Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

De negerhut van tante Ayaan

iek heb mooi huisje!Somalische buren. Nou, dan ben je mooi in de aap gelogeerd. Dat vindt ook de bovenbuurman van Ayaan Hirsi Ali in Den Haag. Hij kan zijn appartment aan geen straatsteen kwijt. Anderhalf miljoen euro kost het en dan heb je ook niks. Het gaat om 195 waardeloze vierkante meters. Een eigen lift die gewoon niet leuk meer is, een grote woonkeuken van het Italiaanse merk Varenna politform waar niemand wil woonkoken. Nee, met zo’n buurvrouw wil ik niet blijven zitten. Je hebt al die camera’s en beveiligingsmensen, aldus de boze buur die wil dat de overheid dan maar opdraait voor zijn verlies. Kopuh? Wacht even op de uitspraak van een hoger beroep vanmiddag, en neem dan pas contact op met de makelaar. Lekker wonen op de veiligste plek van Nederland. Want Ayaan is toch nooit thuis.

Reaguursels

Inloggen

MAXIMO 24-03-06 @ 16:20
Helaas komt de moskee negatief over, helaas terecht.

ANTOON | 24-03-06 | 18:23

MAXIMO 24-03-06 @ 16:20
Helaas komt de moskee negatief over.
Helaas vanwege het echt slechte boodschap die daar verspreid wordt.
Het ging zelfs de Haagse Sp te ver.
Wat dat betreft kan Den Haag dus leren van Almere.

ANTOON | 24-03-06 | 18:19

ik kan niks met een buurvrouw met dichtgenaaide kut

ranonkel | 24-03-06 | 17:58

@ANTOON
Dat zou inderdaad heel goed kunnen, As-Soennah is in het verleden wel heel vaak negatief in het nieuws geweest.

MAXIMO | 24-03-06 | 16:20

MAXIMO 24-03-06 @ 14:49
Het verschil zit hem zo te zien in het ontbreken van een radicale imam

ANTOON | 24-03-06 | 15:23

@ANTOON
Mijn ervaringen zijn toch anders, een stuk positivier namelijk.
Ik woon en werk in Almere en heb zelf meerdere Marokkaanse collega's, en ik kan je vertellen dat zij helemaal niet aan het beeld van de gemiddelde fundamentalist voldoen die AHA schetst of aan het beeld van de bezoekers van die As-Soennah moskee.
Misschien hebben zij inderdaad ideologisch gezien meer een band met de Palestijnse Moslims dan met de Israelische Joden, maar ik denk dat jij dat ook hebt met Joden.
Overigens belet hun solidariteit met de Palestijnen hier op het werk hen niet om normaal met hun Joodse collega's om te gaan.
Sterker nog, dit is vaak de aanleiding van hele leuke discussies tussen de gelovigen en ongelovigen waar ik ook altijd met veel plezier aan meedoe.
Zo hebben wij hier in de kantine bijv. 2 tosti-ijzers gekregen, eentje voor de gelovigen en eentje voor de ongelovigen opdat er nooit een onreine haloefsmaak aan de gelovige tosti-kleeft....

MAXIMO | 24-03-06 | 14:49

MAXIMO 24-03-06 @ 10:18
Je hebt waarschijnlijk niet in Den Haag gewoond zoals ik in het haagse schilderswijk.
Behalve dat er ghetto's zijn lopen er wel degelijk fundi-moslims rond in het Moskou achter de Duinen en daar is de radicale Imam Fawaz die in zijn preken stelde dat men steun moest geven aan de moslimstrijders in de filippijnen(mijn vrouw komt uit die streek).
De ayaanbashers daar gevraagd waarom dit moest en nooit antwoord gekregen, zijn wel dezelfde lieden die Ayaan's nek met plezier omdraaien.
Conclusie: Haatzaaiende moslims zat in Den Haag met bovendien anti-joodse gevoelens, ik ben trouwens joods geboren en heb op die manier genoeg naar mijn hoofd geslingerd gehad dat valt niet te ontkennen.
Ik weet niet welke moslims Maximo kent maar de jodenhaters zijn wel degelijk in Den Haag te vinden, er zitten er nog al wat in de radicale As Soennah moskee en omgeving.

ANTOON | 24-03-06 | 11:35

Ga toch lekker dood

zeveroare | 24-03-06 | 11:27

@Brusselmans,
Nou, kan niet zeggen dat ik krom heb gelegen van het lachen om de comments in dit topic. Er waren wel een paar moppentoppers met leuke grappen maar, jammer genoeg, daar behoor jij ook niet toe.
AHA en haar aanhangers lenen zich nou eenmaal niet voor humor van de bovenste plank, wel voor leedvermaak.
@ANTOON
Dat genocide gevaar komt m.i. niet van de islamieten aangezien in andere tijden hier in Nederland men dankzij bezetting/xenofobie ook op jodenjacht ging voordat er een islamiet voet aan de grond had gezet.

MAXIMO | 24-03-06 | 10:18

MAXIMO 23-03-06 @ 22:24
Dank U dat ze moge blijven.
Idioot is het gekerm van nog al wat fundi-islamieten die wel willen dat ze het land uitgedonderd moet worden.
Zoals supermeki die stelt dat ze met woorden terrorist zou zijn, stap dan naar de rechter.
Of figuren die stellen dat ze amper zou werken, hebben die wel eens gekeken naar de rest van de 2e kamer?
Het is een poging van de fundi's om links dan wel rechts om haar alsnog te veroordelen voor het zeggen van wat zaken die volgens fundi's niet gezegd moge worden, wat heet bestraft moet worden.
Op die manier mogen wij alleen in de toekoms de Mekka-times lezen en verplicht op jodenjacht, daar dank ik feestelijk voor.

ANTOON | 24-03-06 | 09:21

@ Maximo

Zoals Lekker Belangrijk© al eerder stelde, je roept maar wat en het is nog niet eens grappig.

Brusselmans | 24-03-06 | 08:31

@fuckje: waar ging het dan over? over Hanja May-Weggen??

brrkah | 24-03-06 | 07:17

@Brusselmans
Dit: www.novatv.nl/index.cfm?REPORTAGE_ID=2...
@ANTOON
Van mij hoeft ze niet weg..
Probeer enkel geforceerd de hipocresie van sommigen onder ons te weerleggen met dezelfde boute uitspraken die zij zelf vaak hanteren inzake buitenlanders en/of asielzoekers dmv deze te koppelen aan AHA, waar ik sowieso geen zwak voor heb..

MAXIMO | 23-03-06 | 22:24

Die buurman moet even geduld hebben. Somaliers zijn net sprinkhanen, als er in hun nieuwe territorium niets meer te halen valt trekken ze vanzelf weer verder. Gewone Somaliers gaan naar Engeland, Ayaan zal wel een mooie baan bij de VN krijgen.

BASinnic | 23-03-06 | 22:07

Wat een misselijkmakende held ben je als je zonodig moet bedreigen omdat je het niet eens bent,met de mening van Ayaan, de waarheid is, voor een helaas grote groep moslim"mannen"niet te tolereren, dat bewiijst weer eens te meer hoe achterlijk dit soort is! Wanneer vertrekt dat soort naar het land van herkomst, dat zou deze samenleving zeer ten goede komen, en zijn dit sort lieden weer op hun plaats.

sterretje | 23-03-06 | 20:37

@brrkah,
Daar gaat het topic nu niet over.

fuckje | 23-03-06 | 20:11

Vindt trouwens iemand het raar dat AHA meer aandacht krijgt - ook en vooral inhoudelijk - dan de sexistische plofkip van de PvdA, Sharon Dijksma???

brrkah | 23-03-06 | 20:02

@Antoon

Je hebt door, alle somaliers moeten weg.

shit | 23-03-06 | 19:29

MAXIMO 23-03-06 @ 11:27

Dus Ayaan moet oprotten omdat ze bij haar aanvraag niet de volledige waarheid gezegd zou hebben.
Dan zouden alle Somaliers weg moeten en nog veel meer.
De regering liegt in haar in haar ambtsberichten dat het gedrukt staat, loopt consequent te beweren dat alles ok is terwijl het moorden doorgaat.
Kijk dat je nou mediageil bent is jou zaak maar om Maximo te plezieren mensen een zekere dood in te jagen gaat mij te ver.
Je kan ook gaan wonen in Iran, Noor Korea noem het maar op.
Geheid dat je na eige tijd terug wilt, maar dat zal je niet lukken zonder jokken daar zorgt de IND wel voor.

ANTOON | 23-03-06 | 18:36

Waarschijnlijk kan haar bovenbuurman de plastisch chirurg een deal met haar maken die er ongeveer zo uitziet "ik maak je verminkte kut weer in orde als jij wilt verhuizen!"

shit | 23-03-06 | 18:09

@ maximo

Stapte AHA inzake die diss niet gewoon naar de rechter? En gaf die haar niet gewoon gelijk?
Stapte de door Submission beledigde moslims ook niet gewoon naar de rechter? En gaf die hen niet gewoon ongelijk?

En dat in dit land met *kuch* objectieve en onbevooroordeelde rechters.

Wat is je punt nu eigenlijk, behalve dat je AHA niet zo erg graag mag?

Brusselmans | 23-03-06 | 17:37

De huizenmarkt in de omgeving 070 is dalende, zeker in dit segment. Nu nog even over de rug van een ander, ? claimen bij de overheid, wat een varken die vent. Waarschijnlijk heeft hij zelf bij de overheid gewerkt?
Ayaan, blijf lekker wonen daar en anders mag je zo bij mij intrekken, mijn deur staat open voor je.

Johannes Gerbrand | 23-03-06 | 17:30

maximo is weer helemaal zichzelf.....

fuckje | 23-03-06 | 17:29

@Lekker Belangrijk©
Zolang je maar begrijpt wat ik bedoel..
Overigens, wat vindt jij van AHA?
5 postjes van lekker belangrijk© verder, en nog steeds weet ik je mening omtrent AHA niet....
Zal het later moeten teruglezen, ga nu forenzen....

MAXIMO | 23-03-06 | 17:27

Ben in ieder geval blij te zien dat ik na 3 jaar niet meer de enige ben hier op GS die inziet wat voor bedrieger we in huis hebben met AHA. Sterker nog, als ik teruglees en om mij heen vraag kan ik concluderen dat dit de algemene mening is tegenwoordig.
*plop*
@fok!je,
Reageer dan niet, dom kudtkind.
Overigens, zie je zelf niet in dat jij degene bent die het niveau hier op GS altijd doet dalen met je off-topic gelul en nauwe wereldvisie?
Dat weet je natuurlijk niet aangezien je geen referentiekader hebt betreffende GS in het pre-fok!je tijdperk, maar sla de archieven er maar op na.... kudtkind...

MAXIMO | 23-03-06 | 17:21

@MAXIMO, echte terorristen?? Volgens mij had je het over *fundamentalisten* in je post op 23-03-06 @ 15:19, ik heb het nooit over terroristen gehad.
En zo spring je maar van de hak op de tak wanneer je het uitkomt.

Lekker Belangrijk© | 23-03-06 | 17:20

@maximohw,
sinds jij een rapdiss en T.M. als referentiekader hebt weet ik het zeker.
Je bent nog onnozeler dan ik dacht, en ik snap niet dat er nog iemand is die jou serieus neemt.

fuckje | 23-03-06 | 17:15

@Lekker Belangrijk©
Het is ook een geisoleerd probleem, echte terroristen hebben we, gelukkig maar, hier nooit gehad, behalve een paar Molukkers die een trein en basisschool kaapten en verzetshelden in de 2e wereldoorlog die door de bezetters onterecht als terroristen werden gekenmerkt.
En dat hij toerekeningsvatbaar is verklaard is mooi meegenomen omdat ie anders, volgens mij, geen levenslang had kunnen krijgen.
En Moslims mogen best boeken verbranden en demonsteren, we leven per slot van rekening in een vrije samenleving, toch?
@Brusselmans @16:55
En toch smoort zij de vrijheid van meningsuiting...
(zie die AHA-rapdiss en bijv. Theo Maassen zijn reactie)

MAXIMO | 23-03-06 | 17:04

*moet even weg*

King of controversy | 23-03-06 | 16:57

@ Brusselmans 16:49
Bolkenstein was niet iedereens beste vrind nee, dat wil ik best geloven. Maar hij liep dacht ik niet met beveiliging rond. Het feit dat Ali daar nu wel mee rondloopt ligt ook echt niet alleen aan haar uitspraken (ik noem 9-11 het angstklimaat), maar het draagt er zeker wel aan bij.
"En waarom liet links destijds die hele discussie ter rechterzijde liggen en praat men nu verontwaardigd over de toon en niet over de inhoud?"
Geen idee, dat moet je aan links vragen, ik ben daar geen vertegenwoordiger van (dat komt nog)

King of controversy | 23-03-06 | 16:56

@ Independ

AHA is een van de grootste criticasters van de huidige terreurwet. Zo kon zij zich helemaal niet vinden in de veroordeling van een der Hofdstadkabouters wegens haatzaaierij of een dergelijke vage aanklacht en sprak zij zich daar zeer over uit.

Brusselmans | 23-03-06 | 16:55

@MAXIMO 23-03-06 @ 16:26, Fundamentalist of gek, whats in a name zullen we maar zeggen. Je stelling dat het maar 1 "gek" was suggereert alsof het daarbij blijft en dus een geisoleerd probleem betreft. Overigens vond de rechtbank die "gek" toch volledig toerekeningsvatbaar. Over je poging tot het baggateliseren van het fundamentalisme in nederland /europa; Ik kan me de protesten en boekverbrandingen van de Duivelsverzen nog goed herinneren. En dat is slechts 1 van de vele voorbeelden. Je roept elke maar wat, en als het nou nog eens grappig was.

Lekker Belangrijk© | 23-03-06 | 16:53

@Gies
"De bedreiging van AHA is voor mij een teken dat de maatschappij aan het afglijden is".

Dit is in NL nieuw. In andere landen, ik neem de VS als voorbeeld, is het bedreigen van politici een doodnormale zaak. En daar gebeurt het niet alleen door moslim-terroristen.

kruT | 23-03-06 | 16:52

@ King

De Bolk heeft destijds aardig wat over zich heen gehad hoor.

En waarom liet links destijds die hele discussie ter rechterzijde liggen en praat men nu verontwaardigd over de toon en niet over de inhoud?

Brusselmans | 23-03-06 | 16:49

@ Gies van Agt 16:43
Je zou juist kunnen denken dat de maatschappij nog niets gewend was, om dit soort dingen te horen van een invloedrijk politicus, en de tegenreactie dus des te feller zou kunnen zijn. Een reus die wakker wordt geschud. Kennelijk kon Bolkenstein goed op het randje balanceren.
Uitvergrote citaten horen erbij, dan weet iedere politicus. Dat is weer een bewijs voor mijn stelling dat Ali geen goede politica is. Zeker niet als het meermalen gebeurd (tenzij dat juist het effect is wat je wil behalen)

King of controversy | 23-03-06 | 16:48

Nou als ze zo goed is waarom zoveel tegenstand? Ik kan me de standpunt van King zeer goed vinden. Een goede politicus denkt met zijn hoofd en niet met z'n emoties. Zij gebruikt haar emoties om een punt duidelijk te maken meestal bestaat dit uit aanwakkeren van een laag vuurtje tot een rel. En de Anti tereurwet zou er zonder aha ook wel komen.

independ | 23-03-06 | 16:46

Het zieke politieke klimaat in NL brengt de slechtste gewoontes in mensen boven. Je kan nu niet zeggen ga eens papierprikken luie donder, ga eens tomaten dieven, wordt eens een echte opvoeder van je kinderen, enz. overal is er wel een gesubsidieerde vervangingsorganisatie voor gekomen die iedere motivatie om zelf de handen onbetaald uit de mouwen te steken via tientallen formulieren doodt.

Politici zoals AHA en GW zijn positieve uitzonderingen, zij steken hun nek uit en proberen echt een politicus i.p.v. een hersenloos fractie kadaver te zijn, met of zonder steun van hun fractie. Veel TK politici hebben uitsluitend de functie van plaatsbezetter en klappenvanger. Omdat het in de kieswet verboden is om opblaaspoppen op het pluche te zetten zie en hoor je die ranzige figuren alleen maar als b.v. kontol Bos weer eens iets doms gezegd heeft.

Ksi-Ziks | 23-03-06 | 16:45

@ Gies van Agt 16:36
Ik weet het niet zeker, daarom omlijst ik het geheel met onzekerheid. Als je hier eenmaal de reputatie hebt van leugenaar, gaat het snel bergafwaarts.

King of controversy | 23-03-06 | 16:44

"Kennelijk kon hij zijn mening wel overbrengen op een manier die geaccepteerd werd."
Of was de maatschappij nog niet zo verhard (afgegleden) dat dit toendertijd niet is gebeurd (Bolkestein is al weer een tijdje geleden...) Maar ik moet toegeven dat AHA minder goed formuleert dan Bolkestein, en dat wordt soms door de media misbruikt (ongenuanceerde citaten) en behoorlijk uitvergroot.

Gies van Agt | 23-03-06 | 16:43

@ Gies van Agt 16:32
Ik heb dat inderdaad een beetje ongelukkig geformuleerd, zie voor meer verheldering 16:10
Tijdens het hoogtepunt der politieke correctheid, riep Bolkenstein ook al eens iets naars over buitenlanders en moslims. Ik kan me niet herinneren dat hij met de dood werd bedreigt. Kennelijk kon hij zijn mening wel overbrengen op een manier die geaccepteerd werd.

King of controversy | 23-03-06 | 16:39

@ King

Dat begrijp ik, maar ik vond het niet zo best verzonnen evenals je eerdere redenatie zoals Gies hierboven uiteenzet.

Brusselmans | 23-03-06 | 16:37

King of controversy 23-03-06 @ 16:29

"Ali eist volgens mij wel dat alle moslims zich moeten bekeren tot het Atheisme?"
Is dit een vraag of suggereer je hier iets? Volgens mij ook klinklare onzin...

Gies van Agt | 23-03-06 | 16:36

@ Brusselmans 16:18
"Naar mijn stellige overtuiging stikt het in de 2e kamer van overgenuanceerde, ik-weeg-ieders-belang-zogenaamd-even-zwaar en oh zo in orde zijnde politici die hunkeren naar publieke erkenning. Ik vind AHA alleen al een verademing in de nederlandse politiek omdat mevrouw nooit de illusie wekt haar idealen voor de eerste de beste balonnenvouwer opzij te willen schuiven."
Mag ik eens vragen wat jouw mening is over Andre Rouvoet (behalve dat hij een christen is). Hij is namelijk mijn favoriete politicus. Wel genuanceerd, deskundig, oog voor het andere belang, maar ook vasthoudend aan zijn principe's. Hij wekt althans niet de indruk dat hij opzij schuift "voor de eerste de beste balonnenvouwer."
En over de rest van de 150 die ik gezien heb, tja toch het merendeel een stel waan-van-gisteren politici, kijk naar de vele spoeddebatten.
Volgens mij ben jij er voorstander van Ali, vanwege haar stijl van debatteren, terwijl ik voor Rouvoet kies, vanwege zijn vasthoudendheid aan zijn principe's

King of controversy | 23-03-06 | 16:35

@King of controversy 23-03-06 @ 15:40
"Ze heeft de verantwoordelijkheid om haar uitspraken zo te doen dat het overgrote deel van het volk zich daarin kan vinden. Gelet op haar beveiliging is dat niet gelukt."
Wat een bullshit, sorry maar ik kan het echt niet genuanceerder uitdrukken! Ten eerste snap ik niet wat je bedoelt dat het overgrote deel van de bevolking zich MOET kunnen vinden in haar uitspraken en ten tweede slaat het als een lul op een drumstel om de bedreiging van AHA als een bewijs te zien dat dat haar niet gelukt zou zijn. De bedreiging van AHA is voor mij een teken dat de maatschappij aan het afglijden is onder de invloed van extremistische geloofsidioten die verder gaan dan alleen bedreigingen uiten, helaas... waardoor een bedreiging niet meer kan worden afgedaan als een klein risico.

Gies van Agt | 23-03-06 | 16:32

@ Brusselmans 16:20
ik moest ook even snel een voorbeeld verzinnen. Ali eist volgens mij wel dat alle moslims zich moeten bekeren tot het Atheisme?

King of controversy | 23-03-06 | 16:29

@Lekker belangrijk
lekker belangrijk! Nee, flapdrol, we weten allemaal dat het één gek was die die andere gek het zwijgen oplegde.
En toch durf ik te stellen dat als hij niet had meegewerkt aan het verfilmen van die propaganda van AHA hij niet was omgebracht.
Je lijkt TvG wel, zó naief!

MAXIMO | 23-03-06 | 16:26

Drogreden King, nergens stelt AHA dat wie dan ook deaud moet.

Brusselmans | 23-03-06 | 16:20

@ King

We zijn aangekomen op het wezenlijke punt waarin wij van mening verschillen.

Naar mijn stellige overtuiging stikt het in de 2e kamer van overgenuanceerde, ik-weeg-ieders-belang-zogenaamd-even-zwaar en oh zo in orde zijnde politici die hunkeren naar publieke erkenning. Ik vind AHA alleen al een verademing in de nederlandse politiek omdat mevrouw nooit de illusie wekt haar idealen voor de eerste de beste balonnenvouwer opzij te willen schuiven.

Verder is zij gewoon een concensuspolitica als al haar collega's. Ze zou niet eens anders willen denk ik..

Brusselmans | 23-03-06 | 16:18

@ Brusselmans (en LB)
Er is een verschil tussen kunnen vinden en mee eens zijn. Als van Aarsten roept dat Kraken diefstal is, kan ik me daar in vinden. Hij heeft wel ergens een punt. Maar als van Aartsen daar vervolgens de conclusie aan verbind dat alle krakers maar dood moeten, dan doet hij z'n werk niet goed. Het is de taak (in mijn geidealiseerde wereldbeeld) dat een volksvertegenwoordiger kan nuanceren (nou heb ik het helemaal gedaan). Ik wil een volksvertegenwoordiger die er blijkt van geeft een afweging te maken tussen twee standpunten. Ook dat is iets wat bij Ali compleet ontbreekt.

King of controversy | 23-03-06 | 16:10

@ Brusselmans 15:52
"Welk resultaat bedoel je precies?"
Dat vraag ik mij ook wel eens af, ik geloof dat er een wet is aangenomen vorig jaar die Ali niet ver genoeg vond gaan. Nou ik erover nadenk kan dat ook wel eens de nieuwe terrorisme wet zijn.
" En zou dat resultaat lager liggen dan toen er helemaal niet over gesproken werd?"
Geen idee, maar het feit is dat er nu over gesproken wordt. Een bekwame politicus had dat veel meer horen uit te buiten. Het ijzer smeden als het heet is, heet dat. En natuurlijk zegt het feit of iemand een slecht politicus is, wel of iemand in het parlement thuishoort. Ik denk van niet, maar ik vrees dat er genoeg mensen met stemrecht rondlopen die daar anders over denken.
Maar goed, ik heb nog meer dan een jaar. ;)

King of controversy | 23-03-06 | 16:05

@ LB©

Dat was Kings volgende passage die ik wilde weerlegen.

Het is wel duidelijk in welk een ingedutte, klamme en ruftende tijd wij leven als het model voor een goed politicus is wanneer het meerendeel van de bevolking zich in zijn of haar mening kan vinden.

Oh, horror!

Brusselmans | 23-03-06 | 15:57

@LB
Je voert geen tegenargumenten aan, dus is jouw reactie vrij overbodig te noemen. Ik ben het grotendeels wel eens met King OC.

kruT | 23-03-06 | 15:57

@Joris de Lognazi:
Hoe lang blijven die strikes eigenlijk staan? Ik kan me herinneren dat ik een keer eerder een stiiiiiirike had gekregen, maar dat moet toch alweer een tijdje geleden zijn geweest. Na al die tijd weer een strike. Wanneer sta ik weer op nul strikes?

kruT | 23-03-06 | 15:53

@ King

Als ik volksvertegenwoordiger was zou ik in mijn uitspraken voornamelijk rekening houden met de tere zieltjes van lieden die op mij gestemd hebben, niet met die van agressieve minderheden.

Het zijn namelijk diegene die op haar stemmen die bepalen of zij in 2007 nog in de kamer zit, en niemand anders. (Het eventuele kromzwaard niet meegerekend, vanzelfsprekend)

Je stelt: 'Er is nog nooit zoveel aandacht geweest voor de problematiek van moslimvrouwen, maar dat is niet aan het resultaat af te lezen'. Welk resultaat bedoel je precies? En zou dat resultaat lager liggen dan toen er helemaal niet over gesproken werd?

Nogmaals, je betoog is helder en snijdt duizend maal meer hout dan die van je medestander Maximo. Het is je goed recht AHA een slecht politica te vinden, maar dat zegt niets over of zij wel of niet het parlement zou moeten zitten. In 2007 weten we meer.

Brusselmans | 23-03-06 | 15:52

@ LB 15:46
Speciaal voor jou: het is inderdaad niet goed dat Ali beveiliging nodig heeft. Zelfs de Volkskrant opent elke dag weer met de heldendaden van Ali beveiligers om haar leven te redden.

King of controversy | 23-03-06 | 15:50

".. Allereerst is ze een belabberde volksvertegenwoordiger. Ze heeft de verantwoordelijkheid om haar uitspraken zo te doen dat het overgrote deel van het volk zich daarin kan vinden. Gelet op haar beveiliging is dat niet gelukt..."
King of ignorance zou een betere nick voor je zijn. Dat ze beveiliging nodig heeft geeft al aan dat er dus inderdaad iets grondig mis is. De drogredenering die jij gebruikt is typerend voor de gemiddelde hakbar.

Lekker Belangrijk© | 23-03-06 | 15:46

@ fuckje 15:36
Het zou ook nog wel wat zijn als zelfs de VVD Ali afvalt (hahaha wat een slechte grap).

King of controversy | 23-03-06 | 15:42

@MAXIMO 23-03-06 @ 15:19, O zitten daar alleen de fundamentalisten. Gelukkig weet jij wel hoe de wereld in elkaar zit. Ennuh Theo van Gogh is gewoon van z'n fiets gevallen, zo maar pardoes midden in dat mes.
Druiloor!

Lekker Belangrijk© | 23-03-06 | 15:41

@ Brusselmans 15:29
Ali heeft inderdaad het punt op de agenda gezet, ontken ik niet, hoef je me dus ook niet in elke post weer in te peperen. Het punt staat nu op de agenda, en daarmee is Ali overbodig in de tweede kamer. En ik ben het ook met haar eens, dat daar wat aan moet gebeuren. Ik vind alleen dat Ali niet in de Kamer thuishoort, en daar dus ook niet in moet terugkeren na 2007. Allereerst is ze een belabberde volksvertegenwoordiger. Ze heeft de verantwoordelijkheid om haar uitspraken zo te doen dat het overgrote deel van het volk zich daarin kan vinden. Gelet op haar beveiliging is dat niet gelukt. Verder misbruikt ze haar positie als volksvertenwoordiger om naar het buitenland te gaan (daar is ze overigens niet alleen in) om daar zaken aan te snijden die er niet toe doen en niets met haar zaak te maken hebben. Ze faalt ook als onderdeel van de wetgevende macht. Er is nog nooit zoveel aandacht geweest voor de problematiek van moslimvrouwen, maar dat is niet aan het resultaat af te lezen. Zelf heeft ze geen initiatieven door de kamer geloodst, de regering is niet onder de druk van de publieke opinie gezwicht en heeft wetten ingediend (op 1, volgens Ali slechte wet, na). Met andere woorden, Ali is gewoon niet geschikt voor de politiek. Ook als je kijkt naar de manier waarop zij aandacht vraagt, voor de problemen. Politici spelen vaak in op rapporten, onderzoeken en andere zaken zie op schrift staan, en maken daar vervolgens een rel van. Ali creert haar eigen rel, door boeken en films te publiceren. Niets mis mee, mag ze lekker mee door gaan, maar niet zolang zij met haar films, ook mij vertegenwoordigd. Daarom suggereerde ik een carriere bij het blad Opzij.

King of controversy | 23-03-06 | 15:40

@Brusselmans,
een paar maanden geleden, toen er ook kritiek op Ayaan was, verklaarden zowel het VVD-presidium als het partijbestuur dat Ayaan " meer dan boven-gemiddeld" haar werk BINNEN de 2e kamer doet. Al het andere werk doet ze in haar vrije tijd.

fuckje | 23-03-06 | 15:36

Misschien kan die vent z'n huis niet kwijt omdat het gewoon te duur is en de markt voor appartementen in die prijsklasse wellicht verzadigd is?
Het is maar een theorietje hoor, maar als ik anderhalf miljoen in de achterzak had wilde ik nog niet aan Monchyplein in Den Haag wonen, ongeacht wie er nog meer in de flat woonde.
Overigens meen ik mij te herinneren dat die dingen ooit nieuw verkocht zijn voor onder een miljoen. Dus meneer wil gewoon cashen en 50% winst in 4 jaar maken op z'n onroerend goedje. Dat mag hij natuurlijk proberen, maar niet gaan zeiken als dat niet lukt. Volgend jaar wordt de hypotheekaftrek afgeschaft en mag hij blij zijn als hij er 8 ton voor krijgt. Dat is de werkelijke reden van 's mans verbolgenheid, maar je kan jezelf natuurlijk niet als hebberige speculant in de krant hebben, dus geef je maar af op een vrouw die je eigen politieke partij weer populair heeft gemaakt.
Wat een sukkel.

crixus | 23-03-06 | 15:32

Wie wil er dan ook boven een clitloos PMS-wicht wonen?

Foutt | 23-03-06 | 15:32

@ King

Ik hoef je niet uit te leggen dat een wet pas wordt aangenomen als er een kamermeerderheid voor is. Ik heb zo niet de wetsvoorstellen van AHA bij de hand, maar ze heeft toch meermalen huiselijk, met name cultuur gelegitimeerd geweld, vrouwenemancipatie en bemoeilijking van inegratie door culturele en godsdienstige verschillen aan de kaak gesteld.

Daar kan je van vinden wat je wil, maar er zijn maar bitter weinig voorgangers die dergelijk 'besmette' onderwerpen durfden aan te snijden.

Wat haar schrijf en film activiteiten betreft, van mij hoeft ze dan inderdaad niet te doen, maar staat het haar volledig vrij. Net zoals Wouter Bos niet op het toneel hoeft te gaan staan, maar dat godzijdank lekker zelf mag weten.

Brusselmans | 23-03-06 | 15:29

Belachelijk dat je daarvoor naar de rechter moet, ze moeten die man zijn appartement maar kopen kan Wilders er gaan wonen scheelt weer geld en hoeven de terroristen geen onschuldige mensen te joden als ze deze relpolitici opblazen. Die man heb gelijk. Kan ze haar excuses niet aanbieden, ik ben ook niet pro moslim en dat weten ze ook wel als ze me kennen maar mij willen ze ook niet doodmaken, maak eerst alle joden maar af en als je dat lukt wil ik misschien wel moslim worden :D

Onno Thuis | 23-03-06 | 15:26

@Cyberkookie.
Die discussie brengt in een land als Nederland meer kwaad dan goed aangezien AHA geen besef heeft van de achtergronden van onze maatschappij. Zoals ik al zei; laat haar dat maar doen in haar eigen dorp in verwegistan aangezien daar de fundamentalisten zitten.
Had ons een hofnar bespaard...

MAXIMO | 23-03-06 | 15:19

@ Brusselmans 15:11
Dat verhaal over de controlerende taak kan ik inkomen. Daar gaat het hier nu niet over. Beantwoord liever de vraag of boeken en reizen naar andere landen belangrijker zijn dan de controlerende taak van het parlement en volksvertegenwoordigers? Ik denk van niet. Het is eventueel te combineren, maar Ali laat daar in de praktijk weinig van merken. Want hoeveel wetten zijn er nou in deze regeringperiode aangenomen die bedoeld zijn om het lot van mishandelde moslimvrouwen te verbeteren? 2? Hoeveel boeken/films zijn er van Ali verschenen? Stuk of 4?

King of controversy | 23-03-06 | 15:17

@ King

Wat een oplichtser pur sang als neelie kroes er van vindt kan me eerlijk gezegd niet zo boeien, die moet zich lekker met kartelvorming en declaraties bezighouden, ieder z'n stiel tenslotte.

Volgens mij hebben kamerleden geen enkele plicht wat betreft het maken van wetten. Eerder kan je spreken over de rechten die ze hebben wat betreft moties, amendementen, interpellatie en - inderdaad - het recht tot initiatief. Hiermee kunnen er wetten worden ingediend. Maar dat is toch in de eerste plaats -zeker in de praktijk - weggelegd voor de regering zelf. De controlerende taak van het parlement tesamen met hun taak als volksvertegenwoordiger weegt m.i. veel zwaarder dan de taak als medewetgever.

Brusselmans | 23-03-06 | 15:11

Haha, Nu pas hebben jullie AHA door, terwijl 3 jaar geleden waren jullie zo dol op haar, hahaha, WIE LACHT LAST< LACHT HET BEST........
Allah AKbar.
De vrouw heeft nooit Universiteit diploma gehaald,
de vrouw is nooit uitgehuwd.
Vrouw kwam nooit uit SOmali waar onveilig is,
maar Lekker uit Kenya een Stabiele land waar ze sinds kind af woont.
Vrouw kwam vanuit Duitsland naar NL asielaanvragen.
AHA goed gedaan,geniet nu hun belastinggeld van deze anti_islamitische idioten die op je hebben gestemd.

ayan | 23-03-06 | 15:03

@ Brusselmans 14:40
De kritiek van haar collega's is afwezig omdat veel electoraat haar op een voetstuk plaatst (Ali= wat de knuffelallochtoon was voor links?). Typerend is ook dat Neelie Kroes laatst zei dat Ali niet in de Kamer thuishoort, vanwege haar karakter. Dat ze punten op de agenda heeft gezet ontken ik ook niet. En ik sta er voor het merendeel ook achter, want wie kan er nou voor vrouwenmishandeling zijn (jaja ik weet het)?
Het verschil tussen Marijnissen en Ali is de methode. Marijnissen probeert door de wet (want hij is onderdeel van de wetgevende macht in Nederland) iets te veranderen. Ali is vooral bezig met aandacht vragen voor een probleem, terwijl ze nu in de positie verkeert om dat te veranderen. Maar dat doet ze dus nauwelijks. Ze gaat veel liever naar Berlijn om daar het recht om te beledigen (welk artikel?) te verdedigen, dan dat ze in een stoffig kamertje nadenkt over een wet die het lot van de moslimvrouw kan verlichten. Het is nu in ieder geval wel duidelijk waar haar prioriteit ligt.

King of controversy | 23-03-06 | 14:54

Het is een grote schande dat een gekozen volksvertegenwoordiger in dit land gevaar loopt en constant beschermd moet worden.Alleen maar om het hebben van een mening.
Wie dit niet inziet en ontkent is anti-democratisch en hoort niet in dit land thuis.

Yammie | 23-03-06 | 14:52

ik bied een tientje.

schele henk | 23-03-06 | 14:49

@ King

Nogmaals, in mijn opinie doet ze haar werk naar behoren en ook vanuit de hoek van haar politieke tegenstanders komt er maar weinig kritiek op haar afwezigheid. Wellicht dat haar collega's zich beter in haar situatie kunnen verplaatsen dan het gros van de reaguurders op GS.

En ze heeft toch echt wel wat punten op de agenda gezet die haar voorgangers nalieten. Dan kan je wel roepen dat ze bij Opzij moet gaan werken, maar dat is net zo iets al Marijnissen verwijten dat hij niet bij een vakbond werkt omdat hij strijdt voor inkomensnivellering.

Brusselmans | 23-03-06 | 14:40

@ MAXIMO 23-03-06 @ 13:38

Die kosten zijn prima besteed geweest. Mede dankzij haar inzet kan de discussie openbaar voortgezet worden betreffende de 'gevaren' van de strikte Islam.

Enigste wat de (s)linkse ratten nu nog proberen is haar zo snel mogelijk van haar podium afhalen en haar dus het zwijgen op te leggen. Mede door jullie smerige houding zien islamitische freaks weer een reden om haar af te slachten.

CyberKookie | 23-03-06 | 14:31

@ Brusselmans 14:26
"Maar zolang zij een democratisch verkozen volksvertegenwoordigers zijn heeft de Nederlandse staat er maar voor te zorgen dat ze hun werk kunnen doen."
Verander "kunnen" in "moeten" en ik ben je man.
Hoewel dat eigenlijk de taak is van de werkgever van Ali, en dat zijn (ook) diegenen die "selectief loeien".

King of controversy | 23-03-06 | 14:30

Die man is wel slim. Zo wordt haar adres bekend en tieft ze toch mooi op, voordat de hakbars haar kunnen omleggen.

kruT | 23-03-06 | 14:28

@King of controversy
En dat monster van een Dresselhuys of whatever van Opzij is al weg van d'r..
Ze hoeft in ieder geval niet verlegen te zitten om werk volgend jaar...

MAXIMO | 23-03-06 | 14:26

@ King

Of ze een goede of slechte parlementarier is, daar valt over te twisten. Zo vindt ik een stem op meervoudig vragensteller Jan de Wit een verloren stem. Maar zolang zij een democratisch verkozen volksvertegenwoordigers zijn heeft de Nederlandse staat er maar voor te zorgen dat ze hun werk kunnen doen.

Het selectieve geloei van lieden die hun mondjes willen snoeren ten spijt.

Brusselmans | 23-03-06 | 14:26

@independ
Met de versplintering op rechts-buiten (Pastors, Wilders, LPF, NVU) moet ze straks met Bart Spruitje vechten voor een zeteltje...
*plop*.... *plop*

MAXIMO | 23-03-06 | 14:23

Zojuist in de post: Op 22 april a.s. wordt door de EVS, de onafhankelijke PvdA poliep, weer de Afrikadag, nu in 070 i.p.v. in 030, georganiseert.

Op goed linkse wijze praat de blanke dan weer over de zwarte en mag de zwarte alleen zorgen voor het musicale behang en het afval. Wanneer praat links nu eens eindelijk MET de zwarte medemens, alsof hij/zij geen volwaardig mens is, i.p.v. uitsluitend over de zwarte alsof hij/zij een soort onmondig huisdier is. Ook de TK allochtonen van de PvdApartheid zijn niet als spreker uitgenodigd.

www.afrikadag.nl/renderer.do/clearStat...

Meld u allen aan, vol is vol, en door uw deelname kunt u er wellicht voor zorg dragen dat als Melkert en Pronk weer eens leeghoofdige gemeenplaatsen te berde brengen, ik niet de enige ben die van de tribune commentaar levert.

Voor de prijs ? 7,50 hoeft u het niet te laten want 35 subsidiesponsen zijn u behulpzaam. Vol is vol dus meldt u tijdig aan met uw klasgenoten en collega's en ondersteun krachtig de AHA's van deze wereld met uw kritiek op dit incestueuze feestje van de PvdApartheid. U herkent mij aan mijn vuurrode campingsmoking.

Ksi-Ziks | 23-03-06 | 14:21

Hirsi Ali hoort niet in de tweede kamer, ze hoort maar op een plek, en dat is de redactie van Opzij. Ali vergeet namelijk dat zij onderdeel is van de wetgevende macht. En zij vergeet dat zij haar invloed moet laten gelden door wetten te maken en die door de kamers te loodsen. Daarnaast kun je natuurlijk boeken schrijven ed. Maar haar eerste activiteit is het maken van wetten, of op zijn minst aanwezig te zijn in het kamer gebouw. Daar is zij nauwelijks. Hirsi Ali is dus een zeer slecht parlementarier en een slechte volksvertegenwoordiger. Een stem op Ali is een verspeelde stem. Een abbonoment op de Opzij is dan nuttiger.

King of controversy | 23-03-06 | 14:13

Wat een doortastende helden bezoeken deze kolommen toch elke dag.

De strijd tegen verspilling van gemeenschapsgelden beginnen bij een gekozen volksvertegenwoordiger die door de lange tenen van agressieve minderheden dat met haar leven moet bekopen mocht onze regering niet zo fatsoenlijk zijn haar te beschermen.

Rechtse ketters zijn immers vogelvrij, is het niet?

Brusselmans | 23-03-06 | 14:06

Moet inderdaad wel de schuld van Ali zijn, normaal gaan de appartementjes van 1,5 mln als warme moorkoppen over de toonbank.

Zeurders | 23-03-06 | 13:59

Maximo, Ik zou me daar geen zorgen over maken dat wordt nooit bekend gemaakt anders vallen de aanhangers massaal van hun stoel. Ergens zou die film van bekostigd moeten worden dus is het gemakkelijk vanuit de politiek te laten financieren. De vooruitzichten zijn gunstig over een jaar is ze opgerot en let op mijn woorden ze gaat meteen bij blonde Geert aanschuiven dit ter voorkoming dat ze het toneel moet ruimen en ze dus zelf de kosten moet betalen van al haar hobby?s die ze nu in de baas zijn tijd uitoefent op zichzelf niet erg maar niet van gemeenschapsgeld.

* Proost*

independ | 23-03-06 | 13:55

@ shit

Tip, door de clou achter een link direct weg te geven maai je het gras voor ons - hunkeraars naar onversneden humor - ondubbelzinnig weg.

Een boomhut! Vondst!!

Brusselmans | 23-03-06 | 13:54

zo moet haar boomhut er dan uit komen te zien, wel in somalie als het kan:http://www.zonnehoeve.net/images/zorg/boomhut.jpg

shit | 23-03-06 | 13:49

Ik denk dat de uitstraling die AHA aan de vrijheid van meningsvorming in NL geeft zeer schadelijk is voor het imago van de muzelmensen en hun slaafse verdedigers. Omdat de boter die veel van haar tegenstanders op het hoofd hebben nu begint te smelten en zij dreigen te stikken in die stinkende smurrie, nu weet men niet hoe snel men moet vluchten in domme rethoriek.

Ksi-Ziks | 23-03-06 | 13:48

Burgemeester De Monchyplein in Den Haag, als iemand even op bezoek wil. Volgens mij woont ze op de 14e verdieping maar de politie zal je vast wel den weg wijzen :)

koenzel | 23-03-06 | 13:45

@ Maximo

We zullen zien.

Brusselmans | 23-03-06 | 13:44

@Brusselmans
Vanaf 2007 heeft mevrouw zeeën van tijd.
Ben benieuwd hoe ze die tijd gaat besteden....

MAXIMO | 23-03-06 | 13:43

@independ
Wat ik mij zo onderhand afvraag is op hoeveel Euri het totale kostenplaatje van AHA's politieke carriere momenteel staat. TvG dus niet meegerekend...
-
Biertje?

MAXIMO | 23-03-06 | 13:38

@ Maximo

Het is prima dat jij er zo over denkt, maar vooralsnog is mevrouw een democratisch gekozen volksvertegenwoordiger.

Die gaat dus helemaal nergens heen.

Brusselmans | 23-03-06 | 13:37

MAXIMO 23-03-06 @ 13:21 Volledig mee eens die muts moet gewoon oprotten uit de politiek en een eigen stichting oprichten. Al die reisjes heeft niks te maken met de Nederlandse politiek maar puur persoonlijke belang. Wie denk je dat de reisjes ed betaald? Allemaal zakenreizen

independ | 23-03-06 | 13:31

Eh..

Is het wel verstandig om het adres van Ayaan bekend te maken?

Heibeltje | 23-03-06 | 13:30

Nu weet dus iedereen waar Ayaan woont. Slimme actie GS.
AnAgkhees 23-03-06 @ 11:36


dat wist iedere een beetje zichzelfrespecterende plofkip toch al lang


Lieve rosie, geef eens een overtuigend bewijs dat AHA het debat gijzelt met haar persoonlijke leed. Ik hoor haar nooit over haar persoonlijke leed, dat wordt altijd door andere grote denkers erbij gehaald als bewijs dat haar uitspraken nonsens zouden zijn.
Brusselmans 23-03-06 @ 12:15


ik hoor haar ook nooit over dingen waar ze zelf geen last van heeft, zoals armoedebestrijding, veiligheid in IEDERE wijk, kwijtgeraakte poltie en aivd rapporten waar HAAR naam NIET op staat, verbetering van het onderwijs etc etc etc

swift1.6 | 23-03-06 | 13:30

Één van haar uitspraken is dat wanneer haar uitspraken de aanleiding zouden zijn tot onlusten of aanslagen in de samenleving en zelfs doden tot gevolg zouden hebben, dit dan maar de prijs moet zijn voor de vrijheid van meningsuiting.(háár meningsuiting)
Lekker lullen met 24 uur per dag beveiliging om je heen, pantserauto onder je reet mét chaufeur.
Rot effe lekker een teringend op met die ongenuanseerde vrije mening van je.

aaarrrggghhh!!! | 23-03-06 | 13:28

Mij tante woont met haar man in Marlot (vlak bij AHA) in een penthouse appartementje met 32 kamers, met aparte personeels/leverancierslift, enz. van 1.300 M2 en ook zij klaagt dat zij haar woning moeilijk kwijt kan omdat haar kilometersvrije uitzicht op duinen, velden en bossen de kopers pleinvrees zou bezorgen en dat de dakterrassen zoveel onderhoud zouden vragen.

Mijn opmerking dat de makelaar wellicht ten onrechte meent dat zij er na 30 jaar fijn wonen ongeveer 160 maal de toenmale koopprijs voor moet vragen, doet zij graag af als marktconforme vraagprijs.

Ksi-Ziks | 23-03-06 | 13:23

@Dr. Faustus @ 12:46
ze is min of meer de PvdA uitgezet, een klein doch belangrijk verschil

Loki | 23-03-06 | 13:22

Brusselmans
Dat is waar, maar ze importeert een vijandig soort manier van extreme polariserende politiek waar wij niks mee te maken hebben, daar probeert ze de kost mee te verdienen over de ruggen van ALLE Nederlanders.
De mensen die zij wil aanspreken zitten in verwegistan, laat haar daar maar dat soort politiek bedrijven.

MAXIMO | 23-03-06 | 13:21

Nou als Ayaan gezien wordt als het voorbeeld van alle islamieten dan moeten die ook maar dmv fraude naar NL komen wordt het lekker gezellig!
Heb wel ergens medelijden met haar dat arme schaap moet toch klit... loos door het leven gaan mischien een beetje verbitterd dat het moeilijk komen is....

independ | 23-03-06 | 13:19

@alle jaloerse kwijleballen: AHA heeft de kansen die ze kreeg benut... wat let jullie om hetzelfde te doen???

brrkah | 23-03-06 | 13:09

@ Maximo

Ook racisten mogen in dit vrije land stemmen. Op -ik noem een zijweg- Anja Meulenbelt, Andre Rouvoet, Rita Verdonk en zelfs op AHA. Wat wilde je precies daar tegen doen?

Dat je tegen racisten van leer trekt maakt je natuurlijk verschrikkelijk in orde hetgeen je van harte is gegund, maar in je moralistische kruistocht begin je wel bij de verkeerde, althans, ik heb AHA nog nooit een racistische opmerking horen maken. Correct me if i'm wrong..

Brusselmans | 23-03-06 | 13:07

al dat gezeur over ayaan, als alle islamieten zoals ayaan worden zag de wereld er een stuk beter uit.Hoeft ze ook geen bescherming.

ben toch niet gek? | 23-03-06 | 13:01

Met 1,5 miljoen ging het hele relatie geneuzel de deur uit, en werd er een studentes keet gekocht, de door loop voor een lullig bedrag wat huisvesten en dan mogen ze best een maandje overslaan? tot me 60e.

..Whatever | 23-03-06 | 13:00

@Brusselmans
"Tja, in de oorlog der ideeen meet men zich wonderlijke schutskleuren aan"
Ehhh, bedoel je dat islamofoben/xenofoben zich tegenwoordig van hun racisme kunnen vrijwaren door op AHA te stemmen?
Overigens zijn het er velen die het over integratie hebben, al bedienen zij zich niet van de kakofonische toon die AHA en Wilders bezigen.
@CyberKookie
Pim is over 100 jaar een kleine onbelangrijke bladzijde in onze geschiedenis.
Niets meer en niets minder.
Wedden?

MAXIMO | 23-03-06 | 12:57

SuperMeki 23-03-06 @ 10:35
SuperMeki ook bekend als SuperMekka of SuperMekkert is van mening dat Ayaan met woorden terrorisme bedrijft.
Met het zuinig mondje uiteraard niets zeggen dat de werkelijke terroristen de personen zijn die haar continue bedreigen.
Het lijkt er op dat SuperMeki een terreurlover is.
Met dit soort idioten in het land zou ik Ayaan wel als buurvrouw willen hebben.

ANTOON | 23-03-06 | 12:56

1,5 miljoen voor een berghok? Raar dat hij dat niet kwijtraakt?
Overigens voor 1,5 miljoen, wil ik nooit een mens weer zien in me directe omgeving.

..Whatever | 23-03-06 | 12:55

Ayaan is een voorbeeld voor alle buitenlanders in Nederland. Ze heeft haar studie afgemaakt, de islam afgezworen en de PvdA verlaten.

Dr. Faustus | 23-03-06 | 12:46

Als ze het nu voor die nepflikker van een wilders aankopen, en we gewoon straks gewoon het hele pandje opkopen tralies er voor en niemand heeft meer wat te vrezen, degene in het pand niet voor de buiten wereld en de buitenwereld ook niets meer van hen.

paranoia | 23-03-06 | 12:43

Omdat, waarde mazzeltov, ik een broertje dood heb aan lieden die de onweerstaanbare behoefte hebben om het minst of geringste met unter- of ubermenschen aan te komen kakken.

Je moet vooral blijven propaganderen dat de AHA's van deze wereld alle moslims op de trein willen zetten. Daar speel je grote denkers als Maximo ook verder niet mee in de kaart of iets dergelijks.

Onvoorstelbare oppperknuppel dat je er rondloopt.

Brusselmans | 23-03-06 | 12:41

@ mullahimam 23-03-06 @ 11:48

Mee eens.
En waarom zeikt Brusselmans hem nu af?

Mazzeltov | 23-03-06 | 12:33

Inderdaad Maximo, over integratie dient gewoon niets gezegd te worden!

Driewerf bravo voor zoveel inzicht!

Brusselmans | 23-03-06 | 12:27

columbusplein:

2e keer binnen een week.

APV 020.: Art 2.7 .sluiting gebouwen vanwege de openbare orde.

hallevvezool | 23-03-06 | 12:27

Ze mogen een moedige vrouw als Ayaan wel eens wat meer respect betuigen.

@ MAXIMO:

Pim heeft meer vor ons land betekend als dat nu duidelijk is. Dat lezen we over 100 jaar wel in de geschiedenisboekjes. Dat mensen als jij dat nog steeds ontkennen heeft te maken met niet willen toegeven dat je fout zat.

CyberKookie | 23-03-06 | 12:25

Maximo op de barricade tegen de verspilling van overheidsgelden Deel XVII.

En dan beginnen bij AHA. Tja, in de oorlog der ideeen meet men zich wonderlijke schutskleuren aan..

Brusselmans | 23-03-06 | 12:24

@Brusselmans
Vele politici zijn sinds de Pim- *kuch*revolte bedreigd, toch zijn het maar een paar holle vaten die hier een gimmick van weten te maken om zodoende de aandacht van het volk te trekken aangezien er voor de rest ook niks te melden valt...

MAXIMO | 23-03-06 | 12:20

Lieve rosie, geef eens een overtuigend bewijs dat AHA het debat gijzelt met haar persoonlijke leed. Ik hoor haar nooit over haar persoonlijke leed, dat wordt altijd door andere grote denkers erbij gehaald als bewijs dat haar uitspraken nonsens zouden zijn.

Ik dacht juist dat de constante dreiging tot geweld jegens kamerleden - niet alleen AHA - als een sluimer over het debat hangt, maar ik kan er natuurlijk naast zitten. Politiek geweld in Nederland komt tenslotte niet voor, is het wel?

Brusselmans | 23-03-06 | 12:15

@Brusselmans
Nee, is helemaal niet lastig, ik denk eerder dat het lastig is voor Verdonk en haar aanhangers, zit ze daar dan naast een ex-asielzoekster die dankzij haar eigen leugens (fraude), onze gastvrijheid en onwetendheid nog steeds vele belastingcentjes mag verspillen met geblaat....
En dan gaat het niet om lullige 7000 euri....
-
@Rosie @ 12:09
*Fluistert*
Psst.... Je vergeet Wilders...

MAXIMO | 23-03-06 | 12:14

@ Brusselmans: Juist, immers, hier heb ik mijn plankje dr Philboeken staan!
Natuurlijk gelden de bezwaren die ik tegen AHA heb voor andere politici soms ook wel, maar zij gijzelen niet het hele debat met hun persoonlijke leed.

rosie | 23-03-06 | 12:09

Ene M. Bouyeri wil het vast wel kopen voor een leuk prijsje.

quadtuning | 23-03-06 | 12:05

@ rosie

Ik dacht, ik doe eens een gok. Thuis is het natuurlijk nog makkelijker de psyche van AHA te doorgronden, dat behoeft geen tekening.

Toch vreemd dat je argumenten voor heel wat kamerleden van toepassing zijn die vreemd genoeg dikwijls aan je loeiende geweten weten te ontsnappen.

Brusselmans | 23-03-06 | 12:04

@ MAXIMO

Dus eigelijk ben je het stiekum heel erg eens met het uitzettingsbeleid van Verdonk?

Of alleen wanneer het AHA betreft?

Lastig hoor, van die wispelturige principes..

Brusselmans | 23-03-06 | 11:58

dag, maximo!
@Brusselmans: ja, goed he? Aan jouw inzicht schort het nog wat zie ik, ik zit nl. thuis en niet op de werkplek.
Blijf proberen!
Ayaan is op een persoonlijke missie, ze is intelligent, ijdel en manipulatief. Resultaat is een voortdurend gevoede hype rond het malle mens. Laat ze es gewoon haar werk gaan doen ipv films maken, boekjes schrijven, slap ouwehoeren en fulltime Zielig Doen.

rosie | 23-03-06 | 11:58

@ mullahimam

Ga even op stormfront de ubermensch bejubelen, wil je?

Brusselmans | 23-03-06 | 11:56

@Brusselmans
Tuurlijk denk ze genuanceerd over frauderende asielzoeksters uit Somalië, ze was er zelf één.
"Enfin, deaud moet ze, en snel een beetje.."
Dat zijn jouw woorden...
Van mij mag ze geweaun extra-gratis terug naar Somalië, ik ben liev namelijk...
@Rosie
Ik maakte me al ongerust, maar gelukkig, je bent er weer..
Volgende keer wel gedag zeggen hé!

MAXIMO | 23-03-06 | 11:52

@ Rosie

Tja, als amateur psychologe doe je het aardig. Wat fijn is het toch dat je zo scherp inziet waar het mis zit bij AHA. Kun je mijn psyche ook eens onder de loep nemen vanaf je werkplek?

Brusselmans | 23-03-06 | 11:51

Dat die man geen koper kan vinden voor zijn flatje, daar hebben meer mensen last van tegenwoordig.

SuperG | 23-03-06 | 11:48

Hirsi Ali Somali moet terug naar Somalie

SuperMeki 23-03-06 @ 11:25

@supermeki... Alle is-lamieten moeten terug de zandbak in. We beginnen bij jou en bij die eikelbijter wannabecool. AHA is tenminste een nette dame en een verstandige dame die weet wat er speelt in de is-lam. Het hek is van de dam, en jullie zullen er allemaal uitgerot worden. Leve Nederland en leve het vrije westen en de vrije wereld, is-lamitische untermenschen.

mullahimam | 23-03-06 | 11:48

Gevangenisboot, boot voor asielzoekers kunnen we ook een bootje krijgen voor bedreigde diersoo ehhhhh kamerleden

Mellorenz | 23-03-06 | 11:44

@Brusselmans:

Pas als de moreel-culturele eigenaardigheden van migranten, die onverenigbaar zijn met de verzorgingsstaat,
**het voeren van een persoonlijke kruistocht (no pun intended) tegen mensen die je heben verminkt op kosten van en ten koste van de nederlandse staat, tja, noem het een moreel/culturele eigenaardigheid..***
worden erkend, kunnen niet-westerse nieuwe Nederlanders de overgang maken van stamlid tot lid van een verzorgingsstaat'**of tot lid van het koninklijk huis, dik inkomen plus snelle naturalisatie verzekerd. Zit je weliswaar aan die bolle met zn vieze tanden vast, maar dan heb je ook wat.** schreef ze onlangs.

Ach, ayaan heeft maar 1 belang en dat is niet de arme verdrukte moslimvrouw, de nederlandse kiezer of de staat der nederlanden, maar gewoon gezellig Ayaan.

rosie | 23-03-06 | 11:43

@Maximo

Dank! Heb wel meegelezen maar was reaguurmoe. Te veel oeverloos geblaat, enzeau...

rosie | 23-03-06 | 11:37

@ Maximo

Je stokpaardje, ik dacht al waar blijft 'ie.

Ik begrijp mensen uit somalie die onder valse voorwendselen Nederland binnenkomen maar al te goed. Als je AHA niet direct had willen kruisigen zou je weten dat zij zelf ook zeer genuanceerd over dergelijk 'fraudes' denkt. Ik neem aan dat je bekend bent met haar standpunt rondom Taida? Zij trekt slechts van leer tegen de creatieve wijze waarop er door allochtonen met de westerse welvaartsstaat wordt omgegaan.

'Pas als de moreel-culturele eigenaardigheden van migranten, die onverenigbaar zijn met de verzorgingsstaat, worden erkend, kunnen niet-westerse nieuwe Nederlanders de overgang maken van stamlid tot lid van een verzorgingsstaat' schreef ze onlangs.

Enfin, deaud moet ze, en snel een beetje..

Brusselmans | 23-03-06 | 11:36

Nu weet dus iedereen waar Ayaan woont. Slimme actie GS.

AnAgkhees | 23-03-06 | 11:36

@rosie
Ohhhh, zit dat zo... :S
BTW Doet me goed je weer hier te zien!

MAXIMO | 23-03-06 | 11:34

Het moet geen negerhut zijn maar een buyshut, dat hebben we zo afgesproken met de buysinamers

Mellorenz | 23-03-06 | 11:33

@derks
Maak je daar maar geen zorgen over, zij gaat namelijk weg..
AHA niet, en die heeft gelogen, dus als je je toch ergens druk over wil maken....

MAXIMO | 23-03-06 | 11:32

-weggejorist-

shit | 23-03-06 | 11:31

@ MAXIMO 23-03-06 @ 11:27

Nee hoor, dat mag gewoon als je maar wel in je eigen onderhoud op kosten van de belastingbetaler kan voorzien! *denkt aan maxima*

rosie | 23-03-06 | 11:31

Ja linkserts, maar nu heeft ze een paspoort. Dat vinden julie nog steeds goed toch, fauderen, paspoorten door de WC spoelen, liegen en bedriegen???? Dus waarom zeur je over Ayaan????

derks | 23-03-06 | 11:31

Ja ik denk de hele dag aan Taida..... wanneer ze nou eens oprot!!!

derks | 23-03-06 | 11:29

"Nou nou, wat een selectief geloei weer over een kamerlid dat tot op de dag van vandaag nog nimmer de wet heeft overtreden"

Ze heeft gelogen bij haar asielaanvraag, dat heet toch fraude?
*Denkt aan Taida*

MAXIMO | 23-03-06 | 11:27

Ze woont dus aan de Burgemeester de Monchyplein ergens rond nummer 300. Iemand die haar een bezoekje wilt brengen?

MasterAB | 23-03-06 | 11:27

Hirsi Ali Somali moet terug naar Somalie

SuperMeki | 23-03-06 | 11:25

Nou nou, wat een selectief geloei weer over een kamerlid dat tot op de dag van vandaag nog nimmer de wet heeft overtreden, slechts als afvallige hoer van Baylon haar in keurige bewoording verpakte mening op het geheel geeft en zulks met haar leven moet bekopen mocht ze zonder beveiliging de straat opgaan.

Die pandjeseigenaar heeft natuurlijk ergens wel een punt en laat 'ie z'n geleden schade dan ook maar aanvechten. De huiseigenaar aan de rand van de Kaagbaan slijpen de messen.

Brusselmans | 23-03-06 | 11:23

Op zo'n moment baal ik toch dat ik niet tot een minderheid in Nederland behoor.

GodfriedV.Bouillon | 23-03-06 | 11:22

@swift1.6
Jij begrijpt het

MasterAB | 23-03-06 | 11:22

Het is stil aan de overkant, het is stil......
(Ayaan is dus mijn overbuurvrouw, LOL!)

Kakbouter | 23-03-06 | 11:22

dus die gast wil gewoon ff 1,5 kiljoen voor een stukje lucht.

swift1.6 | 23-03-06 | 11:20

@x-tremed
Dat is bijna net zo goed als mijn eerst ingeving die, begrijpelijkerwijs, is weggejorist. Ik zeg doen!

kruT | 23-03-06 | 11:13

Voor een tonnetje meer woon je ook veel fijner ! Lekker in het bos naast
Maxima. Zie Oud Clingendaal 6.

benutzat | 23-03-06 | 11:08

Goed Beziggg

teChris | 23-03-06 | 11:03

@x-tremed
De schoolbel gaat vort opschieten.

Lucifer | 23-03-06 | 11:02

Kunnen we niet als 1 april grap dan haar huisnummer opzoeken en iedereen in nederland vragen om bij alles waar je een gratis informatiepakket kan aanvragen die speciaal voor haar op te vragen, oftewel dat die brievenbus gigantisch vol loopt (A)

x-tremed | 23-03-06 | 10:57

Anderhalf miljoen vragen voor een hut die net 1 miljoen waard is en dan klagen dat je het niet verkocht krijgt.

Lucifer | 23-03-06 | 10:57

Redelijke prijs voor zo'n zwaar bewaakt pand.

Mexicano | 23-03-06 | 10:56

Ik word denk ik ook maar eens Somalisch kamerlid, als ik daar zo'n flatje van kan bekostigen.

Der Icebear | 23-03-06 | 10:55

Hmmmm, een beetje boel provoceren, de angsthaas en zielepiet uithangen op TV, zodoende bedreigingen ontvangen en je krijgt extra-gratis een huis van anderhalf miljoen euri inclusief beveiliging op kosten van de belastingbetaler.
Ies niet slecht!

MAXIMO | 23-03-06 | 10:54

@MasterAB 23-03-06 @ 10:32

'Zoals al bekend is Hirsi Ali de ultieme allochtone uitkeringstrekker. Een kapitale appartement, auto met chauffeur, beveiliging en niet werken en allemaal betaald van overheidsgeld. Kan niet beter zou ik zeggen.'

HELEMAAL MEE EENS !!!

teChris | 23-03-06 | 10:54

Hee dat is practisch hier om de hoek... Een beetje kort door de bocht ook, volgens mij woont Joke Bruijs ook daar dus om nou te stellen dat het alleen door Ayaan komt...

Maar zonder dollen, de huizenmarkt in dat segment is in Den Haag op het moment sowieso bagger, dus die makelaar c.s. lullen maar wat..

Carpa | 23-03-06 | 10:53

De verkoop loopt blijkbaar voor geen meter... Misschien moet je ook geen 1500000 euri voor een flatje vragen??

QStel | 23-03-06 | 10:47

Wat maakt die vent zich druk, hij woont toch harstikke veilig. Voor 5 ton koop ik het flatje zo van hem over !

Stijlvol stijlloos | 23-03-06 | 10:44

Hee, de harige weer.

Jan Passant | 23-03-06 | 10:42

De buren van Geert Wilders hoor je niet klagen.

Karel kwakbol | 23-03-06 | 10:42

Ik lees dat er helaas weer geSuperMekkerd wordt op GS.

fuckje | 23-03-06 | 10:42

Hoor net dat Hoxha vanmiddag langskomt op te kijken of ie zn Televaagcentjes hieraan op kan maken.
Prima buurtje hoor Prof. !

Boze Buur | 23-03-06 | 10:41

Jan Passant 23-03-06 @ 10:37

Hoes't vertoeven in zo'n paranoïde wereld? Fijn?

Harige Bangmaker | 23-03-06 | 10:40

Wel altijd snel in verwijten op GS... Maar Pritt, jij kopen?
Blijkbaar willen de mensen (of in dit geval de rijkeren -VVD'ers?-) er niet aan beginnen.

bwahaha | 23-03-06 | 10:40

beter een goede buur dan een verre vriend

boer biet | 23-03-06 | 10:39

die andere somalische wijf die ook aandacht zoekt moet het van haar overnemen, die is teminste lekker met volle lippen, maar dit dit wil ik niet meer op tv zien behhhh

ognank | 23-03-06 | 10:39

Wie maakt me los ?

Boze Buur | 23-03-06 | 10:39

Wacht maar tot de pvdallochtonen regeert. Is mevrouw snel haar appartement en beveiliging kwijt, opdat de kut kruTen haar in alle privacy kunnen executeren. Kan die arme plastische chirurg zijn stulpje weer voor een leuk prijsje verkopen.

Jan Passant | 23-03-06 | 10:37

Hirsi Ali moet zo snel spoedig opdesodemieter op
zij is een terrorist in woorden

SuperMeki | 23-03-06 | 10:35

De besneden negerhut

Traag | 23-03-06 | 10:35

Zul je zien dat de Jodenkoeken hierna aan de beurt zijn!

Deport | 23-03-06 | 10:34

Ze blijft om te zoenen

joelende boer | 23-03-06 | 10:33

Zoals al bekend is Hirsi Ali de ultieme allochtone uitkeringstrekker. Een kapitale appartement, auto met chauffeur, beveiliging en niet werken en allemaal betaald van overheidsgeld. Kan niet beter zou ik zeggen.

MasterAB | 23-03-06 | 10:32

huh woont Boze buur boven Ayaan?????????

CumGranoSalis | 23-03-06 | 10:32

-edit: nou nou nou nou. strike 2-

kruT | 23-03-06 | 10:29

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken