
Achter de deur bevindt zich een plek waar jonge criminelen - voornamelijk minderjarige Marokkaanse jongens - hun autokraken en winkeldiefstallen plannen. "Ali Babas Grot noemen we het hier," Twee jongens op een scooter rijden naar het groepje op de hoek. Ze zwaaien en lachen naar de agenten. "Die twee zijn vanmiddag door de recherche aangehouden voor autokraken. Staan al honderd keer in het systeem. Wij proberen het contact met ze weer op te pakken. Over een paar weken krijgen ze een proces-verbaal thuis. Komen ze naar ons toe als ze een moeilijk woord niet snappen. Ofwel het AD deed een dagje
Veelplegerdriehoek in de wijk Kanaleneiland. Gezellig soft boksvuisten met draaideurtjes in Utrecht!
Reaguursels
Inloggenzellef gezegd bij het plegen van terrorisme
"wij zijn kankermarrokanen".
De vraag die dan bij me opkomt, waarom ga je dan niet op de rails liggen?
Ik hebt nog twee bewijsstukjes liggen voor de pliesie, magge ze nog komen ophalen.
het is alleen maar een bepaald soort vollek dat regel 1 onmogelijk maakt.
Er mot een einde komen aan het geweldsmonopolie, dan lost de burgert het wel even op...
Best mensen ... praten helpt niet.
De politie rijdt de wijk door om de tussenstand op te nemen van het aantal ingetikte ramen. Intern binnen het korps in 030 weet men dat het op het kanaleneiland vreselijk uit de hand loopt. Hier is onofficeel overleg over gevoerd met de burgemeester. Mening agent daar loopt gefrusteerd rond (en zou graag z'n dienstwapen er op schoon schieten).
Het feit is wel dat het complete korps met volwassen jongens en meisjes op de straat zich de gehele dag dienen bezig te houden met Marokkaanse tieners die net zoals hun zwak begaafde ouders niet eens in staat zijn om hun voornaam te spellen. Vervolgens vind de PVDA het een schande want ook deze rovende jongetjes met schichtige blikken verdienen een plek in uw magazijn.
NIET DUS !! LAAT ZE DEADVALLEN ........ alsmede de ouders
@Manuel.
Aanpakken?dat gebeurt dus niet, die mocro's zijn bij een groot gedeelte van de politiek verheven tot Nationale knuffeldieren.
Beesten, dat woord is op zijn plaats.
De politiek, de slapers, de ontkenners, die moeten kei, en keihard aangepakt worden, maar zoals zovelen denken en hardop zeggen, volgens mij is het al te laat.
@Manuel
Maar dan wel harder dan iemand die een paar km te hard rijdt, graag.
Keihard aanpakken!
Manuel
Wijkagent te Haaglanden
@bello.
Je schrijven zou eigenlijk massaal gefolderd moeten worden, en dan liefst dagelijks in Den Haag op het binnenhof, in de ijle hoop dat het nog wat red...
In ieder geval mijn compliment.
Vanuit de diepste krochten van de nacht...
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen :
Voor wat betreft " de riffijnse zegeningen die ons kleine kikkerlandje zo gezellig verrijken met hun culturele bijdrage van onschatbare waarde" ....
Waarom, oh waarom geven we ons land en geld langzaam maar zeker weg aan deze lui? Waarom? In vredesnaam waarom? Omdat wij de 'klootzakken' waren die in de jaren 50 en 60 deze mensen goedbetaalde banen aanboden?
Waarna ze nooit meer zijn weggegaan, het hele dorp vanuit het thuisland schaamteloos importeren, onze eigen wetten tegen ons gebruiken en het land teisteren met straatterreur, fraude, diefstal en geweld?
Lieve mensen, de 3e wereldoorlog woont verderop in uw straat, heeft een teringhekel aan autochtonen, ziet geen enkele reden om te gaan werken ( dhimmies en criminaliteit betalen immers alles), wil eigenlijk niets liever als de jihad in NL en doet dit alles van UW geld, in de vorm van het genadeloos uitbuiten van de sociale voorzieningen, met de zegen van het kabinet, wat het kennelijk alemaal wel best vindt. De situatie is te bizar voor woorden.
Het is tijd om wakker te worden, en niet telkens weer op de 'snooze' knop te drukken. Want we weten allemaal wat dat oplevert...... dan mist u de boot , loopt u net uw aansluiting mis, en komt u te laat op uw werk.
Prettig weekend!
@Shalome 07-07-07 @ 12:10,<br>
sorry voor de late reactie, moest ff boodschappen doen maar raakte heel per ongeluk verzeild op een terras, en daarna bij wat vrienden van me... Het is tenslotte weekend en ben dus ff milieu-bewust bezig geweest met bierdrinken!<br>
<br>
Maaruh, ik ben dus ook niet van plan me ook maar ene moer aan te passen aan dat Riff ruig. Zoals je al zei, het wil gewoon niet luisteren, helaas teruggaan naar waar ze vandaan komen doen ze ook niet. Er zal dus een andere aanpak moeten worden gezocht om dit tuig in het gareel te krijgen. Ik heb hier wel wat uitspraken over maar die ga ik hier ff niet neerplempen. Dit heeft te maken met het feit dat ik onze Joris ge-feauteauf*cked heb... Ik vond het resultaat van die feauteauf*ck eigenlijk wel meevallen, maar heb hier nog nix van hem over mogen vernemen... Dus you snapt wel dat ik een 'beetje' voorzichtig ben. Hierbij ook in acht nemend dat mijn ban op GS sinds een paar weken weer is opgeheven ;-)
Als we ze opsluiten is het pure discriminatie:
http://www.nu.nl/news/1144536/10/%27Nederland_lost_problemen_op_met_celstraf%27.html
De sociologen zeggen het zelf...
@MK VII 07-07-07 @ 12:09
Ok, ok van het Griekse barbaros dus. Maar het is vast geen toeval dat de rifapen als enigen nog Berbers worden genoemd....
@Zo jammer! 07-07-07 @ 19:10
Haha, dat is de oplossing: we steken de dijken door. Aloude Hollandse truc! Zo hebben we de Spanjolen immers ook verslagen. Rifapen kunnen niet zwemmen, (daarom moeten ze zich steeds aan de bikini's van vrouwen vasthouden, in het zwembad) dus.... Baai baai, zwaai zwaai...
* schrikt wakker uit zoete droom *
@Dik Kepik,
Hoeveel knieschoten heb jij gegeven? Mag van Geert ;-)
Ik had een hekel aan van die kudtmarokkanen. Maar nadat gisteren een groepje van deze lieverdjes mijn mobiel hebben geroofd haat ik ze!
@ djiezuskrijst 07-07-07 @ 19:53
Als je zou kunnen uitrekenen wat b.v. mocro's bijgedragen hebben aan onze economie, en wat ze ons de laatste tientallen hebben gekost, dan verlaten ze dit land met een schuld! :-))
@edit
Ben jij Tofik Dibi?
@de groene nedrelandr 070707 19.21
nieuw wetsvoorstel ingediend : marocs moeten vertrekken waar ze mee gekomen zijn, noppes nada nak niets. behalve hun minderjarige straat-alibaba,s natuurlijk...
de groene nedrelandr 07-07-07 @ 19:21
haha jij bent zielig haha en je weet het haha
Ach, Nederlanders komen er wel weer overheen. Zeker als al dat gespuis straks is opgesodemieterd. Ze mogen dan nu geld en huizen hebben daar, over een paar jaar hangen de flarden er weer bij en is alles op. Daarom willen ze hier natuurlijk blijven, omdat ze weten dat zolang de zaken door de Nederlanders wordt gemanaged, het wel snor zit.
de groene nedrelandr = Tofik Dibi?
-weggejorist-
Zie hier het resultaat van socialisme. Geweldig.
Als Den Uyl nog had geleeft, was hij ongetwijfeld heel trots geweest, de vuile klootzak.
Probleem is nu echter al zo groot geworden, blijkbaar, dat links met zijn handen in het (schaam) haar zit, en de pliesie de waterdrager naar de zee is geworden.
Helemaal treurig is te zien in bepaalde comments dat er nofg malloten zijn die proberen deze semi burgers te verdedigen.
Helaas, zie ik idd een gelijkenis hier ontstaan, die in Noord-Afrika normaal is.
Ik vrees dat Eurabia er eerder is, dan de planning was van de Imans.
Maar, geloof van het dubieuse Islam zal geen dijken en duinen onderhouden en vijftig jaar na dato is Nederland weggespoeld, inclusief de dan heersede middeleeuwse cultuur. En het restant van wat eens een redelijke economie was.
ach ja . het zijn de eigen luizen die bijten . in de jaren 40 was er ene met een snorreke met een oplossing ( met de nadruk op oplossing ) als die den oorlog had gewonnen dan was er nu zoveel zeik niet geweest . maar ja het heeft nie mogen zijn . amen
* mompelt dat ik dacht dat ik al de idioten op GS al wel kende, zie ik plotseling " de groene nedrelandr *
Ik zag de politie vandaag weer hard werken hoor! Op een drukke weg waar al 4 flitspalen staan daar was een agent in de bosjes bezig met een flitscamera te plaatsen in de struiken..... Dan kunnen ze weer mensen flitsen die 3 km te hard hebben gereden! Goed werk politie!!! Goed bezig jullie!!!
-edit met een achternaam als deze.. ban trolletje van me-
knuppelen daar
@ Shalome
Jij verwoordt op een welbespraakte manier wat miljoenen Nederlanders denken. Hulde ! Wij kunnen ons de almaar groeiende gemeenschap islamieten hier niet langer permitteren. De demografische ontwikkeling is uiterst zorgwekkend en toch staan we machteloos omdat we deze immigranten in onze naieviteit dezelfde rechten hebben toegekend (stemrecht; recht op sociale zekerheid etc.) die aan het bezit van een NL paspoort zijn gekoppeld.
Om te beginnen zou het nationaliteitsrecht dus moeten worden gewijzigd. Herinvoering van het ius-sanguinis principe (nationaliteit verwerven op basis van afstamming van Nederlandse ouders/ bloedrecht) i.p.v. het huidige, idiote ius soli- principe (nationaliteit wordt verworven als men hier geboren wordt, ongeacht de herkomst van de ouders). Het lijkt mij niet meer dan logisch en eerlijk dat kinderen geboren uit Nederlandse ouders meer rechten hebben om dit land naar hun ideeen in te richten, dan Riffijnen en andere niet-westerse volkeren met een achtergrond die cultureel en religieus wezensvreemd is aan de onze. Het ius sanguinis-principe waarborgt de Nederlandse (politieke) soevereiniteit en beschermt de verzorgingsstaat; zonder Nederlands paspoort kan men immers geen politieke invloed uitoefenen of een beroep op de sociale zekerheid doen.
Ik vrees alleen dat de slappe politieke elite (Wilders uitgezonderd) hier niet aan wil.
Wat the f*ck! Is mijn post weggejorist! Ordinaire censuur..
-edit ik was in een goede bui -
@Hoen,
Ik wou dat we dat aan Minister Verdonk van Justitie en Minister Wilders van Binnenlandse Zaken konden vragen;-)
L. Oser 07-07-07 @ 16:38
Wat moet er aan de Wet veranderen om een hek rond Kanaleneiland te kunnen plaatsen en Marokkanen te kunnen verhuizen naar Marokko?
@lion@night,
Dat geld wordt wel vrijgemaakt voor het opschilderen van multiculturele wijken, dan is het probleem opgelost, aldus Frau Veugelaar.
Respeezy 07-07-07 @ 14:55
Dat geld kan beter vrij gemaakt worden voor de aanschaf van een zeeschip met Rabat als final destination. Alle criminelen mocro's kunnen daar op ingescheept worden.
@Hoen 07-07-07 @ 16:32
Ik bekommer mij zeer om wetgeving. Vooral omdat die momenteel zodanig is ingericht dat onze samenleving langzaam kapot wordt gemaakt.
Bekommeren de hekkesluiters en expediteurs hier zich ook maar één seconde over zoiets als wetgeving en zo?
Zorgh 07-07-07 @ 15:22
In 1973 hield de werving op, en bleef het aantal steken op 23.000. Niet lang daarna volgden de eerste werkeloosheidsgolf, en toen bleek dat je met niks doen ook veel geld kreeg. De grapevine deed zijn werk, en de rest is history. 'Jullie hebben ons hierheen gehaald' is het gemakzuchtige excuus van een gemakzuchtig volk dat zich gemakzuchtig wil afmaken van het feit dat ze ons uitvreten en veel ellende bezorgen.
Voor allen die iets tegen finnen hebben.
www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=27...
Mag ook wel een keer vermeld worden
/kijkt naar de redactie van GS en naar GW
@Gekke Mocroindahouse 07-07-07 10:10
"Je doet net alsof wij blij moeten zijn dat we hier zitten, jullie hebben ons hierheen gehaald"
Grote onzin. De eerste generatie is hier vrijwillig gekomen omdat ze door het opknappen van ons kutwerk nog meer konden verdienen dan ze ooit in eigen land konden, de daaropvolgende generaties zijn - ook weer vrijwillig - gekomen in het kader van gezinshereniging of gezinsvorming waarbij altijd Nederland als thuisland voor het nieuw gevormde gezin gekozen werd.
Naar gavooral door met het uitoefenen van jullie "recht om dit land naar de klote te helpen", vroeg of laat worden er wel genoeg autochtonen en allochtonen die zich wel aanpasen wakker om Wilders aan de macht te helpen en kan de deportatie van achterlijken als jij naar je tweede paspoortland beginnen.
Wat is er mis met verbanning (voor bepaalde of onbepaalde tijd) als straf in het wetboek van strafrecht? De romeinen, grieken, kelten kenden het allemaal. Iemand die zich niet kan gedragen in de stam flikker je eruit -ongeacht afkomst, huidskleur, geloof- Opzouten, we moeten je niet, geen rechten meer. Klaar.
In een internet-gemeenschap gebeurt het immers ook (hè Joris? ;-) )
schuld van nederland , moeten ze maar meer subsidie vrijmaken voor vakanties en buurthuizen enzo
Als je ziet in welke bochten men zich over de hele wereld nu wringt om problemen met moslims (en hier marokkanen in het bijzonder) te ontkennen dan lijkt het erop dat de mensen doodsbenauwd zijn om t probleem te accepteren. Al die krampachtige pogingen duiden er volgens mij op dat iedereen dondersgoed begrijpt dat keiharde oorlog met die lui onvermijdelijk is.
@waskuip-admiraal,
Wat wij gaan doen na het zoveelste reces, is het bij spreekbeurten van kamerleden in het Noorden, het de mensen onmogelijk maken om hun propagandapraatjes te houden, blijven hameren op de misstanden in dit half vergane landje.
Tis nog altijd wachten op 't moment dat eea. werkelijk escaleert. De gemiddelde Nederlander betoont zich ook in deze uiterst lankmoedig, passief en als overtolerant vermomd onverschillig. Maar er komt 'n punt dat zelfs de meest behouden struisvogel zijn kop verliest. Een over 't land trekkende golf van geweld die onze samenkleving in 'n paar dagen tijd vrij definitief op scherp zal zetten lijkt dan niet ondenkbaar.
Tzal uiteindelijk de wal moeten zijn die het schip keert. Zeker nu beleidsmakers, politici en policormaffiosi nog altijd weigeren werkelijk op te treden tegen grote groepen mensen die in georganiseerd verband onze samenkleving ondergraven...
" waar het om gaat is dat we in contact blijven met ze" yeahh sure.... komt me trouwens vaag bekend voor.. iets met buurthuizen bouwen en thee drinken.
@shalome
alles aan die bezuinigingen is crimineel. Voor de verkiezingen roepen dat de zorg wordt aangepakt en na de verkiezingen er niet meer over reppen. En nu, 1e dag reces dit voorstel naar buiten brengen. Zodat je zeker weet dat dit na het reces nauwelijks te spinnen is. Dit is echt grof bedrog en dan inderdaad te bedenken dat die bejaarden zodirect liggen te creperen voor een paar nieuwe kozijnen in zo'n marrokanenfokhol.
Niks integratie, weg met dat waanidee. Kanaleneiland, daar gebeurt het dus, dat is de no-go-zone. Lekker duidelijk toch? Hek eromheen, geen politie meer inzetten in het getto. Alleen ingrijpen als ze buiten hun eigen gebied komen en dan graag met ultraharde hand.
@Shalome,
Helemaal met jou eens! Maar hoe kan het dat er nog steeds zoveel mensen op PvdA, CDA, CU en Groen Links stemmen?
Wat betreft de ouderenzorg kan ik alleen nog hopen op de SP ( Agnes Kant ), en de PVV ( Fleur Agema) .
"Bezuinigingen in de ouderenzorg op komst". Kijk, en zulke bezuinigingen voeden het draagvlak om het Marokkanenprobleem op te lossen. Dit voorstel treft de mensen die ons land hebben opgebouwd, en het is misdadig om honderden miljoenen weg te sluizen naar immigranten die nog nooit één vinger hebben gelicht. Niemand begrijpt waarom dit zo moet gaan. Dit kabinet is misdadig en harteloos naar de bejaarde autochtonen toe.
Houd een referendum. 'Moet onze bejaardenzorg de miljoenen ontvangen, of moeten de miljoenen worden weggegeven aan mensen die nooit een dag hebben gewerkt en hun kinderen de straten laten terroriseren en afstropen". Uitslag lijkt me voor de hand liggen.
captainsunshine 07-07-07 @ 13:27
Moet West-Europees initiatief worden. Van alle >100 culturen in ons midden, zijn het de mensen uit de Arabisch-islamitische landen die een gigantisch probleem vormen. Ze komen uit helse oorden, ik weet het, dus het is een veeg teken dat ze er geen enkele moeite voor doen om hun leven in Europa dermate aan te kleden dat wij ze graag houden. Integendeel. Ze schoppen tegen zoveel mogelijk schenen, en rekenen er ondertussen op dat al hun verblijfsrechten gewaarborgd blijven.
Ons rechtssysteem is bedacht om onze maatschappijen te verbeteren. Nu blijkt dat ze verslechteren omdat wij rechten handhaven voor mensen die al duizenden jaren heel anders leven - en niet bijster prettig. Dus is er geen sprake van rechtvaardigheid meer, ergo is het dus logisch dat dit gaat veranderen.
zie het meer als een raar soort romantiek. De verdorven steden worden door het ongerepte platteland van hun onkruid bevrijd...
is niet reëel maar t klinkt wel leuk.
waskuip-admiraal 07-07-07 @ 13:29
en waar haal jij die stoere tukkers en plattelandboys vandaan dan, heb je ze wel eens gezien, totaal verloren in de grote stad, de jungle. onze boys. nog even bramen pukken onderweg.
waar die tukkers en plattelandsboys en girls wel voor kunnen zorgen is zich niet te belachelijk te maken zodat de geloofwaardigheid van de nederlandse identiteit helemaal verbroezeld wordt.
Momenteel wordt het aantal legaal in 0031 vertoevende Marokkanen geraamd op zo'n 315.000. Deze groep zal binnen 10 jaar zijn aangegroeid tot zo'n 440.000. www.foquz.nl/allochtonen/marokkanenG1....
En het is nu al zeau gezellig...
@frenkie4alllllllll 07-07-07 @ 13:37
Niks dan lof mijn waarde, hulde.
Als ik dit weer lees moet ik altijd aan dit stukje tekst denken.....
By Sebastian Vilar Rodrigez(*)
I walked down the street in Barcelona, and suddenly discovered a terrible truth - Europe died in Auschwitz.
We killed six million Jews and replaced them with 20 million Muslims. In Auschwitz we burned a culture, thought, creativity, talent. We destroyed the chosen
people, truly chosen, because they produced great and wonderful people who changed the world.
The contribution of this people is felt in all areas of life: science, art international trade, and above all, as the conscience of the world. These are the people we burned. And under the pretense of tolerance, and because we wanted to prove to ourselves that we were cured of the disease of racism, we opened our gates to 20 million Muslims, who brought us stupidity and ignorance, religious extremism and lack of tolerance, crime and poverty due to an unwillingness to work and support their families with pride.
They have turned our beautiful Spanish cities into the third world, drowning in filth and crime. Shut up in the apartments they receive free from the government, they plan the murder and destruction of their naive hosts. And thus, in our misery, we have exchanged culture for fanatical hatred, creative skill for destructive skill, intelligence for backwardness and superstition.
We have exchanged the pursuit of peace of the Jews of Europe and their talent for hoping for a better future for their children, their determined clinging to life because life is holy, for those who pursue death, for people consumed by the desire for death for themselves and others, for our children and theirs.
What a terrible mistake was made by miserable Europe.
*This is a translation of an article from a Spanish newspaper.
ze zijn alleen nog met te weinig, nog geen kritische massa, tenminste, dat schrijven veel mensen en dat geloof ik ook wel. Voor veel mensen is het daarom nu nog een beetje zielig om in concrete termen over dit probleem te praten, daarvoor is het probleem nog niet acuut genoeg en hun eigen leven voorlopig te belangrijk. Over een paar jaar zal dat wel veranderd zijn en dan denk ik dat het heel hip gaat worden als tukkers en ander plattelandsvolk de stad in trekt om die lui daar even te vertellen waar de zee is. Tot die tijd kunnen ze wat mij betreft niet genoeg gepamperd worden, dat maakt de idiotie van hun verblijf alleen maar meer duidelijk.
-weggejorist-
Shalome 07-07-07 @ 12:40
maar is dat wel realistisch zo'n uittocht. marokko wil dat niet. inteelt zal dat voor hun zijn. totaal ongewenst. internationaal totaal niet verantwoord.
nee, ik voorzie andere doemscenarios die we alleen maar weg kunnen praten door te hopen op een meer sociaal evolutionaire gang van zaken. die even wat tijd nodig heeft. nu nog hele kleine mocrootjes gaan zich steeds minder lekker voelen in de underdog positie in een een nog meer groeiende multi culturele samenleving die de nederlanden aan het worden is waar op zich niets mee is. zo gaat dat nu eenmaal in real time history. culturen verschuiven, overlappen.
een semi-arrogante houding van onze kant is nu zeker op zijn plaats, een soort cultureel erfgoed behoud.
en voor de rest zullen we met elkaar moeten leren leven. het zij zo.
kwarko01 07-07-07 @ 13:16
Draagvlak groeit met de dag: daar maak ik me helemaal geen zorgen over.
fuckje 07-07-07 @ 13:14
Ook best. Hoe het ook zij, ze hebben schatkamers vol binnen weten te slepen dankzij onze tolerante goedgeefsheid, en nu wordt het tijd dat ze 's volwassen worden en de zaken zélf aanpakken. Van mij hoeven ze niet dood hoor: maar die opgefokte, agressieve kinderbende valt voor geen meter te rijmen met het leven in West-Europa.
Shalome 07-07-07 @ 13:10
Is geen wetje voor nodig. Dat kan nu al binnen de wetgeving, maar daar is geen draagvlak voor. Precies hetzelfde dat boerka's eigenlijk niet mogen en met hoofddoek op de pasfoto. Allemaal van die slinkse shit.
@Shalome13:10u,
Zet nog maar een nul achter dat bedrag, onlangs las ik hoeveel kinderbijslag er daar naar toe stroomt, daarbij dan nog de pensioenen, uitkeringen, en verder oneigenlijk gebruik van Nederlands belastinggeld.
Wat nou Kanaleneiland?
Delft is gewoon de hardste ghetto!
www.youtube.com/watch?v=DWeu3Cg3ucg
captainsunshine 07-07-07 @ 12:54
Wij betalen 230.000 euro per jaar om hun hier te onderhouden. Het geld vloeit met dikke stromen naar de Rif, die dankzij hun fraude en onze goedgeefsheid is uitgegroeid tot de welvarendste regio in Marokko. Ik zwaai de Mocro's zonder enig schuldgevoel uit. Ze kwamen hier alleen naartoe voor de centen, en ze hebben veel meer dan dat gekregen. Wij daarentegen, hun gulle gevers, hebben vele doden en gewonden te betreuren en talloze slachtoffers van hun wrede, barbaarse misdaden. Wij zijn geduldig, tolerant en vriendelijk geweest, maar ze hebben elke kans verkwanseld. Ze gaan maar terug naar de Rif om daar iets op te bouwen. Ze hebben geld en huizen genoeg, dus ze maken er zélf maar wat van. Zij zijn niet onze verantwoordelijkheid, en met een simpel wetje is dat opgelost.
@religion is war 07-07-07 12.59
toelaten is niet het enige:: THEY MULTIPLY !!!
Lekker doorgaan met het publiceren van deze misstanden, er groeit vanzelf een besef dat het niet langer kan zo. Steeds vaker wordt er over gesproken dat dit echt niet kan, zelfs door mensen van wie ik dat eerder nooit had verwacht. Als we niet oppassen mondt dit uit in een burgeroorlog. (overigens precies wat je kan verwachten als je een steeds groter aantal moslims in je land toelaat)
Shalome 07-07-07 @ 12:40
en juist dat toedeloe principe is waar het allemaal om draait. want dat werkt dus in geen enkel scenario. mischien genocide en dat is geen optie. gelukkig.
wie gaat ze opvangen dan, die exodus van uitgezette hybride mocros.
dat het draagvlak groeit met een opvlammend nationalisme voorzie ik ook. maar toedeloe is te abstract. draaikonten tot de climax is het gevolg. we zijn te correct. dat zal ons de das om gaan doen met allerlei lelijke excessen onderwijl. nu al in progress.
Gekke Mocroindahouse 07-07-07 @ 11:43
Dit is een bedreiging en tevens een bekentenis. Oppakken die lijert!
FreshClash 07-07-07 @ 12:32
Geen probleem hoor maar ik ben ooit een keer enkele jaren geleden in Auschwitz geweest en dat heeft mijn kijk op een heleboel zaken doen twijfelen.
MK VII 07-07-07 @ 12:19
Nee hoor. Het feit dat ze een paar gram papier in hun achterzak hebben zitten met wat drukinkt en een stempel erop, betekent nog niet dat zij 'Nederlander' zijn. Het zijn gewoon wilden met hun eigen duizenden jaren oude tradities die voor geen meter in een modern, beschaafd land als Nederland thuishoren. Ik wacht gewoon heel kalm af tot deze vreselijke vergissing weer wordt teruggedraaid, en dat gaat gebeuren. Er is een draagvlak voor dat met de dag toeneemt. Er zijn al té veel slachtoffers om te betreuren, al die mensen die te lijden hebben gehad van de barbaarse wreedheid van de riffers, direct of indirect. Numbers are increasing en die gaan straks door het plafond. Kwestie van tijd voordat deze opwaartse beweging culmineert in een 'toedeloe'. Ze zitten hier toch alleen maar om de boel uit te vreten.
@Agent327 Transvaal en schilderswijk gebeurt net zoveel als wassenaar?
Dat gelooft geen hond.
De maat is een keer goed vol bij de Nederlandse bevolking, maar ja je wordt al gauw raar aangekeken als je van het linkse keurslijf afwijkt.
Oh ja, voor Gekke Mocroindahouse:
Er is sprake van etnische zuiveringen wanneer er acties ondernomen om een etnische groepering in een gebied in aantal te verminderen. Het onderscheid met genocide is dat hierbij niet noodzakelijk sprake is van massamoord. Etnische zuiveringen zijn moeilijk te onderscheiden van perioden van oorlog; hier kan sprake zijn van het ontvluchten van een gebied waar de oorlog wordt uitgevochten door etnische groepen; dit kan het effect hebben dat de verhouding tussen etnische groeperingen in een gebied blijvend verandert.
@MK VII 07-07-07 @ 12:27
Die komen er wel, hoor. Alleen moeten een aantal mensen nog even de politiek correcte stront uit hun ogen wrijven.
Gekke Mocroindahouse 07-07-07 @ 11:43
hoax, op en top. wel jammer dat er niet eens een echte komt guren. een beetje tegenwicht is op zijn plaats. verder wel interessant dit topic. in antwerpen is het niet anders. hoewel ze voor de kaaskop als ik ben ook genoeg stigma in huis hebben. blijkbaar vinden ze ons ook vervelend.
maar wat betreft de jonge islamhaantjes word er hier toch wel iets harder, maar nog te soft mee gedeald. beseffende dat het het extreem rechts wat hier collectief schijnt geworteld te zijn , niet nog meer de kop op te laten kunnen steken.
Inderdaad, Geert nog een zetel, dat is waar het naar toe gaat. en hier al was. met die enge vlaams blokkers plenty voorradig . want te rechts is on the long run ook eng, ook al lijkt het nu de oplossing.
tegenwicht is op zijn plaats
fuckje 07-07-07 @ 12:28
Duidelijk verhaal, Tofik Bibi = Groen links.
En zoals inmiddels heel duidelijk is geworden doet GL niets - en dan ook niets - om de problemen met crimi mocros op te lossen.
Kop in het zand, er is niets aan de hand aldus Femke en haar clubje van landverraders.
Ga NOOIT, dus NOOIT een dialoog aan met moslims. NOOIT !!
Ik kom uit een buurt waar stelselmatig 3 Km per uur te hard word gereden en in uiterste gevallen zelfs met de fiets op het trottoir word gereden.
Mijn oudere broer doet het, mijn vrienden, mijn buren, mijn collega's en zelfs mijn vader.Ik ben er dus van jongsafaan mee opgegroeid.
Niet zo gek dat ik dit gedrag heb overgenomen.
Koos Spee noemt het de veelpleger driehoek(Randstad-Den Helder-Limburg). De ruimte waar al deze misdadige plannen worden gesmeed word door de politie denigrerend werkgrotten genoemd, ik zelf noem het liever 'mijn werkplek'.
Helaas blijven de boetes op de deurmat vallen. Ik kan een collega aanwijzen die 3 lopende zaken had en hiervoor 2 dagen voor de kerst is opgepakt om zijn straf uit te zitten.
Nu ik dit artikel heb gelezen weet ik beter ! Bij de volgende overtreding gewoon de boksvuistgroet.... Dit is een teken van herkenning voor lichting agenten van nu en met een beetje mazzel misschien geen boete.
@befke 07-07-07 @ 12:23
Mag is zo vrij zijn om te vragen wat uw verleden dan is? Ik ben namelijk voor werkampen, ondanks, of beter gezegd dankzij, het feit dat mijn familie voor de helft uit Joodse mensen bestaat. Dat die publiekelijk worden uitgescholden en bedreigd door Marokkaanse pubers, is voor mij niet te verkroppen. Snapt U?
vanmiddag ff een paar vliegtuigjes eroverheen die flyers dumpen in oud Nederlandsch met het verzoek aan ieder autochtone witmensch om morgenvroeg zich te verzamelen bij de domtoren.
morgenvroeg plat daisycutteren die pishoek van Utreg, en gewoon een nieuw stukje stad gaan bouwen.
enigste oplossing en een goed signaal richting de andere rotteplekken in +31
Boze Buur 07-07-07 @ 12:28
Leuk eindelijk.
Waarom doet die Tofik Dibi niets aan dit probleem? Hij is toch vertegenwoordigerT van dit vullis?
De politie is je beste vriend. Alleen jammer dat ik hun salaris betaal.
Ik stel een kamp voor waar ze zich vol op hun concentratie kunnen richten.
@ FreshClash 07-07-07 @ 12:10
"Het is helaas niet anders."
Dus wel. Anders waren die werkkampen er allang geweest.
FreshClash 07-07-07 @ 12:10
Helaas heb ik ook geen oplossing maar mijn gevoel is tegen werkkampen en dat komt door het verleden.
Ook daar ging het eerst om opvoeding, sporten en hard werken voor je vrijheid.
Maar nogmaals ik heb helaas ook geen oplossing voor dit majeure probleem.
Shalome 07-07-07 @ 12:08
"Wij Nederlanders hebben een heel ander karakter, en ik weiger om zulk uitschot als Nederlander te accepteren. Zó makkelijk gooi ik mijn land niet te grabbel."
Begrijp me niet verkeerd: je pleidooi spreekt me aan, de realiteitszin die daaruit spreekt niet.
Je hebt namelijk helemaal niets te weigeren, over jouw, mijn en andermans hoofd zijn deze mensen allang geaccepteerd als Nederlander en daarmee is het land (zo niet de beschaving) al lang te grabbel gegooid.
Zie dat nog maar eens terug te draaien.
TUCHTSCHOOL
Brouhaha 07-07-07 @ 12:06
Je moet de Arabieren eens over berbers horen. Maar goed, dat zijn dan ook de ergste, wreedste racisten van deze planeet.
befke 07-07-07 @ 11:56
Dat is heel begrijpelijk. Maar ik ben ervan overtuigd dat het mogelijk is om werkkampen op te zetten waar een zeer strak disciplinair regime geldt, maar waar gewaakt wordt voor sadistische uitwassen.
Onze softe 'sorry' cultuur berokkent ons zoveel schade, dat het tijd wordt hardere maatregelen. Het is helaas niet anders.
Sulfuric-Acid 07-07-07 @ 12:02
Waar ik nog aan toe wilde voegen: die geduldige, positief ingestelde mensen wijzen nu ook zonder omhaal met een beschuldigende vinger naar de ouders van dit uitschot. Want die weten precies wat hun rotzakken uitvreten op straat, maar het interesseert ze gewoon geen ene donder.
@ Brouhaha 07-07-07 @ 12:06
Van het Griekse Barbaros?
"De Grieken en, in navolging van hen met de term barbarus, de Romeinen, noemden ieder volk barbaren als ze hen niet konden verstaan of als hun cultuur op hen vreemd overkwam. Daarmee werd in die tijd niet bedoeld dat die volken onbeschaafd waren. Dat blijkt onder andere uit Handelingen 28:2 waar de barbaroi van Malta als bijzonder filanthrópian worden beschreven."
Later is hier het woord Berber vanaf geleid, dat dan weer wel.
nl.wikipedia.org/wiki/Barbaar
Volgens AD:
,,Ali Babas Grot noemen we het hier, zegt Smelt. De rovertjes zijn er deze donderdagavond niet. De ruimte stinkt naar urine en uitwerpselen. ,,De kelderboxen worden niet meer gebruikt, er komt niemand. Daarom is het de ideale uitvalsbasis. Geen toezicht. Zuipen, blowen, ze pissen gewoon tegen de muur.
Klinkt als een folklorisch noord afrikaanse nederzetting.
What is new?!
Sulfuric-Acid 07-07-07 @ 12:02
Ik ben het helemaal met je eens dat ons strafsysteem achterloopt. In de huidige maatschappij, met het soort inteeltcriminelen dat uit de Rif is overgekomen, daar moet je heel andere criteria voor hanteren. Maar ik kan me de terughoudendheid voorstellen want het betekent dat wij ons aan hun moeten aanpassen. Dat betekent tevens toegeven dat er geen land te bezeilen is met die agressieve, onopgevoede imbecielen. Ik ken mensen die zich jarenlang op een positieve manier voor ze hebben ingezet, maar uiteindelijk haakt de ene na de andere af. Het zijn nomaden met duizenden jaren oude, ingesleten gewoontes, en die krijg je er simpelweg niet uit. Mij lukt het ook niet om die racistische, antisemitische, agressieve puinhoop als Nederlander te beschouwen. Wij Nederlanders hebben een heel ander karakter, en ik weiger om zulk uitschot als Nederlander te accepteren. Zó makkelijk gooi ik mijn land niet te grabbel.
Maar goed. Vijftien jaar geleden zei niemand nog iets hardop, inmiddels is dat wel veranderd. En het aantal medestanders om dat schorem terug te sturen naar de kleihompen waar ze vandaan komen, wordt met de dag groter.
@Spaansche Griep 07-07-07 @ 12:06
Tegen dit kankergezwel helpt alleen nog amputatie, met ruime omsnijding om te voorkomen dat er ook maar 1 celletje overblijft.
@gekke mocroindahouse
moet jij niet ergens ALLAH AKHBAR gaan roepen vandaag met een mooi bomvestje van de laatste mode??
@Shalome 07-07-07 @ 11:21
Marokkanen zijn Berbers; drie keer raden waar ons woord "Barbaar" vandaan komt!
Nederland is ziek, en o.a. mocro's zijn hier schuldig aan, je moet die lui eigenlijk zien als een kankergezwel, als je niets doet dan tast het alles aan, in plaats van een degelijke chemokuur krijgt Nederland een asperientje!
@Shalome 07-07-07 @ 11:29,<br>
Dat je dan een beetje begript toont omdat ze een keer de verkeerde keuzes hebben gemaakt OK! Maar dit niet 100x toestaan en vervolgens nóg proberen om met ze te praten. Dat helpt niet. Die gasten dienen hun foute dingen te voelen m.a.w. dus vastzetten. En wat dat betreft, ik kan ze geen ongelijk geven dat ze die verkeerde richting op zijn gegaan, er wordt ze geen strobreed in de weggelegd en consequenties heeft het ook niet voor ze, ja een keer naar het pliesiebureau om ff laten weer te worden vrijgelaten met de mededeling "niet meer doen, hè...". En dat is dus de doorn in het oog van de meeste mensen in dit land. En het blijkt maar weer dat die manier van mensen bereiken helemaal niet helpt, de situatie wordt er alleen maar slechter van.<br>
Maar het ligt niet alleen aan de Mocro's, in het gehele rechtssysteem wordt met meerdere maten gemeten. Zie maar 's hoe BN'ers worden 'gestraft'... En vergelijk dat nu is met iemand die geen BN'er is. De onbekende hardwerkende Nederlander wordt swaarder gestraft. In mijn ogen dient het gehele straftrechtsysteem, inclusief de mensen die het moeten uitvoeren, dusdanig onder de loep worden genomen en te worden aangepast. De meeste van onze wetten zijn sinds begin 1900 niet of nauwelijks aangepast.
@ Elvis Costello 07-07-07 @ 11:47
Onderstreept jouw citaat niet vooral de onverschilligheid die in 0031 heerst?
Als een open discussie en een rationeel politiek handelen al een kwart eeuw verlamd worden, is dat kennelijk de consensus, anders had dat niet gekund.
FreshClash 07-07-07 @ 11:48
Denk dat ik ('werkkampen' ) er nooit aan zal wennen ook niet voor naffers.
Ik ben dan ook van de generatie Golda en Ben.
@ FreschClasch.
Werkkampen, ja, met onmiddelijke ingang graag.
En dan wel in het land van herkomst.
Heropvoeding, laat dat woord maar vallen, wat niet op te voeden is, kan namelijk nooit heropgevoed worden.
,,Wij hebben onze eigen kleerkasten bij de politie. Zij leveren maatwerk, zowel met spieren als met verstand.
HAHAHA
/me kijkt naar de foto bij het artikel, ja dat wijf kan misschien zo'n slappe fin aan maar een beetje man zou haar in der gezicht uitlachen.
Het word serieus tijd om al die tering finnen het land uit te schoppen. gewoon een crimineel feit en dan oplazeren, al ben je hier geboren, ga dan je grootouders in marocco maar lastig vallen, zal mij roesten.... is ook beter voor de marokkanen die het wel willen proberen. Die jongens/meisjes volgen keurig een studie of werken gewoon, maar door die etterbakken krijgen ook zij een slechte naam. waarom ziet de overheid dat nou niet in. Wachten ze tot de bom valt......???? Mocht de nl overheid het niet aandurven, dan meld ik me aan als vrijwiligge deportatie koning en dan is het in no time weer gezellig hier in nederland. Gewoon lekker blank, met hier en daar een aangepast kleurtje
Shalome 07-07-07 @ 11:29
Door hun diepgewortelde primitieve belevingswereld, is het ook niet mogelijk om de dialoog aan te gaan. In theorie kan je met iedereen een dialoog voeren, maar de vraag is of je er wat mee bereikt.
Niets dus. Het is niet mogelijk om tot deze ongeciviliceerde mensen door te dringen. Ze zien absoluut hun tekortkomingen niet. Hun ongemanierde houding ten opzichte van alles wat met harmonie te maken heeft, is niet te veranderen. Het gaat nooit mee goed komen.
Daarom moet er alles aan gedaan worden om de overlast tot een minimum te beperken. Dat daar, in onze belevingswereld, impopulaire maatregelen voor nodig zijn, is een noodzakelijk kwaad. Helaas.
Veel mensen moeten nog wennen aan termen als 'werkkampen' en 'heropvoeding'. Het is echter de enige manier om te proberen het tij enigszins te keren. Gelukkig durven steeds meer mensen zich hier openlijk voor uit te spreken.
-weggejorist-
"Op het verschijnsel immigratie rust in NL een zwaar taboe, geschapen door ideologische geïnspireerde groepen, die de muliticulturele samenleving als een verrijking voorstellen en iedere weerstand tegen immigratie plegen verdacht te maken met kwalificaties al 'racisme' en zelfs 'fascisme'. Deze taboesfeer wordt wel aangeduid met de term 'politieke correctheid', die de media vrijwel volledig beheerst en waarnaar ook de politiek de oren heeft laten hangen. Als gevolg hiervan worden, nu al een kwart eeuw lang, een open discussie en een rationeel politiek handelen verlamd". WWW.OVERBEVOLKING.NL
DE 2e kamer zal wel weer verbijstert en geschokt zijn, het zijn hun eigen regels en wetten waar de politie niet mee uit de voeten kan.
De regels en wetten zijn opgesteld voor redelijke mensen die een minimaal IQ wordt toegedicht.
Deze kinderen 8-18 zijn al van God los , krijgen geen opvoeding en ze dagen elkaar uit van kwaad tot erger. Er moeten keiharde regels komen inclusief lijfstraffen om kleinschedelige berber bevolking onverbiddelijk ontzag in te hameren. Daar groeien geen oppassende mensen uit.
Ze groeien op tot crimineeltjes, te dom om echte criminelen te worden maar wel de buurt terroriseren en onleefbaar maken. Nog beter is hele gezinnen het NL paspoort afnemen en met hun Marokkaans paspoort te repatrieren.
@redactie
Is op het laatste moment ge-annuleerd, datum is te voorspelbaar geworden, wij houden het liever onverwachts is spannender, jullie zijn nog niet van mij af.
Gekke Mocroindahouse 07-07-07 @ 11:36
Je beheersing van de Nederlandse taal is er plotseling wel verdacht veel op vooruitgegaan. Moet je ons langzamerhand niet vertellen wie je echt bent? Deze slechte grap wordt een beetje zielig.
@Heren en Dames,
niet meer reaguren op G.M. Trollen zijn zo 2006!
Dat bedoel ik. Mocros als deze scheppen plezier in het treiteren. Dom, laag-bij-de-gronds volk.
@Gekke Mocroindahouse 07-07-07 @ 11:36,
Kan ie mooi met zijn nieuwe scooter naar de disco waar ie niet meer binnenkomt he
-weggejorist-
De wet maakt geen onderscheid in ras, huidskleur, voor de wet is iedereen gelijk.
Dat gaat al lang niet meer op hier, en daarom heb ik ook zo'n pestpleuris hekel aan de wet.
CoJoNes 07-07-07 @ 11:20
roflol!
Sulfuric-Acid 07-07-07 @ 11:26
Nederland heeft natuurlijk een prachtig systeem. Het is alleen the pits voor die import-inteelt die al duizenden geen enkele beschaving hebben. Ze hebben daar niet eens een registratiesysteem voor geboortes, ze hebben niet eens een eigen schrift, of enig geschrift dan ook. Ze leven echt als wilden; en dat is natuurlijk funest als dat soort in een land als het onze terechtkomt waar mensen beschaafd en vriendelijk zijn. We geven ze nog allemaal te vreten ook, een dak boven hun hoofd en medische zorg, terwijl het merendeel nog nooit een dokter in hn hele leven had gezien. Kost ons 230.000 per gezin per jaar. En omdat het wilden zijn, kennen ze geen enkele dankbaarheid. Nooit geleerd.
@fuckje 07-07-07 @ 11:08
Ik heb erover getwijfeld maar had geen zin om het op te zoeken. Ple-o-nas-me dus, 2 + 2 = 4 :-)
Is weer typisch Nederlands, gasten die al 100x in het systeem staan nog proberen te bereiken... Dat helpt dus niet, het bewijs hiervan is met dit topic wederom bewezen. Het wordt gewoon tijd dat het gehele strafrecht eens goed wordt nagekeken en aangepast op de fronten waar het heden ten dage allemaal mis gaat. En iemand straffen die een veelpleger is én van buitenlands afkomst is geen discriminatie en/of polarisatie. Da's gewoon het uitvoeren van de wet waar iedereen die in Nederland woont onder valt en zich aan te houden heeft.<br>
Ik las afgelopen Donderdag dat de politie het 'bonnenjagen' niet meer als prio heeft, maar dat men zich nu de criminaliteit en overlast als prioriteit heeft gesteld. Dit zegt alweer genoeg over hoe er in Nederland wordt gehandeld. Compleet verkeerd dus. Men kan wat dat betreft een voorbeeld nemen aan de politie in Duitsland, heb je wat gedaan dan wordt je opgepakt en goed gestraft, ongeacht je afkomst. Maar ook in Duitsland heeft men helaas steeds meer last van allochtone mensen die de wet aan hun laars lappen, maar hier wordt wél tegen opgetreden, in tegenstelling tot Nederland waar de pliesie ze alleen maar probeert ze te bereiken en mee te praten in de hoop dat het dan beter gaat.<br>
De wet maakt geen onderscheid in huidskleur, ras enz. Iedereen is gelijk voor de wet. Alleen het uitvoerende deel is zich hier blijkbaar nog niet (helemaal) van bewust. Vandaar dat het ook zo'n zootje is.
@Stagaire,Weg gejorist????????? Zijn jullie bij GS overgenomen door de volkskrant ofzo?
MK VII 07-07-07 @ 11:20
Welnee. We blijven niet tot in de eeuwigheid accepteren hoe inteelt-imbecielen uit de Rif de grootst mogelijk moeite doen om ons leven zo veel mogelijk te versjteren. Dat houdt echt wel ergens op hoor.
@Elvis Costello 07-07-07 @ 11:12
Er is dus nog hoop voor ons! Ik had jouw historisch overzicht ook al in gedachten om hier op te schrijven, maar ik durfde niet zo goed omdat je, voor je het weet, een inval van de Policor-politie aan je broek hebt. Maar aan de andere kant is jouw opsomming niets anders dan wat historische feiten, toch?
En dan ben je nog een paar roemruchte helden vergeten zoals Jan Pietersz. Coen en Van Heutz. Volgens mij heeft die laatste in Atjeh huisgehouden en daar tienduizenden Atjehers een kopje kleiner gemaakt! Dat waren nog eens tijden....
@ Gekke Mocro.
Ik lees je niet meer, ik bid tegen een ieder die mijn wens in vervulling doet gaan dat je hebt gedaan wat in jouw geval het beste is, je gejatte fiets pakken, richting station, nee, wees gerust, je hoeft geen kaartje te kopen, je gaat niet MET de trein, juist, je mot eronder.
Ik pleit voor een echt generaal pardon. Alle illegalen die voor 1 augustus het land uit zijn, die worden niet aansprakelijk gestelt voor alle kosten die ze maken en dus niet 20 jaar in een kerker gestopt.
Elvis Costello 11:12
- Mocros meevochten tegen de duitsers
- Dankzij mocros een Israel bestaat
- Je niet gek moet doen tegen mocros
Brouhaha 07-07-07 @ 11:16
Mohammed Benzakour, zelf een berber, maakte onlangs een rondje Rif. In 10 dagen Rif maakte hij meer vechtpartijen, steekpartijen, schreeuwende krijsruzies en erupties van (dodelijk) geweld mee dan in 30 jaar lang tussen de Nederlanders. Hij was blij dat hij die agressieve rotbende weer de rug kon toekeren. (zo schreef hij in NRC enkele weken geleden). Hij was van de waanideeën genezen dat Marokkanen zich zo gedragen vanwege hun situatie. Het vechten en treiteren zit gewoon in hun karakter.
@ Shalome 07-07-07 @ 10:49
Droom vooral verder. Hoezo, gaan we al de goeie kant op? Omdat er hier 10 reaguurders zijn die Mocro's liever zien gaan dan komen? Alsof dat veel uitmaakt. Buiten deze site is het business as normal en nobody cares.
Volgens mij gaan we nergens heen. Niet woorden maar daden tellen en die daden laten op zich wachten. Bovendien zal 0031 eerst zijn lidmaatschap van EU en VN moeten opzeggen en de rechtstaat moeten ontmantelen voordat Mocro's teruggestuurd kunnen worden. Ze hebben namelijk de NL nationaliteit.
Kortom, om met Brouhaha te spreken: We are doomed.
@BoBu
Nu snap ik die actie van 'Je Vader in een Jurk', de ironie wil dat de hoofdprijs een kinderfiets is.
jevaderineenjurk.nl/
En dan nog klagen dat ze gediscrimineerd worden ook, hoeveel voorsprong wil je hebben in een heerschende wedstrijd?
eman resuym @ 11:03
"vrouw zonder enig kaliber"Dorothy Parker?
@Monkeyman.
Beter een belediging van een Mocro dan van iemand met zijn volle verstand, DAN zou je je misschien wat zorgen kunnen maken, nu moet je maar zo denken, de stakkert zit zonder enige twijfel met een siegel voor die rotkop terwijl hij schrijft.
@Shalome 07-07-07 @ 11:10
Inderdaad; ik ben zelf nooit in een Moslimland geweest (behalve Nederland dan, natuurlijk), maar goede vrienden van me reisden onlangs door Ethiopie en dat land heeft een Christelijk deel en een Islamitisch deel. Het Christelijke deel was ok, maar in het Islamitische kon je een steen naar je hoofd krijgen. Pure etterbakken.
Ik ben tegen elke vorm van godsdienst, maar als ze niemand lastig vallen mag iedereen van mij elke waanvoorstelling hebben die hij/zij wil, maar de Islam is absoluut de meest achterlijke en gevaarlijke godsdienst die er is en moet met hand en tand worden bedwongen, omdat zij fascistisch van aard is.
Beter een crimineel zijn dan 5 km te hard rijden, ben je in ieder geval goedkoper uit.
Elvis Costello 07-07-07 @ 11:12
De 'goede' mocro's hebben geen vinger uitgestoken terwijl hun jeugdige stoottroepen de straten terroriseerden, iedereen in elkaar sloegen en beroofden, meisjes aanrandden en verkrachtten, en de oudere generatie zich aartslui, fraudeleus en hebberig laafden aan ons sociale stelsel.
Als mijn vader constant in een jurk zou lopen zou ik me ook afzetten tegen de maatschappij.
-weggejorist-
Aan alle Mocros... Wist U overigens dat:
- tijdens WWII, als enige land in EU, alle Joden uit NL zijn weggejorrist,
- dit georganiseerd was door de Duitsers, uitgevoerd door de Nederlanders,
- 20.000 NL-ers vochten voor de Waffen-SS, (huidig leger: 70.000 man)
- Vele NL-ers lid waren van de NSB,
- NL als een van de laatste landen in de wereld de slavernij heeft afgeschaft,
- NL na WWII o.l.v. Kapitien Westerling menig kopje deed rollen in NL-Indië,
- NL dus nog maar 50 jaar beschaafd is,
- jullie Mocros ons in de tenen weggemoffelde nationalisme doen opborrelen,
- dit niet alleen in NL aan de hand is maar overal in Europa,
- jullie Mocros als eerste aan de beurt zijn bij eventuele toekomstige etnische zuiveringen...
- dit een probleem is voor de goede Mocros...
Kijk, Gekke Mocroindahouse..... de belediging aan het adres van mijn vriendin was geheel voorspelbaar. Ik voel niet de geringste behoefte haar schoonheid tegenover jou te gaan bezingen, dat zou teveel eer zijn. Je reactie is exemplarisch voor het gedrag van Marokkaanse mannen tegenover vrouwen die niet hun moeder of zus zijn: willen ze niks van je, dat zijn ze lelijk, bitches of hoeren. En anders ook trouwens. Mijn vriendin was inderdaad niet erg geporteerd van de Marokkaanse mannen, niet alleen vanwege hun uiterlijk. Hoe zou dat toch komen ???? Misschien tijd de hand eens in eigen broek te steken ? Sowieso veel beter dan in die van je neefje......
@pfffpfff 07-07-07 @ 11:01
Eigenlijk zouden we bij die lui gewoon inteelt nog meer moeten aanmoedigen. Gratis verblijfsvergunning als je trouwt met je eigen zuster! Sterft het zooitje vanzelf uit.
Probleem echter is dat hier in Nederland zelfs een nageboorte nog wordt opgevoed, omdat er een leger "dogooders" van afhankelijk is voor hun brood. Vergeet niet, achter elke grote man staat een geweldige vrouw, maar achter elke Mocro staan zeker tien ambtenaren!
@BoBu @ 11:07
Juist, nix nieuws onder de zon
Het is en blijft addergebroed
Brouhaha 07-07-07 @ 11:05
Weet je waaraan je het 't duidelijkst kan zien dat ze zo verrot zijn? Omdat ze er plezier in scheppen anderen het leven zuur te maken. Er is een duizenden jaren oude ontwikkeling compleet aan ze voorbij gegaan, waarin werd gestreefd het wat leuker te hebben met elkaar. Mocro's vinden het leuk om te stangen en mensen tegen elkaar op te zetten, net als de rest van dat soort uit die islamitische landen. Daarom is het in die landen ook zo'n ellendige puinhoop, want de mensen zelf creëren hun maatschappij.
@pfffpfff 07-07-07 @ 11:07
Dat kan je iemand met 2 hersencellen niet echt kwalijk nemen hoor.
Een varken schijt ook overal waar het hem uitkomt he.
je zou maar mocro zijn en niets anders kunnen dan zo te leven
@Brouhaha,
Zeg maar vier (4) lettergrepen, als jij tenminste tot 5 ( vijf) kunt tellen.
Tobi 07-07-07 @ 11:03
Gewoon, dat stukkie in het AD. Ik ken het nu wel. Het is geen nieuws meer. En als het dat wel is, dan kijk ik er vast niet meer van op.
Vies volk is het en blijft het.
@ Gekke Mocroindahouse.
Ik heb een Marokkaanse buurman, die, terwijl hij met iemand staat te praten, nou ja... praten, hij stoot wat klanken uit na hier al 35 jaar te wonen, maar goed, terwijl hij iemand 'te woord'' staat, terkt hij die lange jurk van hem omhoog, hurkt, gaat schijten, gaat weer staan en kletst verder, dat doet hij ook hier op het plein tussen de kraampjes door, also ook tegen mijn schutting.
Familie van je?
@Brouhaha 07-07-07 @ 11:05,
die 'witte sneeuw' kan ik vrij snel geel maken hoor ;-)
eureka 07-07-07 @ 11:04
Door en door verrot inderdaad. Bah. In die landen waar dit soort onbeschaafde ruziezoekers vandaan komt, is het een hel om te wonen, en iedereen draagt persoonlijk zijn eigen stukje bij aan die hel.
* denkt dat Geert er weer een zetel bij krijgt *
@Gekke Mocroindahouse 07-07-07 @ 10:55
Even een taallesje: "Gekke Mocro" is een pleo-nas-me. Jaja, moeilijk woord van wel drie lettergrepen. Je zou het kunnen vertalen met "dubbelop-isme". Mocro's zijn namelijk per definitie gek, dus dat extra vermelden is onzin. Vlg. witte sneeuw, nat water, harde diamant en domme ne... Ehm, dat laatste lijkt me geen goed voorbeeld i.v.m. het MDI.
@Gekke Mocroindahouse ALS alle mocros de nederlandse taal zouden beheersen zoals jij zou dat een hoop vooroordelen en ellende minder geven.
Maar aangezien dat niet zo is en zelfs de hoogopgeleiden (artsen) intelectuelen de kant van het extremisme kiezen, kan ik slechts concluderen dat jullie soort door en door rot is. Van de meeste kan je nog denken: ze weten niet beter, ze zijn er te dom voor. Van jou kan ik slechts zeggen: Je schijt in je eigen nest, je bijt degene die je voed. Er zijn landen waar je voor minder wordt afgemaakt.
@BoBu @ 10:59
Lezen, wat?
@ Gekke Mocroindahouse 07-07-07 @ 10:55 Waarschijnlijk is de marokkaanse definitie van mooi anders dan de onze. Dat verklaart dat ik Mocro's alleen zie lopen met aardvarkens en opgeschilderde hersenloze achterstandshoertjes. Maarja misschien is dat voor jullie al heel wat. Jij denkt toch niet echt dat een vrouw van enig kaliber ook maar iets met een baardman van doen wil hebben wel? Dan moet ze toch wel ergens een geestelijk gebrek hebben, of het moet onder dwang gaan natuurlijk. Dat kunnen jullie dan wel weer.
Zou iemand in die grot willen kijken of mijn autoradio daar misschien ligt??
Was er nog wat Sarin over van Saddam?
Zijn er nog plekken hier in Nederland, behalve Fryslan, waar ze geen MP3-telefoon-capuchons, finnenjugend, R and B soa-discotheken en FunX kennen?
Oh ja, nog even een advies aan alle naffers die zich slachtoffer voelen omdat ze per ongeluk hier geboren zijn (vergissing van je ouders, sorry, is mijn schuld dan weer niet, voortaan anticonceptie gebruiken ? ) : ga net als al die kaaskoppen die het hier niet meer trokken boeren in Canada, zet een softwarebedrijf op in Californie, een transportbedrijf in Polen, ga rozenkweken in Kenia of duikles op Curacao. En als je dat allemaal niet ziet zitten kun je altijd nog in die enorme lange rij gaan staan voor de embassades van Saoedie-Arabie of Pakistan, waar iedereen momenteel probeert naartoe te emigreren - het schijnt er fantastisch te wezen !!!
@Brouhaha.
En niet allen voor de hersens is het een drama, maar ook lichamelijk, ik ken een paar van de meiden uit een gezin, uiteraard pa en ma volle nicht, er mankeert werkelijk van alles aan dat spul.
apatische, zwakbegaafde stuntelaars.
En oh God nog aan toe als die meiden seksen voor het huwelijk, maar de ''heilige'' viespeuk roste wel over zeer, zeer jonge meissies heen.
Losgeslagen idioten, daat zitten wij mee opgescheept, oprotten terug en een bom op die grote zandbak.
Probleem opgelost.
Brouhaha 07-07-07 @ 10:59
Houdt toch geen stand dit, met die vandalistische, agressieve, racistische, homofobe, domme inteelt Rif-idioten? De aanwezigheid van de Marokkanen in NL hangt aan een zijden draadje, en miljoenen Nederlanders staan klaar met een schaar voor het laatste zetje. Zo'n beweging houd je niet meer tegen.
Het heeft geen zin om met Mocro's in discussie te gaan. Maar een wapenstok en heropvoedings/werkkampen doen wonderen. Al het andere is vergeefse moeite en weggegooid geld.
Het is nog niet zover, maar het gaat er komen. Ik denk binnen 3 jaar. Dan hebben ook de grootste mocroknuffelaars er genoeg van.
'EERSTE MILITAIRE WERKKAMP VOOR PROBLEEMJONGEREN GEOPEND'
Ik hoop dat we dat nog meemaken.
@joris
is het geen tijd om Gekke Mocroindahouse een beetje te jorissrn?
Op een goeie dag zijn blauwe ogen en een paspoort voldoende om bij de kazerne een dimaco en een paar kisten op te halen om die lui keurig de zee in te drijven.
Ik lees het niet eens meer....
@Shalome 07-07-07 @ 10:49
Ergens (goed zoeken) heb ik nog wel een klein beetje hoop, maar als ik dat slappe zooitje in Den Haag zie, word ik weer erg moedeloos... Maar ik help je hopen!
-weggejorist-
Toch alleen maar mooi die dubbele nationaliteit! Aangezien ze zelf niet de keuze kunnen maken doen wij dat wel. Intrekken van de Nederlandse nationaliteit en uitzetten naar Marokko...
-weggejorist-
Amen begrijpt heel goed dat die jongens ontsporen.
Je zal maar op moeten opgroeien in een kelderbox, met een draaideur waar niet eens een slot op zit, en dan een pliesi die eerst gaat boxen en dan pas praten.
@Gekke Mocroindahouse 07-07-07 @ 10:27
Met die duizenden-jaren-inteelt van jullie geitenneukers erbij wordt het er niet beter op, en er komt een moment dat we het zat zijn! Gelukkig zijn wij dan misschien wel met minder, maar in ieder geval slimmer dan jullie.
Dat wordt ook maar weer eens bewezen doordat jij als zoveelste-generatie-mocro nog steeds het NEDURLANS niet beheerst. Dat heb je ervan als zowel je vader als je grootvader en alle overgrootvaders met volle nichten zijn getrouwd. Weten wij hier, op enkele dorpjes rond het IJsselmeer en op de Veluwe na, al eeuwen. Ies niet goet for hersuns!
Monkeyman 07-07-07 @ 10:47
Dat is geen misverstand, van hier naartoe halen: dat is een hardnekkig vastgehouden fabel omdat ze een excuus zoeken voor hun uitvreterij. NL weet wel beter en kijkt met minachting naar die aartsluie, domme niksnutten die maar in één ding goed zijn, en dat is zichzelf voor de gek houden.
Monkeyman 07-07-07 @ 10:47
Dat je nog op vakantie gaat naar zo'n land.
Toch ben ik wel van mening dat het zou helpen om alle criminele mocros uit te zetten naar Marokko.
Je geeft aan dat het in dat land zelf ook problematisch is, maar dat is ons probleem niet.
Dat men daar zelf te lui is om iets van het land te maken, is hun eigen pakkie aan.
Door alle probleemgevallen terug te sturen naar Marokko concentreer je het probleem op 1 plek in plaats van dat het zich nu als een olievlek uitbreidt over heel Europa.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat finnen erg lekker kunnen pijpen in de bosjes.
Kijk en dat is dan weer eindelijk een positief bericht.
Brouhaha 07-07-07 @ 10:43
Geen zorg: ze verzieken het zelf. We gaan al de goeie kant op, en straks wordt er heel makkelijk een wetje doorheen geloodst dat ze allemaal weer terug naar Rif worden gedirigeerd. Dat weten mocro's ook wel: ze blijven gewoon nog zo lang mogelijk zitten om hun zakken te vullen. Ze zijn al verbaasd dat ze zolang met hun aartsluie uitvretersgedrag wegkwamen. Maar het zijn nomaden en blijven altijd nomaden: die bouwen niets op. Ze wachten gewoon tot het schip strandt en gaan dan elders uit hun neus zitten vreten.
@Gekke Mocroindahouse.
Waarom lieg je door gekke voor je naam te zetten, terwijl iedereen weet dat het zwaar gestoord moet zijn, inteelt, je weet wel, vozen met je egen familie, daar komen zwaar gestoorde idioten uit vandaan, en daar zitten wij hier mee opgescheept.
hufter.
Voor de juiste aanpak, dames en heren politici in Den Haag, ga eens praten met iemand die er verstand van heeft:
Zie de misdaadcijfers van New York tussen 1965 en 2005
www.disastercenter.com/crime/nycrime.h...
en merk de scherpe daling vanaf 1994 op.
Bekijk de lijst met burgemeesters van New York sinds 1665
en.wikipedia.org/wiki/List_of_mayors_o...
en noteer de naam van de man die in 1994 burgemeester werd.
En nee, hij is niet van de softe aanpak.
Een wijdverbreid misverstand onder Mrokos is dat "wij" die diverse bergvolken hiernaartoe gehaald hebben. dat gold alleen voor een inmiddels kleine minderheid van de 1e generatie, die welsiwaar niet geweldig was aangepast, maar ook geen enorme problemen gaf. De ellende wordt veroorzaakt door 2e en inmiddels 3e generatie MANNEN ! die nooit ordentelijk zijn opgevoed. De meiden weten wel aan welke kant de boterham gesmeerd wordt en pakken hun kansen, wat die mannetjes natuurlijk nog gefrusteerder maakt, want wat is er erger dan het laatste machtsmiddel te verliezen waar je je identiteit aan ontleende. Zie de eerwraakmoorden. Sukkels die iets roepen over "eer" of "Islam" , en vervolgens verontwaardigd kelderboxen onderzeiken, hun minderjarige neefjes aan hun pielemuisje zitten, onderwijl boos roepend dat alle homo's van het dak moeten.
Wat ook helaas een misverstand is, dat terugzending naar Marokko zou helpen. Ik ben er onlangs geweest en kan julders verzekeren dat het er geen haar beter is. Vrouwen doen daar net als hier alles terwijl de mannen op straat rondhangen en uit hun neus vreten. ook daar zijn het kleine prinsjes. Prachtig land, maar mijn vriendin werd er aangestaart alsof ze een naakte chimpansee was (formulering uit "Allah en Eva" van Besty Udink-lezen dan boek, al stemt het niet vrolijk)
En zal ik jullie voorspelen, beste reaguurders, dat het opknappen van 'kansenwijken' niet zal helpen ? Waarom niet ? Omdat dezelfde mensen er blijven wonen, met dezelfde opgeschoren rotkoppen, en diezelfde kankerscootertjers, met dezelfde honkbalpetten en bontrkagen. Tenzij je natuurlijk de hele klerezooi sloopt en er koophuizen voor in de plaats zet, en liefst geen sociale woningbouw. Probleem opgelost !
Oh ja, en tot slot beste inburgeraars, zullen we voortaan afspreken dat "media" nog steeds meervoud is. Dus niet .. de media is......
@Agent327 07-07-07 @ 10:41
Ja logisch, hun eigen nest bevuilen ze niet! Valt ook weinig te halen. Het roven doen ze elders.
LOL @ Brouhaha 07-07-07 @ 10:43
Staan al honderd keer in het systeem. Wij proberen het contact met ze weer op te pakken. Over een paar weken krijgen ze een proces-verbaal thuis. Komen ze naar ons toe als ze een moeilijk woord niet snappen.
.
Wie staat er nou gvd boven de wet???
Wat nou discriminatie?? Als autochtoon pleeg je 1 auto inbraak en je kunt je al melden bij justitie.
Ben je Marokkaan, mag je het nog 100x over doen en zelfs de politie nog vragen om vertaling?
Hoe bizar is dit.
.
Gastjes oppakken het land uitflikkeren of verplichte opsluiting in werkkampen. Laat ze 's nachts wegen asfalteren, doen ze nog wat nuttigs voor de maatschappij.
@waskuip-admiraal 07-07-07 @ 10:39
Ja, de Broedstoven van Mohammed draaien op volle toeren, of zou volle h**ren hier een betere term zijn....
Zelfs in Het Gooi zie je die tentvarkens voorbijschuiven, meestal met z'n tweeen of drieen. Drie of vier peuters eromheen, ieder een buggy met een larve erin en met opbollende buikjes van de nieuwe leg....
We are DOOMED....
Die hele nafferige moslimkliek heeft de mond vol van polarisatie en over één kam scheren. Hun oplossing, alle jongeren over één kam scheren.
Er is een onevenredig groot probleem met mocrotuig en ze krijgen een speciale behandeling. Een puber in de provincie krijgt ondertussen een boete voor het fietsen zonder licht of het pissen tegen een boom. Randstedelijk tuig krijgt een negerboks in de hoop dat ze in plaats van 5 bejaarden er nu nog maar 3 beroven.
Hoe vaak worden die kudtgastjes gecontroleers op een bromfietscertificaat? Iets zegt mij dat dat weinig tot geen prioriteit heeft, vooral om de verhoudingen niet op scherp te zetten.
-Live free or die
Nee hoor, wij zijn hetzelfde volk als het jullie uitkomt, maar zo werkt dat niet, wij blijven mocros4life.
Gekke Mocroindahouse 07-07-07 @ 10:38
En daarom zo snel mogelijk dat life verkorten
@sulkava 07-07-07 @ 10:35
Ik woon op de grens transvaal en schilderswijk. Veel allochtonen ja, heel veel virschillende nationaliteiten. Geen probleem. Natuurlijk gebeurt er hier ook wel eens iets. Maar echt niks meer dan in Wassenaar of Zandvoort ( 25 jaar gewoond).
Ach kom laten we eens mal doen.
@Gekke Mocro. Toe maar jongen, doe maar eens precies uitleggen hoe jij het zou willen.
Ach meneer de Mocro, ik maak mij helemaal geen zorgen. Als de heren straatschoffies 30+ zijn, dan beseffen ze dat ze hun leven hebben vergooid. Onder straatschoffies is nu eenmaal geen seniorenleague. Fok jij maar lekker door, dan kunnen jouw kinderen later mijn toilet schoon maken. Nl is groot!
@ Gekke Mocroindahouse 07-07-07 @ 10:38 En daarmee bent u de zwakste schakel.
het ergste vind ik die vrouwen, als je die zompige types ziet lopen: met die donkere van haat overlopende ogen, lachen nooit en altijd een kinderwagen met een paar pond verse terreur er in.
Kloothommel 10:31
Nee hoor, wij zijn hetzelfde volk als het jullie uitkomt, maar zo werkt dat niet, wij blijven mocros4life.
probleem mocrowijken = pleonasme.
Brouhaha 07-07-07 @ 10:33
"De hele maatschappij wordt verziekt door die lui."
Yes, maar die aartsluie bedelaars hebben dan ook geen enkel eergevoel. Oh ja, hun vrouwen slaan, dat houdt de 'eer' in stand. Heel Nederland kijkt met minachting en verachting op ze neer, maar ze steken geen vinger uit om dingen te verbeteren. Lui, dom, cultuurloos, vreugdeloos, saai, bekrompen volk.
Tja kanaleneiland, gaan ze binnenkort ook een stuk plat gooien.
Maar goed je hebt ook nog: Overvecht, Transvaal, Schilderswijk, Bos en Lommer, Slotervaart en nog veel meer van die probleem morcowijken.
Ik zou als eertse die klote ouders hun poten breken, waar de boefjes bijzijn. Daarna de boefjes.
/OT
Wel leuk als je trouwt op 7/7/7 en iedereen weet tot in lengte van jaren dat dat de dag was waarop een ongelooflijk bloedbad werd aangericht in London. Het heeft absoluut romantische potentie.
"Klein kutland" is wel een zeer typische bewoording van een volgeling van de pedoprofeet.
Hard slaan en zeer langdurig verbannen, liefst op een opgespoten eiland in de Noordzee. Noem het gewwon Kanaaleiland, bijvoorbeeld. Kunnen ze daar Nieuw-Marokkie stichten. Niet te streng controleren op wapens en drugs, hebben ze ook nog wat te doen (elkaar afmaken bijv.)
Ik heb het helemaal gehad met dat uitschot en de superslappe aanpak van de NL-overheid! Ik heb ooit op Kanaleneiland gewerkt en vanaf je werkplek kon je toekijken hoe ze je auto op klaarlichte dag leeghaalden. Voor je beneden was, was het al gebeurd.
Deze jansalie-aanpak is echt kansloos, temeer daar het geteisem zich als konijnen voortplant. De hele maatschappij wordt verziekt door die lui.
@gekke mocroindehouse
Ik garandeer je dat je binnen 15 jaar kotsend op een open boot richting marocco zit. Jouw soort verlaat dit land jankend en roepend om jullie moeder de naargeestige broedschoot van de proleet. En als je een funded-trol bent wens ik je overigens hetzelfde.
@Gekke Mocroindahouse 07-07-07 @ 10:27
Leer eerst eens Nederlands,
6 regels tekst en minimaal 6 stijl/taal fouten.
U woont ook in Nl en dus ook kutvolk zoals u dat noemt. Helaas bent u, om animal farm aan te halen, erger kutvolk dan ander kutvolk.
@kloot
Laat die mocro man, is een trol. Niet voeren is ie zo dood.
@Gekke Mocroindahouse 07-07-07 @ 10:27
"Nederland is gewoon een klein kutland met kutvolk erin, meer niet."
Sukkel jij behoort dan tot het zelfde kutvolk in dat zelfde kutland.
Waarom krijgen ze maar 2 weken in een luxe staatshotel, bouw rotterummerplaat gewoon om tot een soort van Alcatraz en geef gewoon straffen van een jaar of meer voor autoinbraken...
-weggejorist-
Mmmm. Kanaaleiland was door Baghwan Spekman toch al tot een prachtwijk omgetoverd of ben ik nu gek.
@fuckje inderdaad, geen idee of het fleisch is, maar tis eerder een kaalkopje dan een mocro.
@John McClane 07-07-07 @ 10:18
jij mag 3 x raden tot welke groep de familie behoort van onze kansenjongeren?
Onlangs bezocht (ex communist) PVDA minister VOGELAAR de Marokkaantjes in 030
Ze liet de pers weten dat ze tot tranen toe ontroerd was toen ze hoorde hoe moeilijk deze jonge Mocro's met petjes het hebben in de de maatschappij.
Volgens minister Vogelaar is het criminele pad wat deze Mocro's betreden geen keuze maar meer het gevolg van het feit hoe zij behandeld worden.
Uiteraard had deze PvdA minister geen tijd om eens met de 030 bejaarden te praten die kansloos door deze Kut marokkaantjes in groepsverband tegen de grond gewerkt worden om de portomonee snel af te staan.
Persoonlijk is de ervarings deskundige al ruim 2 jaar klaar met de Marokkaantjes. En met klaar bedoelt hij KLAAR, FINITO BASTA !!
Onze nieuwe minister voor Wonen, Wijken en Integratie, de ex-communiste Ella Vogelaar (PvdA), bracht onlangs een werkbezoek aan de Utrechtse wijk Kanaleneiland, en een groep Marokkaanse jongens hadden haar daar heel erg boos aangekeken. Was ze erg van geschrokken, onze mevrouw Vogelaar. Geen lieverdjes, die jongens, zei ze zaterdag in een interview met de Volkskrant. Maar gut, wat wil je? Die Marokkaanse jongens hebben giga schulden, maar de mensen van de schuldhulpsanering hebben wachtlijsten van an-der-half jaar!, en dus staan de incassobureaus gewoon aan de deur, en ja, dan tik je als Marokkaans prinsje dus gewoon maar weer een autoruitje in.
Vragen de Volkskrant-journalisten of die uitdrukking geen lieverdjes niet erg eufemistisch is, en of mevrouw werkelijk van mening is dat die ingeslagen autoruiten aan de gebrekkige medewerking van de schuldhulpverlening moeten worden toegeschreven. (Ik zou héél voorzichtig worden als ik van de PvdA was en van Volkskrant-journalisten dit soort tegenwerpingen kreeg.)
Mevrouw ontkent dan natuurlijk weer een beetje, maar je hoeft haar niets te vertellen over het mechanisme en het proces waardoor de dingen met onze Marokkanen lopen zoals ze lopen.
bartjanspruyt.blogspot.com/2007/04/de-...
@Gekke Mocroindahouse 07-07-07 @ 10:10
Kom ff langs, dan kan ik u uit uw lijden verlossen
Een boksvuist door een agent gegegen.. Gekker moet het niet worden. Mijn voorstel= Gewoon de ME erin, leegslaan die kerkers en dichtmetselen! Dan een avondklok voor 21 jaar en jonger vanaf 19.00uur, kijken wie er dan nog stoer doet. Met scherp schieten op personen die menen de klok te moeten omzeilen...
@Gekke Mocroindahouse 07-07-07 @ 09:44 Waarschijnlijk zijn jullie wel blij dat je hier zit. De weg terug staat open, maar wordt niet gebruikt. Ja jullie zijn geímporteerd om hier te werken. Dat deden jullie ouders ook. vaak hard ook nog. Deze opgebouwde eer wordt door jullie generatie mocro's massaal te grabbel gegooid. Jullie drijven de spot met jezelf, of laten de spot met je drijven voorzover het de "goeden' betreft.
@Fleisch,
Doe eens stoppen met reaguren als Gekke Mocro, nu weten wij het wel.
LOL@knutsel
Ik ben zeer terughoudend over mijn libertarische principes als zij in de buurt is, juist om dat soort ellende te voorkomen.
@Kloothommel 07-07-07 @ 10:08. 51 procent. Fifty-fifty kans dus; de moeite waard.
Net een lekkere kop koffie ingeschokken, klassiek muziekje opgezet. Wordt mijn ochtend gelijk weer vergald door ***Marokanen. Moet dit altijd op zaterdagochtend, GS?
@Gekke Mocroindahouse 07-07-07 @ 10:10
Wederom doet u uw nick volkomen eer aan, met de nadruk op het eerste gedeelte van uw nick...
Normaal is trouwens een rekbaar begrip, wat voor jou normaal is, wil niet zeggen dat dat voor een hele hoop andere mensen ook zo is.
Haha, het Marrokkaans commentaar vandaag is echt heel idioot, besteed toch geen aandacht aan randfiguren zoals GekkeMocro
@Tobi 07-07-07 @ 10
Achja... deze is een beetje dommig.
@Cojones. Wedden dat je dochter pliesieagent wil worden? Of bij de marine ofzo.
Gekke Mocroindahouse. Inbraak?
CoJoNes Mee eens. Tijdens dienst had ik geen last van kamfer, maar ik vermoed dat het effect jaren vertraagd is.
@Gekke Mocroindahouse @ 10:10
Jullie hebben 'het recht' om een land naar de kloten te helpen?
Ga es deaud, kudtmarokkaan
@Gekke Mocroindahouse 07-07-07 @ 10:10
Jullie zijn niet blij dat jullie hier zitten en wij zijn niet blij dat jullie hier zitten, trek je conclusie's dan eens.
@Gekke Mocro
Je bent een door GS betaalde trol. Want een antimens kan nooit foutloos spellen.
@Gekke Mocroindahouse Een varken geboren in een paardenstal is nog steeds een varken.
@lijn5
Het laatste waar je behoefte aan hebt in gevangenschap is een opspelend libido. Kamfer in het eten is dus zeer humaan.
-weggejorist-
eman resuym 09:53
Je doet net alsof wij blij moeten zijn dat we hier zitten, jullie hebben ons hierheen gehaald, dit land is net zo goed van ons, dus hou maar op met het schreeuwen van terugsturen of wat dan ook, want dat gaat never nooit gebeuren, en als wij dit land naar de klote willen helpen (wat wij niet doen, want wij gedragen ons gewoon normaal), dan is dat ons recht
@MonteCristo
Het is nog vroeg.
COJONES Helaas is het absurde gebruik van kamfer in het eten tijdens de dienstplicht mij pas op latere leeftijd duidelijk geworden.
@John McClane 07-07-07 @ 10:06
heeft lekker veel zin in een land waar 98% analfabeet is
Je moet ze naar hun familie brengen, en de familie laten zien wat ze uitspoken.
Desnoods zoek je de adressen van familie in Marokko op, briefje die kant uit. Dan zijn ze niet zo stoer meer, als de familie er van weet.
Wieske had laatst een opstel geschreven over de bejegening van rifapen bij GS.....
@MonteCristo,
Ik vroeg me juist af wat Louske hiervan zou vinden, en Treble natuurlijk.
Wat een warrig betoog Bodyhair
De stijging van de criminaliteit komt door aangiftebereidheid.... Dat heb ik de politie nog nooit horen zeggen over een daling. Ik dacht altijd dat hun strategie was: Zorgen dat alle dienders bezig zijn met bonnen schrijven, zodat mensen voor aangifte 3 dagen moeten wachten en geen aangifte meer doen voor fietsdiefstal of kleine vandalisme. Meer geld in de kas en lagere criminaliteitcijfers.
Heulemaal met MonteCristo eens...lekker voor löl laten staan in eigen buurt.
Wat zou Wieske hievan vinden?
@CoJoNes 07-07-07 @ 09:56
Heb trouwens wel een vervelende mededeling voor je, de dienstplicht is niet afgeschaft, de opkomstplicht is opgeschort, dus ja jouw kinderen zijn nog gewoon dienstplichtig hoor, men roept ze alleen niet meer op
P.S.
U was een pleisterplakker?
De politie past zich aan bij de allochtone doelgroep om de goede vrede te bewaren. Hoe veel verder gaat dit nog? Wanneer gaat de politie verplicht op Arabische cursus om de hakbartjes in hun eigen taal aan te spreken?
Waarom houdt iedereen in dit land zijn bek hierover?
In Almere zijn ze ook al zo voortvarend bezig.
www.hetvrijevolk.com/?pagina=3977&...
@Kloothomel
Helaas zijn de absurde principes van dienstplicht mij pas op latere leeftijd duidelijk geworden. 177 zaucie FTW.
Dit soort lieden moet je gewoon tewerk stellen in hun eigen buurt, dan gaat de lol er vanzelf vanaf. En anders gewoon in de gevangenis gooien, als ze in de gevangenis zitten kunnen ze ook niet stelen.
@CoJoNes 07-07-07 @ 09:53
Ouwe dienstweigeraar :D
da wizard 07-07-07 @ 09:50
Bovendien kunnen ze ook niet schrijven laat staan lezen.
Waarom nou weer ingewikkeldelde dingen als dienstplicht? Waarom moeten in 0031 toch altijd weer de goeden onder de kwaden lijden? Waarom zou een keurige 18 jarige jongen als slaaf van de overheid te werk moeten worden gesteld, omdat een groepje kutkinderen niet is opgevoed?
Onzin. Pak degene die de wet overtreedt aan en kom niet met draconische maatregelen omdat je zo schijtbenauwd om te stigmatiseren en polariseren. Het leven is nu eenmaal gepolariseerd.
Zolang mijn kinderen de wet niet overtreden zal ik ze nooit ter beschikking aan de overheid stellen. Nooit.
-Live free or die
Hou die zooi maar lekker daar in de rampstad, gaan wij hier in de provincie onbezorgd verder. Dat tuig fokt namelijk ook nog harder dan de gemiddelde blanke randstedeling. Over een jaartje of 20 is het een complete no go area.
@Gekke Mocroindahouse 07-07-07 @ 09:44 Marokkanen zijn dat letterlijk al, voor het figuurlijke zorgen jullie zelf. Keer op keer bevestigen jullie hier in 0031 dat jullie een stelletje minder ontwikkelde geitenhoeders zijn die niet weten wat ze met hun vrijheid hier aan moeten.
Elk woord is al teveel verspild aan dat kansleauze stelletje rifapen. Ik heb het helemaal gehad met die bevolkingsgroep. Gewoon terugsturen naar Noord Afrika, Weg ermee. De goeie mogen blijven hoor, Ken ook een aantal Mocro's die normaal doen maar het is wel een minderheid.
Negerboks ouwe! Tik 'em aan!
gelukkig zijn ze hier om vuilnis op te halen en straten te poetsen
Een ander idee is om lekker pleiten te gaan uit Nederland en dit land over te laten aan slappe zachte softies zodat ze dit land ongenuanceerd naar de tyfus kunnen helpen. Misschien ook wel mooi zon maantje in de Nederlandse vlag. Met allemaal lamzakken en armoedzaaiers en softe aanpak gaat het land vanzelf wel naar de klote. Oh wel on-topic blijven eigenlijk, al die frustraties ook he...
@fasteddie 07-07-07 @ 09:49
Helaas is dit niet alleen oud nieuws maar ook nieuw. Morgen weer hetzelfde, overmorgen ook zolang er niets aan gedaan wordt
Gewoon de lege, ongebruikte ruimtes vullen met PUR schuim. Finnen hebben daar een hekel aan.
@Gekke Mocroindahouse 07-07-07 @ 09:44
Ga eens ergens anders doen alsof je Fin bent lutser.
Het is veel te vroeg, Finnen liggen nog op bed...
Gekke Mocroindahouse 07-07-07 @ 09:44
inderdaad, en nog met reden ook.
Dit is toch oud nieuws!
De boeven die lachen om het systeem omdat ze na 5 minuten weer op straat staan.
Zo wordt je als agent ook niet serieus genomen.
Dus alle rechters verplicht als stage een weekje in de wijk...
@Gekke Mocroindahouse 07-07-07 @ 09:44
U doet uw naam eer aan
@Gekke Mocroindahouse 07-07-07 @ 09:44
Je bent te dom om iemand uit te kunnen lachen.
En daarbij zoals eerder gelezen in de comments; Straffen naar eigen gebruiken. Het ene volk is het andere niet ook al zouden we dat graag willen. Weer een goed idee!
Lubbers werd verfoeit om zijn idee voor kampen voor tuig. Nu ziet het er naar uit dat steeds meer mensen er voor zijn. Tijd dat ze ingevoerd worden en nee, niet 6 maanden. Minimaal een jaar en vanaf een jaar of 12.
"Vanuit de top 15 hebben we er inmiddels zes binnen gehad en enkelen meerdere keren.
.
Laat me niet lachen.
Kudt Finnen, ga es deaud.
@Gekke Mocroindahouse 07-07-07 @ 09:44
Daar zijn jullie zelf al goed genoeg in, dat is al slapstick genoeg.
Laten we de dienstplicht (in ieder geval 9 maanden sociale opvoeding) maar weer invoeren zodat de gezonde en gediciplineerde jongens dit soort k*tgasten in 9 maanden tijd weer kunnen opvoeden. Gewoon lekker gezellig samenwerken. Nou wat een idee he!
van mij mag je een hele grote A-bomb op dit land dumpen (nadat ik zelf ergens immigrantje ben gaan spelen natuurlijk)
Jullie kunnen de hele dag proberen marokkanen zwart te maken, maar dat maakt niet uit, want wij lachen jullie uit.
-edit moest jij niet in Londen zijn ? -
Kom er maar weer in linkse allochtonen knuffelaars.
Waar blijven die internaten military-style, gewoon 6 maanden lang zo'n sergeant er het fatsoen in laten schreeuwen..
eigen cultuur - eigen discipline. Gelijk als die uit dat apenland: heb je iets gejat: vingers er af hakken. In die geest dat ook doortrekken bij verkrachtingszaken en we hebben een hoop problemen minder hier.
De dubbele standaard bij de politie neemt evht groteske proporties aan. Geweld en intimidatie wordt beloond, de lieve vrede bewaren heeft bij sommige groepen prioriteit, terwijl de law-abiding citizen keihard wordt afgestraft voor z'n fatsoen met de ene wet-Mulder boete na de andere.
Hou maar op
Clusterbommen en napalm op die uithoek
Moet opeens weer aan die zachte heelmeesters denken.....
Hek er omheen een een sproeivliegtuig Antrax er overheen
Ik word hier heel recht(s)lijnig van... Lik op stuk is nodig: oppakken en direct straffen. Het probleem ligt bij justitie. Als er niet behoorlijk gestraft wordt, heeft meer politie geen zin.
Kanaleneiland, de enige oplossing is om daar een muur omheen te zetten.
REAGEER OOK