achtergrond

Geenstijl

Job Cohen brengt oorlog in Adfo-land

mtribune100.jpgAlle paarse broeken verzamelen! Het is bal tussen de vakbladen-boys van Adformatie en MarketingTribune. Aanleiding is de uitverkiezing van Job Cohen tot Reclameman van het Jaar door MarketingTribune. Deze prijs krijgt Cohen voor zijn uitstekende verdiensten om Amsterdam voor het voetlicht te brengen. Denk daarbij aan die peperdure prachtcampagne I Amsterdam, en niet aan de autobranden in West, het grote aantal dodelijke steekpartijen, inelkaar geslagen gays, de middenstand die weggepest wordt omdat de binnenstad overhoop ligt wegens een metrolijn die vier keer duurder uitpakt, de kinderrijke boodschappers 20-45 die de stad massaal verlaten en het feit dat Cohen college vormt met een wethouder die pro-actief oproept tot huizendiefstal. Terwijl zijn stad brandt, roept Job Cohen: 'Het is hier fantastisch!" En daarvoor wordt Job door MarketingTribune beloond met de titel Reclameman van het Jaar. Ja, wat zijn we daar trots op. De concullegaatjes van Adformatie voelen zich danig in hun taas gepikt getuige de comments op Adfoblog. Schande! Wanvertoning! Aanfluiting voor het vak! Boys, weilandje bij Beverwijk dan maar?

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.