Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Al-Qaeda gaat Pakistan slopen

musharraf.jpgPresident Musharraf van Pakistan kan weer een streepje zetten op de muur. Sinds gisteren staat meneer officieel op de hitlist van Al-Qaeda. Heeft hij te danken aan het succesvol schoonvegen van de Rode Moskee in Islamabad. Die werd al weken bezet door studenten criminele Jihadi's. Tot gisteren althans. Inmiddels is de ene na de andere dode hakbar uit het gebouw gevist. De Paki-pers sprak van 60 doden, onofficiële bronnen spreken echter van bijna 290 doden. Iedereen in Paki HAAT die Musharraf nu, zowel links als rechts, gematigd en radicaal. Op slechts één persoon na. Onze favoriete GPD-journalist Harald Doornbos - altijd ter plaatse - mag hem, die Ome Pervez. "The intellectuals hate him, because he cancelled 'democracy'. The PPP and PML die hearts despise him, because he kicked their party leaders out of the country. The secularists don't like him because he works with the Islamists. The Islamists hate him because he is a secularist and a puppet of the White House. So that leaves me, a Dutchman in Islamabad, about the only one - among 150 million Pakistanis - who kind of likes president Musharraf." Leuk hoor, dat anders doen...

Reaguursels

Inloggen

@bottehond 13-07-07 @ 19:23
Kijk, Europa als een groot complot gaat er bij mij niet in. De machinaties in Den Haag zullen relatief niet veel kleiner zijn. Europa is verre van perfect, en verdient onze argusogen, maar biedt ook veel kansen.
.
Een paar eeuwen geleden had elke provincie zijn eigen geld en bestuur, nu is dat landelijk overgeheveld. Zijn we daar slechter van geworden? Het grootste pijnpunt voor Europa is dat het lastig is om een geheel te vormen met verschillende talen en godsdiensten, maar zolang we Turkije buiten de deur houden, zijn die verschillen niet zo groot.
.
En de nieuwe lidstaten zijn nog niet zo vergiftigt door politieke correctheid als de huidige elite, vandaar mijn hoop.

Zware Guy | 14-07-07 | 14:26

bottehond @ 19.23
Je bent wel in gesprek met Zware Guy,maar ik was zo vrij je link te openen. Ik kan het haast niet geloven;dit moet een HOAX zijn.

piquant | 13-07-07 | 19:46

@ zware guy

ik kan je haast niet verdenken van onnozelheid, vandaar mijn achterdocht. wellicht ben je slecht geïnformeerd, dat kan natuurlijk. "het verraad van Balkenende" gelezen? Dan bij deze nog een link. Je speelt met vuur, vriend. en dat meen ik voor de volle 100 %.

www.balder.org/avisartikler/Barcelona-...

bottehond | 13-07-07 | 19:23

@ zware guy

ik denk niet dat cojo erg pro eussr is. je belicht de "voordelen" waarvan een aantal nonsens is, zoals ivm de NAVO, die voldoet prima. Verders: harmonisatie van belastingen is iets dat op jouw wensenlijstje staat bij gecontinueerd eu- lidmaatschap en is dus geen argument. Al met al ben ik inmiddels best achterdochtig geworden over je motieven, juist omdat je een beeld van die eu hebt dat in werkelijkheid heel anders is. Je ongepaste opmerking over wat Vrijdenkers motten doen leg ik maar terzijde. Niet zo netjes van je.

bottehond | 13-07-07 | 19:16

@bottehond 13-07-07 @ 13:06
Als voorstander van de EU heb ik geen aandelen Brussel, ook diskwalificeer ik geen eurosceptici. Juist een vrijdenkerT moet zich niet overgeven aan makkelijke vooroordelen.
.
Willen we als Europa niet altijd achter de US van A aanhobbelen, willen we in de toekomst dreiging vanuit het Midden-Oosten het hoofd kunnen bieden, is een sterk Europa nodig. Zaken als defensie zouden veel beter centraal kunnen worden geregeld, kijk naar ons legertje dat nu al alleen in NAVO-verband iets voorstelt. Ook zouden belastingen geharmoniseerd moeten worden, iets wat een duidelijke verlaging in Nederland zou opleveren. Dat daarvoor onze verzorgingsstaat op de schop moet, is een mooie bonus.
Niet zonder reden krijst de SP het hardst tegen de EU, terwijl ze in eigen land de overheid nog veel groter willen.
.
Kijk naar federaties als de VS, en neem over wat daar goed werkt. Cojones heeft al aangegeven dat je in een groter geheel prima je eigen identiteit kan bewaren.
Barosso mag zeggen wat ie wil, het gaat erom dat Europa meer democratisch moet worden, meer smoel moet krijgen. En het is zeker niet het Evil Empire van de toekomst...

Zware Guy | 13-07-07 | 17:33

@ voor degenen die het allemaal niet goed begrijpen: deze link is van zeer groot belang om de EUSSR te begrijpen. Tsjek de video.

bottehond | 13-07-07 | 13:40

@mokum kosher

Precies.
Ik ben verbaast over het feit dat er nog geen ruchtbaarheid aan de documentaire gegeven is, en ik hoop dat Geenstijl er snel een topic aan wijdt, want ten eerste precies in hun straatje, en ten tweede is dit wat mij betreft een doorbraak; in zoverre dat het de eerste keer dat er op de nederlandse tv een discussie plaatsvindt tussen een stuk of 8 gerenomeerde wetenschappers, waarin er 7 hardop (!) zeggen dat er geen reet van klopt.

Sir Lance | 13-07-07 | 13:31

@ zware guy

hmm, mijn geheugen laat me vaker in de steek. voorstanders van de EUSSR verzwijgen alternatieven en feitelijke gevolgen, dus aanhangers van de EUSSR wantrouw ik. Geen van de voorstanders komt met houtsnijdende en vooral overtuigende pleidooien. Wél met diskwalificaties van eurosceptici als steeds terugkerend en enig argument. Aan jou de eer de EUSSR te verkopen. Ga je gang.

bottehond | 13-07-07 | 13:06

fris4ever 12-07-07 @ 21:13
helaas gaat je vergelijk niet op, ieren zijn geen baardapen.
met normale mensen gaat welvaart idd samen met vrede en stabiliteit.
maar moslims zijn zo gehersenspoelt door die achterlijke godsdienst dat ze niet voor rede vatbaar zijn. het beste bewijs hiervoor is dat de moslims die aanslagen plegen of pogen te plegen in europa meestal de nationaliteit van een europees land hebben en een deel ervan universiteits studenten. dan heb je toch deftige toekomstperspectieven?

defender 12-07-07 @ 22:14
Je kunt gelijk hebben:
Het lijkt er op dat de radicalen de gematigden gijzelen en de doorsnee moslem met het gijzelaars syndroom is behept en uit angst geen kwaad woord over de radicale baardmannen wil/kan zeggen op straffe uitgestoten te worden uit de Umma

Destemeer reden om ze vernietigend te verslaan zoals in WOII japan met nukes en Duitsland met een gigantisch bommen tapijt en miljoenen burgerdoden ook is verslagen. De decadente westerse EU heeft te lang onder beschermende paraplu van Pax Americana veiligheid gekregen dat ze nu deze status quo over het hoofdzien en vooral US bashend en Moslemknuffelend de eigen ondergang dichterbij brengen.

fris4ever | 13-07-07 | 12:41

"The PPP and PML die hearts despise him" Doe eens Engels leren.

harriedeparrie | 13-07-07 | 12:27

@ The eimer 12-07-07 @ 21:45
Maar die zielige generaal pardonnetjes krijgen wel voorrang op de woningen want binnen twee jaar zijn ze allemaal gehuisvest.
Dus is er niets veranderd in de afgelopen 30 jaar, al die zielige handophoudende op onze samenleving kostend kankerende gelukszoekerTs krijgen altijd voorrang terwijl er stevige woningnood is.
Wie betaald het gelach? Juist de belastingbetalerT die heel veel jaren mag wachten op een huurwoning.

TyfusLeijer | 13-07-07 | 12:17

@CoJoNes 13-07-07 @ 00:56
Als Amerika met al die verschillende staten wel kan werken als een natiestaat, waarom dan geen Europese federatie van landen waar de verschillen blijkbaar al kleiner zijn? Het is een politieke keuze, inderdaad, maar technisch niet onhaalbaar. Je kan blijkbaar je eigen karakter behouden in een groter geheel. Het spookbeeld van de EU komt ook voort uit onwetendheid.

@bottehond 13-07-07 @ 01:04
Botte, misscchien bent u na middernacht kort van memorie, maar u zou beter moeten weten... Ik ben minder Vlaams dan de balpen van Le Pen.

@Gekke Gerritje 13-07-07 @ 01:06
Vrijheid van meningsuiting is "gesneuveld"? Mag ik niet meer zeggen wat ik denk? Net als "ongebreidelde burocratie" grote woorden, maar weinig feiten. Je bedoelt misschien dat er weinig naar burgers wordt geluisterd, idem geldt dat voor Den Haag.

Europa is geen perfecte democratie, verre van dat, maar vreemd genoeg wordt dat als inherent aan Brussel gezien. Den Haag is geen perfecte democratie, toch leven we met de illusie dat we dat kunnen veranderen. Ik denk dat het lastiger is om de komende jaren door Den Haag een andere wind te laten waaien, dan door Brussel. Europeanen zijn niet gek, de gemiddelde Nederlander lijkt dat inmiddels wel.

Bovendien doet Europa het nooit goed: als ze Europa slachtvaardiger wil worden "trekken ze alle macht naar zich toe". Als Europa alleen regels wil bedenken, is ze een verkwistende burocratie. Sorry, maar ik ga niet meehuilen met de wolven in het bos.
.
Een Europese grondwet zou juist kunnen vastleggen waar Europa met haar vingers af moet blijven, zou de controle beter kunnen worden geregeld. Maar de meeste Nederlanders denken dat Europa alleen maar gaat over illegale Roemenen en toetreding van Turkije.
Als je trouwens ook maar iets weet over de ontstaansgeschiedenis van de Soviet-Unie, is het inzinnig om daar de EU mee te vergelijken. Het is een vergelijking in de categorie "Wilders = Hitler". Zolang de Belgen ons niet binnenvallen om ons aan de haren de EU in te sleuren (zie Roden vs. Witten) hebben we het over een heel ander spelletje.
.
Edoch, grandioos OT, maar eens wachten op een topic over Europa :)

Zware Guy | 13-07-07 | 11:43

@ ventus_aqualis 12-07-07 @ 22:33
In Brabant, daar verwerken ze jaarlijks enkele miljoenen varkens.

TyfusLeijer | 13-07-07 | 11:13

Ooit was PakiHaatStan onderdeel van multiculti, multireli en multitaal India.
.
Onder druk van de vredelievende, tolerante respectvolle eisen van de muzzelmannen kregen de ieslamisten een eigen stukje land (geschonken door India). Nog veel later heeft India eauk die Bange Desh delta afgestaan aan de pedeaux volgerTs.
.
Uiteraard is dat nog niet voldoende voor die haat imams in hun Rode Bunkers want sinds het ontstaan van PakiHaatStan zijn ze op niet vredelievende wijze bezig om India's mooiste provincie Kashmir in te lijven in hun wereldwijd nog op te zetten haatifaat (kaal die vraat).
.
Toen PakiHaatStan werd getroffen door een aardbeving gaf het vrije westen heel veel geld en hulp (uiteraard zat daar geen een vredelievend, tolerant respectvol land tussen) en hebben deze aardige mensen vanuit hun slachtofferrol van het geld wapens gekocht in plaats van voedsel, tenten en schoon drinkwater.

TyfusLeijer | 13-07-07 | 11:09

Niks mis met die rode mo's keet, is nu eindelijk weer voorzien van een fris kleurtje.
Wel typisch om te zien dat zo'n gebedshuis feitelijk een bunkercomplex blijkt te zijn en dat past weer precies in het plaatje van vrede, tolerantie en respect.

TyfusLeijer | 13-07-07 | 11:01

@Sir Lance: Je hebt natuurlijk een punt en ik wil niet meteen zeggen dat je ongelijk hebt. Maar als je er eens over nadenkt dan zou je de volgende vergelijkking kunnen trekken met de opwarming. Stel je zet je auto in de garage en je doet de garage goed dicht. Ramen en deuren goed gesloten. Je zet je moter aan en laat die lopen. Na een bepaalde tijd is het voor jou onmogelijk om in de garage normaal te ademen, laat staan te leven. De aarde is een soort garage, maar dan vele malen groter. Het punt hier is dat de aarde gelukkig zelf ook iets doet aan vervuiling. De roet valt neer als het regent bijvoorbeeld en de wind waait de lucht schoon. Maar uiteindelijk is de aarde wel een bol die omsloten wordt door een atmosfeer die de rommel niet kan dumpen het heelal in. Al met al blijft de shit dus voor een gedeelte in de lucht en atmosfeer. Maar nu dit. Stel je voor, jij en ik kopen spaarlampen etc.. en volgend jaar breekt de Vesuvius uit. Nou geloof me, dan krijgen we meer shit in de atmosfeer dan ooit te voren. Oftewel, we kunnen verbeteren wat we willen, maar als er een natuurlijk verschijnsel plaatsvindt dan is het ook maar een druppel op een gloeiende plaat. Goedemorgen overigens.

Mokum Kosher | 13-07-07 | 10:36

@bottehond 13-07-07 @ 02:28: Ik zou maar eens op tijd naar bed gaan, nu ben je te laat voor je bezigheidstherapie

Peking Eend | 13-07-07 | 09:03

'die hearts' ???
*de eaugen van de oxford dictionary bedekt*

baba4oog | 13-07-07 | 08:59

-weggejorist-

Sir Lance | 13-07-07 | 08:58

die man is een held , hij heeft er tenminste schijt aan.
dood aan de islam!

SoRcHeReR | 13-07-07 | 08:46

@piquant 13-07-07 @ 01:26
Het is vroeg pissen in Das Institut soms....

VanFrikschoten | 13-07-07 | 06:22

@miko 13-07-07 @ 03:58:
Ja. Maar dan allemaal net andersom.

koerbagh | 13-07-07 | 04:14

Dus ik neem aan dat iedereen voor de eu grondwet is dat we door blijven gaan met steenkolen en dat de sharif van pakistan op moet rotten?

miko | 13-07-07 | 03:58

Luister goed naar koerbagh, piquant. Dan leer je nog eens wat.

bd | 13-07-07 | 03:24

@piquant 13-07-07 @ 03:00:
Troost je, vertaal je het letterlijk naar het Engels dan staat er nog niks. Grammaticaal correct, maar evengoed niks.

koerbagh | 13-07-07 | 03:19

@Herman Flipsen @ 2.58
Begrijp ik er nog geen ruk van.

piquant | 13-07-07 | 03:00

@piquant 13-07-07 @ 02:54
Engelse grammatica, Nederlandse woorden.

Herman Flipsen | 13-07-07 | 02:58

@bd@ 02.41 ben ik een uurtje weg,heb je een taal aangenomen waar ik niks van begrijp. Wat is er gebeurd?

piquant | 13-07-07 | 02:54

Jfc, dat is wat vriends is al over. Voor je gaat werk samen, jij eerst moet begrijp een en ander. Sch*** (ja staat niet netjes), deze spullen maakt mij bijna huil. Voor echt.

bd | 13-07-07 | 02:41

_O_

R*S*E*T! (lees: neeN, géén reset!!)

bd | 13-07-07 | 02:36

@ :-)

Priceless. ;-)

@ LS 227

Grrr. * in kuit bijt *

bd | 13-07-07 | 02:31

bottehond 13-07-07 @ 02:17

Met veel restecp, ome Botte.
Maar ik denk dat je mij niet helemaal begrijpt. Zal wel aan mn post liggen.
Europa is niks. Een toestand van vrede met redelijk veel samenwerking. Niks meer dan dat.
Amerika is niet het verschrikkelijke boze kapitalistische bolwerk van dokter Evil.
En Nederland is dankzij hetzelfde euvel als wat regelzucht veroorzaakt, ook het mooiste land ter wereld.
Verder vind ik dat overdemocratisch gelul, alles en iedereen moet overal kunnen kiezen, dat werk, belangrijk in de oorzaak van ons euvel.
Van dat laatste weet ik niet of Cojo dat meende, maar als wel, ontzettend met hem eens.
(als je nou een lekker wijf was geweest dan vroeg ik je msn)

LibertasSimplex | 13-07-07 | 02:27

@ 2.17 GIADJ ( lees: :-/ )

Kwispel!

bd | 13-07-07 | 02:21

LibertasSimplex 13-07-07 @ 02:09

Ik denk dat jij CoJoNes niet helemaal begrijpt inzake het referendum. Geen domme dingen zeggen waar je achteraf spijt van krijgt. De EUSSR is niet dat mooie sprookje dat men je voorspiegelt. Niet intrappen. Hier gaat het om. Vrijheid en trots op Nederland Vrijstaat. Wij buigen voor NIEMAND. Niet zo dom lullen zeg maar, eenvoudige.

www.youtube.com/watch?v=MiczMZmyOnQ

bottehond | 13-07-07 | 02:17

@ Boss

Niet moeilijk indeed, maar toch gebeurt er geen fuk. Het probleem is not living accordingly. Jij weet wat ik bedoel.

bd | 13-07-07 | 02:14

@ Pikant

Hoop is wat ons verbiedt dat wij verloren zijn. :-D

bd | 13-07-07 | 02:12

bd 13-07-07 @ 02:08

islamisten en onverbeterlijke criminele of antisocialen kunnen opkrassen. zíj bepalen anno 2007 de agenda. Genoeg daarmee. Vrijstaat Nederland verdraagt zulke sujetten niet. fremdkörper pur sang. Niet zo moeilijk tog?

bottehond | 13-07-07 | 02:11

En Libertas ook je bek nou es houden
Btw Cojo@een uur negenendertig
Mijn gedachte precies hetzelfde. Bovendien zou es een keer minder kunnen kiezen veel meer vrijheid meanen. Zeg maar

LibertasSimplex | 13-07-07 | 02:09

Ik hoop dat je begrijpt dat ik het over de fragmentatie heb VAN de goedwilligen, niet van degene die naar de middeleeuwen verlangen.

bd | 13-07-07 | 02:08

@bottehond @ 02.05
Dat je me Mensch noemt geeft al hoop.

piquant | 13-07-07 | 02:06

@ bottehond

Well if you put it that way...

bd | 13-07-07 | 02:05

piquant 13-07-07 @ 02:03

Dan begrijp je kennelijk niet veel van botte. overkomt vreemd genoeg meer Menschen.

bottehond | 13-07-07 | 02:05

@bottehond @ 01.59
Mij lijkt het wat,maar ik ben bang dat als jij selecteert ,ik in de mand met rotte appelen terecht kom.

piquant | 13-07-07 | 02:03

bd 13-07-07 @ 01:35

Repatriëren van de door mij geslecteerde rotte appelen, hele kratten vol om, de goedwillenden een kans te geven en Nederland te herbouwen met zijn allen. Lijkt dat wat?

bottehond | 13-07-07 | 01:59

@ mezelf 1.35

Houd dan ook op met je vaag gelul en hou je bek.

bd | 13-07-07 | 01:55

@daskapitalist 13-07-07 @ 01:28
Leuk filmpje ja. Ik heb m opgeslagen. :)

Gekke Gerritje | 13-07-07 | 01:55

@botte @ 0.38
Ja jammer,maar ik neem het voor Van Frikschoten op (die overigens ook pleite is),want hij zei het toen ie al weg was.

piquant | 13-07-07 | 01:42

@mezelf
Let wel: Met een benoemde president!

CoJoNes | 13-07-07 | 01:42

@ gekke gerritje

die hele EUSSR is een megalomane natte droom van ingebeelde kosmopoliteten en machtsgeile techioncraten. let's get them. Nederland Vrij! Weg met die eu!

bottehond | 13-07-07 | 01:41

@Gekke Gerritje 13-07-07 @ 01:34
Helemaal eens. Het spookbeeld van Amerika komt voort uit onwetendheid.
Blijkt ook wel, als weer eens één of ander nitwitterig kamerlid zegt, 'we willen niet toe naar de Verenigde staten van Europa'. Klopt. Onze regering staat de 'Centraal geleide autonome republiek Europa' voor.

Dat idiote ant-Amerikanisme is tot norm verheven in Europa, terwijl ieder weldenkend mens weet dat als hier de peop de ventilator raak, er maar één land is dat überhaupt bij machte zal zijn ons te helpen: Amerika.
Verkoop nog wat tanks, Eimert, de grote klootzakken uit Amerika komen ons toch wel helpen als het moet.

CoJoNes | 13-07-07 | 01:39

@ Freakshots

Best jammer. Op het scherpst van de snede valt altijd het beste te halen. Misschien is 'ie wel dood. Had je mond toch gehouden!

bottehond | 13-07-07 | 01:38

@piquant 13-07-07 @ 01:32:
Die kan ik niet ontvangen op de PC met m'n reli-filter.

koerbagh | 13-07-07 | 01:36

Weetjewat, ik heb een idee. Laten we met zijn allen ophouden met kankeren op elkaar en samen op zoek gaan naar oplossingen voor de problemen aan hand, als wij spreek. Vraag me niet waarom, maar ik heb een darm-gevoel dat het wel eens heel erg goed van pas zou kunnen komen in de heel erg bijna-toekomst. Ik houd van vaag gelul ja, call me a bitch. Maar wat is het tegenovergestelde van vaag? Juist, beton. Het een kan niet zonder het andert. Denk over het.

bd | 13-07-07 | 01:35

@bottehond
Interessante link. De vorming van de VS is inderdaad ook niet geweldig verlopen.
Maar mijn belangrijkste punt is dat men er nu een redelijk functionerende democratie heeft. Wie denkt dat de EU ooit uitkomt op een tweede VS heeft het mis. Je kunt de VS een groot totalitair land vinden, maar dat is niets bij wat Europa te wachten staat. Ik verwacht eerder een soort nieuwe Sovjet-Unie dan een nieuw Amerika.

Gekke Gerritje | 13-07-07 | 01:34

@koerbagh @ 01.30
verkeerde site voor deze vraag. Probeer het eens op Maroc.nl

piquant | 13-07-07 | 01:32

*Wat ik me dus nu al een paar dagen afvraag...*
Waarom is de naam "rode moskee" eigenlijk zo onderscheidend voor die ene in Pakistan? Alle moskeeën zijn toch (bloed-)rood?

koerbagh | 13-07-07 | 01:30

O, niet zozeer een Netwerkprobleem, maar ik vergeet nog een van de zegeningen van de EU te vermelden. Ondernemerts weest op uw hoede. Zaken doen met apenlanden als Polen, Roemenië en Bulgarije kan men de kop kosten. Vraag maar aan de entrepreneur die zich momenteel waarschijnlijk ten onrechte -en ook al heeft hij er iets mee te maken, who cares, het gaat godbeter om 1,8 kilo hasj- op koud Pools beton begeeft. Dankzij daadkrachtig optreden van onze eigen rechters. Dat zal ze leren, die criminelen!

Murdockyoufool | 13-07-07 | 01:30

@mezelf
humor(maar homor mag ook)

piquant | 13-07-07 | 01:27

@Van Frikschoten @ 01.13
Klotestreek van Guy;maar misschien is ie ff iets aan het doen. We geven hem the benefit of the doubt.
maar morgen hoeft er geen instituut open,dus gooi er wat homor tegenaan,zodat de boel een beetje wordt opgeschud.

piquant | 13-07-07 | 01:26

Gelukkig hebben reaguurders voor me al over de schandalige Netwerkuitzending van vanavond gerept. 'k Zal de hoeren van het betreffende programma zo dadelijk even een mailtje sturen. Eigenlijk zou een stemmig god-ver-domme gepast zijn, maar ja, laat ik netjes uitleggen waarom ze werkelijk aarsharen zuigen. Kom op, een reportage over de brute, aan marteling grenzende uitzetting van o zo schattige illegalen zonder een uitleg waarom deze lieverds af en toe zo worden behandeld? Vertegenwoordigers van vliegmaatschappijen en uit de school klappende ex-medewerkers pontificaal in beeld, maar geen marechausseewerknemer of een deskundige die een en ander verduidelijkt? Belachelijk.

Murdockyoufool | 13-07-07 | 01:23

LOL@derLeitererdesGehirninstitutes.

Herman Flipsen | 13-07-07 | 01:18

-Ongeduldig geroezemoes stijgt op vanuit tribune-

Amen | 13-07-07 | 01:17

En weg was Guy...

VanFrikschoten | 13-07-07 | 01:13

Leuk petje heeft die kerel op.

Maarten D | 13-07-07 | 01:13

scusi voor typo's

Herman Flipsen | 13-07-07 | 01:06

@Zware Guy 13-07-07 @ 00:50
Zeker, in de VS werkt het vrij aardig. Maar ten eerste moet er dan het doel zijn om van Europa één land te maken. Voor zover ik weet is dat officieel niet zo.

Ten tweede heeft men daar een grondwet die zeer duidelijk aangeeft waar de centrale overheid van af moet blijven.
Ten derde heeft men daar een duidelijk democratisch stelsel met scheiding van machten, politici die persoonlijk verantwoording afleggen aan de kiezer voor hun politieke keuzes.

De EU beweegt zich totaal niet in deze richting. De EU trekt meer en meer macht naar zich toe. Er is geen goede bescherming van grondrechten waar de EU vanaf moet blijven. De politieke structuren zijn ingewikkeld, indirect, ondemocratisch. Achterkamertjespolitiek zonder verantwoording aan het volk.

De EU wordt meer en meer een superdictatuur van de elite. Vrijheid van meningsuiting is al gesneuveld. Ik ben benieuwd wat de volgende grote slag wordt.

Gekke Gerritje | 13-07-07 | 01:06

Zware Guy 13-07-07 @ 00:53

Scusi, zware, maar je bent een getraumatiseerd Vlaming, meer geindoctrineerd door de federatieSStaat dan je zelf denkt. Zo werkt de Menschelijke aard niet. Als ik ongelijk heb mag je me neerschieten, no problemo.

bottehond | 13-07-07 | 01:04

@Zware Guy 13-07-07 @ 00:50
Het is nu juist de -aan de afzonderlijke lidstaten opgelegde- regelgeving van de EU, die de EU als geheel een bureaucratische moloch maakt waar geen doorkomen aan is.
Laten we wel wezen, zowel voor-, als tegenstanders van de (in Nederland afgestemde "Grondwet") vonden dat er één ding in ieder geval moest veranderen en wel dat punt.

Je kan Brussel niet zien, als een eigen ambtenarenapparaat, het is juist een extra bestuurslaag boven op de bestuurlagen in de afzonderlijke lidstaten. Jou opmerking " Europa een toonbeeld van efficientie als bestuurslaag", is derhalve onzinnig. De opgelegde (tegenstrijdige) regelgeving en/of richtlijnen vanuit Brussel zorgt er (deels) voor dat de individuele lidstaten niet slagvaardig (kunnen) werken.

Herman Flipsen | 13-07-07 | 01:03

@Zware Guy 13-07-07 @ 00:53
Ja, "sort of". En doet iets met "markets" zeker...

VanFrikschoten | 13-07-07 | 00:59

@Zware Guy 13-07-07 @ 00:50
Nu maak je jezelf volkomen belachelijk. Amerika is een federale staat, waarbinnen de individuele staten aanzienlijk meer autonomie hebben dan autonome LANDEN in Europa. Vergelijk voor de gein California eens met New Hampshire. De verschillen in wetgeving zijn tientallen malen groter dan die tussen welke 2 euro landen ook.

CoJoNes | 13-07-07 | 00:56

@gigi gorgonzola 13-07-07 @ 00:45
U is in gesprek met Piquant, dus vanwaar het schreeuwen?

Zware Guy | 13-07-07 | 00:56

@VanFrikschoten 13-07-07 @ 00:43
Nee, ik ben Nederlander (sort of), en zie jaarlijks een zee aan belastingcenten naar Den Haag vloeien, en een plasje naar Brussel.
.
Ik weet het, op GS heerst een groot anti-EU sentiment, maar een nadenkend mensch heeft geen financieel belang nodig om ook eens een keer VOOR iets te zijn.

Zware Guy | 13-07-07 | 00:53

@Herman Flipsen 13-07-07 @ 00:41
Uiteraard ligt de implementatie van die regels lokaal, vandaar ook dat onze lokale burocratie een olifant is vergeleken met de mug in Brussel (ik vergeleek dus een mug met een olifant). Brussel beschuldigen van burocratie scoort makkelijk, maar is gewoon onjuist. Of Brussel is de enige "ongebreidelde burocratie" ter wereld zonder een teveel aan ambtenaren.
.
@Gekke Gerritje 13-07-07 @ 00:40
Waarom zou je Brussel niet democratisch kunnen maken? De Verenigde Staten hebben toch ook een gecentraliseerd en democratisch gezag?

Zware Guy | 13-07-07 | 00:50

@Zware Guy 13-07-07 @ 00:39
Wakker worden daar!!!!!!!

gigi gorgonzola | 13-07-07 | 00:45

@Zware Guy 13-07-07 @ 00:39
U is Belg en heeft een belang?

VanFrikschoten | 13-07-07 | 00:43

@Zware Guy
Kijk eens naar het inkomen van de EU-parlementariers, hun aanwezigheid en onkostenvergoedingen. Geef me twee voorbeelden van zinnige EU-uitgaven, dan praten we verder.

CoJoNes | 13-07-07 | 00:43

@Zware Guy 13-07-07 @ 00:29
Wat een totale onzin, wat die ambtenaren in Brussel doen, is (hoofdzakelijk) het maken van richtlijnen. De feitelijke implementatie ervan, moet in het land zelf geschieden.
Het opstellen van richtlijnen, is niet erg moeilijk, het behalen van de voorgeschreven richtlijnen in het maatschappelijke veld is vele malen moeilijker en vereist veel meer mankracht.
Appels en peren ZG.

Herman Flipsen | 13-07-07 | 00:41

@Zware Guy
Ik denk niet dat de EU zich ooit kan omvormen tot een enigszins democratische structuur. De Nederlandse democratie kan veel beter, maar de EU is echt een enorme stap achteruit.

Gekke Gerritje | 13-07-07 | 00:40

@CoJoNes 13-07-07 @ 00:32
Waaruit blijkt dan die "ongebreidelde burocratie" van Europa? Zelfs de ratio budget / ambtenaar is prima in Brussel.
.
Er is een mythe van het gigantische ambtenarenkorps in Brussel, in de praktijk valt het aantal raamambtenaren daar erg mee.

Zware Guy | 13-07-07 | 00:39

@piquant
Nah, Gigi werkt met pa en broer in familie-bedrijf(bv). Kijkt hele nachten en vroege ochtenden honkbal (vaak i.i.g.) en heeft gelukkig inmiddels 2 kinderen dus wordt door vrouw met rust gelaten. Linschoten is een vuile uitvretende beroepspoliticus die ons al tijden geleden heeft doen besluiten om die partij links te laten liggen. Gigi heeft in de 80-er jaren een leuk tijdje in de US gespeeld. Is tegenwoordig lekker melancholiek en zo. Loves GS too.

gigi gorgonzola | 13-07-07 | 00:38

@daskapitalist
joh! ;)

CoJoNes | 13-07-07 | 00:37

@CoJoNes 13-07-07 @ 00:27
een limited in de uk is nog goedkoper. hoef je alleen maar te registreren bij kvk.

daskapitalist | 13-07-07 | 00:35

@daskapitalist 13-07-07 @ 00:28
Het ministerie van sociale zaken in dit uithoekje van Europa geeft alleen al 27 miljard per jaar uit, wel een beetje veel voor Bijstandskoning en z'n Tokkie familie...

Zware Guy | 13-07-07 | 00:33

@ZG
In het maken van wetten ligt in Nederland ook niet echt het zwaartepunt van de bureaucratische werkzaamheden. Je vergelijkt appels met auto's.

CoJoNes | 13-07-07 | 00:32

@CoJoNes 13-07-07 @ 00:13
Inderdaad bovenop - omdat wij in Nederland ons land al kapot verburocratiseerd hebben. In tegenstelling tot de communis opinio, is Europa een toonbeeld van efficientie als bestuurslaag.
Terwijl de helft van onze regels al uit Brussel schijnt te komen, is de factor ambtenaar / burger is Europa 200 keer kleiner dan in Nederland. Dus absoluut geen "ongebreidelde burocratie": die zit dichter bij huis.

Zware Guy | 13-07-07 | 00:29

@Zware Guy 13-07-07 @ 00:09
60 miljard pleuro's om een beetje boter op te kopen en weg te gooien lijkt me een beetje veel, niet?

daskapitalist | 13-07-07 | 00:28

Volgend jaar kun je met een mille of 5 een BV oprichten, is iedereen van dat ZZP gezeik af.

CoJoNes | 13-07-07 | 00:27

@gigi gorgonzola @ 00.12
ZZP er?

piquant | 13-07-07 | 00:24

@gigi
Dat MLB abootje neem ik volgend seizoen, $69 zag ik net. Das nie duur nie. Nog meer nachtactiviteit in huize Jones ligt in het verschiet en m'n vriendin wil graag nog een kind.
Keuzes, keuzes.

CoJoNes | 13-07-07 | 00:16

@Zware Guy
Je praat wel over extra ambtenaren en extra 'overheidsuitgaven', bovenop de nationale. Jij vergelijkt het waterschap met de provincie, slinks maar niet goed genoeg.

CoJoNes | 13-07-07 | 00:13

Over van Linschoten heb ik het een andere keer wel. Is een mongeaul van de eerste categorie.

gigi gorgonzola | 13-07-07 | 00:12

@CoJoNes 12-07-07 @ 23:46
Mwa, het beestje moet een naam hebben. Links of rechts - vind zelf de indeling politiek correct / incorrect in Nederland veel belangrijker. Termen als progressief en coservatief zijn trouwens nogal verneukeratief: in Nederland is "traditioneel" links op dit moment erg conservatief, in Amerika willen de Replubicans de minste veranderingen.
.
Verder is Europa gewoon het eindstation van een doorgeefluik: als we liberalen kiezen tijdens Europese verkiezingen, komen ze terecht Brussel.
Wat betreft de burocratie: het aantal ambtenaren in Brussel (voor de hele EU) is ongeveer 8 keer kleiner dan het aantal ambtenaren in dit polderlandje. Bovendien wordt in Nederland ongeveer 60% van het BNP via de overheid herverdeeld, in Europa is dat een paar procent. De echte problemen zit lokaal, en niet in Brussel.

Zware Guy | 13-07-07 | 00:09

@tipo 12-07-07 @ 23:59
Robby Linschoten is een SP-er met een hypotheek en blazer. Met z'n losse handjes.

CoJoNes | 13-07-07 | 00:06

@CoJoNes
Fucking jammer voor je, it was just geat (inside the ballpark homer van Ishishu Susuki, heel apart en 1e keer in de history van de all stars) Ik kijk elke avond live naar alles wat ik wil, geweaun ff een MLB premium abo-tje nemen voor 80 Euri, super goed beeld(700K) en echt, elke wedstrijd die je wil zien, tot terug in 2004. Je weet echt niet wat je overkomt!!! I shit you not..

gigi gorgonzola | 13-07-07 | 00:01

@CoJoNes 12-07-07 @ 23:46
Belangenverenigingen en lobbyclubs van zelfstandige individualisten sterven per definitie in de dop. Kijk wat Robby van Linschoten vandaag bedacht voor de ZZP-ers: Arboregels ook voor zzp-ers, Ér is niks geregeld, dus is er oneerlijke concurentie... Lever je asbak dus maar in, ga je keuken als kantine inrichten en begin eens tegen jezelf over loonsverhoging en minder overwerk. Oh ja, wel eerst de formulieren invullen... Gek wordt je van die nep-liberale VVD-communisten.
www.nu.nl/news/1151809/36/'Arboreg...

tipo | 12-07-07 | 23:59

Ik ben het eens dat NETWERK ongelofelijk eenzijdig nieuws verslaat. Vanavond op alle (drie) de onderwerpen. Niks doorvragen, niet van andere kant bekijken, geen wederhoor plegen. Niet de kijker informeren. Puur het vuurtje verder opstoken en sensatie zoeken. Dit is een SCHANDAAL.
De naam Publieke Omroep is MISLEIDEND. Geenstijl DOE daar es wat aan.

Shareholder | 12-07-07 | 23:57

Die Musharraf heeft straks meer doubles nodig dan Saddam.<br>
<br>
Gevolg: de volgende Amerikaanse president laat 'm vallen als een baksteen, vet oproer, staatsgreep waar VS niets van moet hebben in verband met moslim-bom, en met behulp van India gaat Pakistan het lot van Iraq met zijn WMD's tegemoet. Zit Iran opeens lullig van *2* kanten klem. Oeps. Da's weer minder.

zak_arme_turf | 12-07-07 | 23:55

@gigi
Nee man, ik kan alleen kijken als ik bij m'n moeder op bezoek ben, die heeft UPC. Ik mis veel de laatste tijd.

CoJoNes | 12-07-07 | 23:54

Hey CoJoNes, all star-game gezien dinsdag?? Ik wel en het was smullen..

gigi gorgonzola | 12-07-07 | 23:52

Mooi zo, leuk en meer van dat soort ongein graag.... Toprak, ben je er al?

gigi gorgonzola | 12-07-07 | 23:51

@Zware Guy
Waarbij moet worden aangetekend, dat wat jij rechts noemt, conservatief is. Liberale en libertarische europeanen, sceptici en objectivisten worden in de EU niet vertegenwoordigd. Dat is de doodsteek voor elk democratisch systeem en laat het ontaarden in ongebreidelde bureaucratie en kleptocratie.

CoJoNes | 12-07-07 | 23:46

@ Peking Eend 12-07-07 @ 23:20
Origineel geinig!
@ botte hond: niks tegen jou, maar hij is lekker gevonden, toch?

Bernhard Bang | 12-07-07 | 23:44

@bottehond 12-07-07 @ 21:58
De belangrijkste reden om voor de EU te zijn, is dat uiteindelijk alleen Europa ons kan redden uit de ban van politiek correctheid. De gemiddelde Europeaan lacht Samson of Meulenbelt uit (indien verstaanbaar), hier zijn deze luyden respectabele en goedbetaalde politici. Gemiddeld rechts in Europa haalt zijn schouders op over Wilders, hier is hij de extremist. Maar dit als klein terzijde...

Zware Guy | 12-07-07 | 23:42

Mhhh NEE.... De Waarheid. Rood dus! (=onbetrouwbaar)

Harald Doornbos (b. 1967) is a Dutch journalist, currently based in Beirut, Lebanon.He is the Arab World correspondent for the GPD newspaper group (www.gpd.nl) from Holland. On a less regular base he reports for Dutch National Public Radio (www.nos.nl). Having studied Journalism in the Netherlands, he worked during the end of '80s for a leftwing Dutch daily, De Waarheid. During the early '90s he started crisis reporting - N. Ireland, 1st Gulf War, Lebanon and the wars in Croatia and Bosnia. In june 1993 he became the Zagreb, Croatia based former-Yugoslavia correspondent for a Dutch newspaper. In 1994 he moved to the Bosnian captial Sarajevo. After a six month stay in Sydney, Australia, he moved in 1998 to Kosovo's capital Pristina to cover the war for GPD-newspapers and NOS-radio/tv. In 2000 he was appointed the New Delhi based South Asia correspondent for GPD and NOS. Immediately after September 11 he moved to the Pakistani capital Islamabad (actually on September 12, 2001). In October 2004 he was appointed Arab World correspondent for GPD newspapers, based in Beirut, Lebanon.

Manuel S.A. | 12-07-07 | 23:32

@bottehond 12-07-07 @ 23:21
/ professional? Had ik die indruk gewerkt. Nope, ik ben niet van de aivd oid.
Ik kietel graag en ben een nieuwsschierig mens. Nog eerder nieuwschierig naar mensen. Naar reaguurders. Wie zitten hier, wat beweegt mensen hier. Meer dan het scherpen van de geest, dat is me al wel duidelijk.
Botte is best een lieve hond, wil volgens mij best wel gekieteld worden. Hoe?

Cookie v. eigen deeg | 12-07-07 | 23:26

@bottehond
Sorry dude, één van mijn weinige principes is dat ik geen sites lees die zijn opgemaakt in Comic sans.

CoJoNes | 12-07-07 | 23:26

@Peking Eend 12-07-07 @ 23:20
LOL. Kom eens in mijn pan lekker ding...

VanFrikschoten | 12-07-07 | 23:22

@ koekie

this matter is personal/ professional. niet vluchten in de meute. jij stelt mij vragen, ik ben bereid te antwoorden, daar hangt één prijskaartje aan. je wet heel goed welk. Next!

OT

Musharraf en paki- stan gaan vallen.

bottehond | 12-07-07 | 23:21

@bottehond: mag je weer even op de pc in de activiteitenzaal? :-)

Peking Eend | 12-07-07 | 23:20

@rabarbeke: het hele probleem is dat wij onderscheid gaan maken tussen 'goede' (bijv. china en pakistan) en slechte dictaturen, alle (moslim)landen maar ook venezuela die in principe niet het amerikaanse buitenland beleid steunen)

Peking Eend | 12-07-07 | 23:19

@ peking eend

onze jongens doen nuttig werk maar hebben een zeer lange adem nodig. hier te lande mogen we niet op islamisten schieten, dan doen we dat daar. Capice?

@ CoJoNes

wat dacht je van die leptosoom van

www.mnp.nl/nl/index.html

da's nog zo'n stiekemerd die heus wel weet dat het een hoax is, maar heult met gore en de regering adviseert alternatieven te stimuleren. Op zich een prima doel, heel kapitalistisch zelfs, het herkennen van kansen, win/win tussen links en rechts, maar ze doen het STIEKEM. dát is een manier van politiek bedrijven die stinkt, maar kennelijk gemeengoed is geworden. De meute belazeren met almaar minder scrupules. Zo iets. Ik zeg: NEE! Dergelijk gedrag is dermate cynisch toc democratie dat het stuitend is.

www.christchurchukip.co.uk/Vladimir%20...

bottehond | 12-07-07 | 23:19

@nattebever
Kapitalisme en vrije handel zijn de enige remedie tegen ideologisch fundamentalisme.

CoJoNes | 12-07-07 | 23:17

@bottehond 12-07-07 @ 23:12
Ik zal eens nadenken botte.
Vanavond ben ik zowaar al inhoudelijk aan het reaguren, dat is al een hele stap. Wellicht doe ik er nog eens schepje bovenop. (FF kijken of ik nog een passend gedichtje voor je heb ;-)

Cookie v. eigen deeg | 12-07-07 | 23:15

@Peking Eend 12-07-07 @ 23:12
Je bedoelt Nederland? Of meer specifiek de Rotterdamse haven?

CoJoNes | 12-07-07 | 23:15

Hoorde ik die kale pvda krullebol daar de uraniumvoorraad-hoax nieuw leven in blazen? Hoorde ik hem tevens zeggen dat het niet uitmaakt dat de klimaat-hoax een hoax is, omdat zuinig doen gewoon goed is? Gekke protestant dat het is...
www.enraedt.nl/NIEUWSBRIEF/include2.ph...

tipo | 12-07-07 | 23:14

Peking Eend 12-07-07 @ 23:12
Handel is handel.
That's all.
Jij moet de VOC-mentaliteit weer eens in je eigen ik-figuur naar boven halen, Eend.

nattebever | 12-07-07 | 23:14

Kijk naar Singapore. Repressie is het middel voor de ideoloog. Gedwongen verlichting, interessant gegeven.

CoJoNes | 12-07-07 | 23:14

@Peking Eend 12-07-07 @ 23:06
In dat perspectief bedoel ik het ook te zeggen P.E. In de hele regio barst het van de mafkezen die alle kanten op kunnen. In die zin zijn het meer globalisten dan wij hier. Best leuk zo'n lijn op een kaart maar grenzen zijn er alleen voor de westerse mogendheden, niet voor de rondhobbelende fundi's daar.

Cookie v. eigen deeg | 12-07-07 | 23:13

Nattebever: dat is een heel goed voorbeeld! China, als er 1 godvergeten dictatuur is dan is het china, handelpartner nr. 1 van onze steun en toeverlaat in bange dagen.

Peking Eend | 12-07-07 | 23:12

@ Koekie

Ken je die traditie niet? De prijs die je betaalt bepaal je zelf. De veerman en mijn broer cerberus zijn uitstekende judges of character, dus denk goed na over de juiste prijs. Ergo: wat is het jouw ten uiterste waard.

bottehond | 12-07-07 | 23:12

@peking eend

een moslimdictatuur werkt ook.

zulke landen kunnen pas een democratie worden nadat een wat verlichtere despoot wat ruimte maakt zoals in marokko of jordanie.... daar gaat wel 100 jaar overheen.

Rabarberke | 12-07-07 | 23:11

Rabarberke 12-07-07 @ 23:08
En dat geldt voor nagenoeg de hele Arabische en Afrikaanse wereld.
Nog een hoop te doen voor Eend, zelfs in Peking.

nattebever | 12-07-07 | 23:10

@Rabarbeke: Ja dat dachten ze vroeger ook in Iran... verrek, de situatie in pakistan lijkt wel een beetje op iran... het zou toch niet? nee toch.

Peking Eend | 12-07-07 | 23:10

@peking eend

In dat soort kutlanden werkt maar 1 staatsvorm: de (militaire) dictatuur.

Rabarberke | 12-07-07 | 23:08

@Cojones: Nee... ze maken er een veel groter kwaad van

Peking Eend | 12-07-07 | 23:07

@Cookie v. eigen deeg: ja en zolang 'wij' zielige zuighufters nog steeds denken dat Afghanistan 1 land is met 1 bevolking en met 1 president die behalve in Kabul door zo'n beetje de rest van het land (inclusief zijn eigen broers) wordt uitgekotst dan zie ik onze toekomstige opbouwmissie in Pakistan aangevoerd door onze koene kruisidders de amerikanen ook net zo'n groot succes worden.

Peking Eend | 12-07-07 | 23:06

BIERTJE?

3e Keizer | 12-07-07 | 23:04

The Grim Reaper 12-07-07 @ 21:23

Inderdaad, en net zoals Nederland Grijs 1 nodig heeft... haha!

Herr Manus | 12-07-07 | 23:04

@Peking Eend
Tuurlijk, want de VS zijn een veel groter kwaad dan Al Queda en de Taliban samen.

CoJoNes | 12-07-07 | 23:03

@bootewoef
Wat's your fee? Mot ik een liedje zingen of zo?

Cookie v. eigen deeg | 12-07-07 | 23:01

@Mokum Kosher: hij is het levende bewijs dat je als dictator best kans hebt van slagen in de wereld, als je bush zijn scrotum maar voldoende masseert

Peking Eend | 12-07-07 | 23:01

@Peking Eend 12-07-07 @ 22:56
"opbouwmissie gelijk uitbreiden naar Pakistan"
En dat zal gvd tijd worden. Je kan wel leuk een beetje in Afganistan gaan zitten kijken wat er allemaal loos is, als je geen controle hebt over alles wat het land in en uit wandeld zit je daar voor jan joker. Je kan je wel blijven verbazen waar al die fundi's vandaankomen maar dat dit een probleem is waar nagenoeg geen bips aan wordt gedaan is al langer bekend.

Cookie v. eigen deeg | 12-07-07 | 22:59

@bottehond
Heel toevallig heeft het ECN ook geen aandacht voor kernenergie, maar om nou te zeggen dat ze vooringenomen zijn?
www.ecn.nl/
Of is NRG een onderdeel van ECN? Wazig allemaal. Het moge duidelijk zijn dat de subsidie aanzienlijk hoger is voor onderzoek naar wind/bio/zonneenergie dan naar kernenergie. Zal wel met een maatschappelijk draagvlak te maken dat vootkomt uit zeer eenzijdige voorlichting. Pakistan heeft wel kerncentrales.

CoJoNes | 12-07-07 | 22:58

Wat mij betreft sloopt die hippe mondaine wereldburger Doornbos zich de kanker.

U.S. Arseman | 12-07-07 | 22:57

Leuk stukkie, en hij reageert op het zure gezever van reaguurder 'de Conciërge' ;)

BassieNietAdriaan | 12-07-07 | 22:56

Musharraf vertrekt voor de komende verkiezingen, goedschiks (politiek asiel in de redderr des werelds - VS) of kwaadschiks bij aanslag nr. 341

Kunnen we 'onze' opbouwmissie gelijk uitbreiden naar Pakistan :-)

Peking Eend | 12-07-07 | 22:56

Gut, bis morgen liebe kinder..

de bier | 12-07-07 | 22:54

Musharraf zal wat harder z'n best moeten doen om z'n tuin aan te harken wil het enig effect sorteren. Dit staat leuk op z'n CV als ie eens een Amerikaan tegenkomt maar dat is het wel. Pakistan en alles wat daar rondkruipt is een enorm probleem voor de hele regio en daar doet Musharraf onvoldoende aan, om over de gealieerden nog maar te zwijgen.

Cookie v. eigen deeg | 12-07-07 | 22:54

Ik mag die Musharraf ook. Een licht in Pakistan vergeleken met de rest van de Paki's in zijn land en de U.K.

Mokum Kosher | 12-07-07 | 22:54

Na R & D : gestopt zou kunnen worden... scusi.

bottehond | 12-07-07 | 22:51

de bier 12-07-07 @ 22:43
Z. heeft niet altijd ongelijk, dat blijkt maar weer.

Vond het wel mooie uitspraak van Musharraf: "Musharraf zei over de eliminatie dat hij altijd tevreden is wanneer ,,een terrorist deze wereld verlaat''.

nattebever | 12-07-07 | 22:50

CoJoNes 12-07-07 @ 22:43

Wat een nonsens. Die krengen zijn niet rendabel te maken. Nu wordt Zeeland almaar meer ontsierd mer gigagrote monsters die bij de meeste windsterkte niet kunnen draaien vanwege het gewicht. Ik hoorde een prof zeggen dat zonne-energie over 20 jaar max een volwaardige niet landschapsvervuilende manier van energieopwekking zal zijn (hij noemde ook aardwarmte). In zuid europa al over 10 jaar. Verders mot die plofluchtauto van die belgen op grote schaal geproduceerd gaan worden en voor 3000 resp 5000 euri op de markt komen. De slooppremies van bezine en dieselauto's enorm verhogen en 100 miljoen naar wubbo ockels. Ow, ik vergat de verdere ontwikkeling van waterstofauto's nog en wat geld naar koude fusie onderzoek, to be sure, he. Ik meen dat de hhelft van het geld in R & D, de onzin zoals windenergie en getijdenenergie stoppen en voortgaan met de ontwikkeling van levensvatbare alternatieven.

bottehond | 12-07-07 | 22:50

Idd een beetje sneu voor Musharraf.
Ruimt die wat fundi's op, is Al Qaida weer op volle oorlogssterkte in een of andere afgelegen uithoek van zijn land. Om maar niet te spreken van de Taliban die zijn land ook al gebruiken om heen & weer te hoppen.
Wat een rot baan toch.

Sikkeneur | 12-07-07 | 22:48

LOL@de bier 2243
Ja, Gerrit -fl 2,20- Zalm. En dan veroordelen ze die tennismeneer voor fraude en oplichting. Gelukkig heeft Gait z'n plek gevonden bij een geestverwant, Dirk S.

CoJoNes | 12-07-07 | 22:47

Iedereen een savonius windmolen in de tuin.

Rabarberke | 12-07-07 | 22:46

@bottehond 12-07-07 @ 22:39
"Er worden ook zeer goede beslissingen genomen..."
En zo is het maar net. Als de uitkomst uiteindelijk is dat er over 50 jaar nog steeds prik uit het stopcontact komt en dat we een beetje er aangename levensstijl en droge voeten op na kunnen houden is het niet zo relevant of we dat nou aan Al Gore of aan Jord Keldert te danken hebben. Wat mij betreft mag zelfs Diederik Samson zijn deel van z'n gelijk hebben, kan mij het schelen. Of het klimaat nou veranderd door de zon of door de mensch maakt me ook niet zoveel uit.
Laat ze toch lekker spelen daarin den Haag.

Cookie v. eigen deeg | 12-07-07 | 22:45

Ignatius van Loyola 12-07-07 @ 22:41
FF zeiken. M/z 'die' ipv 'dat'.
Maar misschien dacht je te schrijven 'een moslim-fundamentalistische randdebiel die... etc., maar werd je weerhouden door je aangeboren beschaafdheid.
'Civilization is not an option.'

nattebever | 12-07-07 | 22:45

We zijn al stijgende in de azijnbeaude poll.

bottehond | 12-07-07 | 22:44

bottehond 12-07-07 @ 22:39
Is dat wel zo? Las vandaag in het AD dat er nu wetenschappelijk is aangetoond dat kernenergie niet nodig is en dat windmolens de truc gaan doen. I kid you not
www.ad.nl/binnenland/article1501336.ec...

CoJoNes | 12-07-07 | 22:43

Al kaka dit al kaka dat,word een beetje dood moe van
die kakkelakken.

tempel 3 | 12-07-07 | 22:43

CoJoNes 12-07-07 @ 22:39
Nee.
Maar lijkt me niet denkbeeldig. Misschien zelfs wel wenselijk.

nattebever | 12-07-07 | 22:42

Ik hou niet van dictators, maar ik heb miljoenen malen liever een relatief verlicht despoot als generaal Musharraf dan een moslim-fundamentalistische democratische staat dat beschikt over kernwapens.

Ignatius van Loyola | 12-07-07 | 22:41

CoJoNes 12-07-07 @ 22:38
Ja, moest even denken aan de 'oersoep', waaruit wij opgetrokken zijn. Zonder 'hemelhaken', that is.
Neemt allemaal niet weg, om OT te blijven, dat Musharraf goed werk doet.

nattebever | 12-07-07 | 22:41

Ik vertrouw bij voorbaat geen mensen die de Nederlandse en de Engelse taal niet machtig zijn.
'The PPP and PML die hearts despise him'
Zelfs een nieuwe film uit... die HARD jij idioot. Maar goed... voor de film-liefhebbers:
geeks.world14.free.fr/images/%20%20%20...

Day.Of.The.Triffids | 12-07-07 | 22:39

@NB
Of bedoel je AI?

CoJoNes | 12-07-07 | 22:39

@ Cojones

Er worden ook zeer goede beslissingen genomen, zoals meer onderzoek naar alternatieve energiebronnen en een meer realistische visie op kernenergie. Die zouden nooit in deze mate genomen worden als de klimaatzwendel er niet was. Dit is een staaltje van VN manipulatie van enorme proporties. Ook de eu denkt zo: het volk wil niet verstandig wezen? Dan pimpen we van alles op, liegen dat de EUSSR om genoemde hoaxredenen van vitaal belang is (hetgeen aantoonbaar niet waar is, het tegendeel is aannemelijker, we worden armer door de eu maar dat geheel ter zijde) voor de toekomst van onze kinderen. De ene hoax en de andere hoax hangen rechtstreeks samen nu de balk roept dat de EUSSR er moet komen om wetenschappelijk zeer dubieuze bangmakerij. De balk is dom, die hangt hiermee ook zijn eigen geloofwaardigheid te grabbel. Laten we hopen dat die kleine ijstijd na de zomer onverwachts sneller dan 2012 invalt. Dan kunnen we de EUSSR ook ontmaskeren. Scusi voor de wat lange post, ik most het even kwijt aan je, haha.

bottehond | 12-07-07 | 22:39

@nattebever
UIteindelijk zijn het de bacteriën en virussen die aan de top van de keten staan.

CoJoNes | 12-07-07 | 22:38

CoJoNes 12-07-07 @ 22:29
Nog even CoJoNes, nog even - staan we niet meer aan de top.
Primatisering zal stoppen. Binnen 100-150 jaar.
Zou zeggen, weer of geen weer.
Maar daar hoor je maar weinigen over.

nattebever | 12-07-07 | 22:36

fuckje 12-07-07 @ 22:33
LOL. Pas op he jij! Bij jou voel ik me altijd een soort Karl Neauten...

de bier | 12-07-07 | 22:35

300 keer 72 is 21600. Jezus, hebben ze zoveel maagden op voorraad ?

ventus_aqualis | 12-07-07 | 22:33

@de bier, Toen jij 9/ 1o was, was Gaus nog niet eensch geboren;-)

fuckje | 12-07-07 | 22:33

CoJoNes 12-07-07 @ 22:31
Oké, maar dat haalde ik niet uit de posts.

Sikkeneur | 12-07-07 | 22:33

@Sikkeneur
En wat snap je niet? De teneur is toch dat de verkeerde beslissingen genomen worden? Het gaat erde politiek helemaal niet om de CO2 terug te dringen, het gaat er om de burgers onder de duim te houden door ze nóg meer belastinggeld af te persen.

CoJoNes | 12-07-07 | 22:31

Precies Sikkeneur. Ik lees ook niks dan co2 dit en dat

LibertasSimplex | 12-07-07 | 22:31

de bier 12-07-07 @ 22:20

Hij noemde de capo wetenschap van de azijnbode "een of andere vlerk". Dit naar aanleiding van een stukje van die hoaxmaffiosi die al schreeuwde dat het programma niet journalistiek zou zijn terwijl hij het nog niet eens gezien had. Haha, die Jord is een goeie vent. Dit is vanavond wel een leuke poll bij de azijnbeaude. Ik heb hem al ingevuld.

www.azijnbeaude.nl
www.volkskrant.nl/

bottehond | 12-07-07 | 22:30

Regenwouden zijn wel enorme zoetwaterreservoirs. Dat dan weer wel

LibertasSimplex | 12-07-07 | 22:30

De wendingen in de reaguursels gaan vlot. Heb ik het nou goed begrepen dat de Pakistani de schuld zijn van de globale verwarming?

Cookie v. eigen deeg | 12-07-07 | 22:29

Het zal wel aan mijn beperkte referentiekader liggen, het milieu is een hoax en tegelijkertijd lees ik allerlei slimme plannen voor CO2 opvang/verwerking.
????

Sikkeneur | 12-07-07 | 22:29

@Rababerke
Prettig idee dat je aan de top van de voedselketen staat, toch? Desnoods eten we insectvrije palmoliekoekjes met koolzaadburgers.

CoJoNes | 12-07-07 | 22:29

Hij zag er uit als Retort uit de Muppet Show.

Rabarberke | 12-07-07 | 22:29

bottehond, de bier.
Linkse etenschapjournalisten zien er vaak zo uit, vraag maar aan van Jeauleau.

Karel kwakbol | 12-07-07 | 22:28

@cojones

Aanzienlijk minder insecten betekent enige verstoring van de voedselketen.

Rabarberke | 12-07-07 | 22:27

CoJoNes 12-07-07 @ 22:26
ja maar, ja maar,
tegen elke ziekte groeit toch een plant in het regenwoud?

de bier | 12-07-07 | 22:27

Er zijn vast nog wel meer gekleurde moskeeen. 300 is een mooie oogst.

ventus_aqualis | 12-07-07 | 22:26

@rabarberke
Doe de wiskunde: Geen regenwouden, aanzienljk minder insecten, aanzienlijk minder CO2. Heb ik het nog niet eens over de methaan die niet meer vrijkomt van al die rottende meuk.

CoJoNes | 12-07-07 | 22:26

sjaakdeslinksesul 12-07-07 @ 22:21
lol! Die Doornbos snapt de Gonny (houd een sop) spelling ook niet...

de bier | 12-07-07 | 22:25

@miko

Er zijn genoeg gewassen waar je de olie niet van kunt gebruiken als voedsel, maar wel als brandstof.

Rabarberke | 12-07-07 | 22:25

@daskapitalist

Ik frituur niet en ik gebruik olijfolie. Palmolie is niet balal.

Rabarberke | 12-07-07 | 22:23

daskapitalist 12-07-07 @ 22:19

Zolang we denken aan hoogwaardige graan produkten enzo als biofuel dan wel.Maar er zijn verschillende andere planten die prima groeien in slechte omstandigheden dat ze wel bruikbaar zijn zonder dat we ergens anders iets laten vallen.ook het vergassen en vergisten van ruw organisch matriaal is een optie.aardolie was vroeger ook plankton.

miko | 12-07-07 | 22:22

@miko

Vast wel, jammer dat het alleen met bepaalde monoculturen kan.

@cojones

Oh dat wist ik niet. Kappen maar....

Rabarberke | 12-07-07 | 22:22

@de Conciërge 12-07-07 @ 21:20
Je krijgt de groeten van Doornbos, kijk maar op zijn site. Hij vindt je maar een lutser.

sjaakdeslinksesul | 12-07-07 | 22:21

Karel kwakbol 12-07-07 @ 22:15
Over deze Elmar Veerman ging mister bretels vanmiddag helemaal over de zeik op radio1. Hij vond het maar een lulletje met een grote bek die helemaal niet in de schaduw mocht staan van de gasten van vanavond (die 2 proffesoren, namen ben ik slecht in). Ik kon Jort Kelder daar geen ongelijk in geven.

de bier | 12-07-07 | 22:20

@ karel kwakbol

ziehier een hoaxgelovige.

www.wetenschapsjournalisten.nl/vwn/ind...

Die pica is al voldoende om aan zijn intellectuele capaciteiten te twijfelen. Op zijn minst een nerd, meer waarschijnlijk een asperger-patiënt. komt vaker voor in die kringen.

bottehond | 12-07-07 | 22:20

@Rabarberke 12-07-07 @ 22:10
het regenwoud wordt afgefikt zodat jij kunt frituren op palmolie. het verhaal over biobrandstoffen is ook gewoon een hoax.

daskapitalist | 12-07-07 | 22:19

Rabarberke 12-07-07 @ 22:10

De opname van co2 van het regenwoud is bijna nul Het is een zowat gesloten systeem Alleen de verdamping en de daarop volgende neerslag werkt als een buffer voor het klimaat.Netto co2 slurpers zijn vooral koraal riffen.Daar gaat zoveel ppm in en niemand weet waar het naar toe gaat.Dus koraal farms dat is de oplossing.

miko | 12-07-07 | 22:16

Rabarberke 12-07-07 @ 22:10
Jij gelooft toch niet dat je kunt leven van een boom. Ik heb ooit eens op tv Martin Gaus zien janken bij een dood boompje van een jaar of 10. Daar beweerde hij dat dit boompje in zijn/haar leven maar de zuurstof voor 1 mensenleven had kunnen leveren. Ik was toen een jaar of 9/10 maar dat was echt een eye-opener. Sindsdien ben ik erg kritisch over wat met milieu-groeperingen te maken heeft.

de bier | 12-07-07 | 22:16

@mezelf en rabje
Sorry, te snel gereageerd.

CoJoNes | 12-07-07 | 22:16

CoJoNes 12-07-07 @ 22:11
Dat laatste ben ik helemaal met je eens. Plaatst de hele hoax in een ander, zeer kwaadaardig daglicht en dat zal waarschijnlijk voor Femke 'Amersfoort aan Zee' Halsema niet meer te volgen zijn.

Denk zelf wel eens dat Gore voor de huidige (Westerse) mogendheden een bruikbare idioot is, nuttig om de Chinezen en Indiërs er op te wijzen dat zij niet elke week een nieuwe kolencentrale moeten gaan openen. Cynisme unlimited.

nattebever | 12-07-07 | 22:16

CoJoNes 12-07-07 @ 22:11
het begin is er, de druk was ook groot:

Gaat de KRO zich na uitzending ook distantiëren van deze film vol leugens en halve waarheden? Ik hoop het, maar het zou nog beter zijn om hem helemaal niet uit te zenden.
Vriendelijke groeten,
Elmar Veerman
wetenschapsjournalist
www.tonverlind.nl/tv.php?cit=6&log...
Verlind heeft natuurlijk alleen de minst extreme reacties geplaatst.

Karel kwakbol | 12-07-07 | 22:15

fris4ever 12-07-07 @ 21:13
helaas gaat je vergelijk niet op, ieren zijn geen baardapen.
met normale mensen gaat welvaart idd samen met vrede en stabiliteit.
maar moslims zijn zo gehersenspoelt door die achterlijke godsdienst dat ze niet voor rede vatbaar zijn. het beste bewijs hiervoor is dat de moslims die aanslagen plegen of pogen te plegen in europa meestal de nationaliteit van een europees land hebben en een deel ervan universiteits studenten. dan heb je toch deftige toekomstperspectieven?

defender | 12-07-07 | 22:14

@Rabarberke 12-07-07 @ 22:10
LOL, de regenwouden leveren een netto rendement van een procent of 4. Heb je je ooit afgevraagd wat er gebeurt met de rottende bladeren en boostronken van dode bomen? Wist je dat grasland en algen veel effectiever CO2 opnemen? Zelfs sojaplantages hebben een positiever effect.

CoJoNes | 12-07-07 | 22:13

Rabarberke 12-07-07 @ 22:07
Woon je op Bonaire of zo??Daar willen ze dit in/op de zoutpannen gaan doen en zo het eiland van groene stroom voorzien.Ook Hawaii denkt eraan ze hebben dar immers een enorme algenplaag en ze moeten toch wat met die zooi.
Bovendien zijn algen redelijk goed te manipuleren naar erg harde groeiers.gentechnieken.Maar ja daar worden de bintjes weer ziedend van.

miko | 12-07-07 | 22:13

Het lullige is dat we behalve CO2 uitstoot ook nog regenwoud kappen. Dat is eigenlijk zagen aan twee stoelpoten tegelijk.

Maar goed, de aarde is geen mietje. Opwarming leidt op een gegeven moment tot een niet te stoppen planten en algengroei en dan komt het vanzelf wel goed.

Rabarberke | 12-07-07 | 22:11

@Karel bever et al
Enige lichtpuntje in de discussie was inderdaad dat je de KNMI geitenwollensok voor de camera's z'n mening zag nunaceren en twijfels uitspreken. Ik blijf erbij, dat de voice-over van de Poel en het inkorten van de GGWS weldegelijk politieke overwegingen zijn geweest.

CoJoNes | 12-07-07 | 22:11

Het lullige is dat we behalve CO2 uitstoot ook nog regenwoud kappen. Dat is eigenlijk zagen aan twee stoelpoten tegelijk.

Rabarberke | 12-07-07 | 22:10

Rabarberke 12-07-07 @ 22:07
CO2 kan het beste worden opgeslagen in flesjes bier.

Karel kwakbol | 12-07-07 | 22:08

vinque 12-07-07 @ 21:50

Was dat niet Lenin??

miko | 12-07-07 | 22:08

@gekke gerritje

Wie zegt dat ik poog de discussie te ridiculiseren. Ik meen het serieus.

Onze uitstoot van CO2 kan gebruikt worden voor algenteelt. Die algen houden het C'tje vast en pleuren de zuurstof weer de lucht in. Vervolgens trek je de stekker uit die algen en wat doen ze, ze vervetten helemaal. Dan 'spletsj' -> olie. Olie kun je vervolgens kraken of veresteren tot lichtere brandstof. Hopla, CO2 neutraal.

Nog vragen?

Rabarberke | 12-07-07 | 22:07

ik moet zeggen trouwens dat musharraf een beter haarstukje heeft dan balkenende of van middelkoop.

daskapitalist | 12-07-07 | 22:06

Wat die ene prof zei: De teken zijn ernaar dat de zonneactiviteit weer af gaat nemen, dan stort die hele global-warming beweging in elkaar. Die mening heb ik ook. Jammer dat meer religies niet afhankelijk zijn van het milieu; dan hield die collectieve hersenspoeling het nooit langer dan 10 jaar vol.

de bier | 12-07-07 | 22:06

@Rabarberke 12-07-07 @ 21:57
Deze poging om de discussie op Geenstijl te ridiculiseren is een beetje flauw.

Gekke Gerritje | 12-07-07 | 22:02

Gekke Gerritje 12-07-07 @ 21:56
Kijk eens op het linkje van Karel kwakbol 12-07-07 @ 21:55.
De klimaatlobby blijft niet overeind...

de bier | 12-07-07 | 22:02

@de bier

Neuh, maar ik zie niet waar iedereen zich druk om maakt. Stijging van de CO2 -> meer planten -> Meer fotosynthese -> minder CO2. Gewoon een kwestie van een algenplaag op de stille oceaan of zo.

Rabarberke | 12-07-07 | 22:02

CoJoNes 12-07-07 @ 21:47
Yep, vond die inkorting een zeer ongepaste Swindle.
Waarom moeten op Staats-TV altijd de grootste imbecielen de presentatie doen? Een mens vraagt het z'n eigen af.
Wel geestig om te zien hoe die loonslaaf van het KNMI, lijfeigene van het IPCC met werkelijk geen enkel zinnig argument op de proppen kwam.
Daarbij vergeleken was die PvdA-opportunist nog een helder licht, nou ja, een overpriced spaarlampje.

nattebever | 12-07-07 | 22:01

CoJoNes 12-07-07 @ 21:56
Vanwege de enorme druk op de KRO door de milieumaffia.

Karel kwakbol | 12-07-07 | 22:00

Rabarberke 12-07-07 @ 21:57
Ga je ons de rest van het periodieke stelsel ook nog even uitleggen?

de bier | 12-07-07 | 22:00

Oeps..
Islamitisch land met Sharia!!!
En atoomwapens...

*graaf snel een kuil*

Feedback | 12-07-07 | 22:00

CoJoNes 12-07-07 @ 21:56
Ze hadden toch die onafhankelijke econoom in de studio die overal bij die Gore-meute geweigerd werd, omdat ie kritisch was...

de bier | 12-07-07 | 21:58

@ Gerritje

Iedereen die gekeken heeft (eindelijk) zal een fikse dosis adrenaline in zich hebben om los te gaan op die klimaatzwendelaars.
Bij de weg: doderik samson geeft vanavond toe dat hij en de meljeubeweging misbruik maken van de klimaathoax om tóch noodzakelijke en nuttige alternatieve energiebronnen (naar mijn mening terecht) sneller te ontwikkelen. Doortrapte volksmenners, in my book, Wilders verbleekt er bij.
Overigens: wie herinnert zich niet dat ttv het verdrag de balk en timmermanSS en die andere stiekemerds steeds wezen op de klimaathoax als levensbelangrijke reden om voor de EUSSR te zijn. Wordt U al cynischer?

bottehond | 12-07-07 | 21:58

Je kunt die CO2 toch gewoon weer splitsen in koolstof en zuurstof?

Rabarberke | 12-07-07 | 21:57

Musharraf is zo slecht nog niet
Die 'democratie' stelde toch al niet veel voor [corrupte politici, weinig te kiezen voor de kiezer] dus echt slechter zijn ze daar niet af
Klagen over onderdrukking? Er is altijd wel iemand die onderdrukt wordt, dus het is in feite nooit goed
Of altijd goed want ik woon er niet dus het boeit me niet echt wat het volk daar vindt
Musharraf helpt een beetje in de strijd tegen de extreme baardmannen en zoals we allemaal weten helpen alle kleine beetjes

Tobi | 12-07-07 | 21:56

@CoJoNes
Toch denk ik dat iedereen die naar de Kockelmann propagandashow heeft gekeken het gevoel krijgt dat er sprake is van een milieuhoax.

De manipulaties waren duidelijk: De IPCC-man kreeg verreweg de meeste tijd om zijn verhaal te doen en ook het eerste woord. Het laatste woord was voor de Greenpeace-demagoog van de PvdA.

De kritiek op de klimaatlobby bleef echter gewoon overeind.

Gekke Gerritje | 12-07-07 | 21:56

@ Chileen

Mooi stukje. Het komt er dus op neer dat Harald musharraf okay vindt inzake zijn aanpak van islamisten. en hoe denkt Harald dan over de extreem gematigde (imho'én vergeleken met de approach van musharraf) geert wilders ? Daar ben ik zéér benieuwd naar. Is Harald de eerste hoernalist die de zaak van de islam-watchers durft te behartigen. Is this a hoax?

bottehond | 12-07-07 | 21:56

@Karel en de bier
Waarom zat het hele economische verhaal niet in de docu? Dat stuk over Afrika? Niemand die rept over de Koudste winter in 100 jaar in Zuid Amerika?
Dus, jullie vonden het wel mee vallen.

CoJoNes | 12-07-07 | 21:56

@openbaarminiserie 21:23u,
tenekrommend idd! Bewijsvoering uit het jaar NUL, en rot maar lekker weg!
Lang leve Europa?

fuckje | 12-07-07 | 21:55

CoJoNes 12-07-07 @ 21:47
Vond het nogal meevallen. Die KNMI kerel zat gewoon z'n subsidie te verdedigen/opte hogen/veilig te stellen, maar hij kreeg zoveel tegengas dat ie op het laatst gewoon overstag ging. Trouwens, deze docu klonk me heel wat geloofwaardiger in de oren dan dat prul van die opgeblazen (ik heb het internet uitgevonden) Gore...

de bier | 12-07-07 | 21:52

CoJoNes 12-07-07 @ 21:47
Iedereen die gekeken heeft kan de juiste conclusies voor zich zelf trekken.
Behalve van Jeauleau natuurlijk www.2525.com/log/index.html

Karel kwakbol | 12-07-07 | 21:51

Om maar weer eens met Theo te gaan.. een nuttige idioot die Pervev.

vinque | 12-07-07 | 21:50

Gadverdamme, wat een walgeljke propaganda show op de KRO. Eerst de documentaire met een half uur inkorten en dan het gewoon verdommen om de juiste conclusies te trekken. Sven Kokhalsmans is een socialistische apparatsjik, dat is wel zeker.

Laat Al Qaida eens wat aan die VN doen. Daar wordt de wereld een betere plaats van.

CoJoNes | 12-07-07 | 21:47

@ openbaarminiserie 21.23;
Laatst is bekend geworden dat het CBS een beetje heel erg de boel belazerd heeft met het inwonertal per km2. Men is gewoon vergeten we meren, rivieren en vaarwegen hebben die maken dat we 500 inwoner per km2 hebben.
Ter vergelijk: Canada - 3 inwoners per km2. De VS 25 per km2.
Alleen Honkong met 600 en Bangla Desh 800 inwoners per km2 zijn dichterbevolkter dan NL.
Toch blijft men als een blinde allochtonen importeren die in 2050 zorgen dat hier 20 miljoen mensen moeten sardiniseren.
De idioterie van dat assielpardon voor 30.000 leugenaars zorgt straks ook voor een extra aanzuigende werking zonder weerga.
Daarom zie ik het persoonlijk zeer somber in als die politiek correcte zieligheids zeloten nog langer onbeperkte en onbelemmerse volmachten krijgt dit land te deformeren tot een krioelende onleefbare mierenhoop.

The eimer | 12-07-07 | 21:45

Leuk al die vriendjes die reageren. Waarom niet gewoon in het Nederlands, praat wat makkelijker.

talpatien | 12-07-07 | 21:41

Ik zag van de week een interview met een aantal vrouwen die ook daar binnen zaten met kinderen op de achtergrond.
Desgevraagd gaven die vrouwen aan indien nodig, hun leven te willen geven, en zo zouden ook die kinderen dat doen, dat waren echte moslim meisjes zo werd gezegd.
Het zal me niks verbazen als daar het grootste getal doden onder zijn gevallen.
Wat een gruwelijke waanzin.

pfffpfff | 12-07-07 | 21:37

Het lijkt me eigenlijk geen hogere wiskunde dat Pakistan een groter probleem is dan Irak, Iran en Afghanistan, en in mindere mate Syrie. Maar ja, weg nuken, het is zo slordig....

brutus68 | 12-07-07 | 21:30

@ openbaarminiserie: wat is dat, 'Netwerk'?

The Grim Reaper | 12-07-07 | 21:29

(lekker belangrijk)

Octavianus | 12-07-07 | 21:25

beetje een poetin type, die musharraf. mijn steun heeft tie!

Octavianus | 12-07-07 | 21:24

Net ff naar 'netwerk' *barf* gekeken. Wat een fraai ROOD decor hebben ze toch altijd! Maar enfin, een Nederlandse net aandoende zakenman die door de Nederlandse autoriteiten zonder bewijs wordt uitgeleverd aan Polen. Helemaal confuus natuurlijk, vrouw in de stress, dochter in de stress dat Pappa strakjes een paar jaartjes in een donker pools hol z'n voorarrest mag uitzitten, maar de man blijft beschaafd, het gesprekje met de persrechter is vrijwel geheel van emoties ontdaan, zeer profi hoor 'netwerk' hoeren! De persrechter hoer zegt dat de Nederlandse overheid de Poolse overheid vertrouwt en hun rechtsgang niet (mag) bekritiseren net zoals wij het niet zouden waarderen als ze dat over ons zouden doen.
En dus levert Nederland een Nederlands burger uit aan een land dat gelooft dat twinky homosexueel is....
Het onderwerp daarna is misschien geplaatst ter contrast. Over asielzoekerTs die het land uit geduwd moeten worden. Doen zich kennelijk taferelen voor van huilende mensjes die niet uit goed Nederland wegwillen, passagiers die zich hiermee gaan bemoeien, gezagvoerders die vluchten afblazen omdat de veiligheid in het vliegtuig niet gegarandeerd kan worden etc.
Wat probeert 'netwerk' ons met deze kop aan kont geplakte onderwerpen te zeggen vraag ik mij af. Wees netjes and you're screwed. Schreeuw, jank en bler als een speenvarken en de politiek correcten onder ons zullen wel weer kamervragen gaan stellen of dit nu allemaal zo moet en of we niet een nog generaler pardon kunnen Fatwa'en.
Tja.

openbaarminiserie | 12-07-07 | 21:23

Musharraf is nodig in dat land, net zoals Hussein nodig was in Irak en Tito nodig was in Joegoslavie. Het doden van Musharraf betekent dat Pakistan omgedoopt kan worden in Afghanistan II.

The Grim Reaper | 12-07-07 | 21:23

Mooi, ze hebben atoombommen daar. Musharraf weg+Relimongeaulen aan de macht=weureldeaurlog den derde.
Laat Ted de Messias maar komen!

VanFrikschoten | 12-07-07 | 21:22

De invloed van dat El Quaeda en de Taliban barbaren, gesteund door maffe sjeiks in het Midden Oosten, in deze regio zal niet alleen in Pakistan maar ook andere landen gaan destabiliseren.
Hoe, wie en wanneer, gaat men deze uitbraak van Islampest nu eindelijk definitief stoppen?

Zo jammer! | 12-07-07 | 21:22

Duidelijk een *minderwaardig* soort Engels: "die hearts", alsjeblieft zeg, tenenkrommend kwalijk gewoon. Moet ik dit lezen en wat schuift dat? Hou toch een sop Doornbos en zoek gelijk een vak waar je talent in mocht hebben,

de Conciërge | 12-07-07 | 21:20

@ Ronman2k 12-07-07 @ 21:04 Idd je wordt er stilaan moe van niet? moslimmoe heet dat.

eman resuym | 12-07-07 | 21:20

@Nevermind

Nope, gefisssst

Democritus | 12-07-07 | 21:18

Heeft Elizabeth hem al geridderd?

Nevermind | 12-07-07 | 21:13

De grote fout is gemaakt door de EU landen: het totale westen had een grote militaire inspanning moeten leveren om alle grote volkrijke islaam landen van hun dictators te ontdoen.
Iran, Irak en Syrie hadden in een groot offensief kunnen worden losgewrikt uit de wurgende omhelzing van de radicale Islaam. Zolang radicale Islaam aan de macht is in die landen, krijgt de economische ontplooiing geen kans en door het grote geboorte overschot van kinderen met weinig economische mogelijkheden blijven we daar nu in die regio kampen met 100-duizenden ''angry-youngman",
gefrustreerde jongemannen met weinig kansen die gemakkelijke prooi blijven van de Radicale Islaam.
Het Islam-terrorisme gevaar nog lang niet is afgelopen met de ayatollah aan de stuurknuppel.
We hebben met het Ierse terrorisme gezien dat het feitelijk doodbloed zodra er grote economische bloei komt zoals in Ierland het geval is, dat zal in de grote moslemlanden niet het geval zijn terwijl de moslima's maar blijven kindjes krijgen, 6-8 is heel gewoon...
Daarnaast zullen er grote stromen vluchtelingen deze kant op blijven komen en daar zit ook niemand op te wachten behalve de PvdAlbayraks

fris4ever | 12-07-07 | 21:13

fap fap fap

viso | 12-07-07 | 21:11

*286 lijken*

wisselend | 12-07-07 | 21:10

daskapitalist 12-07-07 @ 21:05
... en vervolgens onthoofd, hoewel dat voor sommige mensen de juiste oplossing is.

Tomatenketchup | 12-07-07 | 21:09

*Dit bericht strookt met de waarheid*
Men spreekt net van honderden doden gevonden...
Chileen check ANP

wisselend | 12-07-07 | 21:09

pas maar op harold, voor je het weet word je ontvoerd en voor propagandaredenen gebruikt door een of andere jihadistbeweging.

daskapitalist | 12-07-07 | 21:05

*gaap* hoe voorspelbaar worden die terroristen tegenwoordig

Ronman2k | 12-07-07 | 21:04

die hitlist groeit met de dag. ze zullen helaas geen kaartspel meer maken want daar gaan maar 52 mensen op..

Dr. Bibber | 12-07-07 | 21:02

Haha die Harald toch :) Met z'n mooie Engels!

fluh | 12-07-07 | 21:02

-weggejorist-

great bay | 12-07-07 | 20:58

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken