Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Lief zijn, politie is op vakantie

agentje.jpgAttentie, attentie buurtpreventie. De politie Kennemerland is de komende maanden onderbezet en laat dit bij deze aan u weten. Wijkposten in Haarlem en omgeving zijn tot 1 september gesloten dus gelieve in Haarlem en omgeving te mijden, mocht u criminele handelingen willen verrichten. Geen fietsen jatten, geen openbare dronkenschap, geen overvallen plegen en al HELEMAAL niet op twee plaatsen tegelijk. Want door ziekteverzuim en omdat agenten ook wel eens op vakantie wilen is er gewoon even geen blauw op straat. Nou ja, hier en daar zullen wat politiemanagers (lees: bierbuiken met een snor die al dertig jaar geen boef achterna hebben hoeven rennen) voor de vorm een uniform aantrekken op weg naar hun bureaubaan. Dus niet wegrennen van een plaats delict, want als ze een hartaanval krijgen is het dood door schuld. Zelf woonachtig in district Kennermerland (kaartje) en slachtoffer van een misdrijf? Los het niet zelf op. Blijf hoe dan ook met je poten van andermans criminelen af, want dan weten ze je wél te vinden. De politie dus...

Reaguursels

Inloggen

Zo lekker weer eens afgeven op de politie... Want wat zijn wij met z'n allen toch goed.
p.s. GS verzin nu eens iets anders. Ik heb laatst een verschrikkelijk smerig brood gegeten. Zullen we nu alle bakkers maar eens lekker gaan verketteren!

datzegik69 | 19-06-08 | 10:55

"Om voldoende agenten beschikbaar te hebben voor toezicht op straat worden onder meer leidinggevenden ingezet."

Verrassend (NOT). Dus het geven van leiding aan pliesies vindt normaliter per definitie plaats vanuit en vanachter het bureau?
Welnu, dan begrijp ik bij deze ook de wereldvreemdheid bij de pliesie-organisatie (zonder daarmee de diender op straat te willen diskwalificeren), omdat hun management dus aantoonbaar stuurt op meetbare prestatie-indicatoren en opgelegde papieren normen zonder te weten wat er zich op straat afspeelt.

@Excellentie Ter Horst:
Mag ik één jaartje met de bezem tekeer gaan? Ik beloof u op voorhand geen dikke afvloeiregelingen of bonussen uit te delen. Ook beloof ik u sterk toenemende populariteit onder de dienders op straat en Nederlandse bevolking! U loopt echter wel een aanzienlijk risico op conflict met collega Bos. Maar dat wordt dan weer gecompenseerd door de lovende kritieken van collega's Klink, Hirsch Ballin en Eurlings.

Chiant | 19-06-08 | 00:09

Lullig... Het plaatje dat jullie linken is Zuid-Kennemerland. Noord (alkmaar en omstreken) en Midden (beverwijk enz.) horen ook bij regio kennemerland... :) beetje jammer

WybWyb | 18-06-08 | 18:01

Het plaatje uit WIKI heeft niets met Pliesie te maken, en is bovendien opzich al veel te klein , de regio Kennemerland loopt historisch van Hillegom in Zuid Holland tot voorbij Uitgeest in Noord-Holland.
De politie regio is allleen Noord-Holland tot aan Alkmaar en daar zit ook de Haarlemmermeer in.
Overigens zijn zelfde maatregelen in regio Hollands Midden van kracht

Canninefaatje | 18-06-08 | 14:56

Wel handig dat het even gemeld wordt :)

vinny-diablo | 18-06-08 | 13:55

Politieregio strekt zich verder uit dan op dat plaatje. Niet dat het allemaal er iets toe doet, want er gebeurt hier toch geen ene flikker.

pascaln | 18-06-08 | 13:00

@ pacha

Je maakt mijn punt nu - dank.

Ik beweer nml niet dat alles foutloos gaat, maar ook niet dat alles misgaat.
Dikke vrouwen kunnen niet achter boeven aan rennen nee........ maar dan moet je ze vervangen door echte (mannelijke) hardlopers. En die kosten nou eenmaal wat meer, dus moeten de salarissen omhoog.

@ Shalome

Hey boeroeper - als je alles zo erg slecht vindt gaan - wat doe jij er dan aan ?

Tyler-Durden | 18-06-08 | 12:48

Alsof de politie WEL iets doet als er genoeg van zijn...

ExtremeExtremist | 18-06-08 | 12:43

Nog een staaltje 'natuurkennis' vanonze overheid: kraaien mogen niet afgeschoten worden. En kraaien vreten alle nestjes leeg van kleinere vogeltjes zoals de mees en de mus, en dat zijn de vogeltjes die de insecten uit de lucht happen.
De bemoeizieke do-gooders zijn op zijn best vermoeiend, doodvermoeiend.

Shalome | 18-06-08 | 12:38

@ Bigi Bana Boy | 12:29
Daar wonen ook geen 16 miljoen mensen op een piepklein stukje aarde. Nederland is op India na het dichtstbevolkte land ter wereld. Dat bovendien geregeerd wordt door mensen die 'nee' zeggen tegen everzwijnen afschieten op de Veluwe (al weten die jagers daar echt wel wat ze moeten doen) en dan vergenoegd over hun eigen grootsheid jegens de fauna naar de kantine rennen om hun hertenbiefstukje te eten. :-\

Shalome | 18-06-08 | 12:36

@ NoMinister
Ik zie je punt. Maar die lui zijn nu eenmaal een bepaalde weg ingeslagen en hebben die heel, heel ver doorgevoerd. Nu op hun schreden terugkeren zou betekenen dat ze hun eigen missers moeten toegeven (ofwel: hun raison d'etre stelt dan geen meer zak voor - wijs mij de mens die groot genoeg is om dat aan te kunnen). En wat zou dat wel niet voor consternatie geven? Dat wordt een volksopstand. Dus dan maar gewoon stug doorrammen en volhouden dat ze het goed doen. Daarnaast ontkom ik ook niet aan de gedachte dat veel mensen er verdraaid bedreven in zijn om zich van de volledige realiteit af te keren en alleen datgene te zien wat ze willen zien.

Shalome | 18-06-08 | 12:33

pacha | 18-06-08 | 12:14
Tsjonge jonge, is het echt zo erg ?

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 12:31

NoMinister | 18-06-08 | 12:07
Je hebt helemaal gelijk maar ik vind het altijd leuk om tegendraads te zijn en kanttekeningen te maken. Maar het is wel waar. In de rest van Europa (heel dichtbij in Duitsland en Belgie bijv) is het vrij normaal om te jagen en te verzamelen uit de natuur.

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 12:29

@ bigi bana boy
Water naar de zee dragen. Als ik tussen de indianen in de Amazone wil wonen, ga ik ook niet eisen dat ze voor mij een Albert Heijn bouwen omdat ik dat nu eenmaal gewend ben. Ze zien me al aankomen. De bedoeling van dat potsierlijke smulbos irriteerde mateloos omdat er alwéér iets aangelegd moest worden voor buitenlanders die weigeren te begrijpen dat het er hier anders aan toegaat. Opbokken als het ze niet bevalt. Het wordt tijd dat ze begrijpen dat ze zich in de handjes mogen knijpen met die tolerantie en generositeit van de Nederlanders in plaats van dat eeuwige geklaag. Als ze niet door ons waren opgevangen en als wij geen tientallen miljarden aan ze hadden gespendeerd, waren de Najib Amhali's, Bouhlarouzen en Bouazza's niks meer dan werkloze analfabeten zonder toekomst en met een doorgerot gebit.

Shalome | 18-06-08 | 12:28

aan tyler-durden
het salaris van een agent en vooral wat er voor moet doen is belachelijk
dat salaris is veelste hoog, het lef om om meer te vragen zeg?
er bestaan geen agenten om misdaden te voorkomen
dus die voorkom je niet
het idee datje misdaad voorkomt met meer blauw op straat is flauwekul
dealers lopen gewoon achter hun aan
oom agent is alleen goed voor achteraf
daarom zal ik oom agent er nooit bijroepen als slachtoffer wordt je als crimineel behandelt alsof jij stom bent geweest
of er nou meer blauw is of niet het aantal misdaden neemt niet af of aan dat heeft met heel iets anders te maken
onze oom agent is een veredelde belasting ophaler
pleeg een massamoord en ze weten je niet te vinden maar betaal je je belasting niet dan komen ze met zijn 6sen tegelijk
want dat is het soort misdaad wat deze randdebielen aankunnen
je denkt toch niet dat die dikke vrouwtjesagenten kunnen rennen, mischien toen ze de opleiding deden maar jaren later vet geworden door hun allermakkelijkste baantje die hun amper laat bewegen niet meer hoor.
kostelijk, die vraag om respect.
ik leer mijn kinderen juist om uit te kijken voor de politie
de maffia is eerlijker
ik vertel ze als je eerlijk tegen de politie bent dan ben je stom want dat gebruiken ze tegen je, je wordt niet bedankt voor je eerlijkheid, nee je wordt genaait.

mijn dank aan het hele verkankerde politieinstituut wat hier in nederland aanwezig is
vuil goor stinktuig wat de hard werkende nederlander benadeelt
jullie moeten jullie schamen voor jullie vak
waardeloos

pacha | 18-06-08 | 12:14

Bad boys bad boys, what you gonna do, what you gonna do when they come for you. Alleen... in Kennemerland komen ze niet.

Murdockyoufool | 18-06-08 | 12:13

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 12:01

Lekker eend! Dat wordt smullen!

In NL is alles entourage en geen natuur. Dat moet je dus ook netjes en als zodanig behandelen. Dat sommigen dat niet begrijpen geeft aan dat zo nog niet * kuch * ingeburgerd zijn. En dat ze even een paar bomen leeghalen geeft hun mijns inziens gevoelloosheid aan met de mensen en de omgeving hier. Meer zeg ik maar niet.

NoMinister | 18-06-08 | 12:07

Shalome | 18-06-08 | 11:55
Maar even serieus, op zich vind ik dingen uit natuur halen om op te eten niet zo raar en in veel landen, zelfs heel vlakbij, gebeurt dat. Eigenlijk doen alleen wij dat niet echt. Er is toen wel heel grappig gedaan over dat smulbos idee maar zo absurd was het in de kern niet en wat kan het , zolang het op kleine schaal gebeurt dan, eigenlijk voor kwaad ?

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 12:01

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 11:58

Sinds links het smulbos heeft uitgevonden!

Sinds wanneer hebben we in NL medelanders? Sinds links NL die heeft bedacht!

NoMinister | 18-06-08 | 11:59

Shalome | 18-06-08 | 11:55
Sinds wanneer hebben we in Nederland bos ?

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 11:58

Shalome | 18-06-08 | 11:29

De grote vraag is inmiddels toch wel: wat zorgt ervoor dat dit soort simpele dingen (1 + 1 = 3, uhhhm, o ja, dat klopt niet) niet tot de hersenen van bijna iedereen doordringen.

Ik maak me dan ook steeds minder zorgen om verkrachters, pooiers, pedofielen, roofmoordenaars, ramkrakers en mensen met een niet-Nederlands paspoort, want daarvan kun je wel vermoeden wat die komen doen en willen doen, maar ik maak me zorgen over de mensen met nette pakken en vrouwen met mooie rokken die zich voordoen als de elite van onze maatschappij. De sprookjes van de kleren van de Keizer en allerlei verhalen en films, tot horror aan toe (alle signalen worden gemist, waarom letten jullie dan ook niet op, ENG!) waarbij de werkelijkheid wel bij de kijker maar niet de personages in het verhaal lijkt door te dringen, dringen zich wel aan mij op als zijnde de huidige situatie. En inderdaad, dat vind ik het allerengst van alles. Onze eigen mensen. Zombies.

NoMinister | 18-06-08 | 11:56

@ bigi bana boy
Ja, dat was dat initiatief voor 'die allochtoonse mensen'. Haha. Heb jij je nog opgegeven als bosgids?

Shalome | 18-06-08 | 11:55

Shalome | 18-06-08 | 11:29
Zegt smulbos je iets ?

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 11:52

Ze hebben het in die regio al een keer eerder geflikt om ik weet niet hoeveel "kleine" zaken te seponeren omdat ze het werk vanwege de vele bolletjesslikkers van Schiphol niet aankonden. Op zich een begrijpelijke klacht want het ging om vele duizenden extra zaken per jaar maar een feest voor inbrekers, autodieven, winkeldieven, vrouwenmepperts enz enz. Precies het soort tuig waar je als burger zo godgruwelijk veel last van heb. Maar haal het niet in je hoofd om zelf in te grijpen want dan is er ineens wel tijd genoeg. Omdat je daarmee hun incompetentie en onvermogen aantoont.
Het ging hier weliswaar om het OM en niet om de pliesie ... maar toch ...

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 11:51

@ NoMinister
Zo simpel is het. Ik heb ook geen boodschap aan stoorzenders als Tyler-Durden die ergens in de periferie beginnen te miepen over iets onzinnigs om de aandacht van de hoofdzaak af te leiden.
Ook als mijn ouders niet in die Kennemer-contreien hadden gewoond, had ik me nog druk gemaakt om deze wantoestanden. Alsof dit soort berichten over dommelende politiekorpsen niet als een lopend vuurtje rondgaan bij de ramkrakers en struikrovers.
Neem de visvergunningen. Kost wat, moet je lang op wachten, vistijden worden strak gereguleerd en er zwaait wat als je een baars opvist buiten de tijden om die precies door de ambtenaartjes zijn uitgezet met de prikklok. Maar de Polen die 's nachts komen stropen en hele meren leegvissen om de opbrengst te verkopen op hun markten, die worden ongemoeid gelaten. Nou, het is heel simpel dat ik zulke dingen niet begrijp.
Nog simpeler: dat fijne laantje in een Amsterdams park met walnotenbomen waar blanke ouders met hun kinderen recreëerden en het hondje uitlieten. Was altijd leuk om dan een handje walnootjes te plukken en mee naar huis te nemen. Men hield zich altijd beschaafd in om het voor iedereen leuk te houden. Totdat er op een dag een bestelbus stopt, snorren en hoofddoeken uitstappen met een lading tassen en in no-time alle bomen volledig kaal plukten om de walnoten in hun winkel te verkopen. Niet leuk, die onverschillige buitenlanders die Nederland als grabbelton zien en geen enkel sociaal gevoel hebben.

Shalome | 18-06-08 | 11:29

Tyler-Durden | 18-06-08 | 11:18

Mijn mail was niet perse 'tegen jou'. Maar je inspireert wel.

Laten we wel zijn: 'wij' zijn de overheid niet. Dat is een categorie mensen die echt apart staat van de maatschappij.

Feiten: heb ik niet. Gevoel wel en opmerkingsgave ook.

Bolkestein werd door links als onderbuiker weggezet en is ook exit. Wallage en consorten zitten nog in NL de boel te verkankeren. Pim is vermoord na ter zijn gedemoniseerd. Na 16 jaar vrouwen op V&W hebben we een record aan files. Kraken is nog steeds legaal. Geert wordt echt gehaat door links en christelijk NL. Niet-Oranje-gezinden worden weggehoond als 'raar clubje'. En het is eindeloos. Iedereen die het bestaande establishment aanvalt of zelfs maar ter discussie stelt, wordt in de hoek gezet. 'De Overheid', nou dat ben ik niet en daar ben ik me helaas heel goed van bewust.

NoMinister | 18-06-08 | 11:24

De pliesie doet hier normaal ook niet veel, op flitsen na. Ik denk tenminste niet dat ik enig verschil in misdaadbestrijdende activiteit op zal merken.

Hertogin v. Pauperen | 18-06-08 | 11:24

Het is zooooo NL anno 2008 om altijd in details te verzuipen. We betalen gewoon veel belasting PLUS premies en krijgen een shit-overheid, files, onveiligheid en zakkenvullers die ons haten resp. die ons alleen dulden om te kunnen parasiteren in onze omgeving geplaatst.

Iedereen mag de details op zijn plek zetten, of een agent nu veel of weinig verdient, maar bottom line is de overheid (lees politici en ambtenaren, de bestuurders en wetgevers) zwaar incompetent. En iedereen die er wat van zegt of tegen doet wordt als onmens en gevaar voor de overheid weggezet.

Het kan verkeren, maar volgens mij leven we geestelijk in NL in een donkere tijd.

NoMinister | 18-06-08 | 11:19

@ neemjemoederindemali

Tuurlijk knul - vooral zo denken.
Ten eerste: het salaris van de gemiddelde agent is in vergelijking wat de gemiddelde jan-lul-de-behanger verdient en wat ze ervoor moeten doen, een laag salaris.

Ten tweede: met je opmerking dat 80% kan opzouten en dat het hele corps incompetent is, zet je jezelf niet echt neer als een helder en krachtig debater. integendeel.

Ten derde: iemand die zo enorm loopt te roepen zoals jij over 'de fiscus' in algemeenheden is niet goed ontwikkeld geestelijk. Jij komt op mij over als iemand die 'de regering' en 'de fiscus' als een zelfstandige entiteit zien in plaats ervan bij stil te staan dat 'de regering' en 'de fiscus' uiteindelijk wijzelf zijn. Maar omdat het dergelijke grootheden zijn, is het teveel om voor jou te bevatten, dus geef je het maar een benaming: "ZIJ".
Net als al die campingzender-kijkende pseudoontwikkelde mafkezen die te kust en te keur bij iedere verkeizing voor de microfoon worden gehaald en roepen:

"het is toch gewoon zo dat het een zootje is !"
"ze doen daar maar wat in hun ivoren torentje!"
en de klassieker
"hun weten gewoon niet wat er speelt op straat !"

Je bent dus gewoon een linkse onderontwikkelde gnoom met dit soort opmerkingen.

Tyler-Durden | 18-06-08 | 11:18

Shalome | 18-06-08 | 10:21

Correct geformuleerd. Van de belastingen, die niet van de grondslag. Het is geld dat ik dan namens de overheid uitgeef voor veiligheid die zij moeten borgen.

NoMinister | 18-06-08 | 11:14

CoJoNes | 18-06-08 | 09:50

Ik begrijp mezelf soms niet. Waar komen die zorgen toch vandaan?

NoMinister | 18-06-08 | 11:11

De Politie is er altijd, ook al zie je ze niet! Dat is het geheim van de kracht van de Politie... middels een ingenieus telefoonnetwerksysteem (scrabblewoord) laat men de ene helft van de bevolking de andere helft in de gaten houden en als er maar ergens een snoeppapiertje wordt weggegooid is er een SWAT-Team aanwezig om de dader wijdbeens en diep in het kruis te betasten (grapje, Bromsnor!);

Hyppo Kriet | 18-06-08 | 11:08

Tyler-Durden | 18-06-08 | 10:49

Laat jij je vooral ook niet belemmeren door kennis van zaken. De salarissen kosten idd een hele boel geld, jij meent misschien dat een pliessie agent te weinig verdient. In mijn mening is het hele pliesie corps incompetent, dat ligt niet aan het salaris van de individuele agent maar aan het door en door verrotte systeem. pliessie is verworden tot onderdeel van de fiscus.

Als de pliessie zich weer gaat richten tot zijn kerntaken kom je er achter dat zo'n 80% kan opzouten en dat de misdaadcijfers zullen kelderen. Kijk voor de grap eens naar Duitsland

Zo kan het dus ook

neemjemoederindemali | 18-06-08 | 11:03

@ Shalome

gaan we nou wellus/nietussen ??

er staat in je post van 10.21 toch egt "..... kapitalen voor de salarissen van politieagenten...."

Ik EIS rectificatie !

* merkt dat Shalome geen vrouwsmens is en zoekt ander treiterobject *

Tyler-Durden | 18-06-08 | 10:57

Shalome@10.36 Als ik het goed heb begrepen zijn er in 0031 veel minder pliesies dan in de landen om ons heen. De overheid wil dus niet al te veel uitgeven voor/aan uw veiligheid. Als de pliesies dan toch keuze moeten maken dan vind ik het sluiten van bureau's in Kennemerland beter dan b.v. in Slotervaart om maar eens wat te noemen.

Contra | 18-06-08 | 10:53

@ Tyler
Dat zei ik ook niet. Salarissen én the whole shebang eromheen kosten veel geld, staat er.

kusjes
Shalome

Shalome | 18-06-08 | 10:53

@ Shalome

Helemaal niet niet niet niet mee eens wat je schrijft.
Die salarissen zelf kosten helemaal niet veel geld. Zelfs niet als je erbij rekent dat ze eerder met pensioen gaan dan de gemiddelde arbeider.

Je haalt er allerlei overhead bij (die wel duur is ja) maar dat is GEEN salaris.

Maar goed - laat kennis van zaken je vooral niet hinderen in het vormen van je mening.

kusjes,
Tyler

Tyler-Durden | 18-06-08 | 10:49

@redactie
.. op vakantie wiLLen

L. L. Koeljee | 18-06-08 | 10:45

@ Contra
Nee, ik overdrijf niet. De salarissen van onze politiekorpsen kosten een heleboel geld, plus de bureaus, de onderzoeken, de technische recherche, name it. Dat moet allemaal betaald worden en als je niet begrijpt dat dit veel kost, moge de goden je verstadnelijk bijstaan.
Soit, laat het veel kosten. Maar zorg dan ook dat het z'n geld waard is. Als jij een monsterbedrag uitgeeft voor een Miele wasautomaat zou je het ook niet accepteren als dat kreng het niet deed of je wasgoed er consequent verscheurd uitkwam.

Shalome | 18-06-08 | 10:36

Shalome@10.21 "Kapitalen voor de salarissen van politieagenten." Overdrijf jij niet een beetje??

Contra | 18-06-08 | 10:26

hmm laat ik nu net in Bloemendaal wonen.. Kudt *gaat een kluis kopen*

Czar | 18-06-08 | 10:24

@ Contra
Prima, zelf beveiliging betalen. Maar de kosten daarvan moet je dan wel van de belasting aftrekken. Je betaalt geen kapitalen voor de salarissen van politieagenten die jou vervolgens voor de leeuwen gooien.

Shalome | 18-06-08 | 10:21

Werken, honden!

Boris Poepnagel | 18-06-08 | 10:18

Mmmh, zal het wel weer een asociale bedoeling op de weg worden. Veel mensen straks die graag wllen weten wat ik allemaal op de hoedenplank heb liggen.

azijnseikerT | 18-06-08 | 10:17

Mmmm. Kennemerland bestaat o.a. uit Aerdenhout, Bloemendaal, Bentveld, Heemstede en Overveen enz. Dat zijn toch wel gemeenten die hun eigen bewaking kunnen betalen? Ik zie het probleem dus niet.

Contra | 18-06-08 | 10:17

Vannacht akkefietje in Hoofddorp... minimaal 5 keer politie gebeld door omwonenden en keihard blijven volhouden dat ze wel geweest zijn en niets geconstateerd hebben.

De volgende keer moet Fritsie zelf corrigerend optreden en reken maar dat ze dan opeens wel die duct tape even links kunnen laten liggen...

Frits Bonkestein | 18-06-08 | 10:12

Wij leven in een land waar de belastingdruk moordend is; een van de hoogste ter wereld. Daar valt mee te leven mits je er wat voor terugkrijgt. Maar de wegen staan nog altijd elke dag dichtgekit, bejaarden worden beroofd van hun pensioen in overvolle ouwe huizen gepropt en de veiligheid in Nederland is om te huilen. Nederland is een grabbelton voor elke klojo uit elke windstreek die op wat voor manier dan ook zijn zakken wil komen vullen; door te frauderen met uitkeringen, door miljoenensubsidies achterover te drukken van gefabriekte lulstichtingen, door maffiosi die ongemoeid hun handel kunnen drijven, door ramkrakers die never nooit achter slot en grendel worden gezet en grijpen wat ze willen.
Dit zijn praktijken die in een derdewereldland thuishoren; niet in een modern 21ste-eeuws land met krijsende belastingdruk. En daarom, terminaal stupide regering, zijn de Nederlanders ontevreden. Elke verhouding is zoek en er zit er werkelijk niet één in het pluche die het begrijpt :-S

Shalome | 18-06-08 | 10:11

Gewoon wat autoslopers beedigen tot hulpagent, problem solved...

MichieldeMuiter | 18-06-08 | 10:08

Ach, als de agenten een fout maken. Worden ze overgeplaats (zonder te worden ontslagen). Zodoende komen vanzelf in Kennemerland terecht, zoals Marco Sudmeijer, van R'dam- Overschie.

maar... | 18-06-08 | 10:07

Het Neerlandse boeventuig zit toch aan de Costa Brava, maar hoe overtuig je Polen en Roemenen om op vakantie te gaan?

kapotte_stofzuiger | 18-06-08 | 10:05

Wat een onzin. Verbied mensen om tegelijk op vakantie te gaan. De meeste Nederlanders denken dat ze recht hebben op vakantie in de periode van hun keuze. Niet dus.

wouwout | 18-06-08 | 10:04

@Joan | 18-06-08 | 09:58
Je bedoelt in elke oost europese taal

Agent327 | 18-06-08 | 10:03

Dat wordt dan een hete zomer in Zandvoort

Milosz | 18-06-08 | 10:02

@CoJo,
is Duitschlands enige neger toch blank... mijn god,
wat een deceptie.

vander F | 18-06-08 | 10:02

Kan dit bericht ook aub in het Pools geplaatst worden. Is wel zo handig...
Joan
(ziedend)

Joan | 18-06-08 | 09:58

Bijstandskoning | 18-06-08 | 09:52
Dusss, Hantum, djezus wat een desolaat gebied daar is helemaal geen pliesie nodig...

MichieldeMuiter | 18-06-08 | 09:56

Voor boeven vangen hebben we Bassie en Adriaan, dat moet afdoende zijn.

Kaladus dus | 18-06-08 | 09:55

Kennemerland, vroeg me al af waar dat gat zou liggen. Hier in de buurt is een straatje genaamd KENNEMAREED... typisch die domme Friezen met hun anale obsessie.

Bijstandskoning | 18-06-08 | 09:52

@CoJoNes | 18-06-08 | 09:50
Zijn we dan ook direct een kansenland?

Agent327 | 18-06-08 | 09:51

@NoMinister | 18-06-08 | 09:47
Als het aan Balk, Timmermanss en Verhagen ligt zijn we binnenkort ook buitenland, dus maak je geen zorgen.

CoJoNes | 18-06-08 | 09:50

fuckje | 18-06-08 | 09:25

Mag ze alleen tekenen? Dan hoeven we niet te emigreren namelijk. Dan zijn we buitenland na de vakantie. Zo een prachtkans laat zij echt niet liggen!

NoMinister | 18-06-08 | 09:47

Wedden dat je het verschil niet merkt of ze nou op vakantie zijn of niet?
Nou ja, hooguit dat er in de regio iets minder geflitst wordt... hoewel: eauk zo'n pliesie-manager speelt natuurlijk veel liever een dagje met een flitsapparaat, dan dat íe met z'n luie pens boeven vangen gaat...

Harby de Kafir | 18-06-08 | 09:46

hear hear!! @ Pierre Moustache | 18-06-08 | 09:14

U slaat mijns inziens, en zeker niet voor het eerst, de spijker perfect op de kop. Hulde aan u.

NoMinister | 18-06-08 | 09:45

Ohw...... ik dacht dat ze de Zwitserse/Oostrijkse Pliesie aan het helpen waren om het Oranje-legioen in bedwang te houden .......... Mja... ook een soort vakantie eigenlijk .........

Hobbykip | 18-06-08 | 09:43

@Tyler-Durden

Niceau..

G-unite | 18-06-08 | 09:40

@Contra | 18-06-08 | 09:31
*Ben wel bezorgd over de bewaking van onze bewindslieden dat weer wel.*
-
Gaan de beveiligers mee op vakantie? En wie betaald, hun betaalde vakantie?
Zullen wij, belasting betalers, wel weer zijn.

Agent327 | 18-06-08 | 09:38

Ik snap het probleem niet. Boeven zijn dan toch ook onderbezet door vakantie?

Rest In Privacy | 18-06-08 | 09:36

@ Erectus Enormus

Da's te kort door de bocht gedacht knullemans.

Die plieses verdienen nou niet heel veel, dus zal wel een vakantie in 0031 worden en dus grote kans dat er dan bij jou juist WEL veel pliesie zal zitten.............

* vind zichzelf niet alleen slim, maar is het ook *

Tyler-Durden | 18-06-08 | 09:33

Leidingevende op straat? Is dat de minister zelve?

T@ Riest | 18-06-08 | 09:32

Je kan die van de KLPD wel inzetten, maar die maken alleen maar foto's cq video's, de inbreker vertrok met een gemiddelde snelheid van 7km/uur over een gemeten afstand van 900mtr, waarna wij hem kwijtraakten in de bosjes.

Bazooka Joe | 18-06-08 | 09:32

@ Redaksie

wie neemt er eigenlijk voor de GS redaksie waar als jullie op je welverdiende vakantie gaan ??

Tyler-Durden | 18-06-08 | 09:31

Mmmm. Wedden dat Guusje een blik tramconducteurs uit 020 opentrekt. De veiligheid van burgers heeft bij dit kabinet hoge prioriteit.
.
Ben wel bezorgd over de bewaking van onze bewindslieden dat weer wel.

Contra | 18-06-08 | 09:31

Zul je zien dat alle struikrovers wel gewoon flitsen.

Snijbonenmolen | 18-06-08 | 09:31

In Almelo hebben ze nog een heel zooitje pliesies eauver, heb ik van de week zelf gezien, duhh

kneuterzak | 18-06-08 | 09:30

Nemen ze wel hun camera mèt flits mee op vakantie?

Bos Hout | 18-06-08 | 09:28

@fuckje
ROFLOL

Bazooka Joe | 18-06-08 | 09:28

Als ze die fotografen van het KLPD eens iets nuttigs lieten doen ipv die enkeling die wel gewoon doorwerkt tijdens de bouwvak lastig te vallen, kunnen die leidinggevenden gewoon doen wat ze normaal ook doen: koffie drinken en elkaar vasttapen op een stoel.

Pikkestrijder | 18-06-08 | 09:27

@fuckje | 18-06-08 | 09:25
Dan weet je zeker dat ze teruggeroepen worden van reces.

Agent327 | 18-06-08 | 09:27

En binnenkort gaat het Kabinet ook op vakantie; Ella Vogelaar neemt waar.

fuckje | 18-06-08 | 09:25

Dus, even resumé: als ik hoge nood heb en met mijn piemol een lekkere voorbijgangster wil verkrachten, moet ik dus per openbaar vervoer naar een andere regio? Prima, maar waar kan ik mijn reiskosten declareren?

Klukkluk | 18-06-08 | 09:24

Wat een cynisme voor een land dat tijdens de uitgesmeerde bouwvak echt compleet ff buiten bedrijf is.

Mongoose | 18-06-08 | 09:22

Ik woon daar niet en kan me dus helemaal niet boeien.

Erectus Enormus | 18-06-08 | 09:20

Zijn alle buschauffeurs ook op vakantie?

ijsklont | 18-06-08 | 09:20

Om tekorten op te vangen worden leidinggevenden ingezet, nou dat geeft hoop zeg, leidinggevenden hebben meestal geen kaas gegegeten van het werk wat het normale voetvolk moet uitvoeren. Verwacht de komende zomer leuke topics over de sterke arm der wet in district Kennermerland.

Bazooka Joe | 18-06-08 | 09:18

Ik heb een geniaal plan voor het korps!!!! Bij de collega's van de KLPD hebben ze nog een heleboel agentjes lopen die toch de hele dag maar een beetje nix zitten te doen achter een struik langs de kant van de weg. Kunnen ze ook een keer bewijzen dat ze er echt zijn om het volk te "dienen en beschermen"!

Political Damage | 18-06-08 | 09:16

Leuk artikel... zeker omdat ik zelf voor de KLPD werkzaam ben, dus stuur maar hierheen :)

Dibbes | 18-06-08 | 09:16

Dit was toch al aantal jaar van toepassing in heel nederland?

2puff | 18-06-08 | 09:15

Mag ik voorstellen al die blauwe beestjes maar meteen met de vut te sturen? We hebben er toch alleen maar last en geen gemak van. Van ons belastinggeld maken zij ons het leven zuur met hun kinderachtige controles en bekeurinkjes, maar een beetje aandacht voor de elementen waaraan iedereen zich kapot ergert is teveel gevraagd.

Pierre Moustache | 18-06-08 | 09:14

godzijdank, hoor net dat ze wel de flitscontroles 100% handhaven. De geldstroom naar Grijs 1 komt gelukkig niet in gevaar.

Gewoon Niels | 18-06-08 | 09:12

De boeven gaan niet op vakantie, die slaan juist toe!!

terrorannika | 18-06-08 | 09:11

Kom er maar in, Roemenië. Pay back time.

vraagstaart | 18-06-08 | 09:10

U zoekt het maar uit. Wij zijn sociaal en policor en u kunt doodvallen. Gewoon, omdat het gebeurt.

Geen ambtenaartjes in uniformpjes beledigen he? Die doen ook maar hun (!!!) werk.

NoMinister | 18-06-08 | 09:06

boom boom | 18-06-08 | 09:04
Te veel, maar op de verkeerde plaatsen.

Cesar Millan | 18-06-08 | 09:06

@boom boom | 18-06-08 | 09:04
Te weinig

Agent327 | 18-06-08 | 09:05

Hoeveel agenten lopen er ook alweer rond in NL?

boom boom | 18-06-08 | 09:04

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Kinderkleding
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online Casino | Online Casino | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com | Online Casino Nederland | Casino bonussen