Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Opdat wij niet vergeten

Mooi he, zo'n dikke Corrado! -3 sterrenJe weet het niet meer, maar XTC kan het geheugen blijvend aantasten. Lach maar. Maar het is mooi kudt dat je je eigen dood niet kunt herinneren. Je weet niet meer hoe hard je op een b-weg mag rijden, je weet niet meer dat de remmen van je '87 GTI aan vervanging toe waren om maar wat te noemen. Bomen en viaductpalen daarentegen, slikken geen hoestpillen of XTC, dus zijn zij die derde wet van Newton niet vergeten. Het trieste gevolg valt -voor een deel- terug te lezen op de in memoriam pagina van onze stampertjes bij Partyflock. Een digitale dodenakker van elke reaguurder die inmiddels het leven heeft gelaten. Voel de vibe. 63 doden heeft Partyflock nu al onder de leden, iets waar je even bij stil moet staan. Uiteraard kunnen dode reaguurders hieronder hun overlijden doorgeven. Wij herdenken jullie! IJsblokje bij de cake? Offtopic UPDATE: Laten we weer pollklooien! Gun opvarenden hun pr0n. Dus EENS (foutieve vraagstelling alert).

Reaguursels

Inloggen

De 1e helft van de text is geweldig geschreven
alleen erg jammer dat de text verpest wordt doordat in het 2e gedeelte gesuggereerd wordt dat alle overledenen op pf door drugsgebruik tegen een boom zijn beland..
Maargoed deze site heet natuurlijk niet voor nix geenstijl.nl

Flashing Moments | 30-03-06 | 19:05

Voor overleden kaalkop-kameraden kan men ook hier terecht:
nvu.info/overl.html

Verder nog een aloud grafschriftje:

Hier rust, hier rot,
Het stoffelijk overschot
van Janus Ketelgieter.
Een vrouwenmond
heeft hij nooit gekust,
maar een mannenkont,
daar was hij op belust,
de vuile sodemieter.

kuusman | 30-03-06 | 10:35

Kansloze achterlijk onderwerp.scheer nie alles over 1 kam joh en kijk is goede bij die overlijdens sites
de helft zal wel van verkeersongelukken zijn joh..

SchizoFoetus | 30-03-06 | 05:42

Danny was een typisch geval van: doe eens deaud gaan... en dat is ie ook nog... no hard feelin's, weer een kaalkopje minder

"Ganja-Man" | 29-03-06 | 20:55

Danny spoorde niet helemaal:

partyflock.nl/user/112313/text.html#te...
Zie foto ergens onderin, de rechterarmenbende.

Voorts de ongelukfotoserie. Op kokkie van partyflock zie je Kokkie achter het stuur in een rode golf. Heeft ie Danny ook nog dood gereden.

intimidantus | 29-03-06 | 19:26

dubbelpost, sorry

teenvijl | 29-03-06 | 19:09

@ henkenlonsdale,

verder kijken dan hun neus lang is :S...
dat had die maat van je ook moeten doen.

teenvijl | 29-03-06 | 18:53

@ henkenlonsdale,
je zegt dat mensen verder moeten kijken dan hun neus lang is.
als je maat dat had gedaan had ie die auto wel op de weg gehouden.

teenvijl | 29-03-06 | 18:49

tis gewoon ff zuur voor onze partyf(l)ockertjes en andere breezah's dat Geenstijl.nl met de stampertjes site de draak steekt...

"Ganja-Man" | 29-03-06 | 17:27

hahah volgens mij voelt iemand zich hier aangesproken...
ben jij "de mensen"...

en ik drink nooit... maar ik neem af en toe wel s een loppie...:XTC:

en ik weet zker dat dat beter is dan je volgooien een hele avond

henkenlonsdale | 29-03-06 | 17:09

ja als je terugleest kan je zien dat ik ook zeg dat ik t alleen bedoel voor mensen die overdosis hebben genomen, en dat die andere ongelukken of ziektes een heel ander verhaal zijn.

oftewel: lees voordat je reply't op iets wat allang duidelijk gemaakt is.

LekkeR_HoR..(v) | 29-03-06 | 16:53

je kan er wel zelf nee tegen zeggen...

en de mensen die denken dat bij partyflock de mensen alleen dood zijn gegaan door de drugs hebben het goed fout... mijn beste maat staat er tussen en die is door een auto ongeluk overleden... sochtends vroeg naar ze werk... RIP niels!!!

de mensen moeten is verder kijken dan hun neus lang is....

henkenlonsdale | 29-03-06 | 16:47

gaat toch om de grotere hoeveelheden, laat staan verschillende soorten door elkaar!
zo ken ik ook een meisje die dat op een feest gedaan heeft, is toen ook eraan overleden. was echt een schat van een meid, maar ja, ze heeft het toch zelf veroorzaakt.
je kan er zelf 'nee' tegen zeggen!

LekkeR_HoR..(v) | 29-03-06 | 16:12

nee dat lijkt me heel sterk. Maar zullen vast wel mensen zijn die dat denken

mariska! | 29-03-06 | 16:11

ja precies..1 pilletje.. maar lijkt me stug dat je daar een overdosis van krijgt!

woordje maar is indeed in trek bij ons ;)

LekkeR_HoR..(v) | 29-03-06 | 16:07

het woordje maar gebruik ik wel erg veel..

mariska! | 29-03-06 | 16:00

ja er is wel een hoop troep in omloop. Maar er zijn wel genoeg mensen die kansloos veel gebruiken. Maar er zijn er ook genoeg die hun eigen grenzen wel kennen.
Maar veel mensen denken dat drugs zo veel schadelijker is dan alcohol. Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan waar je het mee vergelijkt. Maar tussen een pilletje en een avond volgieten zit weinig verschil

mariska! | 29-03-06 | 15:58

ja alleen met drugs is het kennen van je eigen grenzen een stuk moeilijker dan met alcohol.
ik denk dat er meer foute drugs in de circulatie is dan alcohol aangezien drugs (op softdrugs na) illegaal is. waar het vandaan komt en wat er precies in zit, is raadselachtiger bij drugs dan bij alcohol.
op een alcoholfles staan een ingredientenlijst wat erin zit, en is ook op te zoeken. (tenzij je je eigen alcohol brouwt, maar ja dat lijkt me ook stug.)
heb nog nooit een bijsluiter gezien bij n xtcpil of coke!

LekkeR_HoR..(v) | 29-03-06 | 15:49

sorry ging wat mis

mariska! | 29-03-06 | 15:40

ja maar met je vorige post kwam het wel zo over.
ja maar ondanks eigen grenzen blijft het wel troep acohol. En er zijn toch ook genoeg mensen die met drugs hun eigen grenzen kennen?

mariska! | 29-03-06 | 15:39

ja maar met je vorige post kwam het wel zo over.
ja maar ondanks eigen grenzen blijft het wel troep acohol. En er zijn toch ook genoeg mensen die met drugs hun eigen grenzen kennen?

mariska! | 29-03-06 | 15:39

voortaan ff goed lezen graag

LekkeR_HoR..(v) | 29-03-06 | 15:38

lees ff goed wat ik typ, te weten:

en mensen die op partyflock staan, die wegens ziekte/ongeval of iets waar ze zelf niets aan kunnen doen, overleden zijn, kijk das een heel ander verhaal dan je eigen grenzen niet kennen wat pilletjes en al die andere zooi betreft!

zeg dus niets over de mensen die NIET aan een overdosis gestorven zijn!

en eigen grenzen kennen--> heb ik wel hor met alcohol!!

LekkeR_HoR..(v) | 29-03-06 | 15:37

en neem aan dat je waarschijnlijk zelf wel drinkt? vergeet je dan niet dat alcohol net zo'n troep is

mariska! | 29-03-06 | 15:22

Tsja, logisch gevolg dan heh?

je vergeet alleen een ding dat er genoeg mensen aan andere dingen zijn overleden. Van die 63 mensen zijn er op zijn hoogst twee aan een overdosis overleden. Misschien wel niemand

mariska! | 29-03-06 | 15:21

maar: krant is objectief (toegegeven: min of meer objectief)
als er mensen zijn die zo graag medelijden willen hebben met mensen die zichzelf om zeep helpen (direct of indirect), ieder zn eigen keus he!
maar ik persoonlijk kan ik medelijden niet opbrengen.
en mensen die op partyflock staan, die wegens ziekte/ongeval of iets waar ze zelf niets aan kunnen doen, overleden zijn, kijk das een heel ander verhaal dan je eigen grenzen niet kennen wat pilletjes en al die andere zooi betreft!

LekkeR_HoR..(v) | 29-03-06 | 15:07

dus partysite + in memoriam pagina = ode aan drugsdoden?

beetje heel kort door de bocht... en daarbij, je gaat toch ook geen commentaar op de krant geven omdat daar ook mensen worden vermeld die door eigen schuld zijn omgekomen.

brutus | 29-03-06 | 14:59

@ LekkeR_HoR..(v) 29-03-06 @ 14:18:
psies

"Ganja-Man" | 29-03-06 | 14:31

Lijkt mij dat er sowieso op n stamp-feessie veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer drugs aanwezig is dan in de gemiddelde kroeg?
Tsja, logisch gevolg dan heh?
Okay is lullig als er (een jong) iemand overlijdt, maar aan iemand die een overdosis heeft kan ik geen medelijden mee hebben! Dan heb je t toch echt zelf in de hand gehad!

LekkeR_HoR..(v) | 29-03-06 | 14:18

Ryanart³ 29-03-06 @ 13:07

Het onderzoek heeft uitgewezen dat je met Hoestdrank op jezelf normaal kunt blijven dood rijden.

Tha_Uil | 29-03-06 | 13:45

Is er al onderzoek gedaan naar het aantal verkeersdoden onder invloed van hoestdrank?

Ryanart³ | 29-03-06 | 13:07

Boys-Do-Cry 29-03-06 @ 12:58:
mmm tis maar welke je er uit licht, GeenStijl.nl licht nu de stampertjes eruit... straks weer andere. Tis maar waar je aandacht aan schenkt

"Ganja-Man" | 29-03-06 | 13:05

Ik heb vaker langere tijd op profielsites gezeten en het is wel opvallend dat het aantal overleden profielhouders groter is dan ik op andere sites zag. Verbazingwekkend.

Boys-Do-Cry | 29-03-06 | 12:58

maxjeweetut 29-03-06 @ 11:52

Ben het met je eens soms gaan ze hier echt te ver.
niet iedereen op Party Flock is aan de XTC of wat dan ook

Ahjan | 29-03-06 | 12:55

wat een flikkers hier op geenstijl
heb een beetje respect voor deze mensen die (veel te jong) het leven hebben gelaten!
smerige gasten zijn jullie.
dood aan de complete GS redactie!

Neuzoiets | 29-03-06 | 12:38

@ maxjeweetut 29-03-06 @ 11:52:
Het is ook stijlleaus, maar als zo'n topic je niet boeit, kwetst of op wat voor manier dan eauk hinderd, lees dat soort dingen dan niet...

"Ganja-Man" | 29-03-06 | 12:09

zeer triest dit...
beetje respect voor mijn overleden maatje die ook tussen die 63 overledenen staat.
Zeker omdat deze niet door xtc is overleden ... hoe triest moet je zijn om iets als dit te verzinnen....

maxjeweetut | 29-03-06 | 11:52

@Ganja, dat meisje dat ik kende overkwam het op Curacao...

Chiel | 29-03-06 | 11:42

@ Chiel 29-03-06 @ 10:07:
Chiel komt uit Vianen?

"Ganja-Man" | 29-03-06 | 11:33

@ Lukic:
Dat is toch GeenStijl.nl, lekker stijlleaus bezig zijn

"Ganja-Man" | 29-03-06 | 11:28

Mensen sterven. Leer ermee leven.

Deport | 29-03-06 | 11:25

Vind dit een erg slecht topic. Ik heb even op die site gekeken, maar zie vooral trieste verhalebn waar de doden soms slachtoffers zijn van ongelukken die ze niet zelf veroorzaakt hebben, ziektes, e.d. En dan nog... Ook al rijdt iemand zichzelf dood. Een beetje respect. Geen stijl slaat de plank mis!

Lukic | 29-03-06 | 11:05

@ chrisd:
waardelose figuren betekent ook een diskwalificatie voor deze discussie. Enneh: prejudice makes the world go around.

Kbee | 29-03-06 | 10:58

Ja Hoxha, wanneer zet je nou eens op GS dat ik overleden ben. Zou je al een maand geleden doen!

Armageddon | 29-03-06 | 10:56

What the flock?

Loek Wubbels | 29-03-06 | 10:52

Beetje kansloos bericht dit.

moooooo000 | 29-03-06 | 10:47

Toch wel grappig om te zien hoe groot de vooroordelen in dit land zijn. Bij elk topic van deze site zijn er waardelose figuren die commentaar geven op van alles en nog wat zonder dat ze ook maar enig idee hebben waar het nou over gaat.

Kijk naar het percentage overleden mensen op partyflock. Je kan me echt niet vertellen dat dat percentage groter is als op deze site. Bij partyflock besteden ze er nog aandacht aan, hier zouden de operators niet beter weten dan dat de overleden persoon gewoon geen aandacht aan deze site meer besteed.

Reageer gewoon niet als je er niks mee te maken hebt, een waardeloze opmerking heeft niemand wat aan.

chrisd | 29-03-06 | 10:09

Wat een kutpost weer... Ik zie er een meisje bij staan dat ik kende, overleden door een frontale aanrijding dankzij een dronken tegenligger...

Chiel | 29-03-06 | 10:07

Ik weet er van 1 al 100% zeker dat die nooit XTC gebruikt heeft.
Die is door een snelle rare ziekte plots overleden op veels te jonge leeftijd.

Willem van Oranje | 29-03-06 | 10:02

Zo, lekker gediscussieerd over de sociaal wetenschappelijke effecten van het gebruik van harddrugs in combinatie met harde muziek?
Mooi!
Gisteren toevallig die special over Keith Moon nog gezien?
En?
enige overeenkomsten gezien en ook de achterliggende gedachte begrepen?
Deze jongeren zijn niet geinteresseerd in de wereld van Geenstijl.
Tjezus, jullie zien de wereld echt vanuit een soort dierentuin perceptie.

Donderman | 29-03-06 | 09:50

Toch wel triest hoor.. al die jonge mensen..

Aussie | 29-03-06 | 09:35

Ach.... WTF..... tegenwoordig heb je ook CB2 , TMX , GHB , Explosion, en doodgewone, ordinaire coke of speed..... dan heb je toch helemaal geen XTC meer nodig...... of wel dan ??

Herman Brood | 29-03-06 | 09:27

@brrkah 29-03-06 @ 07:28

Inderdaad! Een mooie Schaublin ofzo, voor de hobby dan, moet er toch aan de andere kant niet aan denken om m'n brood ermee te moeten verdienen, maar dat geheel terzijde...

KaiserSoza | 29-03-06 | 09:18

@Partyflocker:
*GAAP*, rustig jong. Neem es een pilletje en let eens beter op bij de les Nederlands voor VMBO'ers want je argumentatiestructuur rammelt aan alle kanten.

Kbee | 29-03-06 | 09:12

VeteraN:

als je alle vooroordelen in acht neemt kan dat kloppen ja...

maar met een beetje verstand weet je dat er ook mensen bij zitten die door toedoen van iemand anders' getunede bak zijn doodgereden.
en er zitten ook gasten bij die ziek zijn geweest

en ja, er zitten ook gasten bij die het voor zichzelf iets te bont hebben gemaakt

brutus | 29-03-06 | 09:08

Jammer dat er niet bijstaat hoe ze deaud zijn gegaan, want ik vermoed dat de helft een overdosis op heb.. en de rest met 1 dag rijbewijs in een getunede bak zichzelf deaud heeft gereden

VeteraN | 29-03-06 | 08:56

Wat hier vergeten word te zeggen is dat XTC zeer slecht is voor de hersens bij gebruik vaker dan 1x in de 1,5 maand. Dit omdat je je complete serotonine er door heen draait. En het herstel ervan beschadigd.

slipperman | 29-03-06 | 08:55

beetje jammer dit gereaguur...

dit verraadt wel dat het leven van de meeste mensen hier bestaat uit een kantoorbaan van 9 tot 5, uitkijkend naar een weekend thuis op de bank dan wel op bezoek bij de schoonouders.

nou laat mij dan maar lekker hoesttabletten knagen ;-)

brutus | 29-03-06 | 08:55

@HY78 29-03-06 @ 02:34:
Nou nou nou. We kunnen niet allemaal van R&B(raak) of "urban" houden. Ik persoonlijk vind een snijmachine of draaibank best gaaf klinken.

brrkah | 29-03-06 | 07:28

@HY78 29-03-06 @ 02:34:
Hij hoort waarschijnlijk geen verschil meer tussen zijn draaibank, snijmachine en de herrie op de feesten... Voor een dove zijn de trillingen alleen al mooi.
Welterusten.

crixus | 29-03-06 | 02:37

@crixus 29-03-06 @ 02:28
Klopt. Geen woorden meer aan vuil maken dus, en genieten van de momenten dat zo iemand z'n darkroom verlaat en hier opduikt.
Ik ga eens op m'n gemak bedenken hoe snel men machinedoof wordt van "industrial hardcore", "speedcore", "terror" en meer van zijn favoriete muzieksoorten.
Welterusten.

HY78 | 29-03-06 | 02:34

@HY78 29-03-06 @ 02:19:
Hij kan nog een puntje zuigen aan de Blues Brothers. Hij zou het nog graag willen ook, de reetkevert en pikzuigert.

crixus | 29-03-06 | 02:28

@crixus 29-03-06 @ 02:13
Bwaahahahaha Sterk! Geen wonder dat Mariska! hem aardig in de hoek drukte, met die vraag over opleiding.
Revival van de blues brothers is in aantocht!

HY78 | 29-03-06 | 02:19

@crixus 29-03-06 @ 02:06
OK, ben ik met u eens: als hij de leeftijd heeft, zal hij waarschijnlijk morgen duitse rijtjes stampen.
Het tweede deel ben ik wat minder optimistisch over. Het zou me verbazen als meneer draak zich in een kas (warenhuis volgens de Westlanders) of enig andere werkplek laat zien. Het lijkt me aannemelijker dat hij zich voor de spiegel staat te bewonderen, om daarna (langzaam) een keuze te maken wie hij met zijn goddelijke aanwezigheid zal verblijden. Is er wel leven vóór de dood, voor zo iemand??

HY78 | 29-03-06 | 02:12

@HY78 29-03-06 @ 02:01:
Het schijnt dat ook op het vmbo, zelfs de zmok-versies daarvan, nog Duitse les wordt gegeven, hoe rudimentair ook. Op zich is hij natuurlijk reddeloos verloren als produktief lid van de maatschappij, maar je kunt slechts hopen dat zo iemand zich nog nuttig kan maken in de tomatenkas of het aspergeveld. Al zal hij wel uit de markt worden geprijsd door werkwillige Polen en illegalen.

crixus | 29-03-06 | 02:06

zijn die partijflockers al DOOD?

doktersnuggles | 29-03-06 | 02:04

@crixus 29-03-06 @ 01:55
Dus U gaat wel uit van enige vorm van opleiding voor dat jong?
Ik zou zijn (haar?) scholing niet veel hoger inschatten dan Nijntje. Ach, inschattingen maken was nooit mijn sterke punt.

HY78 | 29-03-06 | 02:01

Gezien m'n "spelfoutjes" en het plaatsen onder het verkeerde topic, hoop ik maar op Joris de genadige, enfin ik zie het morgen wel... *gaapt*

mid-rechts | 29-03-06 | 02:00

Inkomende katoesja's van nieuwnieuws.nl........

HY78 | 29-03-06 | 01:57

@red dragon 29-03-06 @ 01:45:
Vergeet je niet de wekker te zetten, eykeltje? Morgen het eerste uur weer Duitse les... Heb je je naamval-rijtjes wel goed geleerd? Want je krijgt een schriftelijke overhoring hoor.
"mit, nach, nebst, samst, bei, seit, von, zu, zuwider, entgegen, ausser, aus, gemäss und gegenüber" is voor de 3e naamval.
"durch, fur, ohne, um, entlang, bis, gegen, wider" is voor de 4e naamval.
Is ook heel handig voor je contacten met de mede-kaalkopjes uit het voormalig derde rijk.
Tschüß und schlaf schön, kleinseelige rote Drache.

crixus | 29-03-06 | 01:55

@ wannabecool, dat de Israeli's wel eens een kind in een vluchtelingkamp raakt, is omdat die terroristen zich onder dat volk mengen als menselijk schild. Hoe precies je ook werkt je zal altijd een risico lopen door die terroristen zelf dat je een onschuldig iemand raakt. Andersom kan dat dus totaal niet gezegd worden...
Wanneer je een beetje verstand hebt van de acties die Israel in het verleden in o.a. in Libie heeft gedaan (voornamelijk door de geheime dienst) zal je kunnen weten dat Israel er alles aan doet om onschuldige slachtoffers te voorkomen.
Dit staat overigens wel los van de situatie waarin de palesteinen zich nu bevinden, maar je moet je wel aan de feiten houden, het enige wat jij doet is gelijk aan de feiten omdraaien...

mid-rechts | 29-03-06 | 01:55

Voor het eerst sinds tijden is het weer leuk hier.

Levereter | 29-03-06 | 01:47

-weggejorist-

red dragon | 29-03-06 | 01:45

crixus 29-03-06 @ 01:37

en dan we zijn weer on topic _______

blackbird | 29-03-06 | 01:41

@red dragon 29-03-06 @ 01:31:
Ach, je hebt de uitdraai van Electro-encefalogram gevonden? Goed zo.
Hopelijk volgt je cardiogram snel hetzelfde lijntje.

crixus | 29-03-06 | 01:37

@blackbird 29-03-06 @ 01:32
Hehehe hier nog zo eentje die overdreven correct onhaags probeert te kleppen :)

HY78 | 29-03-06 | 01:37

@dragon, als je met de duivel speelt, komt die je halen. gedoemd zijt gij.

ganzo | 29-03-06 | 01:36

Is die lijn de hartmonitor van dat ongestelde draakje? Yep, dat stuk nageboorte is meer dan slechts hersendood.
Is er eentje uit de school van Mohammed Al-Sahaf :)

HY78 | 29-03-06 | 01:34

"Mislukte tuinhekgluurder" die moet ik onthouden.

Levereter | 29-03-06 | 01:33

Ahjan 29-03-06 @ 01:24

Nah jah, afbekken? Zo wil ik het toch niet noemen. Bij afbekken heb ik toch echt wat andere ideeën. Maar dat kan aan mijn Haagsche woordenschat liggen.

red dragon 29-03-06 @ 01:25
ga es zorgen dat je nummer 64 wordt...

blackbird | 29-03-06 | 01:32

Hee crikkie:

*steekt zijn middelvinger op*

die is voor jou en alles wat er nog meer in die camper van je bivakkeert.

Mazzel sukkel

Whahahaha..

Uit.___________________________-

red dragon | 29-03-06 | 01:31

@red dragon 29-03-06 @ 01:25:
Pak een microscoop en ga je pik zoeken, dan doe je tenminste nog wat nuttigs vannacht.

crixus | 29-03-06 | 01:29

@Ahjan 29-03-06 @ 01:20:
Ach, het rode draakje is een gefrusteerd jochie dat op partyflock feessies stijf van de dope nog te timide is om een meisje aan te spreken en dan maar zijn frustraties op een weblog uit. Hij is de weg een beetje kwijt. Hij hoort dat gewoon op fok.nl te doen bij zijn vmbo-klasgenootjes, maar daar zal hij ook wel uitgekotst zijn.

crixus | 29-03-06 | 01:28

crixus 29-03-06 @ 01:19

Ik zal gaan graven voor jou?
WWwwwwwwhoehahahahahaha!!!!

Nee troel,.. jij graaft!
Ik sta boven jou in de natuur.
BTW. bedankt voor je compliment.
Hoe voel je je overigens?
Trillende vingertjes, zwetend nekje?
Ik sta achter je, lubbert.

red dragon | 29-03-06 | 01:25

zijn elkaar al een uur aan het afbekken vink wel netjes

Ahjan | 29-03-06 | 01:24

ik voel hier een beetje spanning en dat om kwart over 1 s'nachts

Ahjan | 29-03-06 | 01:20

@red dragon 29-03-06 @ 01:11:
Gaaap... Ga je vriendjes op fok.nl pesten jochie...
@red dragon 29-03-06 @ 01:16:
Knappe jongen dat je mijn moeder er bij haalt. Die er nog bijstaat ook! Knappe jongen hoor. Ik zal je een spade geven, kan je haar opgraven, achterlijke necrofiel.

crixus | 29-03-06 | 01:19

@crixus

Niks meer?
Tjezus christus, heb jij wel een vel om je lul?
Wat een nar!
Ik blaas je uit het water waar je moeder bijstaat.

red dragon | 29-03-06 | 01:16

crixus 29-03-06 @ 01:07

ga jij aub je bolletjeskoffer klaarzetten ,paranoide kleinveepalende bedpisser!
Wie denk je dat je bent?
Ik kan meer regels zetten in 1 minuut tijd dan jij in je hele verspilde middag hier!
Ga eens wat doen met je leven, mislukte tuinhekgluurder!

red dragon | 29-03-06 | 01:11

Zo is het harige, goed gezien.
En dan ga ik nu eens lekker 8 uur gestrekt. ;-)

Gravin v Kippenbouth | 29-03-06 | 01:09

@red dragon 29-03-06 @ 01:02:
Jij denkt iemand verbaal te kunnen afrossen met éénregelige nietszeggende commentaren die alleen je eigen onbenul en domheid aantonen? Laat me niet lachen. Je bent niet eens grappig in je one-liners. Als je zelfs daarin al niet scherp bent, doet dat het ergste vermoeden voor je intellectuele capaciteiten als het over meer dan twee regeltjes gaat.

crixus | 29-03-06 | 01:07

Morgen op GeenStijl:

Vechtpartij op het VMBO van Tietjerksteradeel.
Kenne wuh weer lachuh.

Harige Bangmaker | 29-03-06 | 01:06

mariska! 29-03-06 @ 01:03

"heb"?
Ts ts ts... ik ruik een maskerade meisje!
Mag jij jezelf wel slim voordoen van mamma?

red dragon | 29-03-06 | 01:06

het gaat mij niet om zijn spelling, maar zijn antwoorden. Mijn zusje van twaalf antwoord nog normaler

mariska! | 29-03-06 | 01:04

@ de bier

Kusjes

ik kom terug voor je,dat weet je he?

red dragon | 29-03-06 | 01:04

waarom geef je geen antwoord? Als je het er zo vaak over heb?

mariska! | 29-03-06 | 01:03

@iedereen + roodharig japans schoolmeisje
Weltrusten.

de bier | 29-03-06 | 01:02

de bier 29-03-06 @ 00:59
Dat is jammer, dan zal ik je verbaal even moeten afrossen mijn vriend.
Of zal ik even met mijn teddybeer langskomen?
Hou je van kriebelen?
Mariska: verdwijn!

red dragon | 29-03-06 | 01:02

ja maar ik heb last van lichtelijk dyslextie en ik ben niet begonnen met van die kinderachtige oproepen

mariska! | 29-03-06 | 01:01

@crixus 28-03-06 @ 23:15
Het het aardig -offtopic-. Maar, ik kan me er helemaal in vinden..

red dragon 29-03-06 @ all comments
kan jij niet lekker gaan slapen...

blackbird | 29-03-06 | 01:01

red dragon 29-03-06 @ 00:59

ja dat zou ik ook zeggen. Maar ik vroeg wat aan jou, waarom praat je er zo om heen

mariska! | 29-03-06 | 01:00

Mariska

Maar kiek es effe naar je eigen manier van schrijven. Voor een bestuurskunde student vind ik je Nederlands best kut. En dat voor een beleidsmedewerkster in de dop!

Flathead | 29-03-06 | 00:59

mariska! 29-03-06 @ 00:55

Ik schat in dat jou opleiding gelegen is in het onderricht van trappenhuisjunks.
Wel dankbaar werk,dat dan weer wel.
-edit is dit alles?-

red dragon | 29-03-06 | 00:59

@red dragon 29-03-06 @ 00:56
Ik heb vandaag niet zo'n zin om toneelstukjes te spelen...

de bier | 29-03-06 | 00:59

de bier 29-03-06 @ 00:56

daar lijkt het wel een beetje op, vraag me af door wat of wie die is opgevoed

mariska! | 29-03-06 | 00:58

nou nog een jaartje dan.. nee ben nou bezig met mijn hbo bestuurskunde. Maar aan zijn manier van schrijven te zien kan het nooit veel wezen

mariska! | 29-03-06 | 00:57

red dragon 29-03-06 @ 00:54

zo je weet er een hoop van. ALs je wat minder kinderfilms zou kijken en spelletjes zou spelen zou je ook nog wat meer mensen leren kennen

en waarom praat je overal zo over heen?

mariska! | 29-03-06 | 00:56

@mariska
denigrerende opmerkingen maken geeft dit soort jongens ook een gevoel van macht! Hoe dom de opmerkingen ook zijn... Ook dit plaatst ze buiten iedere weldenkende groep. Ik blijf het gewoon als een soort geestesziekte zien..

de bier | 29-03-06 | 00:56

@de bier

Waar blijft die buiging?
Beloofd is beloofd.

red dragon | 29-03-06 | 00:56

Mariska

Vertel! Vertel! Zeg me niet dat je bijna doctoranda (of zelfs promovendus) bent!

Flathead | 29-03-06 | 00:55

kan je zo laten zien wat voor opleiding ik doe en op wat voor niveau
en ik betwijfel sterk dat je daar boven zal zitten

mariska! | 29-03-06 | 00:55

mariska! 29-03-06 @ 00:50
Jij kent anders wat mensen zeg...
Ik zou jou overigens niet willen leren kennen.
Mensen om jou heen worden zielig en gaan dood.
(lees ik in jou comments0

red dragon | 29-03-06 | 00:54

de bier 29-03-06 @ 00:52

hij zei net al dat ik moest gaan huppelen in de efteling. Zegt wel wat over zijn fantasien

mariska! | 29-03-06 | 00:54

@red dragon 29-03-06 @ 00:47:
Zo zie je maar... snelheid gaat ten koste van zorgvuldigheid. Dat is ook een teken van geestelijke zwakte.

crixus | 29-03-06 | 00:54

Hooguit begeleiding ligt in bereik.
begeleiding van jou dan zeker?
maar vertel is wat je doet dan, als je zo slim bent

mariska! | 29-03-06 | 00:53

@mariska
Het zijn ook vaak jongens die altijd met kinderen van dezelfde leeftijd (een jaar of 12) blijven spelen. Ook al zijn ze zelf een jaar of 18/19. Best triest eigenlijk..

de bier | 29-03-06 | 00:52

red dragon 29-03-06 @ 00:46
Niveautje zeg..

mariska! 29-03-06 @ 00:45
Ga jij eens gauw je rokje klaarleggen voor morgen!
Weer lekker een dagje huppelen in de efteling.
En lieg niet, school is voor jou onbereikbaar.
Hooguit begeleiding ligt in bereik.

red dragon | 29-03-06 | 00:51

Gravin v Kippenbouth 29-03-06 @ 00:49

maar drink je dan ook? want alcohol is even goed rotzooi

mariska! | 29-03-06 | 00:51

haha maar dat is toch ook heel normaal.. voor zo'n jongen
maar even serieus, ken genoeg mensen die zo zijn en die zijn meestal iets te lang in hun jeugd blijven hangen

mariska! | 29-03-06 | 00:50

Chiant 29-03-06 @ 00:14
Je bent niet alleen hoor ;-)
Ook ik heb geen interesse in XTC, coke, wiet of wat dan ook, het is gewoon rotzooi.

Gravin v Kippenbouth | 29-03-06 | 00:49


mariska! 29-03-06 @ 00:45
Volgens mij is red dragon\roodharig japans schoolmeisje ook zo'n jongen die op z'n 12e een gat achterin z'n teddybeer boort omdat er wat tussen z'n beentjes begint te jeuken...

de bier | 29-03-06 | 00:48

flapdrol op sap

maar even serieus hoe oud ben je nou echt? of doe je iets van mbo?

mariska! | 29-03-06 | 00:48

red dragon 29-03-06 @ 00:45

En jij ook!

red dragon | 29-03-06 | 00:47

red dragon 29-03-06 @ 00:45

Lees jij wat sneller de comments.. flapdrol op sap

red dragon | 29-03-06 | 00:46

red dragon 29-03-06 @ 00:44

ik heb zo'n jongen ook bij mij op school zitten. Hele zielige jongen die vroeger iets te lang met barbies heeft gespeeld.
Waarom praat je over niveau terwijl dat bij jezelf niet aanwezig is

mariska! | 29-03-06 | 00:45

Nero ligt in ZIJN mand... mhh

red dragon | 29-03-06 | 00:45

@red dragon 29-03-06 @ 00:40:
Een intelectueel? Jij? Moehahahahahahahahahaha!
Leer het woord eerst eens spellen, zou ik zeggen.

crixus | 29-03-06 | 00:45

@"Ganja-Man" 29-03-06 @ 00:42

Is dat een nieuwe in de reeks action-man?

Ragnarok | 29-03-06 | 00:44

En ja... de schrijffouten zijn aanpassingen... om het niveau te evenaren ..
Voel mij al thuis..
Jullie gaan wat last krijgen van mij... welhaast zeker.
-edit oei-

red dragon | 29-03-06 | 00:44

inteLLect heb je ook al niet... en Nero ligt al in ze mand en ik rook Benson en Hedges... niet gelijk vooroordelen hebben he jonkie van me ;-)

"Ganja-Man" | 29-03-06 | 00:42

@de bier 29-03-06 @ 00:40

De Nietneuqende neger bedoel je.
Heb je weinig aan volgens mij

Ragnarok | 29-03-06 | 00:42

Partyflocker 23:52

Beetje late reactie, maar ik bleef wat bij het lange frans topic hangen.
Ik vind het volgende erg interessant:
"en dan nog zeggen dat ik naar mezelf zit te staren, je leest dingen uit kranten, tijdschriften en bullshit."

Ik vind het erg knap dat er in bullshit gelezen kan worden. Wist ik echt niet! M`n HBO helemaal voor niks gedaan. Dank voor de opgedane wijsheid.

Flathead | 29-03-06 | 00:41

red dragon
je komt over als een kind van twaalf en anders ben je misschien iets ouder en heel dom?
hoe komt dat zo

mariska! | 29-03-06 | 00:41

Wat is de score eigenlijk onder de GS reaguurders...

da wizard | 29-03-06 | 00:41

@mariska, iedereen moet zijn eigen ding doen
maar vind het dan jammer dat andere mensen met andere zaken gaan bemoeien. En vooral een topic over dooien openen is helemaal laag.
Maar jah, dat is dus geen stijl.

partyflocker | 29-03-06 | 00:41

@mariska! 29-03-06 @ 00:40

doe mij maar een kaassoufle

Ragnarok | 29-03-06 | 00:40

Ganja-Man" 29-03-06 @ 00:35

Acht jij je in staat om vanaf deze hangplek voor werklozen experts in de voortzetting van slap ouweteringhoeren jezelf te transformeren van een gemiddeld literair losertje tot een intelectueel gelijk mij?

Ga je pittbul uitlaten vent, en vergeet je zelfgedraaide sigaretten niet!

red dragon | 29-03-06 | 00:40

@ragnarok
Waar heb jij Neuqende Neger gelaten? Dan is het feest echt compleet..

de bier | 29-03-06 | 00:40

Heb jij miet nog een stampotje te koken meid?

heb je niet meer boeken om je kennis wat meer te verhogen? inplaats van al die kinderfilmpjes

mariska! | 29-03-06 | 00:40

@red dragon 29-03-06 @ 00:36
@de bier

gaat ie lekker, met die weerstand?

Ragnarok | 29-03-06 | 00:39

red dragon 29-03-06 @ 00:36:
doe zelf eens F5 bashen!

"Ganja-Man" | 29-03-06 | 00:38

red dragon klinkt als een karakter uit 1 of andere Manga reeks. Wel de zieke/vieze versie natuurlijk.. Red dragon is dan een roodharig schoolmeisje.

de bier | 29-03-06 | 00:38

@de bier

Biedt weerstand, ik verveel me.

red dragon | 29-03-06 | 00:36

nog een laatste comment op het rooie draakje:
je word weer eens oldskool ge0wned door de reaguurders van GeenStijl.nl,
je mist toch nog het een en ander aan intellect om hier serieus behandeld te worden...

"Ganja-Man" | 29-03-06 | 00:35

@splanie 29-03-06 @ 00:33

is het topic nog te kort voor denk ik

Ragnarok | 29-03-06 | 00:35

Ganja-Man" 29-03-06 @ 00:30

Luister geurvreter, ik kom en ga waar ik wil.
En in antwoord op jou vraag; alle grote geesten zijn narcisten.
mariska! 29-03-06 @ 00:31
Heb jij miet nog een stampotje te koken meid?

red dragon | 29-03-06 | 00:34

min klotetopic dit zeg... shit man.. hier veeg ik ECHT me reet mee af..!!!!!!!!

splanie | 29-03-06 | 00:33

@red dragon : Wat slik jij? Doe mij er ook maar twee... ;)

TM | 29-03-06 | 00:32

kan toch ook zijn dat die nog twaalf is en de hele avond ninja turtels heeft gekeken?

mariska! | 29-03-06 | 00:31

@red dragon 29-03-06 @ 00:17:
Wat doe je hier dan? Fok is linksaf de straat uit. Doe de deur achter je dicht, want het tocht nogal.

crixus | 29-03-06 | 00:30

@ red dragon 29-03-06 @ 00:27: kom jij net van zo'n feest af ofzeau met je hoogmoedswaanzin, of hoesttabletjes gekocht vanmiddag?...

"Ganja-Man" | 29-03-06 | 00:30

haha okey dan is het goed

mariska! | 29-03-06 | 00:29

Verdomme Mariska, Als jij dat bent, ben ik in 1 keer al die voorgaande Louske's van GS vergeten :)

de bier | 29-03-06 | 00:29

red dragon 29-03-06 @ 00:27

en hoe was je nou?

mariska! | 29-03-06 | 00:28

ja ik las me laatste comment en bedoelde dat wij aan de zelfde kant staan... leven en laten leven idee =o)

"Ganja-Man" | 29-03-06 | 00:28

de bier 29-03-06 @ 00:19
Ganja-Man" 29-03-06 @ 00:21

ZWIJG... minzamen!
Onderwerp je of sta mij als een waardig tegenstander te woord!
En ranjakind: het blijkt weer eens dat je iemand uit een caravan kan trekken maar dat die spaanplaat en olielucht nimmer verdwijnt!
Jij potsierlijke transgenderbeminner!

red dragon | 29-03-06 | 00:27

nee maar dat ben ik toch ook van mening. Nou naar een feest hoef je niet te gaan voor een ons kens ons effect

mariska! | 29-03-06 | 00:27

en nu niet met kuddo's gaan smijten om te kwijlen mensen... of was dat een andere site? LOL

"Ganja-Man" | 29-03-06 | 00:27

@janjoker 29-03-06 @ 00:24
niet zo komma-neuken he? het wordt al wat later...

de bier | 29-03-06 | 00:26

kijk mariska! laat anderen in hun waarde... zij haar ding anderen hun eigen genot... is dat zo moeilijk? En dan hoef ik niet eens op zo'n feest te zijn om het "ons-kent-ons" effect te bereiken...

"Ganja-Man" | 29-03-06 | 00:25

@de bier
een ex-vriendin gehad?

janjoker | 29-03-06 | 00:24

ze hadden op lowlands toch eerst ook een beetje dance en dergelijke?

mariska! | 29-03-06 | 00:23

partyflocker 29-03-06 @ 00:17
Zekers, alleen ik loop meer alternatieve (rock) festivals af. Het laatste deel krijg ik soms niet mee (bier, bier). Maar dat vind leuk. Alleen loop ik niet te beweren dat dat de beste feesten zijn. (vind ik wel natuurlijk :) ) Maar een goede technoplaat kam mij ook wel bekoren hoor. Vraag me daarbij niet om namen..

de bier | 29-03-06 | 00:22

ja dat vind ik ook. Ieder zijn eigen ding en dat moet iedereen ook kunnen doen.

mariska! | 29-03-06 | 00:22

@ red dragon 29-03-06 @ 00:17: doe zelf eens in dat lijstje staan, dus deaud gaan... mongeaul
@ partyflocker 29-03-06 @ 00:17: lees laatste comment op mariska... het ene feest is nog geen feest voor een ander...

"Ganja-Man" | 29-03-06 | 00:21

@ partyflocker
ik ga regelmatig naar feesten toe en ik ben ook actief op partyflock, maar dat hoeft nog niet te beteken dat concerten voor andere mensen niet leuk kunnen zijn.
ieder zijn eigen ding toch?

mariska! | 29-03-06 | 00:20

@red dragon
Wat doe je hier dan?
Ga maar uithuilen in dat altaar hoekje voor dooie flockers...

Daaag

de bier | 29-03-06 | 00:19

ja daar heb je gelijk in. Zelf ga ik liever naar een feest dan bijvoorbeeld een concert. Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk! En dat wil nog niet zeggen dat het beter zou zijn

mariska! | 29-03-06 | 00:18

@ganja-man
paar dingen: ons-kent-ons, samighorigheidsgevoel, liefde, haat, strijd, lol, sex, alles beleef je op een feest. Een explosie van leven. Het is de spiritualeit van de jeugd van tegenwoordig. Het is de zogenaamde 2e flowerpower tijd maar dan met een doel: je kostelijk vermaken!
Naar een concert sta je maar te kijken naar het podium voor een paar uur. In een kroeg sta je alleen maar een beetje met je eigen groep te lullen. Verjaardagsfeestje is een moetje, een plicht, geen wil. Maar kan ook wel gezellig zijn.

@de bier
ga je wel eens stappen, drink je wel eens een biertje? er is altijd een soort feest dat bij je past, het is zo breed kwa styl en muziek en publiek.

partyflocker | 29-03-06 | 00:17

de bier 29-03-06 @ 00:13

m.o.f.. een ieders meerdere hier.
Ruggegraatloze genetisch mislukten hier,.. stuk voor stuk.
Leeggelopen stomazakkenhumor van de eerste orde.

ts

red dragon | 29-03-06 | 00:17

@ chiant: mijn respect heb je...
@ mariska: het gaat hier volgens mij meer om overtuigings wil... Partyf(l)ocker wil ons bekeren dat "zijn" feesten beter zijn... als hij daar van geniet is het een goed feest, maar anderen genieten weer van andere dingen en dat is voor hen een goed feest...

i rest my case (for now)

"Ganja-Man" | 29-03-06 | 00:17

Wel een beetje jammer, die BrEeZaH-topics de laatste tijd.
Wat kan mij nou een dode pillenslikkende partyflocker schelen? Darwin doet gewoon zijn werk. Niets mis mee.

Of vechtende VMBO-sletjes. Echt... Who cares?

Lange Frans... Ik ren weg, als ik die gast hoor aanzwellen. Dan weet ik dat ik tussen kutpubliek sta namelijk.

Man, ben blij dat ik een klein zelfstandig Gymnasium heb mogen doorlopen. Nooit ergens last van gehad. Daar ging men destijds normaal met elkaar om. Maar ja, vroeger... Vroeger... Toen de kratten nog van hout waren en je moest doorzuipen om de kachel brandend te houden, was alles anders.

Kom eens met een echte scoop, GS. Dit geneuzel lijkt nergens op.

Televaag allicht iets meer dan 40% aandeel?

Harige Bangmaker | 29-03-06 | 00:16

N.B: Ik mag mijzelf overigens bij tijd en wijlen wel volgaarne een flink stuk in mijn hoeven zuipen. Telt dat ook?

Chiant | 29-03-06 | 00:16

nee zijn er genoeg die nooit wat ophebben, maar je moest eens weten hoeveel mensen wel eens wat gebruiken zonder dat je het weet

mariska! | 29-03-06 | 00:15

Als ik zo de laatste comments lees lijkt het wel of ik uit de middeleeuwen kom als iemand die van z'n leven nog nooit drugs heeft gebruikt. Als ik hier beweer dat ik zelfs nog nooit hasj gerookt heb, is hoongelach dan mijn deel of zijn er meerdere onder ons?

Chiant | 29-03-06 | 00:14

ja dan wel, maar het zijn meestal mensen die nooit iets ophebben die zo oordelen.
Er zijn zat mensen die er heel erg mee bezig zijn maar ook zat die er normaal bezig zijn. Dus laat die mensen lekker

mariska! | 29-03-06 | 00:13

@red dragon
Buig trouwens voor me?
Whahaha
LOL

de bier | 29-03-06 | 00:13

de bier 29-03-06 @ 00:08

Partycrasher,.. dat is iets heel anders.
En buig trouwens voor me, je meerdere is gearriveerd!

red dragon | 29-03-06 | 00:11

@ Mariska!:
ik heb genoeg ervaring met drugs, en met die feesten, heb ik dan recht van spreken of oordeel ik weer te snel?

"Ganja-Man" | 29-03-06 | 00:10

@red dragon
Partyflocker?

de bier | 29-03-06 | 00:08

ken zat mensen die daar op zitten en geen drugs gebruiken. mensen die zoveel te zeggen hebben over drugs maar het zelf nooit gedaan hebben hebben niks te zeggen.
Je kan moeilijk over iets oordelen waar je zelf niks van af weet

mariska! | 29-03-06 | 00:07

@partyflocker
Je projecteerd mijn antwoord op jezelf. Kan ik niks aan doen.
En wat is "Goed, geil, beter"? Dat maak ik zelf nog wel uit. Meningen verschillen. Ik heb zelf een ex-vriendin gehad die die feesten afliep. Paar keer meegeweest, maar vond het echt geen bal aan.

de bier | 29-03-06 | 00:07

de bier 28-03-06 @ 23:55

Dat is bij jou niet zo moeilijk, leeghoofd.

red dragon | 29-03-06 | 00:06

ja hoor, "60% vindt dat er porno getoont moet worden" is wel wat anders dan de mogelijkheid hebben om porno te kijken. Kudtmedia.

ivar | 29-03-06 | 00:06

kanslose topic.
Zit een jongen tussen die ik heb gekend en die is overleden aan een auto ongeluk

mariska! | 29-03-06 | 00:05

@ Partyf(l)ocker: hardbass, masters of hardcore, ghosttown etc... wat hebben die meer dan een lekker avondje kroeghangen, verjaardag of lekker concert van U2, Rolling stones of wat dan ook... weet trouwens zeker dat de bezokers van U2 en Rolling stones minder XTC gebruiken dan op "jullie" feesten, maar dat terzijde, wat hebben die feesten van partyflock meer dan het boven genoemde?

"Ganja-Man" | 29-03-06 | 00:04

zit een jongen tussen die ik heb gekend en die is verongelukt door een auto ongeluk
beetje kanslose topic

mariska! | 29-03-06 | 00:03

@ganja-man
"WTF ontbreekt er aan andere feesten, wat jullie wel hebben dan?"
kom maar eens goede feesten bezoeken, zul jezelf wel zien.

@ de bier
dat zei je

partyflocker | 29-03-06 | 00:00

Draaitafel Demagoog 28-03-06 @ 23:39

Wanneer ga jij het heden eens met het hiernamaals verwisselen?Nicht met siliconenkousen en een shanker op de bovenlip?

red dragon | 28-03-06 | 23:58

@partyflocker
Waar zeg ik dat jij drugs gebruikt? Je voelt je wel erg gauw aangevallen he?

de bier | 28-03-06 | 23:55

@ Partyf(l)ocker:
'Mensen zijn ook jaloers dat er het leventje in de feesten veel leuker is, mooier is, stoerder is, geiler is, beter is." - WTF ontbreekt er aan andere feesten, wat jullie wel hebben dan? Mijn vriendin is ook een bezoeker van "jullie" feesten en Partyflock member, ik moet zeggen dat er niks beter is in "jullie" feesten dan ander soort feestjes...

"Ganja-Man" | 28-03-06 | 23:54

@partyflocker
Waar zeg ik dat ik niemand ken die zelfmoord wil plegen? Ik vroeg alleen om een percentage, omdat jij beweerde dat zelfmoord meer voorkomt bij GS reageerders. Lezen is blijkbaar ook al moeilijk. Trouwens, ik heb nog niet meegemaakt hier dat iemand zich dood heeft gereden in z'n gepimpte golf 2 of astra 1...

de bier | 28-03-06 | 23:53

@ de bierwil je zeggen dat ik drugs gebruik... toe maar, jij durft
en dan nog zeggen dat ik naar mezelf zit te staren, je leest dingen uit kranten, tijdschriften en bullshit. En dat geheel op mijn voorhoofd willen bestempelen. Nee hoor dan ga je goed mis

ik zag net dat iemand vroeg wat XTC betekend, als je niet weet, zeg dan ook niks en oordeel dan ook niet.
Alcohol, tabak en koffie is gevaarlijkse drugs wat weinig men beseft omdat het legaal is

partyflocker | 28-03-06 | 23:52

@partyflocker
De hele nacht lekker egocentrisch naar jezelf lopen staren, en chemische troep nodig zijn om je toch nog te kunnen vermaken is ook super natuurlijk.

de bier | 28-03-06 | 23:48

@gwx
je wilt zien wat je wilt zien. iedereen werkt, iedereen heeft een baan. En moet je per se doctor pipi zijn???

@bastaardsuiker
die kam laat ik wel staan, zitten heeft geen zin

@ de bier
Jij kent niemand die zeflmoord wilt plegen, zeg je alleen maar. En als er mensen zijn die dat zeggen vragen ze alleen maar om aandacht.
Echte zelfmoordplegers houden hun mond

En ja, dat noem ik feesten. Met boudewijn, olaf, theodor en hubert een biertje pakken in de kroeg met tante annegien erbij is pas feesten :)

partyflocker | 28-03-06 | 23:42

@superjan .. je valt wel een beetje op platte wijven he ..

@fuckje .. nooit xtc op ?

voor de rest .. doden vallen er altijd .. niets bijzonders ..

Draaitafel Demagoog | 28-03-06 | 23:39

Half partyflock gaat kapot aan de drugs, en dan niet eens aan de schade op lange termijn.
@Knotje 28-03-06 @ 20:03
XTC is afgeleid van Ecstasy, wat staat voor extase. Zegt denk ik genoeg over de drugs.
@Pollklooien
Ze kunnen beter porno toestaan, anders krijg nog meer verkrachtingen.

Framoes | 28-03-06 | 23:35

@partyflocker 23:26
Lekker he? Alles over één kam scheren? Laat die kam trouwens mar zitten.

BastaardSuiker | 28-03-06 | 23:33

@partyflocker
JIJ noemt dat feesten. Ik heb een heel ander idee bij het woord 'feesten'. En kom eens met cijfers dat het zelfmoordpercentage hier hoger ligt? Ken anders genoeg figuren die met hun smoel op jouw site staan en door de week een zeer armoedig bestaan leiden, om in het weekend toch een paar tabletjes te kunnen kopen. T'is maar wat je zielig vindt...

de bier | 28-03-06 | 23:31

Wat opvalt is dat de meesten ook geen bijster verantwoordelijke en succesvolle banen hebben.

gwx-_ | 28-03-06 | 23:28

Het is wel een beetje raar hoe mensen hier zo op kunnen reageren.
De burgelijke mensen hier zoal hendrik, diederik, kiekerjan en dergelijke bobo's weten niet eens hoe het allemaal is.
Onwetendheid is een kwestie van niet weten, niet weten is ook niet over oordelen. Dus ouwehoeren is dan ook wat de geleerde studentjes hier alleen maar kunnen.
Mensen zijn ook jaloers dat er het leventje in de feesten veel leuker is, mooier is, stoerder is, geiler is, beter is.
Want jah, de mensen hier kennen niet anders dan saaiheid en dingen moeten doen van mammie.
Misschien zou het wel zijn dat men dood gaat door xtc of gevolgen daarvan.
Maar er zijn meer zelfmoordacties bij mensen zoals hier, die gestressed door het leven gaan zonder plezier...

partyflocker | 28-03-06 | 23:26

pollklooien heerst :)

Kris | 28-03-06 | 23:19

hmmmmm. Partyflock. Ik zou zeggen: de bloem der natie. De hoop, glorie en toekomst van dit land. Zucht....

KoningB | 28-03-06 | 23:15

@El PiS 28-03-06 @ 23:01:
Oh ja, zeker... geyle neuqseks zonder verdere verplichtingen met totale onbekenden kan erg lekker zijn... Maar het beklijft dan ook niet echt...
Met liefde erbij vind ik het toch veeel lekkerder, als ik eerlijk ben.

crixus | 28-03-06 | 23:15

oja en cookie is domain gebonden EN ze hebben een wildcard DNS e.d. dus als je geenstijl.talpa.tv gebruikt kan je nog een keer stemmen etc. maar moet je wel het form aanpassen want die heeft www.talpa.tv in de action staan. dit is dus het einde van geen stijl tv op talpa? of moeten jullie nu verplicht met sbs 6 werken? dat wordt moeilijk want die doen alleen herhalingen toch?

Onno Thuis | 28-03-06 | 23:10

@ganzo
klopt, dus je weet de uitslag nu al. Dat wordt geen porno op de boten, volgens de "poll".

de bier | 28-03-06 | 23:07

Ja lol hidden iframe geenstijl ken je elke bezoeker automatisch laten stemmen

Onno Thuis | 28-03-06 | 23:06

@crixus
wel waar, slim is ook geyl

El PiS | 28-03-06 | 23:03

effe f5en bij talpa, de teller staat stil

ganzo | 28-03-06 | 23:02

@ crixus 28-03-06 @ 22:45
Wat ben jij toch soms correct, idd de bier, aan de ketting? alhoewel ik het helemaal eens ben met je, maar ik hoef me dan ook niet in te houden...;)... maar geyle neuqsex met onbekenden kan best wel lekker en spannend zijn, moet je toch ook toegeven..

El PiS | 28-03-06 | 23:01

@de bier 28-03-06 @ 22:55:
Nee hoor, maar je kunt nu eenmaal niet altijd neuqseks hebben... Je moet ook wel eens hapje eten tussendoor... Stimulatie van de geest is dan minstens even belangrijk als stimulatie van de edele delen. Bovendien zijn iets slimmere dames vaak ook betere bedpartners dan snollen met een servisch IQ.

crixus | 28-03-06 | 23:00

Zie de off-topic update: Kijk vooral ook even naar de damesslip met het passende bijschrijf 'Publiek Gezocht'.

Ruubse dinsdag | 28-03-06 | 22:59

Laag Prof. Hoxha, laag...

Brzk | 28-03-06 | 22:55

@crixus
Inderdaad, de namen van de deze dames zijn snel vergeten, maar je klinkt nu wel erg vrouwvriendelijk :). Aan de ketting? of leest ze mee?

de bier | 28-03-06 | 22:55

@de bier 28-03-06 @ 22:48:
Ach ja, je denkt er nog wel eens aan... Maar ik kan er vaak geen namen meer bij herinneren, dus zo'n grote indruk hebben ze ook weer niet op mij gemaakt.
Een vrouw heeft wel meer nodig dan een prettig uiterlijk om m'n interesse vast te kunnen houden.

crixus | 28-03-06 | 22:53

Hakbarrr
Er zijn inmiddels meer stemmers dan kijkers.

Karel kwakbol | 28-03-06 | 22:52

@NietNeuqende Neger 28-03-06 @ 22:26

Hoe kom je erop
Zeker vliegen op je scherm ofzeau
Heaumeausites klikken
Vandaar dat je dat doekje nodig had
Het is me nu duidelijk
Dank je voor je uitleg

Ragnarok | 28-03-06 | 22:52

Heeft de Televaag soms aandelen in Talpa dat we voortdurend nu naar de poll van Barend & Van Dorp gestuurd worden...

Beetje stijlloze reclame...

Hakbarrr | 28-03-06 | 22:51

@de bier 28-03-06 @ 22:48
Aan de snol PLUS dezelfde

Smegma | 28-03-06 | 22:50

Off topic: Beavershot Sharon Stone in Basic Instinct op Veronica, coming soon...

crixus | 28-03-06 | 22:49

@crixus
Inderdaad, same here. maar na jaren met dezelfde denk je (ik) toch nog regelmatig aan de snollen. ook al hou je nog zoveel van haar...

de bier | 28-03-06 | 22:48

Er hebben gisteren maar 205.000 mensen gekeken naar BvD. Dus ik heb voor de kat z'n viool een uur lang cookies verwijderd, proxies gebruikt en zitten stemmen.

Karel kwakbol | 28-03-06 | 22:47

crixus 28-03-06 @ 22:45 Jij blijft ook in bed! Ga ik een Grappatje drinken met die meiden.

empe04 | 28-03-06 | 22:47

TM 28-03-06 @ 22:43 Blijf jij toch lekker in je bedje liggen...

empe04 | 28-03-06 | 22:45

@empe04 28-03-06 @ 22:31:
Niet zo stoer doen... Ik droom er helemaal niet van. Ik ben op dat soort vage feestjes geweest, veel gezopen en ook verboden middelen gehad en dergelijke snollen gezien, geroken en van alles mee uitgehaald. Is best leuk allemaal, maar er gaat niks boven met iemand die je echt lief vind de liefde bedrijven.
Op dat soort feessies ben ik echt snel uitgekeken geraakt.
Het is pas zielig als je in die scene jaar in jaar uit blijft hangen en daar je kicks uit meent te moeten halen. Lekkere neuqseks met iemand waar je van houdt is een 1000x sterkere drug dan pilletjes en poeiertjes en een beetje geyl doen op dat soort feessies.

crixus | 28-03-06 | 22:45

drsn. Groenberg in daaa BvD houseeee......

gevallenverstand | 28-03-06 | 22:44

@empe04 : Neen, eerlijk gezegd kom ik voor die plaatjes van je mijn bed niet uit. O.k. misschien voor die eerste.

Ik heb ze toch echt wel mooier gezien...

TM | 28-03-06 | 22:43

En wat is de nieuwswaarde van dit bericht? Op deze manier lijkt GS wel een verlengstuk van de Televaag te worden..... Laat dit aub niet gebeuren!!!

Motor-Muis | 28-03-06 | 22:37

Willen jullie ook liever schoenen aanhouden in de Moskee te Kampen?

gevallenverstand | 28-03-06 | 22:35

@ empe04 @ 22:31
En waar droom jij dan van?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 28-03-06 | 22:35

Kbee
wat let je? je kan alles aanpassen hoor als je wilt...
Neuqende Neger
druk je wel eens op 'ENTER' ?

doktersnuggles | 28-03-06 | 22:30

Ragnarok 28-03-06 @ 22:10
Je bent net een vlieg,Komt vaak op de modderpoel af waar ik in gescheten hebt, kijken of er nog wat over is ,voor je larven

Neuqende Neger | 28-03-06 | 22:26

Oh ja Hoxha, je weet toch dat de wetenschappelijke artikelen van Wikipedia soms niet errrrrrrrrrug betrouwbaar zijn? Denk even aan dat artikel in Nature. Misschien heeft de wetenschapsredactie met 0,2 FTE van de Televaag wel dat artikel liggen....?

Kbee | 28-03-06 | 22:25

@rosalie,
goed zo, in ieder geval is het niet zoveel comments waard. Tijd voor iets met inhoud...... Ik ga een biertje bestellen in het cafe

El PiS | 28-03-06 | 22:25

Ja Hoxha, knal der nog eens een topic in. Dinsdag zou de meest productieve dag zijn las ik laatst ergens.

de dikke man | 28-03-06 | 22:23

@Igorus:

Gelet op het kansloze taalgebruik bij sommigen (zoals: sgool!) klopt je stellingname voor de volle 100%. Problematisch blijft alleen wat er zal gebeuren met de restanten van de partyflockgebruikers: dat zijn volgens mij kansloze debielen uit de onderklasse die typisch meelopers binnen de groep vormen. Lees dat nieuwe boek van Theodor Dalrymple maar eens.

Kbee | 28-03-06 | 22:22

rosalie
you chicka? me agree!

doktersnuggles | 28-03-06 | 22:22

Welkom bij de grootste familie van Nederland

Donderman | 28-03-06 | 22:22

Dit is Zonder Stijl

Smegma | 28-03-06 | 22:22

Laten we over iets anders beginnen..... Afghanistan, Lange Frans, Rita Verdonk, Bush, happy slapping, de Balkan of voor mijn part Balkenende, doe iets! Dit is niks.......

rosalie | 28-03-06 | 22:20

lol@ DRSN en superjan 28-03-06 @ 22:05

gevallenverstand | 28-03-06 | 22:20

Ah gelukkig, bij sommigen staat er in de persoonlijke tekst waaraan zij overleden zijn.

Een interessante verzameling van personen en aangezien (bijna) niemand in die groep kinderen heeft gekregen, schiet mij maar een ding binnen: Darwin-award! Zij hebben gefaald in de voorplanting, hun genen zijn tot stof vergaan.

-pikt traantje weg.

Igorus | 28-03-06 | 22:19

Jammer dit Hoxha, heel jammer. Er is een verschil tussen stijlloos en dom. Dit is gewoon het laatste.

Quadrofoglio | 28-03-06 | 22:18

Nou, Kbee heeft al die dooien eens met een virtueel bezoek vereerd. Bij een jongedame kon je kijken op een door haar VMBO, ehh... huishoudschool opgeleide moeder. Die dame had best een neuqbaar uiterlijk, levend welteverstaan. Deaud leek het nergens op, maar dat is nou eenmaal de keerzijde van een dikke slide met de fiets op vrijdagmiddag ergens in het westelijk Brabant. Voor de rest: veel RIP's, homies die een shout-out doen en her en der enkele JPEG'jes voor mijn collectie im memoriamadvertenties uit de Wegenerkranten. Natuurlijk hebben enkele deaude partyfokkers postuum hun five minutes of fame in de plaatselijke streekkrant virtueel cadeau gekregen. Andy Warhol krijgt postuum van mij gelijk. Hoxha, bedankt voor deze onvergetelijke avond.

Kbee | 28-03-06 | 22:18

@de bier>verrek! je hebt gelijk

superjan | 28-03-06 | 22:13

@uperjan 28-03-06 @ 22:10
Nee man!! Dat is 1 van jouw befaamde Anal Flashlights/Glow in the Darks

de bier | 28-03-06 | 22:12

Dit topic is me net iets te stijlloos.

waterpomptang | 28-03-06 | 22:11

@NietNeuqende Neger 28-03-06 @ 22:01

Hier ligt de Neuqende neger
Zijn portemonnee kon het niet meer aan
Na al dat pornosites surfen
Is hij heengegaan.

Ragnarok | 28-03-06 | 22:10

@rosalie
Dat is Lucas's z'n nieuwe outfit. heeft ie gekregen van de telegraaf...

de bier | 28-03-06 | 22:09

@de bier

Als dat Lucas is.... draagt ie leuke kleding....

rosalie | 28-03-06 | 22:07

@neuqende neger
DE neuqen?

de bier | 28-03-06 | 22:07

@ Neuqende Neger @ 22:01
Net een dichtbundel!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 28-03-06 | 22:05

pardon,

Mocht ik aan de neuqen bezwijken, mocht ik naar de donder gaan, laat ze dan op m'n grafsteen schrijven, hij kon niet meer op z'n benen staan van Jan Boezeroen "De Fles".
Is toch een mooie afsluiter nu ik deaud ben...

Neuqende Neger | 28-03-06 | 22:01

@ superjan @ 21:56
Pil in de bil!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 28-03-06 | 22:00

Waar kun je nou zien waaraan zij overleden zijn? Zo is het geen fuck aan.

Igorus | 28-03-06 | 21:57

Mocht ik aan de drank bezwijken, mocht ik naar de donder gaan, laat ze dan op m'n grafsteen schrijven, hij kon niet meer op z'n benen staan van Jan Boezeroen "De Fles".
Is toch een mooie afsluiter nu ik deaud ben...

de bier | 28-03-06 | 21:56

superjan 28-03-06 @ 21:49
indrukwekkende dijen, als je daarvan houdt tenminste.

collapse | 28-03-06 | 21:53

status: overleden

President Babboe Bab | 28-03-06 | 21:49

En wat is de nieuwswaarde hiervan? Dat partyflock een van de eerste fora is overleden deelnemers laat staan? Of gebrek aan nieuws?? Die pagina bestaat al een tijdje, hoeveel dooien telt GS eigenlijk al? :)

kuttekop | 28-03-06 | 21:46

sippe lijst.

0900 | 28-03-06 | 21:44

Tering.. en ik hang elke weekend gewoon in de kroeg...

intoxicatedsailor | 28-03-06 | 21:42

zeker, een beetje toer de frans partyflock heeft een roodgezwollen kaal zakje.

superjan | 28-03-06 | 21:39

Klapt zich een Dolfijntje (déè echte ouwe) naar binnen, met P Kouwes in gedachten. Waar ging dit nog maar over?

PogingX | 28-03-06 | 21:39

Hier rust ik in onvrede.

ViperNL | 28-03-06 | 21:37

@superjan
*aivd-modus aan*
als weest z'n eigen partyflock laat zien, zeg jij dan of je wielrent of niet?
*aivd-modus weer uit*

collapse | 28-03-06 | 21:36

@NietNeuqende Neger 28-03-06 @ 21:29

Als je maar lang genoeg naar het noorden gaat
kom je ook weer in het zuiden uit
Ja, misschien heb jij wel meer hersenen dan ik
Wie weet
Alleen gebruik jij ze niet
Maar dat komt vanzelf wel goed
En wat is het hoge noorden?
groningen, zweden, noordpool?

Ragnarok | 28-03-06 | 21:36

@weest gegroet> dus je wilt niet even je eigen vlezige harige partytflock op deze site showen???... we hebben het allemaal gedaan hoor.

superjan | 28-03-06 | 21:34

journalsitieke?

collapse | 28-03-06 | 21:33

@Boze Buur
uiteraard.
Ik moest anders heel goed zoeken met google hoor, dit stond echt niet op de eerste pagina ofzo.
En verder niet zeiken; ik heb deze grondige journalsitieke methode gewoon overgenomen van NieuwNieuws. Niks mis mee dus.

collapse | 28-03-06 | 21:32

@crixus
zinrijk, zinnenstrelend en zinnenprikkelend!

El PiS | 28-03-06 | 21:32

@superjan 28-03-06 @ 21:19
Mijn scoop is slechts voor mevrouw weest gegroet

Weest gegroet | 28-03-06 | 21:30

@collapse..
wauw !
kunt u ook zien waar ik woon enzo ?

Boze Buur | 28-03-06 | 21:29

Fleischbaum de dikste Apple, Hoxha de beste onversneden coke, Joris, ZI en G-Unit allen een nieuw toetsenbord; Deze jongens leven als goden tegenwoordig.

collapse | 28-03-06 | 21:29

Ragnarok 28-03-06 @ 21:21

Ik kom ten minste uit het hoge noorden.
Dat je onderbedeeld bent is gewoon een zaak van de natuur!

Neuqende Neger | 28-03-06 | 21:29

@collapse
Jij moet bij de aivd gaan werken, je kunt goed speuren.

Rabarberke | 28-03-06 | 21:28

@Rabarberke 28-03-06 @ 21:17:
In overdrachtelijke zin is alles met zekerheid aantoonbaar, overigens ook onzeker aantoonbaar.
Dat laatste is kan niet anders dan overdrachtelijk zijn, want zodra je een zin gebruikt kan die zin geen onzin (of nonsens, maar dat is hetzelfde) zijn. Of het daarmee een zinvolle zin is, is een tweede. Maar deze zin is onzin, dus is onzin derhalve geen zin, en daarmee zinloos, alhoewel als onderdeel van het betoog weer tamelijk zinvol, dus in die zin is de onzin geen onzin, ook al is het onzinnig.
In die zin zal ik me op de zinnigheid van uw kritiek dan ook bezinnen.

crixus | 28-03-06 | 21:26

@jk76

Dat zal niet gebeuren vrees ik, het zal hoogstens zijn dat hij zijn nieuwe Porsche de plomp in rijdt, maar nu hij ook onversneden coke kan betalen, zal dat wel niet gebeuren.

Rabarberke | 28-03-06 | 21:26

Volgens z'n eigen blog, leeft ie nog. Al denkt ie er blijkbaar wel over na om een nieuwe weg in te slaan: www.pannie-in-action.blogspot.com/

collapse | 28-03-06 | 21:24

Prof hoxha hoeft in elk geval niet op veel medeleven te rekenen als hij volgende week van een brug af fietst

jk76 | 28-03-06 | 21:22

@NietNeuqende Neger 28-03-06 @ 21:19

Of moet ik er NietNeuqende zwarte van maken
Je weet dat niet meer tegenwoordig
Wat is jou mening hierover?

Ragnarok | 28-03-06 | 21:21

@rabarberke>jjjj was hier gisteren nog.

superjan | 28-03-06 | 21:21

@weest gegroet>men wacht op jouw scoop.

superjan | 28-03-06 | 21:19

De damp komt er van af!

Neuqende Neger | 28-03-06 | 21:19

Volgens mij zijn Jan, Joris, Jaap en Joop naar de Canarische Eilanden en past pannie daar op.

Rabarberke | 28-03-06 | 21:19

Wat een hulpbehoevend topic zeg. Eerst stoer roepen :" Dankzij de Televaag-kudo's hebben we er een servertje of 144 bijgekocht, en die moeten allemaal vol." en recenter " Let wel: we praten hier over exclusieve shit, dus geen materiaal dat al elders op het net te vinden is" en dan is he beste wat daar tussen zit zo'n necrofiel linkje.

Weest gegroet | 28-03-06 | 21:18

@crixus

Ah overdrachtelijk :) Dan is ie dus ook niet met zekerheid aantoonbaar. Wat is overigens "met onzekerheid aantoonbaar"?

Volgens mij is alles nonsens wat jij zei in die zin. En nonsens bedoel ik dan overdrachtelijk he :)

Rabarberke | 28-03-06 | 21:17

@Rabarberke 28-03-06 @ 21:15

Als je die hyundai bij een tv krijgt zou het pas een aanbieding zijn

Ragnarok | 28-03-06 | 21:16

Rabarberke
*een afgestorven moraal*

Jan-Joris-Jaap-Joop | 28-03-06 | 21:16

Ik hoor net dat als je 'n nieuwe Hyundai koopt een 22"(?) televisie er bij krijgt. Is dat niet wat groot in de auto?

Rabarberke | 28-03-06 | 21:15

oh sorry

Ion Susai | 28-03-06 | 21:15

@Rabarberke 28-03-06 @ 21:12:
Mijn gebruik van het woord "hersendood" moet dan ook in die overdrachtelijke zin worden gelezen, alsmede als eufemisme voor het amper gebruiken van de hersencellen bij het posten van reaguursels.

crixus | 28-03-06 | 21:15

ik ben ook deaud, een ip-ban voor het ''leven'' graag. ik ben iets te oud voor deze meuk.

ganzo | 28-03-06 | 21:14

@ion susai

98% van die kids zijn aan de pillen, 2% is streng gereformeerd. Over tien jaar is half werkend Nederland totaal geflipt en flikkert de hele samenleving in elkaar.

Rabarberke | 28-03-06 | 21:14

ion susai, dat was al een paar jaar bekend hier

jk76 | 28-03-06 | 21:13

@collapse 28-03-06 @ 21:09
Breng het topic dan anders. Wil je in het nieuws komen, maak het dan "meisje zet zelfmoordbrief op internet".
Dit is dezelfde kuil voor jezelf graven als de kuil graven voor de administratief medebewerkster (die overigens lol was).

Smegma | 28-03-06 | 21:12

@crixus

Volgens mij is actief reageren en hersendood een beetje tegenstrijdig, maar een afgestorven moraal kun je een hoop actieve reaguurders inderdaad toedichten.

Rabarberke | 28-03-06 | 21:12

Smegma, lijkt me een goed plan.

jk76 | 28-03-06 | 21:12

@boze buur>pfhoeee, gelukkig maar.

superjan | 28-03-06 | 21:11

Aha, als partyflocker heb je een verhoogd risico van 2,1% om voortijdig aan je einde te komen.

Mr.D. | 28-03-06 | 21:10

Smegma
mijn gevoel zegt me dat juist GS geheel ongeoelig is voor jouw argumentatie. En terecht.

collapse | 28-03-06 | 21:09

@Joris&redactie
Misschien een goed idee om dit hele topic te -weggejorist- 'en ?
GS komt anders morgen een beetje slecht in het nieuws.
Daar zorg het management van LF wel voor....!

Smegma | 28-03-06 | 21:08

@Rabarberke 28-03-06 @ 20:59:
Ik zou zeggen: lees alle reaguursels vanaf het begin maar eens terug en overtuig uzelf. Maar voelt u zich vooral niet aangesproken; het feit dat ik regelmatig met u in discussie ga betekent dat ik u niet onder de hersendoden schaar. Integendeel.

crixus | 28-03-06 | 21:07

..... en toch steeds weer
zullen we je tegen komen.
Zeg nooit: "Het is voorbij"
Slechts je lichaam werd ons ontnomen
niet wat je was en ook niet wat je zei.....

Een feit die je niet moet vergeten :

Wanneer je verdrietig bent
blik dan opnieuw in je hart
en je zult zien dat je huilt
om wat je vreugde schonk

Kbee | 28-03-06 | 21:06

Zo, ik ben weer naar retecool: daar haten ze me namelijk en dat is ook wat waard.

collapse | 28-03-06 | 21:06

@rabarberke : 't is crixus, die doet toch niet aan 'bewijsvoering?

TM | 28-03-06 | 21:06

Had Pannie geen cafe gekocht? Hij zal wel aan het verbouwen zijn of anders staat hij gewoon te tappen. Je weet wel, onder de normale mensen IRL...

de dikke man | 28-03-06 | 21:06

@Smegma:
Neuh, ook nie van plan heur. Als het al zo begint. Enfin, haar papa en mama zullen vast en zeker trots zijn op dochterlief die uiteraard nog een lange mars op het maatschappelijke pad te gaan had. Als ze tenminste niet halfbesnoven het MBO afrolde als dr0p0ut, want b0uncen met studiefinanciering is tenslotte het beste wat er bestaat, voor een Partyfokker tenminste...

Kbee | 28-03-06 | 21:05

@Kbee 28-03-06 @ 21:00
Leuk voor die ouders, dit.
BTW: klik niet op haar tweede site-link.

Smegma | 28-03-06 | 21:03

yeps daarom schrijf ik me er niet in, de partyflock killer waart rond

Onno Thuis | 28-03-06 | 21:02

@Boze Buur
fiets jij maar lekker van een brug af

collapse | 28-03-06 | 21:01

@Smegma:

Dichten maakt tegenwoordig ook deel uit van het lespakket voor het vak Nederlands op het VMBO, je w33t t0g!

Kbee | 28-03-06 | 21:00

@ Rabarberke @ 20:59
Laat die jongen ook een beetje in de rondte roepen. Alsof jij dat nooit doet ...

Jan-Joris-Jaap-Joop | 28-03-06 | 21:00

Lekker dan: partyflock.nl/user/68511.html
.
Soms heel even bekruipt me het gevoel
Dat mensen niet snappen hoe ik me voel
Voor de buitenwereld iemand die altijd loopt te stralen
Maar niemand ziet dat ik blijk te verdwalen
Verdwalen in emoties, gevoelens van vreugde, gevoelens van verdriet
De vreugde laat ik zien maar het verdriet niet
Dus oordeel niet te snel over iemands vreugde of verdriet
Soms is de waarheid anders dan je aan de buitenkant ziet!!!!!!!

Smegma | 28-03-06 | 20:59

@crixus
Zou je de bewijsvoering van de stelling dat het merendeel van de actieve reaguurders hersendood is even hier willen publiceren?

Rabarberke | 28-03-06 | 20:59

@Boze Buur:
Je hebt betrekkelijk stijlloze humor ;) (oh sorry, ;) is voor Br33z@hs en Partyflockers, al dan niet deaud).

Kbee | 28-03-06 | 20:58

@superjan
een paar weken geleden las ik ook al zoiets vaags over Pannie en dacht toen dat ie gewoon tegen een ban was aangelopen, maar het zou best zo kunnen zijn.
Er lopen hier vast mensen rond die het wel weten.
Is jouw hobby trouwens wielrennen?

collapse | 28-03-06 | 20:58

@superjan
komop man,,wie fietst er nou van een brug af ?
btw.. jouw post van 28-03-06 @ 20:53 lig ik nu nog dubbel om.

Boze Buur | 28-03-06 | 20:57

niet zeau grappig eigenlijk, gs was ooit gs, nu begint het een goedkoop zootje te worden

joyraider | 28-03-06 | 20:57

@collapse en superjan
Hoax.
LOL

Boze Buur | 28-03-06 | 20:56

jk76
kun jij de foto´s op partyflok bekijken?

collapse | 28-03-06 | 20:55

@collapse+boze buur+redactie>confirm ff dat dit niet waar is?!

superjan | 28-03-06 | 20:55

He bah, wat naar zo'n site. Waar gaan die mensen allemaal dood aan? Het is toch niet normaal, zoveel doden onder een groep mensen waarvan de meerderheid halverwege de jaren '80 geboren is?

Boer Harm uut Twente | 28-03-06 | 20:54

Van de ca. 25.000 stijllozen is meestal slechts zo'n 10% online, en daarvan reaguurt ongeveer 10% met enige regelmaat. Dus het grootste deel van de stijllozen is schijndood en het merendeel van de actieve reaguurders is met zekerheid aantoonbaar hersendood. Dus dan vallen die paar dooie brEezAh-sletjes en wannabe Lange Franjes op Party-flock nog wel mee...

crixus | 28-03-06 | 20:54

@collapse
begrijp ik, daarom rij ik ook geen auto ;) , maar de post ging over lange termijn effecten van xtc, niet over uitputtingsverschijnsel, overmatig slikken etc.

El PiS | 28-03-06 | 20:54

Boze Buur
het zal hier dan wel allemaal besproken zijn (ben hier een paar mnd niet zoveel geweest), maar ik wist dit dus nog niet. Damm.
wanneer
waar kan ik er iets meer over lezen?

collapse | 28-03-06 | 20:54

PF-->allemaal van die macho bouwvakkers ice berg kledingde en verwaande 25plussers die net beetje geld verdiene en de drugs scene ontdekke

uuuu | 28-03-06 | 20:53

collapse, kun jij bewijzen dat die gasten allemaal aan auto-ongelukken onder invloed van xtc dood zijn gegaan? Dacht t niet.

jk76 | 28-03-06 | 20:52

@boze buur> zeg dat het niet waar is!!!!!

superjan | 28-03-06 | 20:51

Guttegut, al die Br33z@hs die bouncend op de teringherrie het tijdige met het eeuwige hebben verwisseld. Leuk, de confrontatie met de fysieke eeuwigheid. Heeft Hoxha toevallig ook een snuifke genomen? En valt het scribent Hoxha ook op hoeveel Partyflockers uit de provincies N-Brabant en Limburg het leven hebben gelaten? Je zou haast denken dat er een verband bestaat tussen het een en het ander, afgezien van de pillen en poeders.

Kbee | 28-03-06 | 20:51

Niet zo kwaad over annie spreken als ze er niet is

Rabarberke | 28-03-06 | 20:50

collapse 28-03-06 @ 20:43
Nee,is dood.
Hij is in Rotterdam van een brug afgefietst,roddels over zelfmoord doen nogsteeds de ronde.

Boze Buur | 28-03-06 | 20:50

mijn vriendin is ook PF aanhangster... en nu?

"Ganja-Man" | 28-03-06 | 20:49

El PiS
autorijden na een avondje xtc is niet echt een goed idee (zelf vaak naar feestjes geweest, dus weet er genoeg van), Paryflockers menen doorgaans dat het wel prima kan, vandaar het indrukwekkende lijstje!

collapse | 28-03-06 | 20:48

Als je gebruikt en kapot gaat heb je niks meer te zeiken.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 28-03-06 | 20:48

Volgens mij spelen al die partyflockerts in GTST en seauw. Verder geen op- of aanmerkingen, next please!

fuckje | 28-03-06 | 20:48

kannietbaal 28-03-06 @ 20:39 en jk76
ik ook. ik snap de connectie tussen de slechte kanten van xtc en de in memoriam van partyflock ook niet direct, je gaat nou eenmaal niet direct dood van xtc, uitzonderingen daargelaten.... beetje smakeloze post
maar ik kan het niet laten de fotos enzo te bekijken, het is wel indrukwekkend, al die jongen mensen ; zeg maar, eindelijk een keer de fotos bij de maandagochtendkrant (zondagochtendnieuws)

El PiS | 28-03-06 | 20:45

@Boze Buur
is pannie echt dood, ik dacht dat ie virtueel opgepleurd was.

collapse | 28-03-06 | 20:43

Hoxa dit is gewoon kansloos van je

Muffepeer | 28-03-06 | 20:42

@collapse 28-03-06 @ 20:34

Alleen Pannie geloof ik

Boze Buur | 28-03-06 | 20:41

@dr snug> john leerdan ruud gullit uberLoLletje

superjan | 28-03-06 | 20:40

@jk76 28-03-06 @ 20:34
Ik ben het met je eens!


@Prof. hoxa,
Durf jij soms geen xtc te slikken? ;)

kannietbaal | 28-03-06 | 20:39

/slacht

benj | 28-03-06 | 20:39

Ik vind dit toch wel iets wrangs hebben.. geloof ik..

Oh wacht dit gaat weer over ieta anders,zat met mn hoofd nog bij het Volkert-topic.

Boze Buur | 28-03-06 | 20:38

Ben benieuwd naar het GS-lijstje trouwens.
Aangezien dit één groot-marketingapparaat is geworden, zijn hier vast wel gegevens over, Joris?

collapse | 28-03-06 | 20:34

Ik ben nog lang niet dood, maar jullie zullen de eerste zijn die het te horen krijgen.

osama bin laden | 28-03-06 | 20:34

Vind het wel een goed idee eigenlijk, het geeft wel aan dat ze nog redelijk hecht zijn met elkaar.

Galileo | 28-03-06 | 20:34

Beschamend goedkoop lachen om doden van GS. Als je goed leest dan zie je dat ze lang niet allemaal door xtc om het leven zijn gekomen. Een is overleden door de tsunami, anderen door auto-ongelukken...
Zo'n grap over een vechtpartij op school is nog tot daar aan toe maar lachen om dit soort zaken vind ik goedkoop.
OK, slacht me nu maar af om mijn mening.

jk76 | 28-03-06 | 20:34

@Mmikie 28-03-06 @ 20:28 : Oh, maar IK zit bij de levenden te snuffelen... Zo wordt dit topic in elk geval leuker dan lullen over dode mensen.

TM | 28-03-06 | 20:33

Darwin aan het werk: altijd mooi die natuur.

collapse | 28-03-06 | 20:32

sorry hoor maar is dit kickuh.
Fucking al die namen, allemaal personen met vrienden, familie, kinderen, ouders om over hun rug jullie zogenaamde digitale gram te halen vind ik... achh laat ook maar.

Mmikie | 28-03-06 | 20:28

@TM: linke loetje, rooie sien, malle babbe en tonie macaroni

pieterjan | 28-03-06 | 20:26

Brrr wat een enge mensen allemaal. Hakken is zeau jaren 90. Straks worden Simon & Garfunkel weer hip.

Ik hier?!? | 28-03-06 | 20:26

Er was eens een land. In dat land leven mensen: oud en jong. Helaas gaan mensen dood. Ook jonge mensen. Zo is het leven. Kanker enzo.

doktersnuggles | 28-03-06 | 20:25

wel behoorlijk shocking eigenlijk. zijn dit allemaal auteau ongelukken onder invloed?

superjan | 28-03-06 | 20:22

@die hofstadtgruppe

Mijn dobermann wil zijn neus er bij jou ook wel insteken hoor leipo!

Madd | 28-03-06 | 20:20

niks beters te doen?

Ennib | 28-03-06 | 20:19

Willem Holleeder heeft mijn boekhouder al gewaarschuwd dat hij bij mij uit de buurt moet blijven de komende 2 weken, dus wat niet is kan nog komen

die hofstadtgruppe | 28-03-06 | 20:17

Waar ging dit ook al weer over???

Superklomp | 28-03-06 | 20:17

@pieterjan

iiiiieeeekssssssssssssss

Madd | 28-03-06 | 20:16

Ik ben al wel rot van binnen... geld dat ook als deaud? De lucht is wel hetzelfde als van een lijk in verregaande staat van ontbinding.....

Jelmert | 28-03-06 | 20:15

Iemand een negerzoen bij deze begravenis?

Madd | 28-03-06 | 20:14

ja jongens, het spijt me om te zeggen, maar ik ben ook deaud... overdosis DXM.. deze middag meteen gaan proberen, maar de hoeveelheden verkeerd gelezen. je had tog 1,5 kilogram nodig?

De Skafist | 28-03-06 | 20:11

@ Knotje

ec·sta·sy Pronunciation (kst-s)
n. pl. ec·sta·sies
1. Intense joy or delight.
2. A state of emotion so intense that one is carried beyond rational thought and self-control: an ecstasy of rage.
3. The trance, frenzy, or rapture associated with mystic or prophetic exaltation.
4. Slang MDMA.

RechtseRutger | 28-03-06 | 20:10

- Deceased -

Lucasdelinkselul | 28-03-06 | 20:10

partyflock.nl/photo/234736.html
Dat bedoel ik. Oude Breezahs zuigen meer dan zes Maagdenburgse bollen (om maar in newtons hoekje te blijven)

pieterjan | 28-03-06 | 20:09

Hallo die site heeft geloof ik 100.000 leden ofzo, raar he dat er mensen doodgaan, ook bestaat er zoiets als kanker waar je ook aan dood kan gaan.

Kansloos topic idd....

En er ontbreekt ergens ook nog een woord, zeker vergeten?

-edit: jij zuight-

Nilfisk | 28-03-06 | 20:09

Beetje jammer dit topic..

zeauuu Stijlloos | 28-03-06 | 20:04

uhhh Ben ik dood dan ?
Ik vondt het al raar dat ik ineens populair bij de dames was.
Dus daar komen die 72 vriendinnen vandaan.
Thx voor de tip, dit was echt een levensvr.....

harry de leipe | 28-03-06 | 20:04

Ach, al die housenichten leven volgens het credo, live fast, die young. 1-malige afschrijving en wat kosten van begraafplaats versus een leven lang in de semi-bijstand. Ke moet er niet aan denken dat die vmbo-gabber4life gassies de 80 onverhoopt halen.

pieterjan | 28-03-06 | 20:04

... das wat voor Bange Frans!
* veegt zn gat af met een ijsblokje wat straks richting podium gaat *

Ik hier?!? | 28-03-06 | 20:03

waar staat XTC eigenlijk voor? Behalve vrijwel gegarandeerde dood natuurlijk...

Knotje | 28-03-06 | 20:03

dus....

Hertog Joris | 28-03-06 | 20:01

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland