Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

NOS past Politicus-poll aan

bananenpollDe maatschappij, dat zijn wij. Gisteren berichtte GeenStijl als eerste over de schandalige stemfraude in de Politicus van het Jaar verkiezing. Deze verkiezing wordt jaarlijks door het Radio1 Journaal uitgeschreven, en is bedoeld om hard- werkende politici in het zonnetje te zetten. Het bleek echter dat samenspannende christenorganisaties de poll misbruikten om totaal onbekende en niets voorstellende kamerleden in de Top5 te stemmen. Zo kregen SGP-leden Van der Vlies en Van der Staaij onevenredig veel stemmen. In de TopVijf stonden ook leden van de ChristenUnie en het CDA. Vanaf op de Veluwe gesitueerde IP-nummers werd veelvuldig gefraudeerd. Fundamentalistische anti-democraten van christelijk allooi hadden bovendien ontdekt dat door het weggooien van zogenaamde 'cookies' de poll verder gemanipuleerd kon worden. Daar is nu een eind aan gekomen. Het fraudegevoelige poll-systeem is gisteravond door de NOS aangepast. Dubbele stemmen zijn verwijderd, de tussenstand is aangepast en de internetverkiezing is nu voorzien van een IP-slot en een duivels ingenieus verificatiesysteem. Ook mag er nog maar 1 keer per 24 uur gestemd worden. In de nieuwe en nu wel eerlijke tussenstand van de Politicus van het Jaar verkiezing staan de kamerleden Wilders (PVV), Verdonk (TON) en Kamp (VVD) in de Top5.

Reaguursels

Inloggen

Ongelofelijk .. de christenhondjes gaan deze nacht 1 en 2 pakken als het zo door gaat ... hun bot knalt er weer op los, wat een lutsers bij de NOS !

Repelsteel | 26-11-07 | 23:11

Ze willen verdomme dmv dit fraude-offensief het woord van God verspreiden... zijn ze besjodemieterd !

Een Soort Iets | 26-11-07 | 15:09

Gadverdamme... gristen-griezel Kees van der Staaij komt weer opzetten!!

Een Soort Iets | 26-11-07 | 15:05

Leuk is natuurlijk wel dat je 5 keer op Verdonk kunt stemmen en haar dus 15 punten kunt geven.
Ik heb ze netjes verdeeld tussen Verdonk en Wilders (V en W, Vrauw en Wildeman, , hmm catchy), 8 om 7. Tjaah de eerste vrouwelijke minister president van Nederland heeft toch een lichte voorkeur.

chubbytubby | 26-11-07 | 14:34

Ik wilde vandaag, zoals de dominee had aangegeven, samen met mijn vrouw en zeven kinderen, al onze kudos aan Bassie geven maar tot mijn onsteltenis is door dit gemanipuleer van de NOS het nu voor mijn vrouw en kinderen onmogelijk geworden om ook kudos uit te delen omdat er maar één keer gestemd kan worden. Dit is walgelijk goddeloze discriminatie, ongelijke behandeling en onderdrukking van grote gezinnen. Mijn kinderen zijn nu gefrustreert en Minister Vogelaar moet niet vreemd opkijken als er vanacht op de veluwe enkele auto's in de hens gaan.

down | 25-11-07 | 13:12

> Ella Vogelaar PvdA, Minister 254 punten.

Er zijn dus gewoon mensen in Nederland met een computer die haar kiezen.

Of zal Woutertje Bos met de PVDA-allochtonenTouringcar met computer (die normaliter gebruikt wordt om het allochtonenstemvee van de PVDA naar de stembus te krijgen) de stemmerts bezoeken die dubbele uitkeringen en paspoorten bezitten en ze laten stemmen op op Vogelaar met de PVDA-buscomputer in ruil voor meer uitkeringen voor henzelf en stemmen voor de PVDA?

Herr Oberst | 25-11-07 | 12:13

-weggejorist-

Lizzard | 25-11-07 | 11:18

Ook ff Geert op 1 gezet. Ik vind hem dus echt een waardeloze politicus. Maar vind het leuk om deze verkiezing te fucken...(ach wat ben ik lekker kinderachtig)

stoutklein_kutkonijn | 25-11-07 | 11:14

@nattebever 20:26
Sapperdeflap. Je favoriete politicus zou nu 'cordon sanitaire' kwelen.

@bottehond 21:07
Wonen die dan in Polen?

ottootto | 25-11-07 | 10:33

Je mag toch eens in de 24 uur stemmen ? Nou krijg ik weer: ''uw mailadres is al gebruikt''. Ik schei er mee uit ook. Kan heel die verkiezing al niet meer serieus nemen.

krommeteen | 25-11-07 | 09:32

-weggejorist-

Lizzard | 25-11-07 | 01:49

-weggejorist-

Lizzard | 25-11-07 | 01:42

@ Lizzard

Okay, you wanna raise hell. Need a hand?

bottehond | 25-11-07 | 01:27

-weggejorist-

Lizzard | 25-11-07 | 01:22

Lizzard 25-11-07 @ 00:32

Dat zeg ik. Lachte je nou om Perls of die safari chocomel? Of om allebei. Dan ben je echt goed manic. Kewl als je het onder controle hebt vanwege de juiste omstandigheden. Zeg maar.

OT
Die q*tNOSS van LaroeSS. En SStaatSSradieau 2. Zíj bepalen de spelregels. Wat denken wij wel? Ies fun ende echte real life entertainment als supporters gaan stemmen. Nieuwe tijden, nieuwe regels. Oude regels en wetten knellen. Nederland heeft het stikbenauwd.

* Deaud aan de SStaatSS- media *

Zonder media slaagt geen enkele revolte.

bottehond | 25-11-07 | 00:56

-weggejorist-

Lizzard | 25-11-07 | 00:32

@ Lizzard

Aha. Ken je Fritz Perls? Mot je een safari chocomel?

bottehond | 25-11-07 | 00:31

-weggejorist-

Lizzard | 25-11-07 | 00:17

Die kudt site doet het niet. Code niet goed en weet ik veel wat. Klopt geem moer van die kudt site.

monaco | 25-11-07 | 00:14

@ Lizzard- lounger (?)

Capito het geloof ik wel. Und jetzt?

bottehond | 24-11-07 | 23:53

-weggejorist-

Lizzard | 24-11-07 | 23:47

The eimer 24-11-07 @ 22:49

Weet je, eimerT (rare nick trouwens): als je begrijpt waar de islamisering vandaan komt, dan weet je zeker dat Wilders de béste politicus is. Met inzet, letterlijk, van eigen Leven. Ik bedoel maar.

OT
Die Roué VervaatnegerT is goed zeg. Zonder meer de beste lachman op dit moment. Wel nét te politiek correct, maar dat is omdat hij niet durft te disrimineren. Hij is wel héél scherp en zeer slim. Werkelijk indrukwekkend.

bottehond | 24-11-07 | 22:59

Leen 22:07:
Ik heb zojuist gestemd en alles werkt perfect. Geert leidt met ruim 105.000 punten en dat was wel te verwachten gezien smans kwaliteiten.
Ongetwijfeld zal ook die terechte kwalificatie als politicus van het jaar nog verder bijdragen tot vergroting van het toch al riante aantal kamerzetels.

The eimer | 24-11-07 | 22:49

Lizzard 24-11-07 @ 21:14

BezorgT? Mwah.....

bottehond | 24-11-07 | 22:38

Kreeg ik maar eens een bevestigingsmail. Ik kon gisteren niet stemmen en vandaag lukt het me ook niet.
Heb een donkerbruin vermoeden dat de NOS deze poll aan het manipuleren is.

Leen27806520 | 24-11-07 | 22:07

@ Lizzard 24-11-07 @ 20:15

Wat laat met reaguren, heb de tijd doorgebracht bij de Yanks van LGF en de splijting met Europa, ben uitgeput en heb nu de echte peterselie in d'oren gestoken.

@ The eimer 24-11-07 @ 20:30

Heb al jaren schijt aan de bvd, de telefoonkliks neem ik op de koop toe.
Nee, vind niet dat je hier alles kunt zeggen, veel, maar niet alles; enfin, je kunt ook niet alles hebben.
Veder heb ik zooooo genoeg van dit pokkegajus regentendom, dat ik me nu ga bezatten.

wopper | 24-11-07 | 21:36

-weggejorist-

Lizzard | 24-11-07 | 21:28

Lizzard 24-11-07 @ 20:37

Ik heb MDD (multiple disorder disorder), dus 't is een heel gekloot om de juiste medicijnen bij elkaar te scharrelen. Er is nog geen echte 'cure' voor en ik bid Allah dat die er ook nooit komt.
'k Kan er uitstekend mee leven, dus die medicatie, da's meer een soort bezigheidstherapietje.

nattebever | 24-11-07 | 21:17

Euh, ik durf het amper te vragen, maar heeft iemand Ehsan Jami op de lijst kunnen bespeuren...?

Wilder Wein | 24-11-07 | 21:16

-weggejorist-

Lizzard | 24-11-07 | 21:14

ottootto 24-11-07 @ 20:41

Er zijn reaguurders waar ik niet op reaguur. Jij bent daar één van.
Is dat niet een mooie paradox? Kun je zomaar constateren.

nattebever | 24-11-07 | 21:13

Lizzard 24-11-07 @ 20:37

Misschien heb je ADD. Dat zijn zeer interessante Menschen, naar men zegt, hehehe.

@ otto(bis)

Vrijheid ten opzichte van de islam- fascisten. Capice?

bottehond | 24-11-07 | 21:07

Vieren we nog ergens een feestje als Geert polticus van het jaar wordt?

The eimer | 24-11-07 | 20:42

@nattebever 24-11-07 @ 20:26
Ach gut. PVV of PPV, wat maakt het uit. Koketteren met de vrijheid, maar er geen inhoud aan kunnen geven. Het blijven loze letters. En ik roep niets. Ik constateer. Dat je meteen de handdoek in de ring gooit, zegt genoeg.

ottootto | 24-11-07 | 20:41

-weggejorist-

Lizzard | 24-11-07 | 20:37

@ Lizzard

Wat doe je weer cryptisch. Wat bedoel je nou allemaal, maffe ADHD-erT?

bottehond | 24-11-07 | 20:31

wopper 20:10:
Dat doen we nu al bij de vleet. Erger kan niet meer. De AIVD maakt er zeker overuren door, maar we moeten geduld hebben met dat zooitje ongeregeld wat er nu zit. Men is volop kuilen aan het graven om erzelf in te donderen.
Let wel, het gemiddelde Balkenende kabinet leeft maar 1 1/2 jaar.
Nog een paar maanden en dan moeten we weer kleurkrijten, let op.

The eimer | 24-11-07 | 20:30

Lizzard 24-11-07 @ 20:01
Je gaat wel erg uit van het 'kwade' in de mens. In dit geval onnodig. Als je iets te zeggen hebt over een aantal onderwerpen, dan kun je in een week of twee een boek schrijven.
Hoef je geen ego's voor op te pompen.
Je ziet er meer achter dan erachter zit. Er zit namelijks niks achter.

ottootto 24-11-07 @ 20:00
Het is PVV en niet PPV, maar bon, detail.
Wat je verder roept, dat zal allemaal wel. 't Is te onnozel om op in te gaan.

nattebever | 24-11-07 | 20:26

-weggejorist-

Lizzard | 24-11-07 | 20:15

@Lizzard
In het fietsenhok, daaro?

ottootto | 24-11-07 | 20:11

@ Lizzard 24-11-07 @ 20:01

Een ongekuist hondeblogje zonder Joris op kosten van GS waar we voluit en zonder gène de meest gruwelijke dingen kunnen zeggen.

wopper | 24-11-07 | 20:10

-weggejorist-

Lizzard | 24-11-07 | 20:07

-weggejorist-

Lizzard | 24-11-07 | 20:01

Joris grijp in. Ze beginnen mekaar te bespringen hiero. Als GS aan dating begint is het meteen afgelopen.

Ps. nattebever. Weldenkend en PPV is een contradictio in terminis. En welsprekend wil nog niet zeggen dat iemand verstandig is. Dat zie je bij bottehond. Het klinkt goed, maar het is natuurlijk voornamelijk onzin wat-ie schrijft.

ottootto | 24-11-07 | 20:00

Lizzard 24-11-07 @ 19:42

Ik heb geen snode plannetjes.
Waar vind jij in dit verband trouwens iets snoods?

nattebever | 24-11-07 | 19:51

bottehond 24-11-07 @ 19:40
Jaha, 't valt niet mee hè?
M'n bek valt open, bottehond die 'Euhmmm.....' post.
Zie je wel, ik heb zelfs je puntjes geteld. Vijf stuks.
Daar moet een Godt achter zitten.

nattebever | 24-11-07 | 19:44

-weggejorist-

Lizzard | 24-11-07 | 19:42

CoJoNes 24-11-07 @ 19:37
LOL.
Nordisch typje. Wat je trouwens eerder postte (19:27) vind ik nog helemaal niet zo gek. 'k Heb soms de indruk dat er bij de PVV iets te weinig welbespraakte types rondlopen, types die je met drie regels de grond in kunt boren, terwijl er genoeg ontwikkelde mensen zijn die het in hoofdlijnen eens zijn met het nu wat populistische geluid. Elke beginnende marktkoopman moet schreeuwen, later treedt de rust wel in. In dat opzicht doet Wilders het niet slecht, maar 't zou leuk voor hem zijn als hij zich verzekerd zou weten van enige intellectuele back-up.

nattebever | 24-11-07 | 19:42

Aleid Wolfsen houdt ook lekker veel voorkeurstemmen over [not].

kaasfondue | 24-11-07 | 19:42

@ CoJoNes
@ NattebeverT

Euhmmm.....

bottehond | 24-11-07 | 19:40

Lizzard 19;22;
Waar ik bang van ben zijn de laatste stuiptrekkingen van links.
o.a. keiharde aanslagen op koopkracht van alle werkenden.
Subsidiekranen die echt helemaal wagenwijd opengeschroefd worden om nog meer staatsafhankelen te creeeren. Assielanten zullen, zoals gebleken is, onherroepelijk NLer worden, maakt niet of ze liegen, crimineel of niet.
Tegen de tijd dit kabinet vanzelf implodeert ligt NL finaal op zijn reet.
Daarna gaan we weer payen om die schade te betalen. Bah!

The eimer | 24-11-07 | 19:37

CoJoNes 24-11-07 @ 19:27

Botte loopt nu in vrouwenkleding op het strand van Walcheren en speelt 'hard to get'.
'k Denk dat dat hem vrij snel zal gaan vervelen.
Is daar trouwens wel een strand?

nattebever | 24-11-07 | 19:34

"U kunt natuurlijk thuis wel gewoon 1 keer per dag stemmen." (aldus de NOS)

Hu?? Is meerdere keren stemmen uberhaupt de bedoeling dan?

Mulimans | 24-11-07 | 19:32

@The eimer 24-11-07 @ 19:11
Bea is niet bang. Bea is beste maatjes met de oude Zorreguieta. Daarbij vergeleken is Wilders nog een kleine jongen. Hij heeft wel een grote mond, maar ik zie hem nog geen finnen uit een vliegtuig boven de Noordzee kieperen.

ottootto | 24-11-07 | 19:29

Ik mis de pijpert van Nijmegen in de pol!!

Och kut is een "verkiezing" voor landelijke politici

Mijn stelling: PvdA was KUT, IS NOG KUTTER, en zal in de toekomst KUTTEST zijn!!

PS: ondanks het feit dat de pijpert van Nijmegen een VVD-sloerie is: heeft wel een PvdA-piemol in haar mond gehebt!!!

worm | 24-11-07 | 19:28

@bevert, eimert et al.
Grappig is dat ik weleens samen met koerbagh het idee heb postgevat om een soort vrijzinnige denktank op te zetten met enkele andere leden van GS. Daarnaast hebben botte en ik ooit het idee gehad om eens een uitvoerig interview met de heer Wilders aan tevragen, no holds barred.
Daar zou bottehond nog steeds een voortrekkersrol in kunnen nemen, ik denk dat voor zo'n recalcitrant vrijzinnige maar vooral staatswantrouwende denktank erg veel ruimte is.
Botte, doe je ding.

CoJoNes | 24-11-07 | 19:27

-weggejorist-

Lizzard | 24-11-07 | 19:22

@Bottehond
Ik sluit mij graag bij nattebever (1858) aan. Bovendien zou je dat een entree opleveren in het mediacircus met bijbehorende optredens. Hoewel ik hierbij moet opmerken, dat GS toch wel verder reikt dan sommigen denken.
Fortes fortuna adiuvat.

Vigil | 24-11-07 | 19:21

1oog 24-11-07 @ 19:08

Hehehehe.... Indeed. Een partij met goede ideeën, maar hun islam-apeasende gedrag maakt ze volstrekt ongeloofwaardig voor een partij die zegt het Vrije weaurd te verdedigen, daarmee willens (en wetens?) de aarstvijand van onze Vrijzinnigheid in het zadel hijsend. En onwaardig om mijn stem te krijgen. In de vuulbak dermee.

bottehond | 24-11-07 | 19:21

The eimer 24-11-07 @ 19:11
Staat die ene Wilders daar en zegt: Hallo, kodegin, de republiek wordt ingevoerd.
Verder ook nog een goedemorgen.
Moehahahahaha!

nattebever | 24-11-07 | 19:17

tussenstandje per partij:

PVV 12485
VVD 8466
SGP 8076
Verdonk 7705
CDA 6960
PvdA 6954
ChristenUnie 3769
SP 3161
D66 2533
GroenLinks 1713
Dieren 780

Galgenrad | 24-11-07 | 19:15

nattebever 18: 58:
En nog 1.
Trouwens , Trixzelf vindt het wel vreemd stil hier inzake europa.
Geen discussies, nakkes en nada. Hebben we pas een potje politiek gekonkel en uitruiltjes achter de rug en wat ons staatshoofd?
t Is zo stil, als dat maar goed gaat! Notabene ons staatshoofd zegt dat!
En straks staat ene Wilders voor haar neus die zegt: Hallo, kodegin, ik ben de nieuwe MP aangenaam. Wat moet dat mens in de rats zitten!

The eimer | 24-11-07 | 19:11

Fix dat ding eens!
Gvd een alfabetisch volgorde hebben ze nog nooit van gehoord.

Weeraanmelden | 24-11-07 | 19:09

@ Bottehond. De ideen van D66 zijn goed. het gekloot van de afgelopen jaren heeft de partij terrecht in de marge gedrukt. Maar daar zijn geloof ik nu bijna alle partijen mee bezig dus dat zal dan wel weer een soort van voortrekkersfunctie zijn geweest.

1oog | 24-11-07 | 19:08

Een hels karwei om uberhaupt je gewenste politicus uit dat, zo geniaal opgezette rijtje te selecteren (briljant). Na veel pijn en moeite toch me rijtje kunnen sturen...

1. Geert
2. Rita
3. Marianne Thieme
4. Henk kamp
5. Verhagen

Mitchel18 | 24-11-07 | 19:06

@ The eimer Je zegt het zelf, hij is welbespraakt en daarmee zo'n beetje de enige die het 'aandurft' om vanaf het begin er voor uit te komen dat de politieke ideeen van Wilders niet de zijne zijn. Overigens laten wij ons wel allemaal foppen als wij denken dat de verschillen in Den Haag wezenlijk zijn. Wilders zit al vanaf de jaren 90 in Den Haag en Pechtold is net zo'n poltiek carrièrist. Van iemand die het van dichtbij gezien heeft, in de zwaar gesubsidieerde kamer restaurant/kantine hijsen deze lieden samen na het werk een paar biertjes, en eten de 2,50 kostende biefstuk met smaak op.

1oog | 24-11-07 | 19:05

@ nattebever 24-11-07 @ 18:58

KoperT 2 meldt zich.. over..
Goed idee, natte knaagtand!
Liefst een eeuwigdurend plok op de servert van onderbuikrioolsite GS.

wopper | 24-11-07 | 19:04

Lizzard 18:49:
Voorlopig heb ik helemaal te doen met die pvdIers.
Dachten ze eindelijk uit dat rampenkabinet te kunnen stappen door die ontslagwetten van Donner te sabotteren zegt Balkenende: Nou, dan dan we het toch niet! Die gifbeker moeten ze helemaal leegslurpen.
En ook nog eens die Novapeilingen vervalsen zal echt niet werken.

The eimer | 24-11-07 | 19:03

@bottehond
Botte, ik lees je comments doorgaans met veel plezier, ook nu. Wordt het niet eens tijd dat je je politieke inzichten en ideeën eens systematisch in een boekwerkje onder woorden brengt? Je post je de tyfus en je zou dan makkelijker kunnen verwijzen naar een wat uitgebreidere tekst (er is vast wel iemand die een site voor je wil aanmaken, als dat al niet het geval is en een beetje spamhoererij is niet altijd verkeerd).
Je zou het daarin, in dat boekje dus, kunnen hebben over:
- de Werdegang van Europië
- de islamisering van het Westen
- vrouwenkiesrecht (er moet ook wat te lachen zijn)
- de wenselijkheid van de monarchie
- de taak van de staat
- aanpassingen van de NL-Grondwet

En zo nog wat dingen. 't Maakt het wat minder verbrokkeld. En...'t kan een stuk korter dan dat rare dikke boek van Scheffer. Je kunt natuurlijk zeggen, nattebever, flikker een eind op, ga zelf dat boek schrijven. Dat kan. Maar ik bedoel het wel serieus. Je hebt alvast 1 koperT.

nattebever | 24-11-07 | 18:58

@bottehond
Da's duidelijk.

ottootto | 24-11-07 | 18:55

Wishbone 1810
Goeie link! Andere links zijn ook interessant om te weten. Voor hen die nog niet weten waar dit over gaat:
De Duitse en Franse ministers van Buitenlandse Zaken, Steinmeier en Kouchner zijn in opspraak vanwege het samen zingen met een Turkse knuffelallochtoon, Muhabbet geheten. Deze Turkse rappert maakt wel elke dag propaganda voor de jihad dmv de teksten in zijn liedjes.
gatesofvienna.blogspot.com/2007/11/rap...
www.politicallyincorrect.de/2007/11/us...

Vigil | 24-11-07 | 18:55

-weggejorist-

Lizzard | 24-11-07 | 18:49

ottootto 24-11-07 @ 18:41

Nee heur, ik ben zeer pro- Israel en heb een grafhekel aan jeaudenhaat. Dat dat volk haar eigen belangen verdedigt, als westersch land en enige democratie in de regio heeft mijn volledige steun. Israel en de rest van het Westen zitten in hetzelfde schuitje. Bovendien zien ook andere fascisten zulke complotten, islamofascisten zijn daarin net zo gesteaurd als hun neo-nazistische fellow-travellers.

bottehond | 24-11-07 | 18:47

1oog 18:00:
Wel eens op gelet hoe het kereltje te werk gaat?
Wilders werpt een stelling op in de kamer. De eerste die dan stevast reageert is Halsema die prompt en maakt niet waarover het gaat het woord discriminatie een keer of 50 bezigt. Het kereltje, beseffend dat hij continu op islamstemmen moet jagen om te overleven, schermt altijd met nationale en internationale wetten. Dat doet hij welbespraakt maar kan Wilders niet inhoudelijk kraken omdat Wilders standpunten staan als een huis.
De rest van de partijen zwijgt als het graf. Uit angst om de controverse tussen de dagelijkse praktijk niet verder aan te wakkeren en Wilders nog meer doelwitten te geven. Erg vermakelijk allemaal om aan te zien overigens.

The eimer | 24-11-07 | 18:46

1oog 24-11-07 @ 18:00

Hey, een witte raaf. Eén van de laatste D11-ers. Hulde voor je vasthoudendheid. Mij maakt het op zich niet uit dat onnozele hals het kereltje pechtold zich uiterst onbeschoft opstelt jegens de PVV. Het ging mij er om dat @ Maaier beweerde dat hij dat op een fatsoenlijke manier doet.

www.fatmakoser-kaya.nl/news/item/Ach_h...

In Frankrijk zou ze, ondanks haar verhullend taalgebruik voor de rechter gesleept worden, dude. Die schandvlek poest en/of rationaliseer jij niet weg, heur. En natuurlijk had dit niets te maken met die genocide-ontkenning

www.elsevier.nl/dossierartikel/asp/dos...

Who do you think you are kidding, 1oog?

bottehond | 24-11-07 | 18:43

@bottehond
Het gaat me vooral om de joodse relatie die Teheran legt. De Mossad-spion Sarkozy die weggezet wordt als onderdeel van het grote, wereldwijde joodse complot dat (alleen) de mullahs zien. Deel jij de mening op dit punt van Teheran? Dat vroeg ik me zo maar af.

ottootto | 24-11-07 | 18:41

@ Wishbone 24-11-07 @ 18:10

Dat was me de clip wel, non-de-djinn.
Wilders zou hiervoor publiekelijk door het regurend racaille verbaal gestenigd worden. Btw, wat een klote taal, dat arabieriesch.
De 2e wil ik niet zien, ik pis hahaha op knoeffelmoezelmanrapdevils.

wopper | 24-11-07 | 18:40

Wilders en Verdonk op 1 en 2, daar wordt je blij van..
Mooie voorbeelden van integere politici met heldere en genuanceerde meningen. Zij zullen nooit drogredenen gebruiken en zullen het dus ook nooit persoonlijk op de man gaan spelen.

Zo eentje heb je nodig voor de post van JP, die incompetente christen. Wilders zal ze een poepie laten ruiken -_-

neurologicmonkey | 24-11-07 | 18:33

ottootto 24-11-07 @ 18:04

Waarom niet? Omdat het Iran is? Le Figaro in ieder geval wel.

bottehond | 24-11-07 | 18:25

@bottehond
Vind je de Iraanse staatsomroep betrouwbaar?

ottootto | 24-11-07 | 18:04

Reflector 24-11-07 @ 17:33
Dus ik heb een IQ van 1 :)
Dan laat ik mij direct afkeuren door de linkse kerk en gan lekker een uitkering trekken. Ik ben immers te dom om te werken.
Lang leve links _0_

Het_leuke_zuiden | 24-11-07 | 18:03

@Bottehond. Overdrijven is ook een vak. Pechtold voert goed oppositie tegen Wilders. Wilders is zelf ook niet vies van op de man (of vrouw) spelen en zou er zelf tegen moeten kunnen. Ik snap wel dat het pijn doet als iemand het waagt hard oppositie te voeren tegen de geliefde leider, maar als iemand dat gezicht is dan is het Pechtold. Dat hij dat goed doet bewijst jouw laatste reaktie. Oh ja, voor iemand die prat gaat op de "feiten" nergens zal er iets te vinden zijn waarin Pechtold, D66 en ja Fatma ook maar een grammetje van de Armeense Genocide ontkennen. Zeker wel naar propaganda gekeken?

1oog | 24-11-07 | 18:00

Geert gaat het winnen.
Lang leve Geertje

huppeltrutje | 24-11-07 | 17:59

D66 gaat ook relatief goed. Pechtold heeft 400 stemmen meer dan Marijnissen.

KidC | 24-11-07 | 17:59

Maaier 24-11-07 @ 17:39

Niet op de man? Jij kijkit zeker niet naar SStaatSSnova en Mengele's pinokkioshow? Pechtold misdraagt zich ernstig in de richting van de PVV, dude. En dan is de inhoud wel degelijk relevant, want hij gaat tekeer tegen iemand die het beter begrijpt dan het kereltje zelf. Besides: hij is een genocide-ontkenningfaciliteerder en capo van een door turken gekaapte partij. Op één? Hooguit op 137, die egomane narcist.

bottehond | 24-11-07 | 17:55

Reflector 24-11-07 @ 17:45

Wat heb ik nou aan mijn fiets hangen? Trap toch niet in die leugens, man. Noem jij jezelf een volwassen en zelfstandig denkend Mensch?

www.vrijspreker.nl/vs/item/2007/06/ons...

bottehond | 24-11-07 | 17:52

@Reflector 24-11-07 @ 17:45
Ja je moet er toch niet aan denken dat je weer met wisselkoersen moet gaan handelen heh? Het is immers ook wel erg makkelijk op vakantie heh.... Al die economische toplanden brengen ons alleen maar voorspoed, en de eurokoers tov de gulden is perfect ingevoerd toendertijd. Keep on dreaming.
Maarj ach een dergelijke opmerking zal wel weer als populistisch, VMBO-niveau en IQnullus door jou worden afgedaan.

Hairy Armpit | 24-11-07 | 17:52

Daar heb je gelijk in Maaier, de rest van de oppositie is vooral bezig met zichzelf. SP doet USSR en VVD doet scheuren. De kleintjes moeten het dus doen met oppositie leiden. Ik zet Pechtold ook maar op 1. Geert natuurlijk op 2. Overigens een totale joke dat Bas van der Vlies en die andere christelijke nono nog steeds in de top 5 staan.

1oog | 24-11-07 | 17:49

Henkie staat op 4.

krommeteen | 24-11-07 | 17:47

Lizzard 17:37:
Daar heb je hier een politieke aardbeving a la Fortuyn voor nodig.
Als die linksche coalitie de koopkracht nog verder uitholt om hun multiculdromenplannetje te verwezelijken zou je wel kans maken op die regimechange. Voorlopig wordt daarom het regeren op de lange baan geschoven. Maar meneer Eurlings bralt wel dat hij 4 miljard in het treinnet gaat pompen en veel meer wegen gaat aanleggen. geld is er niet voor die plannetjes
Zo hou je kiezer stil, denkt hij.

The eimer | 24-11-07 | 17:47

-weggejorist-

Lizzard | 24-11-07 | 17:46

Henkie bijna op 4.
Wottufuksgoin'on?

wopper | 24-11-07 | 17:46

Mazzeltov : zoudt u in overweging willen nemen om de term rooie rothonden voortaan te vervangen door rooie rioolratten ? Honden is een te eervolle benaming voor het tuig in kwestie. Dank u.

snuff | 24-11-07 | 17:46

The eimer 24-11-07 @ 17:32

Het duurt geen 5 jaar meer voordat islamkritiek strafbaar wordt in de EUSSR. De nieuwe lidstaten hebben daar al voor moeten tekenen. Je hoeft mij niet te geloven: het zijn echter wél feiten. Enne: wel eens gehoord van de EAD? Tis nog veel erger dan jij denkt, vermoed ik. Enne: laat je niet afleiden door schimpscheuten in de richting van Bat Ye 'Or, die de zwarte kant van die EAD blootlegde. hans Jansen heeft gezegd dat hij de documenten waarover zij schrijft gezien heeft en op betreffende conferentie was.

bottehond | 24-11-07 | 17:45

Per saldo levert de EU ons economisch meer op dan het kost. Er uit stappen zou economische suicide zijn.

Reflector | 24-11-07 | 17:45

@fuckje 1704
Op 4 staat de a.s. MP bedoel je waarschijnlijk ;)

VechtVoorJeVrijheid | 24-11-07 | 17:45

bottehond 24-11-07 @ 17:35

In het geval Pechtold bedoeld eik fatsoenlijk in de zin van : goed, niet op de man. Z'n ideeën zijn dan niet heel relevant.

Ik vind m echt hele goede oppositie voeren en de enige die een waatlijk liberaal standpunt uitdraagt.

Maaier | 24-11-07 | 17:39

-weggejorist-

Lizzard | 24-11-07 | 17:37

Hahaha, dat zullen die rooie rothonden van de NoS niet leuk vinden dat onze Geert wederom op nummer 1 staat.
Ik hoop toch zo dat hij een keer MP gaat worden en die hele linkse bende bij de PO opheft !

Mazzeltov | 24-11-07 | 17:37

Ik wil best geloven dat de EU ons ook veel goeds heeft gebracht, maar het blijft een geldverslindende moloch. Als je alleen al kijkt naar de kosten om van Brussel naar Straatsburg te gaan, idioterie en geen land dat hier paal en perk aan stelt. En niet te vergeten natuurlijk, ff tekenen om 10 uur en dan gauw weer weg want wat moet je in die vergaderzaal? Je maitresse wippen, je beurshandel bij houden, en alle andere bijbaantjes, commissariaten bijhoude kost zoveel tijd dat er voor dat slappe gelul geen tijd meer overblijft.

Agent327 | 24-11-07 | 17:36

Maaier 24-11-07 @ 17:14

Als jij het kereltje fatsoenlijk vindt: ik vind hem grenzeloos naïef in zijn nichterige verontwaardiging. Heel jammer: ik zou op D66 kunnen stemmen als ze niet zo onnozel de deaudscultus verdedigden.

bottehond | 24-11-07 | 17:35

Geert Wilders één, net als het gemiddelde IQ van hen die op hem stemmen...

Reflector | 24-11-07 | 17:33

bottehond 17:22:
Waarom zou dat niet door kunnen gaan?
En wie belet ze?
Niemand en vooral Nederland niet.
Kortom, er is geen enkele oppositie van welk land of EU parlement.
Je kan nu de meest doldwaze idioterie verwachten van dat monstrum.
t Maakt hun geen mallemoer uit of er nou 10 of 10.000 polen hier onder de bruggen slapen. Waar ze wel benauwd voor zijn, zijn Wildersachtige figuren.
Die zijn niet te peilen, dat is hun Achilleshiel.

The eimer | 24-11-07 | 17:32

bottehond 24-11-07 @ 17:22
Er is nog meer goed nieuws van(wat mij betreft dan) Sarkozy. (de mensen die Zweeds of Frans kunnen lezen kunnen doorklikken)
.
islamineurope.blogspot.com/2007/11/sar...

Wishbone | 24-11-07 | 17:31

@Zo jammer! 24-11-07 @ 17:27
Beste zou zijn als we heel Balkenende 1 t/m 4 geheel konden vergeten. Te gek voor woorden dat we in zo een korte tijd zoveel kabinetten hebben versleten. We lijken verdomme Italie wel.

Agent327 | 24-11-07 | 17:31

Weinig keuze, 2007 maar vergeten dan.

Zo jammer! | 24-11-07 | 17:27

offtopic
Tja de VVD, ooit mijn partij...... Zalm zit nu bij de DSB, we hebben volgens het CBS maar 1,8 % ingeleverd met de euro, tja een groot jubelverhaal is het.
Wat een afgang.......
En al die economie afgestudeerden maar braaf het studieboekje blijven napraten dat het ons voorspoed en welvaart heeft gebracht.... Wacht maar tot de huizenprijzen instorten......

Hairy Armpit | 24-11-07 | 17:26

Nederland barst van de NSB'er zo blijkt wel uit die poll... Herr Kampf, de man die ons moedwillig de Irak en Afghanistan oorlogen ingelogen heeft staat zowaar op 5...
Wat een walgelijk volkje zijn we toch...

Prikker | 24-11-07 | 17:24

@The eimer
Dacht eerder aan een tractor van het jaar. Waarmee moet-ie anders zijn haat zaaien?

ottootto | 24-11-07 | 17:23

@ VechtVoorJeVrijheid

Ik geloof dat ik met 1708 je oproep voldoende weersproken hebt. Je wordt misleid, vriend.

@ CoJoNes

Er is gelukkig enig licht in de duisternis, ver voorbij de zichzelf irrelevant makende haagsche politici:
www.nrc.nl/europa/article819969.ece/Sa...
www.presstv.ir/detail.aspx?id=30479&am...
wist jij dit?

En hier ook weer weinig tot niets over gelezen. Nederland heeft gewoonweg niet in de gaten dat de verkiezing door de NOS nét zo relevant is als de verkiezing van Drentsch provinciebestuurder van het jaar. Bon: dan maar vast kijken wat zich op EUSSR- niveau afspeelt. Sarko zinspeelt op een ontwerp dat al klaar ligt in Brussel: de EUSSR krijgt dan een geringde structuur met kernlanden en landen met minder rechten en plichten, maar met in ieder geval Vrijhandel. Daar zullen de turken ergens geparkeerd worden, net als de noord afrikaansche landen en, haha, Brazilië, je gelooft het haast niet he?

bottehond | 24-11-07 | 17:22

@The eimer 24-11-07 @ 17:18
Knap dat je reaguurt en toch een zoete droom hebt. Is dat nou een dagdroom? Of geloof je echt dat dat soort rapporten openbaar gemaakt worden? Misschien met de wet op openbaarheid vanbestuur maar gegarandeerd dat er een hoop uit weggejorist wordt en de rest in dusdanig wollig taalgebruik gesteld dat een normaal mens er toch geen touw meer aan vast kan knopen want daar zijn politici héél goed in.

Agent327 | 24-11-07 | 17:21

sjaakdeslinksesul 24-11-07 @ 17:16

Vind ik best leuk, dat gewone van de SPmeiskes.

Kunnne we al inzetten wanneer de eerste pica's van Meili komen met een Depla'tje?

Maaier | 24-11-07 | 17:19

Ja, prima, nu nog even een accoutentsrapportje produceren waaruit blijkt waar die 120 EU miljarden aan besteed wordt en doe er nog even ook nog de achterstallige rapporten over de laatste 10 jaar bij, svp.

The eimer | 24-11-07 | 17:18

Maaier 24-11-07 @ 17:01
Die Attje kende ik niet, maar ik vind haar niet zo leuk. En die SP-meisjes zijn ook zo gewoontjes, kleuterjuffen of treinconductrice-types. Maar nu snap je meteen waarom ik het niet zo op de SGP heb.
Tenslotte Meili zoals ik haar het liefste zie, luidkeels de internationale kwelend:
www.meilivos.pvda.nl/download.do/id/10...

sjaakdeslinksesul | 24-11-07 | 17:16

Zouden Han ten Broeke Harriet Slager ook wel eens een fietsenhok van binnen hebben bekeken?

Agent327 | 24-11-07 | 17:15

Mijn serieuze keuze:
1- Pechtold: enige die fatsoenlijk, consequent en serieus weerwoord tegen Wilders voert.
2- Wilders: verwerpelijke ideeën, bepaalt wel de agenda
3- Vogelaar: je kan er kritiek op hebben, ze blijft consequent haar eigen ideeën uitvoeren, heeft veel voor elkaar gekregen waaronder megadeal met corporaties
4- Halsema: niet dominant, wel hulde voor Voltaire-gedachtegoed rondom AHA
5- Plasterk: verfrissende verschijning als minister. Heeft snel geleerd hoe zich als minister te gedragen, we met behoud van het eigene en flair. Niet bang moeilijek keuzes te maken.

runners-up:
Klink: zomaar even het verwerpelijke drookverbod erdoorheen gekregen
Verdonk: zonder inhoud wel veel in het nieuws
Bos: heeft na verlies snel de knop omgezet naar betrouwbare minfin.
De Roon: enige PVV-lid naast wilders die van zich laat horen, heeft als politiek e nieuwkomer snel door 'hoe d ehazen lopen'.

Maaier | 24-11-07 | 17:14

@bottehond 1708
Godverdomme! Zelden zoveel halve waarheden en downright leugens gelezen. Nog steeds wordt door het establishment het verschil tussen een economische en politieke unie willens en wetens verdraaid en vergoeilijkt.
Han ten Broeke is incompetent, een verrader of corrupt. Een combinatie van die drie is ook zeer wel mogelijk.

CoJoNes | 24-11-07 | 17:13

Tarak 24-11-07 @ 15:54

Heb je die nog? Doe eensch plempen? Krijg jij deze van mij:

Meneer ,

Ik kan u moeilijk bedanken voor deze onaardige mail maar u verdient antwoord.

Uiteraard staat het u vrij te denken en te zeggen wat u wilt. Het heeft weinig zin om tot in detail te gaan uitleggen wat er wel goed is aan Europa, maar ik zou u eens willen adviseren om met met iemand te gaan praten die het begin van de Europese integratie heeft meegemaakt en u kan uitleggen hoe belangrijk dat in die tijd is geweest. Ze zijn niet zomaar om niets begonnen, maar omdat ze verlangden naar veiligheid en vrede na een allesvernietigende oorlog. (dit lijkt me iets belangrijker dan de problemen die we vandaag de dag in ons land kennen)

Een project dat is opgezet voor de bevordering van vrede, welvaart en veiligheid kan ik geen mislukt project noemen!

Indien u de VVD verwijt dat ze aan volksverlakkerij doet dan doelt u waarschijnlijk op het tweede referendum dat er niet komt. Mag ik u dan toch even vragen de bijlage van Han te lezen dan kunt u in ieder geval zien dat we hier niet zomaar wat aan het doen zijn. <<debat_Lissabon_Top_HtB_31 10 2007 spreektekst.doc>>

Mag ik u er verder op wijzen Nederland zichzelf niet weggeeft aan EUROPA! NEDERLAND maakt deel uit van Europa. Het is een samenwerkingsverband tussen lidstaten en NL is niet hier en Europa daar……….. NL is Europa en Europa is NL.

Daarmee wil ik nu niet zeggen dat u hier met een stelletje eurofielen te maken heeft! Wij willen een Europa dat werkt!!!!!!!!!!!!!!! Dat kost tijd en het moet beter maar daarom werken wij gestaag door en hebben we er tegelijkertijd alle aan gedaan om te zorgen dat lidstaten overbodige voorstellen van de europese commissie op tijd kan afschieten. De Tweede Kamer kan haar werk m.b.t. Europa veel beter doen, maar ik kan u verzekeren dat dit nou exact de reden is dat Han nu in de Tweede Kamer zit.

Hartelijk dank en indien u an sich tegen Europa bent dan wordt een discussie onmogelijk, want het is nu toch ook wel ronduit bewezen dat we een groot deel van onze economische welvaart aan de EU samenwerking te danken hebben.

Met vriendelijke groet,

Harriet Slager

Persoonlijk Medewerkster van Han ten Broeke
Lid VVD fractie, Tweede Kamer der Staten-Generaal

bottehond | 24-11-07 | 17:08

Ookal ben je geen fan van de PVV, dit was het jaar van Wilders. Fact.

superjan | 24-11-07 | 17:07

@fuckje 24-11-07 @ 17:04
*Op 5 de aanstaande MP*
Laten we het hopen, tenminste een goede politicus i.p.v. een ruggegraat loze, Harry Potter papa, geen leiding gevende lampekap als bakellende.

Agent327 | 24-11-07 | 17:07

Wel internetten, maar geen tv. Niet gokken maar wel op de beurs mogen "speculeren". Ikke niet begrijppe.

Hairy Armpit | 24-11-07 | 17:07

@fuckje> mooie, ware woorden lieverd.

superjan | 24-11-07 | 17:06

Maaier : en u had het om 16.41 over hersenloze tokkies ?

snuff | 24-11-07 | 17:06

Zeer OT... Is er eigenlijk een call of duty 4 Geen stijl of gamert server?

superjan | 24-11-07 | 17:05

De huidige tussenstand heeft wel iets symbolisch:
Op 1 en 2 politici die ergens schijt hebben aan Den Haag, en hun kiezers ook. Op 3 en 4 de enige twee politici die naar eer en geweten politiek bedrijven.
Op 5 de aanstaande MP.

fuckje | 24-11-07 | 17:04

STEM Fred Teeven en Henk Kamp!

VechtVoorJeVrijheid | 24-11-07 | 17:03

sjaakdeslinksesul 24-11-07 @ 16:56

Ik zou mirjam ruilen tegen attje en fleur voor dat kekke ding van de sp. Verder is het prima onderbuikkeuze.

Maaier | 24-11-07 | 17:01

Het leuke zuiden 16:52:
In autotermen gedacht zou Wilders de auto van het jaar zijn.
Alle politieke inzichten zijn van een nieuw concept, eigentijds en compromisloos en slaan aan. Andere merken passen geen innovatieve toe, hooguit wijzigen ze het model op details en bouwen voort op verouderde concepten en denken daarmee nog wat kopers te trekken. Dat zal een tijdje nog wel lukken , maar dan is het over.

The eimer | 24-11-07 | 17:01

@Tarak 24-11-07 @ 15:46
Die hoeven niet te scoren met hypes en one-liners, achterban kijkt toch geen TV. Plus dat je als kamerlid wel het maximale uit je politieke carriere als gristelijke gereformeerde hebt gehaald, kwaliteit komt dan vanzelf bovendrijven en vertrekt ook niet.
@Maaier 24-11-07 @ 16:41
Ik heb ook gestemd met mijn onderbuik hoor: 1) meili 2) mariko 3) mirjam 4) fleur 5) nebahat

sjaakdeslinksesul | 24-11-07 | 16:56

@king of controversy 24-11-07
Nooit gedacht dat systemen constant veranderen? In het verleden is elke bestuurlijke systeem al 100 keer veranderd. Dit komt omdat een bestuurssysteem aan een tijd of een bepaalde periode gebonden is.
Het huidige systeem is een gedrocht, gecreerd om de zuilen met elkaar te laten samenwerken. Die zuilen zijn er niet meer, nu wordt het systeem misbruikt voor machtsvorming. Als dat zo lekker is? Wilders is de enige politicus die de 2de kamer wilt hervormen naar een WERKELIJK meer democratisch systeem dan dat het nu is.
Elke debiel die denkt dat andere partijen democratiseren hebben een persoonlijkheidsstoornis, je weet wel, geen vertrouwen, geen uitzicht, geen toekomst. Vandaar dat het huidig politiek systeem nog bestaat.

Het_leuke_zuiden | 24-11-07 | 16:52

En nu hebben de hersenloze tokkies de poll gekaapt, door Verdonk en Wilders te stemmen.

Maaier | 24-11-07 | 16:41

King of controversy 24-11-07 @ 15:57
.
Je gaat serieus in discussie over politiek met iemand, die verklaard heeft dat belasting diefstal is ? Je zou toch inmiddels geleerd moeten hebben dat het kunnen sluiten van een compromis voor al deze zelfverklaarde libertairen een teken van zwakte is ? 'Polderen', een term die ooit stond voor het meest succesvolle Nederlandse politieke model ooit, proberen zij door het zo veel mogelijk negatief te associeren in diskrediet te brengen. Stel je voor dat je iets zou moeten inleveren om iets anders wat je wilt gedaan te krijgen ! Dan zijn, voor deze zwart-wit denkerts, volledig de rapen gaar. Voor hen is politiek geen kwestie van onderhandelen, maar van de baas spelen. Het is dan ook geen wonder dat dit soort mensen over het algemeen op een soort absolute-macht via first-past-the-post, twee-partijen-stelsel naar Angelsaxisch model uit zijn, want anders zouden zij misschien wel 's naar iemand anders moeten luisteren. Wat god verhoede.

Niet voor Jan | 24-11-07 | 16:39

@Laffe Zak 24-11-07 @ 16:33
Gelukkig is het maar een poll en niet de tweede kamer verkiezingen.

Agent327 | 24-11-07 | 16:38

@Stijlloos/Superieur
Je reactie zegt veel over hoe jij in het leven staat. Je hebt blijkbaar geen moeite met eigenrichting. Ik ben en blijf mordicus tegen doodschieten. Dat heeft niets met ethiek te maken. Zoiets doe je gewoon niet. Punt uit.

ottootto | 24-11-07 | 16:37

"Iedereen weet dat elke linksche idioot feest heeft gevierd op de straten, samen met moslims."

Ja joh, de stratenm zagen zwart van de feestende mensen!

"Linksch gaat over lijken, en dat is sinds Fortuyn gewoon een feit. Je kan heel boos worden, en zeggen dat je totaal tegen doodschieten bent, maar toch komt het allemaal goed uit, en ben je er diep van binnen helemaal niet ontevreden mee."

Dus eigenlijk maakt het geen reet uit wat een linkse zegt, jij bepaalt toch wel dat ze blij zijn met andermans dood.

Wat moet jij in een prachtig universum leven.

blikjegrolsch | 24-11-07 | 16:33

Het slaat werkelijk nergens op om Bas van der Vlies neer te zetten als een idiote gristen-politicus. De man word door zijn collega's zeer gerespecteerd, mede door zijn uitstekende dossierkennis en vaardigheden.

Het zou pas achterlijk zijn als uiteindelijk Wilders op één komt te staan. Een mooi voorbeeldje van onze vaderlandse korzichtigheid en bouwvakkersmentaliteit.

Bas moet op 1! Stemt u even mee! :P

Laffe Zak | 24-11-07 | 16:33

@ Alcoholic
Wil jij dat F5-en dan wel eens onmiddelijk laten...

King of controversy | 24-11-07 | 16:33

Op één of andere manier, als ik F5, heeft wilders er weer een paar honderd bij, maar de andere blijven onveranderd..

Alcoholic | 24-11-07 | 16:32

blikjegrolsch 24-11-07 @ 16:25
Intelligent design.

Schoorsteenveger | 24-11-07 | 16:31

'u kunt maar één keer stemmen'.

niet als ik die goedkope pool de hele dag met gmailaccountjes aan het werk zet.

daskapitalist | 24-11-07 | 16:29

@Agent327 24-11-07 @ 16:22

Ach ik was vergeten dat het GEREFORMEERD was... dus als niemand kijkt mag het....
* krabt zich nog eens achter de ellebogen *

akadexter | 24-11-07 | 16:26

Waarom zitten er zoveel gggristenen op internet? Wat is er met filternet gebeurd?

blikjegrolsch | 24-11-07 | 16:25

@akadexter 24-11-07 @ 16:18
Zolang ze dat niet op zondag doen, zal het wel mogen.

Agent327 | 24-11-07 | 16:22

@ottootto 24-11-07 @ 15:59
Toch breng ik je daarmee in verband. Iedereen weet dat elke linksche idioot feest heeft gevierd op de straten, samen met moslims, toen Fortuyn werd neergeschoten. Same deal met Rita en Geert. Linksch doet alles om de macht te behouden, werkelijk waar alles... Linksch gaat over lijken, en dat is sinds Fortuyn gewoon een feit. Je kan heel boos worden, en zeggen dat je totaal tegen doodschieten bent, maar toch komt het allemaal goed uit, en ben je er diep van binnen helemaal niet ontevreden mee. Ik heb liever dat iemand gewoon eerlijk is, en zegt hoe hij ergens over denkt, dan zich te verschuilen onder de deken der ethiek en bij hoog en laag beweert dat hij er niet blij mee is.

Stijlloos/Superieur | 24-11-07 | 16:21

@dutchdane 24-11-07 @ 16:14
Klopt, 'alle' christenen zijn schijnheilig.
Net zoals 'alle' atheisten overigens vrijdenkers, sowieso-denkers, en islamwatchers zijn, die in alle wijsheid onderscheid kunnen maken tussen onzin en rede.
Tja, feiten zijn zo hard, vaak.
Vwb scheiding van kerk en staat ben ik het volledig met u eens overigens. Een probleempunt is dat 'staat' wel eens vertegenwoordigd wordt door mensen, en die kunnen er zo hun hobbies en overtuigingen op na houden. Is een andere discussie.

HY78. | 24-11-07 | 16:20

Hehe.. de SGP heeft op z'n webzijde ook een bannertje geplaatst over de verkiezing..
'K wist niet dat dat soort "mensen" ook op dat verderfelijke internet mochten komen uberhaupt..

akadexter | 24-11-07 | 16:18

Geert 1, Rita 2...... kan ik mee leven :-)

DaDutchOven | 24-11-07 | 16:16

Okee, welke grapjas heeft ons Gonny eruit gehaald?

De God van Empel | 24-11-07 | 16:16

Zo zie je maar weer, gristenen zijn 'SCHIJNHEILIG'.

We moeten maar eens naar scheiding van kerk en staat dus geen enkele geloofovertuiging mag in de politiek aanwezig zijn.

dutchdane | 24-11-07 | 16:14

hmmm, alle 5 in die top 5 extreem rechts..

Conan de Rabarber | 24-11-07 | 16:14

@ ottootto 24-11-07 @ 15:48
De volgorde van de gebeurtenissen ontgaat je blijkbaar;
Er stonden 5 refo's in de top 5 toen Geenstijl erover schreef (met meer dan 1000 punten, terwijl het gemiddelde van de overige 172 kandidaten niet verder kwamen dan 10). Vervolgens zijn reaguurders begonnen met Geert en Rita naar plaats 1 en 3 te stemmen. Waarna de NOS de stemmen ging controleren, en er achter kwam dat sommige mensen met meerdere e-mails de verkiezing hebben gemanipuleerd.
Van der Vlies en Van der Staaij verloren meer punten hiermee dan Wilders en Verdonk, waaruit je kan concluderen dat de biblebelt harder aan het frauderen was dan Geenstijl reaguurders, die waarchijnlijk toch wel de schuld zullen krijgen als deze verkiezing over is. The usual suspects.

el mero mero | 24-11-07 | 16:12

De kogel kwam van li 24-11-07 @ 16:03
Knettergek waren de juiste woorden .

kokane187 | 24-11-07 | 16:11

Is marijnissen nu ook al voorzitter van de NOS??

SoDamnBuzzy | 24-11-07 | 16:07

Bah vieze christenhonden, vuile huichelaars ..
Heb het altijd geweten
Wilders voor president !!!

waardeloze zak | 24-11-07 | 16:06

Het lijkt de Top 2000 wel.

vanrechtsheeftvoorra | 24-11-07 | 16:04

Er is een verschil:
Politicus van het Jaar
of
Beste Politicus van het Jaar.
Geert Wilders DOET wat in de politiek.
Met recht dus ....... Politicus van het Jaar.
.
"De Minister is stapelgek!"

De kogel kwam van li | 24-11-07 | 16:03

En ik verwijt GS opportunisme. Goed lezen svp.

ottootto | 24-11-07 | 16:02

Pardon. Wil je me met dergelijke...

ottootto | 24-11-07 | 16:00

@Stijlloos/Superieur
Je mag vinden wat je wilt. Je mag me zelfs politiek-correct vinden. Ik mag Geert en Rita inderdaad niet, althans de politiek die ze bedrijven. Maar ik ben faliekant tegen doodschieten. Wil je met dergelijke praktijken niet in verband brengen. Dank je.

ottootto | 24-11-07 | 15:59

@ CoJoNes 15:52
Iets met referenda en toekomstmuziek, bedoel je.
In het huidige systeem werkt het zo dat politici deals moeten sluiten met elkaar. Dat zie je toch ook de hele tid gebeuren?
Neem nou dat onderwijs. Vorige keer vroeg D66 het spoeddebat aan, nu is de beurt aan GroenLinks. Overal worden dealtjes gesloten, het is niet anders.
Vervolgens moet je dan kijken welke politicus zich het beste staande houdt in dat model, en dat is echt niet Geert Wilders. Die Wilders heeft namelijk niks gepresteerd.

*maar goed, snapt de *kuch*subtiele*kuch hint, en gaat wel weer verder met propedeusewerkstuk*

King of controversy | 24-11-07 | 15:57

@ottootto 24-11-07 @ 15:48
Ach, zielige politiek-correcte ziel... Zie je de oude vertrouwde achter kamertjes politiek verdwijnen? Opportunisme en populisme zijn slechts 'tools of the trade' in Den Haag, dat toevallig rechts tegenwoordig links een koekje van haar eigen deeg geeft, doen verbitterde mensen als uzelf grienen. Maak je maar geen zorgen, iemand die uw mening deelt zal Geert en/of Rita wel weer doodschieten, wat overigens jullie 'tools of the trade' zijn.

Stijlloos/Superieur | 24-11-07 | 15:55

Ook opvallend was het Hirschi Ali debat, waarbij Van der Vlies een cursus staatsrecht moest geven aan hysterica Vieze Loes die de wetgeving erbij moest pakken, nu ze een keer niet door aan haar borsten te laten zitten (stond ze in het EU parlement bekend om) haar zin kon doordrijven. Om nog maar te zwijgen over de populistische toon van Bos en Halsema in dat debat. Elke asieladvocaat kan het je verzekeren: Verdonk had volkomen gelijk.

De SGP bleek samen met de CU als enige partij in staat om geen standaard mail te sturen als antwoord op mijn beschaafde tirademail tegen het opgeven van de Nederlandse soevereiniteit middels het vervloekte EU verdrag. Alleen de SGP en CU waren in staat een fatsoenlijke, persoonlijke en inhoudelijke reactie te geven.

Tarak | 24-11-07 | 15:54

Op wie moeten we allemaal stemmen?

bloody honky | 24-11-07 | 15:54

@Lizzard
LOL.

ottootto | 24-11-07 | 15:53

@King of controversy 24-11-07 @ 15:46
Wat jij omschrijft is polerderen. Zo erg is het dus al, de bloem der natie, de *kuch*bijna*kuch* afgestudeerden zijn al zo geïndoctrineerd met de laffe consensus politiek, dat het poldermodel de norm is geworden.

Jij weet wel beter, King. Iets met referenda enzo.

CoJoNes | 24-11-07 | 15:52

-weggejorist-

Lizzard | 24-11-07 | 15:52

Politicus van het Jaar zegt niets over de kwaliteiten van de man of vrouw. Rita is het al eens geweest en 0031 is er geen meter mee opgeschoten. En Geert zal het ongetwijfeld worden. Zo wat. Ik heb liever dat hij nu wint en straks met de verkiezingen op zijn bek gaat, dan andersom.
Is touwens wel opvallend dat met Geert en Rita aan kop GS deze poll serieus neemt. Is de eerste keer. Toch eens kijken wat Van Dale achter opportunisme heeft staan.

ottootto | 24-11-07 | 15:48

Geert staat op een!

kersenflap | 24-11-07 | 15:48

@kokane187
Ja dat is me dus teveel gevraagd, ik pas.

De God van Empel | 24-11-07 | 15:48

@De God van Empel 24-11-07 @ 15:44

Oh potverdrie nu moet je zelf een mening vormen! Moeilijk he!

kokane187 | 24-11-07 | 15:47

@ CoJoNes 15:42
Wat nou?
Een politicus moet proberen om zijn voorstellen, zijn visie op de maatschappij te verwerken in wetsvoorstellen. Daarvoor moet hij deals sluiten met andere politici/ ze overtuigen. Las je dat niet lukt als politicus, dan ben je een slechte politicus.
Een spits is goed omdat hij scoort, niet omdat hij vaak aan de bal is.

King of controversy | 24-11-07 | 15:46

Van der Vlies steekt kwalitatief met kop en schouders boven de rest van de kamerleden uit. En ook Van der Staay is kwalitatief beter dan elk Tweede Kamerlid van CDA / PvdA / SP / GL / CU of VVD (hooguit Kamp of Halsema uitgezonderd).

Toch opmerkelijk dat zo'n kleine partij kwalitatief betere Tweede Kamerleden kan leveren dan al die grote partijen. Misschien omdat het bij de SGP tenminste nog om inhoud gaat en niet om zelfopgeblazen ego's van een zelfbenoemde elite.

Tarak | 24-11-07 | 15:46

@Niet voor Jan 15:27: De ironische toon van dit topic was u ontgaan?
@Deaude_Lutser 15:29: U doet uw naam eer aan. Bij mij staan ze echt wel op alfabetische volgorde hoor.

Willem H. | 24-11-07 | 15:45

Zou me niks verbazen als GS achter de eerste actie zat.

Heb trouwens geen favoriete politicus. Heb dus blanco gestemd.

tre_qe | 24-11-07 | 15:45

Geen bindend stemadvies? Jammer.

De God van Empel | 24-11-07 | 15:44

@Deaude_Lutser
Ja he! Net als in het telefoonboek, staan ook alle namen door elkaar. Kep het nou wel 10x uitgelezen ofzo en nog het juiste nummer niet gevonden! Of zou het op achternaam... Nee dat is onmogelijk. Sukkel.

ViperNL | 24-11-07 | 15:42

@KoC 1530
OK, dus als je uitgelachen wordt en de rest van het establishment je moties niet zit zitten, dan ben je een slechte politicus?
Jij populist!

CoJoNes | 24-11-07 | 15:42

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahaha
tering
*bulkderlach* haahhaahaha
ook wel weer typisch dat Wilders en Verdonk op 1 eindigen _O-

Alcoholic | 24-11-07 | 15:41

Wilders op 1 zou ik, als verklaard anti-Geertje, volkomen terecht vinden. Wanneer iemand afgelopen jaar, ondanks zijn kleine vertegenwoordiging in de tweede kamer de aandacht op zich heeft weten te vestigen, is hij het wel. Zijn uitverkiezing zou volkomen terecht zijn.

Wat niet wil zeggen dat hij de beste politicus van het jaar zou zijn.

-edit | 24-11-07 | 15:39

nou die SGPers staan er toch weer in hoor...
corrupt zeg...

zaqje | 24-11-07 | 15:37

whehe, wilders met stip op 1. de NOS zal de poll binnenkort wel opnieuw aanpassen.

LiamP | 24-11-07 | 15:33

De weekend-poll hier in huize widtvoet geeft aan dat ondergetekende weer es twee dagen de lul is waar 't gaat om etentjes maken, kennissen afzeggen, boodschappen halen en de erotiek bevorderen.

*vermoedt fraude*

widtvoet... | 24-11-07 | 15:30

Eerlijk is eerlijk. Van der Vlies en van der Staaij zijn toch wel de betere politici
Dit integenstelling tot Wilders of Verdonk, die bij elk debat worden uitgelachen, en zelfs nog geen enkele motie door de kamer hebben weten te loodsen (behalve dan opendeur moties over ouderenzorg of onderwijs oid)

King of controversy | 24-11-07 | 15:30

En dan nog is het een verkiezing van niks, even snel invullen is er niet bij.
De namen staan niet op alfabetische volgorde, dus je zoekt jezelf 5x het schompes.

Leuk voor gristenhonden met teveel tijd omdat ze verder nix mogen van hun geloof, maar voor de hardwerkende nederlander met te weinig tijd is het doen van een postje als dit nog beter te doen dan die eikels die nu in de top 5 staan weg te stemmen.

De uitslag is dus ook niet representatief voor de nederlanse bevolking.

Deaude_Lutser | 24-11-07 | 15:29

Het slaat natuurlijk nergens op om van de Vlies een niets voorstellend kamerlid te noemen. Hij is het langst zittend en onder collega's gerespecteerd om zijn kennis. Dat je een sterk van het gemiddelde afwijkende mening hebt wil niet zeggen dat je niets voorstelt.

BigFoot | 24-11-07 | 15:28

Omdat een internet verkiezing alleen maar geldig is als het resultaat er eentje is naar het hartje van Geenstijl. Alsof internet verkiezingen ongevoelig zijn geworden voor fraude als je eenmaal hebt geleerd dat mensen hun cookies weg kunnen gooien. Je zegt het niet, maar je suggereert het wel, Geenstijl. Om te kotsen.

Niet voor Jan | 24-11-07 | 15:27

@ HerrOttoFlick 24-11-07 @ 15:22

PvdAfzuigers-kamerlid Ton Heerts heeft er maar 6.

wopper | 24-11-07 | 15:26

Hulde aan Geert Wilders!

Bijstandtrekker | 24-11-07 | 15:25

Kan er geen actie komen om Bas van der Vlies op 1 te krijgen?

Faxmonkey | 24-11-07 | 15:25

stem op boris..

the0roger | 24-11-07 | 15:24

Achter de ellebogen! Hypocrisie was Jezus niet vreemd....

bribon^ | 24-11-07 | 15:24

Zeau, en nu vlug effe alle internetcafe's in de buurt een bezoekje brengen.

HerrOttoFlick | 24-11-07 | 15:23

Geert Wilders +5. Vergeet ook Fleur Agema en Sytze Fritsma niet. Zielig voor die dame met slechts 7 punten.

HerrOttoFlick | 24-11-07 | 15:22

Oh gelukkig maar!! Ik kon al slecht slapen door dit hele gebeuren...
THE LORD IS WITH US!

kokane187 | 24-11-07 | 15:22

Wel jammer. Moet weer even een nieuw script gaan schrijven. Wel weer een mooi succes voor GS.

Eagle | 24-11-07 | 15:22

Religion is the root of all evil...

Dirk Tang | 24-11-07 | 15:19

BOEEEEEE! Kut zooi!

DannyW | 24-11-07 | 15:18

Wilders in de top 5, als dat maar mag van de NOS!

HP de Tijd lezer! | 24-11-07 | 15:18

Toch weer typisch dat die huichelachtige gristenen als hardste frauderen.

blikjegrolsch | 24-11-07 | 15:17

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl