achtergrond

Geenstijl

Superbowl 2008: de ads

superbowl2008.jpgDe NY Giants hebben de Superbowl gewonnen. Touchdown in de laatste minuut door deze underdogs. Ja, erg leuk voor ze. Inderdaad, gisteren was het Superbowl Sunday, het -volgens Amerikanen- grootste sportevenement van de wereld. Via de BBC konden we live meekijken, maar helaas wel zonder de oh-zo belangrijke commercials. Als goedmakertje hier op GeenStijl een overzicht van de beste ads. Fapvoer voor reclametypes en hier en daar viel er ook voor normale mensen nog wat te lachen. De commercials zijn het allerbeste van het allerbeste op reclamegebied. Gegarandeerd 2 miljoen dollar per 30 seconden. Maar samenvattend, is de oogst volgens de experts dit jaar bijzonder schraal. Niks geen miljoenen kostende minifilmpjes, of uberhilarische filmpjes die nog jaren terugkomen op Dumpert. Dit jaar stond in het teken van simpel push it down the throat-spul. Gelukkig waren er pareltjes. De allerbeste commercial is die van Audi. De meest braakopwekkende ad is afkomstig van een dotcombedrijf dat Salesgenie heet. Check het overzicht hierrr. Ohja, Idolswinnares Jordan Sparks zong het volkslied, ook leuk...

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.