Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Naam Amerikaanse puppie-gooier bekend

sieligepup.jpgOp het Amerikaanse deel van internet is nogal wat ophef ontstaan over dit filmpje (zielig-alert). Een Amerikaanse kloodtzak van een soldaat gooit met een puppie. Insurgents neerknallen prima, maar laat de puppies met rust, lul. Binnen no-time bereikte de movie Amerikaanse bloggers. Terecht, want het lijkt ons dat Amerikanen beter in staat zijn de dader te achterhalen dan wij. Op deze site bijvoorbeeld, groepten wat internettertjes samen om in een 1000-comments tellend topic de vermeende dader te achterhalen. We lezen zaken als "If there was ever a video that could turn America against the war, it's this." en ""I hate this fucker so much I want to do something equally horrible and disturbing to him". Honderdduizenden doden in Irak, maar nimmer zoveel ophef op blogs als om deze puppie. Inmiddels lijkt de online jachtpartij succes te hebben. De eerste namedroppende blogger meent dat David Motari de dader is. En zelfs Digg is opeens niet zo genuanceerd meer. Maar stand down gentlemen. Niets is nog zeker. Laten we even afwachten en die yanks de hete kolen uit het vuur halen. Kortom, developing story...

Reaguursels

Inloggen

lues waar slaat dat nou weer op? dierenmishandeling mag, omdat we vlees eten? Die mag je uitleggen.

twinsisterjoyce | 05-03-08 | 08:03

Aan alle commenters die deze soldaat veroordelen: ik hoop echt dat jullie geen vlees eten of had hij het puppie op moeten eten soms?

Lues Venera | 05-03-08 | 00:57

@ elisabeth; Katwerpen bestaat naast katslingeren wel degelijk! Mijn zusje heeft een kat die te dom is om te reageren, die schep je zo van de grond en werp je weg. (zeker als t beest vervelend is of ergens schijt waar dat niet gewaardeerd wordt, als is schoppen dan ook praktisch) Groot voordeel is inderdaad dat ie dan op zn pootjes landt. Behalve natuurlijk als er een muur in zijn vlucht zit.

twinsisterjoyce | 04-03-08 | 23:08

Zie nu ook op CNN MET GEENSTIJL LOGO VOL IN BEELD omdat het daar nog wel staat maar niet meer op YouTube.

HerrOttoFlick | 04-03-08 | 22:38

Trappen is leuker

Maxsterrrr | 04-03-08 | 21:11

stel dit is een hoax, wat is dan het nut ervan, want je kan beter dat andere wan-gedarg in iraq van de Vs-soldaten film en posten als je toch wil shokkeren

Gunner | 04-03-08 | 18:49

@ mezelf
de = het

Prikker | 04-03-08 | 17:00

@ Baggerd 04-03-08 @ 14:16
Blijkbaar heeft die "slimme" vent op Digg de recente ontwikkelingen in Iraq de laatste 7 jaar niet meegemaakt, want dan zou die weten dat je òf bij de schuldigen behoort, òf bij de helden... en aangezien het overduidelijk een soldaat is die deze laffe daad uitvoerde maakt 't niet meer uit wie 't precies is.
Al redenerend volgens de gedachtengoed van president Bush.

Prikker | 04-03-08 | 16:59

Er zijn maar weinig soldaten die van mij opgeblazen hoeven te worden door die hyper-moslims, maar deze mag toch zo gemarteld worden dat hij het wel uit z'n hoofd laat dit ooit nog te doen... als z'n hoofd er dan nog aanzit...
Wat een vreselijk ******figuur...

Danny722 | 04-03-08 | 16:04

Zoals een slimme vent zei op Digg:

I hope you people are 100% sure that the guy is who people say he is.. else your causing a lot of harm to an innocent family - even if he is guilty his family is innocent and sending a bunch of sociopaths to his house is not a solution when he is in Iraq. Innocent until proven guilty.. don't let your emotions get the better of you and let the justice system take its course no matter how bad it is.

Baggerd | 04-03-08 | 14:16

Videotje valt nog mee, niets extreems. Er staan veel ergere video's op youtube qua dierenmishandeling.

Cyrano | 04-03-08 | 13:10

@nico
ik zal die hondestront over jouw heen gooien! En hondjes zijn best lekker, mits goed klaargemaakt!

sjimmysjedow | 04-03-08 | 11:11

ik verheug mij al op de beelden als amerikanen soldaten over een landmijn rijden .
Kan je zien hoe gestoord soldaten zijn om zo met levende wezens om te gaan.
En de hele discussie van jullie over honden stront en levende hondjes eten heeft niks met deze gestoorde amerikaan te maken.
niemand heeft het recht het leven te nemen van mens of dier.

nico van oostenrijk | 04-03-08 | 09:33

yokiamy 04-03-08 @ 08:41
... ja, hier ook. Ik zou wel met de baasjes willen gooien.

sjimmysjedow | 04-03-08 | 08:50

Iets te groot voor een puppy, ik schat dat het beest zo'n 5 kilo zou wegen. Precies kun je het niet zien, maar hij gooit het ding in z'n hand een meter of 10 weg, zonder aanloop of wat dan ook, en met heel weinig grip (het nekvel). Knap als het hem zo gelukt is. Maar dit is zo fake als wat; gewoon een pluche beest met achtergrondgeluiden. Probeer maar eens een zak aardappelen over zo'n afstand te gooien.

OoO | 04-03-08 | 08:49

ik heb geen hekel aan uw hond, maar wel aan zijn stront !
vieze krengen schijten altijd bij mij in de tuin en zelfs de baasjes schijnen het de meest normale zaak van de wereld te vinden.
zit er sterk over te denken om zelf een keer in hun tuin te gaan schijten,kijken wat ze daarvan zeggen

yokiamy | 04-03-08 | 08:41

@Pokerdaddy1978 04-03-08 @ 00:32:
Maar verder gaat het wel? Zuster komt op tijd langs met de medicatie en de poepsteek? En voldoende bezoek in 't weekend, of laat dat ook te wensen over?
Tsja, het is wat hè... Ze verklaren je voor gek, sluiten je op in een villa met een hek en kijken nooit meer naar je om.
Ja, John de Mol, die wel... maar ja...

koerbagh ® | 04-03-08 | 04:31

@Pokerdaddy1978 04-03-08 @ 00:31
Reactie van mij hierop: die eten de hondjes ten minste nog op'

Wow.. ik ben er stil van *kuch* Dus U *kuch* vindt het minder errug als een hond levend gevild,en daarna (levend of dood) opgegeten wordt door een Chinees..

-dan dat een dier van een ravijn afpleurt en meteen dood zou zijn bij impact?
Vuile Sadist..

de grote Anti | 04-03-08 | 02:09

iedereen die dit grappig of normaal vind zou een nekschot moeten krijgen. punt... verder reageer ik hier niet op. want sommige reacties zijn al net zo zielig als het kutfilmpje

Pokerdaddy1978 | 04-03-08 | 00:32

@Pokerdaddy
Dan durf ik bijna niet eens voor te stellen wat je een Chinees die een hond levend vilt zou toewensen.Ow wacht,blanken hebben een voorbeeldfunctie.. was het even vergeten.

Reactie van mij hierop: die eten de hondjes ten minste nog op, ten tweede wat the fuck heeft de kleur van een persoon er mee te maken. Niks dus, als het een zwarte man was geweest had die landmijn hem ook op mogen blazen. Ik sta op het punt een puppy aan te schaffen dus nee deze man mag dood.

de grote Anti 03-03-08 @ 23:10

@Pokerdaddy1978 03-03-08 @ 23:06
knul, je kan er niks aan doen natuurlijk, en je weet niet beter, maar goden beschikken niet over explosieven, en dat je vader je broer is, daar kan Amerika niets aan doen.

Reactie hier op van mij: Neen ik geloof niet in goden maar toch het is een figure of speech... ten tweede tjah inteelt in de vs is normaal evenals in friesland.

OK J.J. de Bom 03-03-08 @ 23:15

Laat die jongens toch lekker rollebollen met een doggie. Wat weten wij nou potdomme van wat die gasten hebben meegemaakt. Meer dan 3000 amerikaanse doden in deze kudtoorlog. Misschien wel maten van deze gast. Mwah laat ze toch.

reactie hier op van mij: lekker rollebollen met dat hondje.. je bent gek in je hoofd, mag jou kop ook lekker rollen ten tweede, kan mij het verotten wat ze meemaken daar, ze kiezen ervoor om daar te gaan vechten OM OLIE ipv de 9-11 aanvallen. ten 3rde die KUT oorlog slaat zowiezo nergens op .
OK Gatsie 03-03-08 @ 23:39

Pokerdaddy1978 | 04-03-08 | 00:31

Zo,das 1,nog maar honderd te gaan.

ViciousDick | 03-03-08 | 23:51

Laat die jongens toch lekker rollebollen met een doggie. Wat weten wij nou potdomme van wat die gasten hebben meegemaakt. Meer dan 3000 amerikaanse doden in deze kudtoorlog. Misschien wel maten van deze gast. Mwah laat ze toch.

Gatsie | 03-03-08 | 23:39

@Pokerdaddy1978 03-03-08 @ 23:06
knul, je kan er niks aan doen natuurlijk, en je weet niet beter, maar goden beschikken niet over explosieven, en dat je vader je broer is, daar kan Amerika niets aan doen.

J.J. de Bom | 03-03-08 | 23:15

@Pokerdaddy
Dan durf ik bijna niet eens voor te stellen wat je een Chinees die een hond levend vilt zou toewensen.Ow wacht,blanken hebben een voorbeeldfunctie.. was het even vergeten.

de grote Anti | 03-03-08 | 23:10

zal dit niet snel zeggen ivm netheid op geenstijl:

Krijg de tering gore kutamerikaan moge de goden je poten er afblazen op een landmijn je moeder geneukt worden door je zoon... en je familie sterven aan aids.

Pokerdaddy1978 | 03-03-08 | 23:06

Don't try this at home, kids - these people are trained professionals...

azoturie | 03-03-08 | 23:00

@Tyler
Hij doet t reeds!

J.J. de Bom | 03-03-08 | 22:59

@tyler
Eensch......
*turk die neger verwijt dattie zwart werkt*

J.J. de Bom | 03-03-08 | 22:58

@ redaksie cq stagaire on duty

Fiks de comments eens bij het antillen-vliegreis-ambtenaren topic eens !

Tyler-Durden | 03-03-08 | 22:55

@ nattebever 03-03-08 @ 22:42
Je raakt een cryptische snaar, zoals je weet.

J.J. de Bom | 03-03-08 | 22:49

uhh die van "is je hond lastig" bedoelk dan

naatholweg | 03-03-08 | 22:43

Het filmpje keek ik maar niet maar de google add eronder maakt het bijna grappig (ho ho, ik zei "bijna" heh?

naatholweg | 03-03-08 | 22:42

J.J. de Bom 03-03-08 @ 22:40
Niet om het een of ander, maar jij zit wel extreem vuistdiep in die hondjes.
Vind je vrouw dat allemaal wel oké?

nattebever | 03-03-08 | 22:42

@Baarstje 03-03-08 @ 22:39
Vraag asiel aan in belgie d;r

J.J. de Bom | 03-03-08 | 22:40

J.J. de Bom 03-03-08 @ 22:35

Ja, maar daar krijg ik dan weer geen lintje voor in dit land!

Baarstje | 03-03-08 | 22:39

Je gaat natuurlijk geen hondjes deaud maken,ook niet in oorlogsgebied.
Hopelijk heeft de taliban een kogel met z'n naam erop...

evertdepiepe | 03-03-08 | 22:37

@Baarstje 03-03-08 @ 22:33
Hou jij het maar bij je zwakzinnige buurmeisje.

J.J. de Bom | 03-03-08 | 22:35

> J.J. de Bom 03-03-08 @ 22:21

@Diegene, die het lef heeft mijn schoonmoeder te neuken, verdient een lintje

Voor een lintje doe ik veel maar sorry een nijlpaard neuk ik niet.

Baarstje | 03-03-08 | 22:33

de grote Anti 03-03-08 @ 22:18

Uuhh ik denk als jij morgen in je tuin een paal met een kolf van een geweer de grond in slaat, je een klein probleempje hebt met je beschaafde westerse buurtjes.

Baarstje | 03-03-08 | 22:31

was vast een vuile gristenhond!

wim kokring | 03-03-08 | 22:27

@Diegene, die het lef heeft mijn schoonmoeder te neuken, verdient een lintje

J.J. de Bom | 03-03-08 | 22:21

Sorry dat ik stoor, maar dit topic gaat over een hondje dat enig leed is aangedaan.
Waf.
Waf.
Waf.

nattebever | 03-03-08 | 22:21

@Baarstje @22:07
Onzin,een wapen met een goede kolf kun je ook gebruiken om een paal te grond in te jassen of iemand knockout te slaan.. en in de wildernis zou je zelfs een leven kunnen redden door in de lucht te schieten bij het zien van een wild dier.Ook zou je iemand die net je grootmoeder heeft verkracht door zn knieschijf kunnen schieten waardoor hij,in effect,ingerekend kan worden..

Zie je? Geen doden gevallen..

de grote Anti | 03-03-08 | 22:18

oplichter 03-03-08 @ 21:48: het westen? Willen ze afghanistan nu ook al bij de eu doen???

LoL @ Sévèke | 03-03-08 | 22:08

de grote Anti 03-03-08 @ 22:00

Je hebt wel een heel vertekend beeld van wat een wapen is vriend. Een wapen is een wapen. Iets om mee te doden. Schiet je voor je hobby op een schietschijf dan is het droog*neuken*.

Baarstje | 03-03-08 | 22:07

@de grote Anti 03-03-08 @ 22:00

De timmerman ziet zijn hamer als het gereedschap waar hij iets mee bouwt.
Een (elite) gevechtsonderdeel van defensie heeft zo haar eigen gereedschapskist, bedoeld om te bouwen...

J.J. de Bom | 03-03-08 | 22:07

@de grote Anti 03-03-08 @ 22:00
De VMBO'ers leren dat het een kringloop-effect is.
In de krant lees je over de vizieuse cirkels.
Om een lang verhaal kort te maken, zolang er mensen op deze klomp rondlopen, zal het zo blijven.

J.J. de Bom | 03-03-08 | 22:03

oplichter 03-03-08 @ 21:56

Als alle religieuzen de tyfus krijgen hebben we met z’n allen een f*cking epidemie. Aangezien tyfus zeer besmettelijk is wil je dit natuurlijk ook niet hebben.

Baarstje | 03-03-08 | 22:01

@J.J.de Bom @21:49
Blijft lastig ja,maar toch blijf ik voor het ontwapenen van bepaalde mensen.. Voor veel westerlingen is een wapen een instrument,gereedschap of een hobby.. Voor veel primitievelingen is een wapen iets wat Pow Pow doet,een bloedbad aanricht en je status verhoogt.

Maar je kunt idd redeneren 'zolang ze dat hier maar niet komen doen',maar helaas is gebleken dat ze zich ook kunnen verplaatsen tegenwoordig.
Ach whatever,ik ben geen nostradamus,'heb geen idee hoe dit feestje gaat aflopen.

de grote Anti | 03-03-08 | 22:00

@ Baarstje 03-03-08 @ 21:56

Je moest s weten....

J.J. de Bom | 03-03-08 | 21:58

overigens, stelletje zelfbevredigers bij elkaar, dat beest was al dood toen ze 'm van de rotsen keilden. |Het geluid is er duidelijk naderhand ingemonteerd.

camiziodeltoro | 03-03-08 | 21:58

en toch blaffen bijtende honden er niet minder om

J.J. de Bom | 03-03-08 | 21:57

J.J. de Bom 03-03-08 @ 21:49

> is dat deze mensen dit doen in de veronderstelling, dat ze jou en onze wereld beter maken....

Correctie: niet mijn wereld maar hun wereld. Ik rijd niet in een hummer.

Baarstje | 03-03-08 | 21:56

@LoL @ Sévèke 03-03-08 @ 21:39
Verder kunnen al die religieuze idioten de typhus krijgen wat mij betreft.

oplichter | 03-03-08 | 21:56

Bijtende honden blaffen niet.

Koevoet | 03-03-08 | 21:53

Jokkebrok 03-03-08 @ 21:42
Ben je dan niet juist blij met iets wat vriendelijk en weerloos en kwispelend op je afloopt? Of ben je dan vanuit je diepste wezen al niet ietwat gestoord als je dat afwijst.

Elisabeth2 | 03-03-08 | 21:53

Sorry, tijdje weggeweest, het is irreeel, toch?

J.J. de Bom | 03-03-08 | 21:50

@ de grote Anti 03-03-08 @ 21:47

En wat moeilijk te bevatten is, en ook heel surreeel, is dat deze mensen dit doen in de veronderstelling, dat ze jou en onze wereld beter maken....

J.J. de Bom | 03-03-08 | 21:49

@LoL @ Sévèke 03-03-08 @ 21:39
tijd besparen op de rechtsgang is altijd een slecht idee gebleken. Dat is waar wij beschaafde westerlingen toch zoveel waarde aan hechten?

oplichter | 03-03-08 | 21:48

@Jokkebrok
Agreed,als je mensen in stukjes hebt geschoten (die hetzelfde met jou zouden doen) dan kijk je anders tegen een weeshondje aan lijkt me.. hoe triest het allemaal ook is.*toetert neus*

de grote Anti | 03-03-08 | 21:47

snapjedat 03-03-08 @ 21:36
de grote Anti 03-03-08 @ 21:28

Pfff, Altijd het vuile werk door de baardmannen laten opknappen. Wanneer leren jullie het nou eens dat dit niet meer van deze tijd is.

Baarstje | 03-03-08 | 21:45

Mietjes... dit is wat oorlog met iemands geest doet.... je wordt er zelden beter van...... als individu.... het collectief heeft wel dit soort creeps nodig om te overleven.... ik heb het ook niet verzonnen so pls dont blame me.

Jokkebrok | 03-03-08 | 21:42

@snapjedat @21:36
Die heb ik een week geleden nog in tweeen gezaagd en zijn leven overgenomen.. dus ik ben de enige echte Hans Kazan.

de grote Anti | 03-03-08 | 21:41

oplichter 03-03-08 @ 21:28: die afgaan uit die docu waren taliban, alles behalve lieverdjes dus. Het kost allemaal veel te veel tijd om die lui allemaal netjes voor een rechter te brengen, dus dit was het alternatief.
Overigens is die docu ook wel erg gedramatiseerd.

LoL @ Sévèke | 03-03-08 | 21:39

de grote Anti 03-03-08 @ 21:28
Mijn vorige post uiteraard voor de grote anti
(klinkt als een nep Hans Kazan!)

snapjedat | 03-03-08 | 21:36

en ik overbied!. Jouw hoofd voor 3000.
SP-er zeker als ik mag aannemen!? en waarom "horde barbaren".... RASCIST!!

snapjedat | 03-03-08 | 21:35

photek 03-03-08 @ 21:23

Ja hoor droplul het filmpje is door opstandelingen gemaakt om de Amerikanen in een kwaad daglicht te plaatsen. Ze waren zeker door hun onthoofdingfilmpjes heen

Baarstje | 03-03-08 | 21:35

@snapjedat 03-03-08 @ 21:02
Is dit weer zo'n 'bubba' situatie ofzo? Jij wilt een horde barbaren het genoegen gunnen het hoofd van een MENS af te snijden?
Ik biedt 2000 euro als ze jou daarna doen..

de grote Anti | 03-03-08 | 21:28

@LoL @ Sévèke 03-03-08 @ 21:26
5000 Afghaan? Niks. 1 kuthondje?

oplichter | 03-03-08 | 21:28

photek 03-03-08 @ 21:23: het zal mij inderdaad niks verbazen als het een hoax is.

LoL @ Sévèke | 03-03-08 | 21:26

oplichter 03-03-08 @ 21:18: -1

LoL @ Sévèke | 03-03-08 | 21:26

Misschien ben ik gek hoor, maar als ik het filmje tig keer achter elkaar bekijk, lijkt het gewoon of het hondje helemaal niet leeft.. Of ben ik nou de enige die dit als 'half fake' ziet.. kijk eens het begin als ie dat hondje heen en weer beweegd. lijkt als of dat hondje helemaal stijf is al.. vraag me ook af of een hondje zo gaat piepen als je 'm door de lucht slingert... Volgens mij is dat gepiep later toegevoegt omdat het naar mijn idee veel te duidelijk nog is als het met een telefoon is opgenomen op zo'n afstand..

Als het WEL echt is mag ie van mij zelf ook de berg af..

photek | 03-03-08 | 21:23

wtf, is er eindelijk een soldaat die zich aanpast aan de iraakse cultuur, is het weer niet goed!

LoL @ Sévèke | 03-03-08 | 21:23

Iambtenaar 03-03-08 @ 21:13

Goed idee, kan via dig. kaartverzendmogelijkheid op de site van TNT post.
Kost je ong. €7, maar dan kan je ook schrijven wat je wilt! (zonder weggejorrist te worden!)

snapjedat | 03-03-08 | 21:21

@ Iambtenaar 03-03-08 @ 21:13

GS is geen telefoonboek, duflul.

kolonel klootoog | 03-03-08 | 21:16

-weggejorist en opgerot-

Iambtenaar | 03-03-08 | 21:13

Het gebeurt regelmatig dat soldaten een aan een (mensen)lijk vretend hond tegenkomen. Van bovenhand is er bevel om de hond dan af te schieten. Geen rechtvaardigen voor zo een laffe daad maar zou een reden kunnen zijn...

Baarstje | 03-03-08 | 21:12

wie zit er hier mijn postings te editten?

LoopseTeef | 03-03-08 | 21:12

rokershoest 03-03-08 @ 21:07

lol..... ik vrees dat hij nu een (s)permaban heeft

LoopseTeef | 03-03-08 | 21:09

Waarom word ik weggejorist? :( Welk crewlid heet Joris eigenlijk....?

Ceaty | 03-03-08 | 21:08

LoopseTeef 03-03-08 @ 21:06

Liefje, hij heeft zichzelf al geworpen..:-)

rokershoest | 03-03-08 | 21:07

-edit wie bied op LoopseTeef? -

LoopseTeef | 03-03-08 | 21:06

oplichter 03-03-08 @ 20:56

Domme opmerking. Moslims hebben geen honden (is niet halal) dus als gevolg heeft hondje ook geen baasje. Als je goed luistert hoor je moeder hond tevergeefs blaffen. Gewoon een nestje straathonden dus.

Baarstje | 03-03-08 | 21:05

-weggejorist en opgerot-

datisookwat | 03-03-08 | 21:03

1000 euro aan het Iraakse doodseskader die deze Amerikaanse homo zijn hoofd eraf snijdt (op geheel lokale wijze uiteraard!!).

*snapjedat meent dit, medebieders graag reageren aan moderator!*
-edit ik bied 50 cnt -

snapjedat | 03-03-08 | 21:02

Elisabeth2 03-03-08 @ 20:53
en
LoopseTeef 03-03-08 @ 20:46

Jullie worden toch niet opgewonden van puppywerpen dames?

rokershoest | 03-03-08 | 21:02

Elisabeth2 03-03-08 @ 20:55

Ik zie dat je in de laatste comments ruimschoots aanwezig was,dus denk ik dat er al genoeg kogels zijn afgevuurd.

DANNY3960 | 03-03-08 | 21:00

Als dit geen hoax is hoop ik dat deze lutser een portie krentenbaard aan z'n jongensding krijgt en hij daarna op een landmijn stapt en z'n arme en benen kwijt raakt, en hij zo 110 jaar oud wordt, en als dit het geval is
hoop ik dat als hij naar de states gaat, daar een "ontvangstcomitee" klaar staat om hem z'n tanden achter in z'n strot te rammen en hem z'n kop in z'n eigen reet te trapt.

von sokkenstopfen | 03-03-08 | 20:59

elisabeth, met de tong ?

datisookwat | 03-03-08 | 20:58

Ikke denk extremisten worldwide lachen zich de ziekte over de westerse verontwaardiging als de bezetting van Irak ineens een issue wordt door een incident aangaande een kuthondje wat in de eerste plaats in de woestijn was gedumpt door de vorige eigenaar cq te bevrijden individu. Zielig gewoon. Dat geeft wel aan in wat voor GeertPimVolgendePopulistAUB-tijdperk we ons begeven.

oplichter | 03-03-08 | 20:56

LoopseTeef 03-03-08 @ 20:46
Joris heeft een groot ethisch gevoel.

Elisabeth2 | 03-03-08 | 20:55

joris is jalours

datisookwat | 03-03-08 | 20:55

Ik heb geen zin om me in te lezen in 300 comments maar deze"soldier" is een schande.

DANNY3960 | 03-03-08 | 20:54

Als die soldaat sneuveld dan was het een liefdevolle zoon, broer en oom en een fijne collega.

Zé peito | 03-03-08 | 20:54

LoopseTeef 03-03-08 @ 20:41
Klinkt als een paradijsje.

Elisabeth2 | 03-03-08 | 20:53

ik ben weggejorist?

datisookwat | 03-03-08 | 20:49

Net op Aljazeera: de hond was homo en de USandA soldaten hebben hem de juiste straf gegeven.

Common_Sense | 03-03-08 | 20:47

Ik heb het boek "hitlers moordenaars" gelezen. Dat ging over de SS. Over het feit dat ze baby's aan hun hielen vasthielden en zo in het vuur gooiden. Datzelfde idee heb ik bij deze klootzak. Ik hoop dat ie vergast wordt, en heel erg veel pijn lijdt voordat ie doodgaat. Wat een klootzak.

djs | 03-03-08 | 20:47

dit gaat een keerpunt in de amerikaanse bezetting worden. mark my words!

Ik weet het beter | 03-03-08 | 20:46

De aanbieding van datisookwat is uitverkocht door Joris zie ik nu.

LoopseTeef | 03-03-08 | 20:46

Elisabeth2 03-03-08 @ 20:36

sorry........ u mag hem hebben....... wel zonde eigenlijk. Als ik zo kijk wat ie in de aanbieding heeft. Die kan echt alles met zijn mond

LoopseTeef | 03-03-08 | 20:44

Persoonlijk heb ik verder niets tegen vlees. Als ik hier op de Franse campagne uit mijn raam kijk zie ik de witte Charolaiskoeien lekker maandenlang grazen, kalfjes erbij, papa stier erbij. Geen rietjes met sperma..... nee papa stier mag het allemaal zelf doen. En ik moet toegeven... hij neuqt meer dan ik dus ben ik wel jaloers op hem en zijn vrouwtjes. De lammetjes dartelen nu ook al weer lekker in de wei. De enige marteling die ze hebben ondergaan is het rugnummer dat ze met rode verf opgespoten krijgen evenals hun moeder. Ik denk dat ze elkaar zo beter kunnen herkennen, maar weet het niet echt zeker want ik ben geen boer natuurlijk. Nou.... als die beestjes hun Schepper ontmoeten dan hebben ze toch een leuk leven gehad dunkt me.

LoopseTeef | 03-03-08 | 20:41

Van dat vreselijke schijthondje hadden ze anders prima Taliburgers kunnen bakken. Zonde.

oplichter | 03-03-08 | 20:41

-weggejorist-

Psycho-Loog | 03-03-08 | 20:39

The name of this dogthrowing murderous hufter is Francisco van Jole. I think.

LibertasSimplex | 03-03-08 | 20:36

LoopseTeef 03-03-08 @ 20:33
Blijf af! Dat is mijn verkering.

Elisabeth2 | 03-03-08 | 20:36

kolonel klootoog 03-03-08 @ 20:27
Sorry, dat ik er even tussendoor kom. Maar lamsvlees is niet echt lekker, is zompig nat vet babyvlees. Schapencoteletjes daarentegen. Yummie, zijn ook wat groter.

Elisabeth2 | 03-03-08 | 20:34

-weggejorist-

datisookwat | 03-03-08 | 20:33

datisookwat 03-03-08 @ 20:30

zoent u ook teven??? uw aanbod heeft een ietwat drassige invloed op mij

LoopseTeef | 03-03-08 | 20:33

Kunnen we die opstandelingen niet wijs maken dat die gozer Wilders heet? Dat ie even soldaatje aan het spelen is zoals die maffe prins. Dan krijgen we misschien een heuse klopjacht!

Baarstje | 03-03-08 | 20:31

oplichter 03-03-08 @ 20:29

Ik heb u door........................... oplichter!!!! Dus niet bij mij.........

* doet Radar en Opgelicht bellen*

LoopseTeef | 03-03-08 | 20:31

Eye in the Sky 03-03-08 @ 20:24
Dat heet gewoon het leuk omgaan met mensen, sociaal zijn, gevoel hebben. Misschien heb je je ietwat laten misleiden door emo's op het internet.

Elisabeth2 | 03-03-08 | 20:30

(zoent als de beste)

datisookwat | 03-03-08 | 20:30

Persoonlijk ben ik vegetarier behalve als het een zielig lammetje betreft of een huilerig kist-kalfje dat nooit daglicht heeft gezien. Die snijd ik extra langzaam in stukjes en kauw ik al smakkend aan gort zodat je hem als het ware om zijn mamma hoor gillen. Lekker hoor.

oplichter | 03-03-08 | 20:29

Eye in the Sky 03-03-08 @ 20:24

Foute conclusie. Waarom zouden mensen alleen maar rationeel mogen reageren????? En waar vind je een "rationele rechtvaardige leiding die de waarheid vertelt"????? Noem eens een land????????

LoopseTeef | 03-03-08 | 20:28

@ LoopseTeef 03-03-08 @ 20:23

Ik hou ontzettend van lamsvleesch. Juist omdat ze geen kans hebben gehad op een kudtleven. Heerlijk, lekker dartel mals vleesch. Jummy.

En natuurlijk is het koelvak wel de juiste plek om daar over na te denken. EN je dan te bedenken van; nee, ik wil dat zielige vlees niet. Ik wil goed vlees, eerlijk vlees. En je dan naar een goede slager haasten.

kolonel klootoog | 03-03-08 | 20:27

@Elisabeth2 03-03-08 @ 20:15 ok gaan we doen !

datisookwat | 03-03-08 | 20:27

Dit gebeuren zegt meer over de mensen die erop reageren dan die gast zelf. Namelijk dat een overgroot deel van de mensen wordt gestuurd door emoties in plaats van rationeel denken. Niemand kijkt meer op van een niet-westerse "terroristische" babies die wordt opgeblazen door smartbombs of sniperfire van "heldhaftige soldaten", maar een puppie doden gaat veels te ver.
===
Ik walg meer van zulke makkelijk te manipuleren "emo's" dan van die sadistische soldaat. Hoe kan een rationele rechtvaardige leiding die de waarheid verteld ooit aan de macht komen als de meerderheid van de bevolking bestaat uit emo's die geleid worden door angst, primitieve lusten etc

Eye in the Sky | 03-03-08 | 20:24

Lijkt mij dat de Vegan Streaker voorlopig nog niet zonder werk zit...

SuperGrover | 03-03-08 | 20:24

kolonel klootoog 03-03-08 @ 20:17

Het koelvak is ook niet de juiste plaats om daar over na te denken. Of je moet veganist zijn natuurlijk. En het ook niet zo dat al dat vlees het resultaat van marteling en verminking is. Zelf onthoud ik mij van lamsvlees en kalfsvlees omdat ik vind dat die al helemaal geen kans hebben gehad. Sentimenteel natuurlijk........... Ik ben het in ieder geval met u eens dat vlees dat afkomstig is van de bio-industrie ook afkomstig is van dieren met een kudtleven achter de rug.

LoopseTeef | 03-03-08 | 20:23

Vergeet niet dat dat kuthondje straks een grote kwijlende schijtende stinkende kuthond is die je straat onderschijt en ongevraagd tegen je aanspringt met z'n stinkende asum. Goed werk geallieerden. Preventief ruimen noemen we dat in onze zompige polder.

oplichter | 03-03-08 | 20:23

doorspoelen die vlooienbaal

de ondervoorzitter | 03-03-08 | 20:21

@ LoopseTeef 03-03-08 @ 20:05

Ik bedoelde meer dat je daar hier, op GS en bij het koelvak van de AH als mensen goedkoop vleesch staan in te laden, er niemand over hoort.

@ Elisabeth2 03-03-08 @ 20:06

Natuurlijk, dat had ook gekund. Ik keur het ook helemaal niet goed, maar ik erger me wel dood aan de selectieve verontwaardiging.

kolonel klootoog | 03-03-08 | 20:17

koerbagh ® 03-03-08 @ 20:04

Bij de slachthuizen is het niet de manier waarop de dieren dood gaan, maar meer het massale karakter van de sterfte die de weerstand oproept. Hetzelfde effect zag je bij de preventieve ruimingen: niet de dood werd in beeld gebracht maar het met een bulldozer pleuren van al die kadavers in een container stuitte de mensen tegen de borst.
En je zult mij niet horen zeggen dat die beesten geen kudtleven hebben gehad. Is toch wat anders als willens en wetens een puppie 20 meter ver weg smijten. En dan nog niet eens voor zijn vlees!!!!!

LoopseTeef | 03-03-08 | 20:16

datisookwat 03-03-08 @ 20:13
Eerst zoenen, dan verkering. Ok?

Elisabeth2 | 03-03-08 | 20:15

En nu wil ik verkering met Elisabeth.

datisookwat | 03-03-08 | 20:13

Als niemand het zegt, dan doe ik het wel: Weet Martin Gaus hiervan?

Rollins | 03-03-08 | 20:12

@ Klootoog... het gaat (mij) om onnodig leed, wat Thiemen wil is alles stop zetten. Dat wil ik dus niet, alles wat er tenslotte (als laatste test) kan worden getest op dieren is wat mij betreft wel ok. En (zoals iemand anders al aangaf) zullen er weinig dierenfamilies zijn die hun nabestaanden zullen aanspreken op het verlies van familie. Dat dus integenstelling van jezelf, en familie.
(die gaan alles en iedereen aanklagen op elk manier dan ook)

datisookwat | 03-03-08 | 20:11

koerbagh ® 03-03-08 @ 20:04
Zo rond half zeven zat ik me al af te vragen wanneer iemand op het idee zou komen om dit de richting op te schuiven van ''waar komt je karbonaadje vandaan''.

Elisabeth2 | 03-03-08 | 20:10

kolonel klootoog 03-03-08 @ 20:08
U is echt kolonel hè???

LoopseTeef | 03-03-08 | 20:10

@ Artwido 03-03-08 @ 20:04

Ja, und? Een dag niet gelachen is een dag niet gelachen. En gelukkig heb ik een broertje dood aan wat kneusjes zoals jij van me vinden, dus hobbel maar weer lekker verder.

kolonel klootoog | 03-03-08 | 20:08

klootzak!! Gatverdamme
als ik hem tegenkom dan ruk ik ze kop eraf.
Ook al ben ik een vrouw en hij 10x groter maakt me echt niet uit..

Maykiie | 03-03-08 | 20:07

kolonel klootoog 03-03-08 @ 19:59
Dat beestje had ook een kogel kunnen krijgen. Eén gericht schot en hoppa, dood. Nee, er moest nog een of ander ziek bevredigingsgevoel aan te pas komen.
Ja, ook hier in NL worden dieren gemarteld, en meestal krijg je daar hartverscheurende artikelen in de krant over. En inderdaad, met de vakanties kan die rothond of -kat weer oppleuren. Te duur, en toch niet zo leuk toen hij opgroeide. De asiels zitten er vol mee.

Elisabeth2 | 03-03-08 | 20:06

kolonel klootoog 03-03-08 @ 19:59

Wat zit je jezelf in één bericht toch weer tegen te spreken man. Eerst geef je aandacht aan Thieme en vevolgens concludeer je dat je nooit iemand hoort over dieren die gemarteld en verminkt worden. Ik weet niet waar jij je oren hebt zitten, maar IK hoor er in ieder geval genoeg over. Gevraagd en ongevraagd

LoopseTeef | 03-03-08 | 20:05

@datisookwat 03-03-08 @ 19:51:
Heb je wel eens bij een gemiddelde slachterij gekeken hoe de varkens voor jouw karbonaadjes worden geslacht? GodHandKiller heeft gelijk als hij wil aantonen dat veel reacties gewoon selectieve verontwaardiging is omdat het hier een beestje met een hoog aaibaarheidsgehalte betreft en een beest dat in onze samenleving wordt gezien als een "lief huisdier" en niet als een potentiele maaltijd of een stuk ongedierte. Hij stelt het allemaal wat lomp, maar hé, dit is geenstijl weet je wel. Het maakt z'n punt niet minder valide.

koerbagh ® | 03-03-08 | 20:04

Gelukkig lacht er nog iemand om kolonel klootoog.
namelijk kolonel klootoog zelf.
non-humor

Artwido | 03-03-08 | 20:04

Vuile vieze graftak.
*belt met Juba*

prodigy | 03-03-08 | 20:04

@ mindeater 03-03-08 @ 19:59

Waarmee je duidelijk maakt dat jij in principe geen haar beter bent dan die knul.

kolonel klootoog | 03-03-08 | 20:02

rokershoest 03-03-08 @ 19:56

Ben bang dat hij waarlijk als FiNzEnDt is opgestaan of anders zijn zusje met het syndroom van down heeft laten inloggen terwijl hij een prak klaarstoomt.

LoopseTeef | 03-03-08 | 20:00

Deze man verdient geen aandacht maar een enorm langzame pijnlijke dood, echt laat mij hem maar doodmaken ofzo duurt lang en pijnlijk. sick fuck.

mindeater | 03-03-08 | 19:59

Naar alle waarschijnlijkheid is, hoe cru het ook is, dit beestje een grote dienst bewezen. Of weken lang creperen zonder eten en dan dood, of een relatief snelle dood. Daarnaast is de verontwaardiging zo ontzettend hypocriet. Er wordt hier bijna dagelijks op Marianne Thieme gekenkerd, terwijl zij als enige partij in nederland exclusief opkomt voor de dieren. Er worden in Nederland duizenden dieren gemarteld en verminkt en daar hoor je nou nooit eens iemand over. Nee, want er moeten wel smurfen voor de kinderen en bonuspunten voor een lelijk serviesje gescoord worden.

kolonel klootoog | 03-03-08 | 19:59

@GodHandKiller
één ding schijnt er volgens mij aan je neus voorbij te gaan GodHandKiller. Het feit dat deze ´soldaat´ geen moeite (zelfs plezier! ziek!) heeft met het ernstig pijn doen van een weerloos beestje, verlaagt de grens van moreelbewuste keuzes. In mijn optiek kan dit dus vertalen naar andere gruweldaden, zoals het beschieten van buitenlanders of zelfs kinderen, zonder enig besef voor zijn acties.
Ik vind jou een heel eng mannetje weet je dat.

amor in aeternum | 03-03-08 | 19:58

Is de Jehovagetuige Godhandkiller eindelijk weg?
Pffff.. gelukkig maar. Ik krijg altijd koude rillingen van dit soort creeps.

rokershoest | 03-03-08 | 19:56

FiNzEnDt 03-03-08 @ 19:53

Jullie zijn toch niet dezelfde als GodHandKiller??????? Gespleten persoonlijkheid er nog eens bij???

LoopseTeef | 03-03-08 | 19:56

We have got to stop these puppies from killing our boys over in the middle east.

W.I.E. de Po | 03-03-08 | 19:55

GodHelpWilly gaat gelukkig naar haar bordje eten toe.

Soldaten zijn de beesten in dit geval.

Rammstein | 03-03-08 | 19:54

Rot nou maar gewoon op hier, dat is het beste voor je! Je snapt het niet,

datisookwat | 03-03-08 | 19:53

Jezus wat zijn die Amerikanen een stelletjes stakkers zeg, en dan heb ik het niet over deze soldaat. Al die menschen zijn totaal verontwaardigd en hebben veel verdriet over deze puppie.

Wel zielig dus puppies met rust laten, gewoon weer Irakies kapot schoppen ofzeau....

en voor de soldaat in kwestie, je mag blij zijn dat je niet in Zuid Korea was, want je mag nooit niet met je eten gooien!!!!

FiNzEnDt | 03-03-08 | 19:53

Als je het videootje kijkt hoor je soldaat nr 2 ook "motari" zeggen. Dus ik durf met zekerheid te zeggen dat deze mofo ook daadwerkelijk die puppy heeft gegooid.

Nietvoordekat | 03-03-08 | 19:52

Hé god, ik eet ook vlees, maar dat is niet het no-live!

datisookwat | 03-03-08 | 19:51

@GodHandKiller 03-03-08 @ 19:41
Wat afsprken?
Ja ja. En dan moet ik je zeker ook weer thuisbrengen? Vergeet het, je belt je moeder maar gewoon hoor.

Pa Cartwright | 03-03-08 | 19:51


@ Rammstein 03-03-08 @ 19:34

enorm belang voor het puppy..

Gelaarsde Kat | 03-03-08 | 19:48

GodHandKiller 03-03-08 @ 19:40
Hahahahaha.. kijk, kijk, nu raak ik je! Midscheeps! Je ontwikkeld irritaties nu!

rokershoest | 03-03-08 | 19:48

Geenstijl, DOE er wat aan!

porno-utopia.com | 03-03-08 | 19:48

@ GodHandKiller 03-03-08 @ 19:43

Ho ho, ik gooi in de zwaarste gewichtsklasse. Dus met volwassen mastino's, vergt jaren training en een absolute band van vertrouwen tussen mij en mijn werphond. Dat is niet iets wat je zo een twee drie op een veldje doet. Daar gaat echt tijd in zitten. En dan is er altijd weer zo'n stinkyank die met inferieur materiaal het hondwerpen een slechte naam geeft.

kolonel klootoog | 03-03-08 | 19:47

Rammstein 03-03-08 @ 19:42:
Ik ga je verder negeren. Ook als je hele leuke voorzetjes tot grapjes geeft. Waarom? Ik vind je te dom.
.
Zo, na een lekker uurtje interpretten en puppieliefhebbers sarren gaat De GodHandKiller maar eens wat te eten fixen. Ik weet nog niet wat, maar ik weet wel dat er vlees doorheen gaat. Spaghetti bolognese zonder de spaghetti oid.

GodHandKiller | 03-03-08 | 19:46

Ik benoem deze lul hierbij tot White Trash 08

datisookwat | 03-03-08 | 19:46

@GodSelfFiller oh and btw, voor een martial arts tiepje ben je erg licht ontvlambaar.

Puppies aand de Macht !

Rammstein | 03-03-08 | 19:45

@GodHandKiller 03-03-08 @ 19:40
Nou, vond je tóch wel wat dreigend overkomen hoor – mag je best weten.
Want niet alleen beheers jij de polemische metier tot in de vezel maar ook siddert GS bij het denken aan jouw dodelijke knuistjes.

Pa Cartwright | 03-03-08 | 19:45

Volgende keer maar een gezellig filmpje van een onthoofding met een bot mes. Daar kan ik altijd wel om lachen.
Dierenmishandeling gaat me te ver

kuttekrap | 03-03-08 | 19:45

GodHandKiller 03-03-08 @ 19:24

U impliceert dat ik een dierenliefhebber ben? Knap heur, voor een randdebiel met sociopathische neigingen. Erg knap.
Ik ben in iedergeval wél een persoon met empathie, wat meneer de lul-met-vingers heeft gedaan is simpelweg barbaars en ziek. Een mentaal gezond persoon ziet dat in en gaat verder niet populistisch lullen over hoe en wat , over zaken die er niet toe doen. Volgende keer beter, knul.

De Regisseur | 03-03-08 | 19:44

GodHandKiller 03-03-08 @ 19:36

"overigens ben ik wel zo arrogant te denken dat " Je moet wel erg arrogant zijn om van jezelf te beweren dat je kunt denken. Wij hebben die indruk hier namelijk zeker niet

LoopseTeef | 03-03-08 | 19:43

@ GodHandKiller 03-03-08 @ 19:4:
lul! doe je het weer!

Pa Cartwright 03-03-08 @ 19:38:
Ah, je hebt gewoon gelijk. Stomme wannabe cyberchuck norris dat ik er rondloop. sorry man.
kolonel klootoog 03-03-08 @ 19:40:
Jij gooit met puppies!? Godverdomme! Ze zouden je moeten martelen!

GodHandKiller | 03-03-08 | 19:43

leijpeideaud 03-03-08 @ 19:35

Geintje. Zouden we niet wat foute Moslimlectuur kunnen zenden aan het adres van de puppywerper? Simpel wat downloaden via internet. Voor de grap ook nog een snuifje coke in de envelop. Moet je dan eens kijken wat er zal gebeuren met de puppywerper..:-)

rokershoest | 03-03-08 | 19:43

@ RightHandWanker

U is Francisco van Jole?

Superior Bastard | 03-03-08 | 19:43

@GodAirFiller Man Alive ! Arrogant, Superieur en dodelijk. Heb je je NinjaTurtle pyama al aan? Ik denk toch dat die Male Bonding in je jeugd zware sporen heeft nagelaten. Net als die soldaat die dat puppie stuk maakt.

Puppy Power !

Rammstein | 03-03-08 | 19:42

Ook Yankee NAW gegevens zijn NAW gegevens.
Ik ga I am Legend nog ff kijken. Mooie scene met een hond midden in de film.

G-unite | 03-03-08 | 19:41

Pa Cartwright 03-03-08 @ 19:38:
ik meen wat ik zeg. afpreken dan maar?

GodHandKiller | 03-03-08 | 19:41

@ rokershoest 03-03-08 @ 19:35

Wat is er mis met werphobbies? Ik ben al jaren bezig met dierwerpen, met de mastino als specialiteit, en het versterkt echt de band tussen mens en dier. Bovendien zijn de dieren prima in staat om ook eens lekker te gaan mens werpen, dus waar hebben we het eigenlijk over.

Het is namelijk niet zo dat het heel erg makkelijk is, er komt heel veel timing en souplesse bij kijken: www.youtube.com/watch?v=rGJ0fJN10YY

kolonel klootoog | 03-03-08 | 19:40

rokershoest 03-03-08 @ 19:35:
zucht.... le-zen.
Waar zeg ik dat jullie bang moeten zijn voor mij of mijn familie? Goed, dat moeten jullie ook wel. Maar ik zeg het nergens. Een vraag aan jou: hebben ze iets te hard geknepen bij jouw tangverlossing? Wat overigens wel iets zegt over de legendarische afmetingen van je hoofd, want volgens je vader is seks met je moeder alsof je een banaan in de gang gooit.

GodHandKiller | 03-03-08 | 19:40

GodHandKiller 03-03-08 @ 19:36

Aaaahhhaaaa.. je bent Jehova getuige!!

rokershoest | 03-03-08 | 19:40

GodHandKiller 03-03-08 @ 19:28
Rustig maar. Hier even een verhaaltje om je weer tot de werkelijkheid te krijgen: In tekenfilms gaat dat altijd stukken beter. Dan wordt een stomme eend of zelfs Pluto van een cliff gegooid, blijft even hangen, kijkt naar beneden en stort met een afgrijselijke gil de diepte in met achterlating van een dwarrelend jasje waar het tekenfilmfiguurtje zich dan aan vastgrijpt en rustig landt. Gaat het nu weer een beetje en heb je de zuster al gebeld?

Elisabeth2 | 03-03-08 | 19:38

@GodHandKiller 03-03-08 @ 19:36
Dwepen met vechtskills. Classic.

Pa Cartwright | 03-03-08 | 19:38

@rokershoest: zijn opa, die is gevaarlijk.

Is het nu wel zeker dat het die gozer is van wie dat adres elke keer geplaatst wordt?

Rammstein | 03-03-08 | 19:38

GodHandKiller 03-03-08 @ 19:31

Wat is dat eigenlijk voor enge ziekte m.m.a. Net zoiets als MS of zeau.
Schijnt in ieder geval blessuregevoelig te zijn. Kan me voorstellen dat je geen afspraak aan de A12 wilt maken

LoopseTeef | 03-03-08 | 19:37

overigens ben ik wel zo arrogant te denken dat ik iemand zonder vechtsportervaring met gemak tot rauw gehakt verwerk. makkie.
Dus ga eerst maar effe een jaartje of 2 trainen, en kom dan De GoHandKiller weer uitdagen. De GodHandKiller zal zijn toorn als het Vlammend Zwaard van Jehova op jullie neer laten dalen!

GodHandKiller | 03-03-08 | 19:36

GodHandKiller 03-03-08 @ 19:31

Wat wil je nu precies met je mma.. mama? Gooit die ook met poesjes? Of heeft die weer een andere soort werphobby? En waarom zouden we angst moeten hebben voor jouw mama?

rokershoest | 03-03-08 | 19:35

-weggejorist en opgerot-

leijpeideaud | 03-03-08 | 19:35

Godhandkiller,

Mma, is dat een hallucinogeen?

kolonel klootoog | 03-03-08 | 19:35

Uuh? hij schrijft weer comments naar zichzelf? Mag dat?

datisookwat | 03-03-08 | 19:34

@allemaal.

Zo, ik ga er van door, want ik ga lekker Rambo kijken. Hoorde dat er wel 1500 Burmezen in kapot worden geschoten. Rondvliegende ledematen enzo. Lekker met mijn zwart/witte puppy op schoot.

Lying Dutchman | 03-03-08 | 19:34

BloedendMaandverband 03-03-08 @ 19:31:
Ik ben blij dat jij me kennelijk heel stoer vind. Maar je hoeft niet te bibberen hoor, want echt heel erg goed ben ik nou ook weer niet.
En trouwens, ik wordt alleen heel erg boos als ik puppies zie.
Dus maak je geen zorgen.

GodHandKiller | 03-03-08 | 19:34

@gelaarsde kat er zijn enorme belangen bij gemoeid. Zonder ego's geen GS, anders zou jij toch ook weer niet reageren. On Topic: je soortgenoten staan op het spel. Als er een kat over de dam is, volgen er meer. Cats could be next !

Rammstein | 03-03-08 | 19:34

Bottehond zint op wraak!!!!

Captain Orange | 03-03-08 | 19:32

@GodHandKiller 03-03-08 @ 19:28
Jawel! We hebben een winnaar. Het KAN dus toch triester. Nu sta je alswel op de eerste, tweede én derde plaats. Toch knap....

Lying Dutchman | 03-03-08 | 19:31

Ik ben zeker ook de enige die De GodHandKiller gedurende dit hele topic hilarisch grappig vind? (incl. A12 uitnodiging aan die sukkel met die Duitse plaatsnaam als nick).
En Brakke Obama, die is ook grappig. Hulde!

GodHandKiller | 03-03-08 | 19:31

@GodHandKiller 03-03-08 @ 19:28
Tgoh wat ben jij toch stoer met je mma.
Iedereen bibbert van angst.

BloedendMaandverband | 03-03-08 | 19:31

G,

Heb je ook kaas? Gezellig!

kolonel klootoog | 03-03-08 | 19:30

(begin die gozer trouwens nu wel een beetje zat te worden Joris!)

datisookwat | 03-03-08 | 19:30

@Azamat Bagatov 03-03-08 @ 19:21 Daar heb jij een punt! We zouden eens wereldwijd moeten meten hoe dit zit met zo een etische kwestie. Of komen we dan ook uit op een pinda?

datisookwat | 03-03-08 | 19:28

Rammstein 03-03-08 @ 19:21:
Je hebt gelijk... ik ben een redelijk driftig mannetje en soms staat er iets doms op het scherm voor ik er erg in heb. Zoals een uitnodiging voor een knokpartij (die ik niet uit de weg ga, maar om heel eerlijk te zijn doe ik vrij fanatiek aan mma, dus echt heel eerlijk was het sowieso al niet van me).
Dus neen, laten we elkaar lekker afzeiken op GS, dat is in ieder geval een heel stuk minder blesuregevoelig (maar wel net zo dom).
.
On-Topic:
Sterf!!! KUTPUPPIE! STERF!!!!
of deze:
Van R. Kelly. I belieeeeeve i caaaan flyyyy I believe i can thouch the Skyyyyyyy (niet dus).

GodHandKiller | 03-03-08 | 19:28

GodHandKiller 03-03-08 @ 19:24

Je zeikt jezelf af domme sukkel. Alsmede je knokige opa. Heb je dat nu echt niet in de gaten?

rokershoest | 03-03-08 | 19:28

Zeg stelletje frusties het gaat hier om een puppy niet om je vertrapte egeautje te likken...

Gelaarsde Kat | 03-03-08 | 19:27

Ik vermoed dat GodHandKiller gewoon vanuit de Mesdagkliniek of de Pompekliniek zit te reaguren. Kijk maar uit lutser, want als de dokters dit morgen lezen gaat je weekeindverlof eind maart niet door

LoopseTeef | 03-03-08 | 19:27

@kolonel klootoog Goed Idee !! Ga jij eerst ?

Rammstein | 03-03-08 | 19:27

*Borrelnootjes pakt*
*op NSB knopje drukt*

G-unite | 03-03-08 | 19:26

@japper 03-03-08 @ 19:22

Lees: GodHandKiller 03-03-08 @ 19:16
en vertel me dan wat niek ok is... ok?

Lying Dutchman | 03-03-08 | 19:25

*is, gewoon voor de fuck you, ongezien helemaal voor Godhandkiller*

Weten jullie trouwens wat orka's met lieve kleine baby zeehondjes doen? Die maken ze, voor de lol, helemaal stuk. Moet je voor de gein eens met een open wond aan je pens de zee in gaan, dat is al geen geintje. Helemaal niet als er zgn intelligent zoogdier een beetje voor de lol op je in aan het happen is en een beetje baby-beestjes-basketbal met je aan het doen is. Beesten zijn, per definitie, kenkerlijers en het is hoog tijd dat ze, zo nodig met de harde hand, op hun plek gewezen worden.

kolonel klootoog | 03-03-08 | 19:24

De Regisseur 03-03-08 @ 19:17:
Waar het hart van vol is, daar loopt de mond van over.
Dat betedend dus dat degene die het de hele tijd over een bepaald onderwerp heeft daar dus ook de hele tijd mee bezig is, of er een bepaalde voorkeur voor heeft. Om het in jouw taal uit te leggen: ik zeik je af.
Ik wist dat dierenliefhebbers niet echt heel slim waren, maar zo dom?

GodHandKiller | 03-03-08 | 19:24

want een aanstellerij om een godvergeten stinkhond...

camiziodeltoro | 03-03-08 | 19:23

J.J. de Bom 03-03-08 @ 19:20

Ik denk dat Godhandkiller wel ergens een parkeerplekje heeft waar hij regelmatig gaat cruisen. De viezerd.

rokershoest | 03-03-08 | 19:22

@ J.J. de Bom
Zo, stoere praat! Maar waarom eigenlijk?

@GodHandKiller 03-03-08 @ 19:16
Shit, het kan dus toch triester. Knijp nog een paar keer in je rechterbal om de erectiepomp te activeren, zoek een plaatje van je favoriete homo-model en ontspan een beetje. Ga toch weg, man.

Deze reactie is niet OK Lying Dutchman 03-03-08 @ 19:20
---
Doe zelf eens ontspannen en laat die man met rust!

japper | 03-03-08 | 19:22

@GodHandPussy Ik ga voor jou de deur niet uit, klein donzig kuikentje van me. De A12 ? Parkeerplaats ? Heb je daar ervaring mee ? Kom jij wel voor de Langoren op de kinderboerderij? Wel eens aan Angermanagement gedacht ?

Die soldaten daar hebben zich gewoon te gedragen. Als ze tijd hebben voor dat soort "gein"laat ze die tijd dan gebruiken om "het land op te bouwen"en "democratie brengen" (oh well).

Rammstein | 03-03-08 | 19:21

De Regisseur 03-03-08 @ 19:17
jij bent het plaatje van mijn favoriete homomodel.
harrr.

GodHandKiller | 03-03-08 | 19:21

Nou is dat hondje nog altijd beter af dan als ie met Irakese kinderen zou moeten spelen, maar die verdomde soldaat mogen ze van mij castreren.. Als Al Qaeda een beetje hersens zou hebben zouden ze dit filmpje uitbuiten - alleen snapt niemand in de Arabische wereld waar het over gaat: honden staan lager dan stoeptegels daar..

Azamat Bagatov | 03-03-08 | 19:21

-weggejorist-

J.J. de Bom | 03-03-08 | 19:20

De Regisseur 03-03-08 @ 19:17:
Wat is verticaal op een arm? of bedoel je in de lengterichting?
Echt waar, laat ook maar. Jullie zijn zelfs te dom om mee te knokken.
Zelfs de fitties zijn teleurstellend.

GodHandKiller | 03-03-08 | 19:20

@GodHandKiller 03-03-08 @ 19:16
Shit, het kan dus toch triester. Knijp nog een paar keer in je rechterbal om de erectiepomp te activeren, zoek een plaatje van je favoriete homo-model en ontspan een beetje. Ga toch weg, man.

Lying Dutchman | 03-03-08 | 19:20

(en Joris zit te lachen dat het viesssss is!)

datisookwat | 03-03-08 | 19:19

@ Tyler-Durden 03-03-08 @ 18:02
Gelukkig heeft Al Quaida die memo niet ontvangen.

Prikker | 03-03-08 | 19:19

Rammstein 03-03-08 @ 19:10:
Heb je een spamadres, zet die hier neer, dan kunnen we wat afspreken.
Ik zorg er wel voor dat jij mijn mailtje herkent tussen de spam.

GodHandKiller | 03-03-08 | 19:18

FITTIE!

datisookwat | 03-03-08 | 19:17

GodHandKiller 03-03-08 @ 19:10

hihihih.. Ik heb je door he viezerik!! Volgens mij zit je nu met een bloemtjesjurk van oma aan je schonkige lichaam achter de computer.. Jaaaaaa.. Pas maar op dat opa het niet ziet!

rokershoest | 03-03-08 | 19:17

GodHandKiller 03-03-08 @ 18:48
Men neme een mes. Zet het mes op uw pols, verticaal met de arm mee. Haal uw arm open en bloed deaud. Dank u!

De Regisseur | 03-03-08 | 19:17

-weggejorist-

Primal | 03-03-08 | 19:17

Rammstein 03-03-08 @ 19:10:
Jaja whatever. Jij ging mij waterboarden... Dus doe die ipcheck en zoek me op. Als je durft.
Jij en ik op een parkeerplaats langs de A12. Geen wapens, geen vrienden. jij en ik. fuckface.

GodHandKiller | 03-03-08 | 19:16

kolonel klootoog 03-03-08 @ 16:56
En daarmee is eigenlijk alles al gezegd...

Aktivist | 03-03-08 | 19:15

@ GodHandKiller:
Shit kerel, ik heb zelden iemand ontmoet die zo krachtig en met een welhaast poetisch aandoende elegantie zo de waarheid weet te zeggen. Hulde! Wij moesten snel eens samen een nest kittens kapot gooien.

GodHandKiller | 03-03-08 | 19:14

@GodHandKiller 03-03-08 @ 19:03 Je staat boven dieren! Maar juist daarom heb je respect te hebben voor zoogdieren die nooit en te nimmer iets kunnen zeggen of zo weerloos dat ze niets kunnen dan op jou af te gaan!

datisookwat | 03-03-08 | 19:10

Lying Dutchman 03-03-08 @ 19:08:
Neuh, ik ga nog even door. Totdat jullie me gaan vervelen.
rokershoest 03-03-08 @ 19:08:
Waar het hart van vol is....

GodHandKiller | 03-03-08 | 19:10

@ColdHandFinger plezier hebben in het martelen en / of doden van dieren is regel een van een serial killer. Heb je nog iets op je geweten buiten een paar poesjes van je opa ? En om mij te laten zwijgen moeten echte mannen komen. Geen gevulde koeken. En zeker geen vroeg gepeste mannetjes die zich alleen vanachter de PC superieur voelen. Buck Dich!

Rammstein | 03-03-08 | 19:10

Elisabeth2 03-03-08 @ 19:03:
Kan je daar niet om lachen!? Nou ja, ieder mens heeft weer een ander gevoel voor humor natuurlijk.
De reden dat ik zo enorm polemisch reageer is omdat ik helemaal moe wordt van al die mensen die compleet hysterisch reageren als er een diertje met een hoge aaibaarheidsfactor de pijp uit gaat.
Ja natuurlijk is die soldaat een lul eerste klas. Maar al die mensen die compleet hysterisch reageren zijn compleet wereldvreemd. Allemaal kleine hysterische marianne thiemetjes die zich als een klein kind uit de tent laten lokken.
Zo, en nu ga ik even naar de kinderboerderij om een paar hangoor konijnen dood te trappen.

GodHandKiller | 03-03-08 | 19:09

als je ff logisch nadenkt, wat doet een puppy in een woestijn? deze puppy is door de lokale gemeente, vanwege overlast aan zwerfhonden, gewoon daar gedumpt en aan zijn lot overgelaten. Als Motari hem niet zo'n snelle dood had gegeven, was hij gestorven van de honger

urben | 03-03-08 | 19:08

@GodHandKiller 03-03-08 @ 18:55

Ik geloof je niet sukkel. Allemaal stoere praat, maar stiekem ben je een 42 jarige werkloze, met een baard, maagd, StarWarsfreak die nog bij zijn moeder woont. En wij kunnen er niks aan doen dat je opa rare spelletjes met je deed in de schuur. Dus hou even op.

Lying Dutchman | 03-03-08 | 19:08

GodHandKiller 03-03-08 @ 18:55

Volgens mij ben jij een travestiet en wil je eigenlijk maar wat graag op grove wijze in je gebleekte sterretje worden genomen door een Fries trekpaard!

Geef nu maar toe want ik heb je door jij vieze vunz!

rokershoest | 03-03-08 | 19:08

Godhandloser: maar ik vind het niks bijzonders qua kwaadaardigheid.
En dat belachelijk verhaal van dat je een nest kittens dood hebt gesmeten.

Ja, wat kan een weldenkend mens daar nu op antwoorden?
Wel, dit dus: psychopaten hebben meestal moeite met het herkennen van emoties.

RoestigeRia | 03-03-08 | 19:08

-weggejorist-

Raushosen | 03-03-08 | 19:07

Hoe dan ook, je bent gewoon een lul.

datisookwat | 03-03-08 | 19:06

Tis maar een hond.

weeblzonderbob | 03-03-08 | 19:05

Rammstein 03-03-08 @ 18:58:
Ja, dat weet ik zeker.
Waarom vind je mij zielig? Omdat ik mezelf boven de dieren plaats? Die opmerking impliceert dat jij jezelf tussen de dieren plaatst (nee, ik kop het grapje niet in ivm te makkelijk).
De reden dat De GodHandKiller over zichzelf in de derde persoon staat is om zijn superioriteit te benadrukken. Hoewel dat t.o.v. jou natuurlijk niet echt nodig is. En nu mag je weer zwijgen en naar me luisteren missing-link.

GodHandKiller | 03-03-08 | 19:03

dat meisje kwam vast niet kwispelend naar de soldaat lopen.

datisookwat | 03-03-08 | 19:03

GodHandKiller 03-03-08 @ 18:59
Domme muts. Je hebt ons hier nog nooit horen lachen om kinderen die in een oorlog aan gort zijn geschoten, of wel?

Elisabeth2 | 03-03-08 | 19:03

De mensen zijn dit soort van geweld en stoerdoenerij meer dan ZAT.

Dit was totaal niet nodig.
Het is een enorme klootzak, die soldaat.

Ik vergelijk hem met al die stoere jongeren in de straten en op de bus met hun grote muilen, vieze smoelen en stoere jasjes.

Voor dit soort van verziekende klootzakken is er maar een remedie.
De kogel.
Eens zien hoe stoer ze dan zijn.

BloedendMaandverband | 03-03-08 | 19:03

@ GodHandKiller,
je comments geven al een beetje aan wat vooriemand je zelf bent.Iemand met de wens te "mpv-en"??? ( moorden plunderen verkrachten) en iemand die kittens dood. Het profiel van een psychopaat. Je geniet van de aandacht die je krijgt. onterecht want je bent enkel wat aan het forceren voor de aandacht en de reaguurders hebben je echt wel door nu. Hup, tandjes poetsen en naar bed, kindertjesbedtijd!

Werkelijk schokkende beelden. Buitengewoon Infaam en abject.

AaJee | 03-03-08 | 19:02

Misschien is die hond wel hartstikke vals en heeft hij de soldaten gemeen gebeten. Zou dus best een geval van zelfverdediging kunnen zijn.

Natuurlijk is het wel zaak dat we uiteindelijk het hele verhaal zullen gaan horen!

rokershoest | 03-03-08 | 19:02

datisookwat 03-03-08 @ 18:50:
Op nothingtoxic.com is een filmpje te vinden van een Tjetsjeens meisje wiens halve gezicht eraf is geknald (maar ze leeft nog wel aan haar gegorgel te horen). Ook zij heeft niet gekozen voor die oorlog.
Maargoed, een puppie is natuurlijk veel zieliger.
Zo'n klootzak als GodHangKiller zouden ze daarom levend moeten vermoorden om hem daarna halfdood te schoppen! De dierenbeul! Eraf met zijn hoofd!

GodHandKiller | 03-03-08 | 18:59

@GodHandMeDown da's pas zielig, iemand die zich boven de dieren plaats, over zichzelf in de derde persoon praat en vervolgens zich tot meest intellectuele uitroept. Weet je zeker dat je opa jou niet een paar keer tegen de muur gegooid heeft?

Rammstein | 03-03-08 | 18:58

Tja in Nederland zou het kabinet dat soort filmpjes proberen te verbieden vanwege de maatschappelijke onrust die het wel eens zou kunnen veroorzaken ofzeau

openbaarminiserie | 03-03-08 | 18:58

@GodHandKiller 03-03-08 @ 18:48 Onnodig dierenleed is niet zinvol. Ook de suggestie wekken stoort mij wel degelijk in dit geval. En ik neem aan dat je nog vrijgezel bent?

datisookwat | 03-03-08 | 18:57

Rammstein 03-03-08 @ 18:45

Mijn idee over dat helpen. Dieren voelen dat je ze helpt en zijn daarvoor dankbaar. Mensen willen eerst weten waarom je ze helpt en zo ja of dat dan iets professioneler kan.
Persoonlijk heb ik het meer op cocktailprikkers onder de nagels en elke keer een beetje verder er in slaan

LoopseTeef | 03-03-08 | 18:57

*Doet de wereld in de uitverkoop* Vissen geven nooit iets uit dus moeten wel steenrijk zijn. Honden en katten zijn zelfs op de beurs met pedigree pal. Ook de zalmen staan op de beurs. Maar helaas heeft het God behaagd, de mens boven de dieren te plaatsen. Dat was niet slim van hem of haar, die niet bestaat

Yets | 03-03-08 | 18:56

bakstra 03-03-08 @ 18:52
Ja maar, van de foto te zien heeft die soldaat de pup in z'n nekvel, dan bewegen ze inderdaad niet. Hun moeder doet dat ook om ze in veiligheid te brengen en de pups weten dat het lijfsbehoud is om dan stil te hangen. Snik....

Elisabeth2 | 03-03-08 | 18:56

@GodHandLoser 18.48

Wat jij hier aan wartaal uitslaat, kan ik nou niet bepaald onder de noemer rationeel denken plaatsen...., eerder als het gewauwel van een latente psychopaat..

brutus68 | 03-03-08 | 18:56

Voor de echte helden: doe een ip check en kom bij me langs.
Anders vermoord ik vanavond weer een kitten. Of misschien zelfs wel een veulentje.

GodHandKiller | 03-03-08 | 18:55

lol

NaabFTW | 03-03-08 | 18:55

Fake

spa_reine | 03-03-08 | 18:55

Rammstein 03-03-08 @ 18:48:
Kom me maar halen.
.
Ik vind mensenleed zielig. Jullie dierenleed. Ik beargumenteer waarom ik vind dat ik gelijk heb. En jullie reageren dat ik dood moet.
Manmanman, mijn intellectuele vermogens zijn weer eens als paarlen voor de zwijnen. Ja natuurlijk niet echt, want wie geeft er nu parels aan varkentjes? Dat is zielug!

GodHandKiller | 03-03-08 | 18:54

ik was ook woedend tot iemand schreef dat dat arme beestje helemaal niet beweegt op de video dat ie al dood was. en dan vind ik het nog geen stijl maar toch anders kijk zelf

bakstra | 03-03-08 | 18:52

@GodHandTosser en zonder vrouwen was jii er niet ..... zou het bijna wensen.

Rammstein | 03-03-08 | 18:52

Dieren zijn weerloos, een soldaat tegen wie je vecht heeft zijn idealen en is bewust dat doodgaan erbij kan horen. Dit (als het waar is) is zo ziek van geest. Het getuigd van onkunde tussen de oren van zo een persoon. Besef eens dat dit beestje kwispelend naar die gast is toe gelopen!

datisookwat | 03-03-08 | 18:50

Hij mag mijn pitbull komen gooien...... kijken hoever het komt ;-)))
rare jongens, die hondenwerpers !

De Limburgse | 03-03-08 | 18:49

LoopseTeef 03-03-08 @ 18:38:
Waarom zou ik rationeel denken niet tot levensbeschouwing mogen verheffen? Dat lijkt me zinvoller als bij iedere dode puppie met betraande wangetjes oooooogossie wat ziiieluuuug zeggen.
Een voorbeeld: als alle puppies op deze wereld dood gegooid worden dan gebeurd er niets. Als daarentegen alle spinnen van de aarde met een pantoffel worden vermoord dan is het ecosysteem meer naar de kloten dan Al Gore ooit had durven dromen.
Er is niets mis met emotie's, maar ze staan verstandige uitspraken nog wel eens in de weg. Maargoed, jij bent een vrouw dus dat kon jij ook niet weten.

GodHandKiller | 03-03-08 | 18:48

en ik bied bij deze aan GodHandWanker ook te waterboarden, two for the price of one!

Rammstein | 03-03-08 | 18:48

-heeft zin om een nest GodHandKillers kapot te gooien, scheelt een hoop domme comments-

brutus68 | 03-03-08 | 18:47

Ik persoonlijk help liever dieren dan mensen, dus als ze vrijwilligers zoeken om betreffende G.I. Assmuch dood te knuppelen, let me know! Ik beloof dat het heel langzaam zal gaan. Maybe toss in a bit of Real Waterboarding, suggesties welkom.

Rammstein | 03-03-08 | 18:45

Bye bye GodHandLoser

Verdammt Nochmal | 03-03-08 | 18:45

koerbagh ® 03-03-08 @ 18:33
Wollig en aaibaar kan ook zielige geluidjes maken als het pijn gedaan wordt. Zo'n baby-schorpioentje onder je hakken zegt alleen maar krak. Klinkt helemaal niet aaibaar.

Elisabeth2 | 03-03-08 | 18:45

Elisabeth2 03-03-08 @ 18:34:
Vroegah, toen GodHandKiller nog maar 15 was, heb ik weleens met Opa GodHandKiller kittens staan dood gooien. Is dat niet zielig vroeg ik toen?
Wil jij ze allemaal te vreten geven omdat die stomme kat de hele tijd ligt te neuken? En trouwens, het is alleen zielig als je niet hard genoeg gooit. Daarop hebben mijn Opa en ik gezamelijk een heel nest kitten kapot gegooid. Dat was wat je tegenwoordig male-bonding zou noemen.
Ik kan het iedereen aanraden eens gewoon met een goede vriend of vriendin een nest kittens kapot te gooien. Je kan er een spel van maken want als je niet hard genoeg gooit maken ze heel veel kabaal (IEEEEEEEWIIIIIEEEEEW!!!!). Bij drie mislukte worpen ben je uit.

GodHandKiller | 03-03-08 | 18:43

Dwergwerpen, puppy gooien ik zie het verschil niet zo.

Waarom is het nu zielig maarals er een dwerg gegooit wordt lacht iedereen.

Dwergen hebben ook gevoel heur.

a.n.alvabeet | 03-03-08 | 18:43

Als ik dit lees zou zou ik zo achter de Taliban en Al-Qaida staan. Als ik ergens niet tegen kan dan is het dierenleed, die arme beestjes kunnen zichzelf niet verdedigen! Overigens heb en wil ik die clip absoluut niet zien, kan daar absoluut niet tegen!

Dinand | 03-03-08 | 18:42

GodHandKiller 03-03-08 @ 18:32

Lutser, denk je dat we hadden zitten lachen als hij een zwangere vrouw in het ravijn had geduwd??????

Rationeel blijven denken kan zijn voordeel hebben maar je moet het niet tot levensbeschouwing verheffen. Ga zelf eens deaud

LoopseTeef | 03-03-08 | 18:38

Lying Dutchman 03-03-08 @ 18:31:
Als als als.
Als mijn tante een lul had gehad dan was het een oom van me geweest.
Hij gooit geen klein iraaks jongetje, hij gooit een fucking puppie.
Weet je wat er op de boerderij gebeurd als de kat weer eens een nest kittens heeft geworpen?
Het is een domme actie van die man om zomaar een dier te vermoorden, maar ik vind het niks bijzonders qua kwaadaardigheid.

GodHandKiller | 03-03-08 | 18:37

Die ezel van de brug is veel goeierder.

Reethaarklont | 03-03-08 | 18:37

GodHandKiller 03-03-08 @ 18:30
Heb je nu je zin? Ik zit hier te huilen en... en... snik... ik heb nog niets eens het filmpje durven zien....

Elisabeth2 | 03-03-08 | 18:34

@GodHandKiller 03-03-08 @ 18:28:
Of eh... zo'n schattige jonge baby-schorpioen die je in die streken 's ochtends in je schoenen kan vinden... Die mag je natuurlijk gewoon onder je stalen hakken pletten. Maar een beetje wollig en aaibaar, dan is het zielug.

koerbagh ® | 03-03-08 | 18:33

Elisabeth2 03-03-08 @ 18:28

Gruwelijk voorstel................. kan ik me in vinden. Houden die bodybag voor die andere lutsers tegoed

LoopseTeef | 03-03-08 | 18:33

Echt, ik snap er helemaal niets van dat mensen zich zo druk maken over dieren terwijl er nog zoveel nodeloos menselijk leed op deze planeet is.
Dieren hebben ook rechten, maar wel minder dan mensen (hej, een aap bouwt mijn huis niet, een kip kan geen operaties uitvoeren, en goudvissen houden de electriciteitscentrales niet draaiende. Mensen wel).

GodHandKiller | 03-03-08 | 18:32

lol@google adds:
Puppie?
Lastige Hond? Zo Traint U Elke Hond Tot Een Gehoorzaam, Net Huisdier

Robert Irving III | 03-03-08 | 18:32

Meet the Motari's:

www.bebo.com/FriendList.jsp?MemberId=3...

Ashley zal grote broer David vast niet meer zo leuk vinden als ze plots een hoop mail krijgt vanwege het cute hondje

Verdammt Nochmal | 03-03-08 | 18:31

@GodHandKiller 03-03-08 @ 18:28
Nee, maar als hij jou dan gooit, dan is het grappig. Dat dan weer wel.

Lying Dutchman | 03-03-08 | 18:31

Voor deze actie heb ik simpelweg geen woorden. Achja, volgende week bungelt zijn lichaam vast en zeker verbrand aan een brug. En dan heb ik eens GEEN medelijden.

DaG | 03-03-08 | 18:31

@GodHandKiller 03-03-08 @ 18:28:
Tja... of een vers kippen-ei dat bevrucht blijkt? Is toch je reinste kuiken-abortus.

koerbagh ® | 03-03-08 | 18:30

Elisabeth2 03-03-08 @ 18:28:
En ik had liever geziend dat hij labrador puppies het ravijn in had geslingerd. Met een paar kittens erachter aan. Gewoon, omdat het kan.

GodHandKiller | 03-03-08 | 18:30

Heeft iemand er wel eens aan gedacht dat die soldaat misschien nog een reden had om dit te doen? De pup in de woestijn achterlaten om een akelige hongerdood te sterven was misschien de andere optie.

Robert Irving III | 03-03-08 | 18:29

Trouwens, effe een gewetensvraagje hé. Als mijn held David Motari nu eens een heel lelijke hagedis het ravijn in het geslingerd, was het dan ook nog zielig of geldt dat alleen voor dieren die aan knuffelbeesten doen denken?

GodHandKiller | 03-03-08 | 18:28

LoopseTeef 03-03-08 @ 18:25
Van mij mag een grote valse hond dwars door zijn legerbroek z'n ballen en piemol eraf bijten. En dat ie daarna nog maar lang en ongelukkig mag leven.

Elisabeth2 | 03-03-08 | 18:28

Wat een nerd.

kofferdeknosser | 03-03-08 | 18:26

Laten we eerlijk zijn, de enige goede reden om het leger in te gaan is dat je legitiem mag moorden, plunderen en verkrachten (ook wel mpv-en genoemd, als in: zeg soldaat jansen, zullen we vannacht dat op de taliban heroverde dorpje mpv-en? puik plan soldaat de vries). Althans, zolang de pers niet mee gluurt en iedereen de verleiding weet te weerstaan effe een filmpje met zijn mobieltje te maken...

GodHandKiller | 03-03-08 | 18:26

Geeft maar weer eens aan dat het leger toch de afvalput van de Amerikaanse maatschappij is.
Ik dacht die jongens zullen daar wel veel werk hebben en regelmatig in hun broek schijten. Maar nee hoor.......... ze vervelen zich kapot. Irakeese leger waarschijnlijk inmiddels op sterkte?????
En alles maar fotograferen en op video zetten: hoe dom kun je zijn???
Zie Abu Graib, gewonde baardmannen afschieten, kinderen de stuipen op het lijf jagen, onbeschoft doen tegen de lokale bevolking............... etc
Hopenlijk komt ook deze loser in een bodybag thuis

LoopseTeef | 03-03-08 | 18:25

-weggejorist-

Louise_Frissen | 03-03-08 | 18:25

@ koerbagh ® 03-03-08 @ 18:22

Iraq uit - altijd lastig.............

Tyler-Durden | 03-03-08 | 18:24

en die foto's.... hahahha

Lying Dutchman | 03-03-08 | 18:23

Tyler, kolonel en shadow.... jullie moeten het theater in!!!! Hahahe, echt heeeel erg grappig. Ik heb zelden zo zitten lachen achter mijn pc, op die keer dat ik naar de foto's van Manon Thomassen zat te kijken, na dan.

Lying Dutchman | 03-03-08 | 18:23

*Kuch* GS is geen telefoonboek *kuch*

Overigens: het was natuurlijk wel een islamitische puppie. Nu nog schattig maar voor je het weet loopt zo'n beest met een bomgordeltje een US compound binnen op weg naar 72 teefjes.

koerbagh ® | 03-03-08 | 18:22

Ceaty 03-03-08 @ 18:13:
Is dat de puppygooier? Want dan heeft mijn Held nu een naam.
Joran van der Sloot, maak plaats voor mijn nieuwe held: David Motari.
.
De beste soldaten aan het front zijn de grootste psycho's, daar kan je als puppy beter maar uit de buurt blijven. Kittens en zwangere vrouwen ook trouwens.

GodHandKiller | 03-03-08 | 18:22

Van z’n website….

“Don't have to follow nobodies footsteps, i'm makin my own, fully grown, and this life is my own.”

Met die overtuiging zit je wel goed in het leger, het laatste wat je daar moet doen is op je eigen poten staan.
Is toch een soort verlenging van je mamma.
Als je op je eigen poten wil staan, dan heb je zeker een probleem met de autoriteiten in het groen zeg maar.

Reverend Ray | 03-03-08 | 18:14

-weggejorist-

Ceaty | 03-03-08 | 18:13

@ elisabeth: de amerikanenhufters doen dan ook aan het ontklauwen van katten. Mag hier niet.

TwinWendy | 03-03-08 | 18:12

Puppy leek inderdaad wel erg op een granaat, foutje kan gebeuren. Volgende keer eerst langs hans anders.

Baanaan | 03-03-08 | 18:12

-weggejorist-

Omroepbrabant | 03-03-08 | 18:12

mijn retriever en ik zijn gekwetst

Rest In Privacy | 03-03-08 | 18:11

Misselijk, kudt amerikanen !

Omroepbrabant | 03-03-08 | 18:10

@ Elisabeth2 03-03-08 @ 18:07

Klopt, daarom is het katwerpen eigenlijk ook meer een specialisatie van hondenwerpers dan een op zichzelf staande sport. Direct met katten beginnen is lastig, omdat er maar weinigen zijn die, zoals Tyler, behept zijn met een natuurlijk talent, majeur genoeg om direct met het katwerpen aan te vangen.

ShadowBMX | 03-03-08 | 18:09

ShadowBMX 03-03-08 @ 17:58
Oh. Mijn vraag kwam ook voort uit nieuwsgierigheid, omdat b.v. het kattengooien niet bestaat, die hufters draaien zich in een split second om en grijpen je met hun klauwen vast waardoor je, hangt een beetje van de kracht van het gooien af, zelf meevliegt. Daarom bestaat er alleen katslingeren.

Elisabeth2 | 03-03-08 | 18:07

Klootzakken heb je overal. Maar je kan er zeker van zijn dat de anti war mafia dit weer dankbaar aangrijpt voor hun propaganda.

Masturwasbeer | 03-03-08 | 18:06

@ Tyler

LOL! Dat doet me meteen denken aan een attribuut uit mijn 'andere' sport, en wel deze: www.prosportuk.com/details/7/61/474

De vlaamse backhand, met gemak... *zucht*

ShadowBMX | 03-03-08 | 18:05

ROFL@Tyler, Shadow en Kolonel
hahaha wanneer gaan jullie trainingskampen opzetten? Ik wil ook mee :)

Ziet resultaten al voor zich:
brandon.fuller.name/photos/2007/2007-0...

Behangdelul | 03-03-08 | 18:05

@klootoog:
Ah, dat was u. Zo zie je toch niet elk weekend iemand met zijn mastino omgaan.

Lobo | 03-03-08 | 18:05

Als dit geen Hooks is krijgt die lutser zijn vet nog wel.

TwinWendy | 03-03-08 | 18:04

Niemand meer die zijn/haar Ierse Wolfshond met een ouderwets zesje de bovenhoek in jankt?

Hmm. Ik wordt zeker oud.

maakniesaaknie | 03-03-08 | 18:04

@ Prikker 03-03-08 @ 17:54

Schieten mag niet.

Nadat Sven31 in 2001 een laffe poging had gedaan het Open NK op te eisen door een chihuahua met een Houwitser af te schieten, is deze regel opgenomen.

Tyler-Durden | 03-03-08 | 18:02

Laat dit een waarschuwing zijn voor alle grristenhonden....

J.J. de Bom | 03-03-08 | 18:00

Als mensen zo met dieren omgaan dan is hun handelen met mensen nooit veel beter...

da wizard | 03-03-08 | 17:59

@ Shadow

Kort nadat ik voor het eerst door de Bond werd geselecteerd ben ik in contact gekomen met een Hongaarse trainer - nu, jaren later, is dit deze ontmoeting een keerpunt in mijn carriére geweest.

Na enkele goede gesprekken, waar gerust ook wel wat harde woorden vielen, heeft hij me, als een waar protégé, toevertrouwd met zijn eigen trainingshond.

Het begin was lastig, zwaar zelfs, maar het heeft zijn vruchten afgeworpen. Letterlijk.
Sindsdien is enkel de blauwe vinvis nog een echte krachtmeting, maar ieder ander dier gooi ik zelfs met een "vlaamse backhand" met gemak weg.

Mijn traingshond:
www.quotenet.nl/2005/08/17/dog-thumb.j...

Tyler-Durden | 03-03-08 | 17:59

@ Elisabeth2 03-03-08 @ 17:50

Maar neen, de World Tossing Association heeft duidelijk in haar reglement staan dat er geworpen dient te worden, en niet geslingerd zoals bij de bekendere sporten discus'werpen' en kogelslingeren het geval is.
Overigens is Discus dan weer WEL een goede winkel voor de beginnende hondenwerper qua attributen en prijsstelling.

ShadowBMX | 03-03-08 | 17:58

het gemiddelde niveau wat daar rondloopt

rioolguurder | 03-03-08 | 17:56

@ haguhneez : Doe nog eens Moslims diep uitschelden hiervoor. Zij zullen ook wel hier achter zitten, net zoals die arme ezel in de sloot.

bwahaha | 03-03-08 | 17:56

En als dit een soep van de hakbars is krijgen ze wel een +1

Ha! | 03-03-08 | 17:54

[ ] Geschikt
[ ] Ongeschikt
[X] Afschieten die hufter

Prikker | 03-03-08 | 17:54

Gadverdamme

colonnecinco | 03-03-08 | 17:53

Beetje een puppy weggooien zonder eerst 'm eerst fatsoenlijk dicht te schroeien.
Morgen zit ie weer op de stoep van de lokale mufti te schijten!!!

Hutspotentieel | 03-03-08 | 17:51

Is de techniek van hondengooien hetzelfde als discuswerpen? Of heet het dan hondenslingeren? Vragen, vragen.

Elisabeth2 | 03-03-08 | 17:50

Puppy
Op zoek naar een leuke pup.
Bekijk snel ons aanbod.
.
Google Adds.
.
Fantastisch

great bay | 03-03-08 | 17:49

@ ShadowBMX 03-03-08 @ 17:41 Geef je ook cursussen Hippo-tossen (in de Nijl-delta). ROFL!!!! Lijkt me wel koddig! : )

GeinPonempie | 03-03-08 | 17:48

@ Tyler

Astor dan wel niet, maar deze worp van u met Blondie op de Open Belgische Kampioenschappen 2005 staat nog altijd in mijn geheugen gegrift. Nu is deze foto nog van het begin van de vlucht, maar al snel hierna trokken de achterpoten gelijk en was het dier voor enkele momenten in perfecte houding. Chapeau! Geef je ook trainingen voor die houding? Die hippo's die willen nog wel eens wat pompeus overkomen tijdens de vlucht, daar zou ik graag iets aan doen.

ShadowBMX | 03-03-08 | 17:47

@ Tyler

Heb zelf eens een poging gewaagt met Godefroot, mijn 5-jarige blonde bouvier van 100kg. Gooi je dat pleurisbeest eindelijk een keer over de magische 30 meter grens (ik ben beginner) krijg je 0.3 punt aftrek wegens rugwind.

maakniesaaknie | 03-03-08 | 17:47

@De Regisseur 03-03-08 @ 17:41

Zucht. Het menselijke brein... Gods grootste fout. Hij had gewoon een extra tiet op die schouders moeten zetten, dan waren er een hoop problemen minder geweest in de wereld.

Invictus | 03-03-08 | 17:45

Zie je nou wel dat Abu Ghraib best wel mee viel.

-- weggejorist -- | 03-03-08 | 17:42

@ kloot

Ach tuurlijk, die Kür was inderdaad van hoogstaande kwaliteit. Blijft jammer dat we die niet meer op het strijdtoneel terug zullen zien.

Overigens ben ik zelf ook nog steeds niet helemaal de oude. Nadat ik mij gemengd had in het 'akkefietje' met de Noord-Koreaanse selectie die een deel van de Italiaanse afvaardiging voor de lunch had gebruikt, heb ik zelf ook een ernstige sabotage actie moeten ondergaan.

Vlak voor mijn uitvoering, waarbij ik de nieuwe Niergreep wilde demonstreren op niet eerder uitgebrachte marsmuziek van Mähler, bemerkte ik dat mijn trouwe herdersvriend niet dezelfde scherpe blik in zijn ogen had zoals ik die gewend ben. Maar ja, het is het WK......... je wilt vlammen........ hier train je voor...... dit is toch het podium waarop je wilt schitteren......... Dus je gooit toch........ Uitvoering worp 9,8 (met bonus)......... Vlucht element ging fantastisch ook een 9,8 (zonder aftrek !!!)........ en dan de landing......... ging verschrikkelijk verkeerd...........

Ik ben herstellende, maar Astor zal nooit meer de oude worden........

www.bagofnothing.com/wordpress/wp-cont...

Tyler-Durden | 03-03-08 | 17:42

ShadowBMX 03-03-08 @ 17:37
Die kat van jou lijkt me anders wel een leuke uitdaging.

JosVerbeek | 03-03-08 | 17:41

@ GeinPonempie 03-03-08 @ 17:37

Uit het uitgebreide wedstrijdverslag heb ik vernomen dat Tyler daar een polsblessure had en daarom met een wat lichtere hond (in dit gevel een Mastino in opleiding) mocht meespelen.

ShadowBMX | 03-03-08 | 17:41

Invictus 03-03-08 @ 17:32
Kennelijk weet jij niet hoe het brein functioneert.

De Regisseur | 03-03-08 | 17:41

Die jongens passen zich goed aan aan de lokale gebruiken. Irakese inburgeringscursus Deel I - het stenengooien naar honden - hebben ze al met goed resultaat afgerond, zo mag men veronderstellen.
.
Verzekerd van een uitmuntende score op hun Irakese inburgeringscursus deel II - het keuzevak puppy gooien. Goed man!

Rest In Privacy | 03-03-08 | 17:38

ROFL @ kolonel

Mensen die ineens het tere gekwetste zieltje uithangen na het zien van een filmpje op internet zouden ze met een opgewekt zesje het ravijn in moeten donderen.

En een okapi er achteraan svp.

maakniesaaknie | 03-03-08 | 17:38

@ kolonel klootoog 03-03-08 @ 17:22

HAHA Die foto!!! Ps. Ik dacht dat julie aan Mastino-Werpen deden, wat hier door de lucht vliegt is toch echt wat anders?!?

GeinPonempie | 03-03-08 | 17:37

@ JosVerbeek 03-03-08 @ 17:36

Mits je de goede kat uitzoekt is het best een uitdaging ja. Maar verder worden katten niet zo gek groot he.
cache.viewimages.com/xc/74376623.jpg?v...

ShadowBMX | 03-03-08 | 17:37

ShadowBMX 03-03-08 @ 17:33
Toch blijf ik katten handiger vinden. Ze komen altijd op hun pootjes terecht, en bovendien zijn ze met hun negen levens recyclebaar.

JosVerbeek | 03-03-08 | 17:36

*hoopt dat die soldaat sterft door hakbaraanval*

de aap | 03-03-08 | 17:34

Iemand die dit over zen hart kan verkrijgen is mentaal niet helemaal 100%
Dat beest kan zich niet verdedigen, en kan het ook niet zien aankomen en kan zich dus niet verdedigen en ook niet ontsnappen of iets dergelijks. Dat is denkik toch wel het meest storende aan dit filmpje: het slachtoffer is volkomen machteloos (en ook nog eens schattig...)
Maar als ik het goed begrijpen is het adres van de beste man inmiddels bekend... die gaat de gevolgen hiervan nog wel ondervinden! En maar goed ook... ik zou er totaal geen moeite hebben om het zelf iets aan te doen...
Overigens vind ik dit weer een prachtig voorbeeld van wat er met soldaten gebeurd... constant gevoel van onveiligheid, afwezigheid van sociale controle (in het geval van deze man waarschijnlijk 10 generaties van inteelt) en je mentale toestand gaat gewoon met sprongen achteruit!
Death to the Puppykilla!

Marty McFly | 03-03-08 | 17:34

Men stuurt natuurlijk alleen elite troepen naar dat desolate zand int midden oosten.
Bedenk eens wat deze mongolen met (onschuldige) mensen zullen doen.

janjoker | 03-03-08 | 17:33

Overigens wel goede trainingshondjes, die Jack Russels. En wanneer je ze richting water werpt zijn ze ook nog eens meermalen te gebruiken, die gekke ADHD-beesten komen gewoon weer vrolijk kwispelend terugzwemmen.
discovery.blogs.com/dailycuddle/images...

ShadowBMX | 03-03-08 | 17:33

Sick fuck, dat zo ie zo.

Kazyumi | 03-03-08 | 17:33

1 miljoen dode mensen: nobody gives a fuck.
1 dode pup: oh jee, wat erg!!!!!

Nu was het ook totaal onnodig wat ie deed, maar fucking hell, plaats het eens in perspectief.

Invictus | 03-03-08 | 17:32

HI-LA-RISCH @ kolonel klootoog 03-03-08 @ 17:29

Nu zei ik al niet veel zinnigs, maar hier is toch niets tegenin te brengen mn beste. *gaat er nog even goed voor zitten om lekker te lachen*

ShadowBMX | 03-03-08 | 17:31

Tyler-Durden 03-03-08 @ 17:24
Bij het verdedigen van de titel 'Islamic World Champion' is het te raken object een half ingegraven overspelige vrouw, veronderstel ik?

JosVerbeek | 03-03-08 | 17:31

-weggejorist-

Hoefter | 03-03-08 | 17:31

-weggejorist-

René from the Café | 03-03-08 | 17:30

@ Kolonel & Tyler

Ja, jullie staan hoog op de WTA-ranglijst zag ik, in de top-25... ik mag mij slechts verheugen op een 129e plek, maar ik speel van ook voornamelijk voor de hobby, en nauwlijks grote toernooien.
Ik moet u overigens wel waarschuwen; de laatste keer was er wel een fatale poging tot de immens geroemde Dental throw bij het Hippo-tossen. Het nijlpaard 'dartelt' nog waarschijnlijk nog steeds vrolijk rond. Het was een moedig werper.

ShadowBMX | 03-03-08 | 17:29

@ ShadowBMX 03-03-08 @ 17:21

Ik heb een tijd lang Freestyle werpen gedaan. Ik had een, even op de loftrompet, best mooie kür op Kronenburgpark van Frank Boeijen. Met een kameel, twee teckels en een lachende reiger.

kolonel klootoog | 03-03-08 | 17:29

Wat dacht je van voetballen met een konijn, dat is nog veel leuker.
DT71 03-03-08 @ 17:15
Voetballen met de afgehakte kop van een ezel schijnt in bepaalde regio's een volkssport te zijn.

JosVerbeek | 03-03-08 | 17:29

Gelukkig doen zowel de Afghanen en de Irakezen flink aan "Amerikaanse soldaatjes gooien".

Mongoose | 03-03-08 | 17:28

Wij, Rambo en ik, gaan elk jaar een week naar de Ardennen. Bus lelijke vrouwen mee (kort haar, gezondheidssandalen, nylon jack) en dan lekker gooien. Van een hoge rots natuurlijk. Heerlijk.

grote haas | 03-03-08 | 17:28

Ga niet kijken puppie leeft nog? En natuurlijk is dit erger geen ergere beesten dan mensen dieren zijn onschuldig.

Multikuli | 03-03-08 | 17:27

Een puppy heeft net zoals een kind iets onschuldigs vandaar de reacties. De beste man had het niet bij mijn aanwezigheid moeten doen.

bethundered | 03-03-08 | 17:25

Uit een eigen empirische studie met een nest puppies van de buren blijkt dat 93 procent van de hondjes niet piepen bij het weggooien. Ook de landing was in 78 procent geruisloos... Maw hondenhooks!

Brakke Obama | 03-03-08 | 17:25

@ ShadowBMX 03-03-08 @ 17:10

Leuk - Graag even op tijd een datum doorgeven als het kan.

De maand juni is al vol - de kolonel en ik hebben een titel te verdedigen tijdens het Beiroet Open, Steenwerpen Alle Categoriën.

Tyler-Durden | 03-03-08 | 17:24

Dat het ook anders kan bewijst deze foto van Tyler genomen tijdens TossFest 07, een indoor hondwerp festival in Tynaarlo. We werpen dan met iets kleinere honden.

www.time-is-fun.com/Flying-dog-143.jpg...

kolonel klootoog | 03-03-08 | 17:22

* denkt aan bepaalde scene met hond in Independence Day *

maakniesaaknie | 03-03-08 | 17:22

@ kolonel klootoog 03-03-08 @ 17:15

Ja, en zo af en toe voor de fun ook wel met de Schneider-Kreuznachtechniek. Ook wel bekend als de diafragmaworp.

ShadowBMX | 03-03-08 | 17:21

puppy gooit soldaat in ravijn!

Gelaarsde Kat | 03-03-08 | 17:21

hoop gezeik om niets
HOAX.....

chameau | 03-03-08 | 17:21

Wat is dat toch tegenwoordig? Honden, ezels, stinkdieren, kippen en andere dieren mishandelen. Het vervolgens filmen en op internet zetten. Beetje triest. Maar als de Dutchman je het ziet doen, krijg je gewoon een paar oldskool klappen op je bek.

Lying Dutchman | 03-03-08 | 17:19

@Ronaldo 03-03-08 @ 17:13
Een soldaat is een representant van het land wiens uniform hij draagt.

Pa Cartwright | 03-03-08 | 17:17

Irakezen daarentegen zijn doorgaans echte dierenliefhebberts. Dat weet iedereen!

Rest In Privacy | 03-03-08 | 17:15

Wat een Tony Soprano's allemaal, die Amerikaanse reagluurders in dit geval!

GeinPonempie | 03-03-08 | 17:15

@ ShadowBMX 03-03-08 @ 17:10

Lijkt me leuk, ben ik er ook eens uit. Gooien jullie Full Contact?

kolonel klootoog | 03-03-08 | 17:15

@Doe-eens-rustig 03-03-08 @ 17:03
Laat Peter nou éérst 'ns rustig uitzoeken of deze David Motari ook daadwerkelijk de dader is.

Pa Cartwright | 03-03-08 | 17:14

Nou hij heeft zijn goede kant ook weer laten zien. HOND!!!

ACE_1978 | 03-03-08 | 17:14

@Pa Cartwright 03-03-08 @ 17:07

"Maar diezelfde VS........"?????

Daar hebben we het weer.
Een bericht over 1 zo'n klootzak van een soldaat (en ja,er zijn er meerdere,zoals in elk land)en meteen het gehele land er weer op aanspreken.

Ronaldo_ | 03-03-08 | 17:13

land of the hypocrites

__dictatuur | 03-03-08 | 17:13

De nieuwe hype, de puppie-gooiende soldaat. Morgen een uitgebreide coverstory in uw favoriete krant. Ik kan niet wachten.

WoudAap | 03-03-08 | 17:11

Hij wou gewoon het gevoel hebben dattie iets vermoord heeft in Irak.

Dachthetwel | 03-03-08 | 17:11

Another on bites the dust... en dan bedoel ik niet de hond. Deze soldaat is zijn baan en bonus kwijt.

luclodder | 03-03-08 | 17:11

@ Kolonel en Tyler

Mastino? Golden Retriever? Kom eens gezellig mee op mijn halfjaarlijkse tripje Hippo-tossen in de Nijl-delta.

ShadowBMX | 03-03-08 | 17:10

NoMinister 03-03-08 @ 16:57
hey ja nu je het zegt doe mij maar een broodje honden kebab.

porno-utopia.com | 03-03-08 | 17:09

Babies OK, maar van honden blijf je af...

Brakke Obama | 03-03-08 | 17:09

Probeer het met een Irakeeeeees in je hand, dan ben je pas ruig!
Loosert!!
Zit je volgend jaar bij de Mac in The U naait het steeds en dan komt er een koekwous binnen die iets te lang in oorlogsgebied heeft gezeten. PTSS volgens de specialist. Tuurrrrlijk.

Laat al die kerels in jurken het over de hele wereld lekker zelf uitzoeken!

cyberbabe | 03-03-08 | 17:08

Teringlijer die gast, misselijk gewoon.

De Regisseur | 03-03-08 | 17:08

Waar is de Veganstreakert als je hem nodig hebt ?

Andreas B. | 03-03-08 | 17:08

@NoMinister 03-03-08 @ 16:57
Maar diezelfde VS marcheert niet zelden voorop met de ethische en normatieve lineaal in de aanslag.

Pa Cartwright | 03-03-08 | 17:07

Wat ze al niet doen, die Amerikaanse gristenhonden..

blondevriendin | 03-03-08 | 17:06

voor de krijgsraad ermee!

Brakke Obama | 03-03-08 | 17:06

ehm, slechte camera, maar om een of andere reden een supermicrofoon erop zodat je het zgn hondje nog op 20 meter afstand hoort.
Beetje foute wansmaak, maar het klinkt als een hoax in mijn oren.

desmodus | 03-03-08 | 17:06

Underdog?

De Tempelier | 03-03-08 | 17:05

Kun je blijkbaar nog beter gewoon een blond wijf zoek maken.

overVecht | 03-03-08 | 17:05

Ik zou die David Motari uit protest geen hand geven.

Doe-eens-rustig | 03-03-08 | 17:03

Denk dat het Francisco van Jole is.

Grote Pier | 03-03-08 | 17:03

natuurlijke selectie

preston spears | 03-03-08 | 17:03

pfffff come-on dit is gewoon een nep puppy, dat zie je toch zo..

Taxo | 03-03-08 | 17:02

ik ben zelf toch meer een poesjes mens

porno-utopia.com | 03-03-08 | 17:00

-weggejorist-

=Apocolyps= | 03-03-08 | 17:00

Wat een stakker zeg.

Met een golden retriever kom ik in de gemiddelde training al 10 meter verder............

Tyler-Durden | 03-03-08 | 17:00

Honds!

Gotthard | 03-03-08 | 16:57

In Zuid Korea hebben ze leuke recepten... hoor ik nooit wat over. Maar als de VS iets doet, roeptoeterdetoeter! Wel zielig voor hondje.

NoMinister | 03-03-08 | 16:57

Met kleine hondjes gooien is voor mietjes. Tyler en ik gaan een keer in de twee weken Mastino-werpen. Komt een hoop techniek en kracht bij kijken, een echte mannen sport.

kolonel klootoog | 03-03-08 | 16:56

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl