Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Definitief de meest zieke kunst. Ooit

haaipster.jpgMet kundst moet je alles kunnen maken. Schilderen met pies en poep? Kewl! Haai in stukjes op sterk water? Super! Een pispot tentoonstellen? Wauw, wat een radicaal idee. Maar echt, soms, zou je die kundstenaars best wel eens flink kapot willen censureren. Check dit draaiboek van een kunstenmeisje Aliza Shvarts meisje pikt zaad van jongens, probeert haarzelf kunstmatig te insemineren. Zodra ze zwanger is, hoppa, direct aan de abortuspillen. Hierdoor krijgt ze dus kunstmatige miskramen. Van deze miskramen maakt ze videos en deze videos vormen tezamen een tentoonstelling. Verder gebruikt ze bloed en andere zooi in haar 'kunstwerken'. Wij hebben zo het gevoel dat dit zelfs een rol gaat spelen in de presidentsverkiezingen. Het is gewoon Crazy shit.

Reaguursels

Inloggen

Dat is tenminste werken voor je kunstenaarsuitkering..

Liever dit soort lachspiegels aan de baby -en abortusindustrie dan zaaddodende zeurkousen met krijttekeningen van vormpjes en kleurtjes, of van de wereld weggedreven pretentieuze sukkelaars met sculpturen van kleerhangers en wcrollen, waar alleen yuppen met gekke brillen iets in zien.

Het is niet eens echt, maar doordat het wel zo opgevat wordt heeft ze bereikt waar ze op doelde: een discussie. Haha.

"To believe one can provoke thought through an act that primarily provokes rage is to have failed, utterly, in one’s intent."

Als betweters er een opiniestuk over maken, is ze volgens mij niet gefaald.

Maargoed. Boeiend. Krijgen we nu ook blanken op straat met bordjes "We hate Yale. We condemn American art" ?

Taline | 19-04-08 | 01:10

Het blijft toch drukte om niets, want het valt gewoon onder de vrijheid van meningsuiting.

Bijstandskoning | 18-04-08 | 22:28

K A N I E M A N D H I E R E N G E L S L E Z E N ?

er staat duidekijk op de eerste pagina

Had these acts been real, they would have violated basic ethical standards and raised serious mental and physical health concerns.

probeer babelfish eens.

W3a7h3rman | 18-04-08 | 21:14

Respect. Trap die silent majority zo hard mogelijk in hun moralistische ballen!

D.V. | 18-04-08 | 19:10

Ik ben in een zeer recalcitrante bui, dus, pleur eens op met dat gezeik over alles of niets.

Sikkeneur | 18-04-08 | 17:40

Oh please. Kunst is een hobby, geen baan.

Ohja | 18-04-08 | 17:31

Hoax, om alleen op die gedachte te komen moet je al naar de zielenknijper.........

Fruitvliegje | 18-04-08 | 17:28


Statement by Helaine S. Klasky — Yale University, Spokesperson

New Haven, Conn. — April 17, 2008

Ms. Shvarts is engaged in performance art. Her art project includes visual representations, a press release and other narrative materials. She stated to three senior Yale University officials today, including two deans, that she did not impregnate herself and that she did not induce any miscarriages. The entire project is an art piece, a creative fiction designed to draw attention to the ambiguity surrounding form and function of a woman’s body.

She is an artist and has the right to express herself through performance art.

Had these acts been real, they would have violated basic ethical standards and raised serious mental and physical health concerns.

kingy | 18-04-08 | 17:15

Echte zieke kunst om de hoax in te steken:
www.goatse.cz/

Cazi | 18-04-08 | 17:08

die gaat branden in de hel!

Thermometer | 18-04-08 | 16:45

Statement by Helaine S. Klasky — Yale University, Spokesperson

New Haven, Conn. — April 17, 2008

“Ms. Shvarts is engaged in performance art. Her art project includes visual representations, a press release and other narrative materials. She stated to three senior Yale University officials today, including two deans, that she did not impregnate herself and that she did not induce any miscarriages. The entire project is an art piece, a creative fiction designed to draw attention to the ambiguity surrounding form and function of a woman’s body.
She is an artist and has the right to express herself through performance art.
Had these acts been real, they would have violated basic ethical standards and raised serious mental and physical health concerns. (www.yale.edu/opa/)”

1 april gemist zeker? Trut.

crimsonNL | 18-04-08 | 16:22

Aandachttrekken is ook (g)een kunst....................

fumbduck | 18-04-08 | 15:54

Ik zit hier nou dus met een berg volgespoten kleenex voor mn neus en advertentie te zetten op marktplaats.

LibertasSimplex | 18-04-08 | 15:45

@dimetrodon
Klopt... dus baby's mag je naar mijn mening ook doodknuppelen.

(Grapje natuurlijk, anders kwets ik jullie middeleeuwse ethiek nog! ;))

ConfuZor | 18-04-08 | 15:22

leuk geprobeerd miss shwarts (ofzo) maar het is dus wel degelijk een hoax..

Frenky D. | 18-04-08 | 15:17

Wat ne mens niet doet om in de belangstelling te moeten staan. Afvoeren...

moosability | 18-04-08 | 15:02

Ja, maar een neuraal netwerk is nog geen garantie voor zelfbesef, wat dat dan ook moge zijn. Een pasgeboren baby heeft het zelfbesef van een goudvis.

dimetrodon | 18-04-08 | 14:53

Ziek, maar geen moord.
Dus succes met je achterlijke kunstvorm...

da wizard | 18-04-08 | 14:52

@vagehond
Ja hoor, had ik toch niks van gemerkt? wat je zei: "Het verwetenschappelijken van wat we als mens mogen beschouwen begint verdomd veel op übermensch-praktijken te lijken." vind ik appels en peren vergelijken. Zodra je het over die stof hebt beginnen mensen gelijk dom te blaten over Mengele en ubermensch. Wat heeft dit in godsnaam te maken met gericht fokken? Niks toch?

@dimetrodon

Ik zie cellen die een neuraal netwerk vormen toch iets anders dan cellen zonder. Als jij planten en dieren (waaronder wij) hetzelfde ziet ala, maar dat vind ik dus ridicuul. Een neuraal netwerk geeft ons zelfbesef (bij de mens dan) en dat zie ik dan uiteindelijk als moord. Als iets geen zelfbesef heeft doet het me al minder (zoals insecten etc) en als het al helemaal de mogelijkheid niet heeft (planten) dan denk ik er niet eens over na. Zo'n klompje cellen hebben bij mij hetzelfde niveau als planten totdat het neurale netwerk zich gaat vormen.

ConfuZor | 18-04-08 | 14:48

Ik vind het wel cool als dit geen hoax is.

LoL @ Sévèke | 18-04-08 | 14:38

Ah, een voorbeeldje conceptual art. Het idee zelf en de controverse daarover is het kunstwerk zelf. Knap hoor. (Al begrijp ik nooit hoe je daar geld mee kan verdienen, want ik bedenk ook wel eens van die idiote dingetjes, maar om ze te verzilveren is toch een probleempje.)
Anyway... dat had "fitna" bijvoorbeeld ook kunnen zijn, maar dat was dan weer wel serieus bedoeld. Op een nog veel ziekere manier is alle georganiseerde religie eigenlijk ook een soort conceptual art. Boeiende verschijnselen, dat wel.

koerbagh ® | 18-04-08 | 14:37

Ze toont wel inzet!

-Dat dan weer wel.

Irony | 18-04-08 | 14:34

Och, die meid doet er nog wat nuttigs mee, ze maakt dr kunst van ...

Das al wat;
ik kende een meid die precies datzelfde deed gewoon voor de lol..
sterker nog, ik zou bijna vermoeden dat het aantal meiden die helemaal voor de kat zn kut zulke dingen doen (borderlineanarexiaboulimiasonjabakkerenneukenenshit) nog best wel hoog kan zijn.....

RM-rf | 18-04-08 | 14:33

Ik heb geen idee waar dit precies over gaat, want ik geloof dat ik de linkjes maar liever niet aanklik....
De omschrijving is al meer dan genoeg, bah!

Meneus | 18-04-08 | 14:28

dit is tenminste echt steylloze kunsdt stelletje bekrompen figuren!

granaatwerper | 18-04-08 | 14:27

Dat kan inderdaad echt niet, direct Kamervragen stellen. Iedereen verspilt maar eten en vlees vandaag de dag, dit is echt de druppel.

Bijstandskoning | 18-04-08 | 14:23

Tyler-Durden 18-04-08 @ 14:02
ik weet nog wel een zwakke plek...
natte smurfin op woensdag...

van dal | 18-04-08 | 14:20

Zelfs als fake vind ik het van God los.

tafkaFM | 18-04-08 | 14:18

Dit is niet sick hoor. Je zou eens moeten wat er soms door mijn hoofd spookt ^^

Draaitafel Demagoog | 18-04-08 | 14:18

Mooie viral weer. Jammer dat er geen smak geld mee verdiend is.

Rabarberke | 18-04-08 | 14:15

@noorderling 18-04-08 @ 13:54

Probleem is alleen dat je bestaat en dat je de wetenschap hebt dat dit bewustzijn er wel komt.
Door iemand te doden voor hi bewust wordt ontneem je hem de keuzes die ieder individu zelf behoort te kunnen nemen.
Als ik jouw hersens insla terwijl je slaapt ben je je op dat moment nergens van bewust. Zou het onethisch zijn, puur en alleen maar omdat je naar verwachting gewoon een paar uur later weer was opgestaan?

Dat is de essentie in het abortus-debat:
De ene partij erkent de waarde van ieder leven om zijn potentieel.
De andere ontkent diezelfde waarde vanwege het feit dat het leven nog niets heeft gepresteerd.

vagehond | 18-04-08 | 14:10

/OT
Hebben meer mensen last van rare streepjes onder de linkjes sinds de laatste FF update?

CoJoNes | 18-04-08 | 14:10

*15 smurfen, hoxha en tyler in één post gebruikt*

yum yum
valt het gebruiken van 15 smurfen onder pedofilie of onder groepsex?

dr.spin007 | 18-04-08 | 14:08

Net mijn naam gescheten op mijn bureau
*belt Rijksmuseum*

Pilsvogel | 18-04-08 | 14:06

wtf sick!

Snuur | 18-04-08 | 14:04

@van dal 18-04-08 @ 13:35 Die op de foto linksonder heeft ze gekregen dankzij het zaad van Leen. Ik herkende die elleboog direct.

vraagstaart | 18-04-08 | 14:04

gestoofde foetus... yum yum

dr.spin007 | 18-04-08 | 14:03

Verplicht TBS, gesloten afdeling - vijf jaar onafgebroken aan de oxazepam, prozac en zyprexa. Daarna praten we verder.

fromwalking | 18-04-08 | 14:03

@ van dal 18-04-08 @ 13:40

Je hebt mijn zwakke plek gevonden - gefeliciflapstaart.
omdat jij het bent: kudo voor jou.

Waarschuwing:
Ieder ander die 15 smurfen, hoxha en tyler in één post gebruikt solliciteert naar een rottweiler in zijn aars waar dan een feauteau van gemaakt wordt die in het stedelijk zal worden opgehangen.
Is nml ook kundst

groet
Tylersmurf

Tyler-Durden | 18-04-08 | 14:02

"“Ms. Shvarts is engaged in performance art. Her art project includes visual representations, a press release and other narrative materials. She stated to three senior Yale University officials today, including two deans, that she did not impregnate herself and that she did not induce any miscarriages. The entire project is an art piece, a creative fiction designed to draw attention to the ambiguity surrounding form and function of a woman’s body.
She is an artist and has the right to express herself through performance art.
Had these acts been real, they would have violated basic ethical standards and raised serious mental and physical health concerns. (www.yale.edu/opa/)”"

Kortom: FAKE!

Neon | 18-04-08 | 14:02

Ik wil het niet eens zien. Gadver.

Truttebol | 18-04-08 | 14:02

Zet maar op de noordpool die griet

derechtsesocialist | 18-04-08 | 14:01

en het komt door Geert
zo...
weer iemand blij

dr.spin007 | 18-04-08 | 14:00

ít's reung...

dr.spin007 | 18-04-08 | 13:59

heeft iemand Geert de schuld al gegegeven?

neemjemoederindemali | 18-04-08 | 13:59

April 18, 2008 12:00am

A UNIVERSITY art project in a which a female student supposedly inseminated herself artificially then induced miscarriages has been exposed as a hoax.

Officials at the prestigious Yale University in the US issued a strongly worded statement Thursday night explaining that the shocking claims were a "creative fiction", FOXNews.com reports.

The student, Aliza Shvarts, told three senior Yale University officials, including two deans, that she did not do the things she claimed in her art project, according to the statement.

"The entire project is an art piece, a creative fiction designed to draw attention to the ambiguity surrounding form and function of a woman’s body," said Helaine S. Klasky, associate dean and vice president for public affairs in a statement sent to FOXNews.com.

"Ms. Shvarts is engaged in performance art. Her art project includes visual representations, a press release and other narrative materials."

"She is an artist and has the right to express herself through performance art," Klasky wrote.

The Yale Daily News broke the story earlier in the day, and before the university announced that Shvarts hadn't actually performed the acts, news of the project sparked widespread disgust and outrage.

"It’s clearly depraved. I think the poor woman has got some major mental problems," National Right to Life Committee President Wanda Franz said. "She’s a serial killer. This is just a horrible thought."

The timing of Klasky's statement - more than 10 hours after the school paper published the story, which was picked up by several Web news outlets - indicated that Yale officials had taken Shvarts' claims seriously enough to launch a full-scale investigation.

"Her art project includes visual representations," Klasky wrote.

"(Schvarts) stated to three senior Yale University officials today, including two deans, that she did not impregnate herself and that she did not induce any miscarriages.

The entire project is an art piece, a creative fiction designed to draw attention to the ambiguity surrounding form and function of a woman's body," she wrote.

"Had these acts been real they would have violated basic ethical standards and raised serious mental and physical health concerns."

tja.... | 18-04-08 | 13:58

@Teen
Fokken mag op de dumpert, niet op GS.

kapotte_stofzuiger | 18-04-08 | 13:57

@iedereen:"(...)She stated to three senior Yale University officials today, including two deans, that she did not impregnate herself and that she did not induce any miscarriages. (...)"
.
Oftwel niks aan het handje, en GS is er deze keer ook ingestonken. Gewoon interessant doenerij van niks.

deuZige | 18-04-08 | 13:56

Ik vond Karel Appel al zo extreem (kudt).

Klukkluk | 18-04-08 | 13:56

@vagehond 18-04-08 @ 13:43
Je vergeet iets: zolang je geen bewustzijn hebt, weet je niet dat je bestaat. Dus als je geaborteert wordt merk je er niks van.
Je kunt dus niet oordelen over hoe het zou zijn als je geaborteerd zou zijn, omdat je dan simpelweg niet zou bestaan. Alle gedachten die je er later over zou bedenken waren er ook niet geweest.
Je vraag is dus niet relevant.

noorderling | 18-04-08 | 13:54

lolz en weer al die mensen die over hun schoenen vallen om te te veroordelen....
Hoax

Cousin Avi | 18-04-08 | 13:52

@Confuzor
Wetenschappelijk gezien is een mens, met of zonder neuraal netwerk, niet meer dan een klomp cellen. We kunnen die klomp cellen laten leven, doden, ontleden, of in kunst verwerken, of wat dan ook. Mengele wist er alle van. Met name nazi's en communisten beriepen zich op het wetenschappelijke karakter van hun ethiek. Verstandige mensen weten echter dat de wetenschap zich slechts moeilijk leent voor het doen van morele uitspraken.

dimetrodon | 18-04-08 | 13:51

Zieke fictie...

_waverider_ | 18-04-08 | 13:49

Die plee was leuk, daarna had de kunst z'n tijd wel gehad.

Don'on soul'Simmons | 18-04-08 | 13:48

Ok, HOAX dus, tijd voor instant-update??

Blake Bier | 18-04-08 | 13:48

huh, dus toch een hoax?? .... jammer...

overVecht | 18-04-08 | 13:46

Inderdaad HOAX

New Haven, Conn. — April 17, 2008

Ms. Shvarts is engaged in performance art. Her art project includes visual representations, a press release and other narrative materials. She stated to three senior Yale University officials today, including two deans, that she did not impregnate herself and that she did not induce any miscarriages. The entire project is an art piece, a creative fiction designed to draw attention to the ambiguity surrounding form and function of a woman’s body.

She is an artist and has the right to express herself through performance art.

Had these acts been real, they would have violated basic ethical standards and raised serious mental and physical health concerns.

DeEchteWimHeitinga | 18-04-08 | 13:45

@ConfuZor 18-04-08 @ 13:16

Jij bent ook ooit zo begonnen. Dus we hadden je gerust mogen aborteren en door de plee spoelen?
Het vage concept dat een mens pas een mens mag zijn als het een bepaald stadium heeft doorlopen..
Het verwetenschappelijken van wat we als mens mogen beschouwen begint verdomd veel op übermensch-praktijken te lijken.
Dit mag dan misschien wel nep zijn, het komt heel dicht bij de werkelijkheid, waar kinderen consumentengoederen worden, die naar gelang kunnen worden afgedankt.

vagehond | 18-04-08 | 13:43

Ze kan geen zaad verzamelen want ze is niet sproeiable, hoax duss. Ze heeft neuqwens.

Orang Oetlul | 18-04-08 | 13:42

Vin het best wel een geyl idee eigenlijk.

overVecht | 18-04-08 | 13:41

@Wat issss dat hier 18-04-08 @ 13:30
Ja... je kunt ook een peuterspeelzaal bezoeken, 26 kinderen op brute wijze verkrachten en je daden het predikaat kunst geven. Haalt men eveneens alle voorpagina's mee, maar is het kunst?

Murdockyoufool | 18-04-08 | 13:41

+1

Teen | 18-04-08 | 13:41

Tyler-Durden 18-04-08 @ 13:38 zo heb ik 15 gesmolten smurfen...

van dal | 18-04-08 | 13:40

@ van dal 18-04-08 @ 13:35

En bedankt - 13,40 euro aan lunch net weer naar het toilet gebracht..............

Tyler-Durden | 18-04-08 | 13:38

Ik vond die kunstenaar met die opgebakken dode baby ook wel een goede poging.

alpha_mannetje | 18-04-08 | 13:34

Hoax

Stuyff | 18-04-08 | 13:34

ik vind het wel knap dat ze er een dikke pratende negerin met een hoed van weet te maken

drijflijk | 18-04-08 | 13:34

GEWELDIG, het is een nieuwstopic all-over-the-world!! dat is dus precies waar kunst over gaat: provoceren, shockeren en de grenzen opzoeken! Geniaal!

Wat issss dat hier | 18-04-08 | 13:30

Kunstenaars worden pas echt gewaardeerd als ze dood zijn.
*Hee, psst, kunstenmeisje ...*

uninvited guest | 18-04-08 | 13:30

@controle
Als de mate van wetenschap groter wordt, moet de subjectiviteit inboeten. Sommige mensen negeren dit en gebruiken hun subjectiviteit keihard als argument is zulk soort discussies. En dat vind ik nu ignorant en irritant ook nog.
En trouwens, slim zijn is gewoon weten dat je niks weet... alhoewel je wel kan meten aan het vermogen om dingen te begrijpen.

ConfuZor | 18-04-08 | 13:29

"Een pispot tentoonstellen? Wauw, wat een radicaal idee."

De fontijn van Duchamp, aartsvader van het Dadaïsme was inderdaad erg radicaal en in 2004 door een panel van 500 kunstkenners verkozen tot meest invloedrijke kunstwerk van de 20e eeuw.
www.fineartregistry.com/articles/altab...

Dit wijf is gewoon gestoord.

Don Quichote | 18-04-08 | 13:29

Het knotsgekke zusje van Tinkebell. Iesj natuurlijk allemaal bedoeld om zeikerds voor hun schenen te trappen. Lekker hoor.

Murdockyoufool | 18-04-08 | 13:28

Kijk dit zijn nou van die topics met linkjes waar ik niet op zal klikken...

Pieter Bas | 18-04-08 | 13:26

Als dit waar is, wat ik haast niet kan geloven overtreed zij een hoop wetten zoniet normen en waarden(balkie kom er maar in)
Dit is in dat geval het meest zieke wat ik ooit heb gehoord. Abortus omdat je niet zwanger wil worden of je bent ongewenst zwanger bent(verkrachting ofzo) kan ik inkomen. Hoewel ik geen groot voorstander ben.
Niet het minste om te zeggen dat dit inderdaad een belediging is naar vrouwen die niet zwanger kunnen worden. En het is ronduit ranzig en afstotelijk. Ik zeg opsluiten en sleutel weggooien.

Stevie_Ray_Vaughn | 18-04-08 | 13:26

Heee, waar blijven die luchtige VriMiBeau topicjes nou!?!? Hiervan komen alleen maar mijn pistoletjes weer terug, zelfs al is het een hoax.

BrigadierBlog | 18-04-08 | 13:26

Pikt ze zaad met haar bek dan is het wat mij betreft OK moet kunne anno 2008.

HetOrakel | 18-04-08 | 13:25

@confuzor
Moraliteit in de menselijke omgang is geen kwestie van snappen mbt tot een objectieve waarheid maar van subjectieve meningen beinvloedt door meerdere factoren. Het ergste soort zijn de mensen die denken dat ze slim zijn maar het niet zijn.

controle | 18-04-08 | 13:24

de meest gekke zijn vaak de meest geniale.
* kuch *

preston spears | 18-04-08 | 13:24

Als het waar is; gedeelde eerste plaats met die Tinkerbell en d'r dode dieren 'kunst'.

Poekaa | 18-04-08 | 13:23

+1

Teen | 18-04-08 | 13:23

Duidelijk jaloezie. Zo'n Afrikaans-Amerikaanse vrouw met gezet postuur en minder geestelijke vermogens kan nooit aan Yale studeren.

kapotte_stofzuiger | 18-04-08 | 13:23

De rabiate goorheid.

Sproetsel | 18-04-08 | 13:22

Iets voor de Mol? Die houdt wel van dergelijke rotzooi... als 't maar verkoopt!

krokostil | 18-04-08 | 13:21

een beetje afgekenen van orlan www.orlan.net reeds in de late jaren 70 liet zij zich filmen terwijl zij al poezie voorlezend door een gynaecoloog werdt geaborteerd van haar ongeboren vrucht die het gevolg was van een ongewenste zwangerschap

megabobb | 18-04-08 | 13:21

there is a thin line between genuis and a madman

BYO | 18-04-08 | 13:20

Ik zeg het maar meteen voor ennslinmahler: het komt allemaal door de moslims.

dr.spin007 | 18-04-08 | 13:20

zoals op youtube ook al te lezen viel:
Cellen zonder brein die zich delen staan gelijk aan bijv. huid die terug aangroeit. Verder blijft het een enorm ziek idee en ik gok op een hooks maja wie zal het zeggen...

Akain | 18-04-08 | 13:19

Haox

HerrOttoFlick | 18-04-08 | 13:19

Het standaard antwoord van de kunstenaar luidt dan: er wordt nu over gepraat en nagedacht dus het doel is reeds bereikt.

Willem van Ockham | 18-04-08 | 13:19

Met terugwerkende kracht aborteren of preventief euthanaseren.

Superior Bastard | 18-04-08 | 13:18

Hmm goed idee!
Ook lekker in de grill of op de barbie, met een koud roseetje en een knapperig korstje.

lammy | 18-04-08 | 13:18

Is een hoax natuurlijk. Ze wil een punt maken.

Het mag trouwens best, een klompje cellen zonder neuraal netwerk is net een plant. Dus boeiend wat ze ermee doet. Het is hetzelfde als stukjes huid afsnijden en dan ergens tentoonstellen. Mensen zijn gewoon DOM als ze sowieso dit niet snappen.

ConfuZor | 18-04-08 | 13:16

@ Dachthetwel 18-04-08 @ 13:12
@ Michael Jackson 18-04-08 @ 13:13
@ padjakker deluxe 18-04-08 @ 13:14
@ Multikuli 18-04-08 @ 13:14

Het is geschreven door Hoxha, dus kan het geen Hoax zijn......... !!

* met Hoxha eens moet gaan scrabbelen *

Tyler-Durden | 18-04-08 | 13:16

probeert zichzelf, niet haarzelf

Likje | 18-04-08 | 13:16

Stunt van onze Replublikeinse vrinden om Hillary of Obama een hak te zetten. Zo voorspelbaar.

Henry | 18-04-08 | 13:16

Kan dat wijf niet alsnog geaborteerd worden?

dr.spin007 | 18-04-08 | 13:16

This has H.O.A.X. all written over it...

Marvin944 | 18-04-08 | 13:15

Jawel is wel echt

Multikuli | 18-04-08 | 13:14

Waanzin en kunst liggen dichtbij elkaar.

Ik had wel eens de uitspraak hier willen horen als Volkert van der G had gezegd dat zijn aanslag helemaal geen aanslag was, maar kundst !!

Tyler-Durden | 18-04-08 | 13:14

Lees ook even wat er op YouTube staat eppo's, dit is niet echt. Niet minder ziek daarom maar goed...

padjakker deluxe | 18-04-08 | 13:14

En gij geleuft dè?
*hooksalarm*

Michael Jackson | 18-04-08 | 13:13

Action painten met een 9mm in de orale holte? Ook lekker gek.

CoJoNes | 18-04-08 | 13:13

ja is dus een hoax..

Dachthetwel | 18-04-08 | 13:12

Heb er ook eentje thuis hangen van haar.

ReligionSucks | 18-04-08 | 13:11

Opsluiten en wel direct !

Tyler-Durden | 18-04-08 | 13:11

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino