Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Lange Frans en Giel B.

Hoeveel moeten er nog komen? Giel Beelen is boos. De 3FM DJ is namelijk dikke vrienden met ijsblokjeskoppert en zinloos geweldbeoefenaar Lange Frans. En omdat Fransje wegens aanhoudend geweld uit het bevrijdingspopprogramma van Haarlem is geschrapt, wil Giel Beelen nu ook niets meer te maken hebben met de Haarlemse bevrijdingstaferelen. Vanochtend vroeg belde een hevig verontwaardigde Giel met de festivaldirecteur, meneer Sukel, (foute grap-alert) om hem te vertellen dat Frans gewoon een heel aardige gozert is. Hij heeft zijn excuses gemaakt en daarmee moet het af zijn. Of mogen de Duitsers soms ook niet komen? aldus de immer pet dragende Beelen. Lange Frans speelt overigens nog wel op vele andere bevrijdingspopfestivals. IJsklontjes meenemen.

Reaguursels

Inloggen

ja joh, ram iedereen lekker in elkaar, bied je excuses aan en klaar ben je!

swilleke_b | 30-03-06 | 09:47

www.stophoestmetgiel.nl lekker giel PENUS. STEM VOOR STEM SP Ja giel is een echte Die Hard socialist. we Hoeke iemand op zn muil. ajoh lange frans is een goeje gast. hij heeft toch zn excuses aan geboden. (aan t publiek) zand (ijs) ter over. (die jonge had t ijs beter eve trug kunne krijgen voor op de bult.) en dan die opmerking moge de duitsers ook niet komen dan. What the Fuck heeft dat er mee te maken CrackADDICT. hebbe we het over een heel volk die al niks meer met die hele oorlog te maken hebben gehad of een rukker die ze benoemen tot ambassadeur van de vrede noemen. en liedjes met teksten over zinloos geweld maakt. die vervolgens iemand op zn bek timmert waar die niet eens zeker van weet of hij het wel was.

Laat giel penus en lange zwans lekker oud hollands ijsklontje in je kanaal gaan spelen op 5 mij. ze mogen alleen als Main Act komen idd. 20.000 man een blokje late goojen :D

Tis wel jammer voor die Baasje B dat tie nu beter solo kan gaan ofzo. want ook zijn cariere is lichterlijik naar de klote.

shizzniz | 30-03-06 | 09:17

IJSKLONTJES MEE !!!!!!!!!!!!!! (en Frans dus laten komen)

st*rfucker | 29-03-06 | 22:52

Giel is na BevD even hard in zijn poepert genomen door lange schwanz en speelt daarom de beschermengel. Onterecht! Giel houdt je erbuiten, net zo slim als Baas Maloot doet, want misschien schaad je wel je eigen carriere als schwanz niet meer door kan rapperen. Zou wel heerlijk zijn dat rare mannetje met zijn roze pet op en vreemde show weg van 3FM, zou het misschien nog een fatsoenlijke jongerenzender worden?

hansje | 29-03-06 | 22:45

OKEE...... Frans had beter op de podium kunnen blijven staan en die sukkkkel met zn ijsblokje, met zn microfoon voor de lul kunnen zetten, maar jaa... was strak geweest maar ergens ook wel triest van Frans omdat ie weet dat een hele team achter hem staat en het toch gewoon doen. Had ie het ook gedaan tijdens een optreden bij de HellsAngels? kDacht het niet. In ieder geval mensen.... oordeel niet snel over iets waar je geen verstand van hebt en IJSklontmannetje.... zielige poot ben je... ga iets nuttigs doen met je leven want daar kan je in ieder geval een voorbeeld nemen van die lange.

jiegar6 | 29-03-06 | 21:11

haha ik ben zo blij dat dude mijn bevrijdingsfeestje in haarlem niet komt verpesten! 2 vliegen in een klap! dude zijn carriere naar de klote en niet op bevrijdingspop

coenemannetje | 29-03-06 | 18:58

achterlijke extreem linkse hippies daaar bij 3fm lesbie claudia ,zo stuff kikker van een giel, en zo ik wil ruig zijn wout ....... triest oprotte met die
lutsers

ik hoop door deze acties die hele wannbee american neerlandse breezah R&B cultuur maar eens instort heb het helemaal gehad .

uuuu | 29-03-06 | 18:14

Heel 3FM mag wat mij betreft opbokken. Net in WOUT (BNN) ook weer "wie is Bevrijdingspop om Frans te straffen?" flikker toch een end op zeg, met die dikke muur voor je harses!
Zijn ze daaro met z'n allen flieft op Fransie ofzo?

rufter | 29-03-06 | 16:57

GIEL VAN 3FM IS BLIJKBAAR NET ZO MEDIAGEIL ALS DIE LANGE. Hij moet zich ook zo nodig mengen in deze zaak met een paar nutteloze opmerkingen en dreigementen.
Maakt verder niks uit, weet men gelijk wie er naast die Lange nog meer geboycot moeten worden. Gooi die Giel van de radio en ruim baan voor echte muziek en echte hiphop zónder vriendjespolitiek! Hoe kun je deze gefrustreerde, ongeloofwaardige sellout verdedigen!?
Giel blijf jij ook lekker weg uit Haarlem, we kunnen je missen als kiespijn!

BUTTERCUP | 29-03-06 | 16:39

Toevoeging: en soms markeren de reaguurders hun territorium met een afschrikwekkende linkse geur.

Murdockyoufool | 29-03-06 | 16:37

@Boys-Do-Cry 29-03-06 @ 15:07

Niet direct, maar GS is geen GS als er niet lekker ongenuanceerd gereaguurd wordt. Het middengebied, zeg maar CDA, valt dus weg. We houden vrienden van de Femster en adepten van de Grote Kale Leider over. Het rechtse luchtje wat je ruikt, is dus verklaarbaar.

Murdockyoufool | 29-03-06 | 16:35

Jemig wat is de Claudia de Breij ook een achterbakse stinkhoer, ik mocht die irritante 'kijk mij eens talentvol cabaretière zijn'- muts al niet, maar nu valt ze wel heel hard door de mand.

zum kotzen | 29-03-06 | 15:27

waarmee moet ik het telefoongesprekje openen? welke programma? hij doet nogal vaag met elke afspeler...

betonkopper | 29-03-06 | 15:13

gelukkig zijn ze bij BreEzaH-fM slimmer.... stomme <3fm dj

Hertog Joris | 29-03-06 | 15:11

@Murdockyoufool:
op GS man? is dat synoniem voor rechts luchtje?

Boys-Do-Cry | 29-03-06 | 15:07

@Spooky :|

Ik vroeg naar een onduidelijkheid uit Murcokyoufool zijn tekst. Ik noem ze vanwege de uitleg.....

Wat had je op je Cito toets voor het onderdeel begrijpend lezen?

Boys-Do-Cry | 29-03-06 | 15:03

Boys-Do-Cry vind het nodig de joden weer te noemen, Giel moet er de Duitsers niet bij halen, Claudia noemde het nsb praktijken vanmiddag. Is dat nu nodig als we het over de viering van onze vrijheid hebben?

Claudia maakte ook een excuus voor geweld. Zinvol geweld dus: Nederland is toch ook niet zonder geweld bevrijd, ik begrijp het wel van Frans. Frans met oudstrijders vergelijken is wat mij betreft al een schandelijke belediging. Maar als het om vrijheid gaat is het dus toegestaan, begrijp ik je goed Claudia? Mijn vrijheid, dat ik vind dat de jeugd betere rolemodels verdient en dat er zoveel leuke bands het meer verdienen dat mag ik met geweld afdwingen? ECHT MAG HET?

spooky | 29-03-06 | 15:00

@Boys-Do-Cry 29-03-06 @ 14:47

Er is geen relatie tussen dit topic en Joden, noch bedoel ik dit anti-semitisch. Ik irriteer me alleen kapot aan Frits Barend die er te pas en te onpas zijn achtergrond bijhaalt. Dat komt voor mij op hetzelfde neer als Marokkanen of Turken elke maatregel die niet in hun voordeel werkt, afdoen met: discriminatie!

Rechts luchtje? Je bent op GS, man (of vrouw)!

Murdockyoufool | 29-03-06 | 14:54

@Murdockyou fool:
mis de bedoeling achter het gebeuren mbt de joden? :S

@All
ligt het aan mij of hangt er hier een rechts luchtje?

Boys-Do-Cry | 29-03-06 | 14:47

De man die het Jood-zijn tot ware kunst verheft en die het lijden van 'zijn' volk niet genoeg kan benadrukken, Frits Barend, en zijn goede vrind Henk van Dorp, zijn sowieso mensen om te vergeten. Biel Geelen is op z'n best als ie zich voor de open mike laat drinken door een levend lijk. En wat betreft wrange lans: eyo misschien krijgt ie nog de kans voor het leggen van een krans. PEACE!

Murdockyoufool | 29-03-06 | 14:32

Het word een lekker clubje zo; de talpahoertjes barend en van dorp, de rooie rakkers Giel en Claudia tja wat moet je daarmee?????

groezel | 29-03-06 | 14:18

Ik denk dat Lange Frits regelmatig guitige quazi erotische teksten in het oor van Gielletje fluistert... En das voor de 4NonBlondes-OutOfTime-pettendragende Giel Speelen het beste wat m kan overkomen. Twee handen op een eh.... bil, i guess....

FreakMachine | 29-03-06 | 14:17

Het establishment binnen politiek en media heeft er een handje van de verkeerde mensen te knuffelen, zo ook met al deze rappooiers. Ze gaan ver, heel ver om echte kritiek uit de media te houden, dat lijkt mij de enige logische verklaring voor de manier waarop dit soort idioten die we vroeger gewoon tuig noemden op handen worden gedragen.

bitkrieg | 29-03-06 | 14:08

Nu we Giel en L. Frans toch bij elkaar hebben. Volgens mij is Giel bij dit duo niet de enige die experimenteert met drugs. Als ik naar de beelden kijk was L. Frans een beetje te hyper bij het optreden in kwestie. Ik heb hem weleens vaker gezien (godzijdank op tv!) maar normaal gesproken is die vent niet vooruit te fikken!

Voorbijfietser | 29-03-06 | 14:07

Laat die GIEL eerst zijn GORE stinkpet eens afzetten

sanchez | 29-03-06 | 14:00

Laffe Frans.(020)Wat een sukkel.
Als ik ooit de kans krijg om wat naar ze hoofd te gooien zal ik het doen ook.
Kijkken of ie dan ook naar mij toekomt,zal ik hem ff wat zinvol geweld laten zien.

Ik ben niet de enige denk ik dus hij ken nog wat verwachten de komende tijd. :)

sonoslain | 29-03-06 | 13:57

@Blauw
Nee de leerlingen hebben hem niet geboekt, maar de schoolleiding acht Slanke Frans bloijkbaar wel van een geschikt kaliber. Als mijn kind naar die school zou gaan, had ik wel even een briefje de deur uit gedaan richting schoolleiding. Anyhow ik zeg vrijheid van meningsuiting, en dat is verbaal. Dus van mij mag Franske zeggen wat hij wilt, ik zal hem alleen nooit boeken. Zolang hij maar met zijn handjes van andere mensen afblijft heb ik geen probleem met Bange.

Ryanart³ | 29-03-06 | 13:43

ik zal uhm es boeken voor het bejaarden tehuis bij ons op de hoek... kijken of ie dan nog zo stoer doet!

Droger010 | 29-03-06 | 13:33

Haha, ik lach me suf. Nepwiggertreppert Lange Frans en Petje Pitamientje-met-de-rode-bril over de knie. Weg met allebei die omhoogevallen muizenstrontjes!

Klukkluk | 29-03-06 | 13:29

Ik denk dat GS moet stoppen met het plaatsen van deze Breezah gevoelige onderwerpen. Dit trekt breezahs aan als strontvliegen de stront.

Ik stel een Breezah filter voor en het afnemen van een breezahtest bij elke inschrijving. Wei weet houden we ze op die manier buiten de deur.

Boys-Do-Cry | 29-03-06 | 13:29

SCOOP !! Mhwa, misschien ben ik achterdochtig .. of wordt dit een hele domme opmerking, maar zou het kunnen zijn dat de websites van Bevrijdingspop en IJsklontenfeest door dezelfde persoon / bedrijf gemaakt zijn ?! Het valt me op dat ze toevallig [?!] dezelfde naamgeving hebben voor hun variabelen die in de URL worden meegegeven, namelijk /?sec
Misschien is het gewoon een standaard benaming die ik niet ken.

Casper Cris | 29-03-06 | 13:28

@ ryanart

Het is wel een scholengemeenschap.

Die kinderen hebben lange flans toch niet geboekt?

EN daarbij hij heeft zijn verantwoordelijkheid te nemen.

Nu hebben ze hem weer geboekt. Past hij dan zijn gedrag aan?

Blauw | 29-03-06 | 13:24

@JustMe
Dag Breezahtje/Simpeltje. Sorry voor het feit dat ik je heb ondergekotst.

Nemo | 29-03-06 | 13:24

@ ryanart

Ja he ryanart en jij betaald de pooier ook voor het kind dat je neukt.
Dus dat rechtvaardigt ook alles, want je kon het verwachten he.

Blauw | 29-03-06 | 13:23

@justme1987

bReEeEzAAAAaAAaaaaahhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!elevelelevenoneone

Orion666 | 29-03-06 | 13:22

Daar gaat Lange F. z'n carrière en neem Giel ook maar direct mee, de mediageile 'linkse' naaktlopert. Bleeehhh.
Als hij nou direct na het incident een persconferentie gaf, waarin hij z'n excuses aanbood, de jongen een bos bloemen toestuurde met gesigneerde LP en zichzelf zou dissen, dan was de schade nog te overzien. Nu is het te laat. Gelukkig maar. Want ik heb een hekel aan z?n muziek. Net als de rest van de HipHopscene.
Wat als een meisje haar slipje naar hem toe gooide? Nou? Zou hij haar ook in elkaar stompen?

Nemo | 29-03-06 | 13:22

@Blauw
Een leraar wordt niet ingehuurd om schunnige teksten te verkondigen, Bange Hans wel, ik vind het ook niets, maar de mensen die hem boeken weten denk ik zelf ook wel wat ze kunnen verwachten hè?

Ryanart³ | 29-03-06 | 13:21

Wat een sukkel die frans kerel tis maar een ijsklontje. Natuurlijk niet leuk maar dat je er meteen oplos mept zegt wat over je niveau. Dat giel er mee gaat bemoeien vind ik ook zeer dom van hem! Laat die frans goed merken dat hij niet moet zingen over dingen waar hij zelf ook niet aan houdt.

Frans als je dit leest ik vind je zielig!

Groeten uit almelo

Ecke | 29-03-06 | 13:21

wat zouden jullie zelf gedaan hebben als het bij jullie gebeurd zou zijn. was je toch ook los gegaan. zeg eerlijk??!!ik kan het best begrijpen maar het hoort niet. wat jij!!??zeker als er al bij meerdere concerten flessen enzo gegooit zijn.kom op zeg, eerst zo tof doen over baas en frans en nu deze dingen zeggen. ik blijf ze goed vinden wat er ook gebeurd. je kan het toch niet terug draaien.
jammer!!!!!dat sommige mensen nu met zulke conclusies komen.

laterssssssssssssssss

justme1987 | 29-03-06 | 13:21

@all .. zeker niet geneukt ? hahahaha ..

Draaitafel Demagoog | 29-03-06 | 13:20

EzeCHIEL 13:19 (Giel zn favo-tag ondersteboven)

Gij ontheiligt Mij bij mijn volk voor handen vol gerst en voor brokken brood (...) doordat gij mijn volk beliegt, dat naar leugen hoort.

Bushokje | 29-03-06 | 13:19

Barend van dUrp, rimpelMulder en nu ook deze eppo ?
Het eq danwel het iq is niet al te hoog onder de bn'ers

jammer dit | 29-03-06 | 13:18

Als er toch rellen uitbreken tijdens de optredens van Lange pedo op bevrijdingspop, wat ik niet hoop, weten we in ieder geval wie we moeten bedanken; alvast bedankt Giel Beelen

groezel | 29-03-06 | 13:17

is giel beelen draaitafel demagoog?

doskabouter | 29-03-06 | 13:17

Mooi. Dan zijn we ook gelijk van die over het paard getilde coffeeshop bezoeker af. Optieften met die puberpet en z'n doodgedraaide hitparadepop.
Hij staat alleen maar achter die lange sladood omdat hij zo goed van hem heeft leren pijpen. Zonder tanden, je weet tog.

chinaski | 29-03-06 | 13:16

@ryanart

Er wordt juist met twee maten gemeten.

Als de leraar aardrijkskunde die smerige teksten uitkraamt tegen de meisjes van 2b dan wordt ie ontslagen.

Wat is het dan met Frans?

Blauw | 29-03-06 | 13:09

o o o, als je die site ziet, is het toch wel een hele nuttige beslissing dat Haarlem de helikopter vlucht aan zich voorbij laat gaan met Lange Frans!!! heeft het bestuur goed doorzien!!! respect!

betonkopper | 29-03-06 | 13:06

Ik vind dat iedereen wel veel afgeeft op Giel. Lange Hansworst is een Sukel en giel wil de actie van die lange helemaal niet goedpraten. Wel wil hij dat er gelijkheid bestaat, niet dat een BN'er zwaarder of anders bestrafd wordt dan iemand anders. Ik ben hiervan ook een groot voorstander.

Ryanart³ | 29-03-06 | 13:04

heeft er iemand een standaard tekst die we massal kunnen sturen naar Valerie van de Flier

librium | 29-03-06 | 13:03

wat een lelijke smoel heeft die kerel toch.. giele moet niet zo gillen, weaar maakt hij zich druk om? het is terecht dat deze lange lummel zo publiekelijk wordt afgezaagd.

the_w | 29-03-06 | 13:03

Ik heb het echt helemaal gehad met die Zieke Frans en zijn holmaat Giel Beelen. Wat een trieste heaumeaus, bocotten die lui! Is het een poging waard om het aantal luisteraars van Giel in de ochtend terug te brengen naar laten we zeggen: onder de 200.000? Dan zouden we geloof ik 80% van zijn luisteraars wegjagen! Lijkt me een mooi streven! Dan hoeven ze die troep van Vuige Frans ook niet meer te horen. On the one

Tap ass | 29-03-06 | 12:59

@ JSM En zei hij nog wat over zijn smerige teksten?
Tegen kinderen?

Blauw | 29-03-06 | 12:54

Dat rappers dom zijn is inmiddels tot in de verste uithoeken van deze planeet doorgedrongen. Dat dj denken dat ze niet dom zijn is ook bij iedereen behalve bij rappers en dj's bekend.

Doe lekker stoer rappen in Meppel en ga stoer plaatjes draaien en ga toch alsjeblieft vooral door met ostentatief de simpele idioot uithangen.

Ed Cetera | 29-03-06 | 12:51

Gezamenlijk naar een andere topic gaan?? dit onderwerp is wel een beetjuhh uitgemolken weer :):)

LekkeR_HoR..(v) | 29-03-06 | 12:51

Lange Franz, je bent gewoon een kaalkopje.

chameau | 29-03-06 | 12:48

@zum kotzen
Als je de dag na het incident naar Giel geluisterd zou hebben, had je gehoord dat Giel tegen Frans is uitgevallen en (terecht) zei dat het een slechte en hele domme actie van hem was. Giel doet dit niet alleen om vriendjes te zijn met Frans (anders had ie de eerste keer niet zo gereageerd) maar ook omdat ie de reactie van de organisatie van het bevrijdingsfestival heel onterecht vindt.

JSM | 29-03-06 | 12:46

@Gainsbarre:
generaliseren?

Boys-Do-Cry | 29-03-06 | 12:46

@framoes; ik neem aan dat je als 20 jarige ook een beetje weet wat een "voorbeeldrol"inhoudt.
Direct erop los rammen getuigt van niet met je woorden kunnen omgaan.
Lijkt me niet best als beroemde reppert!

dikkebier3lul | 29-03-06 | 12:45

Giel Beelen is een nog triester geval , dan lamme swans. Altijf op zoek naar een beetje aandacht en laat graag z'n snikkel op tv zien, of laat ie zich weer pijpen terwijl hij een uitzending doet ... stoer hoor Giel , jij bent van hetzelfde kaliber als die domme frans. bah vies menneke..

ex-reauker | 29-03-06 | 12:45

@ Groezel: slaat u niet een beetje de plank mis?

Boys-Do-Cry | 29-03-06 | 12:44

Hilarisch toch, die GS-reaguurders: zelf wel gretig met geweld dreigen en losse handjes wapperen, maar direct de polderpacifist uithangen als een BN'er het doet. Wat een schijnheilige verontwaardiging hier.

Gainsbarre | 29-03-06 | 12:44

@ Ion Susai 29-03-06 @ 11:10 & @ Yammie 29-03-06 @ 11:25

Ik moet die gasten ook niet. Mijn oudste dochter luistert ook naar die aap tot mijn grootste ergernis, maar wie uitdeelt/gooit moet kunnen incasseren.

Met betrekking tot zijn teksten als je naar de helft van de nummers uit de top 40 luistert ( voornamelijk de engelse) zijn van hetzelfde kaliber qua ranzigheid. Ook de suikerzoete liedje. Hou maar op over de clips, wat dat betreft gooi ik de censuurmuur niet op maar blij ben ik er niet mee.

Dominator | 29-03-06 | 12:44

@bLoWy: hmmm nee inderdaad meppen is een veel betere reactie....

en nu op breezahere... kssst schorriemorrie

Boys-Do-Cry | 29-03-06 | 12:41

@TheCaretaker 29-03-06 @ 12:30
Wat dacht je van een manager die hem dat aanbiedt, en mensen (producers enzo) die hem gouden bergen beloven.
Voor een jochie (hij is 20 ofzo?) is dat onweerstaanbaar. Als iemand mij veel geld biedt om een nummer tegen zinloos geweld te maken, zou ik het ook doen. Maar betekent dat dan gelijk dat ik nooit meer geweld mag gebruiken?

Framoes | 29-03-06 | 12:40

Daarom dat het zo'n slechte DJ is hij vind Lange Frans ze muziek ook SUPER goed zeker ?

kloaka | 29-03-06 | 12:39

Jongens, Giel heeft ook een gastenboek... hierbij mijn enigszins uitgebreide spam op Giels gastenboek.

Giel, wat ben je een ontzettend misselijk mannetje. Dat je het voor Lange Frans opneemt heeft niks te maken met het feit dat Lange Frans excuses zou hebben gemaakt (heeft ie overigens NIET gedaan), maar alleen met het feit dat jij vriendjes bent met Frans. Soort zoekt soort zullen we maar zeggen, jullie sporen allebei voor geen millimeter. Even de feiten op een rij:

- Lange Frans rapte een smerige schunnige tekst tegen minderjarige scholieren, het klonk bovendien nergens naar (geen rijm, geen flow)

- Frans viel DE VERKEERDE persoon aan (ijsblokje werd door iemand anders gegooid)

- Frans heeft GEEN excuses gemaakt, hij heeft alleen geprobeerd zijn eigen gedrag goed te praten en zichzelf te verontschuldigen. Dat is heel wat anders!

- Als we gaan beginnen op de manier van 'iedereen kan een keer de fout ingaan, dan moet je kunnen vergeven', dan begrijp je er echt helemaal niks van. De moordenaars van Joes Kloppenburg waren ook 'aardige jongens', hadden geen strafblad voor ze Joes doodschopten. Moeten we die moordenaars ook maar vergeven en de celstraf kwijtschelden? Lange Frans heeft zichzelf op het voetstuk van de anti-geweld beweging gezet door het nummer Zinloos. Daarom is hij ook tot ambassadeur van de vrijheid benoemd. In zo'n situatie kun je niet in de fout gaan zoals Lange Frans afgelopen vrijdag deed, ook niet 1 keertje! Hij had sowieso professional genoeg moeten zijn om de ijsblokjesgooier verbaal af te maken of gewoon het optreden af te breken.

En ik kan je 1 ding beloven Giel, als jij en/of Lange Frans jullie tronie vertonen op welk bevrijdingsfestival dan ook, dan kun je rekenen op HEEL VEEL ijsklontjes. Nee niet van mij, ik ga niet eens naar het festival, maar lees internet maar eens na, kun je zien hoe de meeste mensen denken over Lange Frans.

Ach het is zinloos Giel, jij verdedigt jouw holmaatje Lange Frans toch wel door dik en dun, ongeacht de feiten. Maar het laat wel goed zien wat een zielig mispunt jij bent.

zum kotzen | 29-03-06 | 12:39

Na het filmpje gezien te hebben had ik eigenlijk het idee dat LF nogal kickt op die minderjarige meisjes. Het zag erna uit dat hij zijn obscene gevoelens over pijpende 14-jarigen aan het uiten was?

Preventief TBS met dwangverpleging zeg ik.

Orion666 | 29-03-06 | 12:38

Giel Beelen moet aangepakt worden met zijn ranzige vergelijkingen, of moeten we Giel voortaan Adolf gaan noemen en Claudia soms Eva?

groezel | 29-03-06 | 12:38

Grappig dat mensen hier ineens vinden dat die teksten 'niet kunnen'. Ineens allemaal CDA-stemmerts geworden of zo?
Overigens, de gemeente Nijkerk is het van harte met u eens:
www.rtvutrecht.nl/rss/nieuws/108654

Zeurders | 29-03-06 | 12:34

@kannietbal!
Was idd lekker jaa! dat verhaal van lange schwanz klopt wel.. ;)

nej maar serieus geef lange frans echt geen ongelijk dat hij boos werd!
iemand mee eens?

Bl0wY | 29-03-06 | 12:34

Ze kunnen allebei een stuk gletsjer op hun
verwaande kutkoppen krijgen. Later

deaardeisplat | 29-03-06 | 12:32

Ik vraag me af hoelang LF en BB nog een duo blijven... BB solo! Je hebt Slungel Frans niet nodig.

TheCaretaker | 29-03-06 | 12:31

Inderdaad wat hoore-endol zegt.
Ze hadden een hele ijsschots ipv ijsklontje moeten gooien om die tekst alleen al.

kievitsei | 29-03-06 | 12:30

Hoor-en-Dol: helemaal mee eens. Op TV lekker schijnheilig je "zinloos geweld" liedje "zingen".. en vervolgens bij je optreden dit soort shit uitkramen. Lekker respectvol enzo..

TheCaretaker | 29-03-06 | 12:30

Het is erg jammer dat ik niet de enige ben die hier Slappe Frans enigszins gelijk geef. Half breezerend Nederland rukt ook uit om hier vervolgens alleen maar meer Lange Schwanz-haat op te wekken met hun domme reaguursels.

Framoes | 29-03-06 | 12:30

Giel een een grote reetneuker.

Wenterslijk | 29-03-06 | 12:28

@Bl0wY 29-03-06 @ 12:24,

4. Frans lekker gepijpt? met twee handjes en veel spuug en zeau?

kannietbaal | 29-03-06 | 12:26

claudia de bleeh sluit zich aan bij Giel en LF...

ed.. | 29-03-06 | 12:25

Vieze mannetjes die lange en korte rappende (ik zeg altijd hardop pratende) boefjes.

wings | 29-03-06 | 12:24

Beetje zielig ijsklontjes gaan sparen om te gaan gooie!!
1. Giel beelen is Rlx
2. Lange frans ook!
3. Wie?? zou zegge als iemand een ijsklontje in je face gooit oh dankjewel geeft helemaal niets joh!! weet je wat doe het nog een keer!?

iemand die dat zal zegge? denk et niet!
Lange frans (Y)

Bl0wY | 29-03-06 | 12:24

Waarom heeft niemand het meer over de door LF uitgekraamde teksten ?? Vind dat veeeel erger dan een tik uitdelen.
Het publiek bestaat nota bene uit 14 jarigen !
Ben geen fatsoensrakker maar wat heer F. daar uitstort over de jeugd kan m.i. wel degelijk deel van het groepsverkrachtingsprobleem zijn.

Hoor-en-Dol | 29-03-06 | 12:23

Die ijsklontjes actie vind ik te ver gaan.
Paul de Leeuw had laatst een heel goed over dat je als artiest kwetsbaar bent op zo'n podium, aangezien iedereen jou ziet, maar jij niet iedereen. Slappe Schwanz heeft denk ik ook uit impuls (angst) gehandeld. Wel dom, maar niet gek.

Framoes | 29-03-06 | 12:23

@harry de leipe 29-03-06 @ 12:17:
File uploaden bij www.yourfilehost.com
en dan de link hier neer plempen.

crixus | 29-03-06 | 12:23

goedverdoeme werkt niet

harry de leipe | 29-03-06 | 12:23

need i say more

Hebben ze hem daar voor ontslagen? Dat wist ik niet. Alleen om die opmerking? Op Geen Stijl leer je nog eens wat.

Flathead | 29-03-06 | 12:22

Over NSB-mentaliteit gesproken, welke artiesten zijn zo beroerd dat ze hun publiek om applaus moeten smeken?
,Wij mogen fouten maken, maar jullie moeten nog steeds klappen'', zegt rapper Lange Frans
www.goedzo.com/index.php/2005/11/29/p8...

Zeurders | 29-03-06 | 12:21

Claudia is de hoer van NSB olé olé

Dömper | 29-03-06 | 12:21

De screenshot van de per ongeluk geplaatste pdf onderstuk. ivm oproep spooky 29-03-06 @ 11:39. Ik ben bang dat de url-tekens eraf moeten.
[URL=http://img70.imageshack.us/my.php?image=screenshotpersbericht9sn.jpg][IMG]http://img70.imageshack.us/img70/1063/screenshotpersbericht9sn.th.jpg[/IMG][/URL]

spooky | 29-03-06 | 12:20

Welke kleuter heeft die ijsblokjes site gemaakt? "zodat zei lekker kunnen gooien."
Wel een leuk idee :)

RechtseRutger | 29-03-06 | 12:20

Als L.F. & G.B. nou ff samen ergens in the middel of nowhere een anti-ijsblok-fanclub op gaan richten (met een bivakmuts op helemaal high van de hoestdrank)...
Dan hebben wij er verder geen last van!

Al moet ik zeggen dat je met deze topic's de werkdag wel lekker doorkomt :P

LekkeR_HoR..(v) | 29-03-06 | 12:20

@spooky 29-03-06 @ 12:16:
Wat vind Claudia een NSB mentaliteit? Ik luistert geen 3FM, bij staat alleen Arrow of Rebecca aan. Ik wil namelijk echte muziek luisteren.

crixus | 29-03-06 | 12:19

@crixus 29-03-06 @ 12:11
Hoe doe ik dat ???

harry de leipe | 29-03-06 | 12:17

Claudia de Breij 1 minuut geleden: vind het een NSB mentaliteit, gaan ons er dus eens goed kwaad over maken. Zou het 4-5 mei comite dat ook gepast vinden van hun 3fm vrienden? Voor mij is het wel een teken dat het moddergooien dus los kan gaan, iets minder respectvolle acties dus.

spooky | 29-03-06 | 12:16

Mmmm. 3FM. Publiek omroep. Overheidsgeld. Belastinggeld. Kort Lontje wordt dus van mijn eigen geld gepromoot door die Pet?

Ongeletterde Boer | 29-03-06 | 12:15

@ flathead

dat ze hem daarvoor ontslagen hebben dan of heeft ie dat laatste pas later gezegd?

need i say more | 29-03-06 | 12:14

we zijn in een gooi van twee losers af!
hulde aan de ijsklontjes gooier.

ben toch niet gek? | 29-03-06 | 12:14

@boys do cry

klopt! Maar er staat ook een vraagteken achter. Het verhaal was bij mij ergens vaag blijven hangen en daarom klopten de details niet helemaal. En inmiddels was een andere reaguurder al wel achter de juiste bewoordingen van Giel gekomen.

need i say more | 29-03-06 | 12:11

3FM? Is dat een spelshow op Talpa?

Ongeletterde Boer | 29-03-06 | 12:11

@JSM: Het vervelende van dit alles is dat die Breezahs ze dus wel serieus nemen.

TheCaretaker | 29-03-06 | 12:11

@harry de leipe 29-03-06 @ 12:00:
Maak liever even een spiegeltje van de pdf. Dit wordt weggejorist.

crixus | 29-03-06 | 12:11

Kunnen we die LF niet gewoon massaal 'zwarte mannen'?
.
'Zwarte mannen' ja, ik heb begrepen dat het woord NEGERen niet meer mag omdat er een stelletje roetmoppen dan boos worden.

Professor Plons | 29-03-06 | 12:10

Trouwens; wie rijdt er nu eindelijk eens op hoge snelheid met een auto door dat gebit van frans heen.... kijk die foto toch...

Flathead | 29-03-06 | 12:09

need i say more

Dat heeft Beelen inderdaad gezegd, maar z`n opmerking daarna was iets in de trant van dat het aangeeft wat voor een zieke ideeen zo`n debiel als Hitler had. Niet omdat het zo lekker weglas, en het hem inspireerde tot een prive-holocaust of zo.

Flathead | 29-03-06 | 12:08

Lange Frans had zijn handjes thuis moeten houden en gewoon weg moeten lopen,en dan slaat hij ook nog eens de verkeerde op zijn muil ik vind het een hele grote sukkel.Ene.... who the fuck is giel???

sonnepon19 | 29-03-06 | 12:07

Zijn alle mensen die in de muziek zitten gewoon een partij zeugen of hoe zit dat?

Om te roepen dat duitsers niet mogen komen, als L Frans niet mag komen! Het zijn niet alle duitsres die op het idee kwamen om maar eens lekker een 2e wereld oorlog te beginnen! Kijk alle vieze echt doorgewinterde (ex) nazi mogen inderdaad lekker thuisblijven! Frans heeft zelf lopen meppen om niks (kom op een ijsklontje PINUTS)

Laten we even een goed voorbeeld naar voren schuiven! BRAINPOWER optrede in Amersfoort. Hij kreeg Eieren naar zijn hoofd en heeft zijn optrede 2 min inderbroken en heeft vervolgens die jongens die dat deden eruit gedist met een rap....

Maarja we weten allemaal dat frans niet echt een hoogstaande artiest.. Frans en Michiel Emigreer lekker naar duitsland!

slechtsrechts | 29-03-06 | 12:07

De reacties hier hebben een hoog 'niet boven 't maaiveld want dan hakken we je hoofd eraf' gehalte...
Giel is tenminste trouw aan z'n vrienden.

spelen | 29-03-06 | 12:07

@JSM:

*schouderklopje*

Boys-Do-Cry | 29-03-06 | 12:05

ja met een honkbal knuppel

heeft ie voor vastgezeten

Blauw | 29-03-06 | 12:05

Wie ziet nou in alle redelijkheid in Lange Frans en Baas B twee ambassadeurs tegen zinloos geweld? Die twee neem je toch niet serieus? Alsof die kinderen dat wel doen. Heeft Baas B trouwens niet al een keer iemand geprobeerd in elkaar te slaan?

JSM | 29-03-06 | 12:04

@ Shining

Je hebt gelijk. Frans is maar voor een ambassadeursfunctie goed en dat is als ambassadeur van stichting Martijn.

Smeerlap.

Blauw | 29-03-06 | 12:02

@need i say more
Indrukwekkendste is wast anders dan favoriete boek. En als je eens de moeite zou doen je te verdiepen in de geschiedenis zou je lezen dat het ook indrukwekkend is. Maar ik neem aan dat als ik zeg dat ik het echt gelezen heb ik volgens jullie niet aan persoonlijke ontwikkeling doe maar aan neo-nazisme.

JSM | 29-03-06 | 12:01

-weggejorist-

harry de leipe | 29-03-06 | 12:00

Net opgestuurd naar de organisatoren van diverse festivals: "Zou u niet beter het optreden van Lange Frans en Baas B annuleren. Onlangs heeft Lange Frans een bezoeker van een van zijn optredens in elkaar geslagen omdat deze een ijsblokje tegen hem aan gooide. Vele met mij zijn van mening dat dit not done is. Ik hoop dat jullie het bevrijdingsfestival geloofwaardig houden en dus Lange Frans annuleren. Of aanvaarden jullie zijn excuses omdat het slachtoffer niet dood is gegaan. Om de schijnheilige te citeren "Hij kreeg een klap voor z'n kop maar keek niet om en hield z'n mond. Tot ie de volgende ochtend met hersenletsel opstond." "

The Truth | 29-03-06 | 12:00

Mag het ook met klauwhamers, ijs is zo koud aan de vingers....?

KABAAL | 29-03-06 | 12:00

@need i say more:

favo is wat anders dan indrukwekkendste :S

Boys-Do-Cry | 29-03-06 | 12:00

Omhels Giel:

Vraag jezelf eens af, ben je blij met het leven dat je leeft elke dag.
en waar vind je de krachtom te doen wat je voelt terwijl niemand je snapt
terwijl niemand je snapt terwijl..... niemand je snapt.

Worm van der Waarden | 29-03-06 | 11:58

@Obsi:

Relevantie?
Je kan niet ontkennen dat het uniek is voor de geschiedenis dat een belangrijk persoon (voor de geschiedenis) als AH zijn gedachten op papier heeft gezet. En tuurlijk is dat voer voor psychologen en gedragwetenschappers. Maar zie relevantie van dit en de volgens jou facistische VARA niet :S met het ijsblokje dat LF aanviel.

Boys-Do-Cry | 29-03-06 | 11:58

voortaan iets sneller typen

need i say more | 29-03-06 | 11:58

Giel mag samen met frans in de vergetelheid wegzakken. Koppeltje lutsers, niets meer.

DeKeet | 29-03-06 | 11:57

@KaiserSoza 29-03-06 @ 11:56:
Inderdaad, het staat er echt. Laat het CoJoNes maar niet lezen... hahaha

crixus | 29-03-06 | 11:57

Is Giel Beelen destijds niet eens een keer ontslagen omdat hij in een interview had aangegeven dat Mein kampf van A. Hitler zijn faveau boek was?
Das echt iemand die je dus op een bevrijdingsfestival moet hebben

need i say more | 29-03-06 | 11:56

@shining1
Of die bakvisjes horen het van Lange F, of ze lezen het in de Tina of Donald Fuck of op MSNeuk. Eitherway.

Montgomery Burns | 29-03-06 | 11:56

@crixus 29-03-06 @ 11:46

Ze heeft het nadrukkelijk over de grote ballen van haar rat?

KaiserSoza | 29-03-06 | 11:56

lange frans heeft helemaal geen excuses gemaakt, alleen zijn gedrag verklaard, dat is een groot verschil. Misschien tijd voor fransie om een ander imago aan te nemen of liever gezegd zijn oude imago laten vallen, want bijna niemand (behalve giel belen) trapt er meer in.

Onderbuik | 29-03-06 | 11:56

@spooky 29-03-06 @ 11:48

pak hier de pdf ff over hun is lachen noot van de redactie is zichtbaar !!!
* was niet hun bedoeling *
www.4en5mei.nl..

harry de leipe 29-03-06 @ 11:24

harry de leipe | 29-03-06 | 11:55

@spooky 29-03-06 @ 11:48:
Dat is een inderdaad een "Wim Heitinga" achtige actie... Heb je die oorspronkelijke pdf nog? Maak er even een spiegeltje van. Je kunt van die ultra-linksen ook niets anders verwachten.

crixus | 29-03-06 | 11:53

Lange Frans mag wat mij betreft gestenigt worden.. met ijsblokjes :p

TheCaretaker | 29-03-06 | 11:52

Lange Frans is gewoon een hardstikke hypocrite, commerciele, onrechtvaardige, lullige, kinderachtige inbesiel.

n00benstein | 29-03-06 | 11:51

Kunnen we niet met zijn allen verontwaardigde email sturen naar alle organisatoren van de bevrijdingsfestivals. Misschien kunnen we lange Frans van nog meer annuleringen voorzien.

The Truth | 29-03-06 | 11:51

Begrijp grote commotie rond tikje niet zo goed, is het niet veel schandaliger dat pedo Frans voor meisjesch van 12 uitgebreid den fellatio beschrijft? Of dacht de schoolleiding dat dit hoorde bij de opvoeding, in de categorie jong geleerd is oud gedaan...

shining1 | 29-03-06 | 11:51

gevonden:
Giel Beelen reageert in 3FM nieuws
In het 3FM nieuws van 6 uur heeft Giel Beelen gereageerd op zijn uitlatingen in de Studio van komende week. Daarin zegt hij dat Mein Kampf van Hitler het "indrukwekkendste" boek is dat hij gelezen heeft. "Dat boek is belangrijk geweest voor de geschiedenis. Bovendien is het wel interessant om een boek van een geestelijk gestoorde te lezen". Giel werd hierom ontslagen door de KRO.
www.radio.nl/2003/home/medianieuws/010...

natuurlijk kon Giel toen bij de fasisten van de VARA terecht
No problemo

Obsi | 29-03-06 | 11:50

Wat een hypocriet gelul allemaal. Frans is boos, laat zich een gaan, kan natuurlijk niet en mag ook niet gebeuren, maar hij heeft er zijn excuses voor aangeboden. Gaan we hem dan nu allemaal voor de rest van ons leven haten? Als je z'n muziek kut vindt mag dat, maar waarom zeikt iedereen zo over één incident? Fuck, als iemand dingen tegen jou aangooit wordt je toch ook boos? Of loop je vriendelijk naar hem toe of ie als je blieft op wil houden? Doe niet zo correct allemaal man. Iedereen maakt een fout, Frans zou geprezen moeten worden voor het feit dat ie z'n excuses ervoor aanbiedt, er zijn er zat die dat niet kunnen en de schuld aan een ander geven (zie Javier Guzman).

@gvr: Ooit geprobeerd Radio 538 te luisteren? Als je 's ochtends dat gehinnik van die losers naast Edwin Evers overleeft hebt gaat Ruud de Wild 's middags verder met z'n gezeik

JSM | 29-03-06 | 11:50

Wat een gezeik om een gozertje zeg.
Gewoon negeren die hap en GEEN cd's van hem kopen en ook niet naar de radio luisteren..........:-)

Negatieve publiciteit is ook publiciteit.

verlindera | 29-03-06 | 11:49

En we hebben een lezer bij het 4-5 mei comite. Net voor mijn reactie zag ik dat ze een deel niet voor publicatie hadden onderaan de pdf vandaar mijn reactie spooky 29-03-06 @ 11:39 nu is die dus weg. Snelle reactie 4-5mei comite. Dan kunnen jullie vast ook zo snel een plek op het net maken waar ik(wij) wel met elkaar de discussie kunnen aangaan. Tot nu toe biedt GS het exclusieve platform voor discussies jullie nemen mails geen eens in overweging. Doe eens uitleggen hoe het debat vorm te geven.

spooky | 29-03-06 | 11:48

@spooky 29-03-06 @ 11:39:

Even wat achtergrond info over *kuch* Mevrouw *kuch* van der Flier...
www.google.nl/search?hl=nl&c2coff=...
Ach, je hoeft de sites niet eens te bekijken.
Alhoewel dat pdf-je van de School van Journalistiek is wel aardig... Met foto.

crixus | 29-03-06 | 11:46

Volgende keer toch maar de ijskast met de ijsblokjes er nog in naar dat lange onbenul gooien.

DutchXTC | 29-03-06 | 11:46

Jammer dat er zoveel woorden aan worden vuilgemaakt. Er wordt zo ontzettend lang en veel door gerelativeerd dat we eigenlijk verliezen wat helemaal de bedoeling is.

Weg met Frans. Frans als voorbeeld voor mijn pubers? no way. Hèt voorbeeld voor de pubers is om Frans eens lekker te laten zitten. En iemand anders met veel media-macht (is dat een woord?) te laten vertellen dat frans fout is, en niet anders.

weg met frans! kleauthommel.

st00f | 29-03-06 | 11:45

@fuckface: Het hele probleem van Giel (en 3FM) dat het niet meer gaat om aan elkaar lullen van plaatjes. Probeer voor de gein maar eens 6 willekeurige radiozenders af te zappen. Kans is groot dat je op alle zenders *muziek* hoort, behalve 3FM. Daar hoor je slap gelul van een Giel of Claudia. Je mag blij wezen als er 4 nummers gedraaid worden.

GVR | 29-03-06 | 11:44

Giel Beelen vertelde een paar jaar geleden op de radio dat hij Mijn Kampf een van de meest insperende boeken was die hij gelezen had. (Of iets van deze strekking. Moet ik even nazoeken.)
Toen werd hij tot zijn enorme verbazing van de radio verbannen.

Obsi | 29-03-06 | 11:44

Wat zou die giel in godsnaam onder die pet van em verbergen.....?
*begint al te walgen bij het idee*

de melkboer | 29-03-06 | 11:44

Ik heb uit de reacties op andere weblogs begrepen, dat Lamlul Frans al een lange "losse-handjes"-historie heeft en er graag in het wilde weg op los beukt, zowel op als achter het podium. Ga eens deaud!

poktor | 29-03-06 | 11:43

@groezel
Alleen voor mannen hoor, vrouwen horen er duidelijk niet bij
Toch ongelooflijk dat ze die vent die zo weinig respect voor vrouwen heeft als *voorbeeld* aan de jeugd willen stellen.

noorderling | 29-03-06 | 11:42

@poep
"Natuurlijk is het fout wat Frans heeft gedaan, maar geeft iemand ooit de schuld aan voetballers als er weer eens een supporter vervelend is ?"
Erg slim ben je niet. Supporters meppen er namelijk elke wedstrijd op los, zonder reden. Voetballers trappen elkaar onderling wel het ziekenhuis in. Die twee staan totaal los van elkaar.
Lange lulhannes daarentegen, sprong het publiek in en sloeg iemand op zijn smoel die een middelvinger opstak. Die had niets te maken met die enorme ijsberg die gegooid werd. Als je een microfoon in je handen hebt en je staat op een podium, heb je erg veel macht. Maar aangezien die gast werkelijk zo stom als het achtereinde van varken is, kon hij daar geen gebruik van maken. Dus NEE hij heeft niets te zoeken in een helicopter met ambassedeurs voor de vrijheid.

Hellsmurfje | 29-03-06 | 11:41

poep 29-03-06 @ 11:28
'maar geeft iemand ooit de schuld aan voetballers als er weer eens een supporter vervelend is ?'

Nee, maar de voetballer wordt wel gestraft wanneer hij tegen een vervelende supporter reageert met geweld.
www.jimjagger.com/EricCantona/Pages/Th...
Hoe vervelend die gast ook was, het gedrag van Cantona is behoorlijk gestraft. En terecht!
.
Overigens ben ik het volledig met giel (debiel) beelen eens. Dat over die Duitsers dan, hè. Het heeft 50 jaar geduurd voordat de Duitsers welkom waren bij de 4 en 5 mei vieringen. Conform het voorstel van Giel wil ik dan ook voorstellen om Lange F. (hij is nog niet veroordeeld, dus nog slechts verdachte) en Baas B. over 50 jaar weer eens uit te nodigen, na een publiekelijk mea culpa.

Lof der Zotheid | 29-03-06 | 11:39

*LET OP* onderste deel van de dit pdf document is NIET voor publicatie. Het is dus NIET de bedoeling het 020 nummer of het mail adres van die ene vrouw te mailen. Nogmaals het is NIET de bedoeling. Mevrouw zegt: "Het is van groot belang om flink met elkaar in debat te gaan" Maar ga nu NIET mailen naar het adres dat er niet zou mogen staan!!!: Hier dus en mail met me mee: www.4en5mei.nl/mmbase/attachments/8792...

spooky | 29-03-06 | 11:39

Gastenboek is (nog) niet deaud !!

giel.vara.nl/gastenboek.php

klurksma heeft per abuis een puntje achter de url gezet.

Laat vooral weten wat je er van vindt !

ColaGlas | 29-03-06 | 11:38

mensen vergeet het niet in het progamma van lange swans staan mensenrechten centraal (met dank aan het comite)

groezel | 29-03-06 | 11:35

Gastenboek is deaud :)

tec | 29-03-06 | 11:35

Lange Frans speelt overigens nog wel als mikpunt op vele andere bevrijdingsfestivals.

noorderling | 29-03-06 | 11:34

Gelukkig heeft Lange Frans zijn excuses aangebogen aan het ventje dus nu is alles weer goed toch.

Oh ja, en passant heeft Lange F. ook nog even aangifte tegen het in elkaar geramde ventje gedaan.

Ik hoop dat Lange F. een flinke straf oploopt voor de mishandeling zodat eens te meer duidelijk wordt dat je geen mensen in elkaar mag trimmen. Zelfs niet als je BN-er bent en dus de hele mediawereld achter je staat.

klurksma | 29-03-06 | 11:33

Die Valerie van de Vlier zoals staat onderaan de mail; die heeft mij ook van de week teruggemaild. Haar antoord was: "Bedankt voor uw reactie via onze website. Vooralsnog zien wij geen reden uw opmerkingen in uw email in overweging te nemen. Lange Frans en Baas B treden op 5 mei op vier van de bevrijdingsfestivals op. Mocht u opmerkingen hebben over het incident in Meppel kunt u zicht direct wenden tot het management van Lange Frans en Baas B. Ik bedoel maar mijn punten worden niet in overweging genomen en deze mevrouw roept in het persbericht op elkaar vooral niet monddood te maken en het gesprek uit de weggaan. Hoe bedoelt u mevrouw een erg serieuze mail waar ik veel werk in steek simpelweg niet in overweging nemen en gespreken niet uit de weggaan. Ga maar weer eens mailen en Giel spammen natuurlijk: giel.vara.nl/gastenboek.php. Iemand als gastboeken van de andere festivals gevonden?

spooky | 29-03-06 | 11:30

@ Ion Susai 11:10 : Amen
Als volwassenen dit soort texten gaan spuien richting minderjarigen hoor je ze op te sluiten.

tec | 29-03-06 | 11:30

@Deense Postbode
Wat dacht je van wat rechtsgedraaide overjarige yogurthcultuur met vruchten.... Plakt zo lekkerrrrrrr......

de melkboer | 29-03-06 | 11:29

Het zal wel van karakter getuigen om LF zijn kant te kiezen, het is tenslotte zijn vriendje.
Maar erg verder dan die gedachte kom die Beele niet.
Hij heeft waarschijnlijk het filmpje niet gezien.
Het is toch duidelijk dat die lange gestoord is met zijn zielige rapje en geram.
-
Die lelijke kudtpet van hem zal wel te strak zitten, ga je raar van denken

The Templar | 29-03-06 | 11:29

lol@zeurders

Ijsblok is moordernaarder = no battle, slaughter

devageman | 29-03-06 | 11:29

Wat een held zeg, diegene die doet denken tegen geweld te zijn en dus L.Frans te gebruiken om geweld weer op te roepen....
Blijkbaar is scholing ook niet iets dat die persoon bekend is, "inbesiel" is namelijk "imbeciel" om nog maar niet van alle andere taalfouten te spreken..... wat een dom, dom persoontje zeg en erg onwetend.
Natuurlijk is het fout wat Frans heeft gedaan, maar geeft iemand ooit de schuld aan voetballers als er weer eens een supporter vervelend is ?
Maar eh... hetzelfde doen en zeggen dat je er tegen bent, dat is dom, of had ik al gezegd dat de schrijver erg dom moet zijn ?
trouwens: "imbeciel" zijn wil zeggen dat je chromosonen teveel hebt, meer dan 21 dus, dat wil niet zeggen dat je agressief of minder intelligent bent.
Maar ja, weet de schrijver (die bang is om zijn naam te noemen) veel ?

poep | 29-03-06 | 11:28

Giel is een sukkel, Lange Frans hoort niet bij minderjarigen in de buurt te komen. Met of zonder ijsklontjes.

sjonnie | 29-03-06 | 11:27

Het lijkt me overigens toepasselijker met gebruikte condeaums te gooien en met douchegeil te spuiten. Uh.. -gel natuurlijk.

Deense Postbode | 29-03-06 | 11:27

zoekt de stekker van de ijsblokjesmachine en de vara

devageman | 29-03-06 | 11:26

@ Dominator Als je op een podium bijdehand gaat staan doen moet je ook wel wat kunnen incasseren.Lange frans is gewoon een klootzak.
Het is wat anders als mensen een postbode of een trambestuurder gaan bekogelen,die mensen doen gewoon hun werk,die dagen niemand uit of zo.

Yammie | 29-03-06 | 11:25

Ik snap niet dat Nederland Lange Frans wilt zien eigenlijk. Waarom gaan er mensen naar optredens van hem? Is het iq van Nederlanders echt zo hoog of is de rest van Europa echt zo dom?

p.s. Ik dacht altijd dat rappers een boodschap in hun teksten hadden. "zuigen met 2 handen... zonder tanden...." waar gaat dit over? En "hoeveel moeten er nog komen..." is duidelijk met winstoogmerk uitgebracht. Bah...

KockKnocker | 29-03-06 | 11:24

lekker reppe weetje. Voor de coole wormen in naarden.

Jan Passant | 29-03-06 | 11:24

Is Lange Frans een duitser??
Vandaar!!!!

Cain | 29-03-06 | 11:24

@DirtyDude:

Inderdaad, mijn Thaise vriendin is nog beter in de Nederlands taal... muhahah.

Dr. M | 29-03-06 | 11:24

nog even een leuke van onze vmbo-er: "Lange Frans is gewoon een hardstikke hypocrite, commerciele, onrechtvaardige, lullige, kinderachtige inbesiel. " :)

fl0ppy | 29-03-06 | 11:24

pak hier de pdf ff over hun is lachen noot van de redactie is zichtbaar !!!
* was niet hun bedoeling *
www.4en5mei.nl/portal/pers

harry de leipe | 29-03-06 | 11:24

omg, de kerel die die site heeft gemaakt met de ijsklontjes is zooo vmbo :p
die mensen moeten ze echt eens nederlands leren...

DirtyDude | 29-03-06 | 11:22

Leuke site, die ijsklontjes... maar als iedereen z'n eigen ijsklontje moet meenemen, werkt hetniet.
Ik denk dat ik een ijsklontjeshandel op zet. IJsklontje: $0.01. En dan natuurlijk recht voor het podium. Echt, dan wordt 't zo'n lucratieve dag

Mister Crabs | 29-03-06 | 11:21

Ok, kom dan ook niet meer op het Neude, alsof die Sukkel zich door jou moet laten chanteren. Rot maar op, vervelende hufter

Onno Thuis | 29-03-06 | 11:21

Giel Beelen, Frans & Baas. Heel Resspektfolle figuren.

Liefhebbers van twee handen en spuug, zonder ijsblokjes en adorerende fans.
Niet bewonderaars: ff deaudfalle. Zoals het hoort rond deze nieuw soort elite.

Jan Passant | 29-03-06 | 11:20

Na 50 jaar de duitsers afgezeken te hebben, kunnen we weer verder met elkaar.
Frans moet toch nog even boeten voor zijn recente sneue manier van gangsterrapper spelen.

Boys-Do-Cry | 29-03-06 | 11:17

Valt me op dat er lieden zijn die Lange Frans en co. artiest noemen. Huh?
Een beetje wat tekst opdreunen, heet dat ook al muziek? Ga toch weg, en rap!

gompie | 29-03-06 | 11:14

Is het jullie ook opgevallen dat je niks meer kan posten in de gastenboek van deze grote LOSER...

giel.vara.nl/gastenboek.php

librium | 29-03-06 | 11:13

Chiel Beelen?? Dat is toch die onhooggevallen lulhannes die helemaal niet kan DJ-en en een blowjob in de uitzending nodig had om bekendheid te krijgen?? De gemiddelde DJ van omroep Boerenstronttjerksteradeel kan beter plaatjes aan elkaar lullen..........

fuckface | 29-03-06 | 11:13

Smooth Jazz, that is.

KaiserSoza | 29-03-06 | 11:13

@de melkboer 29-03-06 @ 11:06:
Ja... maar Jensen was nooit stijlloos en politiek incorrect omwille van het stijlloos en politiek incorrect zijn, hij was altijd al gewoon vervelend.

crixus | 29-03-06 | 11:12

@bastyboy 29-03-06 @ 11:07

Ik had een flashback uit de goed oude tijd, dat ik 's morgens altijd naar Stenders en vriend Fred luisterde, en ze werden afgelost door Giel, die Wout in de uitzending had, ik zweer het je, tot z'n elleboog zat ie erin, op 3 staat sindsdien Arrow Smooth FM, zelfs daarmee wordt ik humorvoller wakker...

KaiserSoza | 29-03-06 | 11:12

Dus laat die Frans blij zijn dat het geen emmer kokend water was ipv een ijsklontje ipv die ventjes te gaan aanklagen.

Ion Susai | 29-03-06 | 11:11

@ Dominator

Voor de zoveelste keer. Frans is een foute gozer. (Zwaar) minderjarige meisjes aanspreken met bijzonder platte obscene teksten is iets wat je (zeker als respect-predikende volwassene) niet doet.

Ion Susai | 29-03-06 | 11:10

Mooi, één rapper opgerot!
Nu de rest van slecht rappend Nederland nog.
Hoor ik daar Ali B...

da wizard | 29-03-06 | 11:10

Heeft Giel Beelen geen gasteboek ergens ?

Cherubim | 29-03-06 | 11:09

Gewoon dat petje met volle overtuiging in zijn aarsch proppen gevolgd door 3 kilo diepgevroren ijsklontjes.

Loek Wubbels | 29-03-06 | 11:09

Dit was te verwachten van deze rooie rakker Geld stinkt niet (hij wel) alleen al het feit dat nu alles en iedereen onder druk gaat worden gezet, money, money, ben benieuwd wat die talpa hoertjes barend en van dorp er vanavond er weer uit gooien.

groezel | 29-03-06 | 11:09

Als jullie iets naar je hoofd geslingerdd krijgen dan ga je ook vrolijk door met wat je doe ?? Geloof je het zelf!!!

Dominator | 29-03-06 | 11:08

Ok. Hij heeft al een irritante kop, die Giel. Kan ie niet zo gek veel aan doen.
Maar nu heeft ie toch echt de verkeerde partij gekozen, en de verkeerde opmerkingen gemaakt. Hij heeft voor mij definitief afgedaan.

Ion Susai | 29-03-06 | 11:08

@kaiserSoza: Ja maar wie is er nu niet de holmaat van Wouter Bos?

bastyboy | 29-03-06 | 11:07

@crixus
Dat gebeurd met elke randdebiel die op een gegeven moment teveel aandacht krijgt.. Jensen bijv. is ook zo'n verschrikkelijk braakmiddel geworden dat je je hond er nog niet eens tegen laat pissen...

de melkboer | 29-03-06 | 11:06

Giel Beelen...... dat is toch die holmaat van Wouter Bos?

KaiserSoza | 29-03-06 | 11:06

Dit heeft de organisatie van het bevrijdingfestival mooi voor elkaar, twee gekken in een keer weg... Misschien wil er wel een talpa presentator dat festival doen....

Burgemeester Kiesman | 29-03-06 | 11:06

Giel is nu dus ook officieel EXIT, vrienden met Lange F betekent heulen met de vijand!
Die Giel is eigenlijk ook maar een min mannetje die iedere ochtend om vijf uur uit zn bed moet om een radio show te maken voor truck rijdend NL. En maar denken dat als je een lelijk petje opzet en dat een jaar volhoudt de mensen het vanzelf "hip"gaan vinden. Nee Giel je blijft een puisterige zend amateur en nu hup weer naar je zoldertje je moeder komt zol imonade brengen!

Grenadine | 29-03-06 | 11:06

Morgenochtend ga ik tussen 6 en 9 ijsklontjes naar de radio gooien.. wie doet er mee ????

Cherubim | 29-03-06 | 11:05

@ Proof: "als vriend zijnde"
Contaminatie van 'als vriend' en 'vriend zijnde'. Fout en niet doen. Heel vervelend.

bastyboy | 29-03-06 | 11:04

Lange Frans vergelijken met de Nazi's... met vrienden als Giel heb je geen vijanden nodig, zeg maar.

John McClane | 29-03-06 | 11:03

Wat is er toch met Giel gebeurd... Ooit was hij lekker stijlloos, maar sinds hij wekelijks mag aanschuiven op de TV is het een walgelijk politiek correct baasje geworden. Gatver... En dat petje van hem gaat ook vreselijk irriteren.

crixus | 29-03-06 | 11:03

LAnge Frans os de Marco Borsato van de Hip-Hop scene. No credibility.

Days-Of-Wild | 29-03-06 | 11:02

He Giel, als vriend zijnde begrijpen ik dat je het voor hem wilt opnemen. Als ik jou was zou ik hem gewoon links laten liggen, het is een fucking crimineel die Frans.

Ga gewoon door met je eigen ding.

Proof | 29-03-06 | 11:02

Bravo Colossi!

bastyboy | 29-03-06 | 11:01

Giel ziet er eeuwig uit alsof hij net 3 weken in hongerstaking is geweest voor een radio actie ofzo... Mijn punt zijnde?.. eh... geen idee

trat | 29-03-06 | 11:01

Beelen is een onfrisse, extreem linkse, bomenknuffelende imbeciel. Ga eens deaud, kuttekop.

Colossi | 29-03-06 | 11:01

"Want mogen er dan ook geen Duitsers meer langs komen?" Nooit het spek om de kat binden Giel. Daar ging het bij Colijn ook fout.

sjaakdeslinksesul | 29-03-06 | 11:00

@Gothmog 29-03-06 @ 10:58
Maak jij dan ff een betere !
Het gaat om de nobele bedoeling toch....
Ach en die Giel belegen zit ik ook niet op te wachten.

harry de leipe | 29-03-06 | 11:00

vet jammer natuurlijk dat giel niet meer komt :')

zakje pinda´s | 29-03-06 | 11:00

Nooit geweten dat Kouwes een ijsklontjes site beheerde?

swahalla | 29-03-06 | 10:59

chielles was waarschijnlijk teveel onder indruk van de hoestpillen die ie geslikt had. the B en B ster (???) Jack nog iets lebberde chiel z'n vrouw ook al ongestraft af tijdens de uitzending.. wakker worden chiel!

ed.. | 29-03-06 | 10:59

Giel Beelen... dat is toch die in staat van ontbinding zijnde radio-ouwhoer?

Dömper | 29-03-06 | 10:58

Soort zoekt soort zal ik maar zeggen

swahalla | 29-03-06 | 10:58

Die lui van die ijsklontjessite komen ook niet echt overtuigend over. Wat een taalgebruik/taalfouten zeg...

Gothmog | 29-03-06 | 10:58

Jaah idd, Nederland zit echt te wachten op iemand die een voorbeeldfunctie heeft en oordeelt over iets wat hij vervolgens zelf ook doet...

Slappe zeikers allemaal, Lange Frans kan beter met Baasje B op zoek naar een ander imago.. Risico van politiek correct beweren te zijn in een scene van confrontatie en extreme competiviteit...

El diablito misterio | 29-03-06 | 10:57

Brood en spelen voor het volk.... tss... Tijd voor een oorlog, dan houd je het gepeupel van de straat.

bastyboy | 29-03-06 | 10:55

Ach.... Giel wil ook even weer in het nieuws komen.

RollinThunder | 29-03-06 | 10:55

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken