Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Koos Spee is de Dark Lord

Macht maakt soms een beetje gek. Zo is er geen enkel bewijs dat het puntenrijbewijs, voor beginnende automobilisten, werkt. Geen onderzoek dat zegt dat er beter, scherper en veiliger gereden wordt omdat je na drie grote overtredingen je rijbewijs kwijt raakt. Toch wil Koos Spee een puntenrijbewijs invoeren voor iedereen. Toegegeven, beginnende automobilisten moeten keihard worden aangepakt. Met name als ze een petje dragen en in een underpowered Golf danwel Civic rijden. Maar terug naar Koos Spee. Spee is een eenvoudige huis-tuin-en-keuken officier van Justitie die een aantal jaar geleden toevallig 'verkeershandhaving' in zijn schoot geworpen kreeg. Bijna elke week is er wel een nieuwsitem met als kop 'Spee zegt ...' of 'Spee wil...'. Maar wat is dat nou? Spee is geen wetgevende macht. Spee mag helemaal geen regels maken. Spee moet gewoon zijn mond houden en uitvoeren. Helaas hebben wij als samenleving het probleem dat Spee net als ons christenkabinet vooral luistert naar opdrachten die hij van boven krijgt. Noem die stemmen in je hoofd 'god' speel op zondag lekker orgel en je wordt niet opgesloten maar krijgt een functie als OvJ. Spee zoekt de randen van de wet op, ramt er zoveel mogelijk repressie en onderdrukking doorheen in onze openbare ruimte. Dit alles onder mom 'verkeersveiligheid'. Wie als weldenkend mens vragen stelt bij de acties van Spee krijgt is automatisch tegen verkeersveiligheid en moet kapot. Spee voert een verkeerssharia in en niemand -lees: politici- die het tegen deze dark force durft op te nemen. Stop Spee.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

TUBBS | 13-04-08 | 04:17

Bij de verkiezingen heb ik geloof ik niet op van Spee gestemd.... nu raak ik in de war...... hoe zat het ook al weer met het democratische stelsel... uhhh

css.... | 12-04-08 | 15:45

wordt doodloof van die stinkspee(een goude handdruk tussen de man zijn ogen)en laat em de wegen in kaboel veiliger maken,daar vallen een hoop "verkeersslachtoffers"!!!

lachen | 12-04-08 | 12:42

Koos Spee, die zichzelf door een auto met chauffeur laat vervoeren, maar wel vindt dat iedereen in de auto zijn mobiele telefoon uit moet zetten. Tippie: vraag op grond van de Wet Openbaarheid Bestuur aan de KLPD/BOVM alle gegevens en kosten op van de wagen waarin Koos zich laat rondrijden en zet dat hier op de site. Kijken wat er gebeurt.

Arie62 | 12-04-08 | 08:02

@ Tjop Tjong 11-04-08 @ 12:25
Helemaal mee eens! Dat de politiek zoiets niet opmerkt!!!

Snorry! | 12-04-08 | 07:50

heel vroeger.... stond er een R achter Fam naam

wimmi | 11-04-08 | 21:41

Spee hoeft zijn mond helemaal niet te houden, stelletje mafketels.
Uitvoeren, OK, maar zijn mond houden? Als Geert mag zwammen tot-ie bruin ziet, mag Spee helemaal zeggen waar-ie zin in heeft. Wat beschaving betreft, daar kan malle Geertje nog een puntje aan zuigen.

sjonnie | 11-04-08 | 20:28

@Feixer 11-04-08 @ 19:48
Tsja, die man denkt alleen maar aan zichzelf en zijn carriere, landsbelang of veiligheid zal 'm worst wezen.
Echt een walgelijk mannetje, vraag me af of ie nog normaal over straat kan.. Ik hoop 't niet iig. Als ik em zou zien zou ik em maar al te graag de waarheid vertellen..

'TrauMa | 11-04-08 | 20:12

www.flitsservice.nl/cm_php/nieuws/nieu...

Zéér interessant artikel voor diegenen die er nog niet van overtuigd zijn dat Wegmisbruikers een door en door leugenachtig, volledig bewerkt en verknipt "sound- en photoshopped" programma is.

Wekelijks is hoofd-Officier van Justitie eregast, Mr. Jacobus (Koos) Spee, is nogal mediageil, en huurt SBS in om zijn filosofie over te dragen. Waarom is die man zo opdringerig, en denkt hij nog grote verschillen in slachtoffers-statistieken te kunnen maken? Nederland behoort al tot één van de meest veilige landen van Europa, en veel langzamer kan het er niet meer aan toegaan, of we staan stil. Verkeer brengt altijd risico's met zich mee... Hij is natuurlijk geliefd bij de regerende geldministers. Het is pas echt lekker begonnen in de tijd van Paars, met Gerrit Zalm als minister van Financien. Maar ook Bos kan Spee wel bekoren, zijn TV-show zet hij graag in 'voor het hogere doel'. Dat hij niet erg kritisch is, heeft hij bewezen plotseling te gaan samenwerken met leugenachtige programma (wat kost dat eigenlijk?) met een doortrapte hetzerige presentator. Zo kom je ideaal voor de dag, samen met een meermaals bijgetrokken Gezicht dankzij de plastisch chirurg. Haatzaaiende man mocht hij ervan op de hoogte zijn geweest, dat de politie de dader na die achtervolging helemaal NIET heeft opgepakt (nog nergens is een rectificatie verschenen noch een bericht dat de dader is gepakt)

Feixer | 11-04-08 | 19:48

Het puntenrijbewijs zou de staat alleen maar geld kosten. Bv 3 punten en je moet je rijbewijs een maand inleveren! Dan gaan de meeste mensen wel fatsoenlijk rijden! En dus minder geld voor onze struikrovers!
Dit plan gaat het nooit redden in Nederland! Kost gewoon teveel!!

DerProfeet | 11-04-08 | 19:37

@hirudinea 11-04-08 @ 18:41
Ja leuk he, die 1 op de 10 keer dat dat gebeurt..
De andere 9 keer zijn ze gewoon een kwartier sneller op hun bestemming dan jij en hebben ze een stuk meer plezier in het rijden dus die ene keer moet je zeker even aangrijpen om te zwaaien, daar zullen ze vast erg mee zitten.

'TrauMa | 11-04-08 | 19:17

Bek op de trekhaak en gassen!

El Santo | 11-04-08 | 19:13

@hirudinea 11-04-08 @ 18:41
Juist ja. Terug naar die goede oude tijd dat je 10 jaar dwangarbeid kreeg voor het stelen van een brood. Zal die klootzakken leren. Jointje roken? TBS! Dronken op straat? Verbanning naar Suriname. Zondag niet naar de kerk geweest? Weg stemrecht! Na het vloeken een dag naar de cel en een week naar een klooster. En laten we het niet wagen om iemand die het volk met harde hard in het gareel houdt een fascist te noemen. Amen.

Zeddegeizot | 11-04-08 | 19:06

Dat bedoelde Donner dus: verkeerssharia!!!
.
+1 @skafloc
.
Akabei 11-04-08 @ 12:03
Men kan heel goed last hebben van Spee zonder auto te rijden. Ik rij geen auto, toch heb ik last van Spee. En zn hoofd. Ik kots op zn hoofd.

Timooooo | 11-04-08 | 18:47

Volledig een met Koos. Weg met die lullen die denken dat ze auto kunnen rijden. Lag me rot als ze met 120 inhalen en enkele minuten daarna lekker achter ze in de file of bij het stoplicht tegenkom en nog even zwaai

hirudinea | 11-04-08 | 18:41

Gezocht een baaan in het buitenland,doe alles voor geld als ik maar uit dit kutland weg kan,naar Naziduitsland voorbeeld.

skafloc | 11-04-08 | 18:25

Het leuke van zo'n puntenrijbewijs is dat je een hoop meer mensen gaat krijgen die doorrijden na een ongeluk omdat ze bang zijn om een punt op hun rijbewijs te krijgen.
En tsja, inderdaad krijg je net zoals in engeland mensen die gewoon nog blijven rijden als hun punten op zijn. Nou is het niet zo fijn om een ongeluk te krijgen met iemand die niet meer verzekerd is..
Ook als je een paatje omrijd en je belt de politie stuurt het CJIB je een briefje na voor een artikel 5je (-1 punt)

12Qwerty | 11-04-08 | 16:44

@ Hokha:
Bon gekregen?

Piet Leut | 11-04-08 | 15:47

Dat puntenrijbewijs is kudt, heb vorige week een punt gekregen. Het is meer dan alleen een ongeluk veroorzaken, zoals bumperkleven, rood licht, meer dan 30km/u te hard. Of rijden alle gs-ers precies 50?

Koninkrijk | 11-04-08 | 15:29

Ongelovige atheïst 11-04-08 @ 12:53

Dat heet nu met een mooi woord 'procedurele onrechtvaardigheid.' Of het schenden van het gelijkheidsbeginsel. Om in het lekentaal te zeggen: het meten van twee maten. *gaat tekenbord erbij pakken * De overheid straft de hardwerkende burger voor 3 km/h te hard tijden, waar Schiphol ook de max. gestelde regels overschrijdt en hiermee wegkomt. Schiphol beroept zich op een vage compensatie truc (zie bovenstaand everhaal) waar je als automobilist geen schijn van kans bij maakt voor de rechter!
Bananenrepubliek Nederland!

poker | 11-04-08 | 15:20

Kom maar op met dat puntensysteem. Graag ook invoeren voor zware geweldsdelicten (na drie keer levenslange gevangenisstraf zonder vervroegde vrijlating).

henkiedenkiedenkie | 11-04-08 | 14:56

minder schelden... meer onderzoeken puntensysteem werkt al jaren met sukses in italie tot de volgende tirades

johan1904 | 11-04-08 | 14:48

Noem die stemmen in je hoofd 'god' speel op zondag lekker orgel en je wordt niet opgesloten maar krijgt een functie als OvJ. haha +1 hoxha heel sterk :P

virusz | 11-04-08 | 14:28

T shirts te koop met naar keuze de tekst: Ik Kots op Koos of Ik spuug op Spee

€ 9.90

Wouter Boslim | 11-04-08 | 14:09

in italie hebben ze dat heel mooi geregeld: met een sms-je kun je je saldo opvragen. overigens krijg je 30 punten daar mag je bijvoorbeeld 3 keer voor achteruit rijden op de autoweg of 3 keer doorrijden na een ongeluk, 6 keer doorrijden als een agent een stoptekenteken geeft, of 30 keer je papieren niet orde hebben. een systeem met 5 punten werkt niet.

ganzo | 11-04-08 | 14:08

15 jaar dezelfde route gereden als werkende, belastingbetalende nederlander en nooit een boete gekregen tot ene Spee vond dat er een flitspaal moest komen. Niet opgemerkt. Tot de 1ste acceptgiro op de mat viel en daarna nog 4. In één week tijd, keurig van maandag tot vrijdag met het verkeer meegereden. Maximum snelheid die overtreden werd was 4km. Knappe actie hoor. Al die mensen die van hun werk kwamen zijn daar ingekoosspeet. Dit is zakkenvullen, Koosje. Heeft niets met recht te maken.

T@ Riest | 11-04-08 | 13:55

En wat doet U als het rijbewijs middels het puntensysteem word ingenomen,
fietsen...?? openbaar vervoer..??
Ik zou inderdaad denken: rijbewijs? Fuck off. gas met die bak!

12000ft | 11-04-08 | 13:54

ok dus >800 mensen per jaar dood in het verkeer. En dan het punten rijbewijs voor een extra stok achter de deur. Leuk die stokken analogie, er zijn blijkbaar stokken waarmee automobilisten geslagen mogen worden..

Meer dan 1000 doden in NL ziekenhuizen per jaar door gebrekkige hygiëne, als onze NL overheid in haar geilheid van betutteling en mongoloïde regeldrift met hetzelfde enthousiasme nou eens daar wat onderneemt? Scheelt meteen heel wat meer doden..
En idd K*T Spee is een uitvoerende ambtenaar, domme uitspraken over wetgeving moet hij overlaten aan die ander gekwalificeerde dommeriken, politici..
In functie heeft hij z'n mond daar over te houden, of hij wordt erom gevraagd.
Een punten 'brevet' is wel een goed idee voor het officieren corps en bepaalde medewerkers van het OM en justitie. De structurele bewezen incompetentie zou op die manier kunnen oplossen. Hebben we daar tenminste ook een 'stok achter de deur'.

obimk1 | 11-04-08 | 13:48

@Lifecanbesimple
Hier zie ik ook het bewijs dat Spee een bankier is die streeft naar winstmaximalisatie over kinderkopjes. In Noorwegen 50 km/h te hard? 18 dagen DETENTIE. Maatregelen die wel een andere rijstijl veroorzaken worden hier niet genomen, in de UK en Noorwegen wel.

Tjop Tjong | 11-04-08 | 13:35

-weggejorist-

gnomidion | 11-04-08 | 13:27

Iemand redeneert zo: rijbewijs? Fuck off. Verzekering? Fuck off. Auto? Hell yeah. Boetes? Fuck off, I'll do time.

Karakterman, die oom. En ik denk dat hoe meer regeltjes, vergunningen en wat al dies meer zij dat aan benepen bange geesten ontspruit, hoe meer mensen op een dag die omwenteling maken naar zich er geen ene reedt meer van aan te trekken. Op een gegeven moment gaat het ECHT wringen en is de zonderling geen uitzondering meer.

Adalgar | 11-04-08 | 13:21

Oh ja was ik nog vergeten te vertellen.
De punten moeten aangemeld worden bij de verzekering, waardoor de premie meteen hoger wordt.
Doe je dit niet, dan rijdt je onverzekerd rond met alle mogelijke gevolgen van dien.
Je ziet.
In de UK wil je je wel aan de regels houden.

Lifecanbesimple | 11-04-08 | 13:15

Verkeerswetenschapsbureau SWOV: Het effect van een puntenrijbewijs op de verkeersveiligheid is vermoedelijk zeer gering.

nl.nntp2http.com/politiek/2004/02/d185...

(wel uit 1993, maar natuurlijk nog steeds relevant).

vmbo-plutser | 11-04-08 | 13:07

wat een onzin. je kunt nu ook al bij een of meerdere grove overtredingen je rijbewijs kwijtraken.

Demonische Eend | 11-04-08 | 13:06

Moet zeggen dat ik het uit eigen ervaring wel vind werken.
Ik woon tegenwoordig in de UK en daar hebben ze een puntensysteem.
Heb je in de afgelopen 3 jaar 12 punten verzameld, dan ben je je rijbewijs kwijt.
Ik had zelf na drie maanden al 3 punten te pakken, verdiend met 37 rijden waar 30 was toegestaan. (Plus £60 boete.)
Dat geld ben ik allang vergeten, maar ik ben nog steeds uiterst netjes aan het rijden. Heb er dus absoluut geen zin in om mijn rijbewijs kwijt te raken, want hier ligt bijna niets op fietsafstand.
Voor meer info over toe te kennen punten per overtreding, kijk hier:
www.lawontheweb.co.uk/crimertocodesand...

Lifecanbesimple | 11-04-08 | 13:06

@ Tyler-Durden
Een groot manco aan flitsers is dat ze slechts drie soorten bekeuringen uitschrijven. Afhankelijk zijn aan de leesbaarheid en juistheid van de gevoerde platen. Bij de grote meute zal het allemaal wel kloppen. Maar met gestolen of onjuiste, poolse of onleesbare platen kan je 85% besparen bij Koos Spee. Als jou platen gekopieerd of "geleend" worden, heb jij de grootst mogelijke ellende terwijl de pakkans voor de dader minimaal is.

Tjop Tjong | 11-04-08 | 13:05

Geld in de vorm van boetes heeft geen invloed op het rijgedrag, mss dat een puntensysteem dat wel krijgt.
Voordeel: op den duur minder auto's op de weg, minder files, minder schadeposten voor het bedrijfsleven, minder verkeerslachtoffers, minder ziekteverzuim, lagere zorgkosten, hogere produktie bedrijven, etc.

Enfin, wie vult aan met de nadelen.....

Sikkeneur | 11-04-08 | 13:04

Het wordt tijd, dat de sharia ingevoerd wordt. Gevolg: Iedereen op een kameel, ezel, paard en wagen of de autostep. Laten ze maar eens in Albanie gaan kijken en leren hoe het moet. De toekomst ziet er zonnig uit voor de mileumaffia en de verkeersimams olv Koos Al Spee. Alle overbodige ambtenaren kunnen worden omgeschoold tot functionarissen van de gedachten- en religieuze politie olv moefti Hert Ballijn. Verkeersproblemen opgelost. Overgebleven CU- en SGP-figuren roeien zichzelf uit door het overvloedig zingen van psalmen en het gebruik van oude orgeltjes. 31 november wordt de Dag van Modder en het Weer.
Maar heeft niemand dan aan Leen gedacht?

Vigil | 11-04-08 | 13:02

Kijk dan niet naar SPEE-TV. Geen kijkers, geen reklame, programma bloed dan vanzelf death.
Maar waar kan je in Nederland op normale tyden dan hard rijden? Tussen de files door???

eed | 11-04-08 | 12:54

@poker 11-04-08 @ 12:36
Onsamenhangende vergelijkingen niet begrijpen heeft niets met zwakzinnigheid te maken. Maar leg het eens uit voor deze zwakzinnige jongen; wat hebben de lawaaigrenzen van Schiphol (nogmaals; wat NIET de overheid is) en het dubieuze beleid daaromheen met snelheidsovertredingen te maken?
Als een bedrijf dus iets dubieus doet met wetgeving intepreteren moet dat op de weg ook kunnen?? Ofzoiets?

Ongelovige atheïst | 11-04-08 | 12:53

@Goldfinger 11-04-08 @ 12:37
Ik wil punten voor goed rijgedrag en dan in te wisselen tegen belastingkorting.

blinde kip | 11-04-08 | 12:45

@Fimbulvetr 11-04-08 @ 12:23

Goed plan, alleen in de middenbermen is absoluut geen plaats voor die 2 stroken PLUS zaken als vangrails e.d.

Enige jaren geleden heb ik al eens een brief gestuurd naar V&W m.b.t. het invoeren van automatische besturing. Kreeg een mooi pakket terug waarin die optie was bekeken, maar nog werd afgedaan als toekomstmuziek. En dat terwijl de voorbereidingen al dienen te beginnen daarvoor.

Het draait namelijk allemaal om het efficiënter maken van het geruik van het wegennet, en dus het wegnemen van de variabele waardoor het mis gaat: de mens.

Doe-eens-rustig | 11-04-08 | 12:44

Punten krijg je alleen voor grove overtredingen; derhalve kan ik er niet geheel onsympathiek tegenover staan.

Goldfinger | 11-04-08 | 12:37

@ Tjop Tjong 11-04-08 @ 12:25

"..... Ik mis ook de argumentatie waarom in 85% van de gevallen een staandehouding niet mogelijk is .... "

Heb je wel eens van flitsers gehoord ?

Tyler-Durden | 11-04-08 | 12:36

Wow....
we hebben een probleem...

WEG MET SPEE

WaaromOokNiet | 11-04-08 | 12:36

Ongelovige atheïst 11-04-08 @ 11:58

Als je dat niet begrijpt, ben je m.i. redelijk zwakzinnig.

poker | 11-04-08 | 12:36

spee is de Eichmann van verkeersveiligheid zeg maar

drijflijk | 11-04-08 | 12:32

@LibertasSimplex 11-04-08 @ 12:18
Ik word nu heel bang!

blinde kip | 11-04-08 | 12:31

"Lever je vrijheid in, en ik geef je veiligheid". Mantra van machtsgeile bureaucraten die vrijheid en democratie zien als obstakels naar een efficiënte, kneedbare en stuurbare samenleving. Voor hen heeft het volk niets te willen, want het volk is dom, en daarom ook niets te kiezen. Zij, de bureaucraten, hebben het licht gezien, en het is aan hen om de schaapjes vooruit te sturen richting het Doel. Aan die schaapjes zelf hoef je geen verantwoording af te leggen, want die begrijpen het toch niet. Bureaucraten hebben geduld. En macht.
Daarom hebben we nu een Euro, 15 nieuwe lidstaten, een Europese grondwet, Schengen (geen paspoort bij de grens) en een legitimatieplicht (gewoon overal je paspoort nodig), camera's in het openbaar, uitholling van privacy, en een overheid voor en achter je voordeur. De legitimatie: Accepteer wat wij opleggen, anders gaat het licht uit, ontploffen de bommen in je achtertuin, is het einde oefening. Angst. Werkt altijd goed.
Spee is laagste aap op de rots van machtgeile bureaucraten, maar exemplarisch voor de richting van onze samenleving. Stapje voor stapje naar totale veiligheid, met totale onvrijheid als bijzaak. Proost.

Zeddegeizot | 11-04-08 | 12:29

En toch heh... Toch. Toch lijkt een (meer) hybride sanktioneringssysteem 'n stuk eerlijker dan één nagenoeg louter op geldelijke boetes gebaseerd (prenten nav. "lichte" overtredingen vormen het leeuwendeel van de uitgeschreven bonnen). Met 40k per maand lach je je als verkeersregelovertreder toch een kriek om die niet aan je inkomen of bezit gerelateerde boetes. Daar waar iemand die van het minimum rond moet komen er twee nachten slecht van slaapt. Standaardboetes zijn in die opvatting regelrechte klassejustitie. Een breed puntenverhaal zou hier eea. kunnen ontscheven.

widtvoet... | 11-04-08 | 12:29

Als ik een overtreding maak betaal ik m. Daarover hoor je me niet. Waar je me wel over hoort is het complete gebrek aan verhoudingen. Zeker als dat niet gebaseerd is op argumenten.

In 2005 was 69% van de snelheidsbekeuringen in de catogorie 4-10 te hard. Van de 11 miljoen bekeuringen waren er 9,5 miljoen voor snelheid, parkeren en roodlicht. Slechts 1,5 miljoen voor andere overtredingen. Dit betekend dat alle andere overtredingen maar 14% van de boete aandacht krijgen. Dan moet je dus denken aan openlijk drugsgebruik, wildplassen, geen voorrang verlenen, overlast, baldadigheid, dronken rond rijden, snijden, kleven, geluidsoverlast, geen licht op je fiets etc, etc. Politie hebben een heel naslagwerk met feitcodes, maar 1 categorie overheerst veel te veel. Is mis de beagumentatie waarom snelheid 72% van de aandacht verdiend. Ik mis ook de argumentatie waarom in 85% van de gevallen een staandehouding niet mogelijk is. Bron CJIB jaarverslag 2005, van latere jaren is deze informatie niet vrijgegeven.

Regel is regel ben ik het helemaal mee eens. Maar waarom de ene regel wel prioriteit en de andere niet? Voor die keuze dient de uitvoerende macht verantwoording af te leggen. En dat doet Spee niet. Die keuze is ook niet gemaakt door onze volksvertegenwoordiging of onze regering. Maar door onze politiemacht uit finaciële overwegingen. Iedere dag gaat iemand onnodig dood omdat andere verkeersregels sporadisch gehandhaafd worden.

De keuze van Spee om niet langer meer samen te werken met Blik op de Weg omdat hij daar een kritisch geluid hoorde en geen spreektijd kreeg is ronduit Stalinistisch. Kennelijk weet Koos Spee niet meer wat een Constitionele Monarchie betekend.

Ik zie ieder jaar meer bekeuringen, rijden wij steeds slechter? Nee, want we zien ieder jaar minder en minder ongevallen.

Tjop Tjong | 11-04-08 | 12:25

helemeaal mee eens ! Stop Spee NU ! (.nl)

DeDerdeKamer | 11-04-08 | 12:24

zomaar een idee: leg 2 baans betaalstroken aan tussen 010, 020, 030 en 070, gewoon op de middenbermen van de bestaande snelwegen. Laat abonnees. Denk aan 300 EURI/maand voor een traject, 500 EURI voor de hele ruit. Rust geabonneerde autoos uit met een afstand radar gekoppeld aan stuur/rembekrachting en cruisecontrol. Laat al die leasebakken nu automatisch bestuurd 160km in elkaars slipstream bumpertje-bumpertje rijden. Je krijgt een fantastische splitsing tussen zakelijke lease rijders die nu 60.000+ km per jaar in de file staan te aso-en en het truttige woon-werkverkeer in de burgermansbak, dus veel minder verkeersdruk op de bestaande wegen, dus minder files. De snelle wagens rijden in elkaars slipstream met een constante snelheid, dus minder verbruik. De trage autoos stromen beter door, dus minder stationair draaiende oude rammelbakken, dus waarschijnlijk levert deze constructie nog milieu winst op. De kosten van het systeem worden betaald uit het abonnement. Reistijd tussen de grote steden wordt gereduceert tot een half uurtje deur tot deur, waarin je ook nog eens fatsoenlijk kunt werken/scheren/bellen/porno downloaden terwijl je op zoek gaat naar de volgende klant.

Fimbulvetr | 11-04-08 | 12:23

Alle auto's de wereld uit, te beginnen in Nederland.

Brutus Grootbek | 11-04-08 | 12:19

blinde kip 11-04-08 @ 12:10
Verkeersborden in de huiskamer. brr

LibertasSimplex | 11-04-08 | 12:18

[-InFiDeLz!-] 11-04-08 @ 12:03
Zo is het. Binnenkort weer met de motor het circuit op om de midlife-crises te bezweren. Jeehaaaa.

bakboord | 11-04-08 | 12:17

2 woorden: ETTER & PUS

Sjoemelaar | 11-04-08 | 12:17

@blinde kip 11-04-08 @ 12:10
Sterker nog: na drie overtredingen een maand pikstraf

Klukkluk | 11-04-08 | 12:16

Redactie, houd een sop met het zwartmaken van deze eerste klas wetshandhaver. Ik vind dit echt niet bij jullie "law and order" benadering passen.

Jaap Knasterhuis | 11-04-08 | 12:14

K.O. Spee!

widtvoet... | 11-04-08 | 12:13

Wat dat aangaat, is het bij de buren beter geregeld (op een paar punten na dan; bv het direct achter een snelheidsbord flitsen). Nauwelijks flitsen op de autosnelwegen. Een paar km te hard kost ook weinig. Flitsen met een redelijke marge. En rij je veel/vaker verkeerd, ben je 1 maand je rijbewijs kwijt. www.bussgeldkataloge.de/

PisFinger | 11-04-08 | 12:10

Maar goed dat Koos Spee geen binnenlandse veiligheid doet. Zaten we nu opgescheept met microfoontjes in huis en een chip in onze bil.
*gaat gauw verder met werken om boetes te betalen en hoopt dat Koos niet op rare ideeën wordt gebracht*

blinde kip | 11-04-08 | 12:10

@ [-InFiDeLz!-] 11-04-08 @ 12:03

Op circuits mag je helemaal niet zo hard als je kunt zoals jij het nu doet voorkomen, maar de tip is goed omdat de gemiddelde sjon nog wel eerst wat lesjes krijgt voordat ie de baan op gaat.
Zomeravondcompetitie of vrij rijden op zandvoort is één van de beste manieren om te hard rijden in het dagelijks verkeer af te leren.

Tyler-Durden | 11-04-08 | 12:09

Spee is toch die enge man die de tuftufclub.com kapot heeft gemaakt??
Die hadden ook veel kritiek op hem. En maar blijven procederen op kosten van de staat.

kutjemuf | 11-04-08 | 12:08

@klukkluk> hmmm, sounds like kinky shiiiiiittt

superjan | 11-04-08 | 12:06

@superjan 11-04-08 @ 12:03
Helaas, ik heb alleen filmpjes van oude Spee die Hirsch Ballin aan het afzuigen is

Klukkluk | 11-04-08 | 12:05

@Barkruk 11-04-08 @ 11:56
Dat is eigenlijk een drogreden. Je gaat namelijk uit van hoe hard je KAN. Als ik overal zo hard zou rijden als ik zou kunnen, dan zou het LEVENSGEVAARLIJK zijn. Ik weet bijvoorbeeld een peuterspeelzaal te staan naast een mooie brede weg. Daar KAN ik echt wel 130 rijden. Het feit dat ik dat niet DOE is omdat de maximumsnelheid binnen de bebouwde kom gewoon 50 is, ondanks de brede weg. En omdat ik weet (maar mensen die niet in buurt wonen weten dat dus NIET) dat daar een peuterspeelzaal staat.
Tip voor de hardrijdert: Doe net als ik en ga gewoon naar Zandvoort of Assen. Daar mag je zo hard als je kunt zonder dat het echt gevaarlijk is.

[-InFiDeLz!-] | 11-04-08 | 12:03

@db8741 11-04-08 @ 11:51

Als jij 3 punten hebt, ben je gewoon niet goed genoeg (lees: te a-sociaal) om te rijden en verdien je het dat je papiertje afgepakt wordt. Simpel.

btw over welke "krankzinnige" verkeersregels heeft u het dan wel niet?

Doe-eens-rustig | 11-04-08 | 12:03

Meest fnuikend vind ik nog altijd dat zo'n platte verkeerspet je rijbewijs eerst vraagt op 't moment dat je stilstaat.

widtvoet... | 11-04-08 | 12:03

Ik rijd ook regelmatig te hard, eventuele boete die ik krijg betaal ik zonder mopperen. Ik zie het als een extra belastigheffing. Voor een paar honderd euro per jaar kan ik gewoon lekker doorrijden.
Sommigen geven bakken met geld uit aan een 'snelle' auto, en piepen dan over die paar boetes per jaar. Problemen kun je oplossen door er geen probleem meer van te maken. En kan je daar niet tegen , houd je dan gewoon aan de snelheid.

fender05 | 11-04-08 | 12:03

Allemaal leuk en aardig... maar het beste wapen tegen deze lord of hell is natuurlijk kennis over zijn jeugdzondes... dus heeft iemand de jonge spee met een spuit in zijn arm, met zijn lul in een reet of met een hand in de kas aangetroffen... laat het even weten.

superjan | 11-04-08 | 12:03

Mensen die last hebben hebben van Koos Spee kunnen gewoon niet autorijden.

Akabei | 11-04-08 | 12:03

Voldoende spiegelen en met één oog spiegele = 100% boete vrij!

Henkieeee | 11-04-08 | 12:02

@ blinde kip 11-04-08 @ 11:37

[x] Vul zelf maar verder aan:

Sven31
100% Mocrooo
K.Aaschaaf

Oh, ja...... en de gehele redactie van GS voor het geven van een Stamcafésessie op 1 van de weinige dagen per millenium dat Tyler geen toegang tot internet heeft.

* 201 nummers in de jukebox wachten op volgende keer *

Tyler-Durden | 11-04-08 | 12:02

Koos zelf doet alles lopend.

LibertasSimplex | 11-04-08 | 12:01

Koos for president! In Verweggistan dan.

Harko | 11-04-08 | 12:00

spee is liev!

HitchHiker | 11-04-08 | 12:00

Spee moet maar eens kijken naar de cijfers van frankrijk. Sinds de invoering van het puntenrijbewijs is het aantal ongelukken met onverzekerde mensen vanwege geen rijbewijs met 1000% toegenomen.

Gister nog een reportage op FRance 5 waarin ze de rijbwijslozen lieten zien die verplicht een heropvoedingscursus ( 350 euries p/d) moesten volgen.

Geen 1 uitgezonderd kwamen ze per oto naar de cursus. De cursusleider: tja, wat moet je, ik ben geen politieagent ze zijn vrij om te doen wat ze willen.

Dom systeem dus, dat niet werkt en alleen maar heel veel menselijke ellende veroorzaakt door onverzekerd rondrijden

openluchtgevangenis | 11-04-08 | 12:00

En nu maar hopen dat de Rijdende Rechter zich wel aan de regels houdt

Klukkluk | 11-04-08 | 12:00

We kunnen er beter gewoon helemaal mee ophouden, met rijbewijzen...

Bernhard Bang | 11-04-08 | 11:59

@poker 11-04-08 @ 11:53
Intressant stukje maar ik mis het verband. Iets met appels en peren. En daarnaast; Schiphol is niet de overheid.

Ongelovige atheïst | 11-04-08 | 11:58

een rijbewijs is een soort wapenvergunning, daar moet veel strenger op togezien worden. puntenrijbewijs OK, met 1 strafpunt gelijk voorgoed intrekken.

OudeLul | 11-04-08 | 11:57

Naast de zittende, schrijvende en staande magistratuur belichaamt onze Koos dus de rijdende (samen met mr. Frank)...

widtvoet... | 11-04-08 | 11:57

heej, krijgen we eens punten van de overheid is dat ook weer niet goed! Nee, een puntenrijbewijs moet zoiets zijn als een DE-spaarkaart, zodat, wanneer je je netjes gedraagt een koffiemok krijgt met opschrift: Dankzij Spee drink ik hieruit thee!

Hyppo Kriet | 11-04-08 | 11:56

Ik rem niet voor Koos Spee.......

Clockwork Orange | 11-04-08 | 11:56

@[-InFiDeLz!-] 11-04-08 @ 11:37
Omdat de max snelheden vaak onnodig laag zijn. 50 waar je makkelijk 80 kan enzo.
En voor mezelf sprekend ik heb een plankgas verslaving die heb ik opgepikt toen ik gestopt ben met roken...

Barkruk | 11-04-08 | 11:56

@redactie

Toch maar een keaugel naar spee?

Boris Poepnagel | 11-04-08 | 11:55

Koos Spee. Een hele gewone kerel met een stom wit befje.

LibertasSimplex | 11-04-08 | 11:55

"Zeg Koos, getint glas, hoe zit dat eigenlijk echt, mag dat nou of mag het niet?"

Bernhard Bang | 11-04-08 | 11:53

Spee for president!

hoogh | 11-04-08 | 11:53

@ Ongelovige atheïst 11-04-08 @ 11:43

Prima... maar laat de overheid zichzelf dan ook die regels houden. Dat is het nu juist, dan doen ze niet. Lees onderstaande stukje incl. link maar. Maar ondertussen laat die zelfde overheid wel KoosSpee vertellen dat wij burgers ons aan de regels moeten houden. Kan het nog hypocrieter!

----

Stel je voor. Je wordt betrapt op de snelweg terwijl je 180 rijdt. Oom agent is niet blij. Je probeert onder een bon uit te komen door hem te beloven de volgende dag op die plek 60 te zullen rijden. De diender zal het niet accepteren.

Schiphol is echter gek op dit soort redenaties. Zij zoekt medestanders voor een systeem waarbij een overschrijding van de lawaaigrenzen op de ene plek, gecompenseerd mogen worden door op andere plekken wat minder lawaai te maken. Bewoners zijn in zo’n systeem echter vogelvrij.

link: www.milieudefensie.nl/verkeer/visie/lu...

----

poker | 11-04-08 | 11:53

Waar jij voor gaat is voor de staat. Krijgen er wel weer 26.000 gezichten voor terug dus waar hebben er het over.

Multikuli | 11-04-08 | 11:53

@Bernhard Bang 11-04-08 @ 11:48
Nee, hij moest steeds voor het zingen de kerk uit

Klukkluk | 11-04-08 | 11:53

Ik snap de hele ophef niet. Van mij mag zo'n rijbewijs direct worden ingevoerd inclusief verhoogde boetes. 95% van de verkeersboetes zullen ongetwijfeld terecht zijn, maar dat doen we wel met z'n allen door bijvoorbeeld te hard te rijden waar dat niet mag (te hard = te hard). Wanneer iedereen zich vanaf nu aan de regels zou houden (hetgeen door dezelfde "klagers" ook zo bepleit wordt voor kindermisbruikers en dierenfrontactivisten of noem-maar-wat) dan zou er geen enkele boete meer worden uitgedeeld en kan Koos morgen in de VUT.

GetintGlas | 11-04-08 | 11:52

Zeg nee Tegen KOOS SPEE, Zeg nee Tegen KOOS SPEE, Zeg nee Tegen KOOS SPEE, Zeg nee Tegen KOOS SPEE, Zeg nee Tegen KOOS SPEE,

Daan8059 | 11-04-08 | 11:52

Al die zielige sukkels die zonder nadenken met die idioot van een Spee meegaan: Het is gewoon weer een volgend middel om mensen mee te controleren. Alsof ze nog niet genoeg stokken hebben om ons mee te slaan.

Eerst krankzinnige verkeersregels invoeren, en dan de mensen beboeten die zich er niet aan houden. En het klootjesvolk laat zich gewoon aan het oortje meenemen.
Hopeloze schapen.

db8741 | 11-04-08 | 11:51

o Doekle

Superior Bastard | 11-04-08 | 11:49

Spee weet dat hij onzin uitkraamt. (schijn t inmiddels normaal te zijn in dit land bij gezagsdragers)

Zolang er de wet Mulder is, heeft welk puntenrijbewijs dan ook geen enkele zin. Immers het is dan niet bekend wie de overtreding heeft begaan. Slechts de eigenaar van het kentekenbewijs is bekend en dat is lang niet altijd de bestuurder.

Bullshit dus meneer Spee!

hoeder | 11-04-08 | 11:48

Heeft-ie eigenlijk nog steeds iets met die Lori?

Bernhard Bang | 11-04-08 | 11:48

*I'm only SPEEding cause I have to poop..*

Superior Bastard | 11-04-08 | 11:47

@blinde kip@11:37

[X] Doekle

Doe-eens-rustig | 11-04-08 | 11:47

... en wat [-InFiDeLz!-] 11-04-08 @ 11:37 zegt.

Ongelovige atheïst | 11-04-08 | 11:44

@Prikker 11-04-08 @ 11:39
En als je je nou eens aan de verkeersregels houdt, dan hou je je zuurverdiende geld gewoon in je zak, heb jij Spee even tuk!

Ongelovige atheïst | 11-04-08 | 11:43

Spee is de enige echte wegmisbruiker!

Lafayette | 11-04-08 | 11:42

k spee weg ermee.
in het land der blinden is eenoog koning

cooleman | 11-04-08 | 11:42

LOL@blinde kip@11:37

fuckje | 11-04-08 | 11:41

Jullie begrijpen er allemaal niets van, Koos Spee heeft een moeilijke taak en die taak is de hardwerkende Nederlandse staatsburger zoveel mogelijk van z'n zuurverdiende geld uit te knijpen. En om die hardwerkende staatsburger diep in z'n buidel te kunnen tasten heeft Koos Spee en z'n straatroversbende middelen nodig om die hardwerkende staatsburger af te kunnen persen. Welnu, hier een nieuw instrument in het uitmelken van de hardwerkende Nederlandse staatsburger en zo zullen er nog veel van die repressieve wetten volgen.
En nu allemaal in koor... boehooe,.... wij willen uitgemolken worden en stemt vooral weer Balkenende (of liever z'n opvolger) de volgende keer.

Prikker | 11-04-08 | 11:39

3 x geflitst, rijbewijs kwijt is wel de meest effectieve maatregel tegen de files, en goedkoop in te voeren.

hekkesluiter | 11-04-08 | 11:38

Poll: Wie zijn de meest irritante figuren voor ons reaguurders?
0 Koos Spee
0 Kay van der linde
0 Doekle Terpstra
0 Jan Peter Balkenende
0 Geert Wilders
0 Gerard Joling
0 Joris
0 Bijstandskoning
0 MAXIMO
0 vul zelf maar verder aan
Winnaar van de poll komt voortaan elke dag aan bod bij GS.
Geen dank voor het idee, geld komt later wel...

blinde kip | 11-04-08 | 11:37

"Zonder Spee was dit een Ferrari geweest!"

widtvoet... | 11-04-08 | 11:37

@jappertje 11-04-08 @ 11:30
Koop dan een auto met cruise control. Of neem rijles, dan leer je wat die ronde borden met een rode rand en zo'n getal in het midden betekenen. En iedereen weet onderhand wel dat je snelheidsmeter altijd wat meer aangeeft dan je in werkelijkheid rijdt, dus boetes die je krijgt zijn altijd eigen schuld. Waarom mensen altijd zo razend worden om boetes die ze aan zichzelf te danken hebben is me nog steeds niet duidelijk. Waarschijnlijk is dat frustratiegedrag omdat is gebleken dat je gewoon niet kunt rijden, het moderne equivalent van een eunuch zijn.

[-InFiDeLz!-] | 11-04-08 | 11:37

@ klapvee 11-04-08 @ 11:34
Dat is zoo waar... zijn wij niet allen in Spee?

Bernhard Bang | 11-04-08 | 11:35

Een prachtig nietszeggend stukje, hulde. BTW; VOOR een puntenrijbewijs voor iedereen.

@QB (ja die.....) 11-04-08 @ 11:24
"vergeet niet dat het bij Koos Spee altijd en-en is, dwz en verhogen van de boetes en invoeren puntenrijbewijs."

Ja, dus?

Ongelovige atheïst | 11-04-08 | 11:34

'Wie als weldenkend mens vragen stelt bij de acties van Spee krijgt is automatisch tegen verkeersveiligheid en moet kapot.' Vul voor de naam van Spee 'God' of 'Allah' in en je begrijpt alle wereldproblemen.

klapvee | 11-04-08 | 11:34

Koos Spee draagt jurken onder werktijd.

LibertasSimplex | 11-04-08 | 11:34

@jappertje 11-04-08 @ 11:30 Nietsvermoedend (alweer) 3 bekeuringen in 1 maand?
Onmiddelijk rijbewijs inleveren; je bent niet geschikt een motorvoertuig te besturen.

Akabei | 11-04-08 | 11:32

Sommige mensen zijn erger dan andere. Spee is qua mentaliteit een pure uitvoerder en lekker fanatiek. Waar 'zelf-nooit-nadenken toe leidt, weten we wel uit de geschiedenis. En laten we wel wezen: de ambtenarenkliek en politiek neuken het liefst auto's tot ze allemaal kapot zijn. En Spee doet daaraan graag mee. Kut-Spee is uitvoerder van Kut-ambtenaren en Kut-politici. Laten we het probleem niet kleiner maken dan het is.

NoMinister | 11-04-08 | 11:31

@ jappertje 11-04-08 @ 11:30
Ritalin geprobeerd?

Bernhard Bang | 11-04-08 | 11:30

Hulde!

FreddieQ | 11-04-08 | 11:30

Ik heb alweer drie bekeuringen binnen deze maand, gewoon gekregen terwijl ik niks vermoedend op weg was van en naar mn werk, om eerlijk mijn brood te verdienen. Kan er ook nog wel bij, loonbelasting, benzine duur + hoge accijns, wegenbelasting om in de file te staan... ach breek mij de bek maar niet open. Verkkersveiligheid laat me niet lachen, dit is 100% burger pesten, ik ga alleen maar roekelozer rijden door al die frustraties die ik krijg van de boetes!!!

jappertje | 11-04-08 | 11:30

Automobilisten die 'n bepaalde puntengrens overschrijden mogen alleen nog maar achteruit rijden.

widtvoet... | 11-04-08 | 11:29

Vervelend, heb je een overpowered-Audi om je minderwaardigheidscomplex mee te compenseren, mag je slechts net zo hard rijden als een lulletje in een oude Golf anders krijg je puntjes op je rijbewijs.

Akabei | 11-04-08 | 11:29

Kan Koos niet worden opgeknoopt aan een flitspaal?

Pierre van Hook | 11-04-08 | 11:28

Heb ik even mazzel met men petje en men OVERpowered golf.

'TrauMa | 11-04-08 | 11:27

FFS we zijn het op één na veiligste land ter wereld qua verkeer, en nog blijft die snelwegduivel ons pesten. Donder toch op.

Tinus Trekveer | 11-04-08 | 11:26

@ prohibitandis 11-04-08 @ 11:24
Jan Marijnissen kan een zaak tegen hem beginnen wegens schending van het merkenrecht...

Bernhard Bang | 11-04-08 | 11:25

A - B - Spee

widtvoet... | 11-04-08 | 11:25

die gasten met petjes kunnen meestal wel rijden, maar ze moeten die slome slakken van de weg halen!!

LoL @ Sévèke | 11-04-08 | 11:24

Spee valt buiten de democratische controle, de politiek kán weinig tegen hem beginnen.

prohibitandis | 11-04-08 | 11:24

@alle kneuzen hierboven die "Ja invoeren" roepen..... vergeet niet dat het bij Koos Spee altijd en-en is, dwz en verhogen van de boetes en invoeren puntenrijbewijs.
.
btw het is volslagen overbodig want Piet Paardelul Spee heeft de recidiveregeling reeds als wapen.
.
STOP deze volslagen doorgedraaide randmongool met al z'n ideetjes.

QB (ja die.....) | 11-04-08 | 11:24

mogen we het kabinet ook punten geven ? of alleen zetels ? persoonlijk vind ik dat wij onze ministers ook moeten kunnen stemmen en niet dat ze het zelf voordragen...

Kris | 11-04-08 | 11:23

Voor geld Speelen of voor punten?

widtvoet... | 11-04-08 | 11:23

@ Telegraafhoerrr 11-04-08 @ 11:19
Ophouden met liefKozen jij!

Bernhard Bang | 11-04-08 | 11:22

Waar kunne we tekenen?

Als u ongelovig bent gooien we er toch gewoon nog wat extra verkeersdoden tegenaan?Met de doden leuren werkt namelijk altijd wel...

Behangdelul | 11-04-08 | 11:22

Spee heeft het door. Binnenkort geen files meer door meer ontzeggingen. Kan ik weer gewoon naar mijn werk rijden.

tafkaFM | 11-04-08 | 11:22

Niemand een puntenrijbewijs of iedereen een puntenrijbewijs. Maar niet meten met 2 maten, dus hier heeft Spee een Punt.

Adalgar | 11-04-08 | 11:20

"You will Spee!"

widtvoet... | 11-04-08 | 11:19

Spee is wel een van de heel weinige ambtenaren die (bijna) voor elkaar krijgt waar hij voor aangenomen is. Dikke kudo voor die lul dus.

Telegraafhoerrr | 11-04-08 | 11:19

GGGShhh.. GGGShhh.. Koos.... I AM YOUR FATHER!!! GGGShhh..

50Caliber | 11-04-08 | 11:19

Het Speepuntenrijbewijs...

Bernhard Bang | 11-04-08 | 11:19

Redactie:

Doe eens normaal Nederlands schrijven.
De stukjes worden steeds onleesbaarder.

Giles | 11-04-08 | 11:18

wordt het wellicht wat rustiger op de weg :D

MikeyMo | 11-04-08 | 11:18

"Hier had Spee kunnen kleven."

widtvoet... | 11-04-08 | 11:18

Ik heb zo het idee dat Spee thuis helemaal niets te vertellen heeft...
Daarom hoop ik dat ie tijdig hulp zoekt

Ad337 | 11-04-08 | 11:17

Kom maar op met dat puntenrijbewijs voor iedereen!!! Pakken we tenminste degene die echt enorme verkeersovertredingen (doorrijden na aanrijding, rijden onder invloed, meer dan 50 km/h te hard) begaan. Want alle reaguurders krijgen toch alleen maar bekeuringen van 4 km/h te hard. Dás slechts een tientje, dus niets aan de hand. Invoeren die zooi!!!!!

Thorin | 11-04-08 | 11:17

"Spee, als je dit kunt lezen ben je aan de verkeerde kant van m'n auto overgestoken!"

*heeft brede bumper*

widtvoet... | 11-04-08 | 11:16

Mensen die bang zijn voor een puntenrijbewijs, zijn blijkbaar niet helemaal zeker over hun eigen rijvaardigheid.

Akabei | 11-04-08 | 11:15

Jee man, ik word er helemaal Speels van...

Bernhard Bang | 11-04-08 | 11:15

Spee spreekt met Speeksel

Bernhard Bang | 11-04-08 | 11:14

Laat Leen er snel iets aan doen

Klukkluk | 11-04-08 | 11:14

Stuur Spee naar de Waterpolitie, kan-ie de eigenaren van Speedboten gaan vervelen

Bernhard Bang | 11-04-08 | 11:14

Over het verkeer moet je niet Speeculeren

Bernhard Bang | 11-04-08 | 11:13

Een gristenhond in Spee?

Koops | 11-04-08 | 11:13

@Hoxha,
Je stukje loopt wel een beetje abrupt af, doe eens een beter staartje verzinnen.

AllesIsZinloos | 11-04-08 | 11:12

@Fruitcake
Heb je snel gedaan ;)

Ralphus | 11-04-08 | 11:12

Ik stel voor dat GeenStijl de prioriteit verlegd van Kay van der Linden naar koos spee (uit minachting zonder hoofdletters).

En eehh Falastine 11-04-08 @ 11:04:
Ik zoek al een plekje uit voor het standbeeld dat je gaat krijgen

Pipo_de_C | 11-04-08 | 11:11

Tegen de Speecificatie van Nederland!

Bernhard Bang | 11-04-08 | 11:11

Naast die hatelijke André van der Toorn, is Spee toch wel één van de meest hinderlijke figuren in onze samenleving.
Wie gaat hier bumperstickers voor maken?

potentieel terrorist | 11-04-08 | 11:11

Het vervelende is dat politici afgestraft worden bij de volgende verkiezingen (waarna een andere lutser zijn/haar plek inneemt). Koosie zit lekker te zitten, met z'n pik te spelen, boert af en toe wat onzinnigs uit en kan tot in lengte der eeuwen op zijn bolle reedt blijven zitten en af en toe op TV de verkeersgod uithangen. Wat een lummel.

Klukkluk | 11-04-08 | 11:11

Meer regeltjes, meer administratie, meer ambtenaren, de uitdijende overheid is nog lang niet van plan zichzelf overbodig te maken.

Zeurders | 11-04-08 | 11:10

"Wie als weldenkend mens vragen stelt bij de acties van Spee krijgt is automatisch tegen verkeersveiligheid en moet kapot. "
-Er staat een woordje teveel in, ik denk dat "krijgt" eruit moet....

Hellsmurfje | 11-04-08 | 11:10

Liever een puntenrijbewijs dan hogere boetes.

Dommelsch | 11-04-08 | 11:10

Koos Spee is een naar mens. Eens. Maar een puntenrijbewijs is wel een goed idee.

zooishettoch | 11-04-08 | 11:09

Zeg maar Spee, dan krijg je er twee

Bernhard Bang | 11-04-08 | 11:09

Mogen moeders nog wel de Tiet geven in de auto?

fuckje | 11-04-08 | 11:09

Zeg nee tegen Spee

Bernhard Bang | 11-04-08 | 11:09

Spee kan beter gaan praten met die halve griek van weg mis bruikers
Heb nooit zoon slap geouwehoer gehoord als met dat progamma

gerrit5042 | 11-04-08 | 11:08

Wie bouwt even een website waar we petities kunnen tekenen tegen Spee?

Ralphus | 11-04-08 | 11:07

@Falastine 11-04-08 @ 11:04

Jij gaat altijd met het openbaar vervoer zeker, of je rijd 15.000 km per jaar?

Ik vind Koos Spee een hele vervelende meneer...

010waus | 11-04-08 | 11:07

Ach, zo'n gek idee vind ik het niet. Het wordt tijd dat alle aso's op de weg een keer aangepakt worden. Ik werd gisteren goddomme nog bijna van de sokken gereden door een of andere lijpo, nota bene op het zebrapad!

Wanneer snappen mensen eens adt autorijden alleen maar is om van A naar B te komen. Als je idioot wil doen, koop je maar GT5 o.i.d.

Doe-eens-rustig | 11-04-08 | 11:06

Amen.

De Hongaar | 11-04-08 | 11:06

heeeel goed plan van Spee. Ik vind het echt onzin dat je een puntenrijbewijs invoerd voor alleen de beginners. Dat is halfbakken. En ik vind dat als je je rijbewijs dan kwijt bent je minstens een jaar niet meer mag afrijden.
Koos Spee is wel een kloothommel trouwens.
Stel dat iedereen zich nu netjes aan de regels gaat houden... Dan is hij zuur want wordt die ontslagen

Ali Fal Salarm | 11-04-08 | 11:06

Dit land gaat straks gebukt onder een christelijke sharia :/

Fruitcake | 11-04-08 | 11:06

Ga weg sharia! Of was dat niet de bedoeling en kan ik volstaan met een simpel "nee".

pooface | 11-04-08 | 11:06

Tja Spee hoort zichzelf nu eenmaal graag praten, moet gewoon op vakantie gaan (een paar jaar)

T-Bone | 11-04-08 | 11:05

Op naar de Bastille; ik breng wel de guillotine!

MoslimMolen | 11-04-08 | 11:04

Waarom ook niet ik krijg toch nooit boetes dus mij zal het helemaal niks uitmaken!

Falastine | 11-04-08 | 11:04

nee!

Sleurhutje | 11-04-08 | 11:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken