Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Landverrader Lemhaouli werkt gewoon op vliegveld

betrapt.jpgHet Vuist Op Tafel Topic van vandaag. Spion, landverrader en geheim agent Ré Lemhaouli is na zijn ontslag bij de politie gewoon getrakteerd op een luizig debiteuren/crediteuren-baantje op Rotterdam Airport. En Mijnheer Storm van de AIVD is er nog akkoord mee gegaan ook. Kom er maar in, Juffrouw Jannie. "Hij heeft een kantoorfunctie gekregen. Maar hij mag niet op het airside-gedeelte van het vliegveld komen. Daarvoor is goedkeuring nodig en die heeft hij niet gekregen van de autoriteiten,’’ licht woordvoerster Désirée Breedveld van de luchthaven toe. "Maar een fundamenteel bezwaar hem hier te laten werken, is er niet.’’ Goeiesmorgens, zeg. Dat fundamentele bezwaar is er wel. We hebben het hier over een Marokkaans-Nederlandse verrader met een dubbel paspoort, die staatsgeheimen klikspaande en die politiek de hand boven het hoofd wordt gehouden. We hebben het hier over het faillissement van Rechtstaat Nederland. Cartoonisten met groot machtsvertoon oppakken om tekeningen, en dan landverraders belonen met baantjes? Wat is dat voor lafhartig smerig ruggegraatloos beleid? We hebben het hier over een SPOEDDEBAT over het functioneren van JustitieMinister Ernst Hirsch Ballin. Zijn we nou godverdomme gek geworden? Dertig jaar cel voor die hufter wegens hoogverrraad en daarna het land uit met die spionerende kloodtzak.

Reaguursels

Inloggen

Hij kan maar beter een dubbelspion zijn :/. Als zoiets dergelijks in een land als de V.S zou gebeuren zou die man nooit meer het daglicht hebben gezien, die rat heeft mazzel dat tie bij politieke makke lammetjes hier zit..

Hardcore | 18-09-08 | 16:18

Vroeger heetten rechercheurs "russen" en toch was er vrijwel geeneen die voor de USSR spioneerde.

Harrydegraaf | 18-09-08 | 08:22

Het schijnt dat de Lemhaouli ook een Israelische paspoort heeft. Ben benieuwd wat Willy Wilders er nu van vindt?

Roi | 18-09-08 | 04:44

Spioneren is natuurllijk minimaal direct het land uit en eigenlijk zware straf of zelfs zonder proces in donker kerkertje terwijl niemand er iets vanaf weet. Das gewoon het risico van het vak.

Met zo'n aanpak worden we het lachertje van Europa en komen we in no time om van de spionnen, lekker extra bijbeunen, Nederland in de uitverkoop gooien en als het mis gaat gewoon ander baantje nemen.

Maar onze linkse subsidieclubjes zullen er wel weer allerlij inspiratie voor nieuwe projektjes in gevonden hebben.
Het duurt nu niet lang meer dan hebben wij een reïntegratie werkgroep voor ontmaskerde spionnen :-).

Aan de andere kant mogen ze van mij tot ze ontdekt worden naar hartelust moslim terroristjes opsporen en misterieuze dodelijke ongelukken insceneren hoor....... :-)

G. Patton | 18-09-08 | 00:45

Tuurlijk altijd weer t zelfde liedje.... kent iemand het volkslied van marukko? Sla je een inbreker op z'n bek in je eigen huis ben je de lul, spioneer je als Marukkaan.... krijg je een andere baan..... rijmt ook nog.

Master Ian | 18-09-08 | 00:15

Aan dit stuk heb ik niets toe te voegen! Amen

Antigoog | 17-09-08 | 22:27

Als ik me niet vergis, riskeert men in de VS de doodstraf door te handelen als deze spion. Die maatregel vind ik te drastisch.

de tandarts | 17-09-08 | 21:52

Als het waar is wat hier in dit artikel beweerd is, dan zou deze man geen enkele overheidsfunctie in Nederland mogen bekleden naar mijn mening. Verder zou hij gevangenisstraf verdienen waarna uitzetting zou moeten volgen.

de tandarts | 17-09-08 | 21:49

Kom, kom, hij spioneerde toch eigenlijk voor het goede doel?!
In tegenstelling tot bv de politie Rotterdam-Rijnmond weet de Marokkaanse veiligheidsdienst tenminste wel hoe ze met terreurverdachten van, aan al-Qaeda verbonden groepen, moeten omgaan......

Jean Bal-zac | 17-09-08 | 21:41

Waarom hebben wij hier in NL ook niet zon STOEL als in de USA...!

De Helliemonder | 17-09-08 | 21:25

Hij hoeft vrouwen zeker ook niet de hand te schudden en mag zeker de hele tijd blijven zitten?

Zoals ik in verschillende plemps hierboven heb aangegeven is de Volkskrant de laatste uren erg druk met het herbewerken van de onzintekst die ze gepubliceerd hebben over de spion.
Maar zelfs dat herbewerken van die tekst kunnen ze niet. Ze hebben wel de oorspronkelijke kop gewijzigd. Die kop was: Marokkaanse 'spion' blijkt bevlogen jongerenwerker. Die kop is weg, maar de bestandsnaam van het artikel is: Marokkaanse_spion_blijkt_bevlogen_jongerenwerker
Sukkels! Herstel: bevlogen sukkels!
www.volkskrant.nl/binnenland/article10...

Lewinsky | 17-09-08 | 19:02

De Volkskrant heeft de tekst alwéér veranderd. De zin waarin ze benadrukten dat de spion een blanco strafblad had, is er nu uitgeknipt. Die zin luidde: "Betrokkene heeft geen strafblad en is aantoonbaar geschikt voor de functie die hij hier uitoefent." www.volkskrant.nl/binnenland/article10...

Lewinsky | 17-09-08 | 18:58

-weggejorist-

Bloodzone | 17-09-08 | 18:44

Meneer Lemhaouli? Wat ik gisteren al schreef, gewoon vervolgen of als dat niet gaat Nederlands paspoort afpakken en uitwijzen naar land van herkomst. We zijn hier g<censuur> veel te soft in dit land met dit soort lui. En dan maakt het mij echt niet uit of 't nou een Marrokaan, Surinamer, Rus, Amerikaan of Belg is. Spioneren = vervolgen en/of oprotten naar land van herkomst. Basta.

PietGeniet | 17-09-08 | 18:38

Only in Europe! In elk ander zichzelf respecterend land wordt je meteen aangeklaagd voor hoogverraad. Hier worden collaborateurs en spionnen getrakteerd op een soort 'witness protection program'. U spioneert? Wij zorgen voor u! Wie volgt?

MichiDutch | 17-09-08 | 18:32

Ik vind trouwens een precisiebombardementje op Casablanca nu wel op zijn plaats.

vipeviper | 17-09-08 | 18:32

Hier loopt ook iemand rond in de buurt, die lijkt sprekend op James Bond..... misschien moet ik de AIVD maar eens bellen.

OneandOnly | 17-09-08 | 18:15

De NRC is nog diep in slaap. Daar weten ze nog niet dat de spionerende brigadier nu op het vliegveld werkt in R'dam. Ze weten ook niet dat de rijksrecherche een strafrechterlijk onderzoek is gestart. NRC, slaapmiddel voor uw geest.

Lewinsky | 17-09-08 | 18:13

Bevlogen jongerenwerker! Jammer genoeg heb ik geen screenshot gemaakt van de Volkskrantkop die nu weg is: Marokkaanse 'spion' blijkt bevlogen jongerenwerker.
Mwoehaha! Gek zijn ze bij de Volkskrant. Geen spion maar een "bevlogen jongerenwerker".

Lewinsky | 17-09-08 | 18:00

De Volkskrant heeft 5 minuten geleden de titel van het stuk veranderd. Die was: Marokkaanse 'spion' blijkt bevlogen jongerenwerker. Nu is het: Recherche start onderzoek Marokkaanse 'spion'. Nu nog die apostrofjes weg om het woord spion, bevlogen jongerenwerkers van de Volkskrant. www.volkskrant.nl/binnenland/article10...

Lewinsky | 17-09-08 | 17:56

@Pritt Stift
Schrijf maar een update. De zaak begint al te schuiven. Er komt toch een strafrechtelijk onderzoek naar de brigadier die spioneerde. Wederom succes behaald door GS! www.telegraaf.nl/binnenland/1948158/__...

Lewinsky | 17-09-08 | 17:51

Dit wordt een rel van jewelste. Spionnen dienen gevangen gezet te worden en daarna uitgewezen.

Lewinsky | 17-09-08 | 17:46

Als hij geen strafblad heeft, kunnen jullie L. ook wel bij zijn volle naam noemen, suckels van de volkskrant! Schrijf dan Lemhaouli in plaats van L. Als het zo'n fijne vent is ("bevlogen jongerenwerker" aldus de Volkskrant), waarom dan zijn naam niet noemen?

Lewinsky | 17-09-08 | 17:33

Niemand weet wat Lemhaouli precies heeft uitgespookt. Mij lijkt het niet uitgesloten dat de veiligheidsdiensten van Marokko en Nederland hebben samengewerkt met het in kaart brengen van teroristische cellen, want ook Marokko heeft problemen met moslimfundamentalisten. Ze hebben in Casablanca toch zelfs bomaanslagen gepleegd? Wellicht is Lemhaouili tegen dienstinstructies ingegaan, maar staat die misstap zover af van landverraad dat veel geschuimbek hier op z'n minst voorbarig is.

dawg | 17-09-08 | 17:32

Kan hij gewoon niet even een vliegtuigje richting Marokko meepakken? Waarschijnlijk gaat hij nu alle openstaande crediteurposten doorspelen naar Marokkaanse bedrijven!

Kartoffels | 17-09-08 | 17:26

@Pritt Stift | 17-09-08 | 09:04 Prima tekst, Pritt! En het Nederlandse paspoort van de landverrader Re Lem H. Oeli moet natuurlijk ook afgepakt worden.

Lewinsky | 17-09-08 | 17:19

Waarom verbazen me dergelijke berichten me toch steeds minder?

thorgal | 17-09-08 | 16:58

Darknova | 17-09-08 | 15:41
Het is vooral een domme stelling die getuigt van een ernstig gebrek aan inzicht.

Bigi Bana Boy | 17-09-08 | 16:04

Walgelijk! Is er misschien op Prinsjesdag bezuinigd op vliegtickets van illegalen?

huugla | 17-09-08 | 15:54

"Cartoonisten met groot machtsvertoon oppakken om tekeningen, en dan landverraders belonen met baantjes? Wat is dat voor lafhartig smerig ruggegraatloos beleid?"

Kan het niet meer dan eens zijn met deze stelling. Tis wel heeeeeeeel ernstig in nederland de laatste tijd...

Darknova | 17-09-08 | 15:41

Het is geen hoogverraad, het waren geen staatsgeheimen, maar een enkeltje terug naar Marokko zou idd niet misstaan. Hij krijgt daar vast alle egards.

Rabarberke | 17-09-08 | 15:10


Het enige voordeel is dat er een nederlander meer zetels zal halen.

bijtieakumaai | 17-09-08 | 15:03

Bigi Bana Boy | 17-09-08 | 11:19
Op zich heef joe wel een punt:

Deze man moest van zijn regering bewegingen van moslimfundamentalisten in de gaten houden (zo heb ik mij laten vertellen) dus feitelijk is de woede van velen hier niet écht gepast...

Ben het met joe eens dat er wel meerdere Intelligence rondloopt maar die worden indien ontmaskerd, resoluut het land uitgezet. Joe vergelijkt appels met peren.

Het volstaat hier om 's mans Nederlandse paspoort in te nemen en hem tot persona non grata te verklaren. Hij heeft nog altijd zijn Marrokkaanse pspoort nog dus 'zielig' en stateloos zal hij niet zijn...
Verder heeft hij rechtstreeks toegang gehad tot een lid van het Koninklijk Huis (de Kroonprinses nota bene!)
Onmiddellijke verwijdering van Nederlands Grondgebied, incluis de overzeese gebiedsdelen en diplomatieke vertegenwoordigingen waar dan ook ter wereld, is de enige optie...

Dit gaat nl verder dan 'alledaagse spionage'
Dit heet: Hoogverraad.

Ahasveros | 17-09-08 | 14:54

wat een gezeur zeg
oppakken inpakken en zonder postzegel opsturen
naar dat kloteland gvd

El Letoso | 17-09-08 | 14:45

Bigi Bana Boy
-
Gezien jouw reaguursels in dit toppic, ben je 1 van de weinigen die inziet wat er werkelijk aan de hand is.

Dr.Zeldenrust | 17-09-08 | 14:29

@Bigi Bana Boy | 17-09-08 | 14:17

Tijd dus om een pion op te offeren en hem neer te knallen.
Uiteraard middels een Bulgaar die vanuit Moskou wordt aangestuurd met een turkse proxy-killer à la Tom Clancy.

vagehond | 17-09-08 | 14:29

Beste reaguurders, vertel me nu eens wat het landverraad concreet inhield. Welk gevaar heeft meneer voor ons landje veroorzaakt? Welke "staatsgeheimen" zijn er doorgespeeld aan het "machtige" Marokko? Volgens mij is er alleen informatie over criminelen doorgespeeld, en dat mag welliswaar niet, maar is stiekum toch alleen maar goed? Ik heb liever dat ze in marokko worden opgepakt dan in Nederland, daar hebben ze tenmisnte nog ouderwetse straffen. Niks aan de hand dus mensen, gewoon doorlopen.

Dr.Zeldenrust | 17-09-08 | 14:27

Kim Jong-il | 17-09-08 | 13:25
Death Wish | 17-09-08 | 13:37
bunbun | 17-09-08 | 13:44
captainobvious | 17-09-08 | 14:08
Danoontje | 17-09-08 | 14:15
Lieve jongens, lees mijn postings en denk nou eens na voor je onzin post.

Bigi Bana Boy | 17-09-08 | 14:20

JeMoeder!!! | 17-09-08 | 11:54
Helemaal juist. De AIVD en delen van de regering zijn niet half zo dom als de bevolking wel denkt en is echt wel op de hoogte van de meeste zaken. Op het moment dat er niets gebeurt met een "verdachte" kun je er donder op zeggen dat er andere belangen spelen of dat er oekazes vanuit het Witte Huis liggen. Iets dergelijks heeft ook met Kahn en Urenco gespeeld, ga daar maar vanuit. Ik ben er van overtuigd dat hem (en Pakistan) de hand boven het hoofd gehouden is vanuit de VS uit angst voor India die mogelijk naar het communistische kamp over had kunen gaan derstijds.
Iedereen die hier roept dat onze regering zit te slapen begrijpt helemaal niets van hoe dit soort zaken werken.

Bigi Bana Boy | 17-09-08 | 14:17

@ Pritt
Dertig jaar cel voor die hufter wegens hoogverrraad en daarna het land uit met die spionerende kloodtzak.
Wel graag in een Marokkanse cel, kost ons niets en hij heeft zo af en toe nog es seks...

Danoontje | 17-09-08 | 14:15

God,de man werkt met kansloze jongeren op een regionaal vliegveldje,niet direct iets waardoor Nederland zal ophouden te bestaan.
Wees blij dat we van deze landverrader tenminste precies weten wie en wat hij is en doet.

captainobvious | 17-09-08 | 14:08

Marrokaantjes zijn liev!!! Gewoon dood knuffelen deze kerel, maar dan wel letterlijk hé.

Death Wish | 17-09-08 | 13:37

Nou en? Hij spioneerde toch voor de Marokkaanse overheid? En die zijn tegen islamitische terroristen, dus wat maakt het dan uit dat hij op een vliegveld werkt? Hij moet toch ergens werken. Ik vind het ergens wel een veilig idee.

Kim Jong-il | 17-09-08 | 13:25

Is het al opgekomen dat 'de zaak' zo wankel is en de man dusdanig beschadigd is door de gebrekkige onderbouwing en snelle ontslagprocedure, dat hij als goedmakertje en om een serieuze claim te voorkomen met behulp van de staat aan deze baan is gekomen..

PositiefRealisme | 17-09-08 | 13:24

@spooky | 17-09-08 | 13:17 Omdat zij ongetwijfeld ergens mee te chanteren zijn/waren lijkt mij de meest logische verklaring.

gigi gorgonzola | 17-09-08 | 13:22

Kudtland! (koopt maar weer een straatje staatsloten)

gigi gorgonzola | 17-09-08 | 13:20

Wat een gelul om die marokaan, is totaal niet relevant. Dat de fractievoorzitters achter gesloten deuren op de hoogte gebracht worden (en ook hen wordt niks verteld) dat is waar het om gaat. De hamvraag is welk belang de AIVD/OM hebben om niet tot vervolging over te gaan.

spooky | 17-09-08 | 13:17


Artois Arnem [17-09-08]12:57
Dat word niet bekend gemaakt dus gok ik allen die eruit gezet zijn.
Meestal zit ik er dan niet ver naast.

bijtieakumaai | 17-09-08 | 13:17

Toch knap van die fatsoenlijk rechtsen dat zij kunnen oordelen zonder kennis over de detaills. Ondertussen wekt Wilders weer de indruk dat iedere Marakkaanse Nederlander in overheidsdienst per definitie onbetrouwbaar is. Kwisvraag, hoeveel autochtone pliesies zijn de afgelopen vijf jaar wegens corruptie of andere strafbare feiten uit het korps gezet?

Artois Arnhem | 17-09-08 | 12:57

Niet vloeken a.u.b., Pritt.

uwesbeki | 17-09-08 | 12:52

Laten ze die clickspaan maar opsluiten of wegbonjouren naar hand van lerkomst....
Vorige week die pedofiel die weer bij zijn slachtoffertje in de flat mocht wonen, en nu dit figuur die notabene een baantje krijgt op een van de meest terroristisch-gevoelige plekken van Nederland. Als ze zo graag willen voorkomen dat hij op het airside-gedeelte komt, moeten ze het risico ook niet groter maken door 'm op Rotterdam airport te laten bijverdienen.

OSC4R | 17-09-08 | 12:41

Gewoon even gezellig een middagje waterboarden met die kerel. Komen we wat meer te weten...

ZouteZeeuw | 17-09-08 | 12:27

Ten tijde van een staatsgreep, staat de politie, en de politici ook gewoon te kijken hoor...''Och wat gebeurt er nou, jeeminee, vind ik niet kunnen hoor.''
*Vingertje zwaaiend*

merkava_mk4 | 17-09-08 | 12:18

de meeste lui uit eerste-en tweede kamer zijn de landverraders

nietvoordepoes | 17-09-08 | 12:13

Bigi Bana Boy | 17-09-08 | 11:27

Wat een onzin zeg...... dus omdat eerdere zaakjes niet opgelost zijn, mag er niet over deze zaak gepraat worden.
Volgens mij mis je gewoon de kern van dit item: iemand wordt betrapt op spionage en krijgt vervolgens, zonder vervolgd te worden, een andere baan aangeboden. En de politiek doet alsof haar neus bloedt
Daar gaat het om. Niet om het feit dat hier nog meer spionnen rondlopen. Dat wisten we allang.

knerf | 17-09-08 | 12:09

Bigi Bana Boy | 17-09-08 | 11:33

Mwa, als deze spion hier in Nederland uitsluitend werk zou verrichten in opdracht van de AIVD, dan zou ik er nog enigzins vrede mee hebben, maar dat geloof ik niet. Wat ik eerder denk is dat hij namens de Marokkaanse overheid greep wil houden op / aansturen van de mocro's hier. Vijfde colonnen enzo...

Houthakkert | 17-09-08 | 12:04

Staten kunnen niet genoeg verraden worden! Staten moet je verraden VOORDAT ze JOU verraden (met militarisme of ander idiotisme).

dré oudman | 17-09-08 | 11:59

Ga het speeksel even van je gezicht wassen. Stop je hoofd even onder de koude kraan, en denk even na.
Marokko is, als land, een van de bondgenoten in de 'Coalition of the Willing' van Sjors Bos aan de andere kant van de plas. Daarbij zijn ze goed bezig, en rollen ze het ene na het andere terreurnetwerk op, waaronder een netwerk dat was opgezet door een agent van de geheime dienst van onze zuiderburen (!).
Grote kans dat die Lemhaouli over meer, en betere informatie beschikt over (potentiële) terroristen in de polder dan de AIVD, die onlangs nog een informant in eigen midden bleken te hebben. Zoals haar voorganger, de BVD, ook nooit vrij is gekomen van dat Gladio-gedoe, waarbij rechts-extremisten aanslagen pleegden in Europa en links daar de schuld van gaven om de grond rijp te maken voor een rechtse coup.
Of is dat jullie grote vrees? Dat er nu geen aanslagen zullen zijn, en daardoor Verdonk en Wilders de wind uit de zeilen wordt gehaald?

JeMoeder!!! | 17-09-08 | 11:54

Nl als 19e provincie van Maroc...

Mongeaulie waarsguwt | 17-09-08 | 11:53

@alpha_mannetje

Rustig man, je bent kortzichtig aan het worden. Alles wat maar even aantipt dat het probleem breder is dan alleen 'de Marokkaan' wordt door jou als links bestempeld. In de koreg zouden we het d'r best eens over eens kunnen worden, maar alleen als je niet meteen begint te schreeuwen, ok?

Marvin944 | 17-09-08 | 11:43

@big bana Boy,

Je hebt ongetwijfeld gelijk. Maar daar gaat het niet om. Het gaat om de boodschap die NL hiermee uitzendt naar AL haar inwoners. Zoals je al aangaf, spelen er belangen die de gemiddelde NL niet te zien krijgt. Juist daar wringt de schoen dan ook. Want wat we wel te zien krijgen is nu niet bepaald een krachtige boodschap richting mensen die proberen om onze rechtstaat te ondermijnen. En ja Panzerfaust.. bangerikjes dus.. maar zolang niemand die angst wegneemt blijft de angst bestaan. Hoe ongefundeerd/onterecht/onnodig deze ook mag zijn. Jij en ik en met ons gelukkig nog velen kunnen dat misschien wel relativeren, maar helaas geldt dat niet voor iedereen...

keinstyle | 17-09-08 | 11:42

natuurlijk heeft iedereen hier gelijk, spionnen mogen gewoon naar hun land van herkomst terug. Maar het ongenuanceerde gebral wat ik hier lees. Tssss, beschamend

integer persoon | 17-09-08 | 11:41

Niet laten leiden door onderbuik gevoelens? Ik krijg hier vaak het idee dat als de redactie een post neerzet dat het reagerende publiek gelijk ja en amen roept, nog wat harde taal er tegenaan (stoer, velen hier hebben natuurlijk altijd al het leger in willen gaan), en that's it. Niets zo voorspelbaar als reacties onder een topic op GS. Ook in dit geval weer. Zelf nadenken lijkt er niet bij te zijn. Geeft ook niet.

R. Panzerfaust | 17-09-08 | 11:37

keinstyle | 17-09-08 | 11:31
Goed opgeleid en geinformeerd maar naief.
Lees mijn postings nog maar eens.

Bigi Bana Boy | 17-09-08 | 11:36

Als zelfs Pedro van Heemst (PvdI 010) vindt dat Lemhaouli eigenlijk het land zou moeten worden uitgzet, wie ben ik dan om het daar niet mee eens te zijn. Die man heeft gewoon in opdracht van de Marokkaanse regering hier overheidsdossiers ingezien en doorgespeeld. Voor de sufkudtjes hier: dat is LANDVERRAAD. Wat mij betreft krijgt hij een duidelijke keuze: of u wordt vervolgd, of u verlaat het land. Opzouten met dat trojaanse paard.

LJBrinkhorst | 17-09-08 | 11:36

Laatste keer op dit topic vandaag. Ga er maar vanuit dat er meer speelt rond deze Lemhaouli en dat we dat nooit te weten zullen krijgen. Wees niet zo naief om te denken dat de AIVD en de regering niet weet wie hij is en wat hij doet. Er zullen wel meer belangen in het spel zijn.
Pritt, je bent een aardige vent maar praet geen poep over zaken die je niet kunt overzien.

Bigi Bana Boy | 17-09-08 | 11:33

Kantoorfunctie of niet.. Terecht dat GS dit aan de kaak stelt en er zich kritisch over uit laat. Hulde! De boodschap die de NL overheid hiermee uitzendt is onacceptabel. Poldermodel/overlegcultuur/gedoogbeleid zijn passe, wanneer zien ze dan in Den Haag ook eens in?
Ik kan er ook echt met mijn pet niet bij.. Reaguurders van GS bestaan volgens mij grotendeels uit goed opgeleide mensen die zich niet (teveel) laten leiden door onderbuik gevoelens en hun mening (proberen) te onderbouwen met steekhoudende argumenten gebaseerd op het (gezond) verstand. Je zou toch zeggen dat de reacties die hier geventileerd worden dan ook te verwachten zouden zijn bij de politieke elite in Den Haag? Niet zo'n vreemde gedachtegang dunkt me? En aangezien de consensus hier toch echt een andere oplossing voor dit probleem lijkt voor te schrijven.?? do the math maar ik kom er niet uit in ieder geval!

keinstyle | 17-09-08 | 11:31

knutsel | 17-09-08 | 11:22
Dan gebeurt er soms niks en waarom zullen we nooit te weten komen om de simpel reden dat de Nederlandse staat er geen belang bij heeft om openehied te geven over alle vieze zaakjes waar het bij betrokken is.
Vol plezier en vol sardonisch genoegen haal ik de oude koe Kahn en Urenco uit de sloot.
Laten we eerst maar eens boven tafel krijgen hoe een Pakistaanse spion atoomgeheimen uit Nederland weet te jatten, Pakistan aan de atoombom heeft geholpen (waar voor grote dank aan onze toenmalige regering en de Yanks) en vervolgens doodleuk een paar keer Nederland kan bezoeken zonder gearresteerd te worden.
Los eerst die aan alle kanten stinkende zaak maar eens op voor te gaan janken over deze
nobody mocro spion.

Bigi Bana Boy | 17-09-08 | 11:27

Bigi Bana Boy | 17-09-08 | 11:15
Hulde. De eerste die er iets van snapt.
Echt, wat een fucking janktopic dit zeg. Te triest voor woorden. Gelijk linken aan terrorisme natuurlijk, waarom niet. Stelletje arme bangerikjes!! Haha....

R. Panzerfaust | 17-09-08 | 11:27

GS, proficiat. Geen woord meer aan toe toevoegen. Dit zegt het helemaal.

thispissesmeoff | 17-09-08 | 11:23

[email protected] Natuurlijk bestaan er spionnen. Maar wat gebeurt er meestal als ze ontmaskerd worden?

knutsel | 17-09-08 | 11:22

Nou nou mensen, is dat niet een beetje veel kritiek op geheim agent Ré Lemhaouli? De man heeft het de laatste dagen hartstikke druk gehad met het opstellen van de Troonrede en nu weer met het voor Balkenende opstellen van de antwoorden op de vragen vanuit de Tweede Kamer. En als Reetje zich een beetje druk maakt doet hij er Wouter Bos ook nog bij.
Mij dunkt, dat is geen geitenpoep!

Mr. van Scorel | 17-09-08 | 11:20

De meeste reaguursels hier geven maar weer eens aan hoe weinig kijk de gemiddelde burger op de grote jongens wereld heeft en hoe schattig naief dit landje van ons nog altijd is. Denken jullie echt dat er geen andere veiligheidsdiensten rondlopen hier ?

Bigi Bana Boy | 17-09-08 | 11:19

@Bigi Bana Boy | 17-09-08 | 11:15
Je hebt wel gelijk, maar als er een kans is om een Mocro te lozen, moet je dit nooit laten; elke teruggestuurde Mocro is er tenslotte 1....;-)

Brouhaha | 17-09-08 | 11:19

Die knaap zit nu in iedergeval wel lekker dichtbij het vliegtuig voor return to sender. Alleen wie duwt hem het vliegtuig in?

Knerp | 17-09-08 | 11:18

Pritt even rustig, heb je de feiten wel goed gecheckt ?
Ik ken ze zelf niet zal ik er alvast even bij zeggen maar wil wél één kanttekening maken en dat is dat veel landen proberen "kontakt" te houden met hun expat/migranten gemeenschap. De grens tussen kontakt houden en onder kontrole houden is een flinterdunne. Er is namelijk ALTIJD een belang voor het land in kwestie en zeker waar zet om expats met een belangrijke economische of politieke invloed in het gastland gaat.
Nederland doet overigens zelf niet anders door onze ambassades. Verder is spionage niet iets om hysterisch over te doen. Het hoort er nu eenmaal bij en we doen het zelf ook. Dat gezegd hebbende moeten we het vanzelfsprekend bestrijden maar nogmaals we moeten ook niet gaan doen of dit nu zo wereldschokkend is. Word eens wakker jongens en welkom in de echte wereld. Doe es niet zo naief verontwaardigd !

Bigi Bana Boy | 17-09-08 | 11:15

t word nu toch wel erg gortig met de zgn.democratische rechtsstaat!!. Het frappante is dat sinds dit kabinet de arrogantie van de macht steeds wildere vormen gaat aannemen., en ze steeds meer publiekelijk blijk geven van misnoegen naar de gewone zielige burgertjes die wij zijn. Lik of neuk je binnen de incrowd als je al geen relaties had en de rest kan tot hun tachtigste voor de criminelen gaan werken. Wat moet er gebeuren voor er iemand hier een spoeddebat over aanvraagt en ook steun krijgt van meedere partijen.Ik kom echt weer alleen uit op wilders.Je kunt voor of tegen hem zijn, maar integer is tie en da`s mij duizend keer meer waard dan versleten worden door de rest voor onwetende sukkel die t maar aan de mensen moet overlaten die er verstand van hebben..
Als er een god bestond zou die ze een stroomstoot geven voor elke zonde van de regeringsleden dan hoefden we ook minder te betalen voor onze energienota!!haha ja toch?

starboy | 17-09-08 | 11:14

De overheid van dit laffe land bukt zo diep voor de Muzelmannen dat het niet lang zal duren of de neuzen van onze "leiders" verdwijnen in hun eigen aarzen!
.
NL-paspoort intrekken van die kloodtzak en uitzetten als ongewenst vreemdeling, NU! Stelletje moslim-collaboranten daar in Den Haag!

Brouhaha | 17-09-08 | 11:11

Boehooee... Wat erg.

Echt, je kan mij opvegen na dit topic... Hehe.

R. Panzerfaust | 17-09-08 | 11:01

goed zo, goed zo. Laat het maar allemaal toe JP. De meute slikt hhet wel he? Binnenkort barst de dam.

peer79 | 17-09-08 | 11:00

ik ben het een keer met GS eens.
hoog van de toren blazen als er onbelangrijke vermeende terroristjes op te pakken zijn
en nu
nu het goeddoeme overduidelijk is wat meneer deed gewoon hier laten zonder straf???

een politie-man die bijverdient als spion voor een vreemde mogendheid. Dieper kunnen we toch niet zakken als we dat gewoon laten gaan.

commentaarderer | 17-09-08 | 10:57

@ Marvin944 | 17-09-08 | 10:39
Gek he, z'n nationaliteit erbij halen.. joehoe wakker worden, spionage (het soort dat tussen landen en dus nationaliteiten plaats vindt)! Ik ga het even voor je spellen want blijkbaar ben je nog onder de invloed van de multikul.
Het gaat hier om een man met twee paspoorten, iets waar een jaar geleden nog vragen over gesteld werden, ivm met loyaliteit. Toen werd er gereageerd alsof er een stel oma's verkracht werden met een amsterdammertje tijdens Sesamstraat. "Dit kan niet, mensen in twijfel trekken, dit zijn in de eerste plaats Nederlanders, bla bla bla". Wat blijkt nu, Marokko, het land dus, zit vuistdiep in onze regering te poeren, met behulp van al die Marokkanen, die ook nog een Nederlands paspoort hebben (en dus niet andersom). Dit was, potverdorie, vroeger meer dan genoeg reden voor een oorlogsverklaring.

alpha_mannetje | 17-09-08 | 10:56

Zucht! Nederland is weer soft

Meurende Felix | 17-09-08 | 10:55

Je kunt als Marokkaan ook niets fout doen in dit land.

hoepla | 17-09-08 | 10:50

Hoe lang nemen we dit nog? Het is inmiddels wel duidelijk dat den ellendighen staet der Nederlanden compleet vervreemd is van haar "eigen" bevolking, zijn onze voorouders niet om o.a. dezelfde reden een opstandje begonnen in de 16e eeuw? Maar zolang we ons autootje kunnnen blijven rijden en de mondjes kunnen blijven voeden blijft men (incl. mijzelf) waarschijnlijk apathisch.

Willem Hollander | 17-09-08 | 10:48

Met Ballin en dat k*t kabinet erbij!! Oppakken en wegwezen!!

hoodv6 | 17-09-08 | 10:47

"Landverraad is een verzamelnaam van misdrijven waarbij de externe veiligheid van een land in gevaar wordt gebracht. Hieronder vallen onder meer het doorspelen van staatsgeheimen aan een vreemde mogendheid" Meneertje had een NL paspoort, dus we spreken hier gewoon over landverraad. En wat is de straf voor landverraad ? Een baan bij Rotterdam Airport.. sick !

Menage a trois | 17-09-08 | 10:46

Verraad is verraad, weg met die gast, opsluiten en de sleutel weggooien. Straks lopen hier spionnen van allerlei schurkenstaatjes omdat ze toch niet berecht worden.

Bier-Sexueel | 17-09-08 | 10:46

Dat er geen vervolging is kan imo maar een reden hebben en dat is dat de AIVD of bijvoorbeeld de geheime dienst van een bevriende mogendheid hierdoor teveel verliest. Wat dit is gaan we nooit weten want we hebben onze vrijheid verkocht om gespaard te blijven van terrorisme.

spooky | 17-09-08 | 10:44

@Nee dus! | 17-09-08 | 09:06
Neuh, slechts 80% van alle regeringsleden vliegt via Rotterdam Airport, ook de koninklijke familie gebruikt datzelfde vliegveld voor het meeste van haar vluchten.
Nu kunnen we in principe makkelijk zonder die plucheplakkers, Bea, Wim-Lex, Max en de hunnen, maar ik denk dat zo iemand toch niet daar hoort te werken.

ikweetgeennicknaam | 17-09-08 | 10:42

Ik neig overigens lichtjes naar rechts in deze... Maar het gaat mij erom dat er nu plotseling zo'n nationaliteit/geloof in de belangstelling staat en dat je dat gewoon steeds meer ziet escaleren. Van mij mag je prima benoemen, maar het wordt nou eindelijk eens tijd dat er wat structureels aan gedaan wordt. Op een nette manier overigens. Ik kan me niet voorstellen dat de oudere Marokkanen (en ook jeugd) de losgeslagen landgenoten d'r eens op gaat aanspreken. Ken overigens ook genoeg Hollandse klootzakjes die hetzelfde nodig hebben.

Marvin944 | 17-09-08 | 10:39

Hans Anders: pcs. Ik probeer mij voor te stelen wat er voor geschoktheid had geheerscht in Nederland als meneer een Amerikaanse spion zou zijn geweest die politiedossiers doorsluisde.
Vast en zeker niet de laconieke houding van "och", "ach" en "pfff" die de weldenkende menschen er nu op nahouden. Meneer zou ook geen baantje hebben gekregen bij een luchthaven.

Jan Passant | 17-09-08 | 10:38

Ophangen aan de hoogste boom!

Martinus_van_Oranje | 17-09-08 | 10:37

Is het niet 'ruggengraatloos'?

Einde van de Domheid | 17-09-08 | 10:37

Dergelijke berichten maken dat ik in rap tempo radicaliseer.
*Scheert hoofd kaal en slijpt kapmessen*

Willem Hollander | 17-09-08 | 10:36

Maxima had hem gewoon kamerheer moeten maken. Dit is een kutbaantje voor een oranjeklant.

vinque | 17-09-08 | 10:36

Landverrader? Dat "Landen" en "Grenzen" is echt overrated. Een grens is een lijn in het landschap waar aan de ene kant de goeien wonen en aan de andere kant de fouten en waaraan upportunistische politici hun broodbeleg hebben te denken door het uitknijpen van de mensen aan hun kant van de grens. En ons is altijd verteld dat het goed is en 99% van de mensen gelooft ook dat dat zo is (zo zien Beatrix en JP dat natuurlijk ook graag; dat onderdanige en goedgelovige)...

synchronicity | 17-09-08 | 10:35

De uitdrukking van een luis op een zeer hoofd
Kan worden

Leven als een Marokkaan in Holland

veel vaak en vet | 17-09-08 | 10:34

Vijftig jaar geleden zou ie d ekogel hebben gekregen. Nu laten ze hem in overheidsdienst.
Dubbele nationaliteit?
Ze zouden minstens het Nederlandschap moeten ontnemen.

Boomschade | 17-09-08 | 10:34

Jan Passant | 17-09-08 | 09:26

Op het geld dat die finnen uit de EU naar marokko sturen draait de hele marrokaanse economie. Het is dus geen wonder dat er economische spionage en lobbywerk bedreven wordt door marrokkaanse mantelorganisaties.

Hans Anders | 17-09-08 | 10:33

@Schoorsteenveger | 17-09-08 | 10:15

Schrijf je dit nu omdat de directeur van Luchthaven Rotterdam van Duitse afkomst is?

buurmans | 17-09-08 | 10:32

ik zou het niet geloven als er geen linkjes in het topic zaten.... Godgloeiendegodver wat een afgang voor NL.

Lebowski Achiever | 17-09-08 | 10:31

Kom maar op mijn die petitie!

NoMinister | 17-09-08 | 10:30

Wat een MSB'er!

Booka | 17-09-08 | 10:26

potentieel terrorist | 17-09-08 | 10:23 als jij je nickname noemt vlieg je nergens meer...

van dal | 17-09-08 | 10:25

Het enige dat ik gezien heb aan bewijs van de verraad van Reetje is het opruiende stukje van Prittje. Met links naar nietszeggende sites. Hebben we iets wat maar een klein BEETJE op bewijs lijkt, of er althans naar ruikt?

ja_dag! | 17-09-08 | 10:24

Moet jij eens raden wie er niet meer via R'Dam Airport vliegt...

potentieel terrorist | 17-09-08 | 10:23

Tomatenkweker | 17-09-08 | 10:17 wat was het in de zeventiger en tachtiger jaren toch lekker overzichtelijk, turkse gastarbeiders hadden een visgraatjas, krakers en andere hippies een spijkerjack met borduursels, burgermannetjes met kantoorbaantjes allemaal een aktentas en een hoedje, spionnen een lange regenjas en een krant onder de arm en vvd-ers droegen allemaal een nette blauwe blazer met een of ander in gouddraad geborduurd wapen op de borstzak. je wist meteen wat voor vlees je in de kuip had.

van dal | 17-09-08 | 10:21

@ Marvin944 | 17-09-08 | 10:06
Leuk, doet het altijd goed, de tweede wereld oorlog erbij betrekken, zo lijk je heel slim..(not!) de realiteit is echter anders: Marokkanen krijgen voorrang bij stages, kijk maar naar het UMC, omdat ze 'gediscrimineerd' worden. Ze krijgen geld met bakken, kijk maar naar de scheefgroei in uitkering naar afkomst. Ze krijgen daarnaast speciale diensten aangeboden, zoals vrouwelijke verloskundigen en ambulance personeel dat beter betaald wordt, omdat ze ook geweld moeten kunnen handelen.
enk je dat de Joden dat allemaal kregen in de jaren 30? KOM NOU!
En dit alles door mensen zoals jij, die denken dat alles zielig is, wat niet wit is. Alsof die mensen eigenlijk te dom zijn om zelf hun kont af te vegen als de staat er geen subsidie voor betaalt.
Kortom, alles maar dan ook alles wordt geregeld en zelfs spionnen, in ieder ander land krijg je hier de doodstraf voor, krijgen een fijn baantje. Maar een bedankje voor deze kortom royale behandeling, die naar afkomst wordt uitgedeeld, zodat elke Marokkaan als prinsje wordt geboren? Nee, in plaats daarvan gaat je auto in de fik, je zus achter het raam en wordt je oma 30 meter achter een scooter aangetrokken. Flikker toch lekker op, man!

alpha_mannetje | 17-09-08 | 10:20

Schoorsteenveger | 17-09-08 | 10:15
Maar goed, het gaat weer over een Marokkaan, dus is het allemaal anders. Als logo op hun jas stel ik voor: een bontkraagje.

En ik stel voor allemaal een opgeschoren kapsel!

Tomatenkweker | 17-09-08 | 10:17

De directie van de (k)luchthaven en dan met name Ronald Wondogek, is helemaal geil van publiciteit en gaan daarin heel ver.
Dat kan wel eens tegen je gaan werken.
Eigen schuld dikke bult !

buurmans | 17-09-08 | 10:15

Marvin944 | 17-09-08 | 10:06
Beetje veel complottheorie als je het mij vraagt, en de wereld wordt hier een beetje omgedraaid. Als het een Duitser was die politiedossiers naar de Duitse gemeime dienst door had gesluisd, dan zouden een aantal, zo niet de meeste bezwaren die hier worden geuit óók gelden.
Maar goed, het gaat weer over een Marokkaan, dus is het allemaal anders. Als logo op hun jas stel ik voor: een bontkraagje.

Schoorsteenveger | 17-09-08 | 10:15

Saik0 | 17-09-08 | 10:10
Mooie one-liner, complimenten!

Tomatenkweker | 17-09-08 | 10:14

De hoogste tijd voor de intoductie van een Nederlandse SMERSJ.

baronbreekijzer | 17-09-08 | 10:13

Marvin944 | 17-09-08 | 10:06
Opa is het er vast niet mee eens, maar mij klinkt het zo gek nog niet in de oren!

Schoorsteenveger | 17-09-08 | 10:03
Hoe lossen we het dán op? Kijk, wij vertrekken juni 2011 naar beter oorden, maar als iedereen dat doet... Dan voelt dat als caputilatie...

Tomatenkweker | 17-09-08 | 10:13

Wederom zegeviert het laffe herder beleid, en is meten met 2 maten blijkbaar nog steeds een gewaardeerd goed in Nederland.
The government is dead, long live the government!

Framoes | 17-09-08 | 10:12

de marokkaanse geheime dienst werft veel personeel, ze proberen daarbij of werkende marokkanen in nederland informatie die ze uit hun werkkring kunnen ophalen willen doorsturen naar marokko.. gelukkig werken er niet zoveel in nederland, niks aan de hand dus, gewoon doorlopen, niks te zien.

van dal | 17-09-08 | 10:12

Marvin944 | 17-09-08 | 10:07
Te laat!

sjaakdeslinksesul | 17-09-08 | 10:12

Heb je weer zo'n linkswetende reactie, het gaat weer eens om alle marokkanen, nee Marvin944 het gaat erom dat hij wegkomt met spionage.

Multikuli | 17-09-08 | 10:11

... opknopen aan de hoogste boom...

HennyHenny | 17-09-08 | 10:11

Hoezo is die man een verrader? Hij is nooit loyaal geweest aan Nederland, alleen aan mocroland, dan kan-ie toch nix verraden? Ze hadden in 010 beter moeten weten, stelletje naïeve ganzen dat ze daar zijn.

JumboXL | 17-09-08 | 10:11

100% halal slachten

Saik0 | 17-09-08 | 10:10

de man kreeg strafontslag in zijn vorige werkkring, zou dus regelrecht naar de bijstand kunnen, wat veel reaguurders tegenstaat, weer zo'n opvreter erbij.. maar nee, hij vond een nieuw baantje, met het strafontslag en zijn mocro-achtergrond in zijn c.v. is dat een heel behoorlijke prestatie, en nóg is het niet goed?

van dal | 17-09-08 | 10:09

@ Nee dus! | 17-09-08 | 09:06
Gewoon een principe kwestie lijkt mij. Weg met zulke gasten...

GaatDeGoedeKantOp | 17-09-08 | 10:09

Van een Volksopstand is heel veel goeds te verwachten, we moeten dan alleen heel erg goed opletten dat de overheid geen provocateurs inzet, want dan kunnen ze het voor de zoveelste keer als iets negatiefs bestempelen.

TaLoN.NL | 17-09-08 | 10:09

* zet alsnog ironiemodus op 'aan' *

Marvin944 | 17-09-08 | 10:07

Is effe kijken, hmmm, ok, we beginnen dus met het weren van Marokkanen in openbare functies. Yep, goed begin. Dan hebben we ze vervolgens liever niet in het openbaar vervoer, maar op scooters mogen ze ook niet, veel te gevaarlijk. Tja, dan gaan ze natuurlijk mekkeren over vrijheden en werkloosheid. Simpel op te lossen. Geen baan als niet-Nederlander, nou, het land maar uit dan. Maar ja, niemand die ze graag ziet komen, dus zitten we hier met een overschot en worden ze dus nog meer als parasieten beschouwd. Het is te laat voor ze om zich aan te passen, want ze hebben nou eenmaal een stempel gekregen. Hé stempel! Goed idee! Of een soort logo, op hun jassen, van overheidswege, zo van: ik ben alleen maar tot last van de maatschappij! Als we ze dan lekker samenproppen in aparte wijken aan de rand van de stad kunnen we ze als we een leuke definitieve oplossing hebben bedacht gewoon in één keer naar het plaatselijke station laten gaan om ze daar vandaan te halen. Krijg overigens wel een beetje 'Deja Vu' bij dit verhaal... M'n opa is vragen of die het herkend...

Marvin944 | 17-09-08 | 10:06

vast goed | 17-09-08 | 09:59
Zelfde doel misschien, maar het middel is een tikkie anders. Vraag maar eens aan Duyvendak, die weet inmiddels van doel en middel en het evenwicht daartussen.

Schoorsteenveger | 17-09-08 | 10:06

vast goed | 17-09-08 | 09:59
Zelfde doel misschien, maar het middel is een tikkie anders. Vraag maar eens aan Duyvendak, die weet inmiddels van doel en middel en het evenwicht daartussen.

Schoorsteenveger | 17-09-08 | 10:06

Ernst.... je bent ook echt een Ernst!

quackel | 17-09-08 | 10:05

Tomatenkweker | 17-09-08 | 09:48
Nou, ergens moet de rek er een keer uit zijn. Als we het niet aan zien komen dan gaat het goed fout. Van een volksopstand is ook niet veel goeds te verwachten. Krijg je meteen de héél foute figuren die die opstand gaan leiden. Van die types als Lenin of Milosevic.

Schoorsteenveger | 17-09-08 | 10:03

Ach nee, Dit is een vriendje van de politiek en daarom noemen wij het Vriendjespolitiek xD

Voorbeeldige burger | 17-09-08 | 10:02

@ alpha_mannetje | 17-09-08 | 10:01
Oh dat stond er al...

alpha_mannetje | 17-09-08 | 10:01

He? Ik snap het niet spionage is toch hoogverraad? Dat is toch 30 jaar brommen, wat the fuck?

alpha_mannetje | 17-09-08 | 10:01

@Flippo | 17-09-08 | 09:55
Bedoel je die ene die werk heeft gevonden, of dat clubje dat weer terug is voor een vervolgcursus?

KipNugget | 17-09-08 | 09:59

Hé, dit topic is toch al langs geweest? Weer met dezelfde domme lemmingenreacties. Kan ik wel weer uitleggen dat de betreffende meneer hetzelfde doel had als het officiële Nederlandse beleid (anti-terrorisme e.d.), maar omdat ergens in de stratosfeer het woord Marokko is gevallen zijn feiten verder toch niet relevant.

*gaat weer verder met kantoorleven*

vast goed | 17-09-08 | 09:59

Flippo | 17-09-08 | 09:55
We zouden bijvoorbeeld kunnen willen dat iemand die lanverraad pleegt overeenkomstig wordt aangepakt. Een pedofiel zal, los van zijn hobby, ook wel eens wat bij te dragen hebben aan onze maatschappij.

Schoorsteenveger | 17-09-08 | 09:58

"Zijn we nou godverdomme gek geworden? Dertig jaar cel voor die hufter wegens hoogverrraad en daarna het land uit met die spionerende kloodtzak. "
Beter kan ik het ook niet stellen...

DeKeet | 17-09-08 | 09:58

*slaat met de vuist op tafel*

TaLoN.NL | 17-09-08 | 09:57

Dr.Zeldenrust | 17-09-08 | 09:49, politierapporten van rotjochies komt mij wat downplayerig over, we hebben hier wel wat sterker spul rondrennen, kan aan mij liggen. Maar goed. Zal wel niet mogen van broodhoofd Bea

Multikuli | 17-09-08 | 09:56

Vergeet niet dat deze man werkte tegen de radicale islamisten. Hoe vreemd het verder ook inelkaar zit.

ziekebroeder | 17-09-08 | 09:56

Welja, maak er maar meteen ons nieuwe staatshoofd van.
Het pluche bevalt hem immers goed. Oh oh Den Haag!

100%JERZY | 17-09-08 | 09:56

Een kantoorfunctie?!? Goeiesmoregens, sjuffrouw sjannie enig idee waar storm is?

deprofeetinjereet | 17-09-08 | 09:56

Die man heeft als projectleider een uitstekend project gedraaid waarmee kansloze allochtonen een leer-werktraject doorliepen waarna ze een baan kregen en alsnog met een betaalde baan gingen meedraaien in de maatschappij. Precies wat reaguurders alhier altijd verlangen van de mocro's.
Nou heeft die man iets goed gedaan, en dan gaan we hier weer schreeuwen dat 'ie het land uit moet. Wat willen we hier nu eigenlijk?

Flippo | 17-09-08 | 09:55

Nee je kan hem beter niet uitzetten.
Daar tekent ie met een gesubsidieerde advocaat beroep aan.
Een beroepsrechter bepaalt dat dit tegen de rechten van de mens en internationale verdragen is.
En vervolgens krijgt ie een fikse schadevergoeding.
iiss cultuuuur van Nederland, niet doen dusss.

Burrrp | 17-09-08 | 09:55

Vormt meneer Lemhaouli het topje van de ijsberg die door Van Gogh omschreven werd als "de vijfde kolonne van de geitenneukers" ?

ykeltje | 17-09-08 | 09:54

Der wordt niet uitgezocht wat die flikker allemaal PRECIES heeft uitgevreten!
Nee, hij krijgt binnen twee dagen een nieuwe baan aangeboden....
Welke rioolrat is hiervoor verantwoordelijk!

oranjerood | 17-09-08 | 09:53

@Koudguipje
Zet ze dan maar in een reservaat in Oost-Groningen

2tolerance | 17-09-08 | 09:53

Hij hield toch extremisten in de gaten die vervolgens als ze op vakantie in Marokko waren, subiet werden opgepakt.
Je kunt zeggen dat Marokko zelf het vuile werk opknapt, waar Nederland zelf natuurlijk weer eens absoluut faalt...

MichieldeMuiter | 17-09-08 | 09:53

Ik sta geheel achter het stuk. Alleen dat regelrechte godverdomme hoeft mij niet. Ik begrijp dat je boos bent Pritt, maar je kunt het toch gewoon afkorten of misspellen?

cbrdrivert | 17-09-08 | 09:53

@ bello | 17-09-08 | 09:28

*mompelt.. * jack in the Box... STIFT * met elleboog op tafel ramt...

SwaY | 17-09-08 | 09:51

Ook leuk om te lezen voor al die mensen die zijn afgewezen bij Rotterdam airport omdat ze niet aan het functieprofiel voldeden! We bellen nog.
@Dubbelcheck| 09:35 James Bond is nooit gepakt omdat hij constant van uiterlijk verandert dmv plastische chirurgie, tussen Dr.No en Casino Royale zit een complete metamorfose!

penis-aqua-rosA | 17-09-08 | 09:50

Blijven volhouden! Geert had het gister wat drukker in Den Haag, maar hij leest ongetwijfeld vandaag wel GS!

Sgt. SuperJost | 17-09-08 | 09:49

Staatsgeheimen? Volgens mij gaf hij alleen maar politie-informatie over criminelen aan de autoriteiten in Marokko. Niet goed, maar volgens mij zouden jullie van GS toch wel willen dat alles van een crimineel op straat zou komen te liggen. Daar doen jullie in ieder geval wel je best voor. Als iemand anders dit dan doet -en niet eens info op straat, maar aan een geheime dienst- dan doen jullie ineens huilie huilie. Raar hoor.
-
Wat niet wegneemt dat de beste man wat mij betreft het land wordt uitgezet, maar het geroep over hem is toch wat hypocriet.

Dr.Zeldenrust | 17-09-08 | 09:49

Go Pritt! Doe meteen ff linken naar Geert. Of gewoon naar de VVD, die nemen ze misschien iets serieuzer.

Joost Maghetweten | 17-09-08 | 09:48

Schoorsteenveger | 17-09-08 | 09:40
Met andere woorden: de volksopstand komt steeds een stapje dichterbij?
*poetst zijn tanden en zoekt een fijn, doch doeltreffend wapen uit*

Tomatenkweker | 17-09-08 | 09:48

Glas/plas/was-mentaliteit van de enge mannen op de verkeerde plekken. Doodzwijgen is het nieuwe politiekbedrijven: voorstel tot BTW-verhoging terugtrekken om het volk zoet te houden, de penningmeester instrueren om elke vraag met een andere vraag te beantwoorden, labiele types met een extreem zwijgzaam karakter op de problemen afsturen, de akela die al maanden niet in velden of wegen te bekennen is... De lachende derde: een horde scootervolk aangevoerd door de meest beroemde allochtoon die ons land rijk is en ermee wegkomt met de toekomstige vorst 'een beetje dom' te noemen.

.
*voor mijn eigen veiligheid maar geen namen genoemd*

OoO | 17-09-08 | 09:48

Gewoon een afspraak maken met deze meneer. Geen dossiers doorsturen. Gevallen doorsturen. Met scooter en al.

N=1 | 17-09-08 | 09:47

@F. von Zeikhoven | 17-09-08 | 09:26

Beetje Kafka he?

Kingeef1975 | 17-09-08 | 09:46

Ongelooflijk! Met PEK en VEREN het land uit! En snel een beetje!

Abe Froman | 17-09-08 | 09:45

Lintje voor die man.....

laardepul | 17-09-08 | 09:45

Eens met Pritt, al zou ik hem direct het land uitsmijten met pek en veren...

Inert | 17-09-08 | 09:44

Hallo, valt het niemand op dat'ie hemelsbreed misschien 150 meter van het Uitzetcentrum van de IND zit nu? En dat *kuch* acht uur per dag? Maar voordat het zo ver is, zal hij wel eerst nog een baantje als griffier in de Tweede Kamer aangeboden krijgen, of als stenograaf...

F. von Zeikhoven | 17-09-08 | 09:43

Geen paniek!! Ze weten nu hoe hij in elkaar zit en hij zal heus geen kans meer krijgen om uit de weide te breken. Nu doet hij tenminste nog iets nuttigs mogen we aannmen en anders moeten we hem weer een uitkering geven en in de sociale watten leggen. Terug naar Marokka laten lopen zou eventueel ook een optie zijn en dan wel met een paar nieuwe klompen.

mzee | 17-09-08 | 09:42

Ja want stel je voor dat we een Mocro zouden uitzetten, dan gaan de jongeren misschien wel vervelend doen. Godverdomme ik hoop dat hier wat mee gebeurt.

kolojoeris | 17-09-08 | 09:42

Tomatenkweker | 17-09-08 | 09:30
Je moet dat breder zien. Wat heeft het Koninklijk Huis toch wat nederlanders niet hebben met al die privileges? Wat heeft Máxima toch wat nederlanders niet hebben met al die privileges? Die vent heeft Máxima gelikt en zat naast haar, Balkenende en Rouvoet. Dan heb je inmiddels een status aparte en word je anders behandeld. Niet omdat je een Fin bent, maar omdat je je binnen een bepaalde 'perimeter' hebt begeven, die van de macht der Oranjes. Máxima kan van een uitrit een openbare weg laten maken, dus kan ook deze Fin zodanig worden herbenoemd dat hij het Huis van Oranje geen verdere schade of schande brengt.
Overigens, Máxima vond al dat 'de nederlander' niet bestond, dus dat het 'nederlandse politiedossier' ook niet bestaat ligt dan erg voor de hand.

Schoorsteenveger | 17-09-08 | 09:40

*overweegt een fins paspoort*

Tomatenkweker | 17-09-08 | 09:39

Soms is het zó ontzettende vervelend om steeds maar weer gelijk te krijgen.

* zich kirrend wentelt in de deken van warme gevoelens bij het in duigen vallen van de ene linkse droom na de andere *

Chiant | 17-09-08 | 09:39

-weggejorist-

kalou_stinkt | 17-09-08 | 09:36

@Tomatenkweker
Bomgordels en ruggegraat

Paroxetine | 17-09-08 | 09:35

Maar goed dat James Bond nooit gepakt is, dat zouden saaie films worden. JB achter een bureau.
Neem aan dat het policy is en dat als een Nederlandse spion in het buitenland gepakt wordt hij/zij daar ook tot zijn pensioen achter een bureautje moet gaan zitten.

DubbelCheck | 17-09-08 | 09:35

Als ik twee seconden te lang naar de kont van een vrouwelijke collega zou kijken, ben ik mijn baan kwijt en zal ik nooit meer aan het werk komen, maar landverraden, dat moet kunnen. Hier heb je een baan, soebsidie en een project. Veel plezier. Willekeur heet dat en het is het failliet van de rechtstaat.

de Bree | 17-09-08 | 09:34

Hahahhahahaha....... hahahahihihahaha.... ik pis in mijn broek van het lachen... hahahahahihiihihi

Oh tyfus, Nederland op zijn smalst....

Hihihahahahahaha...

Sikkeneur | 17-09-08 | 09:32

*Met vuist op tafel slaat*
Spionnen horen toch gewoon de kogel te krijgen? Of is dat alleen in oorlogstijd zo.

JosVerbeek | 17-09-08 | 09:32

Wat hebben Finnen toch wat Nederlanders niet hebben met al die privileges?

Tomatenkweker | 17-09-08 | 09:30

Een dooddoener maar weer:
Met onze vrienden van dit kabinet heeft Nederland geen vijanden meer nodig..

p0rn0 | 17-09-08 | 09:29

Geert,doe jezelf en met jou ALLE Nederlanders met rechtvaardigheidsgevoel een groot plezier en vraag een spoeddebat aan over dit waanzinnig schandaal.
Mits goed geformuleerd is dit voor jou een niet te missen kans,en na ongetwijfeld sukses kan ik nauwelijks wachten op de eerstvolgende peilingen van Maurice de H.
WE'VE COME TO THE BRIDGE,NOW CROSS IT....!!!!

R.B.Scott | 17-09-08 | 09:29

Potje stiften iemand?

bello | 17-09-08 | 09:28

Uit protest weer lekker een paffertje opsteken in de kroeg, en in Amsterdam staand een biertje drinken op het terras.Autochtonen mogen niets meer, Marokkanen mogen alles.

express | 17-09-08 | 09:28

GS heeft hier groot gelijk. Opzouten met die gast. Maar zoals gewoonlijk is het item nodeloos hysterisch: politiedossiers over irritante Finnen zijn geen "staatsgeheimen" jongens, en het akkefietje is dus ook geen "hoogverraad".

Werp die Telegraaf-riool-stilo nu toch eens af. Durf dat gewoon.

Levine | 17-09-08 | 09:28

Tijd voor een Einsatzgruppe ?

de Bree | 17-09-08 | 09:27

Toen de CIA IN NEDERLAND bleek te spionneren was dat voor GS geen aanleiding voor zo een stuk. Toen de CIA ontvoerde mensen VIA NEDERLAND versleepte, was dat geen aanleiding voor GS voor zo een stuk. Etc.

bwahaha | 17-09-08 | 09:27

ik heb iemand horen zeggen:"met een slappe lul kan je niet naaien maar in Nederland word je door slappe lullen genaaid!"

Sjakie Snel | 17-09-08 | 09:27

Het heeft toch geen zin.. zolang GS zelf zich niet in de kamer meld wordt het nooit meer wat.. maakt zich dus op het moment drukker om de vraag... 'waarom heb ik geen koffie gehad?!>?!' en dan natuulijk iemand anders? suiker en melk staan op tafel... *gaaaaaap*

SwaY | 17-09-08 | 09:27

Kan natuurlijk zijn dat het een dubbelspion is maar het lijkt me aannemelijker dat er eens naar het actieverleden van mevrouw Jannie gekeken moet worden.

Multikuli | 17-09-08 | 09:26

Goede link bij onze linkse vrienden:

http://www.ravagedigitaal.org/archief_2004/2004archief/0304a5.htm

"Naïviteit

Het relatieve gemak waarmee Khan te werk kon gaan, wekt de indruk dat men in Nederland zat te slapen. Ook de adviezen van Nederlandse geleerden in Pakistan werden door bijvoorbeeld de BVD (Binnenlandse Veiligheids Dienst, thans AIVD geheten) niet als een risicofactor gezien ten aanzien van de ontwikkelingen rond kernbewapening in dat land.

Natuurlijk kan dit allemaal worden toegeschreven aan onachtzaamheid en naïviteit. Maar het is ook mogelijk dat er in Nederland niet zoveel bezwaren bestonden tegen de verspreiding van kernwapentechnologie naar Derde Wereldlanden zoals Pakistan."

Nederland een 'rogue state'?

Nederland sponsor van het Internationaal Islamitisch terrorisme?

VS: ingrijpen, maar........

echt_links | 17-09-08 | 09:26

Geef hem meteen maar de sleutel van de kluis op de Coolsingel... Stelletje randdebielen. Ondertussen zit er een mevrouw die het waagde tegen die kudt-ambtenaren in beroep te gaan sinds gisteren via een rechterlijke machtiging opgesloten in de Kliniek voor Intensieve Behandeling van ggz De Meeren in Amsterdam. Ze mag alleen met haar advocaat en haar patient vertrouwens persoon bellen, en van kwart over tien 's-avonds tot half acht 's-ochtends zit ze achter de deur! Da's gewoon keihard detentie-regime! Ziekmakend gedrag van die t*fus ggz-ambtenaren van GGZ Noord Holland Noord die maar niet willen snappen dat deze 60-jarige eenzame mevrouw alleen maar een huisje wilde in het dorp waar ze is geboren en gelukkig was met haar moeder. Nee die beroeps-gedeformeerden in de Willibrordstichting in Heiloo maken er liever een prestigekwestie van, mevrouw moet en zal breken voordat ze uberhaupt een kans krijgt uit deze hel te ontkomen. China is zo ver weg nog niet.... www.noordhollandsdagblad.nl/nieuws/sta... FLeischbaum, doe er wat aan! Je weet waar je me kunt bereiken....

F. von Zeikhoven | 17-09-08 | 09:26

.. sja, een spion van zo'n armzalig achterland. Wat komt zo'n griezel doen, zou je willen vragen (als dat mocht). Het marokkaansche leger wil ons vast niet koloniseren, dat laten ze beter aan hun paupers over. Die hebben ook meer kans van slagen, dankzij de linksche beterweters die tot voor kort hier uitmaakten wat "in orde" en wat "foei" is.
Foei is in ieder geval nog steeds het opkomen voor onze eigen zaken, vooral wanneer armoedzaaiers die komen verzieken.

Jan Passant | 17-09-08 | 09:26

Ach gut, had nog niemand het opgemerkt, de vijfde colonne heeft het land allang overgenomen...

60CX | 17-09-08 | 09:24

-weggejorist-

BEERTENDER | 17-09-08 | 09:24

Wat valt er te verraden dan?

Welk hoedje Bea zal gaan dragen?
De miljoenennota zondag al doorspelen ipv wachten tot dinsdag?
Naar welke Vogelaar wijken je het beste kan emigreren?

Nederland is een flutland, valt helemaal niks te spioneren. Bovendien, als man zijnde kan die toch niet mee giebelen, roddelen & roggelen met de big-5 van de Nederlandse politiek.

Gewoon_Normaal | 17-09-08 | 09:23

Iemand die zich bij Máxima heeft ingelikt overerft de status aparte die Máxima heeft verworven door zich bij de Oranjes in te likken. Zo werkt dat nou eenmaal.

Schoorsteenveger | 17-09-08 | 09:23

Op deze derde woensdag van september verklaar ik dit land officieel moreel failliet !

de Bree | 17-09-08 | 09:23

@ Klukkluk | 17-09-08 | 09:14
sta ik vanmorgen bij de tramhalte, komt er een konijn aan met een lantaarnpaal op z'n rug. Vraag ik 'm, waarom heb jij nou en lataarnpaal op je rug? Zegt dat konijn, das tegen de vossen? Tegen de vossen zeg ik, der zijn hier toch helemaal geen vossen? Nee zegt het konijn! Zie je wel dat 't werkt?

SODE | 17-09-08 | 09:22

Goeie vragen van de pvv

uchman | 17-09-08 | 09:22

wtf? Voor wie werkt de overheid nou echt?

Multikuli | 17-09-08 | 09:22

Hoogverraad?
Landsverraad!!!

Boris Poepnagel | 17-09-08 | 09:19

Ach, als ik zo die definitie van hoogverraad lees: "De aanslag ondernomen met het oogmerk om het Rijk geheel of gedeeltelijk onder vreemde heerschappij te brengen of om een deel daarvan af te scheiden, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie." dan mogen alle kabinetten sinds den Uyl het gevang in worden gegooid. Als dat niet gebeurd is, waarom deze arme Marokkaan dan juist wel?

du Roi Soleil | 17-09-08 | 09:19

Is het niet zo dat bedrijven geacht worden allochtonen in dienst dienen te hebben, zoals Finnen? Finnen zijn nou eenmaal moeilijk te krijgen dus dit zegt wel weer wat de marktsituatie is voor deze groep. Dit is gewoon 1 van de betere dus gewoon doorgaan mensen...

Westheimer | 17-09-08 | 09:18

pff, waar hebben het eigenlijk over?

thefonz | 17-09-08 | 09:18

Mijn vertrouwen in de rechtstaat is nu officieel NUL. Wie zijn nu de echte landverraders ?

de Bree | 17-09-08 | 09:18

Moet gezegd worden; deze meneer blijft wel netjes aan het werk.

Kotsende lama | 17-09-08 | 09:18

Ja, ik zie het probleem.... hier moet zo snel mogelijk soebsidie naartoe.

Kingeef1975 | 17-09-08 | 09:18

En dan vraagt de politiek zich steeds af waarom de nederlanders geen vertrouwen in onze rechtsstaat hebben.... BALKENENDE !!! HIERDOOR DUS!!!!
Achterlijke randdebielen!!!

----TWISTED---- | 17-09-08 | 09:18

Goed dat GeenStijl er is!
Anders zat deze meneer er tot zijn 62ste

Weeraanmelden | 17-09-08 | 09:18

*zucht*

Door dit soort dingen vraag ik me toch werkelijk af in wat voor land we nog leven...

Een paradijs voor een iedere allochtoon dat langzaamaan een hel wordt voor iedere autochtoon. Dit zonder te willen discrimineren natuurlijk, want we willen geen tere zieltjes kwetsen toch?

Geert... Doe eens een meautie van wantrouwen indienen joh! Dit kan echt niet!

Meautie | 17-09-08 | 09:17

Het is voor het eerst dat ik 'kansloze jongeren' in een krant zie staan. Wat zijn kansloze jongeren precies, waarom ademen ze nog, en waarom knuffelt Maximilf ze?

OoO | 17-09-08 | 09:17

Ach, de AIVD is niet achterlijk en zal heus wel weten wat ze doet. Het is niet voor niets 1 van des werelds beste inlichtingendiensten. Niettemin stem ik voor het ouderwets opknopen van zulke landverraders.

appeltje | 17-09-08 | 09:16

Als reaguurder eis ik van uit GeenStijl het initiatief voor een burgerwetsvoorstel.
Met slechts 10.000 handtekeningen kan inspraak in het parlement worden afgedwongen. Natuurlijk kan het wetsvoorstel worden geweigerd, maar kan kunnen we altijd nog naar een referenda op burgerinitiatief uitwijken.

Zie oa. democratie.nu/algemeen/intro/referendu...

frickY | 17-09-08 | 09:16

Nederland zet u schrap !

Creaguurder | 17-09-08 | 09:16

@Meneer | 17-09-08 | 09:15
Bij de PVV zijn ze nog aan het bijkomen van de FLUT-begroting

Klukkluk | 17-09-08 | 09:16

Briljant maar treurig verhaal van het niveau Urenco/ultra-centrifuge; wie weet waar wij als ruggegraatloos kudtland de wereld nog meer mee gaan verblijden naast een islamitische kernbom.

Prof_Bukmaar | 17-09-08 | 09:14

Deze gang van zaken toont de verwarring waarmee onze Rechtstaat worsteld. Er is geen beleid,leiding of sturing meer.De Staat zegt eigenlijk: zoeken jullie (burgers) het lekker zelf maar uit. We pakken af en toe een cartoonist op,dan lijkt het nog wat. Het is om te janken!

hoeperdepoep | 17-09-08 | 09:14

*Pek en veren bestelt in grootverpakking*

Weest gegroet | 17-09-08 | 09:14

Het is toch werkelijk niet te geloven! Hij heeft GVD 2 paspoorten en loopt te klikken?! Wat de fuck moet je dan wél doen om het land uit geflikkerd te worden! SCHANDE!

Doc Damage | 17-09-08 | 09:14

Sta ik vanmorgen bij de tramhalte. Stopt er een Belgische auto naast me met allemaal kranten op de achterbank. Ik zeg: waar heb je die allemaal voor nodig? Zegt die Belg: kan ik onderweg lekker scheuren. Ghi ghi ghi ghi ghi. Is er nog koggie, juffrouw Jannie?

Klukkluk | 17-09-08 | 09:14

Landverraad wordt over al gestraft maar in nederland mag alles.
Gewoon 10 jaar geven deze man en dan terug sturen naar het Rif gebergte.
Dit is echt klasse justitie.

gerrit5042 | 17-09-08 | 09:13

Echt waar, het verbaas mij minuut bij minuut waarom er niks gebeurt, waarom jullie niet opstaan Nederland!!
Ik ben er klaar voor.

LifeCatcher | 17-09-08 | 09:13

@Agent327 | 17-09-08 | 09:11
Je zou het denken hè? Maar niets is minder waar hier in het mooie Nederland...

ww(verleden tijd)-GO | 17-09-08 | 09:13

Nederland: Het land van pappen en nathouden

knerf | 17-09-08 | 09:13

Mocht ik ooit eens voor een rechter staan dan kan ik niet anders dan vrijspraak en een geldelijke beloning krijgen gezien de jurisprudentie in dit totaal van de pot af gerukte land.

de Bree | 17-09-08 | 09:13

'Hij sluisde politiedossiers door naar Marokko'. Volgens mij vallen politiedossiers onder de categorie 'publiek geheim' en kunnen zeker niet gekwalificeerd worden als staatsgeheimen.

witwas | 17-09-08 | 09:12

Nee dus! | 17-09-08 | 09:06
.
Dat is niet waar. Bij een vliegramp neemt de verkeersleiding het over. Als de verkeersleiding in Amsterdam uitvalt, neemt die van Rotterdam het over. Dus in het geval van een kaping/crash is Rotterdam tweede in lijn om te bepalen wat er moet gebeuren in het land. Niet bepaald onbelangrijk.

Niet voor Jan | 17-09-08 | 09:12

We zijn officieel softies geworden. Ik wil weer een publieke schandpaal, zoals ver, ver vroeger. Opknuppen die man.

Held op slippers | 17-09-08 | 09:12

Hoezo wordt hij niet PER DIRECT uitgezet? Dan mag hij 200 willekeurige marrokaanse hangjongeren meenemen om hem te begeleiden op zijn enkele reis. We worden verdoemme verraden!

ThaTeddy | 17-09-08 | 09:12

- Mocro op vliegveld = kat op het spek binden
- Mocro's zijn een beschermde soort in NL

Koudguipje | 17-09-08 | 09:12

Zal wel weer iets te maken hebben met diplomatieke rel met Marokko voorkomen. Je weet wel zoete broodjes bakken, daar houden ze nog al van. Uitzetten is waarschijnlijk geen optie wegens een diplomatieke rel. Als je 'm vast zet wegens hoogeverraad voor een lange termijn zie ik al wat er gaat gebeuren met al dan niet bedoelde drugsongevalletjes van NL-ers in Marakko. Ies gewoon politiek dat we zo ontzettend zat zijn.

Zuma | 17-09-08 | 09:11

te paard!!

ibifa ho | 17-09-08 | 09:11

Spionnen worden toch gewoon vast gezet en na uitzitten v.d. straf of daarvoor al tot persona non grata verklaard en het land uitgeflikkerd.

Agent327 | 17-09-08 | 09:11

Scherpe analyse. +1 voor Plakrol

Pluimpje | 17-09-08 | 09:10

Vervolgen inderdaad ipv een baantje aanbieden...
En EHB zsm aan de schandpaal!

p0rn0 | 17-09-08 | 09:10

Kudt regering!

ZehSpittah | 17-09-08 | 09:09

Koning Mohammed heeft dit geregeld, en dan mogen wij niet meer zeuren, we zijn nu eenmaal een provincie van Marokko geworden.

fuckje | 17-09-08 | 09:09

Godverdomme, waarom wordt zo'n spion niet terug naar zijn eigen land gestuurd? Hij is hier toch om te spioneren, hij is gepakt, dan moet die toch terug?

blendedperfection | 17-09-08 | 09:09

Kuch, en dit zo op de vroege ochtend....

Hyppo Kriet | 17-09-08 | 09:09

-weggejorist-

Nee dus! | 17-09-08 | 09:09

Dit land verdient alleen nog een welgemeend : Moehahahahaha!!!

de Bree | 17-09-08 | 09:08

Hahaha, hij heeft alleen maar een kantoorfunktie......

Onderduiker | 17-09-08 | 09:07

Ik had niet anders verwacht eigenlijk. * teiltje zoekt*

bello | 17-09-08 | 09:07

Leuk. Het Koninklijk huis, het kabinet, de tweede kamer en belangrijke zakenlieden maken allemaal gebruik van dit vliegveld. The place to be voor gevoelige informatie voor een spion. Zijn we gek met z'n allen? Geert, doe eens vragen stellen!

deprofeetinjereet | 17-09-08 | 09:06

-weggejorist-

Nee dus! | 17-09-08 | 09:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken