Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Iemand een terrorist noemen. Mag dat?

als dit mag...Groot feest op links. De actievoerder Wil Wolfs, die in 2006 werd gearresteerd omdat hij rondliep met een bord waarop geschreven was "Opsporing Verzocht. George W. Bush. Terrorist." is niet schuldig aan belediging. De Nationale Ombudsman heeft burgemeester Opstelten van 010 op de vingers getikt. De boeroeper had niet vastgezet, geïntimideerd en gecensureerd mogen worden door de Rotterdamse pliesie. Foei. Grappig toch weer dat beledigende linksmensen zich altijd beroepen op Vrijheid van Meningsuiting. Maar zodra ze zelf terrorist genoemd worden, is het opeens Smaad & Laster. [Bruggetje maken naar Rowdy Plantema, die dierenarts die het waagde enige dierenactivisten 'terroristen' te noemen, en daarvoor is aangeklaagd door linksmensen en vervolgens door de rechter is veroordeeld tot het betalen van een enorme geldboete, waardoor hij praktisch failliet is, en waardoor zijn vrouw intense gezondsheidsproblemen heeft gekregen. En dat dan koppelen aan het nieuwsbericht over het kabinetsvoorstel dat extremistische dierenactivisten onder de terrorismewet wil laten vallen. Relevante hyperlinks toevoegen ter verduidelijking. Dat mailtje even popuppen. Picca erbij. Klaar.]

Reaguursels

Inloggen

Sjoerd van der Wouw is een terrorist

Gaan ze me nu ook aanklagen?
Ze zouden die dierenrechtenactivisten moeten slachten, volgens mij levert dat nog best degelijk veevoeder op...

zeveroare | 05-07-07 | 14:26

Guido 04-07-07 @ 23:00
Ach, zijn we weer aan het Krista-bashen geslagen? Zielig.

Barry van Hommel | 05-07-07 | 10:22

Sommige dierenactivisten zijn terroristen!

Kom maar op! Ik ben al bijna failliet, en mijn vrouw is ongenezelijk ziek, dus mij kunnen ze toch niet pakken.

Haaimans | 05-07-07 | 08:46

Guttegut wat maken we ons druk hiero om deze demonstratieplaquette... in de VS gaan ze veel verder met het beschimpen van hun opperchimp...

Dorothy Parker | 04-07-07 | 23:34

De definitie van terrorisme komt neer op met bruut geweld je ideologie aan anderen opleggen en daarbij niet schrikken van talloos veel onschuldige slachtoffers maken, nou daar voldoen Bush (en Olmert) glansrijk aan! Deze man moet dus niet gestraft worden maar gekoesterd!

Dorothy Parker | 04-07-07 | 23:32

Meten met twee maten is regel ter linkerzijde. Van zakkenvullers als Marcel van D, Paul R en Felix M via roofzuchtige vernielers als de nobele krakers en wannabee terroristen (Krista van Velzen) tot gevaarlijke gekken...

Guido | 04-07-07 | 23:00

Draaitafel Demagoog 04-07-07 @ 17:50
Ja maar...... hoe moet dat dan met anonieme reaguursels?
Wie moet ik dan aanklagen voor smaad & laster?
Zou van Jole dan toch niet een beetje gelijk hebben?

Vragen, vragen, vragen....

Sikkeneur | 04-07-07 | 20:51

Poten af van de Vrijheid van meningsuiting. Ook al is het een onnozele mening. BTW: religie is geen mening.

bottehond | 04-07-07 | 20:27

@ koerbagh * de zinnetjes quotend net voor de haken beginnen* >>> ;-)

Opzekers | 04-07-07 | 19:41

u mag natuurlijk ook vaker enen punt of komma hanteren op de daarvoor bestemde plaatsen herr Stifft.

milo | 04-07-07 | 18:54

[Pak een demonstrant, pak een dierenactivist, gooi ze op een hoop die je Links noemt, zeg dat het allemaal hetzelfde is, voeg wat links toe, hup.. weer hoop commentaar -> hits -> advertentie hits -> omzet -> $$$$]

[Voeg nog even commentaar van Aleid Wolfsen toe, -> als je het terrorisme noemt kunnen boeren zich niet meer verzekeren]

Plorp | 04-07-07 | 18:32

Dit is wel heel MEMRi deze kop. Los van het feit of het nu wel of geen belediging was, ging het erom of het achter slot en grendel gooien van deze man gerechtvaardigd was. En dat was het duidelijk niet.

sjonnie | 04-07-07 | 18:25

-weggejorist-

Lizzard | 04-07-07 | 18:24

Pritt is een beetje dom ! op GS word hetzelfde toegepast ( op welke site niet btw ?) waar het op neerkomt is een 'persoonlijk' belediging .. Heeft Bush aangegeven dat hij dit smaad/belediging vind ? Nee want hij was er niet bij. Zelfde als mensen hier wat over paris hilton schrijven .. die leest dat toch niet ! maar als ik iets persoonlijks schrijf over bijv fatima de molero ( of hoe dat kind ook heet) dan kan zij als ze het leest dreigen stappen tegen de schrijver ervan te ondernemen en is er dus wel spraken van belediging .. vrij simpel eigenlijk .. het draait alleen maar om het persoonlijk worden ( en dat kan je niet worden als die persoon er niet bij is ) vraag maar aan joris .. doet niks anders namelijk

Draaitafel Demagoog | 04-07-07 | 17:50

links=onderdrukking van het vrije denken

Jokkebrok | 04-07-07 | 17:47

Deporteren naar Rottummerbay die gasten.

-- weggejorist -- | 04-07-07 | 17:26

Het valt nog mee dat Sjoerd van der Wouw geen aangifte heeft gedaan van discriminatie op basis van levensovertuiging, waar 2 jaar cel op staat. Maar misschien dat hij dat alsnog gaat doen. Vijanden van Wakker Dier moeten niet alleen financieel uitgekleed worden maar ook opgesloten worden. Misschien kan Marianne Thieme hier nog kamervragen over stellen zodat justitie aangespoord wordt om deze gevaarlijke crimineel achter slot en grendel te zetten.

Dikke Chinees | 04-07-07 | 17:23

@Barry van Hommel 04-07-07 @ 17:00
Oh natuurlijk.. omdat het op site staat is het niet waar?

de republiek | 04-07-07 | 17:20

koerbagh, controversy en alle andere beroepsreaguurders, gelieve kennis te nemen van dit artikel www.geenstijl.nl/mt/archieven/942521.h... terwijl ik nog even wat orders afsluit zodat ook jullie uitkeringen over juli weer bekostigd kunnen worden!

Rabarberke | 04-07-07 | 17:02

de republiek 04-07-07 @ 16:49
Ja, als die site het schrijft zal het inderdaad wel waar zijn ja :s Man, kijk toch eens ff goed waar je je bevind voordat je de bron gelijk geeft!

Barry van Hommel | 04-07-07 | 17:00

Tobus 04-07-07 @ 16:55
GS-ers zijn terroristen (uitzondering daargelaten)

Barry van Hommel | 04-07-07 | 16:58

Uitkeringstrekkers zijn terroristen [zonder te generaliseren natuurlijk].

Tobus | 04-07-07 | 16:55

@King of controversy 04-07-07 @ 15:56:
Wat nou "uitbuiten"? Je hebt teveel Marx en andere onzin gelezen. Wie buit je uit als je je ogen eens de kost geeft en gewoon eens gaat kijken en met wat mensen gaat praten? En die mensen worden er tenminste een klein beetje beter van als je een beetje geld gaat uitgeven aldaar aan macaroni met kaasdraden. Je bent nu niets meer dan een virtuele ramptoerist. (Dat intellectueel laat ik maar even achterwege.) Of moet ik zeggen: een luie/bange* virtuele ramptoerist? Daar hebben die Palestijnen die "langzaam worden doodgehongerd, dood gemarteld en doodgebombardeerd" in ieder geval helemaal niks aan.

*) Eventueel doorhalen wat niet van toepassing is.

koerbagh | 04-07-07 | 16:34

Mmmm. Geachte Weledel Gestrenge Heer Nationale Ombudsman. Wilt u dit soort zaken/uitspraken aan de Rechter overlaten. U bent niet bevoegd dit soort uitspraken te doen, alhoelwel ik begrijp dat u ook belangrijk wilt worden gevonden.

Contra | 04-07-07 | 16:23

King of controversy 04-07-07 @ 15:56

GS mag toch ook de vrijheid van menigsuiting monopoliseren?

Maaier | 04-07-07 | 16:03

@Maaier 04-07-07 @ 15:51
nee de rechtbank in Arnhem, maar dood is dood, eind goed al goed.

Onderbuik | 04-07-07 | 16:00

@ koerbagh
Oh, je wilt dat ik hun wanhopige situatie uitbuit voor eigen gewin. Een beetje de intellectuele ramptoerist uithangen. Vergeef me, daar heb ik weinig zin in.
@ Niet voor Jan 15:37
Wat is dat nu weer voor ranzig idee? Een stichting die de vrijheid van meningsuiting mag monopoliseren. Jakkes.

King of controversy | 04-07-07 | 15:56

dlseth 04-07-07 @ 15:49
Niks over het milieu iig. Het is namelijk terecht dat daar regels voor zijn, en wat mij betreft gaan ze vaak nog niet ver genoeg. Of wou je serieus beweren dat er in NL niks mis is met het milieu?

Barry van Hommel | 04-07-07 | 15:55

Onderbuik 04-07-07 @ 15:49

z'n advocaat bedoel je? Dat is het idee van advocaat zijn...

Maaier | 04-07-07 | 15:51

@Barry van Hommel 04-07-07 @ 15:46
Een evengroot aandeel van alle registraties en regels en ambtenaren komt te staan op naam van... Het milieu! Dus wat wil je precies zeggen?

dlseth | 04-07-07 | 15:49

dan is Louis Seveke ook een terrorist, een dode terrorist weliswaar, dat scheelt.
Grappig om te zien hoe de (terroristische) rechterlijke macht wanhopig probeert om te voorkomen dat de (terroristische) dader van de moord op seveke veroordeelt wordt...

Onderbuik | 04-07-07 | 15:49

@ranqneuzeKleinburger 04-07-07 @ 15:42:
Die mag je nog gewoon Volkert van der Graaf noemen. Of Mohammed Bouyeri, afhankelijk van welke moord je bedoelt.

koerbagh | 04-07-07 | 15:48

souty 04-07-07 @ 15:39
En waar komt dat door? Precies, door partijen als het CDA en de VVD die privacy en burgerrechten ondergeschikt maken aan zogenaamde 'veiligheidsmaatregelen tegen terrorismebestrijding'. Alsof we ook maar de illusie moeten hebben dat echte terroristen zo dom zij om gebruik te maken van tapbare telefoons. Naief en dom. En die ambtenaren: tsja, allemaal de schuld van de bureaucratische systemen zoals bijvoorbeeld het nieuwe zorgstelsel, waarbij heen-en-weer schuiven van geld tot een kunst is verheven. Thanx, Bakkelendemanneke I, II, III en ik vrees ook voor IV.

Barry van Hommel | 04-07-07 | 15:46

gentle giant 04-07-07 @ 15:39
mag je een veroordeeld moordenaar alleen nog maar molenaar noemen?

ranqneuzeKleinburger | 04-07-07 | 15:42

@King of controversy 04-07-07 @ 15:10:
Nee, maar het geschiedenisstudentje zal er wel heel veel baat bij hebben.

koerbagh | 04-07-07 | 15:41

VOLKERT, MOLENAAR!
( tsja, ehh, je weet maar nooit ).

gentle giant | 04-07-07 | 15:39

Al dat ziekelijke gecontroleerd in Nederland gaat er alleen maar voor zorgen dat steeds meer mensen de staat niet meer erkennen, geen land ter wereld waar zoveel verkeersbonnen worden uitgeschreven, geen land ter wereld waar men zo snel je telefoon aftapt, geen land ter wereld waar je zoveel ambtenaren op straat ziet die alleen maar op jacht zijn naar geld.
En ze blijven maar door gaan met het verzinnen van wetjes die ons nog verder beperken, voor zo'n land heb ik niks meer over en investeren doe ik wel in een ander land.

souty | 04-07-07 | 15:39

Met zulke gevallen is het lastig dat we in Nederland niet een soort stichting hebben die procedeert uit naam van anderen als de vrijheid van meningsuiting in het geding komt. Misschien dat een gang naar de ombudsman voor de dierendokter iets is nu ? Of is die er alleen maar als de burger problemen heeft met de uitvoerende macht ?

Niet voor Jan | 04-07-07 | 15:37

@ Flodder 15:26
Ach, ik heb er nou eenmaal een zwak voor als mensen/groepen/leiders op een onorthodoxe wijze hun politieke doelen proberen te verwezelijken. Poetin staat daarom ook hoog in mijn favoriete lijstje van politici, al zijn zijn politieke doelen op zichzelf schandalig.

King of controversy | 04-07-07 | 15:32

musclehedz 04-07-07 @ 15:21
For always... anders hebben jullie niks meer om over te kletsen hier en vrees ik grote overlast van xeonofobische hangrechtsers bij elk wijkcentrum.

Barry van Hommel | 04-07-07 | 15:28

Ritalover 04-07-07 @ 13:21
Rechts is lul!

Barry van Hommel | 04-07-07 | 15:26

King of controversy 04-07-07 @ 15:10

Nou ja, dat hoax is misschien wat overdreven. Maar ik kreeg gewoon een raar gevoel bij die Johnson die verslag deed als een verslaggever over zijn eigen ontvoering alsof het over iemand anders ging. Hij leek totaal niet bang. Ik heb te veel een aluhoedje op als ik opzet van zijn kant verdenk. Maar een opzet van Hamas verdenk ik nog wel enigszins. Dat bedoelde ik met hoax.
.
Wat is het verschil tussen propaganda, pure politiek en een charme-offensief? Het ging Hamas erom dat zij nu overkomen als diegene die rust willen en westerse mensen welkom heten, etc, als the goodguys. Nog geen maand geleden voerde ze nog standrechtelijke excecuties uit op straat. Ze streven nog steeds de vernietiging van Israel na. Daar doet dit gespeelde charme-offensief geen afbreuk aan. Een zwaluw, wat dus eigenlijk een musje was, maakt nog geen zomer.

Flodder | 04-07-07 | 15:26

Ze blijven aanwezig in de fundamenten van ons land.. die linke ratjes.

musclehedz | 04-07-07 | 15:21

@Kluk-Kluk Klan 04-07-07 @ 15:10
Waarom zouden ze? In principe zijn ze het namelijk eens met moslim fundamentalisten; het western is verdorven en moet vernietigd worden. Het mooiste zou zijn als het ze nog lukt ook... En ze daarna elkaar gaan afmaken. Marianne Thieme die voor As-soennah onthoofd wordt en Volkert van der Graaf die Samir A neermaait... Dat zou ik dan wel eens willen zien!

dlseth | 04-07-07 | 15:18

@Euroboerrt. Boeren leven ook op subsidie lutser.

H_C_Q | 04-07-07 | 15:16

@koerbagh 04-07-07 @ 14:48 * 't Zou misschien wel eens goed zijn voor je om daadwerkelijk eens in de wereld rond te kijken (en vooral dáár) in plaats van gratuite meningen op basis van internet agit-prop rond te bazuinen.*

Nou, reken maar dat dat goed is. Nou ja, 'goed'. Ik ben een aantal malen in Palestina geweest. Wat dat in ieder geval oplevert is dat je je maar niet meer in allerhande ja/nee gesprekken stort op GS. Niet omdat ik denk dat ik nu opeens precies weet hoe het zit en hoe het allemaal moet, Maar de materie is helaas te explosief. Verder geheel eens met je comment.

Monsieur Bovary | 04-07-07 | 15:12

Tegen de Taliban, Osama bin L., Al Zarqawi en aanverwant ongedierte heeft dit linkse gespuis nog nooit gedemonstreerd, daarmee laten ze zien dat ze per definitie verraders zijn, en je hoeft hun ideeën, opvattingen en argumenten dus per definitie niet serieus te nemen

Kluk-Kluk Klan | 04-07-07 | 15:10

@ Flodder 14:44
Wat is er Hoaxerig aan? Alan Jonhtson is niet vrij? Hamas heeft daar niet mee te maken gehad?
en natuurlijk is het geen propaganda. Het is wel een charme offensief. En een geniaal offensief. Veel Engelsen steunen de Palestijnse zaak, nieuwe Britse premier. Als je dan iets gedaan wilt krijgen, is dit het moment. Briljant stukje politiek van Haniyeh.
@ koerbagh 14:48
Ik betwijfel serieus of er ook maar 1 Palestijn is die, terwijl hij langzaam wordt doodgehongerd, dood gemarteld en doodgebombardeerd, behoefte heeft aan een betweterig geschiedenisstudentje.

King of controversy | 04-07-07 | 15:10

Ik vind het niet kunnen! Een terrorist zou zich zwaar beledigt voelen wanneer je een hardwerkende halal hakbar zelfmoordsjappie vergelijkt met een vieze stinkende roomblanke yuppenkinders met te veel vrije tijd.

dlseth | 04-07-07 | 15:09

die linkse gasten lijden allemaal aan het syndroom van Asperger als je het mij vraagt

Kluk-Kluk Klan | 04-07-07 | 15:07

Ik vind het woord dierenactivist al een negatieve lading nog afgezien van hun daden.Net als terrorist en bijna alles wat eindigt op -ist.Natuurlijk uitzonderingen als bloemist daargelaten.

janfortune | 04-07-07 | 15:00

koerbagh 04-07-07 @ 14:48

Gelukkig is KoC de enige op GS die gratuite meningen rondbazuint op basis van internetpropaganda ;-)

Maaier | 04-07-07 | 14:52

@King of controversy 04-07-07 @ 14:39:
Nee hoor. Ik vind het grappig hoe je het ene jankverhaal na het andere plempt en dan heb je eindelijk vakantie en kun je daadwerkelijk wat doen in plaats van janken achter de PC en dan doe je het niet. Als je het werkelijk allemaal zo aantrekt dan ga je met een container Perrier of Budweiser (ook een soort water) naar Gaza. Dat is alles wat ik zeg.
't Zou misschien wel eens goed zijn voor je om daadwerkelijk eens in de wereld rond te kijken (en vooral dáár) in plaats van gratuite meningen op basis van internet agit-prop rond te bazuinen.

koerbagh | 04-07-07 | 14:48

Flodder 04-07-07 @ 14:44

Eigenlijk is heel Hamas een hoax, in mekaar gestoken door de mossad om verdeeldheid te scheppen!

Maaier | 04-07-07 | 14:47

Dit heeft niks met links of rechts te maken, maar met waarheid
Als je bush nou een van oorlogsmisdaden verdachte rechtsche christen despoot zou noemen, ja dat kan niet, dat zou je eerst moeten bewijzen in Den Haag.

Peking Eend | 04-07-07 | 14:47

@King of controversy 04-07-07 @ 14:22
Hetzelfde als dierenfascisten: mensen die liever tientallen soortgenoten zien sterven dan een enkele chinchilla.

Murdockyoufool | 04-07-07 | 14:45

King of controversy 04-07-07 @ 14:39

Ik kan het meestal goed met je vinden maar dat jij zo gretig in die schertsvertoning van Hamas trapt, stelt me teleur. Ik vind die gehele ontvoeringszaak al stinken en verdenk het van een HOAX. Als het al geen hoax is, is zijn bevrijding overduidelijk niet serieus te nemen propaganda.

Flodder | 04-07-07 | 14:44

@ koerbagh 14:33
Het knaagt aan je geweten he? Te weten dat die geliefde Israeli's van je kinderen van minder dan een jaar oud water onthouden. En nou gaat Hamas zich ook opeens anti stereotypisch gedragen.
[koerbagh, als je nou gewoon eens normaal doet en die vooroordelen van je te koop zet, er is hier vast wel een Wildersfriel die ze wil hebben voor een prikkie]

King of controversy | 04-07-07 | 14:39

Terecht dat hij problemen is gaan maken!!! wat zou jij doen als je onterecht was vast gezet??

tjadroptja | 04-07-07 | 14:37

@Maaier 04-07-07 @ 14:18
Bij de linksen gaat het om een paar armetierige tonnetjes per jaar. Lachertje vergeleken met de vullers op rechts. Daar is dat standaard inkomen (want ze werken er zo hard voor). Nou, er zijn er niet veel meer die werken in dit land. Want werken in Nederland stelt geen kut voor. Tenzij je de hele dag plees moet poetsen. Dan ben je de lul. Heb je kapotte knieen en een beroerte tegen je 40ste. De enige stress voor de Nederlandse kantoor multinul is of de vergoeding voor kinderovang wel dekkend is.

blawablawa | 04-07-07 | 14:35

@King of controversy 04-07-07 @ 14:22:
Mensen die water verspillen om hun fiets te wassen in plaats van naar dorstige kindertjes in Gaza te brengen.

koerbagh | 04-07-07 | 14:33

Bigi Bana Boy 04-07-07 @ 14:20

Zeker. Van Dam is toen terecht flink op z'n bek gegaan. Had Wilders maar de eloquentie van Fortuyn... Of nee, liever niet. [denkt aan de reaguurdersreacties "het ligt toch alemaal aan de linkse rechters, PvdA, van Jole en de media, alleen GS is objectief]

Maaier | 04-07-07 | 14:28

Als stichting er is zou GS best even wat aandacht er aan kunnen besteden. Echt bijzonder klote voor die dierenarts dat hij geen rechten heeft.

Multikuli | 04-07-07 | 14:25

-edit: Ja! Het werkt! afz. De Chef -

koffiepot | 04-07-07 | 14:24

Potdikkie, ik haal GeenStijl en de Azijnbode altijd door elkaar. Welke is ook weer die zure?

blawablawa | 04-07-07 | 14:23

@ koerbagh
Wat zijn dierenterroristen
Zijn dat mensen die dieren terroriseren
Zijn dat terroristen die dieren inzetten om mensen te terroriseren
Zijn dat dieren die mensen terroriseren

King of controversy | 04-07-07 | 14:22

@Maaier 04-07-07 @ 14:18

Of dat stukje pracht debat van ene M van Dam met P. Fortuyn....

KaiserSoza | 04-07-07 | 14:21

Maaier 04-07-07 @ 14:18
Fantastische televisie inderdaad, en al weer ere wie ere toekomt, alleen Paultje hield zich staande. Verder veegde Pim de vloer met ze aan.
Die smoel van Melkert en dat verslagene van Dijkstal (overigens een uitermate geschikte en redelijke vent vond ik).
Memorabel moment (En dat van een niet Wilders, noch Pimmetje adept ...).

Bigi Bana Boy | 04-07-07 | 14:20

Bigi Bana Boy 04-07-07 @ 14:13

Behalve natuurlijk de fameuze scene met Rosenmuller {ja, ik besef me nu dat er een paar mensen heel hard zakkenvuller gaan roepen, maar toch schrijf ik het gewoon op], waarbij Fortuyn niet heel goed tegen z'n verlies bleek te kunnen

Maaier | 04-07-07 | 14:18

[Hou een sop!]

Lekker Belangrijk© | 04-07-07 | 14:18

Punt is wel, en dat is al vaker gezegd, dat de watjes op rechts zitten. Ik bedoel, de linksen hebben het imago van softies, maar ondertussen moorden ze wel lekker door, intimideren ze mensen en steken zo af en toe eens wat in de fik. De heaumeaux zijn de rechtsen onder ons derhalve. (overigens is dat geen mening maar een constatering). Doe dan es wat ipv leeg te lopen en te janken op GS.

Bigi Bana Boy | 04-07-07 | 14:17

Sjoerd van der Wouw is een minne hond. Dat dan weer wel.

FreshClash | 04-07-07 | 14:14

Zullen we eens eerst bepalen wát een terrorist is? Daar zijn de geleerden, eh... politici het nog niet over eens. Best bijzonder als ze er wel zoveel leuke wetjes voor schrijven.

wingload | 04-07-07 | 14:13

Wat een jankverhaal wederom van GS. Rechtse mensen janken net zo hard als ze aangepakt worden terwijl ze zelf voortdurend verbale klappen uitdelen.
Neem jullie held Wilders bijvoorbeeld. Pim, ere wie ere toekomt was anders wat dat betreft en incasseerde net zo makkelijk als hij uitdeelde. En zo hoort het. Maar een jank, non-item verhaal blijft het weer.

Bigi Bana Boy | 04-07-07 | 14:13

wat is er mis mee? Het is er toch een?

Master Bator | 04-07-07 | 14:09

*plotseling constateert dat fiets dringend gewassen moet worden*

King of controversy | 04-07-07 | 14:07

[iets met linkse activisten en hypocrise enzo maar het iig eens zijn met KoC] Zo, lul je daar maar eens onderuit!

sjaakdeslinksesul | 04-07-07 | 14:06

Dit is nu eens een terecht oordeel van de ombudsman. Nederland zou er helemaal slecht op staan als we Bush geen terrorist mogen noemen. Ja, en dan die dierenfascist Sjoerd van der Wouw... een schande dat meneer geen terrorist mag worden genoemd. Hij terroriseert mensen namelijk, dus die titel 'zit 'm als gegoten.

Murdockyoufool | 04-07-07 | 14:04

@ koerbagh
[psst, best wel offtopic. Trouwens, wat voor terroristische organisatie gaat een beetje gevangenen vrij lullen en gratis weggeven? Misschien is Hamas toch wel geen terroristische organisatie]

King of controversy | 04-07-07 | 14:04

AdolfJoling 04-07-07 @ 13:50
Dank voor de terchtwijzing, je hebt inderdaad gelijk.

duimdrop | 04-07-07 | 14:04

[gemoedstoestand/gezichtsuitdrukking]@teen

ed.. | 04-07-07 | 14:02

Teen 04-07-07 @ 13:57

[wil je weer over anale seks beginnen?]

Maaier | 04-07-07 | 14:00

Sjoerd van der Wouw is nog steeds een terrorist. PvdD is ook een terroristenpartij. Wakker Dier bestaat ook alleen uit terroristen. Het zijn gewoon allemaal een zooitje linkse fascisten, die mensen die op een normale manier hun geld willen verdienen het leven zuur maken. Verder leeft dat volk van de subsidies. Links lullen, rechts vullen! Die zouden eens een keer flink gekort moeten worden, dan houdt dat geouwehoer wel op. Jammer genoeg moeten we daarop weer 4 jaar wachten.

p.s. En van mij mogen ze allemaal opgeknoopt worden aan de dichtsbijzijnde boom.

Euroboerrrt | 04-07-07 | 13:59

De Rechterlijke macht is eigenlijk een beetje een Linkerlijke macht.

Zie het als een kwestie van vervuild politiek grondwater. Wat diep in de polder is gezonken, is niet zo snel weer schoon en doorzichtig te maken.

Jan Passant | 04-07-07 | 13:58

[plaats hier inhoudelijke reactie die discussie andere draai geeft en waardoor applaus ten dele komt]

Teen | 04-07-07 | 13:57

@King of controversy 04-07-07 @ 13:55:
Dan moet je even naar het journaal kijken. Iedereen is gewoon welkom in het Gaza van Hamas. En Alan Johnston mag er ook gewoon uit. Dat heeft even geduurd, maar hij kan weg hoor.

koerbagh | 04-07-07 | 13:57

Gelukkig maar, koffiepot. Nu jij.

Daikan | 04-07-07 | 13:57

Wijnand Duyvendak is een tourist

Tobi | 04-07-07 | 13:56

feit blijft dat door een vormfout de linkse bende weer vrijkomt

pala pala | 04-07-07 | 13:55

@Daikan 04-07-07 @ 13:52
Ik reageerde op het zeer uitgebreid betoog van Ritalover 04-07-07 @ 13:21

koffiepot | 04-07-07 | 13:55

@ koerbagh
Is zinloos.
De Palestijnen zitten bij het 8ste hek van de zeventien hekken rondom gaza, dus daar kom ik nooit bij.

King of controversy | 04-07-07 | 13:55

-edit: geen wimspam -

Behangdelul | 04-07-07 | 13:55

@King of controversy 04-07-07 @ 13:49 & @AdolfJoling 04-07-07 @ 13:50
...
dat is nu precies het punt wat ik wilde maken, jammer dat dat bij jullie niet doordringt; cijfers al binnen van jullie vmbo examen?

pala pala | 04-07-07 | 13:54

Contento-Limbo 04-07-07 @ 13:53

[is hele andere zaak]
[als het ene correcte vergelijking zou betreffen, gelden er andere regels voor individuen dan voor bestuurders. raar maar waar. Kort gezegd, bestuurders zwart maken mag eerder dan gewone burgers]

Maaier | 04-07-07 | 13:54

Meer dan 2 ton schadevergoeding? He?? Die rechter die moet wel in en in corrupt zijn

Multikuli | 04-07-07 | 13:54

Die dierenarts mag links tuig geen terrorist noemen, maar links tuig mag wel een president tuig noemen...?
Ben ik nou zo slim of is de rechtsspraak zo dom?
P.s. dit is een retorische vraag.

Contento-Limbo | 04-07-07 | 13:53

shit, linkje werkt niet, nou ja google Annemie Mels maar

openbaarminiserie | 04-07-07 | 13:52

@koffiepot

En nu inhoudelijk graag?

Daikan | 04-07-07 | 13:52

pala pala 04-07-07 @ 13:44

Dat verandert heel de strekking van het verhaal. De twee zaken zijn dus totaal niet vergelijkbaar zoals GS in het topic suggereert. En nog een welgemeende Huh?? voor je comment over 'linkse grap'.

Flodder | 04-07-07 | 13:52

@King of controversy 04-07-07 @ 13:49:
Moest jij geen water naar de Palestijnen brengen?

koerbagh | 04-07-07 | 13:51

Tja, Annemie Mels, die linkse rakker die al eerder opgepakt was voor Bush met Hitler vergelijken mocht het toch ook:

homepage.mac.com/heli1/iblog/Hollandse...

Annemie Mels: "De beslissing is te danken aan de vele tientallen mensen die in een mail aan minister Donner geprotesteerd hebben tegen mijn vervolging en stelden "Bush met Hitler vergelijken is geen misdrijf maar een opinie"

Misschien had Rowdy geen zeikerige vriendjes die briefjes naar Donner gingen sturen. Shame on reaguurders!

openbaarminiserie | 04-07-07 | 13:51

Rechts is kut!

koffiepot | 04-07-07 | 13:51

pala pala 04-07-07 @ 13:44

U is nog een beetje slaperig? De suggestie van het stukje dat dierenterroristen overal mee wegkomen en VVD-burgemeesters niet is dus uit de lucht gegrepen ende onzinnig, en getuigt van bovendien van eenzelfde zielig-en-slachtoffer-zijn-houding als die de PvdA-ers uit A-dam zuid-oost-west-noord aan de dag leggen.

AdolfJoling | 04-07-07 | 13:50

@AdolfJoling 04-07-07 @ 13:42:
Oh, maar er is vast wel iemand die alsnog wel even aangifte wil doen hoor...
www.politie.nl/Overige/Aangifte/

koerbagh | 04-07-07 | 13:49

@ AdolfJoling 13:42
Heb je het comment van pala pala gelezen?
Welkom in de wereld van kortzichtigheid. De wereld waar domheid geen grenzen kent, en selectief lezen de norm is. Welkom in de wereld van Geenstijl.
@ pala pala
[ach elke comment hier is toch kansloos]

King of controversy | 04-07-07 | 13:49

kvind het goed van GS om hier over te berichten................ dus......

overVecht | 04-07-07 | 13:47

@AdolfJoling 04-07-07 @ 13:42
nou en?

pala pala | 04-07-07 | 13:44

Heeft iemand uberhaupt dat stukje op indymedia gelezen? Het ging er in het geval van ome Wil niet om of hij Bush wel of niet terrorist mag noemen, de politie is terug gefloten omdat de politie alleen mag vervolgen voor smaad of belediging in geval van een aangifte, of te verwachten afgifte. Heeft niks te maken met rechts, links, terroristen of geen terroristen.

AdolfJoling | 04-07-07 | 13:42

Hoeveel bewijs hebben wij nodig om aan te tonen dat het links terrorisme is geinfiltreerd in het rechtssysteem? Boris en Van Bommelhoven kom er eens in met een zinvolle collumn! Leg eens uit hoe zit dat nou. Bush wel een terrorist en Dierenterrosirten niet.

derkcs | 04-07-07 | 13:40

@sjaakdeslinksesul 04-07-07 @ 13:35

Vervelend als werk je f5 verstoord,
(geintje)

Agent327 | 04-07-07 | 13:40

@Flodder 04-07-07 @ 13:38
tsja dat is ook zo'n linkse grap

pala pala | 04-07-07 | 13:40

ROFLOLOL@[grappenmaker]

KaiserSoza | 04-07-07 | 13:39

@Teen

[...............]

Behangdelul | 04-07-07 | 13:39

Flodder 04-07-07 @ 13:38

Dus het komt door Marjon de Hondt? Of door Al Gore?

Maaier | 04-07-07 | 13:39

Op indymedia:
"Don baco - 04.07.2007 10:38
Rechtstaat, laat me niet lachen en in Rotterdam heerst fascisme. Rotterdam is al lang de nederlandse versie van het beleid van BIG B. De haven wordt beheerst door Chinese en Amerikaanse belangen. Opstelten is iemand die het woord vrijheid uitgebannen heeft en de politiestaat doet opleven. Met zijn gebral over rotterdammers zou een ieder moeten zien dat het een ordinaire demagoog is."
Dan zijn maximo en abos opeens bakens van redelijkheid.

sjaakdeslinksesul | 04-07-07 | 13:39

pala pala 04-07-07 @ 13:36

Tóch het weer, he. Pfieuw, gelukkig.

Flodder | 04-07-07 | 13:38

[plaats hier een grap]

Teen | 04-07-07 | 13:38

koerbagh 04-07-07 @ 13:33

Daarom is spandoekenmaker ook geen beroep: geen droog brood mee te verdienen. 1 paar bordjes en doeken maken, en ze kunnen bij alle pro- en anti demonstraties mee, van Irak tot aan vakbondsstakingen.

Maaier | 04-07-07 | 13:37

gadverdamme idd; ik word zo ziek van dat foute klimaat hier in 0031

pala pala | 04-07-07 | 13:36

Die openheid over het blogvormingsproces doet verveeld aan. Is het trucje van GS dan toch een beetje uitgewerkt? Doet deze constatering met pijn in het hart. Of verbeeld ik me en ligt het gewoon aan het kwakkelende weer?

Flodder | 04-07-07 | 13:35

Nou nou Pritt, als ik zulk werk aflever, oh wacht, ik ben vergeten dat rapport op te sturen naar mijn opdrachtgever.

sjaakdeslinksesul | 04-07-07 | 13:35

Typisch, dat meten met 2 maten, dat drammerige eigen mening toch door de strot duwen, wet of geen wet, heerlijk ook dat er mensen zijn die weten wat goed voor ons is, liefst nog van ons eigen geld ook.

-Gat-ver-dam-me-

KaiserSoza | 04-07-07 | 13:34

Waar is dat gastenboek nou?

Lekker Belangrijk© | 04-07-07 | 13:33

LOL @ Pritt, tekst tussen [haken]

Overigens is er met slogans van axievoerders natuurlijk wel iets raars aan de hand. De ene keer is het een gebiedende wijs, de andere keer is het een kreet van afschuw. Zo kun je in 1 en dezelfde demonstratie borden lezen als "Bush moordenaar" en "Vrede in Irak". Normaal betekent dat eerste: "Wij vinden dat Bush een moordenaar is en veroordelen dat" en het tweede: "Wij eisen dat het vrede wordt in Irak". Maar het kan natuurlijk net zo goed andersom. "Wij vinden dat het vrede is in Irak en veroordelen dat" en "Wij eisen dat Bush gaat moorden". Er is op zich geen enkel woordje in de tekst zelf die aangeeft wat er precies wordt bedoeld. Welbeschouwd kun je met beide teksten in zowel een pro- en anti-demonstratie meelopen. Het maakt geen reedt uit. Sowieso maakt demonstreren geen reedt uit.

koerbagh | 04-07-07 | 13:33

Het is ook echt een goede vergelijking. Het is bekend dat dierenactivisten grote kampen hebben in Polen en Tsjechie waar ze goudeerlijke, eenvoudige boeren tot op het bot mishandelen. Dierenactivisten beginnen regelmatig oorlogen tegen landen waar dieren nog te weinig rechten hebben.

King of controversy | 04-07-07 | 13:32

Extremistisch is ook zo'n begrip dat aan devaluatie onderhevig is. Groepen die met teksten hun mening overdragen zijn niet extremistisch. Juist door alles onder die noemer te plaatsen zal extremisme hoogtij vieren. Wil Wolfs is gewoon aan het creabea geweest en dat mag.

spooky | 04-07-07 | 13:29

Mooi Pritt, die openheid over het blog-vormingsproces! Een stukje post-modernistisch metaschrijven. Mooi werk blijft het toch, weblogs volgooien :-)

Maaier | 04-07-07 | 13:27

Natuurlijk is dat geen belediging! Die gasten zijn immers zelf ook alle terroristen, voor hun is het een geuzenaam...

alpha_mannetje | 04-07-07 | 13:27

Maar Sjoerd van der Wouw is toch gewoon een terrorist?

Bargemaster | 04-07-07 | 13:26

dierenactivisten zijn wel degelijk terroristen.
Het nieuwste actiemiddel wordt eufemistisch "huisbezoek" genoemd, waarbij eigenaren, directeuren en medewerkers van in de ogen van de dierenvrienden foute bedrijven worden vergast op een luidruchtig en intimiderend huisbezoek. Liefst midden in de nacht en met achterlating van minimaal 4 lekgestoken banden. Het lastigvallen, bedreigen, intimideren en terroriseren gaat net zo lang door tot de dierenvrienden hun doel bereikt hebben. Een en ander naar het lichtend voorbeeld van de Amerikaanse anti-abortus terroristen.

Andreas B. | 04-07-07 | 13:25

hij mag dan wel links zijn, gelijk heeft ie. en iemand vastzetten hiervoor is een beetje gestoord...

gain_style | 04-07-07 | 13:24

De rechterlijke macht is ziek.

duimdrop | 04-07-07 | 13:24

Dus het mag? Bij deze dan: Wil Wolfs is een terrorist.

Boer Harm uut Twente | 04-07-07 | 13:24

Ah, alleen links mag dat zie ik.
-edit: Eerst lezen, dan lullen. Lul-

Armageddon | 04-07-07 | 13:22

Fijne Independence Day bijdeweg nog Sjors!

ILT | 04-07-07 | 13:22

Kom maar met die Molenaar

TheCFO | 04-07-07 | 13:22

G.W. Bush terrorist noemen is hetzelfde als GeenStijl oude media noemen. Leer toch eerst eens Nederlands en koop een Van Dale voordat je dure woorden (releatief aan je IQ) gaat gebruiken. En tuurlijk, het noemen mag, het is alleen zo dom! :)

ILT | 04-07-07 | 13:21

links is kut!

Ritalover | 04-07-07 | 13:21

Waarom zou dat niet mogen?

Armageddon | 04-07-07 | 13:20

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken