
De kinderbijslag moet worden stopgezet voor ouders met criminele kiddos. Ook moet de politie minderen vergaderen en meer zaken oplossen en moeten alle godsdienstige adviesorganen en overlegstructuren worden opgeheven. Daarnaast wordt het contact met organisaties van de politieke islam gestaakt en subsidies ingetrokken als ze geen afstand nemen van de islamitische wetgeving. Hoofddoeken bij ambtenaren en leraren en burka's en gezichtssluiers in de openbare ruimte moeten worden verboden. Zie daar, het
verkiezingprogramma van Leefbaar Rotterdam. Marco Pastors mag dan zijn
vertrokken, zijn geest waart blijkbaar nog altijd rond daar op de Coolsingel. Net als de geest van Pim. Want om nu in je partijprogramma te pleiten voor een museum voor Fortuyn is welhaast om medelijden mee te krijgen...
Reaguursels
InloggenTM je kan het onderwerp nog steeds via het archief benaderen ! Maar als je dat niet doet zal je deze tip ook niet lezen.
@Hammie : nee, GS is inderdaad niet het meest perfecte discussieforum, absoluut. En dit topic gaat verdwijnen geloof ik, staat nu al als laatste op de pagina... En daar bovenop : natuurlijk, op GS wordt iedereen in de zeik genomen. Dat is volgens mij zo'n beetje de funktie van deze site...
En nu ga ik nog even nadenken over nickname's enorm diepe observaties... ;)
@prettything
Ik. Maar gelukkig zit je nu voeval te kijku
nick_name 23-11-05 @ 20:07
Gelukkig dat jij niet de maat der dingen bent en voetbal is wel leuk af en toe ter lering ende vermaeck
Mee eens!!
nick_name 24-11-05 @ 02:38
Geweldige, inhoudelijke bijdrage nick name....
Hier ligt menig GS-er van wakker....
@prettything 24-11-05 @ 09:11
Die mist opwerpende attributen zijn nimmer goed voor de transparantie.
Het inzicht in andersmans identiteit - o.a. kennis, kunde, visie, ideologie
en houding (al dan niet onderhevig aan contextuele factoren ten behoeve van inzet eerder opgesomde) - wordt vaak omgeven door een blur van imago. Toch denk ik dat iedereen vrij is om te dragen wat die wil.
Gaat dit gepaard met de nodige beperkingen
"sollicitaties/ontzeggen toegang openbare ruimtes"
dan is het maar te hopen dat dit imago een verlengstuk is van
de identiteit en niet opgelegd door entiteiten uit de omgeving.
<br><br>
"Ik ben onderdeel van de omgeving en de omgeving wordt steeds meer eigen."<br><br>
www.cre.gov.uk/downloads/what_is_briti...
<br><br>
www.yourfilehost.com/media.php?cat=aud...
Nou vooruit TM, ik kan je op een flink aantal punten best gelijk geven. Dat je het woord fascisme gebruikte vind ik nog steeds een minpunt, daarnaast denk ik niet dat GS altijd een plek is voor flinke serieuze discussies. De voorzitter van mijn partij (Nieuw-Rechts)wordt nu ook niet bepaald genuanceerd behandeld op GS, is op zich niet erg daar GS toch ook heel erg satirisch bedoeld is, maar het zet wel de toon: nekschoten geven, en dat kan ik ook.
TM 24-11-05 @ 12:25
En waar baseer jij je anti-intellectuelen verhaal nou weer op...
*zucht*
Leefbaar R'dam g=heeft weer een baby met de nodige afwijkingen gebaard!
@Hammiehetvarken 24-11-05 @ 05:39 : Was je dronken toen je dit schreef? Je legt me zoals gewoonlijk op GS woorden in de mond. Jij vertaalt alles negatief. Ik niet, en dat is nou precies waar mijn eerste posting over ging. Zoals ik inmiddels ook al verduidelijkt heb.
1. Ik zeg alleen dat de 'intellectueel' met de nek wordt aangekeken door de stemmers aan de kant van LR, LPF, Wilders. En dat dat vreemd is omdat hun Grote Roerganger toch echt een(afgestudeerde) intellectueel was. Ik tracht dus een discrepantie aan te tonen.
Dat jij daar allerlei denigrerende rotopmerkingen mijnerzijds in ziet, dat kan ik niet helpen. Dan moet je de context maar zien, al is dat vaak verdomde moeilijk op GS en hebben een heleboel mensen daar de tijd niet voor en de zin niet in.
2. Ik ben geen intellectueel want ik heb niet gestudeerd. En dat is altijd de definitie geweest van een intellectueel. Als je bedoelt dat ik mezelf InTeLlIgEnT vind dan heb je volkomen gelijk. Moet ik me daarvoor in een hoekje gaan zitten schamen of zo?
Intellectueel : ".iem. met een verstandelijke, wetenschappelijke instelling"(VanDale).
Ja dus, daar wil ik best bijhoren. Dat het gebruikt wordt als scheldwoord zegt alles over de schelders. Nog even en je verstand gebruiken is verdacht, en het is al 21 jaar na 1984.
Ik begrijp niet waarom je de uitdrukkking 'wannabe-intellecueel' als iets ziet dat per definitie negatief is. Blijf jij lekker dom, lees ik nog een boek. O.K.? o.k.
3. Nazi Duitsland. Tjsa!! Ik had kunnen weten dat standje Pavlov weer aan zou gaan natuurlijk. Als je echter mijn opmerking beter leest, dan zie je dat ik daarmee zeg dat ik een bepaalde gesuggereerde weg *NiEt* in wil slaan omdat het een variatie is van dezelfde weg die men toendertijd insloeg. Men begaf zich op een hellend vlak totdat men de oorlog in gleed. En daarom absoluut en mordicus tegen iedere kwalificatie ben die vereist zou worden om te mogen stemmen. Dat is dus het tegenovergestelde van wat iemand suggereerde.
Dus doe niet zo dom alsjeblieft; er is NIETS mis aan het gebruiken van WOII als voorbeeld. Het mag niet dienen als EXCUUS en het vergelijken van mensen met Hitler etcetera is een belachelijk manier om een discussie te slopen. WO II moet wat mij betreft wel dienen als afschrikwekkend voorbeeld.
Niet alles valt onder de Wet van Godwin. Anders zou jou opmerking, waarin je Anne Frank er weer eens bij haalt, ook zo opgevat kunnen worden. Zullen we elkaar dus een beetje de ruimte voor een discussie geven?
4. Rant :
1 : to talk in a noisy, excited, or declamatory manner
2 : to scold vehemently
Spreekt voor zich toch? Ik zet die aanduiding er niet voor niets bij weet je. Een rant/scheldkannonade dient vaak als begin van een discussie, zie ook weer hier. Wat dacht je dat Pim Fortuyn probeerde te doen toen hij zo bot tekeer ging tegen allerlei groeperingen en instanties? Pure rant.
Overigens is het aanspreken van mensen met 'randdebiel'(als is het met een 't') nou precies waarom ik denk dat jij niet bepaald goed discussieert. En leuk is ie ook al niet meer want hij heeft een baard zo lang als die van Osama Bin Laden.
G'day sah!
als pimmetje er nu was waren er plotseling een stuk minder buitenlanders hier en kwamen er zeker geen borden naar mekka
Wat betreft dhet verbod op die burka's en gezichtssluiers: prima.
Je mag tenslotte ook niet met een bivakmuts of carnavalsmasker op door de stad lopen.
Ik ben er ook voor om die bromfietshelmen te verbieden waarin je iemands smoel niet kan zien. Worden ook vaak gebruikt bij overvallen. Maak die helmen maar doorzichtig net als die auto's met geblindeerde ramen.
Overigens ben ik van mening dat iedere Nederlander zijn eigen museum moet krijgen...
fantastische en vooral kortzichtige reacties weer, 1 klein puntje wordt vergeten, dit is wel waar een groot deel van de Rotterdamse bevolking om vraagt. Dat heet democratie, sukkels.
@ TM 23-11-05 @ 18:42, 1,als je anderen verwijt niet inhoudelijk te zijn had je zelf het goede voorbeeld kunnen geven. Was jouw punt, niet het mijne dus. 2, je bent een wannabe interlectueel vanwege 3,
"En dan te bedenken dat de held van al die niet afgestudeerden - Pim F. - nota bene een ex-PvdA-er en een zuivere intellectueel was. "Klinkt best wel denigrerend, Pim had dus een domme achterban. Dat je meteen het woord fascisme erbij moet halen is typisch links, ik miste Anne-FRank nogin je post.4 een rant hoeft geen onderbouwing ? Wat is je verwijt naar nieuw-rechtse reaguurders dan ?
Domoor.
-'fungeert als ode'
"ode aan de zelfmoordsecte in China" die door de Chineze overheid belemmerd werd in het uitvoeren van hun doel"
ben het eens met de strekking van je idee. Het afbakenen van de woorden "ode" , "belemmerd" en "ideologie" zal je niet misstaan. Europa 1 maken is een ideologie die al erg lang bestaat. De manier waarop de ideologie uitgevoerd wordt/werd en hoe die belemmerd wordt/werd liggen ver uiteen.
fuck it; het idee is idd top zoland je het simpel houdt. *baalt van zijn vriendin die achter de computer wil*
@Korrels voor de rat<br><br>
Het hoeft idd niet per se om dooie te gaan, dat staat er toch:<br><br>
"welke fungeert als ode aan de personen die zijn/worden belemmerd in het uiten van hun ideologieën"<br><br>
En als het museum mega wordt des te beter, dacht meer zelf meer aan TerraBytes info voor die kids. Of er nou gebattled wordt omtrent negatieve of positieve invloeden, it's all for the better!
@pojt
kijk dat is nog eens een keurig idee van je. Geinig dat je Mandele erop zet. Het hoeft dus niet om dooien te gaan. Dit kan trouwens uitgroeien tot een mega museum. Misschien moet het thema mee afgebakend worden, anders zou Hitler natuurlijk ook in het lijstje passen. Die werd nogal belemmerd in het uiten van zijn ideologien.
At your service!
Helaas zal bij de volgende verkiezingen het stemvee weer voluit PvdA stemmen. Dit land krijgt de leiders die het verdient.
@Kinderbijslag<br>
?T lijkt me een slecht plan om de kinderbijslag te ontnemen van gezinnen die
over het algemeen tot de sociaal zwakkeren behoren. Deze zullen zich nog meer afzetten tegen "het systeem" en het zal dan ook geen enkel activerend of participerend effect hebben
(willen we soms Franse taferelen in de hand werken?).
<br><br>
@Politie Vergaderen<br>
We willen toch meer blauw op straat, niet achter een bureau.
Doe mijn aangiftes tegenwoordig via Internet, dus hou 't straat jongens.
<br><br>
@Geloof<br>
Dankzij de ontzuiling, ont-kerk-en-moskee-lijking en de indivudualisering,
denk ik dat contact tussen verschillende gemeenschapen gestimuleerd moet wordt. Het delen van kennis, visie en inzichten leidt tot wederzijdsbegrip.
<br><br>
@Sluiers<br>
Tot op zeker hoogte moet dit kunnen, burka maakt het leven wel lastig.
<br><br>
@Museum voor PIM<br>
Als we het museum nu eens naar een ander niveau tillen, finding NEMO style.
Een museum ?Word Up nl.wikipedia.org/wiki/Hiphop? welke fungeert als ode aan de personen die zijn/worden belemmerd in het uiten van hun ideologieën. Deze ode komt volledig tot zijn recht als het geen statisch geheel wordt maar een interactief, educatief ontmoetingscentrum voor kinderen/volwassen met verschillende achtergronden (cultuur/religie). Zie de discussies al voor me, aan de ene kant de kinderen en volwassen beïnvloed door Pim Fortuyn, aan de andere kant diegene die toch meer hebben met Martin Luther King. Als deze twee belevingswerelden dan dichterbij elkaar komen door gesprek waarin duidelijk wordt hoe ze zijn beïnvloed en dit heeft bijgedragen aan de vorming van gemeenschap en levenswijzen, noem ik dat nog eens een museum bezoek!.
<br><br>
Opsommetje:
<br><br>
Pim Fortuyn<br>
Theo van Gogh<br>
Martin Luther King<br>
Yitzhak_Rabin <br>
Kennedy<br>
Mandela<br>
Ken Saro Wiwa<br>
Ghandi<br>
Enzo??..<br><br>
Mocht dit geheel van de grond komen houdt POJT zich aanbevolen voor invloed. <br><br>
PasOpJeTellen@hotmail.com
Mee eens!!
Ik schaam me diep om te zien hoe er over Fortuyn gesproken wordt.
Is het al zo lang gelden dat Janmaat een democratische vergadering hield waarbij zijn vrouw verbrandde(!) en niemand het boeide??
Jullie zijn de tv generatie, niemand kan het wat verrotten. Maar ik heb gezien hoe Theo van Gogh er bij lag omdat ik langsreed. Pim Fortuyn en Theo van Gogh zijn mannen die gestorven zijn omdat ze een mening hadden,
En deze mannen hadden meer ballen dan alle mannnen die nu smalende opmerkingen maken vanuit achter hun pc met de volvo voor de deur.
J
Ik zou het heel correct vinden als reetkruipende stretchbroeken bij mannen verboden werd.
.
Verder wil ik nog even kwijt dat ik echt spijt heb dat ik Pim Fortuyn vroeger zo verafschuwde.
Veel van zijn 'gedachtengoed' is al overgenomen door de politiek, van zowel linker als rechter kant.
.
Neem me niet kwalijk, fam. Fortuyn.
Voor de goeie orde: ik heb hier niks mee te maken. Veel van die punten vind ik wel kunnen, behalve die onzin over burqa's en smoelsluiers in de openbare ruimte. In de openbare ruimte doet iedereen verdomme wat-ie wil: daar is het openbare ruimte voor. Het is niet omdat mensen bang zijn voor sluiers of boerkas dat je die zomaar kan verbieden. Ik ben bang voor Hells Angels: moeten baarden, reetkruipende stretchbroeken bij mannen en lederen vestjes dan ook verboden worden? Onzin.
En een museum voor die flurk zou wel passend zijn. Krijgt misschien eindelijk heel Nederland door dat het Fortuyn in de eerste plaats ging om Fortuyn en om niks of niemand anders.
Omdat hij in werkelijkheid natuurlijk niet de grootste Nederlander aller tijden is; hij had het misschien kunnen worden als ie niet was neergeknald, maar zelfs dat betwijfel ik
Waarom geen museum voor de Grootste Nederlander allertijden?
Het is niet de moeder hoer van Han van der Horst , maar de hoer van ee nmoeder van Han van der Horst.
Het is niet de geest van Fortuyn, maar het spook van Fortuyn
Geweldig programma van LR. Zou ook landelijk moeten. En in dat museum kunnen ze misschien heel goed laten zien, hoe 010 was VOOR Pim en NA Marco. Heerlijk, na Boymans!
@TM
ikzelf kom uit 0515 :). En ik wil gewoon zeggen dat de mensen hier allemaal* linkse lulletjes zijn. heeft niks met religie te maken ik ben het ermee eens dat een jood 20x beter is dan een moslim. want die jood blaast zichzelf niet op.
*sorry voor het generaliseren van de 3 rechtse personen op dit linkse-hok
ik weet het het is niet een nuttige bijdrage maar het is wel mijn mening!
Dus lang leve Rotterdam.
/offtopic kudtmoffen staan dus wel gewoon met 1-0 voor tegen 040, had ook 2-0 kunnen zijn / ontopic als Pim nog geleefd had, was dat niet gebeurd.
***Scheidsrechterlijke dwaling(ach, what's new) bij PSV 1-0 voor den Deutschen Mit-European.
/backontopic
Hmmmm, een Kouwes-sollicitatie? In dat geval niet onaardig gedaan. ;) Anders zou ik de jonge(!) Freek willen citeren : "Ja maar, wat bedoel je daar nou mee?"
Het eerste deel is nog wel goed te lezen maar dat tweede deel hrmmmmm : Tricky...
Ja een museum voor Pim is triest,
Triester is echter nog , een aantal uitgerangeerde ex pulp( telegraaf)
journalisten die een weblog,gamesite, niewssite, pr bureau , proberen te onderhouden.
Maar goed de nare houding ten opzichte van Pim werd jullie bij de Telegraaf door broeder nummer 1 ingegoten.
@tm , hmmmmmmmm ik baal van dit kut kabinet, ik baal van die wetgeving dat zegt , hardwerkende wiet teelers gelijk achter de tralies, terwijl het echte tuig nog gewoon rondloopt/vliegt. Dat tuig moet beschermd worden want nederland zal wel ff laten zien hoe sterk wij zijn qua advocatuur. En Nederland zal wel ff laten zien hoe het wel moet, en pomt daar veel geld in voor de eu .(drie miljard misschien????) En dan oooooooouwwwwwwwwwwwww de grote jongens ontdekken balki en viszalm. Geweldig, komen in het nieuws, met hun goede bijdragen want zij kunnen (nu nog) laten zien hoe welvarend nederland wel niet is. Ik geeft ze nog een decenia en dan is het gewoon een grote grafbende hier. (Al zou ik daar blij mee moeten zijn.) Pronto weer mooi uitvaarten verzorgen en grafstenen verkopen tegen keiharde concurerende prijs. Maar ja, tegen die tijd vinden mensen de grafsteen niet zo belangrijk meer. Gewoon standaard marmer steentje met zwarte letters waar na 1 jaar al de groene weeruitslag op te zien is. Maar we gaan vrolijk door, want zelfs de grafsteen van balki and friends, zal prijken als een duidelijke trofee. I.p.v latijnse teksten (priester, pastoors, diaken en ander geteisem) zal ook balki en die financiele vis, duur prijkende grafstenen bezitten, waar wij uiteraard een groot deel aan bij zullen dragen. Die drie miljard is voor de luxueze auto's waar kabinet types zich in voort zullen moeten bewegen. Want met een nissan kun je ook niet aan komen zetten. Laten we niet zeiken en onze leiders deze geneugten des levens gunnen. We krijgen er tenslotte een hoop voor terug. *kuch*, .....gaat pannen afwassen en ineens * kuch, kuch, bla, wahahwhawha, bla , kuch * Met rode kop typt: het gaat ff niet goed.*
@rattekop : Dat referendum, da's ook zoiets. Is dat een bewijs van onvermogen van de politiek? Dat ze ons eerst nog moeten vragen of ze het wel goed doen? Of is het een teken van vernieuwing en democratisering omdat iedereen kan meepraten?
Overigens heb ik ook een paar keer op D666 gestemd. Maar al een tijd niet meer. Gelukkig maar, want ik was ontploft als ik wel op ze gestemd had. Bij hoog en bij laag beweren dat er geen rechts kabinet met D666 komt, gaan ze overstag 'vanwege het landsbelang" *braaaaaaak*. Vervolgens verneuken de beide andere partijen dat partijtje een paar keer volledig en Ja Hoor! 'Laten we toch maar blijven zitten Boris..."
En ze vinden het gek dat bijna niemand ze nog serieus neemt. Het is jammer want het was vroegah best een aardig alternatief. Sorry; een ReDeLiJk alternatief... ;)
Kijk, zo maak je van elk gesprek een discussie en zit GS ondertussen tandenknarsend te wachten tot er weer eens een bui van collectieve onredelijke verontwaardiging over een dooie mus ontstaat.... (moeten ze StarF*cker maar meer columns laten schrijven).
@chinaski 23-11-05 @ 16:09
Brilletje nodig?
Simon Fortuyn staat als lijstduwer, overigens ben ik het met je qualificatie van de andere beroepsbroer roerend eens.
Het plan voor een Fortuyn museum is een amendement ingediend door Eerdmans en ruim door de vergadering goedgekeurd.
Ja, het was ECHTE democratie gisteravond.
@Jan Passant
Heb speciaal voor jou na het dineren alle comments nog een keer doorgenomen.
Op de gebruikelijke verlichtende reaguurders na heb ik geen door reaguurders geplaatste onbekende waardevolle toevoegingen kunnen vinden.....
@prettything.
Da's een traditionele GS lingeau-vergelijking, geen meaudeverschijnsel...
Dus, doe eens zelf dood ofzeau?!
*krabt zich nog eens aan de zak en denkt rustig over de verhalen van TM en Risico.*
Tja jongens, ben het met jullie eens.
*schaamt zich voor zijn waardeloze bijdrage*
ik stem d'66, als ze nu eens kappen met dat referendum geouwehoer
Oftewel : "They say that the universe is made up mainly of dark matter. I say that is not true : the universe is made up of one part ignorance to three parts stupidity". ;)
(Ik dacht dat dit van Albert E. afkomt, weet het niet zeker).
*oh kijk, voetbal op tv...*
Antinl zit nog in het voetbalsyndroom en zodoende moet dat geprojecteerd worden op de regering. Antinl gaat bij verkiezen eerst checken of iemand wel uit 010 komt en mocht iemand uit 020 komen is het bij voorbaat al een jood dus niet goed.
*strijkt zich over de kin en denkt, oh ja, daar hebben we ook nog mee te maken. Amsterdam, Rotterdam , Eindhoven, Groningen, Leeuwarden, Arnhem, Maastricht en ga zo maar door. Ofterwijl, Ajax, Feijenoord, PSV, FC Groningen, Cambuur Leeuwarden, Vitesse, MVV,...hmmm tja Antil heeft een punt.
*loopt naar vaatwasser om hem uit te ruimen, morgen weer schone borden, is ook veel waard in een mensenleven.*
@TM 19:55
voor 200 % mee eens :)
Inhoud mensen, Inhoud. (snap best dat schelden ook wel eens lekker oplucht, maar niet alleen maar blaten a.u.b.)
Alle ellende begint wanneer mensen te lui en/of onverschillig en/of te bang zijn om zelfstandig na te denken, of je nu vmbo-er bent of academicus... (daar zitten er ook tussen, geloof me, I've seen them)...
Effe afsluiten met een toepasselijk en helaas veel te vaak van toepassing zijnde citaat: "Collective stupidity has become so dense, no (individual) intellect can escape".
@prettything
Ik. Maar gelukkig zit je nu voeval te kijku
HEY Antinl is weer terug. Benieuwd of hij nog inhoudelijk kan bijdragen aan de oplossingen voor het probleem in de nederlandse politiek...
@Risico : op dit moment weet ik nog absoluut niet op wie ik de volgende keer ga stemmen. Twee groepen vallen zowiezo af ; de SP en Geert W. Die zijn gewoon zo'n beetje elkaars spiegelbeeld(elkaar 'anti' Anti!)
linkse lulletjes hiero...
Ik ben het eens met rotterdamse politiek lang leve rotterdam... veel beter dan die joden uit amsterdam.
@Toeterdude 19:04 : Luistert : Pim F. was zelf hoogbegaafd dus erm... dat punt wil ik niet maken. Aan de andere kant moet de politieke correctheid er dan ook eens he-le-maal vanaf. En je maakt mij toch echt niet wijs dat de opleiding etcetera van de *achterban* van de LPF hetzelfde is als die van Groen Links of een VVD. Dat wil niet zo veel zeggen want ook die maken er regelmatig een potje van...
Maar we moeten dan toch onze ogen niet sluiten voor het feit dat pas toen Pim F. bijna in Nijntje-taal duidelijk maakte waar volgens hem de problemen lagen, er opeens een heleboel mensen opstonden en riepen "JA! DAT is nou eens duidelijk . Die man begrijp ik tenminste". Oftewel ; ik spreek geen algeheel waarde-oordeel uit over mensen op basis van hun intelligentie, dat zou een enkeltje richting Duitsland 1939 zijn. Maar net zoals er mensen zijn die een auto uit elkaar en weer in elkaar kunnen zetten(waarbij ik bewonderend sta te kijken want ik zo absoluut niet weten waar ik moest beginnen), zo zijn er ook mensen die politiek beter aanvoelen dan anderen. Zo zijn er ook mensen die van huis uit een groter vocabulaire meekrijgen dan anderen. Moet je ze daarom diskwalificeren? Natuurlijk niet.
Nogmaals ; wat ik mis zijn de nieuwe politiek geinteresseerden - ook op GS - die daadwerkelijk een alternatief aandragen en daarover eens gaan discussieren. Kan GS ondertussen de wereldheerschappij bewerkstelligen. ;)
@noordereiland : Het is inderdaad 1 groot links bolwerk hier...
@TM
Kan prima met jouw posting leven, thx voor de (opbouwende) reactie.
Ben zelf wel een fan van Pim om wie hij was qua karakter en inhoud. Dat relnichterige hoefde van mij niet zo maar was destijds heel hard nodig en moet eerlijk zeggen dat ik er plezier in had dat die hypocrieten eens flink af gingen. Dat hadden ze ruimschoots verdiend.
Heb destijds op Pimmetje gestemd, maar sinds de LPF er een zooitje van maakt (stuurloos schip zonder kapitein), stem ik uit protest helmaal niet meer (misschien, misschien in 2007 Eerdmans)...
@Bunt je zit bijna goed, toch aardig van deze redactie dat ze het laten staan want iedereen weet dat GeenStijl een PVDA bolwerkje is, of wist je dat nog niet ?
gewoon veredelde vmbo'ers in het kabinet. Laten we eerlijk zijn. Theoretisch van alles geleerd maar niet geleerd oogjes te openen voor de kant die E.Q heet. Ik denk dat je van beide veel moet bezitten om een goed kabinetstype te zijn. Ga nog eens uitpluizen wat elke kabinetstype per individu beweerd. Maar eerst ff de vaatwasser inruimen.
@ TM 23-11-05 @ 15:54
Wil je zeggen dat al die VVD stemmerts en PVDA-stemmerts zulke heaugbegaafde vrienden zijn???
Intellectuelen heb je, net als met alle respect gesproken laagbegaafden, bij elke partij
@ Bunt
LOL
(of bedoelde je het serieus)
Socialisme
-
Iedereen heeft een portie angst nodig om te overleven, het is een gezond beschermingsmechanisme wat waarschuwt bij gevaar.
Het laat ons ook onze individualiteit en kwetsbaarheid ervaren in deze wereld.
-
Als de angst doorslaat en zo extreem wordt dat het leven er in negatieve zin door beinvloed wordt, spreken we van socialisme.
-
De overmatige angst wordt dan een belemmering voor de ontwikkeling en ontplooing van het "ik", het is zeer vrijheidsbeperkend.
-
Bovendien is het vermoeiend.
@Nick Name
Wie zegt dat ik een inhoudelijke bijdrage moet leveren voor dit item?
@Risico 23-11-05 @ 18:37 : Dank voor een reaktie die uit meer dan twee zinnen bestaat. Appreciate it.
Je vertelt me niks nieuws over Pim Fortuyn. En ik kan je ook nog verzekeren dat ik niet 'links' ben, zeker niet naar de definitie van Geen Stijl. De laatste keer dat ik links stemde was rond 1984(!) of daaromtrent. Maar ik ben zeker ook geen rechtse flinkerd die iedereen er even uit wil schoppen die ze niet aardig vinden.
Ben je het met me eens dat Pim Fortuyn de publieke en de politieke discussie in Nederland een enorme schop onder de kont gaf? Dat iedereen zich weer met de politiek ging bemoeien? En dat Fortuyn dat deed met af en toe zeer steekhoudende en moeilijk te bestrijden argumenten?
Zo ja, dan begrijp je ook mijn posting. Ik mis niet zozeer Pim Fortuyn, zo'n fan was ik niet van hem. Ik mis de argumenten die er af en toe uit zijn mond kwamen, die de discussie aanwakkerden.
En als hier dan van die Pim-dweperts gaan lopen reageren zonder enige inhoud, zonder enig argument, tsja; dan vind ik dat ze de mond moeten houden over Pim Fortuyn. Want de erfenis DIE hij dan nog heeft achtergelaten wordt door oeverloos leeg geouwehoer alsnog de stront in gedrukt.
Maar ik kan het mis hebben hoor... ;)
Hammiehetvarken 23-11-05 @ 17:58 : Kijk Varkentje, dat valt me nou tegen, Dat je onmiddelijk die typo aangrijpt om een tegenposting te plaatsen. Niet echt inhoudelijk, en daar hecht nogal aan begrijp ik?
1. Alle gevolgtrekkingen die jij doet zijn onjuist. En ik zou het toch moeten weten, ze gaan over mijn overtuigingen dacht ik zeau?
2. Je mag me aanwijzen waar in die posting ik mezelf een intellectueel noem... Maar goed, dat is wat iemand in de posting *denkt* te zien staan waarschijnlijk?
3. Verder is me een raadsel hoe jij denkt te kunnen zien dat ik het 'jammer' vind dat ook 'niet-geletterden' mogen stemmen. Een beetje hele domme pmerking eigenlijk. Op het fascistische af zelfs. Dat soort opmerkingen zie je mij hier nooit maken, net zomin als 'nekschoten' en dat soort domme statements.
4. Een 'rant' hoeft geen beargumenteerde onderbouwing te hebben, daarom heet het een 'RANT'...
BTW: er staat TM onder, dat is mijn nickname, als je dat wellicht nog niet wist dan hierbij. Alsjeblieft, geen dank, graag gedaan.
@nick_name 23-11-05 @ 18:14 : Wie Is Die Rant? Als je het per abuis over mij hebt : ik wordt helemaal niet aangevallen, ik word alleen af en toe onpasselijk van het volkomen gebrek aan even doordenken alvorens iets noemenswaardigs te posten. In elk geval levert die 'rant' van mij nog de nodige reakties op. Nu de inhoud nog...
@rant
Oud-links is inderdaad dood; hun totale waanzinnige ideologie (zeg maar gerust communisme) is al een tijdje dood. Nu is er echter nieuw-links die tegen heel beter weten in Nederland naar de klote aan het helpen is door fijn vast te houden aan versleten idealen die al lang geen idealen meer zijn maar gewoon een middel om hun baantjes en subsidie en ordinaire macht vast te houden. Het welzijn van Nederland kan ze geen flikker schelen en dat is heel erg...
Nu moet ik eerlijk zeggen dat Balkenende 2 het veel beter had kunnen doen als ze eens echte maatregelen namen en niet halfslachtige aangezien ze nog in de angstige reflex schieten van oud gedrag (gewoonten en oude (schijn)zekerheden zijn blijkbaar moeilijk te breken) zoals je laten intimideren door de FNV terwijl vele lasten bij de jongere Generaties terecht komen inclusief de torenhoge huizenprijzen om maar iets te noemen.
Als je hele matregelen neemt is er eerst even pijn en daarna opbouw van een nieuwe wel levensvatbare structuur en, heel belangrijk, weer vertrouwen van mensen in de toekomst. Dan en alleen dan trekt de economie aan.
Met hun halve maatregelen heb je eigenlijk het slechtste van beide werelden.
Wat betreft dat ewige gemekker over dat Fortuyn geen inhoud had is gewoon dom gelul: in een praatprogramma of discussieprogramma o.i.d heb je maar twee of drie zinnen de gelegenheid om je punt neer te zetten. Dan moet je niet gaan zeggen dat hij in one-liners spreekt, want dat kan dus niet anders. Ik heb zijn boeken gelezen en die kerel had ECHT visie. Dat was trouwens ook te zien in programma's als business class waarin hij uitgebreid aan het woord kwam en dus veel wezenlijke dingen te zeggen had, MET nuance.
Als je zijn autobiografie had gelezen had je geweten dat hij het heeft geprobeerd bij de PVDA om iets positiefs bij te dragen aan Nederland. Toen het duidelijk werd uit welk hout de gemiddelde pVDA-politicus is gesneden werd het natuurlijk ruzie. (waar Pim komt , komt ruzie) Ja logisch, integriteit en hypocrisie botst natuurlijk.
De wezenlijke bedreiging naar de gevestigde orde was zijn visie (alhoewel heel veel punten al heeeel lang bekend waren) gecombineerd met integriteit.
Maar goed, dit zal wel weer paarlen voorde zwijnen zijn bij linkse mensen omdat die alleen geinteresserd zijn in leugens en verdraaingen van de waarheid zodat ze hun eigen waarheid niet hoeven te herzien en daaruit voortvloeiend eens moeten kijken wie ZIJ nou echt zijn; dit zit heel erg diep...
Ik vrees dat het eerst allemaal kapot moet, helemaal aan de grond, voordat ze zich gaan bezinnen. Jammer, jammer, pro-actief handelen kost altijd minder pijn....
@prettything
nee, jij levert een lekker inhoudelijke bijdrage.
Pim had DAT niet zo gewild...
En voor al die mensen die weer iets zóóóóó dit of weer zóóóóó dat vonden:
Ga effe zóóóóó dood...... met je modieuze kreten.
maximo
je verwart het sbs-klootjesvolk dat Fortuyn ongevraagd als achterban kreeg, met de persoon zelf. hij was beslist geen politiek onbenul, natuurlijk.
Het is zelfs erg dom om dat te denken.
Mmm. Begin maar ergens maximo. Maakt mij niet uit.
@Yammie
Ik kom van Sirius en ik kom in vrede.....
@Jan Passant
Vertel mij, wat moet ik teruglezen?
Je blijft het doen, maximo. Lees eens terug als je van niets weet.
@Jan Passant
Herdenken is okay, het tot superlatieven ophemelen van een a-politieke nietsnut is not done en erg dom, vind ik.
Bedankt King, dat was mooi gesproken en toepasselijk.
maximo .je hebt gelijk allemaal verbieden ,ik ben pas nog op straat lastig gevallen door een groep van die straat schoffie's met keppeltjes op.
En die relschoppers in frankrijk waren vast allemaal jongeren met kruisjes om de nek ,en ze riepen geen Halla Hakbar .
Op welke planeet aarde woon jij eigenlijk?
@ Jan Passant 18:20
Zo denk ik nog vaak aan de laatste woorden van onze Vader des Vaderland...;)
Haha, maximo. Het is niet zo ongebruikelijk nog wel eens na te denken over de overledenen. Vind je ook niet?
@Jan Passant.
En pogingen de pier op te hemelen en hem het martelaarschap toe te kennen zijn zeau barbaars....
@rant
haal je neus es ff bij dat poeder vandaan. Je blèrt al nog voor je aangevallen wordt.
Wat jij wilt maximo.
Hebben ze weer een partijprogramma puur op moslims afgesteld....
Of willen ze ook keppeltjes en kruisjes verbieden en de subsidies aan andere gelovige instanties opheffen?
Overigens is Fortuyn al een poosje dood. Pogingen hem nóg doder te maken zijn zo middeleeuws.
Nu dan in 1 keer goed: intellectueel
@ rant(debiel ?) ik mis toch echt ARGUMENTEN bij je scheld kanonnade. Ik heb je post drie keer gelezen en nul argumenten ontdekt. Jammer dat alleen "interlectuelen" een mening mogen hebben van je, de "ongeletterden" hebben ook stemrecht (waarschijnlijk tot je verdriet), lezen de krant en vragen zich gewoon af waarom zo'n stelletje mongolen van Groen-Links en de SP altijd positief worden belicht in de media, vandaar die kritiek. Wat je van mij vindt is niet waar, en je komt ook niet echt intelectueel over op mij. De pot enz.
Kijk, intelligent gebabbel van mensen die op school zijn geweest. Hoe is het btw met het onderzoekje in Nijmegen?
Misschien wel leuk als wassenbeeld in het museum zo'n tafereeltje
> Barry (die andere) 23-11-05 @ 16:41
.
Nou, nou, nou, dat die wassende maan zijn snedige tong graag langs strakke roze aarsjes van schattige kansarme Marokkaanse jongetjes pleegde te strijken, hoeven we toch niet allemaal te weten, zeg! Alsjeblieft!
Dat GeenStijl eindelijk uit de kast komt als een anti-Leefbaar club is toch nog een verrassing te noemen.
Het PvdA bloed kruipt waar het niet gaan kan zullen we maar zeggen.
Ach sja, we kunnen niet allemaal de greautste Nederlandert zijn, hè Fleish?
Goede punten. Kan Smit een punt aan zuigen. Lamlul.
"kinderbijslag moet worden stopgezet voor ouders met criminele kiddo’s"
Dus als die spijbelmarokkaantjes die Pim zo graag zei te pijpen, betrapt worden bij hun schandknaperij, dan pakken de Pimmels de kinderbijslag van hun ouders af?
Kunnen we Pim niet weer opgraven, een beetje plastificeren en weer op tv zetten? Die Christine van der Horst van Nachtsuite komt er al jaren mee weg.....
Shit, dit staat in de faute thread... Dan maar een kopietje, sorry Joris!
*Rant*
Zoals steeds vaker verzucht wordt : het gevoel voor proporties is in Nederland vol-ko-men zoek.
Men vergelijkt de openheid van een Pim Fortuyn met de onbeschoftheid van Fortes Rodriguez, allemaal onder het motto en de veiligheid van de 'Vrijheid Van Meningsuiting". Men haalt Pim Fortuyn en Theo van Gogh tegenwoordig vrijwel continue door elkaar, want tsja; allebei vermoord he, dat schept een band natuurlijk. En verder kijken we niet meer want op dat punt houdt onze neus op.
Het is niet erg dat we rechtser zijn geworden in Nederland, echt niet, een tikkie naar rechts was hard nodig. Het is WEL erg dat 'Nieuw Rechts' keer op keer het gelijk bewijst van 'Elitair Links Nederland' : het vooroordeel dat rechts - vooral LPF en LR met aanhang - voornamelijk bestaat uit anti-intellectuele, lichtelijk racistische/xenofobe, egoistische eikels zonder inlevingsgevoel.
Dus jut elkaar nog eens lekker op, kanker nog eens lekker door op 'Links' - alhoewel Oud-Links zichzelf allang heeft opgeheven/opgeblazen, en alleen Marijnissen-brokstukjes nog was socialistisch om zich heen slaat. Zeik nog even door over 'De Overheid'(Zo RECHTS als een deur!!!), over de pliesie, de Staat, Temmink, Groen Links, Bureaucratie, en ga nog even zo door.
En doe er vooral niets zelf aan, want kankeren is zoveel leuker. En nadat nieuw rechts dan gewonnen heeft kan ze lekker een partij in elkaar stampen die binnen no-time weer uit elkaar valt. "LPF - The Sequel".
En dan te bedenken dat de held van al die niet afgestudeerden - Pim F. - nota bene een ex-PvdA-er en een zuivere intellectueel was.
God wat wordt ik toch af en toe moe van de oppervlakkigheid in dit land.
En voor allerlei mensen zometeen weer die standaard opmerkingen gaan lopen te blaten : Nee, ik pleurt niet op van GS, neen ik ga niet 'deaud of zeau'. Aan degenen die dat willen zeggen zeg ik even dit : Who the fuck do you think you are? Er is maar 1 instantie die de regels hier opstelt en dat is GS. En de vervuiling zonder enige inhoud schrijdt hier voort met snelle pas.
Neen, dan vroegah; toen vond je nog wel eens een rechtsert die ook echt een inhoudelijke onderbouwing van zijn standpunten had. Ach ja, dat waren nog eens tijden. Geen wonder dat Wiegel na al die jaren nog een potje kan breken bij velen. Da's gewoon heimwee naar Nostalgisch Rechts. Helaas is die stroming een paar jaar geleden samen met Pim Fortuyn vermoord in het mediapark.
*/rant*
@Ward:
"Met mensen praten is toch nog altijd een betere oplossing om de vrede te bereiken"
Citaat van Chamberlain? ;-)
@Eswald:
Als het er dan toch moet komen zou ik graag Volkert ipv die hondjes opgezet willen zien...
@Neerlands Hopeloos:
Scheiding van kerk en staat is op veel manieren te interpreteren. Bij een hoofddoekje bij een baliemedewerkster in het gemeentehuis zie ik het probleem niet. En het zal voor alle groepen moeten gelden.
Rooms-Katholieken hoeven ook geen afstand te nemen van uitspraken van de paus over voorbehoedsmiddelen en weet ik al wat niet meer.
Het staken van contact met de politieke islam lijkt me al helemaal een dom idee. Laat iedere nederlander vertegenwoordigd zijn in de politiek.
En dat van dat escaleren; Tja, daar ben ik ook bang voor... Maar laten we proberen het toch te voorkomen.
En nu ga ik squashen :)
Ach tieft toch op met dat museum, Pim was een politicus met een hoop geblaat, en voorzover duidelijk geworden weinig wol. Neemt niet weg dat hij goede punten en ideeën had en ik had graag gezien of hij wel een hoop wol had. Een museum, sorry, dat vind ik overdreven, net zoals dat hij de Grootste Nederlander ooit is, slaat ook als een tang op een varken. Trouwens, wat zou er in moeten komen, z'n hondjes opgezet en wel, z'n butler als gids en z'n collectie krijtstreep pakken. Verder een aantal hele goede punten.
Met mensen praten is toch nog altijd een betere oplossing om de vrede te bereiken dan elkaar kleineren en aanvallen op voor hen belangrijke punten.
Hoe harder je iemand aanvalt op z'n geloof, hoe harder hij zich eraan vast zal houden. Met zulk beleid eindigen we sowieso in een oorlog.
@Ward:
Niks schoppen tegen de Islam, gewoon scheiding kerk en staat en weer wat orde en gezag in de stad.
En de 'Turn the other cheek' strategie hebben we geloof ik al een paar decennia geprobeerd.
We zien wat dat heeft opgeleverd.
Escaleren gaat het toch wel. Geef mij 1 argument waarom niet.
De vraag is alleen wanneer...
@Ward 16:19
Nee, dan liever pappen en nathouden inderdaad. Heeft ook al zo enorm geholpen.
Is Leefbaar Rotterdam dan een politieke partij? Ik dacht dat het hier om de sekte van Fortuyn-volgelingen ging.
@chinaski & @Wordfuhrer:
Ja, en Simon is alleen maar lijstduwert...
Als als als, als m'n tante een lul had gehad , was het m'n oom geweest.
Was het maar 17:00 uur, ik bedoel maar.
Ja! Vooral meer schoppen tegen de islam! Daar zal de situatie weer rustig van worden!
Maar nee, wat LR blijkbaar wil is als een grote Hollandse macho laten zien wie de baas is. Het escaleert hier de pan uit...
Is Pim Fortuyn dood?
ik vind al die punten die genoemd zijn wel goed! (dat stuk van dat museum wat minder.. maar dat maakt het er niet minder op.)
@ chinaski:
Marten Foruyn staat helemaal niet op die lijst. Het gaat om zijn jongere broer.
@neerlands hopeloos Ach
Ja, maar dan hadden "de treinen ook weer gereden". Dan had "Nu daagt het in het oosten" niet niet op de opkomende zon geslagen.
...
Iets met verbrandingsovens
@Ossenaar
hahahahahaha ja hoor alles was helemaal anders geweest :D
Nederland zou helemaal blank zijn en iedereen had een DAF van de staat gekregen om mee rond te rijden.
zoek hulp ofzo....
Ach ja... Met deze krasse taal zijn onze huidige politici ook aan de macht gekomen... En zie hoe het nu gaat...
Wat doet die flapdrol van een Maarten Fortuyn op die lijst? Die is nog nimmer te betrappen geweest op een intelligente opmerking.
Hier houdt elke overweging om op LR te stemmen voor mij op. Morsig kamelenhoofd. Zijn enige verdienste is een broer te zijn van wijlen Pim.
Hij kwam vast met dat museum idee. Opdringerige nare mislukkeling.
Oh, en ik wil een groot museum voor politiek Den Haag.
Zo groot dat ze er allemaal in kunnen.
Idd onzin, een museum voor een politicus die een hoop geroepen heeft, waarvan lang niet alles even gek (hoewel hij het gat in de ozonlaag ontkende) maar feitelijk slechts de invoering van de OV-jaarkaart bewerkstelligd heeft. Voor een museum moet je grote daden hebben verricht. De boel eens even flink opschudden is goed, maar geen grote daad.
als pim nog had geleeft waren we er nu beter aan toe. was de economie stukken beter en de werkloosheid minder
Ik zag dat er in 020 tegenwoordig een Van Goghmuseum is, dan mag Fortuyn van mij ook wel een museum krijgen.
Ik hoorde ook dat d66 al járen een Hans van Mierlo-museum wil. Maar dat is bij niemand bekend. Net als de rest van hun program
Misschien gaat het dan nog allemaal goedkomen in Rotterdam
(.ie 010 voor de GS-adepten).
Mijn stem hebben ze in ieder geval.
Laat die baarden maar vluchten naar Nijmegen.
Eens kijken hoelang ze daar links blijven lullen als ze de geneugten van de multikul eens echt aan den lijve mogen ondervinden.
Alleen dat van dat museum slaat nergens op.
Hoezeer ik ook achter het gedachtengoed van De Goddelijke Kale sta.
Zo dat scheelt een hoop typewerk.
@Toeterdude : Nee, de Pim-fans waren voor het overgrote deel *kuch*intellectuelen*kuch*...
@Snapshot:
Goh, wat gevat...
Misschien moet er een kerk voor Pim komen. Dan kan "men" daar het gedachtengoed van "de goddelijke kale" gaan belijden.
Misschien gaat het dan nog allemaal goedkomen in Rotterdam
(.ie 010 voor de GS-adepten).
Mijn stem hebben ze in ieder geval.
Laat die baarden maar vluchten naar Nijmegen.
Eens kijken hoelang ze daar links blijven lullen als ze de geneugten van de multikul eens echt aan den lijve mogen ondervinden.
Alleen dat van dat museum slaat nergens op.
Hoezeer ik ook achter het gedachtengoed van De Goddelijke Kale sta.
jammer dat zo velen de mensen die brood zagen in de ideeen van fortuyn laag-opgeleid noemen, of racistisch. Geen oplossingen aangedragen? Amaaj jongens, huilen jullie echt zo mee met de volven in den Haag? uh... in het bos???
Ik ben VOOR een museum
en ik wil ook wel eens weten hoe het gvd kan dat er van de moord geen beelden zijn, op het mediapark in Hilversum zijn for crying out loud de meeste camera's van heel NL aanwezig??
Kunnen we gelijk eens kijken of er echt een tweede schutter was zoals de verhalen doen geloven...
@ Yammie: Een gezichtsluier? Is dat tegen het poep praten?
grrr... was er maar een Leefbaar 0343
Ja die hoofddoekjes burka's en gezichtsluiers moeten echt aangepakt worden .We wonen hier in nederland en niet in het midden-oosten.
Op je kameel in de woestijn is zo'n doek wel erg handig ,maar ik vind het hier een beetje onzinnig.
Toen de man nog leefde volstond men met het ridiculiseren van de persoon. Homo, kaal, Anne Frank, bla bla. Nu is de man dood en staat de politiek correcte zwamkous voor de ondankbare taak om het gedachtengoed zelf uit zijn verbanden te trekken. Veel lastiger natuurlijk.
De halfbroer van Joris, Boris werkt bij Femke trouwens.
-weggeborist, hup naar de goelag, Pjotrverdomski-
Wat zal Pimmetje daar nou van gedacht hebben...*zucht*
@blawablawa
Knip jij je teennagels? You're so oktober 2005. Afbijten is het nu helemaal.
@Dan maar zo: Ja, dat was ons niet ontgaan. Jan Pelleboer schijnt ook dood te zijn.
pim is nu net zo verrot als z'n gedachtegoed al was..... :D
@ Blawablawa
Op zich heeft dr. Faustus daar een punt: zowel Anne Frank als Pim Fortuyn zijn vermoord. Beiden veroorzaakt door verwerpelijke ideologieen die miljoenen doden tot gevolg hadden. Links cultiveert echter Anne Frank altijd en velen willen, zoals Theo van Gogh zei, het liefst haar lijk opgraven en nog even neuken. Ach de hypocrisie van links he. Het feit dat miljoenen moslims de hele holocaust ontkennen bedekken ze maar liever met de mantel der liefde...
Pannie, ...... reactie ?
Was Pim er nog maar, dan hadden we nu minder van die Pim jankers gehad. Pim is deaud! Hij rookt niet meer!
Kreeg net nog advies van mijn orgaan: 1 week per maand geen samenwerkingsverband.
Ja, was Pim er nog maar. Dan hadden we geen Fortuyn museum nodig.
PIMPamPet op de rand van het bed
Mmmm behoudens dat museum ben ik het eigenlijk wel met de meetse punten eens. Alleen moet de pliesie juist veel meer vergaderen, dan richten ze minder schade aan dan nu.
@ Billy Stardust
Ik weet nog wel een leuk plekkie voor die kerk.
Ergens in Rotterdam West.
Daar staat nu een soort mislukte kopie van de Fata Morgana.
@linksisooknietlalles ; Jahaa! En dat betekent dus een samenwerking tussen de natuurbeschermingslobby, Groen Links en Geen Stijl. Zo heb je geen LinkseLul meer nodig...
Overigens is het weer heeeeeeerlijk kort-door-de-bocht-middag.
Ik zou als ongelovige heiden de strijd aanbinden tegen de overheid als ze de moslims en de christenen zouden laten 'meebeslissen', maar om nou ieder 'samenwerkingsverband' en ieder 'adviesorgaan' af te lopen zeiken, overdreven hoor. Ze ouwehoeren toch ook met een afvaardiging van de F-side daaro? Waarom dan niet ook met de andere fanatiekelingen? ;)
@Dr. Faustus 23-11-05 @ 15:14
Als de hoeveelheid tekst een criterium is, dan lukt het zelfs jou nog om respect af te dwingen. Maar dat is het niet. En ik ga een museum oprichten voor afgeknipte teennagels. Heb je zeker ook wel interesse in? Je klinkt zo als een echt museummens.
Ze kunnen beter een LOI curcus opositie voeren naar Fortuyn vernoemen.
GEEN LOL@ Dr. Faustus 15:14
naar een museum voor mensen die nooit naar het museum gaan gaat echt geen hond
Gelijk landelijk invoeren, behalve dat museum. Maak daar maar een politiek geschiedkundig museum van, kun je ook zien wat je opgeeft...
Ik ben voor.. vooral op dat vergaderen van de politie...
Niks mis met een Fortuynmuseum, Anne Frank -die beduidend minder heeft geschreven- heeft immers ook een museum in 020 en zij was nog wel een Duitse.
Holy shit, wat laat de GS-redactie zich snel in z'n flikker kijken. Als jullie een paar dagen gewacht hadden met dit berichtje, had waarschijnlijk niemand door gehad dat jullie een samenwerkingsverband met Femke zijn aangegaan. Dit valt wel erg op. Ik dacht al dat jullie veel zouden doen voor de wereldheerschappij, maar hier kan zelfs het CDA niet tegenop.
Mensen die een museum voor Pim willen, hebben waarschijnlijk zelf nog nooit een museum van binnen gezien.
Ik vind dat er een kerk moet komen ter nagedachtenis en geloofsbeleidenis van Pim Foruyn, met uiteraard de hoogste toren van Rotterdam erbij! Leve de Fortuyn Fundamentalisten!
Pim was ook al uitgeroepen tot grootste Nederlander. We lachen wel om de middeleeuwen, maar eigenlijk is er nog niet veel veranderd. Ja, ok, er gaan nu minder kinderen dood dan toen. In Belgie zijn ze tenminste zo slim om de grootste Belg te beperken tot een gecensureerde lijst van tien.
I love Pim.
zo, laat die fleischbaum zich even kennen dan. ik zou bijna medelijden met hem krijgen.
museum voor fortuyn lijkt me een prima idee. een man die willens en wetens tegen de stroom van het verrotte establishment inzwom, miljoenen nederlanders achter zich kreeg en werd verkozen tot grootste nederlander aller tijden. er zijn musea opgericht voor minder.
Maar toch; www.leefbaarrotterdam.nl/index.php
LR doet er tenminste wel wat aan en dat kunnen ze in de Haagsche ballenbak nog neit zeggen.... lekker puh.
En dan nog te bedenken dat Peter R. gesponsord wordt door Ponypark Slagharen! Truttiger kan het niet. Ik ruik spruitjes.
at your service!
Nee, Pim heeft niet veel laten zien. Hij werd even doodgeschoten voor het zo ver was.
Pim Fortuyn Forever!
www.pimfortuyn.com
Als Pim er nog geweest was, zou de politiek in ieder geval een stuk leuker zijn geworden. Zulke stijve knekels als die Peter R zijn nou niet bepaald een aanwinst. Maar die kans is gelukkig ook maar klein.
Niets mis mee toch? Kerk en Staat zijn ook gescheiden, dus Islam en Staat of welke godsdienst dan ook en Staat net zo goed. Ik verbaas me er eerlijkgezegd dan ook over dat al deze organen nu wel subsidie ontvangen.
GS is ook een overlegstructuur, heel misschien wel een adviesorgaan. Krijgt GS ook subsidie, of draagt de redactie in het dagelijks leven ook Burqa's?
met een aantal ideeen van wijlen Pim kan ik het best eens zijn, maar laten we eerlijk zijn, wat heeft die man nu eenmaal gepresteerd? Van mij had hij best een poging mogen wagen, slechter als Balkie had ie het niet kunnen doen. Maar het enige wat hij gepresteerd heeft op politiek gebied is een hoop problemen benoemen maar structurele oplossingen heb ik hem eerlijk gezegd nooit horen geven...
Dus als compromis een passend eerbetoon aan Pim: Alle linkse strebertjes helemaal kaalscheren!
Hulde, ben alleen niet zo'n museummens.
Ach het socialisme is ook met drammen van de grond gekomen.
Je kan zeggen wat je wil maar LR handelt meer in de geest van Pim dan de LPF na zijn dood ooit gedaan heeft.
Eeerm.. goed partijprogramma. Waarom zaten ze ook al weer niet in de landelijke regering?
Niets jaagt ongewervelde levensvormen zo op de kast als het onderwerp Fortuyn.
Het wordt weer eens tijd voor een beeldenstorm! Alle religieuze beelden moet stuk! Oje, ben ik nu een terrorist of een protestant?
Dit klinkt allemaal erg goed zeg... Je zou bijna naar Rotterdam willen verhuizen als dit er allemaal door zou komen.
Laten ze wel ipv een museum een dark room vernoemen naar Pim.
Altijd nog beter dan een verkiezingsprogramma van de parasitaire aanhangers van de Linkse Kerk.
Ze hebben wel een punt met dat stoppen met overleggen met religieuze organisaties. We hebben nog steeds (in theorie) een scheiding van kerk en staat, dus waarom zou je allerlei gelovigen mee laten beslissen over beleid?
Het streven om geloof te beperken tot de prive sfeer lijkt mij juist erg goed.
Zou Pim ook een museum voor zichzelf hebben willen oprichten? Overigens lijkt het afschaffen van de kinderbijslag mij niet eens mogelijk. Dat zou discriminatie van criminelen zijn. Boefjes hebben ook rechten hoor. Ik suggereer de volgende oplossing: we schaffen de hele kinderbijslag af. Sluiten criminelen weer gewoon op, en dan met name de draaideurcriminelen. Ook mag van mij de "chain-gang" in een aan ons land aangepaste vorm worden ingevoerd, dan mogen de criminelen werken voor hun geld. Willen ze dat niet (die keuze moet je ze geven) dan rekenen we een bepaald bedrag voor kost en inwoning. Van het geld dat dit allemaal oplevert kunnen we dan mooi GS gaan subsidieeren (slijm) en de wegenbelasting afschaffen. Het kwartje van kok mogen ze van mij dan best houden :)
Bovenop iedere Moskee verplicht een klein goud beeldje van PIM!
Liever in elke stad een museum voor Pim, dan in elke stad een grote moskee...
hadden ze al veel eerder moeten doen nu is het un ramp geworden
LOL@Googleads;
God Heeft U Lief
God Heeft U Lief en Heeft Een Plan Met Uw Leven
Een klein museumpje in Madurodam, met een klein standbeeldje.
Leefbaar Rotterdam doet toch (op wat relletjes na ;p) goed werk in Rdam. Verschuivingen veroorzaken altijd frictie.
Een Fortuyn-museum gaat wel wat ver ja... maar toch is de Rotterdamse aanpak bepaald niet verkeerd in veel gevallen. Zelfs CDA en PvdA zijn de afgelopen 3 jaar wakker geschud en pleiten nu voor een harde aanpak van allerlei problemen.
Iemand zou een keertje medelijden met jullie krijgen. Waarom is een klein museum voor Pim nou zo een slecht idee? Maar ja, de beste stuurlui staan altijd aan wal.
Goed zo! Stop de kinderbijslag aan ouders van kaalkopjes!
Hij blijft in ieder geval ook onder de zoden de gemoederen bezig houden..
Is een rechts-politiek programma te noemen maar komt toch verdacht veel overeen met de sociaal-democratische DSP uit Turkije.
Ik voel me nog schuldig dat ik het met alle punten eens ben. Conditionering door de linkse kerk.
Tja als pim er nog was geweest dan was volkert tenminste vrij man en had ie de mussenkiller kunnen liquideren, dat is dan ook echt echt echt het enige voordeel van dat pim er nog zou zijn geweest.
Dat bombardement heeft meer schade aangericht dan we ooit dachten
edoch gaat het in Rotterdam best lekker... momenteel
REAGEER OOK