Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Onze ambassade in Beiroet vlagt niet meer

nl-flag1.gifWie er ook niet trots is op de Hollandsche driekleur. De Nederlandse ambassade in Libanon. Want wat wappert daar fier in top? Zien wij daar het Helder Vermiljoen, het Helder Wit ende het Kobaltblauw trots aan de schitterende hemel van Beiroet prijken, als het symbool van de eenheid en de onafhankelijkheid van het Koninkrijk der Nederlanden in den vreemde? Neen, landgenoten. Daar wappert helemaal NIETS. De paal is kaal. Ligt onze dappere banier bij de stomerij? Is het ambassade personeel onze nationaalvaandel aan het strijken? Nee, niets van dat alles. De vlag is weggehaald uit ANGST. Maar met de Wilders-film heeft het niet te maken. Echt niet. GPD-journalist en man ter plekke Harald Doornbos has the story.

Reaguursels

Inloggen

Der Untergang...

E.E. | 21-03-08 | 09:40

Capitulatie.

wo ist der bahnhof | 20-03-08 | 13:24

Hoe komt het toch dat ik mij tegenwoordig steeds vaker schaam voor mijn eigen land? Tot voor een jaar of 10 geleden was ik vaak trots op dat gekke Nederland. Op onze eigen identiteit, onze nuchtere volksaard, ons kleine geluk. De kleine, oude auto's waarin die malle Hollanders door heel Europa reden. De vrije volksaard, wars van materieel gewin. Het doelpunt van Van Basten tegen Duitsland in de halve finale van het EK 1988. Wat waren we trots om Nederlander te zijn. Maar anno 2008 is ons land leeg, nietszeggend, ruggegraatloos en hypocriet. De bange lafheid regeert, letterlijk en figuurlijk. Het kabinet is wat dat betreft een uitstekende afspiegeling van de schijterige bende die Nederland heet, aangevoerd door bibberende babyboomers, geldgraaiende economisten en naïeve multicultifans. Welke kaaskop haalt het in godsnaam in zijn bolle en laffe hoofd om de nationale vlag van de ambassade te verwijderen uit angst voor een kleine groep mongolen met een baard, die ons willen vertellen wat we wel en niet mogen doen? Ik vind dit een schande voor ons land. De grote vraag is: waar zijn de Nederlanders gebleven? De mannen en vrouwen die staan voor onze cultuur, onze normen en waarden. Die Nederlanders die zich niet wereldwijd belachelijk maken door pathetisch angsthazengedrag.

KlunsJohannus | 20-03-08 | 12:21

Echt nederland weer, een land van NSB ers en lafaards.

souty | 20-03-08 | 07:42

Eigenlijk is het bij de wilde spinnen af...Wij (onze MP, Buza, ambassadeur, etc etc) buigen het hoofd voor eventuele gevolgen van een eventuele film.....VOC mentaliteit.....?

Sjaak Vleeshaak | 19-03-08 | 20:21

Op zich vind ik er niets mis mee dat er weer een vies nationalistisch symbool verdwenen is uit het straatbeeld. Sterker nog, ik juich dit toe! Laat al de anderen volgen en gum de grenzen nu echt eens weg!
De aanleiding vind ik wel jammer, evenals de aanleiding-gevende Geertje.

beroepskleier | 19-03-08 | 18:55

Of een vlag van iran in de plaats hangen Of eentje met de afbeelding van de deense cartoons is dat wat?

protonplof | 19-03-08 | 18:35

alarmfase1 19-03-08 @ 18:04
U heeft gelijk, ten delen weliswaar. Rotterdam werd aangepakt nadat capitulatie reeds was gemaakt. De Nederlanders hebben uitstekend strijd geboden tegen een overmacht, ondanks inderdaad de beperkingingen die de laffe linkse regeringen hen had opgelegd. Het verzet heeft er toe bijgedragen dat een invasie van Engeland vrijwel onmogenlijk is gebleken. Het verlies van alle Ju52 vliegtuigen op onze velden is daarvoor een medeoorzaak geweest.

Zo jammer! | 19-03-08 | 18:30

He Brakke Obama,

We zijn in 1940 niet zomaar, zoals je schrijft plat, gegaan. Er is lang stand gehouden ondanks dat het leger door de schuld van de politiek hopeloos verouderd was. het Nederlandse leger wist o.a. de vliegbasis Ypenburg op het goed uitgeruste en getrainde Duitse leger terug te veroveren en op sommige plaatsen de Duitse opmarst te stoppen. Nadat Rotterdam plat was gegooid en er gedreigd werd meerdere steden plat te gooien is men overstag gegaan.

alarmfase1 | 19-03-08 | 18:04

Bij mij wappert de driekleur dagelijks.

Zo jammer! | 19-03-08 | 17:44

"denk hierbij aan hitler, bush, janmaat, guevara, stalin etc."
Ik heb de kampen van Janmaat met eigen ogen mogen aanschouwen, de onmenselijkheid!

nasty6817 | 19-03-08 | 17:41

Oranje-blanje-bleu, de kleuren waar ik van heuw!

enlosssch | 19-03-08 | 17:35

@ frankstuursel, als is het moeilijk om je reactie waarin je mijn woordenschat in twijfel brengt serieus te nemen, als je niet weet waarom is het wellicht een goed idee om op de plaatselijke basisschool een cursusje ''taal'' te volgen.

De geschiedenis leert weldegelijk dat de veroorzakers van de allergrootste ellende hun volk altijd demagogisch benaderd hebben, denk hierbij aan hitler, bush, janmaat, guevara, stalin etc. In dit verband doelde ik op de abjecte kijk die Wilders heeft op een groot deel van zijn medemens. Dit doet hij doormiddel van onjuiste argumenten, en daarnaast weigert hij het debat fatsoenlijk aan te gaan, het dronken volksgezang wat er momenteel heerst binnen zijn achterban is mijns inziens levensgevaarlijk

pseudopsycho | 19-03-08 | 17:13

pseudopsycho 19-03-08 @ 16:46

Liever de lusten, maar niet de lasten. Nou ja, vrijheid en vrijblijvendheid gaan vaak naadloos in elkaar over.

dawg | 19-03-08 | 17:13

Frankstuursel stuurt bij op het ongenuanceerde reaguursel

Frankstuursel | 19-03-08 | 17:06

Pseudopsycho is de weg kwijt... Zoek even de betekenis van het woord demagoog. Die twee vallen meer in de groep pedagoog. Waren ze maar demagoog. Dan bepalen wij wel of wat men roept een beetje hout snijt. En dat gelul over krijgsheer blaat. Zelfde over grenzen trekken in afrika door ons koloniale verleden.. Is geburt. Als we de kennis van nu hadden, hadden we aan dat zooitje vast de fikken niet gebrand.
Nu zal het opgelost moeten worden , maar blijf niet zaniken over fouten uit het verleden...Iedereen maakt wel eens een foutje. Sorry Kunta Kinte...

Frankstuursel | 19-03-08 | 17:03

Goh bestaat die Henk nog? Geenstijl maalt er blijkbaar niet om om echt alles wat onder een steen vandaan komt gekropen en in het Wilders-likkende straatje te pas komt een platform te geven.

nasty6817 | 19-03-08 | 17:02

Ben totaal geen Wilders fan. Het uitmelken van dat filmpje begint pathetische vormen aan te nemen. Maar het strijken van de vlag is een universeel teken van overgave. Laten wij dan ook maar voor het gehele Karremans gevoel gaan en daar dan maar de witte vlag uithangen.

1oog | 19-03-08 | 16:49

Noem me vluchteling, mongool of zo'n 'wereldburger' , het zijn juist de makke lammeren die achter demagogen (of dit nu politici of kerkelijk leiders zijn maakt niet uit) aanlopen die de oorzaak van alle ellende zijn.

Ik voel me alleen niet geroepen om me bij een groep aan te sluiten, omdat ik toevallig op een stukje land ben geboren dat een of andere krijgsheer 6 eeuwen geleden ''nederland'' heeft genoemd.

pseudopsycho | 19-03-08 | 16:46

Is=Als

Boven het Maaiveld | 19-03-08 | 16:43

Mooiste voorbeeld is het Nederlands Elftal. Terwijl ieder land zo trots is als een pauw op de eigen vlag, moeten wij weer politiek correct doen door de vlag van de tegenstander ook op het shirt te zetten. ls enige ter wereld. O wat zijn we toch weer lief.

Boven het Maaiveld | 19-03-08 | 16:43

@Bertus Betonsloper 19-03-08 @ 16:28

Vloeken doe je maar thuis.

Wordt maar lekker autonoom. Hoeven we tenminste niet meer naar een stadion waar blote basten en trommels verboden zijn.

Spyrograaf | 19-03-08 | 16:36

*Ach ja... de nederlandse driekleur...*
-
Troch waar en wyn, tsjin need en dea te striden
Mei't gleone swurd yn d'iiz'ren hân,
Wie wille yn dy fromme tiden,
Wie 't foar de frijdom fan har lân.
Klink dan, en daverje fier yn it rûn
Dyn âlde eare, o Fryske grûn.
Klink dan, en daverje fier yn it rûn
Dyn âlde eare, o Fryske grûn.
-
Fan bûgjen frjemd, en fij fan leave wurden
Wie rjocht en sljocht har hert en sin.
Hja beane om neat, mar mei de bleate swurden
Stoen' s' alle twang en oerlêst jin.
Klink dan, en daverje fier yn it rûn
Dyn âlde eare, o Fryske grûn.
Klink dan, en daverje fier yn it rûn
Dyn âlde eare, o Fryske grûn.
-
*das oare koeke*

Bertus Betonsloper | 19-03-08 | 16:28

@repulse;
Je hebt gelijk, maar probeer eens een taalles of spellingschecker. Liefst allebei :)

DT71 | 19-03-08 | 16:20

FreshClash 19-03-08 @ 16:10
de spijker op de kop....

DenLangel*l | 19-03-08 | 16:18

Zoals Hans Teeuwen ooit zei: 'Angst, is een slechte raadgever'.

We laten toch gvd niet over ons heen lopen???????

Spyrograaf | 19-03-08 | 16:16

sja, in de islamitische heilstaten is de drempel rond ambassades laag bestormbaar. Wie wil er een kudde opgestookte kromzwaardzwaaiers over zijn bureau zien rollen.

Jan Passant | 19-03-08 | 16:14

verschrikkelijke domme sukkel van een bakellende
In die landen je vlag niet vlaggen betekend dat je bang bent bang en laf.
Niet wilders is verantwoordelijk voor de ellende die op ons afkomt jij en alleen jij achterlijke harry potter.
Jouw hele handelen rond deze zaak is net als de lafe hond die je bent tot nu toe heb je alleen maar je kop afgedraaid en je nek laten zien maar nou ben je op je rug gaan liggen met je buik bloot verschrikkelijke niksnut
Jij wou wat zeggen over de voc mentaliteit?
ze zouden je kielhalen ala minuut.
trek ambasade personeel direct terug of eis 100% bescherming van de desbetreffende regeringen mietje

repulse | 19-03-08 | 16:11

Andere landen vechten tot de dood erop volgt om hun vlag te verdedigen. En wat doet Nederland? Preventief declineren! Defaitisme in optima forma. Is dit de de VOC-mentaliteit die Balkenende hoog in het *kuch* vaandel heeft staan? Mwahaha
.
Waar is de tijd gebleven dat onze driekleur stond voor handelsgeest, ondernemerschap en onverschrokkenheid?
.
Bedankt linkse angstpolitiek. De resultaten beginnen pijnlijk zichtbaar te worden.

FreshClash | 19-03-08 | 16:10

DenLangel*l 19-03-08 @ 15:55
lol

p0rn0 | 19-03-08 | 16:09

*zucht* het is ONZE ambassade, dus ONS grondgebied.
Laat dat zien en hijs die vlag.
Stelletje capitulerende landverraders...

CultuurBarbaar | 19-03-08 | 16:09

Wilders, doe es kamervragen stellen!

Blake Bier | 19-03-08 | 16:08

Mijn hemel wat zijn we toch een laf volkje. Ik mot naar D'marken.

Opa Bangepoep | 19-03-08 | 16:06

Draaitafel Demagoog 19-03-08 @ 16:00
dat zal aan de vlag van zo ongeveer iedere natie wel zijn. zelfs 's werelds jongste natie (Kosovo) heeft bloed aan de vlag na die rellen van deze week.

DenLangel*l | 19-03-08 | 16:05

Ach nog een paar jaar dan wappert op ieder europese ambassade dezelfde blauwe vlag....

MichieldeMuiter | 19-03-08 | 16:04

Over kale palen gesproken..

cram | 19-03-08 | 16:02

Nederland mag wel een keer wat strijdbaarder worden. Als ik me niet vergis beschikken we nog steeds over een goed en modern uitgerust leger dat met name in de lucht goed uit de voeten kan. Dus iedereen die het waagt een Nederlandse ambassade aan te vallen moet gewoon een bom op z'n kop krijgen.

Utopiad | 19-03-08 | 16:01

pseudopsycho hebt wel een punt. Der kleeft altijd bloed aan een vlag ! En niet per definitie voor vrijheid .. mind you

Draaitafel Demagoog | 19-03-08 | 16:00

Leen is al onderweg met zeventig man orkest en een paar vliegende olifanten.

LibertasSimplex | 19-03-08 | 15:58

En als de bloeddorstige plunderende horde arriveert, hangt de driekleur zeker per ongeluk bij Bistro Sofil aan de overkant van de straat.

Lobo | 19-03-08 | 15:58

pseudopsycho is zo'n 'wereldburger' zonder nationaliteit die vindt dat 'geen mensch illegaal kan zijn'. Gewoon de poorten van NL wagenwijd open zetten laat alle arme (zand)negerts maar komen. Gezellig met zijn allen in de sociale vangnetten van Nederland gaan hangen. Heerlijk! Geld zat! Er zijn namelijk nog steeds dwazen die de helft van hun inkomen afstaan om pseudopsycho's ideale wereldbeeld te voltooien. We zijn er bijna! Kan niet wachten op nog meer verrijking uit mongeaulenlanden. We hebben er nog lang niet genoeg.

DT71 | 19-03-08 | 15:57

is de driekleur al vervangen door een witte vlag ?

DenLangel*l | 19-03-08 | 15:55

Hetgeen weer eens aantoont dat dat volk daar zo analvabeet is als een blind paard. "Netherlands tower" staat er op de muur...Zou de laatste "s" er afgevallen zijn..?

VanFrikschoten | 19-03-08 | 15:55

Update bij Harald:
De Groene Banier is gehesen.. de Groene Banier is gehesen!

wopper | 19-03-08 | 15:51

Wat een lutsers. Nu valt die ambassade alleen nog maar meer op.

Opdracht Al Qaida aan Achmet met bomgordel: Zoek varkensstal zonder vlag.

Het was slimmer geweest als ze de vlag een kwart slag hadden gedraaid.

Baarstje | 19-03-08 | 15:51

Ik denk dat pseudopsycho zich geen nederlander voelt, omdat hij geen nederlander is.Hij heb het over bajesboten en zo......beetje warrig ik vermoed dat het er weer zo een is die zijn land en vlag is ontvlucht.

baggerboer | 19-03-08 | 15:50

Een vlag is alleen maar symboolpolitiek. Netzoals een hand geven. Daadkracht daar in tegen laat zich niet in een vlag vangen. Dus hup de wapens poetsen !

Draaitafel Demagoog | 19-03-08 | 15:49

@pseudopsycho

Wat ben jij mongolenreaguursels aan het plaatsen zeg.

jachtbitter | 19-03-08 | 15:46

Balkie houdt van een kale paal...

Gelaarsde Kat | 19-03-08 | 15:46

Weg met ons!

CoJoNes | 19-03-08 | 15:44

Dan vertegenwoordigt de ambassade aldaar toch netjes de stellingname van de Nederlandse regering?

p0rn0 | 19-03-08 | 15:43

@pseudopsycho
als de slavenhandel het enige is wat er nog in je geheugen zit na je schoolperiode, dan zou ik toch weer eens wat gaan lezen als ik jou was.
De Nederlandse geschiedenis gaat toch *ietsje* verder dan dat alleen. Dat jij daar niet trots op wil zijn is je recht, maar oordeel dan tenminste wel aan de hand van het complete plaatje in plaats van *een* zwaar uit de context getrokken feit.

De Beul van Den Haag | 19-03-08 | 15:43

LibertasSimplex 19-03-08 @ 15:36

misschien zal hij dat anders zien inderdaad, helaas is het in nederland wat dat betreft niet anders. Hier wordt je gewoon 2 jaar lang op een bajesboot gevangen gezet, puur vanwege het feit dat je hier niet geboren bent.

pseudopsycho | 19-03-08 | 15:42

Nou Henk Bres, kom er maar weer in

ouwe seun | 19-03-08 | 15:38

pseudopsycho 19-03-08 @ 15:33
Dat moet je eens vertellen aan een man met een zwaard op een kameel in Soedan, dat je gewoon eentje bent van de zes miljard, en dat je dus net zoveel recht hebt om daar te lopen als dat hij een leuke kameel heeft.

LibertasSimplex | 19-03-08 | 15:36

LOL @ijsklont 19-03-08 @ 15:17
Die hangt al bij de ambassade van Paraguay.

Lekker Belangrijk© | 19-03-08 | 15:33

@ DeDerdeKamer 19-03-08 @ 15:24

Ik zeg dat de vlag een overblijfsel is van een barbaarse periode, de vlag opzich is niet barbaars.
Verder voel ik me geen nederlander, dus een visueel hulpstuk om aan te geven wie WIJ zijn, neuh... ik ben gewoon 1 van de 6 miljard op aarde.
Overigens is het kampioen slavendrijven zijn, niet echt iets om heel erg trots op te zijn volgens mij.

pseudopsycho | 19-03-08 | 15:33

Zo leer jenog eens Engels bij.
Ik dacht altijd dat flags waven.
Maar kennelijk doen flags flyen.

JumboXL | 19-03-08 | 15:31

Wel lullig voor de soldaatjes in Afghanistan,zij worden geacht hun leven te geven voor die vlag.
Tis eigenlijk net een soort "stratego" waar de tegenstander je voor het spel begint zijn vlag al geeft.

baggerboer | 19-03-08 | 15:30

@Apotheker 19-03-08 @ 15:10
Fijn dat u daaraan i.e.g. meewerkt.

@ijsklont 19-03-08 @ 15:17
ROFL

@ed.. 19-03-08 @ 15:11
Ik ging ervan uit dat u dat toch wel op voorraad zou hebben...

Doe-eens-rustig | 19-03-08 | 15:26

@baggerboer 19-03-08 @ 15:18, mischien zelfs wel het lokale ambassade personeel. 'Yes mr. duts ambassador, we would like 23rd free. For protesting and all, for movie from england's mr wilder. Is in our cao, you know.'
Btw fitna.co.uk? Juridisch handger?

Hutspotentieel | 19-03-08 | 15:26

Captain Orange 19-03-08 @ 15:20
Oke. Leuk geweest. Geef die vlag maar weer terug.

LibertasSimplex | 19-03-08 | 15:25

we hebben toch pas nog een oorlogsschip naar die hoek gestuurd? escapemogelijkheid ies aanwezig...

DenLangel*l | 19-03-08 | 15:24

@pseudopsycho 19-03-08 @ 15:12
fucking hell... dude ! ... jij noemt een vlag barbaars ? voel je je wel lekker... het is een visueel 'hulpstuk' om aan te geven wie wij zijn. Met deze vlag hebben wij onze grootste successen behaald, de wereldzeeen bevaren en daarmee aangegeven dat wij Nederlanders zijn en je spulletjes komen afpakken. Dat is niet barbaars, dat is handel !

Dat is waarom jij nu in je Peugeot 205GTI over een volledig geasfalteerde weg kan rijden, en niet met paard en wagen je moeder moet verzorgen.

DeDerdeKamer | 19-03-08 | 15:24

Niet voor niets hebben wij horizontale strepen op onze vlag. We gaan plat voor onze vijanden als het gras op onze duinen. Dat was zo in 1940 en dat is zo gebleven. Ben blij dat ik in een Belgische auto rij.

Brakke Obama | 19-03-08 | 15:22

"Feige"

Invictus | 19-03-08 | 15:21

@ Captain Orange 19-03-08 @ 15:20

Je kan beter....

ijsklont | 19-03-08 | 15:21

De ambassadeur gooit Bei-roet in het eten...dat dan weer wel

Captain Orange | 19-03-08 | 15:20

Wat een laffe broekepoeperts daar!

RJ2U | 19-03-08 | 15:20

Bange poepertz!

Teruggejorist | 19-03-08 | 15:19

@Kitafe 19-03-08 @ 15:12,mee eens:en op de lokale autoriteiten hoef je tijdens een oproer niet te rekenen,die doen zelf dan vrolijk mee.

baggerboer | 19-03-08 | 15:18

@ Lekker Belangrijk© 19-03-08 @ 15:16

8x afspelen

ijsklont | 19-03-08 | 15:18

Ik zou een luxemburgse vlag ophangen, gewoon om die libanezen in verwarring te brengen.

ijsklont | 19-03-08 | 15:17

Ook Treble keurt deze handelswijze tenzeerste af.

fuckje | 19-03-08 | 15:16

Waar is Leen eigenlijk?

Sjaak Vleeshaak | 19-03-08 | 15:16

Alweer gecapituleerd, dus.

vliegende knorrepot | 19-03-08 | 15:16

@ed.. 19-03-08 @ 15:11
Filmpje schijnt een kwartiertje te duren, of zijn de chips en bier voor de aftermath?

Lekker Belangrijk© | 19-03-08 | 15:16

Dit is echt dieptriest.

Sjaak Vleeshaak | 19-03-08 | 15:15

@vander F 19-03-08 @ 15:07

een Deense vlag aan onze ambassade?

Ik kan wel zeggen dat ik het laf vind enzo, maar ik ben blij dat ik daar niet zit in zo'n kantoortje met alleen een of ander plaatselijk uitsmijter voor de deur.

Kitafe | 19-03-08 | 15:12

Ze hebben die vlag gewoon verkeerd neer gehangen, ze moeten eens kijken of ze geen 2 franse vlaggen hebben wapperen...prutsers

Mark7608 | 19-03-08 | 15:12

DeDerdeKamer 19-03-08 @ 15:08

dat het hele begrip ''vlag'' al enkele honderden jaren achterhaald is, het stamt uit de tijd van barbaarse strijders. net als volksliederen en grenzen trouwens.

pseudopsycho | 19-03-08 | 15:12

23 maart dus...
*slaat alvast chips en bier in*

ed.. | 19-03-08 | 15:11

Bah, kennen ze geen schaamte?

Lobo | 19-03-08 | 15:11

En hoppakee, 800+ comments.

Geenstijl, zucht.

Apotheker | 19-03-08 | 15:10

DatWelNatuurlijk 19-03-08 @ 15:07
[x] geschikt

DenLangel*l | 19-03-08 | 15:09

zouden ze 1 april grappig vinden in Libanon? met kikker in je bil enzo? want als Wilders dan eindelijk komt met die fatoe, moet er wel gelachen worden in het hilarische beiroet. kan die vlaggenjattert meteen weer onze driekleur laten wapperen.

gimiller | 19-03-08 | 15:08

@pseudopsycho 19-03-08 @ 15:05
en je punt is ??

DeDerdeKamer | 19-03-08 | 15:08

*manier van probleemoplossing

Vage_eddie | 19-03-08 | 15:08

Schiet me ineens weer te binnen dat Balkie laatst nog zo ontzettend boos was op alle stoute mensen die in Afghanistan deden boeroepen.
Preventief vlag weghalen is natuurlijk ook een probleem van oplossen.
Vroeger mocht je een schip dat geen vlag voerde kapot knallen en afdoen als piratenrommel....

nl.wikipedia.org/wiki/Vlag

Vage_eddie | 19-03-08 | 15:07

@ van dal

nee, gewoon in een koksbuis, net als alle andere dagen die ik werk.

pseudopsycho | 19-03-08 | 15:07

Ze zijn gewoon solidair met de Denen.
Je moet niet altijd overal iets achter zoeken.

vander F | 19-03-08 | 15:07

Laffe honden. Af en toe schaam je je gewoon dood voor de ruggengraatloze opstelling van de Nederlandse regering: "Niks aan de hand jongens, gewoon buigen voor alles met een grote bek en hopen dat ze ons verder met rust laten". Driewerf walg.

DatWelNatuurlijk | 19-03-08 | 15:07

pseudopsycho 19-03-08 @ 15:05 maar met koninginnedag wel weer in het oranje hé?

van dal | 19-03-08 | 15:06

Vast geen christenen op die ambassade, anders hadden ze wel normaal gefunctioneerd.

kolonel klootoog | 19-03-08 | 15:06

bij mij thuis hangt ook geen vlag, en als er al 1 hing zou ik er mijn reet mee afvegen, ongeacht de kleuren die erop staan.

pseudopsycho | 19-03-08 | 15:05

Gelukkig maar want die vlag van Nederland herken je uit duizend*kuch*.

Hooijstra | 19-03-08 | 15:05

In Iran willen ze geen mededelingen doen. Er zal wel tijdelijk een homo aan hangen, 's lands wijs en zo.

CoJoNes | 19-03-08 | 15:05

Die vlag is vast weg gewwaaid,vast een beetje winderig geweest daar......kuch

Mark7608 | 19-03-08 | 15:04

in plaats van vlaggenmasten, twee opgestoken middelvingers... is dát wat?

van dal | 19-03-08 | 15:02

@ Cor Rupt 19-03-08 @ 14:59

Dat zou het begrotingstekort wel een kunnen gladstrijken!

Eigen Mening | 19-03-08 | 15:01

Er wordt niet meer gevlagd naar Libanon, NL doet aan palen der bevriende naties.

spooky | 19-03-08 | 15:00

Weet Henk Bres hiervan?

Agent327 | 19-03-08 | 15:00

Tja... Als ze die vlaggen allemaal verbranden blijven er niet veel over... Ze zijn gewoon op in Libanon.

Eigen Mening | 19-03-08 | 14:59

Niks aan de hand mensen, wij laten ons niet intimideren door wie dan ook.
Nederland is nergens bang voor.
JP staat pal achter het nederlanse volk.
JP sluit zijn ogen niet voor de problemen.
Niets staat ons in de weg om de oproerkraaiers te veroordelen die onze nationale 3 kleur verbrand.
We stoppen met hulp aan die landen, dus waar maken we ons druk om ?

Cor Rupt | 19-03-08 | 14:59

Balkellende = grootste lafaard in de Nederlandse geschiedenis...aftreden met al die andere lafaards erbij...

KarelKopKaas | 19-03-08 | 14:58

Wat vindt Leen hiervan?

Doe-eens-rustig | 19-03-08 | 14:57

Volgens de volgende bron zijn ze bang voor 1e paasdag:

www.fitnathemovie.co.uk/
23 march 2008

Kropotkin | 19-03-08 | 14:57

En zo zijn we weer een stap verder naar een wereld met islamheerschappij.

Teen | 19-03-08 | 14:56

En dat noemt men dan VOC mentaliteit
Wat een lachertje

jachtbitter | 19-03-08 | 14:56

Wat een ongehoorde lafaard is Balkenende toch. Als ik premier wordt zullen we nooit buigen voor intimidatie en tereur.

Michael Jackson | 19-03-08 | 14:55

Vage_eddie 19-03-08 @ 14:47
.
Precies!

mr.Visser | 19-03-08 | 14:53

erg goed signaal dat onze vertegenwoordigers in den vreemde afgeven....

DenLangel*l | 19-03-08 | 14:52

Dat is niet uit angst.
Die is verkocht aan de hoogste bieder.
Nederlandse vlaggen gaan nog schaarser worden dan de Deense...

da wizard | 19-03-08 | 14:50

Gelukkig heeft Harald een voorbeeld op de site gezet. Voordat je het weet verbranden ze Franse vlag of een Blauw-Wit-Paarse. En de hoofdstad van Amsterdam is niet Brussel.

Boven het Maaiveld | 19-03-08 | 14:49

fakking niet normaal! FAGGOTS!

the0roger | 19-03-08 | 14:48

Och... De ambassade vertegenwoordigt je land in het buitenland... Zou niet inzien waarom het buitenlandse beleid minder laf hoeft te zijn dan het binnenlandse...

Vage_eddie | 19-03-08 | 14:47

laat maar waaien die vlag!

Brakke Obama | 19-03-08 | 14:46

REAGEER OOK