
Ayaan Hirsi Ali gaat Nederland
voor de rechter slepen. Zij eist namelijk 24/7 mannetjes met oortjes en pistolen om zich heen, bekostigd door de Nederlandse belastingbetaler. Hirsi Ali heeft immers een Nederlands paspoort en een Nederlands staatsburger heeft recht op bescherming. Waar dat ter wereld ook is. Dus gaat haar advocaat Britta Böhler nu via de rechter afdwingen dat Nederland de kosten van haar beveiliging in zowel binnen- als buitenland betaalt. Ter voorbereiding hierop wil de senator van GroenLinks ondermeer terreurbestrijder Tjibbe Joustra, oud-minister van Justitie Piet Hein Donner en zijn opvolger Ernst Hirsch Ballin onder ede horen. De beveiliging verliep goed, zegt Hirsi Ali, tot de nieuwe minister van Justitie Hirsch Ballin aantrad.
"Hij is juridische spelletjes gaan spelen, en heeft de belofte eenzijdig opgezegd." Maakt u zich vooral niet druk. Hirsch Ballin stuurt namelijk gewoon een briefje gedateerd op
31 november ter bewijs dat er nooit toezeggingen zijn gedaan over de beveiliging van mevrouw Hirsi Ali...
Reaguursels
Inloggenwil de kleindochter van alie zich alstublieft melden bij het uitzetcentrum ping pong wil de kleindochter van alie zich alstublieft melden bij het uitzetcentrum ping pong wil de kleindochter van alie zich alstublieft melden bij het uitzetcentrum ping pong wil de kleindochter van alie zich alstublieft melden bij het uitzetcentrum ping pong wil de kleindochter van alie zich alstublieft melden bij het uitzetcentrum ping pong wil de kleindochter van alie zich alstublieft melden bij het uitzetcentrum ping pong wil de kleindochter van alie zich alstublieft melden bij het uitzetcentrum ping pong wil de kleindochter van alie zich alstublieft melden bij het uitzetcentrum ping pong wil de kleindochter van alie zich alstublieft melden bij het uitzetcentrum ping pong
Ik hoop van harte dat Hirsi Ali dat proces wint, al was het alleen maar omdat dat betekent dat deze waardeloze regering het proces verliest.
Verder heb ik liever dat mijn belastinggeld besteed wordt aan de beveiliging van Hirsi Ali dan aan het appartement van Eveline Graaikens.
Kortom ze heeft nu geen beveilinging? Waar wacht die zandnegers nu dan nog op?
Wat Zeddegeizot | 30-05-08 | 07:42 zegt. Punt.
passpoort afpakken en maar kijken hoe ze het dan gaat doen..
Bescherming best maar niet uit mijn zak, Ze heeft paar dingen geroepen die mensen al wisten en daarom wil ze beschermt worden en dat terwijl ze in een ander land woont... Rot toch op met dat wijf blijf niet bezig.
-
De eerste uitvreter die zegt waar het op staat en het vervolgens klaar speelt om er wat aan te doen, oke die heeft het verdient.
Maar als we iedereen moeten beveiligen die zegt dat de islam zuigt en moslims niet sporen zijn we nog heel lang bezig.
@bottehond | 29-05-08 | 22:47
Je overdijft Botte. "Schuimbekkende haat" is een privilege dat Zot voor slechts weinigen reserveert. "Minachting" en "wrevel" zijn betere kwalificaties. Deze Tragi-Diva is nu eenmaal een hoog boompje dat zelf graag wind zoekt.
Ik wordt een beetje moe van die somalische leugenaarster.
Hej wijf
Zal ik jou es even een betaling doen? Das een betaling waar je een week niet van kan zitten
Moet je daarna wel je bek houden
Zij heeft bescherming nodig! Als ik toch belasting moet betalen, dan betaal ik graag voor dit soort mensen!
Templar | 30-05-08 | 01:40
Het is een principekwestie. Ik sta er volledig achter. Ze dwingt de regering om een standpunt in te nemen inzake de islamkritiek. Dit is een frontale aanval van Ayaan. Daarmee kan ze Nederland Vrijstaat zelfs redden. Maar dan motten we wel luisteren. Die Ayaan houdt van Holland.
nl.youtube.com/watch?v=sogEOcrZq1E
Thalassos | 30-05-08 | 00:26
De Vrije Burger móet het vertrouwen van de rechtspraak behouden. Zeker nu de derde partner, de staat, zich tegen de Vrije Burger keert.
Kijk aan, de ware aard van het beestje komt naar boven: parasiteren totdat je er dood bij neervalt.
Natuurlijk heeft ze gelijk. De beslissing is eenvoudig. Indien je als overheid ooit besloot jouw onderdaan te beschermen, is er geen argument mogelijk om die bescherming te stoppen buiten de landsgrenzen. Een onderdaan blijft immers jouw landsburger, juist ook in het buitenland, waar zij immers de vertegenwoordiger is van de Nederlandse vlag. Zou zij zich tot bijvoorbeeld de Amerikaanse nationaliteit bekeren, dan valt de verantwoording over haar veiligheid in de schoot van de diezelfde nieuwe overheid. Of zij wel of niet tot bescherming zou beslissen.
De Nederlandse overheid laat zich aldus duidelijk in haar kaarten kijken. Er is niets anders sprake dan van kinnesinne, het niet kunnen lijden van de exclusieve behandeling van een medeburger die niet onmiddellijk als dankbetuiging op haar knieën valt voor die eer.
Zij zal dit winnen, want ik geloof in de kwaliteit van de Nederlandse rechters. Domweg omdat een Nederlands burger overal ter wereld een Nederlands burger is.
Op de openbare school waar mijn dochtertje op zit, wordt ieder jaar aandacht besteed aan het Suikerfeest. Mijn dochter weet precies wat dit inhoudt. Ze kunnen haar op school ook vertellen wat wij precies vieren met Kerst (=lekker eten), Pasen (=ontbijt in pyjama op school en eieren zoeken), Hemelvaart (=huh?) en Pinksteren (= Huh huh ??) vieren.
Het is mooi vandaag, de bussen kun je niet horen zien of ruiken, heerlijk!
vannaf 1 juni permanent.
Zo ist ook met Mv Ali, alles overdreven en lekker stil zonder!
Auke | 29-05-08 | 23:21
Dat is allang zo, het valt je nu pas op. We hebben een achterstand van 10 jaar. Minstens. Om deze puinzooi te repareren.
Vandaag was voor mij een droevige dag. Ik kreeg het lesmateriaal geschiedenis van m'n dochtertje (9) onder ogen, dat de middeleeuwen behandelde. Allah, Mohammed en de Islam worden op een zodanige manier behandeld alsof zij aan de bakermat stonden van de Westerse beschaving.
Vanaf ca. 1975 werden de nederlandse kindjes gehersenspoeld met het socialistische gedachtegoed, vandaag zag ik dat we inmiddels als de volgende stap hebben gemaakt: de verheerlijking van de islam binnen ons onderwijssysteem.
Zeddegeizot | 29-05-08 | 20:24
Ik schat haar volstrekt anders in dan jij, zo veel is duidelijk. Ik ben echter zeer verbaasd over jouw bijna schuimbekkende haat die uit je posts komt. Verklaar me die eensch?
Uitgleiertje | 29-05-08 | 21:43
Hey, een ander (beter) geluid uit Fryslan! Hulde....
Haal gewoon een paar dobermans uit 't asiel wijfie, lopen ze drie blokken om je heen.
Overigens zijn we van mening dat:
,,Wy roppe it kabinet op om syn ferantwurding te nimmen en wer jild frij te meitsjen om Ayaan Hirsi Ali de beskerming te jaan dy't se spitigernôch nedich hat.''
(Wij roepen het kabinet op om zijn verantwoording te nemen en wat geld vrij te maken om Ayaan Hirsi Ali de bescherming te geven die zij spijtig genoeg nodig heeft).
@Jeremia | 29-05-08 | 19:37:
30 februari? Lijkt me geen goed idee. Dat is namelijk mijn trouwdag, 31 November lijkt me beter.
@bottehond | 29-05-08 | 18:12
Soms ben je briljant, soms sta je dom te mopperen. Nu mopper mopper. Met argumentaties van het type "jij bent stom" veeg ik mijn zotte reet af. Ja, ik heb een hekel aan Ayaan. Primair omdat ze in mijn visie geen moer heeft gedaan voor de emancipatie van de moslimvrouw en geen stofdeeltje heeft bijgedragen aan de integratie van moslims. Secondair, omdat ze in mijn ogen een leugenachtige rasopportunist en "drama queen" is, die d'r eigen moeder nog een dolk in de rug zou duwen als ze er zelf beter van werd. Idd, ik kan niet in de schaduw van Ayanali staan: Ik ben er te groot voor, net als menig reaguurder. T.
Herschi Ali Baba en de 40 rovers.
Wat een verschrikkelijke trien is dat toch.
Onruststoker nummer 1
Ligt het in de aard van de opportunist 'den goeden strijd' te strijden?
Is het de opportunist die onbaatzuchtig de Vrijheid dient; daar desnoods zijn leven voor wil geven?
-
Een opportunist is iemand die, soms zeer intelligent, met verstand van zaken, visionair, vrijzinnig, met lef en bedreigd met de deaud; maar altijd met gevijnsde idealen, zich aan ALLE situaties aanpast om er voor zichzelf het meeste voordeel uit te halen.
-
Armzalig is de man die in de schaduw van een opportunist wenst te staan.
Geef ze een kogelvrijvest, en verklaar ze vogelvrij !!
Ik ben zo klaar met dat opportunistische wijf. Opzouten!!
@ djries909 Wie is we? Praat je wel even voor jezelf peopert. Overigens zou je ook zo dom praten als je familie je had 'ontdaan' van dat ding daar onder je navel. Mag ik vragen wat er ooit met je gebeurd is om zo mega-DOM te reaguren.
@ vele reaguurders; wat een haat en jalouzie. Jullie zijn geen haar beter als dat wat jullie veroordelen en hebben ook werkelijk niks beters als een Hirsch Ballin verdiend. Eat it.
Bij deze stel ik voor dat de staat de beveiliging van Ayaan betaald. In ruil daarvoor geven we de islamisten een nationale profeet Mohammed feestdag (30 februari).
Wat zijn jullie toch allemaal gemeen, foei!
Ik wil haar best beschermen - in de kruipruimte is ze wel veilig. Mag ze eens per jaar een nieuw boek uitgeven dat direct op www.funnymoslimbooks.so gepubliceerd wordt.
Heeft niemand meer last van.
Wat ik ervoor vraag? 50 Euro voor een beetje steenwol om het geluidsdicht af te sluiten.
Koopje, toch?
kunnen we volkert van der G niet even 10 minuutjes vrijlaten ofzo?
ikweethetbeter.nl: Uitstekend idee! Subsidietje links en oh nee alleen links intrekken en alles word beter.
mark twain @19:14
Wat heeft Beatrix hiermee te maken?!?!
Los van alle voor en tegens; dit is wel een 100% kansloze procedure.Maar ja, dat soort procedures schijnen het specialisme te zijn van die voormalig duitse
mevrouw.
Kunnen we hier niet een referendum over houden.
# tegen
bottehond | 29-05-08 | 18:04
That's my nigger !
Waarom zou ik haar beveiliging willen betalen? Dan zou ze op zijn minst mij op bepaalde manieren moeten bevredigen. Aangezien ik dat niet blief...
@djries909
Wie zijn in hemelsnaam we?:S(jij alleen zeker)lmao.
Ik vind dat de kosten van beveiliging van mensen als Hirsi Ali in mindering moeten worden gebracht op subsidies en uitkeringen die moslims in Nederland krijgen. De moslims zijn er toch de oorzaak van dat deze mensen beveiliging nodig hebben. Laten ze het dan ook maar zelf betalen !
djries909 | 29-05-08 | 18:32
Yo, kaalhoofdige. Heulen met islamisten, vrouwen- en negerhaat in één comment.
Vraagje: hoeveel IQ heeft het gezamenlijk leden- en sympathisantenbestand van de NVU (als voorbeeld)? 105! Is uit onderzoek gebleken.
djries909 | 29-05-08 | 18:32
Feli, de meest onzinnige en haatdragende comment die ik ooit op GS zag. Ik ga er inhoudelijk niet eensch op in.
Dacht dat ze in Frankrijk ging wonen bij Louis de Funes
Volkomen terecht,laat die NSB er van 'n Ballin maar over de brug komen,die meid ziet de dingen goed,daar wil ik best aan meebetalen.
Hirsi Ali is een prachtvrouw die werkelijk iets kan betekenen, en heeft betekend voor vrouwen die uit de naam van de islam schandalig worden onderdrukt. Zij heeft laten zien aan die vrouwen dat een getraumatiseerd, mishandeld en met haat geindoctrineerd meisje een vrijzinnige, vrijgevochten, intelligente powerwoman kan worden, die voor zichzelf opkomt als haar onrecht wordt aangedaan. Dat ze daarbij opportunistisch is en van versace-jurkjes houdt, kan me gigantisch aan de reet roesten.
Go Hirsi en pak al die ruggengraatloze zakkenwassers die een desastreus signaal aan alle fundamentalisten hebben gegeven, het signaal dat intimidatie loont.
wordt nog spannend of haar kinderboek, de Koran van Abdullah op de hitlijsten gaan verdringen
@ koerbagh ® | 29-05-08 | 17:42
Eens. Was corrigerende bitch slap vanwege comment fuckje | 29-05-08 | 14:32. Ze had zelf even last van delusions of grandeur.
Wat me ook nog te binnen schiet: haar zogenaamde Nederlandse paspoort is niet eens een echt geldig paspoort want dit is middels fraude verkregen.
Ze heeft namelijk toen ze asiel aanvroeg in NL gelogen over haar afkomst, leeftijd en familienaam. Ze moet blij zijn dat ze niet in de gevangenis zit voor het plegen van identiteitsfraude.
Eerst komt ze hier de boel op stelten zetten met allerlei indianenverhalen over Moslims waardoor hier onnodig onrust ontstond en er zelfs een filmmaker door haar optreden is vermoord. Bijvoorbeeld haar onzinverhalen over vrouwenbesnijdenis bij Moslims raken kant nog wal, deze besnijdenissen had ze beter in haar eigen land kunnen berstreiden want daar vinden deze besnijdenissen het meest plaats.
En dan gaat ze vervolgens als ze haar zin hier niet meer krijgt naar het buitenland, en wil ze dat wij haar bescherming daar ook nog gaan gaan betalen?
De oplossing: wegens opruiing en verstoren van de orde pakken we haar paspoort af en mag ze nooit meer Nederland in.
kapot maken ?
0031 is al kapot dank zij het cda
Ze heeft zeker beveiliging nodig voor als ik haar voor (onder) mijn wielen krijg.
Dat krijg je nou als je Somalische asielzoekers een thuis en een opleiding geeft.
@ botte hond!
Helemaal met je eens. Ik verbaas over vele reaguurders. Had echt gedacht dat velen hier wel beter wisten. Maar neen zie daar, ik heb me vergist.
@ Skidmark_015 16:46 Lees even het comment van nattebever 17:17; Als het niet wil lukken kan ik je wel helpen. Oberlutsert
Het is een schande dat er nog steeds geen regeling is om ayaan te beschermen. Ik schaam me dood voor me eigen regering. Je hoeft het niet met heur eens te zijn, maar vrijheid van mening moet altijd worden verdedigd. Dus kom Hirsch Ballen laat die VOC mentaliteit eens zien.
Nederland is al kapot!!! Een onverlaat is het holst van de nacht onze woning binnengedrongen en heeft mijn vrouw mishandeld. De politie vond het in de relationaire sfeer liggen dus deed er niks mee!!! Toen deze poepzak het nog een keer probeerde heb ik hem onder bedreiging van een mes ons huis uit gewerkt. En wat denk je....... Vandaag een dagvaarding binnen!!! GADVERDAMME wat een kutland zeg.
De onverholen haat van in mijn beleving veel te veel reaguurders is toch wel opmerkelijk. Zielige mannetjes. Stuk voor stuk kunnen dergelijke Menschelijke prullaria niet eensch in de schaduw van Ayaantje staan.
Ayaan is meer Nederlander dan menig reaguurderT. Moeilijk he, een zwarte vrouw die slimmer is dan jij? Lutsers!
* Kusje voor Ayaan *
Even off-topic: is dat grijze patroon hiernaast niet de lijkwade van Turijn? Zo ja, moeten we oppassen voor de religisering van GS..
En de prijs op haar hoofd blijft maar stijgen in de hitman-wereld. Deze mediageile wannabe-hollander heeft al genoeg bescherming gehad, tis een keer welletjes.
Vrienden van de vijanden van de vrienden van Hirsi Ali zijn mijn vrienden, ook al ben ik het er inhoudelijk mee eens.
Vijanden van Hirsch zijn mijn vrienden. Ook al ben ik het er inhoudelijk niet mee eens.
@Stolichnaya | 29-05-08 | 16:09:
Het lijkt mij eerder een beschrijving van de symptomen van de gemiddelde religieuze medemens (van welke sekte dan ook).
opportunist
hirsi ZUIGT!!
Tja... in Nederland word je niet populair als je het volk waarschuwt tegen NSB-ers (Islamo-)fascisme... ; dan ben je al gauw een heks e.d., dan dien je zelf snel op te rotten; zo zijn Nederlanders... (altijd al geweest)
Ik zeg niet dat ik het niet eens ben geweest met haar uitspraken, intgendeel zelfs. Toch heeft ze zelf gekozen voor een functie als deze en zul je de consequenties moeten aanvaarden....
Het overgrote deel van de VVD stond trouwens ook te juichen toen Hirsi Ali 't land moest verlaten. Kudt middensoep!
Skidmark_015 | 29-05-08 | 16:46
Jij moet eigenlijk doodt, wist je dat, laffe hond? Kun jij niet gewoon afzinken in een of ander graf, dat we jouw stompzinnige geouwehoer niet meer hoeven te lezen?
Dat zou heel fijn zijn, en je zou er veel mensen er een enorm plezier mee doen. Check even de dienstregeling van de NS en zoek een mooi moment op om op de rails te gaan staan.
Gaat dat lukken?
Dat gaat lukken.
Succes!
wijsvinger | 29-05-08 | 15:11
Hij is leuk, maar dat is meer de wet van Kwakoe.
Ik kan mij volledig voorstellen dat de beveiliging binnen de Nederlandse grenzen betaald worden zolang zei hier gewoon was gebleven.
Echter Ali heeft na enige tijd ons land verlaten. Nu word het te heet onder haar voeten en heeft ze weer beveiliging nodig..... Wat mij betreft moet ze voor deze kosten zelf oopdraaien. Bovendien zijn belastingbetalende Nederlanders de dupe en kunnen wij voor de kosten opdraaien............
Bertus Betonsloper | 29-05-08 | 16:43
You're my nigger, BetonsloperT.
jimmy2times | 29-05-08 | 17:02
die kudt met hertsens, die roots hoer die altijd dingen roept en dan natte negerkudt krijgt, die altijdt zegt dat de imams al onze meisjes willen besnijden om illegale kebap te maken?
31 november bestaat niet.
Ik vindt het niet meer dan normaal dat de Nederlandse overheid zorg draagt voor de beveiliging van Ayaan Hirsi Ali, zij was immers werkzaam in de 2e kamer, ook heb ik er bewondering voor dat ze haar mening niet onder stoelen of banken steekt.
De Nederlandse regering moet zich diep schamen.
ps. 'enkele' bovenstaande reacties geven al aan wat het gemiddelde niveau hier is..
Hirsi kom terug!
Hirsh Ali net zo`n belachelijke roeptoeteraar als Geert
Toch best apart dat 0031 altijd bekend stond om zijn beschermende vrijhaven voor andersdenkenden en dat menigeen nu dit land ontvluchten doet vanwege het risiko op zeven kogels en een uitbeenmes langs je halsslagader.
heb gehoord dat ze zwanger is van bin-laden (grinnn)
-weggejorist-
@Leon.exe | 29-05-08 | 16:41
Iemand moet het doen... lafbek.
nattebever | 29-05-08 | 16:15
-
Als jij bescherming zoekt omdat je vervolgd wordt vanwege je geloof, of juist vanwege je 'ongeloof', ras, huidskleur, sexulele geaardheid enz... en je liegt niet over het feit dat je leven daadwerkelijk gevaar loopt vanwege die vervolging, dan regelen de betonslopertjes jouw bescherming en onderduikadres persoonlijk, omdat jij het bent...
Trut! Betaal het lekker ff zelf! Jij moet zo nodig de held uithangen!
Wij zijn Hirsi Ali schatplichtig voor haar strijd tegen de invloed van de cultus van de maandemon. Zonder mensen als Hirsi Ali en Wilders zouden misstanden nog steeds onder het tapijt worden geveegd met een klinkend 'o, wat heerlijk kleurrijk, zo'n vreemde cultuur'. Betalen dus, stelletje hoeren!
alhoewel ze het nog niet eens heeft
Ik heb ook een nederlands paspoort, ik wil ook 24/7 beveiliging om mijn huis heen.. waarom zij wel en ik niet
KotsOpNederland | 29-05-08 | 16:25
Ga ergens anders dom lullen ja.
Bedankt alvast.
Toch goed dat die andere 26.000 een pardon hebben gekregen. Je bent als 0031 nooit te groot om je exkuses aan te bieden. Sorry.
je moet niet de put dempen als het kalf verdronken is.
eerst de put dempen, dan het kalf doodmaken.
je moet niet de bedreigde beschermen
maar de bedreigers aanpakken.
Ze raakt in LEVENSGEVAAR als er geen beveiliging meer is. Lekker makkelijk lullen met je troskompas in je vetklauw.
Zelfs áls ze geen recht op beveiliging zou hebben kan je haar niet uitleveren aan een stel moordlustige fanatici, maar zal er een alternatief geregeld moeten worden met bv de VS.
Kudtkabinet met bemoeizuchtige grefo's past haar eigen 'normen en waarden' weer eens toe; iemand rustig laten creperen als ie niet in de hemelse heerscharen is opgenomen, zeker als het een paar centen oplevert.
Beveiliging is leuk en aardig maar zinloos tegen een groep of persoon die zéér vastberaden is en geen waarde hecht aan zijn of haar eigen leven. Tot nu toe leeft Hirsi nog steeds en afgezien van de luxe niet bepaald in angst gezien de grote mond.
T@ Riest | 29-05-08 | 16:12
-
Opzouten... niet om het simpele feit dat ze Somalische is, wel om het feit dat zij gelogen heeft om aan dat Nederlandse paspoort te komen en zij er zelf voor gekozen heeft dit land weer te verlaten. Ik waardeer Hirsi Ali in haar strijd tegen de islam; vrienden geef ik ongezouten en wellicht 'ongenuanceerde' kritiek wanneer ik het fundamenteel met hun handelswijzen oneens ben...
Eens met Dr. Alban en van dal, al moeten we 'ns kijken naar waarom ze het nog steeds nodig heeft, dats de riel problem.
Het minst edele wat je kunt zijn in dit land is klokkenluider en dat deugt niet, net als die gozer van de bouwfraude toendertijd waar de regering tegen zei dat ie de tering kon krijgen.
NL zit volgens sommige fylosofen met een schuldgevoel vanwege rotzooi uit de gouden eeuw, zou ons in de genen zitten en daarom pikken we alles maar.
Daarom zijn we zo'n vrij land schijnt 't, maar dan heb ik liever dat we het sterke broertje zijn dat je op het schoolplein in elkaar komt beuken als je met zijn zusje fuckt.
Oom Bush wil zielige mannetjes plat bomben voor olie en wij moeten ook?
Flikker op, doen we niet aan mee.
Iemand dealt een paar pilletjes en wordt uitgeleverd aan oom Bush voor 20 jaar? Oprotten je krijg m niet.
Iemand heeft het lef om te zeggen wat er niet deugt aan de Islam en heeft bescherming nodig, krijgt ze, oprotten, ze hoort bij ons en zo nog 10.000 voorbeelden genoeg de afgelopen paar jaar, bah, wat een land soms.
Vroeger toen er nog geen viespeuken als Hirsh Balin rondliepen waren wij dat kleine eigenwijze landje dat tegen iedereen fuck jou zei.
Zou mooi zijn als er op zo'n regeringtop werd gefluisterd in wandelgangen, met dat kleine kutlandje daar in Europa moet je niet fokken, zoals het hoort, zoals het was.
Zo even gal gespoten, grrrrr, waar hadden we het ook alweer over?
Laat HB Hirsi A. persoonlijk beveiligen, zijn we van beide problemen af.
Kom Hirsi. Kom terug.
Het peil duikt nu stijl naar beneden dus ik laat me even up beamen...
Hé, dat is toch de vrouw die gelogen heeft over haar afkomst?
Gewoon deaudzwijgen. Niet echt deaud natuurlijk, maar wel mondjes dicht.
Next!
Bertus Betonsloper | 29-05-08 | 15:58
Ik wil graag een concreet bedrag horen, BetonsloperT.
Hoeveel heb jij op jaarbasis over voor de bescherming van nattebeverT?
In euri ja.
Tweede is: hoe ga jij verder de fondswerving regelen? Want dat verwacht ik wel van je.
Heer Betonsloper, onmacht, vertwijfeling dat hebben we allemaal wel eens. U beschrijft Hirschi Ali uitgebreid als een Somalische en daarom moet zij opzouten.
Daar snap ik geen reedt van.Erg veel nuance zit niet in uw verhaal.
Optiefen trut.
T@ Riest | 29-05-08 | 16:05
-
Yep. Ik zie het. *Zo heeft iedereen z'n dag wel eens niet...*
Ze heeft er zelf voor gekozen om weg te gaan uit Nederland. Geef me dan één reden waarom Nederland voor haar beveiliging zou moeten opdraaien! Ze dient ons land niet.
Fuckje. Sister fister. Kijk je even mee?
nl.wikipedia.org/wiki/Persoonlijkheids...
Ayaan Hirsi Ali...
Nr. 1: check
Nr. 2: check
Nr. 3: check
etc.
T@ Riest | 29-05-08 | 16:03
-
Onmacht?
Bertus Betonsloper 13:53 (van Dal)
U vergelijkt hier appels met peren.
Berus Betonsloper 13:53
Woede?
nattebever | 29-05-08 | 15:51
-
Precies nattebever. Soms moet je wel eens denken vanuit de portemonnee... met een gevoel voor rechtvaardigheid, dat wel.
Bescherming betalen hier in Nederland vind ik best. Niet in een ander land waar ze eventueel, ik zeg neit dat ze het doet, zelf de problemen op kan zoeken door middel van haar grote mond.
Rottend Schaap | 29-05-08 | 15:49
idd , je kunt beter je Bek houden in Nederland en net als andere schaapjes
balkie volgen.
T@ Riest | 29-05-08 | 15:48
-
Haat?
-
van dal | 29-05-08 | 15:49
Ja, ja. Dus elke oorlogsmisdadiger, crimineel, verkrachter en ga zeau maar door is hier ook van harte welkom, omdat zijn leven in het land van herkomst wordt bedreigd?
Eurotokkie | 29-05-08 | 15:47
Raar maar waar.
Met geld kun je je voldoende beveiliging veroorloven.
Tegen bedreiging met de dood, vanwege je mening.
Voor Pim en Theo is het nu te laat.
van dal | 29-05-08 | 15:46
Als het allemaal zo simpel ligt als jij nu schrijft zijn er ook geen problemen in de wereld.
Neemt niet weg dat ik AHA een golddigger vind, die op gezette tijden maar weer eens wat roept om de aandacht op haar persoontje gevestigd te krijgen cq te houden.
Bertus Betonsloper | 29-05-08 | 15:45
Wat heeft dat er nou allemaal mee te maken? Somalië bestaat niet eens meer - is een uiteengevallen apenland geworden, vol zeerovers en enge moordenaars.
Jij denkt te veel vanuit de portemonnee, vriend. Ik ben van oorsprong Apache, maar heb een NL-paspoort. Moet ik zo meteen ook maar ergens ver weg gaan zoeken naar steun als ik hier in NL beveiliging nodig heb? Welnee Bertus, dat ga JIJ betalen, sterker nog: dat ga jij graag betalen voor nattebever.
Alvast bedankt voor je steun en geef maar vast een indicatie waar ik wat jou betreft op kan rekenen.
Liever één Hirshi Ali in de hand dan 10 Ella's vogelklets, Guusjes ter Dorst etc. in de ministeries
Laat Frankrijk voor die schreeuwtaart betalen, dat wilden ze toch zo graag?
Bertus Betonsloper | 29-05-08 | 15:45
iedereen wiens leven bedreigt wordt in zijn/haar land van herkomst omwille van zijn mening is hier ter lande welkom, wij wonen in een heel erg vrij land. en daar ben ik best blij mee.
Schoorsteenveger | 29-05-08 | 15:34
Ons aller Overhead had mi. (idd.) welzeker vanaf het prille publieke kennismaken met deze waarlijk vrijgevochten vrouw haar verantwoordelijkheid behoren te nemen. Eén die er nu deels uit bestaat haar veilig te stellen (zeker daar waar zij nog altijd bedreigd wordt nav. haar optredens ttv. haar Volksvertegenwoordigerschap te 0031).
Wat het Buitenland verder doet doet het Buitenland. Laat GB haar eigen zaakjes hieraangaand eerst maar eens op orde krijgen...
Bertus Betonsloper 15:45
Bertus, van waar toch die haat?
A. Hilter | 29-05-08 | 15:42
Maar het is toch raar dat je alleen nog met geld je Vrijheid van Meningsuiting
kunt kopen ?
@MIKO:
Hahaha de oorlog erbij halen als vergelijking, .... weet je wel waar je het over hebt puntmuts?
A. Hilter | 29-05-08 | 15:42
in een dictatuur is revolutie een plicht.
ajaan mag over de islam zeggen wat ze vindt, dat mag hier.
en als ze daarom door islamieten bedreigt wordt moeten we met zijn allen zorgen dat die bedreiging of ophoudt, of haar beschermen tegen die bedreiging.
als hisch ballin de knip niet wil trekken voor de beveiliging moet ie de bedreiging wegnemen..
Guido | 29-05-08 | 15:43
Het land dat ze heeft moeten ontvluchten wegens de sharia bedoel je? Lutser.
Als er iemand recht heeft op een mening en de vrijheid om die te uiten is het een vrouw wiens sexspeelgoed voorgoed is verminkt uit naam van een klotegeloof/kutcultuur.
koffiemuts | 29-05-08 | 15:39
Graag gedaan.
Het zou goed zijn als mevrouw Ayaan Hirsi Ali alles in het werk zou stellen om de Somalische nationaliteit weer terug te krijgen. Ze ziet er uit als een Somalische, ze loopt als een Somalische, ze spreekt als een Somalische, ze gedraagt zich als een Somalische en als klap op de vuurpijl geeft ze, na er voor het peroonlijke gewin over gelogen te hebben, eauk nog eens vol trots aan dat haar oervader achthonderd jaar geleden vanuit Arabië naar Somalie kwam om daar de 'grote stam van Darod' te stichten... In mijn ogen ben je dan gewoon een Somalische, ook al loop je voor het financiële gemak met een Nederlands paspoort rond.
-
Me dunkt; ook als Somalische kun je de strijd tegen de islam voeren. Opzouten!
D'r nieuwe boekje wordt over de hele wereld uitgegeven, volgens mij hoeft ze zich financieel niet zoveel zorgen te maken
... of toch wel?
www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2008/...
Wordt Ernst HB trouwens al beveiligd?
Daar zou ik wèl tegen zijn.
Van mij mag ze terug komen met bewaking. Ze kan mooi de ministeries van Guus Ten Dorst en Ella Vogelklets over nemen.
Bedenkt ze dit nu allemaal zelf of heeft ze een spindokter achter zich staan?
Zeikwijf. Als ze nu eerst eens lekker gaat bedelen bij de Somalische regering.
van dal | 29-05-08 | 15:34
Daarom verdient ze al een lintje.
Je bent moedig of dwaas, om te geloven dat je deze zaak wint.
Het draait om geld. Niet om de Vrijheid van Meningsuiting.
Eurotokkie | 29-05-08 | 15:39
[amstelbierreclamemodus] waarom niet? [/amstelbierreclamemodus]
van Dal 15:25
Licht zal hen afschrikken, klopt. Nog erger wordt het als ze gaat kletsen. Ik heb Herfkens nog nooit wat horen zeggen dat hout snijdt en zoals ze lacht naar die ondervoede negertsjes...... bbbrrrr
@ Agent327 15:38: boeken en amper NL-sprekenden gaan ook niet samen.
@Agent327@15:38
En zolang dergelijk addergebroed hier vrij, en op onze kosten, rondloopt, dient Ayaan alle respect en beveiliging te ontvangen van Nederland.
Marnix666 | 29-05-08 | 15:36
Amen op het eerste.
Tweede: gewoon van het budget van het ministerie voor prachtwijken.
"Als ik na deze "onderduiktijd" terugkom in Nederland zal alle publiciteit zich in eerste instantie weer op míj richten en niet op het debat, maar er komt een dag dat de magie om mij heen wegvalt. Nu is het nog smullen voor de media: een zwarte vrouw die kritiek uit op de islam. Maar op een gegeven moment zullen ze verzadigd zijn en zal er weer ruimte komen voor de zaak zelf, voor het feit dat de mislukte integratie voor een belangrijk deel te maken heeft met de vrouwvijandige kultuur en godsdienst van de islam."
(Uit "De Zoontjesfabriek" -Hirsi)
@ A.Hitler en @ Fuckje: bedankt voor de uitleg.
@ Superior Bastard en @ Schoorsteenveger: grapjassen!
van dal | 29-05-08 | 15:37
met andere woorden waarom zo je moeten betalen voor je mening.
Hoor net op radio 1 een amper NL sprekend jochie zeggen dat het nieuwe boek van AHA maar verbrand moet worden. Schiet lekker op.
Agent327 | 29-05-08 | 15:35 nah, moet ie wel kunnen, boeken met plaatjes en zo...
Marnix666 | 29-05-08 | 15:36
0,0 Euro
Agent327 | 29-05-08 | 15:32 dat is het belang van de politici ja. maar we zijn er in dit land momenteel niet zo gebaat bij een kabinetscrisis... als het kabinet valt, komt er gewoon balkenende 5 aan, let maar op.
Ze heeft groot gelijk. Wat hebben wij eigenlijk over voor de vrijheid van meningsuiting?
@van dal | 29-05-08 | 15:32
Denk je niet dat die opleding iets te hoog gegrepen is voor hem?
A. Hilter | 29-05-08 | 15:31
precies, het gaat niet om al of niet beveiligen, het gaat om het betalen van de rekening.
voor veel geld leggen ze liever een spoorbaantje aan voor een trein per dag...
widtvoet ® | 29-05-08 | 15:29
Compleet onaanvaardbaar. De nederlandse staat had zonder aanziens des persoons de boel direct moeten regelen, net zoals de Engelsen dat met Salman Rushdie hebben gedaan.
Whiskeyjack | 29-05-08 | 15:30
Waarom niet je moet je in Nederland aan 100 regeltjes houden die in de wet staan ,
dan mag toch ook zelf een regeltje gebruiken ?
@van dal | 29-05-08 | 15:29
Die vinden:
Pappen, nat houden en pamperen en vooral zorgen dat ze de stemmen krijgen bij de volgende verkiezingen. Stel je voor dat er daadkracht getoond wordt. Oops, dat hebben ze natuurlijk al laten zien, jopen weg uit stadhuis, foto's niet in expositie, GN opgepakt.
destudent | 29-05-08 | 15:31 rot eens op naar de kleuterschool, dom kaalkopje.
@sjaakdeslinksesul | 29-05-08 | 15:10
Ik kan Valdispert van harte aanbevelen. Zelf terugduwen kan ook. Onsamenhangend kankeren heeft geen bewezen medisch nut.
Whiskeyjack | 29-05-08 | 15:30
waar staat in de grondwet dat jij recht op vakantie hebt? doet eens linkje...
opdonderen met die media geile Somalische doos... ik zeg droppen boven mogadishu
van dal | 29-05-08 | 15:24
Mooi gesproken. Dit is NL.
Het land waar koperdraad ontstond.
2 Ollanders vochten om 1 cent.
Britta Höhler.
Britta de Beul
Weer zo'n iemand die het begrip RECHT niet goed begrijpt.. Ik heb ook het recht om op vakantie te mogen, maar ik ga niet een all-in resortje eisen van de nederlandse staat omdat voorgenoemde in de grondwet staat...
varkenoord | 29-05-08 | 15:27
alleen omdat ze een mening heeft kan ze opzouten , vaag
Agent327 | 29-05-08 | 15:28 ja, dat denk ik ook.. maar wat vinden de heren en dames politici?
Best triest eigenlijk dat vrijen als Hirsi met een hek rond hun zijn gekonfronteerd moeten worden. Mn. in NL. Woordelijke kritiek wordt desnoods met kogels, messen, bommen en granaten beantwoord. Best onaanvaardbaar eigenlijk.
Waarom sleept ze de VS niet voor de rechter? Daar woont en werkt ze, dus die moeten voor haar beveiliging zorgen.
Britta: de advocaat voor elke duivel.
Met bijpassend uiterlijk.
Nu verkrijbaar in elke hallal zaak.
Ach ja , eerst sparen ( 1 miljoen euro ofzo ) dan de politiek ingaan en dan je mening
zeggen , als een bevolkingsgroep dit in aanstaat kun je altijd zelf je beveiliging
betalen, welkom in Nederland.
@van dal | 29-05-08 | 15:27
m.i. Zijn we dat moment al heel lang geleden gepasseerd.
van dal | 29-05-08 | 15:27
Ja, maar dan voor straf geen koekje erbij.
Was die Britta ook niet de advocaat van Volkert?
Agent327 | 29-05-08 | 15:26 aanpakken? thee schenken was het toch?
Opzouten a.u.b. Mevrouw Ali.
@van dal | 29-05-08 | 15:24
Misschien dat keihard aanpakken van de bedreigers zou helpen.
Kapodt maken? Beetje tendentieus en ongefundeerd.
@ Schoorsteenveger 15:21: nee hoor, wij spelen haar alleen maar de zwarte piet toe. Dat moet u toch wel begrijpen?
T@ Riest | 29-05-08 | 15:24
als ze mw herfkens per ongeluk 's avonds laat toch meenemen... dan brengen ze haar wel weer terug als het licht wordt...
het recht op het uiten van een eigen vrije mening en de reacties die zo'n mening op kunnen roepen bij moslims maakt dat eenieder die bedreigt wordt naar aanleiding van een vrije meningsuiting bescherming nodig heeft, die ook moet krijgen.
jammer, maar het is niet anders.
Fluffert | 29-05-08 | 15:22
Wow, die is met de staart tussen zijn benen vertrokken.
@Fluffert:
Yesssssssss
Fluffert | 29-05-08 | 15:22
Hehehe, en terecht. Nu maar hopen dat hij zijn conlusies verder trekt. Richting woestijn bijvoorbeeld.
Schoorsteenveger 15:19
Mevrouw Hirshi etc. wordt daadwerkelijk bedreigd en bewaking is dus niet zo gek. Mevrouw Herfkens kan je in een stad met alleen maar geyle mocro's van rond de16 droppen en zij zullen in een grote boog om haar heen lopen... Alhoewel, er is natuurlijk dat geitenverhaal.
kolonel klootoog | 29-05-08 | 15:15
Inbundelen Kunsternaar.
Blijf subversief.
De revolutie eet haar eigen kinderen op.
www.nioweb.nl/2008/05/29/budak-over-ve...
Volgens mij hebben we iemand weggejaagd?
Als ze werkelijk hart voor de (Nederlandse) zaak heeft en het land dat haar heeft omarmd komt ze terug. Asap!
-weggejorist-
Eens met T@ Riest.
sjaakdeslinksesul | 29-05-08 | 15:10
Dus iedereen die struikelt over de persoon Hirsi Ali is een crypto-calvinistische klojo begrijp ik?
T@ Riest | 29-05-08 | 15:15
Daar zeg je wat. Herkens is van de categorie verderfelijke politici zonder persoonlijkheid. Daar kun je Hirsi-hoe-heet-ze-ook-weer niet van betichten.
Aha is een hardnekkige drol die je maar niet weggespoeld krijgt.
Britta Böhler, als dat geen succes wordt !
koffiemuts | 29-05-08 | 15:13
Zeven x een etmaal.
Had Theo maar 24/7 bescherming.
Zoals AHA hem had aanbevolen.
koffiemuts | 29-05-08 | 15:13
Vierentwintig gedeeld door zeven.
koffiemuts | 29-05-08 | 15:13.
3,428571428
als ze geen beveiliging vergoed krijgt moet ze het 'huursubsidie' noemen, het schijnt dat je dat dan wel krijgt en mag houden ook.
@sjaakdeslinksesul, now were talking...
@ A. Hilter | 29-05-08 | 15:12
Het is bijna poëzie.
Ayaan.
Nou, daar
zit je dan.
Zonder beveiliging
clitoris
en constante aanwezigheid
in de krant
op het journaal
En die Nobel prijs
kan je ook wel op je
kekke
buikje schrijven.
Ronnie_bravo | 29-05-08 | 15:04
Iedereen liegt.Soms is liegen beter dan de waarheid vertellen.
Ik neem aan dat menig persoon in WO 2 heeft gelogen tegen de bezetter op de vraag of hij wist of er nog ergens onderduikers waren.
Zullen we deze leugenaars alsnog aanpakken??Hmm?
Stop dat hoofd van je op de plaats waar je op gefixeerd bent randdebiel.
@theehoedje
24 uur per etmaal. 7 dagen in de week.
Ik draag liever wat af voor Hirshi Ali dan voor salonsocialiste Herfkens.
Hey Ayaan ik heb nog een bed over. Je kan me bereiken via GeenStijl.
Met vriendelijke Groet,
Doedelzak
sjaakdeslinksesul | 29-05-08 | 15:12
moslimlikken? Van welke soort word je het meest high?
Wat betekent 24/7 ?
@niet voor de hond | 29-05-08 | 15:08
Het gaat er niet om of ik het belangrijk vind, maar vele andere vallen wel onder deze regeling. Tevens heeft ze gelogen, dat is niet meer te ontkennen. Derhalve heeft ze geen recht op een NL paspoort. Niet dat ik het haar misgun maar elke andere asielzoeker die liegt kan per omgaande (nou, ja, meestal) weer vertrekken.
Hirsi haalt weer es ouwe koeien uit de sloot...
Trouwens: Heeft Harry de Winter al gerectificeerd in de Volkskrant??
Ayaan heeft gelogen. Dat mag niet.
Ze sprak de waarheid.
Toen ze Theo waarschuwde voor het grote gevaar.
-
En Hirshi succes, hoop dat jij dat laffe gristentuig/moslimlikkers eronder krijgt.
Avalon | 29-05-08 | 15:02
Niet? Dus ze is illegaal?
@ Bigi Bana Boy 15:03: de wet van Bigi: voedselvergiftiging = cultuurverrijking
miko | 29-05-08 | 15:08
Naar verluidt bevindt zich daar haar reserveclitoris.
Is Ayaan irritanter of oneerlijker dan pak hem beet 95% van onze politici? Nee, dus daar kun je niet over vallen. Met haar standpunten ook niet voor velen hier. Tis meer het domme crypto-calvinistische klootjesvolk dat graag iedere kop die boven het maaiveld uitsteekt afzaagt, dat meteen zijn toevlucht zoekt tot kwalificaties als hoer, leugenares en profiteur. Sneu en naijverig volk dat het niet waard is om me druk over te maken. Dat sterft vanzelf wel uit door een te hoog cholesterolgehalte of het klussen in en rond huis ofzo.
edmor | 29-05-08 | 14:47
En jij bent niet meer waard dan de stront die uit haar poepgat komt. Idioot.
*pakt credit card en maakt weer eens geld over*
@Agent327 | 29-05-08 | 14:33:
Als je dit zo belangrijk vindt, stop dan met posten van hetzelfde commentaar en kijk even op wikipedia.
@Andersom dag 14:50
Dat kan vele malen eenvoudiger. Bestaan reeds tal van programma's voor.
Bijvoorbeeld: zoonlief terroriseert de buurt, (buurt)vader vangt geld met aanspreken van z'n eigen kroost en kuieren.
Bijvoorbeeld: met vijf kinderen op drie hoog achter wordt wat krap, neuq er nog twee bij en je mag extragratis naar je ruimere verkassing.
Bijvoorbeeld: suf werk is 'n beetje kudt, forceer een aanrijding met je vrouw en je zit beiden tot in lengte van dagen in de WAO.
Bijvoorbeeld: je kinderen zijn krimineel, onaangepast, dwaas en gevaarlijk, stuur ze langs de mediknijperT en ze zitten tot hun 65e in de Wajong.
Bijvoorbeeld: trek je zonen jurken aan en sier je dochters met een pinguinoutfit, zie ze afgewezen worden na elke sollicitatie en trek die uitkering binnen.
Bijvoorbeeld: lieg en bedrieg, zorg dat je desondanks omarmd wordt en ga vervolgens beuren daar je eea. ter diskussie stelt.
Ronnie_bravo | 29-05-08 | 15:04
Jongen jongen wat een woede toch.
Aan de andere kant is de anale fase ook wel weer iets dat mettertijd weer over gaat.,
@kolonel klootoog | 29-05-08 | 15:05
Kinderboeken schrijfster
Hirsi? Ali?
Wie?
Wat wijsvinger op 14:57 zegt.
De boodschap is juist, de boodschapper verschrikkelijk. Maar ja zoals de Duitsers zeggen: "Don't shoot the messenger". Beveiligen dus maar.
Waarom denkt dit achterlijke wijf dat wij haar moeten beschermen? Ze heeft gelogen tegen onze regering over haar naam. Kortom, ze is onbetrouwbaar én woont niet in Nederland. Kortom, wil je beveiliging van NL kom je hier je geld verdienen, betaal je hier belasting ipv in Amerika je zakken vullen en hier geen belasting te betalen.
of ga de prostitutie in, maak je jezelf iig iets meer nuttig hoewel er niet veel verdiend zal worden met zo'n hoofd.
Mobiele toiletbril DAT levert veel op voor je, iedereen schijt graag op je achterlijke hoofd, kutdwijf!
Direct alsnog Nederlands paspoort inleveren vanwege valse aanmelding naam, geboortedatum en land van binnentreden in EU. Opzouten MAGAN!
koerbagh ® | 29-05-08 | 15:02
Nee natuurlijk niet. Ik ken de wet van Lucas net als de wet van Bigi.
@Superior Bastard | 29-05-08 | 14:41
Sorry, zal het niet meer doen... grmbblll
*mompelt iets over zoutzuur en tampons*..
Sangoni | 29-05-08 | 15:01: Beatrix is geen staatsburger...
Alvast instuderen:
-
"Onze medeleven gaat uit naar de familie en nabestaanden.
We zijn diep geschokt.
Dit mag nooit meer gebeuren."
-
Hihihi.
Geen Kwakoe dit jaar : www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=35...
Bigi gaat Nederland ook kapodt maken.
@Bigi Bana Boy | 29-05-08 | 14:52:
"De" reaguurders? Ik hoef je de wet van Lucas niet te vertellen, toch?
Als zij kans ziet reichsführer entartete kunst Hirsch Ballin weg te laten sturen verdiend ze een standbeeld.
Avalon | 29-05-08 | 14:56
Grappig bij Beatrix en consorten gebeurt het wel.
Bigi Bana Boy | 29-05-08 | 14:52
Inderdaad, Hirsi Ali ligt niet bij iedereen even goed. Is een egotripper die over lijken gaat. Heeft het vermogen om iedereen te mesmeriseren en voor haar te laten dansen. Maakt vrienden bij het leven maar laat ze ook weer vallen als een baksteen als het haar uitkomt. Desondanks zijn er velen die er een behagen in scheppen om als strontvliegen om haar heen te zwermen.
Neemt niet weg dat ze een punt heeft inzake de islam, en dat de staat der nederlanden er verkeerd aan doet haar niet te beschermen. Niet omdat het de persoon Hirsi Ali -of hoe ze heet- is, maar simpelweg omdat ze -zij het op slinkse wijze geforceerd- nederlands staatsburger is. Je moet als rechtsstaat met één maat meten. Ik zie overigens niet in waarom je vóór Hirsi zou moeten zijn als je tégen Hisch bent, maar dat is hier geloof ik ook niet gezegd.
Frappant is dat de franse intelligentia inmiddels geen grote bek meer heeft als het om mevrouw gaat. Ze leek even de status van Jeanne d'Arc toebedeeld te krijgen maar daar is verdomd weinig van over. Dat soort vriendschappen dus.
@Bigi Bana Boy@14:52
In ieder geval namens allen die een hart in hun donder hebben en iets meer begrijpen van Ayaan, snapje;)
Het opportunisme van Ayaan HI heeft mij altijd tegen de borst gestuit, ondanks haar terechte kritiek op het mohammedanisme en haar inzet voor emancipatie. En britta böhler is gewoon een eng mens, wier naam net zo onheilspellend is als haar fysieke gelijkenis met elsa de ss-obersturmbahngruppenführerin. Nachtmerries heb ik van dit soort 'vrouwen'.
Het hele klimaat van voorzichtigheid omtrent religie en cultuur moet maar eens afgelopen zijn. Politici die durven te beweren dat je geweld kan verwachten als je bepaalde uitspraken doet moeten dringend worden geholpen het begrip vrijheid van meningsuiting te begrijpen. Desnoods met geweld :)
Die hele cultuur van "straks staat er twintig man voor mijn deur" bevordert alleen maar de frustratie, en dus uiteindelijk een heel nare uitbarsting.
We moeten eens een voorbeeld nemen aan Israel, daar weten ze hoe je op dit soort akkefietjes moet reageren.
Ik heb veel respect voor AHA, maar dit gaat het niet worden. Een land kan niet verplicht worden geacht om de beveiliging van staatsburgers buiten de landsgrenzen te bekostigen. Kansloze missie dus.
test
You go girl!
Dus als ik mevrouw Hirsi Ali goed begrijp vindt zij dat iedereen met een Nederlands paspoort en staatburgerschap beveiliging moet krijgen die betaald wordt van onze belastingcenten? Waar kan ik mij aanmelden?
www.elsevier.nl/nieuws/politiek/artike...
"Hirsch Ballin erkent: Vasthouden Nekschot fout"
Hopelijk is dit voldoende om Ballin af te zetten...
Nu nog het geld van Herfkens terugvorderen en aan de beveiliging van Hirsi Ali besteden en we zijn weer op de goede weg.
Agent327 | 29-05-08 | 14:47
Waarom niet? De dreigingen vanwege haar activiteiten in Nederland gelden nog steeds.
Verkoop die 760iL van Balkie en koop een polo diesel voor hem. CO2-perfect en goede voorbeeld en als hij wordt beveiligd mogen we heel NL wel beveilgen. Zou me niet eens verbazen (nou ja, beetje) als Saoedie Arabie die auto niet sponsort. Best een belangrijke bondgenoot die Balk.
Kunnen we mensen die echt bescherming nodig hebben tenminste ook beschermen.
Het is vast een kenau, maar lang leve Hirsi Ali, die heeft tenminste originele en intelligente ideeën en interessante uitspraken. Da's veel meer dan vak bijna alle kamerleden gezegd kan worden.
Iemand die zo haar nek heeft uitgestoken en als geen ander de gevolgen daarvan kent verdient beveiliging. Nederland heeft zich internationaal belachelijk gemaakt met deze zaak.
@Superior Bastard | 29-05-08 | 14:41
LOL!
Ik zeg paspoort inleveren (op grond van valse gegevens) en terugsturen naar de woestijn.
Kan ze daar gaan roepen.
fuckje | 29-05-08 | 14:32
Ik zal het proberen te onthouden want het kan zo weer omslaan hier op GS.
Maar deze week zijn we dus tegen Hirsch en voor Hirsi.
Overigens ligt Hirsi niet echt lekker onder de reaguurders dus weet je zeker dat je wat haar betreft namens iedereen kan spreken ?
@edmor 14:47
Zorg je dan wel dat die koranteksten die je aan haar lichaam spiest een beetje fatsoenlijk leesbaar zijn? Hufter.
Als inwoner x nu eens inwoner x+1 bedreigt vervolgens bedreigt inwoner x+1 inwoner x+2 etc.
Vervolgens vraagt inwoner x+1 beveiliging van bewoner x-1 etc etc.
Goudmijntje en niemand hoeft meer te werken.
Aan H. Ali etc..:
Schrijf nog een paar (kinder)boeken, vraag een flinke voorschot voor beveiliging, stuur paspoort even terug en hou verder je muil dicht.
Ik begin je nu écht zat te worden, het was zo rustig zonder jou.
Next Please!!
-weggejorist en opgerot-
Tis gwoon een schande dat NL z'n burgers niet beschermt klaar.
@Sangoni | 29-05-08 | 14:44
Zolang ze in NL is, heb je gelijk. Maar als zij het nodig vind om in de VS of Frankrijk te gaan leven en werken is het niet meer de verantwoording van NL.
-weggejorist-
Het probleem is dat zij beveiliging nodig heeft na aanleiding van haar uitspraken als zijnde 2e kamerlid. Er is destijds een fatwa over haar uitgeroepen, dus ik kan goed begrijpen dat zij bang is voor bepaalde groeperingen. Gezien het feit dat vanwege haar werkzaamheden in de 2e kamer zij bedreigd is, lijkt mij het niet meer dan normaal dat Nederland de beveiliging mag betalen. Het kan niet zo zijn dat je vanwege je werk in het dienst van het land, bedreigt wordt en er dan de handen van je afgetrokken wordt
www.youtube.com/watch?v=V6CakuoaCf4
Suc6 mevrouw H. Ali!
ik ben d'r klaar mee, afvoeren die hap
Scheetje Beef | 29-05-08 | 14:38
Het zou u sieren uw echtelijke twisten niet via de reaguurderspanelen uit te vechten.
laten we dan ook alle nederlandse medewerkers van artsen zonder grenzen, amnesty, HRW etc. etc. overal ter wereld ondersteunen met een peletonnetje ME. Stomme Arogante trut. PS heeft ook gelogen over identiteit, mag blij zijn dat ze überhaupt d'r paspoort mag houden!!
-weggejorist-
@Biff Eagleburger 14:29
Die wil altijd voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.
Liegen onder ede, daar draaien Donner en EHB echt hun hand niet voor om hoor.
kan ze niet zelf haar gigolo's betalen?
Heeft ze nog geen Amerikaans paspoort dan?
@niet voor de hond | 29-05-08 | 14:31
Heb dat comment ook al eens in eerdere topics gemaakt. Maar tot op heden heeft niemand het mij uit kunnen leggen.
@Extravaganza | 29-05-08 | 14:19
Nu al genomineerd voor quote van 't jaar..
Heeft AIVD geen HIT team, lijkt me voordeliger als de overheid haar preventief gaat ruimen.
Ze kan beveiliging krijgen in Nederland en alleen in Nederland. Zo blijft ze tenminste betrokken bij de Nederlandse politiek. Als ze wel Nederlandse beveiliging wilt, maar hier niet wilt wonen, dan betaalt de USA het maar.
T`is de schuld van Rita Verdonk.
Die had haar poot stijf moeten houden en deze leugenaarster nooit het Nederlanderschap moeten verlenen.
Recht door zee? Amehoela.
@Bigi@14:30
Namens Iedereen: Tegen Hirsch, vóór Hirsi !
Laat 'r een burka aantrekken. Kan ze zo over straat.
Agent327 | 29-05-08 | 14:29:
Hee, daar ben je mooi op tijd mee!
Hirsi Ballin
Ze heeft groot gelijk, ze prikkelt het gezag nog steeds op een zinnige manier betreffende de oprukkende invloed van de islam in de Nederlandse samenleving, hulde daarvoor...
@Fleischbaum,
Moet ik op dit topic nu voor Hirsch-Ballin zijn of juist tegen ?
Ik weet het niet meer. Doe es helpen ?
Als je de EU binnenkomt dien je toch asiel aan te vragen in het eerste land waar je terecht komt? Was dat in AHA niet Duitsland? Dus wat doet ze hier?
@widtvoet ® | 29-05-08 | 14:27
Zalm moest een meier betalen, heb ik gehoord.
@CaptainPanic | 29-05-08 | 14:22
Nu vraagt u zich wellicht af: Hoe heet ik? Ik ben Ayaan, de dochter van Hirsi, die de zoon is van Magan, de zoon van Isse, de zoon van Guleid, die de zoon was van Ali, die de zoon was van Wai'ays, die de zoon was van Muhammad, van Ali, van Umar, van het geslacht Osman, de zoon van Mahamud.
Ik ben van deze clan. Mijn oervader is Darod, die achthonderd jaar geleden vanuit Arabië naar Somalië kwam en de grote stam van de Darod stichtte. Ik ben een Darod, een Macherten, een Osman Mahamud, en een Magan. Vorige week was er nog enige verwarring over mijn naam. Hoe ik heet?
U weet nu hoe ik heet."
Ze heeft haar handen vies gemaakt aan onze multiculturele beerput door dingen te zeggen waar "onze" politici te laf voor waren.
Vervolgens maken hysterische relidebielen (die hier nooit in hun psychose zijn afgeremd) haar het leven zuur en onveilig.
Deze vrouw verdient naast bescherming een standbeeld.
van hiersingnalie dat vint ik dus teregt van die bewaaking wandt ze kan niet bukken voor kootgels vanwege de ziekte van fantoomklit wat heel erg is wandt dan denk je dat je de klit nog hept maar die zit dan al lang in een glazen potje en dat noemen ze fantoompijn dat je denk dat je iets nog hebt wat je niet meer hebt zoals bijtvoorbeeld veel mensen ook fantoomhersens hebben (kouwes)
Ayaan kan me niet fel genoeg zijn!
" You go girl! "
gold digger syndroom
Heeft Zalm haar trouwens nou al gedaan?
CaptainPanic | 29-05-08 | 14:22
hirsi-met-een-dikke-leugen-een-paspoort-versieren-en-dan-hieraan-maximaal-rechten-proberen-te-ontlenen-megan
Kaalscheren, dan lijkt ze op Michael Reiziger.
Ronduit belachelijk dat ze geen beveiliging meer krijgt.
Ach waarom niet. In het beschermen van Nederlanders tegen bedreigende illegalen gaat veul meer geld zitten.
*zich toch afvraagt waarom Hirsi meent RECHT te hebben op volledig geld voor bescherming terwijl zij uit vrije wil (?) langdurig in het buitenland wenst te verblijven*
Trut...
Ik wil alleen mee betalen als ze dit kabinet dit jaar nog om zeep helpt! zo niet mot ze gewoon der vervelende jankmuil houden. Basta....
Andersom zou een spannendere titel op leveren, Als je er Trots op ... voor zet en in de verleden tijd plaatst, heb je nog gelijk ook
Of Ernst laat haar van d'r bed lichten door de AIVD en moet ze twee weken lang tekeningen van Gregorius bestuderen
hirsi wie?
Ondertussen: Foundation for Freedom of Expression, a.k.a. Ayaan Hirsi Ali Fund, voor alle apostaten van de doodscultus van de maansekte die worden bedreigd en beveiliging nodig hebben. www.samharris.org/site/security_trust/...
Haar boodschap is nu voldoende bekend. Ze kan stoppen en een andere bezigheid zoeken. Als ze bewaking wil, dan kan NL ook eisen stellen omtrent haar activiteiten. Voortdurende herhaling van haar verhaal is niet nodig.
dikke LOL @ Extravaganza | 29-05-08 | 14:19
Stuur haar maar beveiliging in de vorm van al-quada
-1 voor dit misselijkmakend nieuws
zucht
* schrijft ook een dreig brief aan zichzelf in hoop op gesubsideerde beveiliging *
Als zij ons NU een kabinetscrisis belooft met d'r gezeik, dan heeft ze mijn zegen.
Geef d'r Pieter van Vollenhoven, is ook een man met oortjes...
Wat een zeikwijf is het eigenlijk ook. Alleen maar klagen en zeuren en miepen. Iets positiefs heb ik er nog niet uit horen komen.
@ Fleischbaum
Ah, eindelijk duidelijkheid ! ;)
Dat aanklagen heeft ze zeker in amerika geleerd?
@ Fleischbaum
Was er geen plaats meer in de kop om te zeggen Wat Ayaan kapodt gaat maken?
Grijs? JP Pottert? Piet Hein VerDonner? Ernst Hirsch Bollah?
Keuze genoeg
hebben ze toch bij de besnijdenis de verkeerde helft weggegooid
Iemand die zulke zinnige dingen zegt verdient gewoon beveiliging.
Ik ga met mijn luxe cruiseschip dicht langs de Somalische kust varen en eis als Nederlands staatsburger bescherming van de overheid!
Een partytent en zwarte schermen kosten ook gewoon veel minder!
Is die Britta Böhler ook niet advocaat van al die linksmensen die alles wat niet Gl of SP zijn deaud willen maken?
Misschien kan Hirsch haar ook nog even oppakken, ze heeft toch geen bewaking nu.
ik wil ook wel bewaking eigenlijk, waar kan ik me aanmelden? Graag blondines met dikke boksballen en zweepjes als wapens..
Vanochtend +1
Vanmiddag -1
Blijft een lastige schreeuwkip.
REAGEER OOK