Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

CDA Jugend: homoverbod moet kunnen

homoooooo.pngHet leuke van politieke jongerenorganisaties is dat ze altijd net iets feller en politiek incorrecter zijn dan hun grote broertjes in Den Haag. Zo pleit Rood!, de jongerenclub van de SP al jaren voor de invoering van de doodstraf voor huisjesmelkerts, wil de JOVD alle daklozen in strafkampen plaatsen en geven de Jonge Democraten (D66) gewoon toe dat Els Borst meer doden op haar geweten heeft dan Osama Bin Laden. En vandaag is het de beurt aan de CDJA! Deze jongeren zeggen gewoon wat Balkie denkt maar niet durft uit te spreken. Het gaat over het plan van minister Plasterk, die scholen wil verbieden om homo's te weren. Ja, u leest het goed. Zo ver heeft het dus al moeten komen in Nederland, dat een grefoschooltje niet eens meer het recht heeft een flikkerverbod in te voeren. En dat terwijl God toch heel eenduidig is in de bijbel: 'homo's zijn kontenneukende viespeuken en dienen een pijnlijke dood te sterven'. Het CDJA wil nu dat Balkie de minister eens goed de les leest en hem met artikel 23 van de Grondwet (vrijheid van onderwijs) om de oren slaat. En laat dat vermaledijde artikel nu net de bron zijn tot zo'n beetje alle ellende in het onderwijs. Alle religies op de bagagedrager van het CDA! De steun van Eimert van Middelkoop staat in ieder geval als een PAAL (he bah) boven water.

Reaguursels

Inloggen

Leviticus 20:13 is prima toilletpapier. Je kunt je kont echter ook heel goed afvegen met religieus achterlijken.

Artois Arnhem | 26-09-08 | 07:49

@neerenopgefokt
Ga es deaud VMBO kleuter

OT: CDA jugend is een eng zootje halve gare jezus aanbidders en mag derhalve eens flink de tyfus krijgen, zoals god immers zelf gewild heeft

Provocative | 26-09-08 | 00:28

En dan zeggen ze dat de PVV racistisch is en stigmatiserent.

Mudkipz | 26-09-08 | 00:21

Laat ze maar allemaal sterven. Verder heb ik er geen woorden aan vuil te maken.

Mudkipz | 26-09-08 | 00:03

Het gebeurt niet vaak, maar ze hebben toch echt een punt..

WaaromOokNiet | 25-09-08 | 23:13

-weggejorist-

neerenopgefokt | 25-09-08 | 23:00

-weggejorist-

neerenopgefokt | 25-09-08 | 22:59

-weggejorist-

neerenopgefokt | 25-09-08 | 22:58

-weggejorist-

neerenopgefokt | 25-09-08 | 22:57

-weggejorist-

neerenopgefokt | 25-09-08 | 22:56

-weggejorist-

neerenopgefokt | 25-09-08 | 22:55

-weggejorist-

neerenopgefokt | 25-09-08 | 22:54

-weggejorist-

neerenopgefokt | 25-09-08 | 22:53

-weggejorist-

neerenopgefokt | 25-09-08 | 22:53

-weggejorist-

neerenopgefokt | 25-09-08 | 22:52

-weggejorist-

neerenopgefokt | 25-09-08 | 22:52

-weggejorist-

neerenopgefokt | 25-09-08 | 22:51

Sinds Fortuyn is rechts NL opeens zo homo vriendelijk en ruimdenkend.....

laardepul | 25-09-08 | 22:04

Tjonge jonge.Laat iedereen doen waar ie zin in heeft,zolang 'n ander er maar geen last van heeft. Ik ben zelf gelovig maar ik kan er niet tegen als gelovigen hun geloof aan anderen opdringen.

rickie hendrix789934 | 25-09-08 | 21:29

He ja, en zigeuners en joden zijn de volgende stap bij het CDA. Tje.. waar heb ik dit eerder gesehen. "Ich habe das nicht gewust "zal Balkie dan zeggen.

GSpot | 25-09-08 | 21:18

Edammertje, je bent een jammertje.
*out*

Jaap de Paap | 25-09-08 | 20:04

Al iets gevonden, Edammertje? Of knijp je er tussenuit als het menens wordt?

Jaap de Paap | 25-09-08 | 19:23

Pervers. De CDJAarsjes zijn voor een beroepsverbod voor henzelve.

Adalgar | 25-09-08 | 18:55

Rare jongens die CDA jeugd als ik een bordje op mijn huis plakt alleen blanken zijn welkom zou men terrecht mijn een lul met vingers vinden terwijl het eigenlijk door hetzelfde komt als dat iemand hetero of homo is .

van de kraats | 25-09-08 | 18:17

Ach hou toch je bek, Christen Democratische Aso 's !

Bill Cook | 25-09-08 | 17:53

Dit is de eerste en laatste keer dat ik op de site GK.nl kom.
Doe es een leuke porn link plaatsen.

neqschotje | 25-09-08 | 17:33

Het CDA is een overbodige en schadelijke partij.

Gewoon negeren en doodzwijgen die partij.

Realist2008 | 25-09-08 | 17:15

@vikkie | 25-09-08 | 16:55
Ik ken anders ook vrouwelijke flikkers of flikkerachtige vrouwen. Sexist!

Biff Eagleburger | 25-09-08 | 17:07

@ Danoontje | 25-09-08 | 16:53
Jij hebt echt last van je tampon vandaag he,..

SwaY | 25-09-08 | 17:04

Er zijn een aantal gelovige teksten waarvan wij in Nederland afstand moeten nemen. Dit is zo'n voorbeeld.

henriette | 25-09-08 | 16:59

vikkie | 25-09-08 | 16:55
Dat weiger ik te geloven.

Jaap de Paap | 25-09-08 | 16:56

Ik wens de heer of mevrouw Mutsaerts, alsmede vele reaguurders, er op te wijzen dat ook vrouwen homoseksueel kunnen zijn, en dat de door hem of haar gebezigde term 'flikkerverbod' dus ronduit seksistisch is.

vikkie | 25-09-08 | 16:55

Eikenhout | 25-09-08 | 16:48
Ja je zal je er maar druk om maken... Neem eens niet alles zo serieus en zwart wit op...

Danoontje | 25-09-08 | 16:53

@ Danoontje | 25-09-08 | 14:07
Er is geen flikker mis met homo's maar je hoeft ze ook niet te idealiseren. Het zijn gewoon net zulke mensen als jij en ik. Geloven dat homo's beter zijn is net zo dom als geloven dat homo's slechter zijn. Daarom is jouw: Homo's zijn liev zo'n krankzinnig statement.

Eikenhout | 25-09-08 | 16:48

Edammertje: ben alweer terug, vroeger dan verwacht. Laat je nog iets weten?

Jaap de Paap | 25-09-08 | 16:46

Eindeloos gezever van volkomen machtelozen.

P.C.M. Baas1309 | 25-09-08 | 16:12

@SwaY | 25-09-08 | 15:31
Eerlijk gezegd vind ik de gristelijke variant van het verstoppertje spelen nog eenzijdig.

Biff Eagleburger | 25-09-08 | 16:10

Ben ik even blij dat ik in de USA zit en niet in het religieus fundamentalistische Holland.

Fleauxe | 25-09-08 | 16:10

Einde van de Domheid | 25-09-08 | 15:49
Ik ben overtuigd bij het lezen van deze gezaghebbende bron, in het Engels nog wel. Not. Wat ik probeerde te zeggen is dat het randdebiele discussies zijn over wie homo is geweest en wie niet. Speelt het voor jou een rol bij het kopen van iets of de verkoper homo is (geen grapjes over 2e hand dildo's graag), of als je ergens gaat eten? Uiteindelijk alleen van belang bij het enige item waar homosexualiteit van belang is, sex

Der Icebear | 25-09-08 | 16:08

Artikel 23 schrappen! En gristenen die met dit soort voorstellen komen een inburgeringsplicht laten doen om toe te treden tot een moderne samenleveing; moslims die dit soort praktijken aanhangen ook trouwens.

voegspijker | 25-09-08 | 16:02

Einde van de Domheid | 25-09-08 | 15:41
Bron? Wie het zeker niet was is Boudewijn Büch. Die deed maar alsof. Wie het wel was: Marlon Brando en James Dean. Wouter Bos is het nog steeds. Interessant? Geen seconde.

Der Icebear | 25-09-08 | 15:45

Breiz:
Iemand zei hier dat Michelangelo 99% sure gay was.
Wel, I hate to break it down boys;
Was Michelangelo Homosexual?

A very common myth about Michelangelo is that the artist was gay. He may have had homosexual leanings, and he had a close relationship with a good-looking, young man, Tommaso de Cavalieri. Professor Beck, the author of The Three Worlds of Michelangelo, told Dalya Alberge of The Times in the article, 'Michelangelo is not gay, says scholar' in February, 1999 that this contention is 'without solid, historical support.'
.
Klopt het dat je jong, romantisch, idealistisch, loyaal en goed opgeleid bent?

Einde van de Domheid | 25-09-08 | 15:41

Terecht verbod, NL is ondertussen zo policor, dat het tussen de lefties het gezond verstand niet meer ziet.

Isser | 25-09-08 | 15:34

@ Biff Eagleburger | 25-09-08 | 15:08
ja of... : God zoekt U! * heb jij ooit geweten dat verstoppertje spelen al een zo oud spelletje was?

SwaY | 25-09-08 | 15:31

@ Snikkeldrift

Ik zeg niet dat de school iedereen moet kunnen weren,
Maar als de christelijke school moet wel een homo kunnen weren als godsdienst lerer, en dat zegt volgens mij ook het CDJA.
Er moet een mogelijkheid zijn om mensen te weren! Als de homo wiskunde lerar een fanatieke anti christen is, en de rest van de leraren zijn wel goede christenen, dan zou ik als directeur die anti christen uitdonderen.

@breiz
Homo daarentegen is biologisch bepaald?
Hoe dan? ik las latst hier dat links zijn is ook biologisch bepaald, moet je dan elke linkse extremist ook toelaten tot docent geschiedenis?

JanJan8 | 25-09-08 | 15:25

Staat je seksuele voorkeur dan in je CV, je paspoort of op je voorhoofd of zo ?
Lekker boeie wat mensen tussen de lakens doen, zou ik zeggen, als je maar goed les kan geven. Maar ja, altijd weer dat naar vis ruikende Chistelijke vingertje he.

Branden in de Hell zul je !!!! Branden hahahaha, en de duivel zal het vuur nog heter opstoken. zodat je zal kermen van de pijn ... branden branden hahah!! wel 20.000 jaar voor dat je vergiffenis zult krijgen. En dat allemaal omdat een of ander labiel figuur z'n snikkel in de reet van iemand van gelijke sekse steekt in plaats van in een kudt. Poe poe, zal god het universum nu werkelijk gecreëerd hebben zodat die zich daar na 15 miljard jaar evolutie druk om kan maken ?

jachtbitter | 25-09-08 | 15:21

Edammertje, het is vast druk in je winkel. Ik moet helaas even afscheid nemen, maar ik check vanavond nog je antwoord, goed? Ik verheug me erop.

Jaap de Paap | 25-09-08 | 15:18

JanJan, het zou de homo niet beperken in het uitoefenen van zijn functie! Hoe zou het zijn functie belemmeren? Stel, hij is wiskundeleraar. Wat zou hij aan problemen ondervinden? Als taal-onderwijzer? Als biologie-leraar? Het is NIET dezelfde situatie. Het probleem in deze is het feit dat religieuze scholen bestaan in een wettelijk verplichte entiteit als onderwijs. Daar zit de spagaat hier.

Snikkeldrift | 25-09-08 | 15:15

JanJan8 | 25-09-08 | 15:09

geloof is een ideologie, jezus/m'ammed is tot christendom/islam wat marx is tot het socialisme...

Homo daarentegen is biologisch bepaald...

Daarin zit het verschil...

breiz | 25-09-08 | 15:13

@Biff Eagleburger | 25-09-08 | 15:08

Ja Hij is even bij de dokter om Zich te laten testen, blijkt dat die ergens een transsexueel heroine hoertje heeft liggen volspuiten, en tja da's erg risicovol zo zonder condoom...

Men verwacht binnenkort toch een wetswijziging, condooms worden nu aanbevolen...

breiz | 25-09-08 | 15:11

bijtieakumaai | 25-09-08 | 15:09
Ha, ja; daar heb je een punt, met ons Pavlov

*hand in eigen boezem steekt (best lekker wel)*

Jaap de Paap | 25-09-08 | 15:11

Snikkeldrift | 25-09-08 | 15:09
LOL; daar lijkt het inderdaad soms verdomd veel op...

Jaap de Paap | 25-09-08 | 15:09


Edammertje
Je hebt weer eens aan getoond dat de mens niet veel meer is dan een paflofreactie met een placebo, als men op de juiste knop drukt reageert ie.
Morgen weer?

bijtieakumaai | 25-09-08 | 15:09

@breiz
Ja dat bedoel ik dus,
Hij kon een deel van zijn functie niet uitoefenen omdat hij van zijn geloof niet mag, met andere woorden omdat hij in iets gelooft, mag hij niet werken bij de gemeente,

En als de homo in iets niet gelooft, en de school wel, dan is hetzelfde situatie.
De leerlingen van zo'n school verwachten toch ook fatsoenlijke onderwijs?
Als de prister van een kerk atheis is, dan ga je toch ook niet naar die kerk?
je voel je dan belazerd.

JanJan8 | 25-09-08 | 15:09

@Jaap de Paap: u werkt binnen de psychiatrie?

Snikkeldrift | 25-09-08 | 15:09

Is god al gevonden? *plop*

Biff Eagleburger | 25-09-08 | 15:08

Edammertje | 25-09-08 | 14:53
Het gaat hier niet om het respecteren van je mening. Als jij overtuigd bent van jouw mening (ik ben overigens blij dat je het beestje bij zijn naam noemt en 'mening' zegt; dat klinkt al heel anders dan 'bewijs'), heb je mijn respect daarvoor niet nodig. Ik nodig altijd wel iedereen uit die het over bewijzen heeft, en suggestieve vragen stelt als 'hoe is AIDS ontstaan, denken jullie?', om die bewijzen dan ook hard te maken. Ik hoor in m'n werk voortdurend mensen die zeker zijn van allerlei wetenswaardigheden op religieus, spiritueel en/of esoterisch gebied, en nodig ook hen altijd uit het me aan te tonen (alleen als ze er zelf mee komen natuurlijk) en tot nu toe (ik doe dit werk nu 26 jaar) is het nog niemand gelukt, terwijl ik, anders dan een gezond sceptisch, er niet afwijzend tegenover sta.
Dus nogmaals: je hebt het over bewijs, laat het zien/lezen, en niet met een of andere link van mensen die het ook weer heel zeker weten, want daarmee is nog steeds niets aangetoond.

Jaap de Paap | 25-09-08 | 15:05

@ miko (14:19): Je kiest er wel zelf voor om homo-apologeet te zijn.

Godward | 25-09-08 | 15:05

Pfff, geloof is zoooo 17e eeuws.

5UCK MY D1CK | 25-09-08 | 15:04

OT/ Fortis onder de 6 euro.

stekelige | 25-09-08 | 15:04

@JanJan8 | 25-09-08 | 14:51

Nee de gemeente weigerde hem omdat hij een deel van zijn functie niet kon uitoefenen, of beter gezegd weigerde uit te oefenen. Dat is wat anders.

Een homo kan nog steeds les geven, want naar mijn weten is seks met de leerlingen geen onderdeel van het Curriculum. Een blinde kan geen luchtvaart piloot worden, tenzij hij een zeer intelligente hond heeft...
Iemand die de hele dag mensen ontmoet en spreekt moet enigszins sociale vaardigheden hebben...

breiz | 25-09-08 | 15:03

@breiz

Van Michelangelo is het 99% zeker, hij had ook een jonge minaar
Van Shakespeare weet ik absoluut niks van.

JanJan8 | 25-09-08 | 15:02

@ Maaier | 25-09-08 | 14:47

Ja! En dat terwijl ik helemaal geen lekker wijf ben.

kolonel klootoog | 25-09-08 | 15:01

-weggejorist-

Edammertje | 25-09-08 | 15:01

@ Edammertje | 25-09-08 | 14:44

"Ja er zijn vele, vele zonnestelsels in ons heelal, maar de vereiste voorwaarden voor leven zijn zo beperkt dat de Aarde met grote waarschijnlijkheid de enige planeet is waar leven mogelijk is."

Wat flagrante onzin is. Juist de gigantische hoeveelheid aan zonnestelsels en de daarbij horende planeten maakt de kans dat er een planeet met gelijke omstandigheden als de aarde 100%.

kolonel klootoog | 25-09-08 | 15:00

Bigi Bana Boy | 25-09-08 | 14:57
Ach, rukken in de kring klinkt ook niet verkeerd, vind ik, en is tot op een bepaalde leeftijd veel voorkomend (heb ik geHOORD hè).

Jaap de Paap | 25-09-08 | 14:59

@JanJan8 | 25-09-08 | 14:51

Waarom zou je eigenlijk geen hoer seksuele voorlichting laten geven? Iemand die er constant mee te maken heeft en dus als ervaringsdeskundige kan optreden lijkt mij de aangewezen persoon om voorlichting te geven...

@Einde van de Domheid | 25-09-08 | 14:51

Ik ben niet zo op de hoogte van Nederlandse literaire werken, Engelse daartegen wel weer. Michelangelo's sonnetten zijn van man tot man gericht (het grootste deel van zijn werk). Zijn sculpturen zijn werken die het mannelijke fysiek idealiseren en uitbeelden. Zeker weten doet men het niet, maar omdat de focus van zijn werk zo gericht is op mannelijk schoon gaat men er wel vanuit. Maar dat is een opinie dus die kan fout zijn...
Een gedeelte van Shakespeare's sonnetten zijn gericht op een jong mannelijk schoon, vandaar dat men ervan uit gaat dat hij bisexuele tendenzen had. Maar ook dat is speculatie...

breiz | 25-09-08 | 14:58

ies Koeltoer, Ieslam is vree..... Héééé wacht eens!

Aatje | 25-09-08 | 14:58

@edammertje: Voel je dan ook niet geroepen om "even" een zinnetje tussendoor te typen dat je druk bent. Bewaar je kracht voor later als je ons ongelijk kunt bewijzen. Daarbij, ik respecteer je mening niet. Zoals ik al eerder heb gesteld, mijn respect moet je verdienen en daar kom je nog niet bij in de buurt. Wat niet wil zeggen dat dat nooit meer mogelijk is overigens.

Snikkeldrift | 25-09-08 | 14:58

Laatste avondmaal klinkt natuurlijk veel poetischer en meer acceptabel dan laatste
circlejerk.

Bigi Bana Boy | 25-09-08 | 14:57

@Snikkeldrift
Ik zou niks anders willen, haha, dat is pas legaliseren van prostitutie, haha

JanJan8 | 25-09-08 | 14:55

Mezelf: 1637 zegt Wiki (dus dan moet het toch kloppen :o))

Jaap de Paap | 25-09-08 | 14:55

-weggejorist-

Edammertje | 25-09-08 | 14:53

JanJan8: een hoer zou daar uitermate geschikt voor zijn. Kennis van zaken, weet je

Snikkeldrift | 25-09-08 | 14:53

Tja, een verbod op homoseksualiteit is absurd natuurlijk. Maar tegenwoordig slaat iedereen een beetje door: als je als rechtgeaarde hetero een stel naaiende kerels niet cool vindt, ben je direct een homohater. Feit blijft ook dat als iedereen homo wordt, dat de grootste catastrofe ooit zal worden. Want dan sterft het menselijk ras uit. Dan toch liever gewoon hetero.

Bijstandskoning | 25-09-08 | 13:58

Bijstandskoning is een goed conservatief.

P.C.M. Baas1309 | 25-09-08 | 14:53

Edammertje | 25-09-08 | 14:44
Nee, lieverd. Ik hoopte oprecht dat je niet met zo'n soort link zou aankomen, maar werkelijk kon vertellen wat het bewijs is, en waar dat in de bijbel staat. Het zou werkelijk fantastisch zijn als je dat kon, en je zou er flink welvarend van kunnen worden. Met dit soort links kan ik jou bewijzen dat de aliëns ons op 14 oktober met een groot ruimteschip komen bezoeken (ergens in de buurt van Atlanta, schijnt). En misschien is dat ook zo: ik sta er voor open en wijs niets op voorhand af. Maar tot nu vind ik het nog te zwak wat je aandraagt; nog een graadje lager dan de statenvertaling van 1635 (of zoiets). Nog een poging? Of heb je zoiets van: 'Ze begrijpen me toch niet' ?

Jaap de Paap | 25-09-08 | 14:53

@ breiz
Als dat discriminatie is, dan heeft de hoge raad en de rechter de handjes weigerar onterecht ongelijk gesteld, want de gemeente weigeerde hem op grond van zijn geloof.

Je moet geschikt zijn voor de baan, als je homo bent, en godstienst les geeft aan een christelijk school, hoe geloofwaardig ben je dan? en de school?
Je laat toch ook geen hoer seksuele voorlichting op school geven?

JanJan8 | 25-09-08 | 14:51

breiz | 25-09-08 | 14:47
Ik zocht naar Nederlandse liefst hedendaagse voorbeelden (ERLKONIG bijvoorbeeld -maar dat weet ik niet zeker..) En ik heb de Sonetten erop nagelezen maar Michelangelo was volgens mij niet homosexueel.

Einde van de Domheid | 25-09-08 | 14:51

JanJan8: daar gaat het mij nog niet eens om. Het gaat er om dat je ONS als collectief uitmaakt voor analfabeten. Gebaseerd op niets.
.
Overigens, een bedrijf zal zich vaak zelf moeten bedruipen, niet met overheidsgelden. Een bedrijf mag van mij dus een harder deurbeleid hebben dan een school. Daarbij het is WEL discrimineren, dat het moreel wel of niet acceptabel is is een ander verhaal en onderhevig aan je persoonlijke mening. Maar disciminatie is het zeker. Een school dienttrouwens ook in mijn optiek sowieso niet te stoelen op levensbeschouwing. Nergens voor nodig.

Snikkeldrift | 25-09-08 | 14:51

@ Edammertje | 25-09-08 | 13:24
Ongeremde kontseks met een aap...

alpha_mannetje | 25-09-08 | 14:50

Christenen, joden en moslims: ze lijken op elkaar. En hun boeken ook.

Dirk Zijn! | 25-09-08 | 14:49

@ Edammertje | 25-09-08 | 14:44
en de award: Triest2008 gaat naar..... *roffel* Jou!!, U wint hiermee een bedevaartsgang naar Jerusalem..

SwaY | 25-09-08 | 14:48
-
edit: uiteraard mogen uw sandalen en bijbel in uw handbagage..

SwaY | 25-09-08 | 14:49

JanJan8 | 25-09-08 | 14:44

Kun je vinden, maar ontken niet dat het CDJA expliciet zegt dat homo's geweerd mogen worden.

Maaier | 25-09-08 | 14:48

@ Edammertje | 25-09-08 | 14:44
en de award: Triest2008 gaat naar..... *roffel* Jou!!, U wint hiermee een bedevaartsgang naar Jerusalem..

SwaY | 25-09-08 | 14:48

kolonel klootoog | 25-09-08 | 14:42

Zo vind ik het frappant dat jouw initialen dezelfde zijn als van, pak 'm beet, Kim van Kooten.

Maaier | 25-09-08 | 14:47

@ruly7 | 25-09-08 | 14:34

Néé! Echt... die vermaledijde GS'ertjes toch...

JanJan8 | 25-09-08 | 14:35
Het weren van personen op grond van enkel hun geaardheid is discriminatie. Het niet willen aannemen van homo's als docenten enkel en alleen omdat ze homo zijn is discriminatie...
Het in stand houden van dit privilege van gelovigen is op zichzelf al discriminatie (u en ik mogen om die redenen geen christenen weren).

Einde van de Domheid | 25-09-08 | 14:36
Stephen Fry, Gerard Manley Hopkins, Michelangelo (is vrij bekend dat hij van de mannenliefde was), Oscar Wilde hoe erudiet wilt u het hebben?
En het is geen queeste, maar zou u het prettig vinden als u constant wordt neergezet als Jan Smith of Frans Bauer, of Wouter Bos?

breiz | 25-09-08 | 14:47

@Edammertjer: whahahaha, maar wel de tijd hebben om de comments te lezen en de zwakste repliek van de dag te schrijven? Weekdier

Snikkeldrift | 25-09-08 | 14:45

@ Snikkeldrift
lees mijn vorige bijdrage

JanJan8 | 25-09-08 | 14:45

-weggejorist-

Edammertje | 25-09-08 | 14:44

@ Maaier
Een islam school wil toch ook geen prister als docent?
Als een islamiet vrouwen geen hand geven, dan neem je zoeimand toch ook niet als contactpersoon in je bedrijf?

Dat is niet discrimineren, als iemand in je onderneming niet past, dan neem je zo iemand niet aan.
Als een homo anti christelijk is, dan moet een Christelijk school hem kunnen weren.

JanJan8 | 25-09-08 | 14:44

@ Edammertje | 25-09-08 | 14:39

Haha. Wat een schattig lafbekje ben je ook. Vanuit alle hoeken dwars van tafel geluld en dan opeens "moeten werken".

*kuch*

KNEUS!

kolonel klootoog | 25-09-08 | 14:43

Edammertje | 25-09-08 | 14:39
True. Maar mij niet de hele dag laten wachten hè, anders is het niet te best. Ik doe het ook tussen m'n werk door, dus heb er best begrip voor als het even duurt. Maar ik verwacht wel 'n antwoord van je, anders is het niet netjes.

Jaap de Paap | 25-09-08 | 14:42

@ Einde van de Domheid | 25-09-08 | 14:39

En daar zou ik me iets van moeten aantrekken omdat?

@ Biff Eagleburger | 25-09-08 | 14:38

Maar het blijft gewoon een frapant historisch feit dat Jezus' signature throw dezelfde was als waarmee Julius Caesar uiteindelijk Cleopartra het bed in wierp.

kolonel klootoog | 25-09-08 | 14:42

Dostranamus | 25-09-08 | 14:35
En als ze er wél wat aan kunnen doen?

Schoorsteenveger | 25-09-08 | 14:41

JanJan8: Misleidend? Ach kom zeg, we zijn geen kinderen hier. Ze zeggen inderdaad dat ze geen homo's als personeel willen op hun schooltjes. Intern verbod op homo's dus. Net als de SGP een intern verbod op vrouwen in de partij had. De kop is wat tendentieus ja. Tis net als in de Prive en de Story. De kop roept heel wat, klopt ook volgens het verhaal, maar het verhaal is niet zo spannend als beloofd.
.
Ik heb de topic vanaf het begin gevolgd, en kom echt bijzonder weinig reaguursels tegen die daadwerkelijk claimen dat het CDJA heeft gezegd dat ze homo zijn willen verbieden. U wel?

Snikkeldrift | 25-09-08 | 14:41

Edammertje | 25-09-08 | 14:39
Je bent nóg arroganter dan ik al dacht.

Schoorsteenveger | 25-09-08 | 14:40

Ach kolonel, wat bent U toch een leuke rap battler.
Ik acht U hoog als strateeg, Islam-invasie inzichtelijke, olympisch hondwerper maar nu stelt U zwaar teleur.

Einde van de Domheid | 25-09-08 | 14:39

JanJan8 | 25-09-08 | 14:37

Jawel, dat willen ze wel. Ze willen de status quo intact houden waarin scholen met een beroep op hun identiteit homo's kunnen weren. Ze pleiten dus tegen een verbod op homodiscriminatie. Het is het CDA, dus ze zeggen het niet zo klaar, maar als je goed leest, heeft Mutsaerts zowaar gelijk.

Maaier | 25-09-08 | 14:39

-weggejorist-

Edammertje | 25-09-08 | 14:39

Jaap de Paap | 25-09-08 | 14:35
Iemand die zijn beweringen over god denkt te bewijzen door te verwijzen naar de bijbel heeft de schijn niet mee. Maar akkoord, ik luister. Edammertje? Joehoe, Edammertje...

Der Icebear | 25-09-08 | 14:39

@kolonel klootoog | 25-09-08 | 14:27
Mooi hè, geschiedenis? Jezus stond toen bekend als één van de begenadigste "vir iaculator canus". Ik moet de eerste CDA-lul nog tegenkomen die een mooie 20 meter hyperboolworp kan doen met een volwassen poedel.

Biff Eagleburger | 25-09-08 | 14:38

Einde van de Domheid | 25-09-08 | 14:36

Jezus was toch ook niet getrouwd? En had ie niet een harem van 12 vriendjes? Verdacht!

Maaier | 25-09-08 | 14:37

@Snikkeldrift

IS dit niet misleidend gnoeg?
"homoverbod moet kunnen"
Dat willen ze helemaal niet, maar 80% van de reagurders hierboven neemt dat aan, lees het hierboven.

JanJan8 | 25-09-08 | 14:37

breiz | 25-09-08 | 14:27
Nee, maar jij zei dat niet iedereen Geer of goor is (of erger, Paul de Leeuw) Prima, maar ik zie niet zo gek veel erudieter. Daarom begon ik met van Dis. Komrij hoort daar ook bij (die deelt overigens deze queeste) alhoewel ik ernstig twijfel over zijn indeling van Shakespeare en Michelangelo bij de vrolijke broeders.

Einde van de Domheid | 25-09-08 | 14:36

Der Icebear | 25-09-08 | 14:32
LOL. Maar laten we 'm een kans geven; als ze een echte kerel is, blijft het niet bij alleen maar roeptoeteren, maar komt ze/hij ook met onderbouwing. Het voordeel van de twijfel toch?

Jaap de Paap | 25-09-08 | 14:35

Homo's zijn een product van de evolutie. Daar kunnen ze zelf niets aan doen.
Er zijn onderzoeken gedaan waaruit bleek dat wanneer een vrouw een stuk of zes meisjes baardde dat er daarna een grote kans was dat er daarna homo's kwamen.
Ook overbevolking schijnt op een of ander manier een rol te spelen.
Of iemand een homo is is dus evolutionair bepaalt en dus geen reden om deze bevolkingsgroep op wat voor manier dan ook te discrimineren.

Dostranamus | 25-09-08 | 14:35

breiz, bij GS schrijven ze CDA-Jugend met de bedoeling dat je aan de Hitlerjugend denkt

ruly7 | 25-09-08 | 14:34

@ Einde van de Domheid | 25-09-08 | 14:31

Ik kom wel vaak op je moeder. Dat dan weer wel.

@ Bigi Bana Boy | 25-09-08 | 14:32

"En ook al zijt de vrouw van uw naaste een teef, gij zult haar niet werpen"

Wijze woorden die te lang onderbelicht zijn geweest.

kolonel klootoog | 25-09-08 | 14:33

Bigi Bana Boy | 25-09-08 | 14:32

Het geboorteverhaal van Bottehond?

Maaier | 25-09-08 | 14:33

Jaap de Paap | 25-09-08 | 14:29
Ik denk dat Edammertje even zijn bruin ge-aderde mannenkutje aan het inspecteren is op oneffenheden.

Der Icebear | 25-09-08 | 14:32

kolonel klootoog | 25-09-08 | 14:27
Hij die zonder zonde was, wierp de eerste hond.

Bigi Bana Boy | 25-09-08 | 14:32

JanJan8: waar staat dat WIJ (???) gelezen hebben dat het CDJA homo's wil verbieden? De enige die ik zo snel terug kon vinden was Bijstandskoning (en die, tja...). Het topic schrijft ook niet anders dan over het zogenaamde recht van gristelijke schooltjes om homo-personeel te weigeren. Beetje selectief lezen van je, geloof ik.

Snikkeldrift | 25-09-08 | 14:32

kolonel klootoog | 25-09-08 | 14:27
En ik kom niet in de buurt bij davinicecodetheorietjes...

Einde van de Domheid | 25-09-08 | 14:31

@breiz
Waar lees je dat?

JanJan8 | 25-09-08 | 14:30

Edammertje | 25-09-08 | 14:01
Ben je nog aan het zoeken, moest je plots nodig poepen of ga je geen antwoord geven?

Jaap de Paap | 25-09-08 | 14:29

@JanJan8 | 25-09-08 | 14:27

CDJA wil het recht om te discrimineren behouden, waar anderen dat niet hebben...

Da's nog kwalijker...

breiz | 25-09-08 | 14:29

@stekelige | 25-09-08 | 14:23

Maar kijk eens naar Vanessa en haar man en al die andere BN'ers... Heb jij geen medelijden met hun kinderen?

BN'er zijn is net zoals prostitutie, je verkoopt jezelf en je gezin voor money and fame...

@Einde van de Domheid | 25-09-08 | 14:23
Alsof iemand homo moet zijn om voor homo's als grote geesten te worden aangemerkt... Of platvloers...

Ordinaire mensen heb je in alle geaardheden...

breiz | 25-09-08 | 14:27

@ Biff Eagleburger | 25-09-08 | 14:20

Ik weet, na gedegen onderzoek en graafwerk in de tempel van Sowieso, dat Jezus een begenadigd hondwerper was. Zo zijn er veel leuke dingen van deze toch tot zeer mythische proporties uitgegroeide uitkeringshippie te lang te onderbelicht gebleven.

*plop*

@ Einde van de Domheid | 25-09-08 | 14:21

Ik ben nooit 's nachts op de Wallen.

kolonel klootoog | 25-09-08 | 14:27

@Mutsaerts
"homoverbod moet kunnen"

Je bent een echte homoknuffelaar,
CDJA wil geen homoverbod,
Zet je ROZE homobril af en lees dat artikel opnieuw.

JanJan8 | 25-09-08 | 14:27

@Einde van de Domheid | 25-09-08 | 14:23
Ga eens door. Ben benieuwd.

stekelige | 25-09-08 | 14:25

Als kind geloofde ik in Winti en dan weet je helemaal niet meer hoe je hebt want van de Buskupuman en Futuboys wordt je ook niet veel wijzer hoor.

Bigi Bana Boy | 25-09-08 | 14:25

Edammertje | 25-09-08 | 14:01
Heb ik gedaan, de bijbel lezen; meermaals. Kun je een gedeelte, boek, vers noemen waar het bewijs geleverd wordt in de bijbel? Ik heb het namelijk niet kunnen vinden. En toch geloof ik in god. Net als Teen; die heeft het wel begrepen.
Maar laat even weten Edammertje, want ik ben heel benieuwd waar dat bewijs staat in de bijbel. Alvast dank.

Jaap de Paap | 25-09-08 | 14:24

Wat een stelletje analfabeten zijn JULLE reagurders zeg, heeft niemand het gelezen? Ze willen de homos niet verbieden! CDJA heeft in dit gevaal absoluut GELIJK, lees dat artikel nog eens. www.cdja.nl/indemedia/index.php?we_obj...

JanJan8 | 25-09-08 | 14:24

Edammertje | 25-09-08 | 14:01
Wat een ontzettend arrogante kwast ben jij toch. Ik kots van die houding. "Ik heb het licht gezien, en jij loopt in het duister, en je mag op deze stelling pas reageren als je óók het licht hebt gezien". Vreselijk.

Schoorsteenveger | 25-09-08 | 14:23

breiz | 25-09-08 | 14:19
En de Zangeres zonder Naam is niet de favoriet?
Leer ons de grote geesten kennen. Ik begin: Adriaan van Dis....

Einde van de Domheid | 25-09-08 | 14:23

@breiz | 25-09-08 | 14:19
Dat bedoel ik. Arme kinders.

stekelige | 25-09-08 | 14:23

CoJoNes | 25-09-08 | 14:18
Tsja, maar wat moet je anders met het verschijnsel "God" aan ? Wie kan daar wél een steekhoudend antwoord opgeven, anders dan de deeltjesversnellert van CERN ?

Bigi Bana Boy | 25-09-08 | 14:22

kolonel klootoog | 25-09-08 | 14:14
's Nachts op de Wallen dwaalt een man rond die dit JC verhaal vertelt. Hij is de onechte zoon van Wilhelmina die verwekt is tijdens haar bezoek aan Sigmund Freud.

Einde van de Domheid | 25-09-08 | 14:21

@kolonel klootoog: ook dat Caesar-verhaal schijnt al weer ontkracht te zijn. Niet al te lang na deze "bombshell" kwamen er een aantal artikelen over. Kan ze zo snel ff niet vinden. Nou zijn de alternatieve Christus-theorieen niet te tellen, maar het blijft wel interessant leesvoer. Paul Verhoeven (jaja, hij filmt niet alleen) heeft net een wetenschappelijk boek geschreven over Jezus, samen met de 12 meest vooraanstaande theologen van de wereld of zo, om de wetenschappelijke figuur te scheiden van de geestelijke. Ben benieuwd wat daar in staat.

Snikkeldrift | 25-09-08 | 14:21

"Agnost zijn is ongeveer hetzelfde als D'66 stemmen"

ROFLOL!

kolonel klootoog | 25-09-08 | 14:20

@kolonel klootoog | 25-09-08 | 14:14
Ik wel daarbij wel even vastleggen dat Julius Ceasar het balgevoel van een Josti met lepra had. Verde wel eens + een welgemeende *plop*

Biff Eagleburger | 25-09-08 | 14:20

Maaier | 25-09-08 | 13:22
Zo zie je maar de PVV houd zich bezig met alle nederlanders waar ook ter wereld.Zouden ze al kamervragen hebben gesteld over de verdwenen medewerker van artsen van de wereld??
Godward | 25-09-08 | 13:32
Eeuh een geloof kies je een sexuele voorkeur of huidskleur niet.
Iets met appels en peren

miko | 25-09-08 | 14:19

@stekelige | 25-09-08 | 14:16

Ik geloof dat we er nu toch wel van uit kunnen gaan dat Paul, Geer en Goor niet de doorsnee homo's zijn in Nederland...

Het zijn karikaturen van hoe de linkschmens homo's zien... Zij zijn het equivalent van de hetero Tokkies.... De Fokkies...

breiz | 25-09-08 | 14:19

-weggejorist-

RientjevdAersmade | 25-09-08 | 14:19

kolonel klootoog | 25-09-08 | 14:14
Heiligschennis om John Coltrane hierbuiten te laten.

John Muts | 25-09-08 | 14:19

Er zijn overigens ook tal van boeken geschreven over spirituele uitleg van Sprookjes. Neem bijvoorbeeld is Goethe's sprookje (U gaat nu veel over Goethe lezen omdat ERLKONIG GEBANNEN is.) Goethe schreef: www.beslist.nl/boeken/d0000053911/Het_... Het Sprookje van de groene slang en de schone lelie.

Einde van de Domheid | 25-09-08 | 14:18

@Bigi Bana Boy | 25-09-08 | 14:15
Mijn hemel, Bigi, wat moet jouw leven vervuld zijn van twijfel. Dagelijks vraag je je af of vloeibare parketvloeren wel of niet bestaan, of aliens masturberen of misschien wel liever vingerverven. Je weet het allemaal niet.
Ik heb met je te doen man, met alle agnosten trouwens. Agnost zijn is ongeveer hetzelfde als D'66 stemmen.

CoJoNes | 25-09-08 | 14:18

Kris | 25-09-08 | 14:17

VOC-mentaliteit he. Al die willen te kaapren varen...

Maaier | 25-09-08 | 14:18

god zal me stompen, die is goed, de vromen in de bocht

boost | 25-09-08 | 14:18

Nee maar.. . CDJA krijgt baarden ?

Kris | 25-09-08 | 14:17

@Superior Bastard | 25-09-08 | 14:03
Ik zie Jezus-dude toch meer als een soort tell-sell-Tony. Die is ook dood trouwens.
John Muts | 25-09-08 | 14:11
Czech?

Biff Eagleburger | 25-09-08 | 14:16

@breiz | 25-09-08 | 14:13
Toch heb ik medelijden met dat geadopteerde kroost van Paul de Leeuw.
Platter en kwalleriger kun je 't niet hebben.

stekelige | 25-09-08 | 14:16

Bigi Bana Boy | 25-09-08 | 14:15

Behalve dan dat boeken verbranden niet echt is zoals het hoort. Geestelijken geen punt natuurlijk.

Maaier | 25-09-08 | 14:16

Alleen weren in het geval van een leren pakkie en een snor...

En CDA-ers, die mag je ook weren want die scheiden kerk en staat niet

Pilsvogel | 25-09-08 | 14:15

Edammertje, er is maar een rationele en juiste levensovertuiging en dat is agnost zijn. Ik en jij net zo min zijn in staat het bestaan van God te bevestigen danwel te ontkennen.
Veel meer valt er niet over geloof te zeggen want wat rest zijn oninteressante details.
Verder geloof ik niet dat er mensen zijn die dichter bij Hem staan dan ik zelf en wat mij betreft zijn pauzen, bischoppen, rabbi's, pastoors, imams en mullah's of hoe die malloten dan ook allemaal mogen heten, zonder enige uitzondering charlatans die op een brandstapel van hun al even mallotige heilige boeken en geschriften zouden moeten worden gezet.

Bigi Bana Boy | 25-09-08 | 14:15

@ CoJoNes | 25-09-08 | 14:06

Ik las laatstelijk een artikel ergens dat de levens van de ene JC (Julius Augustus Caesar, Heerser) nauw verweven zouden zijn met een andere JC (Jezus Christus, Timmermanszoon) en dat die twee weer helemaal niets te maken hadden met nog een andere JC (Johan Cruyff, voetballer/genie) en ook niet met die andere JC (Jan Cremer, schrijver/schilder/held).

Waar het op neerkomt is dat Romeinse soldaten tijdens hun bezetting van Palestijnse gebieden een snaaks stukje mythevorming aangaande Julius Caesar hebben neergezet en dat daaruit de figuur Jezus Christus is ontstaan.

www.dag.nl/Video/Artikelpagina-Video/J...

kolonel klootoog | 25-09-08 | 14:14

@Einde van de Domheid | 25-09-08 | 14:06

Ik heb ze niet zo bij de hand, grappig is wel dat het hoofdzakelijk Amerikaanse (ja zelfs de Amerikanen) en Engelse onderzoeken zijn... Het is alweer een jaar of twee geleden dat ik die onderzoek gelezen heb, maar ze komen nog wel eens voorbij in programma's over homo-ouderschap.

Kijk eens bij het overkoepelend orgaan van de Amerikaanse Psychologie

Tien jaar geleden was het gedachtegoed nog steeds men heeft een vader en een moeder nodig... Vanuit dat gedachtegoed zijn toen ook verschillende onderzoeken gestart (om bewijs te vinden). Het was voor de onderzoekers ook enigszins verrassend dat het tegenovergestelde naar boven kwam...

breiz | 25-09-08 | 14:13

cehck = check he.

John Muts | 25-09-08 | 14:11

Edammertje | 25-09-08 | 14:01
Bijbel gelezen: cehck.
Oordeel: een paar mooie teksten, een boel langdradige sprookjes en vooral veel dingen die er duidelijk in zijn gezet om de macht van de kerk te rechtvaardigen. In de rangorde van de religieuze teksten niet meer dan een magere 6 tegen de meesterwerken die de aziaten ver voor christus uit hun mouwen hebben geschud.

John Muts | 25-09-08 | 14:10

@CoJoNes | 25-09-08 | 14:06: Niet helemaal waar. Buiten de bijbel is er één vermelding van een tijdgenoot (Flavius Josephus).

mijn opa | 25-09-08 | 14:10

@Maaier | 25-09-08 | 14:01
Je bent een eind op de goeie weg. Het eerste klopt al, nu het tweede nog.

stekelige | 25-09-08 | 14:09

Edammertje plemte gisteren ook al letterlijk hetzelfde reaguursel, met bijbehorende belachelijk epistel:
Edammertje | 24-09-08 | 16:02.
Zo aan de reaktie`s te zien hebben jullie nog nooit de bijbel gelezen, ga dat eerst eens doen en vel daarna een oordeel, lijkt me veel reeler. Wel gelezen misschien, vanwaar die haat? De ministers vertegenwoordigen een gedeelte van nederland, staat in verhouding tot het aantal kiezers van de laatste verkiezing, niks mis mee toch? Ik denk trouwens dat de christenen in de minderheid staan, en dat is te merken in nderland, alles kan , gewoon in elkaar laten slaan door een aantal mannetjes die denken dat hier het walhalla van de wereld is. Terug naar je vaderland is mijn advies, en laat nederland, nederland zijn, vrijheid van overtuiging, godsdienst, en respekt voor elkaar, wat je ook gelooft, of niet gelooft.

Edammertje | 24-09-08 | 16:02
.
Waarschijnlijk heb je dan ook mn reactie nog niet gelezen dan, psychoot
.
@edammertje @16:02 : ja, heb dat boekje gelezen. En wat een onzin dat er in staat. Staat overigens ook bol met geweld, dat zijn de meer draaglijke delen. Wat dat betreft is het oude testament aanzienlijk beter te pruimen dat het nieuwe. Ik vind het trouwens erg komisch dat je als gelovige (neem voor het gemak maar aan dat je dat bent) praat over reeler zijn. Beetje een contradictie naar mijn mening. En hoezo kan je merken dat er weinig christenen in Nederland zijn? Omdat die gristenen zich in elkaar laten slaan door Walhalla-mannetjes of omdat wij dat met ons laten doen? Met meer christenen zou het beter gaan in NL? Die hele zin is onbegrijpelijk. Al was het alleen al omdat we hier niet zo'n last hebben van Noormannen annex Vikingen die in het Walhalla geloven. Moslims waar je ongetwijfeld op doelt geloven in al-janna als ik me niet vergis. En dan heb jij het over inlezen? Lutser. Respect moet je in mijn ogen overigens nog steeds verdienen van een ander en is geen godgegeven (pun intended) recht.

Snikkeldrift | 25-09-08 | 14:09

Edammertje +1
Uitspraak CDJA of verdraaing daarvan -1

Blaf-Tyfes | 25-09-08 | 14:09

@ruly7 | 25-09-08 | 14:06
ik heb een theorie dat jij een beetje uit je nek zit te kletsen.

Laura Ingalls | 25-09-08 | 14:08

@ruly7
Wie noemt hier het CDAJ nazi of racist?

Dom, achterlijk, irritant, discriminerend, incestueus dat weer wel maar naar mijn weten geen nazi of racist...

breiz | 25-09-08 | 14:08

@ ouwelauwe | 25-09-08 | 14:04
Ohw nu ga je het op een andere manier proberen nu je grote vriend De Rugridder je in de steek heeft gelaten?

SwaY | 25-09-08 | 14:08

Eikenhout | 25-09-08 | 13:59
Leg mij dan maar es uit wat er precies mis is met homo's. Ik heb niets kunnen ontdekken...

Danoontje | 25-09-08 | 14:07

Edammertje | 25-09-08 | 14:01
Is het rukken nu ook lekkerder als God je begluurt?

Superior Bastard | 25-09-08 | 14:07

Het enige geschrift uit die tijd waar jezus in voor kwam is de bijbel, verder heeft de man geen enkele indruk gemaakt, en de kans is dan ook aanzienlijk dat hij nooit heeft bestaan.
Ik zie een duidelijke analogie met Roodkapje.

CoJoNes | 25-09-08 | 14:06

Zouden ze nou in de gheel vernieuwde dubbeldikke kinderbijbelkoran van een petteflet worden geflikkerd?

zak_arme_turf | 25-09-08 | 14:06

breiz | 25-09-08 | 13:58
Breiz; heb je wat linkjes voor me naar dat onderzoek/die onderzoeken?
Het Parool artikel is -10jr en voor zover ik weet niet (gratis) op internet te vinden.

Einde van de Domheid | 25-09-08 | 14:06

Ik heb een theorie dat GS stiekem een bijwagen is van links. Ik heb een lijst gemaakt van de vijanden van GS en verdomd, bijna hetzelfde als die van de verplichte linkse leeslijst. Bv nou weer die CDA-Jugend. Helemaal die oeroude linkse truc (sinds Piet Grijs in de jaren 70) om iedereen die het niet met je eens is een nazi te noemen en een racist en zo. Ik geloof dat al dat mocronieuws alleen als dekmantel moet dienen. Slim! Zit Marcel van Dam hier achter? Ab ungue leonem!
-edit kudt nazi -

ruly7 | 25-09-08 | 14:06

@ Edammertje | 25-09-08 | 14:01

En omdat ik na het lezen van dat sprookjesboek heb besloten dat het idd een sprookjeboek is ga jij er automagisch van uit dat ik het sprookjesboek in kwestie niet gelezen heb?

Hier: hansanders.nl/ , kan je misschien iets aan die kortzichtigheid van je laten doen.

kolonel klootoog | 25-09-08 | 14:05

Teen | 25-09-08 | 14:01
Wat dan weer het ontstaan van bloedworst verklaard zou hebben.

Superior Bastard | 25-09-08 | 14:05

kolonel klootoog | 25-09-08 | 13:54
Beetje simpel voorbeeld maar zo werkt het inderdaad wel .
We zijn het wonderbaarlijk genoeg op dit punt met elkaar eens.

ouwelauwe | 25-09-08 | 14:04

Een leraar met een beetje zelfrespect wil niet eens op zo'n eng gereformeerd schooltje les geven.

BarackOsama | 25-09-08 | 14:04

@Edammertje | 25-09-08 | 14:01: Die heb ik gelezen. Er staat geen bewijs in. Wat nu?

mijn opa | 25-09-08 | 14:04

"have you seen my son, I've send him to get some milk a while ago.." -God-

SwaY | 25-09-08 | 14:04

Edammertje | 25-09-08 | 14:01
ik stel voor dat jij nu weer even fijn je mond gaat houden. lees nog wat in de bijbel ofzo. doei!

Laura Ingalls | 25-09-08 | 14:04

@ Edammertje | 25-09-08 | 14:01
De juiste volgorde lijkt mij dat jij eerst toestemmimng aan Hem vraagt voor je zulks brutale antwoorden geeft.. Vlegel!

SwaY | 25-09-08 | 14:03

Jezus was een Bhagwan avant la lettre die toevallig een paar knappe verhalenvertellers met een ruime fantasie, waarschijnlijk geïnspireerd door geestverruimende middelen, in zijn clan had.

Superior Bastard | 25-09-08 | 14:03

@Bijstandskoning | 25-09-08 | 13:58

Onzin wat je zegt, menigeen mag denken wat hij/zij wilt van elkaar. Dat is ook het probleem niet. Je mag homo's vies vinden, homo's mogen hetero's vies vinden. Werkenden mogen bijstandtrekkers vies vinden en andersom ook...

Maar het grote probleem is niet het vinden, maar in de praktijk andersdenkenden verboden op te leggen vanuit religieus gedachtegoed... Het dwarszitten...
Dat is het probleem...

breiz | 25-09-08 | 14:02

@Danoontje

Ja dat is echt kud zeg. Ik heb helemaal geen problemen met homo's trouwens, een van mijn beste beste vrienden is homeau :-)

Ik vind het zo triest dit gezeik allemaal, het lijkt wel of we terug in de Middeleeuwen zijn toen men dacht dat homo zijn een ziekte was. Trouwens je hoeft niet eens terug naar de Middeleeuwen.

morpheus32 | 25-09-08 | 14:02

@Laura Ingalls | 25-09-08 | 13:58
Gewoon, omdat het altijd weer ROFL is met die gggristenen hier. Eigenlijk is het wel schattig, die totale naïviteit. Ware het niet dat die CDA-mongolen levensgevaarlijk zijn.

Biff Eagleburger | 25-09-08 | 14:02

Haha, die God.

Teen | 25-09-08 | 14:02

-weggejorist-

Edammertje | 25-09-08 | 14:01

CoJoNes | 25-09-08 | 13:56

Ik wilde mezelf eigenlijk onder die categorie scharen.

Maaier | 25-09-08 | 14:01

@Bijstandskoning | 25-09-08 | 13:58: "Want dan sterft het menselijk ras uit."
En wat is daar erg aan?

mijn opa | 25-09-08 | 14:01

ROFLOL @ Teen!

kolonel klootoog | 25-09-08 | 14:01

Hij zei zelfs als Ik niet zou willen dat er iets in konten gestopt kan worden, dan had Ik er wel een deurtje in gemaakt.

Teen | 25-09-08 | 14:01

@ Teen | 25-09-08 | 13:58
*LOL* en nou ga ik echt aan het werk...

SwaY | 25-09-08 | 14:00

@ Edammertje | 25-09-08 | 13:54

Nee, het bewijs staat niet in de Bijbel. De Bijbel is namelijk een sprookjesboek. Een bundel kekke verhaaltjes waarop een stel waanzinnigen hun leven, en later onder flinke dwang dat van anderen, hebben ingericht.

Trouwens, die knappe mannenbroeders van je die de Bijbel als het bewijs van het bestaan van god zien vonden ook dat de aarde plat was, het universum om de aarde draaide en dat dino's nooit ouder dan een paar duizend jaar zouden zijn.

kolonel klootoog | 25-09-08 | 14:00

@ Danoontje | 25-09-08 | 13:55
Homo's zijn liev? Dat is net zulk gelul als negers zijn lief, christenen zijn lief, allochtonen zijn lief. Gelul! Homo's zijn net zo geniepig en achterbaks als iedereen. Ga die homopropaganda eens afstorten op de site van de Gaykrant of zo.

Eikenhout | 25-09-08 | 13:59

de opmerking "Het bewijs staat in de bijbel" gecombineerd met de post van kolonel klootoog somt het prima op. Lutser

Snikkeldrift | 25-09-08 | 13:59

GS Jugend: Marokkanenverbod moet kunnen

jekroketje | 25-09-08 | 13:59

God is een lesbische negerin met hangtieten.

Superior Bastard | 25-09-08 | 13:59

Edammertje | 25-09-08 | 13:39
Als aids zich op een bepaalde wijze blijkt te verspreiden, wat heeft dat te maken met moraal? Als, zoals jij beweert, God niks met flikkers op heeft, wat heeft dat te maken met het feit dat een eng virus zich op een bepaalde wijze verspreidt?

Schoorsteenveger | 25-09-08 | 13:59

@ CoJoNes | 25-09-08 | 13:56
Is wel zacht aan den snikkel.. ?

SwaY | 25-09-08 | 13:58

@Biff Eagleburger | 25-09-08 | 13:57
ik 1000. je wéét het, en toch ga ik er nog op in. waarom doe ik dat? :-)

Laura Ingalls | 25-09-08 | 13:58

Einde van de Domheid | 25-09-08 | 13:50

Dat kan wel zo zijn, maar dat is dus niet 'de opvoedkundigen zijn erover eens'. Dat is een waardeoordeel vellen zonder wetenschappelijk inzicht. Je kan vanuit het kind beredeneren wat je wilt, maar als studies niks problematisch laten zien en zelfs een 'head start' voor het kind laten zien vanwege gemiddeld beter bedeelde ouders, dan zijn dat soort opmerkingen zinloos.

Het enige grote probleem wat zich altijd voordoet is eventuele pesterijen, door vaak gelovige opgevoede kinderen. Maar dat zegt meer over de slechte opvoed kwaliteiten van de gelovige dan dat dat iets zegt over de kwaliteiten van homo-ouders...

breiz | 25-09-08 | 13:58

Tja, een verbod op homoseksualiteit is absurd natuurlijk. Maar tegenwoordig slaat iedereen een beetje door: als je als rechtgeaarde hetero een stel naaiende kerels niet cool vindt, ben je direct een homohater. Feit blijft ook dat als iedereen homo wordt, dat de grootste catastrofe ooit zal worden. Want dan sterft het menselijk ras uit. Dan toch liever gewoon hetero.

Bijstandskoning | 25-09-08 | 13:58

Toevallig ken ik God en ik weet dat Hij dol is op kontneuken. Het kan Hem allemaal niet gek genoeg. Sex met het licht uit. Daar is Hij wel faliekant op tegen. Hij vind het zelfs een belediging dat je iets wat Hij heeft geschapen niet durft te bekijken.

Teen | 25-09-08 | 13:58

CoJoNes | 25-09-08 | 13:56
En jij noemt je zakenman?

Einde van de Domheid | 25-09-08 | 13:57

@ Schoorsteenveger | 25-09-08 | 13:35

De VVD wil dit niet in de grondwet hebben en de ING-bank ook niet maar intussen werkt het wel zo in de maatschappij. Daar moet je ook niet over janken.

Overal wordt onderscheid gemaakt en dat is prima. Die afgedwongen gelijkheid slaat echt helemaal nergens op.

Als extreem-linkse activist wordt je niet aangenomen op het partijbureau van de VVD. Ik wil geen pak dragen maar wil wel bij de ING-Bank werken. Ik ben refo maar wil bij Opzij werken. Ik ben belijdend Jood en solliciteer bij de plaatselijke moskee.
En dat is helemaal geen probleem!

Eikenhout | 25-09-08 | 13:57

@Edammertje | 25-09-08 | 13:54: Er staat 0,0 bewijs voor het bestaan van God in de bijbel. Als jij daar anders over denkt ben ik heel beniweuwd waarop je dat baseert.

mijn opa | 25-09-08 | 13:57

@Laura Ingalls | 25-09-08 | 13:50
Ik zet 100 pleuro op een domme trol.

Biff Eagleburger | 25-09-08 | 13:57

@ De StoorZenDer | 25-09-08 | 13:54
en waarom?

SwaY | 25-09-08 | 13:56

Het bewijs staat in de bijbel ??? That's a load of boiled crap !

Rammstein | 25-09-08 | 13:56

Wat een homo's die christenen!

Mokum Kosher | 25-09-08 | 13:56

@Edammertje | 25-09-08 | 13:48

Ik hoef toch ook geen bewijs te hebben dat pratende pantoffels met een IQ van 150 niet bestaan? Wat krijgen we nou?

CoJoNes | 25-09-08 | 13:56

@Edammertje | 25-09-08 | 13:54
ROFLOL, en dat vraag je aan mij? ik dacht dat ik toch al heel duidelijk antwoord had gegeven. JIJ!!!

Laura Ingalls | 25-09-08 | 13:55

morpheus32 | 25-09-08 | 13:38
Omdat het lesbiennes betreft. De kerk is net zo ziek als de moskee. Het enige voordeel is dat we op straat en in onze gebruiken geen last van kerkgangers hebben.
Homo's zijn LIEV!
&
Edammertje | 25-09-08 | 13:39
Laat gewoon ff zien dat god bestaat, dan gaat vast niemand meer met je in discussie.

Danoontje | 25-09-08 | 13:55

-weggejorist-

Edammertje | 25-09-08 | 13:54

@ Edammertje | 25-09-08 | 13:48

Klamme vrucht. Het is heel simpel en ik zal het aan de hand van een praktijk voorbeeld even toelichten. Loop zo even naar de keuken en pak een kopje. Zet dat kopje op de tafel. Ik zeg dat dat kopje leeg is en jij zegt omdat je ergens een gelig papiertje hebt liggen waarop staat dat dat kopje vol met koffie zit dat het kopje vol met koffie zit. Er is, in het lege kopje van je, helaas geen koffie te bespeuren, alleen een klein gelig papiertje dat je in je klamme knuistjes houdt waarop staat dat er wel koffie in moet zitten omdat dat nu eenmaal op dat gelige papiertje staat. En dan moet ik aan jou gaan bewijzen dat er geen koffie inzit. Terwijl iedereen kan zien dat het kopje leeg is (net zo leeg als jouw kopje, maar dat terzijde).

Ik weet zeker dat god niet bestaat. Jij hoopt, met een oud sprookjesboek in de hand, dat hij wel bestaat omdat het anders veelte ingewikkeld voor je wordt. Het universum. Het leven. En alles.

kolonel klootoog | 25-09-08 | 13:54

De grootste schande van de 20ste eeuw is dat de godsdienst is blijven voortbestaan. In Nederland is dat voortbestaan de wens van het CDA geweest. Die partij heeft die wens slechts kunnen vervullen met medewerking van vrijwel alle andere partijen.

Der Icebear | 25-09-08 | 13:54

@SwaY | 25-09-08 | 13:50

Dat noemen ze geloof. Iets waarvoor je r.e.s.p.e.c.t zou moeten hebben.
**kuch

De StoorZenDer | 25-09-08 | 13:54

Dit soort gezeur krijg je dus als kerk en staat niet gescheiden zijn. Snel die vrijheid van onderwijs afschaffen, zou ik zeggen.

Jan936359370 | 25-09-08 | 13:53

Edammer: doe niet zo idioot gast. Je praat over Hem (Haar, Whatever) alsof je regelmatig converseert met de beste man, maar je tikt iemand die het ontstaan ontkent op de vingers wegens gebrek aan bewijs? Jij wil discussieren met ongelovigen op basis van bewijs??? Wat een ontiegelijke domme zak ben jij zeg. Zoals hierboven al gezegd: EO-trol.

Snikkeldrift | 25-09-08 | 13:51

Het dogma camoufleren onder het dekentje "vrijheid van.." dat is nogal trendy de laatste tijd, vooral bij moslimorganisaties.

Van dat gaat het CDA wel mee met de tijd.

De StoorZenDer | 25-09-08 | 13:51

breiz | 25-09-08 | 13:42
Ik doel op een Parool artikel waarin stond. 'We gunnen het die jongens en meisjes van harte maar vanuit het kind uit beredeneerd zou dat beter af zijn met een vader en moeder.' Het Parool is een behoorlijk atheistische krant.

Einde van de Domheid | 25-09-08 | 13:50

@Edammertje | 25-09-08 | 13:48
en jij hebt geen bewijs voor de onzin over aids die je hier neerplempt. hou alsjeblieft op met dat gel*l, ik word er kotsmisselijk van.
je bent trouwens niet consequent in het gebruik van een hoofdletter H als je het over god hebt, dus ik vermoed dat je een ordinaire trol bent. of gewoon dom, dat kan ook nog.

Laura Ingalls | 25-09-08 | 13:50

@ Edammertje | 25-09-08 | 13:48
En.. welk bewijs voer jij dan aan dat Hij wel bestaat?

SwaY | 25-09-08 | 13:50

-weggejorist-

Edammertje | 25-09-08 | 13:48

Ach ik blijft het nog steeds ironisch vinden, dat eeuwenlang wordt beweert dat homo's geestesziek zijn en dat gelovigen de natuurlijke en goddelijke weg aan het volgen zijn...

Lullig voor de gelovige, blijken ze zelf ineens aan een geestesziekte te lijden (een nevenvorm van schizofrenie, misschien). En die homo's zijn ontstaan door natuurlijke processen in de baarmoeder....

breiz | 25-09-08 | 13:47

Bigi Bana Boy | 25-09-08 | 13:45

Als ze eerlijk zouden zijn (al is dat wel heel theoretisch bij het CDA), zouden ze zeggen: "wij willen onderwijs voor ons sprookje, het islamsprookje is fout, maarja, ons onderwijs in ons sprookje is te belangrijk"

Maaier | 25-09-08 | 13:47

@Edammertjer: hou toch op mafkees. Het continent waar AIDS zich het snelst verspreidt is Afrika, waar het voornamelijk via hetero-seks wordt doorgegeven. Hou snel op met je reli-propaganda.

Snikkeldrift | 25-09-08 | 13:46

Snikkeldrift | 25-09-08 | 13:38
Exact, en daarom komt dit kabinet voortdurend met van die schijnheilige typisch Nederlandse laffe drogredenen aan om het islamtisch onderwijs tegen te gaan. Dan weer heet het dat het niveau niet goed genoeg is, dan weer is er een probleem rond de financiering ... en allemaal omdat ze te laf zijn om te zeggen dat ze helemaal geen islamitisch onderwijs willen. Want om dat over je policor (gristelijke) lippen te krijgen is een paar bruggen te ver.

Bigi Bana Boy | 25-09-08 | 13:45

Maaier | 25-09-08 | 13:30
Dat is precies mijn punt. Volgens de grondwet mogen wij een hele hoop dingen, volgens de grondwet hebben wij ook recht op een hele hoop dingen. Die wet is stap voor stap tot stand gekomen in en samenleving die zo goed en zo kwaad als het kan zichzelf zo optimaal mogeijk poogt te organiseren. Er is zoiets als 'de geest der wet', en doorgaans wordt redelijk goed aangevoeld of we handelen in de geest der wet of niet. Een recht om aanvullende eisen te stellen is niet als vanzelf een plicht om aanvullende eisen te stellen. Tot nu toe werd er niet expliciet een beroep gedaan op het recht flikkers buiten de deur te houden, maar de tijden lijken veranderd. Plasterk vond het nodig om wat tegengas te geven en hup, de CDA-jongetjes en CDA-meisjes reageren met een nog fellere claim op een bestaand recht. Ze nemen eenzelfde houding aan als andere religieuze groeperingen die stelselmatig hun rechten claimen als het om hun eigen vrijheden gaat, met name als het ertoe leidt de vrijheden van anderen in te perken.

Schoorsteenveger | 25-09-08 | 13:45

CDJA: Flikker op!

Dirk Tang | 25-09-08 | 13:45

Bigi Bana Boy | 25-09-08 | 13:40

GS wil een horde reaguurders niet teveel van zich vervreemden. Onder alle dappere vrijheidsstrijders hier zitten ongetwijfeld vele CDA stemmers. Meer dan een 5e van Nederland stemde immers op die nietszeggende lui.

"Lekker in het midden, Balkenende lijkt op dat slimme neefje en van de HRA blijven ze af". Dat idee.

Maaier | 25-09-08 | 13:43

Die griffo's ook he! Je blijft lachen.

Flowers | 25-09-08 | 13:43

Mutsaerts,
dat Els Borst meer doden op haar geweten heeft dan Bin Laden, is een uitspraak van Pim Fortuyn. Iets met wachtlijsten.

cram | 25-09-08 | 13:43

@ Edammertje | 25-09-08 | 13:39

Je weet niet wat hij wil. Omdat hij niet bestaat. En je dus niet met hem kan babbelen. En omdat alles wat hij "gezegd" zou hebben in een dik 2000 jaar oud sprookjesboek staat.

En als die God van je dan bestaat, dan had hij lekker niet zo dom moeten zijn om homo's te maken. Had een boel gescheeld denk je niet.

kolonel klootoog | 25-09-08 | 13:43

@Bigi Bana Boy | 25-09-08 | 13:40
Hulde!

stekelige | 25-09-08 | 13:43

Bah, nu heb ik een history met de Gay Krant er in :|

*snel geschiedenis wist*

Envoorjehetweet | 25-09-08 | 13:42

@Einde van de Domheid | 25-09-08 | 13:37

U bedoelt Gristelijke opvoedkundigen zijn het daar over eens. De meeste studies wijzen geen verschil aan in kwaliteit van opvoeding tussen hetero/homo stellen. Het lijkt er zelfs op dat de kwaliteit van opvoeden beter is bij homo-stellen omdat zij bewust voor een kind kiezen en er een lang proces voor moeten doorstaan om een kind te krijgen. Plus, homo-stellen zitten over het algemeen beter in de slappe was en hebben daardoor hun kinderen meer te bieden.

Tevens lijkt het erop dat kinderen van homo-stellen later in het leven geen nadelige gevolgen ondervinden van hun opvoeding door homo-ouders...

breiz | 25-09-08 | 13:42

Aaah, 5 op de klok dus *plop*. Dood aan alle CDA-heaumeaux!

Biff Eagleburger | 25-09-08 | 13:42

Maaier | 25-09-08 | 13:37
Het irriteert mij al lange tijd mateloos dat de PvdA hier altijd de gebeten hond is terwijl de partij die werkelijk altijd in het centrum van de macht zit, het CDA, werkelijk altijd de dans ontspringt. Onderwijs op basis van welke religie dan ook is kwalijk en dient onmiddelijk verboden te worden.

Bigi Bana Boy | 25-09-08 | 13:40

Edammertje | 25-09-08 | 13:39

U is een echte gristen-trol. Komt GS door het EO-filter?

Maaier | 25-09-08 | 13:40

Einde van de Domheid | 25-09-08 | 13:37
Net als Christenfundis en Jehova's zijn homo's altijd op missie. 6 jarigen moeten -al is het maar terloops- vast weten dat niet iedere man een vrouw heeft.

Einde van de Domheid | 25-09-08 | 13:40

+dank

ServerGenius | 25-09-08 | 13:39

@Snikkeldrift

Hartelijk voor uw correctie....... iets met klok en zoek geraakte klepel ;-)

ServerGenius | 25-09-08 | 13:39

-weggejorist-

Edammertje | 25-09-08 | 13:39

Wat Bigi Bana Boy (25-09-08 | 13:36) zegt.

*plop*

kolonel klootoog | 25-09-08 | 13:39

@Bigi: amen to that. Ze zouden het zo graag willen, het islamitisch onderwijs beperken, maar kunnen het niet zonder zichzelf in de vingers te snijden. Dilemma's, dilemma's

Snikkeldrift | 25-09-08 | 13:38

kan je de lesbi ologie ook gelijk schrappen.

Kennie Die | 25-09-08 | 13:38

@Danoontje

Waarom hebben ze dat verzocht ?

morpheus32 | 25-09-08 | 13:38

Einde van de Domheid | 25-09-08 | 13:37

Op de VU zeker?

Maaier | 25-09-08 | 13:38

@Teen | 25-09-08 | 13:30
Van Donner kan ik 't me nauweliks voorstellen. Van Balkenende:
--"Laten we lol maken met elkaar! Hup met de VOC-mentaliteit."--

stekelige | 25-09-08 | 13:38

Bigi Bana Boy | 25-09-08 | 13:36

Het CDA is de hoofdschuldige van álles wat je de politiek kan verwijten. Voor de meeste dingen die niet goed gaan, moet je anderen dan de politiek de schuld geven, maar dat terzijde.

Maaier | 25-09-08 | 13:37

En dat zijn nog de gematigde gristenen. Bestaan gematigde gristenen eigenlijk wel?

azijnseikerT | 25-09-08 | 13:37

Lijkt me nogal een non-issue. Welke homo wil er in godsnaam in een grefoschool werken? Wie wil er überhaupt op een grefoschool werken?

sk!llz | 25-09-08 | 13:37

Homo's hoeven absoluut niet dood. Domineer de omroepen en de theaters, it is a free world. Maar kinderadoptie door homostellen daar ben ik op tegen. Opvoedkundigen zijn het daar overigens mee eens.

Einde van de Domheid | 25-09-08 | 13:37

Eimert is een emmerende gristenhond. Verban die vent naar Staphorst, samen met al zun cu-vriendjes en vriendinnetjes, kunnen ze lekker aan een inteeltstamboom gaan werken.

tothemax | 25-09-08 | 13:36

morpheus32 | 25-09-08 | 13:33
Nee maar dat is een beetje overdone, ik denk wel als de camera's uit zijn, dat het anders is.
De moeders van een vriendin zijn overigens vriendelijk verzocht uit de kerk te blijven... Ze zijn er gelukkig alleen maar beter van geworden. Waanzin, dat geloof.

Danoontje | 25-09-08 | 13:36

Go Mutsaers !
Ik kan het niet genoeg herhalen, het CDA is de hoofdschuldige aan het multiculti drama en vooral aan de groei en bloei van het islamitisch onderwijs in Nederland.
Knoop dat goed in jullie oren allemaal. Het komt door dat achterlijke dogma in die partij van de vrijheid van onderwijs welke voor het CDA als heilig wordt beschouwd.
Zo lang die partij aan de macht blijft zal er niets wezenlijks tegen het islamitisch onderwijs worden ondernomen.

Bigi Bana Boy | 25-09-08 | 13:36

JamesHuntLive | 25-09-08 | 13:17
Eikenhout | 25-09-08 | 13:27
Er is een beetje veel bijzonder onderwijs, en je hebt als je een baantje zoekt niet altijd evenveel keuze. Tuurlijk, het is de kat op het spek binden en in de praktijk zal men in gristelijke kring allerlei doen om een flikker buiten de deur te houden. Maar die CDA-jongeren gaan toch een tikkie verder. Het lijkt me stug dat de VVD via de politiek wil afdwingen dat er een grondwettelijk verbod komt op het aannemen van extreem-linkse activisten op VVD-kantoren.

Schoorsteenveger | 25-09-08 | 13:35

@Danoontje

Ja da´s waar, alleen een land voor Geers en Goors zit ik ook niet echt op te wachten...

morpheus32 | 25-09-08 | 13:33

Mag een gereformeerde school een katholieke leraar weigeren?

mijn opa | 25-09-08 | 13:33

@ ziekebroeder | 25-09-08 | 13:27

Misschien alleen als Bi-ologie leraar.

/seth.

kolonel klootoog | 25-09-08 | 13:32

@ P.C.M. Baas1309 (13:22): Veel van die atheïstische libertariërs hebben gewoon het geloof in God/Allah/enz vervangen voor het geloof in Homo. Daarom reageren ze net zo hysterisch op gevallen van homodiscriminatie als gelovigen op gevallen van heiligschennis. De scheiding van kerk en staat zal dan ook nooit gelden voor hun homoreligie.

Godward | 25-09-08 | 13:32

morpheus32 | 25-09-08 | 13:27
Hahaha, homo's zijn Liev. Ik ken een hoop van die relnichten, en liever een land vol relnichten, dan kapusjonnetjes.

Danoontje | 25-09-08 | 13:31

Soms moet ik wel eens denken aan hoe Donner en Balkenende sex moeten hebben. Best eng.

(nee, niet met elkaar)

Teen | 25-09-08 | 13:30

Schoorsteenveger | 25-09-08 | 13:27

IUN dit geval is het dus een vrijheid die er nog niet was. Momenteel, als ik het goed begrijp, mogen refo's nog gewoon homo's weren. Dat is eigenlijk nog veel kwalijker: Ondanks jaren '60, paars etc. is dat nog nooit goed geregeld. Het CDA hield dat natuurlijk stil, maar nu er verandering in lijkt te komen, roeren ze zich.

Maaier | 25-09-08 | 13:30

ziekebroeder | 25-09-08 | 13:27 om de andere dag..

van dal | 25-09-08 | 13:29

Angstige stumpers met een jaloerse haat tegen iedereen die wel van de norm durft af te wijken. De eerste de beste leernicht op een gaypride-boot is tien keer zoveel man als al die CDJA-kneusjes bij elkaar. (En ik zeg dit als 100% tietenman.)

John Muts | 25-09-08 | 13:29

@P.C.M. Baas1309 | 25-09-08 | 13:22

Dat reaguurders vallen over het feit dat gelovigen in dit land meer rechten hebben, nl. het recht om te discrimineren, is nog geen roep om staats-atheisme...

De staat hoort neutraal te zijn in geloofszaken en hoort dit te faciliteren voor zijn burgers in het dagelijkse leven.

@Maaier

Niet alles geloven wat u in de amerikaanse berichtgeving hoort... Dat zou u nu toch wel moeten weten, of is u een gelovige (dan is het normaal dat u in sprookjes gelooft)

breiz | 25-09-08 | 13:28

"God is liefde!" "Je moet de boodschap uitdragen"

Nou doe dat dan ook eens goedverdoemme! Ik heb nog nooit zo'n zooitje intollerante en fascistische kereltjes gezien als dat tuig.

Stevie_Ray_Vaughn | 25-09-08 | 13:27

@Dannontje

Homo geen vrouwenverkrachter ? Nogal logisch ;-)

morpheus32 | 25-09-08 | 13:27

findecano | 25-09-08 | 13:25

Die verandering, waar Plasterk mee bezig is, is de aanleiding voor deze mening van het CDJA.

Maaier | 25-09-08 | 13:27

Ja, het wordt steeds spannender nu. Moslims en Gristenen doen er gebroederlijk alles aan om de verworvenheden van de nederlandse rechtsstaat om zeep te helpen. Vrijheid van godsdienst, vrijheid van onderwijs, vrijheid van meningsuiting waren ooit bedoeld om de burgers een zekere bescherming te bieden tegen een al te opdringerige, repressieve overheid. Ze worden nu uitgehold en binnenstebuiten gekeerd teneinde de eigen normen en waarden via overheidsingrijpen aan anderen op te leggen. Het is zorgwekkend dat het juist de jongeren zijn die een zo intolerante en arrogante houding ten toon spreiden.
Het wordt tijd om de financiële ondersteuning van het bijzonder onderwijs ter discussie te stellen. Het doet pijn te moeten accepteren dat ons belastinggeld voor een groot deel gespendeerd wordt aan instituties die onze kinderen normen en waarden en fatsoen bij zouden moeten brengen maar ontaard zijn in instellingen die intolerantie en discriminatie prediken en praktizeren. Tuig.

Schoorsteenveger | 25-09-08 | 13:27

@Edammertje: nou, vertel het eens jongen. We wachten in spanning af.

Snikkeldrift | 25-09-08 | 13:27

En als je bi bent, mag je dan ook niet op hun school?

ziekebroeder | 25-09-08 | 13:27

@ JamesHuntLive | 25-09-08 | 13:17
+1

Dom gelul. Reformatorische scholen weigeren geen homoseksuelen om hun geaardheid maar om het praktiseren. Daar kun je fijn over discussiëren maar deze scholen hebben volgens de grondwet recht om aanvullende eisen te stellen.

Als extreem-linkse activist wordt je niet aangenomen op het partijbureau van de VVD. Ik wil geen pak dragen maar wil wel bij de ING-Bank werken. Ik ben refo maar wil bij Opzij werken. Ik ben belijdend Jood en solliciteer bij de plaatselijke moskee.

Kan allemaal niet en is geen probleem ook! Laten we onszelf alstublieft eindelijk eens verlossen van dit domme gelijkheidsdenken van de jaren 60. Van alle suffe dogma's van de Linkse Kerk is dit de allerdomste.

Eikenhout | 25-09-08 | 13:27

@Maaiert | 13:22
Gelukkig heeft de PVV vandaag nog veel meer nuttige vragen gesteld.

fuckje | 25-09-08 | 13:26

Een kernpunt hiervan is dat de VGS in het reformatorisch onderwijs geen homoseksuele leraren voor de klas wil die een relatie hebben, omdat zij dit in strijd vindt met haar grondslag.
*
Volgens mij mag je deze informatie hellemaal niet vragen als werkgever, tijdens een sollicitatie gesprek.
Homo's zijn ok ole ole! Geen een homo die ik ken is crimineel! Of een vrouwenverkrachter! Of godsdienst waanzinnige! Of een Pedofiel!

Danoontje | 25-09-08 | 13:26

ServerGenius: ff de puntjes op die i zetten hoor. Ch(K)ristenen (als in katholieken) hebben priesters, die werden dus jarenlang door de celibataire pastoor befriemeld. Gristenen zijn de gereformeerden/hervormden en aanverwanten, en die hebben geen priesters maar dominees. En die mogen wel gewoon een vrouw hebben en neuken, en zijn derhalve minder sexueel gefrustreerd. Gristenen worden vaker in eigen familie vermaakt door paps of andere familie, getuige incest-zaken in Epe (wie weet nog waar dat een afkorting van is) en Staphorst bijvoorbeeld.

Snikkeldrift | 25-09-08 | 13:26

Ben wel zo'n beetje klaar met de politiek en hun geneuzel voor dit jaar... is er nog wat tieten-nieuws?

Gandalf | 25-09-08 | 13:26

@findecano | 25-09-08 | 13:25
Goed. Aanscherpen?

stoomloc | 25-09-08 | 13:26

CoJoNes | 25-09-08 | 13:22
Zolang ze het niet allemaal te letterlijk opvatten vindt ik het nog kunnen. Maar zoals die gereformeerden het opvatten, die mogen wat mij betreft gelijk allemaal gedeporteerd worden uit dit land. Die tweede kamer ransuil die voor hun ook in de kamer onzin uitblaat zouden ze ook ter plekke moeten executeren.

ouwelauwe | 25-09-08 | 13:25

Edammertje | 25-09-08 | 13:24

DNA-mutaties, maar da's een gok he. Het kan ook God zijn.

Maaier | 25-09-08 | 13:25

volgens mij heeft god niets tegen homo's
zolang ze hun gereedschap maar 'binnensbroeks' houden

Mijnheer Doetmaar | 25-09-08 | 13:25

Dus volgens de JCDA is er een wet die zegt dat dat je homo's kunt verbieden voor de klas te staan?

Simpele oplossing: pas die wet aan.

findecano | 25-09-08 | 13:25

Nog beter: ruilen met een PVDA-verbod.

stoomloc | 25-09-08 | 13:24

-weggejorist-

Edammertje | 25-09-08 | 13:24

Biff Eagleburger | 25-09-08 | 13:22

In de VS kun je er gewoon van genezen worden, dus waarom hier niet?

Maaier | 25-09-08 | 13:23

Balkie pleit toch altijd voor begrip, overleg e.d. (of gwoon smerige deals). Kan dat flikkervebod voor de grefo's dan niet worden gerolen voor een gay-pride verbod.

stoomloc | 25-09-08 | 13:23

Dat staat niet in de bijbel in de bijbel staat hooguit iets over dat je niet zo mag liggen met een man als dat je met een vrouw doet....

Ik doe het wel staand int vervolg :/

Emotion | 25-09-08 | 13:23

Weer alle christenen van scholen. Lieden die in een imaginair opperwezen geloven, kunnen onmogelijk in staat worden geacht om de bloem der natie van een gedegen theoretische opleiding te voorzien.
Religieuzen zijn psychiatrisch patienten en hebben te maken met een zeer ernstige vorm van schizofrenie, inlcusief psychotische wanen. Levensgevaarlijk en onverantwoord om deze GGz-klanten voor de klas te zetten.

CoJoNes | 25-09-08 | 13:22

Kunnen die heaumeaux niet ff een hetero-cursus doen of zo? Pure aandachtstrekkerij, ik zeg het je.

Biff Eagleburger | 25-09-08 | 13:22

Hop, daar gaan we weer. Normaal gesproken libertarische reaguurders brullen om stalinistisch staatsatheïsme. Christenen die gillen dat ze geen moslims zijn. Etc. etc.

P.C.M. Baas1309 | 25-09-08 | 13:22

Wat ik zo erg vind; dit zijn dus de jòngeren van het CDA die dit soort belegen ideeën verkondigen. Van zo'n Middelkoop c.s. kun je het verwachten, dat kunnen we nog 'leuk weg lachen'.
Maar dit zijn de jongeren, de toekomstige voormannen en -vrouwen van het CDA. En dan al zo ouderwets, zo beperkt, zo jaren 50-spruitjeslucht, zo, zo nikserig.
*buigt moedeloos het hoofd en vreet maar een stuk chocolade*

Laura Ingalls | 25-09-08 | 13:21

Het CDA is nog erger dan de PvdA. De neo-Gestapo unter führung von CDA-Gauleiter Ernst HirSSch Ballin zet overigens de vervolging van Gregorius Nekschot door: www.hpdetijd.nl/kring.php?editie_id=26... (onderste artikel).

Sir Galahad the Pure | 25-09-08 | 13:18

Welke homo gaat überhaupt solliciteren bij een grefo-school? Precies... non-issue dus.

JamesHuntLive | 25-09-08 | 13:17

Jullie begrijpen toch wel dat het heel schokkend is voor gristen jongelui om geconfronteerd te worden met homo sexualiteit nadat zij al jaren lang door
hun eigen priesters in hun kont worden geneuqt? Een beetje begrip is wel
op zijn plaats dacht ik zeau!

ServerGenius | 25-09-08 | 13:17

@ Tijdbom (13:12): Waarschijnlijk is Mutsaerts door GS ingehuurd om het homo-quotum te halen, dan wel om homofiele reaguurders af, eh, aan te trekken.

Godward | 25-09-08 | 13:17

*OUTTV/X-MO bestelt voor zekere adressen in oa. Capelle aan den IJssel (Paradijsselpark), Berkel & Rodenrijs (Duinroos) en Nunspeet (Prinses Irenestraat)*

widtvoet ® | 25-09-08 | 13:16

mag een verbod op religie ook?

zoalshetis | 25-09-08 | 13:15

vandeham: blinden hebben pas in 2030 uitzicht...

hetluis | 25-09-08 | 13:15

De CD , Ja!
Laat die kudtgristenen zich lekker met zichzelf bezighouden. Of beter nog naar Namibië emigreren.

Willem VanDer Decken | 25-09-08 | 13:14

ZouteZeeuw | 25-09-08 | 13:11

Heeft niets te maken met scheiding van kerk en staat, slechts met achterlijkheid.

de Spanjaard | 25-09-08 | 13:11

Eigenlijk dus niet, het gaat over een nog in te voeren wet van Plasterk. Het erge is dus: op dit moment mogen homo's nog geweerd worden op basis van art. 23.

Maaier | 25-09-08 | 13:14

Discriminatie in Nederland is OK, zolang je het maar aan de vrijheid van godsdienst koppelt. Onder die vlag is elke vorm van intolerantie toegestaan.

p0rn0 | 25-09-08 | 13:13

@ Godward | 25-09-08 | 13:08 - Is dat niet de Albert Verlinde van GS? Het CDJA ziet iets te vriendelijke priesters toch ook als heaumos? Kan nog spannend worden...

Tijdbom | 25-09-08 | 13:12

Die kinderen zullen wel erg opzien tegen het praktijkonderwijs!!!

Brassman | 25-09-08 | 13:11

Lang leve scheiding van kerk en staat. Ach, misschien wil ik nu wel eens voor een dag homo worden, om deze kereltjes van het CDJA eens keihard van achteren te nemen! Het zal ze leren, die godsdienstwaanzinnigen.

ZouteZeeuw | 25-09-08 | 13:11

Dat krijg je ervan als de ene na de andere politicus het Joods-Christelijke erfgoed gaat verdedigen: dan gaan ze die onzin nog lezen ook.

Maaier | 25-09-08 | 13:11

Backed up bij hun Gristenbroeders in de States, krijgen de evangelicals hier in NL ook een steeds grotere bek. Wat in en in triest dat oude waanbeelden onze vrijheid steeds verder willen beperken.

de Spanjaard | 25-09-08 | 13:11

CDA jugend homofoob want allemaal een geschiedenis als in de poeperd genomen koorknaap??

McFlurry | 25-09-08 | 13:10

en deze gasten van de CDJA hebben op de uni gezete??? steeds dommer steeds dommer worden we...

Bobbele | 25-09-08 | 13:10

Dan mag je dus ook Christenen als leraar weigeren.

fender05 | 25-09-08 | 13:10

* richt JVV op *

Dommelsch | 25-09-08 | 13:09

Stelletje hypocrieten, normen en waarden waren toch zo belangrijk? De gristenhonden zijn veel te bang voor heaumeaux, ze bestaan echt beminde gelovigen!

Bier-Sexueel | 25-09-08 | 13:09

Als je de bijbel leest staat nergens dat homo's deaud moeten hoor, met homo's is volgens de bijbel helemaal niks mis, want daar kan je niks aan doen. alleen wel met het praktiseren.

Blaf-Tyfes | 25-09-08 | 13:08

Het valt me trouwenbs op dat berichtjes over homofielen in het nauw bijna altijd door Mutsaerts geplaatst worden.

Godward | 25-09-08 | 13:08

Homo's zijn hele gezellige mensen die als een stel wijven kunnen praten
thee drinken en marlboro light roken...
Homo's zijn goeie mensen .. Homo zijn iesj vrede
Als ze maar van me kont afblijven

geenstijlsteengeil | 25-09-08 | 13:07

Dan mag een openbare school wat mij betreft ook gristenen weren.

oog om oog, tand om tand (staat ook ergens in de bijbel, zoek maar op)

Gotthard | 25-09-08 | 13:07

Het zou verboden moeten worden.

Marux | 25-09-08 | 13:07

Wordt ook tijd dat het homofiele smaldeel eindelijk eens op z'n flikker krijgt!

ThijsDoetRaar | 25-09-08 | 13:05

Ik kan er nog geen speld in verdragen.....

Tabernakel | 25-09-08 | 13:05

iemand die geloofd heeft zich vrijwillig van het verstand beroofd

veel vaak en vet | 25-09-08 | 13:05

CDA verbod ook ?

morpheus32 | 25-09-08 | 13:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken