Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Battle Stations voor Nederlandse ambassades

aanvalluuuuuuuhAlarmfase 1 voor alle Nederlandse ambassades in de vreemde en in islamitische landen in het bijzonder. Het ministerie van BuZa heeft een PlayDown-briefje de wereld rondgestuurd waarin de uitspraken van Geert Wilders (ook bekend als جيرت فيلدرز )gebagatelliseerd worden. Het voorstel van جيرت فيلدرز om de Koran te verbieden slaat internationaal in als een bom. Doodsbange imagobeheerdertjes te Den Haag refreshen nu hun Google News om de vijf minuten. Check dan de stilte voor de storm in Arabierië. En deze ietwat apocalyptische uiting Stand by for more rioting. Wij geven het u ook alvast op een briefje. De islamic rage boys van deze wereld staan binnenkort met gebalde vuisten naar onze ambassades te zwaaien, schreeuwend dat iedereen die zegt dat islam gewelddadig is een kopje kleiner gemaakt moet worden. Lijstje met onze diplomaatjes in Islamië staan HIERRR en DAARRR. (Klik op Land en u krijgt NAW + email.) Wens ze, ook namens ons, veel sterkte in deze bange dagen.

Reaguursels

Inloggen

@ Wishbone

Geert had denk ik heel graag Cohen geheten...
Maar kom niet met dat gelul over de 'democratie' Israel, oke technisch gezien is het er 1, maar in en in corrupt dat wel. Plus het stikt daar van de fundamentalisten, moslims en joods, ik herhaal en joods, herinneren we ons nog de mongeaul die Rabbin neerknalde? een Jood dus, die hele regio is verpest, Joods, moslim, boeit niet iedereen is daar knettergek, wordt weer eens tijd voor een kruistochtje, laat de roomsen het maar weer oplossen..

Gaspard | 10-08-07 | 11:33

Netwerk en NOVA, zijn jaknikkers van Linkse afkomst, die besteden hun tijd liever aan uitsprken van Wilders dan dat ze kritisch kijken naar de Islam.
Mensen word wakker, bekijk de twee filmpjes
www.telegraaf.nl/buitenland/68735561/U...
Hier moet echt iets aan gedaan worden, ik vecht voor de toekomst van mijn kind.

ADHDtje | 10-08-07 | 07:42

wat een fantastisch geloof he,als iemand er iets over zegt dan mag je ze zomaar de tiefus intrappen,iemand houdt van een dikke pik op zijn tijd?rammen die handel,je vrouw heeft haar sluier net een centimeter te laag voor haar ogen hangen,rammen die handel,want het mag van mr mohammed...

Necramonium | 10-08-07 | 00:52

@ADHDtje 09-08-07 @ 22:10
Misschien iets voor Netwerk of NOVA om hier uit te zenden ?

Jokkebrok | 09-08-07 | 23:30

haat zaaien is oorlog oogsten... ik word zoooooo moe van die Islam...

Tzakje | 09-08-07 | 23:15

die foto bij het bericht, waarom staat daar bokito op??

stijlloze1988 | 09-08-07 | 22:01

@borderlijntje

Mooi commentje! Dergelijke cijfers tonen haarfijn aan waar het probleem zit. Dat zit niet bij een enkele aanslag, maar in de totale mentaliteit van veruit de meeste moslims. Alle gladpraters, zalvers, theedrinkers en ander nsb-tuig grijpen elke gelegenheid aan om maar uit te leggen dat het slechts 'een kleine minderheid betreft'. Wonderbaarlijk genoeg wordt dat door het eindeloos naieve stemvee ook nog als waarheid geaccepteerd. Zelfs islam kritischen vervallen wel eens in dit soort dooddoeners. En dat terwijl het gewoon een totale leugen is. Uit het (heel beperkte en totaal onder het tapijt geschoffelde) onderzoek wat er is gedaan naar de beleveniswereld van moslims in nederland blijkt dat de MEERDERHEID tegen democratie is, de helft VOOR de sharia is en de steun voor terorrisme zeer groot is. Het enige geluk dat we hebben is dat ze niet allemaal hun lusten botvieren. Daar wachten ze mee dat ze getalsmatig groot genoeg zijn... Vergeet niet dat de cijfers die jij noemt cijfers zijn van de landen zelf. Moslims in Nederland zijn doorgaans veel achtelijker en daardoor ook veel extremer dan hun broeders in de vaderlanden, een ontwikkeling die met elke (maatschappelijk mislukte) generatie sterker wordt. Je kunt er dus gerust van uitgaan dat de cijfers voor nederlandse moslims veel dramatischer zijn.

De waarheid is dat de meeste moslims welliswaar niet actief de koran uitvoeren maar haar strekking wel degelijk ondersteunen en dus zaken als democratie, homosexualiteit en vrouwenrechten verfoeien en de eerste de beste kans zullen grijpen om dergelijke zaken met geweld uit te roeien. Zo schrijft de grote pedo tenslotte voor.

De islam deugt niet! Het is een verziekt systeem gebaseerd op haat, moord, oorlog en geweld opgezet door een pedofiele massamoordenaar en kinderverkrachter. De meeste moslims zweren bij dit religie! De Islam hoort dan ook niet thuis in Nederland! De gladpraters zijn de ergste landverraders sinds de dagen van de NSB!

Klaboesterbeer | 09-08-07 | 20:38

@Wishbone 09-08-07 @ 09:58 'Politiek correct' ? Moi? 'bagatelliseren in het voordeel van de muzelman' ? Nee beste Wishbone,ik sta geheel aan uwe zijde. Als ik geen bijbel mee mag nemen naar dat debielen land,waar ik uberhaupt al niet heen wil,vind ik best dat de koran verboden mag worden in NL. Gaat het niet halen natuurlijk maar de discussie is los gebarsten,mooi toch.

braadlap | 09-08-07 | 20:06

Google is your friend: translate.google.com/translate?u=http%...

Wilders heeft geen enkel punt met zijn ingezonden brief. De Koran kreeg vorm in het begin van de zevende eeuw, toen er vollop strijd was tussen de volgelingen van Mohammed (vzmh) en vijandige Arabische en Joodse stammen. De Koran uit die context halen, zowel qua situatie als tijd, is volstrekt zinloos.

Helemaal absurd is het om er zinnen uit te pikken om daar mee het 'bewijs' te leveren van het geweldadige karakter van de Koran. Dat is precies was salafisten - fundamentalistische islamieten - doen.

Hoen | 09-08-07 | 19:49

@ Sikkeneur 09-08-07 @ 16:53:
Geen idee, wel weet ik dat heel veel Europeanen teleurgesteld zijn dat ze niet mogen demonstreren in Brussel op 11 september ter nagedachtenis van de ontzetting van Wenen in 1683 toen de umma aan de poorten stond te rammelen met hun kromzwaarden.
Het schijnt dat de plaatselijke bevolking (en in België circuleren veel vuurwapens) "incidenteel" zou kunnen gaan reageren (dus niet reaguren)... is reavuren een goed 0031 woord?

TyfusLeijer | 09-08-07 | 19:48

die hans jansen in de discussie bij NOVA zegt precies waar het op staat.

MTB | 09-08-07 | 19:36

-weggejorist-

Plekszy-Gladz | 09-08-07 | 18:33

TyfusLeijer 09-08-07 @ 16:18
Hoeveel procent van de autochtonen radicaliseert in navolging hier onder het constante bombardement van Wilders aangaande zijn vijandsbeeld m.b.t. de Islam?
De eerste slachtoffers die in een op scherp gezet klimaat gaan vallen, zullen niet de fundi's uit beide kampen zijn.

* helm, schepje & battle uniform van zolder haalt en rollen prikkeldraad bestelt *

Sikkeneur | 09-08-07 | 16:53

-weggejorist-

Ronnie D. | 09-08-07 | 16:44

Dit gaat over UK:
Haras Rafiq, een overheidsadviseur laat zien dat zo’n 5-7% van de moslims sympatiseren met extremistisch geweld, en dat zo’n 20% van de moslims empathiseren met islamitisch geweld. Rafiq laat verder zien, dat de radicaliseringperiode van de 20% empathie groep tot het daadwerkelijk plegen van geweld, gemiddeld anderhalve week bedraagt (!).
.
Bron:http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=4160&titel=Film%3A_Britain_Under_Attack

TyfusLeijer | 09-08-07 | 16:18

Volgens het persbericht van Ella Vogelaar, de meest succesvolle pupil van de moedermavo van Piet Reckman, is de oproep van Wilders "beledigend voor de overgrote meerderheid van moslims in Nederland en daarbuiten, die het aanzetten tot haat en geweld resoluut verwerpen."

Tsja.
*geeuw*
Dan nu wat feiten over die "overgrote meerderheid" en dat "resoluut verwerpen". Lees de cijfers, hieronder bijvoorbeeld (bron: pewglobal.org/reports/pdf/257topline-t... )

Percentage bevolking dat vertrouwen heeft in Osama Bin Laden:
Jordanie 20%
Marokko 20%
Palestina 57%
Pakistan 38%
Indonesie 38%
Mali 30%
Nigeria 31%
Maleisie 21%

Percentage moslimbevolking dat zelfmoordterreur steunt:
Jordanie 23%
Marokko 11%
Palestina 70%
Pakistan 11%
Indonesie 10%
Mali 39%
Nigeria 42%
Maleisie 26%

Geert Wilders heeft toch wel ergens een punt, niet?

borderlijntje | 09-08-07 | 15:53

Islamie. Bijna nog leuker gevonden dan Arabirie.

Nepkarel | 09-08-07 | 15:47

frenkie4alllllllll 09-08-07 @ 14:39

K ken dit soort docu's,... wat ik me nog steeds afvraag is,.... wanneer je als regering zijnde.... weet,.. dat je zo'n minderwaardige, moordzuchtige en haatdragende bevolkingsgroep binnen je landsgrenzen hebt....... en je laat dat voortbestaan...... of je dan niet crimineel bezig bent!!
K weet niet wat de fetisch-en zijn van de leden van zo'n, regering,...... maar IK ben géén masochist............... integendeel zou ik zeggen......

@xel | 09-08-07 | 15:23

kom maar op met die islamietjes... IK LUST ZE RAUW!!!!! (wel met satesaus dan)

KarelKopKaas | 09-08-07 | 15:09

General Lee 09-08-07 @ 14:34
En jij past bij de Arafat sjaals dragende krakerts uit het pand van de hoek.......

Wishbone | 09-08-07 | 14:47

@Wishbone 09-08-07 @ 14:08: ja ach, die ongefundeerde gedachten van jou zijn ook niet zo belangrijk. Wat dat betreft pas je perfect bij het Wilderskliekje.

General Lee | 09-08-07 | 14:34

De koran moet je niet verbieden,.... voor je t weet wordt t boek van Sinterklaas ook verboden............'t moet niet veel gekker worden......:((

@xel | 09-08-07 | 14:21

Dat gemeier over de kwalijke invloed van feitelijke constateringen als die van Wilders op "gematigde moslims" begint me ook de keel uit te hangen. Een "gematigde moslim", da's anno nu toch net zoiets als een goedaardig gezwel? Volstrekt ongewenst, maar desnoods mee te leven, mits continu gemonitord en in toom gehouden.

PreventiefRuimen | 09-08-07 | 14:19

LOL @ pica-naampje. LOL ook @ Nederlandse surrender monkeys die zich als verwacht onderdanig inlikken bij islamitische tribalen. Gelukkig zullen deze chamberlainesque landverraders de rekening nog wel krijgen. Sufkutten.

PreventiefRuimen | 09-08-07 | 14:12

General Lee 09-08-07 @ 14:02
Oh wacht hij met als kamerlid natuurlijk banden hebben met de bakker van de hoek.... En ik denk niet dat je hem nodig hebt ik weet het zeker......

Wishbone | 09-08-07 | 14:08

"His calls will never get past those chicken shit appeasers in the Dutch lower house of parliament.

Remember, tolerance and inclusion, tolerance and inclusion…."

so true.. so true!!!!!!!
kut nl.

Polska | 09-08-07 | 14:02

@Wishbone 09-08-07 @ 13:51: Volgens mij lees je niet zo goed. Hij heeft banden met Olmert en Sharon. Dat heeft niet ieder doorsnee kamerlid. Hij komt bij de mossad en de geheimste afdelingen van het Israelische ministerie van buitenlandse zaken (zegt ie zelf tenminste). Hij recruteerde zijn medewerkers bij de Israelische ambassade. Hij laat zich voorstaan op zijn band met Israel. En dat alles terwijl hij zelf paranoïde reageert op politici met banden met moslimstaten. Als je denkt dat ik een aluhoedje nodig heb, dan kan je niet anders concluderen dan dat Geert er zeker een moet hebben.

General Lee | 09-08-07 | 14:02

Geert Wilders of the Freedom Party in the Netherlands may be the latest Dead Man Walking. Not that we want that, but there is a pattern when you say what he's saying.

Lol

But there is a pattern...

Reverend Ray | 09-08-07 | 14:01

General Lee 09-08-07 @ 13:36

Hij, als niet jood en als niet Israëli en zonder familie in Israël heeft een speciale band met een land waar hij zelfs kennissen heeft wonen, ja en hij is er zelfs al velen malen naar toe geweest en heeft met Nederlanders gesproken daar. mijn God indrukwekkend allemaal............ En dat allemaal terwijl hij nog voor de VVD werkte ook......... Ik denk dat we dan ook maar de VVD onder curatele moeten stellen want dat was de opdracht geven vroor de vele reisje van Wilders naar Israël.... Daarnaast moet er een wet aangenomen worden wat Kamerleden of partijleden verbied om een vriendschappelijke relatie aan te gaan met een ander land.......
.
Hij deed dus gewoon zijn werk voor de VVD en heeft tijdens zijn werk een voorliefde voor het land Israël gekregen. In dat land bijzondere banden opgebouwd en vriendschappen afgesloten............ Alles wat je een beetje mag verwachten van een kamerlid.............. Eigenlijk een beetje hetzelfde als wat bij elk persoon gebeurt die werkt in het buitenland.........
.
nogmaals.... Niburu.nl

Wishbone | 09-08-07 | 13:51

General Lee 09-08-07 @ 13:06
Nu ga je natuurlijk bewijzen ook neerzetten die je verdachtmakingen onderschrijven. Ik zag bijvoorbeeld Balkende laatste keer lachend op de foto met Bush.... en dat terwijl hij de oorlog in Irak ook nog eens politiek ondersteund heeft............ Goh, zou Balkenende loyaliteit problemen hebben ? Voor de laatst keer probeer je tin foil hat verhalen op complot sites te slijten........

Wishbone | 09-08-07 | 13:10

@Wishbone 09-08-07 @ 12:50: In het geval van Wilders gaat het veel verder dan alleen een favoriet vakantieland. Hij onderhoudt nauwe banden met Israëlische politici, de mossad en de ambassade. Daar is ie zelfs trots op. Hij heeft het zelf over verbondenheid met Israël. Als Nederlandse allochtone politici dergelijke banden met een islamitisch land zouden hebben zou hij moord en brand schreeuwen.

General Lee | 09-08-07 | 13:06

tiswat 09-08-07 @ 09:18

Wie heeft er dus gelijk?

Varreke | 09-08-07 | 13:05

gentleman, place your bets! wanneer issie dood?

Marv007 | 09-08-07 | 13:03

Wishbone 09-08-07 @ 12:50
Nalezen lutser: kromme zin moet zijn........... Dat elke politicus met een favoriet vakantieland en of vrienden in het buitenland loyaliteits problemen heeft

Wishbone | 09-08-07 | 12:52

General Lee 09-08-07 @ 12:36
Het is in zoverre interessant dat geen enkel politicus die een favoriet vakantie land of vrienden in het buitenland heeft loyaliteit problemen heeft.... Nogmaals probeer het op Niburu, daar zijn misschien goedgelovige mensen die in je verhaal mee gaan.............. Vergeet je aluminiumfolie niet..........

Wishbone | 09-08-07 | 12:50

Poppenverbranding met een foto van Harry Potter erop is zo in elkaar geflanst.

HP de Tijd lezer! | 09-08-07 | 12:38

سياسي هولندي متطرف يدعو لحظر القرآن!
الرايـة - منذ 11 shoarmameshla ساعة/ساعات
Penthouseأمستردام - رويترز - دعا السياسي الهولندي جيرت فيلدرز الي فرض حظر علي القرآن في هولندا ووصفه بأنه (كتاب فاشي) مماثل لكتاب (كفاحي) لادولف هتلر الذي يضفي شرعية علي اعمال العنف. وأضاف في مقال نشر في صحيفةkale kut دي فولكسكرانت الهولندية اليومية احظروا هذا الكتاب مثلماToyota Landcruiser z.g.a.n. تم حظر كتاب كفاحي . ...
سياسي هولندي حاقد يتطاول على القرآن الكريم محيط
نائب هولندي يتهجم على القرآن ويطالب بحظره الرأي
سياسي هte bevragen onder nr. 6969ولندي مناهض للهجرة يدعو لفرض حظر على القرآن رويترز العربية

LJBrinkhorst | 09-08-07 | 12:37

@Wishbone 09-08-07 @ 11:55: Voor mijn part heb je een bijzondere band met Saudi-Arabië. Jij bent echter geen parlementariër en dus niet relevant. Wilders is wel parlementariër, en aangezien hij zelf zo'n punt maakt van dubbele loyaliteit, is dat wel relevant.

General Lee | 09-08-07 | 12:36

Mooi stukkie Pritt, chapeau!

Robin Hood | 09-08-07 | 12:36

@Gaspard @ 11:54
Op directe wijze krijgt Wilders in het huidige klimaat niks voor elkaar. Hij zal nooit geaccepteerd worden in de politiek, dat weet hijzelf maar al te goed. Waarschijnlijk wil hij dat ook niet. Zijn onbezonnen voorstel van gisteren zorgde er wel voor dat Hans Janssen (de arabist) op rustige wijze kon uitleggen hoe het zat met de Koran. Hans Janssen had ook de ruimte om zich te distansieren van Wilders boekenverbod, dus hij was kosjer. Tegelijkertijd zet het kabinet zichzelf te kijk, door wel met een statement op Wilders krantenstukje te reageren en niet (of nauwelijks) op een mishandeling van een politicus.
.
Wilders zet vakkundig zijn tegenstanders op het verkeerde been en geeft ook nog een goed voorzet aan verstandigere mensen dan hijzelf. Hij kent zijn eigen beperkingen denk ik wel.

tipo | 09-08-07 | 12:35

-weggejorist-

ADHDtje | 09-08-07 | 12:34

@Nuts 09-08-07 @ 12:24

Hij doet waarvoor hij is gekozen.
Is dat zo moeilijk?

dhimmi | 09-08-07 | 12:33

waarom moet die mongeaul van een Wilders dan ook zo iets belachelijks roepen..

Nuts | 09-08-07 | 12:24

@dhimmi 09-08-07 @ 12:06
Ja dit is een geweldige link.
Het maakt ook meteen duidelijk hoe onze (vnl. oude) media de labbekakkerigheid ten top is.
Voorzover je mag geloven dat dit niet in scene gezet is , is dit een geniale improvisatie .
Luister deze link vooral helemaal af omdat daar waar het lijkt dat de presentator doordraait hij weer helemaal in redelijkheid, maar uiterst gepointeerd, terugkomt.
Tís wel een beetje hammer and nails :)
In kruisigen blijven wij Chrislims toch echt de beste.

Jokkebrok | 09-08-07 | 12:23

wanneer geert wilders bij de volgende verkiezingen 75% van de kamerzetels behaalt kan hij de grondwet wijzigen, zonder zich druk te maken om PVDA en Groen links praatjesmakers
Het zou toch moeten lukken 75 % CDA CU PVDA voeren toch geen beleid 100 dagen spelen, 30000 criminelen gelegaliseerd, iedere dag fraude diefstal en bedrog zie Amsterdam, koenders en rouvoet vriendjes
dit kabinet zit er inmiddels enkele maanden en er is niks maar dan ook niks nuttigs gebeurt

tokkie | 09-08-07 | 12:22

en maar roepen in het nieuws dat 99.9% van NL niet achter hem staat haha.

pacaskurban | 09-08-07 | 12:12

Laat die bebaarde geitenneukers met hun achterlijke cultuur ongezien de ^T$)*[email protected]#KANاحظروااحظر Krijgen!!

Daemonis_666 | 09-08-07 | 12:12

Ik denk niet dat de arabische landen zullen reageren als het wel zo was was het allang losgebarsten.
Ik heb respect voor wilders en sta volledig achter hem. Kijk eens voor de gein op rtlnieuws.nl bij de poll hoeveel schrikbarend nog achter de mening van wilders staan.

pacaskurban | 09-08-07 | 12:10

kwarko01 09-08-07 @ 10:15

Mooi stukje, ik ervaar dit dilemma ook.

Jokkebrok | 09-08-07 | 12:08

oops, bedreigingEN...

Gaspard | 09-08-07 | 11:56

General Lee 09-08-07 @ 11:51
Psssssttt ik heb een speciale band met België, wordt ik nu verdacht van dubbele loyaliteit ? Nogmaals probeer je verdachtmakingen eens uit op Niburu.nl die staan daar wat meer voor open..........

Wishbone | 09-08-07 | 11:55

looprekje 09-08-07 @ 11:24

tis niet te hopen voor jou dat je ooit een hakbar tegenkomt die jou de rest van je leven een "looprekje"bezorgd.

dodgepowert | 09-08-07 | 11:54

@ tipo

Toegegeven, er komt er wel eens een aan, zijn rendement kan alleen een stuk hoger...
De beste man moet er eens tussenuit denk ik, volgens mij heeft ie last van stress, niet gek na weet ik hoeveel bedreigening, daar niet van...
Maar waarom niet eens een klein, ietsiepietsie, maar doordachtzaamheid, en wie weet wordt er een motie WEL aangenomen?

Gaspard | 09-08-07 | 11:54

@Wishbone 09-08-07 @ 11:39: Wou je soms beweren dat Wilders geen bijzonder band heeft met Israel?

General Lee | 09-08-07 | 11:51

[email protected] @ 11:45
Ja, de Schwalbes van Wilders zijn wel doorzichtig. Maar af en toe geeft hij een uitstekende voorzet.

tipo | 09-08-07 | 11:50

geert begrijpt het;'zachte heelmeesters maken stinkende wonden',voor 'nieuwe nederlanders';ies als dokter nie goed doet,dan heel lang bij ziektewet (dokter man of vrouw he).

prowlert | 09-08-07 | 11:46

Minister Vogelaar van Islamisering gaat straks nog gelijk krijgen.

~Johan | 09-08-07 | 11:46

@ Tipo

Als voetballer vind ik Geert maar een type Robben, veel zeuren en vallen, zeiken dat ie geen steun krijgt en altijd voor de solo actie gaan....

Gaspard | 09-08-07 | 11:45

@@TheCFO @ 10:28: Ehm.. Geert moest en moet nog steeds zelf voor z'n centen zorgen hoor! Hij ontvangt geen cent belastinggeld, maar betaalt alles van giften en donaties van PVV-leden. R.E.T.P.E.S.C. voor die man.

flappie10 | 09-08-07 | 11:44

@Gaspard 09-08-07 @ 11:38 You're right. Was ook niet degene waar ik op doelde. Foutje.

@tipo 09-08-07 @ 11:37 Dan maar een corrupte partij. Met dit soort partijen gaan we terug in de tijd!

Snikslip | 09-08-07 | 11:44

daar heb je die lelijkerd weer , dat fotootje stond er een paar weken geleden ook al op . hebben jullie geen mooiere prentjes , en dan heb ik het niet over paris hilton .

likmegaties | 09-08-07 | 11:44

@ Calastir 09-08-07 @ 11:40

De bijbel wel eens gelezen? Zo eens beginnen bij Leviticus, heerlijk tolerant stukje over andersgeaarden....

Gaspard | 09-08-07 | 11:43

Laat die domme agressieve moslims zichzelf maar weer belachelijk maken, hopende dat ze nu ook gewoon belangrijke ambtsbekleders uit die ambassades trekken in in de fik steken, misschien dat onze linkse zieke politiek eens gaat inzien dan wat voor godsdienstwaanzin het allemaal is, en dat het zwaar aangepakt moet gaan worden met daden en niet met regels aanpassen en maar blijven toegeven aan de dreiging en agressie.
Praten helpt niet met middeleeuwers, ze sanppen maar 1 ding en dat is geweld, zodra ze echt verliezen een keer zien ze vanzelf wel dat ze fout zaten.

Kom op nou eens een keer NL kudtkabinet, DOE IETS!

De Beste | 09-08-07 | 11:42

@Gaspard @ 11:36
Het enige dat Wilders bereikt met zijn onbezonnen uitspraken is het vernauwde Islam-debat weer verbreden en de grenzen verleggen. Hij is een rechts-buiten die door veel loopwerk ervoor zorgt dat straks een een betere voetballer vrijstaat om te scoren.

tipo | 09-08-07 | 11:41

Gaspard, de Koran roept op tot geweld en het doden van ongelovigen uit naam van Allah.

Niet zo onschuldig dus.

Calastir | 09-08-07 | 11:40

General Lee 09-08-07 @ 11:07
Je DENKT te weten.............. Voor de rest ben je niks meer dan een ophitsertje die niks hard weet te maken.......

Wishbone | 09-08-07 | 11:39

@ snikslip, ik vrees dat je in minderheid bent, CDA etcetera is democratisch gekozen....
Toch lullig soms zo'n democratie...

Gaspard | 09-08-07 | 11:38

looprekje 09-08-07 @ 11:24

Je hebt helemaal gelijk! Gewoon lekker niets doen, we pikken alles en we leggen de extremisten geen strobreed in de weg. We verkopen ons land en gaan lekker leven onder de angst die we hebben voor de hakbars.

Als ik jouw huis in de fik steek, dan neem jij genoegen met het feit dat jij het betaalt? omdat jij zonodig dit soort comments, die mij tot deze razernij drijven, moet plaatsen.
Zou je dat niet weer willen doen, want je weet niet waar ik toe in staat ben.

ANGSTHAAS!

azijnseiker | 09-08-07 | 11:37

@Snikslip @ 11:30
De SGP is de enige partij die niet corrupt is. Dat ze er verwerpelijke idee-en op nahouden, is hun goed recht. Dus de SGP mag blijven.

tipo | 09-08-07 | 11:37

Mischien is het een aardig idee dat mocht de vlam in de pan slaan we Els Lucas sturen om de boel te sussen....
Ik neem aan dat zij, als feitelijke opstoker (want met veel poeha de media opgezocht) van dit hele vuurtje, haar bebaarde vriendjes en volledig ingepakte vriendinnetjes wederom weet te overtuigen van wat goed en/of slecht is.

Anaalist | 09-08-07 | 11:36

@ tipo

auto rijden is inderdaad erg leuk, maar tijdelijke schade heb je het over? Ik ben VOOR vrijheid van meningsuiting, daar niet van, dus Geert moet lekker zeggen wat hij wil, maar je kan het toch echt niet menen dat je vind dat hij hier ook maar iets mee bereikt? Een godsdienst boek verbieden, of uberhaupt een boek verbieden, hmmm doet me aan iets denken... oh ja boekverbrandingen zo rond 1940....
Een godsdienst verbieden is hetzelfde als een godsdienst opdringen en geen kritiek er op dulden. Wat dat betreft spelen Geert en de fundamentalisten elkaar wel handig in de kaart... Wie weet pokeren ze wel wekelijks? Oh nee, moslims mogen niet gokken, helemaal vergeten...

Gaspard | 09-08-07 | 11:36

weet je wat... www.geenland.nl is misschien wel een idee. Dan knallen wij daar allemaal neer wat er met dit land aan de hand is! Hier zijn er vast een paar:

1) Ab Klink in de Kli(n)kobak! Deze man bepaald inmiddels dat we niet meer mogen roken, niet meer te veel mogen drinken etc. Ik laat me echt niet door zo een wegaan100jaarterugindetijdeikel vertellen wat ik wel en niet mag!

2) Optyfen met CDA, SGP en CU! Gaan godverdomme nu ook al bepalen hoe wij feest vieren en moeten leven. Optyfen! Ik vertel hun toch ook niet wat ze moeten doen en hoe ze moeten leven!

Kom maar door met de volgende punten zou ik zeggen. En Pritt... ik neem aan dat jij al bezig bent de domeinnaam te registreren?!

Snikslip | 09-08-07 | 11:30

@looprekje @ 11:24
Die tijdelijke schade valt in het niet, bij de schade die de Islam en Dhimmi's sowieso al aanbrengen in Nederland. Die twee miljoen voor de Westermoskee is verdwenen, weet je nog?

tipo | 09-08-07 | 11:30

Tipo, voor iemand die performance art, spiegelkunstenmakerij en theologische discussies taken vind die op kosten van de belastingbetalert uitgevoerd dienen te worden, ben je ieg wel consequent.

Zelf hoop ik dat politici zoveel zelfrespect krijgen dat ze kostewatkost dommigheid en schijnheiligheid bij zichzelf vermijden.

TheCFO | 09-08-07 | 11:29

@ looprekje 09-08-07 @ 11:24

Nee, je smoel houden en alles maar lekker over je heen laten komen, dat zet zoden aan de dijk. Laffe Hond!

Zoloft | 09-08-07 | 11:28

@looprekje 09-08-07 @ 11:24
Niets doen is beter?

Alert | 09-08-07 | 11:25

Flodder 09-08-07 @ 11:21

Verbetering: 'gematigde islambeleving' voordat daar weer honderden wilders-adeptjes over vallen.

Flodder | 09-08-07 | 11:25

@Snikslip 09-08-07 @ 11:22
En wat had je in gedachten?

Alert | 09-08-07 | 11:24

@Gaspard @ 11:19
Ja, maar alleen vanwege hun standpunt inzake de kilometerheffing, hoor.

tipo | 09-08-07 | 11:24

Wilders blijft een ongenuanceerde sukkel met jammergenoeg één hersencel meer als het gros dat hierboven met comments staat. Lekker olie op het vuur gooien, boze hakbars nog bozer maken zodat de NL mabassades dalijk weer lekker staan te roken en fikken. Betaald hij de schade daarvan? Oh, dat dacht ik al.

looprekje | 09-08-07 | 11:24

het lijkt mij gewoon in grote hoax allemaal. Zowel Geert als heel Islamie heeft toch vakantie?

overVecht | 09-08-07 | 11:24

Kunnen Moslims ook om zichzelf lachen?

Calastir | 09-08-07 | 11:22

We kunnen hier de comments wel neerkwakken maar nog steeds schieten we er geen flikker mee op! Alle media zeikt Wilders af en komt op voor die tyfus islamietjes. PRECIES! dat is er aan de hand in ons land! Bejaarde die dit land hebben opgebouwd worden in kleine hokkies gestopt en 25.000 apies krijgen alles wat ze willen. DAT IS ER MET DIT TYFUS LAND AAN DE HAND! GEENSTIJL! doe hier eens wat aan! Help ons! en niet alleen via de comments!

Snikslip | 09-08-07 | 11:22

naffer 09-08-07 @ 11:19

Neem je niets kwalijk, alleen je stelling dat de problemen buiten Nederland liggen zijn natuurlijk niet waar.

kwarko01 | 09-08-07 | 11:21

Je kunt de achterlijke analfabeten uit het midden-oosten opgezweept door hun imams niet vergelijken met de moslims die in Nederland wonen. Als straks de vlaggen van Nederland verbrand worden door die marionetpoppen zal echter deze vergelijking wel gemaakt worden en de angst er goed inzitten. Erg spijtig.
Missie geslaagd voor Wilders. Heeft hij hiermee ook iets anders bereikt als angst en haat en dus kiezers?
Ja, de échte discussie gaat misschien gevoerd worden over de kwalijke kanten van de islam. Een vereiste om een gematigde islam in Nederland te krijgen, een stap naar verlichting waar zoveel moslims op hopen. Hopelijk kan het dan eindelijk een fatsoenlijke discussie worden waarbij je de gematigden aan je kant krijgt ipv ze tegen je in het harnas te jagen met beledigingen en ze het stempel van fundamentalisten mee te geven.
Misschien zal deze onbezonnen actie van Wilders eindelijk de andere politieke partijen de ogen openen en laten ze zich horen in de strijd tegen achterlijk fundamentalistisch gedachtengoed en gaan ze de radicalen die het verkondigen bestrijden ipv zich alleen op te winden over die Wilders.
Je kunt het woord islamisering en de mogelijk gevaarlijke aspecten ervan wel compleet verzwijgen in het beleidsprogramma na honderd dagen het volk raadplegen. Struisvogelpolitiek wordt echter niet meer gepikt, de mensen lezen kranten, kijken om zich heen en worden mondiger, zij bepalen wat de problemen en hun zorgen zijn. Als werknemer dien je naar je baas te luisteren. Dus Balkenende en consorten luister eens echt naar het volk!

Flodder | 09-08-07 | 11:21

@ tipo und kwarko01

Laat me raden, PVV gestemd?

Gaspard | 09-08-07 | 11:19

kwarko01

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Getver een ingebrugertrutjeuitspraak.

naffer | 09-08-07 | 11:19

naffer 09-08-07 @ 11:15

Leuk. Een moslim die lacht. Uitzonderlijk. Ik mag je nu al.

kwarko01 | 09-08-07 | 11:17

TheCFO @ 11:04
Dom, schijnheilig en contra-productief, dat is de spiegel die Martelaar Wilders de Moslims voorhoudt. Hij baant daarmee de weg voor serieuze kritiek van anderen op passages uit de Koran, Hadith en Sharia. Deze spreekwoordelijke aanval is gericht op het discriminerende, geweldadige, sektarische en beledigende karakter van de Islam en het gebrek aan incasseringsvermogen. De spreekwoordelijke aanval is de beste verdediging.

tipo | 09-08-07 | 11:16

@ kwarko01

Sorry meneer de ik vertegenwoordig de Nederlandse bevolking en gebruik het woord subiet!!! hahahaha

naffer | 09-08-07 | 11:15

naffer 09-08-07 @ 11:10

De islam is in Nederland en ja, die mag er wat mij betreft subiet uit, samen met dat haatboek. En verder weet jij niets af van wat mensen denken, behalve die paar in je omgeving. En dat je niet links stemt is een farce..

kwarko01 | 09-08-07 | 11:13

Beetje raar van Geert trouwens om zijn geliefde (liberale) grondwet, gebaseerd op Joods-Christelijke waarden, zo willekeurig te interpreteren...
Artikel 1 is toch duidelijk? En anders artikel 6 wel, of wacht nee, 6 en dan drie keer achter elkaar is weer 666, inderdaad de duivel dus....
Zinloos dit allemaal, Geert is een gefrustreerde onderbuikspecialist en fanatieke Musulmannen zijn primitieve lutsers. Wanneer staat er eens iemand op met Gezond Verstand?

Gaspard | 09-08-07 | 11:12

OK Naffer, dan stem je zeker een linkse part... oh nee toch niet. :)

Calastir | 09-08-07 | 11:11

en nee ik stem geen linkse partij!!!!

naffer | 09-08-07 | 11:10

@ calaster:

Heb zat joodse vrienden. Ik heb een probleem met de joodse en een aantal arabische regeringen. EEN POT NAT. Wat ik me afvraag is waarom Wilders uitspraken doet die meer gaan over dingen die spelen buiten onze grenzen. Ik ben moslim geboren in Nederland en heb een dochter van nog geen jaar die ik liever in een veilig en gezond Nederland wil laten opgroeien. Zo denken veel moslims en niet moslims in Nederland.

naffer | 09-08-07 | 11:07

-weggejorist-

Cynisch | 09-08-07 | 11:07

@Calastir 09-08-07 @ 10:53: Nee.
@kwarko01 09-08-07 @ 10:54: Nee, nog steeds niet. Staat nog wel op m'n to-do-lijstje.
@Wishbone 09-08-07 @ 11:03: Ik heb genoeg van Wilders gelezen om een sterk vermoeden te hebben dat hij nooit en te nimmer iets zal doen wat tegen het belang van Israel in zal gaan.

General Lee | 09-08-07 | 11:07

tipo 09-08-07 @ 10:59
wat een suf argument om na een oproep tot verboden verklaren van een boek over de absoluutheid van de vrijheid van meningsuiting te beginnen. Zo lus ik er nog wel een.
(tenzij je meent dat ik van mening ben dat Geert dit niet 'mag' zeggen. dat ben ik nadrukkelijk niet, hij mag zeggen wat hij wil, maar het is dom en schijnheilig en -waarschijnlijk- contraproductief, maar dat laatste boeit me niet overmatig)

TheCFO | 09-08-07 | 11:04

General Lee 09-08-07 @ 10:53
Nee het is gewoon een kutsmoes, je denkt dat je op deze goedkope manier Wilders in een slecht daglicht te kunnen zetten.......... Er zijn een paar miljoen mensen die door een vakantie in een of ander land verliefd op dat land worden,r die mensen hebben dan allemaal een loyaliteits probleem ? Denk nou eerst maar eens een keer goed na eer je dit soort onzin schrijft..............

Wishbone | 09-08-07 | 11:03

wordt wakker en kijkt ietwat verschrikt om zich heen na een mooie droom

djiezuskrijst | 09-08-07 | 11:01

Wel ja, de Koran eruit, doe de Thora er maar bij... Lange leve de Paus en het Katholicisme!

Gaspard | 09-08-07 | 11:00

Volgens Recep Erdogan, nu president van Turkije:
“Je kunt niet seculier en moslim tegelijk zijn. De anderhalf miljard moslims in de wereld wachten op de opstand van het Turkse volk. We zullen in opstand komen. Met goedkeuring van Allah zal de rebellie beginnen.”
.
Wat zal ik blij worden als dat fantastische "seculiere" land - waar Winnie de Poeh verboten iest - zich aansluit bij Eurabië.

TyfusLeijer | 09-08-07 | 11:00

ik vind dat Geert gedemoniseerd wordt en dat zijn eventuele dood, mocht dit gebeuren door een aanval, mede de schuld is van alle personen die hem momenteel publiekelijk aanvallen.
-
Ik denk dat als het woord 'bijbel' was gebruikt ipv 'koran' dat er waarschijnlijk niets aan de hand zou zijn.
-
Ik denk dat de revolutie na de eventuele dood van Geert nog steeds niet zal plaatsvinden.
-
Als de reden dat moslims naar het westen komen een economische is dan vraag ik me af waarom er in het moederland geen voorzieningen worden gebouwd als in het westen. Daar heb je het voordeel van mooi weer, terwijl het hier altijd regent. Daarbij zit je hier maar op een kluitje terwijl daar ruimte is.
-
Als de reden dat moslims naar het westen komen de liefde is dan vraag ik me af waarom er dan toch zoveel weerstand tegen de moslims bestaat. Verliefden stralen liefde uit en trekken dat weer aan, maar helaas lijkt dat niet het geval. Het voelt anders aan (toch veel gevallen van uithuwelijking?)
-
Wat kan dan de reden zijn om hier te zijn? Toch die machtsfactor? Ik kan even niets anders verzinnen.

tejootje | 09-08-07 | 10:59

@TheCFO @ 10:47
De vingerwijzing is: Als je niet accepteert dat vrijheid van meningsuiting boven vrijheid van godsdienst staat en als je niet accepteert dat scherpe kritiek boven barbaars geweld staat, dan heb je een probleem in ons natte kikkerlandje. Wilders verlegt de bakens: Hij legt de dijken steeds verder buitengaats, om zo weer nieuw polderlandschap te cre-eren. Een polderlandschap waar geen enkel individu bedreigd wordt door tsunami's.
.
Wilders is een dijkgraaf.

tipo | 09-08-07 | 10:59

zucht. Ik ben al jaren Islammoe.

pek en veren | 09-08-07 | 10:56

@djiezuskrijst 09-08-07 @ 10:16 : daar zeg je wat, inderdaad zou dit [financieel] erg opluchten in NL als alle moslims zouden zijn opgerot.

Mazzeltov | 09-08-07 | 10:56

General Lee 09-08-07 @ 10:53

Dokumentaire nog gedownload?

kwarko01 | 09-08-07 | 10:54

General Lee, ook een vriendje van Naffer?

Calastir | 09-08-07 | 10:53

@Wishbone 09-08-07 @ 10:05: Zeker nog nooit een interview met Wilders gelezen? Die man is helemaal idolaat van en verliefd op Israel. Mij best verder, maar het toont wel aan dat de post van calastir (waarop ik reageerde) onzin is.
@middleoftheroad 09-08-07 @ 10:16: ik ben er niet over begonnen, vriend.

General Lee | 09-08-07 | 10:53

Naffer, wat is jouw obsessie met Israel? Als je antisemiet bent, zeg dat dan gewoon.

Calastir | 09-08-07 | 10:52

Herinnert men zich deze nog, deze nog, deze nog (*echo-mode off*)
(Sorry voor de copy /paste actie. maar vind dit stukje erg relevant voor de huidige discussie)

----------------------------------------------
DEN HAAG - Het gerechtshof in Den Haag heeft de omstreden Rotterdamse imam El Moumni maandag in hoger beroep vrijgesproken van de hem eerder voor de rechtbank ten laste gelegde feiten. De rechtbank in Rotterdam sprak overigens de geestelijk leider van de Rotterdamse Nasr-moskee destijds vrij. Het Openbaar Ministerie had voor het hof ook vrijspraak geëist.

Justitie begon een jaar geleden een onderzoek naar de uitspraken van El Moumni in het televisieprogramma NOVA. In de uitzending, die was gewijd aan het geweld van Marokkaanse jongeren tegen homoseksuelen, vergeleek de geestelijke homoseksualiteit met een besmettelijke ziekte. Ook zei hij dat homoseksualiteit schadelijk is voor de samenleving en dat de Nederlandse samenleving met uitsterven wordt bedreigd.
El Moumni heeft zich volgens het hof niet schuldig gemaakt aan het opzettelijk discrimineren van homoseksuelen en het aanzetten tot discriminatie en haat. Volgens de rechters vallen de uitspraken die de geestelijke heeft gedaan, onder godsdienstvrijheid.

Daarmee volgt het hof de eis van het Openbaar Ministerie. Het OM had in eerste aanleg nog 1200 euro boete tegen de imam geëist. Die boete-eis kwam bij het hof te vervallen. Verder vond de advocaat-generaal dat El Moumni weliswaar onverantwoord heeft gehandeld, maar dat hij niets strafbaars heeft gedaan.

Justitie stelde hoger beroep in tegen de eerdere vrijspraak omdat het in deze zaak gaat om grondrechten gaat als vrijheid van meningsuiting en vrijheid van godsdienst. Daardoor was de zaak volgens het OM te belangrijk om alleen door de rechtbank beoordeeld te worden.
bron: ANP

Gies van Agt | 09-08-07 | 10:51

Get a life tipo, noem 1 Nederlands culturele vingerwijzing van Geert die 'hoog' gehouden wordt in deze disc? Ben benieuwd of je nu weer over Spinoza begint.

En dat jij belasting wil betalen voor hedendaagse performance art is natuurlijk verder prima. AHM -en btw ook Jami hoor ik- ging ook -nadat ze betaald werd door geroofd geld- allerlei culturele uitingen maken. Ik zie dat liever anders.

TheCFO | 09-08-07 | 10:47

Patrick Zweedsey 09-08-07 @ 10:38

bewijst maar weer dat hun hersencellen in de verkeerde lichaamsorganen zijn opgeslagen,want ze blijven wel steevast geloven in die 72 snollen.

dodgepowert | 09-08-07 | 10:44

@TheCFO @ 10:28
Ik heb wel belastinggeld over voor de Nederlands-Culturele vingerwijzingen van Geert. Het is meer waard dan een Nederlands Historisch museum. Het is hedendaagse performance kunst met internationale allure.

tipo | 09-08-07 | 10:41

@ middleoftheroad

Waarom bescherm je Israel zo???

naffer | 09-08-07 | 10:40

vanwaar hebben die islamo's zo'n grote angst in geen leven na de dood? god bestaat toch niet?

Patrick Zweedsey | 09-08-07 | 10:38

Respect. Het kutte als men Geert omlegt is dat al die fucking zetels dan weer vanzelf terugvloeien naar die godvergeten VVD. Gatverdamma.

Shareholder | 09-08-07 | 10:36

dodgepowert 09-08-07 @ 10:30

Ja, dat godsdienstgebeuren is een beetje wazig. Wat zijn eigenlijk de voorwaarden om in Nederland als geloof of religie erkent te worden en staat dat ergens beschreven?

Er zijn wel wat arresten over te vinden maar het blijft een wazige boel.

kwarko01 | 09-08-07 | 10:35

Waarin een klein landje groot kan zijn. Wel heeeel toevallig dat het CDA nu ook ineens moskeen wil sluiten..

Zouden de linkserts die in islam landen op vakantie zijn nu ook snel terugkomen??

Klompenboer | 09-08-07 | 10:32

kwarko01 09-08-07 @ 10:15
Precies,want wie heeft er ooit bepaald dat de islaam een godsdienst is en dat je uit naam van die godsdienst(geld overigens voor elke godsdienst) je jezelf maar iedere vrijheid van handelen kunt veroorloven?
Kan de Heer Wilders zijn P.V.V. tot godsdienst laten verklaren?

dodgepowert | 09-08-07 | 10:30

Tipo,
Geert de Babbelaar -altijd geleefd van belastinggeld, nog nooit in de private sector gewerkt- zou eens moeten stoppen met die lachspiegels, of dat gewoon als -privaat betaalde- activist of lolbroek gaan doen.

TheCFO | 09-08-07 | 10:28

@Boze Buur 09-08-07 @ 10:00
Ik weet. Zie het als een reality check for the spineless. Natuurlijk gebeurt er niks, de kans is groter dat één of andere PvdA-er z'n aansteker uit z'n baaltje halfzware haalt om een vuurtje te geven.

CoJoNes | 09-08-07 | 10:27

Geert de Martelaar houdt de Moslims slechts een spiegel voor. De discussieruimte is daardoor 2x zo groot geworden. En zelfs Flupke is Salonfahig geworden. De andere politici hebben nu pleinvrees gekregen. Wat wil je, met twee WC-rolletjes op je neus.

tipo | 09-08-07 | 10:24

fuckje 09-08-07 @ 10:12

Wel lekker he, dat we hier in het Noorden relatief zo weinig last van moslims hebben.

Maar het was maar een gedachtenspinsel, omdat de boycot nog wel eens wordt ingezet.

www.hetvrijevolk.com/?pagina=468&t...

azijnseiker | 09-08-07 | 10:24

CoJoNes 09-08-07 @ 09:54
Want wie aan de vlag komt, komt aan Cojo (zeker als die oranjesjerp in de hens gezet wordt)

TheCFO | 09-08-07 | 10:23

Teen 09-08-07 @ 10:19
Ik heb er laatst nog een paar bij gegooit over Frits Barend z`n dochter.

Boze Buur | 09-08-07 | 10:22

@Kwarko:

De bedreiger is idd fout, maar wordt door Geenstijl geholpen.

Doei.

Bopati | 09-08-07 | 10:20

@fuckje 09-08-07 @ 09:31
misschien omdat niet iedereen zoals wij hier jouw begeleidende tekstjes (geert bedoelt het echt niet zo, tis slechts agendasetting) heeft gelezen. Die gaan er dan -stom genoeg- vanuit dat als iemand wat zegt die in een parlement zit, hij ook slechts zegt wat hij meent.

TheCFO | 09-08-07 | 10:20

Wat een gedoe om niets zeg. Wilders had moeten zeggen dat zodra Saudi Arabie vrijheid van godsdienst invoerd de koran hier ook weer over de toonbank mag. Weliswaar met een waarschuwende sticker erop zoals die ook op de bijbel hoort natuurlijk.

M'n hypocrisie meter is in ieder geval aan vervanging toe,

prsr | 09-08-07 | 10:19

@ Boze Buur 09-08-07 @ 10:14
Krijgen we die nog wel schoon? Ze liggen al zestig jaar stof te verzamelen.

Teen | 09-08-07 | 10:19

@mezelf
wonIngtekort natuurlijk suflul....

djiezuskrijst | 09-08-07 | 10:18

*werkloosheid zo goed als opgelost
*wonongtekort zo goed als opgelost
*begrotingstekort Ministerie van sociale zaken opgelost
*misdaadcijfers kelderen
sorry, ik zat even te dromen van een moslimloos nederland, excuseer mij...

djiezuskrijst | 09-08-07 | 10:16

@ general lee en naffer
hou toch een sop met Israel erbij te betrekken zielepoten. Hij heeft gewoon een hekel aan de islam en grote groepen islamieten doen heel goed hun best hem ammunitie te geven. Tijd dat al die moslims hun best doen wat meer positief bezig te zijn. En dat hij israel mag, ach de vijand van mijn vijand en zo En terecht, 6 miljoen joden betekenen meer voor deze wereld (wetenschap, techniek, cultuur etc) dan 100 miljoen arabiertjes met alleen olie. Laat ze eens hun best doen zichzelf te verbeteren ipv altijd maar te zeiken.

middleoftheroad | 09-08-07 | 10:16

dodgepowert 09-08-07 @ 10:09

Ja inderdaad en dan die reactie daaronder.......

Reactie van: Ali Goor [Bezoeker]
Volgens Donner mogen Moslims zodra ze een meerderheid hebben in Nederland de Nederlands wetten vervangen door hun Islamitische wetten (Sharia), want zo werkt nu eenmaal democratie. Dus de democratie gebruiken om deze daarmee om zeep te helpen. Ergo: Donner sluit niet uit dat in bepaalde situaties discriminatie en erger (van ongelovigen, Joden, Christenen, vrouwen, homo’s, wetenschappers, kunstenaars en andere vreemdgangers) niet alleen gedoogd maar zelfs gelegaliseerd kan worden in Nederland.

Mijn eerste reactie destijds was: we moeten dus eerst via positieve discriminatie de Moslims aan een meerderheid helpen, om dan vervolgens via negatieve discriminatie uitgeschakeld te worden.

Maar waarom zei die man zoiets? Is Donner nu dom (het zou ook het einde van zijn Christelijke traditie betekenen), of is hij gewoon slecht (denkt hij het duurt mijn tijd wel uit en probeert op deze verachtelijke wijze wat Moslim stemmen te winnen) of juist slim (door ons via een omweg te adviseren dat, nu de verhouding nog 90-10 is, er heel wat mogelijk is in Nederland)?

Vandaag Wilders’voorstel om de Koran te verbieden in Nederland. Dat is bij de huidige verhoudingen volgens Donner dus heel goed mogelijk. Wat is nu erger? Discriminatie legaliseren (Donner) of discriminatie verbieden (Wilders)? Of snap ik er nog steeds niets van en ben je gewoon een racist/fascist/nazi als je tegen discriminatie bent. Net zoals je dertig jaar lang een racist/fascist/nazi was omdat je toevallig criminaliteit niet zo zag zitten.

Ik ben uiteraard een tegenstander van het verbieden van boeken. In de Islamitische wereld denken ze daar trouwens heel anders over, hoewel “Mein Kampf” het daar weer wel heel goed schijnt te doen, die openheid moet je ze nageven. Ik erger me trouwens hoe langer hoe meer aan die zogenaamde “godsdienstvrijheid”. Als Hitler zich had uitgeroepen tot God, zouden we dan nu niet meer kritisch kunnen spreken over bijvoorbeeld concentratiekampen?

kwarko01 | 09-08-07 | 10:15

@Teen
Wil je kijken of die jodengrappen nog achter dat vat zyklon B liggen? Voor het geval dat de moslims echt de boel overnemen, kun je het beste effe een lappie over het stof heenhalen.

Boze Buur | 09-08-07 | 10:14

Ies [url=http://images.google.com/images?svnum=10&um=1&hl=ar&lr=&q=borsten]dit[/url] niet een klein beetje verboden in zulke landen als finocco enzo?
Moet dat niet zoiets als [url=http://images.google.com/images?svnum=10&um=1&hl=ar&lr=&q=burka]dit zijn?[/url]

@ontopic : Ik vertel het je,er gaan weer wat vlaggen in de fik.

gabbamonk | 09-08-07 | 10:14

mja geert heeft zeker wel balllen ! maar alleen geen hersens zijn we hier om aan te tonen hoe lelijk moslims zijn ? want das nogal laag stel je voor dat heel azie gaat laten zien hoe raar nederlandse cultuur was .... snap beide kanten alleen vind ik ze beide overdreven

<a href="www.vanax.nl" title="webdesign">VanaX</a>

dataneger | 09-08-07 | 10:12

@azijnseiker,
Boycot door Moslimstaten? Prima! Dan ook gelijk alle moslims uitzetten.
En ons aardgas blijft dan in 't Noord'n.

fuckje | 09-08-07 | 10:12

@Bopati...
"In een reactie op de website van GeenStijl is een link naar een islamitische site geplaatst, met daarop Jami's gegevens."
-
Duszzz, het stond niet op geenstijl en uit welke hoek denk je dat de bedreigingen kwamen? Vmbo-a logica gedaan of niet soms?

Hellsmurfje | 09-08-07 | 10:11

Gisteravond was er een leuke discussie hierover op Nova
www.novatv.nl..
kneuterzak 09-08-07 @ 09:39
--
Interessant, bedankt!

TheSmartAss | 09-08-07 | 10:11

En ook Geert zal de ramadan niet halen.

DonJohnson | 09-08-07 | 10:11

kwarko01 09-08-07 @ 10:07

Goh, je meent het? Nou, goed dat je me daar op wijst zeg...

Baudelaire | 09-08-07 | 10:10

Zelfs de Telegraaf is tot de colonie der Angsthazen toegetreden. Uit angst voor de Moslimietjes veroordelen ze de actie van Geert.
Het probleem is dat veel muzelmannetjes de koran letterlijk nemen, hoeveel weet niemand. Zolang die achterlijke mensen dat geloven en serieus nemen is en blijft de koran een levensgevaarlijk boek.
Wij krijgen nog een warme zomer, en een hete herfst!

fuckje 09-08-07 @ 09:38///

Je hebt wel gelijk fuckje, veel te veel moslims nemen de koran letterlijk. Maar wat moet je dan, extra olie op het vuur gooien? Kun je je niet beter richten op het bestrijden van de uitwassen van de Islam? (oa eerwraak, positie van de vrouw, haatpassages etc..) Oftewel, probeer een seculariseringsproces binnen de Islam op gang te brengen.
Of de uitlatingen van Wilders dat proces bespoedigen vraag ik me af...

Coyote | 09-08-07 | 10:10

Teen 09-08-07 @ 10:06
ROFLOL. Die was gelijk goed he?
Pak anders ook gelijk die ene in de trant van ' Kan het met Geert met nog Wilder(s)??? ' Moehahaha. Lachers op je hand, ik zeg het je!

Boze Buur | 09-08-07 | 10:08

Eerst dacht ik dat Wilders enigszins over de schreef gegaan was. Als Partij Voor de Vrijheid ga je geen boeken verbieden, hoe absurd ook. Maar ik vraag me nu af, of deze provocatie niet gewild is. Een briljante zet om wereldwijd aan te tonen, wat zijn uitspraak voor een hysterische en geweldadige reacties van deze zogenaamde VREDELIEVENDE religie teweegbrengt. En dat wellicht met gevaar voor eigen leven. Hadden meerdere westerse politici maar THE BALLS om zoiets te doen. Als hij gezegd zou hebben, dat de bijbel verboden moet worden, dan was er geen enkele aandacht aan besteed en er zouden geen aggresieve christenen hem naar het leven staan.

Louis Cypher | 09-08-07 | 10:08

Pfft ik wordt zo moe van dit kunnen we niet geert lynchen en tegen half de wereld zeggen rustig maar hij is al weg ?? want waar gaat dit over !! zonde van het geld dat allemaal richting de nederlandse politiek gaat !

www.vanax.nl

dataneger | 09-08-07 | 10:08

@Maximo Lider

Van der Graaf zal zich meer thuis voelen bij de PVV dan in eerste instantie lijkt. Ze zijn erg voor grondrechten voor dieren.
.
"(Dion) Graus: "Dieren zijn pas echt de zwakkeren in de samenleving." Dus: dierenrechten in de grondwet en geen pardon voor dierenmishandelaars."
.
www.geertwilders.nl/index.php?option=c...

king gradlon | 09-08-07 | 10:08

wel of niet eens er moet zeker wat gebeuren want dit gaat nergens heen en als het al ergens heen gaat dan is het wel de foute kant. gewoon lekker stoppe nu met al die moskeetjes en zoethoudertjes.

monstrera!!! | 09-08-07 | 10:07

Teen 09-08-07 @ 10:00

Verkeerde la, dit zijn de gebruikte.

Kon je dat niet aan de sokken ruiken?

azijnseiker | 09-08-07 | 10:07

Bopati 09-08-07 @ 10:06
Je zult gemist worden.

Teen | 09-08-07 | 10:07

@ Bopati 09-08-07 @ 10:06

Doeg!

Zoloft | 09-08-07 | 10:07

Baudelaire 09-08-07 @ 10:04

Niet de boodschapper is fout, de bedreiger. Lutsert!

kwarko01 | 09-08-07 | 10:07

Heeft onze oranje leeuw nog tanden? Laat hem weer brullen!

Calastir | 09-08-07 | 10:06

"schreeuwend dat iedereen die zegt dat islam gewelddadig is een kopje kleiner gemaakt moet worden"
enigzins tegenstrijdig inderdaad haha

Alcoholic | 09-08-07 | 10:06

Boze Buur 09-08-07 @ 10:02
Tof van je!

Dat kapsel van hem, dat zou verboden moeten worden :-) :-)

Teen | 09-08-07 | 10:06

Geenstijl,

jullie worden ook weer bedankt! Fijn dat jullie alle idioten in Nederland helpen het telefoonnummer te geven van deze dappere man. Schande! Mij zie je hier niet meer.

(Bron: nu.nl)
Jami ontvangt tientallen doodsbedreigingen
Uitgegeven: 9 augustus 2007 09:28
Laatst gewijzigd: 9 augustus 2007 09:51

VOORBURG - Ehsan Jami, voorzitter van het comité voor ex-moslims, heeft woensdag tientallen doodsbedreigingen gekregen. Dat zei zijn adviseur, wetenschapper en publicist Afshin Ellian. "De telefoon stond roodgloeiend", aldus Ellian donderdag.

Jami is zaterdag in zijn woonplaats Voorburg mishandeld door drie mannen van allochtone afkomst. Het was al de derde keer in korte tijd dat het 22-jarige raadslid van de PvdA in Leidschendam-Voorburg werd belaagd.

Jami kwam enkele maanden geleden in het nieuws omdat hij een comité wil oprichten voor afvallige moslims. De jonge PvdA'er wordt inmiddels extra beveiligd.

Internet

Zijn adres en telefoonnummer zijn onlangs op internet gepubliceerd. "In een reactie op de website van GeenStijl is een link naar een islamitische site geplaatst, met daarop Jami's gegevens. Dat heeft geleid tot een stroom aan bedreigingen", aldus Ellian.

Bopati | 09-08-07 | 10:06

General Lee 09-08-07 @ 09:59
Hoezo heft hij een Israeli nationaliteit ? Is hij joods ? Is hij getrouwd met een Israëli? Zet je eigenlijk zo maar wat neer omdat je aandacht tekort komt ?

Wishbone | 09-08-07 | 10:05

Nederland is een kudde schapen geworden, en daar weten Moslims wel raad mee...

Calastir | 09-08-07 | 10:04

Teen 09-08-07 @ 10:00
Derde laadje rechtsonderin, daar liggen nog een paar ongebruikte. Leg m`n sokken wel weer terug aub.

Boze Buur | 09-08-07 | 10:02

Houd ook het nieuws in de USA in de gaten. Onze peroxidevriend doet daar goede zaken. Hij zou in Amerika zo de politiek in kunnen.<br />
Ik denk dat Wilders met zijn uitspraak goede zaken doet. Ongenuanceerd hard en kwetsend, om de boel eens lekker wakker te schudden. De reacties uit moslimlanden bevestigen zijn uitspraken voor de volle 100%! Beter bewijs kan je niet krijgen Geert, ik zeg: Doe er een schepje bovenop en vraag een verbod op de Islam in de EU!

Eagle_Eye | 09-08-07 | 10:01

Interessante gedachte als Nederland als enig land verder zou gaan dan alle andere Europesche landen (durven).
Zou de andere landen ons steunen als er een boycot van de moslimlanden aanstaande is? of laten ze ons verzuipen?

En hoe zal Amerika hier in staan?

(wat mogelijke toekomstgedachten)

azijnseiker | 09-08-07 | 10:01

@CoJo
Droom verder, beste vriend. Helaas is (ik schat) 98% van het volk hier veel te schijterig om ooit maar te knokken.
Toen van Gogh was gaan liggen was zogenaamd ook de maat vol. Toen ben ik ook naar de Dam gegaan omdat 'iedereen het nu genoeg vond'. Eindelijk tijd voor aktie, dacht ik. Ja hoor, samen liedjes zingen en een kampvuur bouwen. Want met geweld los je niets op.
Kortom, wie dit land wil overnemen moet gewoon een beetje een grote bek hebben want at the end, doet niemand iets.

Boze Buur | 09-08-07 | 10:00

Ik wist wel dat ik gisteren wat Wildersgrappen had moeten verzinnen.

Teen | 09-08-07 | 10:00

@redactie: Leuk ideetje! Zet een PDF van de Koran op je server, en schrijf een klein scriptje dat een kopie van dit bestand maakt, en vervolgens deze kopie weer verwijderd. Met een druk op de knop kan iedere reaguurder dus een Koran virtueel verbranden. Tellertje erbij, nah, hoe stijlloos is dat?

Lagonda | 09-08-07 | 09:59

@Calastir 09-08-07 @ 09:56: "Wilders heeft het nooit over Israel gehad!"
Moehaha, wanna-be-Israeli Wilders heeft op z'n minst een dubbele loyaliteit.

General Lee | 09-08-07 | 09:59

Tja, dan vraag je er natuurlijk ook om:

Email adres van NL consulaat in Mumbai (India): [email protected]

El Gringo | 09-08-07 | 09:59

braadlap 09-08-07 @ 09:33
U is zo'n politiek correcte die alles probeert te bagatelliseren in het voordeel van de muzelman ? Wat Wilders voorstelt is eerder regel dan uitzondering in muzellanden............ Er is dus geen enkele reden voor een ambassade in welk muzelland dan ook om verontwaardigt te reageren.......... Dat het hypocriete honden zijn die het uiteraard niet zullen laten is een tweede........

Wishbone | 09-08-07 | 09:58

CoJoNes 09-08-07 @ 09:54

Zou dan misschien ook een kleine ambassade kunnen affikken? Nou, niet helemaal, een beetje dan. Zo van:

Hij werd getroffen door 5 kogels, waarvan slechts 1 dodelijk was.

kwarko01 | 09-08-07 | 09:58

Naffer, wat heeft Israel er nu weer mee te maken? Wilders heeft het nooit over Israel gehad!

Calastir | 09-08-07 | 09:56

Laten we gewoon afspreken, dat de eerste de beste moslim die in Nederland de vlag in de fik steekt, ongelooflijk aan de beurt is. Laten we nou eens afspreken dat we het niet OK vinden als dat gebeurt en laten we nou zelf eens keihard ingrijpen.

CoJoNes | 09-08-07 | 09:54

Vond wilders een coole vent. Het leek of hij goed wilde voor Nederland. Nu lijkt het een wandelende Israel Propagendist ( stoer woord ). Laat de Ambasade van Israel ook gelijk zijn beveiliging, mooi huis en mooie Audi betalen. NIET VAN MIJN BELASTINGCENTEN AUB.

naffer | 09-08-07 | 09:53

Een beetje verstandige moslim zou lachen om de uitspraken van Beertje Wilders. Alleen de dombo`s staan nu op hun achterste benen.

Boze Buur | 09-08-07 | 09:48

kudt, kudt, kudt, dat wordt dus snel overschakelen op allo-allo duits of franstalig engels accent hiero... en bedankt geert, daar gaat mijn weekend...
*stopt zijn hup holland hup shirt diep weg in de kast*

ed.. | 09-08-07 | 09:47

Het zat er al een tijdje aan te komen, wij vs zij, en misschien dat de actie van Geert het een stukje heeft versneld, maar laten we het scherp blijven zien..... zij zijn hier in Nederland, het kan toch niet zo zijn dat wij ons moeten aanpassen aan de denkbeelden van ongeletterde bosmongeaulen, die 600 jaar achter lopen.

Karel Kruizenruiker | 09-08-07 | 09:47

Verkeerde foto bij het bericht? Dit foto-tje heeft erg veel overeenkomsten met Bokito. Ik dacht ook even dat hij weer ontsnapt was.

Turbo-Tinus | 09-08-07 | 09:47

@planeetpluto... Nou nou noem jij de profeet nou een pedofiel vind ik wel ver gaan, ik bedoel Aisha bint Abi Bakr was al negen jaar oud toen hij haar in de woenstijn meenam.Bijna volwassen dus.

Sören | 09-08-07 | 09:47

de eerste de beste musselman die de +31 vlag staat te verbranden op TeeVee moet worden teruggestuurd naar Marokko.

Voor de rest: wat Hans Jansen (arabist) -overigens een geweldige kerel om naar te kijken/luisteren- gisteren in NOVA zei, musselmannen gaan niet uit zichzelf demonstreren..... dat wordt van hoger hand beslist of dat moet gebeuren.

QB (ja die.....) | 09-08-07 | 09:45

@kneuterzak,
Die twee grijze Hollandsche heren zijn wijze mannen, vooral Arabist Jansen.
@kwarko01,
Ik reken op een uitbarsting. Dit kan zo niet lang doorgaan. Iemand, of meerderen zullen door het lint gaan.

fuckje | 09-08-07 | 09:45

Maximo Lider 09-08-07 @ 09:42

Bij zo'n onzin ga ik dus niet miereneuken over 'stimatiseren'. Dat snap zelfs jij nog.

kwarko01 | 09-08-07 | 09:44

Geert, ouwe pik, verhuis alsjeblieft naar Finland, en ga daar muziek componeren ofzo.......... achterlijke randmongeaul!

***SLETBEK*** | 09-08-07 | 09:44

fielders Sjiert dus....

railroaded | 09-08-07 | 09:43

Misschien moet Meneer Wilders z'n zetel maar inleveren want zulke uitspraken schaden Nederland. Wilders is lekker aan het stimatiseren, haatzaaien en ik vind dat Onkel Geert voor de extra beveiligingskosten moet opdraaien.
Meneer Wilders wil een Fatwa?

*wisselt nog een paar vegetarische recepten uit met vd G.*

Maximo Lider | 09-08-07 | 09:42

Hallo Hoxma hallo ????
Zeker naar de mozkee.

kees2 | 09-08-07 | 09:42

Hoxma 09-08-07 @ 09:22
Wordt dit de toekomst?????

De Schaapherder | 09-08-07 | 09:41

fuckje 09-08-07 @ 09:38

Is u er ook een klein beetje veel moe van geworden? Al die islamshit het hele jaar door. Het goat moar oan.....

kwarko01 | 09-08-07 | 09:41

Dat denkje Hoxma,maar heus de spruiten bij de AH zijn OOK goed,en soms goedkoper dan bij de hallal groenteboer.

kees2 | 09-08-07 | 09:40

Mein kampf is in ieder geval niet door een ongeschoren pedofiel geschreven.

planeetpluto | 09-08-07 | 09:40

veel sterkte allemaal in deze bange dagen dan maar

preston spears | 09-08-07 | 09:39

Geert is verkeerd geciteerd:

Hij bedoelde: De Koran moet verboden worden IN PLAATS VAN Mein Kampf.

Roberto Fransisco | 09-08-07 | 09:38

Calastir 09-08-07 @ 09:35

'Mein Kampf' is niet verboden in Nederland. De staat de Nederlanden heeft de alleenrechten op de uitgave en verspreid het boek niet. In een bibliotheek kun je het zo lezen.

kwarko01 | 09-08-07 | 09:38

Zelfs de Telegraaf is tot de colonie der Angsthazen toegetreden. Uit angst voor de Moslimietjes veroordelen ze de actie van Geert.
Het probleem is dat veel muzelmannetjes de koran letterlijk nemen, hoeveel weet niemand. Zolang die achterlijke mensen dat geloven en serieus nemen is en blijft de koran een levensgevaarlijk boek.
Wij krijgen nog een warme zomer, en een hete herfst!

fuckje | 09-08-07 | 09:38

Ik hoop het niet, maar als we hier ook Palestijnse toestanden hebben zullen de politici eindelijk inzien dat Wilders gelijk had.

Maar dan is het te laat... :(

Calastir | 09-08-07 | 09:37

als je als koran liefhebber Wilders serieus gaat nemen, dan ehm spoor je niet zo.

Peking Eend | 09-08-07 | 09:36

Best toevallig dat het CDA de dag na de dag van Wilders met een onderzoek komt om mosketen aan te kunnen pakken. Alweer een nutteloos onderzoek dat slechts geld kost en we horen er uiteraard niets meer van. De slinkse propagandamachine draait weer op volle toeren.

Eigenlijk hoop ik dat er ambassades bij de vleet ontfploffen.

kwarko01 | 09-08-07 | 09:36

Volgens mij heb ik gisteren die pica in Blijdorp gezien achter een brede sloot met hoge muur.

befke | 09-08-07 | 09:35

Waarom is 'Mein Kampf' in ons 'vrije westen' eigenlijk wél verboden, en de Koran niet?

Calastir | 09-08-07 | 09:35

Wat een idioot, die Bob van Black & Right. Mij quote Wilders helemaal verkeerd! Hij zegt: "Mr Wilders says the Qu'ran (Koran) is a fascist book which promotes violence and is similar to Adolf Hitler’s Mein Kampf". Wat Wilders natuurlijk zegt is NIET dat de Koran lijkt op Mein Kampf, maar dat het effect wat het heeft op mensen gelijk is aan dat van Mein Kampf (i.e.: het zet aan tot haat en geweld).

Quaint | 09-08-07 | 09:34

Ik vraag me af of de ophef hetzelfde was geweest als Wilders het alleen over het Oude Testament had gehad.

Rest In Privacy | 09-08-07 | 09:34

Als de Islam het westen heeft overgenomen zullen onze kleinkinderen zich later hoofdschuddend afvragen hoe we het ooit zo ver hebben kunnen laten komen.

Calastir | 09-08-07 | 09:34

@Fundi`s
Kooooommmmaaaaaarrrrrr, kooooooommmmaaaarrrrrrr, kooooommmmaaaaarrrrr!!!

Boze Buur | 09-08-07 | 09:34

@Wishbone 09-08-07 @ 09:27
Dus 'onze' ambassadeurs in Saoedi Arabié hebben geen bijbel in hun bureau lade liggen?

braadlap | 09-08-07 | 09:33

Als er geen vrijheid van meningsuiting meer kan zijn moet Bea ook weg,
want aan het hoofd van een communistisch land staat geen koningin.
Ik heb het toch al niet zo op tectylpoppen en volgelingen dus gooi nu die Europese grenzen maar weer dicht.

de gedragsdeskundige | 09-08-07 | 09:32

hoe lang gaat het nog duren voordat het een keer echt mis gaat...
de nederlandse regering heeft oogkleppen op door te doen alsof de integratie in nederland vlekkeloos verloopt. ondertussen neemt de moslim haat per dag toe onder de nederlandse bevolking.

ik wacht met smart op het moment dat het helemaal fout gaat dat niemand het hakbar gelul van deze achterlijke figuren nog pikt....

Kuijpers20 | 09-08-07 | 09:32

@Calastir
Schone straten?

Rest In Privacy | 09-08-07 | 09:31

Een bodemloze geldput. Dát is de Islam in Nederland...

Calastir | 09-08-07 | 09:31

Altijd die eenzijdige verontwaardiging hier in Nederland!
Altijd die Moslimietjes in bescherming nemen.
Arabist Jansen voor President!

fuckje | 09-08-07 | 09:31

@Snikslip 09-08-07 @ 09:18: Hehehe, inderdaad. Toen Ehsan Jami in elkaar werd gebeukt kraaide er geen rooie haan naar.

Dr Mastermind | 09-08-07 | 09:30

Calastir 09-08-07 @ 09:28

Enorm veel, vergeet dat niet. Het heeft ons tussen de 70 en 100 miljard gekost (P. Lakeman) en verder vele buurtactiviteiten die de samenhang in de wijken bevorderen. (de kansenwijken van Allah Vogelaar)

kwarko01 | 09-08-07 | 09:30

Wat heeft de Islam ons voor goeds gebracht?
Tot 30 jaar geleden was Nederland nog een prachtig land...

Calastir | 09-08-07 | 09:28

Wordt Nederland nu eindelijk wakker? of wachten we tot het echt te laat is?

bloke | 09-08-07 | 09:27

@ tiswat 09-08-07 @ 09:18

Laffe hond!

Zoloft | 09-08-07 | 09:27

Alsof dat boekkie verbranden wat oplevert. Stomme stunt, Geert. Zoek je gevechten eens wat zorgvuldiger, dan ga je langer mee en hou je meer geloofwaardigheid.

Colossie | 09-08-07 | 09:24

Heeft het mieni-hysterie van binnenlandse zaken ook al brieven gestuurd naar die haatmosketen?

kwarko01 | 09-08-07 | 09:24

Geweldig dat de hele wereld in rep en roer is om wat uitspraken van een insignificante politcus in Nederland.

tiswat 09-08-07 @ 09:18

Wij buigen voor heel niemand en doen niet aan chantage. Wij laten ons het woord niet ontnemen door een stel baardapen.

azijnseiker | 09-08-07 | 09:23

Tsjah, het blijven ook maar mensen he. Behalve dan die meneer op de picca.

Otman | 09-08-07 | 09:22

tiswat 09-08-07 @ 09:18 Het laat hooguit hun ware aard zien. Als iemand in Pakistan op een Bijbel gaat schijten, als éen of andere vorm van protest bijvoorbeeld, dan laat ik een harde scheet in bed en draai me nog eens lekker om. Who cares.

Dirrek | 09-08-07 | 09:22

&#1580;&#1610;&#1585;&#1578; &#1601;&#1610;&#1604;&#1583;&#1585;&#1586; &#1575;&#1604;&#1610; &#1601;&#1585;&#1590; &#1581;&#1592;&#1585; &#1593;&#1604;&#1610; &#1575;&#1604;&#1602;&#1585;&#1570;&#1606; &#1601;&#1610; &#1607;&#1608;&#1604;&#1606;&#1583;&#1575; &#1608;&#1608;&#1589;&#1601;&#1607; &#1576;&#1571;&#1606;&#1607; (&#1603;&#1578;&#1575;&#1576; &#1601;&#1575;&#1588;&#1610;) &#1605;&#1605;&#1575;&#1579;&#1604; &#1604;&#1603;&#1578;&#1575;&#1576; (&#1603;&#1601;&#1575;&#1581;&#1610;) &#1604;&#1575;&#1583;&#1608;&#1604;&#1601; &#1607;&#1578;&#1604;&#1585; &#1575;&#1604;&#1584;&#1610; &#1610;&#1590;&#1601;&#1610; &#1588;&#1585;&#1593;&#1610;&#1577; &#1593;&#1604;&#1610; &#1575;&#1593;&#1605;&#1575;&#1604; &#1575;&#1604;&#1593;&#1606;&#1601;. &#1608;&#1571;&#1590;&#1575;&#1601; &#1601;&#1610; &#1605;&#1602;&#1575;&#1604; &#1606;&#1588;&#1585; &#1601;&#1610; &#1589;&#1581;&#1610;&#1601;&#1577; &#1583;&#1610; &#1601;&#1608;&#1604;&#1603;&#1587;&#1603;&#1585;&#1575;&#1606;&#1578; &#1575;&#1604;&#1607;&#1608;&#1604;&#1606;&#1583;&#1610;&#1577; &#1575;&#1604;&#1610;&#1608;&#1605;&#1610;&#1577; &#1575;&#1581;&#1592;&#1585;&#1608;&#1575; &#1607;&#1584;&#1575; &#1575;&#1604;&#1603;&#1578;&#1575;&#1576; &#1605;&#1579;&#1604;&#1605;&#1575; &#1578;&#1605; &#1581;&#1592;&#1585; &#1603;&#1578;&#1575;&#1576; &#1603;&#1601;&#1575;&#1581;&#1610; .. &#1608;&#1602;&#1575;&#1604; &#1575;&#1610;&#1607;&#1575;&#1606; &#1578;&#1608;&#1606;&#1603;&#1575; &#1585;&#1574;&#1610;&#1587; &#1575;&#1578;&#1581;&#1575;&#1583; &#1575;&#1604;&#1605;&#1606;&#1592;&#1605;&#1575;&#1578; &#1575;&#1604;&#1575;&#1587;&#1604;&#1575;&#1605;&#1610;&#1577; &#1601;&#1610; &#1607;&#1608;&#1604;&#1606;&#1583;&#1575; (&#1587;&#1610;. &#1575;&#1605;. &#1575;&#1608;) &#1575;&#1606; &#1571;&#1601;&#1590;&#1604; &#1588;&#1610;&#1569; &#1607;&#1608; &#1578;&#1580;&#1575;&#1607;&#1604; &#1578;&#1589;&#1585;&#1610;&#1581;&#1575;&#1578; &#1601;&#1610;&#1604;&#1583;&#1585;&#1586;. &#1608;&#1581;&#1584;&#1585; &#1601;&#1610;&#1604;&#1583;&#1585;&#1586; &#1605;&#1606; &#1581;&#1585;&#1603;&#1577; &#1575;&#1604;&#1575;&#1587;&#1604;&#1575;&#1605; &#1575;&#1604;&#1578;&#1610; &#1578;&#1588;&#1576;&#1607; &#1575;&#1605;&#1608;&#1575;&#1580; &#1575;&#1604;&#1605;&#1583; &#1575;&#1604;&#1586;&#1604;&#1586;&#1575;&#1604;&#1610; &#1601;&#1610; &#1576;&#1604;&#1583; &#1576;&#1607; &#1605;&#1604;&#1610;&#1608;&#1606; &#1605;&#1587;&#1604;&#1605; &#1608;&#1607;&#1608; &#1610;&#1593;&#1610;&#1588; &#1601;&#1610; &#1592;&#1604; &#1581;&#1605;&#1575;&#1610;&#1577; &#1588;&#1583;&#1610;&#1583;&#1577; &#1605;&#1606;&#1584; &#1575;&#1606; &#1578;&#1604;&#1602;&#1610; &#1578;&#1607;&#1583;&#1610;&#1583;&#1575;&#1578; &#1576;&#1575;&#1604;&#1602;&#1578;&#1604; &#1605;&#1606; &#1605;&#1578;&#1588;&#1583;&#1583;&#1610;&#1606; &#1575;&#1587;&#1604;&#1575;&#1605;&#1610;&#1610;&#1606; &#1601;&#1610; &#1593;&#1575;&#1605; 2004. &#1608;&#1603;&#1578;&#1576; &#1601;&#1610;&#1604;&#1583;&#1585;&#1586; &#1601;&#1610; &#1605;&#1602;&#1575;&#1604;&#1607; &#1575;&#1604;&#1584;&#1610; &#1606;&#1588;&#1585; &#1571;&#1605;&#1587; &#1610;&#1585;&#1610; &#1575;&#1604;&#1604;&#1607; &#1575;&#1606; &#1593;&#1602;&#1608;&#1576;&#1577; &#1575;&#1604;&#1573;&#1593;&#1583;&#1575;&#1605; &#1578;&#1606;&#1575;&#1587;&#1576; &#1607;&#1572;&#1604;&#1575;&#1569; &#1575;&#1604;&#1584;&#1610;&#1606; &#1604;&#1605; &#1610;&#1593;&#1608;&#1583;&#1608;&#1575; &#1605;&#1606; &#1575;&#1604;&#1605;&#1572;&#1605;&#1606;&#1610;&#1606; &#1608;&#1591;&#1575;&#1604;&#1576; &#1576;

Hoxma | 09-08-07 | 09:22

O jee als daar maar geen economische crisis van komt, want dan moeten we de speklapjes gaan inpakken in uit de koran gescheurde pagina's !

Burgerlijke ongehoor | 09-08-07 | 09:20

In mijn aquarium heb ik een witte en een zwarte vis. Welke moet ik nu verzuipen?

Vragen, vragen, vragen........ Ben moslim-moe......

kwarko01 | 09-08-07 | 09:20

Dit wakkert alleen maar het fanatisme onder moslims aan. Tevreden Geert?

tiswat | 09-08-07 | 09:18

Haha super dit! Die tyfusmongolen in Den Haag zijn opeens wakker. Stelletje schijtbakken. Laat maar komen die vlagindebrandstekendewildershaters!

Snikslip | 09-08-07 | 09:18

Godverdoemetijdniet met die onbetrouwbaarden.

barq | 09-08-07 | 09:15

Leve de vrijheid van meningsuiting.
Van mij mag Geert vrijuit spreken.

de gedragsdeskundige | 09-08-07 | 09:14

Ga snel aandelen vlaggencentrale Dokkum kopen!

John Dork | 09-08-07 | 09:13

*kijkt even waar de ambassade in Australië is, en flanst een bom in elkaar*

schaerer | 09-08-07 | 09:13

Het werd ook wel eens tijd dat onze vlag beter ging verkopen dan die van Denemarken. Je moet die dingen van de zonnige kant bekijken.

Hertogin v. Pauperen | 09-08-07 | 09:11

Ik vind alles best, als ze maar NIET, ik herhaal: NIET!! de Nederlandse vlag gaan verbranden!! Wat zoiets raakt me altijd in het diepste van mijn ziel!

O en ook niet poppen verbranden, vind ik ook altijd doodeng!

John McClane | 09-08-07 | 09:11

Gooi er anders gewoon een bom op. Misschien een optie?

cartmond | 09-08-07 | 09:09

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken