Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

De Marokkanen Hoax van Diederik Samsom

tuigmocro100.jpg"Wat Marcouch deed, zo'n Marokkaans jochie die lag te klieren in de buurt, hij geeft die jongen gewoon een OORVIJG. Letterlijk. In een keer. Die jongen trekt die capuchon over z'n hoofd en is zo weg." Zo vatte Diederik Samsom de heroïsche verzetsdaad van de heldhaftige Amsterdamse stadsdeelvoorzitter Ahmed Marcouch jegens een strontvervelende Marokkaanse straatterrorist eerder deze week samen. Topic DAAR. Fragment HIERR. Met dank aan de collega's van Pauw&Witteman kunnen we nu beschikken over de daadwerkelijke beelden van die stoutmoedige actie van Marcouch tegen die gemene kolonist. Diederik Samsom heeft niets teveel gezegd. Man man, wat wordt dat etterige tuigmarokkaantje gepowned en voor lul gezet. U wilt totale vernedering van Noord-Afrikaanse medemens? U krijg totale vernedering. Bekijkt u snoeiharde footage HIERRR. (Disclaimer: Voor dit filmpje gelden kijkwijzerrestricties. Fragment op 01:07 bevat geweld, onwelvoeglijke taal, en kindermishandeling. Kijken op eigen risico. SCHOKKEND.) Oh, en Samsom. Mocht je weer eens over zeespiegelstijging, smeltende polen, de nadelen van kernenergie en opwarming van de aarde beginnen. We geloven je niet meer. Hoaxert. Fantast. Fabulant. Verzinnert.

Reaguursels

Inloggen

bottehond | 18-10-08 | 16:37
Voor de duidelijkheid: pasta en islamisering gaan niet samen.
Heb je eindelijk 2 Marokkanen die het goed doen in politiek Nederland, is het weer niet goed.
Zet gewoon de juiste man op de juiste plek. Aboutaleb doet het vast beter dan een Feyenoord fan.

TonySoprano | 19-10-08 | 12:57

de reden dat dat ventje zn tong zo krom zit te lullen is dat hij ons stiekem zit voor te bereidden om een beginnende vorm van sharia in te voeren, marokkaanse gassies luisteren immers alleen maar naar de imam.
Dat geeft er dan onmiddellijk een officieel tintje aan als er door Marokkanen een corrigerende oorvijg word uitgedeeld aan dames die ongeoorloofd samenwonen

ethan_joy | 19-10-08 | 10:11

@ Schout-bij-nacht | 18-10-08 | 19:03
Afgeleaupen week dat ranzige optreden van Vermeend en Cohen bij P&W gezien, vs Fleur Agema van de PVV betreffende plan windmeaulensch van Vermeend ?
Wat een zelfingenomen pedante onaangename salonsocialisten.
Pluim veur Agema die Vermeend ondanks hulp van greaute pvda broer Cohen op zijn windmeaulennummer zette.
En niet alsch Don Quichotte.
Die zat naast en tegeneauver haar.

wachtmeester de bruy | 19-10-08 | 08:41

hihihi... Pritt zei Hoaxert...

mexicaantje | 19-10-08 | 03:24

Als dit de "harde aanpak" is van de PvdA, die miljoenen aan subsidie gaat kosten.............

Baron vHier tGinder | 18-10-08 | 23:17

Nou ja, van de pvda hoeven we geen heldendaden te verwachten. Meneer Samson heeft een grote mond maar slaat waarschijnlijk nog een deuk in een pak boter.

de tandarts | 18-10-08 | 22:36

Ik had op meer actie gehoopt!

no-stylo | 18-10-08 | 21:25

klompenmeissie | 18-10-08 | 11:42
oja youtube filmpjes zijn van een serie.
Maar het geeft wel aan dat het speelt.

(R)evolutie | 18-10-08 | 21:22

@Rammstein | 18-10-08 | 13:22
En wat is er mis met zelfgebreid? Spruitjestrui Spekman loopt ook in zelfgebreide truien.
Om vast te stellen dat inteelt tot allerlei lichamelijke en psychische ellende leidt, behoeft men echt geen psychiatrische studie te hebben afgerond. Zoals ik al aangaf, is het al eonenlang bekend dat inteelt niet bevorderlijk is voor de kwaliteit van de genenpoel en het daaruit voortkomend nageslacht. (Ga maar eens navragen hoeveel mongooltjes er geboren worden in de dorpjes in Nederland waar maar vier of vijf achternamen het telefoonboek domineren!) En dat Marocs graag "in de familie" trouwen, of met vrouwen uit hun piepkleine geboortedorpje.
Maar ik heb wel een DSM IV-boekje in huis. Dus ik weet het verschil tussen schizofrenie en multiple personality syndrome, hoor....

Brouhaha | 18-10-08 | 19:25

Auke | 18-10-08 | 13:55
Leuke naam. Zelf een vmBoer van de Friese klei? ;-(

Bijstandskoning | 18-10-08 | 19:22

Dirty Diederik en mean Marcouch. Krachtdadig optreden en alom gevreesd en bewonderd.

linkslaf | 18-10-08 | 19:04

De onwaarheden en onzin die Samsom gewend is rond te bazuinen zijn nog veel groter als ze voor de gemiddelde Nederlander minder gemakkelijk te ontmaskeren zijn. Met name als hij weer eens de duurzaamheid van kernenergie probeert te betwisten, liegt hij de hele boel aan elkaar.

En dat alles om zijn ouderwetse en conservatieve standpunt over kernenergie maar niet te hoeven wijzigen. Eigenbelang heeft bij Diederik altijd het zwaarst gewogen en doet dat kennelijk ook als het over milieu gaat.

Schout-bij-nacht | 18-10-08 | 19:03

Kudt Samsom. Kudt PvdA. Kudt Marcouch. Tot zover mijn genuanceerde mening.

Lewinsky | 18-10-08 | 18:09

Volkskrantgeneratie oorvijgt erop los!

Lewinsky | 18-10-08 | 18:07

Weet je fleauxe, eigenlijk ben je maar een wollig mietje, eigenlijk moet die jongen MET zijn broers en zussen, en zijn in NL verblijvende landgenoten langzaam dodgemarteld worden en daarna uitgezet!!! En daarna Afika bombarderen!

Einde van de Domheid | 18-10-08 | 18:04

Die jongen had wat mij betreft nu - samen met zijn ouders en broers- in een kamp gezeten waar ze productiewerk verrichten en elke dag heropvoedingstraining kregen in combinatie met lichte lijfstraffen.
-
Maar dat zal die watjes van de PVDA wel weer te ver gaan.

Fleauxe | 18-10-08 | 17:58

Maar is het nu wel of niet legaal om ze te oorvijgen?

en teruggerot | 18-10-08 | 17:37

Mijn hemel, dat jochie wordt gewoon over zijn bol geaaid door Marcouch als beloning voor zijn hysterische gedrag.

Ik dacht dat we eindelijk eens een keertje te zien kregen hoe iemand het recht in eigen handen neemt. Komt nog wel...

Zwavelzuur | 18-10-08 | 17:21

TonySoprano | 18-10-08 | 14:51

Kuddos voor marcouch? U bent enthousiast over de islamisering, begrijp ik?

bottehond | 18-10-08 | 16:37

Ach, de PvdA is natuurlijk wel een prachtige partij, de lulligheid is inmiddels zo groot dat ieder weldenkend mens weet dat iemand die daar nu nkog lid van is of op stemt geen politiek benul heeft, danwel in zoverre politiek benul dat ie weet hoe ie kans maakt op een leuke baan (iemand de staatssecretaris van Sociale Zaken laatst nog gezien?)
Wat pas echt interessant is dat meneer Samsom cs, van de partij vd multicultis geen enkel benul lijkt te hebben van de cultuur van de marokkaan, waarbij de fysieke manier van praten toch wat meer gepraktiseerd wordt dan door polderlulletjes zoals hijzelf. Nee, Ahmed Markouch deed zijn ogen pas openen... jongens jongens, als tweede kamerleden de hele dag met hun hoofd in hun eigen reed zitten en vervolgens alleen durven te zeggen wat er aan de hand is onder verwijzing naar iets niet bestaands dan kun je nog beter bij een bank werken.

Je-Zus Redde | 18-10-08 | 16:32

dat is geen oorvijg en ook geen vernedering... Je bent echt niet goed wijs als je denkt dat met zo'n slappe aanpak het probleem wordt opgelost... Staat wel weer in de krant dat de pvda nu ook voor een hardere aanpak is... :|

klubuusterbearke | 18-10-08 | 16:28

@Het_leuke_zuiden | 18-10-08 | 10:46 "... Overigens tweede keer dat Marchouch sterk overkomt..."
--
Hij mag belastingcenten uitgeven omdat politieagenten dat soort dementerende finnen niet met wapenstok tot de orde mag roepen?.

Is the Mar-cocrauch niet dezelfde die islamles op openbare scholen wil invoeren? Flikker toch op. en laten we wel wezen. Deze M-roach kan niet anders er staan cameras te draaien dus dan moet ie effe flink zijn natuurlijk.

united.provinces | 18-10-08 | 16:00

Na mijn oorvijg had hij zijn tanden kunnen natellen en de rest van z'n leven door een rietje kunnen eten. Wel zou fijn geweest zijn als hij een paar jaar ouder was geweest en liefst bewapend.

pennestront | 18-10-08 | 15:25

Volgens mij tekent menig buschauffeur/ambulancier voor een dergelijke oorvijg.

de ondervoorzitter | 18-10-08 | 15:25

Oorvijgen? Wat een lafbekken land. Das gewoon een aardige en BOTERZACHTE aai over de bol. De Nederlanders alhier die dit omhoog houden als daadkracht zijn KNETTERGEK en om zijn minst linksmenschen en landverraders. (Ja ontkenningen posten interreseert me niet).
--
Het is dat ie een "marokkaan buurtvader" was, ik wil een autochtone politieagent meemaken, die ene jochie weg wil sturen, dat verandert zaun stad meteen in intifada 2.0.
PS: Dat jochie klinkt zwakbegaafd.

united.provinces | 18-10-08 | 15:01

Kuddos voor Ahmed Marcouch.
Toch peins ik er niet over om ooit links te stemmen.
Mensen als Ahmed Marcouch en Aboutaleb worden voortdurend genaaid door de haviken in hun eigen partij. Vogelaar, Pronk, van Dam (een buitengewoon naar persoon) en nog veel meer van dat soort fossielen weten als geen ander hoe je vernieuwers moet saboteren. En dat doen ze dan ook.
Via acherkamertjes, door hen benoemde ambtenaren en rechters, en natuurlijk de publieke omroepen.

TonySoprano | 18-10-08 | 14:51

@mezelf
Als DAT al een oorvijg is... Ik lijk wel een fin :)

Watcher | 18-10-08 | 14:43

Ik heb dat fragmentje gister bij P&W gezien.... Welke oorvijg? Hij geeft het jochie een liefkozend duwtje tegen het achterhoofd.... Als die al een oorvijg is moet de kinderbescherming maar niet langskomen als ik mijn kinderen opvoed...

Watcher | 18-10-08 | 14:36

Schoorsteenveger | 18-10-08 | 14:25
ook ja. zo lang mogelijk blijven brengen-halen halen-brengen. ik had rijk kunnen worden als snorder! in de tijd van het wachten.

klompenmeissie | 18-10-08 | 14:28

oorvijg = aai over de kop van dat rotzakje

Angelica | 18-10-08 | 14:20

@p0rn0 | 18-10-08 | 14:10
Ja precies, en door het gat in de ozonlaag heeft hij reeds op jonge leeftijd zijn weelderige haardos verloren. Kortom, het is een triest slachtoffer van gewetenloze kapitalisten.

Auke | 18-10-08 | 14:19

marlies is gevonden
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/x5cntzEZo1w&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/x5cntzEZo1w&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

klompenmeissie | 18-10-08 | 14:18

Samsom heeft vroeger te veel buiten gespeeld in de zure regen..
Je kunt het hem allemaal niet kwalijk nemen..

p0rn0 | 18-10-08 | 14:10

Schoorsteenveger | 18-10-08 | 13:56
gevalletje croiset

klompenmeissie | 18-10-08 | 14:05

In de nadagen van zieltogend linx wordt de realiteit vaak geweld aangedaan door linxe desperate lieden die denken dat ze nog serieus worden genomen.
Linx: maak u op voor de nieuwe orde en geniet nog maar even van uw te rijkelijk gesubsidieerd leventje. Strax lekker op de ouwe sofa bij tante groenteman zitten huiliehuilie doen en tofu vreten. En misschien heeft ze wel een leuke fietsenstalling. Sterkte Diederik de Dommerik!

pennestront | 18-10-08 | 14:04

Oorvijgen voelden bij mij vroeger ècht anders.
Diederik Samsom is niet goed snik.

grote haas | 18-10-08 | 14:03

Over ouwe koeien gesproken! Die 'oorvijg' van Marcouch is zeker maanden geleden al uitgezonden op AT5.

Utopiad | 18-10-08 | 14:00

@Auke, 13:55. Goed zo. Geef 'em een oorvijg, die luilebol. Steunvorst. Regent in parasietenland.

Chili Palmer | 18-10-08 | 14:00

Dat heet in reclamejargon de juiste boodschap voor de juiste doelgroep.

Auke | 18-10-08 | 13:56

Schoorsteenveger | 18-10-08 | 13:35
bij schizofrenie ervaar je de werkelijkheid wel als normaal. maar dat normaal is niet normale wekelijkheid.
bij meervoudige persoonlijkheid wordt een aantal gescheiden levens doorleefd, compleet met karakter, gedrag, geheugen en ervaringen. sommige delen communiseren. andere niet.

klompenmeissie | 18-10-08 | 13:56

Marcouch for mayer AMS!

Manonvriendelijk | 18-10-08 | 13:55

@Bijstandskoning | 18-10-08 | 13:34
Volgens mij hebben Friese boeren het ook niet zo op buitenlands allochtoon tuig, dat uit de staatsruif vreet.

Auke | 18-10-08 | 13:55

Dat frament komt uit de comments van geenstijl dagen voor P&W.

Wordt het niet eens tijd jullie eigen comments goed door te lezen en op de links klikken.

solidstate | 18-10-08 | 13:55

Bernhard Bang | 18-10-08 | 13:36
Het programma van de PvdA begint een beetje te rammelen. Tegelijk hard aanpakken en knuffelen, dat gaat niet samen en leidt tot inconsequenties in de redeneringen. Die enkelen zijn lid van de groep maar tegelijkertijd géén lid van de groep, dat is wat hij zegt.

Schoorsteenveger | 18-10-08 | 13:53

Zo zie je maar weer dat een hoog IQ geen garantie geeft op "behoorlijk"zijn.

succesvol | 18-10-08 | 13:52

Multikuli | 18-10-08 | 13:02
mijn vriendin heeft een ventje van 5 in haar klas dat voortdurend roept: ik maak je dood, je gaat dood, das heel normaal in die kringen

ethan_joy | 18-10-08 | 13:50

Chili Palmer | 18-10-08 | 13:40
Nee, afgekeurd. Zat nog met een mop in mijn hoofd over schizofrenie en twee paspoorten, maar die kan óók al niet.

Schoorsteenveger | 18-10-08 | 13:50

@Schoorsteenvegert

Mop gaat niet door dus?

Chili Palmer | 18-10-08 | 13:40

@Schoorsteenveger 13:35 Danke schön. Brouhahahahaha let U ook even op ?

Rammstein | 18-10-08 | 13:40

@Steunvorst
Lijkt u op Spekman, en face?

Chili Palmer | 18-10-08 | 13:38

OK, de Spekman zegt twee dingen:
1] het is een klein groepje die het voor de hele Marokkaanse gemeenschap verpest, en
2] we moeten ze van hun status beroven.
Dan heb ik vragen:
a] hoe kan het voor een hele gemeenschap verpest worden, als iedereen weet dat het een klein groepje is, en
b] wie verleent hen dan die status?
Conclusie: de Spekman denkt peop...
* de zelfdestructie van 'links' met lede ogen aanziet *

Bernhard Bang | 18-10-08 | 13:36

Samsom ziet ze zoals gewoonlijk weer is vliegen...

Dauthi | 18-10-08 | 13:35

Zeddegeizot | 18-10-08 | 13:19
Samson geconfronteerd met het beperkte waarheidsgehalte van Inconvenient Truth antwoordde grijnsend: alles wat we aan het milieu doen is winst.
Het doel heiligt blijkbaar de middelen. Wanneer hij honger heeft belt hij zijn vrouw, schat, kom je naar huis de kinderen zijn verongelukt.

magirus | 18-10-08 | 13:35

Chili Palmer | 18-10-08 | 13:29
Volgens mij is schizofrenie iets heel anders dan multiple personality.
"People seem to most often confuse someone who is suffering from schizophrenia with someone who has dissociative identity disorder. While both are chronic, serious mental health concerns, the differences between these two disorders are stark. People with schizophrenia hear or see things that aren’t there and believe things that aren’t true, often tied into a complex, irrational belief system. They do not have multiple identities or personalities. People with DID do not have delusion beliefs, outside of their multiple personalities or identities. The only voices they hear or talk to are these identities."
psychcentral.com/lib/2006/the-differen...

Schoorsteenveger | 18-10-08 | 13:35

O ik dacht dat kleine pikkie gaat me een trap krijgen, maar hij wordt gewoon lief weggestuurd!? Bij mij in de straat krijg je een Friese doorloper in je reet gejast, als je een boer ook maar verkeerd aankijkt.

Bijstandskoning | 18-10-08 | 13:34

@Shalome
Nog even dit:
De derdegeneratieman komt thuis van spreekuur, en staat zijn brandend-nieuwsgierige echtgenoot te woord; "Lieve man", zo vraagt ze, "Wat zei de dokter?"
"Welnu", antwoordt hij, "de dokter zegt dat ik schizofreen ben, maar daar geloven wij niet in."

Chili Palmer | 18-10-08 | 13:29

Hé Diederik, heb je al kaartjes voor de winter efteling ? Daar heb je een bos met de mooiste verhalen en sprookjes. ( Dit bos werd mede mogelijk gemaakt door de PVDA )

Tietus Tietenbek | 18-10-08 | 13:25

Chili Palmer | 18-10-08 | 12:57
"Zij vertrouwen op de innemendheid van jonge missionarissen."
De oude garde stuurt de kindertjes het mijnenveld in en kijkt op veilige afstand waar het ontpoft om vervolgens gerichter de volgende lichting af te te sturen. Als ze denken te weten dat de tocht veilig is komen ze zelf in beweging en gaan ze tot de aanval over.
Het is zaak nauwlettend te volgen hoe de meewarigen het kanonnenvlees inzetten, natuurlijk, maar ik betwijfel of zehet spel geheel in de hand hebben. Dat ze een Agema nog met gemak aankunnen, tsja, dat ligt meer aan Agema vrees ik.

Schoorsteenveger | 18-10-08 | 13:23

@Brouhaha 13:16 Zelf gebreid dus, ok.

Rammstein | 18-10-08 | 13:22

Dus als je ze een oorvijg geeft gaan ze weg?
Effe proberen.
BRB

en teruggerot | 18-10-08 | 13:22

Ook Diederick heeft recht op zijn Gert.
Nee, wacht. We binden Samsom een spijkerschortje veur, geven Spekman een (uit de)klauwhamer: Ziedaer, Tooltime met Toffe Rooien.
Klussend Kaekelen Over Hedendaegse Dingetjes.

Chili Palmer | 18-10-08 | 13:20

Samson moet beroepsmatig liegen over de feiten om zijn standpunten hard te maken. Anders kan je nooit een verbod op kernenergie verdedigen, of mensen bang maken met aardopwarming.

Zeddegeizot | 18-10-08 | 13:19

@Rammstein | 18-10-08 | 13:01
Mijn kennis is gebaseerd op de al tienduizenden jaren bekende feiten rondom de gevolgen van inteelt. Deze kennis is er de oorzaak van dat in normale samenlevingen huwelijken tussen neven en nichten, broers en zussen en vaders en dochters als onwenselijk worden gezien omdat dit tot niet veel goeds leidt. Verder is bekend dat zware inteelt het vermogen tot banjo-spelen niet schijnt aan te tasten....
.
www.youtube.com/watch?v=RyKvD-4IxOY

Brouhaha | 18-10-08 | 13:16

in noordafrika is abortus een normale vorm van geboortebeperking. het abortusgetal ligt vele malen hoger dan het geboortegetal. -er zijn daar wel onofficieel-voor-de-burger cijfers over.
als na de geboorte een afwijking wordt geconstateerd is het nog heel gebruikelijk om het kind dan niet te voeden. deze beslissing wordt meestal zonder medeweten van de moeder genomen.

klompenmeissie | 18-10-08 | 13:15

@ Brouhaha
Wat ben ik dat met je eens. Er wordt nu veel werk gemaakt van dat vermeende 'marginale, minieme, speldenprikkleine groepje'. Dat hebben ze dan leuk uitgedokterd.
Want er zijn nog altijd de psychisch gestoorde, inteeltige, werkweigerende, profiterende, radicale, extremistische, misogyne, homofobe, ongeschoolde, mensenhandelende, Holland-afzwerende en analfabete Marokkanen - plus de criminele Marokkanen die je niet op straat vindt. En dan heb ik het nog niet eens over de positief gediscrimineerde subsidievretende 'functionarissen' die gewoon geen ruk uitvoeren en mooi weer spelen van hun salaris of uitkering in Marokko or wherever.
Wat nou 3%. En maar bleren dat die 97% van superieure klasse zijn en een heuse aanwinst voor Nederland. My pretty ass.

Shalome | 18-10-08 | 13:14

@Brouhaha | 18-10-08 | 12:58
Het handige van die cultuur is dat je gewoon kan ontkennen en dan is het niet waar.
Achmed:
"Nee joh ik ben niet schizofreen"
"En ik ook niet"
"Nee zij zijn net zo min schizofreen als ik, en ik ben Dokter, dus ik kan het weten".
Papa:
"Dan is het goed, we wilden je al bijna uit de familie schoppen en bespugen als we je ooit nog zouden zien".

Framoes | 18-10-08 | 13:14

Een typische PvdA slappeling, die Samsom.

MarV | 18-10-08 | 13:11

@Chili Palmer | 18-10-08 | 13:02
Neen, waarde Palmer, het is geen onomatopee hoewel het woord zulks doet vermoeden. Brouhaha is afkomstig ui den Engelschen taal en betekent oproer, onrust, enz.
.
www.answers.com/topic/brouhaha

Brouhaha | 18-10-08 | 13:10

volgens de geleerde meneer van dit fragment is de tweede generatie mannen niet in staat levenservaringen te verwerken. nl.youtube.com/watch?v=ohvAndtcXiw
bepaalde drugs veroorzaken een stilstand in ontwikkeling van de hersenen. dit treft vooral het probleemoplossend vermogen. verstandelijk blijft men op de leeftijd van eerste gebruik middelen. maw problemen attaqueert men op kinderlijk denkniveau.

klompenmeissie | 18-10-08 | 13:10

en lutsert...

BarneyBoner | 18-10-08 | 13:07

Harminius | 18-10-08 | 12:50
hiero gaan ze uit van 7x zo veel schizo bij marocs
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/10/...
schizofrenie heeft verschillende oorzaken. inteelt kan een factor zijn --overigens ook de heer aboutaleb is mijn zijn nicht getrouwd, aanleg, niet in staat zijn levenservaringen te verwerken en voeding (gebrek aan bepaalde aminozuren, komt voor bij vegetariërs)

klompenmeissie | 18-10-08 | 13:04

Waarde Brouhaha, de nieuwsgierigheid wint ten enenmale van de bescheidenheid: Is uw schuilnaam een zuivere onomatopee?

Chili Palmer | 18-10-08 | 13:02

Zo'n klein ventje al zo verpest. Best eng.

Multikuli | 18-10-08 | 13:02

@Brouhaha 12:58 Heeft U kennis van "psychische afwijkingen" of is het een zelfgebreide conclusie ?

Rammstein | 18-10-08 | 13:01

@fuckje | 18-10-08 | 12:55
Ja, en ik ben als belastingbetaler graag bereid mee te helpen de kosten van de one-way-tickets te dragen. Opgeruimd staat immers netjes.

Brouhaha | 18-10-08 | 13:01

Bigi Bana Boy | 18-10-08 | 12:35
Mijn 11:52.
Dus met het uitslaan van de juiste taal ben je geschikt als burgemeester van de tweede stad van NL? Vind je niet dat die taal ook ondersteund zou moeten worden door acties, terwijl Abu juist het tegenovergestelde doet van wat hij zegt (harde aanpak prediken, maar wel zorgen dat men 13 weken op vakantie kan met behoud van uitkering).
Als de juiste taal voldoende is, zouden we sjaakdelinksesul MP moeten maken en CoJoNes minister van Financiën.

spanarchist | 18-10-08 | 13:00

@Rammstein |12:57
Jij begrijpt het, maar dat wisten ik en mezelf al ;-)

fuckje | 18-10-08 | 13:00

Ik had ook al zitten zoeken op joetjoep en kwam ook alleen dit fragment tegen waarin een klein jochie een weinig vaderlijk wordt toegesproken met een aansporend duwtje tegen het achterhoofd. "Hop, ga spelen."

Neon | 18-10-08 | 12:59

@Schoorsteenveger | 18-10-08 | 12:53
Nou, het is al eeuwenlang bekend dat inteelt leidt tot allerlei psychische afwijkingen, zoals agressief en crimineel gedrag. Zie ook de link die zak_arme_turf om 12:52 postte. Fijne cultuur trouwens, die Marokkaanse, die alles wat niet "normaal" is buitensluit en opbergt.

Brouhaha | 18-10-08 | 12:58

@Onderbuik. Ik heb hetzelfde. Met dieren dan. Ik vertrouw die Spekman gewoon voor geen meter, noem het maar instinct. Zoogdieren met een allesomvattende ideologie zijn het wantrouwen waard.

knutsel | 18-10-08 | 12:58

@fuckje 12:55 En dan meteen kiezen voor één paspoort, want twee paspoorten schept bij een schizofreen alleen maar verwarring.

Rammstein | 18-10-08 | 12:57

Schoorsteenveger;
Juist gezien. Maar een antwoord op de vraag vind u bijvoorbeeld in de lichaamshouding van de heren Cohen en Vermeend, reagerend op de opgewekte Fleur Agema bij Pauw en Witteman. De meewarigheid bolde uit hun oogkassen; hun dedain trok een scherm op en torpedeerde elk beginnetje van wat de jonge Agema wilde starten als fatsoenlijke discussie.
Het zelfvertrouwen van de PvdA is ongekend: peilingtechnisch zo onverwacht dat zelfs Ellian van Elsevier even staat te koekeloeren, aleer de analyse te hervinden.
Zij vertrouwen op de innemendheid van jonge missionarissen, als Samsom, die inderdaad (ad hoc) wat krom is recht doen.
Wij hoeven Kay van der Linden niet te bellen voor een juiste qualificatie van deze strategie der dwazen.

Chili Palmer | 18-10-08 | 12:57

Schizofrenie dient zo snel mogelijk worden aangepakt, en wel in het land van herkomst, met steun en aanwezigheid van alles wat maar familie is.
Daar dan blijven voorkomt herhling.

fuckje | 18-10-08 | 12:55

Brouhaha | 18-10-08 | 12:47
Ik twijfel er ten zeerste aan of jouw theorie plausibeler is. Wat me wel opviel was, dat schizofrenie als zondanig binnen de gemeenschap niet als zodanig wordt herkend en erkend. Als je Marokkaan bent én schizofreen, nou dan word je in elk geval door je eigen mensen buitengesloten, dat is duidelijk.

Schoorsteenveger | 18-10-08 | 12:53

lieve Pritt,

Wellicht meld ik het ten overvloede maar als je geen nieuws hebt of een nieuwswaardig stukje kunt neerpennen doe het dan niet. Ik begin een beetje flauw te worden van het gestigmatiseer, zo langszamerhand begint gs te lijken op Geert Wilders. Holle retoriek sta ik niet op te wachten. Best leuk om een keer finnen af te branden, van jole, groenteman etc., maar langsamerhand begint gs wel heel erg eenheidsworst te worden en valt gs in de zelfde kuil als "de oude media". Btw, ook van het constante getrap naar kranten word ik een beetje flauw. 1 keer is leuk, 2e keer kan leuk zijn als het nieuwswaardig is maar vaker is internetvervuiling

neemjemoederindemali | 18-10-08 | 12:53

@knutsel | 18-10-08 | 12:29
zeker, daar heb jij weer gelijk in. Ik ben eigenlijk ook meer een dierenvriend, dan een mensenvriend, althans dieren zijn veel doorgrondelijker dan mensen vind ik.
Maar los hiervan, Spekman viel me niet tegen, ben benieuwd hoe hij zich profileerd de komende tijd.

Onderbuik | 18-10-08 | 12:52

weg met dat tuig
kudtfinnen

Autochtoon | 18-10-08 | 12:52

Marokkaanse mannen hebben vier tot zes keer zo veel kans om schizofrenie te ontwikkelen als Nederlandse mannen.
Schizofrenie openbaart zich meestal tussen het 15de en 25ste levensjaar. Marokkaanse ouders denken bij de eerste signalen vaak dat hun kind "bezeten" of "gek" is.

Veel ouders sturen hun kind naar Marokko of zoeken in Nederland naar alternatieve hulpverlening.
Schizofrenie is een ernstige psychische aandoening die gepaard gaat met waanideeën, hallucinaties en een vertekend beeld van de werkelijkheid.
De meeste bewoners stellen zich vragen over de islam én over hun ziekte: "Ben ik schizofreen omdat God mij wil straffen?" Om zulke vragen te beantwoorden is er op iedere maandag een geestelijk verzorger aanwezig.
www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2008/...

Is der nog nieuws bij ???

Harminius | 18-10-08 | 12:50

Damn, hij steekt gewoon z'n vinger in de oog van dat kind!

..zapper | 18-10-08 | 12:49

Kijk hoe socialisme zich langzaam maar zeker omvormt tot nationaal socialisme, racisme/facisme. Eerst een paar decennia jezelf verklaren tot een soort ubermensch en geloven dat je de wereld kan verbeteren met subsidies, voorlichting en volksverhuizingen. En als dat niet lukt en het zit even tegen dan gaan we er op slaan, vernederen en alles wat iedereen doet registeren.

Slomo | 18-10-08 | 12:48

Ja, men was weer goed bezig bij Pauwel en Wauwel, gisteravond. En o, o, o, wat putte Spruitjestrui Spekman zich uit in het benadrukken dat het welzijn van het overgrote deel der Marocs, die zoals wij allen weten ontwikkeld, beschaafd, intelligent en niet ingeteeld zijn, hem aan het hart ging. Het gaat immers om het minieme percentage (moet ergens rond de 0,0001% liggen als je de linkse propaganda zo hoort) etterbakkies dat de boel verziekt.
.
Nou, om de hele zaak maar weer eens wat meer realiteitswaarde te geven: van alle mannelijke jonge Marocs is 90% procent crimineel, de rest is door eeuwenlange toepassing van het neef-en-nicht-vrijt-licht-principe zwaar ingeteelt en door de zegeningen van de Islam diep achterlijk. Maar dat mogen we natuurlijk niet zeggen, in deze links-fascistische dictatuur.
.
Gisteren nog zo'n gotspe in een of ander staatsgesoepsidieerd propaganda-programma, over schizofrene Marocs. Schizofrenie komt onder Marocs 6x zoveel voor als normaal. Dat komt, volgens het programma, doordat Marocs zich buitengesloten zouden voelen. Yeah, right. Hoe kan dat nou, ze wonen allemaal bij elkaar in dezelfde wijken! Ik houd het maat op de bovengenoemde inteelt-theorie, dat is stukken plausibeler.

Brouhaha | 18-10-08 | 12:47

omg het moet niet gekker worden dit is toch niet normaal meer hoe die jongen word aangepakt ?

Snorkelkip | 18-10-08 | 12:47

Delphin, dat mag alleen figuurlijk hier.

Chili Palmer | 18-10-08 | 12:45

Chili Palmer | 18-10-08 | 12:37
Vertel mij maar eens hoe de PvdA dit klusje gaat klaren. Hoe de PvdA een harde opstelling gaat verenigen met het knuffelen. Ik zie vooralsnog niet méér dan een reactief gedrag, een zich ad hoc aanpassen aan een discussie die definitief verschuift.

Schoorsteenveger | 18-10-08 | 12:44

@Big Bana Boy 12:35 Je houdt nog wat opties open begrijp ik. Zodat je later aan je Imam kan laten zien dat jij niet fout was ?

Rammstein | 18-10-08 | 12:43

Wow man, wat een Hercules die Marcouch. Kan zo naar de K1

fokkinalien | 18-10-08 | 12:42

Bigi Bana Boy | 18-10-08 | 12:35

Dat is precies de bedoeling.

bottehond | 18-10-08 | 12:42

-weggejorist-

Delphin | 18-10-08 | 12:40

Samsom als Haarlemmerolie weer eens op pad gestuurd. Na de Wouter Bos-opleving in de peilingen, wil de PvdA méér. Zalvende spreker en schrander quiz-wondermensch doet prima werk verder, maar het oog wil ook wat. Met zo'n Spekman zijn het net de Desperate Housewives.

Chili Palmer | 18-10-08 | 12:37

Dat is nou de sociale controle die er normaal niet is. Dat jochie krijgt op zijn flikker (niet heel hard, maar het is duidelijk) omdat hij op straat idioot doet.
Wat is het trouwens met Marokkanen en camera's? Het begint dus blijkbaar al op jonge leeftijd.
Waar kan ik geld aanvragen voor onderzoek?
@bottehond | 18-10-08 | 11:30
Volgens mij vallen de dingen die Samsom en Spekman riepen onder populistisch geschreeuw. Tenminste, dat is als een rechtse partij dat soort dingen zegt, nu is het stevige taal.

Framoes | 18-10-08 | 12:36

bottehond | 18-10-08 | 12:03
Ik hou ze wel in de gaten hoor, neem dat maar van mij aan maar wil ze vooralsnog de kans geven. Tot nu toe komt er taal uit beiden die mij doorgaans wel aanspreekt.

Bigi Bana Boy | 18-10-08 | 12:35

@Zak. Dat heeft die cimp dan mooi voor op spekman.

knutsel | 18-10-08 | 12:34

knutsel | 18-10-08 | 12:29
Chimpanzees kunnen al prima de kluit belazeren, FYI. Inclusief heel herkenbaar potje stront grijnzen als ze zich betrapt weten.

zak_arme_turf | 18-10-08 | 12:31

ethan_joy | 18-10-08 | 11:53
Hoe vaak zie jij je neven, begravenissen en huwelijken uitgezonderd ?
Ik zelden tot nooit, laat staan dat ik verantwoordelijk gehouden wil worden voor wat ze in hun dagelijks leven doen (ik zou het niet eens weten). Ik geloof niet zo in die Sibbe leer.

Bigi Bana Boy | 18-10-08 | 12:30

@onderbuik. Een aap is ook eerlijk, simpelweg omdat hij niet anders kan.

knutsel | 18-10-08 | 12:29

braadlap | 18-10-08 | 12:18
Dat vroeg ik me eerlijk gezegd ook al af, hij lijkt wel iets te herhalen wat-ie alleen maar van horen zeggen heeft, inclusief de foutieve capuchon-omhoog beweging, die in het filmpje helemaal niet voorkomt. Te lui om je bronnen te checken, heet dat.

zak_arme_turf | 18-10-08 | 12:28

Hersenletsel is sowieso onmogelijk, als je begrijpt wat ik bedoel.

Dr.Zeldenrust | 18-10-08 | 12:24

de honden blaffen... | 18-10-08 | 12:21http://www.depers.nl/binnenland/182276/Helft-vacatures-politie-voor-vrouw-of-allochtoon.htmlhttp://www.inoverheid.nl/artikel/nieuws/1603033/gezocht-allochtone-of-vrouwelijke-burgemeesters.html

de honden blaffen... | 18-10-08 | 12:23

@bottehond | 18-10-08 | 12:13
ja dat fragment herinner ik mij ook nog heel goed, er was toen ook niemand van de aanwezigen die dit vreemd vond, blijkbaar is niet iedereen gelijkwaardig.
(eigenlijk had pvv die man gewoon aan moeten klagen, of desnoods doen ze het alsnog).
.
Die Sppekman, vond ik gister (heb niet alles gezien), niet eens zo slecht, hij maakt zelfs een eerlijke indruk en dat is al heel wat tegenwoordig...

Onderbuik | 18-10-08 | 12:23

GS zelf wordt zo langzamerhand 1 grote HOAX. Wat een gejank over de definitie van het woord oorvijg. Wees blij dat Diederik voor het eerst in zijn leven iets zinnigs zegt op de buis.

salonrealist | 18-10-08 | 12:22

bottehond | 18-10-08 | 11:37

(Om even het horrorscenario compleet te maken)

Hebben we daar niet de gedroomde kandidaat voor het ambt van hoofdcommissaris van politie in Rotterdam?
www.inoverheid.nl/artikel/nieuws/16030...

de honden blaffen... | 18-10-08 | 12:21

Had die samson het filmpje uberhaupt wel gezien?

braadlap | 18-10-08 | 12:18

Goed nieuws:
Het knaapje is na drie zware dagen op de IC overgebracht naar de verpleegafdeling.
Het is alleen de vraag of hij geen blijvende hersenletsel over heeft gehouden.

H.A. Ram | 18-10-08 | 12:14

Lucifer | 18-10-08 | 12:06

En ex hoofdcommissaris Joop van Riesen die Wilders wilde "mollen"

bottehond | 18-10-08 | 12:13

Typisch die Spekman, dat we "wit, zwart alles door elkaar heen elkaars gedrag op straat moeten beoordelen en proberen te beinvloeden". Hij heeft het echt compleet niet begrepen. Beoordelen doen we altijd, maar beinvloeden is meer iets voor totalitaire staten met een socialistisch of islamitisch regime. We hebben hier individuele vrijheid waarbij je zelf verantwoordelijk bent voor je gedrag en het het opvoeden van je kinderen is een nog grotere verantwoordelijkheid. Waarom denk je dat er zoveel op internet gescholden wordt met spierballentaal in de trant van "ik zou hem een klap hebben verkocht"? Omdat we dat op straat niet doen achterlijke lutser. Het is juist niet de bedoeling dat we elkaars kinderen moeten corrigeren, de gemiddelde Nederlander roept dan namelijk gelijk waar je je mee bemoeit. Die rotkinderen waar zoveel om te doen is zijn niet onze verantwoordelijkheid, noch die van de overheid. Het zijn de ouders die in gebreke blijven bij de opvoeding, daar ga ik me niet mee bemoeien. Ik geef kinderen op straat dus geen oorvijg, dat is tegen mijn principes en boevendien kijk ik wel uit. Ik ben niet levensmoe, ik beoordeel en veroordeel alleen maar.

knutsel | 18-10-08 | 12:12

P&W is zowiezo niet om aan te zien, als er al gasten zitten met een normaal verhaal worden er 5 linksche poppetjes incl P&W zelf tegenover opgesteld om in te hakken op die arme drommel. Die ene keer ging het mis met Vogelaar, Kelder en die schrijvende slet en toen was het meteen wereldnieuws.

Lucifer | 18-10-08 | 12:06

spanarchist | 18-10-08 | 11:57
Ze gaan ongetwijfeld zetels terughalen, maar het gaat steeds meer moeite kosten.
Dan heb je ook nog de Christenen die op de loer liggen en hun toonzetting afstemmen op wat er gebeurt.

Schoorsteenveger | 18-10-08 | 12:05

@René from the Café | 18-10-08 | 10:38
Dank u!

Cunnilingus | 18-10-08 | 12:04

Bigi Bana Boy | 18-10-08 | 11:43
als het waar is dat de familie van deze neef de bezittingen van aboutaleb in marokko beheert, dan zal de nieuwvoorgedragen burgemeester van rotterdam met het opgeven van zijn marocpaspoort zeggenschap/eigendomsrechten kwijtraken. zonder marocpaspoort liggen eigendomsrechten anders dan met.

klompenmeissie | 18-10-08 | 12:03

"We geloven je niet meer."

@ Pritt: dat je die linkse huilbui ooit geloofd hebt. Die Samson kan dan wel een geboren Fries zijn, maar dat betekent niet dat hij eerlijk is...

stuyterkuycken | 18-10-08 | 12:03

Bigi Bana Boy | 18-10-08 | 11:43

Tsjek, vooralsnog zijn beiden op het schild gehesen als antwoord op Wilders.
Niet slecht qua resultaat. Ik noem Abu een islamist light. Zo één die speelt met vuur.
Anderzijds steunt hij zijn vriend Marcouch wel in diens ideeen die regelrecht aan de doctrine van Tariq Ramadan zijn ontleend. Daar staat hij dus positief tegenover.
Marcouch is een onversneden moslimbroeder.
Weinig invloed? Think again.

www.parool.nl/parool/nl/224/Binnenland...

bottehond | 18-10-08 | 12:03

bottehond | 18-10-08 | 11:49
Het klinkt een stuk holler dan een tijd geleden. Ze hebben terrein verloren en meer moeite om de juiste toon te vinden. Ik zag die Ali B. gisteren behoorlijk uit zijn rol vallen. Als dat een signaal is voor hoe de moslimgemeenschap reageert op deze 'gecoórdineerde desinformatie', dan vrees ik toch dat die minder effectief zal gaan zijn dan de PvdA zou wensen. De moslim is inmiddels gewend aan de vrijheid, verzorging en bescherming die hem geboden wordt, en gaat die niet zomaar afgeven. Dat gaat fricties geven.

Schoorsteenveger | 18-10-08 | 12:02

ethan_joy | 18-10-08 | 11:55
Tsja..

sjaakdeslinksesul | 18-10-08 | 12:01

@ bottehond | 18-10-08 | 11:49
Na 4 minuten kreeg ik spontaan diarree.
Als die slappe, laffe, eromheenpratende, niets-zeggende fake-mocro mijn burgemeester moet worden...

el mero mero | 18-10-08 | 11:59

Schoorsteenveger | 18-10-08 | 11:41
Nog niet zo lang geleden stond de pvda op 60 zetels in de peilingen, 40% van de bevolking. Een boel mensen willen graag pvda stemmen maar het werd hun door opeenvolgende pvda-prominenten bijna onmogelijk gemaakt.
Maar gelukkig kunnen ze nu in de VK weer lezen en op de PO weer horen hoe geweldig de pvda bezig is, en aangezien de wil er is om op de pvda, tenslotte toch "de enige fatsoenlijke linkse partij" te stemmen zien ze hun favoriete keuze weer bevestigd.
Het collectieve geheugen is nooit erg sterk gebleken en onderschat bovendien de domheid van het volk niet.

spanarchist | 18-10-08 | 11:57

ingrijpen in de gezinssituatie, normen en waarden afdwingen

sjaakdeslinksesul | 18-10-08 | 11:45
op je wenken bedient:http://www.nrc.nl/nieuwsthema/privacy/article1992979.ece/Je_hebt_een_jaar_borstvoeding_gehad%2C_begrijp_ik

ethan_joy | 18-10-08 | 11:55

Diederik Samsom is zeker door veganistische flower power hippies opgevoed, want DAT was zeker geen oorvijg. Dat, of hij is gemaakt van suiker.

verpauperaar | 18-10-08 | 11:55

RESPECT jongen! Onvoorstelbaar hoe die rechtse-reli's ons land zo in de greep houden.

Onderduiker | 18-10-08 | 11:53

Bigi Bana Boy | 18-10-08 | 11:43
Wat nou als blijkt dat zn neef betrokken was bij het terroristen netwerk van samir A die onder andere verantwoordelijk is voor de moord op Theo van Gogh?http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/Afvallige-Aboutaleb-bedreigd-door-terreurneef.htm

ethan_joy | 18-10-08 | 11:53

Die Marmouch slaat zijn vrouw harder.

Lucifer | 18-10-08 | 11:53

Marcouch is de nieuwe Bruce Lee, de reincarnatie!

zebikboss | 18-10-08 | 11:52

Bigi Bana Boy | 18-10-08 | 11:43
Wat heeft Abu dan precies zo goed gedaan? Is A´dam dankzij hem dan werkelijk het paradijs geworden en niet een stad waar men het toerisme wegjaagt door de wallen en meerdere musea tegelijk te verbouwen, een stad waar het aantal ambtenaren, hulpverleners en wat dies meer zij ver boven het landelijk gemiddelde ligt?
Persoonlijk verantwoordelijk voor het gooien van honderden miljoenen in een bodemloze integratieput en ook als staatssecretaris onzichtbaar.
Waar komt die bewondering toch vandaan?

spanarchist | 18-10-08 | 11:52

Gehoorbeschadiging, die luistert nooit nergens meer naar, allemaal de schuld van Marcouch!

gentle giant | 18-10-08 | 11:51

Dat klere jong oefent vast voor later, of het is al een crimineel, en Diederik is, geen uitzondering, op het fundamentalistische, uiteraard beterwetende, linkse bolwerk, begripvolle draaiers!

sterretje | 18-10-08 | 11:49

spanarchist | 18-10-08 | 11:38

Abu was kortgeleden nog bij Pauw en Pauw. Daar zeverde hij over Wilders en hoe die zogezegd geen oplossingen bood. Op de vraag wat dan volgens Abu wél de juiste aanpak was stamelde hij: .... "euh... euh.... hard aanspreken".

En dit is wat de man van de harde hand (kuch) zegt over Wilders... " hij kaapt de actualiteit rondom bepaalde incidenten en maakt er een pompeus vraagstuk van in de TK". Abu.... hoeveel "incidenten" maken eigenlijk een patroon?

Enfin: kijkt U zelf naar deze lispelende leugenaar. Het leugenoffensief van Abu, Wim Cornelis, Marcouch, Samsom en Spekman is ook geen incident, maar een gecoordineerd desinformatie offensief.

pauwenwitteman.vara.nl/Archief-detail....

bottehond | 18-10-08 | 11:49

bottehond | 18-10-08 | 11:30
Oh, maar dat willen ze ook wel: hard optreden, ingrijpen in de gezinssituatie, normen en waarden afdwingen (wat nooit lukt), heropvoeden en ga zo maar door. Past prima binnen de paternalistische verheffingsideologie, en door de scherpe kantjes van de problematiek af te halen voorkom je dat de kern besproken moet worden: is multiculturalisme/diversiteit nu wel of niet goed en in welke situaties; is scheiding van kerk en staat nodig om de Islam een plek te geven in onze maatschappij? Het zijn vooral omtrekkende bewegingen om deze vragen niet te hoeven beantwoorden.

sjaakdeslinksesul | 18-10-08 | 11:45

bottehond | 18-10-08 | 11:30
Kameraad Botte, dat ik twijfel over personen die jij keihard afserveert is oud nieuws maar denk je niet dat Abou en Marcouch dermate onder het vergrootglas leven dat ze nauwelijks de ruimte zullen hebben om hun vermeende islamitische dubbelagenda uit te kunnen voeren ? Zoals bekend mag zijn ben ik geneigd met name Abou het voordeel van de twijfel te gunnen omdat wat de man tot nu toe heeft laten zien op zich mijn instemming doorgaans wel heeft. Natuurlijk is het een min of meer gelovige moslim maar denk je niet dat hij daar konkreet helemaal niets mee zal kunnen ?

Bigi Bana Boy | 18-10-08 | 11:43

Ik ben werkelijk waar verbijstert door dit soort kindermishandeling, midden in een winkelcentrum. Dit kan niet mogelijk zijn in Nederland.
PS: Jongetje maakt eigen capuchon om niet herkenbaar in beeld te komen, rara, wat wordt hij later.

Kartoffels | 18-10-08 | 11:42

R)evolutie | 18-10-08 | 11:03 en van dal
homosexualiteit is in noordafrika een onuitgesproken middle-name.
deze variëteit is zo normaal, gepraktiseerd en geaksepteerd dat het een bedreiging is als het benoemd wordt. zolang er niet over gesproken wordt kan het individu zijn gang gaan. pas als er geruchten ofzo zijn, wordt het een schande en zijn er repercussies.
omdat in de koran het huwlijk/nakomelingen als norm gesteld wordt, zal vrijwel iedere moslim huwen en de huwlijkse plichten vervullen. daar komt nog bij dat een huwlijk over het algemeen gesloten wordt op grond van: bezit in stand houden/verkrijgen/verbeteren en kinderen krijgen. met deze dekmantel bestaat homosexualteit voor de buitenwereld sowieso dus niet.

nl.youtube.com/watch?v=_dUf6IPLCFM&...

klompenmeissie | 18-10-08 | 11:42

Hoera! geenstijl is ok! Ik dacht eerst dat ze meededen aan de klimaathoax.

koreapassie | 18-10-08 | 11:42

SCHANDE !
Ahmed Marcouch heeft deze kleine rifmakaak voor het leven getekend, hier moet een schadevergoeding komen om alle toekomstige kosten af te dekken, de kleine rakker z'n status is voorgoed ge-trashed en zal dus nooit een succesvol loverboy of scooterdief kunnen worden, heauguit kan hij nu iets constructiefs voor de samenleving gaan doen. [/verontwaardigde weldenkerTs modus]

D'Rik Somsam is een ultra domme nep wetenschapper, welke de maatschappij al miljarden schade heeft opgeleverd middels zijn infada tegen kernenergie, een schop onder z'n hol zou niet misstaan.

woefdrammer | 18-10-08 | 11:42

spanarchist | 18-10-08 | 11:38
Ik vraag me af of het spelletje nog steeds zo simpel gespeeld kan worden en of we hier met z'n allen weer in gaan trappen. De PvdA moets teeds harder gaan zwalken om al die potentiële kiezers aan zich te kunnen binden.

Schoorsteenveger | 18-10-08 | 11:41

@ bello | 18-10-08 | 11:10
Ik moet het nog zien dat bij criminele/niet ingeburgerde allochtonen het NL paspoort wordt ingenomen, en dat ze als ongewenst persoon kunnen vertrekken naar land van herkomst, en zeker het bij het tuig dat hier geboren is.

Spaansche Griep | 18-10-08 | 11:41

Jezus Gristus wat een lichamelijk geweld. Ik denk dat dit rotjoch nog nooit zo hard geslagen is, en er wordt heel veel geslagen in heel veel Marokkaanse gezinnen. Daar is dit een liefkozende aai bij vergeleken.

groups.google.nl/group/nl.sport.varen/...

´´Nou lijken stenen me nogal inert, en de protesten tegen de door jou bedoelde
dumpingen gingen dus over zaken die het milieu en de natuur echt schade
berokkenen. Dat lijkt me bij deze stenen dus absoluut niet het geval. Zoals
gezegd zaken als die van de Brent Spar die uiteindelijk bleken te berusten
op slecht onderzoek van Green Peace, zoals door hun
.
toenmalige spooksman Diederik Samson
.
ook ruiterlijk werd toegegeven en het boetekleed ook
overduidelijk werd aangetrokken, maar wel met dezelfde reden worden
bestreden.´´
.
Ook toen loog Diederik Samson al dat het gedrukt staat.

Ella | 18-10-08 | 11:41

Aha, de reeds tientallen jaren oude VVD-aanpak - Dat moet Diederik er natuurlijk wel ff bij vertellen ...

colonnecinco | 18-10-08 | 11:41

bottehond | 18-10-08 | 11:30
Lijkt op paniekvoetbal, of op z'n minst chaotisch spel.

Schoorsteenveger | 18-10-08 | 11:38

Ik vraag me af hoe je een plein zodanig kan inrichten dat iedereen op dat plein zich normaal gedraagt. Ik vraag me ook af wat Marcouch onder 'normaal' verstaat.

tipo | 18-10-08 | 11:38

bottehond | 18-10-08 | 11:30
Een simpel politiek spelletje, Wilders kreeg te veel stemmen omdat hij dingen zegt die het volk aanspreekt. Dus nu mogen de pvda-ers en masse opeens hun verhaaltje houden op de PO en de msm. "Wij erkennen de problemen, wij dragen de enige juiste oplossing aan en wij zijn wél fatsoenlijk." En het schijnt te werken.
Vraag blijft uiteraard waarom ze de problemen nooit eerder erkend hebben, wat toch een motie van onvermogen is. Maar gelukkig is de pers in NL niet al te kritisch.

spanarchist | 18-10-08 | 11:38

Ik draag Marcouch voor als burgemeesterT van Rotterdam, die man heeft kloten!
Hij spreekt de taal en kent "de gebruiken".
Ik heb Opstelten of Cohen nooit dergelijke taal horen spreken, laat staan een oorvijg zien uitdelen.
@Marcouch
Kopje thee? koekje erbij?

necrosis | 18-10-08 | 11:38

Dat is nu typisch de pvda... harde woorden maar geen daden... en Samson is hoe dan ook een grote leugenaar. Ik zou zeggen... die hangen we apart :-)

Mr. Mouskovic | 18-10-08 | 11:35

Lijfstraffen zijn uit de tijd dat de Islam begon.
Mensen waren toen zo slecht voor rede vatbaar dat er voor die tijd een aantal kleinzielige maatregelen werden uitgeschreven.
Beter angst voor straf dan je karma te beladen door wetten te overtreden.
In de tijd deden wij ophangen, radbreken, in Frankrijk werden er toen mensen levend verbrand (Jeanne D'arc.) Vierendelen (met 4 wilde paarden een mens uiteen rijten.) ja, de verlichte koeltoer, dat waren wij en zij waren de achterlijken.

Einde van de Domheid | 18-10-08 | 11:35

Ligt het knaapje nog steeds in het ziekenhuis?

H.A. Ram | 18-10-08 | 11:34

-weggejorist-

pridsdivd | 18-10-08 | 11:32

@spanarchist | 18-10-08 | 11:22
Wouter heeft de creditcrisis toch prima opgelost? Je hoort er niks meer over.
*tralalalalala vingers in me oren*

tipo | 18-10-08 | 11:31

sjaakdeslinksesul | 18-10-08 | 11:16

Bovendien begrijpt die Spekman helemaal niets van groepsculturen. Als je die bontkraagjes gaat vernederen zal de rest van de groep het voor hen opnemen. Spekman heeft niets geleerd van de banlieux.
Wat me het meest verontrust is echter dat de PvdI bezig is met een imagocampagne om Burgers wéér zand in de ogen te strooien. Alsof de PvdI best harhandig op wil treden tegen de straatjihad. En de SStaatsmedia vinden het prachtig. Snap ik best, maar gezien het grote plaatje is het spelen met vuur.

bottehond | 18-10-08 | 11:30

mensen werden in de abu graib minder vernederd dan dat jochie nu, goede aanpak !

Der Frenk | 18-10-08 | 11:30

Mijn dochter moet stoederen en dan trouwen en kiendertjes krijg, mij dochter niet dansen doen.

H.A. Ram | 18-10-08 | 11:28

Dat kleine ventje zegt: "wegwezen met die camera"

Waarom mogen wij daar niet filmen? Gebeurt er iets in deze buurten wat het daglicht niet kan verdragen? En een 6-jarige bedenkt zoiets echt niet zelf, dat heeft iemand anders hem flink ingeprent?

Sebnalak | 18-10-08 | 11:27

*gaat naar de rustige appie, in de verwachting dat 0031 doet wat GS voorschrijft, allemaal naar de aldi*

van dal | 18-10-08 | 11:27

sjaakdeslinksesul | 18-10-08 | 11:03
Wat wel grappig was is hoe die Spekman het bloed onder de nagels van Ali haalde door alléén maar te vinden dat hij kon vragen om met 'u' te worden aangesproken. Ali ging bijna in de fout, zag er in ieder geval een stuk onvriendelijker uit dan we van hem gewend zijn.
Die Aysel Erbudak kwam overigens behoorlijk geïntegreerd over. Die moet maar burgemeester van een prachtstad worden. Hoeft maar één keer haar gezicht te laten zien in een prachtwijk, en al die bontkraagjes krijgen meteen een slappe. Maar dat terzijde. Heeft meer ballen dan al die Turkjes in die clip bij mekaar.
nl.wikipedia.org/wiki/Aysel_Erbudak

Schoorsteenveger | 18-10-08 | 11:24

Mythbuilding fail.

Zeddegeizot | 18-10-08 | 11:24

Dit komt toch nog niet eens in de buurt van een oorvijg, het lijkt meer een aai over zijn bolletje. Dat moet beter, harder. Zo van: FLANG!!! Zodat dat kleine kudtmarokje van zijn fietse afpleurt en met bebloede kop wegvlucht. En voortaan camera's mijdt als de pest.

Dr.Zeldenrust | 18-10-08 | 11:23

En dan ook nog dat de analfabeet Ali B zijn verontschuldigingen aanbood voor het "jaaai" en "jaaauw" tegen Balkenende, 2 jaar geleden, mijn goeie god, kun je dan niemand meer vertrouwen....

JumboXL | 18-10-08 | 11:23

Bos spoorde Aboutaleb aan te solliciteren?
Aboutaleb solliciteerde niet uit eigen beweging. Dat zeggen bronnen rond het kabinet tegen Trouw.

www.elsevier.nl/web/Nieuws/Politiek/Bo...

naardeklote | 18-10-08 | 11:22

tipo | 18-10-08 | 11:14
En daar hebben ze voor een groot deel gelijk in.
"Bos doet het geweldig", "Aboutaleb is een uiterst kundig en competent bestuurder", opmerkingen die je overal hoort en leest. Wat Bos dan precies zo geweldig heeft gedaan en waarom Aboutaleb competent zou zijn, wordt er nooit bij vermeld.
Het volk wordt graag voor de gek gehouden.

spanarchist | 18-10-08 | 11:22

Samson is natuurlijk een ijkel en hij gebruikt dit fragment om spierballentaal uit te slaan. Gaat helemaal nergens over. Idd, als je dit als witmensch doet, kun je het wel schudden. Dan heb je zo de hele buurt achter je aan. En schoppen ze je dood. Het feit dat dit mocro ongedierte al zo begint is al een teken aan de wand.

voegspijker | 18-10-08 | 11:21

el mero mero | 18-10-08 | 11:17 was op het allebe plein, na de dood van de doorgedraaide mocro. ik herinner me ook zoiets. dat was echt een puber die liep te klooien en die kreeg inderdaad een flinke mep.

van dal | 18-10-08 | 11:20

Kerby | 18-10-08 | 10:33

Dudette, noem jij dit spijkers op laag water? Oh....

**
CoJoNes | 18-10-08 | 10:23

Jammer. Dan heeft de @ Redactie ook niet gelezen dat de reaguurderTs twee zaken omtrent Abu vasygesteld hebben waar een dynamiet topic aan vast zit...

* klimaatschepper voor Pin executie
* paspoort marokko kan wél ingeleverd worden

Alles met feiten en materiaal ondersteund.

bottehond | 18-10-08 | 11:20

@ redactie
En er wel eerst een hele toppik aan spenderen, hè!

Count Ochnipov | 18-10-08 | 11:20

Ik heb destijds ook het fragment gezien waar Samson het over had en dit is 'm volgens mij niet. De interactie tussen het knulletje en Marcouch duurde langer dan hier wordt getoond.

el mero mero | 18-10-08 | 11:17

Kingeef1975 | 18-10-08 | 11:06
Daar ging volgens mij de hele discussie om, niet de vraag "doen marokkanen vaker wat verkeerd" *antwoord ja), maar "waarom alleen marokkaanse criminelen aan de schandpaal en antillianen, turken of nederlanders niet? " En spekman kwam niet verder dan "tatus afpakken... want in Zuilen blablabla.. en ik hou juist zo van marokkanen!" Je ziet gewoon dat het een en al spin is van al die PvdA'ers die eerst alles liepen te downplayen (spekman begon natuurlijk weer over discriminatie) en nu marokkanen willen vernederen.

sjaakdeslinksesul | 18-10-08 | 11:16

wat me dan altijd zo tegenstaat in deze 'stichting'aanpak is dat volledig niet gerekend wordt op enige bijdrage van de ouders of familie. want die zijn zo arm, of zo ongeletterd.
noord-afrika is nu 16 jaar mijn werkgebied en als er iets is wat alle ouders hier doen, is het wel achter hun kinderen aanzitten. straffen, schoolresultaten, werkjes.
kinderen doen hier voor de buren de boodschappen, lopen rond met blinde ooms, vegen voor een centje de haren bij de kapper.
als een kind kan voetballen of handballen, dan wordt hij op handen gedragen en zorgt de hele familie voor de uitrusting.
schooluitval is er eigenlijk niet, de groepscontrole is zowel vanuit school, familie als vrienden. vorige jaar is mij ter oren gekomen dat er een groep hashrokende jongens rechtstreeks richting kazerne is afgevoerd.
wat de noordafrikaan eigen is, is dat hij gemakzuchtig is. de uitzondering herken je, omdat die gewoon rijk zijn/worden. mensen die in staat zijn om hun geld te beheren en die van de alcohol afblijven, gaat het goed. zij emigreren niet naar europa.

klompenmeissie | 18-10-08 | 11:14

el Rifle | 18-10-08 | 11:12
Jongen, word politicus. In het huidige politieke klimaat heb je met dat soort oplossingen in no time 10 zetels. Grijp je kans.

Bigi Bana Boy | 18-10-08 | 11:14

Wouter Bos: "De overname van Fortis kost de belastingbetaler niets." Diederik Samson: "De kilometerheffingkastjes zijn gratis." en Vermeend: "Het windmolenpark is na 6 maanden winstgevend." zijn de grootste fantasten van het land. Zij denken dat alle Nederlanders debiel zijn.

tipo | 18-10-08 | 11:14

De PvdA is enerzijds bezig met een charme offensief door 'de straat' naar de mond te praten met als enige doel om de kiezer terug te winnen zonder werkelijk inhoudelijke veranderingen door te voeren. De benoeming van Aboetaleb als burgervader van Rotterdam is in dat licht gezien ook best interessant. Waarom?
Ten eerste: De PvdA hoopt met deze gewaagde benoeming dat Aboetaleb kan laten zien het multiculturele sprookje werkt en daarmee links vaster in het pluche drukt. Bovendien worden de linkschmenschen in dat geval bevestigd in de de idee dat zij moreel, intellectueel en ethisch superieur zijn én dat alles wat rechtser is dan Jan Peter Balkenende hele grote gevaarlijke en vooral oliedomme fascisten zijn.
Ten tweede: Er moest nog een rekening vereffend worden met de erfgenamen van Pim Fortuyn. De leefbaren lijden in de havenstad een smadelijke en vernederende nederlaag tegen de grootmeesters van de appeasementpolitiek.

Jeremia | 18-10-08 | 11:13

gewoon al dat tuig op de boot zetten... en dan midden op de oceaan de boot lek schieten. *problem solved*

el Rifle | 18-10-08 | 11:12

@CoJoNes | 18-10-08 | 10:23
+1

Hertogin v. Pauperen | 18-10-08 | 11:12

@Jan F. (de) | 18-10-08 | 10:50

Meedenken? Jaaa, dat hebben we 30 jaar lang gedaan en aanschouw het resultaat. Geld geven hebben we ook 30 jaar lang gedaan, en we worden net zo hard in het gezicht gespuugd. Opsluiten heeft wel resultaat trouwens: je haalt het probleem van de straat en sluit het op in een kamertje waar het geen rottigheid kan uithalen. Slaan mag ook: bij daadwerkelijke dreiging is zelfverdediging toegestaan. Terugsturen kan ook : er is namelijk bijna altijd sprake van een dubbel paspoort. Het NL paspoort is en blijft altijd eigendom van de staat en kan altijd worden ingenomen. Dus baai baai zwaai zwaai. Theedrinken is voorbij vrind.

bello | 18-10-08 | 11:10

@sjaakdeslinksesul | 18-10-08 | 11:03

"Wat ik in mijn buurt Zuilen en kanaleneiland meemaak".

En dat 100x herhalen. Wat gewaagd was dat hij al wel onderscheid naar herkomst begon te maken. Alleen marokkaantjes moesten vernederd worden, dat eergevoel zit meer in hun cultuur aldus Spekman. Klinkt als Janmaat moet ik zeggen. PvdA glijdt af.

Kingeef1975 | 18-10-08 | 11:06

Als Samsom zich enigzins in de Marokkaanse cultuur had verdiept, zou hij weten dat dit gebaar is bedoeld als liefkozing en aanmoediging.

de honden blaffen... | 18-10-08 | 11:06

"Oorvijg"? Man, toen in Nederland de politie nog echt politie was, toen kregen we pas oorvijgen! Dit is een aai over de bol! De tijd van de veldwachter met de gummiknuppel moet terug. Meppen, niet aaien!!!!

Bronstig | 18-10-08 | 11:06

Genante vertoning was het P&W. Hoe Spekman met zijn eenverhaal kwam, alles weer afzwakte en dan weer dik aanzette afhankelijk van hoe de tafelgenoten reageerden. "Ik woon in Zuilen... blabla... in Zuilen... blablabla." Hij werd nota bene door de cultureel analfabete Ali B onder tafel geluld.
Ik krijg de indruk dat de PvdA internet heeft afgestruind, hun beleid en toon heeft aangepast als reactie op Wilders (wat alleen maar toe te juichen valt), maar vervolgens twee dingen vergeten is: 1) je moet ook echt geloven in wat je zegt en dat valt niet mee als je binnen twee weken een gigantische ommezwaai maakt en 2) men heeft helemaal niet nagedacht over de lange termijn consequenties van wat men zegt en weet helemaal niet wat men echt wil met het marokkanenprobleem.
Belachelijke partij, doek de boel toch meteen op.

sjaakdeslinksesul | 18-10-08 | 11:03

lol@bigi bana boy! 10:51

Gelukkig tradt de nieuwste knuffelallochtoon op tegen dit kudt jochie met een passende opvoedende beweging. Probeer dat niet als witmensch, want dan komen er twintig jochies terug die je helemaal verrot trappen. Neemt niet weg dat Aboutaleb een veelbelovend burgermeestert is waar ik wel vertrouwen in heb als voormalig Rotterdammer. En misschien krijgt hij het wel voor elkaar dat je als witmensch iets kan zeggen tegen de losgeslagen Marokkaantjes.

OversteKarremans | 18-10-08 | 11:02

jaahaaaa de pvda zal dat straattuig wel even aanpakken en weet je wat we installeren een terroristen clan op de burgemeesterspost in Rotterdam, dat zal ze leren die ettertjes! www.elsevier.nl/web/nederland/afvallig...

ethan_joy | 18-10-08 | 10:58

geenstijl zit mis. Je ziet dat er een stukje uit is geknipt door de PVDA.

ikweetniks | 18-10-08 | 10:57

Iemand gisteren nog PvdA-hardliner Spekman gezien bij Pauw en Witteman? Werd even vrolijk doormidden gezaagd over zijn vernederen.... op de vraag of hij staatssecretaris wilde worden moest hij zijn vrouw gaan vragen.

Zit helemaal goed met de PvdA.

Kingeef1975 | 18-10-08 | 10:57

Best wel schokkend. Het hoofd van dat Marokkaanse kutjochie rolde meters ver van de romp na die uithaal. Je zag aan het van pijn vertrokken gezicht van Marcouch dat hij er zelf iets ook aan overgehouden had. De term 'oorvijg' is wat mij betreft iets te eufemistisch. Zo ga je niet met kinderen om, Marcouch!

ymmv | 18-10-08 | 10:55

Oh God, diederik samsom. Integriteit staat niet in zijn woordenboek hoor. Wat een glibberige slang is dat. 'Het is nog geen criminaliteit'. Vriend Samsom, ik kan het je nog sterker vertellen: het was een baby die een boertje liet

Je-Zus Redde | 18-10-08 | 10:54

Overigens opvallend dat al die pvda-ers, die problemen met Marrokanen jarenlang stelselmatig ontkenden, bagetaliseerden en als incidenten aanduidden, nu opeens allemaal precies de oplossing hebben, van Samson tot Spekman, van Cohen tot Cornelis, van Bos tot Aboutaleb.
En niemand van de PO die hen vraagt waarom ze deze oplossingen nooit eerder aangedragen hebben en waarom ze tot nu toe nooit eerder iets gedaan hebben. Als ze in een eerder stadium de boel eens hadden aangepakt was het nooit zo uit de klauwen gelopen.
In feite geven ze toe dat ze de problemen nooit onderkend hebben en dus geen visie hebben, maar deze conclusie zal de PO nooit trekken.

spanarchist | 18-10-08 | 10:54

een neqshot voor die uitsmijter van madurodam met zijn gestole fiets.

gipsyking | 18-10-08 | 10:54

Schobbejak!!! Rekel!!!! Schavuit!!!

Kingeef1975 | 18-10-08 | 10:53

Voor mij werd alles duidelijk toen de PVV verklaarde dat de Noordpool helemaal niet smelt en dat er niets aan de hand is met de ijsberen. Man, wat vielen de schellen van mijn ogen. Wat een leugenaars zijn die lui van de millieubeweging. En ik heb dat al die tijd voor waar aangenomen. Millieuhysterie zei Fleur eergisteren nog. Diederik ... waarom heb je al die tijd tegen ons gelogen ?

Bigi Bana Boy | 18-10-08 | 10:51

Wereld ziet in er in één klap heel anders uit.

Henry | 18-10-08 | 10:51

Jammer dat het eigenlijke onderwerp van de discussie nu weer ondergesneeuwd wordt door zoeits onnozels. Waar het om ging en gaat is, hoe kunnen we die vervelende ventjes statusverlagend straffen? Opsluiten alleen, helpt niet. Wegsturen kan niet. Slaan mag niet. Hun ouders er op aanspreken lukt niet.
Denk liever mee ipv spijkers op laag water te zoeken. Maak problemen niet groter dan ze zijn.

Jan F. (de) | 18-10-08 | 10:50

Als je de leeftijd van Samson hebt en je gebruikt het woord 'oorvijg', dan kun je rustig stellen dat je vroeg bejaard bent.

CoJoNes | 18-10-08 | 10:50

Samson, Bos en Spekman.
De 3 musketiers.
Whoehahahahaha......

mick jagger | 18-10-08 | 10:49

@Kerby | 18-10-08 | 10:33
Tsja, altijd lullig als van een van je linkse vrienden aangetoond word dat hij staat te liegen. Dan ga je het maar weer downplayen.

2voor12 | 18-10-08 | 10:48

Het is een PvdA oorvijg, geheel conform hun diepste overtuiging, stelletje natte winden...

*Hoofdschuddend wegloopt en iets met heelmeesters en wonden mompelt*

Homer J. Simpson | 18-10-08 | 10:47

Hey die Marouch, ff een jaartje op de oude stoel van Marouch en klaar voor een grote stad, Utrecht? Den Haag? Amsterdam? PvdA, wie is aan de beurt?

Fimbulvetr | 18-10-08 | 10:46

Niet te geloven dat zo'n klein kudtkereltje al zo'n grote scheur opentrekt en niet voor de camera wil. Nu al een klein crimineeltje? Maar... er zijn geen problemen met de Finse attitude hoor. Niets aan de hand, gewoon doorlopen.

Pieter Bas | 18-10-08 | 10:46

Overigens tweede keer dat Marchouch sterk overkomt. De eerste keer was in een interview met Elsevier. Dat mag zeer zeker gezegd worden. Sterkste punt: mensen moeten niet alles van overheid verlangen maar zelf ook initiatief nemen in de vraag hoe je het beter kan krijgen voor je zelf.

Het_leuke_zuiden | 18-10-08 | 10:46

Samsom had zelf eens een paar keer op z'n flikker moeten krijgen van de oude Samsom, dan was hij niet zo'n zacht eitje van anderhalve minuut geworden.

fuckje | 18-10-08 | 10:45

Ik had hem denk ik keihard van dat kudtfietsje getrapt en netzo lang op zijn tere hoofdje gemept totdat, dat mondje in zoverre staat was dat het knulletje voor minstens een maand toch echt een rietje nodig had bij het eten, alleen nog maar kon slissen en een bezoekje aan de tandarts een noodzakelijk kwaad zou zijn....


althans, als hij mij lengte, maat en leeftijd had.....

overVecht | 18-10-08 | 10:45

dit was meer corrigerend dan een tik te noemen.

sjim panzee | 18-10-08 | 10:44

tja. dat krijg je al pvda'er.
politieke noknows.
maar ja, marco'uch spreekt dat ettertje wel aan.
dat zie ik een samson nog niet doen.

keeptrying | 18-10-08 | 10:43

diederik samsom, ethisch besef van een pinda..

van dal | 18-10-08 | 10:42

Ik dacht hij geeft dat jeugdige Noord-Afrikaanse medemens zo'n tik dat hij naar zijn moeder zal kruipen, dit stelt ja niks voor!

Ome WiIlem. | 18-10-08 | 10:41

Soooooow heee. Kijk die Marcouch eens even een knal uitdelen! Zeker kickboksen gedaan vroeger?

Wat ik niet snap is dat de ouders van dat jong dat die hoek krijgt, niet naar de politie gaan. De beelden staan up Youtube nota bene!

GeenStijl, bedankt voor het aan de kaak stellen van deze misstanden.

Ik vind het trouwens onbegrijpelijk dat iemand als Samson dit soort buitensporig geweld tegen nota bene minderjarigen goed probeert te praten. Schande.

vraagstaart | 18-10-08 | 10:41

Diederik is een fantast

Tobi | 18-10-08 | 10:40

René from the Café | 18-10-08 | 10:38 doet niks hé? jouw "linkje".. gewoon youtube intikken werkt niet.

van dal | 18-10-08 | 10:40

ahmed is een held! daar winnen we de oorlog mee.
wat een hoax.

steffske | 18-10-08 | 10:40

Die Markoes is wel een geschikte kerel, kan hij nergens burgemeester worden?

R.C. Williams | 18-10-08 | 10:40

Jaapioooo | 18-10-08 | 10:37 je moet ook op tijd bukken.

van dal | 18-10-08 | 10:39

Samsom doelde op dit fragment. Even doorspoelen naar 1:05
www.youtube.com...

Cunnilingus | 16-10-08 | 15:10

Ouwe shit jonge!!

René from the Café | 18-10-08 | 10:38

Walgelijk fillumpjuh. Marcouch zegt wel enkele goede dingen, maar een heel plein opnieuw inrichten om overlast tegen te gaan, straatcoaches die gaan praten met onaanspreekbare ouders en een buitenschoolse activiteitentent die doodleuk verklaart dat het stadsdeel ( lees : u en ik ) maar voor alles moet betalen omdat de ouders ´geen ervaring hebben´ ( met hun kinderen opvoeden e.d, vermoed ik ) stemt mij niet blij. Want het haalt niets uit, het kost alleen maar geld. Daarom wederom : 300 marokkaanse pliesie carte blanche geven voor 6 maanden. Overlast? De bullepees en een rotschop, want iets anders begrijpen de inteeltprinsjes niet. Niet gaan praten, gelijk oppakken en celstraf/internaat: rekening gaat naar ouders. Kunnen die niet betalen? Jammer, maar dan is remigratie een optie en komt het gesubsidieerde huurhuis weer beschikbaar voor families die zich WEL kunnen gedragen.

bello | 18-10-08 | 10:38

Als ik vroeger van mijn vader een oorvijg kreeg ,had ik een rooiplek op mijn mijn wang terhoogte van mijn oor en zag ik meestal sterretjes.

Gelukkig kreeg ik ze niet dikwijls omdat dat wel ontzag inboezemde.
Je keek wel twee keer uit voordat je er weer een kreeg.

Jaapioooo | 18-10-08 | 10:37

Het filmpje nu al twee keer bekeken, maar waar moet ik die oorvijg ergens bespeuren????????

C. M. Carlier | 18-10-08 | 10:37

Ik vind diederikje eigenlijk netzo irritant a;s de gemiddelde fin....

overVecht | 18-10-08 | 10:37

Jeetje, die Marcouch komt wel helder over en het spreekt me best wel aan wattie zegt.
Maar um vertrouwen, das weer wat anders.

Joris Driepitter | 18-10-08 | 10:35

Mischien iets met chemo strooien,kun je zelfs kanker mee laten verdwijnen.

fritzak | 18-10-08 | 10:35

Zeespiegelstijging: " In de 20e eeuw steeg het zeeniveau met ongeveer 1.74 mm/jr, waarbij aangetekend moet worden dat de stijging in de tweede helft van de eeuw (1.45 mm/jr) lager was dan in de eerste helft (2.03 mm/jr)[1]."

Die stijgt dus steeds MINDER snel ipv steeds sneller, Diederikje! Dus: NO PANIC!!

Bron: Wikipedia

echt_links | 18-10-08 | 10:35

Ja, Marcouch deelt inderdaad verschrikkelijk uit naar dat vervelende draakje, schokkend om te zien...., sterk staaltje visserslatijn van Diederikje...., hij zou zo kunnen aanschuiven bij de fractie van de PVV.......

brutus68 | 18-10-08 | 10:34

Belangrijkste activiteit georganiseerd door de overheid voor kinderen onder de 12jaar is toch school? 1uurtje huiswerk erbij, avond eten, douchen en de jeugd heeft nog maar 3 uurtjes s avonds om gezamelijk op te trekken en het weekend. Ga daarbij ook nog eens op voetbal, turnen of handbal en je hebt nog maar 3 doordeweekse dagen om met vrienden op straat te hangen. In het weeken lekker toeleven naar de wedstrijd. Lekker toch? (en je leven krijgt ook nog nut en inhoud)

Het_leuke_zuiden | 18-10-08 | 10:33

de spijkers liggen trouwens weer op laag water bij gs... tis zeker spring-eb

Kerby | 18-10-08 | 10:33

ik zei t gisteren nog tegen een afghaanse moeder wiens kind op een bermbommetje was gestapt.. wij hebben toch een problemen in nederland..

bovenste_plank | 18-10-08 | 10:30

Voor een PvdA'er (met extremistische achtergrond) kan ik me voorstellen dat hij geschrokken is van dit direct tegen d epersoon gericht geweld.
Het is veel makkelijker om op een agftsand een bom te laten otploffen, een pand in brand t esteken of vanaf afstand, stene n naar de polittie te gooien.
De directe confrontatie, een tikje op het hoofd van een rotjoch, dat kunnen de PvdA hersens niet aan en zien dat als geweld.

Boomschade | 18-10-08 | 10:28

CoJoNes | 18-10-08 | 10:23
Ben je gek, en dan op zaterdmiddag je nest uitkomen om een stukje te tikken, gewoon linkje pikken, koddig stukje er omheen schrijven, Joris het boeltje via een scriptje laten uploaden en zelf zaterdagochtend met een krantje en een croissantje aan de espresso zitten. Inpiratieloos, maar hey, Samson en Moslims afzeiken in één stukje is makkelijk scoren, ik zou het ook doen....

Fimbulvetr | 18-10-08 | 10:28

Bij een echte oorvijg komt volgens mij iets meer energie vrij dan dit aai over het bolletje. Die hakbar in opleiding had met 2 tanden door zijn lip naar huis moeten gaan.

Kudtkapper | 18-10-08 | 10:27

Waar blijven de kamervragen van de PVV? Zo gaan we in dit land niet met elkaar om. Machtsmisbruik, kindermishandeling. Paspoort van Marcouch afnemen en het land uitzetten.

spanarchist | 18-10-08 | 10:25

Wat een openbaring, die Marcouch doet iets opzienbarends, iets wat nog nooit vertoond is in kansenwijken, hij spreekt een klierjochie opvoedend aan....

Fimbulvetr | 18-10-08 | 10:24

CoJoNes | 18-10-08 | 10:23 goedemorgen.. ja, had ik ook gezien. ROTFL.

van dal | 18-10-08 | 10:24

Als de redactie de moeite zou nemen de comments te lezen, ipv zich te wentelen in tevredenheid over de eigen stukjes, had Pritt geweten dat het fragment een keer of 10 in de comments stond. Sterker nog, daar hebben P&W het ws. uit gehaald.
Waarschijnlijk reguurde campion niet, dat zal de reden zijn.

Erg vreemd dit.

CoJoNes | 18-10-08 | 10:23

toch altijd erg grappig dat mensen die niet in beeld willen alle aandacht opeisen en zelf het beeld in lopen...

Kerby | 18-10-08 | 10:22

Eh.. idd. DEZE geharde crimineel had door de straten gesleept moeten worden. Zucht. Gaat het hier allemaal om? En ik maar denken dat hier eindelijk een zinvol voorbeeld gesteld werd. Maar er was hier ook niks te doen. Was idd leuker geweest als er WEL een zinvolle actie in een zinvolle situatie was geweest, maar ja.

uberdude | 18-10-08 | 10:22

Het is zelfs geen draai om de oren, Diederikje. U kunt repsect terug krijgen door in Kanaleneiland zelf deze "oorvijgen" te gaan uitdelen. Met camera hoor want we willen wel kunnen lachen.

T@ Riest | 18-10-08 | 10:21

monaco | 18-10-08 | 10:21 nee, want er zijn nu geen verkiezingen.. simpel hé?

van dal | 18-10-08 | 10:21

Oorvijg = melktandjes uit de mond meppen.

Marcouch geeft z'n jonge landgenoot nu een aai over zijn bol.

El Gouda | 18-10-08 | 10:21

Mot ik nu PVDA gaan stemmen? Dacht het niet.

monaco | 18-10-08 | 10:21

-weggejorist-

hans98 | 18-10-08 | 10:20

Dat filmpje heb ik maanden geleden al gezien...
-edit goed van je, aai over je bolleke -

kai-zen | 18-10-08 | 10:20

Tering de tering de tering. Wat een vervelend kut ventje. Zo'n grote bek op zo'n jonge leeftijd die moet je nu al flink aanpakken, kei en keihard. Die Samson laat zichzelf ook wel weer te kijk zetten met zijn PvdA slappe kut opvatting. Als dit land door zulke lulloos bestuurd wordt en men dingen aanpakt slapper dan een heaumeau handje dan kunnen we idd. vaststellen dat we op weg zijn naar een islamitische staat want iedereen laat zich zo over de ballen lopen die ze niet hebben.

Westheimer | 18-10-08 | 10:17

Bureau Jeugdzorg, grijp in!

Coyote | 18-10-08 | 10:15

* Diederik over bolletje aait. "Niet weer doen hoor, rekel!"*

tichtus | 18-10-08 | 10:15

Die uitspraak heb ik vaker geheurd, "In dit geval, toevallig een marrokaans jochie"
Beelden van de nederlandse alpacino uit de dumpert zoeken gaat.

kneuterzak | 18-10-08 | 10:13

enne, redactie: wakker worden.. de tweede HIERRR bevat géén link.

van dal | 18-10-08 | 10:12

@ myself...
Oh nee toch niet.

Dutchtoxophilite | 18-10-08 | 10:12

diederik verdient een draai om de oren, een oorvijg..

van dal | 18-10-08 | 10:10

Link kapot?

Dutchtoxophilite | 18-10-08 | 10:10

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl