Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Demoniseren met Unicef

Weten wij veel. Lekker wijf, doet iets met kinderen en unicef dus prrima geschikt als pica!Goed. Wie dus nu 'Verdonk' intijpt in Google krijgt Unicef als eerste hit. De collectantenclub met meer ambassadeurs dan kinderen geeft Rita de schuld van alle zielige gedetineerde vreemdelingenkotertjes die voor straf de hele dag lekker binnen FoxKids mogen kijken. Het demoniseren van de nieuwe MP van 0031 neemt hand over hand toe. Gisteren deed rappert Brainpower een duit in het zakje, vanochtend ging ene Joep van Deudekom, de Jan Paperazzi van Giel Beelen helemaal los in een ronduit misdadige radiocolumn op Staatsradio. Tenslotte hebben we ook nog dat bestuurslid van de EORG. Joke Kaviaar is het terroristische pad ingeslagen en gooit tegenwoordig geen taarten meer, maar rotte visch uit naam van de asielzoekert. Het gaat los! Dat wordt dus flink klikken op de Google ad, want Unicef mag voor maar 1000 dollar per dag verstoken van Google, helemaal graties.

Reaguursels

Inloggen

he Joke Kaviaar : je stinkt naar rottend vis,en als het je niet bevalt dan ga je toch lekker naar een ander land,dan zal je zien dat het hier niet zo slecht is,behalve dat je van die sufferds hebt zoals jij

nldennl | 12-04-06 | 12:04

wat een onzin van unicef,ik ben gelijk gestopt met mijn lidmaatschap.

nldennl | 12-04-06 | 12:00

Het is inderdaad stuitend hoe links schorriemorrie in naam van het leed van (incidentele) anderen meent de eigen morele superioteit moet te onderstrepen, als het even kan op andermans kosten. Hoewel in de dagelijkse praktijk voor het merendeel der mensheid de bodem van de eigen schatkist een reële grens inhoudt, kan de gemeenschappelijke portemonnee oneindig worden aangesproken uit hoofde van hun "hogere idealen", die overigens door de betreffende linkse fluimen in het persoonlijk leven (lees voor: eigen rekening) vaak schromelijk genegeerd worden. (Overheids)geld speelt bij deze hogere idealen immers geen rol; net zo min als de goede smaak om even terug te komen bij de linkse "homuristen" van hierboven..

Conan | 12-04-06 | 11:32

Het is inderdaad stuitend hoe links schorriemorrie in naam van het leed van (incidentele) anderen meent de eigen morele superioteit moet te onderstrepen, als het even kan op andermans kosten. Hoewel in de dagelijkse praktijk voor het merendeel der mensheid de bodem van de eigen schatkist een reële grens inhoudt, kan de gemeenschappelijke portemonnee oneindig worden aangesproken uit hoofde van hun "hogere idealen", die overigens door de betreffende linkse fluimen in het persoonlijk leven (lees voor: eigen rekening) vaak schromelijk genegeerd worden. (Overheids)geld speelt bij deze hogere idealen immers geen rol; net zo min als de goede smaak om even terug te komen bij de linkse "homuristen" van hierboven..

Conan | 12-04-06 | 11:32

Die pica, is dat niet Angelina Jolie

Elvis_Presley | 12-04-06 | 10:34

Ik ben al jaren vrijwilliger in een asielzoekerscentrum in deze regio en ik stel met eigen ogen en verstand vast dat er sinds het Chili van Pinochet geen echte asielzoekers meer zijn gekomen maar wel volop vluchtelingen met hetzelfde soort verhaal.

Dit type vluchtelingen wordt door hulpverleners vertelt dat alles geoorloofd is om maar een verblijfsstatus te krijgen, incl. het eventueel doden van hun kinderen. Ook het oproepen tot het sturen van uitgebreide brieven, mails en het voeren van telefoongesprekken met achtergeblevenen is een vorm van doelbewuste informatieverstrekking met het doel een z.g. onveilige terugkeer te suggereren.

Ik ben er van overtuigt dat als elke vluchteling zijn vluchtverhaal direct bij aankomst moet afsteken, zijn herkomstplaats met behulp van hem of haar bekende gebouwen of mensen moet ondersteunen en zijn of haar status moet afwachten in een net opvangkamp buiten de EU, dat de vluchtelingen stroom binnen 2 weken tot nul gedaald zal zijn.

Ondertussen moeten wij wel de huidige en voormalige status zoekers goed behandelen, echter als zij met behulp van opportunistische politieke idioten de boel oplichten of frusteren, dan moet er geen enkel pardon zijn.

Hoe deze mensen ook hier gekomen zijn maakt niet uit, maar om deze mensen als speelgoed te laten misbruiken door het linkse geteisem dat massaal de asielzoekerscentra afstroopt op zoek naar sprekende "gevallen", zou eigenlijk strafbaar gesteld moeten worden als een vorm van sadistische mensmisbruiking voor persoonlijke egostreling, o.i.d.

Ksi-Ziks | 12-04-06 | 09:59

@Kruisvaarder: de VVD is D12(-1) niet. Controverse is niet vanzelf gelijk aan succes.

veest van pim | 12-04-06 | 00:31

@TM: je bent véél te beschaafd. Kijk 's naar Conan. Kun je wat van opsteken (geintje hoor, maar je lokt het wel uit met zo'n naam). Opvang in de directe regio kan nu niet altijd, en al die verdreven of gevluchte mensen gaan echt niet zitten wachten tot Ruud Lubbers klaar is met kontknijpen en met een 'internationale focusgroep' een oplossing verzint. Die tijd hebben ze gewoon niet. Dus moet het zo. Is ook beter om de opvang te laten gebeuren door landen die ver genoeg van het conflictgebied liggen: dan zijn de vluchtelingen safe, en als de landen die opvangen geen partij zijn in het conflict kunnen ze ook niet als pasmunt gebruikt worden. Waarom dan hier? Nou, ze komen echt niet allemaal naar hier. Er is, waar het mogelijk is, al opvang door andere landen. Niet meteen in de regio, maar op hetzelfde continent. En wat je dan soms helaas ziet, is dat die landen zelf zo zwak op hun benen staan, dat die vluchtelingenstroom de boel danig destabiliseert. Dus je moet sterke, niet betrokken, niet te dichtbij liggende landen hebben om die zakjes met botten, poep en ellende op te vangen. Het overgrote deel blijft in Afrika, waar gelukkig ook nog landen zijn die aan die criteria beantwoorden. Is het dan godverdomme zo veel gevraagd dat wij er ook een paar uit de brand helpen?

veest van pim | 12-04-06 | 00:30

In het geval van derks kan de kogel ook alleen maar van links komen. Ter rechterzijde bestaat er niet veel.

haasje over | 11-04-06 | 23:52

Vreemd dat die ouwe Dijkstal nooit dit soort reacties opriep. Volgens mij doet de VVD er goed aan deze dame aan de kop te zetten, dan komt het electoraal wel goed.

Het gaat er immers niet om hoe ze over je lullen als ze maar over je lullen,

Kruisvaarder | 11-04-06 | 23:41

Die joke kaviaar moet eens met wat naaktfeauteaux komen. Al dat gezwets en die rijmelarij krijgen toch niet genoeg aandacht in de maatschappij anno 2006.

En unicef, wat een vies clubje is dat geworden. Hoe durven die nog om geld te vragen. Gewoon maar eens zo'n collectant een klap voor de bek doen.

geytennöker | 11-04-06 | 23:37

@derks 11-04-06 @ 23:25 : Ongeacht of dat waar is, maakt dat ook maar iets uit als jij hem terug kopt?

TM | 11-04-06 | 23:35

@veest van pim 11-04-06 @ 22:14 : Yes, het kan vaak helemaal niet. Wellicht dat *daar* een probleem ligt waar ze zich eens internationaal op moeten focussen?

Ik snap trouwens toch niet dat een volk zich opeens kan splitsen in meerdere groepen die elkaars vrouwen en kinderen afslachten. Tutsis en Hutus, Shiiten en Sunniis. en noem ze maar op.

Maar goed, misschien ben ik daar te beschaafd voor of zo.

TM | 11-04-06 | 23:33

Het demoniseren van Rita bestrijden we met het criminaliseren van alle asielzoekers.
Twee leuke moeilijke stemmingmakende woorden en de ying en yang van de nederlandse samenleving (rita en de nog uit te zetten allochtoon)
Lekker dat het zo overzichtelijk is.
Als koude oorlog kind ben ik weer helemaal gelukkig

haasje over | 11-04-06 | 23:28

De kogel komt van links

derks | 11-04-06 | 23:25

@vreest van pim: het probleem stellen neemt de willekeur van de huidige "oplossing" niet weg, net zo min als de negatieve bij effecten..

Conan | 11-04-06 | 23:02

Ik denk wel eens, bestond de overheid nou maar niet. Hadden we maar geen regels. Vrijheid blijheid.

Wat ik wil zeggen is dat ik genoeg heb van Nederland. Kutland. Ik ga volgend jaar naar Australie op stage, is dat een goed idee? Of misschien moet ik maar met de Mengawai mee.

Poedersuiger | 11-04-06 | 22:50

@TM dat over een kam scheren is misschien een gevolg van 'rechts' denken?
Verder ben ik het met je eens, dat er vanalles 'zou moeten kunnen'. Maar daar kopen we niks voor. Proefballonnetjes, heet dat. Vluchtelingen laten opvangen in de regio is alleen makkelijk voor die landen, bij wie de oorzaak van dat vluchten lekker ver van hun bed is. Dus die moeten niet noodzakelijk nog eens extra worden ontzien. Wat met vluchtelingen die vluchten omdat een land uit de regio hun land binnenvalt? Ben je mooi klaar als je opgevangen moet worden door het regime dat net je huis heeft platgegooid, je broers vermoord, je vrouw en dochter verkracht en je kinderen in een 'detentiecentrum' heeft gestopt. Toch maar back to the drawing board met dat plan.

veest van pim | 11-04-06 | 22:14

-weggejorist-

loppa | 11-04-06 | 21:59

Wat heeft Angelina Jolie het gedaan? Zij is Goodwill Ambassador van de UNHCR, niet UNICEF, bijna goed.

napelt | 11-04-06 | 21:53

@veest van pim 11-04-06 @ 20:52 : Dat mag toch wel gewoon het uitganspunt zijn van iemand in een discussie? Ik bedoel; eerst zet je het gewenste resultaat op papier en daarna ga je kijken of het haalbaar is. Doe het andersom en me dunkt dat je met een halve(lees voor iedereen veilige en haalbare) oplossing blijft zitten.

Ik ben het volkomen met je eens dat dit niet uitvoerbaar is in de huidige internationale gemeenschap. Maar *zou* het niet moeten kunnen?

Het valt me trouwens echt op dat er tegenwoordig geen onderscheid meer schijn t te worden gemaakt tussen vluchtelingen en immigranten. Ze worden steeds meer over 1 kam geschoren terwijl hun redenen toch heel anders zijn.

TM | 11-04-06 | 21:31

En daarom de rijksten (gegeven de prijs van een vleigtuigticket aldaar) of krachtigsten (gezien de moeite die het kost hier te komen zonder eerder aangestipte rijkdijm) uit de onaangenamere delen van onze wereld oneindig bevoordelen boven de minderwelgestelden en zwakkeren? Links denken komt mij dan wat beperkt over..

Conan | 11-04-06 | 21:10

'Asiel kan slechts een recht voor vluchtelingen uit de regio zijn'. Knappe jongen die dat in de universele verklaring van de rechten van de mens krijgt, Conan. Kun je gelijk beginnen met amendementjes om 'regio' te definiëren, want wat als de hele streek voor pampus ligt? Zo zie je maar: rechts lullen is nog steeds makkelijker dan 'links' denken.

veest van pim | 11-04-06 | 20:52

@Conan: had Stalin geen daadkracht dan? Als hij er niet was geweest, spraken ze in Berlijn nu Duits!

veest van pim | 11-04-06 | 20:51

De angst van vermeend humoristische linkseriken (rappend, zwammend of actievoerend) voor welke daadkracht dan ook is treffend. Verdonk is slechts een ietwat rechtlijnige uitvoerster van overigens links beleid (als ik mij goed herinner voor een belangrijk deel ontworpen door Job Cohen). Maar als regels regels zijn, heeft dat harde kanten.
Tekend is aan de andere kant ook dat elke daadkracht meteen wordt verward met doortastend leiderschap.

Overigens verbaast het me dat de basis van de ellende, het VN-vluchtelingenverdrag, niet vaker ter discussie wordt gesteld. Het is immers in de meest absolute zin verjaard. Het is niet bedoelt om de miljarden all over de wereld (die het overigens nagenoeg allemaal een stuk slechter hebben dan wij) een recht op asiel hier te geven.
Die deur moet dicht; het kan immers een voudigweg niet, al het wensdenken van links ten spijt. De huidige kier is valse hoop en lijdt voornamelijk tot ellende. Asiel kan slechts een recht voor vluchtelingen uit de regio zijn.

Conan | 11-04-06 | 20:19

Een betaalde link is het. Ik heb een automatisch bankoverschrijving naar Unicef om kinderen in ontwikkelingslanden mee te helpen, niet om in een goed functionerende democratie je te gaan mengen in de uitvoering van beleid, toentertijd zels ontwikkeld door Melkert van de PvdA. Het is een schande dat ze daar het geld voor besteden die ik voor arme kindertjes in derde wereld landen aan hun had toevertrouwd. Pure schande!

Birds Eye | 11-04-06 | 19:56

Menschenrechten. Altijd mooi en nobel en in orde.

Jan Passant | 11-04-06 | 19:55

Hmmz, ben het dus wel met die site eens. Zeg GS, komen jullie nog met argumenten of gaan we ouderwets door met blaten? Kom op zeg, dit gaat dwars tegen alle mensenrechten in...

Japster | 11-04-06 | 19:49

Ah, daar hebben popje rosalie weer. Ben je er al uit waar Babylon lag?

Brusselmans | 11-04-06 | 18:24

Brusselmans

Vertel, van welke linkse raskomediant hebben Van 't Hek en Deudekom hulp gehad???

rosalie | 11-04-06 | 18:18

Verdonk mag dan wel dezelfde PR man hebben als Fortuyn had, Van 't Hek en Deudekom moeten van een en dezelfde raskomediant hulp gehad hebben met het schrijven van hun doortastende stukjes.

Brusselmans | 11-04-06 | 18:13

"spooky 11-04-06 @ 13:12
Is het gek dan. Kinderen horen niet thuis in de detentiecentra voor vreemdelingen. Kinderen horen op school. Scholing is een mensenrecht voor kinderen. Over stemmingmakerij gesproken, lijkt me toch een normale eis die aan een beschaafd land gesteld wordt. Wie demoniseerd wie in deze Pritt?"

En DAT zijn nou normen en waarden waar u zo de mond vol van heeft, meneer Balkenende. Naar het bord en opschrijven: Ik zal ingrijpen als regeringsleider als door een lid van het kabinet de mensenrechten worden geschonden. Dat 100 keer en dan vlug weer aan je huiswerk, hork.

Robin Ruigpoot | 11-04-06 | 18:04

Unicef is het kinderfons van de Verenigde Naties. De Verenigde Naties werden opgericht om iemand als Hitler -zou zoiemand nog komen- geen kans te geven. Wat is jullie punt?

gevallenverstand | 11-04-06 | 17:50

@lijn5 11-04-06 @ 17:08 : Dream on. Een VVD-premier. Ach ja, Wiegelt dreaumde daar eauk al eauver...

Ksi-Ziks 11-04-06 @ 17:09 : Lees jij mijn postings wel voor je er op reageert? Want ik geleauf niet dat ik Meneer van 't Hek erg hoog ophemel, integendeel eigenlijk... Dus erm.... what's your point? Aan de andere kant kan iedereen wel eens een rake opmerkingplaatsen en die opmerkingen van hem vind ik in dit geval best raak. Heel Verdomk is net verkiesbaar en ze begint al Pim Fortuyn na te doen met die engelse nep-slogans van haar.

Voor de rest vind ik Youp van 't Hek een schreeuwer. Ik ben altijd meer een Neerlands Hoop gek geweest.

Oh, en 1 ding moet me toch van het hart : van 't Hek heeft het altijd over dooie en/of weerloze personen? Ik vind Meesteres Verdomk niet echt weerloos. En deaud is ze ook nog niet geloof ik... ;)

TM | 11-04-06 | 17:37

Wat bedoel je met "iets voor de gewone man doet"? Vast en zeker bedoel je meer geld en subsidie geven. De VVD heeft het ook wel eens over geld verdienen, ondernemersklimaat etc. Als er geld wordt verdiend kan het ook worden uitgegeven. Ga maar rustig door met je pipe dream voor de gewone man. De gewone man gaat gewoon op Verdonk stemmen.

lijn5 | 11-04-06 | 17:22

Wat is dit zielig zeg! Nog even en dan wordt Rita de wederopstanding van Pim genoemd? Denk je nu echt dat zij iets kan betekenen in NL keep on dreaming. Zodra VVD de grootste partij wordt treedt Rita terug en komt Hansje Wiegel wel als president. VVD zit nu al 12 jaar in de regering, wat hebben ze voor de gewone man gedaan? Ik heb geen hoge pet van Unicef maar ergens hebben ze een klein puntje! Ik weet dat ik nu kritiek ga krijgen omdat ik Rita niet vereer so what!

independ | 11-04-06 | 17:17

TM 11-04-06 @ 16:38

Doe eens snel dat kloteboek van Youp lezen, het enige waar hij verstandig over weet te wauwelen is over zijn jeugd en dat hij zo op school gepest werd.

Zijn verdere dom linkse columns gaan over niks maar ik was dom genoeg om over enkele daarvan toch te kunnen lachen, maar dat moet ik ook van André van Duin om een vergelijkbare grootheid te noemen. In tegenstelling tot van Duin richt Youp zich vooral op weerloze of dode personen maar een inhoudelijke discussie gaat die kwal altijd uit de weg. Ik ken hem persoonlijk.

Ksi-Ziks | 11-04-06 | 17:09

Gezien de felle reactie uit de linkse hoek is 1 ding erg duidelijk geworden: men verwacht dat op 4 mei 2008 premier Rita Verdonk een krans zal leggen op het Monument op de Dam, bij de Dodenherdenking. Misschien kan hoofdredacteur Folkert van NRC-Handelsblad hier eens aandacht aan schenken in een hoofdcommentaar.

lijn5 | 11-04-06 | 17:08

Strakke actie van Unicef.
Weg met Rita's Deportatie!

DeChinees | 11-04-06 | 16:54

Wát?
Ze heeft juist voor 125 minderjarigen een permanente verblijfplek én een baan gezorgd! Totaal zonder reden, die actie van Unicef!

Dada_ | 11-04-06 | 16:53

@rosalie 11-04-06 @ 15:31 : Dat zeg ik in mijn posting ook, dat DAT nou juist het moeilijke is. Blijft wel overeind staan dat zelf bij de schijngevallen de kinderen niks in te brengen hebben.

@MiGG 11-04-06 @ 15:48 : De eerste goeie column die ik van Van 't Hek heb gelezen. Die moet je dan nog maar een keer lezen Xixulon! Ik moet zeggen dat ik normaliter wel lichtelijk allergisch ben voor Youp van 't Hek. Maar deze is lekker over the top en heeft wel degelijk een kern van waarheid. Das Ungeheuer is nog niet verkiesbaar of ze praat al peop om zieltjes te winnen. Maar goed, ik ben dan eauk geen lid van de Verdonk-fanclub.

@sjaak : lol! Lopen Krengen!

TM | 11-04-06 | 16:38

Ik zie niet in waarom "echte vluchtelingen" niet in nabijgelegen landen opgenomen kunnen worden, in elk geval heeft Verdonk, dankzij ondermeer dit gejengel, mijn stem!

Theodoric | 11-04-06 | 16:36

@crixus 15:43
Jaha crixusje, je moet je commodore 64 gewoon een beetje opsoupen. Twee hamstertjes nemen ipv van één!

sjaakdeslinksesul | 11-04-06 | 16:30

@Reez
Wou ik zeggen

MiGG | 11-04-06 | 15:57

Youp: oud links = nieuw rechts... normaliter dan. Aan dit geziemel kan ik geen touw vastknopen.

Xixulon Gralgrathor | 11-04-06 | 15:57

Youp van 't Hek kan ook de schurft krijgen.

Reez | 11-04-06 | 15:50

Ach jee en reaguurders van hier moeten natuurlijk daar weer lompe comments plaatsen.
Ik vind het best loik. (dat liedje dus.)

blt | 11-04-06 | 15:45

@sjaakdeslinksesul 11-04-06 @ 15:36:
Wordt internet daar sneller van? Zit ik voor niks te klooien met ad-block van mozilla.

crixus | 11-04-06 | 15:43

@ KrankindemKopf 11-04-06 @ 15:41
't Lijkt er verdacht veel op.

Xixulon Gralgrathor | 11-04-06 | 15:42

Dus GS vóór Rita?

KrankindemKopf | 11-04-06 | 15:41

@jan-lul-de-behanger 15:25
Ik heb een pleister op ongeveer 10 cm van de bovenkant van mijn monitor geplakt. Werkt ook perfect.

sjaakdeslinksesul | 11-04-06 | 15:36

Hey is het budget verhoogd?

Die ad staat er nog steeds. Ik heb nog wel vaak geklikt...

Ike Turnert | 11-04-06 | 15:33

@ jan-lul-de-behanger 11-04-06 @ 15:25
Sinds ik een backup van het internet heb draaien op mijn localhost toch beduidend trager...

Xixulon Gralgrathor | 11-04-06 | 15:31

@TM 15:10 uur,

Je hebt gelijk, maar wie zegt dat de kinderen die opgesloten zitten allemaal kinderen van "echte" vluchtelingen zijn? Ik denk dat daar het "probleem" ligt. We weten het niet....jij wel?

rosalie | 11-04-06 | 15:31

Jammer dat ik mijn Googleads af heb staan, anders kon ik effe klikken.

voor degenen die die troep nog steeds krijgen:

Zoek op je pc de hosts file op. Dit is meestal
c:\windows\system32\drivers\etc\hosts of
c:\winnt\system32\drivers\etc\hosts, open dit bestand met notepad of
wordpad en voeg onderaan dit bestand devolgende regels toe:

127.0.0.1 www.google-analytics.com
127.0.0.1 pagead2.googlesyndication.com

let op, niets weghalen.

Internet wordt zonder google ads merkbaar sneller!!!

uw JLdeB

Ik heb het geprobeerd en het maakt sommige sites merkbaar sneller.

jan-lul-de-behanger | 11-04-06 | 15:25

@crixus
Dat had ik nu ook een beetje, Unicef is een belangenvereniging die haar werk doet. En dat doen ze in deze vrij ludiek, stuk leuker dan asielzoekers die weer in hongerstaking gaan. Joke Kaviaar bashen dat is niet meer dan terecht, tegen haar mag je bashen best zwaarder aanzetten. Enne Pritt omdat jij een product bent van overduidelijk teveel foxkids teweinig nadenken, is dat nog niet het ideaal voor al die kinderen. Een Pritt is al meer dan zat.

spooky | 11-04-06 | 15:15

@KaiserSoza 11-04-06 @ 14:42 : En daarbij komt mijns inziens nog bij dat - ondanks wat er hier en elders wordt geroepen - het nog steeds niet zo is dat alle vluchtelingen economische vluchtelingen zijn. Er zitten er toch echt nog een zootje bij die *echt* op de vlucht zijn. En dan kun je de ouders alleen maar *complimenteren* dat ze met de kinderen zijn gevlucht.

Wie weet wat er anders met die kinderen zou gebeuren. Ingelijfd worden in een prive kinderlegertje van de een of andere machtswellusteling in Noord-Afrika? Dan zijn we nog verder van huis en kunnen we weer betalen voor de 'vredestroepen' en voor het de-programmeren van die kids.

Ik ben tegen ongebreidelde immigratie van buitenlanders naar Nederland. Ik ben tegen het tot ons land toelaten van mensen die Nederland vervolgens verketteren. Maar ik ben voor het toelaten van echte vluchtelingen. Al zijn het er tweehonderduizend. Het is onze humanitaire plicht om in die gevallen te helpen. Zeker als ze hier een nieuw bestaan willen opbouwen.

Het moeilijke zit hem vast wel in het uit elkaar houden van die groepen. En het niet toegeven aan generalisatie.

TM | 11-04-06 | 15:10

Lol:
alternatieve tekst bij pic (rechterrrrmuisknop -> info oid.): "Weten wij veel. Lekker wijf, doet iets met kinderen en unicef dus prrima geschikt als pica!"
hehe, LACHE MAN :P

dadoedieandersnooit | 11-04-06 | 15:01

@michiel 11-04-06 @ 14:34:
Die wet zegt ook iets over degene die de wet aanhaalt. Voor het overige vind ik het nogal een troebel topic. Zijn we Unicef aan 't bashen, Joep van Deudekom of Joke Kaviaar? Er valt tegen alle 3 wel iets te zeggen, maar om ze nou op 1 hoop te gooien... Lijkt me een belediging voor alle 3.

crixus | 11-04-06 | 15:00

@Birds Eye 11-04-06 @ 14:45

Joke is vroeger altijd overgeslagen bij het uitdelen van de doosjes rozijnen.

KaiserSoza | 11-04-06 | 14:55

@KaiserSoza 11-04-06 @ 14:32, Ja, Ja en wellicht Ja. Inderdaad is een nederlandse cel altijd beter dan de verschrikkingen van Tsjechenie of Darfur.
Blijft het natuurlijk alles bij elkaar een intriest verhaal om te zien dat die gastjes of opgesloten zitten of aan hun lot overgelaten worden. Dat die ouders dat doen (of hun ooms of tantes) is veelal uit pure wanhoop en niet uit onverantwoordelijkheid.

Lekker Belangrijk© | 11-04-06 | 14:52

beter demoniseren dan een heilige koe, of is verdonk de geen stijl berlusconi?

crass | 11-04-06 | 14:49

@.chinaski @ 14:31
Je wekt de indruk dat we al beter af zijn als dat trio er niet meer zou zijn. Maar ook als hysterische huilsmurf Marijke Vos vertrekt naar Amsterdam en ook wel eens in de Linnaeusstraat zal lopen en PvdA-gluiperd Klaas de Vries de koplampen van een vrachtauto aanziet voor kerstverlichting en theemuts met kologen Tineke Huizinga zich in het huis van haar heer vestigt blijven er nog zat anderen over om het roer van de demonisering in handen te nemen. Ze hebben een prima entree bij de media.

ventus_aqualis | 11-04-06 | 14:47

Die Joke K. heeft volgens mij haat als core business. Wat een K. wijf

Birds Eye | 11-04-06 | 14:45

KaiserSoza 11-04-06 @ 14:36
Sta mij toe hier even op on-geenstijls te reageren met een welgemeende :grin:
Ja, dat moet je ook niet doen, om onderbouwingen vragen; dan kun je inderdaad lang wachten ;)

Het gebrek aan nuance en eenzijdige portrettering van feiten in de berichtgevingen van de media is ook eigenlijk geen nieuws. Noch het feit dat er door het klootjesvolk op de bekende wijze op wordt gereageerd. En eigenlijk heeft het weinig zin om politici te vragen zelf eens een dagje mee te draaien in een asielzoekerscentrum of detentiecentrum; als de beleidsmakers geen besluiten konden nemen zonder volledige informatie, dan werd er nooit iets besloten.

Maar toch, he?

Xixulon Gralgrathor | 11-04-06 | 14:44

@TM 11-04-06 @ 14:35

"en er wordt gereageerd Over Die Kinderen 'dat ze maar moeten inschikken of oprotten"

Vanuit dat oogpunt kan ik niet anders dan met je eens zijn, mezelf in een vergelijkende positie plaatsend, met kinderen, (note aan vriendin: nee, je leest het verkeerd!), zou IK me er wel heel erg van weten te vergewissen dat het m'n kinderen dan goed af zou gaan.

KaiserSoza | 11-04-06 | 14:42

@lijn5 11-04-06 @ 14:34 : Je bedoelt 'jammer dat je het daar niet mee eens bent' hoop ik toch? ;)

Anyway ; Als het allemaal zo duidelijk en zo rechtlijnig is, waarom laat men zo'n meisje dan eerst studeren en pleurt men haar er net voor het eindexamen uit? Is dat geen enorme kapitaal vernietiging dan? Dit nog los van het feit dat je hier iemand hebt die graag in Nederland wilde blijven EN gewoon haar steentje wilde bijdragen, de taal spreekt, enzovoort. Als die Kudt-Verdonk Kalou eerst een examentje wil laten afleggen voordat ze hem tot Nederlander verklaart(net NA het WK om toch gelijk te krijgen trouwens), waarom mag die Taida dan GEEN Nederlandse worden? Heeft die er niet al veel meer moeite voor gedaan dan die Kalou? Meten met Twee Maten. Zo rechtlijnig is het allemaal helemaal niet geregeld.

TM | 11-04-06 | 14:41

@Xixulon Gralgrathor 11-04-06 @ 14:30

Ik refereerde aan een reaguurder die hier voornamelijk was om zijn overbemeten intellect te spiegelen, en voorts iedere discussie volkomen deaud wist te krijgen door kostant alleen maar naar onderbouwingen te vragen....

KaiserSoza | 11-04-06 | 14:36

@sjaakdeslinksesul 11-04-06 @ 14:17 : Als ik het druk zou hebben dan zou ik hier niet zitten sjaak...

@KaiserSoza 11-04-06 @ 14:18 : De ouders zijn altijd verantwoordelijk voor hun kinderen. Maar wie zegt je dat die ouders er iets aan konden doen? Ik denk toch echt niet dat je voor de lol je geboortegrond ontvlucht. Maar dat is allemaal terzijde : Er wordt een topic neergezet over de behandeling van kinderen van vluchtelingen, en er wordt gereageerd Over Die Kinderen 'dat ze maar moeten inschikken of oprotten". Mijns inziens gaat het in dat topic dus niet over de ouders. Die discussie wordt hier ook gevoerd, maar dan in andere threads. Die kinderen kunnen er in elk geval Geen Ene Zak aan doen. Mee eens of niet?

Ik loop niet die Verdomd te bashen, ik ben het geweaun niet eens met de stemmingmakerij hier. En met de domheid en leeghoofdigheid van vele postings. En tsja, men geleauft hier toch zo in vrijheid van meningsuiting?

TM | 11-04-06 | 14:35

@KaiserSoza 11-04-06 @ 14:32
Als asielzoekers in land van herkomst gemarteld werden is het dus niet zo erg als we ze een tijdje minder hard martelen, voordat ze weer terug worden gestuurd naar het land waar ze weer 'behoorlijk' kunnen worden gemarteld ;)

Xixulon Gralgrathor | 11-04-06 | 14:35

@chinaski,
heb je het gezien??? Ruim een half uur lang vliegen vangen, achterhaalde info lospeuteren en zeiken, zeiken en nog eens zeiken!!!

fuckje | 11-04-06 | 14:34

TM Ik denk dat er veel draagvlak voor de gelukzoekindustrie is verloren gegaan, ook door de dame Taida. Als men daar gewoon streng tegen optreedt, zullen de mensen in het land het gevoel krijgen dat hun zuurverdiende centjes goed worden uitgegeven. Nu heeft men het gevoel dat het een bodemloze pamper gat is, waar vooral advocaten etc aan verdienen. Jammer dat je dat niet in wil zien.

lijn5 | 11-04-06 | 14:34

@Lekker Belangrijk© 11-04-06 @ 14:26

Lees goed; ONTERECHT, ze zitten niet voor niets in een detentiecentrum om uitgezet te worden, toch? Dan doen die ouders dat toch die kinderen aan? En ten tweede is dat dan beter of niet dan de vermeede situatie waarin ze zaten?

KaiserSoza | 11-04-06 | 14:32

@fuckje
Je hebt gelijk, die lange sladood van GL, de hysterische huilsmurf Marijke Vos doet helemaal niets anders in de kamer dan elke scheet van Verdonk op een gouden weegschaal te leggen en dan oeverloos zeikstralen over aftreden, samen met die gluiperd van de Pvda, De Vries en die theemuts van de Christenunie met haar kol-ogen.
Niets, helmaal niets dragen zij verder bij behalve de boel eindeloos te traineren. En dat terwijl er bergen werk te verzetten zijn.
Ga gvd eens aan het werk!

chinaski | 11-04-06 | 14:31

@ KaiserSoza : zijn oren af laten scheren en bij de CDA gegaan? Mind you, je zou hem niet meer herkennen...

Xixulon Gralgrathor | 11-04-06 | 14:30

Dus, Michiel als we vaak klikken op de Unicef site via Google dan heeft Unicef geen geld meer over om kindjes te helpen? Tja, wat nu?

lijn5 | 11-04-06 | 14:28

@hofstadgruppe : Ik denk dat je een ban hebt want ik mag er wel gewoon kijken. Beetje lutsers-reaktie daar dus? Of ben je stout geweest? ;)

@LB : Over Taida etcetera. Yes, daar heb ik ook van zitten smullen. Als je jezelf nog niet boven het grauw verheven voelt dan komt dat tegen wil en dank vanzelf als je de hersendeauden ziet posten. Maar goed, dat is dan nog een late tiener die rechtmatig is uitgezet enzovoort enzovoort.

Hier gaat het over kids die net van de kleuterschool zouden moeten komen(jammer dat er geen scholen meer zijn in hun land van herkomst). Die kun je niets verwijten, die zijn slachtoffer van de omstandigheden. En om die in een hok te zetten met een slot er op vindt ik getuigen van de grootste minachting voor anderen die je kunt etaleren. Dat is niet gevoelloos meer. Dat heeft niks te maken met 'de regeltjes in Nederland' want sinds wanneer kunnen we die niet meer veranderen? En het heeft ZEKER niks te maken met die beroemde 'Normen en Waarden' waar die Balkenende zo de bek van vol heeft. Het heeft zoals ik het zie te maken met de afgestompte gevoelens van mensen. Gevoelens die zeker tot uiting komen op anonieme fora. Lekker schoppuh! Rita is een LEKKER WIJFFF!!!! (Wie dat zegt is trouwens blind, maar goed...).

Ik snap overigens niet waarom iedereen zo moeilijk doet over die Taida. Een dame die studeert, dus aan haar toekomst werkt, en toevallig uit het oostblok komt. Je zou zeggen dat die Taida Nogwat een stuk nuttiger voor Nederland zou zijn dan die Blanke Nederlandse Werkeloze Uitkeringstrekkers die geen reet uitvoeren en de hele dag voor de tv liggen te vegeteren. (Want die zijn er EAUK nog steeds hoor mensen!).

Wellicht moet GeenStijl zijn logo veranderen in iets met een papegaai? Past wel bij een hoop reaguurders. Of wellicht iets met een ezel?

TM | 11-04-06 | 14:27

@Ike Turnert 11-04-06 @ 14:17

LOL in het kwadraat. Die Brainpowert zal i.d.d. veel vrinden hebben in HubbaBubbaland.

@sjaakdeslinksesul 11-04-06 @ 14:17

Ut kwam er geloof ik op neer dat Hind in haar 'werk' als ambassadrice voor Vluchtelingwerk 0031 moeite had om uit te leggen waar het kogeltjeronde beleid van unser geliebter leiter Rita voor staat.

LJBrinkhorst | 11-04-06 | 14:27

@KaiserSoza 11-04-06 @ 14:18 De ouders? In eerste instantie is het bittere armoede, onrecht, gewapende strijd en totale uitzichtloosheid.

Lekker Belangrijk© | 11-04-06 | 14:26

Ga naar google, zoek naar 'verdonk' en klik op de unicef advertentie. Kost ze ongeveer 50 cent per klik. grz

michiel | 11-04-06 | 14:25

@Xixulon Gralgrathor 11-04-06 @ 14:23

En waar is Spock dan ook, wanneer je hem nodig hebt...

KaiserSoza | 11-04-06 | 14:24

Dit 'overleeft' ze ook wel.. En elke keer komt ze wat steviger uit de strijd.. En als de duitsers Kalou krijgen zijn we ook van dat gemauw af en neem ik graag genoegen met Holland als tweede in de WK. !

Biels | 11-04-06 | 14:23

@ ~Johan : Ik geloof dat u een van de eersten bent die bereid is nieuwe informatie & argumenten te introduceren in deze discussie. Maar nu komen we ergens: unicef en de media demoniseren dus inderdaad lekker een eind weg...

Xixulon Gralgrathor | 11-04-06 | 14:23

Die gevangenis is altijd nog veiliger dan het asielzoekerscentrum. Er verdwijnen jaarlijks alleen al 100 Indiase kinderen uit Nederlandse asielzoekerscentra. Die kinderen worden vervolgens als slaaf gebruikt in de kinderporno industrie. Unicef wil dus liever kinderporno, ik begin volkomen ungefundeerd te vermoeden dat Henk Franken, directeur Unicef Nederland, er een zeer perverse hobby op na houdt.

Roberto Fransisco | 11-04-06 | 14:23

Rita Verdonk

Gesponsorde Koppelingenverdonk
www.unicef.nl Onschuldige kinderen horen niet in een cel. Teken de petitie!

Maximo welke Google versie gebruik jij? Inderdaad horen onschuldige kinderen niet in een cel, maar als ik het goed gelezen heb wonen ze in een verblijfshuis met een hek eromheen en de cel is een slaapkamer.

Laast was er een Soedanese op Radio 1 die twee van haar kinderen kwijt was en dat gebruikte als argument om op humanitaire gronden een verblijfsstatus te verkrijgen, de leraar van de jongste van haar vier kinderen liet zich ontvallen dat hij zojuist nog met de beide "zoekgeraakte" kinderen gesproken had en in de zelfde zin vond hij Rita Verdonk een onmens omdat zij een moeder en twee kinderen had opgesloten. Omdat er twee van haar kinderen wegwaren kon zij niet uitgezet worden want dan waren de reispapieren niet meer in overeenstemming met het gezin.

Niet Rita is de crimineel maar de z.g. hulpverleners die ervoor zorgen dat die moeder zonder haar kinderen moet vertrekken en die twee kinderen zullen worden nagezonden, waardoor er een grote kans is dat zij hun moeder niet meer terugvinden.

Ksi-Ziks | 11-04-06 | 14:21

De opgesloten moeders verbieden de IND om hun kinderen tijdelijk bij pleegouders onder te brengen. Het zijn de moeders zèlf die hun kinderen bij zich in hun cel eisen.
 
Tja, de media zeggen dit er zelden bij.

~Johan | 11-04-06 | 14:18

@TM 11-04-06 @ 14:10

Zijn het in de eerste instantie dan niet de ouders die dat kind in die situatie brengen? Als mensen onterecht voor een asielaanvraag komen, met kinderen, waarom zijn het dan ineens ministers die een beleid uitvoeren, verantwoordelijk voor kinderen van die mensen? Leg me dat eens uit.

KaiserSoza | 11-04-06 | 14:18

Rita = Joke hoewel.... ut zou familie kenne weze :P

Lipsum | 11-04-06 | 14:18

@de melkboer: gestoofd waren de peertjes die 'eindverantwoordelijke' Verdonk haar ambtenaren voorzette.

veest van pim | 11-04-06 | 14:17

Gelukkig neemt Painflower duidelijk stelling in. Zijn we van kwaliteitsrepperts als hem wel gewend.

Hij is trouwens zo vaak vrijwillig volgeblaft door Bubba dat hij biologisch statistisch gezien als negert gerekend kan worden.

Ike Turnert | 11-04-06 | 14:17

@LJBrinkhorst 13:52
Ik zag alleen de kop en de foto en vroeg me al af waarvoor ze zich nu schaamde (behandeling vluchtelingen, allochtonen, het niveau van Idols). Wat was het nou?
@TM
Je hebt het maar druk.

sjaakdeslinksesul | 11-04-06 | 14:17

@hijdiehetooknieweet: In china hebben ze toch ook google?

Joeper de poeper | 11-04-06 | 14:17

@TM 11-04-06 @ 14:10 U kunt uw hart ophalen in de "Taida topics", 't zijn werkelijk klassieke stukjes van de meest hersenloze stijllozen onder ons.

Lekker Belangrijk© | 11-04-06 | 14:16

@fuckje @14:13
Zou blij zijn als ze geweaun lekker eens naar het buitenland optyft!

de melkboer | 11-04-06 | 14:15

@die hofstadtgruppe @14:11
Zie daar het levende bewijs van de linkse censuur! - herstel - communistische censuur!

de melkboer | 11-04-06 | 14:14

En nu zit die akelige Groen-Slinkse Vos Rita te bashen in de Kamer. Zal blij zijn als dat wijf naar Amsterdam opzout.

fuckje | 11-04-06 | 14:13

Toevallig woon ik vlakbij een AZC en die AMA's zijn inderdaad ten hemel scheiend, kom er regelmaat om die kereltjes op te halen voor de voetbal training. Voetballen meestal de sterren van de hemel.

Lekker Belangrijk© | 11-04-06 | 14:12

Krijgen jullie bij eorg-netherlands.org allemaal een mededeling 'geen toegang' of heb ik een ip-ban te pakken?

die hofstadtgruppe | 11-04-06 | 14:11

Wat is dat voor een klote-allochtoon die Joep.... ???

Herman Brood | 11-04-06 | 14:10

Gut wat is Verdonk toch zielig.

.bolletje | 11-04-06 | 14:10

@CoJoNes 11-04-06 @ 14:01 : Crossposting, zie mijn vorige posting over die achterstallige betalingen.

Ik loop niet 'kritiekloos achter de VN aan'. Maar ik loop ook niet achter de idiote populistische kul-reakties aan die ik hier lees. Lees de eerste posting eens : "boeiend... gewoon wegwezen als je hier niks te zoeken hebt !" van ene 'Ed@'. Is toch te ACHTERLIJK VOOR WOORDEN? Kind van acht moet maar wegwezen als ie het hier niet leuk vindt? Heeft zeker helemaal een vrije keus, zo'n kid. Vroeg volwassen geworden neem ik aan. *braa-aa-aa-k*

Nog een paar ?

gigigi 11-04-06 @ 12:50 : Opzouten.

Y062 11-04-06 @ 12:51 : Zeikerds, niet aanstellen.

Zippy 11-04-06 @ 12:51 : Dit zijn de regels. Niet mee eens? Dan mag u vertrekken!

Overigens komt mijn enigszins anarchistische maag in opstand als ik die laatste lees. Hee Zippy : Befehl ist Befehl! Goed zo!


Echt CoJones, ik kan heus wel tegen kritiek. Maar dit heeft niks met kritiek te maken, dit is inhoudsloos, hersenloos en geweaun DoM met een hoofdletter D.


En nog mijn dank voor je verkapte compliment over dat 'redelijk foutloze nederlands'. Komt omdat ik nog van voor de MSN-generation ben... ;)

TM | 11-04-06 | 14:10

30 betaalde personeelsleden = 30 keer belasting op lonen naar de Belgische schatkist. Houden zo zeg ik. Als er dan ook nog af en toe een kindje wat voer krijgt toegegooid, is dat alleen maar meegenomen.

Het is of ontwikkelingshulp, of eerlijke handel. En dat laatste betekent: dag met het handje tegen je protectionistische maatregelen die de westerse economie de hand boven het hoofd houden, en dag tegen de westers geleide conglomeraten die mensen en middelen in de rest van de wereld voor een grijpstuiver exploiteren om hier goedkoop Buyszoenen op de markt te kunnen gooien. Als je dat allemaal opgeeft, heb je Unicef heeltegader niet meer nodig. Kies maar.

veest van pim | 11-04-06 | 14:06


@TM, ja heel veel bobo's verdienen er erg lekker mee.

Multikuli | 11-04-06 | 14:06

Maakt niemand zich druk over de politieke stelling die Google inneemt ? Misbruik maken van macht noem ik zoiets.

Wanneer Google van mening is dat bier slecht is voor de gezondheid, verstoppen ze gewoon alles wat met bier te maken heeft.

Kwalijke ontwikkeling, mogelijk zelfs kwalijker dan het demoniseren zelf.....

hijdiehetooknieweet | 11-04-06 | 14:05

@vreest van pim
Heb ik ze toch liever gestoofd...

de melkboer | 11-04-06 | 14:05

@de melkboer: in Schiphol waren het gebakken peertjes.

veest van pim | 11-04-06 | 14:02

@lijn5 13:56 uur : Wat heeft *dat* te maken met kritiek leveren op de behandeling van kinderen van vluchtelingen??? Drie keer rechts is ook links of iets dergelijks?

Om jouw vraag te beantwoorden : Nee dus, maar ook niet de schuld aan anderen gaan lopen geven als je alleen maar staat te kankeren aan de zijlijn. Iets waar de reaguurders(ondergetekende ook regelmatig) ijzersterk in zijn. Waldorf and Statler Rule op deze site.

Overigens denk ik dat je de VN verwart met de VS. Per slot van rekening doet de VN ook alleen maar wat ze mag van de Grote Vijf. De VN heeft Geen Enkele Autoriteit en kan niets afdwingen. Daar hebben ze de Grote Vijf voor nodig. De VN durft niet eens te plassen zonder dat eerst aan de VS te vragen.

Maar goed, dat terzijde. Als begin zouden de Fantastisch Welvarende 'Wij Zijn De Best En Onze God Is Kampioen' Verenigde Staten kunnen beginnen met die 10 miljard aan achterstallige contributie te betalen? Kun je leuke dingen mee doen hoor, met 10 miljard.

TM | 11-04-06 | 14:02

Gelukkig geeft GS wel een genuanceerd en onbevooroordeeld beeld weer.
Bek houden.

Koning Jelle de Grot | 11-04-06 | 14:02

@MAXIMO en @KaiserSoza: ga es effe door met werken ja? we hebben jullie belastingcenten nodig om de teringzooi in NL op te ruimen.

GoedemorgenDezeMorge | 11-04-06 | 14:02

* Zet nog eens de opruibundel van Joke Kaviaar, op MC, nog een keer op, om me nog eens goed de typhus te ergeren *

KaiserSoza | 11-04-06 | 14:01

@TM 11-04-06 @ 13:54
Als ik zie dat Alleen Unicef Belgie al 30 betallde personeelsleden heeft, snap ik niet waarom iemand die verder toch redelijk foutloos Nederlands schrijft als jij, zicg zo kritiekloos kan uitlaten over een exponent van de grootste mismanagement organisatie ter wereld.
Unicef zou zo weinig geld hebben? Lik mijn aars. En als dat al zo is, zou je Amerika eens vriendelijk kunnen verzoeken de achterstallige contributie te voldoen.

CoJoNes | 11-04-06 | 14:01


@TM, hulp-budgetten helpen alleen maar de regering van die landen. Ga jij maar lekker corruptie in stand houden, waarschijnlijk ben jij zo'n goois pikkie met erfcomplex dat van recepties houdt.

Multikuli | 11-04-06 | 14:00

excuus: die post was voor sjaakdeslinksesul. Dat krijg je nou van zo'n nick.

veest van pim | 11-04-06 | 13:59

@Mezelf 11-04-06 @ 13:50

En dat is dus jou, ipv jouw, eikel!

KaiserSoza | 11-04-06 | 13:59

@Lucasdelinkselul: de politici zijn er om alternatieven te verzinnen. Daar heb je een hele kamer voor. Als daar niets anders uitkomt dan gelul à la 'niet optreden maar aftreden' of 'de ambtenaren hebben het gedaan', tja, dan kom je inderdaad niet verder dan ze maar in een gevangenis opsluiten. Als je dan toch mijn ongefundeerde mening als leek wil: gastgezinnen zijn helemaal niet zo'n gek idee. Of TBS-klinieken. Dat is toch al iets menselijker dan ze opsluiten in een van aanmaakhoutjes in elkaar geschopt hok waar zelfs GS geen zondagmiddaginterview zou willen doen.

veest van pim | 11-04-06 | 13:58

@TM
Geen hulp geven, zorgen dat de mensen zelf voor hun eten kunnen zorgen.
Je gaat een wild dier toch ook geen eten blijven geven, dan raakt hij daaraan gewend en jaagd hij niet zelf meer. Kijk maar goed naar mensen hier.

Reez | 11-04-06 | 13:57

@TNM Dus nog meer geld blijven geven aan corrupte dictators in Afrika?

lijn5 | 11-04-06 | 13:56

CoJoNes 11-04-06 @ 13:49 : "Als Unicef trouwens gewoon deed wat het moest doen, nl. opvang in de regio regelen voor vluchtelingen kinderen, hadden ze niet zo'n vreselijke snobbistische kudtactie hoeven te starten."

Tsja, en zo lang De Rechtse Mafia(DRM) blijft bezuinigen op de hulp-budgetten krijgt dat Unicef(= VN) minder geld. En komen de problemen dus naar *jou* toe. Moet je maar niet zo freaking krenterig zijn.

Hoe voelt dat nou? Je eigen glazen ingooien?

TM | 11-04-06 | 13:54

@Xixulon Gralgrathor @13:47
En.... wat heeft die pekinees te vreten gehad? Kijk, dat is nieuws waar we op zitten te wachten. Geen gelul over die moet eens deaud of nog deauder, rechts, links, onder, boven, oost, west, thuis, best, noord, zuid, pik, kut, neuqen, bukakke... maar gewoon.. wat vreet die kudtpekinees nou eigelijk?

de melkboer | 11-04-06 | 13:54

@ed.. 11-04-06 @ 13:48

Om Hind te verwennen met geyle neuqseks.

watkijkikoptv | 11-04-06 | 13:52

@ed.. 11-04-06 @ 13:48

Brainpower (que?) bestaat dankzij Hind (que?) en Hind (que?) bestaat dankzij Brainpower (que?). Jaja, ik heb vanmorgen het hondsvotje Metro goed tot me genomen. Hind Laroussi schaamt zich soms voor Nederland was de porteeeeeee van het diepgravende interview.

LJBrinkhorst | 11-04-06 | 13:52

@chinaski : precies! Ik noem het het 'en-wat-deed-jij-syndroom'. Men is als de dood geen politiek correcte mening te hebben en daar later voor te moeten boeten. Onderdeel daarvan is ook dat problemen niet benoemd mogen worden laat staan dat er over gepraat wordt of over oplossingen gedacht wordt...

En natuurlijk het liefst door mensen die ver weg van de eigenlijke problemen staan, dus zeg maar jaarinkomen Eur 50.000+, lekker wonen in een blanke, twee-onder-een-kap buitenwijk, beetje dat soort werk.

GoedemorgenDezeMorge | 11-04-06 | 13:51

@DeNuance 11-04-06 @ 12:56 : Wat je zegt ja.

Is het weer lutsersdinsdag op GS? Wat een Kansloos Reaktie Niveau(KRN). De Rechtse Mafia is zeker weer wakker.

@ed : omdat de rest gewoon kansloze lutsers zijn die liever lopen te matten over een ijsblokkie?

TM | 11-04-06 | 13:51

@MAXIMO 11-04-06 @ 13:45

Voor in dezelfde richting denkende mensen zoals jij zeker, en nog dom ook. Nogmaals, je kan mij niet betrappen op een Stormfront groupie te zijn, ik kijk vaker rond op Indymedia, dan dat ik ooit op Stormfront zal doen. Ik vind posten alleen de moeite waard als ik wat substantieels kan toevoegen, iets waarop ik jouw zelden op heb kunnen betrappen.

KaiserSoza | 11-04-06 | 13:50

Als Unicef trouwens gewoon deed wat het moest doen, nl. opvang in de regio regelen voor vluchtelingen kinderen, hadden ze niet zo'n vreselijke snobbistische kudtactie hoeven te starten.

CoJoNes | 11-04-06 | 13:49

Kan iemand mij vertellen waarom Brainpower uberhaubt nog bestaat?

ed.. | 11-04-06 | 13:48

@Multikuli 11-04-06 @ 13:38
Nee, ik denk dat het woord 'tendentieus' hier weldegelijk op zijn plaats is...

@de melkboer 11-04-06 @ 13:38
Achja, gelijk heb je; die shit moet er ook zijn. Oftewel; ik kan kiezen uit lezen over linkse poep, rechtse shit of wat de buurvrouw haar pekinees gisteren te eten heeft gegeven.

Xixulon Gralgrathor | 11-04-06 | 13:47

Unicef is van de CIA

iliminati | 11-04-06 | 13:47

@commentaarder Het is volstrekt duidelijk dat de balans nu naar de verkeerde kant is doorgeslagen en dat ook daar weer een tegenbeweging op zal moeten volgen. Met meer oog voor de belangen van vluchtelingen en gelukszoekers. Natuurlijk zonder de belangen uit het oog te verliezen van de mensen die als in Nederland wonen. En hoe doe je dat dan. Een dubbeltje kun je echt maar 1 keer uitgeven: of je geeft het aan de bejaardenzorg zodat die misschgien met zijn drieen op 1 kamer 'mogen' ipv van met zijn vieren OF je geeft het aan gelukzoekende AMAs, die hier heen worden gestuurd door de mafia om geld te verdienen als hoer. Jij mag het zeggen.

lijn5 | 11-04-06 | 13:47

Je kan lekker chatten met Unicef medewerkers

Rollator | 11-04-06 | 13:46

Kan iemand mij vertellen wie Joep van Deudekom is?

Aussie | 11-04-06 | 13:46

@KaiserSoza
Inderdaad, je hebt echt niks toe te voegen, je moet toch maar beter jouw roerganger in de gaten houden en imiteren, of is die geestelijk ook zo leeg?

MAXIMO | 11-04-06 | 13:45

Unicef ook linksert ??? once again Rita for president... en kan iemand die google add .... overtroefen ??? :) Die wat muntjes teveel heeft :)

Sinnert | 11-04-06 | 13:45

@mezelf
ongefundeerd, hoe blind kun je zijn...

sjaakdeslinksesul | 11-04-06 | 13:45

Unicef, is dat niet dat vaccinerende indoctrinatie clubje van de New World Order? Unicef Schmunicef, het enige 'goede doel' met een nog hogere overhead dan Foster Parents.

CoJoNes | 11-04-06 | 13:44

@veest van pim 13:37
Weet jij een alternatief? De ouders zitten te wachten op uitzetting, dus laten we de kinderen maar bij gastgezinnen of misschien maar op straat zwerven. Ook jongeren die eigenlijk in de jeugdopvang horen zitten momenteel in gevangenissen (wachtlijsten he) en daar heb ik Brainpower, Unicef en Joep van D. nooit over gehoord. Lekke ongdundeerd trappen is makkelijker (en leuker, geef ik toe).

sjaakdeslinksesul | 11-04-06 | 13:44

Ach ze zullen in 2007 Volkert wel met proefverlof laten.
Vrijheid van meningsuiting is alleen voor die genen met een linkse mening of een allochtone achtergrond.

ZonderNaam | 11-04-06 | 13:43

wies die vrouw op dat plaatje? Verdonk's dochter?

timbo | 11-04-06 | 13:43

@vreest van pim
Je kan een vluchtelingenkampement toch niet vergelijken met het onderkomen dat men hier in +31 krijgt aangeboden????? Beetje appeltjes met peertjes vergelijken freund..

de melkboer | 11-04-06 | 13:42

"... de nieuwe MP van 0031 neemt hand over hand toe..."

MwaHaHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

*kuch* Dream on...

TM | 11-04-06 | 13:42

Een gevangenisdirectrice als minister van inburgering en vreemdelingenzaken. Hoe subtiel.

veest van pim | 11-04-06 | 13:42

@chinaski Als je de comments hoort is de witte tent eerder voor Bos.

bookie | 11-04-06 | 13:41

Volstrekt logisch en terecht dat de minister aangesproken wordt.
Zij is ervoor verantwoordelijk dat kinderen (!!!!!!) in Nederland gevangen gehouden worden zonder dat ze een aanrekenbaar strafbaar feit begingen. Als je als Nederlander een kind doodrijdt, een man in elkaar trapt, of andere ernstige fouten begaat loop je na je verhoor zo weer t buro uit.
-
Ook de zo veelgenoemde veelplegers zijn meer op straat dan in de cel te vinden.
-
Niet alleen nationaal, ook internationaal trekt Nederland steeds meer aandacht met het inhumane beleid dat ingezet werd als gevolg van de coulante houding ten opzichte van asielzoekers in de jaren 80 en 90.
-
Het is volstrekt duidelijk dat de balans nu naar de verkeerde kant is doorgeslagen en dat ook daar weer een tegenbeweging op zal moeten volgen. Met meer oog voor de belangen van vluchtelingen en gelukszoekers. Natuurlijk zonder de belangen uit het oog te verliezen van de mensen die als in Nederland wonen.

commentaarderer | 11-04-06 | 13:40

Paul van Vliet vindt ook dat je die kinderen gewoon moet kunnen opsluiten: url=http://www.geenkindindecel.nl/

borgmonster | 11-04-06 | 13:40

@MAXIMO 11-04-06 @ 13:32

Ik heb, net zoals jouw nagepraat van de grote lokale roerganger, niks toe te voegen, ik haat dubbelpostings.

KaiserSoza | 11-04-06 | 13:40

Er komt eerder iets zinnigs uit een halfvolle teil apenkots dan uit die zogenaamde 'Brainpower'. Wat een lamlul.

Kikkerlikker | 11-04-06 | 13:39

@Xixulon Gralgrathor 11-04-06 @ 13:35 : 'Best wel' rechts? "Ronduit misdadige column", "terroristische EORG". Dat is niet rechts meer, dat is hysterisch. Elf op de schaal van John Gibson. Omgerekend dus zo'n 40 tot 45 Blokzijl.

veest van pim | 11-04-06 | 13:39

Rita Verdonk een ex -PSP-ster ... nl.wikipedia.org/wiki/Rita_Verdonk
Van PSP naar VVD en een carrière als gevangenisdirectrice en zakkenvulconsultant bij KPMG en ATOS Origin.
.
Nee dat geeft de burger moed, zo'n ijskast als PM.

Professor Plons | 11-04-06 | 13:39

@Xixulon Gralgrathor @13:35
Mjaaaaaaaa und?

de melkboer | 11-04-06 | 13:38


Dat valt wel mee vind ik Xixulon, ik zie ze alleen maar anti-campagnes op de hak nemen.

Multikuli | 11-04-06 | 13:38

@Pritt Stift: ga eens een zondagmiddaginterviewtje in zo'n vluchtelingenkampement doen. En blijf 'n week of zo. Zul je zien hoe 'leuk' het is.

veest van pim | 11-04-06 | 13:37

Het lijkt me dat het hele circus uit het voorjaar van 2002 weer van stal is gehaald. Ik heb ze allemaal al weer gehoord. Joep, Jan M, en zo'n 85 % van de media die met boter op het hoofd opnieuw dezelfde fout gaan maken.
Eindelijk hebben ze weer een verse nieuwe zondebok om hun eigen goedheid te benadrukken.
De dictatuur van het politiek correcte geweten is aan een nieuwe zegetocht begonnen. De boven ons gestelden gaan ons, net als Melkert indertijd, opnieuw wakker schudden.
Ik zie in een visioen Wouter Bos de mensen oproepen om toch vooral kalm te blijven omdat geweld nooit een oplossing is terwijl de Telegraaf een grote foto op de voorpagina heeft van een witte tent omringd met mannen in witte pakken.

chinaski | 11-04-06 | 13:36

Ik krijg via Google eerst vijf links naar iets met Rita en daarna een link naar Verdonk Aanhangwagens. In de verste verte niks van Unicef te zien.

Professor Plons | 11-04-06 | 13:36

Vreemd, zeer vreemd.

Ongefundeerd - of niet, of nauwelijks, of verkeerd gefundeerd - politiek geziemel van de gemiddelde reageerder is een bekend fenomeen; men verwacht niet anders als men een weblog opent.

Wat mij een beetje verbaast is:
- dat geenstijl.nl de laatste tijd zo duidelijk zijn politieke overtuigingen als bron gebruikt voor het schrijven van artikelen
- dat die politieke overtuigingen zo overduidelijk zoniet pro-Verdonk, dan toch 'best wel' rechts zijn.

Xixulon Gralgrathor | 11-04-06 | 13:35

Brainpower is een rappende piggelmee die denkt, nee van zichzelf weet dat hij negert is. JAAAA man.

sjaakdeslinksesul | 11-04-06 | 13:34

Erg geestig, die column :-D

Dat doet ze toch ook al, die nachtelijke razzia's leiden?

Lodewijkje | 11-04-06 | 13:34

Wat hebben die subsidieclubjes en linkse partijen toch met Verdonk, kan je je beter afvragen Professor Plons.
Ze zijn bang dat Wouter in gevaar komt... boehoee

Reez | 11-04-06 | 13:33

Wat een dramatisch land is dit! Wanneer houd de demonisering nou eens op??
Ik wacht en ik wacht en ik wacht......................... Boze Buur!!! waar blijft je nou met je rappende reactie?

Muze | 11-04-06 | 13:33

Kan het ook niet helemaal volgen. het is toch gewoon een misdadig vals klerewijf?? Omdat ze een paar buitenlanders uitzet moet ze opeens gesteund worden. Of is dit de televaag campagne?

ams | 11-04-06 | 13:32

@KaiserSoza
Nee, inderdaad, je hebt je mening nog niet geventileerd in deze..
"Bring it on" zou ik zeggen!
Of heb je niets toe te voegen behalve het vermelden van wie degene op de foto is?

MAXIMO | 11-04-06 | 13:32

Verdonk for president! Laat Unicef maar schuiven.

watkijkikoptv | 11-04-06 | 13:31

Wat hebben jullie toch met die vriesdoos van een Verdonk?
Is dat de nieuwe capagne van GeenStijl?

Professor Plons | 11-04-06 | 13:29

In Brasschaat heeft men ook allemaal een hek om het huis...

Dr.D | 11-04-06 | 13:27

@ GoedemorgenDezeMorge 11-04-06 @ 13:24
gewoon ouderwets deadknuffelen denk ik.....

rechtselente | 11-04-06 | 13:27

unicef is nu bijna net zo kwetsent als dat clubje hakbars. Opzouten met die subsidie spons!

DeKeet | 11-04-06 | 13:26

Ik hoor eigenlijk ook niet hoe het anders zou moeten/kunnen, afgezien van heel lief zijn voor die vreemdelingen. Heeft links een alternatief? (en liefst eentje die het begrotingstekort niet doet stijgen.)

GoedemorgenDezeMorge | 11-04-06 | 13:24

@MAXIMO 11-04-06 @ 13:21

IPv onderbouwde feiten hoor ik alleen maar de Indymedia langspelert opgezet worden. Op waar jij mij van beschuldigd kan jij mij niet betrappen, pipeau!

KaiserSoza | 11-04-06 | 13:24

Blijf lekker weg, dan wordt je ook niet opgesloten

aa | 11-04-06 | 13:21

@KaiserSoza
Nee, stormfrontnar.

MAXIMO | 11-04-06 | 13:21

[off topique]

Toch ff wat anders

Dominique van Weesie was gisterenavond wel heeeel politiek correct bezig op BBN radio, toen hem gevragd werd naar wat GS deed tegen internet vandalisme.

"Kijk", zo stelde Van W "GS past een deurbreleid toe, eenieder moet zich kenbaar maken met een @mailadres alvorens toegelaten te worden. Zo proberen wij uitwassen op GS te voorkomen"

Ja ja, geheel confrom dit verhaal uit 2005 van de GS redactie:

Tip GeenStijl, als het gaat om 'grote' zaken eerst eens anoniem: Maak een hotmailaccountje aan vanachter een proxy, zodat zelfs de redactie u niet kent. Puur uit zelfbescherming. U voorkomt dat de redactie achteraf in een lastig parket verwikkeld raakt, mocht een rechter inzage eisen en bijvoobeeld computers in beslag gaat nemen, of zelfs redactieleden wil gijzelen

[off topique/off]

style.councillor | 11-04-06 | 13:21

De koters Gümüs kenden geen woord Nederlands toen vader en moeder illegaal naar Amsterdam vertrokken. Toen ze terug moesten naar Turkije buitelde links Nederland over elkaar heen van verontwaardiging; die zielige kindjes spraken geeneens Turks! Schande!
Tsja: wie onder valse voorwendselen met zijn kinderen naar Nederland trekt loopt het risico dat Pietje en Klaasje - herstel: Fatima en Mohammmed een tikje mee krijgen van het uitzettingsproces.

Onbevlekt blazoen | 11-04-06 | 13:20

@MAXIMO 11-04-06 @ 13:17

Hou es effe op, Indymediaclown.

KaiserSoza | 11-04-06 | 13:19

Goh en ik maar denken dat er in dat UN charter iets stond over neutraliteit, ik ben benieuwd naar welke middelen gegrepen gaat worden wanneer Verdonk werkelijk lijsttrekker wordt. Zou Kofi (schone handen) Annan dan misschien zelf gaan ingrijpen ?

egwel | 11-04-06 | 13:19

Is inderdaad A. Jolie.... Over Geyle wijven gesproken waarom hebben we de playboyfoto's van Bridget nog niet online. Lees net op Telegreaf dat ze al circuleren

Adekikker | 11-04-06 | 13:19

Bij Pim werkte het

Mellorenz | 11-04-06 | 13:18

@4thwheel
Volgens mij is het sowieso tegen de wet om kindjes langdurig in cellen voor volwassenen te detineren. Maar ik kan het mis hebben en buiten dat is deze regering ook niet de slechtste in het ontduiken van regels om zoiets misdadigs mogelijk te maken.

MAXIMO | 11-04-06 | 13:17

Beetje concurentie op de radio moet kunnen.
Ongefundeerd, ok. Onredelijk, ok.

Maar de man is geen lutser en ik kan er wel om lachen.

We gaan toch niet voor calimero spelen.

Jerolimo | 11-04-06 | 13:16

Dat blokkenhoofd is bijkans nog erger dan Lange Frans.

Bazzup | 11-04-06 | 13:15


Inderdaad spooky, het is beter om ze gewoon op straat te pleurereren. Mogen we deze 'maatschappelijk betrokken' actie gewoon ronduit populistisch noemen? De multicultisten blijven mij verbazen....

Multikuli | 11-04-06 | 13:15

@KABAAL 11-04-06 @ 13:10

Angelina Jolie

KaiserSoza | 11-04-06 | 13:15

Die kinderen worden netjes opgevangen en verzorgd in zo'n detentiecentrum, krijgen lekker eten en begeleiding terug naar huis, niet zeiken dus!

rechtselente | 11-04-06 | 13:14

Goed... vanaf nu is Google dus een site van uitgepsroken Linkse signatuur.

Denk dat ik voorlopig maar even via een andere zoekmachine zoek.

DK | 11-04-06 | 13:13

Links, rechts of rechtdoor, het vehikel 'Rita ten val brengen' is in ieder geval in beweging gezet en lijkt nauwelijks nog te stoppen.

En kvindhuthelemaalnieerg...

Nonstop prestigestrijdjes spelen met dan weer Kalou, de Kamer of Rutte. Baggerwijf.

Komt dat schoooooot | 11-04-06 | 13:13

Is het gek dan. Kinderen horen niet thuis in de detentiecentra voor vreemdelingen. Kinderen horen op school. Scholing is een mensenrecht voor kinderen. Over stemmingmakerij gesproken, lijkt me toch een normale eis die aan een beschaafd land gesteld wordt. Wie demoniseerd wie in deze Pritt?

spooky | 11-04-06 | 13:12

Kan iemand niet zo'n automagische pagina refresher fixen, zodat Unikots binnen het uur door die 1000$ heen is?

MDE | 11-04-06 | 13:10

Maar goed, wie is nu die dame op de foto???

KABAAL | 11-04-06 | 13:10

-emo-modus on-

@pritt,
probeer maar eens een kind uit te leggen waarom hij opgesloten is!

-emo-modus off-

p.s. het is toch niet normaal dat kinderen opgesloten worden in afwachting van uitzetting! Goedkoop scoren dit.

.grover | 11-04-06 | 13:10

@maximo
daar gaat het niet om, het vgaat erom dat verdonk alleen maar de wet uitvoert. als je dat zo kut vind moet je bij de regering klagen.

4thwheel | 11-04-06 | 13:09

FoxKids bestaat al lang niet meer! Jetix!

Che Bruta | 11-04-06 | 13:09

@neehe Ze hebben liever geen geld van voorstanders van mensenrechtenschendingen.

bookie | 11-04-06 | 13:08

Unicef? Da's toch die door-en-door corrupte subsidiespons die zogenaamd geld inzamelt voor kleine kndertjes, maar eind vorig jaar ineens geen boekhouding meer had en niet meer wist waar hun vele, vele miljoenen waren gebleven? Die club?

poktor | 11-04-06 | 13:07

@Brusselmans
Dus jij vindt dat normaal, kinderen voor maanden achter slot en grendel opsluiten?

MAXIMO | 11-04-06 | 13:07

Ach, het zijn weer de typische linksgedraaide en gezalvde - herstel - demoniserende & stigmatiserende geluiden van geytenwollensokken minnend Niederland, die weer zo prachtig schalken vanuit de radio & media.. Er loert immers "rechts" gevaar, dus laat geen middel onbenut...
Daarentegen een kritsch geluid over de rechterflank naar links kan men natuurlijk altijd afdoen als een xenofobe instelling met racistische ondertoon...
*gaaaaaaaaaaaaap*

de melkboer | 11-04-06 | 13:07

Rita, laat je niet gek maken. Hou je rug recht en laat ze allemaal ongezien de touwtering krijgen.

RITA FO PRESIDENT

PS. ik heb per vandaag mijn automatische incasso voor UNICEF ingetrokken.

Neehè | 11-04-06 | 13:07


Hebben die pluisjes van Unicef niks beters te doen? Afrikaanse aidswezen stervensbegeleiding geven enzo?

Multikuli | 11-04-06 | 13:06

Ze zijn allemaal bang.... Rita wordt KANDIDAAT-lijsttrekker en heel Nederland is in rep en roer. Zelfs een hulporganistie wat hulp dient te bieden en niet mee moet doen aan stemmingmakerij is bang.. Laat ze lekker bang zijn, gewoon negeren....

blamage | 11-04-06 | 13:06

Van Deudekom mag ik altijd graag horen, ook al is hij erg populistisch in zijn stellingnames, maar wat hij vanochtend uitbraakte was beneden alle peil. De Linkse Kerk, die zich lang heeft stilgehouden, kruipt weer uit zijn holen nu er een bedreiging opdoemt voor Wouter 'mij betrap je niet op een standpunt' Bos. Er wordt te snel gegrepen naar het woord demonisering, maar ik heb geen ander woord voor wat Van Dedeukom vanmorgen flikte.

Onbevlekt blazoen | 11-04-06 | 13:05

@ Maximo

Nee, jij vindt dat Unicef gelijk heeft. Dat is wat anders.

Brusselmans | 11-04-06 | 13:05

He `hersenkracht` leeft tie nog?
Misschien tijd voor 'n stel ijsklontjes, of wellicht helpt 'n nekschot beter.

-neen, geen dreigementen lieve GSbaasjes, dit was `humor` in de laagste vorm.-

Snoppert | 11-04-06 | 13:05

Is dat Rita trouwens op die foto? Stuurk ik mijn chickie ook even naar Kay Verlinden, lekkerrrrrrrr

rechtselente | 11-04-06 | 13:04

Heeft Unicef hier nu voor betaald? Zo niet, dan vraag ik me af of google wel blij is met het feit dat Unicef misbruik maakt van gratis advertentie ruimte om politieke boodschappen over te brengen.

ledroledro | 11-04-06 | 13:04

Kan er geen Pro-Rita rap gemaakt worden?

Schumpie | 11-04-06 | 13:03

Unicef heeft gewoon gelijk.
Kinderen voor maanden in cellen opsluiten is gewoon misdadig. Punt uit.

MAXIMO | 11-04-06 | 13:03

Jammer ik krijg alleen deze google-ad als ik Verdonk intype bij google:

CitySupport? Stedentrips
Dé internet stedentrip specialist
Voordelige trips en hotels!
www.CitySupport.nl

ontopic: Reisburo Rita, makkelijk te flamen, leuk om te flamen, goed om te flamen.

Maniak | 11-04-06 | 13:02

@ouwe De hele VN is pvda natuurlijk

bookie | 11-04-06 | 13:00

En ik altijd maar denken dat Unicef hulpverleners waren. Blijkt het opeens een politieke lobbyorganisatie te zijn. Om dit soort redenen ben ik nergens vaste donateur van, maar geef ik ad hoc. Unicef kan het door deze politieke actie voorlopig wel vergeten....

Lof der Zotheid | 11-04-06 | 13:00

Joep van Deaudekom

die hofstadtgruppe | 11-04-06 | 12:59

Echt die brainpower met z'n intelligente teksten *kuch

Reez | 11-04-06 | 12:58

Jeweettog, Unicef is eigelijk een instituut geleid door Wouter Bos.

Ouwe | 11-04-06 | 12:57

Het digitale offensief tegen Rita neemt dus zwaardere vormen aan.. Nog even en Unicef gaat aan haar leden ook oproepen om Polls op de websites van bekende televisiestations in het nadeel van Verdonk te saboteren.

BlitzFlicker | 11-04-06 | 12:56

Ik heb die radiocolumn vanochtend ook gehoord, was niet zozeer misdadig als wel volledig seniel..... tamelijk doorsnee dus, voor een luie linkse moppentapper. Allemaal vriendjes van Jack "Beamer" Spijkerman, dan weet je het wel...

rechtselente | 11-04-06 | 12:56

Misdadig? Fantastische column van Joep van Deudekom en een top rap van de Brainzz

DeNuance | 11-04-06 | 12:56

@lay--z 11-04-06 @ 12:51
Rechtsbovenin

Reez | 11-04-06 | 12:55

Het woord demoniseren heeft zo toch geen betekenis meer. Dit heet gewoon kritiek.

bookie | 11-04-06 | 12:55

Spen, alleen bij zoeken, niet bij "Doe een gok"

Burgemeester Kiesman | 11-04-06 | 12:54

Over makkelijk scoren gesproken, geef Verdonk de schuld, altijd goed.

DutchXTC | 11-04-06 | 12:54

@ DJ 12.52

Van de giften van goedgelovige mensen... die denken dat hun zuurverdiende euro'tjes gespendeerd worden om kinderleed te verachten. Blijkt dat nu ineens te gebeuren om een minister te demoniseren........

pietje precies | 11-04-06 | 12:53

Gaap!

style.councillor | 11-04-06 | 12:53

ok ff mijn lijstje van "ingore for life" bijwerken

brainpower - check
unicef - check

doskabouter | 11-04-06 | 12:52

waar halen die kudtlui het geld vandaan op zoiets onbenulligs te financieren?!!!

DJ | 11-04-06 | 12:52

Stuur Painflower het land uit Rita!!!!

Cain | 11-04-06 | 12:52

Een 'misdadige radiocolumn' Pritt? Dat is nogal wat.

Was 'ie :

a)Kwetsend?
b)Nodeloos grievend?
c)Tendentieus?
d)Buitengewoon kwetsend?

Brusselmans | 11-04-06 | 12:52

Oprotteuh

rickwbush | 11-04-06 | 12:51

als ik verdonk intyp krijg ik helemaal niets van unicef op de eerste pagina hoor

lay--z | 11-04-06 | 12:51

Gisteren op de Staats tv.... tranen met tuiten van vluchtelingenwerk over minderjarige asielzoekers uit India dia na aankomst in Nederland in de slavenhandel/kinderprostitutie terecht kwamen.... Kijk, als je ze achter slot en grendel opbergt (humaan, zoals nu het geval is; niet met streepjespak en zware bal aan hun voet zoals links wil doen geloven) kunnen dit soort dingen dus niet gebeuren

pietje precies | 11-04-06 | 12:51

Dit zijn de regels. Niet mee eens? Dan mag u vertrekken!

Zippy | 11-04-06 | 12:51

Zeikerds, niet aanstellen.

Y062 | 11-04-06 | 12:51

Opzouten.

gigigi | 11-04-06 | 12:50

boeiend... gewoon wegwezen als je hier niks te zoeken hebt !

Ed® | 11-04-06 | 12:48

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken