
Wij wat minder, maar Rita heeft de hoop nog niet opgegeven, want het beestje heeft een naam. De nieuwe partij van onafhankelijk Kamerlid Rita Verdonk gaat heten:
Trots op Nederland! TON dus! TON wordt een rechtdoorzee volkspartij voor vrijheid en democratie, maar dan met een leider die zich wel moet scheren. Het grote plan achter TON (lees: Ed Sinke) gaat Rietje vanavond uitleggen op het RTL nieuws. De definitieve doodsteek dus voor de VVD en slecht nieuws voor Geert Wilders. TON heeft namelijk niets van doen met dat schorriemorrie van de PVV. En met achttien volslagen nietszeggende zetels in de peiling wordt het nog een flinke schoppartij op de rechterflank. Persoonlijk heeft uw redactie sinds Niet Lullen Maar Poetsen door wijlen Marco Pastors niet meer zo gelachen om een partijnaam. Hoge Pimfactor die
nieuwe site!
Reaguursels
InloggenQuoting GS "Wij wat minder, maar Rita heeft de hoop nog niet opgegeven" Unquoting. GS in in dalende lijn bezig. Alles dankzij deze (player.omroep.nl/?aflID=5699472&md...) aflevering over De Telegraaf. GS legt eigen intenties en ambities (of het ontbreken van duidelijke aanwezigheid hiervan) pijnlijk bloot
T.O.R. Trots Op Rita!
Ja geert dat is ruk voor je!
eind van r(i)eet(a)'s zeil gebeuren, de burgers hebben een ton meer onkosten per jaar
Slap aftreksel van Fortuin groote verschil Fortuin was zichzelf. Rita is marionet van de spindocters.
Wat een ongelooflijk domme naam. Rita, zit je op kaalkopjes te wachten? Ik had je zoveel hoger ingeschat. Gemiste kans.
inderdaad geen bijster leuke naam. is Iron Rita niets?
Het was maar een werknaam. De echte naam wordt Eigen Ego Eerst. (EEE).
De eerste tonnen/vaten zijn al gesignaleerd:
meuk.web-log.nl/meuk/2007/10/rita_ton....
Rare naam hoor: ton. Kan ze niet een naam verzinnen waarbij, als je het afkort, er komt te staan: alhettuighetlanduit
Handig zo'n beweging ipv partij... iedereen mag meelullen maar stemmen/moties/inspraak is er dus niet bij want.... RITA ies de grote Leider.
Ook trots op nederland? Stap 1:open een website met .com ipv .nl.
Voordeel van de Grote Rita als premier.... niemand wil nog in Nederland wonen, emigratie schiet omhoog.
Met figuren als Rita V. en Geert W. word ik steeds minder trots op Nederland...
ik snap echt niet wat mensen in dit viswijf zien...
ik erger me suf als ik haar op tv zie en niet alleen omdat ik nachtmerries van haar gezicht krijg
casTON wat zijn de prijzen.
Trots op Jami:
http://www.ad.nl/binnenland/article1752485.ece
TON is Vat, holle vaten enzo
Satan wil premier worden van Nederland? Als dat een feit wordt ga ik in Afganistan wonen!
@dr.spin007 18-10-07 @ 01:35
nee hoor, dr. Bart claimt dze.
zie www.maartenprinsen.nl/archives/40#comm...
Goedemorgen allen,
..... 99% van de Nederlanders die geen lid zijn van een politieke partij?
a. Rekenen kan ze ook al niet. Er is 2,6% van de Nederlanders lid van een politieke partij.
b. Van de nieuwe politieke beweging van Rita kan NIEMAND lid worden.
hmz, volgens mij ligt het copyright van die foto bij mij...
Ze is dom, lelijk, heerszuchtig , stijkoppig, en wispelturig.
graag recht in zee.
Gelukkig gaat ook dit gewoon mislukken, moet er niet aan denken dat dat mens (mens?) echt aan de macht komt.
Slimme marketing technische naam: Ik stem... trots op Nederland. Verdonk zal niet alle grote problemen kunnen oplossen maar ze kan een begin gaan maken als ze goede mensen om haar heen verzamelt. Ze heeft bij een grote groep kiezers een uitstraling van standvastigheid, zelfverzekerdheid en betrouwbaarheid en ze is niet bang en loopt niet om de problemen heen. Het verdient een kans om dat andere alternatieven niet veel hebben opgeleverd. en de bestaande elite is veel te veel bezig met haar eigen belangen en laat het heel sterk afweten.
Humor om te lachen:
www.trotsopnederland.eu/
www.trotsopnederland.tk/
www.trotsopnederland.info/
Ligt het CDA weer dwars over de naam "Trots op Nederland". Ik wist niet dat het CDA dat ook was, maar affijn ik heb nog wel een paar andere suggesties voor Rita.
Wat had je gedacht van DVV= Democratiche Volksbeweging Verdonk, of als dat niet rechts genoeg is kan je ook nog kiezen voor VVV= Verdonk voor Volk en Vaderland.
Stomme zet, die naam. CDA heeft wel een punt :
www.trotsopnederland.nl
Rita Verdonk is voor toetreding van Turkije tot de Eu.
Als je denkt dat 26.000 asielzoekers veel kosten dan moet je eens kijken hoe je portomonee uitgewoon wordt bij 90.000.000 analf.. kansrijke Turken.
Verbeter Nederland Stem Rita !.
Hoog opgeleiden geiten wollen sokken, ga eens een niet gesponserde baan zoeken, dan is het commentaar ook eens anders.
Rita for President !!!!!!!!!
Tyfusgeil Onanerend Nederland
Yukuul Huuman 17-10-07 @ 20:11
Dan kom ik ook, gezelli en Rita neemt de koffieroom mee, dat kenne we dan van haar smoel schrapen
superjan 17-10-07 @ 20:22
Die is ook leuk. Kan je als ideetje aandragen op haar wepsiet
Ich bin ein Rita !
Ton? Nee dat is het ook niet. Ik zoek geen politicus die trots is op nederland ik zoek een politicus die zich schaamt voor nederland en die bereid is daar EINDELIJK wat aan te gaan doen.
-weggejorist-
enig zicht op defensie manifest van deze plasmaprostituee?
vrij naar Willem Kloos;
"ik ben een Rita in het diepst van mijn gedachte"
frenkie4alllll 17-10-07 @ 20:04
een IQ van 47 is geheel dekkend in deze...
snapikhetnog 17-10-07 @ 20:06
wellicht een werkbezoek bij mijn huis koffiewinkel zou een mooi afsluiter zijn
frenkie4alllll 17-10-07 @ 20:04,
Prima.
.
Telt u nu nog even de stemmen bij elkaar op die vóór afdracht zijn van zelf beschikking richting de EU, vóór toetreding van Turkije tot de EU zijn, de gezinsmigratie stelselmatig onder de mat vegen als probleem, en vóór de suïcidaal naieve houding t.o.v. de islam zijn.
.
Dan ziet u wel waar het heengaat.
frenkie4alllll 17-10-07 @ 20:04
Precies, een rechterflank met 32 zetels vol politieke opportunistische onbenullen, da´s toch geweldig!!!!!! Van mij mogen het er 150 zijn. Hoe meer debielen,hoe meer vreugd......
Met Groep Verdonk:
VVD 15
PVV 13
GV 19
Totaal = 47
frenkie4alllll 17-10-07 @ 20:04
Dan nog, je hebt het CDA nodig om te regeren. En 2de is dat deze 3 groepen alleen al niet eens met elkaar overweg kunnen. Ofja, VVD ligt dwars
Yukuul Huuman 17-10-07 @ 20:01
Maakt niet uit, is allemaal loos geblaat. Ze wil ook weten of je misschien een ´event´ kan organiseren. Nou, ik wel, ik kan hier bij de plaatselijk Burkina Fasso coke dealertjes wel een vette gangbang voor haar organiseren. Noemen we het een integratiedag......
@snapikhetnog 17-10-07 @ 19:48
Lach niet te snel vriend, want je maakt een rekenfout........
Er doet zich namelijk het volgende voor in de zetelverhoudingen op rechts:
Huidige situatie:
VVD 22
PVV 9
Totaal = 31
Peiling oktober 2007:
Zonder Groep Verdonk:
VVD 19
PVV 24
Totaal = 43
Met Groep Verdonk:
VVD 15
PVV 13
GV 19
Totaal = 47
Yukuul Huuman 17-10-07 @ 19:55
He je mag op haar wepsiet ideetjes aandragen. Moet je dit aandragen, lekker lopen trollen daar. Ik heb net gezegd dat ik 100.000 euro in haar partijkas heb gestort. Mooi jonge.......
snap het belasting thema niet helemaal gezien het marxistische gehalte van dit motto
Vlokkebuhl 17-10-07 @ 19:52
Dat is jouw probleem; het moet in een hokje passen, anders snap je het niet. Beperkte verstandelijke vermogens dwingen mensen in termen van links en rechts te denken. Ga zo door........
Yukuul Huuman 17-10-07 @ 19:53
GOED IDEE! Die past er prima bij...... en, dat alles pro deo, want het eerste wat Rubberen Rita gaat afschaffen is de belasting. Je werkt om te leven en niet om belasting te betalen. Daar houen we je aan, lekere dikke draaikont van me!
offtopic:
reddepaddo.nl/
eigenlijk mogen we thans best blij zijn met onze christenhonden gebroederlijk aan de macht met dat quasi rode gespuis...
eigenlijk mogen we thans best blij zijn met onze christenhonden gebroederlijk aan de macht met dat quasi rode gespuis...
mmmh. mischien een combi partijprogram en nieuwe stijdnaam voor beide. Rietje en Gon: blank nederland mobiel
snapikhetnog 17-10-07 @ 19:48
vergeet je filerijdend NL niet? of kunnen we dan rekenen op de nationale politieke slagkracht en eveknie. Geile Gon van nederland.mobiel?
HP 17-10-07 @ 19:47
Niets nieuws onder de zon, en vooral pappen en nathouden dus.
Geen principes, en vooral uitverkoop van dat waar een mens mogelijk voor stemt.
Alleen jammer dat de naïevelingen die in haar geloven daar door schade en schande wijzer van moeten worden.
Maar het meest opmerkelijke blijft voor mij dat iemand die vrolijk meehielp advertenties te plaatsen voor de op=op actie Nederland, nu opeens oproept tot "Trots op Nederland".
Verdonk is als een ijzeren kerkkip op een windige herfstdag.
@snapikhetnog.
Tis wel duidelijk in welke hoek we jouw moeten plaatsen.
Staat de afkorting lul ook nog ergens voor of is dit het enige wat je kunt ophoesten. Over onderbuikgevoelens gesproken.
Ik denk dat ik het antwoord al weet. Vooral links blijven wapperen.. und tsjuus!
Yukuul Huuman 17-10-07 @ 19:45
Zie? Niet bij de pakken neer zitten vriend. Bovendien, moet je kijken wat er met buitenlanderhatend Nederland gebeurt. Het versplintert helemaal in partijtjes waar het gemiddelt IQ gelijk is aan het aantal zetels
Lachen toch, ik geniet hiervan........
brulkikker 17-10-07 @ 19:41,
Welnu, dan weet u dus nu al tot welke concessies mevr Verdonk bereid is om met die rechtdoorzee pirouette op het pluche te belanden.
.
Net als de vorige keer.
Vlokkebuhl 17-10-07 @ 19:42
Oh die is ook origineel. Lang over nagedacht. Die verzamel ik, heb ik al een heel album vol van
NEXT!!!!!
(LUL)
@snapikhetnog
mmmh. zit nog wat in ook. wellicht dat ze een duoleiderschap kan vormen met Winny de Jong maakt 't dubbel zo komisch
Yukuul Huuman 17-10-07 @ 19:30
Nee man, juist niet, massaal op stemmen, dan krijgt ze een heleboel zetels en die moeten dan gevuld worden. En dat kan alleen met van die opportunisten (zie ook het LPF debacle). Vervolgens kan je je maanden lang helemaal kapotlachen over het domme politieke gstuntel en geruzie, dan flikkert alles in elkaar en druipt ze af.
Lache man, als ik mocht stemmen, deed ik het gelijk
RITA FOR PRESIDENT!!!!!! HAHAHAHA!!!!!!!!Carneval in den Haag!
ijzer roest ook. en daarna gaat 't etteren en pussen. voor je 't weet is alles rot...
Ga er voor Rita
Beter dan die achterlijke linkse partijen met hun knuffel allochtonen
en andere waanideen.
@ snapikhetnog.... volgens mij snapjijhetniet.
TON wordt niet de partijnaam.
HP 17-10-07 @ 19:34
Iets doet mij vermoeden dat Rita rechtsomkeert zal maken inzake de door jou genoemde punten.
Anders had ze namelijk wel gewoon bij Rutte op schoot kunnen blijven zitten.
Aanpassen van de visie aan de maximale hoeveelheid zetels opleverende standpunten dus. Anders maakt ze het Geert wel heeeeel erg makkelijk.
Jesus, het is zo doorzichtig wat die tante zal doen.
Rita gaat alles goedmaken! waar heb ik dat eerder gehoord? dit wordt gewoon weer gevalletje veel lullen niets doen.Even wat uitspraken doen die het volk aanstaan en daarna compromissen sluiten met de linkse hufters en bomenknuffelaars
kan ik er niet ff een dagje voor haar in de kamer werken? daarna ff lekker twee jaar w8geld vangen? dat lijkt me wel wat.
partijmotto: Wij zetten ons in voor oplossing van fileprobleem en voor verbeterde integratie....
vrij naar VanDale;
po·pu·lis·me (het ~)
populaire, oppervlakkige, enigszins demagogische betoogtrant
Dropke 17-10-07 @ 19:28,
Wellicht weet u al meer dan wij. Is überhaupt al bekend of Rita rechtdoorzee doorgaat met haar standpunten:
.
1. Vóór toetreding van Turkije tot de EU
2. Vóór de EU-grondwet, en daarmee tegen zelfbeschikking over immigratie beleid.
3. Geen maatregelen tegen gezinsmigratie.
4. Islam is géén fundamentele bedreiging van de basale vrijheden en rechten in nederland. We hebben gewoon niet goed uitgelegd hoe het hier werkt - al die 1000 keer.
.
Electoraal misschien niet zo'n goed idee, deze standpunten. Misschien toch maar rechtdoorzee draaien met Rita op deze punten?
.
Of bent u het wel eens met eerder genoemde standpunten van Rita?
Deze is ook leuk;
Je werkt om te leven, niet om belasting te betalen
Dat gaat stemmen opleveren......... wat een politiek inzicht.......
eh, wie betaald die politici eigenlijk?..... eh......... poepoe, misschien niet zo slim
rechtstreeks het graf instemmen , de teef!
Nou, mijn stem heb je Rita !!!
Van de site;
Beste mensen,
De organisatie van mijn fractie begint vorm te krijgen. Ik heb een secretaresse aangenomen ........
Geweldig!!!!!!!!! Ik ga me op die nieuwsbrief abonneren; iedere dag schuddebuike.......
RITA FOR PRESIDENT! en de secretaresse ook. Oh, ook een dringende oproep aan mensen, of ze misschien nog ideetjes hebben......... heb ze zelf namelijk niet, nooit gehad ook, de ideetjes die ze moest uitvoeren waren van Cohen en dat ging ook al niet van een leien dakje.
Moeilijk he Rita, ideetjes. Moet je eens aan Greet vragen, die heeft nog wel een paar vuige smerige intolerante zwetspraatjes die regelrecht uit de onderbuik komen. De onderbuik, u weet wel, het gedeelte van het lichaam waar de stront wordt geproduceerd.
Oh en Rita, als het echt niet lukt, gewoon liegen, draaien en verraaien, net als tijdens je ambtsperiode, weet je nog?
Hart van Nederland: Rita gaat voor 76 zetels.
Momo- 17-10-07 @ 19:11,
IJzer zinkt.
TON klinkt niet ! Ik dacht meer aan RDZMIR(=recht door zee met ijzeren Rita)
Rita steelt. Foei Rita!
www.telegraaf.nl/binnenland/73182371/_...
Geertjew 17-10-07 @ 18:40
Klopt. Pagina's wel al gemaakt, vandaag pas domeinnaam ok. Is wle snel , maargoed.
IS een mooie voor de linktip
Ik vond Rita een goede minister en het is zeker een oprecht mens. Wat ze wilt dat steun ik ook nog wel.
Alleen ze maakt zichzelf belachelijk met de partij dat ze voor ogen heeft. ToN is een loze naam. Een slechte poging om politiek dominant te worden.
Nee, dan wordt het toch de PVV. Stoicijns en pas echt rechtdoorzee.
C'est la TON qui fait la musique??? Dat zal een hoop teringherrie geven. Maar goed, als mevrouw een inhoudelijk rechts program kan neerzetten, dan sluit ik niet uit dat ik op Jan Huygen zal stemmen.
Angsthaas en Stuntkip? (naar de nieuwe SesamstraatbeweaunerTs)
HP 17-10-07 @ 16:11
Het kan wel, maar je moet het vermommen als brede volkspartij.
www.telegraaf.nl/binnenland/73182371/_...
AHA, de VOC was jullie kindje!
@Maaier 17-10-07 @ 18:38
Iets doorklikken op de site. Op de voorpagina staat copyright 2007, als je doorklikt blijkt bij de rest nog 2006 te staan, zijn ze vergeten te veranderen.
Trog onbekwame nietsnutten
mm, de domeinnaam is toch echt pas vandaag geregistreerd volgens mij.
LOL @ Rita op schip pica!!
Soort van: de sterke leider op VOC schip.
Files, ouderenzorg, onderwijs, immigratie en integratie. Klinkt liev, maar ik wacht nog even op inhoud (haar economische beleid).
Wat is Nederland?
Een bij elkaar geraapt zootje van verschillende culturen dat in opstand kwam om een vrijheid van godsdienst af te dwingen (80 jarige oorlog)....
De tolerante multiculturele samenleving was het fundament van ons land... Maar waar is Rita trots op... ?
@René B. 17-10-07 @ 18:28
Ik denk niet dat ze er mee weg komt. Vooral de twijfelaars die geloven in haar oprechtheid, dat ze liefst bij de VVD had willen blijven zullen ervan opkijken. Mevrouw was dus allang met een eigen partij bezig. Ze noemde Livestro een leugenaar toen die dat zei, maar nu blijkt ze er toch echt een jaar geleden al mee bezig geweest te zijn. Beetje dom....
-weggejorist-
Jammer van dat luie oog. Tjek ook www.ikbentrotsopnederland.nl. Mag jij kijken waar je terecht komt....
Vrij bijzonder om te zien dat ik een IP-ban heb op het werk sinds het weer up komen van GS. * vermoed een complot tussen Joris en werkgever*
Geertjew 17-10-07 @ 18:22
Ach, daar valt ook vast wel een leuke draai aan te geven die in haar voordeel uitpakt.
En het volk slikt het allemaal wel..., want "wij" zijn tenslotte trots op Nederland toch ?? En "wij" laten ons niks wijsmaken door één of andere hoernalist.
Wie is het volk eigenlijk? Die achterlijke debielen die buiten lopen?
@René B. 17-10-07 @ 18:18
Nou ja briljant, als er ook maar één goeie journalist in Nederland rondloopt gaat die haar vragen waarom ze de naam van haar partij al in 2006 geregistreerd heeft. Je weet wel, toen ze nog riep dat ze voor altijd bij de VVD zou blijven....
Burgerlijke ongehoor 17-10-07 @ 17:47
Niemand schreeuwt "allemaal eruit" dus je poneert een drogredenering.
Als het gaat om de islamisering gaat ze tekeer als een olifant in een porseleinkast. Je voor het karretje van Zembla laten spannen om moedige voorvechtsters van Westerse waarden als gelijkheid tussen man en vrouw te elimineren, om je Tokkie-achterban te bevredigen die via Televaag hun ranzige racisme tentoon spreiden.
...
Nog los van het feit dat Verdonk voorstander was van de oorspronkelijke EU-grondwet, en tegenstander van het referendum (hoe populistisch zou ze nu zijn als haar achterban niets van dat verdrag wil weten?), geef je nota bene zelf aan dat je relatief weinig weet van haar programma, en wat je weet zal ongetwijfeld gebaseerd zijn op het feit dat *andermans beleid* heeft lopen uitvoeren. Als een kip zonder kop, dat dan weer wel, want in tegenstelling tot Verdonk heeft AHA gejokkebrokt en moest ze daarom een koppie kleiner, ongeacht het feit dat ze na 14 jaar uitermate geslaagde integratie tentoon had gespreid.
...
Vind je het nu echt zo gek dat sommigen van ons het niet zo hebben op domme koeien over wiens politieke denkbeelden weinig te melden valt behalve de manier waarop ze vooral anderen te rechts of te links vindt?
Verdonk IS geen verandering. Het is gebrul voor de buhne en het negeren van de kern.
Gevalletje: VVD creeërt eigen concurrentie, met de hoop dat Rita zeteltjes pakt van Geert, de toekomstige coalitie is reeds geregeld.
Mijn stem krijgt ze nooit, maar ik moet toegeven dat ze het briljant speelt.
Eerst een breuk met de VVD forceren waardoor half Nederland haar een "standvastig politicus' vindt, vervolgens net doen alsof ze haar positie moest "overdenken", om dus keihard terug te komen met een eigen partij.
En wat voor partij ! De naam is lekker nationalistisch wat toch al een hoop stemmen op zal leveren.
Vervolgens de belangrijkste punten ; de zorg (scoren), filebestrijding (scoren) en als klapper natuurlijk immigrrrrratie en integrrrrratie (3-dubbel scoren).
De afbeeldingen en briljante oneliners op haar site "Nederlanders moeten weer kunnen lachen om hun loonstrookje" zullen het volk goed doen warmlopen.
Vautje op site Rita:
Via de nieuwsbrief blijft u op de hoogte van mijn campagne voor de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie!
( bij aanmelden nieuwsbrief )
zij recht door zee, ik krom door de vijver
www.youtube.com/watch?v=dw8PbGK3jyY
@Geertjew 17-10-07 @ 18:12, dit slaat op Nederland.
De Berlusconisering van de rechtervleugel is in volle gang. Trots op Nederland doet een beetje denken aan Forza Italia!
Jipieajeeee, met Rita recht door zee.....
effe een leuk liedje: www.casblokker.nl/het_dorp/
( aan te bevelen........ ies leuk !
TOV. Trots op de VVD. Dat ze haar eindelijk hebben kunnen wippen.
Voor de statistieken: 0031 telde bij de jongste Kamerverkiezingen 12.264.503 stemgerechtigden.
2.610.028 kiezers zou het de rug roesten. Ze bleven thuis, stemden blanco, of gingen naar de IKEA.
9.033.920 kiezers kozen níet voor Rita Verdonk.
Zit ze een beetje te pronken met 620K. Als je jezelf beschouwt als de Redder des Vaderlands, als de messias (bestaat daar eigenlijk wel een vrouwelijke vorm van), dan moet je toch heus met meer stemmen aankomen.
Waar lullen we eigenlijk over?
Ga toch achter het aanrecht, mens!
zozo, een klik op "Ik steun Rita" leidt tot een formulier met het bijschrift "Via de nieuwsbrief blijft u op de hoogte van mijn campagne voor de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie!"
@gentle giant 17-10-07 @ 18:10
Leg maar eens uit waarom niet dan. Ik vertrouw Wilders, maar Verdonk niet. Die heeft overduidelijk gemaakt dat ze bereid is rechtse partijen naar de klote te willen helpen zolang ze zelf niet de nummer één is.
nl.wikipedia.org/wiki/Terminator_3:_Ri...
@Geertjew 17-10-07 @ 18:03, Jij snapt het echt niet he?
Go Rita Go!!!
tenzij ze net zo gaat lopen draaikonten als de pvdi, maar dan wordt het ook nix
Te links!
pro europa.
pro turkije in eu.
en dus nix T.O.N.
Trots op Nederland is serieus bedoeld. Dan is het dus eigenlijk niet om te lachen.
Ach, ze probeert een interessant gat op te vullen. Alleen PF wist dit hier in te springen met zijn brede intelligente visie op de samenleving.
Ik denk dat RV niet verder dan files en immigranten komt. In dat geval zou ik me, als ik haar was, aansluiten bij een bestaande partij die nog wat meer issues heeft.
Vd Linden kan het niets schelen en drijft gewoon zijn zin door. De tanker blijft luisteren en zorgt voor de traagheid.
Tevens grappig dat de naam van haar website al in 2006 is vastgelegd. Niet dat ze plannen had voor een eigen partij en haar vertrek zelf uitgelokt had natuurlijk, ze vond het gewoon een leuke naam...
@Burgerlijke ongehoor 17-10-07 @ 17:47
Haar programma is niet zo moeilijk hoor: Punt 1: Verdonk moet nummer 1 zijn! Punt 2: recht door zee. Punt 3: 600.000 stemmen etc etc. Het enige dat telt voor Verdonk -die inderdaad prima beleid gevoerd heeft dat door Zalm destijds in coalitiebesprekingen afgedwongen is- Is Verdonk zelf! Ze denkt nog bijna echt ook dat die 622.555 stemmen naar groenlinks waren gegaan als zij niet op die lijst had gestaan. Ik blijf Geert trouw!
NSDAP, PVDA, SP
We hebben een P
We hebben geen V
We hebben een D
We hebben een A
OK
We hebben een S
We hebben een P
@Poso 17-10-07 @ 17:53, valt nog mee
Burgerlijke ongehoor 17-10-07 @ 17:47
Het gaat erom dat Verdonk nog geen enkel greintje visie heeft laten zien. Haar enige statements zijn: "rechdoor"en daar alle varianten op en "ik heb 620K stemmen".
Dat mens heeft gewoon een plaat voor haar kop met Sinke en Van der Linden erop getekend en daarnaast groter zitvlees dan Sharon Dijksma.
Ben benieuwd hoe de peiling is over drie maanden. Volgens mij is de Rita-hype dan al weer over.
Ik voor Sytze dat hij het niet verzonnen heeft.
-weggejorist-
@Hans Anders 17-10-07 @ 17:36:
Zet je bril eens op man. Dan zie je beter. Denk nou niet dat ik hier een eindeloze en wél sluitende verhandeling neer wens te plempen want daartoe ontbreekt me de tijd én de ruimte.
Wat er staat dat staat er en da's misschien niet goed genoeg voor een Nobelprijsje maar volgens mij duidelijk genoeg als je het plat leest en er niet direct allerhande zaken achter zoekt die er niet achter zitten.
-
Voor het overige: ongezien jeweetwel. Ik wil best inhoudelijk discussiëren maar vlooienvangen en mierenneuqen daar hou ik niet van.
@stevie wonder 17-10-07 @ 17:17, nee, jij ziet het scherp.
TON allerlei vreemde gedachten krijg ik hierbij wat een bezopen naam.
Maar goed de versplittering op rechts is een feit hossana voor het CDA.
Nu de linkse parijen elkaar ook de stemmen proberen af te snoepen met allerlei populistisch geneuzel is de tijd dat er nog grote beslissingen genomen worden voorlopig ver achter ons vrees ik
Dat wordt balkenende 5 en 6 enz. en over 15 jaar hebben wij al een islamitische joods christelijke traditie
TON-TON = Teren Op Nix, Trappen Op Negors
@ Reaguurders: Slappe happen ! De hele tijd lopen bashen op kansjongeren en dan is er eindelijk iemand met de ervaring, het lef en het verstand die niet schreeuwt allemaal eruit ( ik heb ook helemaal niks tegen mensen van buiten maar wel wat met het aanpassingsprobleem van kansjongeren) maar wel de kansjongeren een kans in eigenland wil geven en datn is het weer niet goed !
.
@ Rita: Noteer mij maar voor 1000 euro en natuurlijk het Lidmaatschapsgeld ! Ik weet nog relatief weinig van je programma maar als dat goed is zit hier een actief lid met ! Ik wil namelijk weer trots worden op dit land en niemand behalve jij kan dat realisren !
.
PS @ Reaguurders: Jaja bash je maar los ! Of je nu links lult en rechts vangt of je rechts lult en belasting betaalt, je bent niet meer dan een lutser die wel verandering wil maar geen verandering doet !
ehh TON?? het is toch gewoon Trots op Nederland?!?! TON winst klinkt wel leuk opzich, maar doet me toch teveel aan die ouwe linksback van Ajax denken...
@tomba 17-10-07 @ 17:30
En terecht. Ik ook. Verdonk heeft eigenlijk zichzelf als hoofdpunt. Als halalvlees eten in Slotervaart haar op de eerste plek zou brengen zou ze het ook doen en die 600.000 stemmen had de VVD zonder haar ook wel gekregen.
Reinaert 17-10-07 @ 17:04
Je formuleert zelf een onzinnige stelling, verklaart deze tot een axioma en daarna neem je er afstand van.
Vraag in het vervolg eerst aan je behandelend specialist of hij je medicatie even naloopt voordat je weer dergelijke onzin declameert.
Ik ben Verdonk moe.
Romantische naam. Als ooit.
Wel moeilijk om er nog een gevoel bij te bedenken, nadat de gettobouwers dertig jaar lang er hun weldenkende menschenplannen op los lieten.
Inmiddels zijn ze al zo ver met het sloopwerk, dat het bestaan van de Nederlander al bijna ongestraft ontkend kon worden.
Beetje jammer dat dit door de Linkse Stemmingmakers van de Publieke Omroep uitgebuit gaat worden om Geert en Rita tegen elkaar uit te spelen. Ik doe daar voorlopig niet aan mee, ik blijf bij Geert.
Zoals ik al zei, Rita, oprottuh...
Reinaert 17-10-07 @ 17:20
LOL
Maar die club maakte nog reclame met "de vrouw die nadenkt". Verdonk gaat reclame maken met Piet Paulusma.
achhh... rubberen rita is back! De vrouw met het image van staal en de uitvoering van verroest blik. De vrouw die met de 'kenniswerkerswet' de deur wagenwijd heeft opengezet voor een nieuwe stroom aan import (en hun aanhang, en de aanhang van de aanhang enz..). De vrouw die nog nooit betrapt is op een inhoudelijke toekomstvisie op zaken als immigratie en islamisatie. De vrouw die dacht de instroom te stoppen met telefonische toelatingsexamens!
Stem dan gewoon de pvda... dat zijn ook slappe zakken, maar die zijn er tenminste eerlijk over.
Voor volk en vaderland ! Houz..... Oh nee eh sorry.
Klinkt in ieder geval geval beter als:de Nederlander bestaat niet.
Daarbij komt,alles wat er toe bijdraagt de gevestigde partijen te slopen is welkom.
En we hebben beeld: nl.youtube.com/watch?v=2KEmON3AnRI
-
Nou Rita zelf nog ff. Nog geen tijd gehad waarschijnlijk. Maar Trots Op Nederland zijn we heur! Pfew! De Redding is Nabij! Rita to the Rescue!
Heb dat paard nog nooit gemogen (evenals de rest van de VVD) maar met zo'n partijnaam? Tshhh
Heb dat paard nog nooit gemogen (evenals de rest van de VVD) maar met zo'n partijnaam? Tshhh
Nu wordt het moeilijk.
Tokkies moeten voor het eerst in hun leven gaan kiezen.
Rita of Geert?
GillerT!
Rita, doe eens 'n statement. Kies als partijlied 'Ik houd van Holland', van Joseph Schmidt. Als je dat doet, heb je ballen. Valt me mee dat je de betonrot nog niet is toegewenst. Bij deze dan.
of zoiets
@sjaakdeslinksesul 17-10-07 @ 17:09
Mee eensch..
www.t-o-n.nl
www.topturnen.nl
Ik word een beetje Rechtdoorzeeziek van Rita
Wat HP eigenlijk allemaal zegt in dit topic.
Sjonge Jonge... Wat een ruk naam. Maar gelukkig gaat het niet om de naam maar om de inhoud. Uiteindelijk zal Geert mijn stem hebben, maar een coalitie tussen TON en PVV zie ik wel zitten.
Nee jorisvaneil, nederlandZ.U.I.G.T.nl
Maare ja, het lijkt me wel vermakelijk als ze de politiek in gaat. Maar die naam kan eigenlijk echt niet. Maar toch leuk dat het door gaat.
Rots op Rita
@ Orsetto
Je was me net voor.
Trouwens ideetje voor Geenstijl in de politiek: ikhaatnederland.nl
Beweging Trots op Nederland = BeTON.
Rita Verdonk is van BeTON.
"Trots op Nederland": Hoe haal je het in je dolle harsens om een politieke partij zeau te noemen. Da's toch waarlijk Campingzenderniveau!
-
Ik weet niet wat Verdonk / van der Linde hierbij denken eauverigens maar erg fris klinkt het niet en het spreekt eauk niet aan.
-
Hedenochtend al deze: www.depers.nl/binnenland/113174/Verdon...
-
"Volk en Vaderland" is het dan kennelijk nèt niet geworden. Jammer eigenlijk, de drukker had de headers voor het partijkrantje nog ergens in den ouden doosch liggen. Heel Stormfront stond al klaar om het blaadje - uiteraard geuniformeerd en wel - aan den mensch te brengen. Helaas.
-
Idiotie ten top. Rita: je bent voor mij afgegaan als de spreekwoordelijke gieter. Succes bij je Tokkie-aanhang!
Als je je voor de nieuwsbrief wilt aanmelden www.ritaverdonk.net/index.php?pageID=1...
dan staat er nog steeds "Via de nieuwsbrief blijft u op de hoogte van mijn campagne voor de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie! "
was het opzeggen van het lidmaatschap een hoax???
of gewoon een lutser als webmaster natuurlijk
Tja......
Zoveelste uitvind(st)er van wat het VOLK wil horen. Maar een deuk in pakje boter kunnen slaan????
Verdonk heeft charme, lef............ noch inzicht
Wat een stomme naam, veel te nationalistisch. Zal wel een hoop kaalkopjes en andere hakenkruis dragers aantrekken.
Waarom staat Mussert niet in de poll?
ROT OP: Rita Om Trots OP te zijn.
Lekker rustig vandaag...
Hallooowww!?!?
ey GS is er weer..........
naardeklote 17-10-07 @ 16:17
En natuurlijk weer zo'n lekkere doch betaalbare Oostblok chick. Respect voor Van der Veen.
LJBrinkhorst 17-10-07 @ 16:10
Dankuwel, heer Brinckhorst.
Gelukkig zijn er nog politiek incorrecte, rechtsdenkende mensen die zware kritiek op achterlijke religies niet verwarren met "befehl ist befehl" populisme van viswijven die tappen uit het Telegraaf vaatje van "stuur die negerin terug naar haar hut in Somalie", terwijl er geen beter geintegreerde immigrant te vinden is dan AHA.
www.trotsopnederland.eu/ niet mee eens, maar wel gevoel voor humor
LJBrinkhorst 17-10-07 @ 16:05,
aanvulling:
Waarmee ik dus niet wil zeggen dat hij onvoldoende hersens heeft, want dat geloof ik an sich wel.
.
Echter men zit gewoon net op zijn verhaal te wachten. En als ik mij niet vergis, dan weet hij dat zelf ook en zal hij zich niet nogmaals in zo'n avontuur storten.
HP 17-10-07 @ 16:11
Jammer, want daar heb ik als conservatieve linksert/progressieve rechtsert meer mee dan met het platte rechtse geluid van mensen als Verdonk.
LJBrinkhorst 17-10-07 @ 16:05,
Via kieswijzer en kieskompas kwam iedereen over rechts bij de PVV terecht. Die dingen waren wel degelijk gebaseerd op de programma's van die clubs. Die kieswijzers hebben een grote rol gespeeld.
.
Het is daarom juist het libertarisch ingestoken rechtse programma dat is weggeblazen in de verkiezingen.
.
Voor dat libertarisch ingestoken rechtse programma is in nederland simpelweg geen electoraat.
@brulkikker 17-10-07 @ 16:08
UP! WORD! Amen! etc. etc.
Marco Blunderput Pastors heeft charme, lef en inzicht, maar die drie opgeteld zijn toch niet hetzelfde als kwaliteit (al zou men van veel politici wensen dat ze tenminste twee van die... kwaliteiten hadden)?
Als rechtsdragend figuur dat een broertje dood heeft aan de linkse kerk, zal ik SMULLEN als het linkse establishment deze onbetrouwbare, vadzige koe helemaal kapot maakt.
Uit electorale overwegingen even een partijgenoot en voorvechtster van Westerse waarden als AHA de kop met een opportunistische zeis eraf maaien.
Verdonk is, in tegenstelling tot Wilders, de ECHTE populist en haar aanhang racisten die sterke vrouwen met donkere kleurtjes niet zo fijn vinden, zelfs als ze durft te zeggen waar Verdonk aanhangers te schijterig voor zijn.
Dat van die leugentjes van AHA is een grote drogreden, want Verdonk staat zelf bekend als een leugenaar, en de politiek in zijn algemeen ook.
Bovendien moet ik de eerste Nederlander die nooit heeft gelogen nog tegenkomen.
...
Trots op Nederland, een hollere, minder zeggende naam kun je niet bedenken. Alsof Wim Kok niet trots was op het Nederland van de jaren 90.
Trots op politieke eliminatie en de kruideniersmentaliteit zul je bedoelen
HP 17-10-07 @ 16:01
Dat komt i.m.o. omdat Pastors en Eerdmans slecht campagne hebben gevoerd. Met name Pastors heeft moeite om zichzelf overtuigend te verkopen. Maar hij heeft i.t.t. Verdonk wel de brains om beleid te maken en te onderbouwen.
LJBrinkhorst 17-10-07 @ 15:58,
Pastors en Eerdmans hebben het tijdens de verkiezingen van 2006 al genadeloos moeten afleggen tegen de PVV, met een vernietigend resultaat van 0 zetels, tegen 9 voor de PVV.
.
Zelfs met deze heren wordt het echt niets. Ik moet zelfs zien dat zij zich nog een keer beschikbaar stellen voor een dergelijk debacle.
LOL @ website! 500 Internal Server Error.
Hoeveel ton is daar nu weer ingestoken?
De pinko commie bastards lachen zich de lul uit de broek, om van de allo's nog maar te zwijgen: rechts wordt één groot killing field. Ze had d'r kluppie (geen partij, trouwens maar "een beweging" - dus lid worden, ho maar) beter VN kunnen noemen (Versnipperd Nederland).
Tr*kken of N**qen (iets met nivo en ziendereaugen)
nou goed: Trots Op m'n Nombrilisme dan maar.
Als Verdonk Pastors, Eerdmans en Sorensen aan zich weet te binden, gaat het misschien nog wel wat worden met dat partijtje van heur. Zoniet, dan blijft Verdonk het slappe aftreksel van Wilders, iets waar ze ook zelf voor zegt te kiezen. Helaas gietijzeren Rita, de kiezer gaat voor de real deal. Geen PvdA maar SP, geen VVD-kloon Verdonk maar Wilders.
Tr*kken of N**qen (iets met niveau en ziendereaugen)
Imallin 17-10-07 @ 15:42,
Alles op zijn tijd.
Kan Rita wat aan die DUMPERT doen? Werkt nog steeds niet en staat het enige tieten/billentopic in van vandaag.
Hans Smolders heeft het ooit eens geprobeerd bij TOP voordat hij koos voor Lijst Smolders Tilburg.
Wat ik graag wel eens wil weten:
Denk mevr Verdonk nog steeds dat nederland het "afvoerputje" van europa wordt als wij niet de EU-grondwet over ons afroepen?
.
Zoals zij bijvoorbeeld hier zei:
.
"Verdonk hoopt dat een meerderheid van de Nederlanders straks ja gaat stemmen voor de Europese grondwet, want dat kan de immigratie nog beter worden geregeld. 'Er zijn nu al landen die onze regels overnemen en als de Europese grondwet er komt, gaat dat nog beter', aldus Verdonk, die vreest dat Nederland bij een 'nee' van haar burgers op dit punt het buitenbeentje van Europa gaat worden. 'Je zult zien dat de toestroom van immigranten naar ons land vele malen groter zal worden. Dan worden wij het afvoerputje van Europa.'
.
De angst van veel burgers dat Nederland wordt overspoeld door immigranten als de grondwet wordt goedgekeurd, vindt zij volledig ongegrond."
.
Zie:
www.telegraaf.nl/binnenland/20794901/S...
.
En als zij dat nu niet meer vindt, is dat dan een typisch gevalletje recht door zee draaien? Kunnen we dat recht door zee draaien vaker verwachten van Mevr Verdonk wanneer zij op het pluche zit?
@HP 17-10-07 @ 15:35
Het is sowieso geen alternatief. Enige echte alternatief is de compromisloze Wilders. Verdonk wil gewoon een 'iets' hardere koers dan de VVD, maar wil vooral zichzelf erg belangrijk vinden. Daarom moet ik haar -ondanks prima beleid- gewoon niet.
@ HP 17-10-07 @ 15:35
Ga eens bier drinken ofzo.
*NIETS* is erger dan: Fem Halszaak en Aggenebbis Kant... trouwjens, Micro$oft is eigenlijk net iets erger.
Goed dat er wat meer speelruimte op de rechtervleugel komt. Dit houdt de VVD scherp en biedt ruimte voor conservatief rechts, want dat hebbe we in dit landje niet eens. Kijk maar eens naar de UhEsAaaaaah, daar hebben ze wel conservatief rechts (= niet mijn feestje trouwjens)
Vooral geinteresseerd ben ik in de standpunten van deze nieuwe partij met betrekking tot:
- toelating van Turkije tot de EU
- De invoering van de EU-grondwet
- de aanpak van vooral de gezinsmigratie, de zeer grote toestroom die nog nauwelijks is aangepakt
- en last, but not least: de rol van de islam in de publieke ruimte in nederland.
.
Ik ben heel benieuwd of niet een VVD2 wordt, die op dezelfde punten haar kiezers niet serieus neemt.
.
Verdonk was eerder namelijk:
- Vóór toetreding van turkije,
- Vóór de EU-grondwet,
- Zij heeft enkel de asielwetten uitgevoerd, maar de werkelijke motor achter de immigratie: de gezinsmigratie, heeft zij niet aangepakt. De immigratie is daardoor allerminst onder controle.
- En zij onderkent niet het gevaar dat de islam vormt, voor de basale vrijheden die wij in onze kwetsbare samenleving voor normaal verslijten.
.
Als die standpunten onveranderd blijven, dan is TON enkel het resultaat van de machtsspelletjes tussen Verdonk en de VVD-top.
.
En daarmee is het geen alternatief. Enkel uitstel van executie.
Ik ga maar 's emigreren...
@ Bolkestein 17-10-07 @ 15:03
Juist, was ze allang van plan. Je extreem verstandige naamgenoot had dat ook al door. Ze was alleen maar met zichzelf bezig. Beleid was fantastisch, maar als ze meer zetels zou krijgen door voor de Slotervaart Finnen op te komen zou ze dat doen. Leve Geert Wilders, zelfs nog liever Rutte!
-t -s >> rot op nederland??
TON= Turken Ook Niet!
Recht door zee, he ? Belooft ze dan ook dat ze niet meer zal liegen tegen de kamer ?
Doet u mij maar de N.A. (Naar Amerika)
Een TON is een hol vat, dat past wel bij Rita: veel herrie maar geen inhoud.
*komt niet meer bij van het lachen*
Hahahahahaha, nou ik was al niet zo'n Rita-fan, maar met dit nationalistische naampje is ze helemaal lachwekkend geworden. Michiel Smit en andere kaalkopjes kom er maar in.
@JorisWorstNightmare
rita gaat voor wereldoverheersing....
ik heb een hekel aan die vrouw.. loopt maar te zeiken met haar recht(S) door zee, haar slaapogen en die verschrikkelijk zelfingenomen rotsmoel van d'r.. van mij mogen ze dat wijf zelf even een aantal maanden in afrika dumpen en aan haar lot over laten.. weet ze gelijk waarom de gemiddelde vrouwelijke vluchting daar weg wil, nadat er een volledig regiment rebellen over heen is geweest.. ik schijt gewoon op dat wijf..
*wordt spontaan lid van de SP*
@Bolkestein 17-10-07 @ 15:03
Ze hebben haar gewoon een open source template aangesmeerd...
"Hoge Pimfactor die nieuwe site!"
Inderdaad: beiden hebben vroegtijdig de geest gegeven.
@ Harry
een politicus, die meteen reageert en ook nog direct en onomwonden z'n fout(je) toegeeft. ik vind 't jammer, dat je aan de verkeerde kant van 't politieke spectrum zit, harry, anders had ik op je gestemd.
@OverVecht,
Wat goed dat ze Nederlands spraken!
Dikke Tonnie van heer Kouwes mag natuurlijk ook niet ontbreken op de toekomstige kieslijst.
Site heeft copyright 2006 (developed by mangrove © copyright Verdonk 2006
). Hoezoo geen eerdere plannen om voor zichzelf te beginnen?
-weggejorist-
uhmm... ik liet mn emoties even parten spelen.. het moet natuurlijk zijn Tief Op Nazi ;)
Ik ben al 25 jaar niet meer trots op Nederland ..... *weet dat hij eigenlijk al 35 jaar niet meer trots op Nederland had moeten zijn*
Tief Op Snol
Ben benieuwd hoe vvd'66 dit gaat opvangen. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat het ze meer zal gaan kosten dan ze lief is. Op deze manier worden verkiezingen wel weer een stuk leuker. Ik hoop alleen wel dat onze regering niet 1 grote kliek van eigenbelang zal gaan worden.
Tietentopic
Ontbreekt
Nog
Trots op Nederland. Maar wel met een .com domein. Dus toch niet zo trots? Of was .nl uitverkocht?
Heb wel idee voor partij lied.. op wijsje van ' ik zag twee beren'
"Ik zag twee finnen radicaliseren, ow het was geen wonder"
off-topic:
Ik liep net langs twee finse jongetjes, van tussen de 8-10.
de ene zei tegen de andere: " zullen we: een joodje legt het loodje, spelen"
Zegt zijn vrind: "Dan moet jij dit keer de jood zijn"
Vervolgens begon de ene fin de andere fin cq. jood zogenaamd overhoop te schieten....
Ik stond echt een paar seconde stil van de verbazing.
@Violator[xL]
ja er zjn zo veel finnen hier ja ze gooien al van de brandbommen op de politie bureau
@ Maaier 17-10-07 @ 14:54
Of OP haar?
Ach mens, ga toch koken!
@Frits Bom:
Bestaat hier ook al wat jaartjes; www.forza-nederland.nl/
Maar nou eventjes serieus,
Wanneer komen er nou eens lekkere wijven in de politiek?
Dit gaat toch helemaal fout zo!
Zou Volkert nog een beetje lekker slapen trouwens?
mmm... misschien heeft ze toch een punt...
www.googlefight.com/index.php?lang=en_...
Jan Huygen in de TON met een hoepeltje erom,
Jan Huygen, Jan Huygen,
En de TON die viel in duigen..........
Trot Op (mijn) Nikkebokkers
Potsierlijke naam, maar op voorhand al een uitstekende partij natuurlijk. Kan wel eens de grootste partij van Nederland worden. Naam doet wat denken aan Forza Italia van onze vriend Berlusconi. Die werd ook het grootst.
Gaat Jan Huigen eauk deel uitmaken van de spindokters rondum Rietje.
nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Huygen_in_de...
Rita is zielig en die op haar (zeggen te) gaan zijn randdebielen
Let maar op, over jaartje is CDA ook weer rechts, omdat er weer een meerderheid voor rechts heeft gestemd.
Heb tot nu toe altijd blanco gestemd, maar misschien krijgt Rita de mijne wel bij de volgende verkiezingen. Ik hoop ook dat die eerder komen dan Sinterklaas
Go Rita.
@redactie:
Doe eens een Poll
TonTon wegwijs in Nederland
Gaat TON Elias nou bij haar zitten?
baba4oog 17-10-07 @ 14:48
Sorry, D/T-fout, ik vind natuurlijk.
Lucifer 17-10-07 @ 14:43:
Maximale swingvoteblock in +31 is 1/3 van het electoraat. 50 zetels verdeeld over linx tot regs. C'est tout. Dit volk blijft braaf op CDA, VVD en PvdA stemmen. Wellicht in andere verhoudingen, misschien met een dipje zo af en toe, maar daar hebben we dan weer partijtjes voor als die van Rita; om het gat te vullen van de gevestigde orde. In ruil voor hun hulp krijgen ze dan een heerlijke pluche zetel.
*Hangt vlag uit. Spijkert klomp naast deur. Koopt glazen tafel op karrewiel. Kotst 3 liter gal in teiltje*
't rot 's op nederland?
rita, rita toch, domme dikke TONt! met zo'n naam kom je er ook niet...
Trots Op Nederland (TON)!
---
Met oog op de realisatie van dit prachtige project staat de eerste campagne al op de agenda:
Trots Op Slotervaart (TOS)! of,
Terrorismebestrijding Oorlogsgebied Slotervaart (TOS)!
Mij stem staat vast! TOS for president.
---
ps. (ook Trots da'k veur Twente bin)
Ondanks Rita, ben ik trots op Nederland.
Sterf Rita, sterf... (Dient geenszins letterlijk opgevat te worden :p)
-weggejorist-
Nu maar wachten op de taarten en op naar de nul zetels ;-)
Blijkt meteen dat ze zich op SBS-hart van Nederland publiek richt. En nu ben ik benieuwd of er eindelijk een idee uit haar hoofd komt, of dat het blijft bij de ultiem loze prietpraat als "recht door zee" "met de vlam in de pijp".
alpha_mannetje@14.47 U is ook zo tegen democratie???
Moet ik uit de pica afleiden dat zij zichzelf ziet als de Grote Roergangster?
@supersniper: Jammer joh, Rita gaat voor die 99% van de nederlanders die NIET lid is van een politieke partij.
Links heeft geen trots meer.
Die doet niets anders dan de islam subsidiëren en met raddraaiers een kopje thee drinken.
Wat een LOR.
Lachen om Rita.
NOT
@ Harry
ik 'vindt' ?
TON: Teef Op Nul!
Een hoog Trosgehalte! tros.nl/
Bovenkamer niet aan kant? Stem dan... en zo kan ik nog uuuuuren doorgaan.
al die splintergroeperingen, ik word er gek van! Veels te grote ego's tegenwoordig in die kamer.
Een to-taal oninteressante vrouw. Gemaakt door mediahypes, verder volkomen inhoudsloos. Heeft niets, maar dan ook niets toe te voegen aan het liberalisme in Nederland.
"Trots op Nederland"? Dat is dus 3 x nix: Komt uit de koker van Balkenende:
www.elsevier.nl/nieuws/politiek/artike...
Fototje van Rita speert Rutte was leuker.
Ik ben ook trots op Nederland, maar vindt het belachelijk dat Rita V met die trots gaat lopen zeulen alsof zij daar het alleenrecht(s) op heeft.
"Rita Verdonk is een slecht mens."
Haat van binnen, plastic aan de buitenkant: Ik Ben Rita, van
TROTS OP NEDERLAND!!!
TON is ook het magazine voor mensen die weken in Transport en Logistiek
* no pun intended *
ik heb zo'n idee hoe die naam ontstaan is, ze stond voor een spiegel.... tonnetjerond te wezen...
Wordt niks die partij. De partijleider is zo flexibel als de gemiddelde moslimterrorist.
Hee! Waar is het oorspronkelijke stukje?
Was wel sterk: Een partij met een leider die zich wel moet scheren.
kwarkoo@14.38 Gelukkig hebben wij jou nog.
@ brusselmans
Ik denk dat je wat kort door de bocht analyseert inzake de "rechter"vleugel. Ik vond deze analyse eigenlijk wel goed.
www.hetvrijevolk.com/?pagina=4684&...
Wie is/zijn de spindoctor(s) van sluipwesp Rita?
Welke grote VVD-namen gaan overlopen?
Zak Ellende lacht in z'n zeeuwse bolus.
Wanneer plazt het kabinet?
Komt er maar in, Dr. Spin!
lol @ CoffeePatch 17-10-07 @ 14:40
DT71 17-10-07 @ 14:39
Ervanuitgaande dat de VVD dan nog een factor van betekenis is. Zels Kamp kan dit niet binnen 2-3 jaar lijmen. Feit is wel dat we straks nog steeds niet van het CDA af zijn. En dat is niets om trots op te zijn.
Site down... Mirror?
Rita's Ton Tonnetje wijst je de weg!
Heeft ze al wat standpunten verzonnen dan?
Er is nog hoop voor Nederland.
Alles beter dan de linkse leugenaars die het land aan de islam aan het verkopen zijn.
coalitie PVV en TON ...?
Tot Ons Nut, dat is toch standaard waar TON voor staat?
What's in a name?
... genoeg van de Apenrots? Stem Trots!!
Een TON, dat klint aantrekelijk voor huidige VVD stemmerts.
Holle tonnen klinken het hardst!
je kan er wel een mooie slogan van maken: C'est le TON qui fait la musique.
Vol is vol, als haringen...
reken je op een bruikbaar alternatief op rechts, krijg je dit. kan een partij met zo'n naam niet helemaal serieus nemen, vrees ik. welke dwaas heeft die naam verzonnen ? onmiddellijk op herhalingscursus 'politieke marketing voor beginners' sturen.
Zo'n naam kan je toch ook niet serieus nemen. Met zo'n partijnaam kan je niet pretenderen jezelf serieus te nemen, of serieus mee te willen doen in coalitiebesprekingen na de volgende verkiezingen. Zie je het al voor je.
Zelfs in België hebben de politieke partijen betere namen.
We zullen zien...
Rita - Het redelijk alternatief (voor Wilders dan) Gaat vast hoge ogen gooien. Aptroot c.s. kunnen zich warm aankleden bij de volgende verkiezingen, dat gaat lekker spoken op rechts. Jammer eigenlijk. Dit is "verdeel en heers" door links zonder dat links het veroorzaakt heeft. Hopelijk vinden ze elkaar snel om eindelijk eens wat rotzooi op te ruimen in dit land.
En gaat de media dan tot vervelends toe praten over de TON van Rita Verdonk? Hoogst irritant, dat ge-PVV vann Geert Wilders!
*zucht* Om na verkiezingen als potje lijm (voorheen D6,6) te fungeren voor de coalite CDA/VVD. Zelfs VVD-leden maakten zich sterk voor een dergelijke constructie (nu al!). Zogenaamd tégen elkaar en via de achterdeur lekker saampjes. Zolang alles maar binnen de gevestigde orde blijft is het dubbelplus goei.
-
Ik vind Rita best een tof wijf, maar hier trap ik echt niet in.
Klinkt wel mooi bij (ik) Kots op Nederland!!
@Chrissen
LOL, hoe toepasselijk...
Wat een debiele naam BTW. Die Verdonk heeft voor mij echt afgedaan sinds ze Ayaan heeft verraden om te laten zien hoe 'daadkrachtig' ze wel niet was. Dan ben je i.m.o. gewoon ontzettend onbetrouwbaar. Ongelooflijk dat zoveel Nederlanders haar de leiding van het land gunnen.
Geecht mag er dan tamelijk rare ideeen op na houden, ik ga liever met hem een pilsje drinken dan met die machtswellusteling. Dikke kans dat Geecht trakteert.
Stelletje dombo's hier. Weten niet eens een partijprogramma en willen al lid worden of op der stemmen. Tsss.
LOL @ gekkemallerd 17-10-07 @ 14:36
Versplinterd rechts.... versplinterd links..... JP gaat los en drinkt een wijntje vanavond.
-weggejorist-
Site onder constructie of niet, GS lag wel ff plat vandaag, bij mij altans
Rita krijgt btw zeer waarschijnlijk wel mijn stem
Goed begin, pagina onder constructie
Iets met in duigen vallen enzo.
leuk die politiek
Slechte naam, maar PvdA slaat ook niet meer op de achterban, dus het kan allemaal tegenwoordig. Go Rita!
Anton: Absoluut niet trots op Nederland.
Rita heeft ook het figuur van een ton.
Er staat VOORLOPIGE naam. Maar goed, ik ben benieuwd wat Max van Wim-Lex er van vindt.
Vind die andere site van ze ook leuk:
www.ton.nl
Is Marco Pastors deaud?
ik hoop dat we ook trots op rita kunnen zijn en als dat gespuis uit nederland zet al die marokannen het land uit dan hebben we ook weer huizen er bij voor de gewone nederlander.
Ton: mooie naam voor een TV programma.
Lachen of niet GS, IK WORD WEL LID!!
Jammer van die naam, maar mijn stem heeft ze :)
LOL!
De pica wordt het blazoen van sluipwesp Rita's partij!
Ik kan mooiere namen verzinnen, ToN ligt ook niet echt lekker in de mond, maar laten we maar zeggen dat het een mooi doel nastreeft.
REAGEER OOK