Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Nova flikkert Rutger van Mediapark

rutgermediapark.jpgEen woedende Rutger vanmiddag op de redactie. Hij smeet z'n dure Italiaanse jas in de hoek, schopte z'n witleren Prada's tegen het plafond en kwakte de microfoon op tafel. Reserve-cameraman Ruud kon ternauwernood een woeste stomp op zijn kin ontwijken. "RUKKERS zijn het. Schoftentuig! Me buik vol van dat linkse boeventuig. Heb zoiets gvd nog nooit meegemaakt! Ik maak al 12 jaar filmpjes. Maar ZO arrogant ben ik nog nooit behandeld. "Geen Commentaar." En dat noemt zich dan journalisten. T.U.I.G. is het. Ik verdom het om voortaan verhaal te halen bij dat linkse verzuurde klupje volksmenners. Stuur mij maar naar de Hell's Angels, Tokkies, Slotervaartse Scooterjongens, hosselnegers of Bert van der Veer. Die hebben tenminste nog een greintje fatsoen in hun flikker. "Geen Commentaar" Goedverdoemme zeg. F*ckers daaro op het MediaPark." Laat Rutger maar even uitrazen, boys, was het wijze advies van een bleek weggetrokken Fleischbaum. We zien wel wat er gebeurd is op zijn FILMPJE.

Reaguursels

Inloggen

Mooi. Tijd dat Ruktger es echt werk gaat zoeken. Langharig werkschuw tuig.

Oblomow | 15-01-08 | 21:59

Kan me lang niet altijd vinden in de stijl van Rutger's interviews, of gebrek daaraan.
Toch is deze wel +1
Wat netjes gedaan, zonder de regisseur te beledigen nota bene!

Appleflap | 15-01-08 | 18:03

@ ich bin unschuldig 15-01-08 @ 17:28

LOL

piquant | 15-01-08 | 17:38

-weggejorist-

dom blondje | 15-01-08 | 17:34

holtor 15-01-08 @ 15:18

Kijk aan, dus jij hebt ook zo'n hekel aan onbeschoft gedrag. Dat heb je dan netjes verwoord.

ich bin unschuldig | 15-01-08 | 17:28

En o ja, ik wil Rutger ook een zalig uiteinde wensen... in zijn reet, met een roze microfoondop erop. Dat er maar flink in gestampt mag worden zodat hij minder onbeschoft en meer vakbekwaam en bescheiden wordt.

Moge 2008 het jaar worden waarin toet holland Rutger beledigt voordat hij de kans heeft om ge-interviewden te beledigen. Het jaar waarin mensen niet meer stom staan te grinniken als hij ze een roze microfoondop onder hun neus duwt met een kutopmerking erbij, maar inplaats daarvan hem minstens via een onverwachtse manoeuvre een kraag vol schijten bijvoorbeeld.

En moge 2008 ook het jaar worden waarin iedere Rutger-fan en andere-meelopers onstuitbare aambeien krijgt, als eieren zo groot.

holtor | 15-01-08 | 15:18

de reaktie van Bert van de Veer is in die zin opvallend dat hij zegt dat hij "Joran niet wilde beschadigen...". Tja alsof het geen nieuws is als de tune van P&W begonnen is. Nieuws is nieuws, en moet gebracht worden. Zeker bij een familie als van de Sloot die er de gewoonte van hebben gemaakt om een toneelstukje op te voeren, het wordt dan pas interessant als het toneelstukje voorbij is en de wérkelijke aard naar boven komt...!

Onderbuik | 15-01-08 | 13:46

Hehehe mooi gespeeld rutger ..

Draaitafel Demagoog | 15-01-08 | 12:39

De enige arrogantie die ik in het filmpje zie is die van Rutger zelf.Is NOVA jou enige verantwoording schuldig?
Als NOVA geen vragen wil beantwoorden is ze dat goed recht.

LoudAndProud | 15-01-08 | 11:28

VanFrikschoten 14-01-08 @ 20:58
Iedere willekeurige foto van die gedoemde ziel volstaat. Hoe recenter hoe beter. Je kunt inmiddels dwars door hem heen kijken. Hij gaat kapot aan gewetenswroeging.

ich bin unschuldig | 15-01-08 | 10:38

Omdat je zelf geen fatsoen heb, Rutger! Ik zou er ook moe van worden die nietszegegnde vragen van je te beantwoorden. Ga jij maar een bingo presenteren ergens!

looprekje | 15-01-08 | 10:34

"NOVA is altijd bereid tekst en uitleg te geven over journalistieke werkwijzes en gemaakte afwegingen"
.
Lekker je code nakomen lutsers van nova

pinguinmic | 15-01-08 | 10:08

-weggejorist-

Violator[xL] | 15-01-08 | 09:35

Is een reactie als:"Geen Commentaar", gezien de reputatie en stijl (geen, dus) van GS dan zo verwonderlijk, Rutger? Ik zou zeggen begin er al vast maar aan te wennen, want dit ga je steeds vaker horen (als je überhaupt al iets krijgt te horen). En wat betreft de opmerking "Maar ZO arrogant ben ik nog nooit behandeld."voel ik hier een vleugje jalousie? Had je het in je stoutste dromen voor mogelijk gehouden dat er mensen zijn die nóg arroganter zijn dan jij? Verontrustend, hè? Nou, geef niks hoor; huil nog even uit, geef je pradadinges nog een schop, en ga dan weer lekker aan de slag…

Gotthard | 15-01-08 | 09:18

Off topic:

Recidive onder antilliaanse reldolfijnen blijkt weer eens hoog

Iko Nal | 15-01-08 | 09:04

vind die Rutger zowiezo al een ontzettende zielige kneus.

ley007 | 15-01-08 | 08:28

mja... wel jammer dat er iemand was die het nodig vond om dumpert zodanig te updaten dat niemand er meer wat mee kan... Filmpje doet niet meewerken... Maar wat ik zo lees geeft al wel aan dat er toch weinig gemist wordt.

twinsisterjoyce | 15-01-08 | 08:15

*van onder zijn steen met zijn staart zwaait*

holtor | 15-01-08 | 04:07

-weggejorist-

Sa_Kaba | 15-01-08 | 04:00

Goedemorgen allemaal! Fijn oud en nieuw gehad, en lekker genoten van een zalig uiteinde? Fijn!

Een onbeschofte klootzak niet te woord staan - zouden meer mensen moeten doen.

holtor | 15-01-08 | 03:39

@holtor 15-01-08 @ 03:3
In dienst van wie? Ik hou van typen. En nu hou ik er mee op. plop

VanFrikschoten | 15-01-08 | 03:38

Er is niets mis met mensen die onder een steen leven zolang
a)
ze daar blijven
b)
er met enig blijdschap onder vandaan komen teneinde niet als zijnde een persoon over te komen welke onder een steen heeft gezeten...

VanFrikschoten | 15-01-08 | 03:35

@VanFrikschoten 03:28
Oi, ben je nog wakker? Nachtdienst achter het toetsenbord?

holtor | 15-01-08 | 03:35

@Herman Flipsen 15-01-08 @ 02:54:
Oh ja, die was ik alweer vergeten, terwijl ik in dat draadje toch verdomd zinnige dingen heb gemeld. Maar ja, dat doe ik meestal, dus dat wekt geen verwondering.

koerbagh ® | 15-01-08 | 03:34

@VanFrikschoten 15-01-08 @ 03:30
wat een zeikreaguursel, zeg....

VanFrikschoten | 15-01-08 | 03:31

@VanFrikschoten 15-01-08 @ 03:28
Ho, ho.... we moeten alhier wel wat vrienden overhouden...

VanFrikschoten | 15-01-08 | 03:30

@holtor 15-01-08 @ 03:25
ben je zelf onder die steen vandaan gekomen of waren ze je zat daar onder?

VanFrikschoten | 15-01-08 | 03:28

Een onbeschofte klootzak niet te woord staan - zouden meer mensen moeten doen.

holtor | 15-01-08 | 03:25

@VanFrikschoten 15-01-08 @ 03:13
Onze "word-implant" gaat trouwens lekker. verscheidene reaguursels gelezen vandaag met "al-dit" en "al-dat". Nee, die Vogelaar krijgt nog gelijk ook....

VanFrikschoten | 15-01-08 | 03:19

Toegevoegde waarde hoor rutger, je moeder zal trots op je zijn

Pierlooo | 15-01-08 | 03:13

@VanFrikschoten 15-01-08 @ 03:04
West Afrikaanse negers uit Gabon in Communistisch Rusland, Moskou... universitaire uitwisseling... op vakantie naar Georgië en chocolade meneren genoemd aldaar....
Wat hebben we toch een problemen alhier....

VanFrikschoten | 15-01-08 | 03:13

@VanFrikschoten 15-01-08 @ 03:02
Zo hebben wij de negers leren waarderen....

VanFrikschoten | 15-01-08 | 03:04

Oh ja, nog één ding: Luistert meer Nina Simone. Da's goed voor jelui!

CoJoNes | 15-01-08 | 02:58

@wiebje 15-01-08 @ 02:56
loop dan meteen maar mee...

VanFrikschoten | 15-01-08 | 02:57

VoN Frickschoten..!! Wat MAUW je nou man?? Ik ken helamaal nie goed leren!! Je staat Kilometers boven mai!! JIj is du Intellectuaal!!

Ten opzichten van jou: bent ik slegs een: un minderwaardig zoochdier!!
wat loel je nouw??

Drobloel!!

wiebje | 15-01-08 | 02:56

Oh, ik vergeet *KLIK*

*KLIK* dus!

Sikkeneur | 15-01-08 | 02:49

300 comments op een Rutger-topic, is dat een record?

koerbagh ® | 15-01-08 | 02:49

*The Delfonics aanzet. Didn't I Blow Your Mind This Time?*
Didn't I?
Ben blij dat ik weer een connectie heb. Niet roken is makkelijker.
=out

CoJoNes | 15-01-08 | 02:48

Om mierzoet afsluitend mijn bed op te zoeken en lepeltje/lepeltje te gaan liggen met Mw. Sikkeneur nl.youtube.com/watch?v=yJdh3oNa0bc&...
(want daar draait het ook om in deze wereld)

Sikkeneur | 15-01-08 | 02:48

@wiebje 15-01-08 @ 02:35
Grote jongen, hoor... Laat mij jou dagelijks de blaadjes van de Loesje scheurkalender toesturen met een overdadige porto aan zegels er op gelikt en een zakcentje er in. Met zorg zal ik de zegelontwerpen aankopen bij de TNT-boer. Fijne jongenszegels zullen het zijn... met stoere kartels...
Omdat je zo goed kan leren heeft Ome Frik nog een extraatje voor in je knuisje als je langskomt....

VanFrikschoten | 15-01-08 | 02:48

Goh!! Neem Ik inmiddels Von Frikschoten serieus! En reaguur daarop!! Wat een eer! wat een eer!!??

Als Absoluut Mongool (met slegs 2 jahr lagure sgool) reagieruh jullie af en toe wel extreem heftig op mai? Enzoh?

Warum toch??

Wasser loos??

wiebje | 15-01-08 | 02:43

@wiebje 15-01-08 @ 02:35
Resistent voor eigen reaguursels?

Herman Flipsen | 15-01-08 | 02:40

@ VanFrikschoten!

Het Geheel OOGT als moderne Poezie! En daarom LIJKT het Humor! Daarom trap ik er ook niet in!! Daarvoor heb ik teveul doorgeleerd!! Ik ben niet vatbaar voor onzin & nonsens!!

wiebje | 15-01-08 | 02:35

@VanFrikschoten 15-01-08 @ 02:26
Je moet die jongen leren zeilen....

VanFrikschoten | 15-01-08 | 02:33

CoJoNes 15-01-08 @ 01:55
- Er ging wat mis met het posten, opnieuw dus -
Co, je maakt(e) me aan het lachen. Wat me intrigeert in jouw persoon en dat van enkele anderen, is de arrogantie en stelligheid die jullie aan de dag leggen m.b.t. een perceptie op de wereld. Deze is boeiend om te lezen en tegelijktijd doet het mijn haren in mijn nek oprijzen.
Anyhow; ik lees je zwart/witte kijk op de wereld 10 liever, dan al die meehuilers met de wolven. (en Amy Winehouse maakt idd goede muziek)

Sikkeneur | 15-01-08 | 02:27

@wiebje 15-01-08 @ 02:17
Kijkt met priemende jongenstepeltjes eens over de brug en verder alheen...

www.youtube.com/watch?v=7JTroFovUXw&am...
Lijkt me de ideale film voor jou als je op woensdagmiddag in de sloot bent gevallen en je onderbroek op de verwarming ligt te drogen terwijl ik geheel discreet een kop warme chocolademelk serveer....

VanFrikschoten | 15-01-08 | 02:26

But Inmdidels!! IJ am a Car-didact! And IJ spiek floentie English!!

Wan
toe
trie

Ar joe hier wit mie??

wiebje | 15-01-08 | 02:17

@Herman Flipsen 15-01-08 @ 02:08:
"Wünschen" ist auch schön, aber "wollen" ist genügend. Es ist nun mal eine Welt der Wille und Vorstellung, wie unser Freund Arthur Schopenhauer eindeutig erklärt hat. Er hatte zwar unrecht, den die Welt is ein bisschen mehr als nur das, aber trotzdem hat er neue Einblicke in unsere Weltanschauung gegeben.

koerbagh ® | 15-01-08 | 02:16

@koer
Geen vloeitjes en de vroeg uitgedrukte peuken al opgerookt (12mm + dat is)

CoJoNes | 15-01-08 | 02:16

@CoJoNes 15-01-08 @ 02:00:
Twee woorden: Vloeitjes - asbak.
Nou vooruit, 3 woorden: Vloeitjes - asbak - peuken.
Nou vooruit dan, 4 woorden: Vloeitjes - asbak - peuken - rest-tabak.
Get the picture?
In geval van geen vloeitjes: Bijbel papier.
Ik geval van geen bijbel: pijp.
In geval van geen pijp: Nicorette. Aaaaaaaahhh... I get it now.

koerbagh ® | 15-01-08 | 02:12

Om koerbagh voor te zijn, möchten is nog beter.

@Co
Tja, dat is inderdaad triest.

Herman Flipsen | 15-01-08 | 02:08

@Cojones!! Hep ik ok nie: 2 jaar lagere sgool Max!! Tetts all!!

wiebje | 15-01-08 | 02:07

en een vlunkje

CoJoNes | 15-01-08 | 02:00

Wat ook triest is: Als je sigaretten op zijn, twee nicorettes van je vriendin gaan zitten kauwen. As we speak.

CoJoNes | 15-01-08 | 02:00

@wiebje 15-01-08 @ 01:57
Geef het op. geen hond hier die gelooft dat jij ooit op het vwo hebt gezeten. Dappere poging, dat wel.

CoJoNes | 15-01-08 | 01:59

Ik vind Schubert mooi. HA!
Daar sta je dan met je grote bek, als CoJoNes zijnde. Ik bedoel maar.

CoJoNes | 15-01-08 | 01:58

Indrukkwekkend!! Ik hep ook Deutsch gehad op het ATHENEUM!!! DREI Jahre lang!! Was solle wir Saufen! Ik ben ermee gestopht!! Warum? Jah warum? Ich begriep Dahrvon KEINE Arsch dahrvohn!! Van die Zahl krijg je Pijn in je Smoel van!! Deshalb!!

wiebje | 15-01-08 | 01:57

@VanFrikschoten 15-01-08 @ 01:54
Wonderlijk hoe wij altijd weer on topic komen... we moeten ons echt bij de Hells Angels aansluiten... prospect worden... zakharen laten verbranden, frikandel met mayo in de kont, 3 dagen kots opvangen en dan dat embleem er op naaien laten door een hoer....

VanFrikschoten | 15-01-08 | 01:57

@Sikkeneur
Ontspan. geniet van de mooie dingen des levens en leg je neer bij het feit dat argumentatie niet je sterkste punt is. Ik mag je toch wel, ondanks alles.
youtube.com/watch?v=ChtL5yUuSVY

CoJoNes | 15-01-08 | 01:55

CoJoNes 15-01-08 @ 01:52
Niet terugkrabbelen, ik stel een simpele vraag.

Sikkeneur | 15-01-08 | 01:55

@VanFrikschoten 15-01-08 @ 01:50
En dat geldt ook voor Rutger....

VanFrikschoten | 15-01-08 | 01:54

@sikkeneur
Zit jij in mijn zorgpolis?

CoJoNes | 15-01-08 | 01:52

CoJoNes 15-01-08 @ 01:47
Interessant, licht eens toe.

Sikkeneur | 15-01-08 | 01:51

@Sikkeneur 15-01-08 @ 01:44
Da's een objectieve kwalificatie voor iemand die mensen graag kwalificeert.

CoJoNes | 15-01-08 | 01:47

CoJoNes 15-01-08 @ 01:40
Tuurlijk, vooral de kwalificatie: "dat is dan weer moeilijk voor types als jij" doet het 'm.

Sikkeneur | 15-01-08 | 01:44

Hier Sikkeneur, dit is mijn sentimentele kant:

Hast lebenslänglich gelauert
auf Deinen großen Sprung
hast mich vorne bedauert
mich verleugnet hintenrum
in meiner schwächsten Sekunde
Deinen Dolch nicht mehr versteckt
Hast auch zugetreten
die Gelegenheit benutzt
Mitgefühl geheuchelt
mich runtergeputzt
aus mir Kapital geschlagen
für Deinen Vorteil verkauft
Erinnerungen hochgehalten
auf mein Sentiment gebaut
um mich gekümmert nach Plan
längst die Seiten getauscht
meine Karten verraten
am anderen Tisch
mich mit alten Zeiten geblendet
Dein linkes Spiel gespielt
endlich nach Deinen Regeln
Dich wie der König gefühlt
In Deinem Rausch übersehen
für Dich war´s ´ne Nummer zu groß
Hast meinen Freund gemimt
dabei nur gelitten
den Neid vergessen
bei jedem neuen Tritt
hast mich zum Fraß vorgeworfen
als ich schon längst nicht mehr stand
hast meine Schwäche genossen
Dein endlicher Kampf
Dir ging es nur noch um´s Messen
Du bist kein Verlust
Für mich warst Du nie Gegner
tausendprozentig vertraut Dir alles erzählt
vor Dir Intimstes aufgetaut
hab Dich vielleicht zwanghaft mit ´nem Heiligenschein
verseh´n hatte nie Probleme wer nimmt und wer gibt
nie rivalisiert diese Sicherheit versiebt
das Leben ist härter
haben die Unschuld verlor´n
Dir auf die Zunge gebissen
die Lippen verspannt
vom Ehrgeiz zerrissen
nie was beim Namen genannt
mich still erduldet
immer Haltung bewahrt
auf Deine Gelegenheit gewartet
sie sofort genutzt, knallhart
Dir ging´s nur noch um´s Messen
Du bist kein Verlust

CoJoNes | 15-01-08 | 01:43

@Sikkeneur 15-01-08 @ 01:36
Het spijt me, ik post alleen als ik weet dat ik gelijk heb of als ik expres zit te stoken. Anders niet.
Dit zeg ik dus niet om te stoken. Lees m'n comments terug, neem je tijd, ik heb gewoon altijd gelijk, zonder sentimenteel te zijn en dat is dan weer moeilijk voor types als jij. Grijs bestaat niet, zaken zijn wit of zwart.

CoJoNes | 15-01-08 | 01:40

LOL @wiebje 15-01-08 @ 01:33:
Ik tel maar 1 vrije geest in dat lijstje.

koerbagh ® | 15-01-08 | 01:38

@wiebje 15-01-08 @ 01:33
Wil jij niet eens, met je zachte donsbilletjes, een keertje mee met Ome Frik voor op de tank van de Harley Wide Glide? Natuur zien en zo?

VanFrikschoten | 15-01-08 | 01:38

CoJoNes 15-01-08 @ 01:30
Nou, nou, jij durft jezelf nog eens te classificeren!.
Je zou al je comments eens terug moeten lezen en dan volharden dat deze niet voortkomen uit subjectivisme.

Sikkeneur | 15-01-08 | 01:36

Koerbagger: ejaculeer nou maar je Vrije Gedachten! Misschien kennen wai daar wat mee!

Go on!!

Ik lees mee!!

Getekend,

Eveliene herfkens
Ad Melkert
Thom de Graaf
Wim Kok
Wiebo le Grande
Hans Dijskstal
Ruud Lubbers

en allerlei andere Vrije Geesten!

wiebje | 15-01-08 | 01:33

trusten Nonnes

CoJoNes | 15-01-08 | 01:32

@Sikkeneur 15-01-08 @ 01:25
Toch wel. Je zult mij nooit kunnen betrappen op subjectivisme.

CoJoNes | 15-01-08 | 01:30

@VanFrikschoten 15-01-08 @ 01:28
Dan hoop ik ook op sinistere dromen deze nacht.

Nonnes | 15-01-08 | 01:29

@Nonnes 15-01-08 @ 01:20
Door slechts sinistere dromen te hebben breken alle deuren open tot aan de poorten van de hel en terug om als verlicht mens het oog der waarheid te kunnen aanzien.

VanFrikschoten | 15-01-08 | 01:28

koerbagh ® 15-01-08 @ 01:23
Aan jou nu het podium hoe het verhaal dan wel verteld had mogen worden...

Sikkeneur | 15-01-08 | 01:26

CoJoNes 15-01-08 @ 00:49
Voor alle duidelijkheid: JIJ vindt het filmpje tendentieus en subjectief!
Maar je gaat me toch niet vertellen dat jij de opmaat bent voor tout Hollandais?

Sikkeneur | 15-01-08 | 01:25

Welterusten @Nonnes

@Sikkeneur 15-01-08 @ 01:16:
Nee, het is een soort historicisme en walgelijke zelfhaat die op kinderen wordt overgebracht. Als je dat niet snapt ben je al ver heen.

koerbagh ® | 15-01-08 | 01:23

Slaap wel heren. En VF wens ik mooie dromen.

Nonnes | 15-01-08 | 01:20

@VanFrikschoten 15-01-08 @ 01:12
Met een roze Harley Wide Glide door de poort van de Wenckebachweg....
"Hi, possoms... start your engines and live my nightmare!"

VanFrikschoten | 15-01-08 | 01:17

koerbagh ® 15-01-08 @ 00:46
Ik kom talloze getalletjes tegen in boeken en zonder een context kan ik deze niet makkelijk plaatsen. Ik heb mijn beperkingen.

W.b.t je laatste zin: die belgische geschiedenis klopte, dus blijven mijn vragen 2 en 3 nog open?

Sikkeneur | 15-01-08 | 01:16

@wiebje 15-01-08 @ 00:54:
"Los" als in "vrij", dan toch zeker. Ja, ik ben een extreme vrijdenker in alle richtingen. Ik richt me op alles wat afgeschoten moet worden aan slechte gedachten. Daar zijn er helaas nogal veel van.

koerbagh ® | 15-01-08 | 01:15

Laat Rutger eens bij de Angels langs gaan of een Queen of Darkness lid kan worden...

VanFrikschoten | 15-01-08 | 01:12

wiebje
Een Cessna is toch een beetje een Skoda met vleugels.

CoJoNes | 15-01-08 | 01:04

Ik ben een Nomad, verdwaald in de juridische rimboe...
Laat mij u berijden en kwijlen op uw swastika-tattoo...

VanFrikschoten | 15-01-08 | 01:02

Geyler dan een Brommer (Harley) is gewoon: Vliegen! Met een Cessna op zien tijd: vergeet je de meid!! Of dan: 'voertuigen' met de naam: Piper??
Wat wiil je nog meer? Een absoluut hoogtepunt: 10duizend voet!!

wiebje | 15-01-08 | 01:02

Tekst is deze keer leuker dan 't filmpje. Veel te serieus :)

Ari Gold | 15-01-08 | 01:00

Voor een rit op de Wide Glide wil ik wel even mijn spijkerhesje uit doen....

VanFrikschoten | 15-01-08 | 00:58

@CoJoNes 15-01-08 @ 00:55
Sinds gays type Rob de Nijs hun mannelijkheid wilden bewijzen ja...

Nonnes | 15-01-08 | 00:56

Om over de Electraglide nog maar te zwijgen. Harley Davidson is zo ontzettend gay.

CoJoNes | 15-01-08 | 00:55

@wiebje 15-01-08 @ 00:50
Ik spreek je niet tegen.

Nonnes | 15-01-08 | 00:54

@koerbagh...

regelmatig produceer jij best wel (extreem) zinnige postings!!
Waaroom ben jij dan zo'n Los Projectiel??

Is ut verveling??

wiebje | 15-01-08 | 00:54

Fat Boy en Low Rider, ik zie je punt vanuit jouw perspectief, Frik.

CoJoNes | 15-01-08 | 00:54

@VanFrikschoten 15-01-08 @ 00:52
Ga naar de Thermen in Valkenburg. Daar komt hij je masseren. En lekker.

Nonnes | 15-01-08 | 00:53

@VanFrikschoten 15-01-08 @ 00:52
Ride 'm d'r maar even in, niet?

VanFrikschoten | 15-01-08 | 00:53

@VanFrikschoten 15-01-08 @ 00:50
Hell's Angels gaan we ook voor met die prachtige Molukkaanse voorzitter... ow, yeah, baby!

VanFrikschoten | 15-01-08 | 00:52

Ik is Dimlicht!

Groot Licht is niet toegestaan in de herkauwde-Kom!!

wiebje | 15-01-08 | 00:50

Ja, nog even over die hosselnegers... ik wil wel mee eigenlijk met mijn viezeplaatjescamera...

VanFrikschoten | 15-01-08 | 00:50

@Sikkeneur 15-01-08 @ 00:38:
Schandelijk dat je dat als boekenverkoper niet weet.
en.wikipedia.org/wiki/The_Answer_to_Li...

En 't is een schande dat kinderen geindoctrineerd worden met staasgefinancierd politiek correctisme. Geschiedenis moet feitelijk worden verteld.

koerbagh ® | 15-01-08 | 00:46

@VanFrikschoten 15-01-08 @ 00:43
Nu loop je de boel echt op te stoken, hoor...

VanFrikschoten | 15-01-08 | 00:46

@Nonnes 15-01-08 @ 00:42
Wacht... ik zal even het rooster er bij halen...

VanFrikschoten | 15-01-08 | 00:43

@VanFrikschoten 15-01-08 @ 00:38
Heb jij vanavond de behoefte om het te plaatsen? Vooral doen dan. Met mijn weke hart valt geen rekening te houden. Sla ik je linkjes gewoon over tot je weer in een waanzinnig briljante komische mood bent.

Nonnes | 15-01-08 | 00:42

Filmpje van WW bekeken en bleef met vragen zitten wat CJN nu eigenlijk bedoelde met zijn verontwaardiging.
1- dat NL tussen 1914 en 1919 nogal ongastvrij was tegen belgische asielzoekers en ook nog een 98 milj. voor onkosten durfde te vragen?
2- De opmerking dat asielzoekers het vandaag de dag ook niet makkelijk hebben in NL?
3- NL eigenlijk ongastvrij moet zijn tegen elke asielzoeker en de onkosten moet verhalen op land van herkomst?

Een ander meer intrigerende vraag: wat betekend 42. Kom het regelmatig tegen en voel me zo dom erbij....

Sikkeneur | 15-01-08 | 00:38

Ik heb nog wel wat foto's van het mediapark een paar jaar geleden... wil je dan ook niet zien, denk ik...

VanFrikschoten | 15-01-08 | 00:38

Had hier een linkje naar Gotcha!-Mathilda da wicked witch willen plaatsen maar die staat dus NIET op internet.

CoJoNes | 15-01-08 | 00:37

Beetje maandagmorgen filmpje... Sorry...
De (oude) media moet deaud. Als dat het doel was hiervan, deze uitspraak dan maar:
-First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.
Wanneer gaat 'ie ook alweer skieen?

wisselend | 15-01-08 | 00:36

@VanFrikschoten 15-01-08 @ 00:30
Damn... ik dacht dat het niet zo serieus was, over dat weke hart...

Nonnes | 15-01-08 | 00:34

Is die heaumeau in dat Zeemanjackje en die Scapinoschoenen nou Rutger??? Met die kleding komt ie nog geen disco binnen

LoopseTeef | 15-01-08 | 00:32

@VanFrikschoten 15-01-08 @ 00:13
Ze vinden je een mafpegel ondanks de hedendaagse dorpsfeesten:
(Niet kijken met een week hart)
www.nothingtoxic.com/media/1177931030/...
@koer
houten borden gaan de hele wereld over... al eeuwen. Er is voor ieder wat wils...

VanFrikschoten | 15-01-08 | 00:30

@VanFrikschoten, wat ben jij een mafpegel.
@Wiebje: anders dan je naam doet vermoeden ben jij een groot licht.

Nonnes | 15-01-08 | 00:27

@VanFrikschoten 15-01-08 @ 00:11:
Zijn Christenen van hout? Ze hebben vaak wel een flink bord voor de (houten) kop, maar of dat voor de rest van lijf ook geldt...
Sommige heksen schijnen wel van hout te zijn... of zo...
youtube.com/watch?v=UTdDN_MRe64

koerbagh ® | 15-01-08 | 00:26

Rutger??

Kon je bij voorbaat niet bedenken dan dit zinloos was??

Ikke wel!

wiebje | 15-01-08 | 00:23

@VanFrikschoten 15-01-08 @ 00:11
Ja, was vrij modern: je moest tegen elkaar schreeuwen om er boven uit te komen...

VanFrikschoten | 15-01-08 | 00:13

De Christpirinha was vermaard.

CoJoNes | 15-01-08 | 00:13

@koerbagh

Je hebt helemaal gelijk. Vooral aansteken als het windstil is en met open raam slapen.

Rabarberke | 15-01-08 | 00:13

Allen:

Mis Bottehond

Mekker | 15-01-08 | 00:12

@koerbagh ® 15-01-08 @ 00:09
Christenen deden het ook best op Romeinse tuinfeesten en partijen...

VanFrikschoten | 15-01-08 | 00:11

@Rabarberke 15-01-08 @ 00:04:
Dat heet onbehandeld hout. Overigens fikt geïmpregneerd hout heel goed en met was en olie liefdevol gepoetste roomse kruisbeelden doen het ook prima in de allesbrander.

koerbagh ® | 15-01-08 | 00:09

Rabarberke 14-01-08 @ 23:53
rookt wel weer lekker dat wel

sijtje boes | 15-01-08 | 00:08

*out* sociaal leven enzo....

van dal | 15-01-08 | 00:05

VanFrikschoten 15-01-08 @ 00:02 echt wel...

van dal | 15-01-08 | 00:04

@koerbagh

Met bewerkt hout bedoel ik geimpregneerd, geverfd, gebeitst, gelakt, geolied, bewast of bespoten.

Rabarberke | 15-01-08 | 00:04

Rabarberke 14-01-08 @ 23:56 het kán nog erger, ze zou op dijkshoorn kunnen gaan lijken...

van dal | 15-01-08 | 00:03

Houten bomen zijn wel de beste, trouwens...

VanFrikschoten | 15-01-08 | 00:02

@Rabarberke 14-01-08 @ 23:53:
Onbewerkt hout... Is dat niet gewoon een boom? Zodra je er een bijl of kettingzaag in zet dan ben je dat hout toch feitelijk al aan het bewerken. Elk stuk brandhout dat je met een kloofbijl in moten hebt gehakt is bewerkt.

koerbagh ® | 14-01-08 | 23:59

www.nieuwnieuws.nl/archives/binnenland...

Hahahaha straks wordt Cohen nog Man of the year.

Reisbusse naar Slopervaart, werkbezoeken bij Pickwick.... we krijgen een nieuwe stroom toerisme.

Rabarberke | 14-01-08 | 23:58

Verdomme, die hufter van NOVA doet dus wel keurig zijn verhaal bij Boulevard.

waskuip-admiraal | 14-01-08 | 23:57

@van dal

Radioactief siberisch berkenhout is ook heel goedkoop. En omdat het langzaam groeit ivm de kou brandt het ook ontzettend lang. Je vrouw gaat er wel op Patti Brard van lijken.

Rabarberke | 14-01-08 | 23:56

Rabarberke 14-01-08 @ 23:53 nee, hehe...

van dal | 14-01-08 | 23:54

CoJoNes 14-01-08 @ 23:52 als ze maar van hout zijn.

van dal | 14-01-08 | 23:53

@van dal

zolang je maar geen vochtig hout stookt of bewerkt hout, zoals een hoop malloten dat doet

Rabarberke | 14-01-08 | 23:53

@van dal 14-01-08 @ 23:50
... en open deuren hoef je niet in te trappen.

CoJoNes | 14-01-08 | 23:52

Geef mijn portie maar aan Frikkie.
* oventje *

Cookie v. eigen deeg | 14-01-08 | 23:51

Rabarberke 14-01-08 @ 23:46 ik begrijp het wel... maar een open haard heeft ook wel wat.. vooral als je het hout koopt als geen hond het wil hebben, zo stond ik afgelopen voorjaar toen het zo warm was het hout te hakken en te stapelen... wel goedkoop, dat wel.
want hout is handel en handel is een kwestie van vraag en aanbod...

van dal | 14-01-08 | 23:50

kleine tetten...

dr.spin007 | 14-01-08 | 23:49

zoalshetis 14-01-08 @ 22:31
ja dus ... zo zijn er wel meer gegaan in 020....

sijtje boes | 14-01-08 | 23:48

@van dal

Spaarlampen zijn efficienter omdat ze een hogere lichtopbrengst hebben en minder warmte produceren dan gloeilampen. Maar in de winter is dat lood om oud ijzer omdat je de afwezige stralingswarmte van de gloeilampen doorgaans compenseert met meer stoken.

Rabarberke | 14-01-08 | 23:46

Is dat de enige aanwijzing die ik krijg Drs.?

*hulpeloos om zich heenkijkt*

dr.spin007 | 14-01-08 | 23:45

Weet iemand waar je doorzichtige warmtewisselaartjes voor gloeilampen kunt kopen? Transparant en geleidend en warmtebestendig uiteraard. Dan koop ik weer gloeilampen en lus ik de CV leiding langs de gloeilampen.

Rabarberke | 14-01-08 | 23:44

Rabarberke 14-01-08 @ 23:38 wel spaarlampen, maar ook een sfeervolle open haard, dus... spaarlampen koud? ik zou het niet weten

van dal | 14-01-08 | 23:43

@cojones

Zelf d'r in gedraaid zeker?

Rabarberke | 14-01-08 | 23:42

@dr.spin007 14-01-08 @ 23:38
In de buiten-jacuzzi van uw drs. is er momenteel errug veel te beleven . . .
* opent nieuwe sjampie *

Wij hebben hier wel een voordeurbeleid, mijn waarde . . .
(dit in tegenstelling tot GS)

Toedels ! !

drs. G. Flater | 14-01-08 | 23:42

@CoJoNes 14-01-08 @ 23:37
Het wil me vandaag al niet echt lukken om een mening te hebben, als ik dan ook nog antwoorden krijg op vragen die ik niet weet dan slaat de onrust wel een beetje toe in huize v. eigen deeg.
Was de vraag wellicht: Hoeveel konijnen zijn er teveel in de reauze zwerm?
Of: Hoe vaak is mijn Internetverbinding er al uitgeklapt vandaag?

Cookie v. eigen deeg | 14-01-08 | 23:41

mevr. griffith, collectieve schuld is zo 20e eeuws.

daskapitalist | 14-01-08 | 23:41

Had gisteren een exploderende spaarlamp in de hal. Eco-fire heet dat , geloof ik.

CoJoNes | 14-01-08 | 23:40

Is hier nog wat spannends te beleven?

*Flater groet*

dr.spin007 | 14-01-08 | 23:38

Overigens is het een stuk kouder met al die spaarlampen thuis. De gasrekening is flink omhoog gegaan. Heeft iemand anders daar ook last van?

Rabarberke | 14-01-08 | 23:38

@Cookie v. eigen deeg 14-01-08 @ 23:36
Vertel me maar wat de vraag was.

CoJoNes | 14-01-08 | 23:37

@CoJoNes 23:31
;-)

drs. G. Flater | 14-01-08 | 23:36

@CoJoNes 14-01-08 @ 23:29
Kijk daar heb ik dan weer wel een reactie op: 42? Hoezo 42?

Cookie v. eigen deeg | 14-01-08 | 23:36

Kudo's voor AambeiBert. Ach, en NOVA... zo bang dat ze een verkeerd woord kiezen of dat iets voor meerderlei uitleg vatbaar is... Ze hadden ook in de politiek kunnen zitten.

Nonnes | 14-01-08 | 23:35

@Rabarberke 14-01-08 @ 23:31
Er ontwaart mij nog wel eens een liederlijke intonatie in de berichtgeving aldaar... Het is een broednest van mogelijke kladschrijvers der toekomstige nieuwsgaring...

VanFrikschoten | 14-01-08 | 23:34

Ruktert was overigens pissed dat hij niet als volwaardig journalist werd gezien, maar Nova wilde natuurlijk niet reageren omdat de advocaat dat niet wilde.

Rabarberke | 14-01-08 | 23:33

@Rabarberke 14-01-08 @ 23:31
Je vergheet de PopFoto

CoJoNes | 14-01-08 | 23:32

Rutgert doe rustig aan joh.
Straks loopt de mascara uit je reedt

BloedendMaandverband | 14-01-08 | 23:31

@drs. G. Flater 14-01-08 @ 23:30
Tsjek!

CoJoNes | 14-01-08 | 23:31

Het niveau van nieuwnieuws benadert inmiddels het niveau van een blend van fok, indymedia en de website van maurice de hond.

Rabarberke | 14-01-08 | 23:31

@CoJoNes 14-01-08 @ 23:28
U bent voer voor proleten kennelijk nog niet ontstegen . . .
Laat me raden: u reist OV-jaarkaart en leest "Spits" ? ?

drs. G. Flater | 14-01-08 | 23:30

@Cookie
42

CoJoNes | 14-01-08 | 23:29

@koerbagh 23:15
Héél juist gezien, mijn waarde ! !
Uitermate ruimhartig dat u rekening houdt met uw drs. . . .
Ik overweeg om hier vaker te verschijnen . . . Simpel en alleen omdat ik sinds een paar maanden vele verstokte GS-reaguurders te pas en te onpas op NN zie verschijnen . . . Het mag allemaal van mij (Flater is voor vrije neuqzekz en voor ongebreidelde partnerruil), maar veracht in reciproke ook ruimhartig gedrag terug . . . U doet in dat opzicht zeer positief van uzelf spreken . . . Chapeau ! !

drs. G. Flater | 14-01-08 | 23:29

@cookie

Ha, dat wordt geheid een -edit-

Rabarberke | 14-01-08 | 23:29

@CoJoNes 14-01-08 @ 23:21
Ik geloof warempel dat ik ook op dat gebied geen toestemming krijf om mijn mening te geven. De drectie en de raad van bestuur zijn zich aan het beraden op een eensluidend en definitief reaguursel dat alle andere reaguursels overbodig maakt. Niet alleen die van mijn hand maar die van de hele reauze zwerm. Wel zo gemakkelijk voor GS, overal die ene allesomvattende mening onder plakken en klaar. Nooit meer serverproblemen.

Cookie v. eigen deeg | 14-01-08 | 23:28

Viel wel mee. Goed filmspul, en dat moge gezegd worden.

DatDus | 14-01-08 | 23:27

Korea: 400 V./60Hz. niet te tillen die =richters.

Don Quichote | 14-01-08 | 23:23

@Cookie
Nog commentaar op de Willem Wever flick?

CoJoNes | 14-01-08 | 23:21

Cookie v. eigen deeg 14-01-08 @ 23:18 jij weet toch wel hoeveel stroom je niet kreeg toen, met die dradentrekkende heli?

van dal | 14-01-08 | 23:20

koerbagh ® 14-01-08 @ 23:17 met zo'n ding na drie jaar voor het eerst naar de apk... chassisnummer niet meer te lezen wegens roestvorming... en dat is nog de minste van alle problemen... de afschrijving bijvoorbeeld... 75% in het eerste jaar al, tenzij je nog zo'n gek als flater weet te vinden natuurlijk.

van dal | 14-01-08 | 23:19

In overleg met de directie en de raad van bestuur is belsoten dat ik vandaag niets ga zeggen. Mijn officiële standpunt op het gebied van het filmpje van Rutger, alsmede in zake het zg. friendly fire en de subdraad met betrekking tot 220, dan wel 230 volt is dat ik daar vandaag geen enkele mening over heb.

Cookie v. eigen deeg | 14-01-08 | 23:18

@Rabarberke 14-01-08 @ 23:17
Ik reageerde op @openbaarminiserie 14-01-08 @ 23:13 die had het over de VS.

CoJoNes | 14-01-08 | 23:18

@van dal 14-01-08 @ 23:16:
En het chassis is geheel doorgeroest.

koerbagh ® | 14-01-08 | 23:17

@cojones

We hebben hier 50Hz.

Rabarberke | 14-01-08 | 23:17

CoJoNes 14-01-08 @ 23:14 italiaans, dus na een half jaar doet de helft van de electra het niet meer... [/clarksonmodus]

van dal | 14-01-08 | 23:16

Lekker baantje daar achter die balie, zo een irritant poepwijf zou ik allang gesla uhhh ontslagen hebben.

beninhet2 | 14-01-08 | 23:16

@andreas b

Nee joh. Wie had het over V=IxR en gelijkblijvende weerstand.

Je hebt een stofzuiger met variabele zuigkracht en je wil b.v. 2000W vermogen. De stroom die dan trekt is 2000/220 = 9.09A.

Als je 2000W vermogen wilt en je hebt 230V, dan trekt je 2000/230 = 8,7A.

Zou je een 3 fasen aansluiting hebben met 400V, dan trek je nog minder stroom, hoewel het daar iets ingewikkelder ligt ivm inductieve belasting over de spoel van de electromotorrr.

Rabarberke | 14-01-08 | 23:16

@openbaarminiserie 14-01-08 @ 23:13
60Hz ook

CoJoNes | 14-01-08 | 23:15

@Andreas B. 14-01-08 @ 23:05:
Rabarberke pleit voor een hogere spanning omdat een lager aantal ampères een hoger wattage oplevert. Dat fenomeen kennen we allemaal. En aangezien Flater blijkbaar op dit draadje aanwezig is zal deze analogie 'm wel aanspreken: Voor de eerste keer neuken met een nieuw vriendinnetje (of vriendje) is erg spannend, kun je uren volhouden en je voelt na een nachtje doorhalen helemaal topfit en opgeladen. Als de spanning laag is met een dame (of heer) die al jaren je bedpartner is dan kost het energie om geil te worden en klaar te komen en wordt je de volgende dag doodmoe wakker.
Klopt precies dus.
Of het ook uiteindelijk zuiniger is boeit verder niet. Het is lekkerder en levert meer op.

koerbagh ® | 14-01-08 | 23:15

@van dal 23:11
Fijn dat uw kinderhand snel gevuld is ! !

@CoJoNes 23:12
U fantaseert graag op parkeerterreinen, begrijp ik nu . . .

drs. G. Flater | 14-01-08 | 23:15

CoJoNes 14-01-08 @ 23:12 als er eentje op mijn bumper gaat zitten... dan laat ik de snelheid heel geleidelijk terugzakken... totdat we de snelheid hebben bereikt die past bij de afstand die mijn achterligger houdt... bumperklevers, je kunt er wat tegen doen....
want dan willen ze je voorbij, en dan ben je er vanaf..

van dal | 14-01-08 | 23:15

Vaak zie ik ze ook uiterst rechts op de rijbaan. Naast de doorgetrokken streep en dan staat er meestal een gele auto voor.

CoJoNes | 14-01-08 | 23:14

CoJoNes @23:08
.
Gaan we allemaal in de VS wonen, daar hebben ze 110V en zijn die yanks dus 100% gematst! En wij maar hun energie betalen.

openbaarminiserie | 14-01-08 | 23:13

van dal
dit was sarcacynisch bedoelt

hajdnbakkus | 14-01-08 | 23:12

@drs. G. Flater 14-01-08 @ 23:09
Grappig, ik zie die dingen altijd alleen maar in m'n achteruitkijkspiegel en dan worden ze steeds kleiner.

CoJoNes | 14-01-08 | 23:12

drs. G. Flater 14-01-08 @ 23:09 leuk, photoshop met dinkytoy....

van dal | 14-01-08 | 23:11

@van dal 23:03
TELKENS wanneer u DIT in uw achteruitkijkspiegel ziet:
cache.jalopnik.com/assets/resources/20...
en u zich van de baan af geduwd voelt . . .
"Think of Flater" . . .

Soentjuh ! !

drs. G. Flater | 14-01-08 | 23:09

@Andreas B. 14-01-08 @ 23:05
Hèhè, eindelijk iemand die in de gaten heeft dat we genaaid zijn met de 220V-230V conversie. 5% hogere stroomkosten onder het mom van standaardisatie.

CoJoNes | 14-01-08 | 23:08

typefout: vebruik is 1830 watt (e.e.a. reageert nogal langzaam hier)

Andreas B. | 14-01-08 | 23:07

Rabarberke @23:03
.
Moet je 'es al je zekeringen dichtlassen, dan draadbrugje tussen de twee contact en dan spanning over de twee contacten meten. Wel snel zijn anders doet er iets *poef* ergens buiten je huis en krijg je potentieel hoge rekening.
.
Ergo, de geleverde spanning kan onder zware belasting heen en weer swingen. Wat echter wel bijzonder stabiel is in .nl is de 50Hz frequentie van het geleverde, dat dan weer wel.

openbaarminiserie | 14-01-08 | 23:06

friendly fire = this one is from the house.

v Maerlant | 14-01-08 | 23:06

Rabarberke 14-01-08 @ 22:56:
bij een hogere spanning is het stroomverbruik juist hoger
V=ixR weet je nog ?
dus bij 220 volt is de stroom door je stofzuigert 8,30 A
ofwel het verbruik is 160 Watt

Andreas B. | 14-01-08 | 23:05

@cojones

Ja hier komt 230V uit de wandcontactdoos.

Rabarberke | 14-01-08 | 23:03

gut, een spanning van 220V is een stroomstoot veroorzaker. Het gebruik van 'een stroomstoot van 220V' is dus geheel gerechtvaardigd. En nu ga ik slapen!

openbaarminiserie | 14-01-08 | 23:02

Friendly fire = waarschuwingsschot tussen je ogen.

Shalome | 14-01-08 | 23:01

@Rabarberke 14-01-08 @ 22:58
Friendly fire is als je 'Neem me niet kwalijk' zegt tijdens het afvuren van een salvo.

CoJoNes | 14-01-08 | 23:01

hajdnbakkus 14-01-08 @ 22:57 moet dat niet met een T ?

van dal | 14-01-08 | 23:00

@van dal 14-01-08 @ 22:42
Dan kent u 0031-Flater nog niet, mijn waarde ! !
Spinoza, Wallerstein, Hawking, Hegel, Hitchcock, Montesquieu en Celine zijn slechts een paar van die voorvaderen, mijn waarde . . .
Misschien is "LaGaffe" de beste nick . . .

drs. G. Flater | 14-01-08 | 23:00

@Rabarberke 14-01-08 @ 22:56
En jij dacht dat er 230V uit je wcd kwam? Tussen de 210 en de 240, afhankelijk van de liquiditeitbehoefte van de leverancier. In verband met bonussen bijvoorbeeld.

CoJoNes | 14-01-08 | 23:00

Maar goed, friendly fire is dus als er geen vijand is en onze troepen maar op elkaar gaan schieten?

Rabarberke | 14-01-08 | 22:58

CoJoNes Wat dacht je van Mild-vuur?

hajdnbakkus | 14-01-08 | 22:57

@van dal

Welnee meer spanning is goed. Als je b.v. een 2000W stofzuiger hebt vraagt ie op 230V 8,7A en op 220V 9,09A. Dat betekent dat bij een hogere spanning het stroomverbruik lager is.

Rabarberke | 14-01-08 | 22:56

P.R.deV weer bij P&W?

hajdnbakkus | 14-01-08 | 22:56

Rabarberke 14-01-08 @ 22:53 dat is inflatie.

van dal | 14-01-08 | 22:53

@van dal

Dat is geen stroom maar spanning :)

Rabarberke | 14-01-08 | 22:53

hajdnbakkus 14-01-08 @ 22:51

Nog maar van ' 80 als ik me niet vergis.

v Maerlant | 14-01-08 | 22:52

CoJoNes 14-01-08 @ 22:46

Ook ik erger me al jaaaaaren aan de term "koudvuur".

Maar nog veel meer aan de term "vriendelijk-vuur".

DANNY3960 | 14-01-08 | 22:52

Oh je kunt van een rattenhart nu een mensenhart maken. Zo kan iedereen CEO bij een multinational worden.

Rabarberke | 14-01-08 | 22:52

is Sarte J.P. dood?

hajdnbakkus | 14-01-08 | 22:51

Rabarberke 14-01-08 @ 22:51 is stroom ook al aan inflatie onderhevig?

van dal | 14-01-08 | 22:51

@openbaarminiserie

230V

Rabarberke | 14-01-08 | 22:51

@fuckje

Natuurlijk komt er wel een recessie. Conjunctuur, effect van de amerikaanse hypotheekshit, het zoveelste Vietnam in Irak, VS verkiezingen met of een zwarte of een vrouw als president, VS zowat failliet, China dat rechtstreeks gaat verkopen, stijgende olieprijzen etc.

Onze afzetmarkt wordt steeds kleiner, onze kosten en lonen steeds hoger, onze kwaliteit steeds minder tov goedkopere concurrenten.

We are d0000000000m3d

Rabarberke | 14-01-08 | 22:50

CoJoNes 14-01-08 @ 22:46
precies, friendly fire bestaat niet, of het nou een vriend of een vijand is, op mensen schieten wordt per definitie als onvriendelijk ervaren.

van dal | 14-01-08 | 22:49

Rabarberke @22:43
.
Ja maar wat wel typisch rechts is is vinden dat je je bezit desnoods met overwhelming force mag verdedigen tegen diefstal en dat links er alles aan doet om de bevolking weerloos tegen diefstal te maken.
.
Rest me wel even om te zeggen dat de volgende asshole die nog eens een fiets uit m'n achtertuin probeert te jatten een 220V stroomstoot door z'n donder heen krijgt en heel snel z'n hopelijk dode lijk in een grote kuil op de Veluwe vindt.
.
Clear?

openbaarminiserie | 14-01-08 | 22:49

abject en affreus

hajdnbakkus | 14-01-08 | 22:48

OT
Friendly fire is zo'n beetje hetzelfde als een kind van 3 vertellen dat van sterretjes koudvuur komt.

CoJoNes | 14-01-08 | 22:46

Rababerke @22:41

Huh? Nog steeds ontdaan omdat twee voor vrijheid vechtende militairen omgekomen zijn? Ik vindt het ook sneu hoor, maar ja, the price of freedom enzo he...

openbaarminiserie | 14-01-08 | 22:45

@CoJoNes 22:33
Ik begrijp het niet helemaal. Ben niet een ancien zoals jij of een Vander F., maar in de kleine twee jaar dat ik hier ben, nooit geweten dat er + 5000 gluurders waren 's avonds. Voorlopige conclusie wat mij betreft: draadjes hebben locomotieven zoals jij nodig. Moesten ze je kunnen betalen: van mij mag het.
-
CoJoNes 14-01-08 @ 22:40

Uitkijken dat je niet verbitterd raakt, mijn waarde. Neem ze mee, wieg ze in slaap, bouw zachtjes op en, zo rond middernacht, sla ze dàn dood. All the booze you had is yours.
-
drs. G. Flater 14-01-08 @ 22:41

Wist je dat Sartre, die niet-doorbakken atheïst, op z'n sterfbed om een priester riep? Dat ie maar draait tot ie het juiste perspectief te pakken heeft!

v Maerlant | 14-01-08 | 22:45

Mooi camerawerk van die nieuwe filmert.

Stroopwafel | 14-01-08 | 22:45

VanFrikschoten 14-01-08 @ 22:43 in de kuil springen, op de kist.... doet het ook altijd erg goed..

van dal | 14-01-08 | 22:45

@Rabarberke,
Ook even OT; Balk en Bos zeggen dat er geen recessie komt, Donnert zegt dat we uit moeten kijken.
Wat nu?

fuckje | 14-01-08 | 22:44

@cojones

Andermans bezit toeeigenen is niet specifiek links. Dat doen ze in het midden en op rechts evenzeer, zij het in sommige gevallen in mindere mate.

Rabarberke | 14-01-08 | 22:43

@van dal 14-01-08 @ 22:39
Dat doe ik bij begravenissen... Op zijn Afrikaans hysterisch op de grond vallen en de meest onwerkelijke anekdotes uitkrijsen tot de stomme verbazing van de omstanders...

VanFrikschoten | 14-01-08 | 22:43

drs. G. Flater 14-01-08 @ 22:41 is Franquin niet jouw geestelijke (stief)vader?

van dal | 14-01-08 | 22:42

Even OT, een of andere nerd hackt de OV chip kaart en we hebben een hoorzitting in het parlement.

Een of andere lul de behanger stort Nederland in oorlog in Afghanistan en in Irak en we krijgen geen hoorzitting.

Rabarberke | 14-01-08 | 22:41

@v Maerlant 22:32
Ik neem het serieus in overweging: nieuwe nick ("LaGaffe"), die geboren en getogen is langs Rive Gauche in Quartier Latin en alle k*dthufters hier op GS denken dat ik de wedergeboorte ben van de bastaardzoon tussen Coco Chanel en Dhiagilev . . . Sartre draait om in z'n graf als ie er in het hiernamaals weet van krijgt ! !

Excellent idee, mijn waarde ! !

drs. G. Flater | 14-01-08 | 22:41

@maerlant
Op een feestje van hardcore PvdI leden heb ik het lef gehad de voorspelling te doen dat de opportunistische socialisten kliek al hun progressieve pretenties zou laten varen onder het juk van de gristenterreur van de CU en CDA. Dat was vloeken in de kerk.
Bovendien werd en wordt mij niet in dank afgenomen als ik het verschil tussen een socialist en mijzelf kwalificeer met: Het verschil tussen jou en mij is, dat ik het verwerpelijk vind om mij het bezit van een ander toe te eigenen.
Het zij zo.

CoJoNes | 14-01-08 | 22:40

VanFrikschoten 14-01-08 @ 22:35 nog beter is met enigszins nette kleren aan aanschuiven bij het feest, en natuurlijk met een glas in de hand even om aandacht vragen en een toast uitbrengen.... mét anekdote over vroegere minnaars... gebruik je fantasie, dat kun je best...

van dal | 14-01-08 | 22:39

@VanFrikschoten 14-01-08 @ 22:38
Wat doet van dal daar boven...? Was hij dat?

VanFrikschoten | 14-01-08 | 22:38

Vroeger was er geen openbaarminiserie e.d.

Don Quichote | 14-01-08 | 22:38

@van dal 14-01-08 @ 22:05
"Ja, die vent die met zijn blote kont aan de kroonluchter hangt scheen tante Gesiena's oud oom uit Australië te zijn..."

VanFrikschoten | 14-01-08 | 22:38

Pak um rutger

clitj | 14-01-08 | 22:36

Als het over feesten gaat sta ik vermoedelijk in diverse trouwalbums. Gewoon hard claxoneren en invoegen in zo'n trouwstoet....

VanFrikschoten | 14-01-08 | 22:35

Rutger klopt aan bij het verkeerde gebouw. Daar zit de redactie van NOVA helemaal niet.

Frenk DG | 14-01-08 | 22:35

Wat een abject zootje hier vanavond zeg!

openbaarminiserie | 14-01-08 | 22:34

Vroeger.... Toen was het leuk op GS na een uur of 8.

CoJoNes | 14-01-08 | 22:33

drs. G. Flater 14-01-08 @ 22:26

Zeg dan toch gewoon Lagaffe! Gegarandeerd houden ze je dan voor een kunstenaar - en dat ben je tenslotte ook.
-
CoJoNes 14-01-08 @ 22:27

Je bent een geslaagd Abjector met alle reden om daar trots op te zijn. Kijk je wel uit dat je vriendin niet verdacht veel naar feestjes gaat waar grote bekken niet welkom zijn? Zelf plan ik een feestje met alleen maar grote bekken, die zich, omdat het mijn vrienden zijn, dan wat inhouden tot ze zat zijn zodat het lijkt alsof ik de grootste heb. Ja, beter een grote bek als vriend dan een verlegen buur!

v Maerlant | 14-01-08 | 22:32

Filmpie van niks.

Henry | 14-01-08 | 22:31

en brilleman is vermoord door j. j. en vrienden

eerst met knuppels zijn botten gebroken en toen in een vat met cement gepleurt, anders paste hij er niet in.

zoalshetis | 14-01-08 | 22:31

@van dal@22:21
LOL! En dan in het donker, zonder tv erbij , opgepakt worden? Geen zin in!

fuckje | 14-01-08 | 22:30

@v Maerlant
Geloof me, er zijn feestjes waarvoor alleen mijn vriendin wordt uitgenodigd omdat mensen informeren of die 'lul met die grote bek' ook komt.
I take pride in that shite!

CoJoNes | 14-01-08 | 22:27

@v Maerlant 14-01-08 @ 22:19
Ik hoef maar "Flater" te zeggen, en ik lig al met tanden uit m'n bek gemept tussen de vuilnisbakken . . .
In de meeste gevallen veroorzaakt door salon-fahige GS-reaguurders, BTW ! !

drs. G. Flater | 14-01-08 | 22:26

Ik zou Rutger ook in de kou laten staan. Jammer dat het geen -25 Graden Celsius was met Oosten wind, kracht 8!

Boeddhi | 14-01-08 | 22:25

fuckje 14-01-08 @ 22:19 het mooie van roeptoeters is dat je niet eens naar binnen hoeft.. bij de deuropening doet ie het ook....

van dal | 14-01-08 | 22:21

@van dal @22:17,
Als je zag hoeveel beveiliging er aanwezig waren, ik had er echt geen zin meer in. Ben na een klein half uur naar de warme kachel gefietst.

fuckje | 14-01-08 | 22:19

GS geldt als een abject medium, en wij werken daaraan mee. Wij zijn allemaal abjectoren. Vraagt iemand op een feestje wat je doet, dan antwoord je: 'Ich bin ein Abjector'. Komt natuurlijk de vraag wat dat zoal inhoudt. Stalenzenuwengewijs antwoord je dan: Ik help de conflicten in de samenleving te analyseren en op scherp te stellen, een beetje zoals een socioloog, maar dan in de echte wereld. Wordt je glas dan niet meer bijgevuld, laat het me weten.

v Maerlant | 14-01-08 | 22:19

En toch mag Rutger best langskomen voor een ellenlange befsessie.

Delilah | 14-01-08 | 22:18

fuckje 14-01-08 @ 22:15 met een roeptoetert op batterijen (duracell) in de zaal je vragen poneren.... dat deed het in de hippiejaren wel altijd erg goed, ook al krijg je geen antwoord, heb je de meute toch aan het denken gezet...

van dal | 14-01-08 | 22:17

@van dal @22:10,
Als je je vragen schriftelijk moet indienen, en er dan een selectie wordt gemaakt, die door de plaatselijke veurzittert worden veurgelezen, dan is dat een zinloze, gecensureerde toestand. Maar ik had zoiets kunnen weten natuurlijk, dat dan weer wel.

fuckje | 14-01-08 | 22:15

maar, is die tip van bert al overgenomen door de redactie? busje, kek schoteltje, plantage middenlaan.... het is wel een idee natuurlijk...

van dal | 14-01-08 | 22:14

Wat een leuke achtergrond bij dat interview met Bertje. Echt sfeervol. Waar is dit opgenomen? Rutger kan zo bij " Weg van de Snelweg", "Ontdek je plekje" of "Bestemming Nederland" aan de slag.

lustgeenthee | 14-01-08 | 22:13

welk interview met welke brilleman?

openbaarminiserie | 14-01-08 | 22:11

Kleerie komt zodadelijk met een excuus bericht aan Ruktor c.s.

kneuterzak | 14-01-08 | 22:11

ik vond het interview met de brilleman juist interessant. Interessanter dan het jaren 90 Storms' breekijzer verhaal met 'wij doen niet open en ga maar weg'.

je postbode | 14-01-08 | 22:11

fuckje 14-01-08 @ 22:01 ben je er nou al uitgegooid bij woutertje?

van dal | 14-01-08 | 22:10

VanFrikschoten 14-01-08 @ 22:08 straks..

van dal | 14-01-08 | 22:10

(BTW, dat zongen die Arubanen denk luidkeels, 'no more hero's anymore!')

openbaarminiserie | 14-01-08 | 22:08

@van dal 14-01-08 @ 22:05
Is het sociaal leven weer naar bed?

VanFrikschoten | 14-01-08 | 22:08

wat krijgt die rutger toch een dikke kop zeg....

van dal | 14-01-08 | 22:05

@JamesHuntLive
Denk dat ze sopt ja .. wie niet bij Rutger .. tog ?

B E F L A P J E verplicht !

G00dVibrati0n | 14-01-08 | 22:04

Bah, net even de herhaling van 'de dag dat de dollar valt' gekeken. Als we het toch over kudt TV programma's hebben zeg.

openbaarminiserie | 14-01-08 | 22:03

Rutger is wel erg snel opgewonden zeg.

openbaarminiserie | 14-01-08 | 22:02

Over NOVA gesproken, over een klein uurtje zit Hero Brinkman bij Paauw en Witteman.

fuckje | 14-01-08 | 22:01

PWNED !

Flamey | 14-01-08 | 21:59

Rutger neuqt te weinig, de laatste tijd . . .

@Rutger
Zo'n Chinese kapper in 070 of Thaise B-to-B *kuch* ontlaadt ook veel heur ! !
Kost maar 75 euri en is bij Fleisch declarabel als representatiekosten ! !

drs. G. Flater | 14-01-08 | 21:57

Damn, filmpje van CoJones is echt erg!
Gewoon belachelijk dat ze dit zeggen!

Geenstijl moet er wat aan doen.

nogmaals het filmpje:
player.omroep.nl/?aflID=6357319&md...

vanaf 23 min.

DNA | 14-01-08 | 21:55

rutger is zo ok. beter dan die laffe niksnut sunchaser met zijn zielige gelul op fok!

zoalshetis | 14-01-08 | 21:55

Waarom deed die receptioniste-taart zo spastisch? Omdat GS bij geronto-TV alle alarmbellen doet rinkelen? Of sopt ze gewoon op Rutger?

JamesHuntLive | 14-01-08 | 21:53

Die laatste zin van die meneer met de bril, die doet 't hem helemaal.

Werner Beinhart | 14-01-08 | 21:50

Soms is Rukter wel een beetje een miesje.

hun woude eik gwoon nie met um praten.

dr.spin007 | 14-01-08 | 21:49

Punt 1 van de Nova code:

Deze NOVA-code geeft richtlijnen en standaarden die moeten worden nageleefd. Afwijkingen daarvan zijn alleen toegestaan met toestemming van de hoofdredactie. Die afwijkingen moeten altijd aan het publiek kunnen worden uitgelegd.

Lachuh. Vooral die laatste zin. Blijkbaar zijn GS-untermenschen geen publiek.

Vitaly Chernobyl | 14-01-08 | 21:45

* "The Devil wears Prada" weer eens gaat bekijken *

J-o-d-o-c-u-s | 14-01-08 | 21:43

@CoJoNes 14-01-08 @ 21:22,
en volgende week de beeldenstorm.
Hebben we die 98 miljoen gulden trouwens al ontvangen?

vander F | 14-01-08 | 21:42

Je zou bijna vergeten dat het allemaal publiek bezit is... Vergelijk de cultuur op zo'n mediapark eens met die van, ik noem maar een andere publieke dienst, een stel boswachters, of politieagenten (>1streep), of docenten, etc.

waskuip-admiraal | 14-01-08 | 21:41

Lijkt mij interressanter als Rutger een keer langsgaat bij die moordenaar van een Joran. Dat zou mooie televisie op kunnen leveren.

Zidad | 14-01-08 | 21:40

Maar nova heeft wel willem lust en die is best in orde

waskuip-admiraal | 14-01-08 | 21:38

Vriendelijke mevrouw ook bij dat Ned 3 gebouw achter de receptie. Je voelt je echt thuis bij die zender...

blikjegrolsch | 14-01-08 | 21:38

Veel lawaai, weinig wol.

Von Münchhausen | 14-01-08 | 21:35

Nuance is een deugd voor mensen die iets te verbergen hebben.

Murdockyoufool | 14-01-08 | 21:34

CoJoNes 14-01-08 @ 21:22

Gadverdamme, als die gozer deze kant opkomt wacht 'm een warm onthaal.
-
jan-lul-de-behanger 14-01-08 @ 21:30

Beter is: rechtermuisknop, opslaan op bureaublad en vandaaruit openen. Werkte bij mij...

v Maerlant | 14-01-08 | 21:34

Ware ik de Nova-dame geweest dan was ik in jarretels en pumps met een pak bruine basterdsuiker over de balie boven op Rutger gesprongen om hem natuurlijk te bestrooien en vervolgens helemaal af te likken. In zulke gevallen moet je niet defensief reageren maar er vol tegenin gaan. Zulke dingen voel ik van nature aan. Zo ben ik....

VanFrikschoten | 14-01-08 | 21:33

De novaredactie zal er niet van wakker liggen. Als ik het stukje hierboven moet geloven Rutger wel. Het lijkt mij dan ook dat de publieke omroep deze (weliswaar) kleine slag gewonnen heeft. Maar nog zeker niet de oorlog.

Jeremia | 14-01-08 | 21:32

VanFrikschoten 14-01-08 @ 20:54
misschien heeft u wat adresjes voor ruktor?

sijtje boes | 14-01-08 | 21:31

boeiend filmpje. Zegt : bezig met open van geen stijl tv/2008/bladieblah, waarna de hardware reset van de pc nodig is om er weer leven in te krijgen.
Dumpert durf ik weken niet meer aan te komen, maar het wordt nu wel stuitend voor een hightechmediabedrijf dat zich begeeft waar nog geen sterveling ooit geweest is.

jan-lul-de-behanger | 14-01-08 | 21:30

Dit is een logisch gevolg van Rutgers interview techniek. Die gosert haalt het bloed onder je nagels vandaan tijdens het interviewen. Iedere keer alles maar over doen en maar over doen tot je er gek van wordt. Ik heb medelijden met de de vorige cameraman die niet voor niks is afgehaakt. Ik wens de nieuwe veel stalen zenuwen toe.

lector saluti | 14-01-08 | 21:29

Mooi visgraatsjaaltje had Bertje om.
* wacht op repo over hosselnegerTs *

wopper | 14-01-08 | 21:24

Fatsoen van een pinda, dat Linkse hoernalistentuig in de Mediadierentuyn

Tobi | 14-01-08 | 21:24

lol die "opname apparatuur" alsof ze bij dat programma standaard niet nog even doorfilmen.

Be?lzebul | 14-01-08 | 21:23

ps op het filmpje zie ik geen witte schoentjes nog een dure jaz... had rutger zich verkleed speciaal voor het media park?

sijtje boes | 14-01-08 | 21:22

Alsof Nova zich ook maar iets gelegen laat liggen aan wederhoor. De hele PO, in dit geval.
Veel schokkender was de aflevering van Willem Wever die ik afgelopen zondag zag player.omroep.nl/?aflID=6357319&md...
Vanaf 23 minuten, notabene: Dit is dus een kinderprogramma.

CoJoNes | 14-01-08 | 21:22

Terecht, ik laat Rutger ook regelmatig verwijderen.

Orang Oetlul | 14-01-08 | 21:20

Dat huppeltje is wel goed, daar zou je een olympische medaille mee kunnen winnen.

OneandOnly | 14-01-08 | 21:20

"Reserve-cameraman Ruud"
Koop die jongen eens een statief voor de steady shots.
En zaterdag even naar de Gamma voor een volgfilmtoestand:
www.cs.cmu.edu/~johnny/steadycam/

VanFrikschoten | 14-01-08 | 21:20

NPS/VARA=gedachtenpolitie, next.

Onderbuik | 14-01-08 | 21:20

Goed gedaan Rutger!, Zegt veel over Nova, zulk laf gedrag. overigens eveneens chapeau voor van der Veer's volwassen reactie en de steady kunsten van Ruud.

superjan | 14-01-08 | 21:19

@ploert 14-01-08 > goed idee zeg. En dan voortaan alleen nog maar tvprogramma's die om de 5 minuten worden onderbroken door lange reclameblokken voor wasmiddelen en inlegkruisjes en tijdens het programma continu debiele sms-spelletjes in beeld. Dan betaal ik liever een beetje belasting voor tv zonder die bullshit en die niet is gericht op randdebielen.

Kyokushinkai | 14-01-08 | 21:17

Wat een kudt-einde, overstappen op dit soort diepte interviews met informatie doe je maar in je eigen tijd Rutger...

KoosNorman | 14-01-08 | 21:15

Ach Rutger, sluit je gewoon aan bij de Getuigen van Jehovah. Zo'n deur in je gezicht, dat went na een tijd.

wolliejean | 14-01-08 | 21:14

ow en bluffertje ruktorretje... kom dan eens naar slotervaart en ga eens echt die gassies dissen zo als laatst die gristen jongeren. al zou je qua lelijke witte prada sloffen daar zo tussen passen hoor in 020 gaza

sijtje boes | 14-01-08 | 21:14

Waar haal je de arrogantie vandaan om ergens aan te bellen en dan te denken dat iedereen maar tijd voor je maakt.
-
Dan is er toch wel iets mis met je gevoel voor fatsoen en menselijke omgangsvormen.
-
Alleen om dit soort puberale verslaggevertjes eens een lesje beleefdheid te geven zou ik zo een type al uren voor mn kantoor laten wachten.
Komt u morgen maar terug, als we er een persconferentie over geven.

commentaarderer | 14-01-08 | 21:13

Zo veel te zeuren hadden ze blijkbaar op Joran van der Sloot ook weer niet. Bij Pauw en Witteman kreeg hij het commentaar dat hij had gezwegen tijdens zijn verhoren, en nu doet Nova hetzelfde.

Hertog Joris | 14-01-08 | 21:13

Dat vrouwtje wil niet gefilmd worden.... hoe hypocriet? Net of zij nog nooit een sextape gemaakt heeft!

OneandOnly | 14-01-08 | 21:12

Triest hoor die NOVA-types. Arrogantie ten top.
Driewerf BAH!

blikjegrolsch | 14-01-08 | 21:12

.. niet dat ik er ooit geweest ben..

waskuip-admiraal | 14-01-08 | 21:12

LOL@CoffeePatch 14-01-08 @ 21:10
*Sauna induikt*

krop slaap | 14-01-08 | 21:12

Boellie heeft een bescheiden punt.
Maar het blijft zelfingenomen, arrogant, hufterig gajes daar op dat mediapark. Typerend dat zo'n eiwitloos schel stemmetje rutger ook meteen op een belerend toontje met 'nuance' om zijn oren slaat. Een volkomen verziekte cultuur daar op dat park. Compleet inzichzelfgekeerde wensdenkjournalistiekfabriek. Het heeft, echt trekjes van versailles in haar nadagen.

waskuip-admiraal | 14-01-08 | 21:12

Dus.....
zei de kip tegen de mus,
als ik niet kan schijten leg ik maar een ei.

krop slaap | 14-01-08 | 21:07

witleren schoenen for fucks sake.... over wan smaak gesproken.

sijtje boes | 14-01-08 | 21:06

geenstijl allom bekend als: niet geliefd, dan krijg je dit!

The Pussy Magnet | 14-01-08 | 21:05

Tsja Ruktor, Life is bitter, Life is sweet. Soms lukt het maar soms ook niet..!!

Sulfuric-Acid | 14-01-08 | 21:04

Ja hallo hallooo Rutger.....
Wat had je dan verwacht? Er komt een dag dat men jou nergens meer binnen laat. Hoezo dat zul je je wel afvragen?
Nou laat ik het je ronduit zeggen: Je bent veels te vaak ronduit onbeschoft en respectloos tegen mensen die je interviewt.Mensen onthouden dat.
Eerder deze week nog heb je de Christen jongeren tijdens hun nieuwjaarsborrel te kijk gezet en nu boos je prada's tegen het plafond mikken omdat je niet met alle egards op het mediapark bent ontvangen?

Boellie | 14-01-08 | 21:02

Mooi dat zo'n man als Bert er wel een goed antwoord op kan geven. Vooral die laatste zin! +1

Masterbatsie | 14-01-08 | 21:00

"van een bleek weggetrokken Fleischbaum"
Zijn daar al beelden van?

VanFrikschoten | 14-01-08 | 20:58

Chillen dude, snel weer een Machteldje doen en je bent weer het mannetje!

dikkeboehoe | 14-01-08 | 20:57

Filmpje wil niet.

v Maerlant | 14-01-08 | 20:56

Rudgert had geen volwassen reactie verwacht van Bertje wie is dat ook Weer. En das idd mooi kut.

HenkY | 14-01-08 | 20:55

Niet zeuren, Rutger. Je hebt een prachtige reaktie van Bert op film. Ga eens ontspannen in een darkroom, zeg...

VanFrikschoten | 14-01-08 | 20:54

Wat heeft die redactievrouw een prachtige retro starwars desk.

Maar die redactie van meneer Bert vatte toch alles wel samen...?

M299 | 14-01-08 | 20:53

Storm in een glas wijn weer

Gineau | 14-01-08 | 20:52

"dat linkse boeventuig"
Das geen nieuws Rutgert!

godsammekrake | 14-01-08 | 20:49

-weggejorist-

OlympianMaster | 14-01-08 | 20:48

Stop zetten die subsidiepot!

ploert | 14-01-08 | 20:48

Zou ik ook doen.

Sulfuric-Acid | 14-01-08 | 20:47

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken