Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Emigratiebeurs groot succes?

dijkbouwer.jpgDe Televaag meldt vandaag dat "islamisering van Nederland" een van de redenen is dat veel mensen hun heil in het buitenland zoeken. Volgens linksmedia was het juist "De Film van Geert Wilders" die er voor zorgde dat de Emigratiebeurs een groot aantal bezoekers trok. (Fotoo Impressie) Maakt het wat uit? Nee. Want we hebben het hier over laffe kloodtzakken. Bezoekers van de Emigratiebeurs zijn quitters, afhakers, opgevers en deserteurs. Kortom; ruggegraatloze Nederlanders. Mensen die als het even tegenzit, de handdoek in de ring gooien. Dit soort mensen kunnen we in Nederland missen als kiespijn. Als het water stijgt, kun je twee dingen doen. Een dijk bouwen of op een berg gaan zitten. De bezoekers van de Emigratiebeurs doen het laatste. Prima. Zelf weten & toedeledokie. Rot maar lekker op naar je nieuwe land, stelletje lafbekken. Wij blijven hier. Wij vechten wel op het strand, and we will never surrender...

Reaguursels

Inloggen

als er vrij geschoten mag worden op kaffers in NL hoor ik het wel, geef maar een belletje

12pints | 13-03-08 | 13:50

GROETEN UIT AUSTRALIE

12pints | 13-03-08 | 13:45

Gaat niet alleen over die kudtfinnen! Ik ben chauffeur en wil lekker in Canada gaan rijden ; Geen Tachograaf, geen snelheids limieten maar gewoon je job doen daar RIJDEN en niet zeiken net als hier! Nog ff en ikke is ook weg, en niet om te vluchten maar om mn eigen leven wat meer te kunnen controllen! de groeten hier in 0031

Dick-for-brains | 11-03-08 | 14:00

@Nico Mudde

Werken in Dubai is zeau 2007...

Zeph... | 11-03-08 | 13:22

bottehond 11-03-08 @ 01:01

Zeik de boel maar lekker af, en over welke strijd heb je het nu eigenlijk. Voor een nieuw plasmascherm, een dikke auto met te veel BPM of toch weer tegen de altijd aanwezige buitenlanders. Get a live. Maar speciaal voor jouw zal ik mijn werkzaamheden en salaris in je oor fluisteren.
Medewerker op Dubai Int. Airport, salaris 5500 US Dollar NETTO, een beetje belasting, auto's zijn ietsje goedkoper en om over de brandstof maar te zwijgen.
Mooi weer en ja vriendelijke mensen.
Wees nou toch eens realistisch, dat kom je hier toch nooit meer tegen. En mijn kleinkinderen vinden het geweldig dat opa weg gaat.
Nu word een weekje over komen wel heel erg leuk.
Nee, jij moet lekker een weekje in CenterParks gaan zitten met je gezin, en je zeiknat laten regenen. Ik zal aan je denken als ik op het strand aan de Perzische Golf zit.
Voor dit alles ben ik graag een laffe zak met stront. Next.

Nico Mudde | 11-03-08 | 11:58

Rare jongens, die hollanders.

"gezellig klagen" is het motto. Ondertussen niks doen.
Je voorouders uit de gouden eeuw zouden zich kapot schamen!

Een beetje slimme hollander is toch al geemigreerd?

wooden_shoe | 11-03-08 | 11:53

Ja en als je wordt bezet, gewoon heulen met de vijand, stelletje NSB-ers.

kruT | 11-03-08 | 09:13

Hallo Pritt,
Als je even laat weten waar en wanner je, je eerste moskee gaat afbreken, kom ik speciaal uit Spanje terug om je te helpen.
Andere reaguurders, aansluiten a.u.b.

Olieboer | 11-03-08 | 08:46

openbaarminiserie 10-03-08 @ 19:55

De moslims zijn het probleem niet, dat zijn de ambtenaren die heel Nederland financieel terroriseren maar zelf met strafbare feiten weg komen.

souty | 11-03-08 | 08:33

@ Bottehond

Wat voor strijd lever jij dan precies (behalve klagen op geenstijl)? Het zijn juist de emigranten die zich zorgen maken om de toekomst van hun kinderen/kleinkinderen. Dat zijn de mensen die door hebben dat roepen dat je PVV gaat stemmen niet echt veel uithaalt, maar dat je zelf innitiatief moet nemen. En dat innitiatief heeft me al het volgt opgelevert:
-
- weinig belasting
- betaalbaar wonen in het centrum van een wereldstad
- betaalbaar rijden met een 200pk V6 onder mijn motorkap
- een klimaat van tollerantie tegenover andere culturen
- gratis medische zorg
- een competente minister president
- lekker weer
-
Waarom vechten voor iets dat al bestaat?

aussieguy | 11-03-08 | 07:10

Misschien moeten we eens overwegen in opstand te komen ?

Glorix | 11-03-08 | 01:30

Nico Mudde 11-03-08 @ 00:53

Laffe zak stront. Dhimmi. Je kleinkinderen zullen de strijd leveren die jij weigerde te strijden. Donder maar liever op. Next!!

bottehond | 11-03-08 | 01:01

Alle weldenkende mensen zijn straks weg. Niet omdat ze niet van Nederland houden, maar ze zijn de betutteling, de regeltjes, het graaiwerk van onze regering en de slappe houding van dezelfde club, zat. Ben straks zelf ook pleite. Want in een ander land, ja zelfs een aantal islamitische landen ben je nog wel welkom.
De enige mensen die hier achterblijven zijn, randdebielen, chronishe klagers en figuren die op vakantie in het buitenland zelfs boerenkool met worst bestellen.
Nou geluk met dit mooie polderlandje waar straks iedereen verzuipt in zijn/haar zelfmedelijden, over mislukte kansen, nooit uitgekomen dromen en die buitenlanders met hun eigen cultuur. Ik ben straks zelf een allochtoon en ik kan niet wachten om de deur voorgoed achter mijn Hollandse reet dicht te trekken.
Ik hoop nog wel dat Wilders MP word, dan weet je zeker dat nergens meer welkom bent en door de halve wereld uitgekotst word. Met dank aan de vrijheid van meningsuiting/belediging.
Nog veel plezier.

Nico Mudde | 11-03-08 | 00:53

@ NLkandekankerkrijgen "Je kunt niet zomaar op de 'bonne foie' naar het buitenland verkassen. Dat weet je zelf ook. Ik ben pas sinds kort de optie van emigratie aan het verkennen.
Ik wil uiteraard alles goed geregeld en uitgekiend hebben."
-
Dan heb je het toch beter aangepakt dan ik. Zonder een substantieel visum naar +61 vertrokken om de boel daar maar te regelen :) Is ook goed gekomen hoor.

aussieguy | 10-03-08 | 23:59

Helemaal mee eens, je gaat toch niet meteen weg als het allemaal even niet mee zit. Ik laat me niet zomaar wegjagen door types die denken het beter te weten. En die types die weggaan, moeten dan niet na een jaar met hangende pootjes terugkomen, want het was toch niet zo leuk als ze dachten.
Kansloze figuren.

Koninkrijk | 10-03-08 | 23:18

@rokershoest 18.53.Dat kan niet ,want als je je als niet texelaar hier wilt gaan wonen moet je maatschappelijke binding hebben (werk) of sociaal gebonden zijn,(familie).
Tevens is de koopprijsgrens voor vrije vestiging hier gesteld op 275.000 euro voor een woonhuis,huur prijs weet ik niet exact.
Dit is ingesteld om er voor te zorgen dat er ook nog huizen voor de eigen bevolking beschikbaar blijven.
Die 275k mogen ze van mij trouwens wel optrekken naar 350k want zo veel is dat niet.

texels schaap | 10-03-08 | 22:30

Voor iedereen die denkt dat er in het buitenland geen buitenlanders wonen, denk er nog maar eens goed over na...

Woon nu sinds een jaartje over de grenzen, +34 en dat bevalt me goed, geen gezeik over integratie en weinig merkbare islamofobie. (kan ook een reden zijn).

Adios.

stud303 | 10-03-08 | 21:43

ik=emigratiebeursbezoekert...
snap niet wat jullie het probleem vinden... gewoon op zoek naar beter weer en heerlijke mannen... :D

Foxy | 10-03-08 | 21:26

Het is trouwens belachelijk om de vertrekkers als verraders te betitelen. Wij ZIJN verraden. Dat is iets heel anders.
.
En hier in NL blijven om me suf te werken om deze verraders te spekken, en tot slot me dood te vechten om hen te verdedigen? Dacht het niet.
.
En bovenal ben ik niet van plan om 350K te gaan betalen voor de premie-A woning van een babyboomer.

du Roi Soleil | 10-03-08 | 21:03

Tja, kudt situatie als je d'r over nadenkt. Aan de ene kant twijfel ik wel 'es of 'k zal gaan emigreren of dat dat dan zou zijn alsof je de handdoek in de ring gooit tegen dat moslim tuig dat hier geboortegolf genocide probeert te plegen.
.
1 2 3.. ok ik heb er over nagedacht. Mazzel!!!!
.

openbaarminiserie | 10-03-08 | 19:55

Lekker naar het buitenland waar de Islam nog niet zo sterk vertegenwoordigd is als in NL. Daaaaag!

J.W. von Goethe | 10-03-08 | 19:44

Ik wil erbij zijn als vanuit Den Haag het sein "broken arrow" wordt gegeven.

President Babboe Bab | 10-03-08 | 19:34

Denemarken ?? Mmmzz.... Ben je wel eens in Esbjerg geweest, daar ruikt het niet zo fris vond ik...

Zeph... | 10-03-08 | 19:16

Kijk Prit Stift, ik zal het eenvoudig aan je uitleggen. Als je een keer op een boerderij komt als stadsmeneer, dan denk je: jezus wat een strontlucht hangt hier. Als je een paar keer per week op dezelfde boerderij komt dan denk je: ik ruik steeds minder en als je dag en ncht op de boerderij woont dan ruik je die strontlucht niet meer. Totdat je een paar keer in Denemarken komt, dan zeg je: verrek frisse lucht, ik wist niet dat dat nog bestond.
Nederland is verstrond....
Ben Denemarken

beroepswerkeloze | 10-03-08 | 19:06

Elegast 10-03-08 @ 17:54

Zou jij een volwassene die gelooft dat het sprookje van wolf en de zeven geitjes echt gebeurd is serieus nemen?
Lees de koran eens en huiver.
Mensen die die onzin geloven zijn niet serieus te nemen. Geen van allen!

o vos omnes | 10-03-08 | 18:57

Elegast 10-03-08 @ 17:54

Lang niet allemaal nee. Maar dat is slechts een kwestie van tijd. Als de bevolkingsopbouw doorzet zoals verwacht doen ze op een gegeven moment gewoon gezellig en fanatiek mee met hun fundamentalistische vrindjes en viendinnetjes.

Anders gaat namelijk ook hun hoofdje er op ietwat pijnlijke wijze af.

rokershoest | 10-03-08 | 18:53

texels schaap 10-03-08 @ 18:18

Over een jaar of 5 -10 staat ook de allochtonenmeter van Texel gewoon op 18%. Maak je daar nou maar geen illusies over. En dan wordt het Texels schaap alras omgetoverd tot Texelse shoarma

rokershoest | 10-03-08 | 18:46

Ik merk hier op texel trouwens helemaal niks van allochtonen en zo.
postcode 1792 geeft volgens de allochtonenmeter maar 1,8 % aan ,dus emigreren hoeft niet zo nodig van mij

texels schaap | 10-03-08 | 18:18

hirudinea 10-03-08 @ 17:56

Wat jij wilt. En Wilders intolerantie verwijten, hmmm. Hoe dan ook: ik maak het wat ingewikkelder voor je. Mot jij als verlichte Gutmensch wel aankunnen. Skip Wilders en xenofoben (rare koppeling, maar goed, je bent nog slecht ingevoerd op dit dossier)... De islamwatchers, wat is daarover je mening? Ook oprotten?

bottehond | 10-03-08 | 18:16

Alle wilderianen en xenofoben oprotten. Oeps waar naar toe want die allo's zijn overal.

hirudinea | 10-03-08 | 17:56

@o vos omnes 10-03-08 @ 17:23: Jij redeneert al net zo bekrompen als Geert Wilders. Alsof alle moslims dezelfde rigide interpretatie van de koran hebben.

Elegast | 10-03-08 | 17:54

""Als het water stijgt, kun je twee dingen doen. Een dijk bouwen of op een berg gaan zitten""

Maar wat als je steeds weer meer eigen geld en arbeid in die dijk verhoging steekt en een ander die dijk steeds maar weer kapot maakt en je daar dan ook nog steeds meer dijkbelasting voor vraagt en die zelfde persoon ook nog zegt dat je op vrijdag tijdens het middag gebed niet met een schop rond mag lopen want dat "kan" aanstoot gevend zijn voor bepaalde mensen.
Dan verlies je een keer je moed en geef je het op en vertrek je naar een land waar je nog wel als mens wordt geaccepteerd en niet als melkkoe voor een horde communisten en islambendes.
De politiek zou wakker moeten worden maar ze verrekken het.......

willie1971 | 10-03-08 | 17:49

@ Jan2474 10-03-08 @ 16:22
Lekker wegblijven dan! Irritante zeikerd.

Aldebaraan | 10-03-08 | 17:47

Sja, om emigranten nou lafaards te noemen vind ik onterecht. Zelf ben ik wel een beetje een idealist, dus ik heb de neiging om te denken: 'ik blijf hier, ik laat me niet wegjagen!' Maar toch kan ik me heel goed voorstellen dat mensen het zat zijn hier, ik heb zelf ook wel eens aan emigreren gedacht. Met de bemoeizucht van het huidige kabinet begin ik dit landje alweer aardig zat te worden.

Mja, eerst mijn studie afmaken en dan nog een tijdje werkervaring opdoen. Daarna zal ik de situatie hier wel eens opnieuw evalueren. Als ik ooit toch besluit om te emigreren, dan weet ik al welk land het wordt. Nieuw-Zeeland! Ben er al een jaartje wezen backpacken. Prachtig land en vriendelijke mensen.

Fulgrim | 10-03-08 | 17:42

despecialist 10-03-08 @ 16:48

Het spijt me dat ik het moet zeggen maar je quasi genunanceerde verhaal is net iets te jaren '90 van de 20e eeuw.
En waar haal je die prima moslims vandaan? Weet je wel waar die gasten in geloven en kan je zulke mensen dan nog serieus nemen ook? Ik ken een paar prima ex-moslims maar prima moslims lijkt me een contradictio in terminis.

o vos omnes | 10-03-08 | 17:23

NL inderdaad op plaats 10 in de HDI. Op zich ook niet zo raar, de zorg is hier goed, scholing is er voor iedereen, (sociale) verzekeringen, justitie, weinig/geen corruptie... Tja, als je niks kan en/of wilt doen, zit je misschien wel nergens ter wereld beter dan hier. Helaas verandert het verhaal als je geld wilt verdienen ...

En tja, islamisering: het merendeel van de moslims is gewoon prima volk. Helaas zitten er ook nogal wat idioten tussen, maar die zijn er helaas ook zat van NL komaf. Nee, denk dat dat niet DE reden van een vertrek zou moeten zijn; echter, als je kansrijk bent, goed geschoold EN hard wilt werken/veel wilt verdienen, dan moet je gewoon niet hier zijn. Simple as that. Dat heeft dan weinig met wel/niet laf zijn te maken ....

despecialist | 10-03-08 | 16:48

Ik woon nu al 4 jaar in Spanje, en ik begrijp iedereen wel die uit Nederland weg willen. Nederland is gewoon een kut land met kut klimaat en je moet eens weten hoe irritant Nederlanders zijn.

Je ziet gewoon aan die irritante koppen wie Nederlander is en wie niet hier in het buitenland.

Jullie kunnen alleen maar zeiken over islamering etc... Get a life! Erover praten zal niets oplossen ze komen toch. Get over it en probeer verder te leven, zo erg is het ook niet.

En die Wilders is zo een mongool, hij heeft dat filmpje alleen gemaakt om publiciteit te krijgen in het buitenland. Precies hetzelfde als die De Vries met Joran.

Jan2474 | 10-03-08 | 16:22

*zwaait vanuit 0033 met een Nederlands vlaggetje naar alle lutsers in 0031 die wel willen maar niet kunnen/durven

LoopseTeef | 10-03-08 | 16:14

@NLkanDeKankerKrijgen & ViagraFalls
In Noorwegen was het ook wel simpel. Niets sollicitatie, gewoon uitgenodigd door ons kantoor in Stavanger, op gesprek. Beter loon, huisvesting, verzekering, alles regelt men hier, voor mij was het slechts een kwestie van koffers pakken. Werkgevers zijn hier gek op mensen uit de EU en doen alles om ze binnen te krijgen.
En agh, redelijk jong, tja ik ben ook pas 27. Toch ruim half jaar geleden verhuist naar Norge.

@Vraagstaart.
Ja, ik hoor ook meer reacties, als ja, dat zou ik ook wel willen maar ik druf niet, dan dat ik hoor. oooh jij Lafbek, ons NEderlanders hier achterlaten...

Zeph... | 10-03-08 | 16:04

@Karel Kruizenruiker 10-03-08 @ 15:24: Denk je dan dat er geen moslims in Oostenrijk zitten? In dat geval heb ik slecht nieuws voor je. En of die Gusenbauer nou zo'n verademing is ten opzichte van Balkenende betwijfel ik.

Elegast | 10-03-08 | 15:39

@NLkanDeKankerKrijgen 10-03-08 @ 15:18 - Hier in Denemarken is werk zat voor een goeie IT'er. Kwestie van solliciteren. Als je een contract hebt, is de rest peanuts (en vaak wil de werkgever je nog helpen een passende woning te vinden ook).

ViagraFalls | 10-03-08 | 15:37

NLkanDeKankerKrijgen 10-03-08 @ 15:18

Koffers pakken,geld meenemen om een jaar te surviven,2 weken vakantie houden en dan een job zoeken en elke job in je branche aannemen die je krijgen kan en deze gebruiken als springplank.

Geen angsthazerij,wanneer je echt wil lukt het.Ik heb er hier al veel zien aankomen,maar ook al heel veel zien vertrekken en niet alleen Nederlanders.

DANNY3960 | 10-03-08 | 15:31

Over laf gesproken. En het woord Xenofoob viel ook al.
-
Ik vertrek dus absoluut niet vanwege de opmars van de islam. Daar zal ik nooit en te nimmer aan kapituleren. En ik heb in principe ook helemaal geen problemen met moslims. Prima mensen. ( Dan praat ik over de rustige beschaafde moslims, die er ook genoeg zijn, niet die asociale apen uit het rifgebergte, die mogen van mijn part aan het gas )

NLkanDeKankerKrijgen | 10-03-08 | 15:28

@Elegast, maar dan blijf je wel met Balkende en de islam zitten, zelfs in Drenthe

Karel Kruizenruiker | 10-03-08 | 15:24

He oude man 14.41 waar ga je naar toe, misschien kan ik je buurman worden?

natterman | 10-03-08 | 15:22

Lafbek? Goh.... de Nederlanders die ik spreek en die zijn achtergebleven hebben meestal teksten als "ik zou dat wat jij deed ook wel willen maar ja, je weet wat je heb en niet wat je krijgt" of woorden van gelijke strekking. Ofwel: ze durven niet. Wie is er dan laf?

vraagstaart | 10-03-08 | 15:22

@DANNY3960 10-03-08 @ 14:52
Je kunt niet zomaar op de 'bonne foie' naar het buitenland verkassen. Dat weet je zelf ook. Ik ben pas sinds kort de optie van emigratie aan het verkennen.
Ik wil uiteraard alles goed geregeld en uitgekiend hebben.
-
En eerder dan nu kon ik toch niet emigreren. Ik ben ook nog relatief jong, ik heb nu 3 jaar jang bewezen wat ik waard ben in Euro's. Dat is heel belangrijk, want zonder voldoende of relevante werkervaring wil geen enkele internationale werkgever je hebben en zeker niet Zwitserland.

NLkanDeKankerKrijgen | 10-03-08 | 15:18

De achterblijvers moeten vooral blijven en lekker samen blijven heulen met de vijand. Dat die belastingpot maar goed vol mag zitten met de zuurverdiende centen van de achterblijvers.

DeRuk2007 | 10-03-08 | 15:18

@Karel Kruizenruiker 10-03-08 @ 15:10: Als dat je criteria zijn, kun je net zo goed naar Drenthe verhuizen.

Elegast | 10-03-08 | 15:17

@NLkanDeKankerKrijgen
Noorwegen doet helemaal niet mee aan de EU, maar hoort wel bij de EEG. Dus ook in Noorwegen ben je niet het slachtoffer van de superstaat in wording zoals jij dat zo grappig formuleert.
Belastingschalen in Noorwegen zijn afhankelijk van wat je verdient. Maar reken tussen de 36 tot 40%. Echter je verdient hier dan ook weer gemiddeld 50% meer dan in Nederland, maargoed, het merendeel kost hier dan ook weer 50% meer, dus om rijk te worden hoef je hier niet te komen. Voor het land echter wel, donkere dagen vallen enorm mee, (korste dag, 23 december, gaat de zon onder om half 5) echter, iedereen werkt hier maar tot 4 uur 's middags, dus dat maakt niet uit. Zomers zit je hier wel tot 11 uur buiten in het licht en dan gaat het een keer schemeren.
En koud... mwoa, Zolang je bij de Noordzee zit, vriest het 's winters nooit, echter 50km verder het land, de bergen in, ligt er snel een meter ofwat sneeuw.

Zeph... | 10-03-08 | 15:14

Hoezo ruggegraatloos, ik ben daar ook geweest en volgens mij getuigd het van een scherp inzicht als je wilt emigreren, laten we wel zijn 4 kabinetten Balkenende daar gaat niemand op vooruit. Ik heb mijn oog laten vallen op Oostenrijk, ik kom daar al jaren en het bevalt mij steeds beter daar. Rust ruimte geen stress en het belangrijkste miischien wel, geen islam. Even een kort voorbeeldje, ik was daar aan het fietsen en wilde bij een restaurantje mijn fiets op slot doen.... was not done daar geen enkele fiets stond op slot. Men blijft gewoon van andermans spullen af.

Karel Kruizenruiker | 10-03-08 | 15:10

Liever een lafbek, dan hier in dit kudtland te veel moeten betalen als ik een auto koop

MPdeH | 10-03-08 | 15:07

@Lebowski in amerika zover ik begrepen heb, moet iedereen dit het land binnenkomt (ook toeristen) hun vingerafdrukken achterlaten. In Nederland willen ze nu ook vingerafdrukken van onschuldige mensen gaan registreren.
-
Het is allemaal wel vanzelfsprekend. Als je tuig erin laat, dan moet je helaas wel de vrijheid van alle Nederlanders beperken, want je mag immers niet discrimineren.
-
Enige positieve wat ik over nederland kan verklaren is dat het een kennis-land is. We hebben veel hoogopgeleide mensen. Vrijwel iedereen krijgt ook de kans om zich te bewijzen. Goed je best doen en presteren wordt hier echter niet beloond.
-
Positief feit wat ik over Amerika kan vermelden, als je eenmaal geld hebt en een gat in de markt ziet, dan kun je daar makkelijker dan hier in Nederland geld aan verdienen. Maar Nederland is ook heel extreem, elk privaat initiatief wordt netjes de grond in geboord en afgestraft.
-
Ik wil zeker voor mezelf beginnen, dat is nu nog niet direct aan de orde, maar dat komt er zeker van. In Nederland is LEGAAL starten geen optie. Ik weet het, ik ben bij de KvK geweest om informatie in te winnen.

NLkanDeKankerKrijgen | 10-03-08 | 15:04

de islamisering was ook een van mijn redenen om te verkassen, echter in land van nieuwe bestemming zie je ook voldoende van die islamfascisten die niet voor reden vatbaar zijn goedvoerdomme! ijsland here we come?!

Patrick Zweedsey | 10-03-08 | 14:52

NLkanDeKankerKrijgen 10-03-08 @ 14:42

Zie mijn post om 12:38.

Daar hoor jij ook bij.

DANNY3960 | 10-03-08 | 14:52

NLkanDeKankerKrijgen 10-03-08 @ 14:42
jij weet kennelijk geen moer van Amerika, en dat wij erop zouden gaan lijken slaat helemaal als een lul op een drumstel.

Lebowski Achiever | 10-03-08 | 14:48

@Zeph
Ik wil vanzelfsprekend kiezen voor een veilig en stabiel land, waar je als ICT'er ook goede mogelijkheden hebt. Dus Noorwegen en Zwitserland voldoen daar beiden aan.
-
Het verschil is dat Zwitserland een stuk zuidelijker ligt. Donkere dagen zijn deprimerend. Ook doet Zwitserland niet mee aan de EU. Dat betekent dat je toch voor de nabije toekomst in ieder geval niet het slachtoffer wordt van regelgeving die opgelegd wordt door de superstaat in wording: Europa.
-
Ik vind de USA een eng land, en Europa, Nederland voorop gaat daar steeds meer op lijken. Zwitserland is neutraal en kent directe democratie door middel van referenda. Dit past geheel in mijn filosofie van democratie.
-
Uiteraard zijn dat allemaal bijkomstigheden, de kern van de zaak komt toch neer op belastingheffing. Wat zijn de belastingschalen in Noorwegen ?

NLkanDeKankerKrijgen | 10-03-08 | 14:42

madakantognie?! 10-03-08 @ 14:28
Dat maak ik zelf wel uit.

jatochnietdan? | 10-03-08 | 14:42

Mmmm. Het gras bij de buurman lijkt altijd groener. Vergeet even niet dat b.v. de benzine per liter in 0034 ook al 1.06 euries kost. En de wegenbelasting voor een dieseltje ook al 97 euries per jaar bedraagt. Een T-bone 12 tot 16 euries. Dus het is niet overal rozen die er bloeien.

Contra | 10-03-08 | 14:42

Er was eens ooit iemand die stelde dat in Nederland alles 50 jaar later gebeurd. Nu, zoveel tijd heb ik niet meer om te wachten. Komen er eerdaags nieuwe verkiezinge, dan stemmen die slapjanussen toch weer op die partijen hetwelk de linkse media hun voorkauwt. Het merendeel van de Nederlanders wil immers geen veranderingen, zijn enorm behoudend. Immers hun hypotheek moet afbetaald worden (levenslange straf dus monddood), ambtenaren denken alleen om hun eigen pluche, kortom er is nog weinig spirit in de lage landen.
Nu, zoals eerder gesteld, er is voor mij nog weinig tijd. Ik ben reeds eind vijftig maar heb toch de beslissing genomen de (linkse) ellende achter mij te laten.
In de loop van het jaar emigreer ik naar een Aziatisch land. Lekker warm, korte rokjes en blote bloesjes alom (ja mensen ik ben een oude snoeper-ik weet het), levendige - ook na 18.00 uur nog geen uitgestorven straten. Goedkoop wonen, lage tot geen belasting, lekker en betaalbaar voedsel, goedkopere brandstof, geen slurptaks, kortom wat wil een mens nog meer.
Zal ik echt Halsema, JP en Pechtold missen?

oude man | 10-03-08 | 14:41

@Nil desperandum 13:54

Da's een graaf punt zowaar indeed. Reag(l)uren van elders op zaken die hier spelen lijkt redelijk gratuit. En ook ondergetekende zou 't niet zo 1,2,3 over 't hart kunnen krijgen postilletjes als die van @fuckje te missen...

widtvoet... | 10-03-08 | 14:37

Fapfap 10-03-08 @ 14:29
Om jou even te quoten: Jij kent me geeneens, en gaat uit van je eigen bekrompen aanames (en dan met een n in je laatste woord)

madakantognie?! | 10-03-08 | 14:36

-weggejorist-

deheerheitinga | 10-03-08 | 14:36

madakantognie?! 10-03-08 @ 14:28
Ha, het opgeheven Nederlandse vingertje komt weer bovendrijven

Fapfap | 10-03-08 | 14:29

Iedereen die vertrekt moet dat zelf weten en ik geef ze groot gelijk, maar laat dan ook je thuisland echt los en ga niet op nederlandse blogs zitten commenten hoe kut het in 0031 allemaal wel niet is.

madakantognie?! | 10-03-08 | 14:28

@NLkanDeLankerKrijgen,
Ga dan naar Noorwegen, daar is alles wat je beschrijft, maar dan nog net iets beter. Behalve het lekkere eten, dat kennen ze hier niet.

Zeph... | 10-03-08 | 14:27

decepticon 10-03-08 @ 12:45
Jij kent me geeneens, en gaat uit van je eigen bekrompen aanames.

Fapfap | 10-03-08 | 14:20

Ik wordt hier ook flink afgekankerd. Actie - reactie ,iets met karma. Maar het moest er even uit. Overigens verwacht ik geen paradijs aan te treffen in Zwitserland. Maar dat hoeft wat mij betreft ook niet.
-
Ik hou van rust, natuur, vrijheid. En uiteraard lekker eten en genieten.
Beleefde mensen ontmoet ik graag, dat ben ik zelf ook. Wederzijds respect.
En vooral geen bemoeienis van de overheid of wie dan ook.
-
Verder heb ik behoefte aan een razendsnelle internetverbinding, geen dagelijkse file, ruim opgezet vrijstaand huis in een rustgevende omgeving.
En ik rij graag (maar niet teveel) in een stevige flinke auto.
-
Ik ben niet het type dat behoefte heeft aan cafe's, voetbal of wat dan ook.
Gewoon rustig thuis met het vrouwtje van elkaar genieten, hooguit wat fitnessen en het nieuws online checken.
-
Ik ga vrijwel niet om met mn familie, ik heb verder toch geen vrienden. Wat zal ik hier missen in Nederland, behalve een hoop gedonder en uitzuigerij ?
-
Natuurlijk is het niet niks naar een ander land verhuizen, maar je krijgt er ook wat voor terug. Het enige probleem wat mij betreft is het vrouwtje overtuigen.
-
De vakantie naar zwitserland staat al gepland.

NLkanDeKankerKrijgen | 10-03-08 | 14:13

@ Bigi Bana Boy 10-03-08 @ 14:01

Ooit een Italiaan piza zien maken, ja tog? Den Koreaanse hondekok doet dat op dezelfde manier.. hondjewerpen... rats rats rats... en hondje belandt gevild ende in stukken gehakt in kookpot.. jammie.. lekkel... lijkt op kippievleesje

wopper | 10-03-08 | 14:12

Jij kent me geeneens, en gaat uit van je eigen bekrompen aanames.

Fapfap | 10-03-08 | 14:12

NLkanDeKankerKrijgenkanDeKankerkrijgen.

Bigi Bana Boy | 10-03-08 | 14:10

Ach, en dan zien ze dat het in het buitenland allesbehalve goed geregeld is en verlangen ze weer terug naar 0031. Oke, voor de meeste landen heb je geen bouwvergunning nodig voor je schuurtje. Maar voor de rest is het nog niet zo slecht geregeld in NL. En overal heb je bepaalde groeperingen die een ander niet kunnen luchten, whats new? Is dat een reden om te emigreren?

razorbitch | 10-03-08 | 14:08

Dit keer ben ik het met je eens PS. Hartgrondig eens. En maar de mond vol hebben van hoe Nederland na aan het hart ligt. De flauwekul over vechten aan het strand en we never survive is voor jouw rekening.

BY | 10-03-08 | 14:08

Verder kun je tegenwoordig eerst met ze vechten in de trein naar het strand.

Bigi Bana Boy | 10-03-08 | 14:07

Mijn serieuze bijdrage aan deze discussie is overigens dat jullie moeten zorgen dat jullie vrouwen en vriendinnen een keer flink gaan biggen om zo de demografische invasie die plaats vindt tegen te gaan. Ik kom net van het winkelcentrum terug en het enige wat je daar ziet zijn hoofddoekjes met buggies en nauwelijks autochtone moeders.

Bigi Bana Boy | 10-03-08 | 14:04

Don't worry en surf naar 2012.

Anth.9403 | 10-03-08 | 14:04

wopper 10-03-08 @ 12:38
Ik Korea ETEN ze hondjes. Ik vind dat totaal onacceptabel. Zoals Kolonel Klootoog enkele dagen geleden al zei is een goede band tussen de werper en zijn hondje van uiterst belang voor het behalen van goede resultaten.

Bigi Bana Boy | 10-03-08 | 14:01

edit: 'echtscheIdingsbeurs'

lichtpunt | 10-03-08 | 14:01

Zieke Hond,
pukkelende brommerjeugd.... Neej brommers zijn wel gaaf, niets mooiers dan een grotere cilinder op je zündapp te zetten.
Die scooters, die verpesten het allemaal! Verbieden dat spul! Misschien dat ik dan wel weer terugkom...

Zeph... | 10-03-08 | 14:01

Van de huishoudbeurs via de echtschedingsbeurs naar de emigratiebeurs... inderdaad,toedeledokie.

lichtpunt | 10-03-08 | 14:00

En wie neemt Pritt Stiftje daar voor mee dan? Dat vechten op het strand. Dappere Nederlanders? Waar haalt hij die ineens vandaan dan? Als het op vechten aankomt stel ik meer vertrouwen in andere Europese volken, Denen bijvoorbeeld of Serven.

jatochnietdan? | 10-03-08 | 13:57

Zieke Hond 10-03-08 @ 13:55
Dat is tenminste een goede reden om te verkassen.....

Gifkikker | 10-03-08 | 13:57

Wuhahahaha. LOL @ GS. Laf?!?! Ik?!? Het is laf om te blijven zitten en te blijven kankeren. Bouwen jullie maar lekker dijken. Sukkels. Ik zit op een berg.
Ik ben overigens vertrokken, niet vanwege het grote aantal Ali's en Fatima's, maar omdat we overspoeld worden door de Tokkies en hun pukkelende brommerjeugd. Doei.

Zieke Hond | 10-03-08 | 13:55

Iedereen die vertrekt vanwege "de Islamisering van Nederland" is een lafbek en een loser die wegrent omdat er problemen zijn. Wie is er GVD nu de baas in dit land, of om mermanator 10-03-08 @ 13:30 te citeren:
WE SHALL NOT BE MOVED

Gifkikker | 10-03-08 | 13:54

@widtvoet... 10-03-08 @ 12:18

"Jammer. Nederland Avondland in nog geen twee generaties... "

Daar heeft u een punt Widvoet.
Wat overblijft is o.a. hier te lezen als reageerder, Fuckje niet te vergeten natuurlijk. Jammer dat ik een uitkering heb anders was ik al lang vertrokken.

Nil desperandum | 10-03-08 | 13:54

Echt mensen ik raad het iedereen aan EMIGREER

/me Zwaait vanuit +297

D3fix | 10-03-08 | 13:52

hoor ze nou.. als je zo vaderlandslievend bent, doe er dan wat aan met je ruggengraat.. ik walg echt van de meeste Nederlanders.. kudtvolk.

el_andaluz | 10-03-08 | 13:51

Duitsland is de enig juiste bestemming voor emigratie:

1. Geen koninkrijk maar een republiek
2. Stelt economisch nog wat voor in de wereld
3. De mensen zijn er in het algemeen vriendelijker
4. Auto's kopen tegen een normalere prijs

maar bovenal:

0. Geen zeikerige snelheidslimiet op de Autobahn als daar geen goede reden voor is.

smoelwerk | 10-03-08 | 13:51

zakkenwasser 10-03-08 @ 13:19
Amen.
Zoals ik eerder vroeg: Praten jullie ook zo over De Chileen?

Lebowski Achiever | 10-03-08 | 13:51

Ik voel mezelf een loser omdat ik de moed nog niet heb om hier weg te gaan... of misschien ben ik het nog niet zat genoeg?

GormSuil | 10-03-08 | 13:49

tja .. als ze die belastingen nou eens omlaag doen

Mr Sosa | 10-03-08 | 13:43

@Mongoose 10-03-08 @ 13:08
Nu ja, dat is het lot van de hoogbejaarde. Heb me er, ongeveer een halve eeuw voordat het mij zal treffen, al mee verzoend. Je kunt ook krampachtig proberen het familie-idee in stand te houden. Heerlijk bij je dochter inwonen en aanhoren hoe ze 'die ouwe' min of meer vervloekt.

Murdockyoufool | 10-03-08 | 13:43

@ NLkanDeKankerKrijgen 10-03-08 @ 12:45

Doen!
Het zal best even moeilijk worden, maar we gaan het echt redden. Dag.

Nonnes | 10-03-08 | 13:42

@danny, helemaal niets, onze medelanders staan ook in contact met hun moederland dmv schotels etc. is aard van het beestje.. maar mensen die uit ongenoegen zijn vertrokken moeten niet zo zeuren... doe iets constructiefs als je het niet zint

sjors_dobbeljoe | 10-03-08 | 13:39

@Elegast...
Voor mensen vanuit de EU wordt een uitzondering gemaakt, die hoeven niet verplicht op taalcursus. Dus dat komt wel goed hoor...
En wat mijn Nederlands betreft, tuurlijk er zitten altijd fautjes in, maarja niemand kan natuurlijk zo goed zijn in Nederlands als jij!
Probeer anders de volgende keer eens een zinnig commentaar te geven in plaats van een beetje in het rond te schreeuwen...

Zeph... | 10-03-08 | 13:35

Nederland: 9e in Human Development index, 10e in GDP (ppp en nominaal).... voor het in grootte 134e landje lijkt me toch wel aardig te gaan hier

en.wikipedia.org/wiki/List_of_countrie...

sjors_dobbeljoe | 10-03-08 | 13:33

sjors_dobbeljoe 10-03-08 @ 13:26

Wat is daar mis mee?Ik ben al 13 jaar weg en kijk nog steeds de Nederlandse kranten door,en deSpaanse en de Engelse en zelfs Duitse nu en dan.

DANNY3960 | 10-03-08 | 13:33

*groet vanuit 00972 Tel Aviv*

AaItje | 10-03-08 | 13:30

sjors,
Nee, leedvermaak!

Japannert | 10-03-08 | 13:30

Andere reden: BELASTING!

Maar voor die Islamitisering zeg ik WE SHALL NOT BE MOVED

xx
x
Breda

mermanator | 10-03-08 | 13:30

8 jaar weg uit Nederland en uit heimwee op nederlandse sites reageren?

sjors_dobbeljoe | 10-03-08 | 13:26

Nou... lafbek.
Je kunt ook zeggen dat de achterblijvers dom zijn.
Het is maar weer vanaf welke kant je het bekijkt.

Grasgriezel | 10-03-08 | 13:24

Groeten uit Azie, ben al 8 jaar weg uit Nederland!

Japannert | 10-03-08 | 13:23

@Baarstje 12:46

Waar het de stad waar mijn ouders, hun ouders, hun ouders en hún ouders voor hebben geknokt aangaat komt er welzeker 'n stukje *kuch* "idealisme" kijken (voorlaatste volzin). Inklusief een gezond stuk agressie als van "we laten ons hier godverdomme toch niet wegjagen?"
Kwoon hier nog steeds maar eerlijk ende helaas: vertrek lonkt immer meer.

(Bovendien hoeft het mi. niet definitief over te zijn alvorens 't dikke wijf heeft gezongen. Zie 12:52)

widtvoet... | 10-03-08 | 13:23

Beste Pritt, Om nou iemand een lafbek te noemen die het ergens anders veel beter kan hebben en daar dan maar voor kiest na de knoop doorgehakt te hebben in een hartverscheurend dilemma is wel wat laag. Pritt, fuck you.

zakkenwasser | 10-03-08 | 13:19

@ Zeph... 10-03-08 @ 13:09: "Als je hier als buitenlander binnenkomt. Wordt je meteen op een taalcursus geslingerd, wie je binnen een jaar moet afronden met goed resultaat, anders ga je gewoon weer terug naar het land van herkomst."

Dan hoop ik maar dat je Noors beter is dan je Nederlands want anders zie ik het somber voor je in.

Elegast | 10-03-08 | 13:17

NLkanDeKankerKrijgen

Zout maar lekker op jij! Jouw apenkunstjes kopen we wel in via india! Die gasten klinken een stuk intelligenter dan jij klinkt.

Baarstje | 10-03-08 | 13:15

@pica:

Zie ik daar Balkenende nu alweer voorover bukken?

Iko Nal | 10-03-08 | 13:15

Nationalism is an infantile disease. It is the measles of mankind. -- Albert Einstein

troubleh | 10-03-08 | 13:15

Idd, landverraders. En door hun desertie verliezen ze ook het recht om te zeiken over Nederland. Dus al die reaguurders die het zogenaamd zo prachtig hebben in het bautenland. Fijn voor je, en nu bek dicht.

Flodder | 10-03-08 | 13:14

@vicecity
Zou kunnen, maar ook met een rechts kabinet denk ik niet dat onze huidige asielzoekersregeling zal veranderen...

Zeph... | 10-03-08 | 13:14

@ patjem2 10-03-08 @ 13:11
*gooit er een bruine boterham met pindakaas in en doet hetzelfde vwb GS*

Postzegel | 10-03-08 | 13:14

@ Zeph

Dat kan in nederland niet want dan is links al zijn subsidiesponzen kwijt .

vicecity | 10-03-08 | 13:11

@ Postzegel
gaat verder met eten en laat GS voor wat het is vandaag

patjem2 | 10-03-08 | 13:11

@ Boer Harms 10-03-08 @ 13:10
LOL!

Postzegel | 10-03-08 | 13:11

@Tinnef 12:42, Helemaal mee eens. In de VS is de immigratie helemaal geen probleem en zijn veel meer immigranten! Het verschil met NL is dat immigrangen daar worden geacht een bijdrage te leveren aan hun nieuwe land, door gewoon te WERKEN! Het probleem in dit land is de zieligheidsindustrie. Tienduizenden ambtenaren en stichtingen zijn hiervan al afhankelijk. En als je het hebt over de totale verzorgingsstaat, dan loopt dat in de miljoenen. En zoals iedere bedrijfskundige weet, dit systeem kan alleen in stand blijven door verder te groeien. Dus nog meer zielige mensen graag. Met dank aan 50 jaar PvdA, CDA en de VVD, en als het gaat over grondpolitiek Groen Links. Dat is de reden dat ze zo panisch zijn op 'nieuwkomers' als Fortuijn en Wilders.

jospeh6085 | 10-03-08 | 13:11

Ondanks het aldaar heersende lekkere klimaat, worden Marokko en Turkije
niet genoemd als geliefde landen, waarheen men zou willen emigreren.

mark twain | 10-03-08 | 13:10

@ NLkanDeKankerKrijgen 10-03-08 @ 12:45

"Ik ben hier weg, zodra ik een goede baan in Zwitserland geregeld heb"

En dat kun jij nou net schudden. Om in Zwitserland te mogen blijven, moet je in je eigen levensonderhoud kunnen voorzien EN de taal machtig zijn.
Aangezien jij je eigen moerstaal blijkens je bijdrage nog niet machtig bent, zal de taal van de berggeiten wel een beetje te hoog gegrepen zijn voor je.
Vermoedelijk zit de Zwitserse staat niet te wachten op een lutser die overal "Krebs" voor en achter schrijft.

Boer Harms | 10-03-08 | 13:10

@sjaakdeslinksesul
Een beetje levensruimte kan geen kwaad.

kapotte_stofzuiger | 10-03-08 | 13:09

Ach, het buitenland is ook niet alles hoor, al pakken ze het hier in +47 tenminste wel beter aan dan in +31. Als je hier als buitenlander binnenkomt. Wordt je meteen op een taalcursus geslingerd, wie je binnen een jaar moet afronden met goed resultaat, anders ga je gewoon weer terug naar het land van herkomst.
Ook wordt je bij binnenkomst meteen gevraagd naar je opleiding en wat je kunt doen, met als gevolg dat je dat ook meteen kan gaan doen. Dus als je binnenkomt als Somalische timmerman alhier, krijg je meteen een hamer en een paar spijkers en wordt je aan het werk gezet, timmer ze!, je verdient gewoon geld en krijgt 3 keer per week een 2uur durende avondcursus Noors. En wil je dat niet, dan krijg je gewoon een vliegticket terug naar land van herkomst.
Dat zouden ze nou in Nederland ook eens moeten invoeren, dat werkt tenminste...

Zeph... | 10-03-08 | 13:09

Murdockyoufool 10-03-08 @ 13:00

Ja gezellig in een bejaardenkamp, wachten tot je familie eens per maand een half uurtje komt. Meer tijd is er niet omdat er weer gewerkt moet worden voor de 4e vakantie, een nieuwe 3e auto, de privéschool voor de kids etc.
Groeten overigens uit +33 waar ik in de afgelopen 2 jaar minder Finnen heb gezien dan in Nederland in 1 week, de Franse taal nog altijd beter te leren is dan Arabisch en waar het begrip multiculti niet eens in die taal voorkomt.

Mongoose | 10-03-08 | 13:08

Dahag stelletje klagers! Doei doei! Ga maar lekker met je hoge opleiding (ik gok MBO?) en je beperkte woordenschat in een bierstube wonen omringd door mensen met coup de soleil en goedkope moonshine. Ik zal jullie niet zo heel erg missen. Sterker nog: misschien moeten jullie ook maar nooit meer terug komen.

Saluut aan pritt. Wij blijven hier. Als het PVV klootjesvolk de biezen wil pakken: gaat u gang. En neem Wilders alsjeblieft mee. De dolle dinsdag is bijna aangebroken.

Pinter | 10-03-08 | 13:08

He Pritt, jaloers?

Pieter Bas | 10-03-08 | 13:08

Ai Skippy

Postzegel | 10-03-08 | 13:08

Het stukje spreekt me erg aan, weg met die landverraders. Mijn motto: Nederlands in vreugde, Nederlands in lijden!

Sendis | 10-03-08 | 13:08

Gday vanuit +61

Ik gooi nog lekker een paar prawns op de barbie

aussieguy | 10-03-08 | 13:07

Vechten voor ons land?! We worden hier helemaal kaalgeplukt! Belasting hier belasting daar... en het is gewoon een kutland

wokkiewok | 10-03-08 | 13:07

@ NLKanDeKankerKrijgen 12:45

Jij kent Zwitserland niet, dus. Tamelijk dom om te denken dat je met jouw opvattingen daar populair zult wezen. Dom dom dom. Dom dom dom. Tralala, doei, kankerlijer!

Hammar | 10-03-08 | 13:07

over 20 jaar is nederland toch een groot zwembad, en ik heb gehoord dat er heel veel van die droevigen zijn die niet kunnen zwemmen

Spindoctor | 10-03-08 | 13:07

@ Spindoctor 10-03-08 @ 13:04

"maar wel vluchten als het eng wordt"

Zulks gedrag doet me ergens aandenken… Volgens mij hebben het k44lk0pje en de familie van Oranje meer gemeen dan hij denkt.

kolonel klootoog | 10-03-08 | 13:06

Nederland is te klein voor mij.

sjaakdeslinksesul | 10-03-08 | 13:06

@ patjem2 10-03-08 @ 13:04
Nu weten we wel dat je in spanje zit. Nau aufzauten!

Postzegel | 10-03-08 | 13:06

Nou emigreren gaat me wat ver. maar een klein stulpje aan de cote d azur op ryan air afstand... daar zou ik zo voor tekenen.

superjan | 10-03-08 | 13:05

@ Teen 10-03-08 @ 13:04
Komt z'n vader daar ook op bezoek dan?

Postzegel | 10-03-08 | 13:05

@ NLkanDeKankerKrijge
daarom groet ik vanuit Spanje. Hasta la vista Holanda!

* drinkt nog een cava en gaat zo lunchen*

patjem2 | 10-03-08 | 13:04

@ NLkanDeKankerKrijgen 10-03-08 @ 12:45
Ben jij die ICT-er die hier altijd zo loopt te schreeuwen als hij in zijn hokje zit?

Teen | 10-03-08 | 13:04

@ NLkanDeKankerKrijgen 10-03-08 @ 12:45

zo'n hekel aan de koningin, maar wel vluchten als het eng wordt.....

Spindoctor | 10-03-08 | 13:04

@ NLkanDeKankerKrijgen 10-03-08 @ 12:45

Ik zeg dit niet vaak, maar hier komt ie:

Jij bent echt niet goed bij je hoofd !

Tyler-Durden | 10-03-08 | 13:03

@ NLkanDeKankerKrijgen 10-03-08 @ 12:45

Dag dag xenofobe dwaas. Ga jij maar lekker in Zwitserland wonen, we zullen je hier echt heel erg missen… als balrot.

kolonel klootoog | 10-03-08 | 13:02

groet vanuit Spanje

patjem2 | 10-03-08 | 13:02

@ fuckje 10-03-08 @ 12:17

PS: u heeft weer water in het mooie Groningen ?

Tyler-Durden | 10-03-08 | 13:01

@Pritt Stift | 10-03-08 | 12:05 | Link | Comments (162):

Proef ik daar frustratie, heer Stift?

*vanuit +41 zwaait *

Balsaq | 10-03-08 | 13:01

Nyg jij raciest
Je willen PVV en alle finnen wegsturen, dat mag niet van PvdAsielsoecers

Pigha Lal | 10-03-08 | 13:01

@ fuckje 10-03-08 @ 12:17

Gisteren uitzending in de zendtijd voor politieke partijen gezien ?

Gaat uw stem ook naar de Partij van het Noorden ?

Tyler-Durden | 10-03-08 | 13:01

Nyg 10-03-08 @ 12:58
Idd maar laat ze dan wel hun paspoort inleveren opdat ze ook echt niet meer terug komen na een mislukt avontuur in het buitenland.

MAXIMO | 10-03-08 | 13:00

Ach ja, de meesten ontdekken na een paar jaar in den vreemde dat Nederland nog helemaal zo slecht niet is. Vooral als ze wat ouder zijn... hangende ende pootjes.

Murdockyoufool | 10-03-08 | 13:00

@ Nyg 10-03-08 @ 12:58
Als de criminelen -lees: finnen- oprotten dan is de PVV niet nodig. Daarom juist hebben we de PVV nu wel nodig!

Postzegel | 10-03-08 | 12:59

NLkanDeKankerKrijgen 10-03-08 @ 12:45

tyft lekker van een berg daaro

Spindoctor | 10-03-08 | 12:59

Als alle PVVers en andere criminelen oprotten wordt het vanzelf weer een beetje leefbaar hier.

Nyg | 10-03-08 | 12:58

@ Zeph. Jij deugd wel. Volgens mij niet de doelgroep van dit topic.

@ NL kan de kankerkrijgen
Als er 1 beroepsgroep zijn zakken vult met juist het verstarren van de bewegingsvrijheid dan zijn het de ICT-ers wel.

bakboord | 10-03-08 | 12:58

Hey Pritt, je moet de groeten hebben uit Denemarken :) Leuk verhaal van je met stijgend water, maar je vergeet dat het net effe lekkerder dweilt als je weet dat iemand in ieder geval de kraan dicht staat te draaien.

ViagraFalls | 10-03-08 | 12:58

Bruo_m 10-03-08 @ 12:45
Mee eens. Ten eerste is het heel normaal dat sommige mensen graag zich in een nieuw avontuur storten en daarbij bepaalde ambities hebben die ze in Nederland blijkbaar niet kunnen verwezenlijken. Plus natuurlijk het feit dat het gras bij de buren altijd groener lijkt dan hier.

Het is een gewoon menselijk trekje en blijkbaar is de huidige situatie een goed moment om het elders eens te proberen.

Is altijd zo geweest en zal ook altijd zo blijven. Gelukkig maar, want anders woonde iedereen nog in hetzelfde dorp als zijn voorvaderen. En waar inteelt toe leidt daar hoeft alleen de muzelmannetjes op straat maar te observeren.

hoteldebotel | 10-03-08 | 12:57

@ NLkanDeKankerKrijgen 10-03-08 @ 12:45
Heb je in je jeugd een vervelende ervaring opgedaan met je homosexuele vader dat je zo van leer trekt?

Postzegel | 10-03-08 | 12:57

imp.caes.avg. 10-03-08 @ 12:50

Zoek jij maar een land op waar je geen Frans nodig hebt,zelfs dat ene woord is al te moeilijk voor je.

Chapeau!

DANNY3960 | 10-03-08 | 12:55

Dan maar een landverrader. Veel plezier met 52% belasting, met je auto in de regen in de file en de moskee naast je deur. Doei !

despecialist | 10-03-08 | 12:55

ledokie

holtor | 10-03-08 | 12:55

-weggejorist-

Violator[xL] | 10-03-08 | 12:55

NLkanDeKankerKrijgen 10-03-08 @ 12:45

Ben je boos?
Pluk een roos!
zet hem op je hoed
dan ben je morgen weer goed!

rioolguurder | 10-03-08 | 12:54

de

holtor | 10-03-08 | 12:54

Toe

holtor | 10-03-08 | 12:54

@NLkanDeKankerKrijgen 10-03-08 @ 12:45
En nu even snel je pilletjes nemen...

Auke | 10-03-08 | 12:54

@NLkanDeKankerKrijgen 10-03-08 @ 12:45
Gelukkig ben je hoogopgeleid wat wel weer te zien is aan het aantal keer dat je KANKER goed schrijft. Grote knul hoor!

Postzegel | 10-03-08 | 12:53

-weggejorist-

Violator[xL] | 10-03-08 | 12:53

Vechten met je handen op je rug. Stevig geboeid door Uiropa en een Overhead die haar onzaligheid tot op de laatste Nederlander zal botvieren. Tyfusland! Bukken voor een geimporteerd relivirus en haar inheemse faciliterende parasieten, bukken voor de opgelegde middelmaat, bukken voor de onwillenden, bukken voor een Roverheid die steelt wat zij stelen kan om de buit vervolgens met voorkennis over de balk te rotten, bukken voor de Achterlijkheid die vrijheden vreet...
Het vel is allang van de knietjes. "De Nederlander" bestaat niet. Nederland (dalijk) ook niet meer.

Eén intense hoop houdt (ook) de @widtvoeters nog hier en dat is dat deze waanzin van voorbijgaande aard is. Dat "we" alsnog snel inzien dat om zaken op orde te stellen evolutie geen optie (meer) is. Om 0031 te behouden zal het roer definitief en uiterst drastisch om moeten. Averij loopt 't zeker op maar wil dit schip blijven drijven en ooit weer zeewaardig worden: REVOLUTIE!

widtvoet... | 10-03-08 | 12:52

@o vos omnes
En dat paradijs is?

bakboord | 10-03-08 | 12:52

@Bakboord,
Ik zeg niet dat ik GS als maatstaf neem voor de actuele situatie, heb ik niet echt nodig, spreek vaak genoeg Nederlanders en ben ook vaak genoeg in Nederland om dat ook zonder GS door te hebben.
Ben overigens niet naar Norge geemigreerd voor geld of om de situatie in Nederland, wou gewoon eens een ander land zien... Norge is tot nu toe goede keuze gebleken. Nu nog beslissen of ik hier langer blijf wonen, terugga naar Nederland of nog eens ergens anders heenga.

Wat betreft het uitzending gemist, tja... Ik blijf toch echt fan van Yvon Jaspers... :p

Zeph... | 10-03-08 | 12:52

NLkanDeKankerKrijgen 10-03-08 @ 12:45

"Nederland wordt langzaam een politiestaat. Overal hangen camera's.
Afgelopen weekend werd ik zelfs geheel onterecht in een politiecel gemieterd, vanwege een verkeersovertreding nota bena!"

was je met een mercedes? in de buurt van venlo soms?

van dal | 10-03-08 | 12:51

@ NLkanDeKankerKrijgen

Het lijkt wel of je een beetje boos bent.

Drassige Driehoek | 10-03-08 | 12:51

@o vos omnes 10-03-08 @ 12:39

Ik had het niet beter kunnen zeggen, cheapeau !!

imp.caes.avg. | 10-03-08 | 12:50

@ NLkanDeKankerKrijgen 10-03-08 @ 12:45
Na de eerste 3 zinnen Ik, Ik, Ik, ben ik maar gestopt met lezen. Wat ben je goed zeg!

Postzegel | 10-03-08 | 12:49

Prachtig verwoord! Ik blijf nog wel ff in het altijd prachtige Nederland.....

*www.hetweer.nl*

kudtland

FiNzEnDt | 10-03-08 | 12:49

@ NLkanDeKankerKrijgen 10-03-08 @ 12:45
Je zult gemist worden.

Teen | 10-03-08 | 12:48

Eneuh,is het zo moeilijk om de naam van een land neer te plempen i.p.v. die belachelijke kengetallen,dit geldt ook voor Nederlandse steden.

DANNY3960 | 10-03-08 | 12:48

ik blijf lekker hier, ik woon in de toekomst aan zee...

van dal | 10-03-08 | 12:48

Wat maken jullie je nou druk?
Het is kudtweer en je kan hier in Den Haag, zelfs in de Schilderswijk, een kanon afschieten zonder ook maar 1 Fin te raken.
*Gaat richting Mekka bidden voor ijstijd*

ADO-Le-Cent | 10-03-08 | 12:47

@Drassige Driehoek 10-03-08 @ 12:24
Japan.

Auke | 10-03-08 | 12:47

Ik loop ook steeds meer met de gedachte dit land te verlaten, maar omdat ik ooit heel trots was een Nederlander te zijn zie ik 't als een zwaktebod ook daadwerkelijk te gaan...
Ik twijfel...

Bert M. | 10-03-08 | 12:47

@ Tinnef 10-03-08 @ 12:42

Okee. Als u maar niet naar Scandinavië vertrekt. NZ, de US en Australië zijn momenteel da bomb.

wopper | 10-03-08 | 12:47

widtvoet... 10-03-08 @ 12:18
> Wat overblijft is de import, de weinig opgeleiden, de bijstanders, de bejaarden

Tot welke groep hoor jij dan slimmerik? Of heb je tot ons groot verdriet dit landje al verlaten?

Baarstje | 10-03-08 | 12:46

-weggejorist en opgerot-

NLkanDeKankerKrijgen | 10-03-08 | 12:45

67% van de bezoekers van die beurs verlaten nederland vanwege carrieremogelijkheden. Heeft geen fuck met lafheid te maken, maar met ambities.

Bruo_m | 10-03-08 | 12:45

ach, islamisering heeft ook zo z'n voordelen: je weet elke dag wat je aan moet (zwarte boerka + idem jurk, handig met wassen ook), iedereen kent z'n plaats (2 stappen achter de man + achter het aanrecht), de meeste straffen staan van tevoren al vast en zijn iedereen bekend (sharia, minimaal op alles een openbare steniging), iedereen gelooft hetzelfde, dus daar geen gedonder meer over. Nooit meer twiijfelen over wat te eten: karbonaadje of shoarma.

jiha | 10-03-08 | 12:45

Ongeveer 53% van de jeugd in de grote steden in Nederland is allochtoon?!
Wat betekend dit over 10 jaar...

Aan de jeugd en de toekomst geluk allebei, ondertussen ben ik vertrokken uit dit LAGE land zonder toekomst. Soms heb je in het leven meer lef nodig om af te haken dan om te blijven, maar het zij zo.

watjij | 10-03-08 | 12:45

Ja ik was er ook gisteren, en ik ga lekker op een berg genaamd Engeland wonen! Je kunt wel zeggen wij vechten, maar Nederland vecht niet, Nederland klaagt! Toedeledoki, en zwaai zwaai!

cetrac | 10-03-08 | 12:45

@pritt
"Bezoekers van de Emigratiebeurs zijn quitters, afhakers, opgevers en deserteurs. Kortom; ruggegraatloze Nederlanders. Mensen die als het even tegenzit, de handdoek in de ring gooien."
Zijn de families Balkenende, Donner en Verhagen ook gesignaleerd?

Aktivist | 10-03-08 | 12:45

Fapfap 10-03-08 @ 12:35
zelfnadenkende mensen vluchten niet voor een probleem maar werken aan oplossingen.
en als we hier de boel weer op poten hebben kom je dan weer terug? dat maakt je een lafbek en een profiteur geniet er van zou ik zeggen...

decepticon | 10-03-08 | 12:45

o vos omnes 10-03-08 @ 12:39:
De regelzucht is alleen een goede reden om te vertrekken als je een zelfstandige bent. Ik denk dat er nogal wat landen zijn met een veel beter ondernemersklimaat dan Nederland (JP doe er eens wat aan! in de gouden eeuw hoefden de VOC niet een paar man in dienst te nemen om de fucking ARBO regels te implementeren in het bedrijf...)

GodHandKiller | 10-03-08 | 12:45

... daahaag, de dikke tering van een heerlijk Fin-loos NZ. Stik maar in jullie puinhoop!

looprekje | 10-03-08 | 12:44

@ Zeph... 10-03-08 @ 12:17
Bouw daar dan eens een dijk dan blijft je wijf tenminste droog. Lutser!

Postzegel | 10-03-08 | 12:44

Fight till you die! Ik neem het stuk Bakkum-Wijk aan Zee wel voor mijn rekening.

kuttekrap | 10-03-08 | 12:44

@Dr. Mabuse
Luiaard !!!
+352 = Luxemburg
+57 = Colombia
+9715 = Mobiel nummer in Verenigde Arabische Emiraten
+47 = Noorwegen
+358 = Finland

Of kijk anders op http://en.wikipedia.org/wiki/Country_calling_code

Zeph... | 10-03-08 | 12:44

tot de dood er op volgt ;-)

zuid | 10-03-08 | 12:43

@ Teen 10-03-08 @ 12:39

Daarom bouwen Wij, Groot Bouwmeester Balkenende, nu Tulpeneiland

wopper | 10-03-08 | 12:43

wopper 10-03-08 @ 12:30

Thanks. LOL @ grachtengordeldiertjes. Maar oh zo waar. Het hele Islam gelul komt m'n strot uit. Dat -hoogopgeleide- mensen weggaan gaat niet eens zozeer om Islam-fanatici die hier wonen, die heb je tegenwoordig overal.
-
Het is juist de besluiteloze, laffe regering, de regeltjes, de NSB-politie, het niet functionerende wereldvreemde justitiele apparaat, ambtenaren -waar er zowiezo veel te veel van zijn- die frauderen en gewoon blijven zitten, de demonisering van een parlementarier door de linkse staatstelevisie.
-
Een land dat 'humaan' is voor intolerante baardmannen, kinderverkrachters en ander crimineel tuig, maar ondertussen de eigen bejaarden laat liggen in hun eigen uitwerpselen. En een decadente volgevroten bevolking die het allemaal worst is want ze kunnen nog steeds twee keer per jaar op vakantie.
-
Als ik me dan toch druk moet maken over islamisering, dan liever in een land waar men wel problemen aanpakt en rechtvaardig is naar welwillende burgers.

Tinnef | 10-03-08 | 12:42

Succes met strijden. Maak nog wat geld over aub

groeten uit 5999

HahA33 | 10-03-08 | 12:42

QUOTE:
Bye Bye Holland
From the desk of The Brussels Journal on Sat, 2006-11-11 14:40
A quote from Expatica, 10 November 2006

In the first nine months of this year, almost 100,000 people left the Netherlands to settle elsewhere, 12,000 more than the same period last year. […] The net effect means the Dutch population was reduced in the 2004-06 period by 75,000. In the preceding three years, there was a positive net migration of 75,000. Despite the dramatic reversal, the number of immigrants is also on the increase.
UNQUOTE
Alleen jammer dat de ondernemers, goed geschoolde allochtonen en kapitaalkrachtigen het land verlaten. De lastpakken en ongeschoolden blijven.
Heerlijk systeem hebben jullie....................................................

Ismir B. | 10-03-08 | 12:41

Laat al die lafbekken uit het rifgebergte dan ook hetzelfde doen. Blijf lekker in je eigen land.

Postzegel | 10-03-08 | 12:41

Bigi Bana Boy 10-03-08 @ 12:36:
Puppy werpen is DE zomerhit van 2008. mark my words... de lucht in het vondelpark zal deze zomer zwart zien van de rondvliegende puppies. Hoewel ik persoonlijk liever met kittens gooi omdat je daar een mooi rond balletje van kan maken in je hand.
OT: Nederland is tof! Er is zoveel om van te houden en er is zoveel om op te kankeren, heerlijk. :)

GodHandKiller | 10-03-08 | 12:41

Jeetje, omdat ik NIET wil emigreren, krijg ik het predicaat 'racist'.

* Koopt toch maar een enkeltje Zwitserland *

Drassige Driehoek | 10-03-08 | 12:40

vanuit 0061, en de groeten in die europesche bananenrepubliek

meq | 10-03-08 | 12:40

Kan er geen 3e Maasvlakte komen + ballotagecommissie ? Dan blijf ik wel......

rioolguurder | 10-03-08 | 12:40

Het doet mij denken aan al die Joden die in WOII naar Duitsland vluchten. Nou, jullie weten wat daarmee gebeurd is.

Teen | 10-03-08 | 12:39

De landverraders zitten al 30 jaar in Den Haag en werden o.a. door mij en worden nu door jullie zelf gekozen. Hoe masochistisch kan een volk zijn!. En ik ben niet alleen vanwege de moslims geemigreerd, hoewel die mijn land wel behoorlijk verpest hebben en het in de nabije toekomst wel zullen overnemen, maar ook vanwege de bemoeizucht van die landverradsers met mijn priveleven, het geregel van die galbakken zonder dat ik ergens om gevraagd heb, de controle zodra je de voordeur uitben d.m.v. geflits en gelaser en trajectcontroles langs de weg, het oerwoud aan verkeerslichten waartussen het verkeer mag voortkruipen, de zogenaamde solidariteit en het uithangen van de goede sint van die gasten, maar dan wel van jullie en mijn belastinggeld. Het aanbidden van de middelmatigheid in jullie land en het wegpesten van iedereen die boven het gemiddelde uitsteekt (intelligentia, boeren, ondernemers) zoals hierboven iemand al opmerkte en het importeren van nutteloos tuig van uit de hele wereld waarvoor de brave belastingbetaler dan weer op mag draaien.
Nee mij zie je daar niet meer als belastingbetaler terug. Hooguit dat ik mijn familie, vrienden en kennissen eens ga bezoeken, maar de meesten van hen zouden het liever andersom doen, dus noodzakelijk is dat zelfs niet eens.
De hartelijk groeten vanuit het paradijs

o vos omnes | 10-03-08 | 12:39

mr.axe 10-03-08 @ 12:31 LOL !

Anjin Mohammed | 10-03-08 | 12:39

Een emigratiebeurs is voor twijfelaars,die er al jaren over denken en praten maar toch niet vertrekken want stel je voor dat er geen pindakaas of Halvamel te koop is of nog erger geen Senseo.Ik woon sinds '97 in Spanje en ontmoet deze angsthazen bij bosjes en steeds met de meest stupide vragen want Nederland verlaten willen ze wel,maar dan naar een land waar alles tot in de puntjes geregeld is,want de meesten vergeten dat ze een land willen verlaten waar men voor het kleinste probleem naar allerlei instanties kan lopen.
Groeten uit Andalucia.

DANNY3960 | 10-03-08 | 12:38

@ Bigi Bana Boy 10-03-08 @ 12:36

Korea, China of Irak is een aanrader..

wopper | 10-03-08 | 12:38

@ zeph

Vanuit Noorwegen naar uitzending gemist kijken. Kom op man, hoor je eigen treurigheid nou toch eens aan.
En dan GS als maatstaf nemen voor de actuele situatie? Lekker onafhankelijk beeld zal dat opleveren.

bakboord | 10-03-08 | 12:38

Waarom "deserteur" als je emigreert? Eerder de ballen om voor jezelf te kiezen en de hoofdrol in je eigen leven te spelen in plaats van een bijrol in het leven van een ander.

Veel plezier Pritt op het strand, vergeet je schepje niet!

Broekhoest | 10-03-08 | 12:38

@Drassige Driehoek

Zwitserland!!!

TaLoN.NL | 10-03-08 | 12:37

Drassige Driehoek 10-03-08 @ 12:35
Nee, enkel om racisten te duiden.
*wijst naar Drassige Driehoek*

MAXIMO | 10-03-08 | 12:37

Ze doen maar. Ik ben te lui om al die kengetallen te gaan opzoeken, maar ik neem aan dat het gaat om obscure belastingparadijzen. Zorgen heb je overal, over de locals die voor je SUV lopen en de tuinman die steeds vergeet het randje van de border bij te knippen.

Dr. Mabuse | 10-03-08 | 12:37

Ik hou van Holland, landje aan de Zuiderzee
Een stukje Holland draag ik in m'n hart steeds mee

LoL @ Sévèke | 10-03-08 | 12:37

Voor mij is de reden dat ik in een land wil wonen waar hondjewerpen is toegestaan.

Bigi Bana Boy | 10-03-08 | 12:36

blackangel 10-03-08 @ 12:11

Jaaaa graaag. Veel amo erbij graag

Ismir B. | 10-03-08 | 12:35

decepticon 10-03-08 @ 12:28
Wat jij vluchten noemt, vinden heel veel mensen die ik spreek een wijs besluit. Maar dat zijn dan ook de zelfnadenkende rationele mensen. De angsthazen noemen dit vluchtgedrag, omdat ze zelf niet huis en haard durven op te geven voor een ander leven.

Fapfap | 10-03-08 | 12:35

MAXIMO, ben jij ingehuurd om de linkse comments op GS te schrijven?

Drassige Driehoek | 10-03-08 | 12:35

-weggejorist-

grapjazzz | 10-03-08 | 12:34

@ fuckje 10-03-08 @ 12:31
Dat weet ik wel, maar ik wil haar ook wel eens in het echt ontmoeten.

Teen | 10-03-08 | 12:34

@redactie: en me als slaaf te laten behandelen door Neerlands ambtenaren - en uitkeringstrekkers korps? Nee hoor, blijven jullie lekker hier... lutsers... Iemand nog een mooi huis kopen op de veluwe? De dag nadat het weg is, ben ik weg!

synchronicity | 10-03-08 | 12:34

Ik geloof dat slechts zes of zeven landen ter wereld een inkomstenbelastingtarief voor particulieren van 50% of hoger kennen. Nederland is er één van. Dat noem ik niet sociaal. Dat heet stelen. Heeft dus niks met lafheid te maken om alleen al in financieel opzicht je heil in een land met een belastingplafond van 30, 35 of maximaal 40% te zoeken. Canada, V.S., Nieuw Zeeland... take your pick.

De Vrolijke Kaafir© | 10-03-08 | 12:34

Ik val aan volg mij(Karel Doorman) ha ha ha ha ha ha ha ha ha

das boot | 10-03-08 | 12:34

Nederlanders massaal emigreren? Ach welnee, Nederlanders houden vangezellig thuis mopperen, klagen en zeuren dat het land naar de klote gaat. Dat willen ze echt niet opgeven voor een land met een rare taal en raar eten, wat de boer niet kent dat vreet ie niet. En wie laat zich nu bangmaken door het wereldbeeld dat een licht paranoide Limburgert u voorschotelt?

Zeurders | 10-03-08 | 12:34

@bakboord,
Ach, Uitzending gemist geeft me meer een thuisgevoel. Als je hier een paar maanden zit, denk je niet echt meer aan thuis en kijk je alleen nog maar op GS om er iedere keer weer achter te komen hoeveel verder de Nederlandsche beschaving weer is afgegleden.

Zeph... | 10-03-08 | 12:33

Heb het gevoel dat de meeste reaguurders al in het buitenland zitten. En gelijk hebben ze.

quutje | 10-03-08 | 12:33

Drassige Driehoek 10-03-08 @ 12:24
Orania is lijkt me wel wat voor jou, neem gelijk die pauper van een decepticon mee.

MAXIMO | 10-03-08 | 12:32

ben al onderweg naar Hoek van Holland......
waar moet ik melden voor dat strandgevecht?

rioolguurder | 10-03-08 | 12:32

Het Nederland van de jaren 80/90 waar ik ongelooflijk trots op was, is er niet meer. Het is inderdaad de islam waardoor ik me niet meer thuisvoel hier. We zijn helemaal doorgeslagen naar de verkeerde kant. Ik moet me aanpassen aan een vreemde cultuur die gestoeld is op een religie vol geweld en discriminatie. Nooit!
Religies zouden zowiezo verboten moeten worden. Er is nl geen god, allah of gnoLuhla. Gebruik je verstand toch eens! En ja, ik ben binnenkort weg hier. Gevlucht.

AUB | 10-03-08 | 12:32

met zijn allen emigreren naar marokko, of een ander islamitsch land en hun dan onze normal en waarden opdringen.

mr.axe | 10-03-08 | 12:31

Waarom is er geen weeralarm eigenlijk?

gentle giant | 10-03-08 | 12:31

@Teen@12:26
Ook vanuit het buitenland kan je met m'n zusje blijven cammen hoor!

fuckje | 10-03-08 | 12:31

@ zeph
In welke staat van ontbinding?
Maar toegegeven ik ben er nooit geweest.
Lekker thuisgevoel he, zo'n NL site van daaruit bezoeken.

bakboord | 10-03-08 | 12:30

Zwitserland wordt op GS vaak als paradijs gezien. Misschien is zo'n skidorp wel wat, maar steden als Zurich, Lausanne en Geneve lopen ook vol immigranten. Bovendien zijn Zwitsers nog zuurder dan Duitsers.

Drassige Driehoek | 10-03-08 | 12:30

@ Tinnef 10-03-08 @ 12:24

Een behouden vaert! Maar laat je niet opnaaien door Prittje.. als de grachtengorgeldiertjes het water aan den lippen staat vertrekt ook onze meest gewaardeerde GS-schrijverT en zal vanuit tropische weelde nog steeds artikelen schrijven

wopper | 10-03-08 | 12:30

Zou mooi zijn als de bom voor 1 april barst. Dan vliegt er geen vliegtuig meer en vaart er geen boot meer af. De grenzen dicht en de opruiming kan starten ...

Repelsteel | 10-03-08 | 12:29

@Bakboord, ja er zijn hier veel natte vrouwen...
@Drassige Driehoek, laatst was ik in Ijsland en heb er geen mensen gezien die aan jou beschrijving voldoen...

Zeph... | 10-03-08 | 12:29

@ drassige driehoek
Moslims of ANDERE zwartjoekels......... stupid

bakboord | 10-03-08 | 12:28

En het is ook eigenlijk best wel kutweer hier. Heeft dus niet alleen maar met Moslimrapalje te maken.

rokershoest | 10-03-08 | 12:28

laffaards! vlucht maar! de problemen blijven je toch achtervolgen en vroeg of laat komt de confrontatie!
amsterdam en den haag zijn dan al wel gevallen voor de mufties maar arnhem wordt ze een brug te ver!

*oude duitse bunker in ere hersteld*

decepticon | 10-03-08 | 12:28

Zodra het effe kan ben ik ook pleite. Vecht maar lekker op het strand hoor Pritt

Klukkluk | 10-03-08 | 12:28

@ Drassige Driehoek
Zwitserland misschien?

Mordax | 10-03-08 | 12:27

Fapfap 10-03-08 @ 12:23

Zo is het.

NoMinister | 10-03-08 | 12:27

Ik wil ook wel weg gaan, maarja je hebt hier toch een vriendenkring en mijn ouders leven nog en ik ben nooit goed geweest in vreemde talen. Daarbij, wat is er mis met 5 keer per dag bidden. Daar is toch nooit iemand slechter van geworden?

Teen | 10-03-08 | 12:26

Nou Doei, opgeverige Emigreerderts

Tobi | 10-03-08 | 12:26

Ik ga een film maken..

FITNA

Filmisch
Inzicht
Tereurdreiging
Nieuwe
Allochtonen

premiere op Staatsomroep verwacht rond juni

Viezerik | 10-03-08 | 12:26

-weggejorist-

Bloodzone | 10-03-08 | 12:25

woooow... praten jullie ook zo tegen De Chilleen nu?

Lebowski Achiever | 10-03-08 | 12:25

Ja, maar wat is nou precies de reden om in dit zieke, brakke, lelijke, truttige en bescheten door gristenen geregeerde prutsland te blijven precies? (Behalve: "Doei dan maar" en "Grolsch hebben we toch niet nodig".)

blikjegrolsch | 10-03-08 | 12:25

-weggejorist-

Drassige Driehoek | 10-03-08 | 12:24

Inderdaad, lekker op een berg, neerkijkend naar al die idioten die het landverraad van de huidige regering maar over zich heen laten komen. Al die idioten die zonder te protesteren meer dan de helft van hun inkomen afdragen en er helemaal niets voor terug krijgen, ja linkse hobbieprojectjes maar een schoon, rechtvaardig en veilig land is toch echt teveel gevraagd.
Laat je maar lekker voorliegen door een corrupte bestuurders en een vet en decadent ambtenarenapparaat.
Kijk terwijl je die dijk bouwt ook even goed om je heen en zie al die inactieven parasiteren terwijl jij het zweet van je voorhoofd veegt. Als je klaar bent en naar huis wil zitten er krakers in.
Niet zeuren joh, je bent standvastig en geen lafbek. Een sukkel .. maar je gooit tenminste niet de handdoek in de ring.

Haha, deze deserteur is over twee maanden weg hier, zoek het lekker uit met je ongeschoolde uitkeringstrekkers en Dhimmie regering. Toedelodokie!

Tinnef | 10-03-08 | 12:24

Helaas is het voor jonge mensen die zich scheel betalen aan ouderen alhier, en dat noemen wij solidariteit maar is gewoon legale diefstal, wel logisch dat ze daar bovenop niet gaan wachten tot het leven ze hier zuur wordt gemaakt. Het doet wel pijn, maar die gaan lekker weg. EDOCH IEDEREEN IS GELIJK, dus die PvdA/CDA-stemmende vakbondsleden blijven lekker hier alles op-profiteren en die hebben we niet zo lief als onze talentvolle jonge mensen. TOCH!?

NoMinister | 10-03-08 | 12:24

Nederland is een zinkend schip. Een kapitein verlaat als laatste het zinkende schip... in dit geval meerdere kapiteins. Laat mij dan maar matroos zijn!

Herr Schnübbels | 10-03-08 | 12:24

On sal vecht!

Murdockyoufool | 10-03-08 | 12:24

Wat een loos gebrul. De emigreerders hebben geen zin om de stront van een ander op te moeten ruimen. Geef ze eens ongelijk. Laat al die CDA, Pvda en groenlinksstemmers maar betalen voor de emigratiekosten van die vertrekkers. Links en dom heeft ons vaderland verpatst, en als je dan vertrekt ben je een quitter? Bullshit.

thispissesmeoff | 10-03-08 | 12:24

Eh, volgens mij juist doorzetters. In Nederland kun je vaak niet door groeien dus is de logische keuze om naar het buitenland te gaan. Helemaal niets mis mee.

überbrain | 10-03-08 | 12:23

Tja, bij mij begint ook steeds vaker de gedachte omhoog te komen om een paar kilometertjes verderop over de grens te gaan wonen. Niet alleen vanwege het steeds groter wordende cultuurprobleem, maar ook de steeds hoger wordende kosten waar je als hardwerkende burgert niets van terugziet.
.
Niet dat ik financieel iets te klagen heb, maar het is en blijft absurd dat de gemiddelde vaste lasten van een Nederlandse burger vaak honderden euro's hoger ligt dan die van een bewoner van een ander Europees land.

Tuvai | 10-03-08 | 12:23

@ zeph

de vrouwen nat in +47? Dream on

bakboord | 10-03-08 | 12:23

Trouwens, de telegraaf heeft gelijk. 2 jaar geleden wist niemand iets van de film van Wilders, en toen was er al een stijgende lijn van emigranten. Alleen de mensen die weggaan zijn wel de doeners, technische mensen, en vaklieden. Gelukkig komen er dromers en handophouders voor terug.

Fapfap | 10-03-08 | 12:23

Ik ga over een paar maanden meehelpen aan de dijk voor België, dus bekijk het maar Pritt en steek die stift maar in je .. dijk!

Brakke Obama | 10-03-08 | 12:22

@Robert Irving III
Noors is best te doen hoor net als zweeds en Deens lijkt het best veel op het Nederlands, dus zeer gemakkelijk te leren. Maarja, als VMBO'er zal het je best veel moeite kosten om een andere taal te leren...

Zeph... | 10-03-08 | 12:22

Pritt, vergeet je zandschepjes en je zwembandjes niet.
Nederland is al verloren.

dhimmi | 10-03-08 | 12:22

Zal niet zo snel emigreren maar mocht hier de pleuris uitbreken om een wanstaltige film ga ik niet mijn gezin opofferen voor een strijd die de onze niet is, gelukkig hebben we dus ons vakantiehuisje in Spanje ten alle tijden tot onze beschikking, noem me dan maar een lafbek, ik kom wel terug om eerste hulp te verlenen als de rook is opgetrokken.
Overigens ben ik bang dat anonieme Pritt ons toch niet kan en zal redden met zijn toetsenbord.

MAXIMO | 10-03-08 | 12:21

Nog een paar jaar en dan Bye Bye holland met je kudtweer en je kudtspruitjes en je kudtmulticulturele samenleving

Meneer | 10-03-08 | 12:21

Nederlanders vechten voor hun land? We hebben het de afgelopen jaren allemaal over ons heen laten komen, zonder slag of stoot. En nu er 1 miljoen moslims zijn, loopt het ze dun door de broek.

hoogh | 10-03-08 | 12:21

Voelt straks prima om zonder ruggegraat in het witte zand te liggen hoor.

Boze Buur | 10-03-08 | 12:21

Scheepbouwer: "Nederland is voor dombo's"

Matthijs3188 | 10-03-08 | 12:21

daaaag, achterblijvers. Succes met het leren van Arabisch. En ach, wat een ander van mij denkt heeft mij nog nooit geintreseerd. Vind men mij een landverader? Die zitten in Den Haag.

Fapfap | 10-03-08 | 12:20

Precies, Grolsch hebben we toch niet nodig in Nederland! Wegwezen!

Drassige Driehoek | 10-03-08 | 12:20

Ja! Precies! Wij blijven hier!
En niet alleen omdat zweeds zo'n moeilijke taal is, noors en fins is ook niet te doen.

Robert Irving III | 10-03-08 | 12:19

Pritt gaat voorop rennen met de vlag in zijn handen?

porno-utopia.com | 10-03-08 | 12:19

@Rhun

Neehoor, carrieremove.

Barbarous_Relic | 10-03-08 | 12:19

".. we will never surrender..."

What? ignorance?

@Stift: get a real job assh*le. lol.

undutchable | 10-03-08 | 12:18

Wat de afgelopen decennia met de binnensteden gebeurde neemt nu op nationale schaal een vlucht. Autochtonen, hoogopgeleiden, mensen met perspektief etc. trekken weg. Wat overblijft is de import, de weinig opgeleiden, de bijstanders, de bejaarden met noer AOW en andere weinig "mobielen". Tal van dromerige maatregelen ten spijt is bijvoorbeeld uit menige (pracht)wijk te Rotterdam zo'n beetje iedereen vertrokken die de mogelijkheden had. Op die enkele verstokte "idealist" na dan.

Jammer. Nederland Avondland in nog geen twee generaties...

widtvoet... | 10-03-08 | 12:18

Ik zie dat van die 12.000 mensen die de beurs hebben bezocht een flink deel GS leest. Ik was er ook, even de kortste route naar Australie bekeken.

@pritt

Succes met je dijk, ouwe held!!

Brandje | 10-03-08 | 12:18

Dat deden die moffen ook. Op het strand blijven en bergen bouwen.

onderkant paal | 10-03-08 | 12:17

Groeten vanuit +47, Waar het bier en de vrouwen beide nat zijn...

Zeph... | 10-03-08 | 12:17

Zo is het! Ik heb al een aanplakbaard klaarliggen voor als hier de pleuris uitbreekt.

Teen | 10-03-08 | 12:17

@blikjegrolsch@12:08
Doei dan maar! Wegwezen dan !
Hier in Grunn is het goed wonen en leven!

fuckje | 10-03-08 | 12:17

Wordt dan nog leuk Pritt Stift, een bejaarden gevecht, en dan ook nog eens vechten tegen datgeen waar je tegen je zin al die jaren belasting voor hebt betaald.

prohibitandis | 10-03-08 | 12:16

@Relic
de graties pennen?

Rhun | 10-03-08 | 12:15

lamlul007 10-03-08 @ 12:06
Ze remigreren als ze deaud gaan, niks is zo erg als begraven worden als in een onheilig land.
.
@pritt stift
Nou, ik wil best een dijk aanleggen, is het niet dat er een klote ambtenaren apparaat aan het werk is, oftewel de linkse kerk met al hun propaganda technieken en hun staatstelevisie om de samenleving aan te sturen.
De islamisering kan ik wel aan, maar niet als een deel van Nederland collaboreert met de Islam-zuil is het net een dijk aanleggen die andere weer afbreken.
Erger vind ik dat ze geld van mij afpakken(belasting) dat wordt geherinvesteerd in het kweken van tokkies, sociaal minder bedeelden en ander slachtoffervolk dat anders gewoon zou werken om te overleven.
En uhh,.. ik wil graag belasting betalen voor goed onderwijs en een gezond milieu en dergelijke, maar niet om een maffia te financieren!

Het_leuke_zuiden | 10-03-08 | 12:15

Hey een oorlogszuchtig GS! Ik doe mee!!! Beng Beng

terrormannetje | 10-03-08 | 12:14

Ik was er ook. En niet voor de redenen die jullie hier noemen.

Barbarous_Relic | 10-03-08 | 12:14

@wopper 10-03-08 @ 12:08
Inderdaad. Nederland wordt in hoog tempo zoals Zweden. Ruimte hebben ze wel, waarvan groot deel met permafrorst en de rest vooral veel muggen.

Lafayette | 10-03-08 | 12:14

zo is dat, hoepel maar op. en geen dubbel paspoort he. inleveren die NL versie. En alleen terug komen met de status van asielzoeker

bakboord | 10-03-08 | 12:14

Gruezi mitenant uut Zwitserland.

geezzmeteeezzz | 10-03-08 | 12:13

*stuurt postcard *

ikhebgelijk | 10-03-08 | 12:13

Het waarom maakt natuurlijk wel uit; om de regering wakker te schudden.

klapvee | 10-03-08 | 12:13

*groeten uit een zonnig +9715*

ed.. | 10-03-08 | 12:13

Kunnen we niks verzinnen waardoor alle immigranten weer willen emigreren? Toen we de Duitsers weg wilden hebben, prikten we de dijken lek.

Drassige Driehoek | 10-03-08 | 12:12

stelletje zeikerts

Rhun | 10-03-08 | 12:12

Ok ik ben laf. Was leuk trouwens die beurs.

Oh ja, als ik weg ga, willen jullie mijn FN pistool met munitie hebben? Gewoon, voor de zekerheid?

blackangel | 10-03-08 | 12:11

Ik ben benieuwd of heel Amsterdam West, Kanaleneiland, Schilderswijk, Rotterdam-Zuid tzt mee gaat helpen met dijkversterking als het uur U nadert.

Mordax | 10-03-08 | 12:11

precies. allemaal landverraders...

ST | 10-03-08 | 12:11

-weggejorist-

br00djeaap | 10-03-08 | 12:09

Hahaha.. dan maar een lafbek..
Saludos desde 0057

Valle del Cauca | 10-03-08 | 12:08

Bravo Pritt, wist niet dat je naast wit ook pit hebt.

klapvee | 10-03-08 | 12:08

Geef mij één reden om in Nederland te blijven...

blikjegrolsch | 10-03-08 | 12:08

De huishoudbeurs is ook al jaren een succes maar merk ik hier ook niks van

Dtc-ert | 10-03-08 | 12:08

Zweden? Wie gaat er nou naar Zweden emigreren.. van de wal in de sloot

wopper | 10-03-08 | 12:08

Goh, voortschrijdende en immer gestagere islamisering als 'n reden te vertrekken... Dat verwacht je toch eigenlijk niet heh.

widtvoet... | 10-03-08 | 12:08

Hier valt tenminste nog wat te kankeren.

Niet voor Jan | 10-03-08 | 12:07

Gaap..

ProefopdeSom | 10-03-08 | 12:06

ik ben voor een remigratiebeurs, en dan voor foute finnen en ander gespuis...

lamlul007 | 10-03-08 | 12:06

doe dat...

/me zwaait vanuit +352

kamstra_ | 10-03-08 | 12:05

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken