Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Zwarte Vrijdag!

beursdaal.jpgWordt weer een lekker dagje peentjes zweten voor de beursboys vandaag. De hybris van Fortis kreeg donderdag een stomp op de kin van -18%. Dikke paniek bij de Belgenbank, die de verloven van vakantievierende medewerkers al aan het intrekken is. Zo sta je in je bermuda op Schiphol, en zo zit je weer in je PeekPak op kantoor om die graaibonus van die Fortis-topman bijeen te verdienen (waar gebeurd - red). Want het is alle hens aan dek. Gisteravond sloot de Dow Jones stevig in de min. Het consumentenvertrouwen is aan gort. Supermarkten draaien minder omzet door een tegenvallend EK Voetbal. Mensen brengen massaal die lcd-tv's terug naar de BCC. Een tonnetje olie was nog nooit zo duur. Spectaculaire stijging van voedselprijzen. Wouter Bos heeft met zijn tax! tax! tax! lastenverzwaring er voor gezorgd dat de belastingdruk in Nederland spectaculair is gestegen. Huizen die maar niet verkocht willen worden. Ja mensen. Deze vrijdag heeft alles in zich om eens inktzwart de geschiedenis in te gaan. Kortom: gouden tijden voor de AEX Tickers van RTLZ en BNR. We gaan lekker aapjes kijken vandaag...

Reaguursels

Inloggen

nou, dat viel ook weer mee.
....
*JeGrootmoeder gaat vrolijk verder met unhedgen van zijn futures, over 3 maanden cashen geblazen! (hoe zou het toch met mijn PalmInvestpolisjes zijn?)*

JeGrootmoeder | 27-06-08 | 21:52

Ik zie om 20.29 Fortis anders op +4,41% staan. Veruit de hoogste notering.

- teruggejorist - | 27-06-08 | 20:30

* put-opties nog eens natelt *

Chiant | 27-06-08 | 17:17

@Remy Martin | 27-06-08 | 13:26
Zelfs als je de correctie voor de hypotheekrente aftrek toepast, koop je je Zuhause voor 10% - 15% goedkoper in Duitsland.

Decennialang horen we het linkse dogma dat grondstoffen-leveranciers door het vuige Westen worden uitgebuit, organiseert een clubje landen zich rond de olie, worden wij weer uitgebuit.
Misschien pompen de OPEC-landen niet meer olie omdat het dan ook sneller op is? Ze zullen hun totale voorraad tegen een maximale prijs willen verkopen, zie het als de Max Havelaar van onze olie-verslaving.

Zware Guy | 27-06-08 | 16:48

We hebben nog 50 minuten om tot een zwarte vrijdag te komen. Met een plusje van 0,40% zie ik dat echter niet snel gebeuren.

MrJ | 27-06-08 | 16:38

Zit ik dan even gescheten met mijn short AEX en ING

WeirJack | 27-06-08 | 14:27

Ari Gold | 27-06-08 | 14:09
vorig jaar juli was de koers nog 26 euro! nu 10 en nog iets. Niks aan het handje dus.

Remy Martin | 27-06-08 | 14:15

Fortis bovenaan in de top 10 van stijgers. Vals alarm dus.

*rustig op vrijmibo wacht*

Ari Gold | 27-06-08 | 14:09

Remy Martin | 27-06-08 | 14:07
foute post

Remy Martin | 27-06-08 | 14:08

-Ad van den Berg modus aan- "Misschien heeft ze wel eerst de hand in zijn blauwe broek gestopt en wilde oom agent haar met de beste bedoelingen heer het spel der geliefden leren". Je weet het niet?
-Ad van den Berg modus uit- Op wie of wat je geilt is je eigen zaak. ook al word je geil van een peuter of een paard! MAAR HOU JE POTEN AF VAN MINDERJARIGEN! Ik heb soms ook de neiging bepaalde types overhoop te knallen en dat doe ik ook niet! PEDO's Gedraag u!!!! Viezerikken!!!

Remy Martin | 27-06-08 | 14:07

Death Wish | 27-06-08 | 13:49

Zo hé! Dat is nog eens duidelijke taal. Je slaat de spijker op zijn kop! ga zo door jongen en je zult bot vangen.

Remy Martin | 27-06-08 | 13:58

En Wouter Bos is er nog steeds geen sprake van een financiele crisis? Lamlul dat je er bent.

Death Wish | 27-06-08 | 13:49

Zware Guy | 27-06-08 | 13:15
In België is minder hypotheeksubsidie/renteaftrek (1870 euro generiek) en in Duitsland is geen hypotheekrente aftrek. Duh!! Schaf dat eerst maar eens af ja! Scheelt 1/3 van de prijs. Daarbij heeft de vrije markt altijd belang bij schaarste en dus is dit ook geen oplossing. Waarom produceren de OPEC niet meer vaten olie? misschien om deze bewust duur te houden? Shell floreert als nooit tevoren!

Remy Martin | 27-06-08 | 13:26

@Remy Martin | 27-06-08 | 13:07
Klopt, ieder land heeft z'n voordelen en nadelen, maar een beschaving opbouwen kan dus voor een veel lager prijskaartje dan in Nederland. De voorbeelden van verspild belastinggeld zijn legio, GS meldt ze dan ook trouw.

Zware Guy | 27-06-08 | 13:18

@Remy Martin | 27-06-08 | 12:46
Waarom is onroerend goed in Nederland zo duur? Misschien doordat door overheidsingrijpen de nieuwbouw hopeloos is gestagneerd?
Een vrije markt waar ambtenaren en woningbouwverenigingen tussendoor fietsen zal inderdaad nooit goed werken. In België en Duitsland zijn door de vrijere markt de huizen bijvoorbeeld veel voordeliger.

Bij de 'fors meer' zou ik ook de inflatie betrekken, en dan zijn de basisbehoeften in Nederland zeker niet veel duurder geworden. Ook voedsel wordt efficiënter geproduceerd.

Zware Guy | 27-06-08 | 13:15

Zware Guy | 27-06-08 | 12:56

Dat zullen andere dingen wel weer niet goed zijn. Ik geef alleen aan dat het weinig zin heeft liniaire vergelijkingen te maken met andere landen. Daar is een samenleving te complex voor. Ik haal geen andere landen erbij, jij wel.

Remy Martin | 27-06-08 | 13:07

@Remy Martin | 27-06-08 | 12:37
Da's nog eens selectief argumenteren. Waarom ontbreekt bij Japanners zingeving volgens jou, moeten we allemaal religieus worden om gelukkig te zijn? Heb daar overigens veel mooie Shinto en Boeddhistische tempels mogen bezoeken.

Ierland, Zwitserland, Estland, de Verenigde Staten en Slowakije hebben ook een belastingdruk rond de 30%, en zijn niet zo van de kamikaze.

Zware Guy | 27-06-08 | 12:56

Zware Guy | 27-06-08 | 12:37

Je legt mensen maatschappelijke en financiële druk op doordat verzekeringen en premies generiek worden opgelegd en dus de werkdruk op de onder en de onderlaag van de middenklasse komt te liggen. 30 jaar terug kon een heftruckchauffeur gewoon een huis kopen, nu niet meer. De argument dat alles vooruit is gegaan heeft niet met het financiële vermogen van de burger te maken, maar met de technologische stap die is gemaakt. Mensen betalen meer voor primaire levens behoeftes maar minder voor luxe. Een huis,gas, eten ed. daar betelen we fors meer voor. Een PC, TV ed. kost geen drol meer.

Remy Martin | 27-06-08 | 12:46

Zware Guy | 27-06-08 | 12:31

In Japan ligt het zelfmoord percentage vele malen hoger dan in Nederland, waarschijnlijk (volgens sommige deskundigen) door een gebrek aan existentiële zingeving en stress .
www.depers.nl/buitenland/205143/Meer-z...
Het is zo makkelijk om op het Nederlandse systeem te kankeren en de successen van andere landen nogal eclectisch of selectief te belichten.

Remy Martin | 27-06-08 | 12:37

@Remy Martin | 27-06-08 | 12:25
Klopt, het grote verschil is dat ik niemand iets wil opleggen: van consumeren worden bepaalde mensen heel blij, waarom zou jij als 'links liberaal' ze dan wel tegenhouden?

En als politiek wordt gebaseerd op mogelijke slachtoffers, was het socialisme al lang verboden. De staat verdient ons wantrouwen, de beweegredenen van bedrijven zijn redelijk voorspelbaar en transparant.

Zware Guy | 27-06-08 | 12:37

@Remy Martin | 27-06-08 | 12:16
Dude, ik heb dit al eerder uitgelegd, het gaat om de verhoudingen. Die paar mislukte CEO's en managers kosten Jan Modaal een dubbeltje per maand, de overheid pakt meer dan 40% van je salaris. En geslaagde managers leveren hun geld dubbel en dwars op.
Als je salaris trouwens zo belangrijk vind, moet je investeren in je eigen opleiding, iedereen in Nederland kan meedoen.

In Japan, toch geen achterlijk land, ligt de belastingdruk gemiddeld 12% lager dan in Nederland. Reken dus maar uit wat jij en ik elke maand weggooien aan de natte dromen van Bos en Balkenende.

Probeer eens hoofdzaken en bijzaken te scheiden, en niet te blindvaren op oud-socialistische mythes over 'zakenvullers aan de top'.

Zware Guy | 27-06-08 | 12:31

De beurs was ten tijde van het bericht al een uur open, sukkeltjes. Dus had je door even naar de AEX futures te kijken (vanaf 8:00) kunnen weten dat het reuze meevalt.. Als GS over een beursdaling begint weet je zeker dat het ergste achter de rug is..

Dean Moriarty | 27-06-08 | 12:27

Zware Guy | 27-06-08 | 12:16

Ik vind het kiezen van een internet provider niet het grootste probleem. maar jij stelt dat we min of meer alleen maar nog bezig moeten zijn met consumptieve keuzes (door te suggereren dat door liberalisering van zoveel mogelijk zaken de prijzen dalen door vrije keuze en concurrentie) waarbij ik stel dat dit niet echt de meest verheven bezigheid vind. Ik wil de mens niet reduceren tot een consumptiewezen. Ik ben bang dat de maatschappij meer slachtoffers krijgt door overmatige liberalisering, als het gaat om sociale vangnetten, zorg en NUTS zaken. Hierin kun je het bedrijfsleven niet genoeg wantrouwen. Maar ik denk dat we het fundamenteel oneens zijn ;-)

Remy Martin | 27-06-08 | 12:25

@Torquemada | 27-06-08 | 12:11
Ach, zo'n ministerschap is tijdelijk investeren in je netwerk, na afloop mag je weer aanschuiven bij luxueuze commissariaten.

Zware Guy | 27-06-08 | 12:21

Fortis: Life is a curve. Where are you?
Nou, uhm blijkt dat ze gelijk hebben wat de reclame betreft.. Haha, gisteren helemaal onder aan de curve en vandaag weer boven.
Nice Pr-Stunt

Xacos | 27-06-08 | 12:18

pluisje, klopt, maar dit bericht doet een voorspelling van vandaag die nog verder naar beneden wijst. Dat blijkt dus niet zo te zijn...... dat bedoelde ik eigenlijk.

ley007 | 27-06-08 | 12:16

Zware Guy | 27-06-08 | 12:02

Ja maar kok, ja maar de overheid is ook niet lief, dus je mag niet boos doen op zakkenvullers aan de top van het bedrijfsleven is je enige argument?

Remy Martin | 27-06-08 | 12:16

@Remy Martin | 27-06-08 | 11:58
De Westerse mensch is de afgelopen eeuwen steeds intelligenter, vrijer, gezonder, moreel toleranter geworden, en hopelijk gaat dit verder. Heeft niks met maakbaarheid te maken, ik zie dit proces niet graag verstoord door een politiek-correcte deken.

Jij wilt geen keuze in je internet provider? Prima, dan kies je er toch blind één, en blokkeer je die vrijheid niet voor anderen. Collectivisten (ook 'links liberalen') beperken altijd de vrijheid in het kader van een verheven moraal.

Ik ben daarbij nog zeer voorzichtig in mijn kritiek op de lokale sociaal-democratie, gelukkig wordt de PvdA nu afgerekend op haar beleid, ondanks brede steun onder 'intellectuelen', ambtenaren en media.

Zware Guy | 27-06-08 | 12:16

Wouter Bos= Slalom Socialist
Verdiende eerst tien keer meer bij Shell & Ing,is nu voor hongerloontje minister????
Heeft deze slang het echt zo hoog op met de sociaal minder bedeelden,of is het n sloofje van de welgefortuneerde elite!!

Torquemada | 27-06-08 | 12:11

@ ley007: Dat is met de min 19% van gisteren nog steeds zo'n 15% lager. Yuih!

Dr. Ing. Pluisje | 27-06-08 | 12:09

Ik kreeg gister geen welpies bij de AH en heb toch zeker 40 euro boodschappen gedaan!

EPluribusUnum | 27-06-08 | 12:02

@Remy Martin | 27-06-08 | 11:46
Als jij liever discussieert aan de hand van ongefundeerde one-liners als 'De VVD is de club van " exibitionistische zelfverrijking" waar Kok het over had' dan over wat onschuldige feitjes over de zelfverrijking van de overheid, wens ik je veel succes.
Kameraad Kok bezondigt zich tegenwoordig trouwens ook aan exhibitionistische zelfverrijking, dus misschien hangt dat niet van de partij af?

Gelukkig gaf je om @11:27 al toe dat vooral de overheid corrumpeert.

Zware Guy | 27-06-08 | 12:02

Fortis bovenaan de TOP TIEN van STIJGERS........+4.71%

ley007 | 27-06-08 | 12:00

Zware Guy | 27-06-08 | 11:48

-Je zegt niet te geloven in de maakbare samenleving van de PvdA, maar je gelooft wel in de maakbare burger? Ik heb geen tijd en geen zin om alleen nog bezig te zijn met consumptieve onderwerpen als welke provider, verzekering, gasleverancier, ziektekostenverzekering, mobiele telefoon abonnement etc... is het goedkoopst is. Dit is een mooie manier om het volk dom/moe/oppervlakkig en passief te houden voor de technocratische en Corporated samenleving die de feitelijke vrijheid van ons afneemt.
-Je overdrijft!

Remy Martin | 27-06-08 | 11:58

Flippo | 27-06-08 | 11:50
Verreweg de meeste reaguurders begrijpen dat er wereldwijd meer aan de hand is maar dit kabinet en dan het min.van financiën voorop gooit er flinke scheppen met nieuwe taxen bovenop. Herstelt oude, TIJDELIJKE, kwartje van Kok niet en ga zo maar even vrolijk verder.Dat is behoorlijke fout. Begrijpt u de reacties nu ietsje beter?

Er is een probleem -:> Default reactie GS reaguuder -:> Het ligt aan Wouter Bos. Maakt niet uit waarover of waaronder het gaat. Keep on dreaming, sukkels!

Flippo | 27-06-08 | 11:50

@Remy Martin | 27-06-08 | 11:37
Tenzij je verstandige en weerbare burgers opvoedt, die niet aan de handje hoeven worden genomen door de overheid, maar zelf kiezen welke diensten ze bij bedrijven afnemen.
Ook de woekerpremies zijn peanuts vergeleken met de woekerbelastingen die Bos c.s. over ons uitstorten.

Het opkomen voor de "zwakkere" is in Nederland geworden tot het grootschalig fêteren van lui, dom en onaangepast gedrag. Het is denk ik zeer sociaal om dat gedrag in enige mate af te straffen.

Zware Guy | 27-06-08 | 11:48

Het is natuurlijk van den zotte dat Bos de belastingen zo enorm verhoogd heeft, doet ie ook helemaal in zijn eentje.....

Nee, geef 'ons' Bakellende I t/m III maar weer terug, met Zalm aan het roer werd je euro telkens een gulden meer waard, nietwaar Pritt?

* Verlangend terugkijkt naar die hoogtijdagen *

Sikkeneur | 27-06-08 | 11:46

Zware Guy | 27-06-08 | 11:39

Hou nou eens op met voorbeelden aanhalen waar ik ook niks aan kan doen. Ik keur die zaken toch ook niet goed! De koning stuurt zijn onderdanen op oorlogspad en verovert een wereldrijk. De koning is 100X machtiger geworden en 1000x rijker. Goed gedaan koning, maar de gesneuvelden dan en de mensen die zich moeten onderwerpen aan het besluit van de koning? Mogen die niet mee delen? Ik vind dat ambitie beloont moet worden en luiheid bestraft. Maar de proporties zijn zoek en dat zal vroeg op laat zijn weerslag hebben op de maatschappij.

Remy Martin | 27-06-08 | 11:46

@Remy Martin | 27-06-08 | 11:27
Van alle managers in de vrije markt is maar een beperkt deel mislukt. En het fijne van de Nederlandse overheid als organisatie is, dat iedere vorm van misbruik daar net zo sterk of sterker voorkomt:
www.nieuws.nl/515606

Je verontwaardiging was dus nogal selectief, zeker om @9:32, terwijl de experimenten van de PvdA met het maakbaarheidsideaal in de samenleving desastreuze resultaten laten zien.

Zware Guy | 27-06-08 | 11:39

Zware Guy | 27-06-08 | 11:30

Ik bedoel met Libertijns een terugtredende overheid, afkalving van sociale stelsels en de sociale zekerheid over laten aan het bedrijfsleven. Ik vind hier teveel risico aan zitten. Zoals ik al aan gaf met de zgn. woekerpremies. Daarbij wil ik voorkomen dat de zwakkere in de samenleving afhankelijk wordt van de barmhartigheid van welgestelde. In landen waar de belastingen laag zijn is dat wel het geval. We moet kritisch zijn op de overheid, maar het aan de corporaties overlaten is nog gevaarlijker!

Remy Martin | 27-06-08 | 11:37

@Remy Martin | 27-06-08 | 11:19
Ik gun Jan Modaal ook veel meer geld, en de enige reden dat het leven van Jan Modaal in Nederland nog een beetje dragelijk is (financieel), komt door het verfoeide kapitalisme.
Door de groeiende efficiëntie van dat systeem kan Jan een auto, huis, inboedel voor een betaalbare prijs kopen. De belastingdruk is hier in West-Europa de afgelopen 150 jaar van 10% naar 50% gestegen, en Vadertje Staat is nog niet verzadigd. Daar zit de grote winst, juist voor de 'mensen in het land'.

Dat heeft overigens niks met Libertijns te maken, wel met gezond verstand naar economie kijken, en welvaart voor iedereen propageren.

Zware Guy | 27-06-08 | 11:30

In plaats van prachtwijken(hoi Ella) zullen er krottenwijken ontstaan.Gaarkeukens zullen van stal gehaald worden.De rijkmannetjes wonen in ommuurde paleizen met prikkeldraad, camera's en waakhonden.Bejaarden krijgen bij het eerste kuchje de pil van Drion.Bos komt met de krottentax en de pil van driontax.Verder ben ik niet somber hoor.De zon schijn nog taxfree hier.Oeps..

Zware Guy | 27-06-08 | 11:19

Honderden miljoenen voor mislukte managers. En het een sluit het andere niet uit. Ik beweer hier toch niet dat ik voor misbruik ben van overheid/belastinggeld. Wat is dat voor een schijnargument? Daarbij is het geld hier niet het belangrijkste maar wel het signaal dat er vanuit gaat... het is gewoon bitter dat steeds meer figuren hun zakkenvullen met 10-20-30-40% verhoging terwijl Jan Modaal nog niet eens de inflatiecorrectie er bij krijgt. Dit geld ook bij de overheid. Normvervaging bij de overheid leidt tot normvervaging in de maatschappij.

Remy Martin | 27-06-08 | 11:27

LOL Fortis één van de weinige in de plus... snelle handelaren die even snel een paar procent herstel meepikken na een scherpe daling en in de loop van de dag wel weer zullen verkopen :-)

puntkomma?! | 27-06-08 | 11:27

@Remy Martin | 27-06-08 | 11:12
Je hebt het over de tientallen miljoenen onterecht geld voor mislukte managers, terwijl het misbruik van de staat om vele miljarden gaat. Alles draait om het perspectief.
Vaak is de hoge beloning van de CEO trouwens terecht:
www.depers.nl/beursnieuws/99310/Zo-ver...

Zware Guy | 27-06-08 | 11:19

Zware Guy | 27-06-08 | 11:13

Beperkt relevant? Jan Modaal heet niet voor niets Jan Modaal. De meeste mensen zijn middelmatig. Als je die weet te mobiliseren is het afgelopen met de zelfverrijking. Tot slot ben ik geen socialist! Ik stem geen PvdA of SP. Ik ben voorstander van Links liberale politiek en de enige partij die daar een beetje aan voldoet is D66. Alleen moet ik mijn vertrouwen weet terugkrijgen in die partij…

Remy Martin | 27-06-08 | 11:19

Olie steeds duurder! Wat ik mij dan afvraag is: waar gaat al dat extra geld naar toe? Wie steekt het in zijn zak, en wat doet ie ermee? Op deze manier lijkt het steeds meer op een monopolie spel waarbij de rest op een rap tempo failliet aan het gaan is.

jaco | 27-06-08 | 11:17

@Remy Martin | 27-06-08 | 10:47
Net zoals lelijke mensen altijd zeggen dat echte schoonheid van binnen zit, zeggen socialistische armoedzaaiers dat er meer in het leven is dan geld. Beide klopt, maar het is maar beperkt relevant.

Oppervlakkige media? De New York Times of Washington Post zijn prima kranten, kan het Nederlandse journaille nog veel van leren.

Zware Guy | 27-06-08 | 11:13

Zeddegeizot | 27-06-08 | 10:57

Weer appels en peren. Natuurlijk heb je van onderen ook veel uitschot. Ik ben het op dit punt ook eens met Kamp dat mensen die geen baan willen of de zoveelste aanbieding weigeren, hun uitkering kwijt moeten raken. Maar zelfs de heftruckchauffeur betaalt meer dan 40% belasting in Nederland. Alleen deze man verdient vaak te veel voor huursubsidie en te weinig om te kopen (waar de zgn. wel hardwerkende man wel vette subsidie op krijgt). Over risico gesproken, ik vind dat ondernemers zoveel geld mogen verdienen als ze kunnen, zolang ze ook maar goed zijn voor het personeel. Maar de CEO of topmanagers die miljoenen in eigen zak schuiven, lopen geen enkel risico. Als het mis gaat krijgen ze nog en riante oprotpremie mee ook. Weet je wat risico is? Dat Jan modaal zo als ik die met 50 tot 70 uur werken in de week, wat extra probeert op te bouwen en net een huis gekocht heeft, te horen krijgt dat die CEO het verprutst heeft en nu mag oprotten. Huisje gekocht, kan weer in de verkoop, restschuld, kinderen kunnen niet meer op schoolreisje etc… Tot slot, gebrek aan ambitie is iemand aan te rekenen, maar en gebrek aan talent niet!

Remy Martin | 27-06-08 | 11:12

Peekpak moehahaha, die kende ik nog niet.
Wel het zgn 3 halen 2 betalen Gako Pak.

Verder is het jullie eigen schuld allemaal volgens de president van de NL bank die ik vorig jaar hoorde vertellen dat er te veel spaargeld uit stond en dat consumenten dat geld moesten uitgeven. Het geeft prachtig aan hoe zo'n idioot vervreemd is van het echte leven.

Bigi Bana Boy | 27-06-08 | 11:00

baggerboer | 27-06-08 | 10:48
Nee, waar ik op doelde was het verband tussen een mogelijke 'zwarte vrijdag' en de door u beklaagde inhoud van sommige reaguurderspanelen...
-
Remy Martin | 27-06-08 | 10:47
- Okay.
- Questie van vraag en aanbod vooraf gegaan door de kip en het ei... als je begrijpt wat ik bedoel.

Heageneesch | 27-06-08 | 10:58

Dit lijkt me gewoon een gezonde correctie. Dan zakt de boel wat. Nou en?
Laat die windhandelaars maar zweten. Volgend jaar zal ik ze wat toewerpen als ze de stoep moeten vegen in het kader van een sociaal tewerkstellingsproject.

Van Snikkelenburg | 27-06-08 | 10:57

@Remy Martin | 27-06-08 | 10:10
Ik denk dat ik je verkeerd heb begrepen. Wat je bedoelt is dat je ook scheit hebt aan de onderklasse, die steeds minder werkt, steeds harder klaagt, die zich profileert als luie en opstandige puber die alleen denkt aan rechten, en niet aan plichten, die stemt op een partij omdat die partij diefstal uit de portemonnee van de middenklasse legitimeert, je weet wel, die talentloze en/ of ambitieloze groep die de produkten en diensten die onze welvaart definiëren niet heeft kunnen verzinnen of ontwikkelen, maar er wel dagelijks van profiteert, die nauwelijks hoeft mee te betalen aan al die openbare voorzieningen terwijl ze er het meest gebruik van maakt, en die het dan nog in de kale harsens haalt om afgunstig te kankeren om de hardwerkende mensen die hun nek uitsteken, risico's nemen, kansen pakken, de mouwen opstropen, bijdragen aan de welvaart en daar zelf ook de vruchten van plukken, maar nu ook maximaal de klappen krijgen als het minder gaat, terwijl die onderklasse er geen boterham minder om zal eten, ja dat ondankbare tuig. Toch?

Zeddegeizot | 27-06-08 | 10:57

@bd | 27-06-08 | 10:05
o De Maya's, maar dan in 2012.

Zware Guy | 27-06-08 | 10:56

@baggerboer | 27-06-08 | 10:36
Much obliged, lekker bakken in Babwe voor een amicaal prijsje.

Ik als bijna-Ossie heb het socialisme in redelijk onverdunde vorm tot me mogen nemen, vandaar dat ik alle Marxistische retoriek al eerder voorbij heb horen komen. Het omvallen van het socialisme daar was niet alleen een politieke, maar ook een economische bevrijding.

Zware Guy | 27-06-08 | 10:51

@Heageneesch
ik heb eigenlijk geen zin om op u onzin te antwoorden maar goed. Dus volgens u zakt het aandeel fortis,is de olie duur,stijgen de voedselprijzen.. door een incompetente bos,de pvda en het islam onderwijs?

baggerboer | 27-06-08 | 10:48

Heageneesch | 27-06-08 | 10:42

Ik vond dat juist van de opmerking van baggerboer. Wanneer je de relatie tussen de zaken negeert, ik dat inhoudsloos.

Rechts georiënteerde samenlevingen zijn de meest inhoudsloze samenlevingen. Kijk bijv. is naar de VS. Oppervlakkige media en een naar binnengericht wereldbeeld.

Remy Martin | 27-06-08 | 10:47

Zware Guy | 27-06-08 | 10:43
Eeh... (niet verder vertellen he?)

Heageneesch | 27-06-08 | 10:47

Als de AEX in mekaar dondert, betekent dit dat de beleggers een "kritische, eigen mening" hebben over ons aller economisch leefklimaat.
Maar In deze barre tijden, waarin de Neo-Inquisitie aan de macht is, wordt echter het
hebben van een "eigen kritische mening" met harde hand onderdrukt.
Ik verwacht dan ook dat Opper-StaSSi-Führer EHB in het komende weekend op grote
schaal huiszoekingen zal laten verrichten en de PC-schermen van duizenden beleggers
in beslag zal laten nemen. Onwelgevallige orders zullen door de OM-Gestapo van de
harde schijf verwijderd worden. De Milieu-Polizei is reeds hout aan het verzamelen voor het oprichten van brandstapels in Wassenaar, Aerdenhout en "t Gooi.

Mr. Bator | 27-06-08 | 10:46

@Heageneesch | 27-06-08 | 10:31
Wel weer lekker F5-en om te zien hoeveel rijker je bent geworden (en sinds 2001 betaal je al 3,5 keer meer):
www.goldprice.org/live-gold-price.html...

Zware Guy | 27-06-08 | 10:43

'consumenten-vertrouwen'... dat is gewoon een politiek-correct woordje voor dom camping-publiek .

is een goed teken dat dat aan het uitsterven is, dat noemen we vanaf nu aan gewoon 'evolutie'

en aandelen zijn dr sowieso om te verkopen, tenminste behalve dan als alle apen dat gaan doen ... beleggen is sowieso een kwestie van vooral niet met de grote masa mee willen lopen, alhoewel dat mens-eigen schijnt te zijn.

RM-rf | 27-06-08 | 10:42

*nog steeds benieuwd is naar het antwoord van baggerboer, maar, gezien zijn uitlatingen over verstandige praat inclusief link, niet al te hoog gespannen verwachtingen heeft*
-
Remy Martin | 27-06-08 | 10:39
Links inhoudsloos geouwehoer heet zoiets

Heageneesch | 27-06-08 | 10:42

Heageneesch | 27-06-08 | 10:33

Rechtse ontkenning retoriek heet zoiets

Remy Martin | 27-06-08 | 10:39

De val van het kapitalisme is begonnen...

baaderraf | 27-06-08 | 10:37

@zware guy
Eidelijk verstandige praat! daarom speciaal voor u dit goudmijntje (niet verder vertellen) www.seeff.co.zw/

baggerboer | 27-06-08 | 10:36

baggerboer | 27-06-08 | 10:31
Goh, dat is interessant. Waaruit denkt u dat op te kunnen maken dan?

Heageneesch | 27-06-08 | 10:33

*probeert er door te komen bij Astro-tv*

F. von Zeikhoven | 27-06-08 | 10:32

F. von Zeikhoven | 27-06-08 | 10:30

Is GS nu ook 1% minder waard?

Remy Martin | 27-06-08 | 10:32

Zware Guy | 27-06-08 | 10:30
Mwah... goud misschien?

Heageneesch | 27-06-08 | 10:31

@Heageneesch | 27-06-08 | 10:26
Ik vrees dat u last heeft van een vertroebeld wereldbeeld.

baggerboer | 27-06-08 | 10:31

@baggerboer | 27-06-08 | 10:22
Ik zeg, beleggen in onroerend goed.

Zware Guy | 27-06-08 | 10:30

Lardeerik | 27-06-08 | 10:26

inderdaad, ze hebben 3 van de min 18 goed gemaakt.

Remy Martin | 27-06-08 | 10:28

@Remy Martin | 27-06-08 | 10:10
Onzin, kom met feiten. In landen met een lange kapitalistische traditie is de middenklasse het meest welvarend, in het reëel existerende socialisme moest een geschoolde arbeider zich 10-17 maandsalarissen lang 'de pleuris' werken voor een rammelend Trabantje.

Het is altijd grappig dat Marxistische onbenullen ieder dubbeltje dat je bij een bedrijf uitgeeft als grove misdaad zien, maar de bakken met geld die richting overheid gaan als "sociale" overwinning vieren. De Nederlandse overheid is hopeloos decadent, vraatzuchtig, belerend, politiek-correct, dwingend en corrupt - al met al de èchte witte boorden criminelen van dit moment. Hier in Amsterdam zou een serieus zwartboek inmiddels vele boekdelen beslaan.

Het kapitalisme is niet perfect, maar de fouten die er in zitten, zijn veel makkelijker te corrigeren dan bij het socialisme. Ook de Nederlandse arbeiders zien dit in, vandaar dat de PvdA hard haar best doet een nieuwe onderklasse te creëren.

Zware Guy | 27-06-08 | 10:27

Fortis als een van de weinigen in de plus! Wauw.

Lardeerik | 27-06-08 | 10:26

baggerboer | 27-06-08 | 10:22
Wellicht dat het één verband houdt met het ander, hmm?

Heageneesch | 27-06-08 | 10:26

@baggerboer | 27-06-08 | 10:22
Je hebt gelijk.

Nonnes | 27-06-08 | 10:24

@RepubliekBanana | 27-06-08 | 10:11
Zelfs het verlies van h6 als klant hebben ze overleefd.

watergeus | 27-06-08 | 10:23

klik je op een" beurs crash toppic" gaat het weeeer over pvda,moslims,vvd etc.
*neemt slok en doet oorpropjes in voor de vrouw*

baggerboer | 27-06-08 | 10:22

Ik zou zeggen: Stap over naar Rienk Kamer's American Land Program...

F. von Zeikhoven | 27-06-08 | 10:18

De PvdA-gestoorden hebben al een bestemming voor die Wouter Bos taxen: Islam-les (www.trouw.nl/deverdieping/opvoeding_on...), ook voor uw kinderen, m.i.v. sept. 2009. Dat moet toch immers ook betaald worden?

Dorser | 27-06-08 | 10:16

@ Remy Martin | 27-06-08 | 10:10
Ja, en ze controleren de toevoegingen aan ons drinkwater ook!

F. von Zeikhoven | 27-06-08 | 10:16

RepubliekBanana | 27-06-08 | 10:08
bedankt voor u geruststellende woorden.
ik pak zelf ook vast een flesje (je weet het nooit met leen)

baggerboer | 27-06-08 | 10:16

RepubliekBanana | 27-06-08 | 10:11
Even tussen haakjes, het is Leen (Vrede Zij Met Hem) hoor... Hij die de toevoeging er niet bij vermeld zal tot in lengten van dagen niet meer naar de goddelijke liederen van Leen mogen luisteren, noch een druppel Heineken mogen drinken!

Heageneesch | 27-06-08 | 10:16

@ J.Dahmer | 27-06-08 | 10:03

Geen slecht idee. Misschien eerst een paar jaar Spanje totdat Geenstijlland klaar is.

Hibernate | 27-06-08 | 10:16

baggerboer | 27-06-08 | 10:08
Heineken zal nooit en te nimmer failliet gaan.
En anders steekt Leen er wel een stokje voor.

RepubliekBanana | 27-06-08 | 10:11

Zware Guy | 27-06-08 | 09:55
Jij bent goed met appels en peren! Droom jij maar van je Libertijnse maatschappij waarin tweedeling normaal is en de middenklasse zich helemaal de pleuris werkt om alle verzekerings(woeker)premies te betalen en waar hij later nooit wat van terug ziet omdat de corporaties er mee vandoor zijn gegaan omdat de gehaaide witte boorden hun zakken vullen met provisies en ander zakkenvul praktijken.

Remy Martin | 27-06-08 | 10:10

Ho dit is pas zorgwekkend: Heineken ook in de min.

baggerboer | 27-06-08 | 10:08

@ ADO

Over een paradox gesproken...

bd | 27-06-08 | 10:07

bd | 27-06-08 | 10:05
Zonder een moment van aarzeling: balkende V

Heageneesch | 27-06-08 | 10:07

Poll:

We gaan deaud, de reden:

O kredietcrisis
O klimaatverandering
O terrorisme
O egoisme
O balkenende V

bd | 27-06-08 | 10:05

bd | 27-06-08 | 09:56
Stemmen heeft dan toch geen zin meer?
.
Stemmen heeft in zoverre zin dat Geenstijl haar bestaansrecht aan de gevolgen kan ontlenen.
Stel u nou eens voor dat we niks meer te kankeren hebben, dan zouden we als rechtgeaarde Nederlander gaan lopen kankeren, dát we niks meer te kankeren hebben.

ADO-Le-Cent | 27-06-08 | 10:05

*slaat alvast wat bloembollen in *

rioolguurder | 27-06-08 | 10:05

@ADO-Le-Cent | 27-06-08 | 09:59
Neuh. Helemaal niet. Het kost de PvdA geen enkele moeite om continu negatief in het nieuws te zijn. Het CDA wordt hier voor kennisgeving aangenomen lijkt wel, terwijl ik het daar benauwder van krijg. Zij zijn de belangrijkste stem in het kabinet en worden niet afgestraft. Vreemd toch.

Nonnes | 27-06-08 | 10:04

Fortis blijft solvabel omdat ze zwaar gaan saneren en wat betreft alle ophef over consumentenvertrouwen en tax, wen er maar gewoon aan anders moet je maar emigreren...

J.Dahmer | 27-06-08 | 10:03

@ Drug Tito

Toen was president Bush er waarschijnlijk ook nog niet, voordat hij de wereld in de afgrond stortte.

bd | 27-06-08 | 10:03

Even aankijken hoe hard de daling doorzet, als die al doorzet.... Tegen een drie uur gaan overwegen te kopen... De Chinezen zitten al in Fortis, die doen er vast wel weer een schepje bovenop als het moet....

F. von Zeikhoven | 27-06-08 | 10:02

"AEX van 150 weerspiegeld meer de economie"...
Dat was voor 't laatst in 1980 ofzo?

MrJ | 27-06-08 | 10:01

ik zeg kopen dat Fortis. Enige aandeel op dit moment in een dikke plus.

Willianus Wortelus | 27-06-08 | 10:00

paar jaar geleden zat de aex rond 250 punten (zo uit mijn hoofd). Alleen waren de prijzen van olie en voedsel niet zo hoog en er was geen hypotheek crisis.

correct me if wrong

Drug Tito | 27-06-08 | 10:00

Nonnes | 27-06-08 | 09:52
In uw visie zouden we dus als reaguurders veilig zijn bij de partij van de anoniemen ?
Komt goed uit als je als partij ook niet echt een gezicht hebt.
Maar u heeft gelijk, die christelijken zijn de echte bedreiging van het vrije woord.

ADO-Le-Cent | 27-06-08 | 09:59

Toch wel bijzonder dat de AEX eerst stijgt en als de kleine beleggers op kantoor na de koffie om 9.30 Pritt's stukje hebben gelezen, de koersen onderuit gaan.

koerbagh ® | 27-06-08 | 09:58

-weggejorist-

Hercules | 27-06-08 | 09:58

Als we nou decadenter worden en die vrijheid met veel verbaal geweld verdedigen dan keert misschien het tij?

Einde van de Domheid | 27-06-08 | 09:57

-weggejorist-

happiness | 27-06-08 | 09:56

@ ADO

Ja ok, maar moeten we dan maar niet meer stemmen? Heeft dan toch geen zin meer.

bd | 27-06-08 | 09:56

@Remy Martin | 27-06-08 | 09:32
Hoewel oud-proletarisch zwart-wit denken het leven altijd makkelijker maakt, zijn de blazers van de VVD in deze niet het grote kwaad.

De PvdA is net als alle politiek-correcten een club die de exhibitionistische zelfverrijking door de overheid aanjaagt, waar geen enkele prestatie wordt afgedwongen, waar religieuze hobby-projectjes worden gefinancierd, waar andere projecten zonder problemen 3 of 4 keer duurder mogen uitvallen.
Zelfs de meest hufterige kapitalist durft niet 40% van ons verdiende salaris te vragen voor geleverde diensten. Uiteindelijk zijn alle vormen van belastingen gelegitimeerde diefstal, drie wolven en een schaap die democratisch hebben bepaald dat ze het schaap gaan opeten.

Verder is geld herverdelen via de overheid altijd inefficiënter dan via de markt, er is niets zo sociaal voor nu en later als een kleine overheid.

Zware Guy | 27-06-08 | 09:55

@ADO-Le-Cent | 27-06-08 | 09:42
En het CDA blijft rustig met de benen op de bank zitten. Zij hebben het zo makkelijk met dank aan de klunzen van de PvdA. Ik begrijp die blinde vlek die veel reaguurders voor de invloed en daden van het CDA hebben niet. Volgens mij is er zelfs een grote groep die EHB bij de PvdA plaatst. We hebben het hier steeds over de vrijheid van meningsuiting. Die is bij de PvdA veiliger dan bij het CDA.

Nonnes | 27-06-08 | 09:52

Tijd om de belastingdienst te privatiseren. Is nu een staatsmonopolie. Marktwerking! Laat ze maar lekker elkaar beconcurreren, kan de belasting omlaag.

ZDEV | 27-06-08 | 09:52

bd | 27-06-08 | 09:47
Hoezo véélzijdig, een kiezer heeft toch maar 2 kanten?
Een buitenkant waar je als politicus tegenaan staat te liegen in de hoop dat die binnenkant er in trapt.

ADO-Le-Cent | 27-06-08 | 09:52

Wie biedt: AEX 414?

EdHockery | 27-06-08 | 09:51

Het is altijd goud wat er blinkt, turbo long ofzeau. In ieder geval gaan hier in Marbella gaat alleen de temperatuur omhoog. + 41ºc

Proost

Veldwebel | 27-06-08 | 09:51

* zet hele inboedel op marktplaats.nl, t.e.a.b. *

100%JERZY | 27-06-08 | 09:50

Fotis nu dik in de plus ? (dankzij GeenStijl). Voor de graaiers geldt snel een bedrijfje (Abn-Amro, Klm enz) kopen en snel weer van de hand doen. Prachtig zo'n economie; nu zie je de gevolgen. En Wouter B ? Die zorgt er voor dat zijn aandeeltjes Shell goed blijven draaien. Gewoon dus inderdaad tax, tax,tax en zo de benzineprijs (dus zijn aandeel) opdrijven.

Onderduiker | 27-06-08 | 09:49

@Gifkikker | 27-06-08 | 09:20

Nout Welling beweerde paar dagen terug nog wat anders ;)

Verder gaat dit natuurlijk nergens over. Het is maar 1 bedrijf, rest is larie. En fortis komt er ook wel weer bovenop, maar nu even niet.

waik | 27-06-08 | 09:48

@ ADO

De kiezer is zo veelzijdig als kip. Kiezer, het meest veelzijdige stukje vlees. Kiezer!

bd | 27-06-08 | 09:47

Hoe is het eigenlijk met Wim Heitinga? Maak me wat zorgen om hem

HitchHiker | 27-06-08 | 09:46

beurs gaat krachen en eliten gaan lachen

Junkie Jantje | 27-06-08 | 09:45

@ 9.42 ADO

Dus de kiezer is dom? Of beter gezegd dommer?

bd | 27-06-08 | 09:44

Zou wat zijn als GS een crash voorspelt...

Cheesy Poof | 27-06-08 | 09:43

Kris | 27-06-08 | 09:39
Kniptax het dat dat...

Marux | 27-06-08 | 09:43

We richten de partij van de ontevreden burger op, en als we mee gaan doen aan de verkiezingen dan zijn we gelijk de grootste.
Probleem is dan wel, dat we een dusdanig beleid moeten voeren, dat de burger wel ontevreden blijft, want anders wordt er niet meer op ons gestemd.
Zie hier het politieke dilemma in een notendop.
Trouwens de PvdA hoeft alleen maar haar naam te veranderen in de PVDOB, want met hun handelwijze lukt het ze uitstekend om het aantal ontevreden burgers gestaag te laten groeien.
Vandaar dat ze zich nu al profileren als een partij die het niemand naar de zin wil maken en dat gaat ze uitstekend af. Dat verklaart dus alles. Al die impopulaire maatregelen zijn alleen maar bedoeld om, na die naamswijziging, hun electoraat zo groot mogelijk te maken.

ADO-Le-Cent | 27-06-08 | 09:42

wilmeister | 27-06-08 | 09:39

Ik woon zelfs in een monumentaal pand van meer dan 120 jaar oud, niet gekraakt, ik ben nl. een arme huurder. Ik vind je opmerking wel grappig! :-)

Remy Martin | 27-06-08 | 09:42

Alleen wouter gelooft nog in wouter. PVDA, hebben jullie weer. Ik zeg Samson!

bd | 27-06-08 | 09:41

ik verdien mijn geld wel gewoon met hard werken

preston spears | 27-06-08 | 09:40

@Remy
Hebben jullie nou ook al internet in die kraakpanden?

wilmeister | 27-06-08 | 09:39

Wouter Bos is de grootste stemnaaier van Nederland... dat is duidelijk... De partij van de arbeid zorgt er zelf voor dat de arbeiders niets meer te besteden hebben met zijn tax-tax-tax-tax! Je knippert 1 x met je ogen en er is weer een tax erbij.

Kris | 27-06-08 | 09:39

Fortis afgelopen half uur + 4%. Dat dan weer wel.

EdHockery | 27-06-08 | 09:38

ô Over honderd jaar, gaan we allemaal dood. Over honderd jaar gaan we allemaal dood ô

bd | 27-06-08 | 09:37

Place your bets.....
Op welke datum en welk tijdstip gaat de Nederland BV Failliet?

Subtiel | 27-06-08 | 09:37

Jean Paul Votron is een zelfingenomen mooiprater (www.kleinebelegger.nl/#post44). Zit hoe dan ook in een win-win situatie. Kan met volle zakken afscheid nemen.

Dorser | 27-06-08 | 09:36

424 al, heb p420 a 4,00 dus wil graag 375 zien

koetjeboe | 27-06-08 | 09:34

@Meneer | 27-06-08 | 09:32
Of ze krijgen een zeer grote gouden handdruk mee bij vertrek. Hoe meer ze verkloten, hoe hoger de bonus lijkt wel.

Agent327 | 27-06-08 | 09:34

Ah, spike down en 0,25% in de min. Allemaal in de putopties dan maar?

MrJ | 27-06-08 | 09:32

abc_mentaliteit | 27-06-08 | 09:25

Het zijn vooral VVD ers die de zooi naar de klote helpen met overnames en risico onvesteerders. Meestal zijn dat geen PvdA-ers. Verantwoord en duurzaam omgaan met de samenleving en bedrijfsleven moet je niet bij de VVD zoeken. De VVD is de club van " exibitionistische zelfverrijking" waar Kok het over had. Men presteert slecht, moet weg en krijgt ook nog oprotpremies. Wat zegt vuil rechts “we kunnen hier niets aan doen”, de aandeelhouders gaan hier over (over het algemeen ook VVD-ers)

Remy Martin | 27-06-08 | 09:32

Fortis heeft hun kapitaalplannetje ernstig verkeerd ingeschat. De aandeelhouders hebben dit (terecht) afgestraft door massaal te verkopen.
In Japan is het gebruikelijk dat de bedenkers van dit soort verkeerde plannen zich thuis aan de deurknop verhangen. In Europa worden ze voorzitter van een clubje snoodaards in het Europees Parlement.

Meneer | 27-06-08 | 09:32

Kwart procentje in de plus voor de AEX. Fortis. RDS en Mittal en de S&P futs stevig in de plus. Geen zwarte vrijdag lijkt mij dus.

Maar wie weet gaan straks de luiken weer open.

MrJ | 27-06-08 | 09:29

Dat de kleur "zwart" nu weer geassocieerd wordt met negatieve sentimenten is toch wel weer een discutabel puntje, Pritt...

VanFrikschoten | 27-06-08 | 09:28

Gifkikker | 27-06-08 | 09:20
Het kabinet heeft zeker visie, neem het 'eerst zuur, dan zoet' verhaal: Zoals JP al aangaf krijgen we eerst een lading batterij-ZUUR over ons heen en wanneer het verkiezingstijd is zullen we vast en zeker verwend worden met iets ZOETS (fraaie sigaar uit eigen doos misschien?). Hoe dan ook, aan het einde van de regeerperiode verzinnen ze wel weer iets om alle Staphorstenaren en consorten wederom met oogkleppen voor op deze kliek te laten stemmen.

Gewoon Niels | 27-06-08 | 09:27

Ik neem wel aandelen op GS.

Grasgriezel | 27-06-08 | 09:26

Benieuwd of het malieveld straks weer volstaat als de economie straks in een geuldal terecht komt. Ik vermoed dat actieminnend Nederland (includus FNV) zich angstwekkend stilhoud nu de PvdA er weer bij betrokken is.

abc_mentaliteit | 27-06-08 | 09:25

Maar hoe doet ABNAMRO het? Dat is voor ons DE vraag.

fuckje | 27-06-08 | 09:24

En die schoft van Fortis ving wel weer miljoenen voor de overname van ABN. Ik ben voor een Heksenjacht op Topbestuurders die zich buitenproportioneel verrijken. Opjagen en ze levenslang geen rust meer gunnen. Laat iedereen ze aanspreken met meneer/mevrouw parasiet of kleptomaan.
www.nu.nl/news/1622553/32/rss/Fortis-t...

Remy Martin | 27-06-08 | 09:23

... Wegwaezen uit die papieren nephandel! Stop je poen in grondstoffen, vruchtbare akkers, landbouwbedrijven! Back to the Dark Middle ages. Geweaum weer appels ruilen voor varkens. Dat soort dingen.

Comrade | 27-06-08 | 09:23

*Gaat vanaf 17.00 uur zijn best doen om het aandeel Heineken te laten stijgen*

Gewoon Niels | 27-06-08 | 09:22

@Gifkikker | 27-06-08 | 09:20
Maar de vraag blijft of die visie wel de juiste is.

Agent327 | 27-06-08 | 09:21

Typisch Geenstijl om alleen Woutertje Bos de schuld te geven van alle rampen. Deze man heeft gewoon "Visie" erken het nu maar...

Gifkikker | 27-06-08 | 09:20

Laat ze maar gokken met de miljarden waar we hard voor werken, wat boeit het ook.

LifeCatcher | 27-06-08 | 09:20

Bij AEX=350 stap ik in.

niet voor de hond | 27-06-08 | 09:20

Wij beursjongens laten eerst de koers wat stijgen zodat al jullie lullo's instappen,
en laten dan de boel weer klappen.
*Neemt nog een espresso en wacht tot Wall Street open gaat in de middag*

mick jagger | 27-06-08 | 09:19

Weer Wouter Bos? Da's toch de man die zelfs al liegt als hij fluit...?

Tisje | 27-06-08 | 09:18

En Bos zei nog zeau................

Zo jammer! | 27-06-08 | 09:17

Het zal allemaal wel meevallen vandaag. De financials zijn al lang niet meer de dragende krachten voor de economie, enkel nog theoretisch. De macht ligt nu bij olie, technologie en alpinvest.

srojSjors | 27-06-08 | 09:16

"Het consumenten vertrouwen is aan gort"
.
Nu pas?!

KneeGrowth | 27-06-08 | 09:15

Ach, Fortis staat alweer bijna 10% hoger dan de slotkoers gisteren...

Andreas B. | 27-06-08 | 09:15

Wie geschoren wordt, moet stil zitten...

Wat_een_kudtnick | 27-06-08 | 09:15

Wat nou min!! - De beurs stijgt op dit moment :)

Pritt stift is duidelijk gevalletje van paniek belegger

Geile_beer | 27-06-08 | 09:12

-weggejorist-

Nee dus! | 27-06-08 | 09:11

Bij ons op de plee hangen inmiddels dollarbiljetten; is goedkoper dan rollen wc-papier...

VanFrikschoten | 27-06-08 | 09:09

@Klukkluk | 27-06-08 | 09:06
WOL?

Agent327 | 27-06-08 | 09:08

Ik heb nog een internet zeepbel te koop

Klukkluk | 27-06-08 | 09:06

Ik begrijp dat Pritt vuistdiep in de put opties zit die aan de expiratie datum zitten?

_waverider_ | 27-06-08 | 09:05

-verkoopt expres al zijn Fortis en Ahold dingetjes ver beneden inkoop prijs en kijkt wat er gaat gebeuren -

00000111000111001111 | 27-06-08 | 09:05

Do(u)w Jones maar door het putje. Gebakken lucht, meer niet, en wie in gebakken lucht investeert moet zich laten nakijken, hersenpantechnisch gezien dan.

* Hysterisch gierend en brullend door aandelen Fokker rolt *

Reinaert | 27-06-08 | 09:04

Alles ligt uiteindelijk toch aan Boulahrouz.

Willianus Wortelus | 27-06-08 | 09:04

Kopen Kopen Kopen

kees2 | 27-06-08 | 09:04

Kopen, kopen, kopen!

Deport | 27-06-08 | 09:03

Rijkman Groenink zit op reauzen, de lullo

kneuterzak | 27-06-08 | 09:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken