Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Stop maar met zoeken mensen

ANP-7154708.jpgWant de laffe moordenaar van zijn dochtertje Lidewij en zoontje Pepijn is terecht. Zegers is zojuist opgedregd samen met zijn Volvo V70. Aarnout werd herkend aan zijn bruine Bommels. Dag Aarnout, je vindt het vast niet erg dat wij niet op jouw begrafenis komen. Wij moeten namelijk al naar een andere uitvaart...

Reaguursels

Inloggen

ongelofelijk 14-03-08 @ 16:35
Dat moet je maar niet zo hoog van de toren blazen, kameraad.
Mij lijkt dat ik een uiterst redelijke oproep tot onderzoek heb gedaan en mij geenzins aan spekulaties te buiten ben gegaan over het hoe en waarom van deze specifieke zaak. Wat ik zelf denk is dat jij je wellicht gestoord hebt aan, inderdaad Telegraaf/Story achtige, theorieën en dat ik als bliksemaleider heb gefungeerd. Maar nogmaals, lees mijn postings nog maar eens na.

Bigi Bana Boy | 15-03-08 | 10:30

-weggejorist-

M0USE | 15-03-08 | 09:51

Tja wat moet je hier nou op zeggen. Lekker makkelijk om die vent met de grond gelijk te maken. In iedergeval heeft dat WIJF van hem, hem to deze daad toe aangezet. Want vrouwen zijn daar toe in staat om je psychologisch af te maken

opuzdei | 15-03-08 | 01:32

Als dit topic nog open is, dan wens ik die Aarnout de brandende hel toe. Ook nog een duiker op zijn geweten.

Elisabeth2 | 14-03-08 | 21:29

Ik vind het raar dat hij allemaal smsjes heeft gestuurd en brieven heeft achtergelaten over zijn daden. Als hij smsjes rondstuurde aan kennissen, dan hadden die toch de moeder kunnen opbellen? Waar was de moeder? Kan Peter R. de Vries hier geen uitzending van maken? Hoe wist de moeder zo zeker dat haar ex- de kinderen had vermoord? Waarom liet de moeder haar kinderen bij haar ex achter? Als zij de kinderen achterliet bij haar ex, is zij m.i. medeplichtig, vooral als zij zo zeker weet dat hij de kinderen heeft vermoord. Je laat je kinderen niet achter bij een man, die tot moorden in staat is.

juriste | 14-03-08 | 17:05

ik heb nog nooit zo een engerd gezien met van die gemene ogen
een gluiperige zeeuw
was ie gereformeerd?

schone dame | 14-03-08 | 16:45

Lijkt steeds vaker voor te komen. Misschien dat Aarnout overvallen werd door een woedeuitbarsting en twee uurtjes later dit niet gedaan had.
Opvangtehuis oprichten voor kinderen waarvan ouders in scheiding liggen en die hopeloos agressief ruziend met elkaar in de clinch liggen over de verdeling van goederen en kinderen. Na afkoelingsperiode mogen de kinderen weer terug. Niet dat de problemen daarna over zijn, maar de eerste wrok en woedeopwellingen zijn er vanaf. Kinderen worden zo ontzien van ouders die op elkaar inhakken en kunnen met lotgenoten ervaringen uitwisselen.

clara de k. | 14-03-08 | 16:40

Bigi Bana Boy 13-03-08 @ 23:26

Begrijpend lezen is inderdaad een kunst. Jouw reactie is daar ook weer een duidelijke blijk van.
Mij ging het puur en alleen om al het gespeculeer en geOH.
Dat jij overigens uit mijn reactie op kunt maken welk soort onderwijs ik heb gevolgd, vind ik bijzonder knap. Heb ik toch wat gemist op de RUL. Maar goed, meneer de professeur: je maakt geen pleidooi, je houdt een pleidooi.
Veel plezier nog met je hersenspinselen.

ongelofelijk | 14-03-08 | 16:35

De verwensingen vliegen weer over het scherm en ieder weet weer precies te vertellen hoe door en door verdorven deze man wel niet was.... Maar deze man zat misschien een jaar geleden nog achter zijn pc-tje om op dezelfde wijze zijn vernietigend oordeel te spuien over een vergelijkbaar geval!!!

Al dit soort figuren hebben in het verleden een normaal bestaan geleid.... Net als ons!!

Loebas | 14-03-08 | 14:41

Laffe teuring heund

heer komeet | 14-03-08 | 14:17

*wacht op het volgende familiedrama* dramafamilies genoeg.

Woefblaf | 14-03-08 | 12:53

Gandalf 14-03-08 @ 11:40

Met het vervloeken van een wandaad sta je niet alleen... iedereen zal er zo over denken. Alleen bij de manier waarop is het soms nuttig om de achtergronden eerst tegen het licht te houden....

saxas | 14-03-08 | 12:00

@G-unite 14-03-08 @ 10:34:
Je hebt je weer vermaakt zie ik... Nog iets van jezus bardtman vernomen recentelijk?
-edit nope -

koerbagh ® | 14-03-08 | 11:46

Ik weeg geen strafbaar feit, ik vervloek een wandaad.

Gandalf | 14-03-08 | 11:40

Bij het wegen van een strafbaar feit, wat dit natuurlijk gewoon is, zijn de omstandigheden en de geestelijke gesteldheid wel degelijk belangrijk. Begrijp me goed... ik verafschuw ook wat er gebeurd is... het enige waartoe ik wil zeggen is dat we ons allemaal niet voor kunnen stellen wat er allemaal gebeurd is.... en wat hem tot deze keuze heeft doen besluiten.... en wees blij

saxas | 14-03-08 | 11:22

@saxas
Er zijn geen omstandigheden te bedenken waarmee deze acties goed te praten vallen. Wat er precies door zijn hoofd ging toen hij dit deed vind ik niet belangrijk.

Gandalf | 14-03-08 | 11:13

Zeau die vent is een prachtig trage dood gestorven. Hoe lang duurt het voor er in zo'n wagen geen zuurstof meer is en dat ding vol water staat? Hopelijk lang genoeg.

Sproetsel | 14-03-08 | 11:11

Tuurlijk.... maar dat heb je mij niet zien ontkennen... er is alleen een verschil zoals wij als buitenstaander "realistisch" tegen de zaak aan (kunnen) kijken en zoals hij dat door alle omstandigheden gedaan heeft.

saxas | 14-03-08 | 11:09

@saxas
Ontoerekeningsvatbaarheid is een maar een term.
Het feit blijft dat hij verantwoordelijk is voor de dood van zijn kinderen en dat hij gemakkelijk onder zijn straf uitkomt.

Gandalf | 14-03-08 | 11:02

Dat is wat ze noemen ontoerekeningsvatbaar.... daar wordt heden ten dage veel mee geschermd in de juridische wereld maar dat is, naar mijn mening, hier wel op zijn plek.

saxas | 14-03-08 | 10:52

Dat is juist het punt... hij heeft waarschijnlijk door de omstandigheden geen verantwoordelijkheidsbesef gekend. De geest van een mens heeft soms rare kronkels....

saxas | 14-03-08 | 10:50

@saxas
Dat maakt hem niet minder verantwoordelijk/gevaarlijk.

Gandalf | 14-03-08 | 10:45

Gandalf 14-03-08 @ 10:34

Weet niet of het een kwestie van willen was.... misschien was ie wel zo doorgedraaid dat hij totaal niet meer heeft geweten waar hij mee bezig was. (anders doet een normaal mens ook niet zo iets)

saxas | 14-03-08 | 10:40

G-unite 14-03-08 @ 10:34

Je schijnt er meer van te weten... haha.. zal je het voordeel van de twijfel geven...
-edit gelukkig -

saxas | 14-03-08 | 10:38

Kan je gerust van mij aannemen saxas.

Echt waar..

G-unite | 14-03-08 | 10:34

@saxas:
Ik ook niet, maar dit is wat hij wilde.

Gandalf | 14-03-08 | 10:34

Gandalf 14-03-08 @ 10:29

Zou niet weten wat hij gewonnen heeft.

saxas | 14-03-08 | 10:31

G-unite 14-03-08 @ 10:24

Ik ken hem eigenlijk maar van een enkel statement... kan er dus niet echt een oordeel over geven...

saxas | 14-03-08 | 10:30

@saxas
De moordenaar heeft gewonnen, en hij komt er te gemakkelijk van af.

Gandalf | 14-03-08 | 10:29

GS is niet echt up to date de laatste tijd
ze zijn zeker teveel tijd aan het besteden aan de strakke plasser die ze krijgen van de gesponsorde Audi's van de redactie...

yokiamy | 14-03-08 | 10:27

Och, die joris lijkt me wel een geschikte peer.

G-unite | 14-03-08 | 10:24

Gandalf 14-03-08 @ 10:19

Dit voorval kent alleen maar verliezers.... verwensingen maken de situatie er niet beter op.... diep trieste zaak.

saxas | 14-03-08 | 10:24

G-unite 14-03-08 @ 10:09

GS is wat mij betreft een prima site en ik sta veelal achter de gedachtengang ervan. Alleen sensatie schoppen over een dergelijk onderwerp gaat mij te ver. Als je dan kritiek hebt op GS komt Joris nogal snel om de hoek kijken... respect dat het er nog staat... ;-)

saxas | 14-03-08 | 10:20

@saxas
Invoelingsvermogen met een kindermoordenaar?
Ja, daar heb ik wel eens van gehoord, maar ik wil er niets van weten.
In dit soort gevallen vind ik het jammer dat ik niet in de Hel geloof.

Gandalf | 14-03-08 | 10:19

saxas 14-03-08 @ 09:38

Waarom wegjorissen..?

G-unite | 14-03-08 | 10:09

die lila/roze overhemd maakt hem al verdacht uberhoubt tog? toen hij leefde en nog niemand vermoord had , zou ik m daar al voor aanhouden.

AntiCookies | 14-03-08 | 10:02

Gandalf 14-03-08 @ 09:47

Veel levenswijsheid opgedaan? Invoelingsvermogen? Ooit van gehoord?

saxas | 14-03-08 | 09:51

Moge de duivel een ladder van zijn ruggegraat maken.

Gandalf | 14-03-08 | 09:47

kanswaardig 14-03-08 @ 08:55

Helemaal mee eens... makkelijk om die man af te zeiken. Maar wie weet wat er allemaal gebeurd is... zijn gedrag is apsoluut niet goed te praten maat hoe wanhopig-gek-enz moet je zijn om eerst je kinderen om te brengen en dan vervolgens op een dergelijke manier zelf uit het leven te stappen...

@ GEEN STIJL: Geinig om te beloven dat je naar een andere begrafenis moet... maar ga je ook???!! En heb ff lef en doe dit nou is niet wegjorissen!

saxas | 14-03-08 | 09:38

De gore klootzak, komt hij er zelf nog goed vanaf ook.

Hij had van mij ook aan een ketting de rest van zijn leven ondersteboven mogen hangen boven een vuurtje. De Teringhond!

Creaguurder | 14-03-08 | 09:34

Triest.

100%JERZY | 14-03-08 | 08:59

Jezus, hoe fucking sad is dit.
Eerst 2 kinderen en nu nog een duiker.

Sla_200 | 14-03-08 | 08:56
-weggejorist-
kanswaardig | 14-03-08 | 08:55

Er zijn verkeerde pillen op de markt, met het logo $, zo deze gast die genomen hebben?

beninhet2 | 14-03-08 | 08:53

@ bintang 14-03-08 @ 08:46

Ik vind dat als je je laat berijden tijdens het rijden je behoorlijk onverantwoord bezig bent.

kolonel klootoog | 14-03-08 | 08:48

*IC in elkaar flanst*

G,

Gezellig. Koekje erbij? Ik drink mijn koggie altijd zo sterk en zwart dat deze meneer (www.kareemblack.com/images/celebrity/W... ) zou zeggen: "zo, dat is sterk en zwart".

kolonel klootoog | 14-03-08 | 08:47

@Granaatappel
Duiken is vergelijkbaar met autorijden. Het is geen extreem gevaarlijke bezigheid (veel mensen doen het zelfs voor hun plezier) maar een enkele keer gaat het toch mis. Dat is triest, maar je kunt het niet verwijten aan de persoon voor wie op dat moment toevallig gedoken of gereden wordt.

bintang | 14-03-08 | 08:46

Nope, dit is het koffie topic.

Volgens mij moet ik een milieuontheffing hebben voor dit bakje pleur.

G-unite | 14-03-08 | 08:37

*PLOP*

Is dit het borrel topic?

Kekke Koekel Eds trouwens.

"Legaal verminkt?"

kolonel klootoog | 14-03-08 | 08:29

Jeesus, je zal die vrouw zijn...

Tobus | 14-03-08 | 08:19

Ik moet zeggen dat moeders de boel netjes heeft opgeruimd, het treft enige voorbereiding, maar uiteindelijk is er niemand die je verdenkt.

* | 14-03-08 | 08:11

OMFG...

Ads door Google
Verdriet om een Vent?
Doe er iets Mee en voel Je beter Win een Nieuwe Man of je Ex terug

Tijd voor een soort van filtertje... dit kan echt niet.

The Next Subject | 14-03-08 | 08:06

GVD 3 mensen levens op zijn geweten

monaco | 14-03-08 | 07:28

Mooi, heeft het tokkievolk dit weekend ook weer wat om haar frustraties over te uiten. NEXT.

Daikan | 14-03-08 | 07:26

Gadverdamme, ik moet kotsen.

Nietvoordekat | 14-03-08 | 07:09

Hoezo laf? Misschien had hij een heks van een wijf die slecht voor de kinderen was.
Misschien mocht hij zijn kinderen -waarvan hij ziels veel hield- nooit zien omdat die heks hem daarmee chanteerde.

Deze man moet ontzettend in de knoop hebben gezeten. Misschien hebben de kinderen wel gevraagd: mogen wij bij jou blijven papa? We willen niet bij mama, die vriend van haar doet nare dingen met ons.

Zegers kan hebben gedacht: okay, jullie gaan met papa mee. Weet niemand of dat de beste uitweg was. Een diep tragisch geval dat je niet gewoon af kunt doen met LAF.

grote haas | 14-03-08 | 06:41

Eindelijk is ie dan boven water!

Spug | 14-03-08 | 05:34

@Sjimmie 14-03-08 @ 03:59:
Hang ze. Wij geven Teheran wel de schuld... vooruit dan maar weer. (Wel een lekker verwijtend afscheidsbriefje aan die kudthoer van een ex doen, hè)
www.youtube.com/watch?v=PgSJ3xwzI2Y

koerbagh ® | 14-03-08 | 04:36

Enfijn. Punt gemaakt. Hou van em, en dat geeft niks want heus niet seksueel bedoeld. Nou. Tot ziens. Ik ga mezelf opknopen, en doe het met een hoogwerker. Zo kunnen we redelijk aardig Iran de schuld geven.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 03:59

Hij is toch niet dood he. Want ik hou van m.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 03:54

VanFrikschoten 14-03-08 @ 02:56
Stik niet! Kwa mond op mond blaas ik laf langs je heen, toch masseer ik je hart vol liefde, mocht ie op een kutmanier stil komen te staan. Diep respect. Hoed af, van kalend hoofd.om eens cryptisch uit de slaaphoek te lummelen.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 03:39

@bottehond 14-03-08 @ 03:05:
Het komt nooit goed, botte... Het is gebeurd. Men wil gewoon niet, uit opportunisme. Slechts het omverwerpen van de staat en opnieuw beginnen gaat werken. Start from scratch, en dat soort kulregeltjes nooit opschrijven, want staan ze eenmaal in de wet: je komt er nooit vanaf. Maar goed, darkest hour, blabla...

koerbagh ® | 14-03-08 | 03:31

bottehond 14-03-08 @ 03:05
Met zo'n kutregering slaapt het wel, maar zit er altijd een godvergeten lucht aan.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 03:07

bottehond 14-03-08 @ 03:04
Als ik weer es teveel heb, oom, I'll let you know and get. Truste. Plop

LibertasSimplex | 14-03-08 | 03:05

Verbod op godslastering uit de wet schrappen? Godverdikkeme, nu meteen! 3599 68.2%
Grutjes, mischien op een geschikt moment 442 8.4%
Nee, want anders komt er weer storm 1239 23.5%
Totaal 5280

@Sjimmie

We kunnen rustig gaan slapen.

bottehond | 14-03-08 | 03:05

Zo. Ik ga maar weer es.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 03:04

LibertasSimplex 14-03-08 @ 03:01

Pass that thing,dude...

bottehond | 14-03-08 | 03:04

LibertasSimplex 14-03-08 @ 03:00
Ook van die jongen? Ga je simpele lippen spoelen, kutneger. Zielsveel. Van die kleine aap.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 03:03

Sos. Dio. Ny. Sos.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 03:01

Terwijl knuffelen wat mij betreft gewoon een stukje door de beugel kan. Me eigen zoon is homo en ik hou ook van die jongen. For Dionysus' sake.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 03:00

VanFrikschoten 14-03-08 @ 02:52
Als ik een kaars mag aansteken in de donkerste hoek graag. Verder hou ik van je puur platonies. Dat wil zeggen dat je daarna nog gewoon kunt zitten.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 02:57

*stikt*

VanFrikschoten | 14-03-08 | 02:56

@LibertasSimplex 14-03-08 @ 02:49
De roze zesdeurs limo met bar, wirlpool, tennisbanen, golfparcour en darkroom staat voor... Rijdt u een stukje mee?

VanFrikschoten | 14-03-08 | 02:52

LibertasSimplex 14-03-08 @ 02:47
Jeetje. Kudtlul.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 02:49

LibertasSimplex 14-03-08 @ 02:46
Je bent een zielig figuur, wist je dat? Een soort Pritt Stift. Maar dan niet op de voorpagina.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 02:47

Och arme Libertas. Weinig vrienden. Je had het nog zo gezegd.

plop

LibertasSimplex | 14-03-08 | 02:46

Ach en een plop is mijn deel terwijl het geheel doort krak en mikkig heen is geschoten. Verder is er niks.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 02:42

.... hij doet me 'n beetje aan Ari Boomsma denken ook ...

Rammstein | 14-03-08 | 02:19

@VanFrikschoten 14-03-08 @ 02:14
Doe bist ook goud slicht, nait?

VanFrikschoten | 14-03-08 | 02:17

Sorry hoor Helios maar als een vrouw een man beheerst, ligt dat dan aan de vrouw ? Of aan de man omdat hij geen kleauten heeft ?

Rammstein | 14-03-08 | 02:15

@VanFrikschoten 14-03-08 @ 02:10
Nog een sherry? Ik heb mijn strooien hoed al op en mijn bordeaux rode schort al aan...

VanFrikschoten | 14-03-08 | 02:14

Het is heel erg wat er allemaal gebeurd is iedereen speculeerd hier maar van dit is gebeurd dat is gebeurd niemand was erbij dacht ik zo en wat helemaal erg is dat ze nu lullen over boterhammen erg ziellug.
RIP voor die kleintjes meer zeg ik er niet over

wijweer | 14-03-08 | 02:14

Tekkeldief 14-03-08 @ 02:07
Eerst honden stelen, en dan bedreigen met een kogel. Jij zit hier vast voor je minimumloon.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 02:10

VanFrikschoten 14-03-08 @ 01:51
Ik ben er niet zo vaak. Maar @live.nl
Zo vindt u me wel.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 02:08

Wat een hartverwarmende en welgekozen troostende woorden 'Fleischbaum', dat kun jij als geen ander.... Deze morele steunbetuiging zal de nabestaanden vast en zeker goed doen.

ich bin unschuldig | 14-03-08 | 02:07

Tekkeldief 14-03-08 @ 02:05
Krijg de tering is wat ik roep!

Dr.Dreetje | 14-03-08 | 02:07

@Kutpauper,

Doe mij dan maar de kogelbiefstuk, dan ontdooi ik die wel zelf.

Tekkeldief | 14-03-08 | 02:07

Alle stichters van grote gezinnen dienen Zijn voorbeeld te nemen.

Tekkeldief | 14-03-08 | 02:05

Tekkeldief 14-03-08 @ 02:02
Kutpauper. Ik hoop dat je doodgaat aan aldivoer.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 02:04

@Tekkeldief 14-03-08 @ 02:00
"Ja, pappa gaat ons even samenvatten... in de Rijn"

VanFrikschoten | 14-03-08 | 02:03

Waren alle papa's maar zo wijs.

Tekkeldief | 14-03-08 | 02:03

VanFrikschoten 14-03-08 @ 02:00
Niet appels met Citroen vergelijken!

Dr.Dreetje | 14-03-08 | 02:02

Goed nieuws voor de club van 10 miljoen.

Tekkeldief | 14-03-08 | 02:02

Open net een chardonneetje.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 02:01

@Dr.Dreetje 14-03-08 @ 01:58
Ook Gij, met uw kreetje...?

VanFrikschoten | 14-03-08 | 02:00

Wie een gezin begint mag een gezin ook beeindigen. Dus wat zeuren jullie nou?

Tekkeldief | 14-03-08 | 02:00

Iedereen heeft het maar gelijk over Aarnout. Wat hij deed is absoluut niet goed te praten. Maar misschien wel begrijpelijk.
Jullie zouden eens moeten weten waartoe een "echtgenote" een man kan drijven. Geloof me, ik kan het weten. Misschien ligt de ´schuld´ van zijn daad helemaal niet bij hem. Zijn ´vrouw´ zou eens aan de tand moeten worden gevoeld. Een deskundige zou daar zo doorheen prikken en dan zou het gebeurde wel eens in een heel ander daglicht kunnen komen te staan.
Niet gelijk roepen: wat een kudtvent. Misschien eerst eens bedenken: wat een kudtwijf... Sommige kudtwijven gunnen je het licht in de ogen niet.
Ik ga dit soort voorvallen steeds meer begrijpen. Voor de 2 kinderen is het dieptriest. Ouders gaan scheiden. Kinderen niet. Die worden er mee opgescheept.

Helios | 14-03-08 | 01:59

@Groot&Sterk 14-03-08 @ 01:56
Ze troffen hem dan ook aan met zijn vinger omhoog en een "Ja, maar..." uitdrukking op het gezicht...

VanFrikschoten | 14-03-08 | 01:59

Wellicht niet verdronken, maar vermoedelijk gezonken. Hij had er een handje van.
Grafschrift. Aarnout Zonkers.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 01:58

Jeetje

Dr.Dreetje | 14-03-08 | 01:58

@Bigi Bana Boy 13-03-08 @ 22:26

Het is psychisch gestoord gedrag. Dat is het patroon. Psychopatisch, borderline, narcistisch, een trauma, noem maar op, het kan van alles wezen.

Misschien heeft die Zegers veel moeten presteren in z'n jeugd om een status hoog te houden terwijl het thuis een klotezooi was. Vermogend en ideaal voor de buurt en familie, maar intussen een liefdeloze hel. Het gebeurt vaker. Met name bij de 'ideale' gezinnen.

Even verder speculeren, vader knijpt ertussenuit, een enorme deuk. Komt niet overeen met de ideale gedachte. Zegers wordt vervolgens succesvol. Kijkt neer op losers, hij komt uit een goed gezin, want zo is het hem bijgebracht. Wanneer blijkt dat ie zich misschien ook kan gaan aansluiten bij de weekendvaders knapt er iets. Het is alles of niets en het wordt niets. Kids beschouwt ie als zijn eigendom. Niemand krijgt iets. Tot het laatste moment houdt ie controle over alles wat hem echt raakt. Wat van hem gedacht zal worden interesseert hem niets, de kinderen en zijn status waren alles. Weg ermee. Hij is de baas en hij heeft het overzicht. Het is legitiem in zijn hoofd. Niemand fuckt hem.

Puur speculatief. Je zou zo een boek kunnen schrijven. Helaas gebeuren dit soort dingen. Dit soort mensen loopt niet te koop met signalen zolang ze zelf denken dat het goed gaat. Wat het ook was, het zat tussen z'n oren. Die man was ziek. Leefde in een andere realiteit. Goed mogelijk zelfs dat dat z'n huwelijk aanvankelijk kostte.


Klotebericht brandweerduiker.

Stir Glenfarclas II | 14-03-08 | 01:57

Volgens mij heeft hij niet helemaal begrepen dat zo´n Volvo V70 Ocean Race editie ook gewoon zinkt...

Groot&Sterk | 14-03-08 | 01:56

Ja, wist ik veel dat ik hoofd-"Bezem" zou worden in de Citroën showroom....

VanFrikschoten | 14-03-08 | 01:55

De hufters. Er is gewoon meer aan de hand. Laatst kwam mijn vrouw bijvoorbeeld bij de dokter.
Viese kudt raazist! De docteeer!! Ik ga even een medeskinhead in elkaar raggen. Even mn hoofd leegmaken.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 01:53

@VanFrikschoten 14-03-08 @ 01:49
"De bezem staat daar achter en u kunt meteen beginnen..."

VanFrikschoten | 14-03-08 | 01:51

@VanFrikschoten 14-03-08 @ 01:49:
Financiering van DSB erbij natuurlijk...

koerbagh ® | 14-03-08 | 01:50

VanFrikschoten 14-03-08 @ 01:47
En die kerel zeker grapjes maken over de dikte van de uitlaat?

LibertasSimplex | 14-03-08 | 01:50

@VanFrikschoten 14-03-08 @ 01:47
Dus die die hard verkoop types meteen er boven op: "Dat treft! Dan hebben we een fantastische aanbieding voor u!"

VanFrikschoten | 14-03-08 | 01:49

Zo kwam ik van de week bij een Citroën dealer...
"Goedemiddag, ik ben een neger..."

VanFrikschoten | 14-03-08 | 01:47

@VanFrikschoten 14-03-08 @ 01:43:
Gelukkig niet. Is er al een verroeste Citroen DS opgevist ergens?

koerbagh ® | 14-03-08 | 01:45

roflol

LibertasSimplex | 14-03-08 | 01:44

VanFrikschoten 14-03-08 @ 01:38
Het bolt een stuk beter uit. En daar kunnen we toch een stukje niet omheen.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 01:44

Morgen weer een dag vol noeste arbeid.

*out*

kersenflap | 14-03-08 | 01:44

Is van dal around?

VanFrikschoten | 14-03-08 | 01:43

Ik zou best wel eens een keertje een neger willen zijn... Volgens mij staan mijn kleren me dan veel beter.....

VanFrikschoten | 14-03-08 | 01:38

VanFrikschoten 14-03-08 @ 01:34
Ik krijg dus dat ie niet bestaat. Die meneer van frikschoten.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 01:38

Maaier 14-03-08 @ 01:31
Morgen vroeg op, kokosbrood op het zuurdezembrood. En, daarna vlug de bx voorgloeien om al slingerend en linksplakkend over s'heerenswegen richting het plaatselijke AZC te gaan.

kersenflap | 14-03-08 | 01:37

Maaier 14-03-08 @ 01:31
Neger zijn is niet zoiets als een ethisch beter verantwoord variatie-gebeuren. Je ben een neger, of je ben em niet. Niks goeds. Niks slechts. Wel minder doen, met meer neuken.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 01:35

@LibertasSimplex 14-03-08 @ 01:32
Ik zie anders alleen maar:"TUC - bedankt voor je deelname.."

VanFrikschoten | 14-03-08 | 01:34

VanFrikschoten 14-03-08 @ 01:31

Heb daar nog wel eens een potje van aangeschaft. Verdomd lekker, maar alleen de bovenste helft als je m met je vingers eruitschept, Daarna wordt het heel snel minder.

Maaier | 14-03-08 | 01:33

ja je kinderen zijn vermoord laat ik maar de sloot in rijden logisch

jopje | 14-03-08 | 01:32

VanFrikschoten 14-03-08 @ 01:23
Je hebt een krabbel. Hee frikjemeis, libertas wil je vriend zijn etc etc

LibertasSimplex | 14-03-08 | 01:32

In een politiecel krijg je 's morgens ook brood met bebogeen. Voor mij een reden om daar nooit weer heen te gaan.....

VanFrikschoten | 14-03-08 | 01:31

LibertasSimplex 14-03-08 @ 01:30

ok, maaier gaat oefenen voor neger en loonslaaf spelen, Kan dat tegelijkertijd?

Maaier | 14-03-08 | 01:31

Maaier 14-03-08 @ 01:29
Hondje spelen? Now you're insulting me. En dat mag. Al pis ik in je schedel.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 01:30

@Maaier 14-03-08 @ 01:27:
Ja hoor. Bij Super de Boer ligt het wel onderin het schap. Nog onder de merkloze jam en pindakaas, dus je moet even goed kijken. En Appie Heijn zal het ook wel hebben, maar daar kom niet meer sinds de wuppie.

koerbagh ® | 14-03-08 | 01:29

Maaier gaat nu echt Libertas' tips navolgen en boete doen voor slavernijverleden door zelf neger te worden. Morgen bananen mee in boterhamzakjes, en hondje spelen.

Maaier | 14-03-08 | 01:29

jopje 14-03-08 @ 01:26
Hee jopje. Misschien is de arme man wel door zn harses geschoten, onthoofd, en zo het kanaal ingesodemieterd.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 01:29

Maaier 14-03-08 @ 01:26
Ik weet niet welke partij jeweet, maar dikke lippen, en oneens zijn, als ik dat zo gok.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 01:27

En Aldo maar snakken met z'n privé domein.... kudtjeugd..

VanFrikschoten | 14-03-08 | 01:27

koerbagh ® 14-03-08 @ 01:25

Kokosbrood. Snif. Bestaat dat nog en onder de juiste naam?

Maaier | 14-03-08 | 01:27

@Maaier 14-03-08 @ 01:24:
Oh pardon, Batavus ipv Gazelle... ook goed.

koerbagh ® | 14-03-08 | 01:26

het ergste vind ik dooor dat ik ook bij de brandweer zit en dat hij ook nog een brandweer dode op zijn naam heeft en bedankt wat voor een problemen hij ook had als je dit doet ben je wel heel ziek in je hoofd al jaren

jopje | 14-03-08 | 01:26

LibertasSimplex 14-03-08 @ 01:25

Ik mocht van mijn partijpolitie nooit de dikke lippen opzetten, maar het is dus wél echt waar? Ik ga het proberen.

Maaier | 14-03-08 | 01:26

@kersenflap 14-03-08 @ 01:23:
Bijna. Instappers met witte sokken, Gazelle-fiets en een boterhamzakje met brood met bebogeen en kokosbrood.

koerbagh ® | 14-03-08 | 01:25

Maaier 14-03-08 @ 01:22
Je oefent? Dikke lippen opzetten, vacuumpomp om de doekeledokus. En liggen. Veel neuken. Dan kom je wel

LibertasSimplex | 14-03-08 | 01:25

VanFrikschoten 14-03-08 @ 01:24

EN al je privekrabbels.

Maaier | 14-03-08 | 01:25

kersenflap 14-03-08 @ 01:23

Batavus bx, vintage 1978. De rest klopt niet.

Maaier | 14-03-08 | 01:24

@VanFrikschoten 14-03-08 @ 01:23
alle zorgvuldig verzamelde feauteaux.. pleite...

VanFrikschoten | 14-03-08 | 01:24

Maaier,
Draag jij sandalen, rijd jij in een bx, en neem je dan een lunchtrommel met gekookte eieren mee voor onderweg?

kersenflap | 14-03-08 | 01:23

Op zich is dat dus niet een historie die ik kwijt wil.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 01:23

koerbagh ® 14-03-08 @ 01:22

Hehe.

Maaier | 14-03-08 | 01:22

@Maaier 14-03-08 @ 01:20:
Er is helemaal geen hyves online momenteel, dus het kan iedereen zijn.
Als je zo redeneert.

koerbagh ® | 14-03-08 | 01:22

LibertasSimplex 14-03-08 @ 01:21

De andere reden waarom ik nu loonslaaf ben. Neger worden.

Maaier | 14-03-08 | 01:22

VanFrikschoten 14-03-08 @ 01:19

Tijdelijk. Weg haakjes. Maar het gemak is voor mij, niet voor de baas.

Maaier | 14-03-08 | 01:21

Wij negers blijven natuurlijk toch altijd een stuk slaaf in ons verleden hebben zitten. En dat uit zich in veel liggen en een hoop neuken.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 01:21

koerbagh ® 14-03-08 @ 01:15

Toen die suggestie hier naar boven kwam had ik al sterke twijfels, maarja, zolang koerbagh®.hyves.nl niet online is, weet je het nooit zeker he.

Maaier | 14-03-08 | 01:20

@Maaier 14-03-08 @ 01:16
"gemak van een baas" Je bent toch geen hond? Geeft 'ie je brokjes en kluiven?

VanFrikschoten | 14-03-08 | 01:19

VanFrikschoten 14-03-08 @ 01:13

Ja, ben ik al geweest, binnenkort weer, maar soms zwicht je voor het (tijdelijke) gemak van een baas die in ruil voor een strijkstok je wao betaalt.

Maaier | 14-03-08 | 01:16

@Maaier 14-03-08 @ 01:09:
Ik en Volvo V70? En een dochter die Lidewij heet? Hoe kun je het bedenken?
Doe normaal.

koerbagh ® | 14-03-08 | 01:15

Maaier 14-03-08 @ 01:11
Same here. Kwa slavernij dan. Alleen ik slaap minder waarschijnlijk.
*Hetgeen de simpelheid natuurlijk bevordert wat een goed ding is.*

LibertasSimplex | 14-03-08 | 01:14

@Maaier 14-03-08 @ 01:11
Weet je wat jij moet doen? ....

VanFrikschoten | 14-03-08 | 01:13

LibertasSimplex 14-03-08 @ 01:10

jor excusé.

*schuur. O, verderfelijke loonarbeid*

Maaier | 14-03-08 | 01:11

@Het CDA 14-03-08 @ 01:04
Ah! Alweer een getuige...
Waar was u in de week van 26 februari?

VanFrikschoten | 14-03-08 | 01:10

Maaier 14-03-08 @ 01:07
Begrijp nu. Sorry. Voor not letting de ruimte met dat geblaat waar de tegels mee vol staan.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 01:10

Verder ben ik blij dat het niet Koerbagh bleek te zijn.

Maaier | 14-03-08 | 01:09

Er wordt hier nijver gespeculeerd over de beweegredenen van kindermoordenaars, maar ik mis een oorzaak die (als ik het goed herinner) uit onderzoek gebleken is: diepe haat tegenover de partner en de behoefte de partner zoveel pijn te doen als maar mogelijk is. En ja, dat zijn dan de kinderen... zeker in het geval van mannen die scheiden en die weten dat de rechter de kinderen waarschijnlijk aan de vrouw toewijst, schijnen iets te denken in de trant van: als ik ze niet krijg, krijg jij ze ook niet.
Ik vind het dan ook een grof schandaal dat hier mensen dingen hebben geroepen als 'dat wijf zal hem wel gek gemaakt hebben'. Sorry, maar dan draai je de zaken toch echt helemaal om. Hoe moet die vrouw zich nu voelen?

Betwetert | 14-03-08 | 01:08

LibertasSimplex 14-03-08 @ 00:47

Ik deed gewoon grapje maken proberen.

vander F 14-03-08 @ 01:02

Zo kun je ook bekijken. Joris moet ook z'n boterham verdienen. Maar ik heb nu eenmaal het empathische vermogen van een kip en heb geen zin in dit soort weliswaar verderfelijke, maar verder incidentele mannen.

Verder voeg ik mij volledig naar de Wet van Joris. Ben volgens mij nog -weggejorist en geband vrij. Volle overgave, dat is het geheim.

Maaier | 14-03-08 | 01:07

VanFrikschoten 14-03-08 @ 00:59
Meneer heeft connecties in high places. Toe maar.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 01:07

p.48 "Remove man if car is in water"

VanFrikschoten | 14-03-08 | 01:07

@VanFrikschoten 14-03-08 @ 00:59:

Ik gooi wel wat KB'tjes op de fax. Worden altijd ongezien getekend. Komt goed!

* Out *

Reinaert | 14-03-08 | 01:04

Wat een stompzinnig commentaar, Fleischbaum. Een vader die zijn kinderen ombrengt, is psychisch helemaal op. Je weet niet wat er aan de hand was. Het is zelfs mogelijk dat die man zielsveel van zijn kinderen hiled. Dus bewaar je puberale humor alsjeblieft voor de kroeg.

Het CDA | 14-03-08 | 01:04

Trek ik alhier toevallig de handleiding van de Volvo V70 uit de kast... het staat er duidelijk, hoor, op pagina 47:"Do not put under water"

VanFrikschoten | 14-03-08 | 01:04

@Maaier 14-03-08 @ 00:35,
Gs is een aardig ruim platform om van gedachten te wisselen,
Joris is mercifull indeed, questie van De Wet accepteren en doorgronden.

Daarom ben je een gewaardeerd medereaguurder, goed op de hoogte van de Nederlandsche mores aangaande hatecrime.

vander F | 14-03-08 | 01:02

maar wat een goede keuze auto heeft die Aarnout dan weer wel

Count_Grishnackh | 14-03-08 | 01:01

@Reinaert 14-03-08 @ 00:55
Ik dring ons al enige weken op bij de kween.... moenie worrie nie...

VanFrikschoten | 14-03-08 | 00:59

VanFrikschoten 14-03-08 @ 00:56
Altijd zo begaan met de hangende mens.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 00:57

@LibertasSimplex 14-03-08 @ 00:54
Ja, zo was ze. he? Ik herken het meteen....

VanFrikschoten | 14-03-08 | 00:56

@VanFrikschoten 14-03-08 @ 00:50:

Zeau rond Koninginnedag is het weer tijd veur de lintjes.

Breng je pak dus vast maar naar de stomerij.....................

Reinaert | 14-03-08 | 00:55

VanFrikschoten 14-03-08 @ 00:50
Ik kreeg vanmiddag bericht van een achterneef van haar dat ze dat een hartstikke lief gebaar gevonden heeft. Helaas is ze al zes maanden dood. Gestikt in haar kots na het zien van van een Iraanse executie via dumpert.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 00:54

Ik heb vorig jaar om kwart voor drie nog "goedemiddag" tegen mijn achterstandsbuurvrouw gezegt....

VanFrikschoten | 14-03-08 | 00:50

Je ziet het wel vaker.
Onderklasse-tokkies lenen voor flatscreens, laptops en auto's. De gegoede middenklasse (waar deze Zegers toch wel toe behoorde) leent teveel voor een dikke hut op stand. Dan heet je dochter Lidewij die op hockey zit, en is je gehele sociale netwerk rondom die veel te dure lifestyle gebouwd. Een schuldsanering betekend dat jij en je kinderen álles verliezen en dat je naar een achterstandsbuurt moet verhuizen. Je dochter wordt uitgelachen op de hockeyclub, je vrienden bellen niet meer en je collega's kijken je fronsent aan: de totale vernedering.

Dan nog blijft het een kwestie van incasseren en er weer bovenop komen, maar sommige mensen kunnen die druk niet aan.

kersenflap | 14-03-08 | 00:47

Maaier 14-03-08 @ 00:41
om met Oberrutzbahnstiefel Orange te spreken. Lul niet zo stom.
Ik had het over die gast. En zn spiegiese lulverhaal.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 00:47

@Prins Analia 14-03-08 @ 00:45:
Het godslaster-draadje is twee verdiepingen lager.

koerbagh ® | 14-03-08 | 00:47

@ koerbagh ® 14-03-08 @ 00:37
* zich achter het hoofd krabt *
* vinger even op punt van neus laat rusten *
Drama in de zin van aangrijpende gebeurtenis werd vermengd met drama in de zin van toneelstuk. Of zo.
Afijn, het was altijd wel lachen met die gek.
La ligna was ook vaak leuk trouwens.

mounster | 14-03-08 | 00:46

Godverdomme, hyves ligt eraf!!! Dat vind ik pas erg.

Prins Analia | 14-03-08 | 00:45

@LibertasSimplex 14-03-08 @ 00:40:

Ach, dát is het! Het was een forens. Vandaar die Vulva V70.

Doet het altijd leuk in een VINEX-wijkje. En zinkt als een baksteen indien gewenst.

Reinaert | 14-03-08 | 00:45

wat je ook zegt, 't slaat kant nog wal. Wat er afgespeeld heeft blijft gissen. 't lijkt me trouwens een kleaudtzak, dat dan weer wel, maar ja ik ben ook niet neutraal meer. 't spijt me voor de moeder... weet niet of 'it takes two to tango' hier nog wat aan kan toevoegen..

Antwerk | 14-03-08 | 00:44

"CQ kanaal 14.. Met de brandweer hier.. er zit een lijk achter het stuur"
-"Ja, geen wonder ook dat 'ie in het water terecht kwam..."

VanFrikschoten | 14-03-08 | 00:44

LibertasSimplex 14-03-08 @ 00:40

Daar kun je wel om lachen maar in de VS is er veel vraag naar die studie.

Maaier | 14-03-08 | 00:41

joostost 14-03-08 @ 00:13
jij bent vast afgestudeerd in forensische verdrinkingswetenschappen. of zit ik er een aandoening naast.

LibertasSimplex | 14-03-08 | 00:40

joostost 14-03-08 @ 00:13
nou je t zegt
goh

LibertasSimplex | 14-03-08 | 00:38

@mounster 14-03-08 @ 00:32:
Alles wat op toneel gebeurt is drama. Komedie en tragedie. Alleen kwam de Deus ex Machina in dat toneelstuk langs terwijl het niet in het script stond en het leek alsof het wel deel van het drama was. Maar het was dus juist geen drama.
Ironisch, dat wel.

koerbagh ® | 14-03-08 | 00:37

die gozer word er net mooier op...

dinguz | 14-03-08 | 00:36

vander F 14-03-08 @ 00:25

Alsof GS zich daartoe zou verlagen.

Maaier | 14-03-08 | 00:35

kersenflap 14-03-08 @ 00:29
Dat zou Inderdaad een oorzaak kunnen zijn ,je voor een kwartje voordoen terwijl je eigenlijk een dubbeltje bent.

zwart | 14-03-08 | 00:34

"Vader, help mij; Ik heb u zo gemist.
U verliet mij en keek nooit meer naar mij om.
Mateloos heb ik mij in m'n adolescentie vergist.
Ik ga U na en presenteer uw verzaakte plicht wederom..."

VanFrikschoten | 14-03-08 | 00:33

@ koerbagh ® 14-03-08 @ 00:19
Ja, okee, ik ga met een heel eind met je mee. Maar: hij stierf en iedereen zat te lachen. Dat is toch drama? In de zin van een aangrijpende gebeurtenis.

mounster | 14-03-08 | 00:32

@kersenflap 14-03-08 @ 00:29:
En dan verzuimt AZ nog te winnen ook.

koerbagh ® | 14-03-08 | 00:32

ik ken maar 1 floris en dat is floris van rozenmond
en sindala , die ken ik lekker ook

rioolguurder | 14-03-08 | 00:32

Ik vrees dat Dirk Scheringa en de dure levensstijl van het gezin een rol hebben gespeeld. Deze Aarnoud was salesmanager bij Konica. Op zich geen slechte baan, maar toch wel wurmen om een dergelijke dikke hut, auto en twee kids +vrouw te kunnen onderhouden. Wellicht wou hij zijn kids de vernedering van de schuldsanering besparen. We zullen het nooit weten....


kersenflap | 14-03-08 | 00:29

Echt walgelijk inderdaad. Vraag me alleen af waarom ze tijdens de storm geprobeerd hebben die auto te bergen. Die Zegers loopt echt niet weg uit z'n auto.

Kruisvaardert | 14-03-08 | 00:29

Zit toevallig teglijk naar de aanslag op het WTC te kijken moet je niet over de rechten van Molsims gaan lullen.
Geeft zo'n contrast.

zwart | 14-03-08 | 00:29

@War On Errorism 14-03-08 @ 00:21:
Yes babe, shoot the messenger. Or kill yourself. Whatever.

koerbagh ® | 14-03-08 | 00:27

Hehehe @vander F 14-03-08 @ 00:18:
Je leest te goed. Thx

koerbagh ® | 14-03-08 | 00:26

@Maaier 14-03-08 @ 00:21,
goeie vraag,
hits?

vander F | 14-03-08 | 00:25

@War On Errorism 14-03-08 @ 00:21.
c'est la vie compadre.

vander F | 14-03-08 | 00:24

@Maaier 14-03-08 @ 00:21:

Opdat wij niet meer af behoeven te stemmen op SBS6 en eauk het lokale sufferdje niet meer alsnog uit de kattenbak dienen te trekken. Dáárom!

Reinaert | 14-03-08 | 00:24

joostost 14-03-08 @ 00:13

Er kan nooit teveel rechts zijn anders heb je weer teveel links geleuter en daar heb je even veel aan als de PvdA die mee gaat stemmen over een wetje over de religie.

zwart | 14-03-08 | 00:23

walgelijke topic... gs is als die cabaretier die zijn zaal leeg speelde deze week.

War On Errorism | 14-03-08 | 00:21

Gezinsdrama's kwamen vroewge rop SBS6 en nog vroeger gewoon in het plaatselijke sufferdje. Waarom nu op dit medium voor de hogeropgeleide, 2x modaal verdiendende HBO + -er?

Maaier | 14-03-08 | 00:21

@ joostost 14-03-08 @ 00:13
Wat kost een cursusje bij jou om tot inkeer te komen ?

kneuterzak | 14-03-08 | 00:19

@mounster 14-03-08 @ 00:12:
Als komiek sterven op het podium en iedereen lacht omdat men denkt dat het een grap is? Nee, da's geen drama, zelfs geen tragedie, maar prachtig.
De dood als grap.

koerbagh ® | 14-03-08 | 00:19

Wel pet af voor Joost dat hij zijn eigen naam durft te gebruiken.
Dat meen ik echt.

Klaas Vaak roept, bis morgen.

Lewis | 14-03-08 | 00:18

@joostost 14-03-08 @ 00:13
Leer eens le-zen zak-om-de-kont....

VanFrikschoten | 14-03-08 | 00:15

is het nooit bij jullie opgekomen dat deze man ook (psychisch en / of psychiatrisch) ziek kan zijn? er kan iets in zijn hoofd stuk gegaan zijn waardoor hij tot deze vreselijke daden is gekomen, maar daar kan hij dan niets aan doen.
voor je zulke brute uitspraken doet, kwetsend voor zijn vrouw of ex, en alle bekenden en vrienden, denk eens na over wat er gebeurd kan zijn.
Iemand doet zoiets meestal niet zomaar als hij goed in orde is.
enige nuance zou deze site niet misstaan, in alle opzichten.
Het extrememistische, ongenuanceerde, ondoordachte rechtse gehalte van de uitspraken op deze site neemt de laatste tijd hand over hand toe.

kijk eerst eens of de "WAARHEID" die je denkt waar te nemen echt een waarheid is of dat je op basis van de feiten en waarnemeningen eigenlijk net zo goed een heel andere conclusie zou kunnen trekken.
leuke oefening.

succes, hartlijke groet, Joost Ostendorf.

joostost | 14-03-08 | 00:13

@ koerbagh ® 14-03-08 @ 00:07 en @ koerbagh ® 14-03-08 @ 00:07

Tjongejonge, die sterverij in het harnas was juist überdrama toch?

mounster | 14-03-08 | 00:12

@koerbagh ® 14-03-08 @ 00:07
Het was te verwachten dat jij op de hoogte bent van de enige uitzondering in de gehele historie der mensheid....

VanFrikschoten | 14-03-08 | 00:09

@bintang
Klopt, die duiker was toch wel overleden. het was zijn lotsbeschikking. of misschien had hij sowieso nooit bij de brandweer moeten gaan. klootzak die hij is.

Mijn mening is dat het wel degelijk 'in de schoenen geschoven' kan worden van die lamlul van een aarnout. Of wil je zeggen dat hulpverleners die overlijden bij hulp aan zelfmoordenaars het allemaal aan zichzelf te danken hebben dat ze er ook niet levend afkomen?
Of moeten we het allemaal maar lekker laten gaan? Ai, we dachten dat bintang zelfmoord had gepleegd, tja, er lag geen briefje, maar ja, laten we geen risico nemen, had hij ook niet gedaan.

Granaatappel | 14-03-08 | 00:07

@ VanFrikschoten 14-03-08 @ 00:04
Hehehe

mounster | 14-03-08 | 00:05

Misschien tijd om o.a. de huwelijks belofte eens te herzien?

Yets | 14-03-08 | 00:01

@vander F 13-03-08 @ 23:56:
Da's de macht van de grote getallen. Als je maar genoeg klantjes overhoudt die de woekerrentes wel gewoon betalen voor ze de pijp uit gaan dekt dat die paar uitvallers door zelfmoord wel. Bovendien kunnen ze zich daarvoor verzekeren.

koerbagh ® | 14-03-08 | 00:01

@Hammar 13-03-08 @ 23:58
Is het je wel eens opgevallen dat elk mensenleven eindigt in een drama? Of wil u daar liever niet aan herinnerd worden...?

VanFrikschoten | 14-03-08 | 00:00

a.logger 13-03-08 @ 23:50

Dat de media stijl van tegenwoordig mede verantwoordelijk moet worden gehouden aan het stijgen van het aantal van deze gezinsdrama’s is in ware een feit.
En hé dit is nou ventileren van de meningen en veel mensen hebben eigenlijk geen mening, en dan ga je dom roepen ook wel eens leuk maar hier zeker niet gepast

zwart | 14-03-08 | 00:00

Er is alle reden om er voorlopig vanuit te gaan dat ie verdronken is. En daar wou ik het kwa on topic bij laten in het belang van mn onderbroek.

LibertasSimplex | 13-03-08 | 23:59

Kan zijn baas Willem-Maarten Schultink ook weer rustig naar zijn kantoor KN Minolta, aangezien die Schultink Zeegers op non actief had gezet dus erg bank was dat Zeegers ook achter hem aan zou komen. Die lafbek heeft de gehele tijd ondergedoken gezeten en nee niet onder water.

KN Minolta kan zich beter omdopen in KM Minolta ( Kinder Moordenaar ).

hetwordniets | 13-03-08 | 23:59

@bintang 13-03-08 @ 23:55,
welnee, t'is gewoon zuur.
Maar verder wel een bedrijfsongeval, hoort bij het werk inderdaad.
Je gaat echter liever dood iemand reddende dan dit, maar dat is slechts emotie.

vander F | 13-03-08 | 23:59

alles is al gezegd... ik ben er kapot van

TheOne48 | 13-03-08 | 23:58

Er wordt subtiel gecomment over een menselijk drama. Adieu.

Hammar | 13-03-08 | 23:58

@Lewis 13-03-08 @ 23:55
Wat denk je?

volksmenner | 13-03-08 | 23:58

@Reinaert 13-03-08 @ 23:34,
absoluut, ik snap dat niet, je ziet je geld toch niet meer terug als kredietverstrekker.
Of kunnen ze het weer van de belasting aftrekken?
Puur voor omzetcijfers en zelf lenen?

En de echt zwakken van geest worden uiteindelijk vermorzeld.

vander F | 13-03-08 | 23:56

Belachelijk om die man de dood van de duiker in de schoenen te schuiven. Goedkope stemmingmakerij.

bintang | 13-03-08 | 23:55

@koerbagh ® 13-03-08 @ 23:52
Ja, nee... ik ben minsten 60 volgens van dal, dus ik begrijp het goed...:D

VanFrikschoten | 13-03-08 | 23:55

@volksmenner
Het woord moslim is hier tot nu toe vier keer genoemd, allemaal binnen de context van een punt dat werd gemaakt door Turkje. Wat bedoel je nou?

Lewis | 13-03-08 | 23:55

Waarschijnlijk een gevalletje van te grote broek.
Zoals hierboven al gesuggereert, aanzien en groot doen maar niet mee kunnen komen. Gezichtsverlies voor de buitenwereld, vrouwtje wat begint te eisen, tennisvrinden die stoken en een wat zwakke persoonlijkheid.

RIP kindjes.

kneuterzak | 13-03-08 | 23:54

@VanFrikschoten 13-03-08 @ 23:49:
Nee, hooguit een VAT69.

(dat is bocht, maar 't gaat even om de grap, dat begrijp je wel).

@zwart 13-03-08 @ 23:49:
Van mij mag je.

koerbagh ® | 13-03-08 | 23:52

Snijdt je echt in je ziel als je deze hele tragedie overdenkt. Gezinnetje lijkt de schaapjes op het droge te hebben financieel en het echtpaar heeft twee prachtige kinderen, een mooi huis, mooie spullen. Pa heeft een goede baan en waarschijnlijk aardige collega's bij Minolta. Hij is bovendien bepaald geen lelijke man om te zien, moet ik zelfs als hetero vaststellen. IETS heeft de vader ertoe gedreven zijn eigen kinderen te vermoorden en daarna geen andere uitweg meer gezien te hebben als zichzelf van het leven te beroven. DAT WIJF moet hem toch wel dusdanig GEK gemaakt hebben.. kan bijna niet anders. Maar ik ken de feiten niet en wil dus niet te snel oordelen. Tragisch is het in elk geval, vooral omdat nu ook nog een duiker om het leven is gekomen, wellicht geschrokken door de aanblik van dat opgekwollen lichaam in het wrak. Twee gezinnen verwoest en heel veel familieleden, kennissen, klasgenootjes en andere deelhebbenden levenslang getraumatiseerd. Nee, als een huwelijk niet werkt dan moet je gaan scheiden. Ons rechtssysteem zorgt er voor dat een vader die zijn verantwoordelijkheid neemt ook gewoon zijn kinderen kan blijven zien en dat systeem is goed zo en juist bedoeld om dit soort gevallen te voorkomen. Recente gevallen hebben echter blijkbaar dusdanig drempelverlagend gewerkt dat het voor veel mensen tegenwoordig eerder een optie is om het gezin maar uit te roeien ipv de normale scheidingsweg te bewandelen. Ik begin me langzaam te schamen voor de intolerantie (jegens moslims e.d.) en de haatzaaiende cultuur die in Nederland aan het ontstaan is en de rol van de media die alleen nog sensatiegericht en gericht op het demoniseren en en ridiculiseren van mensen gericht is. Jammer, want we stonden ooit te boek als tolerant land.

a.logger | 13-03-08 | 23:50

Burn in hell, lapzwans!

Steve0510 | 13-03-08 | 23:49

koerbagh ® 13-03-08 @ 23:46

Jointje ook goed?

zwart | 13-03-08 | 23:49

@koerbagh ® 13-03-08 @ 23:46
Dat helpt vaak het beste... als je geen doorgeladen AK47 binnen handbereik hebt tenminste...

VanFrikschoten | 13-03-08 | 23:49

@Lewis 13-03-08 @ 23:46
Nou over het algemeen niet. De reaguurders hier, over het algemeen, zijn van een bedroevend laag niveau of besmet met moslimhaateretites.

volksmenner | 13-03-08 | 23:49

@VanFrikschoten 13-03-08 @ 23:36:
Zo!
*is er even stil van*

Nou, dan maar gewoon depressief met een borrel.

koerbagh ® | 13-03-08 | 23:46

@volksmenner
Maar ondertussen meng je je toch ook zelf even in de discussie begrijp ik?

Lewis | 13-03-08 | 23:46

@madakantognie?! 13-03-08 @ 23:42
Wij vroegen ons al af hoe die jongen aan al dat geld komt... Maar eens even flink een groepsgesprek aan gaan volgende week woensdagmiddag van drie uur tot half vier.....

VanFrikschoten | 13-03-08 | 23:45

@volksmenner 13-03-08 @ 23:43:

Gaap. Politie en justitie hebben deze zaak uitgebreid in de publiciteit gebracht.

Ga daar eens zeuren zou ik zeggen!

Reinaert | 13-03-08 | 23:45

Je zult maar zo ver heen zijn om dit te doen. Tragisch.

volksmenner | 13-03-08 | 23:44

Rot in hell, laffe klootzak.

Neon | 13-03-08 | 23:44

komop jongens, het is gewoon een familieaangelegenheid en niet bedoeld om misbruikt te worden als voeding voor primitieve onderbuikgevoelens. Geef het vee Geenstijl en brood.

volksmenner | 13-03-08 | 23:43

@ Zward
wanhoopsdaat? dus daarom maar goedpraten, 'omdat ie niet anders kon'?
Hout toch op aub.
Iedereen die 2 kleine kinderen kan ombrengen spoord nied, en moed eeuwig branden, ik hoop dat iel ang naar adem heeft moeten snakken in z'n v70.

Tinnef | 13-03-08 | 23:42

VanFrikschoten 13-03-08 @ 23:36
Zonderlinge mensen zoals deze?
www.aldo.nl/

madakantognie?! | 13-03-08 | 23:42

Captain Orange 13-03-08 @ 23:34

Klopt, is een beetje dom maar ik bedoel hier natuurlijk,dat vroeger het aleen gebeurde en dan werd zo,n persoon gevonden nu worden er ook andere in het drama betrokken.

zwart | 13-03-08 | 23:41

Damn. Twee zo verschillende portretten! Of je het verhaal kent of niet. Je kunt ze niet voor elkaar uitwisselen. Een grijnzende duivel en een toffe kale vent.

GormSuil | 13-03-08 | 23:40

@koerbagh @23:22
Ik bedoelde niet te zeggen dat hij zijn kinderen uit eenzaamheid had vermoord, wel dat hij eenzaam moet zijn gewéést, zeker toen hij zijn auto het water in stuurde. Voor zover ik daar als pure buitenstaander iets zinnigs over kan zeggen, natuurlijk.

Lewis | 13-03-08 | 23:38

LOL @ Captain Orange 13-03-08 @ 23:34

mounster | 13-03-08 | 23:36

@koerbagh ® 13-03-08 @ 23:22
Men wordt mooddadig en/of suïcidaal door de eigen geest welke een loopje gaat nemen met de realiteit. Dit word gevoed door de druk die anderen op je uitoefenen i.c.m. je eigen mate van ontvankelijkheid en/of het ontbreken van weerbaarheid. Het is een kwestie van persoonlijke perceptie dus maar onder druk gezet fataal. Het enige wat dit voorkomen kan is een opvoeding waarbij het ventileren van emoties (zowel positief als negatief) als normaal geaccepteerd wordt aanvaard.
-Deze reactie sluit naadloos aan bij topics over geloof, moslimextremisme en websites van zonderlinge mensen-

VanFrikschoten | 13-03-08 | 23:36

@vander F 13-03-08 @ 23:13:

Wie zonder passend inkomen een dergelijke schuld op weet te bouwen is het slachtoffer van de Dirk Scheringa's van deze samenleving. En zélf ook niet al te snugger.

Onnozelen kun je niet straffen, straf werkt niet voor hen die niet in staat zijn hun zonden zelfs maar gedeeltelijk te begrijpen.

Hypotheek- en leningpooiers mag je daarentegen straffen als ze willens en wetens hun klantjes in de financiële vernieling helpen. Die zouden beter moeten weten......

Reinaert | 13-03-08 | 23:34

zwart 13-03-08 @ 23:31
Goed betoog, alleen dat persoonlijk zelfmoord plegen lijkt me nogal duidelijk :)

Captain Orange | 13-03-08 | 23:34

En maar zeuren over mokers die wat nasi-tuig in een treincoupé staan te jonassen.... pfff.
Je eigen kids om zeep helpen.... da's pas wat.

Boellie | 13-03-08 | 23:32


Gelukkig zie ik dat er ook nog mensen zijn die hier geen killer zien maar een wanhopige man die een wanhoopsdaad heeft gepleegd.
Het is verschrikkelijk wat hij met zijn kinderen heeft gedaan en ik ben het niet eens dat hij dit heeft gedaan uit haat aan zijn kinderen maar dat hij zijn kinderen erg lief had, maar helaas was hij al te ver heen om nog normaal te kunnen redeneren en heeft hij in besloten om zijn kinderen mee te nemen.
Dit gebeurd inderdaad wel erg vaak tegenwoordig vroeger pleegde iemand nog persoonlijk zelfmoord maar het lijkt of er tegenwoordig een trend ontstaat om andere mee te nemen.
En het zijn bijna altijd mannen.

zwart | 13-03-08 | 23:31

koerbagh ® 13-03-08 @ 23:22
Allebeide situaties kunnen m.i. tot moorddadig gedrag leiden, alleen zijn de argumenten verschillend. Wat relaties betreft (los van deze zaak), jaloezie doet rare dingen met mensen en voeg daar nog een vleugje egoisme aan toe et voila, je hebt je recept (alhoewel, jaloezie is natuurlijk al een vorm van egoisme op zich).

madakantognie?! | 13-03-08 | 23:31

vander F 13-03-08 @ 23:27 stoere opmerking!!!

Captain Orange | 13-03-08 | 23:28

God is een lul met vingers.
*steunt koerbagh belangeloos in zendingswerk*

vander F | 13-03-08 | 23:27

ongelofelijk 13-03-08 @ 23:21
Begrijpend lezen was vast je sterkste vak niet op het VMBO ?
Waar zeg ik dat ik het over dit specifieke geval had ?
Punten maakt iedere kansloze drol hier, meer zelfs dan goed is.
Ik maakte een pleidooi voor onderzoek naar de (on)mogelijkheden van preventie, that's all.

Bigi Bana Boy | 13-03-08 | 23:26

Koekje wordt bijkans religieus bij het überwraakzuchtige uitzicht op het eeuwig martelend hellevuur.
Gek genoeg denk ik dat juist de gruwelijke vuuroffers en martelingen religie in stand houden.
En maar lullen over liefde... sure.

vander F | 13-03-08 | 23:25

Iedereen die het kan weten wat er is gebeurd en waarom is deaud dus de échte reden, kom je nóóit meer achter.

Rammstein | 13-03-08 | 23:25

@ 23:22:
mat? Ik zal wel "van" of "na" hebben bedoeld.

koerbagh ® | 13-03-08 | 23:24

@ongelofelijk it takes one to know one

Rammstein | 13-03-08 | 23:22

@VanFrikschoten 13-03-08 @ 22:52:
Ja, dat had ik gelezen en ik kon het niet rijmen met de vraag aan Bigi of hij wel eens getrouwd was geweest. Vandaar. Wat is het nu? Wordt men mat huwen met een vrouw moorddadig en/of suïcidaal of juist niet? Of wordt men dat van eenzaamheid zoals @Lewis suggereerde. Ik kan me bij beide concepten niet zoveel voorstellen, maar indien wel is er wel enig zendingswerk te doen.

*Met excuses voor de late reactie, ik moest even het vrije woord verdedigen, god beledigen en gelovigen kwetsen in een ander draadje*

koerbagh ® | 13-03-08 | 23:22

Bigi Bana Boy 13-03-08 @ 22:57

en al die andere luts reacties daarvoor en daarna: je weet niet eens wat er aan de hand is/was. je komt met allerlei flauwekul aanzetten, maar je maakt helemaal geen punt. Wat lul je nou over financiele problemen? Ken jij die mensen dan persoonlijk?
Het is al erg genoeg wat er gebeurd is en dan heeft niemand iets aan dit soort Telegraaf/Story achtig ouwehoer verhalen. Get a life!

ongelofelijk | 13-03-08 | 23:21

Ik weet het niet allemaal, ik maak laatst een moord van zeer dichtbij mee, geen motieven, helemaal niks, wordt sochtends ook wakker met hoe en waarom, kan wel relativeren (eigenlijk niet) maar shit happens, hoe verschrikkelijk ook. Voorkomen kan je het nooit denk ik. Je kan klokkenluiden maar dan zitten binnen no-time alle psych-ziekenhuizen vol.

Captain Orange | 13-03-08 | 23:17

@Koekje-dr-bij? 13-03-08 @ 23:15
Jij bent ook getuige van de moord?

VanFrikschoten | 13-03-08 | 23:17

Laffe hond! Ik hoop godverredomme toch maar dat er een god is, en dat ie deze zak stront met opgestroopte mouwen staat op te wachten.
Sick Fuck!

Koekje-dr-bij? | 13-03-08 | 23:15

Dat je na een scheiding uiteindelijk financieel beter wordt is a) omdat de vrouw meestal hertrouwd met volgende lutser en b) je leeft een paar jaar met billen bij elkaar geknepen en er komt weer ruimte, ben je ineens wel verstandig.
Ik denk ook dat inderdaad de angst voor verlies van 'aanzien" ten opzichte van buurt en familie een enorme klap kan zijn, die voor sommige mensen jammer genoeg, niet te overkomen lijkt. De druk is groot voor velen.

Rammstein | 13-03-08 | 23:14

Ik heb even het nieuws gemist deze week, is al bewezen dat inderdaad deze man die kinderen vermoord heeft, of nemen we dat gewoon maar aan?

captainobvious | 13-03-08 | 23:13

Toch ken ik mensen die door het leven gaan met 75.000 euro aan schulden aan hun reedt,
volgens mij heb je een specifieke persoonlijkheid nodig om als arrebeier/uitkeringstrekker 75.000 euro schuld op te kunnen bouwen...

vander F | 13-03-08 | 23:13

Dood moet je, dood.

Tinnef | 13-03-08 | 23:12

Zonder ook maar de wijsneus uit te willen hangen, wie zegt dat hier sprake is van schuldenproblematiek? Het kan ook zo maar zijn dat Aarnout het mislukken van zijn relatie niet heeft kunnen verkroppen en tot deze waanzin is gedreven..., je weet het niet. Zijn voorgeschiedenis (zijn ouwe) zou een signaal kunnen zijn, maar het is buitengewoon ingewikkelde materie....

brutus68 | 13-03-08 | 23:12

eikel.

zeiksmurf | 13-03-08 | 23:12

@ Drassige Driehoek 13-03-08 @ 23:09
Mja. Lijkt me een matig voorstel. Kanalen zijn nodig voor de waterhuishouding. Anders stikt het straks van de drassige driehoeken.

mounster | 13-03-08 | 23:11

Aaaaaltijd weer die blanke gozerts die hun eigen kroost en daarna zichzelf het graf in jagen.Over geëvolueerde zooi!

Boellie | 13-03-08 | 23:11

@ ZSU-23-4 13-03-08 @ 22:58
Nou inderdaad.
Jack Nickelson in zijn psycho rollen.

Crak-ho | 13-03-08 | 23:11

Kan zijn van der F. echter, ik geloof niet in "mondiaal gezien" daar koop ik niks voor. Ik heb een fulltime baan, betaal me scheel aan huur en andere feestelijke kosten en hou geen reet over.
Toch maar uitkering aanvragen dan.
En 'eten' is ook een ruim begrip.

Rammstein | 13-03-08 | 23:10

... diep gezonken... die man

poppelepee | 13-03-08 | 23:10

@Lewis 13-03-08 @ 23:07,
vooruit, 'en van eten dan' dan maar.

vander F | 13-03-08 | 23:10

@mounster

Ik deaud? Ik vermoord geen kinderen. Ik stel voor de Nederlandse kanalen te dempen met kinderneuqers en kindermoordernaars.

Drassige Driehoek | 13-03-08 | 23:09

Bigi Bana Boy 13-03-08 @ 22:57

Is zeker een groot probleem en speelt erg vaak een rol bij familiedrama's. Geldzorgen, grote schulden kunnen een mens echt laten doordraaien. Neckermann,wehkamp,frisia,dsb,postkrediet,becam, etc hebben bloed aan hun handen.
www.uitzendinggemist.nl/index.php/afle...

Flodder | 13-03-08 | 23:09

@Goatboy 13-03-08 @ 23:04,
zeg ik net tegen mw. vanderF,
eerst jezelf omleggen en daarna vrouw en kinderen,
als je persé wilt.

Helaas werkt het dus niet zo.

vander F | 13-03-08 | 23:08

Rammstein 13-03-08 @ 23:04
Ik heb ook altijd het idee dat je als man de lul bent bij een scheiding maar heb een tijdje terug een onderzoek gelezen waaruit blijkt dat mannen na enkle jaren er doorgaans beter dan voor de scheiding voorstaan financieel gesproken. In ieder geval beter dan de ex-vrouw. Hoe dat kan is mij een raadsel maar het schijnt zo te zijn.

* gaat eens naar dat artikel op zoek op zoek *

Bigi Bana Boy | 13-03-08 | 23:08

Lewis 13-03-08 @ 23:07
Tegenwoordig moet je je huis opeten voordat je een uitkering krijgt, denk dat dat bedoelt wordt :)

Captain Orange | 13-03-08 | 23:08

@vanderF @ 23:06
Dat ligt wel wat zwaar op de maag, hoor.

Lewis | 13-03-08 | 23:07

@Rammstein 13-03-08 @ 23:04,
we zijn als land nog nooit zo rijk geweest.
Zelfs onze uitkeringen zijn mondiaal gezien vorstelijk, je kunt er bv een huis van huren!
En eten.

vander F | 13-03-08 | 23:06

lafbek

blaffer | 13-03-08 | 23:06

Kunnen alle reaguurders, die vinden dat we dit soort lijken in de Nederlandse kanalen moeten laten liggen, mischien dead?

mounster | 13-03-08 | 23:06

@Bigi Bana Boy 13-03-08 @ 22:57
Mensen schijten in hun broek om 1500 Euro schuld en een brief van een incassobureau die 85 Euro kost. dat soort bedragen komen niet eens voor het gerecht normaal gesproken. Is een kosten / baten kwestie. Maar eerlijke Hendrikken die al kaal geplukt zijn houden er wel de gordijnen voor dicht.
Ze moeten die gieren killen die deze mensen over de kling jagen met hun absurde bedragen voor het verzenden van één afzijkbrief. Ik verzend zelf ook facturen voor Das VFGI en vang ook wel eens bot. Dan bel ik de mensen op om te horen wat er aan de hand is en denk met ze mee om een oplossing te zoeken. Dat werkt veel beter. Ik ben zo'n rare nog niet....

VanFrikschoten | 13-03-08 | 23:05

Mozak 13-03-08 @ 23:01
Valt wel mee geloof ik. Het merendeel van de mannen op GS is redelijk genuanceerd vanavond. Ik denk niet dat er zoveel geoordeeld wordt, de gebruikelijke idioten daargelaten.

Bigi Bana Boy | 13-03-08 | 23:05

Waarom houden al deze stumpers de verkeerde volgorde van moorden aan?

Goatboy | 13-03-08 | 23:04

Maar waarom heeft-ie het nou gedaan ? Als Bana Boy beetje gelijk heeft, vrees ik dat met de huidige economie en het toekomstige wereldbeeld (nie-best) dit echt wel vaker gebeuren gaat zeg maar. En scheiden is tegenwoordig bijna onmogelijk als je een duur huis, dikke auto en kindjes hebt.
*
Flapdrol was liev bedoeld hoor.

Rammstein | 13-03-08 | 23:04

Korreltje Zout 13-03-08 @ 22:59

-Dagelijkse file
-Gat in mn sok
-Die klote win2000 machine
-Die collega met die flats kauwgom in zn muil
-Zuurkool zonder vette jus
-Gordon
-Joling-
-Dancing on Idols
-Mn Marlboroś zijn op
-Die rosé is niet te zuipen.
-Maandelijkse periode van mn ega

Sorry, ik maak er ff een lolletje van maar goed...

Captain Orange | 13-03-08 | 23:04

Ik weet dat het not done is om spullen van doden te jatten, maar in dit geval kon ik het echt niet laten om er achteraan te springen en die Floris van Bommels te tikken. Je blijft toch een fashion addict, hè.

Toine Rorije | 13-03-08 | 23:04

Scheelt overheid een heleboel geld nou die niksnut kapot is. Jammer van die duiker; had die laffe vent maar laten opvreten door de vissen in het kanaal.

Drassige Driehoek | 13-03-08 | 23:04

Wat een hufter!

Snorry! | 13-03-08 | 23:03

Shit, neemt ie er nog 1 mee zijn graf in...

da wizard | 13-03-08 | 23:03

tsja. Nou is tie dood. R.I.P. en prettig weekend verder.

JosVerbeek | 13-03-08 | 23:02

@ZSU da's the shining flapdrol

Rammstein | 13-03-08 | 23:01

@Bigi Bana Boy 13-03-08 @ 22:57,
onderzoeken kan zeker geen kwaad,
al kan ik je nu al zeggen dat de statistische gegevens waarschijnlijk weinig opleveren.
*werkt met mensen die groteske schulden hebben weten op te bouwen*

vander F | 13-03-08 | 23:01

@ ZSU-23-4 13-03-08 @ 22:58
Je bedoelt The Shining. Een klassiekert.

Korreltje Zout | 13-03-08 | 23:01

Lekker makkelijk oordelen allemaal ... Weten jullie wat er in die vent z'n kop omging? Zal vast niet lekker fris geweest zijn. Je moet toch wel heel ver weg zijn om je eigen kinderen om te brengen. Dat doe je niet voor de lol.

Judge not, lest ye be judged ...

Mozak | 13-03-08 | 23:01

@Captain Orange 13-03-08 @ 22:56,
dank u wel!

vander F | 13-03-08 | 22:59

@ Captain Orange 13-03-08 @ 22:50
Gooi het er maar uit. Wij zijn er voor jou.

Korreltje Zout | 13-03-08 | 22:59

Hij lijkt op de jack Nicholson uit "Psycho". Toeval?
Die blik...

ZSU-23-4 | 13-03-08 | 22:58

brutus68 13-03-08 @ 22:50
Captain Orange 13-03-08 @ 22:50
Granaatappel 13-03-08 @ 22:50

Jullie hebben gelijk, het is ook een bijna onmogelijke opgave. Het enige wat mij sowieso verstandig lijkt is een koppeling tussen het BKR en bijvoorbeeld de belastingdienst. Het moet toch mogelijk zijn gezinnen die zich in een onhoudbare financiële situatie bevinden eruit te halen ? Niet dat je daarmee al dit soort drama's kan voorkomen, maar ik maak mij sterk dat schuldproblematiek vaak een rol speelt. Dat zou eens onderzocht moeten worden, als dat al niet gebeurd is. Los van gevallen van gezinsmoord is het helemaal geen slecht idee om te voorkomen dat mensen enorme shculden opbouwen. Ik weet dat dit momenteel trouwens een groot, reeds onderkend, probleem is.

Bigi Bana Boy | 13-03-08 | 22:57

Jody Banaal 13-03-08 @ 22:50
had...

Jody Banaal | 13-03-08 | 22:56

In de US and A is de trend om je guns leeg te knallen op een school of andere openbare plaats om vervolgens jezelf te euthanaseren. Niet helemaal hetzelfde als de NL variant, maar het lijkt erop. Geen hond die weet hoe je het echt kunt voorkomen. Mensen die zo radeloos zijn (door schulden of schaamte), hebben doorgaans niet de neiging daar openlijk over te praten.

Korreltje Zout | 13-03-08 | 22:56

vander F 13-03-08 @ 22:54
Thats it! De druppel, waar woont je huis, waar slaapt je bed!
Ik stuur ze allemaal op je af, Balkellende, Wilders.. de hele flikkerse bende!

Captain Orange | 13-03-08 | 22:56

*hoopt ineens dat er toch iets van leven na de dood is en dat die zegers daar alsnog gemarteld wordt, nog een langzame, pijnlijke dood sterft en dan een enkeltje hel krijgt*

leoleo | 13-03-08 | 22:55

hoop ik

vander F | 13-03-08 | 22:55

@mounster 13-03-08 @ 22:53
Daarom... ik zit hier niet dom te lullen....

VanFrikschoten | 13-03-08 | 22:54

bakboord 13-03-08 @ 22:5

ROFL.... ik onderken het in ieder geval...

Captain Orange | 13-03-08 | 22:54

@Captain Orange 13-03-08 @ 22:50,
noch je vrouw,

vander F | 13-03-08 | 22:54

@ Bigi Bana Boy 13-03-08 @ 22:26

Wat ik al eerder zei: mijn hoop is erop gericht dat alle nare vrouwtjes in +31 en hun dito advocaten voortaan eens nadenken over het leed wat ze aanrichten in hun rancune, hebberigheid en wraakzucht naar de ex. Bah. Laat onverlet dat het jakkie is dat je je eigen kinderen ombrengt. Kun je nagaan hoezeer tot waanzin deze man is gedreven.
Let wel: daarmee praat ik zijn daad NIET goed.

Spinal Fap | 13-03-08 | 22:54

@ VanFrikschoten 13-03-08 @ 22:52
Een dooie aan het kruis nagelen is ook vaag...

mounster | 13-03-08 | 22:53

Code rood voor captain orange
Bigi bana boy grijp in, dit is je kans. Dat je niet kunt zeggen dat je het niet geworst hebt.

bakboord | 13-03-08 | 22:53

@VanFrikschoten 13-03-08 @ 22:45.
*belt Rush Limbaugh laughing out loud*

vander F | 13-03-08 | 22:52

@koerbagh ® 13-03-08 @ 22:47
Luistert en huivert: Ik ben de enige in deze draad zo'n beetje die de man niet meteen aan het kruis nagelt. Zie mijn @22:24

VanFrikschoten | 13-03-08 | 22:52

Wat een ziek psychopatenhoofd heeft die laffe haas zeg.

Jody Banaal | 13-03-08 | 22:50

@ Bigi Bana Boy
En hoe zie je die preventie dan voor je? Als buren op straat tegen elkaar schreeuwen dat ze niet meer van elkaar houden en het nooit meer goed komt? (dit onderhavige geval)
Of als er niets aan de hand lijkt te zijn? (in het geval RH dat je aanhaalde)
Wat wat wat?
Als ik de buren ruzie zou horen maken, moet ik de politie bellen? Of moet ik aanbellen? Of moet ik bellen als ik niks hoor? Zeg het maar.

Granaatappel | 13-03-08 | 22:50

Bigi Bana Boy 13-03-08 @ 22:43

Je streven is goed, no doubt maar signaleren is moeilijk hoor. In ieders kop maalt het wel eens en een asbak (was geen fin)door de kamer gooien is ook weleens gebeurd... Dit soort dingen zijn hoe triest ook wat mij betreft te relateren aan de prestatieve maatschappij waarin we leven. Maak maar een tikfoudt en je wordt al geflamed. Dagelijks op de zaak die sukkels die aan je stoelpoten zagen.. etc etc. Allemaal te handlen maar soms... soms knapt er iets..
Zou nooit mn kids wat aan kunnen doen, nog mn vrouwmaar die collega met die kauwgom in zn treiterbek zou ik toch weleens 3 hoog willen laten kennismaken met het asfalt...

Captain Orange | 13-03-08 | 22:50

@Bigi Bana Boy 22.43

Hoe dat te doen? Dat is een behoorlijk inbreuk op de privacy van een gezin. In het geval van deze zaak wordt het alweer lastig...., omdat de vader van Aarnout ook de hand aan zichzelf heeft geslagen, op bijna de exacte plek. Iets met risicoanalyses? In dit geval lijken relatieperikelen een rol te spelen..., niet zo zeer schulden...

brutus68 | 13-03-08 | 22:50

Ik snapte het eerst écht niet, maar nu je het zo vraagt: oké, niet alle blanke Nederlanders worden er nu van beticht hun kinderen te vermoorden, dat zal je dan wel bedoelen. Maar dat vind ik geklets, want dit kun je niet vergelijken met veel van de generalisaties over moslims hier op GeenStijl.

Lewis | 13-03-08 | 22:49

ah wat balen zeg van die man laat een vrouw en 2 kinderen achter zonde zonde triest verhaal

hij doet het alweer | 13-03-08 | 22:49

@Lewis 13-03-08 @ 22:42:
Wordt je van eenzaamheid moorddadig en suïcidaal? Vertel eens wat meer...

koerbagh ® | 13-03-08 | 22:49

@Rhun 13-03-08 @ 22:45,
gebeurt overal, maar er zijn wel culturen waar het meer in voor komt dan andere.

vander F | 13-03-08 | 22:48

Turrukje 13-03-08 @ 22:40

GS: overgenomen door de Telegraaf. Sinds de tweede wereldoorlog weten we wel waar die voor staan. Alles voor een paar duiten.

*edit* gaap, gevalletje klok klepel en holle vaten klinken het hardst...

nuckin*futs | 13-03-08 | 22:48

Op een brand stuur je toch ook geen duiker af.
Shit happens, zal nooit uit te bannen zijn. Hebben ze zwarte humor voor uitgevonden.

bakboord | 13-03-08 | 22:47

@VanFrikschoten 13-03-08 @ 22:32:
Trouwen maakt moordlustig? Heeft het VFGI daar folders over? Vertelt u eens wat meer... Of moet ik dan op zo'n dure cursus?

koerbagh ® | 13-03-08 | 22:47

@Bigi Bana Boy 13-03-08 @ 22:43,
een goed streven, preventie,
maar je zegt het zelf al :
"dat men nooit enig vermoeden heeft gehad en dat het zo'n "normaal" gezin leek"

En dat blijft. t'is niet anders.

vander F | 13-03-08 | 22:47

brutus68 13-03-08 @ 22:37
Ja, ik vrees dat je gelijk hebt maar vind het moeilijk om juist in dit soort uiterst tragische gevallen de waarheid onder ogen te zien.

Bigi Bana Boy | 13-03-08 | 22:46

VanFrikschoten 13-03-08 @ 22:43

weer sorry ik ben niet blond..... er stond licht bruin op het pakje ;-)

gooischetrut | 13-03-08 | 22:45

@ VanFrikschoten 13-03-08 @ 22:43

LOL! Of een gummetje...

mounster | 13-03-08 | 22:45

Kwestie van stress.. doorgaan tot je niet meer kan om je gezin in leven te houden, dan klein tegenslagje en *crash*. Papa wil weg, maar wil gezin niet aan lot overlaten dus die gaan gezellig mee op reis. Het vervelendste aan de hele zaak is dat die papa's over het algemeen heel goed in orde zijn onder normale condities, ze veel van hun vrouw en kinderen houden, alleen te hooghartig zijn om op tijd aan de bel te trekken en hulp van anderen in te roepen.
Wat ik me wel afvraag is of dit in het buitenland ook zo frequent gebeurd? Daar is toch ook stress genoeg lijkt me, zit er dan toch iets in onze Nederlandsche aard dat ons hier extra kwetsbaar voor maakt?

Rhun | 13-03-08 | 22:45

@Turrukje

Je verwart een religie met inwoners van Marokko.

nuckin*futs | 13-03-08 | 22:45

@vander F 13-03-08 @ 22:42
Viespeuk... wacht maar tot de film uit komt...

VanFrikschoten | 13-03-08 | 22:45

@Lewis
In het geval dat hij moslim was geweest was zijn geloof of afkomst hier als reden genoemd voor zijn daad. "typisch moslimgedrag" of "islam ies vrede".
Maar laten we het inderdaad ontopic houden. (voor de derde keer inmiddels)

Turrukje | 13-03-08 | 22:45

verdrietig boos

slootschurftklootzak | 13-03-08 | 22:44

@Lewis 13-03-08 @ 22:42,
je snapt het echt niet?

vander F | 13-03-08 | 22:44

@gooischetrut 13-03-08 @ 22:41
Je kan het heel makkelijk corrigeren met tipex op je scherm, hoor....

VanFrikschoten | 13-03-08 | 22:43

Granaatappel 13-03-08 @ 22:34
Ik pretendeer onder geen beding dat ik weet wat er aan gedaan moet worden, laat ik dat even duidelijk maken. Ook besef ik dat men zich op heel glad ijs begeeft als men probeert gezinnen te screenen en te profilen en al helemaal als men aan de hand van de aldus verkregen gegevens een gezin als potentieel risicovol aanmerkt. Ik weet ook dat er vaak door bekenden en en buren wordt gezegd dat man nooit enig vermoeden heeft gehad en dat het zo'n "normaal" gezin leek. Het zijn namelijk lang niet altijd echte probleem gezinnen. Het enige wat ik, als leek, wel vaak opmerk is dat schulden vaak een rol spelen. Wellicht dat in die hoek het een en ander eens wat beter gevolgd kan worden. Vergeet niet dat, hoe zeer wij daar ook gen begrip voor kunnen hebben, het uiteindelijk wél om een wanhoopsdaad gaat.
Een hele egoistische en één die voor ons soms nie begrijpelijk is, maar een wanhoopsdaad blijft het. Je maakt niet zomaar een einde aan de levens van je kinderen en niet te vergeten jezelf. Ik pleit niet voor medeleven maar voor preventie. We moeten daarom als maatrschappij toch op zoek naar patronen en signalerings methoden. Dat zijn we aan de (toekomstige) slachtoffers verplicht.

Bigi Bana Boy | 13-03-08 | 22:43

*Maar hoe gaat 'het' nou bij die van VanFrikschoten?*

vander F | 13-03-08 | 22:42

@Turrukje
Ik snap je geloof ik niet zo goed - veel reacties zijn hier toch erg negatief over deze niet-moslim? (Tenminste, ik ga er maar even van uit dat hij dat was.) Wat zou er dan anders zijn geweest in het geval hij een moslim was geweest?

On topic
Afschuwelijk wat die man heeft gedaan, maar ook dit is vreselijk. Wat moet die man zich eenzaam hebben gevoeld.

Lewis | 13-03-08 | 22:42

Dump dat lijk toch weer gewoon in die sloot! Dan heeft tenminste íemand* er nog wat aan!

*)palingen

Schpetzenschnatzer | 13-03-08 | 22:41

hebt dan inmiddels een grove fout gemaakt. Maar e.e.a. valt te corrigeren

sorry toetsenbord van laptop doet raar..

gooischetrut | 13-03-08 | 22:41

@nucking*futs
Het is wel makkelijk en big biZne$

Turrukje | 13-03-08 | 22:40

VanFrikschoten 13-03-08 @ 22:36

Tja zo'n iemand wil je niet bij de opvoeding en de rest van je ontwikkeling van je kinderen hebben. Je h

gooischetrut | 13-03-08 | 22:40

@Annmary 13-03-08 @ 22:31,
yep, heel zuur, maar goed, ook dat hoort er bij, duiken is linke soep, altijd.

vander F | 13-03-08 | 22:39

Hoe dit komt ? Neckermann,wehkamp,frisia,dsb,postkrediet,becam... deurwaarder.... BKR....

Alfa75 | 13-03-08 | 22:39

@Fleeischbaum: Stemmingmaken is geen kunst.

nuckin*futs | 13-03-08 | 22:38

RIP voor de brandweerman

Hertog Joris | 13-03-08 | 22:38

@Bigi Bana Boy 22.26

Het punt is, tragedies als dit zijn niet te voorkomen. Dit soort drama's speelt zich speelt zich af in in de intimiteit van gezinnen af, en in de hoofden van de dader. Het is lastig voor wie dan ook om daar maar eens een kijkje te nemen. Hoe verschrikkelijk ook is wat deze Aarnout heeft gedaan, ooit moet er een moment zijn geweest dat ook hij zijn kinderen als gewenst heeft gezien, van ze heeft gehouden, en ze een toekomst heeft willen geven. Dat iemand tot zoiets komt, is onbegrijpelijk, ongrijpbaar en diep, en diep tragisch...., maar ik vrees dat dit niet de laatste keer zal zijn dat een dergelijke tragedie voorvalt...

brutus68 | 13-03-08 | 22:37

Wat weten een heleboel mensen het hier weer goed zeg.
Dit is een verhaal met alleen maar verliezers. En van de daadwerkelijke oorzaken weet niemand hier ene drol. Houd die onderbuik eens een keer in bedwang!

Cookie v. eigen deeg | 13-03-08 | 22:37

Turrukje 13-03-08 @ 22:33 & 22:35
Lul niet zo dom

Granaatappel | 13-03-08 | 22:37

Aarnout Zegers? Aarnoud Zegers? Aarnaut Zeegurs?

Wat is het nou(t)?

amor in aeternum | 13-03-08 | 22:37

@Turrukje 13-03-08 @ 22:33,
ach ja, hou je toch, who cares.
Vreselijk drama, maar binnenkort opnieuw, op uw internet.

vander F | 13-03-08 | 22:37

@Bigi Bana Boy 13-03-08 @ 22:3
Fijn mensch... heel verstandig...

VanFrikschoten | 13-03-08 | 22:36

VanFrikschoten 13-03-08 @ 22:32
Je kent ons toch ? Kindje maken en wegwezen. Zo gaat dat bij ons.

Bigi Bana Boy | 13-03-08 | 22:35

@Captain Orange
Ik lul niet dom. Ik weet alleen wat voor reacties hier zouden staan als mijnheer de dader een Marokkaan was en dat weet jij ook.
Maar laten we het daar nu niet over hebben...

Turrukje | 13-03-08 | 22:35

@Bigi Bana Boy
En hoe wil je dat doen dan? Alsof Richard Harteveld iets gedaan heeft voor hij zijn gezin uitmoordde om iemand wakker te schudden dat hij een op ontploffen stond moordvat was.
Als je het allemaal zo goed weet om dit te voorkomen, wat is het antwoord dan? Of wacht je met de bekendmaking totdat je de nobelprijs kan winnen?

Granaatappel | 13-03-08 | 22:34

Turrukje 13-03-08 @ 22:33
Lul niet zo dom

Captain Orange | 13-03-08 | 22:34

@Be?lzebul 13-03-08 @ 22:29,
waarom niet lekker CO2 neutraal tot compost verwerken?

vander F | 13-03-08 | 22:34

Als het een moslim was geweest had men over de rug van de doden toch aan islambashing gedaan.
Tja, ik doe dat maar niet.
Enge man. En erg tragisch voor die duiker.

Turrukje | 13-03-08 | 22:33

@Bigi Bana Boy 13-03-08 @ 22:26
Wel eens met een vrouw getrouwd geweest?

VanFrikschoten | 13-03-08 | 22:32

Wel respect voor die duiker!!
Die gaat dood voor zo'n vieze gluipert.

Annmary | 13-03-08 | 22:31

Bigi Bana Boy 13-03-08 @ 22:26
Stress en stress en een lijer van een manager boven je.... en ik eb het hier even niet over Orange telco... alhoewel...

Captain Orange | 13-03-08 | 22:31

Nou lekker dan, twee kinderen dood, leven van zijn ex, familie en ex-familie voorgoed naar de klote, duiker dood, leven van zijn familie naar de klote.
goed hoor, held!

Granaatappel | 13-03-08 | 22:30

@Bigi Bana Boy 13-03-08 @ 22:26
mooi gesproken!

Verdrinkingsdood schijn één van de pijnlijkste te zijn...

Santtu | 13-03-08 | 22:30

Toch R.I.P.

Bert M. | 13-03-08 | 22:29

ik vind het knap dat ie die volvo 30 meter ver de plomp ingekregen heeft. Dat zal een beste klapper geweest zijn.

maakniesaaknie | 13-03-08 | 22:29

De auto gaat met lijk en al zo de hoogovens in gekieperd worden.
Soort van staatsbegravenis voor mensen met een zieke geest.

Be?lzebul | 13-03-08 | 22:29

mooi, wel dood blijven nu Aarnhoudt !

QB (ja die.....) | 13-03-08 | 22:28

Volgens mij is dit iets van alle tijden,
deal with it, we're humans.

vander F | 13-03-08 | 22:28

Ja joh, joris mij lekker weg. Stakker.

Boze Buur | 13-03-08 | 22:28

Ja we kunen wel allemaal lekker gratuit over elkaar heen rollen in pogingen elkaar te overtreffen met het bedenken van beledigingen en postmortem straffen, maar de vraag is natuurlijk hoe dit soort tragedies zijn te voorkomen. Het is niet de eerste keer dat een dergelijk iets gebeurd en het lijkt mij sterk als er geen patroon in de reeks te herkennen is. Het moet toch mogelijk zijn bepaalde gezinnen als risicovol te beschouwen. Let wel, ik heb het niet over ICT'ers die, om hun Poolse vriendin te kunnen wippe, hun gezin uitmoorden maar juist over dit soort, vermoedelijke, wanhoopsdaden als gepleegd door Zegers (doorgaans gevolgd door een zelfmoord). Wat zet dit soort vaders ertoe aan en wat zijn de overeenkomsten in omstandigheden met andere bekende gevallen. Dát is waar we wat aan hebben.

Bigi Bana Boy | 13-03-08 | 22:26

Blijft gruwelijk...

Captain Orange | 13-03-08 | 22:25

@kuiken 13-03-08 @ 22:24

Kwam er een paling uit zijn oogbal?

Schpetzenschnatzer | 13-03-08 | 22:25

Tsja, zoals mijn oude wijze moeder zou zeggen "deze jongen deugt niet". Hoe dan ook, trieste affaire...

brutus68 | 13-03-08 | 22:25

Wat een rare man!

Schpetzenschnatzer | 13-03-08 | 22:25

Is nog geen enkel bewijs dat hij de moordenaar is. Het is slechts de constatering dat de man dood is.

VanFrikschoten | 13-03-08 | 22:24

weg paling voer

kuiken | 13-03-08 | 22:24

Zelfmoord schijnt erfelijk te zijn...

Alfa75 | 13-03-08 | 22:24

mooi. en vrijdag na de lijkschouwing meteen terug in de plomp sodemieteren (sorry, Brabants voor gooien). Istie dood. mooi, maar dat had hij dan beter meteen kunnen doen en zijn poten van zijn kinderen af kunnen houden. Wil er bij mij echt niet in, dat je zo iets kunt doen met je eigen kinderen. Maar goed, kennelijk was pa ook al niet helemaal ok, als dat geOH tenminste allemaal waar is. Hoe het ook zij: lullo dood, 2 onschuldige kindjes dood en dan ook nog eens een brandweerman die vrouw en 2 kindjes achterlaat.
Man, man. zum kotzen

ongelofelijk | 13-03-08 | 22:23

@Piggy
en twee kinderen.. wat een lul.

Rhun | 13-03-08 | 22:21

had hem lekker laten liggen daar op de bodem, de lutsert!

123theplacetobe | 13-03-08 | 22:21

zeer laffe daad van deze " meneer".. als je dan geen zin meer hebt in het leven, maak er dan voor jezelf een einde aan maar ontneem niet het leven van 2 onschuldige kinderen..

dj69 | 13-03-08 | 22:18

-weggejorist-

Boze Buur | 13-03-08 | 22:17

floris van bommel zal wel blij zijn met deze spontane guerillacampagne

superjan | 13-03-08 | 22:16

door deze kleaudtzack is er wel een brandweert deaud

Rest In Privacy | 13-03-08 | 22:15

Zozo, wat een snelle en slordige post.
Er stond eerst 'Want de laffe kindermoordenaar is terecht. Hij is zojuist opgedregd met zijn auto en werd herkend aan zijn zwarte Bommels'.

michielios | 13-03-08 | 22:13

Dat wordt een lange zit bij de crematie.

Harry Kuntz | 13-03-08 | 22:13

Zeeeeeeeeau, dat wordt snel aangepast.

Farmill | 13-03-08 | 22:13

Bruine Bommels toch?

Farmill | 13-03-08 | 22:12

Ik heb gezocht

Tilburger | 13-03-08 | 22:12

Ik vraag me af hoe hij aan zijn zwarte bommels kan worden herkend als hij bruine had...

killeraap | 13-03-08 | 22:12

Nequeschot voor de zekerheid???

AUB | 13-03-08 | 22:11

Boontje komt om zn....

Robin Hood | 13-03-08 | 22:11

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland