeterlijk.
Dit is niet om te lachen, dit is om te huilen..., de menselijke beschaving anno 2008
Nee Allah is al lang dood.
Catfight! Niceeee!!!
Kan Allah niet ff ingrijpen.
@basset hound
Het is misschien een beetje bot,maar zolang nederlandse meisjes gewoon kunnen uitgaan,studeren en werken kan ik mij hier ook niet erg druk om maken..
Laat ze maar eens ten rade bij zichzelf gaan.
tja..... het zal geen bontkraagje hebben
Vroeger waren meisjes nog lief en leuk..
Wat ben ik blij om dit te zien zeg, het zelfreinigend vermogen van bontmocros onderling. Ik heb geen enkele autochtoon gezien dus wat is het probleem? Zo lang ze elkaar aftuigen zie ik dit als een oplossing en niet als een probleem. Het zal toch je schoondochter niet worden want ze houden alleen van inteelt.
@Rozerakker
Dit is helemaal geen kansenwijk, gewoon een jaren 80 middenklasse wijk.
Probleem is dat daar nu ook al mensen met achterlijke culturen wonen.
En weer zijn het de buitenlanders die hier te gast zijn. Touw eromheen, in een vliegtuig stoppen en boven de Grote Oceaan uitstrooien. Langzamerhand is er geen andere oplossing meer voor.
@ Ω-manneTJE
Zeg je dat altijd maar, gewoon zo van huppa?
.
Na 2x kijken maar opgegeven te proberen te begrijpen wat er geschreeuwd wordt en hoeveel het tegen 1 is. Ik weet niet wat meer schokkend was, dat een meisje geschopt werd terwijl ze lag te vechten, dat er iemand boven op haar sprong, of dat ze aan haar haar een paar meter over straat werd gesleurd, dat iemand dit allemaal doodleuk staat te filmen en op internet pleurt of dat iemand gewoon thuis door een kudde gratenkutten wordt belaagd.....
Toe maar! Dus dat is wat Vogelaar bedoelt met voorbeeldwijken :) Nou Vogelaar, ik zeg... wat een prachtresultaat... netjes hoor! keep on going!
Wat is die vrouw een schande voor de Nederlandse samenleving zeg... bah!
wat een verrijking voor onze cultuur!
Wat mij nu opvalt, de schaamteloosheid van deze allochtonen terwijl ze weten dat er gefilmd wordt, gewoon doorgaan. Dat ligt dus aan de lage straffen, aan de andere kant zitten de gevangenissen overvol in marokko. Help!!! Wat nu.
lol@-edit@Maaier | 21-10-08 | 18:02 (het lijkt verdomme wel een twitterbericht zo)
@Sikkeneur | 19:41
Zonet Vogelaar gezien bij DWDD? Niets veranderd sinds Rutger.
Over paar minuten Prem, ook bij DWDD.
( zelfs door een spijkerbroek heen kan ik de onderbroek herkennen, erg he? )
fuckje | 21-10-08 | 19:39
Dat jij dit ziet is echt een vrouwedingetje, hè? Mij zou het nooit opgevallen zijn.
Toch zie ik hier een mooie rol in voor Bottehond als mediator...
Ze dragen ook goedkope onderbroeken, kan Vogelaar daar nu niets aan doen?
Bah, amateuristisch allemaal.
Dit kan toch veel professioneler.
Geef de *kuch* dames een kalazzenietkove en laat ze hun bijdrage leveren aan het proces van natuurlijke selectie. Kan oom agent weer rustig in de berm gaan liggen.
Niets aan de hand mensen. Rustig doorlopen
Zie ik daar nu mijn buurmeisje.
Strakke actie meisje, meteen de beuk erin. Aanval is toch de beste verdediging. Wel jammer dat de anderen met zovelen waren. Die 2 aanbelsters had je kunnen hebben.
Konfliktbeslechting op de moeltiekoeltoerele wijze. Jammer. Doe 't beter eens normaal op z'n Hollands. Heftigere beelden en minder langdradig.
Jezus Christus, deze wijven zijn helemaal van God los...
Wat een trieste hoeren, enige autochtonen die vechten zijn aardig beinvloed door de chocolademelk gekleurde medemens als ik hun accent zo hoor. Bokito heeft nog wel een paar plaatsen vrij in zijn hok.
@ ProefopdeSom | 21-10-08 | 19:11
Epidemisch lijkt me in elk geval iets wat veel voorkomt en waar je last van hebt.
Wat zijn Wilderstrekjes dan precies?
Die maakbare houdng van je staat me niet aan trouwens: De wereld is niet zoals jij wil dat het is, dingen verzwijgen maakt ze nog niet onwaar en grote groepen mensen zijn niet dom omdat jij dat denkt.
Liever een populist dan een dictator zeg ik altijd maar.
Een gevecht tussen 2 allochtone dames en een Nederlandse man en een vrouw...
www.youtube.com/watch?v=xGRAHWewjtI&am...
maar wie is er erger?
@ProefopdeSom | 21-10-08 | 18:54: Omdat je het zo lief vraagt.
Ow shit, ik had me alu-hoedje nog op. Ik was nog in de veronderstelling dat de media niet meer objectief zijn en dat zij inspelen op de vraag naar nieuws i.p.v. het werkelijke aanbod. Iets met nieuwswaarde en DWDD, Hart in NL, RLT Bouletroep enzo.
Om het nou meteen epidemisch te noemen... Wilders-trekjes?
Iemand op haar hoofd schoppen wanneer ze op de grond ligt. Hmmm. Vergt een aparte mentaliteit.
Gelijk tijdelijke verblijfsvergunningen afnemen en terug deporteren.
ach... nieuws uit het schrobputje van de maatschappij.
@ ProefopdeSom | 21-10-08 | 18:58
Dat is eigenlijk heel logisch: Het gebeurt relatief veel vaker en dus is het epidemisch of in iedergeval atypisch. DAT heeft mediawaarde.
En @ Libertariër
Dat is wat de media voorschotelt...
Ben het in enige zin met je eens. Maar je moet mij ook gelijk geven dat wanneer een 'niet-westerse-allochtoon' zich misdraagt, dit groter wordt uitgemeten/opgeblazen in de media dan in vergelijking met wel-westerse-allochtonen of autochtonen die zich misdragen.
Kansloos, maar wel gezellig
Volgende week deel 2 van deze serie overleven op vmbo.
Het VMBO van de achterbuurt, Nederland 2 18:55 uur Serie reportages
Deze week in overleven op het VMBO in een achterbuurt. Fatima neemt wraak op haar ex vriendin die vorige week voor haar eigen deur al het haar uit der hoofd heeft getrokken. Nu heeft zij vriendinnen gekocht en zal het geheel uit de hand lopen
Datum:
21 oktober 2008
Genre:
Amusement
Sorry Fleauxe, ben toch nog aanwezig.
En nogmaals excuses, ik zit niet continu op GS of te F5'en, dus het kan zo zijn dat er enige momenten van tijd zitten in mijn respons.
-
Aldi-biertje? Het is ook moeilijk zo via het Internet, maar je hebt een heel verkeerd beeld of moi. Je leest voetbal en ziet mij meteen als ondergeschoolde, arme, Aldi-bier drinkende leeghoofd? Glenfiddich is het code-woord voor vanavond.
En merci voor de links, altijd interessant.
Je zit aan de overkant van de oceaan? En toch nog de belangstelling in de Lage Landen houden en regelmatig het CBS afstruinen. Zal je niet komen bezoeken, maar blijf s.v.p. daar.
echt triest hoor!
Jammer voor het meisje wat open doet dat er verder geen mensen in haar straat wonen die haar bij hadden kunnen staan...
Jammer voor haar dat ze niet naast mij woont........... Ik had ze gans lek gestoken en me op noodweer beroept....
vandaar die poll over dat neuqen.
@ Maaier | 21-10-08 | 18:47
Alsof SES niet nauw samenhangt met cultuur...
doskabouter | 21-10-08 | 18:03
Laat ik dat koken net gedaan en inmiddels ook verorberd hebben.
Maar goed, roepende in de woestijn, ach als daarmee (wat een aantal andere ook schreven) de nuance kan worden meegegeven dat niets de mens ongeacht kleur, herkomst etc. vreemd is, blijf ik dat doen.
Mijn getuigenis is er zo een en vrij recent nog, alleen loop ik niet met een camera op zak om anderen gelijk op jouwbuis te zetten. Ik vind dat ziek.
Er moet dus duidelijk méér geld naar het VMBO.
Bijstandskoning | 21-10-08 | 18:41
Ah jôh, boeren zijn ook mensen net zoals bontkraagjes en kaalkopjes bijvoorbeeld. Sommige mensen maken weleens dingen stuk.
Libertariër | 21-10-08 | 18:45
En zo komen we weer uit op de discussie cultuur vs. soc-economische omstandigheden. www.geenstijl.nl/fastsearch?query=mosl...
*zucht*
Die koters zien ook al die fitties uit de States natuurlijk.Je kan de combinaties en diversiteit van tegenstanders daar zo gek nog niet bedenken.. en alles wat uit de States komt zal wel stoer zijn.
Stamp er maar in bij de koters dat Nederland altijd geroemd is om haar nuchterheid,en niet opvliegendheid.Waarschijnlijk zitten ook steeds meer blanken aan de coke,caffeine en suiker om het maar een beetje te kunnen bijbenen allemaal.Dolle pret.
@proefopdesom
Je vergeet alleen "dergelijke sanguinische personen" wel vele malen vaker "niet westerse allochtenen" zijn dan andere groepen.
Sikkeneur | 21-10-08 | 17:54
@edit, nope mij te technisch. Ik ben gewend gewoon op toetsen te drukken en dan verschijnen er lettertjes in een veldje. Met mijn muis klik ik vervolgens op post en.... voila, ik heb een tegeltje gevuld. Hoe dat allemaal in zijn werk gaat interesseert me geen reedt, als maar gebeurd wat ik wil. Simple as life!
Ppff... gevalletje hoeren! En dit zijn onze verpleegsters van de toekomst...
Bijstandskoning | 21-10-08 | 18:41
Dat móet haast wel de invloed van saksen-radicalen zijn. Échte friezen zouden dat nooit doen.
Dit worden later geen nieuws-lezeresjes
Maaier | 21-10-08 | 18:36
Friesland is een dikke boerennegorij. Dat komt er dus van die kruisbestuiving. Afgelopen weekeinde is er weer een spiegeltje van een auto getrapt, steen door de ramen bij de bibliotheek. Handelsmerk van de boeren.
@ProefopdeSom | 21-10-08 | 18:34: Kijk aan, je hebt er even voor nodig gehad maar je hebt uiteindelijk een antwoord inelkaar weten te flansen. Hulde, ik dacht dat in slaap was gevallen naast je Aldi-biertje.
-
Dat je zoveel belangstelling hebt in mijn persoonlijk leven is heel goed. Je moest eens weten hoe leuk het is. Als een beetje lekker bent mag je gerust eens een kijkje komen nemen. Als je geen vliegangst hebt tenminste. Aangezien je me bye-bye't ga ik er maar vanuit dat je geen behoefte hebt aan een uitgebreide analyse dus geef ik je deze www.cbs.nl link en www.cbs.nl/NR/rdonlyres/FA26E32C-250B-... deze en wens ik je daar veel leesplezier mee tijdens te rust. Succes.
-weggejorist-
Wie de toekomst wil voorspellen moet dit soort botsingen goed analyseren, de motieven en achtergronden vind je op een veel breder maatschappelijk terrein terug.
Pluriformiteit leidt tot een degradering van orde, respect, gezag en vertrouwen. Etniciteit zal een steeds grotere rol gaan spelen bij conflicten en de verhoudingen zijn reeds duidelijk: niet-blanken versus blanken, alle niet-blanken kennen reeds scheldwoorden voor witmensen en zijn way oververtegenwoordigd in de criminaliteit. De bekering van negers tot de islam is ook een goede indicator.
Andersom doen we alleen nog maar bagatelliseren of verzwijgen.
Ondertussen worden er in rap tempo etnisch zuivere enclaves gevormd en het lijkt erop dat er in de toekomst min of meer autonome gebieden zullen ontstaan waarbinnen je als individu veilig bent, daarbuiten woedt een burgeroorlog.
Broadcaster | 21-10-08 | 18:29
Romeinen, Bataven, Friezen en Canninefaten hebben zich anders uitstekend gemengd.
-weggejorist-
-weggejorist-
Fleauxe, fleauxe, fleauxe...(hoe kom je er op btw)
Argumenten, de 'argumenten' die jij naar voren weet te halen (de niet Westerse allochtoon is vele malen geweldadiger dan de rest, list goes on) slaan ook behoorlijk de plank mis. En dat fluxdebouche-gebruik in de panelen van GS doet mijn traag stront krijgen.
Ik moet het natuurlijk doen zonder enige informatie, maar ik blijf bij mijn mening dat jij persoonlijk (alleen maar) slechte ervaringen hebt met de veelbesproken Finnen.
Om maar op jouw niveau *KUCH* te blijven; dergelijke sanguinische personen vindt men over het algemeen in alle rangen en standen, ter aller tijden, zoals jezelf al beschreef. Maar ik ben een beetje geïndigneerd door het feit dat jij zo'n dergelijke haat en ressentiment bezit richting de allochtoonse medemens, bij het zien van een filmpje waar jij en ik niet de toedracht van weten.
Long story short; heb het gewoon niet op die omhooggevallen types zoals Fleauxe, bye bye, zwaai zwaai, ik ga zitten voor mijn avondje voetpauperbal.
De totale verloedering van de jeugd is een begrip van alle tijden. Denk aan de nozems, de jeugd van tegenwoordig, etc. Wat ik me afvraag is wanneer we van ietwat stevigere taal en kattekwaad overgestapt zijn op georganiseerde vechtpartijen.
wat een wijfen. als mijn vriendin daar ooit last van krijgt ga ik ook meeschoppen!
Over een paar jaar hebben zij nog stemrecht ook...
Vroeger: meisjes plagen, zoentjes vragen.
Wat een afschuwelijke opnames en niemand die een poot uitsteekt.
Eeuwenlang probeert men culturen en of religies met elkaar te mengen, het heeft alleen maar ellende en oorlog opgeleverd.
Hutu's en Tutsi's, Serven en Kroaten, Sjiieten en Soennieten, Koerden en Turken,
enzovoorts, enzovoorts.
En toch maar blijven proberen linkse idioten, wie weet lukt het jullie toch, maar tegen die tijd woont er geen blanke meer in Nederland.
In welk land is dit? ik hoorde er geen een die geslaagd was voor zijn inburgerings examen... alleen het woordje kanker klonk aardig verstaanbaar... maar ok dat leer je ook als eerste natuurlijk... je moet toch weten hoe je aan de dokter verteld wat je onder de leden denkt te hebben...
Ik heb geen problemen met melkchocolade gekleurde mede mensen die elkaar het leven zuur maken. Sterker nog, ik moedig het aan. Zelf reflectie van een volk noem ik dat. Als ze zich aan elkaar gaan irriteren zien ze misschien ook in waarom de rest van Nederland zich aan hun irriteert.......
@Eurotokkie | 18:19
Toch zullen dergelijke wijven en hun eventuele partners later onze AOW - en pensioenpremies moeten ophoesten.
@ fuckje ik denk dat dit niet te redden valt.Dit is hun manier van communiceren.
Dit krijg als kinderen die duidelijk niet opgevoed worden in een buurt wonen met het zelfde type kinderen en totaal geen besef van normen en waarden hebben.
DIt is hun wereld, dit vinden zij normaal.
Als zij ooit kinderen krijgen voeden ze deze op de zelfde manier op en zo wordt het helaas een generatie probleem (of ben ik te negatief).
@fuckje | 21-10-08 | 18:19: Deegpoppetjes kneden?
@fuckje | 21-10-08 | 18:19
Jajaja... Bloemschikken ! Zelfs de z-amerikaanse drugsbrigades worden er rustiger door.
@ truusch | 21-10-08 | 18:17
En ze gaan binnenkort nog zelf kinderen krijgen ook... :-(
zitten geen echte vechtmeisjes tussen. geen techniek. geen stijl. geen echte klappen of kicks.
treurig
verder niet veel over te zeggen, dan: treurig...
Mag ik er nog even aan toevoegen dat dit een gevalletje blijmaken met een dode mus is!
Ik dacht dat ik vechtende moslima's met hoofddoekje of burqa te zien zou krijgen! Een beetje aandacht trekken door te zeggen dat er bontgraagjes in het filmpjes te zien zijn.Bij bontkraagjes denk ik vaak aan,ach u weet wel
fuckje | 21-10-08 | 18:13
Deze wijven zijn niet onze toekomst aangezien ze al verpest zijn door hun eigen cultuur en verder geen bijdrage zullen leveren aan de maatschappij.
Iemand een idee voor een goeie cursus?
De knokkende wijven zijn gewoon roomblanke autochtone Nederlanders, kaaskoppen,tokkies en als ze dat niet zijn kampers in een huisje hoe je ze ook wil noemen geen burka's of marokkanen
Tokkies op het VMBO.God het zal je kind e zijn en god het moet nog volwassen worden ook!
+1 voor de jogger
" Het zijn wel onze vechtende wijven, en onze jeugd is onze toekomst, dus laten we investeren in hun woon - en leefomgeving ".
Aldus de verklaring van de gezamenlijke PvdA- Burgemeesterts.
Nu weet ik weer waarom ik, als meisje hier in Rotterdam 's avonds op straat liever een groepje jongens tegenkom dan een groepje meisjes. Als ze dit al doen als je een keer slet zegt, moet je je voorstellen wat ze doen als je ze vraagt waarom ze hun KFC zak op straat gooien of waarom ze niet aan de kant gaan als je de metro uitstapt.
knal er nog een paar ton subsidie op en ze doen het met hamers.... ga is iets leren ofzo!
Tokkiebuurt, scooter, bontkraagjes, en een bevolking zo gemengd als een doos kleurpotloden. Dit had ik niet verwacht!!
Hebben we al een superdudes of hyves profiel?
@Uhh | 21-10-08 | 17:52
Ik weet niet waar jij de laatste tijd komt... op de UU zitten zat buitenlandse studentes, ook uit het rif gebergte. Probleem is alleen dat na een jaar of twee ze uitgehuwelijkt worden en 'gewoon' verdwijnen. Niemand die trouwens ervan opkijkt of er wat van zegt.
Oh ja, dat ies koeltoer.
Ik vind het zonde.
Gewoon alle meiden/vrouwen een boerka aan dan maar zodat ze elkaar niet meer herkennen!
@leijpeideaud | 21-10-08 | 18:05
Dit soort incidenten is ook de reden dat we hier weggaan naar 'het Dorp' en zoals je zegt vlakbij de stad ;)
De Turkse trapster heeft wel een taakstraf gehad omdat ik toch de politie had ingeschakeld omdat ik het niet zomaar een ruzie vond.
Als ze elkaar afmaken, slaap ik rustig verder.
Een snor hebben ze al dus wat dat betreft doen ze er ook alles aan
om op een man te lijken.
@reaguurder met stijl | 21-10-08 | 18:04
Maakt niet uit hoor ;) iedereen is wel eens oostindisch doof
@ProefopdeSom | 21-10-08 | 18:02: Kwalificaties zijn te makkelijk, geef een weerwoord waarom iets onzinnig of radicaal is in jouw optiek of hou die kwalificaties lekker voor je. Ik ben in het geheel niet gevoelig voor pogingen tot marginaliseren. Argumenten of je grote roeptoeter houden.
@mercy | 21-10-08 | 17:58
Ja nog een paar jaar, studie afmaken en ik verhuis ook naar een dorp, grotere huizen meer rust en binnen 20 minuten a een half uur in de grote stad.
En je dochter is natuurlijk uitstekend geholpen door de politie en de dader is zwaar gestraft neem ik aan ??. Maar waarschijnlijk zoals altijd is het slachtoffer meer de pineut dan de dader.
"kuthoeren met zwarte band"... Beter had ik het niet kunnen zeggen
+veel
Ach dit soort fitties komen bij alle groepen voor, zowel bij bomberjacksledtjes
in Duindorp 070 als Antilliaansen in Tilburg en Fin-apinnetjes. 'Meiden' kunnen heel gemeen vechten. VMBO-erts hè, simpel als wat...
Ook toevallig.
Er staan al 2 á 3 mensen met een camera klaar in afwachting van.........
zelfs eentje met een schoudercamera.....
goed acteerwerk overigens. Net echt.
Het overkwam me laatst met een stel jehova's. Man wat vechten die gemeen.
@mercy en joris, mijn excuses voor mijn irelevante opmerking, zal niet nog een keer gebeuren.
@ProefopdeSom | 21-10-08 | 18:02
Toen ik jong was waren en nog geen finnen. ;)
Sikkeneur | 21-10-08 | 17:54
Je bedoelt net zoals jij hier zit om schreeuwende in de woestijn altijd en overal het tegendeel van te bewijzen?
Mens ga koken.
bepaalt........ lastig dat Nederlands.
-
Goedmaakmuziekje: www.youtube.com/watch?v=ucYv1zX13zU
Ik zeg, opblaasbad, olie en zwemkleding...
G-unite | 21-10-08 | 18:01
pff, nou, het werkt prima. Ik werd echt even bang. Waarmee komen jullie dan in godsnaam bij Fleauxe aanzetten?
-edit Ali B -
Guttegut, wat een ophef.
Alsof niemand hier toen hij (zij?) jong was dergelijke gevechtjes heeft gehad; beetje duwen, beetje trekken, verrot schelden, hier en daar een rake klap. En d.m.v. de technologie (lees: camera in mobieltjes + youtube) zien wij daar nu soms ook (gelukkig?) wat van. Niks aan de hand mensen, doorlopen.
.
.
.
En @ Fleauxe
Je bent toch niet stiekem 'slachtoffer' geweest van mishandeling door onze islamitische mede-bewoners? Wat een haat man, pas op dat je niet doordraait! Anders kom jezelf in die TBS-kliniekjes waar je het over hebt.
@G-unite | 21-10-08 | 18:01
Lol
@ViciousDick | 21-10-08 | 17:59
Dacht ik in eerste instantie ook, maar toen ik nogmaals keek en speciaal op die schaduw lette, leek het toch echt op een lantaarnpaal
Maaier | 21-10-08 | 17:59
Nieuw banbeleid.
@Maaier
goed bezig, alles blijven ontkennen!
ViciousDick | 21-10-08 | 17:59
Heel misschien zou het ook een lantaarnpaal kunnen zijn.
Edvard Niessing zou zeggen: allemaal melkchocoladegekleurd, maar dat mag niet, toch???
Zielig kutvolk. Ga lekker een potje apenkooi doen ofzo in plaats van mekaar de hersenen in te slaan.
@Uhh | 21-10-08 | 17:52: Ik zie in de ontwikkeling die je omschrijft een patroon van niet Westerse allochtonen (meestal moslims) die hun opdringerige gedrag willen overbrengen op de rest van hun groepjes. Met dien verstande dat vechten van alle tijden rangen en standen is ben ik er van overtuigd dat de niet Westerse allochtoon vele malen geweldadiger is dan de rest. Het is een tendens die jij zult afdoen als onzinnig maar het kan naturlijk ook zijn dat je zelf eens wat vaker naar buiten moet óf je bent onderdeel van zo'n overlastgevende terreurbrigade en meent hier een stukje introspectie te moeten plempen.
-
Dit soort elementen zijn ongewenst in elke samenleving en moeten met harde hand worden verwijderd en gestraft. Zoals ik al eerder schreef, de politie moet dit straattuig direct taseren en opsluiten. De ouders korten op de uitkering en te werk stellen. Als het nodig is een lijfstraf of verplichte anti-conceptie tot verplichte sterilisatie.
.
@Agent327 | 21-10-08 | 17:53: Dat kan zo eens gebeuren, hij bepaald, niet ik.
Stond er al een klaar met een geluidshengel.kijk maar naar de schaduw in het begin.Begrijp er niks van dat ik er dan geen reet van versta, behalve hoer en slet afentoe.
OT ik heb toch niets satirisch gezegd? Er rijden opeens 4 politiewagens m'n straat in.
@reaguurder met stijl | 21-10-08 | 17:56
Nee hoor dit zijn antillianen.
@ Mr. Kiekeboe | 21-10-08 | 17:10
Twello is ook niet meer wat het geweest is...
Nee, klopt, ligt ook wel erg dicht bij Deventer...
@leijpeideaud | 21-10-08 | 17:56
een jaar terug ook een keer aan de hand gehad dat onze dochter (toen nog 9) op straat in elkaar getrapt werd door een Turkse dame van een aantal jaar ouder.
Fleauxe | 21-10-08 | 17:54
Dit is onderklasse! En die heeft per definitie géén cultuur.
-weggejorist-
Fijn om te zien dat de multiculturele samenleving nu ook de ellende van deur tot deur brengt. En altijd met zijn allen eentje aanvallen duidelijk de zwakkere in onze samenleving, niet alleen op financieel en emotioneel gebied maar ook in hun eigen zaakjes oplossen. Alleen zijn ze niks, financieel niet, geestelijk niet en met vechten niet, dit filmpje toont ons wat de multiculturele samenleving ons nu en in de toekomst voor ellende zal brengen. Het wordt steeds gekker.........
Fleauxe | 21-10-08 | 17:54
Je kan me veel zeggen, maar niet dat ik theedrinker ben! Pas op, ik ga zo de NSB knop gebruiken.
naschoolse hinkelbattle's.HAHAHAHAHA brilliant.
Toch respect voor Brusselmanneke.
Het zal je baan maar wezen om de hele dag jouwbuis af te speuren op een meisjesfittie met allochtonen erin.
-edit: u bent vreemd met het fenomeen rss? -
@Maaier | 21-10-08 | 17:52: Je vergeet nog te melden dat het hier een 'incident' betreft, dat we niet moeten 'generaliseren', de boel bij elkaar houden van groot belang is én dat we vóóral niet moeten doen alsof de ene cultuur beter is dan de andere.
-
PS: Je hebt thee gemorst terwijl je zat te fappen op je 'bi-culturele' bontkraag-SleDtjeZs.
@Fleauxe | 21-10-08 | 17:51
Paranoide, radicaal,gestoord.. what's in a name.
volgens de burgemeester van Gouda was het alleen maar een * kuch* incident.
Ach, dit is slechts één van de vele zegeningen die de multiculturele samenleving ons gebracht heeft, met dank aan onze linkse partijen.
Helaas heeft onze overheid geen grip meer op dergelijke lieden, des te meer tijd en energie steekt zij derhalve in de controle op de strikte naleving van het rookverbod, bankslapers, snelheidsovertreders etc.
Gelukkig betrof het hier niet de dochter van onze MP, maar als het zo door gaat komt ook zij ongetwijfeld nog wel aan de beurt. Deze meiden doen hun best maar kunnen ook maar op één plaats tegelijk zijn....
@Fleauxe | 21-10-08 | 17:51
Ik zie dat Joris het niet geheel met je eens was.
@Fleauxe | 21-10-08 | 17:42
Je lult gewoon uit je nek. En je komt nooit buiten. Die meisjes zitten bij elkaar op het VMBO en komen van de Antillen of zijn Surinaams of Marokkaans of Turks of Nederlands of Moluks etc etc. Die hangen alllemaal met elkaar. De beste integratie alleen zijn ze jammer genoeg vaak asociaal. Tja. Je ziet geen Marokkaanse,Surinaamse,Turkse, Molukse,Nederlandse meisjes rondhangen die op het HBO of de uni zitten. Het is dat laaggeschoolde cultuurtje waar ze de hele dag conflicten lopen te creeren door over elkaar te lullen en elkaars vriendjes lopen af te pakken. En voor jouw info er is geen enkele fin die Stacey heet. Bij deze. Ik ben van de ''anti -lul niet zo uit je nek" brigade.
Die rooie, waar aangebeld werd, begon.........
Ik denk dat dit soort wel aan elkaar gewaagd is, dat de sterkste moge winnen....
Fleauxe | 21-10-08 | 17:42
Vechtende wijven is van alle tijden. En culturen.
Ach, met een likje verf op de kozijnen is het zo weer over.
@Biff Eagleburger | 21-10-08 | 17:48: Paranoïde? Dat lijkt me niet hoor, misschien wat te radicaal in jouw optiek maar niet paranoïde.
de Bree | 21-10-08 | 17:41
En GL natuurlijk: is de minister het met me eens dat het overgrote deel van de allochtonen in deze video beheerst reageerde ondanks het feit dat zij stelselmatig in de media beschuldigd worden van het gebruik van geweld?
Dit soort uitschot hebben ons doen besluiten weer naar het dorp te gaan verhuizen!
Tsja.... check dit eens..... nl.youtube.com/watch?v=RlqsaxL-wCw Weten we meteen met welke bevolkingsgroep we te maken hebben. Kijk... bonobo aapjes wippen al hun agressie gewoon weg als sneeuw voor de zon. Gewoon doen, het werkt!!
Ik kijk dit soort shit geeneens meer.. heb het merendeel van de jeugd toch al opgegeven...
Deze meiden mag je gewoon slaan als man hoor. Het is namelijk toch "een man slaat geen dame"? Ziet iemand hier dan een dame?
Dat noem ik geen meisjes meer... Geenstijl!
Je zal die capuchon hoerrrrren in de bus hebben...
Triest ,waar gaat het naartoe met Nederland.
Goede manieren, de rede verdwijnt en word vervangen door onbeschaafd en gewelddadig gedrag.
@Fleauxe
Ga ff lekker door met je paranoïde gelul en je wordt de laughing stock van GS. Ik zwier jou!
Doe die meiden een leuke LCD tv cadeau en ze zijn weer blij, gezellig GTST kijken. Hoeft niet veel te kosten, voor 450 euro heb je al een leuke flatscreen. (altijd leuk te zien hoe iets van lokaal onrecht via GS bij de landelijke media terecht komt)
ik zie niet veel autochtonen, jeweettog.
een tokkie kwestie, slecht dna gemixt met slechte opvoeding en slechte omgeving.
Trailertrash maar dan ala poldermodel.
Ach... 1 troost. Over 5 jaar zitten ze vet geworden op de bank met 3 kinderen van onbekende vaders of staan ze ergens langs een weg te tippelen. Die ene die misschien nog wat karakter toont haalt het wel tot kassahoer in de AH.
-weggejorist-
Fleauxe | 21-10-08 | 17:42
Het gedrag in dit filmpje is geen kultuurkwestie, maar een dna kwestie.
Deze dames geven wel weer een nieuwe draai aan die treurige pracht/krachtwijken... slachtwijken.
Overigens wil ik hierbij memoreren getuige te zijn geweest hoe 2 roomblanke deernen van puur volkse aard, elkander de tiefus sloegen, krabte en beten om een robuuste vaderlandse jongeman.
Deze jongeman nog toefluisterde die meiden niet zo goed te neuqen, gezien de ellende die er uit voortvloeit.
Hij stond erbij, keek er naar en zag dat het goed was...
Tering... nooit geweten dat ik zo veel aggressie zou voelen opborrelen bij het zien van een Dumpert-filmpje... Wat een stelletje laffe kudthoeren, met zn 10en tegen één.
Ook al is het enigzins not-done, om als kerel vrouwen te slaan, ik geloof nooit dat die dingen in het filmpje daar onder vallen, dus waar kan ik me als vrijwilliger aanmelden om eens een potje met die kudthoeren te gaan sparren? Lijkt me heerlijk, ff al mn aggressie er uit, en hey, als het meezit en ze me gek genoeg krijgen misschien nog een paar kansloze kinderpoepers minder op deze aardkloot ook.
Zo, nu eerst een kopje rooibos voor mn rust.
@Uhh | 21-10-08 | 17:39: Tegenwoordig geven mensen uit moslimse culturen ook andere namen dan Fatima, Yasmine of Oeroeboeroe aan hun kinderen. Het is in ieder geval een gevolg van de intreden die de geweldadige islam in dit land heeft gedaan en mensen (of in dit geval, bontkraagmeisjes) het idee geeft dat dergelijk gedrag normaal is. Ik vraag me af wat er aan ten grondslag ligt dat je islam zo graag wilt beschermen. Ben jij ook van de besneden brigade?
T zal je dochter maar zijn die zo ff tegen 6 andere staat. Denk als t mijn dochter had geweest had je dat tuig af kunnen voeren in bodybags.
Volgende keer graag zonder kleren.
@sjaakdeslinksesul | 21-10-08 | 17:37
Je vergeet D'66: Is de minister het met ons eens dat de PVV de zaak schromelijk overdrijft en dat wij het redelijke alternatief voor die verfoeilijke populisten zijn ?
-weggejorist-
@Fleauxe | 21-10-08 | 17:32
Lily & Stacey ? Echte moslimmeisjes namen.. maw> Lul niet zo uit je nek. En discrimineer gewoon over de gehele linie allochtonen. Bespaart je in ieder geval dat je jezelf te kijk zet.
Multi-Culti wat een heerlijke verrijking van onze samenleving. Maar ach het is een incident dit gebeurd anders nooooooooit.
lol@sjaakdeslinksesul | 21-10-08 | 17:37
Kamervraag PvDD: is de minister het ermee eens, dat poezebeesten dit nooit zouden doen?
Maar het is nu herfstvakantie, dus zoek je je klasgenootjes thuis op.
Ook de meisjes met een bontkraagje zijn snel op hun teenjes getrapt. Dan kun je niet wachten tot vakantie over is... ach, school is vakantie, ik suggereer niet dat ze spijbelen...
Maar ff aangifte doen en de rest v.d. vakantie bij ome bromsnor doorbrengen. Tja straks koopavond in het centrum, dus kunnen ze in herhaling treden :P
Hoe benoemt Doukle Terpstra dit ?
fijn, die multicultirele samenleving. Dit is een schoolvoorbeeld van ''kansjongeren'' haha
tollerant zijn jegens intoleranten
Goh, waren de bussen op?
@Maaier | 21-10-08 | 17:35: Er is maar één oplossing voor deze rattenplaag, en we weten allemaal wat dat is.
Ging het hier nou om een compleet Finse aangelegenheid of zag ik er nou ook ander gevierde volken tussen lopen?
Wallah deze vrouw is para, ik zwier je.
Kamervraag PvdA: is de minister het met mij eens dat er een camera in de straat opgehangen moet worden en dat de ouders van alle in beeld zijnde meisjes in hun uitkering gekort worden?
Kamervraag PvdD: is de minister het met mij eens dat de hond in beeld niet blootgesteld mag worden aan zoveel geweld?
Kamervraag CDA: vindt de minister het een ook goed plan om een postbus-51 campagne te starten waarin de jeugd leert op respectvolle manier problemen uit de wereld te praten?
Kamervraag SP: heeft de minister gezien in wat voor schrijnende armoede deze meisjes verkeren?
Kamervraag PVV: heeft de minister gezien hoe een groep allochtonen zich als wilde apen massaal op een blank meisje storten?
Kamervraag SGP: is de minister het met mij eens dat alle meisjes in beeld broeken droegen en daarmee Gods toorn opwekken?
Kamervraag GL: ziet de minister nu in dat de bezuinigingen op buurthuizen tot Franse toestanden leidt?
De enige met gevoel voor normen was het hondje dat voorbijgetrokken werd door de eigenaar... Hondje gaf geen kik.
Als mo-meisjes Lily of Stacey heten, snap ik er echt helemaal niets meer van.
Gelukkig waren de twee hoofdpersonen in ieder geval geen Finse meisjes.
pak die kut swa's gewoon op.. je hebt alles toch op beeld... opsluite die hap.teringwijvuh
Fleauxe | 21-10-08 | 17:32
Vooral het moslimaspect in deze tokkies spreekt me zeer aan. Dat je nog zo goed kan knokken met een burka aan.
Wat een stel domme doze zeg, echt nivo apenheul
Dat vrouwen een robbertje uitvechten is in sommige gevallen heel goed te begrijpen, ik heb ook zeker wel een paar vechtpartijtjes meegemaakt. Maar het met zijn alle voor de deur wachten om vervolgens het meisje in haar rug te trappen, terwijl ze door een andere hoer op de grond wordt getrokken, dat is echt laag mannengedrag. Aan het eind zie je ook mensen in de deuropening kijken, WTF ze woont daar, kijkt haar familie gewoon toe hoe ze kapot getrapt wordt? Bree, helemaal juist!
-weggejorist-
dit zouden de heren politici in hun ivoren torentjes eens moeten zien wat er van onze multiculturele samenleving terechtkomt
He, ik zie ook een scooter.
Had ze een hoofddoek gedragen, was ze niet zo aan der haren getrokken. Ze vroeg er dus gewoon om!
O man, niet om aan te zien. Walgelijk trailer trash. Dump die tokkiehoeren in die groene containers die daar staan, en dan de Hofvijver in rijden. Papa Rouvoet zal zich over de verloren schapen ontfermen.
Dit is walgelijk, deze *kuch* 'dames' zouden direct door de politie getaserd moeten worden en voor een paar jaar behandeld in een TBS-kliniek.
-
Wanneer leert de geweldadige in en in slechte moslimse allochtoon eens dat zijn/haar schaapsherdertjes cultuur hier niet van toepassing is?
@Sgt. SuperJost | 21-10-08 | 17:04
mee eens, dacht eerst he vechtende meisjes?... oooh bontkraagmeisjes.
Goed geëmancipeerde vrouwtjes. Lekker pragmatisch ook. Conflicten los je namelijk niet altijd op met alleen maar praten. En wat geeft het, als die jongen waar ze vreemd mee is gegaan z'n piemol wast. Dan is ie weer als nieuw, tog?
Leuk hoor... wat er van die multiculti samenleving is geworden.
fuckje | 21-10-08 | 17:20
Nope, het gaat helemaal niet zo goed met de gezondheid van de bewoners van haar wijken, maar dat wist je al, toch?
de Bree | 21-10-08 | 17:27
Hoezo niet, nog nooit een tampon van dichtbij gezien?
Lol @ JumboXL
Je kunt de meisjes wel weghalen uit de kortelontjeslanden, maar je kunt de kortelontjes niet uit de meisjes halen.
JumboXL | 21-10-08 | 17:26
Laat Darwin erbuiten.
*fap fap* (not)
Gipsy pride!
Volgens Darwin gaat een soort ten onder als de leden ervan malkander aanvallen. Dat gaat dus de goede kant op.
Op de boot naar texel.
Ach,over niet te lange tijd in een boerka of ander pinquin gewaad, 8 meter achter Mo aanhobbelend, met een stuk of 5 minibontkraagjes in de kinderwagen of aan de hand.
Als je stacey wordt genoemd, kun je het ze dan nog kwalijk nemen.
Niveautje lagere school wat mij betreft. Beetje stoeien is toch prima?
@borderliner | 21-10-08 | 17:23
In de moskee of in het theehuis, fijn theedrinken.
En waar zijn nou die straatcoaches???
Brusselmanneke en kusjes van meisjes?
Acuut in Ufo's gelooft.
@Capacocha | 21-10-08 | 17:20: Gaat het met je? Heb je je aangemeld bij Geenstijl om je seksuele frustraties te uiten?
Ach ja, onze voorvaderen sleepten hun vrouwen ook aan de haren over de grond. Over een stuk of 100 millenia zijn deze primaten vast ook wel zover geëvolueerd dat ze iets met hun mondje kunnen oplossen.
Gewoon al die vechtsportscholen en shit sluiten. Lichamelijk geweld is illegaal in Nederland, maar je kunt het goddomme in allerlei stijlen beoefenen. 80 variaties kontschoppen uit het verre oosten, lichtelijk aangedikt met hollandse hufterigheid.
Ik gun zo'n Sem Schilt alle kampioenschappen van de wereld en mannen als Jon Bluming zijn legendarisch. En niet te vergeten natuurlijk die mafkees met zijn oorvijgen uit het zuiden, ehh...
Aan de andere kant heb je ook types als Dave Jonkers. Heel bekwaam, maar misschien iets te rauw om als voorbeeld voor onze jeugd te dienen.
@Capacocha | 21-10-08 | 17:20
Een beetje zieke geest heb je wel.
En ik moet blij zijn met deze nieuwe groepen omdat zij mij later in het bejaardentehuis moeten gaan verzorgen ?
Je bent dus niet eens meer veilig in je eigen huis (en ja, daar hoort je deur ook bij).
Hoop dat ze gepakt worden nav deze beelden en 10000 uur schoffelen krijgen wegens grof geweld met voorbedachte rade.
BTW die jogger op 30 seconden loopt wel erg LAF door... hoop dat je dit ziet LUL
Als ze net zo neuqen als ze vechten, dan wordt het nooit wat natuurlijk.
Lekker hoor. Daar wil De Generaal wel even tussenin springen. Krijgt het verhaaltje nog een heel andere wending.
-weggejorist en opgerot-
" En Vogelaar zag dat het goed gaat in haar wijken ".
kudtfinnen
beetje jammer
Klinkt weer zo cliche,maarja..'Ies Koeltoer.
Pas wanneer ze rustige verlegen meisjes op die manier afstraffen begint mijn bloed te koken..
beetje raar die bontkraagjes......... normaal hebben ze een kut accent maar het woord kanker is dan weer accentloos
-weggejorist-
zeauuuuuu
die zijn baus
( kopie van dumpert dus sorry jorris)
Een hoge tak en een paar touwtjes....... lossen veel op
Je bent wel streng hoor, meester G-unite.
Primatengedrag. Maar dat is een cultuurverrijking, dus daar zijn we blij mee! Niet Ella?
Kapot schieten! Dat zeg ik!
Het blijft toch een familie, en laf zijn zit in het bloed van deze cultuur??
OT: 1/5 van de GS bezoekers is nog maagd?
Tja... het is maar waar je opgewonden van raakt...
Aha, dat Urban-podium dat hier in R'dam gebouwd wordt met 11 miljoen subsidie is dus voor dat soort kansloos kutvolk met hun bontkraagjes, scootertjes en nep-pitbulls. Omdat ze het verdienen....
Gewoon een geintje van evolutie om de zwakkere soort eruit te filteren.
Dacht dat die happy slapping niet op de dumpert zou komen?
En de volgende dag weer naar school?
Tuig van de riffel.
Altijd goed om de toekomstige fine fleur der natie, de heffe des volks, aan hun ontwikkeling te zien werken. Dat geeft vertrouwen.
Hoe typerend: smalle straat, scooter voor de deur, zelfde voordeuren (sociale woningbouw), bontkraagjes, vetkwabben over broekrand... etc...
-weggejorist-
Is het hier leuk ?
Als ik het goed zag lelde die griet in de deuropening als eerste.
Aangezien dit toch een "Opsporing Verzocht"-topic is, even aandacht gevraagd voor het volgende: www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTERDAM/ar... . Kent u de betreffende bontkraagjes? Bel dan de politie in 020 (hopelijk hebben ze het niet te druk met andere zaken, zoals koffie drinken). Bij voorbaat dank.
-weggejorist-
Wat is dr mis met aan de haren trekken en een beetje gillen?
-weggejorist-
@redactie
Die poll over neuqen is leuk maar ik ben eigenlijk meer benieuwd naar hoe vaak de reaguurders het doen. Zou het hier ook zo'n brave 1.3 keer per week zijn?
Erg charmant hoerrrrrrrrrren!
Een voorbeeld voor hun medelanders.
Aboutaleb doe er iets aan.
Twello is ook niet meer wat het geweest is...
Filmpje even gekeken en tot de conclusie gekomen dat enkele medemenschen in dit landje aardig ziek zijn in het bolletje.
Voor de rest een ver van m'n bed show, dus zal het eigenlijk aan m'n aars oxideren.
Ik mis toch de modder en de bikini's.
Stelletje asoos.
Tuig is het!
was alles dan vroeger ECHT beter? Begin mijn opa en oma steeds beter te begrijpen....
Dat je zegt van "kom je buiten spelen?"
Ies koeltoer...
Lily & Stacey?
Daar heb ik ooit een film van gezien, van Disney. Toen waren ze nog heel erg liev.
Leren ze van hun montana-broers
Binnenkort ook bij u in de buurt!
Lekker ABN praten ze ook
Sjiek hoor.
jezus dat kind wordt ook meters aan der haar weggetrokken
Ze houden het wel netjes. "Eén op één, één op één."
Belachelijk dit.
Ze doen niet onder voor hun mannelijke soortgenoten...
Sjan-claude van Damme...?
REAGEER OOK