
Links probeert haar kroonprins te redden. Ruim een week hebben zij machteloos moeten toekijken hoe Paul Depla wegens een affaire in het fietsenhok heel Nederland deed gniffelen. Maar nu de wethouder het debat heeft overleefd, slaan ze eensgezind en keihard terug. Afgelopen week insinueerde het plaatselijke sufferdje, beter bekend als de Gelderlander, al dat raadslid Jo Janssen van Gewoon Nijmegen het lek zou zijn geweest naar GeenStijl. Vanochtend pijpt de Volkskrant dit stukje omgekeerde verschoningsrecht nog even verder op.
Raadslid leurde met fietsenhokverhaal, kopt de Azijnbode. In 9 alineas wordt Jo Janssen even koud gesteld. Zo besluit de schrijfster haar betoog met: In de raad is de inbreng van Gewoon Nijmegen nihil. De twee of drie keer dat Janssen het woord voerde, las hij voor van papier. Eén keer liep dat spaak, toen was hij zien briefie kwiet. Leuk een authentieke Nijmegenaar voor lul zetten ten gunste van een omhoog gevallen baantjesjager op doorreis. Alsof de inbreng van GroenLinks, D66, PvdA en SP niet veel beschamender was gisteravond. Ook de Vara doet er alles aan om het gezicht van Depla te redden. Zo stuurden zij de Jakhalzen Meki en Sudoku op Jo Janssen af om hem uit te roepen tot (m)oraalridder. Humor! "Meneer Janssen beweert dat zijn stad beschadigd is door deze affaire. Maar als hij dit niet in de raad had aangekaart, dan waren al die cameraploegen hier vanavond niet geweest. Zo tekende de Gelderlander
gretig op en scoorde daarmee weer punten bij de ALS EEN KEI TE BOEK STAANDE PvdA-wethouder Depla. Tijd kortom om aan alle geruchten een eind te maken. Tijd om te vertellen wie ons nu eigenlijk de bevestiging gaf voor de fietsenhokrel. Gewone Nijmegenaar Jo Janssen was het niet. Nee, dankzij Rutger Zwart en Jochem van der Staaij besloten wij uiteindelijk over te gaan tot publicatie. Inderdaad, partijgenoten van Depla...
Reaguursels
InloggenIk heb de beelden zelf mogen aanschouwen .
Geloof me het echt is een storm in een glas water.
Het VVD-raadslid zat gewoon op Depla's fietsventieltje te blazen......
OEPS , dat is waar ook , ik had een spreekverbod ; SORRY......
Mulimans 30-11-07 @ 03:29
Goed werk! Hehehehehehe......
@holtor
dit soort reacties lijkt mij weer typisch, terwijl men aangegeven heeft bewust de beelden gewist te hebben van een beveiligingscamera en dan vervolgens gaan beweren;
.
Nee, het gaat nadrukkelijk steeds *niet* om het appartement. Dat zou een ter zake doenend onderzoek zijn.
.
Dit soort taktieken zijn achterbax. Via roddel en achterklap iemands reputatie schaden, dat doen New Conservatives in de USA. Scooter Libby, Karl Rove en GeenStijl.
Deze reactie is niet OK holtor 30-11-07 @ 02:57
.
het vonnis van een vorig liefje heeft dan ook al in de krant gestaan, niet in de privé maar in de azijnbode;
www.volkskrantblog.nl/bericht/168972
bevestigd nog maar eens weer met welke karakterloze, principeloze, opportunistische lutsers je van doen hebt.
enneeh, het paul depla fietsenhok lied is als carnavalskraker al geboren.
@hoelahoep 09:10
Dat zijn inderdaad allemaal pertinente vragen.
Het moet toch niet gekker worden... Er wordt daar in Nijmegen wat afgepepen.
b- Randstad heeft voortdurend naar het pijpen van de gemeente gedanst en heeft daarmee de belangen van [appellante] volledig uit het oog verloren;
Dat iemand met zo'n heaufd überhaupt gepepen wordt?
Zag toen heaufd van vermoedelijke peepster en dacht meteen,
getver drie rotkoppen bij elkaar.
Verders moeten ze het natuurlijk allemaal maar zelf weten,
maar niet naast mijn fiets.
www.volkskrantblog.nl/bericht/168972
Hoe zit het nou ?
Leuk hoor, de zaak afdoen met een juridische constructie gemeente - randstad - medewerkster....
Maar deze vragen zijn belangrijker:
Is er een relatie geweest tussen Depla en de medewerkster ?
Heeft Depla (mis- of) gebruik gemaakt van zijn functie om voor haar een appartement te regelen in de stad ?
Is er 30 000 euri betaald aan gemeenschapsgeld ( what's in a name) aan de medewerkster als "zwijggeld" ?
Was de toenmalige burgemeester op de hoogte van de affaire en heeft zij de doofpot gehanteerd ?
Is Depla "gewipt"voor een functie in het kabinet omdat hij door Guusje "chantabel" werd geacht door deze affaire ?
Voor een onderzoeksjournalist moet het toch een eitje zijn om deze vragen in te gaan vullen.....
Rijksrechercheonderzoekje op zijn plaats misschien ?
Voor de gein het telefoonnummer op die site (onder 'contact') ook even ingevuld bij Google en welke naam zien wij dan verschijnen..... :)
Als ik mij niet vergis is deze Rutger Zwart de man van de Nederlandse sopraan Francine van der Heijden ( www.francinevanderheijden.nl/ ) die zong op de begrafenis van Prins Claus.
@Mr. Hu 01:45
Nee, het gaat nadrukkelijk steeds *niet* om het appartement. Dat zou een ter zake doenend onderzoek zijn.
Dit soort taktieken zijn achterbax. Via roddel en achterklap iemands reputatie schaden, dat doen New Conservatives in de USA. Scooter Libby, Karl Rove en GeenStijl.
Check this out !!
De integrale tekst van het vonnis in hoger beroep inzake de kwestie Paul Depla contra uitzendkracht Randstad.
www.volkskrantblog.nl/bericht/168972
holtor 30-11-07 @ 01:10
Het gaat om het apppartement voor en het ontslag van zijn vorige liefje........
Depla mag gewoon geen bestuurder blijven, deze man is een een bedrieger en ALLE middelen zijn geoorloofd hem uit zijn functie te zettten. We laten dit niet rusten.
Het wordt een beetje een krampachtig single-topic blogje, dit GeenStijl.
Democratie door middel van een lynchmob, en dat noemen we dan Nieuwe Media. En dan gaan we ons lekker bemoeien met iedereen zijn onderbroek, en dan mobiliseren we allerlei kleinkneuterig knorrenvolk dat ook eens zijn *gaap* zegje wil doen.
Paul Depla is tenminste een vent! Stuur dat geblondeerde rotterdamse wehkampmodel van jullie eens op Paul Depla af om tips te vergaren over hoe je dat voor elkaar krijgt.
trouwens over jakhalzen van de vara gesproken,
ik zag net toevallig dat de "leugen regeert" de uitzending van morgen gaat wijten aan Geen Stijl in een waarschijnlijk erg stiilloos, tendentieus en onnodig kwetsende stijl.
dus even aan denken om bier en chips in te slaan !!
vervolgens kunnen we mooi kijken naar de moraalridder Joleaux met zijn opgeheven dominees vingertje.
waarschijnlijk heeft ie weer eenzelfde afzichtelijk gevalletje aan.
aan die verbeten koppies te zien beloofd het vuurwerk te worden.
al die mensen ook die zomaar hun mening geven, het zou verboden moeten worden !!!
"Paul, waarom liet jij je zo gaan?"
"Wat wil je Ton, het was een zwoele avond, echt PS weer."
"PS weer, nooit van gehoord."
"PIKSTAANDERIG WEER!"
"Ooooohhhhhh!!!!!!!!!"
-weggejorist-
hoteldebotel 29-11-07 @ 22:54
Wat jij wil. The sky is the limit.
flauw & spitteman 29-11-07 @ 22:14
Interessant. Waar staat dit in de koran? Ik neem aan dat Karl marx hier een eufumisme is van allah hakbarrrrrrrrrrrr?
Reykjavik 29-11-07 @ 22:03
GS is aardig anti- establishment qua media en polletiek, vind je niet?
Muhahaha, jullie zijn lekker bezig deze week.
Fijne tip Murdock. Iemand een Dirndljurkje in de kast? Droom ik eigenlijk al jaren van.
@Nonnes 29-11-07 @ 22:37
@-edit 29-11-07 @ 22:06
Jullie zijn beide mentale dwergen. Start samen een act op, Zwei Zwergen im Schnee.
@-edit 22:06
Om deze mening werd ik uitgemaakt voor een mentale dwerg. Zo, kun jij je ienieminibreintje daar vast even tegen wapenen. ;-)
Maar hier ben ik het dus mee eens. En als de PvdA hem hierom zou wegjagen zou me dat verbazen van een partij die een 'vrijhaven wil zijn voor alle vrije geesten'. Zo, kon ik weer even om mezelf lachen. En nu ga ik eens kijken wat GS meer te bieden heeft dan Paul Paal.
edit 29-11-07 @ 22:06
Je hebt een punt. Het seksleven is niet belangrijk, zolang dit zijn geloofwaardigheid niet aantast. Het seksleven ansich staat dan ook niet ter discussie, maar het feit dat deze vent als vader en echtgenoot de boel aan het besodemieteren is. Dat is terecht een motie van wantrouwen, want de voorbeeldfunctie ligt te grabbel.
Wat ik doe in mijn "prive'leven" ook al ben ik een dolgedraaide psychopaat, hoeft mijn dagelijkse werk natuurlijk niet te beinvloeden. Maar heb ik als arts een eed afgelegd om zieke mensen koste wat kost te helpen, en het wordt bekend dat ik in mijn vrije tijd het niet zo nauw neem met een leventje meer of minder, dan kan ik mijn functie niet meer blijven uitoefenen.
Hetzelfde als een volksvertegenwoordiger een gelofte tot goed gedrag ondertekend, ook niet meer kan functioneren als openbaar wordt dat hij deze eed aan zijn laars lapt. Geloofwaardigheid is voor volksvertegenwoordigers de belangrijkste kwaliteit om je functie uit te kunnen oefenen. Dat jij daar anders over denkt, geeft aan dat types als Depla en andere luizen in de pels via list en bedrog toch mooi weer en lange dagen kunnen spelen. De bodem waar onkruid tiert is vaak vruchtbaar!
In den beginne schiep Karl Marx het Linksen gedachtengoed.
Het Linksen gedachtengoed nu was woest en ledig, en duisternis was op den afgrond; en den Geest Karl Marxs zweefden over land en water en Karl Marx zag dat het niet goed was.
Toen was het avond geweest, en het was morgen geweest, den eersten dag.
En Karl Marx zeide: Laat daar een manifest zijn! en zie, daar was het manifest.
Toen was het avond geweest, en het was morgen geweest, den tweeden dag.
En Karl Marx zag het manifest en dat dat goed was; en Karl Marx maakte scheiding tussen het licht en tussen den duisternis. En Karl Marx noemden het licht socialisme en den duisternis noemde Hij sujetten van rechts signatuur.
Toen was het avond geweest, en het was morgen geweest, den derden dag.
En Karl Marx zeide: Laten daar Ayatollahs zijn om het gedachtengoed van het manifest te verspreiden onder den onwetenden menschen. En Karl Marx ronselde deze Ayatollahs en maakte scheiding tussen de Ayatollahs en den onwetende manifest-arbeiders.
En het was alzo.
Toen was het avond geweest, en het was morgen geweest, den vierden dag.
En Karl Marx verstrekte den Ayatollahs van het manifest onsterfelijke immuniteit als beloning voor hun bereikte status. En het was alzo.
Toen was het avond geweest en het was morgen geweest, den vijfden dag.
En Karl Marx zeide; Dat den Ayatollahs en het onwetende manifest-pleps zich moesten verenigen in organisaties van uiteenlopende disciplines om den waarheid van het manifest te beleiden, te doorgronden, bij te stellen daar waar het goed uitkomt om vervolgens dit met behulp van diverse media-middelen door den strot van den argeloze burgert te duwen.
En Karl Marx noemden deze manifest-disciplines den Linksen kerk.
Toen was het avond geweest, en het was morgen geweest, den zesden dag en Karl Marx zag dat het goed was.
En Karl Marx oreerden; Aanschouw onze waarheid. Laat een ieder volgeling van den Linkse kerk verheugd zijn, laten wij zingen den Internationale, want voorwaar voorwaar ik zweer u;
dat een ongeacht welk serpent dan ook die onze Linkse kerk niet bevallig is door onze Ayatollahs zal worden gefatwad. . En het was alzo.
PVDA-ers zo'n foute club:
Partij voor iedereen die niet wenst te functioneren of dit land het allerslechste toewenst !!
.
Het zou me verbazen als links over de zaak Depla moeilijk zou doen. Hij heeft welliswaar een modderfiguur geslagen in mijn ogen, maar is dit soort gedrag te verbieden? Ik kan me voorstellen dat de CU of SGP hier hun lid hadden geroyeerd, maar de pvda? Tenzij ze echt een islamitische partij worden, zou ik niet verwachten dat Depla zijn functie kwijtraakt.
En er volgt weer een dagje met Deplorabele Depla Discussies. GS morgen in de Leugen regeert. Over media aandacht heeft GS momenteel niet te klagen! Chapeau! Het is goed dat duidelijk begint te worden dat veel mensen niet meer van doofpotten houden. De oude media heeft daar wat moeite mee. Maar eens zal het wel duidelijk worden.
@hoteldebotel 29-11-07 @ 21:57
Het sexleven van een bestuurder vind ik weinig relevant. Totaal niet, eigenlijk. Het sexleven van elk individue interesseert me geen klap. Al neukt ie dagelijks buiten de deur met telkens andere partners, in SM-kelders, in parenclubs met eigen echtgenote of met sapiëns van eigen kunne. Het zal mij wordt wezen, want het zegt niets over de kwaliteiten van de persoon als bestuurder. Sex is een privézaak voor een ieder en ook voor bestuurders. De grens ligt daar wanneer de bestuurder zijn macht misbruikt om de sex. Daarvan heb ik nog geen aanwijzingen gezien.
Ik ken Depla niet als bestuurder, dus ik kan hem daarover niet beoordelen of de maat nemen. Er zijn wat onbewezen geruchten over iets met een appartement. Dat moet even grondig onderzocht worden, want dat zegt wel iets over Depla als bestuurder. Tenminste: wanneer het bewezen wordt.
Het zou enerzijds verbazen als links over de zaak Depla moeilijk zou doen. Hij heeft welliswaar een modderfiguur geslagen in mijn ogen, maar is dit soort gedrag te verbieden? Ik kan me voorstellen dat de CU of SGP hier hun lid hadden geroyeerd, maar de pvda? Tenzij ze echt een islamitische partij worden, zou ik niet verwachten dat Depla zijn functie kwijtraakt.
Mwoehahahaha!!! Geweldig dit. Als dit geen bommetje onder de PvdA-fractie in Nijmegen is dan weet ik het ook niet meer.
-edit 29-11-07 @ 21:45
Tja, als je "het volk" wil vertegenwoordigen dan heb je een (zucht) voorbeeldfunctie. Je legt daarvoor ook een eed af. Vervul je die functie naar eer en geweten, en het volk staat nog steeds niet dicht bij je, dan krijgt het volk de bestuurders die het verdient. Als jij dan liever de goede bestuurder aan de schandpaal nagelt, dan is Depla blijkbaar de bestuurder die je verdient!
Politici > matennaaiers
Dacht dat we met ons allen wel druk aan het voorspellen zouden zijn hoe Van Jeauleau morgen zijn GS-bashing itempje vult als een Van Veluwbekkie. Example given: "Wethouder niet klein te krijgen. Maar is dat eigenlijk wel zo?"
hoteldebotel 29-11-07 @ 21:42
Het is niet eens zo dat ik het op zich niet met je eens ben, maar meer dat ik onder ogen zie dat het zo is en dat ook accepteer. De wereld is niet mooi, netjes en eerlijk. Ik denk dat je niet wilt weten wat er werkelijkheid allemaal om je heen gebeurt. Was het maar waar dat Oudkerk en Depla één van de weinigen waren. We zouden zoveel niet moeten doen wat wel op grote schaal iedere dag plaatsvindt. Je bent een beste knul hoor, echt waar dat meen ik, maar je hebt een wat naief wereldbeeld.
-weggejorist en opgerot-
@hoteldebotel 29-11-07 @ 21:42
Weet je: ze zouden bestuurders die niet vreemd gaan, hoerenlopen en ander voslagen menselijk gedrag vertonen moeten schandpalen. Want: willen we een politiek die dicht bij het volk staat of wat?
@vanoss
whos says so? Ik beweer van wel namelijk!
-weggejorist-
klauwkikker 29-11-07 @ 20:49
Een goeie: mijn buurman zou ik met rust laten, maar ik zou em ook niet helpen met het bouwen van zijn schuurtje, of een biertje met em drinken. Ik vertrouw er op dat de leugen em uiteindelijk zelf wel de das om zal doen.
Is mijn buurman echter een vertegenwoordiger van het volk en ik bezit over overtuigend bewijs, dan krijgt zijn politieke vriendenclub dit bewijs van mij anoniem toegestuurd. Kunnen ze zelf de conclusie en de consequenties daaruit trekken. Doen ze dit niet, dan krijgt elke media in de regio het bewijs van mij toegestuurd en zal het zelfreinigend vermogen zijn werk ook wel doen. Een Judas als bestuurder (van welke club dan ook) moet direct uit zijn lijden worden verlost, anders beduvel je de goedgelovige burger. Ik zou het echter zeer vervelend vinden dat zijn gezin er door zal moeten lijden. Maar ik meen dat het gezin uiteindelijk ontzettend blij zal zijn om niet meer onderdeel van een leugen te hoeven zijn! De waarheid is nu eenmaal niet altijd mooi, maar de waarheid niet kennen is oerlelijk.
van dal 29-11-07 @ 20:08
Ja maat dat weet ik al een tijdje, maar ik mag jou wel.
Heeft er überhaupt iemand aan de mogelijkheid gedacht dat die arme Meneer Depla misschien wel HELEMAAL NOOIT gepijpt wordt door Mevr Depla en dat die vriendelijke dame van de VVD fraktie uit compassie deze meelijwekkende man de helpende mond heeft toegestoken !
Jajaja, dat werpt toc weer een heel ander licht op deze opzienbarende kwestie, nietwaar ?????
@granaatwerper 29-11-07 @ 19:46 : Bronnen beschermen ?
Oke, maar als het PVDA'ers zijn vind ik dat GS er een uitzondering voor mag maken, die naaien Jan en Alleman in dit land !
-weggejorist-
-edit over een weekje gok ik zo -
b.logger 29-11-07 @ 20:57
Depla is geen jezus en zwart is geen jood.
bonbini 29-11-07 @ 21:05
Hehehehehe..... En die minkukeltjes zwart en van staaij staan zeauuuuu in hun hemd.
www.pvda-nijmegen.nl/afbeeldingen/zwar...
Die van der Staaij heeft geen pica op google, onbeduidend kennelijk.
Elke discussie bloedt dood als er daadwerkelijk lange stukken gedeponeerd worden.
Vanuit Curacao geniet ik mee van deze prachtige affaire! Knap staaltje journalistiek van GS :-)
-weggejorist-
@hoteldebotel 29-11-07 @ 20:46
En bent u ook bereid, het feit in de openbaarheid te brengen, dat uw buurman een hoerenloper is?
Mubbenschonster 29-11-07 @ 20:46
Ben jij joris of wat?
@ONP
NN is niet bedoeld voor het plempen van persberichten.
Ad Rectum 29-11-07 @ 20:24
Doei. Niet meer terugkomen he?
Bigi Bana Boy 29-11-07 @ 20:01
Woeehaaa, dankjewel voor de wekker zwarte piet! Tja, of je liever een stropdas draagt, geitewollen sokken, een baseballpetje of een combinatie van alles, wat we gemeen hebben is dat we keuzevrijheid hebben. Dat mijn buurman regelmatig stiekum de hoeren bezoekt, maakt hem in mijn ogen een stiekum mannetje. En als je stiekum bent in 1 ding, ben je dat ook in andere dingen. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan en een dubbeltje wordt nooit een gulden. Ook niet als wethouder! In ieder geval mag mijn buurman even goed door de mangel worden gehaald in het openbaar, dan Depla. Maar Depla natuurlijk even ietsjes meer, want mijn buurman heeft niet de ambitie een gulden te worden, maar vindt zichzelf ook al een grote looser!
-weggejorist en opgerot-
Gs zal vast nog veel goede tips krijgen van insiders..
Net even DWDD gezien. Wat een jakhalsen die jakhalsen. Waarom niet de VVD bevraagd. Die gooiden meteen het pijpmeisje uit de fractie.
Vermeend delict: seksuele handelingen in openbare ruimte.
Plaats delict: Fietsenhok Gemeenschapshuis, Tijdstip: Tijdens werktijd na raadsvergadering..... Beelden verdwenen van de bewakingscamera... Verdachte D. zegt alleen dat dit een prive aangelegenheid betreft, geen krachtige ontkenning van het gebeuren.... nee niks van dat alles. Wat klopt hier niet? Tijdens werktijd en Prive ?? Waarom word zo'n "reden" geaccepteerd? wat is er met bewijsmateriaal gebeurd? Een eventueel onderzoek op voorhand al gesaboteerd door burgervader TdG?, vragen vragen vragen. die onopgelost zullen blijven omdat anders zou blijken wat voor een hypocriete bende het allemaal is.. dank u stemmers op deze @#&^(*@&#^ partijen, ik hoop dat u er iets van leert en hieraan denkt bij de volgende verkiezingen.
En nog een keer erover beginnen, zucht....
Depla verweerde zich kranig en zei het enige wat hij moest zeggen, nl dat zijn priveleven niemand ene ruk aanging....
Hij was tenslotte geen fransje bauer, net zomin als de televaag een kwaliteitskrant is....
Zucht...... dit 'nieuws' boeit me nu echt geen flickr meer, Fleisch.
Iedereen zuigt iedereen, big deal. GS blijkt zich toch een politiek tintje aan te meten. Wereldscoop is over, uit, dood en vooral saai, makkelijk volbloggen, en voorspelbaar.
Om een lang verhaal kort te houden, Paul Depla was geil, zijn zuigertje idem. Hup het fietsenhok in und blasen maar. Camera aan, licht aan ennnnnnnnnnn..... actie!!!!! Ik vraag mij af hoeveel politici, ambtenaren, zakenlui usw. usw. zich niet achter hun oren krabten bij het lezen van deze onthulling..... en dachten..... dat heb ik ook gedaan... ooit, in een vorig leven!! Nu kijk ik tegen een doorgelegen matras op de bank aan, studio sport aan.... wat wil je nog meer. Paul, ouwe vieze geile beer. Wat jij gedaan hebt, daar dromen vele mannen van maarrrrrrr.... wanneer jij volksvertegenwoordiger bent en de bestuurder uithangt dan had je wijzer moeten zijn. Je hebt je pik gestoten door deze ongein en moet nu een kerel zijn en omkijken naar een andere baan. Want weet je Paul... politici horen integer te handelen. Wees een vent en gooi die met zaad doordrenkte handdoek in de ring en maak de pleiterik. Beter voor Nijmegen, beter voor je vrouw en kinderen en beter voor je zelf. Er zijn tenslotte fietsenhokken genoeg....
Bigi Bana Boy 29-11-07 @ 20:01 bigi... jouw vrouw hè? die eh... nou eh, laat maar... dat weet jij wel.;-)
hoteldebotel 29-11-07 @ 19:47
En ook jij krijgt een wekker in je schoentje van Sinterklaas.
Word eens wakker man. Ik pleit vreemd gaan niet goed maar stel wel vast dat het op grote schaal gebeurt. Overal en zelfs in je naaste omgeving.
Vertel mij niet dat je dat niet weet.
De beoordeling van met name de NRC is veel te kort door de bocht. Het is de meest integere krant van NL.
homokineet 29-11-07 @ 19:49
Is dat zo?
www.geenstijl.nl/mt/archieven/1016581....
www.nrcombudsman.nl/artikel/106/nieuwe...
vanavond hoorde ik een spotje. Het kwam neer op:
* U leest NRC omdat U daar leest wat U zelf vindt
* NRC komt met de "feiten" (haha)
* U hebt soms twijfels
* NRC komt met bewijzen waarom U ongelijk hebt
Jij vindt dat een integer medium? dat tegen jou zegt dat zij het beter weten en dat alleen slimmerikken die volkomen gecorrumpeerde krant lezen? Ooit, vriend, ooit had je gelijk. Maar dat is heel, heel lang geleden. Nu is het vooringenomen laag bij de gronds partijblaadje van het establishment VVD, CDA, PvdA en Dhimmi 666. NRC volgens homokineet:
www2.hu-berlin.de/sexology/GESUND/ARCH...
www.rotterdam010.nl/Geschiedenis-04/Ro...
Lezers van NSB- Handelsblatt zijn de nagel aan de deaudskist van onze Vrijzinnigheid, dude. Die ouwehoeren ons pronto de EUSSR binnen. Bedrijven actieve politiek. manipuleren en liegen. Nou, cheers, dude!
Macht corrumpeert. In ernstige mate zelfs. Omdat die idioten die ons "vertegenwoordigen" volkomen losgezongen zijn van de Burger menen ze zich álles te kunnen permitteren. "Scheit aan de Burger" is hun collectief motto. Dat er journalisten zijn die hun beroepsethiek verkwanselen en daarmee de facto de maatschappij destabiliseren (handlangers gedurende de voorbije 30 jaar) maakt menig hoernalist een vazal, een verrader van zijn vak en een meelopende kontenkruiper.
* Behead NSB- Handelsblatt, de Azijnbeaude (en Trouw en passant eauk) *
bottehond 29-11-07 @ 19:38
U dicht me teveel eer toe. Ik ben gewoon lezer. Wel een zo kritisch mogelijke. De beoordeling van met name de NRC is veel te kort door de bocht. Het is de meest integere krant van NL.
Bigi Bana Boy 29-11-07 @ 18:04
Zo de waard is vertrouwd ie zijn klanten. Gaat voor jouw ook op zeker! Althans dat insinueer je. En ja, je bent een gore slappe nul als je de eed aan je laars lapt die je op je trouwdag hebt afgelegd. Een man een man, een woord een woord. En een man verraad zijn vrouw niet! Deze Depla is verder wat mij betreft het licht in zijn ogen niet waard. En hoe meer de PVDA-moraalridders door het eigenverdiende slijk worden gesleurd, hoe schoner ze worden. Hoe meer reputaties en ego's worden vernietigd van deze low-lives, hoe zoeter het smaakt. Op naar de volgende rel.
waarom geeft GS nu bronnen vrij? OK, het is PVDA uitschot maar zelfs dan moet je toch je bronnen beschermen.
Lekker weekje ! Elke dag linkse loserts bashen.
De linkse samenzwering. Meer zeg ik niet.
Wie nou nog links stemt is inderdaad knettergek!
Rutger Zwart en Jochem van der Staaij
Helden?
homokineet 29-11-07 @ 19:13
GS is voor 40 % eigendom van... niet de Telebraaf, maar de TMG, da's echt iets heel anders. Dat had je kunnen weten. Vertel: U is van NSB Handelsblatt of de azijnbeaude (die sukkels hebben dus echt niet begrepen dat ze ten onder gaan met de establishmentspartijen als ze die blijven steunen, tegen élke hoernalistieke integriteit in)? Lezer, redacteur?
De tering... Dat geleuter over of het wel of niet mag... Allemaal prima, maar het gaat toch om zijn politieke positie? En ik mag aan nemen dat het moeilijk zaken doen/politiek bedrijven is met iemand bij wie je een paar weken geleden nog een lul in de mond stak. Tenzij dat de tendens is van de regionale politiek... Dan snap ik het net iets beter.
"Van onze verslaggeefster Anja Sligter
gepubliceerd op 29 november 2007 09:24 , bijgewerkt om 29 november 2007 11:02..."
Wat zijn de wijzigingen? Heeft iemand beide versies?
Sir EnemA 29-11-07 @ 19:20
GS is fatsoen tot in het merg. Totdat er ergens iets niet klopt of onder de pet gehouden wordt.
dubbelklik 29-11-07 @ 18:56
*Voortaan eerst paar keer dubbelklikken in die grijze massa van je... voorkomt dat je peop begint te praten*
GS en fatsoen, een lekker stel...
YES! Beetje late reactie, maar dít is genieten. Azijnbode, Gelderlander en links Nijmeegs kutbestuur: Eat your heart out!
LJBrinkhorst 29-11-07 @ 18:58
Ik kan je prima. volgen Zie dat ook wel allemaal in. Alleen de kleur van de redactie in samenhang met het minderheidsbelang van de Telegier maakt me werkelijk wantrouwend. En het is de vraag of iedere supporter van GS zich dat ook bewust is.
Hoe dat vrouwtje van de Azijnbode ook schrijft over mensen die gewoon handelen vanuit hun directe omgeving. Met al dat soort schrijfsels wordt wel duidelijk dat ze er niets van begrijpt.
Goldameir 29-11-07 @ 18:52
Idd, je mag zeer zeker vaker je mening geven, want deze leest zich goed weg.
Goldameir 29-11-07 @ 18:52
Interessant betoog. Iets om over na te denken. De vleesgeworden exponent van deze dader-slachtoffer filisofie is natuurlijk Marcel van Dam. Deze azijnpisser van de eerste orde zou ook weer eens de maat genomen moeten worden.
Koste wat kost. Verhaal of geen verhaal: dit topic gaat nog lang naijlen op GS. Doe es komen met keiharde bewijzen over dat appartementje, want daar valt wel een verhaal van te maken. Dat gezeik over die 10cc in een fietsenhok getuigd van een ongekende bekrompenheid, want ook in dit stuk geen woord waar het werkelijk om zou moeten draaien. Als dat al te bewijzen valt.
Bigi Bana Boy 29-11-07 @ 18:54
Bent u baptised of een groot fan van Bill Clinton?
@ homokineet 29-11-07 @ 18:46
De rolverdeling is volgens mij glashelder. Depla c.s. hebben er geen belang bij dat deze discussie al te lang wordt gevoerd dus proberen zij het verhaal te downplayen. Daar worden onder meer bevriende journalisten voor gebruikt. Neem maar van mij aan dat zeker bij een regionale krant de lijntjes tussen redactie en lokale politiek (B&W) heel kort zijn. Ik kietel jou, jij kietelt mij, dat principe. Een regionale krant, zeker in een provinciestad als Nijmegen, kan ook niet anders. Zonder opportune nieuwtjes van gemeentewege zou het regionale katern wel heel erg dun worden.
Het is aan media die geen lokale belangen hebben om wel te proberen de onderste steen boven te krijgen. Hoe de reaguurders op de pijpaffaire reageren staat daar geheel los van. En aan de toon van GS zelf ben je toch onderhand wel gewend?
Het getuigt het wel van een grote vorm van matennaaierij om deze bronnen te verraden. Iedere mogelijke bron denkt nu wel 3 keer na om GS van een scoop te voorzien, voor je het weet NSB't GS je erbij.
LJBrinkhorst 29-11-07 @ 18:37
Nou het grappige is dat het niet zo zeer om de daden van Depla gaat, want die deed niet zoveel, maar eigenlijk om de daden van die VVD mevrouw.
Tenminste, ik weet niet wat jullie allemaal doen wanneer jullie gepepen worden ?
Maaier 29-11-07 @ 18:44
Inderdaad, geen bewijs en dat zal er ook wel nooit komen. Er zijn wel puzzelstukjes zichtbaar maar er is niemand meer die er belang bij heeft dat bewijzen op tafel komen dus die komen er niet. Opmerkelijk is wel dat Geenstijl niet aangeklaagd wordt voor smaad dus dat vind ik wel een aanwijzing (geen bewijs) dat het verhaal klopt.
Depla's lichaamsuiteinden en de plaatsen waar ze zich bevonden daargelaten is het natuurlijk frappant dat van dit hele gebeuren zo'n circus wordt gemaakt. Ik durf te wedden dat als niet het rechtse Geenstijl, maar een site als Nu.nl of bijvoorbeeld HP de Tijd hierop was ingesprongen de linker kant van het politieke spectrum lang niet zo heftig had gereageerd. Men is daar bezig om een soort van cordon sanitaire oop te werpen rondom in hun ogen 'rechtse' media als geenstijl en rondom Verdonk/Wilders cs. Deze reactie is volstrekt natuurlijk als je je bedenkt dat links al ruim vijftig jaar het ECHTE debat, dat van de man in de straat, bepaalt. Nu die man langs allerlei wegen zijn mening kan geven probeert links via de kanalen waarmee deze man vroeger de mond werd gesnoerd dit opnieuw te doen. Depla wordt daardoor in deze kringen als slachtoffer van onder andere Geenstijl neergezet. Ditzelfde slachtofferschap was aanwezig in Depla's betoog, gewoon omdat dit de enige manier, het enige argument is waarop links zo lang heeft kunnen teren. Door slachtoffers te creeeren worden zij die geen slachtoffer zijn automatisch dader, iets wat in het calvinistische Nederland helaas maar al te graag werd en jammergenoeg wordt gehoord. En daders, tsja, die moeten deaud, of veel belasting betalen zodat ze amper kunnen leven. Maar goed, ik dwaal af.
Dat hele gedoe met die afgezogen meneer, dergelijke circussen gaan we vaker zien als links in het nauw komt, wat veel vaker zal gaan gebeuren. Wen er dus maar alvast aan.
Agent327 29-11-07 @ 18:19
Nou ja, dat is wat ze altijd zegt, "Ik ga je bek breken voor je".
Dit is nou het resultaat van De Plee's fietsenhokaffaire:
nieuw EO-programma '40 dagen zonder seks'..
www.telegraaf.nl/binnenland/2651402/Ni...
LJBrinkhorst 29-11-07 @ 18:37
Dat doet er niet toe of het debat mij uitkomt of niet. Ik constateer slechts reacties die beneden de maat zijn en dat is gewoon jammer. Blijkbaar kalft het draagvlak voor die artikelen af en daar dient elke journalist alert op te zijn, lijkt me. En een beetje beschaving is ook nooit weg.
ik vind het overigens prima dat misstanden aan de kaak worden gesteld. Maar het moet wel effectief zijn en ergens toe leiden.
Maaier 29-11-07 @ 18:34
Het hof zei niet dat dat soort dingen niet zijn aangetoond, het hof zei dat het er niet toe doet omdat de gemeente de detachering eenzijdig kon beëindigen. Daarom kon en wilde Randstad er niets tegen ondernemen.
skerchi 29-11-07 @ 18:39
Nogmaals, dat staat slecht in het pleidooi van de appelante. Dat is geen bewijs natuurlijk. Ik zeg slechts dat ik het pasgeloof bij bewijs. Ik weet niets van z'n buitenechtelijke escapades, en dat boeit me ook niet. Over dat appartement, het afkopen etc. etc. heb ik geen enkel bewijs gezien.
Bij de Elsevier is men inmiddels ook wakker, GS:
www.elsevier.nl/nieuws/politiek/artike...
Maaier 29-11-07 @ 18:34
Ik heb de stukken geciteerd die gaan over een vermeende relatie. We kunnen er dus van uit gaan dat die er geweest is.
Bewijs over het appartement zal niet boven water komen als het waar is dat de bestuurder de secretaresse met eigen geld heeft gecompenseerd voor de geleden schade. (Of noem het afkopen.)
homokineet 29-11-07 @ 18:25
Dat deze discussie jou klaarblijkelijk niet goed uitkomt, so be it. Maar dat GS doorharkt op dit onderwerp lijkt me terecht. Hoe je ook denkt over de daden van Depla, het issue draait er nou juist om dat de repuatie van Pijpla ter discussie staat en dat B & W van Nijmegen dat belangrijk genoeg vinden om toe te dekken. GS doet slechts haar journalistieke plicht...
skerchi 29-11-07 @ 18:26
Je haalt nu het verweer van de appelante aan. Het hof heeft de uitspraak van de rechtbank bevestigd en daarmee zegt het Hof, in navolging van de rechtbank, dat het niet is aangetoond dat dit soort dingen speelden bij haar ontslag. Over appartementen is helemaal niets gezegd.
Als je quote, quote dan het goede.
oraalB 29-11-07 @ 18:28
images.google.nl/images?hl=nl&q=sd...
Stemt rood, Kiest de kandidaten der Soc.Dem.Arb.Partij
Teekent het volkspetitionnement voor algemeen kiesrecht
Kiest Henri Polak
Indonesië los van Holland nu, Kiest communisten
Stemt rood, kiest communisten
Doet eensch eeven googelen alvorensch U den mond opent
Waar is nu een foto van mevrouw Jolanda van Veluw? Met inmiddels gepoetste tanden en gewassen aangezicht, kunnen we toch best een kiekje van haartraceren?
De VVD fractie van Nijmeehen blijkt plots uit louter Männer te bestaan.
PvdA-bashen is mijns inziens alleszins geoorloofd, aangezien misstanden in de oude media te weinig aan bod komen of alleen wanneer er sprake is van een opzetje.
Depla verraden door partijgenoten/matennaaiers. Zou dat morgen de kop zijn in De Gelderlander?
Poetin is jaloers op deze geweldige regie
@oraalB 29-11-07 @ 18:28
Die fouten worden expres gemaakt. Anders snapt het klapvee het niet.
Schatten, het is RED Depla, gebiedende wijs. Kan iemand het plaatje even aanpassen?
Maaier 29-11-07 @ 18:14
zoeken.rechtspraak.nl/resultpage.aspx?...
LJN: BA3360, Gerechtshof Arnhem , 2005/1169
n het midden kan worden gelaten of Randstad [..] wist van de relatie van [appellante] met een bestuurder van de gemeente, of deze relatie voor de gemeente reden was om de detachering van [appellante] te beëindigen, zoals [appellante] meent, en of Randstad dat wel of niet wist.
Randstad kan zich er niet achter verschuilen dat zij niet op de hoogte is geweest van het verband tussen het plotselinge vertrek van [appellante] bij de gemeente en de relatie van [appellante] met een bestuurder van de gemeente. [appellante] heeft dit verband op 2 september 2002 meegedeeld aan mevrouw [A.] van Randstad. Uit de handelwijze nadien, het met de gemeente onder één hoedje spelen ten aanzien van de brief van 8 oktober 2002, maar ook het ongefundeerd aanvallende gedrag van de medewerkers van Randstad jegens [appellante], wat tezamen geresulteerd heeft in haar ziek zijn en vertrek bij Randstad, blijkt dat Randstad [appellante] liever kwijt dan rijk was;
het werk van [appellante] bij de gemeente heeft volgens de overgelegde verslagen van de voortgangs-, functionerings- en beoordelingsgesprekken niet te lijden gehad onder haar relatie met een gemeentebestuurder. [appellante]s vertrek bij de gemeente had daarmee niet om de daadwerkelijke reden, zijnde haar relatie met de gemeentebestuurder, mogen plaatsvinden. Randstad heeft daarin meegedaan en had zich tegen beëindiging van de detachering wegens die reden moeten verzetten;
[appellante] heeft niet slecht gefunctioneerd en geen intimiderend gedrag vertoond. Haar is ook geen coaching aangeboden, hetgeen een goed werkgever wel had behoren aan te bieden als zij wel slecht had gefunctioneerd en dergelijk gedrag had vertoond;
Nou, dames en heren van GS, de oogst begint aardig schraal te worden. Het zijn slechts nog een aantal zwakzinnigen en randdebielen die hier de moeite nemen te reageren op uw heksenjacht. Dat kan nooit de bedoeling zijn. lijkt me. Lees uw eigen huisregels er maar op na.
Tijd voor een ander onderwerp misschien?
Alleen om dit soort zaken stem ik zo rechts mogelijk (dus niet extreem rechts voor onze medereaguurders)
volksmenner 29-11-07 @ 18:20
Nee, je haalt het niveau niet.
@van Kloten 29-11-07 @ 18:18
Waarom zou ik? Ben je te labiel voor een beetje tegengas?
@Maaier 29-11-07 @ 18:14:
Dat appartementenverhaal komt met een beetje geluk nog wel boven water!
Al is het op deaude beaum.
-
* Terzake actie ondernomen heeft *
@ Volksmenner
Hoi Dombo de Olifant, het was slechts een cynische respons op Bigi Bana Boy's generalisatie 'elke vastgoedhandelaar is tuig'. Het was dus niet gemeend, maar ik had al niet verwacht dat jij het zou begrijpen met je autistische afvalbak als hoofd.
@Bigi Bana Boy 29-11-07 @ 18:16
*mevrouw Bigi er niet achter komen omdat ze anders "mijn bek breekt voor me".*
En jij denkt dat alles is dat ze voor je breekt?
Bigi Bana Boy 29-11-07 @ 18:11
Je houdt het wel spannend hè? :)
volksmenner 29-11-07 @ 18:12
Doe jij eens even trollen op Indymedia of zo.
@ Elisabeth2 29-11-07 @ 18:12
Ik durf dat best hier te bekennen. Ben geen heilig boontje geweest en heb best wel eens wat gedaan dat niet door de beugel kon en heb daar dan ook altijd de consequentions gedraden. Niks echt ernstig overigens, geen gevangins gedoe.
Elisabeth2 29-11-07 @ 18:12
Ja hehehe, goed he ?
Kijk van de Creoolse cultuur is het verschijnsel zo bekend dat ik geen enkele poging zal doen het te ontkennen, al moet mevrouw Bigi er niet achter komen omdat ze anders "mijn bek breekt voor me".
James Ulrich 29-11-07 @ 18:06
Kom nou eens met bewijs voor die appartementenaffaire. Ik vraag er al een week om, maar het enige bewijs wat ik heb gezien is naar GS-refererende cirkeltjes. Gs zegt Dit, het bewijs: het staat op GS. Da's onzin natuurljk. Ik wil het best geloven, maar eerst bewijs. Voor die pjipaffaire is overigens ook nog geen echt bewijs, het enige waarom ik het geloof is de 'geen commentaar' houding van Depla. Maargoed, iedereen die écht gelooft in de linkse kerk complottheoriën, ziet in elk ontbreken van bewijs natuurlijk juist bewijs van de doofpot.
Verder Heeft Bigi wel gelijk. Dom PvdA-bashen is net zo erg als dom Wilders bashen of wie dan ook. N.a.v. dit topic alleen al zou je net zo goed VVD kunnen gaan bashen, bijv. Melanie Schultz Van Hier Tot Ginder is destijds ook iet voor niets aan die plek in het kabinet gekomen. Infantiel zoals Bigi zegt, maarja, het trekt publiek.
Tomba is dus rechts en ook nog racistisch. Anders zeg je niet dat alle negers lui zijn.
Bigi Bana Boy 29-11-07 @ 18:04
''wie durft er hier te zeggen dat ie nog nooit over de schreef is gegaan en dat hij dat nooit zal doen ?''
Deze vraag zul je nooit hier beantwoord krijgen. Ze kijken wel uit, zijn ze meteen de risee van de avond.
@tomba 29-11-07 @ 18:09
Wat een jaloers type ben je toch. Of heb je liever dat iedereen met een stijve rechterarm de hele dag rondloopt?
@ tomba 29-11-07 @ 18:00
*@ Bigi Bana Boy
Elke neger is lui*
Leest u even zijn comment:
*Bigi Bana Boy 29-11-07 @ 18:04*
(ctrl-f; copy past en u vindt het)
lees ook andere comments van bbb, u zult dan ontdekken dat hij zeker niet lui is maar wel een man die zichzelf heeft ontwikkeld en verrekte goed is in Nederlands. Ondanks zijn soms 'zwartjes' taalgebruik. vergis u niet.
van Kloten 29-11-07 @ 18:06
Nope, ik voel zeker sympathie voor Jan in zijn hoedanigheid als voormalig arbeider die zich opgewerkt heeft tot een zeer gerespekteerd en in zekere zin gevreesd debater in het hoogste orgaan van dit land. In die zin heb ik respekt voor de man, maar zijn partij ? Nee.
lijn5 29-11-07 @ 18:06
Nee, ik vind het fout wat de Depla gedaan heeft maar vind dat die populistische bloedhonden die zich nu op hem storten zich moeten schamen omdat het een privézaak is waar ze niets maar dan ook niets mee te maken hebben.
Geniaal: gepijpt door een VVD-tante, vervolgens nog even vakkundig genaaid door je eigen PvdA-kameraden.
-
Tenslotte een onhandig stukje downplayen door de eerste de beste onbenul in de Nijmeegse raad maar de schuld te geven van "het lek".
-
Dit soort onbenulligheid en politiek analfabetisme doet je bijna terugverlangen naar *kuch* competente PvdA'ers als Ad Melkert en Max van den Berg!
dacht ik toch de hele dag dat mijnheer janssen boos was op vvd-raadslid vanwege valse concurrentie
@ Bigi Bana Boy
De PvdA verdient het, en hoewel dit mijns inziens ook niet echt ergens over gaat, ben ik blij dat z'n politieke carriere hiermee geruineerd is.
Deja vu? Maar goed, hij ontkent het tenminste niet.
Anders dan Bill Clinton na z'n Lewinski in the Oral Office.
Wat een superserver van gs trouwens. Echt supersnel. Alleen jammer van de topics.
Het vuur onder de voeten van de PvdA wordt steeds heter. Zelfs met de overduidelijke rode steun vanuit lokale kranten, en programma's als DWDD lukt het niet om dit probleem weg te moffelen...
Ze moesten zich schamen die rode boeven zonder eer en geweten. En dan die vragen aan dat raadslid... hoe wanhopig kan je zijn?
Ik hoop dat Depla nog veel harder op zijn bek gaat, trek die beerput maar open!!!
Misschien moet de PVV The A-Team inschakelen om links Nederland mores te leren.
Ik vind dat dit gelul verdomde weinig met prammen en ander fijns te maken heeft!
@Bigi Bana Bo Ik begrijp dat Depla een voorbeeld voor jou en je kinderen is.
@ Bigi Bana Boy @ 18:04
Nogmaals: die pijpbeurt is Depla gegund, het gaat om machtsmisbruik:
"Maar wat is er privé wanneer je als wethouder je functie misbruikt om hoogst persoonlijk een woning te regelen voor je minnares. En is het niet gewoon een privé-zaak, wanneer zon verhouding vervolgens op de klippen loopt. Moet je dan gewoon als grote mensen met elkaar verder. Neen, Depla besloot de vrouw te ruimen. Zij zou, overigens na een onberispelijke staat van dienst, haar werk plotseling niet meer goed uitvoeren. In samenspraak met Guusje Nadorst werd daarop besloten de ex-vriendin van Depla te ontslaan. De vrouw in kwestie vocht haar ontslag nog aan bij de rechter, maar trok aan het kortste eind."
Bron: www.geenstijl.nl/mt/archieven/1097021....
Bigi Bana Boy 29-11-07 @ 18:04
Oh God, het is de SP.
Agent327 29-11-07 @ 17:58
Goed lijstje, maar alleen stelling één is waar.
Tuig is het en ik moet de eerste bonafide handelaar nog tegen komen.
liefde kent geen grenzen :P
Maaier 29-11-07 @ 17:57
Bij zo'n lelijke paardebek wel.
Maar even serieus, James en Tomba ... Nee ik stem geen PvdA en zeker geen GroenLinks. Wél ben ik dat stompzinnige PvdA bashen zat. Geef ze de volle laag wanneer ze het verdienen maar ik hou niet zou van hetzes. Ik vind dat Depla alleen verantwoording aan zijn vrouw en evt kinderen hoeft af te leggen en bovendien stel ik een wedervraag... wie durft er hier te zeggen dat ie nog nooit over de schreef is gegaan en dat hij dat nooit zal doen ?
Ik vind dat geschop richting Depla te infantiel voor woorden en vind dat hij zich goed verdedigd heeft gisteren. Het is juist de opositie die zich dood zou moeten schamen om een raadsvergadering te misbruiken voor een rel op Story en Privé niveau. Nogmaals geen PvdA voor Bigi maar een blinde hetze voeren tegen die partij is stompzinnig en facistoide.
@MAXIMO 29-11-07 @ 18:00
LOL, ik denk dat wishbone niet morst.
@ ProW
Nogmaals, dit is oud-Nederlands, en "on-purpose" gedaan.
@ volksmenner @ 18:02
Ík lees zo af en toe eens wat.
Zie: www.kwakzalverij.nl/659/Politieke_part...
Denk maar niet dat er iemand in Den Haag aan JPdeMP en zijn twee vicepresidenten vraagt wat zij er nou van vinden dat. Veel te bang om nooit meer interessante insiderinformatie te krijgen. Kudtland.
@James Ulrich 29-11-07 @ 17:56
Hoe weet jij dat? Ben je een insider?
is de volkskrantredacteur die het 'pamflet' ontworp zo dom of maakt Fleisch grammaticaal onjuiste grapjes?
Kameraden, redT Depla.... red!
@ Maaien
GS bevestigt sinds het bestaat alleen wat ik al jaren dacht hoor :). En natuurlijk moet je niet alles voor zoete koek slikken. Dat doe ik ook niet, juist daarom lees ik GS.
@ Maaier @ 17:57
Volgens een bepaalde politieke partij (de winnaar van de Meester Kackadorisprijs 2007) is het drinken van ochtend-urine heel gezond en moet dat gesubsidieerd worden. Geen wonder dat "mensen in het land" er ook zo over denken.
volksmenner 29-11-07 @ 17:59
Indien Wishbone nog iets voor ze over laat natuurlijk..
@ Paulus
Hij maakt hen het leven helemaal niet zuur. Hoe kom je daar nou bij?
@ Bigi Bana Boy
Elke neger is lui
Als je iets wilt betekenen in de politiek dien je je een beetje te gedragen .. het liefst niet dronken achter het stuur, je kinderen niet slaan ,niet vreemd gaan in fietsenhokken .. is misschien moralistisch van me, maar ik denk echt dat bestuurders het goeie voorbeeld moeten geven. Toen er de éen of andere minister een paar jaar geleden werd betrapt op rijden onder invloed, merkte ik dat dit door veel mensen als excuus werd gebruikt om ook met een slok op in de auto te stappen. Zo werkt dat gewoon.
Iedereen die hier nu hard loopt te brullen, dat die depla ook maar een mens is ? Gaan jullie allemaal ook vreemd, dan ?
Zou Halsema ook pijpen? Oh nee, kaakklem.
Depla heeft zichzelf een hele slechte dienst bewezen. Hoe zwak ben je nou als je niet verder komt dan geen commentaar? En dan wat hij wel zegt. "Ik ben Fransje Bauer niet". ???? Hij heeft aangetoond dat hij zelfs de kleinste crisis niet kan managen. Zeg maar dag tegen Den Haag.
tomba 29-11-07 @ 17:57
Oja, da's waar. Vrijheid van reaguren alleen als je alles op GS slikt als zoete koek en je elkaar alleen bevestigd in goedkope vooroordelen en halve waarheden rond PvdA, linkse kerk complot en moslims. Sorry he.
@peter400 29-11-07 @ 17:54 en maakt hen het leven zuur; daar is dit hele gedoe mee begonnen dude. Maar echt; aan alle huilers die hier Jo Janssen willen gaan verdedigen. Eerst weten waar je het over hebt en dan pas iets roepen, maar ik word een oude man, want dat schijnt niet meer in de mode te zijn. Janssen heeft zijn geld verdient met uitbuiting en zwarte handel. Achterbuurtenonderwereld; als je dat wil bijstaan, vooral doen.
Eerlijk is eerlijk, cheegt wordt ook dagelijks gepijpt door de gs/nn redactie.
@ Bigi Bana Boy 29-11-07 @ 17:52
*Iedere vastgoedhandelaar is tuig.*
Elke zwarte is dom
elke ned indie persoon is crimineel
elke marokaan is crimineel
elke vrouw is een hoer
elke man wil aleen maar vreemd gaan
elke colombiaan handelt in drugs
Zo kan ik wel ff doorgaan bigi. Dit keer vind ik je comment ietwat ongenuanseerd
@ tomba @ 17:57
Niet voor lang. Zo meteen gaan zij braaf naar het NOS Journaal kijken.
Bigi Bana Boy 29-11-07 @ 17:54
Doe je dat bij alle vrouwen ?
@ Bigi Bana Boy @ 17:54
Kijk, dat is nou het verschil tussen een PvdA'er en een..... tja...... op welke partij stem jij? GroenLinks?
Shit, de voorhoede van het poldermodel is wakker geworden. (Maaier, MAXIMO, volksmenner, Bigi bana Boy)
@ tomba @ 17:54
Bij de Josti-band is men anders reuze opgelucht dat Ernst en Ella tegenwoordig niet meer naar de repetitie komen.....
@MAXIMO
Heb je ook gelijk in maar voor de meeste mensen is `pijpen in fietsenhok`lekker makkelijk en toegangkelijk.
Dattie zich af laat zuigen door zo`n sloopkogel zit ik ook niet mee.
Dat appertementen gedoe vind ik wel kwalijk.
Dat gepijp zal de PVDA heel wat allochtoonse stemmen kosten: moslims zijn nogal aan de preutse kant als het ze zo uitkomt. Dat wordt afkopen met nog meer gratis studie- en vlinder-reisjes naar Mekka. Dus dat gepijp gaat ons zonder meer heel veel subsidiegeld kosten voor een duurdere allochtoonse stem. Wie durft nog te zeggen dat dat gepijp prive is en geen invloed op de politiek heeft?
Als ik Depla was had ik na afloop nog in d'r bek gepist ook.
@Sibon 29-11-07 @ 17:51
U komt hier vrijwillig, U kunt ook altijd vrijwillig opzouten zonder te reguren.
@ Homokineet
Ik heb een probleem met ons regentenkliekje dat banen niet op basis van kundigheid distrubuteert, maar op basis van hoe ver je je hoofd in iemands reet kan stoppen.
Als iemand daadwerkelijk vanwege zijn verdiensten op een post belandt, hulde! Maar aan ons inteelt-kabinetje van verstandelijk-gehandicapten is goed te zien, dat dat in Nederland nogal moeilijk ligt.
Depla doet anders, in zijn funktie van wethouder, dagelijks zaken met die Tedjes.
zo GS, ik wacht nog steeds op ale bewijsstukken. EN op de officiele bekendmaking dat GS gristelijk is geworden en er niet meer gepijpt mag worden.
Om het goed te maken mag Sharon Dijksma wel Cheegt een blowjob geven.
@ peter400 @ 17:50
Dat noemt men nou retrograde amnesie, komt wel vaker voor. Waarschijnlijk heeft Jolanda van Veluw tijdens het pijpen haar hoofd gestoten of heeft zij te weinig zuurstof binnen gekregen.
@ tomba 29-11-07 @ 17:47
Al vele jaren boven de door GS gestelde doelgroep 15 tot 35. Toen ik in die doelgroep viel was ik in elk geval niet te oud, lol
Iedere vastgoedhandelaar is tuig.
Erg veel meer hoef ik er niet over te zeggen.
Als ik mag kiezen tussen Depla en zo'n Nijmegese Tedje van Es dan hoef ik daar niet lang over na te denken.
fzwart 29-11-07 @ 17:43
Pijpen en genaaid worden en dan nog niet bij machte zijn om er iets tegen te doen.
Zielig.
der maupmeister 29-11-07 @ 17:45
Als dat het probleem zou zijn dan zou daar de focus op moeten liggen.
Helaas.
volksmenner 29-11-07 @ 17:37
Dat het milieu naar de kloten gaat is zeker ook een links fabeltje?
*Yep
Hopelijk hebben jouw kinderen zwemvliezen.
*Hopelijk heb jij geen kinderen.
Wat een baggerforum is dit trouwens, je kunt hier helemaal niet goed op elkaar reageren zoals op de meeste leuke fora.
@ tomba @ 17:48
Toch vindt ik onmenselijk om geterroriseerde Darfurianen met Jan Pronk te confronteren. Alsof die mensen niet al genoeg ellende hebben!
Die VVD mevrouw heeft, in tegenstelling tot Depla ('Ik zwijg en blijf zwijgen'), wel ontkent dat zij bij dit samenzijn aanwezig is geweest. Waar blijft nou die aangifte wegens smaad?
Zag net het filmpje van Rutger, wat heeft die Depla een verweekte en zwakke uitstraling, zeg. (Heb wel weer even zitten genieten van Rutger, natuurlijk. Wat istie toch mooi en leuk en charmant, en z'n haar zit nu zo goed. Mmmmmm).
tomba 29-11-07 @ 17:40
Zoiets heet ambitie. Wat is daar verkeerd aan?
@ tomba 29-11-07 @ 17:47
Te oud, te lelijk
@ James Ulrich
Ja, maar tegen die rotkop van Melkert hoeven we in Nederland niet meer aan te kijken. Is ook wat waard. Datzelfde heerlijke gevoel had ik toen Pronk voor de VN in Darfur zat.
@ Agent327
Daar valt toch gemakkelijk iets aan te doen? Vanavond stapavond.
@volksmenner
google maar ff `great global warming swindle`
@ tomba @ 17:43
Nee hoor, zo werd Ad SMelkert nog gewoon adjunct-baas van de UNDP.
Ik vind baantjesjager nogal een groot woord voor iemand, die nog geen dag in zijn leven een normale baan heeft gehad.
@ MAXIMO
De meeste wel ja maar ik doelde op diegene waar het erom gaat dat dhr. depla appertementje voor neuqer regelt en als hij er mee klaar is ze ze weer op straat zet.
Das het probleem.
Goed, Depla is gepijpt door een vvd'ster. Moeten we er nou echt zo veel aandacht aan besteden? het is wel genoeg. Ik zou liever zien hoe hij dit aan zijn vrouw/partner uiltlegt. Dat lijkt me wel lachen. Maar het is nu wel genoeg. Eerst bewijzen over dat juffie van Randstad/Yacht en dan hangen we hem wel op. So far, eigenlijk niks aan de hand. Hoeveel kerels hier hebben niet eens gedacht om van een dame een pijpbeurt te krijgen en het bleef alleen bij denken. Hij kreeg hem. Nou dit topic kunnen we zo langzamerhand wel afsluiten en vergeten.
Dat hij gered wordt door PvdA 9tot op zekere hoogte) en Thom de Graaf hem ook de hand boven het hoofd houd lijkt dit toch echt een zaak voor Nijmegen en zoek het lekker met ze alle uit daar. Ik heb het wel gehad met dit pijpincident.
Hoofdzakelijk omdat ik ook niet gepijpt werd.
@ Volksmenner
Die milieuproblematiek is puur een vehikel om ons belastingverhogingen en alsnog een communistische revolutie door de strot te drukken.
@Sibon
Met Verdonk en Wilders (en andere rechtse politici) gebeurt het juist volop. Een gemiddelde Zembla uitzending is niets vergeleken met dit. Ik geniet hier ook volop van. Eindelijk eens een koekje van eigen deeg.
@ volksmenner @ 17:42
Natuurlijk is eco-hysterie ideologisch. Na de val van de muur gingen de extreem-linkse splinterpartijtjes niet voor niets door als GroenLinks.
Gewoon even de teleurstelling weg laten p*pen.
Als Anja Sligter ruim zestig jaar geleden geleefd zou hebben, was ze -fout- geweest...
@Jelmer 17.39.
Nee ,net zo min als hoe zijn ex-maitresse ( nu zonder flat ) er over denkt.
@MAXIMO 29-11-07 @ 17:35
Nee, rechts wordt genaaid in Nederland. En wel door die linkse uitvreters waar jij ook toe behoord.
Wel heerlijk dat dit moddergooien een PvdA kroonprinsje genoeg heeft geruineerd om ooit nog hogerop te komen.
@MAXIMO 29-11-07 @ 17:35, ja hoor, liefst s'ochtends, even lekker douchen, en dan door je eigen vrouwtje, niks mis mee.
@ Jelmer @ 17:39
Die heeft het te druk met het pijpen van meneer Van Veluw. ;)
@ tomba
Een beetje pesten? Er is niks walgelijker dan op deze manier een persoon te beschadigen. Als zoiets met Verdonk of Wilders gebeurt, dan noemt iedereen het demoniseren en gevaarlijk enz.
tomba 29-11-07 @ 17:36
Zit dat dan zo dwars? Figuurlijk dan he..
Die baantjesjager is recentelijk al een paar baantjes misgelopen. Dit akkefietje zal hem ook niet echt verder helpen.
@tomba 29-11-07 @ 17:39
Nooit geweten dat milieuvervuiling ideologisch was. Wat een held ben je toch.
@ inquisitra @ 17:38
De PvdA vindt pedofilie acceptabel. De pedofiel Edward Brongersma zat voor die partij zelfs in het parlement.
@ Sibon
Wat is er nou leuker dan een baantjesjager een beetje pesten. Kan mij niet genoeg gebeuren.
Wie is die Anja Sligter? Hebben ze die van de Keileweg afgeplukt? Omhooggevallen hoer!
Wat is er mis mee dat die man een Nijmeegs accent heeft? Misschien spreekt dat veel Nijmegenaren wel aan.
Heeft ze Paultje soms ook een keer mogen verwennen?
@Volksmenner 17:37
ja de wereld in geslingerd door ene heer Gore met een docu die rammelt aan alle kanten.
Is al bekend wat mevrouw Depla van de situatie vindt? Misschien leuk om die eens met een bezoekje te vereren?
@ volksmenner @ 17:37
Dus jij gelooft ook al in de zondvloed van de onheilsprofeet Al Gore. Ik maak mij eerder gezegd meer zorgen om jouw kinderen. Die moeten toch gebukt gaan onder een groot schuldgevoel en zelfbeklag.
@ Volksmenner
Milieuproblemen zijn 99% linkse indoctrinatie idd.
der maupmeister 29-11-07 @ 17:36
Onzin, alle ophef gaat voornamelijk over het gepijp.
Lees zelluf de comments maar door, pijpert.
Het is volstrekt dom om te stellen dat je een openbare functie volledig los kunt zien van wat je uitvreet in je privé-tijd. Als Depla namelijk met 4 kleuters in dat fietsenhok was betrapt, dan had ie het (hopelijk, maar met de PvdA weet je het nooit!) kunnen schudden. Dan zou ineens privé er WEL toedoen. Het is ordinair wat we zien gebeuren: Gewoon poppetjesbescherming over de rug van een ander, die het nog onschuldig is ook (Jansen).
@ James Ulrich
Yep, de gemiddelde lagere ambtenaarszoon. :)
@James Ulrich 29-11-07 @ 17:35
Steek jij je kop maar in het zand. Dat het milieu naar de kloten gaat is zeker ook een links fabeltje? Hopelijk hebben jouw kinderen zwemvliezen.
GeenStijl wordt zenuwachtig en gaat nu wat raar om zich heen slaan. Dan krijg je dit soort venijnige stukjes. Jammer GS, gegokt en verloren.
Natuurlijk hebben ze het van die Jo Janssen en hebben ze hem beloofd dat nooit bekend te maken.
@ MAXIMO
Nederlands "rechts" pijpt links, schijnbaar :).
@Patrick024 29-11-07 @ 17:09. De 255 nog overgebleven lezers van de Gelderlander staan in meerderheid achter Pijpla. So?
Rabarberke 29-11-07 @ 17:27
Mooi proza. Hierbij draag ik u voor om een wekelijks eerhotische column te schrijven op ons geliefde geenstijl
Wellicht kan ie die titel van kroonprins nog eens verzilveren. Blijft natuurlijk de vraag of zijn beschadigde reputatie ooit nog eens een kiezer zal kunnen verleiden zijn of haar stem op hem uit te brengen. Deze affaire zal hem hoe dan ook ten alle tijden blijven achtervolgen. Daar zorgen GS en de Telegier wel voor.
@MAXIMO 17:35
`t gaat niet direct over het pijpen lees aub de reacties f door spuit 11
Maar om heel eerlijk te zijn... Ik word zelf ook altijd bloedjegeyl van raadsvergaderingen.
@ tomba @ 17:32
Je bedoelt zo iemand die alle *kuch* documentaires *kuch* van Michael Moore op DVD heeft en zich daar regelmatig op aftrekt?
Wat een zielige vertoning zeg.
Wordt "rechts" nooit gepijpt ofzo?
@ Peter400
Nou de Gelderlander handelt in ieder geval op dezelfde manier als de Volkskrant zou doen :)
@ volksmenner 29-11-07 @ 17:16
Neem jij hem dan dagelijks anaal? Pfoe, moet er niet aan denken.. Maargoed, het gaat dus nogsteeds niet over een facial, maar misbruik van macht. Appartementjes regelen voor maitresses, en ze wegtrappen als ze niet meer nodig zijn. Of is dat volgens jou wel "coeltoer"?
@ gatti 29-11-07 @ 17:29 Dan krijg je als antwoord dat het een verademing is ten opzichte van de luchtfietsers van Groen Links. De man is gewoon goed in zijn vak. Ja, hij is nu beschadigd door deze hele affaire, maar ga niet lopen lullen dat de gemiddelde nijmegenaar hem niet ziet zitten.
Plaatselijke sufferdje? Hoho. Jullie hebben het hier wel over De Volkskrant van het Oosten. Althans dat heeft de hoofdredakteur een aantal jaren geleden verklaard.
@ James Ulrich
Haha, nee ik zoek achter Volksmenner meer zo'n figuur die op feestjes (de weinige feestjes waarop hij nog wordt uitgenodigd) gaat uitleggen hoe slecht het wel niet is in de VS terwijl alles wat hij erover heeft gehoord van een stel andere slecht geinformeerde idioten komt.
@ El Trianero @ 17:30
Is geen schrijffout, zowel "red" als "redt" kan in dit geval.
@Rabarbeke
Fistfukken in het fietsenhok, rimmen op de glijbaan, waar houdt het op ?
* vingert bedroefd haar poedel
@ Rabarberke @ 17:29
Bah, door jouw schrijftalent zie ik het nu voor mij. Arme Jolanda.....
Ik weet niet wat erger is "Links" beschuldigen van rehabilitatie of een grove spelfout maken in "Kameraden, redt Depla"..."? WTF!
depla is een misseleijke linkse lul , vraag de gemiddelde nijmegenaar maar eens wat die lutser de afgelopen jaren allemaal verstierd heeft ....
Hassan-I-Sabah 29-11-07 @ 16:53
Waar het om gaat is dat ALLE huidige partijen die ons land regeren altijd de bek vol hebben over wormen en naarden. Dus ook de PvdA. Logisch dat zo'n verheven persoon als Pijpla wordt aangepakt als hij zich niet ethisch verantwoord gedraagd. Of vind jij het wel normaal dat politici van verschillende partijen na een democratisch debat malkander gaan lopen pijpen op een steenworp afstand van de vergaderzaal. Of dat het eerdere minnaresje van Pijpla voorrang krijgt op de woningmarkt? Als Pijpla zijn seksuele gedrag nou werkelijk tot de privesfeer zou behouden, tsja, dan heb je een punt. Helaas, dat doet hij niet en die enge krulle AKA 'de niet gekozen burgemeester van Nijmegen' werkt daar nog aan mee ook. Schan-da-lig!
@James Ulrich 29-11-07 @ 17:26
als dat mijn vriendin zou zijn dan zou je me meteen mogen neerknallen.
Zou trouwens best wel eens willen weten of Depla meer raadsledinnen en ambtenaressen aan zijn speer heeft geregen..
Wedden van wel??
Om kotsmisselijk van te worden dat linkse gedraai. En maar schreeuwen om gerechtigheid, gelijkheid enzovoort. Maar dat dan niet voor hun zelf. Je ziet het overal waar links in de meerderheid is: Cuba, China, Nijmegen ....
Tegenstanders worden onheroepelijk collectief gedemoniseerd. Valt met nog mee dat die Jo Janssen niet als nazi en fascist wordt neergezet. Want dat is natuurlijk de ultieme truuk die links toepast als ze geen argumenten hebben.
@James Urich
Naja Chantal komt nooit op de fiets. Jolanda was bezig haar fiets van 't slot te doen, stond voorovergebogen om 't gaatje te vinden en plotseling stond Depla met zijn Johannes Rudolphus Henderikus van den Ende voor haar te bungelen, greep haar donkeren lokken met beide handen en trok haar over de bagagedrager van haar fiets stevig tegen zich aan. Het gerammel van de fietsketting in oliebad verraadde de intense passie waarmee dit schouwspel zich aftekende tegen de venijnige herfstkou. De halfbevroren tranen en 't snot van Veluw vermengden zich met de hete lichaamssappen van Depla, die kort daarop fluitend naar huis fietste terwijl Jolanda nog gorgelend naar adem lag te snakken, ineengezakt tussen een paar roestige fietsen. Inderdaad, een prive aangelegenheid en vanwaar alle ophef...?
Laten we even weten hoe we over Depla denken. Op de voorpagina van de Azijnbode staat een poll:
www.volkskrant.nl/
Ik begrijp het al. Als politicus moet je zelfs je natuurlijke seksuele verlangens onderdrukken. Depla is ook maar een mens van vlees en bloed. Echter, als hij misbruik heeft gemaakt van zijn positie, is het een andere kwestie. En dat geloof ik nou net niet. Eerlijk is eerlijk, Nederlandse mannen en vrouwen gaan vreemd bij de vleet. Kijk je partner maar vanavond eens diep in de ogen. Misschien zie je daar volksmenner wel.
lubbers oudkerk depla
@ tomba @ 17:21
volksmenner en zijn vriendin: www.mrsbens.co.uk/mrs_bens_frameset/im...
@volksmenner:
Citaat uit de code:
"Op het moment dat bestuurders of medewerkers van de overheid hun eigen belang
voorrang geven boven het algemeen belang is de integriteit in het geding. Een overheid
die niet integer is, is geen overheid meer.
Daarbij gelden nog steeds de woorden van oud-burgemeester en oud-minister Dales: een
beetje integer bestaat niet.
De overheid werkt bovendien met geld dat door burgers en bedrijven wordt opgebracht.
Dat geld moet dus zorgvuldig en doelmatig worden besteed.
De gemeente Nijmegen voert daarom al geruime tijd een actief integriteitsbeleid. Sinds
1996 kent de gemeente een gedragscode voor bestuurders en ambtenaren. Omdat
integriteit zo belangrijk is voor de overheid, is het goed om zo helder mogelijk te zijn over
welk gedrag daar bij hoort.
Daarom staat in de code onder meer geregeld hoe wij omgaan met nevenfuncties,
geschenken, gemeentelijke eigendommen en vertrouwelijke informatie. Daarnaast zijn
risicofuncties in kaart gebracht, is de voorbeeldfunctie van bestuurders en
leidinggevenden benadrukt en zijn workshops over integriteit gehouden waar veel
medewerkers aan hebben deelgenomen. Integriteit maakt ook expliciet deel uit van de
formulering van het hoofddoel van de ambtelijke organisatie. Daarin is namelijk
vastgelegd dat wij professioneel, integer en servicegericht zijn naar burger en bestuur."
links steunt depla, rechts steunt Jo Janssen. Jo probeert beetje wat ondoorzichtige affaires door een sex-schandaal uit de schijnwerpers te halen. Gelukt, dankzij Geenstijl. Zolang als het maar smerig is....
@ Volksmenner
Zou overigens wel in de sfeer van het topic zijn.
@James Ulrich 29-11-07 @ 17:20
Als dat het geval is dan mag Depla linea recta naar de PVV. Of anders naar Iraans gebruik gestraft worden.
@Fleischbaum... as usual you are so interesting... if it was'nt sad it would be funny. helaas.
LJBrinkhorst 29-11-07 @ 17:20
Met het "vermeende"slippertje bedoelen ze waarschijnlijk dat het akkefietje geen slippertje was maar een doelbewuste geyle aktie van Depla.
En wellicht veeel vaker voorgevallen. Dan spreekt men niet meer over een slippertje.
@ rokershoest @ 17:19
Lesbisch? Dat zou jammer zijn. Ik zag haar overigens ook in de laatste video van Rutger. Maar Rutger besloot niet nader kennis te maken (een blunder).
@Tomba 29-11-07 @ 17:21
So what? Was je plan om een pijpbeurt te geven ofzo?
Ik denk dat Depla zijn eigen vrouwtje de komende tijd niet meer doet. Haar openingen zullen voor hem een tijdje gesloten blijven, vrees ik.
@volksmenner:
Privé dingen moet je op privé terrein doen in privé tijd. Zeker als bestuurder die het goede voorbeeld dient te geven. De gemeenteraad heeft immers ZELF een gedragscode opgesteld waarin dit soort uitspattingen niet kunnen. Maar wanneer puntje (VVD) bij paaltje (pvdA) komt dan gelden ineens alle afspraken en principes niet meer. Dáárom misschien? Iets met integriteit, vertrouwen, dat soort rare dingen?
@ Volksmenner
Link eens plaatjes naar jezelf en je vriendin dan, wedden dat je een lelijke strontmongool bent?
@ volksmenner @ 17:19
Het gaat niet om de pijpbeurt, beste socialist (die is Depla gegund). Het gaat om het volgende:
"Maar wat is er privé wanneer je als wethouder je functie misbruikt om hoogst persoonlijk een woning te regelen voor je minnares. En is het niet gewoon een privé-zaak, wanneer zon verhouding vervolgens op de klippen loopt. Moet je dan gewoon als grote mensen met elkaar verder. Neen, Depla besloot de vrouw te ruimen. Zij zou, overigens na een onberispelijke staat van dienst, haar werk plotseling niet meer goed uitvoeren. In samenspraak met Guusje Nadorst werd daarop besloten de ex-vriendin van Depla te ontslaan. De vrouw in kwestie vocht haar ontslag nog aan bij de rechter, maar trok aan het kortste eind."
Bron: www.geenstijl.nl/mt/archieven/1097021....
@JamesHuntLive @ 17:18
Ik zeg het hierboven al: volgens Zwart klopt dit stukje niet. Maar het is precies zoals jij zegt... je kunt zoveel voor elkaar krijgen als je naar een doel toewerkt.
Rutger,ga eens bij mevrouw Depla langs ,vragen of ze ook zo achter haar man staat.
En dan hebben ze het in de Azijnbode ook nog over 'het vermeende slippertje'. Hoezo 'vermeend', aardsluie en politiek correcte dode boom schrijverTs? Pijpla heeft notabene al impliciet toegegeven dat hij z'n Frits Barend heeft laten wassen door die VVD'er. Er bestaan zelfs camerabeelden van... En nee, het is geen privekwestie, want die ijdele pik omhoog heeft zich laten buizen op het terrein van het gemeentehuis. Om nog maar ff de kwestie rondom dat andere slippertje te vergeten.
Nee hoor, ga maar lekker door met promoten van jullie politieke partijtje en het bashen van primair de SP en secundair Wilders/Verdonk. Het herinnert mij weer haarfijn waarom ik mijn abo heb opgezegd...
*bladert de erotische krant door*
James Ulrich 29-11-07 @ 17:17
Ik had haar ook al gespot. Heerlijk dingetje om mee in het fietsenhok te verblijven die Chantal... Ze zal toch niet lesbisch zijn?
Is er een pica van de pijpster?
Bono lees eens alle reaxies...
Complimenten aan Fleishbaum, maar dat bronnenverhaal is nog wat vaag.
Ga ervan uit dat dé bron anonimiteit is beloofd, maar weet ook hoe een goed journalist puzzelstukjes verzamelt en zijn conclusie kan laten bevestigen of ontkennen door 'kennishebbers'.
Ben dan ook zeer benieuwd wat de heren Zwart en vd Staaij ervan vinden dat ze hier genoemd worden. Zijn zijn blijkbaar niet dé bron(nen).
leuk plaatje erbij.. "Kameraden, redt Depla"
Gebiedende wijs.. is toch niet met d-t?
Ik vind overigens dat die Paul Depla nogal een rara smaak heeft. Waarom Jolanda van Veluw kiezen als er in dezelfde gemeentehuis ook nog Chantal Teunissen rondloopt. Weliswaar van de foute partij (CDA), maar toch.....
www.mijnstadnijmegen.nl/Teunissen.html...
@J.B. van Heutsz 29-11-07 @ 17:14
LOL
Maar goed, nu pijpen in het fietsenhok is toegestaan, wordt het tijd om eens grensverleggend te fistfucken voor de bewakingscamera van het fietsenhok. Misschien dat er ergens wel een grens ligt?
Jezus, GeenStijl, krijgen jullie niet je gelijk? Jaloers dat jezelf niet aan je Fleischbaum wordt gezogen?
@pwman 29-11-07 @ 17:11
De gemiddelde PVV-er zou trots zijn als ze zelf een blowjob konden krijgen, waarom wordt het depla niet gegund? Wat een ieder in zijn/haar privéleven doet (op strafbare feiten na) is toch zijn/haar keuze? Misschien laat Wilders zich wel dagelijks anaal nemen door Marokkaanse jongetjes.
volksmennert is Bert Brussen en Him Weitinga inéén.
@volksmenner
Ga hier maar lopen spammen das meer jou straatje als ik het zo lees
www.nieuwnieuws.nl/archives/buitenland...
lol, afmakertje!
@A. Hilter 29-11-07 @ 17:13
Na de pijpbeurt is dit keiharde bewijs inmiddels weer slap.
By the way, heeft iemand Bijstandkoning recent nog "gezien"?
@ Patrick 024
Ach, in principe vind ik dit geen reden voor iemand om af te treden, Alleen de krampachtige decadente pogingen om dit allemaal binnenskamers te houden voor het publiek en zijn gezin zijn bizar en walgelijk.
Wanneer komt GeenStijl nu eens met keiharde bewijzen?
Volksmennert en zijn holmaat Wouter Bos.
volksmenner 29-11-07 @ 17:08
Ben het met je eens. Socialisten staan lager dan nazi's. Socialisten zijn veel gevaarlijker en hebben veel meer slachtoffers op hun geweten.
@ volksmenner 29-11-07 @ 17:09
Fair is fair, maar dan wel ff on topic svp. Wilders heeft hier geen ene fuck mee te maken.
@ volksmenner @ 17:08
Socialisten en nationaal-socialisten zijn weliswaar niet hetzelfde, maar hebben wel veel gemeen. Dat is nou eenmaal zo, of jij dat (als socialist?) nou leuk vindt of niet. Zie: www.luxetlibertas.com/nationaalsociali...
Volksmenner zit hier gewoon achter, ik voel het aan m'n watert.
www.esc2000.com/Newsletters/Artwork%20...
Knock out. Hulde!
Rutger Zwart zegt dat het niet waar is wat Fleisch beweert. Dat was te verwachten natuurlijk. Vertel toch even hoe het zo gekomen is geachte redactie...
@inquisitra 29-11-07 @ 17:01
De PvdA is de allergrootste partij.... van landverraders. Op de voet gevolgd door CDA en GroenLinks.
Nou weet ik weer wat ik hiero
www.geenstijl.tv/2007/11/nijmegen_rutg...
bij wilde zetten ....
naast een griffier, zouden ze in Pijpmegen ook een gniffelaar kunnen aanwijzen jah......
-
De taakomschrijving vd gniffelaar zou zijn: aanvoelen wanneer het gepast is momenten in te lassen om te gniffelen ....
-
-
Tevens zou er in Vrijmegen een ambtenaar voor plaatsvervangende schaamte aangesteld kunnen worden..
De taakomschrijving vd ambtenaar voor plaatsvervangende schaamte zou zijn; deelname aan beraadslag vd gemeenteraad om vervolgens in een hoekje zich te schamen zodat de anderen gewoon hun activiteiten zonder gêne voort kunnen zetten...
jochem372.hyves.nl/
@pwman 29-11-07 @ 17:07
Nee hoor, ik vind het gewoon leuk om het klapvee te treiteren.
@ derkcs 29-11-07 @ 17:05
Nu maken ze ervan dat de PvdA een open partij is en dat alles mogelijk is onder het motto van eerlijk zijn tegenover elkaar en anderen.
Oid
@volksmenner 29-11-07 @ 17:06
Net als ganzenbord, mens-erger-je-niet en sjoelen is dit ook hard op weg een oud-hollands vermaak te worden. Leve de Nederlandse Identiteit!
Onderstaand verhaal van Omroep Gelderland is natuurlijk ook weer te links. Maarja wat is voor het ondeugende broertje van de Telegraaf nou niet te links? Waarschijnlijk vinden jullie Wilders nog niet rechts genoeg.......
NIJMEGEN - Een overgrote meerderheid van de Nijmeegse bevolking staat achter wethouder Depla. Dat blijkt uit onderzoek in opdracht van Radio en TV Gelderland.
Bijna driekwart van de ondervraagden steunt de opvatting van Depla dat het vermeende sexincident in de fietsenkelder van het stadhuis een privé-zaak is. Ruim 60 procent vindt dat de gemeenteraad er niets mee te maken heeft. Een nog grotere meerderheid, ruim 80 procent, steunt zijn aanblijven.
Gisteren kreeg Depla steun van een grote meerderheid in de gemeenteraad.
Onderzoek onder 255 ondervraagden:
1. wethouder Depla beschouwt het vermeende incident als een privé-zaak.
Eens: 187 (73,3 %) Oneens: 68 (26,7%)
2. Wethouder Depla heeft gisteren geweigerd daarover in de gemeenteraad verantwoording af te leggen. Hij vindt dat de kwestie de raad niets aan gaat.
Eens: 160 (62,7 %) Oneens: 95 (37,3 %)
3. een meerderheid in de Nijmegse gemeenteraad steunt wethouder Depla en vindt dat hij niet weg hoeft als wethouder.
Eens: 208 (81,6 %) Oneens: 47 (18,4 %
@ derkcs 29-11-07 @ 17:05
Nu maken ze ervan dat de PvdA een open partij is en dat alles mogelijk is onder het motto van eerlijk zijn tegenover elkaar en anderen.
Oid
Ondertussen tikt de aanslagenteller overigens door: www.thereligionofpeace.com
@James Ulrich 29-11-07 @ 17:06
Vermakelijk hoe jij socialisten gelijk wilt stellen aan nazi's. Haal je je argumenten uit het handboek voor verwarring zaaien voor kaalkopjes?
@ Volksmenner
Precies de reactie die ik had verwacht van zo'n autistisch afvalhoofd. Ik geloof niet dat deze topic over moslims gaat, zelfs niet over Geert Wilders, dus waarom doe je ons niet allen een lol en stop je een vaatwastablet in je smoel en rot je lekker op?
daskapitalist 29-11-07 @ 16:54
Die uitzendkracht heeft 30.000 euro gekregen van Depla, privé, ter compensatie van verloren inkomen en om haar mond te houden. Zie dit topic vanaf 13:40.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/1105301....
Maar nog steeds snap ik niet wat het probleem nu is. De actie van Depla is toch een privezaak? Maakt hem dit een minder bestuurder??
Ik snap echt niet waar iedereen zich zo druk om maakt???
Moet hij hierom aftreden? Eindelijk een besturder van vlees en bloed zou ik zeggen!!!
Als Depla nu wil beloven om te gaan trouwen met die mevrouw van het VVD ben ik best bereid om hem zijn schanddaden te vergeven.
bwhoehahaha dit wordt steeds amusanter.
gniffel. iedereen gaat op de knieen voor de pvda.
en alleen om hun eigenbelang,
die door de pvda kan worden geregeld.
partij van de aarslikkers,
lik mijn aars en ik regel je een baantje of een woning of een vrijstellingbouwvergunning.
afbreken die hap, met de grond gelijk maken, het ijzer is heet.
Bedankt voor die linkjes naar de Volkskrant en Gelderlander, Fleischbaum. Zo weten we tenminste wat voor persoon die Janssen is.
En wel een beetje dom om je voor het karretje van zo'n zielig en louche figuur te laten spannen.
Oh, en krijgen we nog een keer de feiten van dat appartement te lezen? Daar horen we namelijk niets meer over.
@ volksmenner 29-11-07 @ 17:04
Waarom ben je iedereen aan het aanvallen die tegen Depla en zijn achterkamertjesbewind is? Is het je billemaat ofzo?
@ iquisitra @ 17:01
Wat jij beschrijft is niets anders dan Gleichschaltung en is niet door de PvdA uitgevonden. Een andere socialistische partij genaamd, maar dan wat nationalistischer (NSDAP), deed dat al decennia geleden. Walter Wald (alias Wouter Bos) van de Nederlandse Sociaal-Democratische Arbeiders-Partij zag dat het goed was.....
Hahaha pwned!
@Tomba 29-11-07 @ 17:04
Moslimbashen noem ik nou ook weer niet discussiëren. Jij wel?
@ volksmenner 17:00
Nee u is PVDAllochtoon
doe mij dan maar varkens
Lol@ rokershoest 29-11-07 @ 16:49
Ik vind het een schande dat ze bij gemeentehuis een bewaakte fietsenstalling hebben en op het station wordt om de drie dagen je fiets gejat en daar heeft niemand beelden van! Maar daar hoor ik niemand over.
Who the fuck is Anja Slikster?
wat moet de linkse media er nu nog van maken??
@dr.spin007 29-11-07 @ 17:01
Misschien dacht Depla wel hetzelfde bij het zien van jouw hoofd.
oeps: PARTIJBERAAD
Leuk stelletje in die Raad , eigenaar v/e bordeel ,Burgemeester niet gekozen ,Belangrijke wethouder meneer die aantoont dat je net zoals collega Oudkerk geen normen moet hebben om wat te bereiken in de politiek.
Balkenende zou zeggen "laten we trots zijn op elkaar ".
@ Volksmenner
Zielig hoor, schelden is alles wat je kunt? Argumenten hoor ik nooit uit dat afvalhoofd van je. Je filtert selectief uit wat je wilt horen en vervolgens braak je het hier uit. Dat noem ik geen discussieren, dat noem ik een zware geestelijke handicap.
@James Ulrich 29-11-07 @ 16:58
Heb de Azijnbode toch al een paar keer betrapt op een anti-SP-houding, bijvoorbeeld als ze de 'onafhankelijke onderzoeker' Elzinga (PvdA!) zijn ongezouten kritiek over de SP laat spuien en diens uitspraken tot nieuws verheft.
"Voor bestuur en fractie staat de positie van de wethouder niet ter discussie.Dat heeft de partij bekendgemaakt op haar internetpagina. De fractie heeft volgens fractievoorzitter Rutger Zwart geen begrip voor de Stadspartij Nijmegen, die de positie van Depla onhoudbaar vindt. Op aandringen van de Stadspartij praat de gemeenteraad woensdagavond over de kwestie." bron:standpunt NL
Wat een hypocriet stuk vreten is die Rutger... Het gezegde 'iemand zwart maken' is zeker door hem uitgevonden
Wat een smerige vorm van mediafascisme bedrijven deze media van minder allooi. Zo zie je maar weer wat socialisme teweeg kan brengen. Een buitenstaander wordt (onterecht) geofferd om de smoel van het linkse apparatjik te redden, omdat een Nijmeegse salonsocialist aan orale belangenverstrengeling deed in een fietsenhok. Want deze lonkse media zijn tactiek van tactiek veranderd, omdat Depla's aura dwangmatig oppoetsen niet hielp. Ook zet de kromme redenering dat Depla's pijppartijtjes puur privé zijn geen zoden aan de socialistische dijk. Waren het niet deze zelfde media die Fortuyn's sexuele uitspattingen graag besmuikt gniffelend brachten, terwijl op dat zelfde ogenblik meester Melkert een slavin aan het lustrad hing en weer diezelfde media muisstil bleven.
Wat deze affaire vooral oprakelt, is de overduidelijk partijdigheid, kortzichtigheid en afhankelijkheid van oa de VARA, de Volkskrant en de Gelderlander. Het wordt tijd dat er een einde komt aan de coöptatie. Voor de leken, de PvdA dropt overal poppetjes op posities die strategisch belangrijk zijn voor het voortduren van enige machtsbasis. De PvdA is de meest walgelijke partij ooit en bovenal (misschien ongewild) vijand van het volk geworden.
En dan te bedenken dat ik vanochtend tegen het hoofd van Paultje aan moest kijken in een debatje over communicatie... ik heb niet gelachen hoor.
sjongejonge, wat een ophef; Depla wipt een uitzendkracht en laat zich pijpen in een fietsenhok. Bos naait 16 miljoen mensen, hoor je niets over....
Ik ergergde me aan dat stuk in de Volkskrant. Tegen het eind schrijft journaliste Anja Sligter dat Jo Jansen eigenaar is van een bordeel en dat hij 'volgens bronnen veel geld in de prostitutie verdiend heeft.'
Die is lekker, dan kun je dus iedereen kapotschrijven als je er maar 'volgens bronnen' voor zet. Volgens bronnen is Sligter de klamme handpop van de PvdA. Volgens bronnen zeigt ze maar wat graag neder over de roedel van Depla.
@tomba 29-11-07 @ 16:56
Yo, ik ben je moeder niet.
Waarom is het gezin van Depla nog niet door Rutger geinterviewd? Ik ben benieuwd hoe zijn vrouw en kinderen over de kwestie denken.
@ me,myself and IK @ 16:55
Men kan de Volkskrant van veel betichten, maar niet van een anti-SP-houding. Toegegeven, de voorkeur van de hoernalisten van de Volkskrant gaat waarschijnlijk naar de PvdA en GroenLinks, maar tot voor kort is de SP altijd met fluwelen handschoenen aangepakt. Marijnissen kan gewoon totaal niet tegen kritiek, niet van buiten zijn partij en ook niet van binnen zijn partij.
Volgens mij is deze zogenoemde affaire de meest onbenullige ooit...
Kan iemand me uitleggen waarom we ons hier zo druk om maken??
@DeBruineSter
En na het slikken liet ze direct een ferme boer. Met sperma-adem kuste zij een half uur later nog haar kinderen welterusten.
@derbisendasm
Als je een betweter zil zijn moet je wel goed geinformeerd zijn. Dit is de oud-Nederlandse spelwijze uit de tijd dat die Socialistische posters nog ophingen.
@Volksmenner
Jij bent zelf een varken.
Mag ik overigens wel vast stellen dat burgemeester Thom de Graaf liever Anne Frank postmortaal verkracht dan een politiek vriendje aan de tand te voelen over het corrupt regelen van een appartement voor zijn liefje?
Marijnissen zegt dat de Volkskrant hem zwart maakt omdat zijn partij de PvdA stemmen kost....... Nu is wel helmaal duidelijk dat hij gelijk heeft. Dit heeft niets meer met journalistiek te maken, dit is gewoon wraak nemen.
Jongens, heel leuk dit, maar op dat pamflet moet "Kameraden, red Depla" zijn... is gebiedende wijs = ik-vorm...
@Hassan-I-Sabah
Je hebt gelijk, maar alle PvdA wethouders moeten principieel oprotten.
Sterk stukje tekst, Fleischbaum.
maar wanneer gaat rutger nu eindelijk op bezoek bij die uitzendkracht? zo moeilijk moet dat toch niet zijn om achter haar naam te komen. desnoods gebruik je een wobje.
Zo zie ik het graag, lekker kei hard gas erop GS! En ongezien de typhus voor die PvdA kneuzen!
Fleischbaum | 29-11-07 | 16:29
Godverdomme goed gezegd.
"Leuk een authentieke Nijmegenaar voor lul zetten ten gunste van een omhoog gevallen baantjesjager op doorreis."
En je hebt gelijk.
Dat ie zich laat zuigen daar dondert niks, maar pakken dat kutvolk voorzover het elk ander voorschrijft en verbiedt.
Oprotten Depla
wat is het nou met jullie hier? is geenstijl opeens overgelopen naar de gristenunie ofzo? was er nou mis met een pijppartij in een fietsenkelder? (en waar blijven de beelden?) Wat mij betreft mogen ze elkaar in de raadzaal in allerlei gaten neuqen, allang ze hun werk daar blijven doen.
@James Ulrich;
Precies! Heerschende cartoons trouwens altijd van Cox and Forkum.
De bijl in zijn rug kwam van links...
When does the hurting stop?
@ DeBruineSter @ 16:48
www.coxandforkum.com/archives/000535.h...
Alles goed en wel, maar onze SociaalDemocratische Rijksvoorlichtingdienst neem wraak!
Als het varken Wilders vrijuit gaat met zijn discriminerende politieke hersenscheten dan mag dit ook.
@tomba:
En hier dansen alle oude media-lijken de horlepiep met de gevestigde orde. In een beschaafd land horen de media de staat te controleren, in NL doen ze hun best om de oppositie belachelijk te maken. (vrij naar Theo van Gogh).
Stelletje linkse teringhoeren, excusez le mot. Nu hebben Janssen, loslippige beveiliging en GS het gedaan. Weg met die opvreter. Depla, verdwijn!
Gaat Depla nu alsnog opstappen ? anders was dit schrijfsel natuurlijk zwaar overbodig, beetje de PvdA internt lopen te verdelen.
Sja, los van of die Jansen een hufter is of niet (hij zou zich wel thuis moeten voelen tussen al die andere matenaaiers), wanneer je je politieke status en macht ge/misbruikt, dan ben je chantabel he. Moet Depla toch niet heeeel erg van opkijken... Be a man and play dirty...
@Gier:
Goeie vraag. En; slikt ze ook?
@Debruinester:
Is in Amerika ook wel nodig ook, de tv-media zijn voor 90% in handen van twee miljardairs: Rockefeller en Murdoch. Ongeveer even erg als in Nederland.
Had Depla nou op haar gezicht geejaculeerd of in haar mond ?
Ik begin nu ook een beetje begrip te krijgen voor de Imam die geen handjes wenst te schudden met vrouwelijke politici.
Je weet immers nooit of zo'n politica de kleffe worst van Depla in haar handjes heeft mogen houden.
Prachtig suggestief stukkie, maar we weten nog niets meer. Waarom zo vaag blijven? Is dat die 40% die nu in jullie genen zit? Vertel: hoe zit het dan met die gasten?
Dit begint gewoon TE absurd te worden, laten de volkskrant en de gelderlander zich in de kaarten kijken zeg... wat een circus om een blowjob, kleine carrierecoaching van onze onafhankelijke media. Hoertjesssssss
De baantjesjagers van de PvdA zijn niet te beroerd om zich ook binnen hun eigen partij met behulp van hun ellebogen omhoog te werken. Het zal wel een raadsel blijven of Rutger Zwart en Jochem van der Staaij jaloers waren op de carrière van Paul Depla, of dat zij hem nu een wederpoets bakken omdat hij hen eerst iets geflikt heeft.
@tomba:
In de States hebben de blogs de serieuze hoernalisten-rol allang overgenomen van de oude bomen. En dat gebeurt hier nu ook. De verwevenheid tussen politiek en oude media is om te kotsen.
Het bleef nog lang onrustig in Nijmegen...
Wel heel zielig dat het enige medium die hiernaar gaat vragen Geenstijl is. Een weblog! Het is een bloody shame
Is Depla in de fietsenstalling niet een leuk item voor een ouderwetse photofuck??
w00t!!!
Weer een mooi stukje van onze succesredacteur Fleischbaum!
Lijkt wel weer duidelijk: Jo Jansen is het grote onfatsoen van nijmegen.
Omgekeerde moraalridders zijn ook moraalridders. Alleen erger, omdat zij de wormen in naarden steeds sterker maken.
Vraag me trouwens af of Allah het nog wel zo leuk vind dat rechtgeaarde Moslims op zo'n vunzige partij als het PvdA stemmen.
Het lijkt me een duidelijk gevalletje van stenigen en fatwa.
En daar komt Fleish nu mee,
hehehe.
Maar goed, hier gaan we niets meer over horen,
dit wordt een doofpotje.
Mooi geformuleerd: "dankzij Rutger Zwart en Jochem van der Staaij besloten wij uiteindelijk over te gaan tot publicatie".
Dat zegt nog niet wie de eerste bron is. Dus toch gewoon Jo Janssen, he?
Nou GS, is het wel verstandig je bronnen zo te drogen te hangen?
Wat een belachelijke bende NSB'ers vormen toch eigenlijk onze elite. Gatverdamme.
Waarom is het concept hoor en wederhoor compleet non-existent in de Nederlandse pers. De Nederlandse pers zuigt net zo hard aan de lul van Depla als die VVD-hoer.
Van der Staaij...... die is toch de linkerhand van Bas van der Vlies?
Foutentieke Nijmegenaar that is; sorry hoor maar het opnemen voor Jo Janssen getuigt echt van een ernstig gebrek aan kennis van zaken, Fleisch.
Jochem van der Staaij heeft maar liefst vier (4) vrienden...
Dan wil je wel heel graag een wethouder erbij naaien om jezelf stoer te vinden...
Het gaat niet over de fietsenstalling!
.
Het gaat over die flat voor dat vriendinnetje....
.
OWja nog dank aan Rutger Zwart en Jochem van der Staaij
Volkskrant kudtje Anja Sligter kan maar beter bij aan d'r zoetsappige reisblogjes blijven werken me dunkt.
Depla's eerder successen behaalde hij via www.snelle-contacten.com/
Niet zo negatief over het niveau van de Volkskrant. Mijn kat wil nergens anders op schijten.
Kan iemand mij uitleggen waarom je als normaal werkend mens nog belasting in NL zou willen betalen. Het gaat integraal naar linkse onzinprojecten, subsidies aan linkse kranten, de staatsomroep, corrupte politici enz. enz. enz.
En jahoor er zijn buitenlanden waar het beter is.
" Omhoog gevallen baantjesjager op doorreis". Heel mooi! Die houden we erin!
Depla gaat niet door de knieeen. Dat laat hij anderen doen.
<p>dan weer die advertenties onder het artikel.</p><p>Geniaal de bednker van de google Ads.</p>
noemen ze dat nu een linkse directe?
whehe... :') p0wnt deel 17.
Völkischer Beobachter (lees Volkskrant) is weer bezig..
Depla? Daar kan Rutten nog een puntje zuigen.
Je typt veel!
Rutger?? Is die van de PvdA??
"Leuk een authentieke Nijmegenaar voor lul zetten ten gunste van een omhoog gevallen baantjesjager op doorreis".
Beter is de houding van de journalistiek in Nederland, uitzonderingen daargelaten, niet te beschrijven.
Is toch logisch dat een PvdA'er niet snel iets fout kan doen volgens de hoernalisten van die Völkische Zeitung (en ook NSB Handelsblatt)? What else is new?
Thom kom d'r maar in...................................
Dat word gezellig op het partij feestje:D
REAGEER OOK