Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Reaguursels

Inloggen

jopi 23-11-07 @18:44

Deze vraag zou je aan al die Verkrachte KINDEREN moeten stellen.
Zij kunnen namelijk het beste Antwoord op je vraag geven.

Sauron the Great | 23-11-07 | 19:49

Met zo"n uiterlijk is ie eigenlijk al genoeg gestraft, toch?

jopi | 23-11-07 | 18:44

Excuses dubbelpost, ik vernieuwde de pagina en opeens staat ie er nog een keer.

lvet | 23-11-07 | 14:36

De straf die hij krijgt is even zwaar als de straf voor een doodsbedreiging.
Dus als ik uit woede een keer roep dat ik iemand dood wil schoppen (maar het niet doe), zit ik even lang in de gevangenis als een pedo die allerlei kinderen gruwelijk mishandeld heeft.
Kudtland.

lvet | 23-11-07 | 14:35

-weggejorist-

lvet | 23-11-07 | 14:27

-weggejorist-

lvet | 23-11-07 | 14:23

Wat een lelijke meneer. Kwaadaardige oogopslag.

FreshClash | 23-11-07 | 12:32

Ik altijd maar denken dat voor dit soort zieke geesten TBS in leven is geroepen. Unfuckingbelievable dat dit zwijn zijn lusten na 3 jaar alweer bot kon gaan vieren, zonder dat ook maar iemand hem in de gaten heeft gehouden.
Deze man is ziek, de maatschappij (lees kleine kinderen) moeten beschermd worden tegen dit monster, want hij zal weer toeslaan.......
Niet behandelen maar, opsluiten, werken, eten, slapen, that's it!

Wij zijn als nederland ook ziek dat we dit toestaan! Actie!

rustig joh! | 23-11-07 | 11:45

Zou erg mooi zijn om hem in Limburgen tegen te komen naast Sadam op sterk water. Zou nog mooier zijn dat alle slachtoffers van kindermishandeling en familie daarvan hem flink mogen mishandelen met injectie's zoutzuur enzo. Dit soort wezens horen hier niet thuis en de desbetrefende rechtsysteem ook niet met hun milde en vertroetelende uitspraken. Een belastingfraudeur krijgt nog meer straf dan zo'n zieke geest.

TeraMonster | 23-11-07 | 11:42

@duimelaar 22-11-07 @ 23:50
zou dat dezelfde René Wever zijn?

Onderbuik | 23-11-07 | 11:19

Pedo parcs

Dit is Rene W. kinderverkrachter!

Maar nu even niet!

Hij verkracht nu alleen nog blind verlamde hoogbejaarden gelukzoekers in een rolstoel met het syndroom van down.

Pedo parcs, even lekker weg!!!

Skulldagger | 23-11-07 | 10:52

Ik hoop niet dat dat kleine caravanetje het liefdesnestje van die vetklep is. Heb je dat kinderfietsje voor z'n caravan gezien ?!

Sonny Kroket | 23-11-07 | 10:29

Yo. Waar is Bubba als je hem nodig hebt.....

NickName69 | 23-11-07 | 09:55

Kapodtmaken. Vieze vetklep. @ AArgh, idd de GS pedospotter. Doen we die zeilboot kerel der ook meteen bij. Recht in eigen handen, want zo hoort dat!

Rafey | 23-11-07 | 09:13

ik verwacht een berichtje als je hem ziet lopen ergens buitende cel.

AAargh | 23-11-07 | 08:46

@OK utregsglorie 23-11-07 @ 02:17
U noemt zich Utregsglorie?

Moet dat niet zijn:

Vuuile vattzoaak!
Aas ik je teigekompt, moak ik je aaaf!

Ahasveros | 23-11-07 | 03:02

-weggejorist-

utregsglorie | 23-11-07 | 02:17

Bij deze even twee citaten uit het wetboek van strafrecht:

Artikel 248a | Sr, Boek 2, Titel 14
Hij die door giften of beloften van geld of goed, misbruik van uit feitelijke verhoudingen voortvloeiend overwicht of misleiding een persoon waarvan hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden dat deze de leeftijd van achttien jaren nog niet heeft bereikt, opzettelijk beweegt ontuchtige handelingen te plegen of zodanige handelingen van hem te dulden, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.

Artikel 249 | Sr, Boek 2, Titel 14
1.
Hij die ontucht pleegt met zijn minderjarig kind, stiefkind of pleegkind, zijn pupil, een aan zijn zorg, opleiding of waakzaamheid toevertrouwde minderjarige of zijn minderjarige bediende of ondergeschikte, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vierde categorie.

Op welke gronden wordt in godsnaam bepaald dat zo'n zieke geest slechts ten hoogste 6 jaar in de gevangenis terecht komt. Strafrechtdeskundigen help!!

Quansah | 23-11-07 | 02:15

Mag ik h'm eerst even 10 minuten.
Lieve mensen wel links blijven stemmen, anders krijgt ie veel te veel straf

icetea | 23-11-07 | 00:30

zum kotsen........ chemische castratie, maar dan wel met een spuitje op de betreffende plek

DenLangel*l | 22-11-07 | 23:45

René laat je van nature niet in de buurt van je kinderen maar natuurlijk niet alle pedo's zijn als René. Je baan opzeggen en dag en nacht over je kind waken lijkt me de enige oplossing.

-brulaap- | 22-11-07 | 23:35

-weggejorist-

Pipi | 22-11-07 | 23:18

-weggejorist-

jummy | 22-11-07 | 23:18

along with the kneecap, the stomach is the most painful place someone can be shot

borderlijntje | 22-11-07 | 23:13

Normaal probeer ik op mijn manier een leuke opmerking te plaatsen op een geplaatst bericht. Maar mag ik iets vragen dat misschien een ipban vanwege mijn taalgebruik opleverd?

Waarom wordt dit stuk kankertuig niet direct door zijn tyfuskop geschoten?

en @Life_can_be_simple 22-11-07 @ 22:44
je hebt helemaal gelijk. Diegenen die er om vragen hebben dezelfde behandeling nodig.

En dan niet aankomen met laat ze maar zitten voor de rest van hun leven. Kost ons een heleboel geld en we zijn er met een loodvergiftiging gewoon snel vanaf.

ps: ben een vader van een jochie van 3 en moet hier even helemaal niet aan denken.

vooreenkeertjedan | 22-11-07 | 23:04

Auf der Flucht erschießen!

Babeuf | 22-11-07 | 22:50

Voor hem het ergste wat je je kunt bedenken toegewenst.
Maar nog even ter overweging:
Als er geen vraag zou zijn zou hij het niet maken.

Er moeten er dus nog een paar gezocht worden.

Life_can_be_simple | 22-11-07 | 22:44

Worden zulke figuren niet door knokploegen in elkaar geslagen dan? Vreemd.

Willianus Wortelus | 22-11-07 | 22:26

Er is maar 1 oplossing voor dit soort beesten. Een Neqschot en niet anders. Simpel, snel, en goedkope oplossing. Daarna heel snel vergeten en verder proberen te gaan met het leven.

jan jaap jozef | 22-11-07 | 22:24

Vraag, sorry voor de semi-dubbele post, maar er is toch zo`n site waarop je kunt zien of er pedofielen bij je in de buurt wonen? of ben ik nu dik aan `n hoaxen... dacht wel dat er zoiets was iig. graag info! als iemand weet waar dat te vinden is, let me know!

Zjeraar | 22-11-07 | 21:57

-weggejorist-

jenufa | 22-11-07 | 21:55

100 uur schoffelen bij distels... maar dan wel met zijn eigen leuter

aardt | 22-11-07 | 21:52

-weggejorist-

Zjeraar | 22-11-07 | 21:50

Heb een fotografisch geheugen, hij staat erop!
PAS OP HUFTER!

Fietzschurft | 22-11-07 | 21:46

die lul woonde hier 100 m vandaan. Mijn kinderen fietsten er elke dag voor de deur langs.

zeiksmurf | 22-11-07 | 21:26

Lijkt wel een tokkie...

halve_haan | 22-11-07 | 21:10

@Sjeezus Gristus 22-11-07 @ 20:51,

Je vergist je. In Iran worden pedofielen gelauwerd: Ze treden in de voetsporen van mohammed. In Iran worden vrouwen die verkracht zijn opgehangen, inderdaad op de manier die jij beschrijft, omdat ze mogelijk een iets te strakke burka aan hadden.

RA | 22-11-07 | 20:57

Wat een beulskop heeft dit schorem. Ik ga FF niet zeggen wat ze in Nederland hiermee moeten doen, want dan krijg ik Knoester & Maffiamaatje op m'n dak (whahahahaaa). Maar ik kan wel vertellen wat ze in Iran doen met dit soort mensen. Daar worden ze levend opgehangen aan een hijskraan zodat ze langzaam gewurgd worden, hun ogen uit de kassen puilen en ze helemaal blauw zien wanneer ze losgesneden worden. Echte slechteriken krijgen vooraf ook nog 80 stokslagen. Maar dit is niet Iran, dit is Nederland.

Sjeezus Gristus | 22-11-07 | 20:51

Als ik die klootzak tegen kom, zal ik hem overtuigen nooit meer iemands leven te verwoesten. Zeker weten.

Bubba | 22-11-07 | 20:42

De doodstraf voor moordende pedofielen en kinderverkrachters.

RA | 22-11-07 | 19:58

Dit soort verhalen maken me kots en kotsmisselijk. Die vent moet gewoon hangen en zo hoog mogelijk en zo snel mogelijk.
Ik vraag me af wanneer er nu eens iemand de nederlandse staat aanklaagt voor het wanbeleid in dit soort schrijnende zaken.
Ik heb het altijd al gezegt, in Nederland kan je echt van alles uitvreten tegen een minimale straf.
Tenzij je natuurlijk een knipperliggie heb . Dan ben je gewoon zwaar de sjaak.

hero_of_heaven | 22-11-07 | 19:44

Ik las dat stukje op Televaag.nl, en er stond iets over "burgerplicht". Dus ik heb zo'n idee dat we nu gewoon collectief eens deze Rene opzoeken en hem aan een *kuch* goed gesprek met rooibos thee onderwerpen. Kokend, en over hem heen gietend, dat wel.
.
Diep respect voor die buurman en alle andere ouders en slachtoffers. Als ik die buurman was ging ik rustig een paar jaar zitten. Dan had ik die lul achterna gezeten tot hij begon te smeken om in elkaar geslagen te worden met een goed eind hout.
Stond er ooit niet zo'n stukje op NN over "pedo-killers"? Twee gasten die een vermeend pedofiel hadden gemarteld ofzo? Wat zouden die nou kosten om in te huren?

BeunDeHaas | 22-11-07 | 19:40

Respect voor alle slachtoffers en ouders die voldoende zelfbeheersing hebben die sick bastard niet te lynchen. Zou toch wel een paar jaartjes zitten waard zijn, voor het goede doel zogezegd.

thispissesmeoff | 22-11-07 | 19:28

Wanneer komt er trouwens eens een Charles "Death Wish" Bronson die even rechter en beul gaat spelen? Mijn zegen heeft ie...

VikingNL | 22-11-07 | 19:25

Neqs... eeh nou ja.. laat ook maar... Te laag, te ziek en te walgelijk om woorden aan vuil te maken..

VikingNL | 22-11-07 | 19:21

Dan ben je echt ziek, als je eigen vergrijpt aan een kind, die houd zijn leven lang een trauma aan over. Levens lang opsluiten die klootzak

kutjemuf | 22-11-07 | 19:10

-weggejorist-

Napalmthee | 22-11-07 | 19:03

de rechtstaat in Nederland functioneert niet meer, misschien wordt het tijd dat deze pedo ook de kindertjes van de dames/heren rechters vereert met een "bezoekje"...

Onderbuik | 22-11-07 | 18:50

de tieffes voor dit stuk vuilnis, en een gram lood tussen zijn ogen

kutjemuf | 22-11-07 | 18:48

Als ik ouder zou zijn zou ik mn kind ook zo meegeven aan zo'n figuur... tering he ik zou als die in de buurt komt al wegtrappen

Ouweschool | 22-11-07 | 18:44

@GodHandKiller 22-11-07 @ 16:38

Een verkrachter/pedo heeft in het gevang trouwens ook niet een gemakkelijk leven. Menig bewaarder kijkt graag even de andere kant op als zo'n persoon wat fatsoen wordt bijgebracht.

En trouwens, je mag zelf ook wel actie ondernemen hoor. Of mag je af en toe gebruik maken van een internetverbinding in de inrichting?

IDSMadDog | 22-11-07 | 18:27

-weggejorist-

Jaapioooo | 22-11-07 | 18:06

hij heeft al klappen gehad

BankZitter | 22-11-07 | 17:49

Vieze vuile vetklep. Je kunt op de foto al goed zien hoe hij met zijn gemene varkensoogjes de omgeving aan het scannen is naar eventuele loslopende peutertjes.
De leeuwenkooi in met dit gedrocht.

rokershoest | 22-11-07 | 17:47

@ GodHandKiller 15.06

Bent u een beetje psychologisch onderlegd? Lieden die zich persoonlijk aangesproken voelen en zo agressief reageren, zijn juist de patiënten.

grote haas | 22-11-07 | 17:46

Lees:"er er" als "is er".

Hij heeft het overigens niet overleeft

dikke arie kanarie | 22-11-07 | 17:35

In de Scheveningse gevangenis er er een pedo "de fik in gegaan"
Was een "ongeluk"

Kijk zo kan het ook.

dikke arie kanarie | 22-11-07 | 17:32

@Kees Maf 22-11-07 @ 16:16
Vandaar dat Lucia de B ook Levenslang + TBS kreeg. Zelfs als ze gratie zou krijgen kon ze nog de kliniek in. Daar was destijds nogal wat ophef over in legal-land

AllesIsZinloos | 22-11-07 | 17:31

Mensen die nu nog zeggen dat je je kinderen gerust bij blanken kan achterlaten verdienen een neqschot.
/absolutistenmodus.

MAXIMO | 22-11-07 | 17:25

3 jaar... dat is nog veel voor een justitieel systeem waar kleuterneuqerij een wijd verspreide hobby is.

koerbagh ® | 22-11-07 | 17:19

"Deze week in campinglife!"

saaander | 22-11-07 | 17:11

5 december 1807, ja 1807!
Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe.
Nog een paar nachtjes slapen en dan mag dit ziek ding, wat mij betreft, mee met de Sint naar Spanje.
Misschien dat ze daar wel raad weten met deze berg vlees.
Wie wil dit vette zwijn al vast in de zak van onze goede Sint stoppen?
Hohohohoho.. Niet dringen.....
Zo ik heb weer genoeg letters besteedt aan deze ziekelijke mislukking van de natuur, en ga weer over tot de orde van de dag.

Heinz The Pedo Hater | 22-11-07 | 17:00

Hebben we hier dan Hollands Next Top Model?

Steve0510 | 22-11-07 | 17:00

Overigens heeft GeenStijl wel ballen door dit sujet met naam en duidelijke foto op hun site te plaatsen.
Het zal mij eens benieuwen hoeveel gezeik daar dit keer weer van komt....

GodHandKiller | 22-11-07 | 16:52

* poetst geweer *
* slijpt fileermes *
* Vult zippo en haald aanmaakhout *

albert136 | 22-11-07 | 16:45

@ GodHandKiller 22-11-07 @ 16:38

Ik zou het zo doen, maar wil niet dood gevonden worden op de camping...

ijsklont | 22-11-07 | 16:44

Voor iedereen die echt actie wil ondernemen i.p.v. de internetforumRambo uit te hangen: Iemand die moet brommen omdat hij een pedo om zeep heeftgeholpen geniet in de nor meer respect als andere gevangenen (net zoals dat pederasten in de nor de openbare boksbal zijn).
Dus. Zet 'm op!

GodHandKiller | 22-11-07 | 16:38

Willem H. 22-11-07 @ 16:19:
Je leert snel. Hoewel klootoog getuigt van gemakzucht, je mag gerust iets meer moeite doen.
En inderdaad, jij hangt de SpellingNazi niet uit.
Maargoed, dit is het internet, hier is geen ruimte voor dat soort nuances.
Jij SpellingNazi, met je samengeknepen burgerbilletjes.

@ Manontheedge: Ben jij dan de allereerste Reaguurder die het niet bij woorden alleen laat? Zet 'm op! Faam en BN-erschap liggen voor je in het verschiet! (let op de woordgrap!)

GodHandKiller | 22-11-07 | 16:33

Beroof je een bank, dan ga je voor een lange tijd de bak in.
Maar zo'n etterbak die levens verwoest, loopt waarschijnlijk over een
paar maanden alweer vrij rond.

Anth.9403 | 22-11-07 | 16:32

GodHandKiller..... een fijn puntje!!

Zaaddonor | 22-11-07 | 16:29

Maar welke moeder brengt haar kind nou naar zo'n man toe als hij in een vakantiehuisje zit? Ik zou mijn tarantula er nog niet heenbrengen.

StrawberryShortcake | 22-11-07 | 16:26

Hij moet wel uit de buurt van mijn schapen blijven!!!

De Schaapherder | 22-11-07 | 16:26

Ik ben voor Willem H. Relluh!!!!

Postzegel | 22-11-07 | 16:25

Zelfs zichzelf opknopen lukt 'm al niet. Helaas voor ons.
Had weer een hele hoop belastinggeld gescheeld als het wel was gelukt.

Postzegel | 22-11-07 | 16:23

Waar is die goeie ouwe tijd toen dit soort monsters nog traditioneel werden gelynchd?

Godward | 22-11-07 | 16:20

m'n 9mm ligt al doorgeladen klaar.

man on the edge | 22-11-07 | 16:19

@GodHandKiller 16:14: ".. te schermen met je taalvaardgheid .." dagt toch eg dat ik ut tegendeel aan het doen was hoor! .. Klootoog!

Willem H. | 22-11-07 | 16:19

Lock&Load :[

KorrepZ | 22-11-07 | 16:18

@AllesIsZinloos 22-11-07 @ 16:03
En om de fabel dan maar gelijk compleet weg te werken, er is een mogelijkheid om 'levend' uit de bak te komen als levenslangveroordeelde, en dat is na gratie door het staatshoofd. In het specifieke geval zie ik dat Zijne Majesteit Willem IV niet zo snel doen, als vader van drie kinderen.

Kees Maf | 22-11-07 | 16:16

@ Willem H. & Icebear:

Ook jullie maken je schuldig aan de oersaaie gewoonte op Geenstijl om in het geval van een (dreigend) cyber-conflict te schermen met je taalvaardgheid en het gebrek daaraan bij de ander. DAT IS HEEL ERG SAAI OM TE LEZEN! Dus steek dat gelul over d en dt's maar in je samengeknepen billen, stelletje suffe burgerlullen dat jullie zijn. Maak eens goed ruzie. Dat is leuker voor de rest van de mensen hier.

O.T.
Is ie nou al gelynched of wat?

GodHandKiller | 22-11-07 | 16:14

Dit zal wel worden weggejorist, maar zo'n beest moet gewoon een neqskot krijgen. Ziek...

stoutklein_kutkonijn | 22-11-07 | 16:14

Ik bied 100 euro voor het hoofd van deze man op een schaal.

Heilige Norbertus | 22-11-07 | 16:13

Graag even de adresgegevens posten, dan kunnen we het markeren op GooglePedoMap (niet die van de camping). By the way die Pyromaan uit 't Zand kan die niet even kijken op de camping. Die is immers binnenkort werkeloos daar er bijna niets meer te fikken valt daar.

Stoker | 22-11-07 | 16:13

En weer het zoveelste bewijs dat de rechtspraak en bij tijd en wijle de politie geen knip voor de neus waard zijn. Niet reageren als een veroordeelde pedofiel zich verdacht gedraagt? Wtf? Degene bij de politie die deze beslissing nam zou op staande voet ontslagen moeten worden. Oneervol ontslag met als grond grof plichtsverzuim.

Ook de rechters die dit lopende kankergezwel weer op de samenleving hebben los gelaten zouden ogenblikkelijk ontslagen moeten worden. Voor de kinderen wens ik het niet, maar af en toe wens ik vurig dat zo'n creatuur eens de familie van een rechter die dergelijke uitspraken doet te grazen nam. Echt, slachtwerk a la Hanibal lector en dan die gast door een vormfout of zo er van af komen. Eens kijken of meneer de rechter dan nog zo trots is en denkt dat het wel goed zit met de rechtspraak in dit land.

Volgens de DJI (Dienst Justitiele Inrichtingen): "binnen een jaar na ontslag uit detentie valt een kleine 20% van de ex-gedetineerden minimaal één keer in herhaling, binnen twee jaar is dat ruim 30%. De gegevens vanaf 1995 laten nog eens zien dat zes jaar na detentie bijna de helft recidiveert." Merk op dat dit alleen cijfers zijn over degenen die betrapt zijn dus het werkelijke percentage zal nog wat hoger liggen.

Dit is overigens niet speciaal voor pedofielen, daar kon ik niet zo snel iets over vinden, maar het geeft wel te denken dat al die leuke linkse projectes dus voor de helft van de ex-gedetineerden dus gewoon weggegooid geld is. Aan de andere kant betekent dat wel dat het voor de helft wel werkt .... in het geval van pedofielen vind ik wel, dat als je eenmaal hier veroordeeld voor bent je je hele leven voortdurend gecontroleerd moet worden. Het risico, en vooral de gevolgen zijn gewoon te groot om het niet te doen.

WillTRiker | 22-11-07 | 16:10

Hij is dr zo te zien nog zwanger van geworden ook...

RonnyBravo | 22-11-07 | 16:10

flapstra, dat was een uitwoonboot

Weirdy | 22-11-07 | 16:10

z'n vader deed hezelfde .lokte kinderen naar z'n woonboot. ong. 25 jaar terug.

flapstra | 22-11-07 | 16:08

@ Der Icebear 22-11-07 @ 15:47

Uhm, leidt niet tot recidivisme? Meneer kreeg al eerder 3,5 jaar, minus voorarrest, minus 1/3, gewoon omdat "we" dat doen. Al met al krap 2 jaar brommen dus. Intussen heeft meneer vast wel wat centjes verdiend met zijn funniest home videos bij andere perverts, en heeft hij na 2 jaartjes fappen op sesamstraat wel weer zin in wat verse zwitsalbilletjes. Nee hoor, 2 jaartjes effectief zitten zal super veel effect hebben op zo iemand.

Tobus | 22-11-07 | 16:06

@ mezelf:
was al een paar keer gezegd, excuses

AllesIsZinloos | 22-11-07 | 16:05

-weggejorist en opgerot-

Weirdy | 22-11-07 | 16:04

@Der Icebear
Ik heb de gevolgen van kindermisbruik van dichtbij gezien.
en geloof mij maar je lult wel anders als het in je straatje komt.
zulke gasten moet je gelijk van de wereld helpen

blingblingpinklady | 22-11-07 | 16:03

@ Vladimir Kalasnicov 22-11-07 @ 15:00
Dat is gelul. Levenslang is in Nederland ook ech Levenslang, als in: je komt alleen tussen 6 plankjes naar buiten. Wat mensen vaak verwarren is levenslang met de straf die daar 1 stapje onder staat en dat is 30 jaar - met 1/3 automatische aftrek inderdaad 20.

je zou toch verwachten dat met de toegenomen hoeveelheid levenslang veroordeelden (Mohammed B, Lucia de B, en nog meer van die sujetten) dat dat fabeltje van die 20 jaar de wereld uit zou zijn.

AllesIsZinloos | 22-11-07 | 16:03

Ziek figuur. Wanneer leren ze nou eens dat pedofielen, verkrachters en moordenaars zonder verzachtende omstandigheden zelden genezen. Wanneer stoppen ze nu eens met risico's nemen ten koste van onschuldige mensen. Waarom krijgen deze mensen extra kansen, terwijl hun slachtoffers er wél voor altijd last van kunnen hebben en dus ook geen extra kans krijgen. To many why's....

Ohja | 22-11-07 | 16:02

Der Icebear herkent zijn eigen caravan op de foto volgens mij... OEPS!

Postzegel | 22-11-07 | 15:59

Hij ziet er niet uit als een kindvriendelijk persoon.

Zo jammer! | 22-11-07 | 15:59

Die man heeft echt geen idee wat voor leed hij aanricht!! Enige wat hij verdient is een kogel!

schoenmaker | 22-11-07 | 15:58

@Der Icebear 15:47: Nee ijspik, 3 1/2 jaar cel voor meermalen verkrachten (en filmen) van kinderen leidt wel degelijk to recidivisme daar het een duidelijk signaal afgeeft aan de dader dat deze met dat soort praktijken weg kan komen. Ik denk dat u de rode waas en hyperventilatie van menig reaguurder die dit soort dingen leest (en daardoor sneller is dan zijn/haar toetsenbord) verwart met dyslexie.
Zoals ik al zei: u denkt dat u overal boven staat.

Willem H. | 22-11-07 | 15:58

Gevangenis kost geld, psychiaters kost geld. Zijn kloten eraf halen, zijn vingers eraf halen, tong eruit halen, 60 dagen niet te vreten geven en dan een spuitje, opgelost.
Hij is het niet waard dat hij leeft, steek volgende keer de zaak in de fik als meneer thuis is.
Geeft de slachtoffers misschien nog enigzins rust.

cyberbabe | 22-11-07 | 15:58

@Der Icebear 22-11-07 @ 15:47:
"Zonder enige waarborg of controle..."
Die kinderneuqer is al eens veroordeeldT.

Postzegel | 22-11-07 | 15:56

Voor dergelijke criminelen voer je de doodstraf opnieuw in. Waarom? Omdat er geen kans op beterschap is, omdat het gevar altijd aanwezig blijft, omdat meneer mensen kapot maakt en omdat hij in gevangenschap ongelooflijk veel geld kost. Spuitje, klaar.

Murdockyoufool | 22-11-07 | 15:55

-weggejorist-

Didadaniel | 22-11-07 | 15:54

Castratie moet toch maar eens in het Wetboek

knurfie | 22-11-07 | 15:54

@Analia von Solmsch 22-11-07 @ 15:32, als iemand wordt vrijgesproken op vormfouten (spelvauten in de dagvaarding hoeren daar niet meer bij trouwens) dan heeft 'meneer' een goede advocaat en heeft het OM een paar steken laten vallen.

Lekker Belangrijk© | 22-11-07 | 15:54

@Der Icebear:
"Met dit soort foto's raak je bovendien ook andere mensen, bijvoorbeeld en eventueel zijn minderjarige kinderen. Dat ontaardt in de grootst mogelijke treiterpartijen op school etc."

Altijd nog beter dat dat die kinderneuqer weer z'n intrek neemt in een kinderpark en daar een stuk of wat kindertjes voor het leven naar de ziekte helpt.

Postzegel | 22-11-07 | 15:52

"Een jaar geleden werd zijn huis in Assen in brand gestoken, nadat bekend was geworden dat er kinderporno op zijn laptop stond."

Waarom was ie niet thuis??????? Heb je wat aan.

osgn | 22-11-07 | 15:49

Willem H. 22-11-07 @ 15:20
Straf leidt niet tot recidivisme. Het staat daar hooguit niet aan in de weg. Verder bestaat hier de eigenaardige reflex om bij de minste of geringste aanval de geweldige eigen opleiding als argument te gebruiken, terwijl tegelijkertijd nogal knullige taalfouten worden gemaakt. Jou en jouw, leggen lachen, je kent het wel. Hier wordt op basis van 30 aannames een oordeel over iemand uitgesproken. Zonder enige waarborg of controle en met gevolgen voor onschuldige derden.

Der Icebear | 22-11-07 | 15:47

-weggejorist-

Didadaniel | 22-11-07 | 15:44

@ schone dame
applaus!
en nou opsluiten dat stuk tuig. 1 x per dag vreten totdat ie 35 kilo weegt en dan naar buiten schoppen in de sahara. Kijken wat ie dan zegt. Met zn blauwe oog. Lutser.

Didadaniel | 22-11-07 | 15:42

@madakantognie?! 15:38: Ja, doe mij maar een klauwhamer!

Willem H. | 22-11-07 | 15:41

TBS en genezen?( geitenwollensokken gelul).
gewoon planten op de noordzee

blingblingpinklady | 22-11-07 | 15:41

DutchLion 22-11-07 @ 13:37
Spijker op z'n kop

madakantognie?! | 22-11-07 | 15:38

Ik hoop dat hij bij mij in de buurt komt wonen, lijkt me 'gezellig'....

3210 | 22-11-07 | 15:36

@ Vladimir Kalasnicov 22-11-07 @ 15:00

Aanvulling: in feite ziet de strafvoorziening in de NL wet niet in dergelijke misdrijven. In feite interessant om over na te denken wie met welke inslag de strafbepaling voor dergelijke misdrijven ooit opgezet heben?

Tobus | 22-11-07 | 15:35

Vergeet niet: ook achter deze man staat een advokaat die hem vrij weet te krijgen op een spelfout in het procesverbaal, uit naam van de rechtstaat.

Analia von Solmsch | 22-11-07 | 15:32

@ Vladimir Kalasnicov 22-11-07 @ 15:00

Incorrect, levenslang is in NL ook echt levenslang.

Deze straf wordt echter zeer zelden opgelegd. Veel vaker komt lange straf (bv 20 jaar) + TBS voor, want blabla moet genezen worden en blabla 2e kans krijgen enzo.

Tobus | 22-11-07 | 15:31

@ Willem H 15:20
Der Icebear zit vuistdiep in de literatuur. Zie wat ervan komt.

baba4oog | 22-11-07 | 15:30

ROFLOL @Der Icebear 22-11-07 @ 15:07 "hoog opgeleide dyslectische reaguurders"

Lekker Belangrijk© | 22-11-07 | 15:28

@ Mark.
ik neem aan dat je een 'koordje' bedoelt.... of ben jij een weverachtige ?

baba4oog | 22-11-07 | 15:27

getver......... wat een griezel zeg. Zelfs een hoer zou deze man weigeren.

lam-en-moe | 22-11-07 | 15:27

in dit land maken bekende nederlanders en politici zich meer zorgen over het leed bij dieren in plaats van al het leed van kinderen. je scoort hoger als je lid bent van de dierenpartij dan over een kinderpartij die niet eens bestaat, waarom eigenlijk niet?
een kind wat uitgehongerd of misbruikt wordt kan ook niet de deur uit rennen.
op mijn werk gaat het ook steeds over huisdieren, sommigen nemen hun kleine hondje of poesje mee naar hun werk zo schattig, de kindertjes worden gewoon in de creche gedumpt. dat is 2007

schone dame | 22-11-07 | 15:23

Hulde, mocht ie de straat oversteken even in je hersenen je linkervoet met je rechtervoet omwisselen.

* | 22-11-07 | 15:22

Moet dat nou zo'n grote foto? Ik word er misselijk van man. En idd opknopen.

Niet Steil | 22-11-07 | 15:21

@Der Icebear 15:07: De straf van de rechter heeft al eerder geleid tot recidivisme. Wat heeft de samenleving daar precies aan? Of z'n "minderjarige kinderen"? Name and shame! Mocht de rechter hem dan veroordelen to 100 uur wentelteefjes bakken dan kunnen we tenminste onze kinderen uit de buurt houden.
Hoe komt u trouwens tot de conclusie dat er zich hier "hoog opgeleide dyslectische reaguurders" bevinden. U staat duidelijk boven alles en iedereen. Van daar uw irritante gebruik van Germanismen neem ik aan?

Willem H. | 22-11-07 | 15:20

Vrijlaten en vogelvrij verklaren! De burgers doen de rest wel. Wij knappen het vuile werk dan wel op voor justitie.

OneandOnly | 22-11-07 | 15:20

@ Mark. 22-11-07 @ 15:12

Koordje? Gezien die pens zou ik een stalen kabel nemen

ijsklont | 22-11-07 | 15:15

@ grote haas 22-11-07 @ 15:04

Aan een bolletje wol en 3 schuimrubberen konijntjes met een snoepkettingen om... en jij? Ik gok iets met haasjes?

ijsklont | 22-11-07 | 15:14

Wat zie ik zo'n man graag op de dam aan een koortje.

Mark. | 22-11-07 | 15:12

René Wever is gewoon ongedierte en dient derhalve gewoon afgeschoten te worden niets meer, niets minder. Het hoeft echt allemaal niet zo meoilijk te zijn. Hij heeft zich vogelvrij gemaakt met zijn gedrag. Dat is zijn eigen vrije keuze geweest. DAAAAAAG Reneeeetje *knal*

botte_hark | 22-11-07 | 15:12

NL veruit nr 1 !!!!

als het gaat om laagste straffen uitdelen aan veroordeelde pedofielen !! 18 maanden na voorarrest is bijna de norm.
*zucht*

Brasser | 22-11-07 | 15:09

Willem H. 22-11-07 @ 13:56
Het gaat er mij om dat je beter de rechter kan laten bepalen of iemand schuldig is en wat voor straf daar tegenover staat, in plaats van het gesundes volksempfinden of een paar ontzettend hoog opgeleide dyslectische reaguurders. Met dit soort foto's raak je bovendien ook andere mensen, bijvoorbeeld en eventueel zijn minderjarige kinderen. Dat ontaardt in de grootst mogelijke treiterpartijen op school etc.
Vladimir Kalasnicov 22-11-07 @ 15:00
Levenslang is levenslang. Vraag maar aan Kipp Fisher en Aus der Fuenten

Der Icebear | 22-11-07 | 15:07

Griezelig dat ook postbodes, automonteurs, bandenfitters en wethouders vaak dezelfde gelaatstrekken vertonen als deze meneer.

Frank Culemborg | 22-11-07 | 15:07

@ grote haas 22-11-07 @ 15:04

Niet aan kleine kindertjes
RANSAAP!

BlackDeathMetal | 22-11-07 | 15:06

grote haas 22-11-07 @ 15:04:
Ik? Aan je moeder. Met de Duitse Herder van de buren. HarrrrrHarrrrr.

GodHandKiller | 22-11-07 | 15:06

Stefka 22-11-07 @ 14:11
De telegraaf is een kutkrant, tot zoverre heb je gelijk.
Maar je maakt de vergissing door te denken dat Rene Wever een slachtoffer is van wraakacties. Rene Wever zal nooit in een maatschappij geaccepteerd wordt omdat hij een gevaar is voor kinderen.
Dat kan door Rene Wever ervaren worden als een straf. Maar dat is iets waar hijzelf, met zijn gedrag, verantwoordelijk voor is.
Rene Wever is misschien ook slachtoffer. Maar dat is nooit en op geen enkele wijze een excuus voor zijn gedrag. Hij is volop verantwoordelijk voor zijn gedrag en daden.

GodHandKiller | 22-11-07 | 15:05

Tis niet goed natuurlijk. De mand schendt afspraken (die in onze samenleving nou eenmaal gelden). Maar de meeste reacties hierboven bestaan uit het intrappen van open deuren. Sociaalwenselijke verontwaardiging. Waar denkt u zelf aan als u rukt/vingert?

grote haas | 22-11-07 | 15:04

Braaf zijn kindertjes, anders komt ome René weer oppassen...

Patrick Bateman | 22-11-07 | 15:04

Tobus 22-11-07 @ 14:56
Helaas is in NL levenslang in de praktijk 20 jaar.

Vladimir Kalasnicov | 22-11-07 | 15:00

@ ExtremeExtremist
extreem

ijsklont | 22-11-07 | 15:00

In eerste instantie zou ik zeggen: opsluiten in een kooi bij een hongerige beer, maar vooruit: we zijn een beschaafde en humane samenleving, dus laten we een beschaafde en humane straf uitdelen: levenslang. Nooit meer naar buiten, beslist geen proefverlof. Ook geen contact met medegevangenen, want wat die met hem willen doen is waarschijnlijk niet beschaafd en humaan.
Kan iemand mij uitleggen waarom hij toch weer iedere keer met minder wegkomt?

MAD1950 | 22-11-07 | 14:59

-weggejorist-

ExtremeExtremist | 22-11-07 | 14:59

@widtvoet 22-11-07 @ 14:50
Da's dierenmishandeling, lieve kleine biggetjes zo'n klomp vet voeren! Met blok beton aan voetjes een rioolwaterzuivering vanaf de bodem laten bekijken is véél diervriendelijker.

bèhèhè | 22-11-07 | 14:58

Het leed van sommige misdaden is zo erg dat mensen maar 1 herkansing verdienen. Pedoseksualiteit is zo'n misdaad.
Het leed van pedoseksualiteit rechtvaardigt het dat herhaling defenitief voorkomen wordt door de de dader om het leven te brengen.

GodHandKiller | 22-11-07 | 14:57

@ widtvoet... 22-11-07 @ 14:34

Ben het volledig met u eens hoor, maar ook na 20 jaar cel zal meneer geil zijn voor nieuwe zwitsalbilletjes. Hij heeft de tijd gehad om te smachten zeg maar. Ik ben naast hele lange straf, aldanniet zo hoog wegens publieke verontwaardiging (helaas nooit een reden voor dergelijke straffen), dus tevens vóór kijken naar oplossen van de oorzaak, de drang tot zwitsalbillen scheuren dus. Voor mijn part is dat een vorm van castratie. Geen zaakie, geen geslachthormonen, geen drang. Maar zeer zeker niet vele dure babbels met psychologen die op een gegeven moment het stempel "OK" op de patient drukken en hem terugschoppen in de kinderrijke samenleving.

Vladimir Kalasnicov 22-11-07 @ 14:38

Kan zomaar kloppen. Helaas kan je dit dan ook niet geheel voorkomen. Het beste wat je ervan kan zeggen is dat de persoon niet langer kinderen/vrouwen kapotscheurt maar daadwerkelijk kapot maakt. Dan verval je echter in recidive en mishandeling+moord, hetgeen levenslang kan betekenen.

Tobus | 22-11-07 | 14:56

Simpelweg afschieten. Plus de bureaucratische bende die het mogelijk maakt dat zo'n beest vrij kan rondlopen.

submergo | 22-11-07 | 14:56

@Pippo van Eenennaam 22-11-07 @ 13:27
Probleem is dat sommige rechters en OvJ's ook niet vies schijnen te zijn van pedofilie.

darmflora | 22-11-07 | 14:55

Hij heeft al een blauw oog zo te zien. Wie maakt het af?

DonJoe | 22-11-07 | 14:51

En toch heeft STEFKA gelijk.

grote haas | 22-11-07 | 14:51

Widtvoet heeft trouwens vrolijk kennis aan een uitbater(esse) van een kinderboerderij. Die kinderboerderij heeft onlangs haar voorraad varkentjes uitgebreid. Leuke, lieve, roze beestjes. Kinderen zijn er dol op en zij zijn weer dol op tal van vleesjes.

Mocht deze Wever dalijk nog es 'n verloren uurtje hebben is hij bij deze van harte uitgenodigd om 's nachts eens die kinderboerderij te komen bekijken. En dan vooral het optrekje van die lieve biggetjes. Vanbinnen (VIP-tour)...

widtvoet... | 22-11-07 | 14:50

HoiHoiHoi!
Eindelijk hebben we het perfecte slachtoffer voor zo'n ouderwets gezellige lynchpartij.
Hij heeft alles mee. Hij vergrijpt zich bij herhaling aan kleine kinderen en babies. En hij heeft een erg onsympathiek uiterlijk.
Pak de Hooivorken en fakkels!

GodHandKiller | 22-11-07 | 14:49

Stuur hem naar Afganistan om putten te slaan en schooltjes te bouwen.

grote haas | 22-11-07 | 14:48

@Vladimir Kalasnicov 22-11-07 @ 14:38
Sja, ik heb (gelukkig) niet zo veel verstand van castratie en de effecten ervan. Als het niet helpt, dan blijft uitsluitend optie 2, levenslang dus, over.

Kees Maf | 22-11-07 | 14:47

@ Campingeigenaar Menno Jonk

H E L D !

Standbeeld!

1sokkie | 22-11-07 | 14:47

@Stefka 22-11-07 @ 14:11
mag ik een keer op jou kinderen komen oppassen?

overVecht | 22-11-07 | 14:44

@ Geenstijl, bedankt voor de foto! goede zaak foto's gewoon vrijgeven...

Rest In Privacy | 22-11-07 | 14:43

Castreren, opsluiten en 24/7 sbs6 laten kijken, maakt ie er zelf wel een einde aan

Pierlooo | 22-11-07 | 14:43

@Kees Maf 14:28: Chemische castratie? Als u doelt op een bad zoutzuur dan doe ik met u mee.

Willem H. | 22-11-07 | 14:43

gewoon aan mij geven, ik zal hem wel in mijn schuurtje behandelen.

blingblingpinklady | 22-11-07 | 14:42

damn... ik hoop dat dit vet ziek hoopje gespuis, nu zijn foto op het internet staat, zelfmoord pleegt. Net zoals al die andere ranzige pedo's die hardstikke ziek in hun hoofd zijn.. Levenslang of de doodstraf voor jullie!

RaMoNsTeR | 22-11-07 | 14:42

Stefka 22-11-07 @ 14:11

Je kunt toch lezen!?! Deze HOND is al eens veroordeeld. In welke droomwereld leef jij? Genezen? Geloof je het zelf?

1sokkie | 22-11-07 | 14:40

-weggejorist-

Bloodzone | 22-11-07 | 14:39

Kees Maf 22-11-07 @ 14:28
Leuk idee, maar heel gevaarlijk.
In the usa hebben ze met serieverkrachters geexperimenteerd
Deze seriesverkrachters werden chemisch gecastreerd (niet bekent of het op vrijwillige basis gebeurde. In de eerste instantie leek het te werken, het testosteron gehalte daalde.
Er zijn er zelfs een aantal terug geplaatst in de samenleving, dit is vreselijk fout gegaan. De drang naar dominantie over vrouwen was niet verminderd en bij gebrek aan het ontladen via sex, werden de vrouwen mishandeld en vermoord.

Dus of levenslang of gewoon dead

Vladimir Kalasnicov | 22-11-07 | 14:38

Als het resultaat voor het kind niet zo verschrikkelijk zou zijn, dan zou ik me hier helemaal GEK LACHEN om die imbeciele ouders die ingaan op een te aardige, alleenstaande man die actief aanbied op hun kind te passen.
LUTZERS!
Denk toch G*dverdomme eens na: als het aanbod te mooi is om waar te zijn [en dat is het als je als ouders van je eigen tuig wordt verlost voor een paar uren], dan _is_ het te mooi om waar te zijn.

mokum | 22-11-07 | 14:37

fuck censuur
nekschot..
teringleijer

bakkerst | 22-11-07 | 14:37

-weggejorist-

Sloeb | 22-11-07 | 14:37

@Stefka 22-11-07 @ 14:11
www.antipedo.com/news.php?readmore=263...
Genoeg bewijs over het verleden van deze !@#$%^&^&* viezerik die een langzame pijnvolle deaud verdiendt.........

projectionist | 22-11-07 | 14:36

Die is zuur in de gevangenis... die is goed zuur.

masturberik | 22-11-07 | 14:36

@ijsklont 14:25: ROFLOL!!
@2amazing 14:15: Blinde vink
Overigens vind ik dit stukje toch wel het meest schokkend: ".. Aanvankelijk wilde de politie niet komen,.."!

Willem H. | 22-11-07 | 14:36

@Kees Maf 22-11-07 @ 14:28

Soms is de Islamitische strafwetgeving in deze gevallen wel interessanter om toe te passen.
Castratie doet de drang wel (sterk) verminderen, maar het doet verder niets aan het ziekelijke brein van dat uitschot.

stoorZENder | 22-11-07 | 14:34

@Tobus & @Stefka

Als een volwassen kerel baby's anaal uitscheurt door zijn leuter tussen hun Zwitsalbilletjes te proppen en hij komt daarvoor terecht te staan, mag het doel van enige straftoemeting zich mi. niet versmallen tot asap. reintegratie. Eauk de algemene preventie-doelstellingen zijn leuk en aardig maar de nadruk behoort dan te liggen op vergelding en hooguit deels op speciale preventie.

Zo'n ziek stuk luchtverspilling bijvoorbeeld 20 jaar binnenhouden na een bewezen seksavontuurtje met een klein kind (sikke!) beschermt potentiele slachtoffertjes welzeker. That sick fuck loopt dan nl. niet langer vrij buiten rond (speciale preventie).

Dat onmens diezelfde bijvoorbeeld 20 jaar opsluiten op water en brood doet ook recht aan de terechte roep om vergelding. Boete zal hij moeten doen na wat hij heeft aangericht. Hij heeft levens definitief kapot gemaakt in dienst van zijn sneue eigengeyl. Dat dient al bestraft louter omwille van het leedtoevoegende karakter van de rauwe bestraffing (vergelding).

Sommige zieke idioten laten zich niet helpen. Help ze danook niet opnieuw slachtoffers te maken door u te verlaten op vrijblijvende luchtfietserij...

widtvoet... | 22-11-07 | 14:34

@ Kees Maf 22-11-07 @ 14:28

Jij snapt het!

Tobus | 22-11-07 | 14:32

Wie is Dutroux nu ook weer???

stoorZENder | 22-11-07 | 14:31

Hoi papa!

overVecht | 22-11-07 | 14:31

Zoals verwacht buitelt men over elkaar heen over wat een passende, uiteraard wrede ende pijnlijke straf zou zijn. Als deze vent gedaan heeft waarvan hij beschuldigd is, dan moet voorkomen worden dat hij dit kan herhalen. Dat zou kunnen door
1. vrijwillige castratie. Mag ook chemisch, mits het onherstelbaar is. Wel netjes onder verdoving, omdat wij wél beschaafd zijn. Bovenop de castratie komt nog een lange gevangenisstraf, als genoegdoening naar de samenleving, en de slachtoffers in het bijzonder. Een jaar of 10 minimaal, lijkt me;
2. levenslange gevangenisstraf, indien de man niet ingaat op optie 1.
Simpel, maar wel een beschaafde rechtsstaat waardig.

Kees Maf | 22-11-07 | 14:28

Stefka 22-11-07 @ 14:21
Ik heb zo het idee dat je eerste jaars rechtenstudent bent ?
De rechtsmacht in Nederland mag zich wel eens afvragen met welk mandaat ze eigenljk hun werk doen. Het is een in zichzelf gekeerde inteelt club die zich niets gelegen laat liggen aan de mening van het gepeupel. En ja wij willen bloed zien. Imho vertegenwoordigen ze namelijk een bijzonder kleine elitaire minderheid van policor luchtfietsers. Helaas wel een clubje die de dienst uitmaken in dit land. En ik vind dat zodra het rechtsysteem niet aan zijn primaire taken voldoet, de burger wel degelijk het recht heeft om het recht in eigen hand te nemen.

Bigi Bana Boy | 22-11-07 | 14:28

@Stefka 22-11-07 @ 14:11
Er zijn altijd mensen die omwillen van de discusie de "andere" kant kiezen, in dit geval de "andere" kant kiezen is ronduit schandalig.
Daarom ook voor u beste Stefka : STERF KANKERHOND STERF!

Betty Swallox | 22-11-07 | 14:27

Als ie al opgesloten wordt, zal men hem voor zijn ''eigen veiligheid'' wel afzonderen van de rest van de boefjes.
Hoop dat ze hem ''per ongeluk'' bij de rest gooien. Men weet wel raad daarbinnen met dat soort lui.

Herr Schnübbels | 22-11-07 | 14:26

Wel een hippe kinderfiets op de achtergrond

JWire | 22-11-07 | 14:26

Als je met de caravan naar een Nederlandse camping gaat moeten ze je eigenlijk al levenslang opsluiten

ijsklont | 22-11-07 | 14:25

Heel snel afslachten dit mislukte stuk stront. Het zal je kind maar geweest zijn en die lelijke teringbek van de dader komt steeds in de media. Het is een wonder dat die nog leeft, als het mijn dochter was geweest had ik persoonlijk zn kloppende hart uit zn stinkende lijf getrokken.

dr. tikshit | 22-11-07 | 14:25

[x] ongeschikt
[ ] geschikt

madman2800 | 22-11-07 | 14:24

Stefka 22-11-07 @ 14:11

Ik stel het volgende voor: Elk arts die een pedofiel (ik noem het eerder iemand die zijn sexuele lusten niet in bedwang heeft) gezond heeft verklaard mag zijn eigen kinderen een dag met de gezonde verklaarde man laten spelen. Helemaal zonder toezicht. Hoe lijkt je dat.

azijnseikerT | 22-11-07 | 14:24

@Bijstandtrekker 22-11-07 @ 14:20
Zeau, jij bent dom zeg!

Yoman | 22-11-07 | 14:22

Zo te zien heeft de gevangenis hem goed gedaan. Straks gaat 'ie zich te goed doen aan iets, wat hij tussen de ijzeren staven niet had...

Drs Dré | 22-11-07 | 14:22

Ik geef toe dat het inderdaad geen lieverdje is, maar hij is veroordeeld naar de huidige maatstaven van de rechtspraak en men moet niet eigen rechter gaan spelen.

Stefka | 22-11-07 | 14:21

@ Stefka 22-11-07 @ 14:11
Blij dat er hier tenminste nog één iemand is met kijk op de werking van de menselijke geest. Kan je eens uitleggen hoe genezing in dit geval in zijn werk gaat????? Ben daar wel benieuwd naar...

me,myself and IK | 22-11-07 | 14:21

De gevangenis heeft hem goed gedaan zo te zien. Straks doet 'ie zich weer tegoed aan wat anders, wat 'ie tussen de ijzeren staven niet had...

Drs Dré | 22-11-07 | 14:21

Met al die linkse rechters hebben dit soort figuren vrij spel!!!!

Bijstandtrekker | 22-11-07 | 14:20

2amazing 22-11-07 @ 14:15
Knap gevonden hoor. Daar waren wij hier anders nooit achtergekomen.

Bigi Bana Boy | 22-11-07 | 14:20

@ Stefka

Zo te horen heb jij een oppas voor je kinderen gevonden.

Kniftig | 22-11-07 | 14:18

waar komt i vandaan
ik heb twee kids will graag weten of ti uit mijn buurt komt

dornroosje | 22-11-07 | 14:18

Stefka 22-11-07 @ 14:11
Niet te geloven dit soort naiviteit. Tenminste laat ik het daar op houden en hopen dat er niet iets veel ergers achter je kromme redenenring zit.
Heb je enig idee hoeveel van die "genezen verklaarde" types gewoon weer de fout in gegaan zijn ? Hoeveel ouders en kinderen er daarna opnieuw de vernieling in zijn geholpen ?
Verder geloof ik helemaal niet in het genezen of onderdrukken van sexuele voorkeuren. Geen psycholoog die mij daarvan kan overtuigen, wat ze ook zeggen. Het laat zich niet onderdrukken en het zal altijd een uitweg proberen te zoeken.

Bigi Bana Boy | 22-11-07 | 14:18

Compagnie, leg aan!

Vuur!

Vuur!

Vuur!

Burn in hell motherfucker!

Kniftig | 22-11-07 | 14:17

@Stefka,
U bent bevoegd rechtert? U past wel bij het zootje.

fuckje | 22-11-07 | 14:17

@ Stefka 22-11-07 @ 14:11

Zijn gitzwarte verleden is bewezen en daar is hij voor veroordeeld. Ook door een roze bril blijft gitzwart gitzwart.

Tobus | 22-11-07 | 14:16

@Stefka 22-11-07 @ 14:11
je had burgemeester van Amsterdam moeten worden

Klukkluk | 22-11-07 | 14:15

-weggejorist-

2amazing | 22-11-07 | 14:15

ongeloooooooooooooooooof echt! maar dat kan ik elke dag wel zeggen over iets wat ik lees.

levenslang is nog niet 'goed' genoeg voor iemand (nou ja iemand?!)

over 18 maanden is ie vrij, wat zeg ik?! eerder natuurlijk, goed gedrag, voorarrest...

Wie lijkt het wat om bij de poort hem een 'warm welkom' te heten...? IEMAND???

BeertBest | 22-11-07 | 14:13

FF een poster maken van deze kerl en buiten ophangen bij alle gevangenissen in het land, de gevangenen lossen het dan hopelijk op.

jappertje | 22-11-07 | 14:11

magiers_verschrompelen_piemels.html

Superior Bastard | 22-11-07 | 14:11

Lekker tendentieus en niet-objectief zoals het de Telegraaf betaamt. Met woorden als pedomonster en een gitzwart verleden is de toon al gezet. De verdachte heeft geen kans om zich te verdedigen en zal voortaan in iedere omgeving waarin hij zich zou willen vestigen verstoten worden. Dat is meer dan genoeg bestraffing als u het mij vraagt.
Bovendien gaan alle veroordeelde pedoseksuelen (geen pedofiel) in therapie en indien de psychiater/psycholoog hem genezen verklaart is het niet juist hem langer vast te houden.

Stefka | 22-11-07 | 14:11

Ik ben het eens met HJ Simpsons@14:04. Met dit soort gasten wordt het wel erg moeilijk om principeel tegen de doodstraf te blijven. Ik hoop dat deze kerel nooit maar dan ook nooit meer een stap in de maatschappij zal kunnen zetten.

AllesIsZinloos | 22-11-07 | 14:11

Ik zeg een spuitje, maar ja ik heb het niet voor het zeggen. gelukkig ben ik nogal veel op de weg. Rijd hem wel een keertje omver

Poetuit | 22-11-07 | 14:09

Deze man is niet te 'helpen', maar ja martijn-rechters he

Multikuli | 22-11-07 | 14:09

-weggejorist-

Moozart | 22-11-07 | 14:07

-weggejorist-

Betty Swallox | 22-11-07 | 14:06

Halleluja, gelukkig is er GeenStijl.nl.

cool99 | 22-11-07 | 14:06

Als ik zo de citaten van de betrokkenen in de Televaag lees, is de wereld er een betere plek voor als meneer vandaag of morgen plots tegen een blauwe boon oploopt. Ik snap dan ook nog steeds niet waarom de straffen in NL zo volledig ontoereikend zijn tav de misdaad.

Als je van kinderen "houdt" op die manier, fine, zo lang je het maar niet in je kop haalt om eigen of andermans kinderen te misbruiken ten behoeve van je eigen lusten. In dit opzicht dienen "houden van" en sexuele lusten echt als twee gescheiden zaken bekeken te worden. Het "houden van" kan je er nooit uit krijgen. Maar de sexuele lusten gaan alleen maar weg bij een totaal gebrek aan geslachtshormonen. Ik doel dus op castratie, hetgeen niet met roestige botte bijl hoeft te gebeuren.

Chemische castratie middels medicatie is goed mogelijk en is ook nog eens blijvend van aard. Een poosje gevangenis is leuk voor de gemoedstoestand van slachtoffers en hun familie, maar het enige wat er écht mee bereikt wordt is dat de kiddylover zo geil als Manon Thomas in Mexico de straat weer op gaat na zijn straf.

Tobus | 22-11-07 | 14:05

@Bigi Bana Boy 13:43

Fijne klub idd. Fijner nog is een overhead die bij haar beleidsbepaling haar oren mede laat hangen naar adviezen van dat stelletje harde ex-kons en softe krimi-hobbyisten...

De troebele invloed vandaag de dag van het groeiend gilde van kriminologen is overigens ook niet te verwaarlozen. En als je ziet hoe deze mensen nu opgeleid worden... Waarmee en door wie... We zijn 'n beetje in de war met z'n allen.

PS. Jammer dat de komplete Staatsalmanak niet extragratis online staat trouwens (dure grap voor 'n partikulier). Dan had men wat meer inzicht in de talloze geledingen van ons aller overhead. En komen sommige adviezen, rapporten, onderzoeken etc. etc. en het ongewisse hunner oorsprong niet meer steeds zeau koud op 't dak vallen binnen onze vertegenwoordigende imaginairokratie.

widtvoet... | 22-11-07 | 14:04

Ik denk dat we voor bewezen recidivisten de doodstraf (in z'n meest pijnloze vorm dan wel) weer moeten invoeren. Het argument van tegenstanders (barbaars, we verlagen ons tot hetzelfde nivo) vind ik hierbij niet geldig: Deze mensen verminken vele (jonge) levens tot op het bot en moeten ten koste van alles gestopt worden.

Het doet me pijn te beseffen dat we waarschijnlijk weer gaan worden afgescheept met zalvende woorden over menselijkheid en meer van dat soort fraais. Zou iemand dit varken misschien op de kinderen van Hirsch Ballin af kunnen sturen misschien? Misschien dat ie dan wakker wordt.

Wat mij betreft is de wetgever hoofdelijk varantwoordelijk voor de afschuwelijke gevolgen van dit herhaalde misbruik, slaap lekker minister...

Homer J. Simpson | 22-11-07 | 14:04

Zo, Geenstijl is er snel bij zeg, die feauteau staat al jaren op internet en heeft een week of wat geleden nog tussen de comments gestaan

die hofstadtgruppe | 22-11-07 | 14:03

Leipe shit ouwe!

Radicz0r | 22-11-07 | 14:03

Klasse GS! Zet deze schoft maar op het schavot!

Meneer | 22-11-07 | 14:01

@ Bigi Bana Boy 13.43

Tijd voor een nieuwe frisse wind dus zou ik zeggen

Nieuwe Limburger | 22-11-07 | 14:01

Willen de heren reaguurders zich wel even realiseren dat er in Nederland op moord en doodslag wel 40 uur tuintjes schoffelen staat?

Spamkip | 22-11-07 | 14:01

raar

Lex the Impaler | 22-11-07 | 14:00

"Hallo, de oppascentrale. Waar kan ik m'n bestelbus met videoapparatuur parkeren?" "Komt u binnen dan laat ik u snel alleen met m'n kinderen. De vaseline staat op het nachtkastje"
@klauwkikker 13:56: Er leeft in ons allen een potje Hak

Willem H. | 22-11-07 | 14:00

Voor dit soort figuren is er maar 1 goede oplossingen: kapotknuppelen.

B.J. | 22-11-07 | 14:00

Ja dit is wel heel erg. Sex met .... Babies??? Ben normaal niet zo van de nekschoten, maar een stukje terminale sedatie zou toch een passende behandeling zijn,

superjan | 22-11-07 | 13:59

René Wever moet een lobotomie-behandeling ondergaan en chemisch gecastreerd worden. Of een kogel koppen natuurlijk.

cultheld 22-11-07 @ 13:48

Lobotomie heb ie niet nodig, die gast heeft echt geen hersens in zn harses.... Wat een triest figuur zeg, die wever :x

Teecay | 22-11-07 | 13:58

Opvallend dat er nog steeds ouders zijn die mannen die zich aanbieden op hun kinderen te passen vertrouwen, dat geeft te denken, nietwaar.

wopper | 22-11-07 | 13:56

Ik heb mijn mening over de doodstraf reeds herzien. Levenslang folteren die hap

Allochteen | 22-11-07 | 13:56

@Willem H. 22-11-07 @ 13:51
Dan bent u dus een linkse rakker met een potje HAK-leven.

klauwkikker | 22-11-07 | 13:56

Er borrelt iets bij me op van "neq" en "schot".

pwman | 22-11-07 | 13:56

@Der Icebear 13:52: Gelukkig. U was wakker. Inderdaad wederom de privacy geschonden! Schande, schande!
Overigens doe ik niets af aan wie er hier schuld heeft, maar als je je kinderen bij zo'n figuur alleen achterlaat spoor je wat mij betreft ook niet. Het druipt er werkelijk vanaf.

Willem H. | 22-11-07 | 13:56

Wat doet die foto van de Chileen boven dit stukje?

Conan de Rabarber | 22-11-07 | 13:56

-weggejorist-

groenteman | 22-11-07 | 13:55

Wie weet waar wever woont?

klauwkikker | 22-11-07 | 13:54

Ho mensen! Er zijn pedofielen die kinderen misbruiken en die een liefdevolle relatie met ze aangaan he, niet iedereen over één kam scheren!

sjaakdeslinksesul | 22-11-07 | 13:52

Afgezien van wat ik zou doen als zoiets mijn kinderen zou treffen, lijkt mij dit niet zo'n fijne gang van zaken. Iemand is snel beschuldigd en vooralsnog alleen verdacht van hetgeen waarvoor hij vast zit. Door dit soort publicaties worden ook anderen getroffen, bijvoorbeeld 's mans familie. Waarom zijn pedo's zoveel erger dan bijvoorbeeld moordenaars of mensen die een kind op andere wijze mishandelen?

Der Icebear | 22-11-07 | 13:52

René Wever is de naam. V.A.R.K.E.N.

1sokkie | 22-11-07 | 13:52

Het probleem met dit soort gasten is het ontzettend hoge recidive percentage.
En het is nog te begrijpen ook want sexuele obsessies laten zich niet onderdrukken. Daarom ook blijven het tijdbommen en daarom ook is resocialisatie imho onmogelijk en gebruikt men de maatschappij als proeflaboratorium als je ze naar enige tijd weer laat lopen. Ik zou er inderdaad voor pleiten de meesten levenslang op te bergen. Waar de grens precies zou moeten liggen weet ik niet maar dat dit stuk stront in aanmerking komt lijkt mij evident.

Bigi Bana Boy | 22-11-07 | 13:52

Vast één groot *kuch* misverstand allemaal

Tobi | 22-11-07 | 13:51

@klauwkikker 13:45: Staat voor "Ha daar istie weer!" Maar niet verder vertellen hoor. Ik stel prijs op m'n privacy!

Willem H. | 22-11-07 | 13:51

Als de Televaag de krant van wakker Nederland is, blijf ik liever slapen..

klauwkikker | 22-11-07 | 13:51

Dubbele plus hier trouwens @Chileen.

De voorbeelden zijn legio van zieke kinderverkrachters die na hun "behandeling" door de -ogen en -logen van moedertje Staat weer vrijelijk in de speeltuin gedumpt worden onder 't motto "Nieuwe ronde, Nieuwe kansen"...

Dat zal met z'n smoel en naam op de Plemp niet voorkomen worden maar 't wordt wel steeds lastiger voor dergelijk zieke minderwaardigen om zich in alle anonimiteit opnieuw in een kinderrijke buurt te vestigen.
Ouders let op uw kroost!

widtvoet... | 22-11-07 | 13:50

mooi spul zo'n digitale schandpaal.

QB (ja die.....) | 22-11-07 | 13:50

Ik krijg zin om die bolle wat klapjes te geven....

LinkerbaanBart | 22-11-07 | 13:49

@Fleppy 22-11-07 @ 13:45

Inderdaad. Als het mijn kinderen waren geweest was ie al lang afgeschoten!

botte_hark | 22-11-07 | 13:49

Samen met de rest vraag ik me af waarom zoiets niet permanend buiten de maatschappij geplaatst kan worden.
Op wat voor manier dan ook en ten koste van alles.

der maupmeister | 22-11-07 | 13:49

René Wever moet een lobotomie-behandeling ondergaan en chemisch gecastreerd worden. Of een kogel koppen natuurlijk.

cultheld | 22-11-07 | 13:48

Nou dwong GS mij dat televaag verhaal te lezen, wat een ellendig stuk papier is dat toch. Die schrijfstil, verschrikkelijk. Daat zouden ze eens wat aan moeten doen, in plaats van een crimineel die al vast zit heel stoer te posten.

Maaier | 22-11-07 | 13:48

Ookal zijn pedo's "ziek" dan hoeven ze die ziekte niet te uiten. Ik zeg castreren en levenslang uit de samenleving verwijderen.

BlackDeathMetal | 22-11-07 | 13:48

Het moet voor justitie toch niet zo moeilijk zijn een huurmoordenaar in de lange arm te nemen?

wopper | 22-11-07 | 13:48

@kapotte_stofzuiger 22-11-07 @ 13:31
Dat ze daar ook weten hoe hij eruit ziet..... ze weten daar wel raad met dit soort 'mensen'. Al is de kans nu groot (door het posten van deze foto) dat hij op een speciale afdeling komt met geen of weinig contact.

[BizaR] | 22-11-07 | 13:47

ik snap NIET dat niet een van die vaders zegt: fuk it, ik google waar ik een pistool kan halen en ik regel 't werkje zelf even.

Fleppy | 22-11-07 | 13:45

@ Chevvy 2 22-11-07 @ 13:39
Dat is de verkeerde volgorde

[BizaR] | 22-11-07 | 13:45

@Willem H. 22-11-07 @ 13:41
Deze linkse rakker zal het een zorg wezen. By the way, waar staat die H voor?

klauwkikker | 22-11-07 | 13:45

Mooie rechtstaat hebben we...

Denk dat de beste man een taakstraf krijgt in een kinderdagverblijf. Om zo te leren "hoe met kindertjes om te gaan".

Flipski | 22-11-07 | 13:45

volgens mij is het meeste wel gezegd hierboven.
Ik denk dat die man zich het beste heel rap uit Nederland kan wegmaken want ik vrees dat hij het hier niet lang gaat redden.

zielig stuk vlees

Ondergronds | 22-11-07 | 13:44

widtvoet... 22-11-07 @ 13:39
Doet mij deugt te zien dat er nog iemand de Coornhert Liga kent en er de schurft aan heeft. Ik heb er laatst eens iets over gepost en toen ging niemand er op in. Waarschijnlijk kent men die club niet terwijl juist zij zo veel ellende hebben aangericht in justitiëel Nederland. Juist omdat hun leden niet de eerste de besten zijn hebben ze tamelijk veel invloed (gehad).

Bigi Bana Boy | 22-11-07 | 13:43

Goshiemikkie! Zomaar met z'n vanilleijsje zonder balkje op Geenstijl? Tuttut. Hoe zit het nou met z'n privacy? Das tog zo'n "groot goed"? Kom er maar in linkse rakkers die niet willen dat hun zielige "half potje Hak"-leven zomaar op straat ligt!

Willem H. | 22-11-07 | 13:41

Een blokje joggen zou 'em geen kwaad doen, denk ik.

DatDus | 22-11-07 | 13:41

ik wens heb keihard de kanker toe. Sorry voor mijn directheid en eventueel belediging (oprecht sorry) maar dit is een beest, en beesten moeten deaud!

The Pussy Magnet | 22-11-07 | 13:41

Misschien iets voor Peter RRR de Vries?

fun-lovin-criminal | 22-11-07 | 13:40

Castratie? Tegen de muur met die kloodtzak. Als hij aan mijn kind had gezeten hadden ze hem niet eens meer hoeven oppakken. Pedo's heb ik echt geen schrijntje respect voor. Ziek of niet ziek. Medelijden ken ik voor dat soort rukkers niet. Nooit!

MarkyMark1977 | 22-11-07 | 13:39

Ik vind dit echt klasse! Laat die koppen van die kinderneuqers maar lekker zien op tv, krant en internet, dan worden ze vanzelf uit de weg geruimd. Zou het het liefst zelf nog doen, sign me up! Dit soort figuren wordt veel te veel beschermd in dit land. Gelukkig hebben ze in de bak ook een hekel aan dit uitschot.

opgezwolle | 22-11-07 | 13:39

Zou die Wever er niks voor voelen om zitting te nemen in de Coornhert liga? Kan hij fijn Hirsch Ballin adviseren over neerlands staat van het strafrecht...

*zet Rouvoet de kindervriend wat harder die met orthodoxe verve zijn begroting in de Kamer staat te verdedigen*

widtvoet... | 22-11-07 | 13:39

Dat wordt 100 uur schoffelen bij de kleuterschool

hohoho | 22-11-07 | 13:39

Niet moeilijk doen, afknallen, aansteken,klaar!!!!

Chevvy 2 | 22-11-07 | 13:39

Lijkt zo'n redelijke vent ...

Bigi Bana Boy | 22-11-07 | 13:38

*wacht nog steeds op de 1e NL`r die dit maatschappijk probleem oplost. Onze Held sta is op,.........

The Patriarch | 22-11-07 | 13:38

En dan? Hij wordt veroordeeld tot een paar jaar zitten en krijgt een pc met internetverbinding. Waarom krijgen deze wezens nou bijna nooit een terminale ziekte?

- teruggejorist - | 22-11-07 | 13:38

Ergste is dat die gore pedo's apart worden gezet in de bak want stel je voor zij zouden eens tegen de verkeerde oplopen daar binnen. Dus zitten deze gore smeerlappen nog onder elkaar ook, lekker herinneringen aan betere tijden ophalen.

sijtje boes | 22-11-07 | 13:38

Deze man heeft simpelgezegd een hersenbeschadiging. Zoals een homo, homo is en een hetero, hetero is. Houdt hij van jonge kindjes. Dat zit in zijn hersenstam vastgelegd. Kunnen we lang gaan lullen over genezen etc. Maar aan een hersenbeschadiging kan je weinig doen.

Enigste oplossing is castratie zodat zijn hersenen geen 'brandstof' krijgen om zijn pedogevoelens te activeren.

Therapie etc. heeft geen enkele zin. De beste remedie is castratie. Niet chemisch, want wie kan controleren of ze hun pillen slikken ? Het is wreed, maar beter dan kinderslachtoffers...

DutchLion | 22-11-07 | 13:37

nekschot.

013 tog | 22-11-07 | 13:37

Gewoon de grens overpleuren.
Aan de Noordzeekant en veeeeel beton aan de voetjes.

Vladimir Kalasnicov | 22-11-07 | 13:37

drijflijk 22-11-07 @ 13:31

sorry, te weinig geF5ed.

azijnseikerT | 22-11-07 | 13:37

-weggejorist-

Remember I. Fisher | 22-11-07 | 13:37

RoestigeRia 22-11-07 @ 13:32

Mag ik een klein herstel doen zijn ranzige "PIKKIE"

teringtub | 22-11-07 | 13:36

-weggejorist-

Bloodzone | 22-11-07 | 13:36

Dank voor deze blik die ik nooit meer zal vergeten...

Alias Bas | 22-11-07 | 13:36

Op zijn voorhoofd P.E.D.O tattoëren zodat alle mensen waarmee hij in de toekomst in contact komt gewaarschuwd zijn.

sijtje boes | 22-11-07 | 13:35

@azijnseikerT 22-11-07 @ 13:34

Ik ook ,ze moeten er gewoon komen!

Behangdelul | 22-11-07 | 13:35

Een weekje thee drinken met een groen links hulpverlener en hij is 'genezen'

Arktos | 22-11-07 | 13:35

ik zou hem richting de comoros sturen, of de marianas, of toch maar de stoel.

daskapitalist | 22-11-07 | 13:35

mocht ik er ooit achterkomen dat een dergelijk figuur mijn kinderen heeft gepakt dan zal ik toch echt wel het recht in eigen hand nemen en 'm afslachten. Klootzak. In welke gevangenis zit ie? sturen we daar wat post heen om z'n celmaten op m te laten losgaan.

need i say more | 22-11-07 | 13:34

Just my opinion 22-11-07 @ 13:28

Lutser, de roep om hardere straffen ben ik zolangzamerhand zat!

azijnseikerT | 22-11-07 | 13:34

Ik ben normaal niet zo voor het pure pedo-bashen, maar deze man moet gewoon gemarteld worden voordat hij afgemaakt wordt. (doodstraf is voor zo'n zieke geest niet zwaar genoeg) Dit soort figuren horen geen recht te hebben om te ademen.
En mens wil ik ze al helemaal niet noemen.

Quacka | 22-11-07 | 13:34

Afslachten dat zwijn en in zijn eigen vet laten garen boven een vuurtje.

sijtje boes | 22-11-07 | 13:33

Lying Dutchman, de infovoorziening 'binnen' is goed voorzien, daar hoeft u zich geen zorgen over te maken en die jongens treden ook ongetwijfeld doortastend op.
Het nut van deze televaag/gs actie is het informeren van de mensen buiten, want Rene zit nog (lang?) niet binnen

Pater Prudhomme | 22-11-07 | 13:33

Welk groepje fietsenhok-besluipende, okselstinkende pompoenpitkauwers bij Justitie laat dit soort monsters toch telkens weer los op de maatschappij?

Lobo | 22-11-07 | 13:33

-weggejorist-

musclehedz | 22-11-07 | 13:33

maar wel zijn rijbewijs, kan je van die kinderen niet zeggen.

job cohen | 22-11-07 | 13:32

-weggejorist-

RoestigeRia | 22-11-07 | 13:32

@just my opinion > da's wel erg zwaar, politie dacht meer een een proces verbaal om mee te geven

drijflijk | 22-11-07 | 13:31

Laten ze die gasten die het beest zo snel weer hebben vrijgelaten maar gelijktijdig met hem levend villen en langzaam doden.

in de regenjas | 22-11-07 | 13:31

Geef me gewoon 10 minuten alleen met hem in een kamertje en geloof me hij raakt nooit meer een kind aan.... Doodschoppen dit soort figuren...

Behangdelul | 22-11-07 | 13:31

Triest verhaal... Ik gok op 2,5 jaar met vervroegde vrijlating :( Triest....

Monsieur Boezz | 22-11-07 | 13:31

@[BizaR]
Ja... (euhm....)

kapotte_stofzuiger | 22-11-07 | 13:31

alu-hoedjes theorie: pedo's krijgen (relatief) lage straffen .... kunnen ze weer aan de slag met bijvoorbeeld kinderporno(materiaal) te vervaardigen, omdat een enkeling binnen de justitie óók behoefte heeft aan dit ziekelijke materiaal....
/alu-hoedje

stan81 | 22-11-07 | 13:30

Nu maar hopen dat ze in de gevangenis ook geenstijl lezen.

[BizaR] | 22-11-07 | 13:30

Veel buikvet, dus hopenlijk snel atherosclerose en dito gevolgen.

kapotte_stofzuiger | 22-11-07 | 13:30

Hij kijkt zo alsof hij er weer eentje op het oog heeft.

teringtub | 22-11-07 | 13:29

Gatverdamme, wat kots ik van dit soort walgelijke beesten. Denk toch echt dat "de Burger" in zal moeten grijpen als de overheid herhaaldelijk in gebreke blijft. En dan het liefst maar meteen voor goed...

Nieuwe Limburger | 22-11-07 | 13:29

Nou als dat geen 20 uur schoffelen wordt dan weet ik het ook niet meer!

Just my opinion | 22-11-07 | 13:28

Hohohoho!!! Dat kan best met een taakstrafje worden afgedaan. Er zijn ergere dingen. Bovendien is hij pas schuldig als hij is veroordeeld. Aldus de rechter...

Pippo van Eenennaam | 22-11-07 | 13:27

Ondersteboven hangen, roosteren onder een klein vuurtje en voor eeuwig branden in de hel..

Goisz | 22-11-07 | 13:27

hij hoort inderdaad in de long stay, bij voorkeur ergens diep onder de grond

Dhr. de Wit | 22-11-07 | 13:26

Opknopen aan de hoogste boom (moet wel een stevige tak zijn zo te zien)

Florisk | 22-11-07 | 13:25

lynchen geen bezwaar.

stan81 | 22-11-07 | 13:25

Goud geld in te verdienen denk ik zo. Pedeaux laten "verdwijnen".

John D. | 22-11-07 | 13:25

Kom dr maar in!!

Joenus1 | 22-11-07 | 13:25

Z'n lul blijft lekker droog onder de douche

Klukkluk | 22-11-07 | 13:25

streng dieet in een strenge gevangenis..

Huppelaar | 22-11-07 | 13:25

Innemende persoonlijkheid.

fuckje | 22-11-07 | 13:25

Ik hoop dat ze in de gevangenis ook Geen Stijl "ontvangen". Dan komt het allemaal toch nog goed.

Lying Dutchman | 22-11-07 | 13:25

Lekker ding.

Schele Japie | 22-11-07 | 13:25

Heeft ie ook kinderen gegeten of zoooo?

BralV | 22-11-07 | 13:25

P.E.D.O= P. AK E. LKE D .EBIEL O. P

teringtub | 22-11-07 | 13:24

kan iemand dat vette stuk vuil niet afmaken? waar zijn je blaffers Chileen?

DualDenz | 22-11-07 | 13:22

Campings zijn favoriet bij kindern**kers?

Arktos | 22-11-07 | 13:22

Ziet er strak uit.

teringtub | 22-11-07 | 13:21

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland