
Dat is pas vooruitdenken. De Amerikaanse overheid heeft een database met de
gegevens van ruim 8 miljoen Amerikanen aangelegd. Mocht er ooit een 'nationale crisis' uitbreken, dan komen alle 8 miljoen in aanmerking voor opsluiting in een concentratiekamp. Gewoon omdat ze vervelend zijn. De lastpakken zijn al ingedeeld, zodat als er bijvoorbeeld oorlog uitbreekt of een grote kernramp, ze zich moeten melden bij de plaatselijke autoriteiten. Schijnt standaardprocedure te zijn zo'n lijst en geef toe, het is ook wel erg handig. Want als je oorlog aan je kop hebt, heb je wel wat beters te doen dan lastige bloggers, journalisten, vrijheidstrijders het hoofd te bieden. Het registratieprogramma heeft wel weer een ouderwets stoere naam: 'Main Core' heet het project. Maar de vraag is natuurlijk, heeft Hirsh Ballin ook al zo'n lijstje en staan jullie,
recalcitrante relschopprs er al op...
Reaguursels
InloggenEn doordat er dan een cellen tekort is komt iedereen in aanmerking voor een nekschot uit voorzorg...
packpack78 | 24-05-08 | 15:10
Alleen dat Toedeledoekie al.
Strontland | 24-05-08 | 19:05
Spreek mij op een normale manier aan en je krijgt antwoord.
Blijf standaard beginnen met beledigingen en ik negeer je.
De bal ligt bij jou, ik ben zoals altijd van goede wil.
@koerbagh ® | 25-05-08 | 01:18
Dikke duimen omhoog. Enkel ter toevoeging: De redenatie van de overheid ter rechtvaardiging van de toenemende inbreuken op basale burgerrechten klopt van geen kanten. Statistisch gesproken is er geen buitengewone toename van terrorisme of crimininaliteit, en causaal verband tussen preventie en bespieden van burgers is niet aangetoond. Dan ga je je afvragen waarom de overheid haar "1984" programma zo voortvarende doordukt. Zijn het "kleine" bureaucraatjes als Tjibbe, die wellicht handelen uit zuivere machtsgeilheid? Of is het eindspel een volledig transparante en gecontroleerde samenleving die is onderworpen aan een onaantastbare bestuurselite? Een elite die je met één druk op de knop kan "kaltstellen": Je kan niet meer pinnen, niet meer bellen, niet meer reizen, creditcards worden geblokkeerd, je verzekeringen worden opgezegd, je baan ben je kwijt en je kan niet eens meer je gif spuien op GS.
@komt dat schot | 25-05-08 | 00:23:
Zonder een scenario te schetsen, dit is waar het op neer komt. Telecom-bedrijven moeten gegevens 18 maanden bewaren. Welke gegevens? Wie je belt, hoe lang en vanwaar? Mobiele telefoons kunnen je positie in het land op 150 meter nauwkeurig plaatsen. Als die gegevens ook bewaard blijven kan de overheid nagaan waar je was. OV chipkaart is een elektronisch systeem. Als die kaart strikt persoonlijk wordt kan de overheid nagaan wanneer je waar hebt gereisd. Rekeningrijden: kastje in de auto met een chipkaart, zelfde punt. Banken moeten je pin-gegevens bewaren. De overheid kan nagaan waar en hoeveel geld je hebt opgenomen of betaald. Providers moeten je gegevens bewaren. Ze kunnen nagaan wanneer, waar vandaan (vanuit het buitenland ook, als je inlogt op je e-mail) en met wie je contact hebt.
Plus alle andere databank-gegevens kun je iemand zo plaatsen op een plaats delict, bijvoorbeeld, ook als je er geen reet mee te maken hebt. En het punt is: je hebt geen opt-out als individuele burger. De bedrijven worden verplicht de gegevens te bewaren en over te dragen aan de overheid indien die daarom vraagt. Dat is feitelijk al een politiestaat erger dan George Orwell had verzonnen. En het adagium: "Oh maar ik heb niks te verbergen" stelt geen reet voor als die klop op de deur midden in de nacht komt en je naakt naar het politiebureau wordt gesleept omdat er bepaalde combinaties van gegevens "verdacht" zijn.
Dat is al staats-willekeur. En het is allemaal makkelijk. Het is allemaal voor het gemak van de burger. Dat is waar. Maar ik eis als burger dat die gegevens na 24 uur worden vernietigd en dat "de Staat" er geen flikker mee te maken heeft wat ik waar en waarvoor heb betaald, waar ik ben geweest, hoe laat en met wie ik contact heb gehad. Dat is het punt. De techniek is mooi en makkelijk voor het individu. Het misbruik vanuit de overheid ook.
Informatie is het nieuwe goud.
@komt dat schot | 25-05-08 | 00:23
Gevaar #1 is, dat bij een wijziging van overheidsbeleid, de relevantie van de opgeslagen gegevens ook kan wijzigen.
Gevaar #2 is, dat ook al zijn uw gegevens "correct" en veilig opgeslagen, dat dan nog de een of andere halvegare zijn/haar gevolgtrekkingen er op los kan laten. "Er zitten slavische kenmerken in uw DNA-profiel, dus bij deze bent u verdachte bij bijvoorbeeld een misdrijf". Ik klets maar wat, geen idee of dat af te leiden is uit een DNA-profiel. Maar voor hetzelfde geld ben ik ervan overtuigd dat dat wel zo is, en dan is de uitkomst van mijn "analyse op basis van onweerlegbare gegevens" gelijk aan een analyse op basis van willekeur.
Gevaar #3 is, dat U zich in feite al niet druk meer maakt om het feit, dat een ander (ook) gegevens van u bezit waar hij/zij geen belang bij lijkt te hebben maar die hij/zij wel kan verstrekken/verhandelen aan derden.
Ik ben er huiverig voor om meer gegevens dan nodig, te verstrekken aan derden, ongeacht (zeker) of die derde nu de overheid is of niet.
@komt dat schot;
En dat is nu PRECIES de reden dat Duitsland er anders over denkt. Na de Nazi's en de Stasi weten zij wel beter.
bakoenin | 24-05-08 | 22:53
Mijn DNA profiel mogen ze hebben, en sofi nummer, en telefoonnummer, en adres, doet mij helemaal niks. Ik ben niet bang voor een alwetende overheid. Ik ben bang voor een niets wetende overheid, een overheid die maar wat doet, omdat die de juiste gegevens niet heeft, dan ben ik pas een nummer, dan word ik nooit begrepen, of gevonden.
@bakoenin | 25-05-08 | 00:10
Geloof me de eerste die mij een chip in m'n lijf wil douwen overleeft het niet.
koerbagh ® | 24-05-08 | 23:19
Wat er gebeurd is een oorlog tegen de eigen bevolking, en die bevolking heeft het zelf niet door.
Een heleboel zal wel aluhoedje zijn, maar dit lijkt wel verdomd veel op the endgame.
Waar zijn we de fout ingegaan, waar hebben we het laten gebeuren.
Hoe nog ooit de staat tegen te houden, helemaal omdat de staat zo diep geworteld is het bedrijfsleven.
/ Dat was makkelijker (vooral voor de belastingdienst). /
Let maar op hoe gemakkelijk de onderhuidse chip gaat worden voor ons consumenten, en het is verdomd veilig.
Je ken zo zien dat het geen terrorist is, want die hebbe geen sjips
Oke tis over 24:00
www.youtube.com/watch?v=4w9EksAo5hY
@bakoenin | 24-05-08 | 22:53:
Als het kan, dan doen ze het. Allemaal onder het mom van "veiligheid", "gemak voor de burger" etc. Het enge is de verplichting, dan wel de onmogelijkheid om je eraan te onttrekken. 30 jaar geleden moest iedereen opeens een bankrekening hebben, dat was makkelijker. Lonen werden niet meer cash uitbetaald, maar werden overgemaakt. Dat was makkelijker (vooral voor de belastingdienst). Tegenwoordig kun je niet meer zonder. Het enge is de vanzelfsprekendheid en de onmogelijkheid van "opt-out".
Daar zit 'm de kneep, denk ik.
@Strontland 21:00
Je roept maar wat. Over alles. Over techniek, politiek en jaren 70/80. Ik wil best met jou inhoudelijk ingaan op zilver in electronica. Of heb je alleen een PC? Zit ook zilver in. Of alleen over een printplaat dan maar? Laat maar horen wat je allemaal hebt uitgevonden sinds de neocons. En maak het begrijpelijk voor iedereen want die psychotruc van jou is ook al heel oud. Griezel.
koerbagh ® | 24-05-08 | 21:31
Welja, geborneerd schelden, maar beste vriend, nog nooit is in de geschiedenis vertoond dat er op deze manier gegevens werden verzameld.
Via DNA, maar het schijnt dat Teeven er ook wel wat voor voelt.
Verder, met het bewaren van internet mail en bel geschiedenis liep Nederland achteaan, maar zijn dus nu ook overstag gegaan.
Mee eens, in het verleden was de SStaat zeer controlerend aanwezig , zie de kansloze positie van de Joden in WW2, maar het is nu geglobaliseerd, en dat is het verdomde enge hierachter.
@ F. von Zeikhoven | 24-05-08 | 22:51
Gewijdt? pffff *achteloos een lege fles in hoek mikt en onverstaanbaar lied aanheffen doet*
Koerbagh heeft wel gelijk hoor.. Een standaardwerk onder amateurgenealogen is het in 1942 uitgegeven boek over de herkomst van Nederlandse achternamen. Geschreven door een ijverige ambtenaar van een NL rijksministerie, zonder duidelijke aanleiding. Maar wel met een apart hoofdstuk gewijdt aan (de geschiedenis van) achternamen van Joodse Nederlanders....
Leestip: Bart de Koning met Alles onder Controle:
www.uitgeverijbalans.nl/boekboek/show/...
@Strontland | 24-05-08 | 21:36:
Zal ik het in Jip und Janneke taal uitleggen? Omdat we dat al 2 eeuwen in dit land wordt het gewoon gevonden. Nieuwe mensen bij de overheid vragen zich niet af waarom, maar nemen het gewoon over omdat ze denken dat dat zo hoort. Dat heet met een duur woord ook wel traditie. In dit land wordt het heel gewoon gevonden om alles te registreren, alles vast te leggen. Of dat nu op papier gebeurt met een kroontjespen, in een boek of kaartenbak of een computer maakt geen fuck uit.
Ben ik het er mee eens? Nee. Maar dat neemt niet weg dat het al eeuwen gebeurt.
Koebagger: "... ik ben zo slim,... bla bla bla... niemand begrijpt mij..... bla bla bla.... intellectueel..... bla bla bla..... veel gestudeert..... Nederlanders zijn beter in persoonregistratie omdat we veel betere computers hebben,... nee... eeh,... omdat we het al 2 eeuwen doen....(?).... De 200 jaar oude doden helpen ons.....
@bakoenin | 24-05-08 | 18:49:
En waar lees je dat allemaal in? Geef ik daar een waardeoordeel of een mening? Nee. Ik zeg daar alleen dat wat de VS doet kinderspel is vergeleken met de Nederlandse overheid die daar al 2 eeuwen bedreven in is. Er staat nergens dat ik het daar mee eens ben, of wel soms? Leer lezen, sukkel.
www.google.nl/search?hl=nl&q=fema+...
www.google.nl/search?hl=nl&q=proje...
Datamining op grond van je bel, mail, internet en betalingsgedrag, eventueel aangevuld met andere inlichtingenbronnen om mensen uit of op te sluiten als het de staat uitkomt.
Als ik het niet dacht...
Dat wil Heers natuurlijk ook.
Internet wordt verdomme weer duurder schijnt, zijn 3 aapjes gegaan onder een kudtsite (zzzzzzzzzzzzzzzzzzziggo, kuch kuch), die de helft rotter is als de oude site (@huis), moeten we ook weer dokken voor deze serverts!
The new world order is coming !
kijk en huiver... als je kan brand het op op een dvdtje want deze filmpjes verwijnen ook weer snel....
nl.youtube.com/watch?v=mboHvN31gh8&...
www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=...
maar er is hoop:
www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=...
X Anna
Frank Koelenburg:"... Nerdisch ingaan over electronica daar vang je mij niet mee,.."
--
Eeh sorry Frank, maar jij bent hier diegene die "verstand" heeft van electronica en zijn zilvertoepassingen. Of wil je hier vertellen dat je opgeplempte zinnen uit je duim gehoaxed zijn?
--
campions:"... Strontland denkt dat neocons trotskisten zijn
www.youtube.com/watch?v=4df1soW7Dho
--
Daarom noemen we ze neocons ipv paleo-cons zoals Barry Goldwater. Nog meer hiaten in je geschiedkundige kennis?
-
zo'n lijst heeft nederland ook al jaren, volgens de bvd ben ik sinds '84 al staatsgevaarlijk
-weggejorist-
Strontland denkt dat neocons trotskisten zijn en de grijze wolven een linkse organisatie. Tegen zoveel onnozelheid kan echt niemand in.
@ Strontland 18:51
Nerdisch ingaan over electronica daar vang je mij niet mee, maar dat je mijn nick verkracht daarin ga je te ver. griezelige hufter.
staatsfascisme is da bomb in 2008. De technocraten gaan de Burger kaputmachen en degraderen tot een leef- eenheid.
En binnenkort kom je ook op de lijst als je geen lid bent van een van de volgende, onlangs opgerichtte, organisaties:
Doctors without borders.
Journalists without borders.
Educators without borders.
Librarians without borders.
Rivers without borders.
Potters without borders.
Hydrogeologists without borders.
Facilitators without borders.
Builders without borders.
Life without borders.
Students without borders.
Veterinarians without borders.
Friends without borders.
MBAs without borders.
Words without borders.
Mexicans without borders.
Slavery without borders.
Dumping without borders.
...
Dit alles voor de veilgheid natuurlijk.
Strontland | 24-05-08 | 19:19
Inderdaad heel erg leuk
bakoenin, Inderdaad, neocons, "neo" rechts? nieuw rechts? Nee dank je stink toch naar socialisme.
" We are the goverment, and we are here to help".
( De 10 meest dreigende woorden in de Engelse taal)
Zo'n DNA bank kan natuurlijk geen kwaad.
Iets voor Brussel?
Bakoenin,
Ik krijg echt buikpijn van het lachen om dit "Fed" filmpje. www.youtube.com/watch?v=as3AYVzWmOI
"How can you solve the increase in the amount of money (inflation) by.... more inflation.."
--Ron Paul 2008
Strontland | 24-05-08 | 17:26
www.strike-the-root.com/51/weebies/wee...
Neocons hanteren ook de briljante strategie van de Trotskyisten, de permanente oorlog/revolutie, want daarmee leg je de onaantastbare basis van je macht.
www.strike-the-root.com/4/gregory/greg...
Tja, het socialisme heeft in ieder geval in de USSA gewonnen
-- pfoei, even omschakelen naar Nederlandse taal
Mr Uganda ".. Één van die documenten was een complete lijst met te arresteren personen in het geval van linkse oproer of een inval van de Russen. Journalisten, 2e kamerleden (oa CPN & PSP) maw heel verdacht Nederland stond op die lijst. ..."
--
Je kan moordenaars als Che ,Castro en wannabees als RozeMussert (Pol Pot is een machtig mooie vent) toch niet los laten lopen?
--
Mr Uganda (Bigi Boy Banana) "... Vroeger stonden daar alleen linkschmenschen op, tegenwoordig ook het rechtse geteisem..."
--
Even je opzichtige leugens ontkrachten
1. Links is het establishement, denk niet dat Job Cohen ergens op een lijst staat. En dat mag ookl straffeloos geld geven aan allerlei grijze wolven organisaties.
2. "Ook het rechtse geteisem". MOet ik hieruit opmaken dat links geteisem is. Of zijn libertariers en andere volksvijanden nu opeens "extreem rechts". Tja je broodwinning komt in gevaaar... begrijp ik. Luilakken krijgen het moeilijk als ze niet meer aan de tiet van de Staat mogen zuigen.
@bakoenin:".. Dus een volledige DNA database aanleggen van nieuw geborenen vind jij normaal, .."
--
Tja die koebagger waantr zich ubermensh (denkt dat ie makkelijker een baan krijgt als je bij sollicitatiegesprekken je DNA profiel kan toenen).
--
Het vervelende is koebagger is dat meritus nu al moet blijken ook al is Nederland een semi-communistische staat. En als dat nu niet blijkt, tja daar weet die Deense professor wel raad mee! (castratie)
@Frank Koelenburg "Naast electronica zit zilver ook in medicijnen."
--
Leuterpraat! We hebben het niet over de algemene industriele toepassingen van Zilver. We hebben het specifiek over electronica! En met de de huidige trend naar IC geintegreerd worden met de printplaat is die opmerking gewoon onzin. De rest van je argument doet niet ter zake.
koerbagh ® | 24-05-08 | 13:21
Dus een volledige DNA database aanleggen van nieuw geborenen vind jij normaal, jij wilt zoveel conrolerende macht bij de SStaat neerleggen dat burgers tot in ieder aspect van hun zijn gecontroleerd kunnen worden ?
Bretton Woods heeft geen zak met de vrije keus in de markt te maken, opgelegde socialistische dwangmatigheid. Alle commodeties worden verhandelt in USD, dus USD is defacto de standaard geworden in het internationaal betalingsverkeer. Erg handing als je Amerikaan bent... en dat geld kan DRUKKEN!!!
--
Oegandees economie-les filmpje!
Ron Paul Blasts Chairman of Federal Reserve on National T.V
www.youtube.com/watch?v=FX9Uei89TuE
Money, Banking and the Federal Reserve
www.youtube.com/watch?v=iYZM58dulPE
Recalcitrante relschopper? Alsof het mijn schuld is dat ik wél een mening heb. Heb ik daar om gevraagd ofzo...
8 mol per liter?
EHB biedt nu 14 euro per IP/emailadres.
Ik ga erover denken als het richting de 20 gaat.
@ Strontland
Naast electronica zit zilver ook in medicijnen. Al vóór de toepassing van penicilline of silicium en nu nog steeds.
@Strontland | 24-05-08 | 17:27
Schijnbaar is de unga-bunga universiteit in Uganda beter op de hoogte dan de school waar jij naar toe bent geweest.
@Maffia | 24-05-08 | 17:09
Bankbiljetten die de belangrijkste valuta vertegenwoordigen zijn nog maar deels gedekt door goud sinds Bretton Woods (de dag dat de dollar officieel de werld valuta werd). De verhouding dollar en goud is erg laag. Vanwege de verlechterde situatie denk ik dat dit de reden is dat het BIS nu veel meer gebruik maakt van special drawing rights (mandje) i.p.v. dollars (dollarreserves verlaagd). China en Rusland zijn een van de weinige belangrijke landen die op dit moment veel goud kopen. Westerse landen (ECB) zijn verdeeld. Ze hebben goud in voorraad, maar niet voldoende om de beloften, zoals die op bankbiljetten gedaan worden, waar te maken.
Zilver in electronica? Zitten we vast in de jaren 70/80?
@Maffia
Je zei het zelf: macht wegnemen door het garantiepapiertje om te zetten in the real thing, en dan hecht je toch waarde aan een bankbiljet die een bepaalde goudreserve moet vertegenwoordigen? Goud moet je hebben, herkent iedereen ook nadat de wereld in puin ligt. Zilver is nog beter, nodig voor maken van electronica (voor nog meer wapentuig).
@Agent Orange: Dekking door goud achterhaald? Hebben we allah-maal economie gestudeert op de Unga Bunga Universiteit in Uganda?
@baaderraf, "kapitalistische heilstaat"
1. Hitler is LINKS
2. Stalin is LINKS
3. Neo cons zijn LINKS (Trotskisten) www.youtube.com/watch?v=4df1soW7Dho
---
Juist, je ziet wat er gebeurt, als het allah-maal naar collectivistsiche troep begint te stinken.... juist.. het wordt een strontland.
@Frank Culemborg | 24-05-08 | 16:03
Precies. Verdeel en heers, de eeuwenoude truc.
@Maffia | 24-05-08 | 17:09
het feit dat het uitgegeven geld gedekt is door goud is al jaren geleden afgeschaft, daarom hebben vele nationale banken ook veel goud verkocht. Die standaard was allang acchterhaaald.
@Maffia,
Euros, Dollars, Yens
Allemaal fiat geld aka waardeloos.
(Maffia vraagt zich nu af wat "fiat" geld betekent,.. oh wacht hij is een Nederlander, ok, zet die onwetende muil maar weer open).
@ Frank Culemborg
Volgens mij snap jij niet helemaal wat een eurobiljet inhoud of wel?! dat is namelijk ook goud. Maar dan in de vorm van een eigendoms bewijs.... dus je plannetje gaat niet helemaal op
Ik hou iedereen in de gaten.
Goed ik ga barbeknoeien, ik lees het vanavond wel;)
@wereldzenders | 24-05-08 | 16:18
Uw tijd is om. Discuzeuren is wat moeilijker dan trollen hè. Ik geef je nog een kans anders ga ik je continu afbranden.
op me gericht
@Maffia
Nou liever niet. Ik wil straks de nieuwe elite gaan vormen wanneer goud 1000x meer waard is en het restant overlevenden met waardeloze eurobiljetten of aandelen wappert.
aan gezien ik nu het pispaaltje dreig te worden en het reaguurselkanon Koerbagh op gericht weet knijp ik er tussen uit doedels
ik ga het grote land in.
www.youtube.com/watch?v=e3Veko70OfQ
@koerbagh ® | 24-05-08 | 16:36
Deze opmerking vind ik dus echt niet kunnen.
Ik zou maar gauw excuses maken aan Jan.
koerbagh ® | 24-05-08 | 16:36
Ach, u kent mijn vrouw??
bethundered | 24-05-08 | 16:35
Ok !
Spaansche Griep | 24-05-08 | 16:37
Nee?? Wat een toeval he?
Spaansche Griep | 24-05-08 | 16:37
Correctie:
Ik bedoelde natuurlijk zijn broer A. Hitler
@ wereldzenders | 24-05-08 | 16:27
Jullie moslims zijn inderdaad anaal gefixeerd.
Eddy Wally, Pierre Kartner en natuurlijk grote smurf
@ miko | 24-05-08 | 16:18
Ah, Wagner! was dat niet de favoriete componist van H. Hitler?
www.youtube.com/watch?v=1glmvV3jC6Q&am...
@Frank Culemborg
Mooi nu de rest van Nederland nog
@miko | 24-05-08 | 16:32:
Inderdaad... jouw vrouw neukt gratis met jan en alleman, dus dat kun je dan geen hoer noemen.
@miko | 24-05-08 | 16:32
Had ik jou wat gevraagd? Nope, hou je er buiten kok.
Eurotokkie | 24-05-08 | 16:30
Is een manier om HB zand in zijn ogen te strooien. Als we hier alleen diegravende filo en intelect discussies voeren en het over een rose revolutie hebben dan lopen we in de kijker. Ies nie goet nie.
Voor je het weet hangen al je persoonlijke gegevens in de eerste de beste salafascitische moskee.
Jantje Smit ,Frans Bouwer
Alle rockende artiesten met kritische eigen mening staan er ook op: Rage against the Machine, System of a Down, Tool, REM, Bruce Springsteen.
bethundered | 24-05-08 | 16:29
Alle vrouwen zijn hoeren behalve die van jou en mij. En die van jou ben ik ook niet zo zeker.
wat een geouwehoer
@wereldzenders | 24-05-08 | 16:18
Als ik nu zeg dat je moeder en je vriendin hoeren zijn wat vind jij daar nu van.
@miko | 24-05-08 | 16:18
No problem
@Maffia
Heb ik al gedaan. Heb al mijn geld van de bank opgenomen en een gouden Krugerrand gekocht.
Spaansche Griep | 24-05-08 | 16:24
beter had je de spaanse vlieg in je reet!
maar griep vind ik ook oke
@wereldzenders | 24-05-08 | 16:18
Soms zijn dames ook hoeren en hoeren zijn ook soms dames.
Ook heb je nog dames in de dop, dat zijn hoeren die graag dame willen worden.
En dan heb je nog nep dames, die noemen wij Kelly's
.
Maar ik denk dat de gemiddeld reaguurder bedoelt dat als hun vriendin of vrouw wordt uitgescholden voor hoer door bepaalde types als ze een kort rokje aan doen.
Maffia | 24-05-08 | 16:22
heb ik allang gedaan! zo wit als wat ik pleur alles naar het land waar ik in rust oud ga worden.
@ wereldzenders | 24-05-08 | 16:09
Ik voel me totaal niet niet aangesproken, ik ben namelijk geen bruinhemd, een cynicus dat dan weer wel!
haha iedereen maar klagen.... maar het leuken is..... HET GEBEURT ALLEMAAL MET ONS EIGEN GELD ! als iedereen nou is ze geld van de bank afhaalt en het inwisselt voor goud, en het niet laat gebruiken door oorlog en moordzuchtige mannetjes .. dan krijgt het volk de touwtjes weer in handen.
Maarja het is tog maar een complottheorie ... nietwaar?
Soms valt een spelfout erg op: Als wat er staat verder nergens over gaat.
Ik vind mico lief:) de rest is stom! de meeste dan:)
@wereldzenders | 24-05-08 | 16:18:
De meeste hoeren zijn dames. (Op een aantal Marokkaanse schandknaapjes na.... Oh, nou weet ik wat je beroep is! Daar hoef je inderdaad niet voor te kunnen spellen.)
wat hebben kaaskoppen toch met het woord hoer?
het is toch algemeen bekend dat er hoeren bestaan?
roze buurt etc. je mag toch het beestje bij het naampje noemen?
een hoer is een hoer en een dame is een dame etc.
Agent327 | 24-05-08 | 16:04
Zalbest maar als het over enge opmerkingen gaat dan kan ik er hier nog wel een hoop opnoemen. Maar de reactie van een aantal mensen enkel en alleen over zijn taal gebruik is ook erg laf.Kan beter toch?? En ik geloof niet dat er ergens staat dat ik het met zijn denkbeelden eens ben of wel??Jij zet me weg als de judas. Maar goed zand erover ik ben namelijk grote fan van 327. Maar moet jij niet naar het topic hierboven als me'er?? :)
wereldzenders | 24-05-08 | 16:09
Het is MIKO dat je goedverdoemme dislecties bent is je vergeven maar gewoon overschrijven kan toch wel *doet duit in het schop wereldzenders zakje*
Agent327 | 24-05-08 | 16:07
Ach wie de bal kaatst..... :)
Spaansche Griep | 24-05-08 | 16:05
Nah ben een beschaafde fascist
www.youtube.com/watch?v=IImhchDkHIk
@wereldzenders | 24-05-08 | 16:16
Maar lekker dat ze het vond ;-)
kwik-kwek-kwakje | 24-05-08 | 16:14
Mijn vriendin vind dat je maar een kwakzalver bent!
Wat is nou erger? Een hoer of iemand die een ander die 't niet is voor hoer uitscheldt?
@wereldzenders
Je klabanus in een lauw warme loempia stoppen en het vervolgens je vriendin noemen is niet echt positief voor je carriere.
* is trouwens nummer 6 in het chinees *
Diskrediet. Is ook erg.
@Agent327 | 24-05-08 | 16:07
ja laat haar hier ook mee reguuren!
of kent ze het nederlands niet spellen?
Rabarberke | 24-05-08 | 16:10
Niemand, maar dacht dat dit bericht ook wel interessant was.
@Agent327 | 24-05-08 | 16:07
jas haar joker zit toch in de regering?
kan ik me verdedigen?
@eurotokkie
Wie had het over drinkwater?
@Agent327 | 24-05-08 | 16:07:
Temeer omdat mevrouw Wilders een Hongaars hoertje is en geen Roemeense.
Spaansche Griep | 24-05-08 | 16:05
Woorden niet verdraaien a ja bruinhemd! je voel waarschijnlijk aangesproken door de woorden van mico. die jullie soort beschreef.?
@wereldzenders 16:01
En levert dat nog wat op?
@Miko
*En ik ben moslim en maroc . En ik heb haar niet gekregen omdat ik niet beter kon krijgen , zoals wilders dat wel deed bij zijn romeense hoertje.
wereldzenders | 24-05-08 | 16:03 *
Zie wat ik bedoel ?
Kan de vrouw van Wilders zich hier tegen verdedigen?
@Agent327 | 24-05-08 | 16:04
Ik pas me aan het volk hier! vandaar mijn rare opmerkingen soms.
Miko is slim genoeg om het te begrijpen. kan ik van u niet zeggen!
@ miko | 24-05-08 | 15:26
Wat ben jij een eng mannetje zeg met je lijstjes, bruine hemden, marcheren, en mensen uit huizen halen, nog even dan moeten we ook nog het Horst Wessel lied nog gaan zingen van je! FASCIST!
-
*pssst het codewoord is O.Z.O.*
Rabarberke | 24-05-08 | 15:58
ach ja gelukkig is hier het drinkwater schoon.
-----------------------------------------------------------------
De meest voorkomende medicijnen in het drinkwater zijn de pijnstillers acetylsalicylzuur en fenazon en het epilepsiemiddel carbamazepine. Incidenteel trof het RIVM resten van het antidepressivum fluoxetine aan.
@Rabarberke | 24-05-08 | 15:55:
Dyspareunie is ook erg, als je het hebt. Zeker in combinatie met dysmenorroe. Dat is eigenlijk dubbel kudt. (Of trippel?)
@miko | 24-05-08 | 16:01
Je zou toch eens wat meer van je beschermelingetje moeten lezen. Meeste is niet al te fris
*wacht de reactie van de taal politie af op reaguursel van 16;01 *
@Willem30008
Het hangt samen. Om een politiestaat in te voeren en democratie om zeep te helpen moet het volk verdeeld, ongebundeld en angstig worden gehouden. "Verdeel en heers" met zondebokken, zolang maar het volk de politiestaat niet als grootste gemeenschappelijke vijand ziet.
En ik ben moslim en maroc . En ik heb haar niet gekregen omdat ik niet beter kon krijgen , zoals wilders dat wel deed bij zijn romeense hoertje.
Agent327 | 24-05-08 | 15:53
Ach kijk eens aan. Zat ik op te wachten.Als men op GS tegenwoordig het opneemt voor iemand die afgezeken word op taal gebruik dan kun je dit soort reacties verwachten.Nee Zwaantje ik kan er gewoon niet tegen dat de mindere goden van dit weplok alleen maar tegen een Wereldzenders aan kunnen schoppen.Lekker met zijn allen. Het is me meteen duidelijk waarom je bij de blauwbloezen bent gegaan. Kom laat ik er ook eens een 'reactie' uit gooien Je opa zat zeker ook bij de politie??En heeft hij nog een zwart wit foto van Anne Frank toen ze haar uit het achterhuis sleurde?? Makkelijk he? Zo een ; jij bent een islam vrindje, een dhimmie. En dan roep ik terug dat jij een fascist bent.Ok?? Want op dat niveau hou je je blijkbaar staande klabak van lik me vestje. Heb je je quotum al gehaald wat betreft bonnen??
@Eurotokkie | 24-05-08 | 15:47
daar ben ik mee bezig heb een een chinenese als vriendin.
In ieder geval moeten we van de EU en het koningshuis af.
@eurotokkie
't is niet alleen schijten eurotokkie, het is daarna ook water drinken. snappie?
@koerbagh
Dystrofie en dysplasie moeten we ook niet vergeten. Of dystomie en dystonie natuurlijk.
Rabarberke | 24-05-08 | 15:50
aanpassen is het toverwoord , samen schijten en zaken doen wat
wil je nog meer.
@miko | 24-05-08 | 15:48
Heb je overigens je dertig zilverlingen al ontvangen voor het aanbrengen van Nekschot?
@Rabarberke | 24-05-08 | 15:43:
En vergeet dysmelie en vooral dysgnosie niet. Beiden veelvoorkomende verschijnselen alhier. (En dysenterie natuurlijk, maar dat heeft met taal verder niks te maken)
@eurotokkie
precies, met het schijten in de drinkwatervoorziening, het gebruiken van loodhoudende verf voor kinderspeelgoed, het lozen van chemisch afval in de rivieren en het verlinken van je buren kom je in China een stuk verder dan met de taal.
@miko | 24-05-08 | 15:48
Aangezien jij en wereldzenders die lijstjes voor HB maakt zul je jezelf erop moeten plaatsen. Je lijkt me de perfect persoon om HB hierbij te assisteren.
Chinees is trouwens helemaal niet zo moeilijk, ik spreek het vloeiend.
.
Nummer 34
Nummer 12
Nummer 5 met nasi
Beste GS-redactie, 1 column over een mogelijke politiestaat/ fascisme is nog leuk. Maar nu begint het vervelend te worden. Op deze manier heb ik niks meer om op te reageren. Kunnen jullie weer eens een column plaatsen waarin allochtonen het onderwerp zijn of gekke Geertje wordt verheerlijkt zodat de gemiddelde reageerder weer lekker los kan gaan. GS begint aan te voelen als een warme douche en dat kan niet de bedoeling zijn.
Agent327 | 24-05-08 | 15:42
Nee!! Verlicht me!! Je bent zeker de grote Martin hijzelf?? M'neer lodewijks ik heb al uw stripboeken. Jawel klabakje, ik weet wel wie agent drietweezeven is. En als ik dat niet wist kom ik dan ook op jouw en HB zijn lijstje te staan?
wereldzenders | 24-05-08 | 15:43
leer maar eerst hoe de cultuur in china werkt , daar kom je
veel verder mee dan de taal.
@wereldzenders
Om Cinees te leren moet je eerst naar Cina en daarvoor moet je een fisum aanfragen en dan sak je omdat je dom bend.
Of je volgd een of andere cursus, maar je wort niet toegelate omda je het formulier naar het verkeerde adres stuurd.
dompo.
Rabarberke | 24-05-08 | 15:44
jij hebt gelijk.
@wereldzenders | 24-05-08 | 15:43
Ah dus i.p.v. pizza's ga je binnenkort chinees rondbrengen.
@van dal
Maakt mij geen ruk uit, maar je betoog tegen wereldzenders over correct spellen gaat dan de mist in. Dyslectie was gewoon fout.
@van dal
Mijn spelling is sterk achteruitgegaan sinds ik op GS meelees. Ik neem je niets kwalijk.
@eurotokkie
Vergeet dysfasie en dysgrafie niet.
van dal | 24-05-08 | 15:41
gewoon hardop lezen...
zullen we elkaar dan voortaan maar inhoudelijk op de bek timmeren in plaats van vallen over typo's?
ps: Ik wel 2 andere talen dat ik foutloos kan schrijven. zelfs met mijn dyslectie:) dus.
Cinees wil ik wel leren dat worden later mijn zaken partners.
Niet het tokkie volk hier dat pretendeerd succesvol te zijn.
@miko | 24-05-08 | 15:36
Jij weet duidelijk niet wie of wat agent327 is.
Rabarberke | 24-05-08 | 15:39 weet je wat? we gaan het door elkaar gewoon gebruiken, doet de redactie met de 'd's en 't's ook. maakt niks uit, je ziet wat er staat en begrijpt de bedoeling.
@fuckje | 24-05-08 | 15:34
Zullen we een terassje gaan pakken?
voor de 3 gezusters:)
Dyslexie = dys + lexie
= moeilijkheden met lezen
Dysorthografie = dys + orthografie
= moeilijkheden met schrijven
Alexander Graham Bell , Albert Einstein,
Will Smith, Whoopi Goldberg, Tom Cruise
Walt Disney ,Leonardo Da Vinci, Pablo Picasso,
Roald Dahl, Hans Christian Andersen.
@van dale
En zoek daarna nog maar eens dyslectie op. Bestaat niet.
van dal | 24-05-08 | 15:34
Copy-paste ???
@van dal
Daar staat geen dyslectie, maar dyslectisch. Dat is dan ook wel goed als bijvoeglijk naamwoord. Als znw is het echter dyslexie. Zie ook www.vandale.nl/vandale/opzoeken/woorde...
@fuckje | 24-05-08 | 15:34
Grrrrrr *wordt een beetje opgewonden van Fuckjes gekreun *
kwik-kwek-kwakje | 24-05-08 | 15:36
het stratenplan van oss wel, en daar zit het probleem... voor hem is dat chinees.
Agent327 | 24-05-08 | 15:33
*stopt de uitermate scherpe en gevatte opmerking van onze buurt diender in de grote doos voor later gebruik*
Kom ga eens door met bonnen schrijven, vort, ik betaal je niet voor niks!!
@wereldzenders | 24-05-08 | 15:31
Je krijgt het adres gewoon op een briefje zodat jij de bestelling kan wegbrengen op je scootertje.
Hoef je echt geen chinees voor te leren hoor.
Rabarberke | 24-05-08 | 15:34
we gaan het even vragen..... home.versatel.nl/mijnkindheeftdyslexi/...
van dal | 24-05-08 | 15:34
kopie -plak
@van dal
Is het geen dyslexie?
wereldzenders | 24-05-08 | 15:31
leer maar muziek maken dat verstaat iedereeen.
wereldzenders | 24-05-08 | 15:31
dyslectie... het valt mij op dat de meesten die zeggen dyslectie te hebben simpele woorden niet foutloos kunnen typen,
dyslectie komt er echter altijd foutloos te staan...
hoe kan dat?
Allahmachtig, wat een vervelio's hier.... zucht.... steun.... kreun....
Naja je zult van mij niet horen dat ik wat tegen marokkanen heb, maar zonder marokko was de stijging van de zeespiegel geen issue meer.
@miko | 24-05-08 | 15:31
*Glimlacht meelijwekend*
@Eurotokkie | 24-05-08 | 15:30
Theo van gogh ?? wie is dat?
Agent327 | 24-05-08 | 15:28
Doe jij eens rustig tegen je baas. *Schopt de herders hond 327*
ps: Ik wel 2 andere talen dat ik foutloos kan schrijven. zelfs met mijn dyslectie:) dus.
Chinees wil ik wel leren dat worden later mijn zaken partners.
Niet het tokkie volk hier dat pretendeert succesvol te zijn.
maar goed daar gaat dit topic niet over.
Theo van gogh4270914 | 24-05-08 | 15:27
ach ja , opsluiten in een kluis kan nog altijd als je bang bent.
wereldzenders | 24-05-08 | 15:23
Jawel, dat is het Darmkanaal van Jan Maorijnisen
Meneer | 24-05-08 | 15:23
Hoef je hem niet te vertellen dat gaat hij uiteindelijk wel . Net als jij meneertje.
@Eurotokkie | 24-05-08 | 15:27
Die bestaat al ,dat noemen ze hier een "Joris"
@miko | 24-05-08 | 15:26
Dat bevestig je hier wel, ja
wereldzenders | 24-05-08 | 15:23
een labirinth is alleen maar onlogisch als je de weg niet kent.
neem je echter de moeite die te willen kennen, dan zul je zien dat een labirinth heel erg logisch in elkaar steekt.
NEW WORLD ORDER
www.youtube.com/watch?v=7a9Syi12RJo
kunnen ze geen chip bij die mensen plaatsen , als er eemaal wat gaat
gebeuren druk je op een rode knop en kunnen ze niet meer
voor of achteruit.
@Meneer | 24-05-08 | 15:23
Jij eerst!!
Agent327 | 24-05-08 | 15:16
Weet je er zijn genoeg beroepen waarje geen perfect Nederlands hoeft te beheersen en toch je brood kunt verdienen. Politie agent of zo Ga boeven vangen mislukte wout.
Spaansche Griep | 24-05-08 | 15:19
Kijk kijk, nog een dappereMischien moeten jullie eens een lijstje maken met 'vrienden ' dan een bruin hempje aan en lekker strak gaan marcheren ,langs huizen gaan en daar mensen uit halen die op je lijstje staan.
Al een code woord gevonden??
Laat ik een suggestie doen "We moeten de hoge bomen omhakken"
@miko | 24-05-08 | 15:22
*lol* thanks:)
@wereldzenders | 24-05-08 | 14:59
Ga 's deaud.
@Agent327 | 24-05-08 | 15:16
Nederlans is een bij taal voor me:)
vind zelf dat ik me best wel kan uitdukken in het Nederlands.
maar het blijft een kut taal met een gramatica dat zo onlogisch is het labyrint van oss.( labyrint van oss bestaat volgens mij niet maar je begrijpt wat ik bedoel)
new world order kom er aan.
(Dit alles wordt ontworpen en uitgedacht op geheime conferenties als de Bilderberg en daarboven staan de echte elite)
New world order =
Europese Unie (voltooid)
Afrikaanse Unie (voltooid)
Zuid Amerikaanse (vandaag voltooid)
Zuis oost azie unie (apec voltooid)
Noord Amerikaanse Unie (word +- over 5 geimplementeerd)
Deze Unies zullen gaan fungeren onder één wereld overheid (VN zijn de grondvesten daarvan)
De Elite leggen het zelf in het openbaar uit zie filmpje
www.youtube.com/watch?v=7a9Syi12RJo
T@ Riest | 24-05-08 | 15:01
Rust wat uit en probeer daarna eens een gewone (abn) zinnetje te schrijven. Veel succes hoor
Nee,deze zin loopt lekker !!
Hou eens op met wereldzenders op zijn Nederlands aan te vallen lutser.Je eigen bijdrage valt ook erg tegen. Maar ik neem aan dat je wereldzenders graag op een lijstje ziet belanden of niet?? Laat me raden: Je bent een geblondeerde limburgse lul met een naar narcistisch trekje en een waas voor je ogen?? Nee? Dan zul je er wel op stemmen. Ga Asperges steken, man!!
wereldzenders is in ieder geval geen tekstschrijver van beroep, ik denk dat hij op een callcenter werkt, en de mensen tijdens het avondeten lastig valt met onnozele vragen!
Maar zelfs als er al een lijstje bestaat in Nederland hoe willen ze die mensen in "bedwang" gaan houden ?
Met onze Ter Land ter Zee en in de Lucht Debiele Brigade ?
Die 2 Apache's ,3 roestige tanks en 5 kromme Uzzi's pis je zo vanaf 3 hoog de gracht in.
@wereldzenders | 24-05-08
Wat je dan ook doet, boeit me niet echt, het is duidelijk dat Nederlands schrijven geen eis is.
Pimpbot | 24-05-08 | 14:28
Sinds wanneer is de partij voor verbieden en van de regenton in de drup liberaal???
koerbagh ® | 24-05-08 | 14:40
Scherppppp!!
Persoonlijk denk ik dat er een hoop mensen hie dit soort beleid wel steunen.Immers Geert for president toch?
@Big Bana Boy: Go play with yourself. In een wereld waarin jij gaat bepalen wie grappis is of niet..... ben ik blij niet bij jouw ´vrienden´ te horen. Toedeledokie!
wachten op de martial law. wat wordt de trigger? tweede 9/11 of een tweede katrina? google eens: directive 51 bush, hitler of concentratiekampen VS
@wereldzenders | 24-05-08 | 14:37
Aah u is schandknaapje ,veel klanten zeker want zuigen kan je wel goed.
Wereldzenders 14:47
Bent u niet moe op zaterdag? Zo'n week onkruid trekken gaat je niet in de kouwe kleren zitten, hè.Rust wat uit en probeer daarna eens een gewone (abn) zinnetje te schrijven. Veel succes hoor.
Nou ja, miljoenenstad. Tut tut.
@van dal | 24-05-08 | 14:53
Ik denk met vooruit zien dat de usa weet dat ze over een tig aantal jaren weten dat de de pispaal van de wereld zullen gaan worden.
de fout is dat iedereen hier denkt dat de wereld alleen maar uit usa en het westen bestaat. maar dat is gelukkig niet zo! er is meer! tel alle landjes en mensen maar.
van dal | 24-05-08 | 14:53
Weet je wat ze ook niet kunnen. Hun eigen burgers redden als er een miljoenenstad onder water loopt.
'Eigen mensen? This Simplex guy sounds like an ape. Just like em drowning niggers.'
George W. B.
www.youtube.com/watch?v=dFsHM7WnWWA
LibertasSimplex | 24-05-08 | 14:50 en vooruitzien is bij voorbaat van andersdenkenden het land bombarderen... kunnen ze goed hoor, die amerikanen.... een zuinige auto bouwen niet, maar omwille van olieproblematiek een land kapotbombarderen kunnen ze als geen ander.
@N0Styler 14:46
Nee hoor, niet allemaal... jij wel.
'Reguren is vooruitzien.'
George W. Bush
@koerbagh ® | 24-05-08 | 14:37
bevalt me prima hoor in Nederland.
verdien mijn geld en het leedvermaak vind ik hier erg amusand.
Dus nee ik ga nog niet weg. ik laat je weten wanneer ik weg ja ok?
WE GAAN ALLEMAAL DOOD!!! Informeer uzelf nu het nog kan :( www.youtube.com/watch?v=eBGIQ7ZuuiU
@Wereldzenders
Ach generaliseren is ook niet echt een goede eigenschap.
@koerbagh ® | 24-05-08 | 14:37
Niets is wat lijkt beste mede reguurder:)
gelukkig ken me niet maar je mag raden naar mijn beroep:) tot nu toe heb je het fout.
Ach, als je op zo'n lijst staat hoor je er helemaal bij tegenwoordig, ja toch?
"zonder mij had ie ook geen klanten!
dus indirect geef ik mijzelf werk."
@wereldzenders | 24-05-08 | 14:37:
WSW-er... goed ingeschat dus.
Wereldzenders denkt ook. 'Als ik het maar zo achterlijk opschrijf, dan kom ik never op die lijst van ze.'
@wereldzenders | 24-05-08 | 14:34:
Nou... je bent qua zeuren dan extreem goed geïntegreerd. Dat dan weer wel. En tja... bij de plantsoenendienst is het natuurlijk ook gewoon kut als het te koud of te warm is. Maar als je het hier niet bevalt, dan ga je toch fijn weg?
@Rabarberke | 24-05-08 | 14:35
Ja maar zonder mij had ie ook geen klanten!
dus indirect geef ik mijzelf werk.
@fulgrim
Dan zal het naiviteit zijn.
Al onze vrijheden worden onder het mom van 'terrorisme' ingeperkt.
USA, land of the free...
(behalve wanneer je een mening hebt)
"wereldzenders | 24-05-08 | 14:34
Kaaskoppen zijn de meeste zeurders ras dat ik ooit ken."
Whahaha, lol.
@ Rabarberke
Nope, hij heeft er juist vóór gestemd..
@wereldzenders
Is diegene die jou werk geeft ook een kaaskop?
Hmm sinds wanneer moet Nederland tegen macedonie ?
www.ekhits.nl/
Van 7 t/m 29 juni vind het EK voetbal 2008 plaats in de gastlanden Zwitserland en Oostenrijk. Het Nederlands Elftal zal onder leiding van Marco van Basten verblijven in Genéve en het opnemen tegen de groepslanden Italië, Roemenië en Marcedonië
Eelco Brinkman was ook een goeie kerel - daarom wou Bea 'm niet als opgvolger van Lubbers hebben.
Kaaskoppen zijn de meeste zeurders ras dat ik ooit ken.
zelfs op mijn werk merk ik het is het 12 graden dan janken dat het klote weer is is het 26 graden dan janken ze dat het te warm is.het is nooit goed. stelletje azijnpissers zijn het! altijd maar janken en wijzen met de wijsvinger en het eeuwige gejank over hun belastinggeld. wat een kut volk zeg!
Tsja in de naam van het terrorisme mag je toch alles doen?
immers afganistan en binladin en saddam waren de grootste bedreiging ooit! wel grappig dezelfde mensen die alles goed vonden immers ze hadden niets te verbergen als maar het terrorisme werd aangepakt, janken nu dat ze het niet meer leuk vinden. stelletje debielen!
Wilders is geen onderdeel van het wereldwijde complot :)
Verdonk wel.
Heeft Wilders al geprotesteerd tegen het opslaan van al die emails en browserhistorie?
En wat vinden de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie, de Partij voor de Vrijheid en ex-VVD'ers als Rita Verdonk van dit soort totaal niet liberaal politiek beleid?
Roepen de Wilders volgelingen dat ook niet `wacht maar op de afrekening linkse dhimmie `
Daily Kos is een soort van Amerikaanse indymedia, vol met linke hippies, antisemieten en ander terroristisch macrobiotisch geitenwollensokkentuig.
Sinds wanneer heeft een artikel op die site enige nieuwswaarde en is het te vertrouwen?
Zeddegeizot | 24-05-08 | 14:19
Kijk packpack78, zo kan het dus ook.
Zeddegeizot kan dan wel de tyfus krijgen wat mij betreft, maar hij is wel grappig.
@guinnessdude 13:34
Kan kloppen. "Global 2000" is rond die tijd opgetekend, bedoeld om de werldbevolking terug te brengen naar 2mrd middels WWlll, epidemieen en verhongering. En nu ook natuurrampen (men loopt inmiddels achter op schema, men had rond 2000 moeten beginnen, hence de naam).
Daarom is het publiceren van iedereen zijn gegevens, vooral van machthebbers, politieagenten, politici, hoge ambtenaren het beste wat je kunt doen.
Waarom mag de overheid alles over mij, mijn gezin, mijn werkzaamheden weten en opslaan en mag ik niets weten over de mensen die dat doen?
@Bigi Bana Boy | 24-05-08 | 13:31
Vergeet de categorie "in de kroeg word ik altijd achter het behang geplakt met mijn geslis, met de hipste bril die ik bij Hans Anders kon vinden, mijn VK-abonnement en mijn hele scherpe replieken, die ik pas 's avonds in mijn bedje na het fappen bedenk, op mijn werk zien ze mijn genialiteit ook al niet, dus ga ik een beetje trollen bij GS want daar kan ik mijn miskende intellectuele superioriteit tonen, samen met mijn vriendjes Maximo, Brulkikker en Bijstandskoning, gniffel gniffel".
het wordt steeds enger hier, "1984" komt steeds dichterbij...
@Het_leuke_zuiden | 24-05-08 | 14:08
gelukkig heb ik twee passapoorten als hier de pleuris uitbreekt ga ik lekker met mijn gespaarde geld in mijn mooie berghuisje aan zee wonen.
packpack78 | 24-05-08 | 13:54
Verder zou je heel goed al groete kinderen kunnen hebben, gezien het grote aantal tienermoeders in dat Tokkie milieu van je.
Smaller, targeted "enemies lists" are included: no-fly list (now nearing 500,000), border scrutiny list (750,000 nearly a year ago) and people on a list created by a Pentagon project targeting antiwar and environmental groups. These much smaller lists grow to 8 million because of the "social networking" factor. If you've emailed or called someone on those lists, you get added to the master list.
OMG, antiwar en environmental groups?!
De meest heerlijke dag dat ik ooit zal ervaren is de dag dat ik mij moet melden voor mijn 'dienstplicht'. Als de pleuris is uitgebroken, om dan voor het policor rommeltje de zaken opruimen. Heerlijk,.. dat is de dag dat ik mijn 'dienstplichtigheid' zal weigeren. :-)
En ja,.. mijn vermoeden is dat ik over 10 jaar opgeroepen zal worden, net als de rest van Nederland.
packpack78 | 24-05-08 | 13:54
Ja, ik heb nog een goede tip voor je, koop een woordenboek en zoek het woord ironie eens op, kansloze en vooral humorloze boeler.
Wat is er eigenlijk mis met het bijhouden van lijstjes met lieden die tot de Vijfde Colonne behoren?
Wie bent u, meneer Balkenende, om in mijn e-mails en browserhistorie te kijken? Waarom mag ik niet in de uwe kijken?
600GSers 1000Marokkanen 500 criminele organisaties, 700 krakers 1100 kaalkopjes en Geert Wilders?
Je moet het positief zien. Zuks verschaft een dak boven je hoofd, en een hek om je tuin.
En trouwens je laatst genoemde profiel valt niet onder de eerste twee genoemde dus je liegt. OOK NOG!
@Bigi Bana Boy------- Jaja, en daarom ook pack pack78 (19ACHTENZEVENTIG), -met grote kinderen- Nog verder ´intelligent´ commentaar?
sorry, dat was ikzelf op de nick van Lammy (andere bewonert in dit huis)
niet zo negatief.... zie het als een vakantietrip, all-inn dat wel natuurlijk. En je hebt wer een meuk verhalen om te vertellen na thuiskomst natuurlijk... kortom ik zie alleen positieve dingen hier.
ik vrees dat superjan het haasje is.
packpack78 | 24-05-08 | 13:38
Je gebruikt "Flippie Flink" .....
Ehhhmmmm, babyboomert met grote kinderen en een jaren 70 huis op een woonerf in een voormalige groeigemeente ?
Concentratiekampen voor Amerikanen
video.google.com/videoplay?docid=83993...
Endgame: Blueprint for Global Enslavement
video.google.com/videoplay?docid=10703...
-weggejorist-
@El Donkey | 24-05-08 | 13:40:
Daar moet je je anus voor bleken.
dus strakkies gaat boesj minimaal 8 miljoen mensen ruimen
im with you miretra..... smoking!!!!
wanneer krijgen we trouwens een roze ster?
Voorzover ik mij kan herinneren deed ca. 60% van het Amerikaanse volk mee aan de laatste presidentsverkiezingen; iets meer dan de helft daarvan (31%?) heeft Bush gestemd die vervolgens dus (40 + 30 =) 70% van het volk de wil oplegt en zonodig 8 miljoen daarvan in een kamp stopt. Hoezo democratie? Ik ben daarom van mening dat NIET-stemmers sowieso niet mogen jammeren, ik ben van mening dat je ALTIJD moet gaan stemmen; en als je niet weet waarop; stem dan toch in elk geval voor wat jou "de minste slechte" lijkt. Niet stemmen doe je of mag je alleen in een dictatuur, niet stemmen waar het in feite wel gewoon mag en kan is hetzelfde als jezelf in een kamp opsluiten; dom. Dus als deze reging valt, wat gaan we dan doen? Met zijn ALLEN naar de stembus!
Wessel Meijer,
Aardappeleter
Maar goed, dit artikeltje past prima bij de aluhoedjes artikelen van zapruder waarin staat dat de VS en masse concentratiekampen bouwen.
@Big Bana Boy
En waar reken jij je dan onder? Flippie Flink. (ik reken mij nl. niet onder 1 van de 2 genoemde profielen)
Get stoned and abandon all constructive activity.
ik zat in 1990 in dienst in ede.
waren we al met een 'project' bezig wat hier heel veel op lijkt.
maarja, het was maar een 'project'.
(p.s. heb ik nog steeds militaire zwijgplicht?)
Bigi Bana Boy | 24-05-08 | 13:31
Erratum : "de slechts "Geertje for president" onliners postende VMBO'er"
campion | 24-05-08 | 13:22
postorderbroek hehehe. Geniaal.
Ik zelf heb bij de gemiddelde reaguurder altijd twee types voor ogen, de slechts "Geertje for president" VMBO'er en de 30+ ICT'er met Gaastra jack, lelijk wijf en sneu Vinexhuis.
Balkie heeft ook zo'n lijst .
Hij is echter een ietsie pietsie slimmer dan jors dubbeljoe
Balkie houdt op de lijst alleen bij welke islamietjes
goed zijn. Dus das een heel kort lijstje.
Iets met steen en tijdstip waarop campion er onder vandaan komt
Alvast kosten invult op bierviltje.
Die lijsten zijn er altijd geweest, ook in Nederland. Voor de oudere jongeren onder on breng ik de kwestie van het Provinciaal Militair Commando in herinnering. Uit hun kantoorpand in Amsterdam zijn destijds door Onkruid veel documenten gestolen tijdens een inbraak. Één van die documenten was een complete lijst met te arresteren personen in het geval van linkse oproer of een inval van de Russen. Journalisten, 2e kamerleden (oa CPN & PSP) maw heel verdacht Nederland stond op die lijst. Zuks gebeurt dus gewoon onder je ogen in datzelfde Nederland dat altijd zo braaf leek. Maak je geen illusies, ieder overheid heeft dit soort plannen klaar liggen voor het geval dat. Vroeger stonden daar alleen linkschmenschen op, tegenwoordig ook het rechtse geteisem.
campion | 24-05-08 | 13:22
Een beetje anoniem zaniken op Internet is nog geen relschoppen.
En meneer Nekschot dan?
campion | 24-05-08 | 13:22
Met risico van lijf en leden, neuken?
ik kan mezelf er niet tussen vinden.....
Een beetje anoniem zaniken op Internet is nog geen relschoppen. Relschoppen doe je fysiek, met risico van lijf en leden. Ik snap wel dat jullie al die F5´ende postorderbroeken met hun uitgekauwd gedruiloor hier graag tot revolutionairen upgraden, maar iedereen weet wel dat het door de bank genomen een stelletje watjes zijn die als het er op aan komt, om met Wim Kan te spreken, een kladje van hun kosten maken en er van af zien.
www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=...
de kampen worden al ingericht onder de naam FEMA
www.need2know.eu/?p=187
Aluhoedje of niet, er staat zo veel van dit soort shit op internet dat je er bijna in gaat geloven.
Als het gaat om databanken en persoonlijke gegevens verzamelen gaat er niets boven de Nederlandse overheid. Dat is ook de enige reden waarom het zo makkelijk was voor de Duitsers in '40-'45 om de Joden hier te lande te vinden en af te voeren. Ze stonden overal netjes geregistreerd. Wat de VS nu doet is kinderspel daarbij vergeleken. In Nederland is dat al eeuwen gemeengoed.
Ik ken maar één NL-se politica die zich hier echt druk over maakt: Eurotruus In 't Veld van D66. Voor mij zowaar, bij gebrek aan beter, en ondanks kereltje P, een reden om voor D66 te stemmen bij de Europese verkiezingen. Zot
Schoorsteenveger | 24-05-08 | 13:12
Jeauleau maakt een goede kans om kampbewaarder te worden.
Rabarberke | 24-05-08 | 13:15
De Duitsers hebben ze wel behoorlijk verfijnd.
@schoorsteenveger
De concentratiekampen zijn een Engelse uitvinding, geen Duitse.
Zijkstraaljagert | 24-05-08 | 13:03
Een bijeenkomst van Twitters in het Vondelpark zal het niet zijn. Heb me gisteren weer groen en geel zitten ergeren aan die Jeauleau.
Lubbers had het al over strafkampen. Oud idee dat hij van onze oosterburen heeft overgenomen. Ook Stalin wist er wel raad mee. Albert Heijn heeft de methode ontdekt, en de OV Chipkaart alsmede het rekeningrijden bieden soortgelijke mogelijkheden. Het Is van alle tijden. Alleen, die databanken van tegenwoordig maken het wel erg gemakkelijk om ongecontroleerd misbruik te maken, en als al die gegevens aan mekaar gehangen worden kan om het even welk profiel in een lijstje van DNA-profielen worden omgezet.
+1 voor usa -1 voor herr ballin
OK waar kan ik mijn buren opgeven?
Main Core = Mein Kampf
Welkom in de kapitalistische heilstaat die Amerika heet.
@ myself, dat was reactie op tipo | 24-05-08 | 13:00
Het kan. 6 miljoen 'lastige' joden hebben het voorbeeld gegeven. Een hoax-calamiteit is makkelijk gecreeerd. Ben je af van kritikasters. Kun je je gang gaan verder.
16 miljoen -1 bedoel je zeker.
nl.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Nederla...
Een HB-concentratiekamp of een Reaguurdersmeeting?
Hier staan alle Nederlanders op de lijst. Die betalen te weinig belasting voor het werk dat ze verichten.
Nu gaan we deaud :'(
Gezellig met al die normen en waarden! Leve de underground!
Afgelopen Koninginnendag waren er in Amsterdam ook een aantal lastpakken preventief van straat gehaald. Misschien heeft dat die Amerikanen op een ideetje gebracht.
HB heeft een Maincore van 16 miljoen mensen. Twee maal zoveel als die laffe amerikanen.
van dal | 24-05-08 | 12:56 de z.g. "trailerparktrash"
Prima! Amerikaanse politie/justitie is wel doeltreffend en treed hard op.
Dan zijn goede gegevens een must!
GS kan dan alvast de hele reaguurders inschrijflijst mailen aan HB. Want dat zijn zonder uitzondering lastige klanten die zich niet alles laten voorschrijven.
die zijn toch nu al in caravanparken ondergebracht?
REAGEER OOK