Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Cohen: Groentemannetjes, ingerukt en mars!

Weer een toppiejoppie-idee! Ferme taal van Job Cohen in de Televaag over probleemjongeren van allochtone afkomst. De burgervader van Amsterdam is het beu om hun boeltje bij elkaar te houden. Niks heeft geholpen. En dus is Cohen er helemaal klaar mee. André Rouvoet, minister van Gezin en Jeugdzaken, moet de centrale chef supervisie worden van het in het gareel houden van Groentemannetjes. Maar zo'n strenge school-met-den-bijbel aanpak is niet genoeg. Echte kerels moet van ze gemaakt worden onder leiding van Rouvoets partijgenoot en mindef Eimert van Middelkoop. Ofwel, ASAP, het leger in! En niks beroeps. D.I.E.N.S.T.P.L.I.C.H.T. Kaalscheren, om 05:00 uur frisgewassen op appèl, en dan een speedmars van 50K. En dan graag in land van herkomst. Toedeledokie!

Reaguursels

Inloggen

RightOfMind 31-05-07 @ 23:28
Jullie? Daar behoor jij ook toe!
Finland en de Finnen heeft/hebben een superieure cultuur. Deze cultuur kan wel een stootje velen. De Finnen beginnen niet gelijk met terreuracties als er wat gezegd wordt. Mogelijk hebben de Finnen wel gevoel voor humor? Uiteindelijk is het erg creatief bedacht om de Oudkerk-Marokkanen finnen te noemen.
Maar 't is van korte duur geweest want nu heten de finnen alweer Groentenmannen.

Ella | 01-06-07 | 19:01

Toch is het einde van de islam zéér nabij.
Vorig jaar 6 miljoen islamisten uit Afrika bekeerT tot het katholicisme!
.
Dit jaar - of uiterlijk volgend jaar - verschijnt er een (Italiaanse) film over Europa's grootste held Marco di Aviano.
.
We zullen die moslims laten zien waarom ze sinds die 11 september Europa zijn gaan haten (en dan bedoel ik 11 september 1683) die in het collectieve katholieke geheugen niet snel vergeten zal worden als vreugevolle dag.
.
De overdonderende massa van wel 300.000 moslims (missie: maak Sint Pieter in Rome islamitisch zoals Aya Sofia in Constantinopel) die verslagen werden door een handjevol (80.000) fatsoenlijke mensen bij de poorten van Wenen.
.
Desondanks dat de Papa Razi de Turken - het eerste katholieke land ooit - bij de EU wil zie ik - mogelijk - heel erg goede ontwikkelingen in het afnemen van het barbaarse afgoden geweld.

TyfusLeijer | 01-06-07 | 12:07

judas "de slechts op 4 mei uit reppppspt gekeppelde" cohen is een landverrader pur sang. Op basis van perseaunlijke ethische ambities én op basis van politieke ambities. Deze parvenue en hoofdtaswreckerT wil capo van de pvdallah worden. Een horrorscenarieau! Maar incompetentie (zie abu taleb) is geen beletsel om veur de pvda op kop te lopen. Het lijkt eerder een aanbeveling. Incompetentie als anti- helden-eigenschap. job: je hebt meer dan genoeg schade berokkend aan Nederland. Ga weg.

bottehond | 01-06-07 | 00:33

Stuur die Mocro's nou niet de verkeerde kant op. Gewoon bij de middelandse zee oversteken en thuis !!

Ervarings_deskundige | 01-06-07 | 00:06

RightOfMind 31-05-07 @ 23:28
Hoe gaan jullie dat oplossen als er een topic over de ECHTE finnen en Finland gaat?

Die noemen we Marokkanen
De hoofdstad van Marokko heet op dat moment Helsinki of Groenteman-town

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 23:51

Vraagje: Jullie hebben het over Finnen i.p.v. Marokkanen. Hoe gaan jullie dat oplossen als er een topic over de ECHTE finnen en Finland gaat? Babelonische spraakverwarring? Denk trouwens dat het weer veel geschreeuw en weinig wol is wat betreft Cohen. Even goedkoop scoren, en daarna snel weer naar de reformwinkel voor een nieuw pak thee.

RightOfMind | 31-05-07 | 23:28

The eimer 31-05-07 @ 21:47

ik heb de journaals tot nu toe gemist, en kon niets op TXT vinden

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 21:49

Flodder 1-05-07 @ 21:32

mijn fout dus

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 21:47

@ Lavrenti:
Klopt. Had je dan wat anders verwacht?
Dit Cohengedoe is een regelrechte afgang voor links.
Daar loop je niet te koop mee.
Vandaag is het Cohen down en morgen het frisse rapportje van Vreeman.
Ik denk dat Bos vanacht met een halve liter jenever gaat overdenken waar hij aan begonnen is.

The eimer | 31-05-07 | 21:47

Lavrenti_Beria 31-05-07 @ 21:31
Dan heb je niet het nieuws gekeken.

Flodder | 31-05-07 | 21:32

Opmerkelijk dat ik vanovond nergens op de TV ook maar iets terugzie over de uitspraken van Job Cohen vanmorgen
Niks niente Nada

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 21:31

The eimer 31-05-07 @ 21:20

Kop op, we zijn nog zover niet, er kan nog vanalles gebeuren.

v Maerlant | 31-05-07 | 21:28

@ v M:

De eerste gecertificeerde halalhaven hebben ze al.
Ze hebben geen stuiver koopkracht omdat ze allemaal aan de uitkeringstiet hangen, maar een geimporteerd levend gevild schaap moet wel een beetje volgens de heilige voorschriften overgeslagen worden.
De weg naar de shariastaat staat dan ook wagenwijd open.

The eimer | 31-05-07 | 21:20

The eimer 31-05-07 @ 21:07

Misschien gokken ze wel op China en Afrika?

'Als er een dam tegen de islamitisering opstaat, zal het toch van liberalen moeten komen en niet van een R.K.'

We zullen het samen moeten doen; united you stand, divided you fall... Maar zoals Jeremia denk ik ook dat het te laat zal zijn.

v Maerlant | 31-05-07 | 21:11

@ v M:

Zouden ze dan niet misgokken?
In Zuid-Amerika lopen hun kerken ook finaal leeg.
Nog een paar jaar en ze zijn daar ook geen marktleider meer.
Plus dat ze uit ieder islamland uitgeknikkerd worden.
Als ik pope zou zijn, zou ik mijn strategie grondig aanpassen en niet alleen de boel proberen te redden door locale wonderdoeners heilig te verklaren.
Voor de rest denk ik dat ze hier met lede ogen de moskeebouw gadeslaan en de sloop van hun eigen kerken.
Als er een dam tegen de islamitisering opstaat, zal het toch van liberalen moeten komen en niet van een R.K.

The eimer | 31-05-07 | 21:07

Cohen, dat is toch die borderline landverrader, die het chamberlain-esque elan terugbracht in de politiek? "Laten we de capitulatie nu alvast ondertekenen dan hebben we dat vast gehad". Peace in our time mensen! En gaat u vooral rustig slapen.

PreventiefRuimen | 31-05-07 | 21:03

Jeremia 31-05-07 @ 20:49

Dat klopt. Verder denk ik dat jij wat te zuiver op de graat bent voor de Vaticaanse machtsspelletjes, en dat het er in de praktijk berekend, om niet te zeggen cynisch aan toe gaat. 't Is marktdenken: 'Kijk eens, al die energie die we in Europa steken haalt niet uit, als we marktleider willen blijven kunnen we beter onze krachten richten op die sectoren waar nog wel groei in zit.' Van (het lot van) Europa kan straks dan een waarschuwende boodschap uitgaan, doet het altijd goed om de kerken gevuld te krijgen.

v Maerlant | 31-05-07 | 20:57

'Zoals den Europeaa zich van den Here afwendt, zo wendt den Here zich van den Europeaan af.'
v Maerlant 31-05-07 @ 20:09
Eigenlijk ben ik er van overtuigd dat dit werkelijk zo is. Maar bedenk dan dat het zicht van de Roomse Kerk zelf zo vertroebelt kan zijn dat ze vergeet van wie ze het moet hebben. En dat is van Jezus Christus alleen en niet van politieke spelletjes. Als we toch gaan zwartkijken dan zal Europa ten prooi vallen aan de islam. Bedenk dat de Perzen, Afghanen, Pakistanen en veel meer volkeren niet altijd overwegend moslim zijn geweest. Heel kort door de bocht gesteld: De Europeaan wilde de genade van Jezus Christus niet, dus krijgen ze de sharia. Bedenk dan dat de meerderheid van de Europeanen zich pas druk beginnen te maken op het moment dat ze al de vrijheden kwijt zijn die ze nu nog heel normaal vinden. Maar dan is het te laat.

Jeremia | 31-05-07 | 20:49

@The eimer 31-05-07 @ 20:32

Of zoals in mijn tijd, s, morgens vroeg een koud zwembad in...

bruinspruit | 31-05-07 | 20:48

@ HP:

Ja, maar je moet kwaad met kwaad bestrijden.
Och, die bejaarden waren vroeger de steunpilaren en heiligen van links, nu zijn ze een sluitpost geworden. Droevig is het.

The eimer | 31-05-07 | 20:47

Dat geld kan beter jaarlijks naar de bejaardenzorg!

HP de Tijd lezer! | 31-05-07 | 20:41

Trouwens Jeremia, is dit niet eerder jouw niche? ;)

v Maerlant | 31-05-07 | 20:39

Jeremia 31-05-07 @ 20:32

Ik deed m'n best shot om 20:09; spreek me gerust tegen...

v Maerlant | 31-05-07 | 20:38

@ Bruinspruit:
Toch zou het wel wat hebben om als drilsergeant marokkanen de edele krijgskunst bij te brengen. s, Nachts om 3 uur je nest uit, net om te stelen, maar voor een frisse geforceerde nachtmars, stevige dienstkost nassen, een grote bek hebben is helemaal foute boel natuurlijk en opleiden voor Afganistan om talibangespuis te killen.
Mm, lijkt me wel wat.

The eimer | 31-05-07 | 20:32

v Maerlant 31-05-07 @ 20:19
Wat zou de werkelijke reden zijn van Rome om te pleiten voor het toetreden van Turkije tot de EU? Macht en invloed? Het blijft een riskante zet van de Katholieke Kerk.

Jeremia | 31-05-07 | 20:32

@v Maerlant 31-05-07 @ 20:25

kweet het...

bruinspruit | 31-05-07 | 20:29

bruinspruit 31-05-07 @ 20:22

Als er niet iets schokkends gebeurt gaan we er allemaal voortijdig aan.

v Maerlant | 31-05-07 | 20:25

@v Maerlant 31-05-07 @ 20:09

Niet voordat ik deaud ben...

bruinspruit | 31-05-07 | 20:22

@ Lavrenti:
En hij geeft ook de joden de schuld dat ie straks met een enkele reis Rif in een uitzetcentrum zit te hopen dat een of andere mongool goed zijn peuk uitmaakt.

The eimer | 31-05-07 | 20:20

Jeremia 31-05-07 @ 20:17

Check 's effe m'n link van 19:49 Jeremia.

v Maerlant | 31-05-07 | 20:19

Cohen is een opportunist pur sang. Het is een lafaard die er alles aan zal doen om zelf niet in de schophoek te komen. Dus de druk om iets te doen aan de ontspoorde Marokkanen is zo groot geworden dat hij er niet meer onder uit kan om met een statement te komen die lekker klinkt in de oren van de niet islamitische bevolking. Het aardige aan dit soort ruggegraatloze windvanen is dat ze aan het eind van de rit geen enkele bondgenoot meer over hebben.

Jeremia | 31-05-07 | 20:17

@ v M:

En hier ligt iedere loonslaaf met Vinexwoning iedere avond op zijn knietjes voor zijn bedje te bidden dat de islam moderniseerd.
P.s. de club van afvallige islamieten bestaat al uit 3 leden, dat loopt dus wel. Job is erelid geworden.

The eimer | 31-05-07 | 20:16

The eimer 31-05-07 @ 20:05

My two cents: 't Vaticaan heeft ons opgegeven. 'Zoals den Europeaa zich van den Here afwendt, zo wendt den Here zich van den Europeaan af.' Face it: we zijn geen groei- maar een krimpmarkt, en seculierder dan ooit. De zieltjes zijn elders te winnen, en ook voor het Vaticaan is het globaliseren geblazen (die globaliseerden trouwens al toen wij het brood nog voor patatten moesten verruilen). Straks vallen de barbaren hier binnen en gebruiken ze het prentje Europa om in andere werelddelen het vingertje op te steken: 'Ziet wat er gebeurt als den Here u verlaat.' En wij zitten met de gebakken peren; kudt met peren.

v Maerlant | 31-05-07 | 20:09

prachtig, zo'n gekke mocro hier
-

Lijkt me iemand die uit solidariteit met het Palestijnse volk nederlandse vrouwen voor hoer uitmaakt

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 20:06

@ v M:

Ha,ha, grappig die Vlaamse vloeken.
Of het kudtnieuws is. Zitten we lekker Jobje te bashen, krijgen we de boodschap dat NL gaat verzuipen onder de Turken.
Er zijn leukere manieren om de avond door te komen.

The eimer | 31-05-07 | 20:05

The eimer 31-05-07 @ 19:55

Ik ben ook nog aan het bijkomen. En dan die timing! Sorry voor het kudtnieuws. Als ik even mag: godvermiljaardegetiktaktegetaarde.

v Maerlant | 31-05-07 | 19:57

@ v M:

Vanwaar die roomse ommezwaai om 80 miljoen islamieten hier huis te laten houden?
Ik kan min ogen niet geloven.

The eimer | 31-05-07 | 19:55

@ Zo jammer:
In zijn eigen kring is hij nu een afvallige in de leer omdat hij zielige marokkanen uit hun huizen sleept.
Zijn tegenstanders zeggen dat hij nu de vruchten plukt van zijn slappe beleid en nu om hulp roept.
Islamieten vinden hem een verrader van de islam, omdat hij hun eerbiedwaardige ( misdaadsindicaat) Milli Gorus byocot met die moskee bouw.
Zijn autocthone stadsgenoten hebben hem al jaren geleden uitgekotst.
Bij wie stijgt hij dan in aanzien.

The eimer | 31-05-07 | 19:49

@ Gestoorde Mocro 31-05-07 @ 18:03
Sinds het ontstaan van de islam heeft de islam alleen maar oorlog gevoerd. Hoeveel pogingen zijn er ondernomen om Europa onder de voet te lopen ?
Eerst via Spanje en later enkele keren via Servië.
.
Wie heeft ooit gehoord van Marco di Aviano ?
Europa's grootste held en visionair en redder van het fatsoenlijke Europa.

TyfusLeijer | 31-05-07 | 19:25

Cohen stijgt een beetje in aanzien.

Zo jammer! | 31-05-07 | 19:19

@ Shalome;
Bij mij niet en de Nederlanders niet.
Ondanks een linkse pers en linkse pogingen tot massale hersenspoelingen blijven NLers achter Israel staan,
Wat de rest hier uit loopt te brallen is niet ter zake doende.

The eimer | 31-05-07 | 19:05

" Vooral Marokkaanse probleemjongeren komen uit families waar veel mis is "


He wat hoor ik ???? moeder mag niet buitenkomen, vader zet zijn oogkleppen op voordat die als een WAO-er richting moskee schuifelt en de zoonlieven ............ dat zijn Prinsjes ........... zonder diploma dat dan weer wel ;-)

Ervarings_deskundige | 31-05-07 | 18:59

@the eimer 18:46
Nederlanderhaat én jodenhaat daar. Ik heb daar dingen gelezen waarvan ik niet had gedacht dat ik ze ooit in Nederland zou aantreffen. Magoed, dat zit natuurlijk al 14 eeuwen diep, dus wat wil je.

Shalome | 31-05-07 | 18:56

@bello:

Neu, daar past tie niet echt tussen,
Daar heb je echt de super schyzofrenen aan het woord.
Producten van 10 tallen generaties broertjes, neefjes en nichten,
En de blinde Nederlanderhaat klotst daar tegen de plinten op.
Arme werkgever die ooit dat spul in loondienst zou aannemen.

The eimer | 31-05-07 | 18:46

@Gestoorde Mocro 31-05-07 @ 18:03 - Het is van de zotte dat mongeaumocreaus als jij anno 2007 denken weg te komen met zulk soort verkapte dreigementen. Waar je even aan voorbij gaat is dat de gemiddelde inwoner van 0031 die kudtmarrokaantjes meer dan zat is. Als jullie op deze voet verder gaan voorzie ik grote problemen.
.
Oh, en je bent een domme dwaas. Als het je hier zo slecht bevalt, dan tieft je toch een eind op naar waar je roots liggen?

ViagraFalls | 31-05-07 | 18:45

@ gestoooooorde mocro at 18:03

Je stelt : Israel heeft al grote problemen met moslims en aangezien Wilders steun krijgt van deze schoftenstaat willen ze dat in NL ook doorzetten maar dan met mocros.

Bronvermelding aub. Onderbouw je stelling. Post een leuk linkje waaruit aanemelijk blijkt dat Wilders steun krijgt van Israel. * proest, gniffel* Kom op dan , ik ben benieuwd!

Kan je niets kan onderbouwen en alleen maar loze kreten blaten, ga dan lekkert op maroc.nl posten.....

bello | 31-05-07 | 18:37

The eimer 31-05-07 @ 18:30
Hear hear. Ik sta voor honderd procent achter die oplossing. Liever gisteren dan vandaag (en indeed: het zit in de maak, dat plan. Eindelijk.)

Shalome | 31-05-07 | 18:34

@Gestoorde mocro 18:03
Stoere praat van kereltjes die altijd minstens met z'n tienen moeten zijn willen ze er één aandurven. Ga je gang, met je gedreig voor grote problemen. Dan is ons probleem met jullie des te eerder opgelost.

Shalome | 31-05-07 | 18:32

@ Shalome 16.26:

Die oplossing is er wel degelijk. Ik lig er niet van wakker als ze teruggestuurd worden en die mogelijkheid is er.
Of wil je generaties lang opgescheept zitten met lieden die een loodzware belasting zijn in alles van NL?
En reken erop, het wordt alleen maar erger.
En geloof ook niet dat NLers dit blijven tolereren.
Als Cohen 4 jaar na dato Fortuyn dezelfde woorden uit dat die lui in een leger thuishoren, duurt geen 4 jaar meer voordat marok,s teruggestuurd worden.

The eimer | 31-05-07 | 18:30

Blijf lekker thee drinken cohen terwijl finnen je stad kapot maken! Wat een zielepoot.

Wheeler | 31-05-07 | 18:21

Ach misschien heeft Wilders wel gelijk met zijn scherp schieten. Bij deze neem ik mijn post over rubber kogels terug...

bruinspruit | 31-05-07 | 18:19

Lol@Gestoorde Mocro
Nee in Marokko gaat het lekker.

tipo | 31-05-07 | 18:15

Gestoorde Mocro 31-05-07 @ 18:03

Doe je alu-hoedje eens af en waag je eens aan een poging tot zelfkritiek tav je mede Marokkaanse Nederlanders die de boel goed verneuken.

Flodder | 31-05-07 | 18:06

Shalome 31-05-07 @ 17:43

Het is van de zotte dat keppeltjes anno 2007, mocros de les willen lezen en roepen dat wetten moeten worden aangepast om ons eruit te schoppen, Israel heeft al grote problemen met moslims en aangezien Wilders steun krijgt van deze schoftenstaat willen ze dat in NL ook doorzetten maar dan met mocros, heb je de hezbollahvlaggen al zien voorbijkomen in de stadion, als jullie op deze voet verder gaan voorzie ik grote problemen.

Gestoorde Mocro | 31-05-07 | 18:03

Ach ja, daar is Israel weer. Aangaande mocro's - Israel weet ook al iedereen hoe dat zit. Gillende jodenhaat, met de paplepel ingegoten vanwege jaloezie. Next.

Shalome | 31-05-07 | 17:49

The eimer 31-05-07 @ 16:26
Dat bedoel ik. De problemen die deze immigranten hebben, zijn niet door ons op te lossen. Ze hebben de problemen hier, ze hebben ze in hun thuisland. Dan kun je wel blijven zeggen dat er een oplossing moet komen, maar die is er gewoon niet. Ergo wil ik en vele Nederlanders met mij, dat zij niet meer ons probleem zijn. En deze conclusie is niet over één nacht ijs gekomen.

Shalome | 31-05-07 | 17:43

@ gestoorde mocro:

De problemen van Israel zijn de pseudo- mocro,s die ook als ongeleide raketten iedere vorm van beschaving willen vernietigen.
Maar die pakken het anders aan. Steviger zullen we maar zeggen.
Die donderen je niet alleen de grens over, maar als je vuurpijlen gaat schieten , krijg je bommen terug.

The eimer | 31-05-07 | 17:40

@Gestoorde Mocro @ 17:22
Maak van Marokko eerst maar een hoogwaardig technologische democratie inclusief verzorgingsstaat, voordat je hier meepraat over hoe het moet.

tipo | 31-05-07 | 17:39

Het vervelende van Weldenkende Menschen is niet zozeer dat het slechte mensen zijn.
Zij hebben slechts last van kokervormige wensvisie, totdat de realiteit in hun gezicht knalt. Waarna zij met pensioen gaan of in een boomhut gaan wonen.

De boel overdragende aan een opvolger met een onbeschadigde wenskoker op zijn snuit.

Jan Passant | 31-05-07 | 17:31

@Flodder @ 17:14
Zolang er steeds weer nieuwe meisjes zijn zonder diploma, import of hier geboren, dan zit er voor hen niks anders op dan een bestaan op te bouwen door veel kinderen te baren. Zolang er steeds weer nieuwe jongens zijn zonder diploma, import of hier geboren, dan zit er voor hen niks anders op dan een carriere in de criminaliteit. Als ze wel een bovengemiddelde opleiding hebben, dan krijgen ze ten eerste niet zoveel kinderen en ten tweede zijn ze in staan hen wijsheid bij te brengen.
.
Dus selecteren aan de poort op opleidingsniveau is prioriteit nr1. Alleen HBO+ mag er nog in. Prioriteit nr.2 is de vicueuze cirkel van onderontwikkeldheid doorbreken door als Staat in te grijpen. Anders is het, zoals de bijna vergeten Goddelijke Kale zei: "dweilen met de kraan open."

tipo | 31-05-07 | 17:29

@ Gestoorde Mocro..( laat dat gestoorde maar achterwege, alleen Mocro is voldoende om die link te leggen) Als wij nu met zijn allen beloven dat wij het probleem Israel bespreken, gaan jullie dan alvast terug naar het Rif??

DJTriest | 31-05-07 | 17:28

@ Gestoorde Mocro..

Je doet je naam wel eer aan.

DJTriest | 31-05-07 | 17:25

Lavrenti_beria en Shalom

Los eerst de problemen van schoftenstaat Israel maar op, en dan pas praten we wel verder over het mocroprobleem.

Gestoorde Mocro | 31-05-07 | 17:22

Cohen doet zijn werk gewoon goed, en andere politici zijn jaloers op hem, als een van deze betweters burgemeester van A'dam zou zijn, dan zou de stad een grote tilburgse stadion zijn geweest, schoenmakers blijf bij je leest!

Gestoorde Mocro | 31-05-07 | 17:14

tipo 31-05-07 @ 16:55

Ben het wel grotendeels met je eens, alleen vind ik je derde stap te drastisch. Al onderken ik ook de groote van het probleem zoals je duidelijk schetst in je laatste alinea.
Al denk ik wel dat de toekomstige Marokkaanse jeugd minder kinderen gaat nemen als hun ouders. Zij zien de problemen ook wel. Het lost zich niet vanzelf op maar ik denk dat wel minder problematisch wordt met de komst van nieuwe generaties. Ze zullen toch meer en meer verNederlandsen.

Flodder | 31-05-07 | 17:14

@Lavrenti_Beria @ 17:02
Terugsturen kan waarschijnlijk pas als het veels te laat is. Dan heb je al een delinquentje van 18 jaar oud dat 6 welzijnswerkers jarenlang van brood voorziet en daarnaast de maatschappij schade berrokkend.
.
Het achterlijke opleidingsniveau van importbruiden is het probleem en aan de poort mag je wel discrimineren op opleidingsniveau. Met het gajes in de leeftijd 0 tot 26 jaar zullen we het zelf moeten oplossen, omdat de afgelopen 26 jaar niet is gekeken naaqr de toegevoegde waarde voor de samenleving van importbruiden. Dit terwijl zij in de grote steden meer dan de helft van de kinderen baren en vervolgens nauwelijks opvoeden. Zo pak je het probleem bij de bron aan.

tipo | 31-05-07 | 17:11

ergens kan ik de gedachtengang wel begrijpen ,neem het desnoods gewoon in het wetboek van strafrecht op dat je ze kan veroordelen tot dienstplicht .. maar ergens voel ik ook veel voor weer in kracht laten treden van de deportatie wet .. als het enigste wat ze hier doen is een beetje draaideur crimineel wezen ,scootertjes gappen mensen beroven en continue problemen zaaien dan heb ik zoiets van doe dat lekker in afrika .. daar leren ze dat gedrag wel af ,geen bajes met super nintendo maar de knuppel d'r over .. want zeg nou zelf denk je nou echt dat ze een gevangenis in nederland een straf vinden .. ergens zou er gewoon een 3 strikes & out systeem ingevoerd moeten

spierdalaj | 31-05-07 | 17:04

tipo 31-05-07 @ 16:55

"Terugsturen kan niet"
Als dat een kwestie van wetgeving is moeten de wetten daarvoor aangeslepen worden, maar ik vrees inderdaad dat daar geen meerderheid voor te vinden zal zijn in de TK
Mijn vorige opmerkingen hierover waren dus hypothetisch......... helaas

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 17:02

En als additioneel idee; kunnen we het gevangeniswezen niet uitbesteden aan Rusland?? Om maar eens een uitermate geschikt land te noemen..

DJTriest | 31-05-07 | 17:02

Hup, die kinderen dan ook maar in het gevang.

DJTriest | 31-05-07 | 17:00

@The eimer @ 16:38
Zo ziet de derde wereld er nou eenmaal uit en die zijn wij Nederlanders in onze achterbuurten aan het kweken door de verlieslijdende kinderfabriek te subsidieren, terwijl die kinderfabriek kinderen aflevert die helemaal niet klaar zijn voor onze maatschappij.

tipo | 31-05-07 | 16:59

Laten we het niet moeilijker maken dan het is. Het rapalje langdurig in een gevangenis flikkeren zou al een stuk schelen. Mag van mij ook best wat kosten.

DJTriest | 31-05-07 | 16:57

Flodder 31-05-07 @ 16:40

ik denk het jij zegt het
Ik vrees dat je gelijk hebt

Flodder 31-05-07 @ 16:35 en daarom snap ik je latere opmerking niet " Ik vind het een Nederlands probleem wat we zelf moeten zien op te lossen. Uitzetten is geen optie."

Daar waar de oplossingen die wij ze te bieden hadden en hebben geen zoden meer aan de dijk zetten, houdt de nederlandse verantwoordelijkheid op Uitzetten mij de dan enige uitkomst

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 16:56

ik pak met plezier mijn militaire zooi weer uit als de dienstplicht er weer komt.

hoff | 31-05-07 | 16:56

@Flodder @ 16:35
Een minimaal onderwijsnivo voor importbruiden is de eerste noodzakelijke stap, om het probleem niet groter te maken dan het al is.
De tweede stap is het voorkomen dat slecht opgeleide importbruiden zich van een inkomen voorzien door talloze kinderen te baren. Onze verzorgingsstaat geeft ze deze mogelijkheid en laten we wel wezen, in een kennis-economie kunnen deze vrouwen ook niets anders dan kinderen baren om geld te verdienen.
De derde stap is deze vrouwen financieel straffen als ze geen goed 'werk' afleveren. Als de kinderen op jonge leeftijd een achterstand hebben en de moeder spreekt zelf niet eens voldoende Nederlands, dan is het haar schuld en moet haar inkomen en kinderbijslag worden ontnomen, zodat ze niet doorgaat met haar 'werk'. Omdat ze dan te weinig geld heeft moet ook haar ouderlijk gezag worden ontnomen.
.
Terugsturen kan niet, maar je kan wel eisen stellen als je ze een warm bad met geld geeft om hun kinderen op te voeden. Geen resultaat? Dan volgt er een koude douche.
.
Nederland 'verdomt' zolang de bevolkingsaanwas voor een groot deel uit kinderen van grote gezinnen met een taalachterstand en de mentaliteit van de 'straat' bestaat. Dan heb je straks een onderklasse die zo groot is, dat het hele sociale stelsel ineenklapt. Zij moeten ook ooit onze pensioenen betalen, snap je?

tipo | 31-05-07 | 16:55

@ flodder:

O ja, ook als je hun NL paspoort intrekt?

The eimer | 31-05-07 | 16:42

The eimer 31-05-07 @ 16:39
Omdat het Nederlanders zijn.

Flodder | 31-05-07 | 16:41

Lavrenti_Beria 31-05-07 @ 16:38
Geloof maar dat die marrokaantjes die tijdens en na die voetbalwedstrijd aan het rellen waren voor geen goud naar Marokko willen.

Flodder | 31-05-07 | 16:40

The eimer 31-05-07 @ 16:14

kan niet traceren op welke posting van mij dit slaat, Kun je er een tijdstip bijzetten ?

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 16:39

@ flodder:
Leg eens uit waarom dat geen optie is?

The eimer | 31-05-07 | 16:39

@ tipo;

Leuke sugestie, maar zie jij al tv beelden van slap hangende kinderen in hun moeders armen omdat ze geen eten kunnen kopen?
En ouderlijk gezag bestaat daar niet.

The eimer | 31-05-07 | 16:38

Shalome 31-05-07 @ 16:12 Waarom een ruime vertrekpremie?
The thought crossed my mind
Pragmatische oplossing. Alles om kwaadwillenden het land uit te krijgen is me dierbaar. Als geld ze stimuleert te vertrekken, is het een overweging waard.
Als dat niet werkt hebben we inderdaad een ander scenario

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 16:38

Lavrenti_Beria 31-05-07 @ 16:06
Het hoeft volgens mij niet zo moeilijk te zijn. Zoals ik al eerder in dit draadje stelde, moet je de status aparte die hen verschaft is per direct teniet doen. Het zijn gewoon Nederlanders die net als andere Nederlanders gewoon hun best hebben te doen zonder speciale voorkeursbehandeling. Het andere hele belangrijke aspect is het wegnenemen en voorkomen van achterstanden. Het zou een boel frustratie en woede wegnemen. De zelfhaat die zich uit in het slachtofferisme en haat naar de 'Nederlanders' staat integratie in de weg. Vooral op jeugdige leeftijd moet er geen onoverkomelijke achterstand ontstaan; wanneer zij naar de middelbare school gaan is het puur een zaak van eigen verantwoordelijkheid.
Wat ook zou helpen, is een scala aan Nederlands Marokkaanse rolmodellen die wangedrag keihard veroordelen en het rellend tuig wijzen op de kansen en het succes wat ook zij kunnen bereiken, ipv hun familie ten schande te maken. Ze mogen geen status meer kunnen verlenen door aan het imago van de kutmarokkaan te voldoen. Dus niet teveel aandacht schenken, zoals je ook niet doet met stoute vijfjarige die aandacht willen. Gewoon wegzetten als de zielige prutsers die het zijn en het daarbij laten.
Het constant invliegen van onder-ontwikkelde importbruiden draagt natuurlijk niet bij aan een oplossing. De verplichte inburgingscursus is in dat opzicht een goede maatregel. Of andere initiatieven die mensen verplichten om mee te doen, zoals Murdockyoufool 31-05-07 @ 13:36 al poste.
Voor de rest gewoon streng handhaven en duidelijk zijn, zal al een hoop oplossen. Ik vind het een Nederlands probleem wat we zelf moeten zien op te lossen. Uitzetten is geen optie.

Flodder | 31-05-07 | 16:35

@ lavrenti;
EEn protesterende en verlichte marokkaan iswel wat weinig, vind je zelf ook niet?
Dat zouden er veel meer moeten zijn, want hun criminele bloedbroeders verkankeren het voor die paar die wel normaal functioneren.

The eimer | 31-05-07 | 16:35

Ik ben het effe kwijt wat ik hier wilde posten...

Hyppo Kriet | 31-05-07 | 16:31

Aanvullende maatregelen:
- kinderbijslag voor max 2 kinderen en max 5 jaar
- stopzetten uitkering van moeders wanneer bij intake op school taalachterstand blijkt
- directe uithuisplaatsing kind wanneer bij intake op school taalachterstand blijkt.
.
Ouders die talloze kinderen nemen en daar hun beroep van maken, moeten financieel worden afgestraft en hun ouderlijk gezag verliezen.

tipo | 31-05-07 | 16:31

The eimer 31-05-07 @ 16:08
de misdadige fouten van een verwarde volksgroep die dat onder de pet wil houden.

Mee eens, Decennialang het laissez-faire, doofpot beleid van resp. de kabinetten Balkenende, Paars 1+ 2 , Wim Kok, Lubbers, van Agt Den Uyl.
Tientallen jaren wanbeleid vwb de allochtonen problematiek, daar hebben we de hoofdschuldige : de Nederlandse democratie, het Nederlandse electoraat.

Van ongeschoolde berbers in Slotervaart, Bos en Lommer en de Baarsjes hebben we niets te verwachten
Die mening deelt zelfs Marcouch met mij: Ahmed Marcouch (lijst-trekker van de PvdA Amsterdam Slotervaart) zei onlangs dat het niet vijf vóór, maar kwart óver twaalf is.

Als nota bene een marokkaanse PVDA lijsttrekker dat zegt over zijn landgenoten dan mag ik toch wel aan nemen dat dat waar is, niet ?

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 16:30

@ shalome:
M.a.w. ons valt niets te verwijten, de ander is aan zet.
Dat proef ik er uit. Aan de eisen ( ?) die aan ons gesteld zijn hebben wij ruimschoots voldaan ( ?).
Kortom, we hebben de norm van tolerantie, vrijgevigheid en zelfvernietiging ruimschoots overtroffen.
Nou, dat was het dan.
Voor de rest zoeken ze het maar uit.
Bedoel je dat?

The eimer | 31-05-07 | 16:26

@the eimer
Waarom zou ik geplaagd moeten worden door een slecht geweten? Ze hebben precies gekregen wat ze wilden en nog veel meer dan dat.

Shalome | 31-05-07 | 16:16

@ Lavrenti..:

Is dat zo?
En u laat ze gewoon binnen? ( wel een raadsel wie of welke klootzak daar het lef voor zou hebben, maar goed)
In de VS is het dagelijkse praktijk dat allochtone criminelen het land worden uitgezet. Waarom zal dat hier mogen?

The eimer | 31-05-07 | 16:14

Lavrenti_Beria 31-05-07 @ 16:06
Waarom een ruime vertrekpremie? Ze zijn hier echt niet naartoe gekomen voor onze molens of de Keukenhof; ze zijn hierheen gekomen voor geld. En dat hebben ze ondertusen al in overvloed gekregen. Genoeg, zeg ik.
Ondertussen hebben er te veel bewezen niet bestand te zijn tegen onze vrijheid van meningsuiting, onze emancipatie, onze ruimtelijke inrichting, onze levensstijl, onze tolerantie, onze waarden, name it. Het wordt tijd dat ze volwassen worden en op eigen benen leren staan in een omgeving die hen zint. Ja, de Rif. En als die hen niet zint, moeten ze er dáár maar aan gaan werken om het zich naar de zin te maken. Ze doen dat in 0031 alleen maar door allerlei gebruiken, gewoontes en tradities van ons af te willen breken. Ik vind het al vreselijk welke on-Nederlandse maatregelen wij moeten treffen om het een beetje leefbaar te maken. Ik wil niet nóg meer veranderen aan 0031. Dat wil zeggen: wél weer ten goede.

Shalome | 31-05-07 | 16:12

@ shalome:
Mooie woorden.
Maar je schiet er geen moer mee op om te vertellen dat we genereus ettelijke miljarden in een bodemloze put hebben gestort om je geweten te sussen.
Draag liever eeen oplossing aan om te voorkomen dat ons nageslacht ook nog eens moeten lijden onder de misdadige fouten van een verwarde volksgroep die dat onder de pet wil houden.

The eimer | 31-05-07 | 16:08

Flodder 31-05-07 @ 15:42................. @allen

"Echter, een onoverkomelijke achterstand opdoen op zeer jeugdige leeftijd is nou niet die kinderen zelf aan te rekenen, lijkt me"

Mee eens. Kleuters valt niets te verwijten, ouders wel (willens en wetens de taal niet willen leren, ondanks het enorme aanbod aan cursussen)

"Je gemakzuchtige poging om mij in een hokje te plaatsen, doet zielig en bekrompen aan. "

Zeg maar wat er in concreto moet gebeuren dan, en laat mijn filosofische bespiegeling 14:08 maar even buiten beschouwing.
Beste Flodder, Het is volgens mij voor 98 % een mentaliteistskwestie. Je kunt BLIJVEN investeren in cursussen, buurtcentra, GroenLinks draaiende praatdames op leeftijd, subsidiekranen open zetten, vergoelijken, veralgemeniseren e het rendement is 0.0 gebleken, Zelfs Job staat achter mij ;).

Wat dan wel:

ik ga voor de modus operandi van Sarkozy : Een ruime premie, een
enkele reis richting land van herkomst voor hen die willens niet mee willen integreren. Lijkt me ook economisch aantrekkelijker dan tot in lengte van dagen geld naar de allochtonenzee dragen.

Maar die gedachte is in dit land kennelijk zo absurd dat ik van de policor-agenten weer een husibezoek kan verwachten, het zou de DERDE keer zijn dat ze letterlijk bij mij voor de deur staan

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 16:06

The eimer 31-05-07 @ 15:55
Waarbij ik wil aantekenen dat die onvoorstelbare generositeit van ons, geen slechte zaak is. Het is 100% idioot dat onze goedgeefsheid en tolerantie ons nu zouden moeten worden aangerekend. Dat de ontvangende bevolkingsgroep het geenszins op juiste waarde heeft weten te schatten danwel te waarderen, is hún tekortkoming, niet de onze.

Shalome | 31-05-07 | 16:02

@ paardenvijg.
Ik denk dat het begrip keuze verkeerd is.
Ze weten niet beter en kunnen niet beter kinderen opvoeden.
ze hoefden trouwens helemaal geen keuze te maken, dat hoefde toch niet?
Eigen cultuur aanhouden was het toch?
En dan maar zien hoe ver je komt in een geciviliseerd land.
Nou, je ziet het, geen ene milimeter.

The eimer | 31-05-07 | 16:01

@ Flodder 31-05-07 @ 15:42: "Echter, een onoverkomelijke achterstand opdoen op zeer jeugdige leeftijd is nou niet die kinderen zelf aan te rekenen, lijkt me.:

Exact, maar het is wel de OUDERS van die kinderen aan te rekenen!
Dus nog steeds niet de overheid.
Zoals ik eerder al zei, de ouders moeten hun kinderen een opvoeding meegeven om mee te kunnen in de Nederlandse maatschappij.
Dit doen die ouders niet door thuis alleen de taal uit het land van herkomst te spreken, het kind op een islamitische school te zetten, alleen via de schotel naar programma uit het land van herkomst te kijken, kinderen tot zeer laat op straat te laten hangen, werkloos zijn, geen geld uittrekken voor sportclub(s) en andere verenigingen en een huis te betrekken in ghetto.
Allemaal keuzes die de ouders maken voor hun kinderen!

paardenvijg | 31-05-07 | 15:55

@ shalome 14.20:
Je roert nu precies aan waar het fout is gegaan.
Inderdaad zijn allochtonen hier mislukt omdat ze niet hoefden te werken voor hun geld, ze kregen het gewoon. Daarom is de aanzuigende werking van nuttelozen zo groot geweest dat je nu verzuipt in de handophouders.
De helft van alle allochtonen is werkeloos, marokkanen zelfs voor 3/4, terwjl er hier 150.000 Polen werken.
Nu hun misdaad de pan uitrijst en niet meer te verbloemen valt, maken we mee dat er paniek uitbreekt bij de linksche betuttelaars, want hun multiculturele droompaleis staat op instorten.
Terugkomend: misluk of integreer je niet in bv Amerika of Australie dan is het kort verhaal voor je. Niemand zal je daar levenslang een riante uitkering, je misdaad tolereren en protest tegen de democratie accepteren.
Dan is het gewoon oprotten, en niet anders.

The eimer | 31-05-07 | 15:55

Jeb 31-05-07 @ 15:40
Maar Wilders voert wél de druk op en krijgt bijval van steeds meer Nederlanders. Om bijzonder veel terechte redenen. Die bijval kunnen de overige politici niet meer negeren, puur en alleen omdat die wordt aangejaagd door met 3000 decibellen loeiende waarheden & feiten. Game over.

Shalome | 31-05-07 | 15:52

@ Lavrenti_Beria 31-05-07 @ 15:21
Zoek een sop het onderwerp Westermoskee.
Dat kruis moest als eerste weg want die tolerante, respectvolle vredensbrengerTs raakten in paniek van dat kruisbeeld.
.
Het schijnt zelfs zo te zijn dat in Italië nu al bijna alle katholieke ziekenhuizen overal de kruizen zijn vervangen door Maria beelden omdat die muzzelmannen en vrouwen spontaan de tering (of tyfus) krijgen als ze een kruis zien.

TyfusLeijer | 31-05-07 | 15:48

Jeb 31-05-07 @ 15:36

"Ik soliciteer er bij voorbaat niet voor" Nee, niet bij voorbaat, maar sommige sollicitaties zitten in postings verweven, lees je haatzaaierij maar na vanaf 15:21
Proficiat met je award.

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 15:47

paardenvijg 31-05-07 @ 14:03
Lavrenti_Beria 31-05-07 @ 14:08
Ik ga helemaal niet geheel voorbij aan eigen verantwoordelijkheid van de immigranten zelf. Echter, een onoverkomelijke achterstand opdoen op zeer jeugdige leeftijd is nou niet die kinderen zelf aan te rekenen, lijkt me. Ik probeer nu juist onbevooroordeeld en gevrijwaard van emoties de problematiek te analyseren en aan oplossingen te denken. Je gemakzuchtige poging om mij in een hokje te plaatsen, doet zielig en bekrompen aan.

Flodder | 31-05-07 | 15:42

holtor 31-05-07 @ 15:33

Wat kan mij Shalome's schrijfstijl schelen, het is zijn mening die telt.

Shalome 31-05-07 @ 15:35

Maar wel op de juiste manier. Hij begint niet te kankeren over "achterlijke cultuur" of andere uitspraken in dien aard, die toch alleen dienen om negatieve reacties te provoceren of om terug in de publiciteit te komen.

Jeb | 31-05-07 | 15:40

Lavrenti_Beria 31-05-07 @ 15:26

Ik soliciteer er bij voorbaat niet voor, want ik ben er zeker van dat die prijs naar jou gaat.
Maar ja ik kan je niet verwijten dat je als debiel geboren bent.

Jeb | 31-05-07 | 15:36

Jeb 31-05-07 @ 15:07
Klassiek. Niet gehinderd door enige introspectie dan wel geweten, dringt de waarheid nog altijd niet door hoe erg de situatie is dat zelfs de meest verstokte tolerante snoes (Cohen) nu rigoureuze maatregelen wil treffen. Reactie: meteen eisen stellen en zichzelf ophemelen. Schei toch uit man, koorddanser.

Shalome | 31-05-07 | 15:35

@Jeb 15:21
Kalmeer een beetje, wil je. Shalome kan een stuk mooier schrijven dan jij en mag blijven.

holtor | 31-05-07 | 15:33

@Shalome 15:14
Stap 1 is gezet, het probleem wordt niet meer toegedekt. Maar oplossen duurt even.

holtor | 31-05-07 | 15:29

spooky 31-05-07 @ 15:26 was voor mij neem ik aan spooky :-)
thanks anyway...

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 15:28


ik weet het zo net nog niet. klinkt gewaagt

RJ rush | 31-05-07 | 15:27

Jeb 31-05-07 @ 15:21
"ze hebben hun leven gegeven om mannen zoals jij het land uit te krijgen."

Wanneer je solliciteert naar een award voor monumentale vooringenomen domheid, kan ik je zeggen dat ik hem je graag overhandig. Sterker : je mag hem houden.

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 15:26

@Shalome
Volgens mij staat het beeld er weer, de Baarsjes heeft op het laatst hun standpunt herzien. Volgens mij was er vorig jaar ook gewoon een 4 mei herdenking en dit jaar ook neem ik aan?

spooky | 31-05-07 | 15:24

Shalome 31-05-07 @ 15:14

Alsof Amsterdam vroeger een stad van heiligen was geweest! Hou op man je bent aan het Wilderen! Het verzetskruis mag voor mijn part in tienvoudige groote terugkomen, dan kunnen de rechtse kankeraars zoals jij er één van bent steeds herinnerd worden waarvoor duizenden mensen in '40-'45 zijn gestorven! Namelijk: ze hebben hun leven gegeven om mannen zoals jij het land uit te krijgen.

Jeb | 31-05-07 | 15:21

Shalome 31-05-07 @ 15:14
"Het verzetskruis in west waar die muzelmannetjes oh zo beledigd door waren, moet weer terug."

Mij niks van bekend, op welke url kan ik het hele verhaal lezen?

mijn dank.
Lavrenti

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 15:21

Ik wil een symbolische daad voor dit nieuwe beleid. Het verzetskruis in west waar die muzelmannetjes oh zo beledigd door waren, moet weer terug. De eerste de beste die er met z'n jatten aan durft te komen, krijgt een enkeltje.
Daarna. De eerste de beste die nog aan een jood durft te komen of uit durft te schelden, krijgt een enkeltje. Idem voor homo's. De eerste de beste die nog een vrouw durft uit te schelden voor hoer, krijgt een enkeltje.
Enz enz. Zo kunnen we Amsterdam weer in ere herstellen.

Shalome | 31-05-07 | 15:14

Ik denk dan Marokkanen goede soldaten zijn. Wij hebben alles wat een goede soldaat moet hebben:
1. We gehoorzamen iemand blindelings als die kan bewijzen dat HIJ de
baas is en hij de nodige charisma heeft;
2. We zijn sportief en kunnen hard rennen;
3. We zijn zo koppig dat we liever dood gaan dan ons over te geven aan de
vijand;
4. Als het moet kunnen we zeer medogenloos zijn (vraag het maar aan de
Spanjaarden die de Burgeroorlog 1936-1939 hebben meegemaakt);
5. Zolang we goed betaald worden en de nodige respect krijgen moet je niet
vrezen voor een opstand.

Jeb | 31-05-07 | 15:07

droom ik of of of is dit een hoax?? zoniet dan is 020 vanaf vandaag weer een klein stukje beter geworden

overVecht | 31-05-07 | 14:42

Er is maar één oplossing: consequent en keihard het bloed achter hun ogen slaan met een wapenstok/ loden pijp als ze wat flikken.

Samenscholingen van meer dan twee van die schuimbekken? Zie oplossing 1.

Colossie | 31-05-07 | 14:31


Zeurders 31-05-07 @ 14:14

En u stelt dus de PvdA verantwoordelijk voor het falend CDA/VVD beleid van de afgelopen jaren?

Ik stel de hele politiek correcte kliek verantwoordelijk. Daaraan zijn de door jou genoemde partijen allemaal schuldig
Dat heeft overigens niet eens zoveel met partijpolitiek te maken, maar alles met het individu. Verwijten tussen partijen onderling zijn niet relevant. Ik noem van de PVDA het boegbeeld Wouter Bos, van het CDA : Balkenende als trieste exponent van het politiek correcte denken, en je mag de rij met Opa Dijkstal van de VVD aanvullen.

Nogmaals. Je kunt de politiek opdelen in mensen die zeggen wat ze echt denken, ongeacht de parlementaire codes, en de lui die dat om duizend en één redenen niet doen

"De daadkracht die uit Rita's woorden spreekt is bepaald niet uit haar daden af te lezen. '
Nee, klopt mee eens, we leven in een democratie, ook de minister heeft zich aan de regels daarvan te houden. Met andere woorden : ze kan wel wat willen, maar als de meerderheid van de TK anders bepaalt dan houdt het op.

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 14:26

Geboefte hoort in de gevangenis thuis. En daar is volgens mij alles mee gezegd. Kern van de problemen is dat, ondanks een gemiddeld strafblad van hier tot Tanger, het geboefte gewoon vrij rond mag blijven lopen. Volgens mij hebben wij, ergens in het verleden, glasheldere wetten en bijbehorende rechtsspraak in het leven geroepen. Waar gaat het dan toch fout? Faalt oom agent en in zijn kielzog het OM? Of krijgt oom agent en het OM regelrecht de instrukties vanuit de politiek om de boel uiteindelijk grandioos te laten escaleren? Er gebeuren hier vreemde dingen die ik niet echt kan plaatsen..

DJTriest | 31-05-07 | 14:23

@Lavrenti_Beria 31-05-07 @ 13:56
"Nee dus, anders had ze dat wel gedaan"
U is wel een hele blinde volgeling zeg, u slikt alles wat Kay van der Linden u voorschotelt voor zoete koek.
De daadkracht die uit Rita's woorden spreekt is bepaald niet uit haar daden af te lezen. Afgezien van wat losse gevalletjes 'voor media-doeleinden' heeft ze niet veel gepresteerd. En u stelt dus de PvdA verantwoordelijk voor het falend CDA/VVD beleid van de afgelopen jaren?

Zeurders | 31-05-07 | 14:14

Lieden als Flodder baseren zich op overtuigingen en meningen. Dat is voor hen het uitgangspunt voor de discussie. Niet op feiten
Maar overtuigingen zijn in mijn visie groter vijanden van de waarheid dan leugens.

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 14:08

Shalome 31-05-07 @ 14:00

Waarmee inderdaad alles gezegd, wat dat aangaat, spijker op'z'n kop
Kappen met die ziekmakende zelfbeschuldiging.

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 14:04

@Flodder 31-05-07 @ 13:29

Helaas ga je geheel voorbij aan de eigen verantwoordelijkheid van immigranten! Zij zijn er toch zelf bij?
Je gaat ook voorbij aan alle andere groepen immigranten die het wel redden. Waarom lukt het hen wel hun kinderen voor te bereiden op de Nederlandse maatschappij?

Jij wijst de overheid als schuldige aan, niet de mensen zelf. Klinkt als een dogmatische sociaal-democraat.

paardenvijg | 31-05-07 | 14:03

En kan die eeuwige excuustrommel over 'jullie hebben ons hierheen gehaald' ook eindelijk eens dicht? Het hield op bij 23.000 in 1973. Mensen kregen toen een baan aangeboden, en wat is daar mis mee. Arbeidsmigratie is de normaalste zaak van de wereld door de hele geschiedenis der mensheid. Klaar.
Of moeten we nu de Zweden de oren gaan wassen die op de recente emigratiebeurs hun uiterste best deden om Nederlanders te werven? En als dat dan misgaat (hypothetisch) en de 0031-jongeren beginnen de Zweden te terroriseren - zijn onze linksen er dan niet als de kippen bij om die foute Hollanders die het daar verzieken met de grond gelijk te maken? In plaats van zoals ze nu het werven van arbeidskrachten uit islamitische contreien inmiddels als een gotspe zijn gaan beschouwen? (jargon dat door immigranten overigens naadloos is overgenomen). Bespottelijk én een contradictio in terminis, temeer daar ze tegelijkertijd bléren dat onze immigranten als volwaardig Nederlander moeten worden gezien.

Wat hier na '73 kwam, kwam af op de luilekkerland-tamtam en we hebben ze veel meer gegeven dan dat. Geld, huisvesting, educatie, ziekenzorg, en vooral heel, heel veel geduld. Ze zijn decennia lang met uiterste coulance behandeld, en al dat materiële en immateriële is totaal niet gewaardeerd. En dat sprookje van 'zij die het zo goed doen' zou ik ook graag volgens Europese criteria willen ontmaskeren. Wie naar school gaat en een baan zoekt, doet het niet 'goed', nee, die gedraagt zich normaal zoals een immigrant zich behoort te gedragen. Gut oh gut, wat een verlakkerij. Het moet toch wel héél gek zijn willen al die miljarden en al die kolonnes hulpverlening er niet minstens toe geleid hebben dat er nog wat normaals uitkomt. Ik ken in elk geval geen enkel land ter wereld waar immigranten zó veel steun hebben ontvangen.

Shalome | 31-05-07 | 14:00

Kan mejuffrouw Arib hier trouwens wellicht geen rol van betekenis vervullen?

widtvoet | 31-05-07 | 13:58

Zeurders 31-05-07 @ 13:49
"Mmm, waarom heeft een ex-minister kritiek op een burgemeester die bij een partij hoort die de afgelopen 5 jaar niet eens in de regering zat

waarom niet? dat lijkt me het wezen van de politiek
----------------
"En was Verdonk zelf niet in de positie om daar als minister iets aan te doen?

Nee dus, anders had ze dat wel gedaan Ik hoef het politiek klimaat uit die tijd toch niet uit te leggen?
-Boel bij elkaar houden, knuffelen, theedrinken, kortom voor de problemen weglopen.

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 13:56

Wat een gezeik en gezeur toch weer, eerst klagen dat er niets wordt gedaan en als er wat wordt gedaan is het ook niet goed. De complottheorieën vliegen weer in het rond. En what the fok maakt het uit wie, wat als eerste heeft bedacht of niet. CokecoCksneautjesnogantoe, 0031 op zijn smalst weer.

Sikkeneur | 31-05-07 | 13:54

@Lavrenti_Beria 31-05-07 @ 13:38
Mmm, waarom heeft een ex-minister kritiek op een burgemeester die bij een partij hoort die de afgelopen 5 jaar niet eens in de regering zat?
En was Verdonk zelf niet in de positie om daar als minister iets aan te doen?
Verdonk Dikke Draaikont!

Zeurders | 31-05-07 | 13:49

@Redactie

www.parnassys.nl/

U wilt niet weten wat hier allemaal verzameld en gedeeld wordt {-;

widtvoet | 31-05-07 | 13:41

Verdonk: Plannen Cohen komen vijf jaar te laat

VVD-Kamerlid Rita Verdonk vindt dat de Amsterdamse burgemeester Job Cohen (PvdA) veel te laat is met zijn plannen om probleemjongeren sneller uit huis te plaatsen....

Ook draait Cohen volgens Verdonk nog steeds om de problemen heen, door niet duidelijk te stellen dat het gaat om marokkaanse probleemjongeren: 'Laat hij dat eerst eens toegeven. Hij doet nu net alsof het ook om andere groepen gaat.'
-
Zeer lezenswaardige aanvulling in elseviers magazine
www.elsevier.nl/nieuws/politiek/artike...

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 13:38

Nou het leger zal blij zijn met die slappen geiten-neukerts feest :(

djurk | 31-05-07 | 13:37

@Flodder 31-05-07 @ 13:29
Er zijn nog steeds legio jonge ouders -met name vrouwen- die geen Nederlands willen leren. Vinden ze zwaar en lastig. Dit heeft natuurlijk zijn weerslag op de kinderen.
Oplossing: verplichte taallles.

Soms krijg je dit (nota bene een voorstel van de PvdA): www.stijnverbruggen.pvda.nl/renderer.d...

Zo kan het ook: taalunieversum.org/nieuws/977/

Murdockyoufool | 31-05-07 | 13:36

Kortom; Het is te laat! Als zelfs Cohen als laatste policor-Mohikaan openlijk in paniek aan het raken is zijn de rapen gaar. Moeten we ons nu reeds terugtrekken op de Waddeneilanden??

DJTriest | 31-05-07 | 13:36

Lavrenti_Beria 31-05-07 @ 13:32
Ja, ik ga lunchen. Mijn taalfouten nemen altijd evenredig toe met mijn groeiende honger. Of doelde je daar niet op? Als je het inhoudelijk bedoelt, slaat het helemaal nergens op. Jij blijft hangen in de blame-game, heb je geen zak aan. Oplossingsgericht denken is veel constructiever.

Flodder | 31-05-07 | 13:36

En nou GVD ook doen! Ik, uitermate gefrustreerde burger die dagelijlks ziet hoe de Marokkanen Amsterdam koloniseren en terorriseren, zal het eenvoudig niet meer kunnnen verwerken als dit plan wederom van tafel wordt geveegd. Alsjeblieft! 1 keer, al is het maar 1 keer!.... voeg daad bij woord. Alsjeblieft. Ik smeek het u! Kom uw woord na! 1 keertje...

mijnstem | 31-05-07 | 13:34

Flodder 31-05-07 @ 13:29

Wat wil je nou, dat ik arabisch leer???

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 13:32

@ Territeurium 31-05-07 @ 11:26
Alleen geld die regel niet voor Turrukjes die met 0031 uitkeringspaspoorT wel degelijk diensT doen in Turrukenland.
Het belang hiervan t.a.v. het tweede 0031-uitkeringspaspoort is net zo groot als het armenocide ontkennen.
Dus grondweT geld NIET voor dubbele loyalisten en dat is in strijd met diezelfde grondweT die voorschrijfT dat eenieder in 0031 hetzelfde behandeld wordT.

TyfusLeijer | 31-05-07 | 13:30

@ Koekje..:

Hebben wij nog iets te maken met de domme meningen van Meulenbelts,
Rosenmullers, Cohens, en nog meer van dat fraais?
Die zullen tot hun dood toe alles wat fout gegaan is met die multiculellende blijven ontkennen.
Daarom is iedere discussie met dat soort mensen zinloos en tijdverlies.

The eimer | 31-05-07 | 13:30

@Flodder 31-05-07 @ 13:17
Regeren is vooruitzien, maar het probleem is dat geen regering vooruit wil zien. Verder kijken dan de volgende verkiezingen vinden de partijen niet nodig en zelfs niet wenselijk. De achterban moet gepleased, de kiezer moet stroop rond z'n mond. Deze houding is debet aan de onbetaalbare zorg -al in de jaren 50 wisten ze dat de boel tussen 2005 en 2015, als het geboortgolfje met pensioen gaat, uit elkaar zou klappen-, de krankzinnige opbouw van de hypotheekrente-aftrek én het ontstaan van probleemwijken. De PvdA is zo'n partij die het wegkijken onverminderd voort wenst te zetten. Allochtonen zijn tenslotte ook kiezers...

Murdockyoufool | 31-05-07 | 13:30

Lavrenti_Beria 31-05-07 @ 13:23
Jij komt met zelf dit voorbeeld.
.
Bijna één op de vijf kinderen in groep 1 en 2 van het basisonderwijs in achterstandswijken is niet aanspreekbaar in de Nederlandse taal
De betrokken kinderen van vier, vijf en zes jaar hebben doorgaans geen voorschoolse educatie gevolgd. Veertien procent spreekt maximaal twee Nederlandse woorden: dit is eigenlijk de spreeknorm voor kinderen van twee jaar.
.
Dan reageer ik daar op. Of zijn dat ook kinderen die niet willen integreren? Maar als jij de schuld volledig bij de Marokkanen wil leggen, zou ik ook goed vinden als je met oplossingen zou komen. Die heb je echter niet. Of misschien die ene hele populaire bij het gemiddele GS-volk. Uitzetten.

Flodder | 31-05-07 | 13:29

@Moi2 12:42

Laat 't kaf zich asap. van het koren scheiden. De Nederlanders van (ook) Marokkaanse komaf zijn welzeker Nederlanders. Hier thuis (willen) horen betekent bereid zijn volledig mee te draaien. "Marokkanen" als in "inwoners van Marokko" hebben hier in redelijkheid idd. niets te zoeken. Buiten tijdelijk alhier tewerkgestelden en toeristen uiteraard.


@Lavrenti_Beria 12:47 & @The eimer 12:51

Wouter Bos stelde nog voordat hij de eerste man van de PvdA werd onomwonden dat hij 't als zijn missie ziet om die hele PvdA op te heffen.
Volgens mij ligt hij beter op koers dan menigeen vermoedt...


@Muxje 12:58

Windowdresser Cohen probeert nog te redden wat er te redden valt. De deurwaarder staat (eauk) bij zijn partij reeds op de stoep en Job (toch een niet-onintelligente man zou je zeggen) loopt zichzelf voorbij. Als burgemeester en PvdA-prominent oproepen 020'ers van Marokkaanse komaf in dienst van het oplossen van oa. *kuch* ordeproblemen in zijn stad in Marokkaanse krijgsdienst te sturen is ronduit bezopen.

widtvoet | 31-05-07 | 13:29

Kan ik eindelijk weer een beetje waardering voor em opbrengen!

Ariel | 31-05-07 | 13:27

Koekje-dr-bij? 31-05-07 @ 13:22

termen als neqschot, kogel voor je, tegen de muur zetten zie ik als achterhaald, popi, nutteloos.

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 13:25

Goed idee, die dienstplicht... ze hoeven maar 1 week AMO te krijgen en dan als verkenners zonder wapen naar Afghanistan sturen.
Bermbommen opsporen en zo.

Mazzeltov | 31-05-07 | 13:23

Beste Meneer Cohen,

Welkom terug in het land van normale, weldenkende mensen. Misschien was u gedrogeerd door de enorme hoeveelheden rooibosthee. Het zou fijn zijn als nu nu ECHT de Marrokanen de deur uit gooit.

Taartschep | 31-05-07 | 13:23

Flodder 31-05-07 @ 13:17

Je gaat voorbij aan de talloze lieden die niet WILLEN integreren, dat lijkt me de kern van de zaak, niet goedschiks niet kwaadschiks.
Er zijn miljarden geïnvesteerd in de integratie na de gezinshereniging...
Het begint alleen al met het puntje taal. Veel kinderen van allochtonen spreken geen nederlands omdat de ouders het verdomden het de taal te leren.
Hou dus op met misplaatst zelfverwijt, aub !

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 13:23

Lavrenti_Beria 31-05-07 @ 12:06
Anja Meulenbelt dient tegen de muur gezet te worden als de landverraadster die ze is. Helaas kun je dit niet tegen haar zeggen, omdat linksche persoonen nog wel eens de neiging hebben om kritiek tegen hun persoontje als gebrek van de criticus te zien. Heel vreemd allemaal.

Koekje-dr-bij? | 31-05-07 | 13:22

sjaakdeslinksesul 31-05-07 @ 11:44
Ach, vrijstelling n.a.v. een psychologisch onderzoekje moet in uitzonderlijke gevallen wel kunnen, zeker als blijkt dat twee andere kinderen wel tot modelburgers opgroeien. Onder voorwaarde dat het probleemkind in kwestie medicenaal platgespoten wordt uiteraard.

Koekje-dr-bij? | 31-05-07 | 13:20

Het komt allemaal door Cohen zelf. Hij had meer thee moeten drinken. Je hebt gefaald, Cohen! MEER THEE... KILO'S THEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rashit | 31-05-07 | 13:18

Lavrenti_Beria 31-05-07 @ 13:02
Achterstand is in mijn ogen inderdaad het grootste probleem. Daar moet je je ook op richten, het kan niet vroeg genoeg worden aangepakt. Het voorkomt een hoop frustatie en jaloezie op 'Nederlanders'. Het zal een hoop woede wegnemen. De zelfhaat die zich uit in het slachtofferisme en haat naar de 'Nederlanders' staat integratie in de weg. Of we daar als Nederland verantwoordelijk of schuldig aan zijn? Hele gezinnen hierheen halen zonder na te denken over de toekomst heeft er wel aan bijgedragen, lijkt me. Over de gastarbeiders dachten we dat ze toch wel weer weggingen. Die hoefde ook niet te integreren, die moesten gewoon de kutkarweitjes doen die de Nederlanders vertikten. Al die importbruiden, zonder enkele kennis van de Nederlandse taal, laten komen en hun kinderen met een enorme achterstand opschepen was ook niet zo'n goed idee. Nederland is niet volkomen schuldig aan de ellende waar we nu mee zitten, maar het heeft wel oogluikend laten gebeuren. Regeren is vooruitzien. Regeren is niet denken dat het vanzelf wel goed gaat komen. Al is dat nu wel een beetje achterafwijsheid.

Flodder | 31-05-07 | 13:17

widtvoet 31-05-07 @ 13:09
90 % voor de mogelijkheid tot uithuisplaatsing ;-)

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 13:17

@ Lavrenti:
Hij probeert zin beschadigde imago op te krikken met Jip en Jannetaal.
Een beete Cohenwatcher weet natuurlijk beter en beseft dat hij aan alle gefaald heeft. Hij is gewoon bezig te verzuipen en ik vindt dat prima.

The eimer | 31-05-07 | 13:16

Een speciale NL/Rif-brigade bij het Vreemdelingenlegioen is trouwens best een fantastisch idee! De ondeugende Hollandse Rif-rakkers zullen zich namelijk echt thuis voelen in die enorme zandbak waar de beenderen van hun voorvaderen liggen te bleken. Is toch minimaal 5 jaar tekenen?? Daar hebben wij Nederlanders best wel subsidie voor over!!

DJTriest | 31-05-07 | 13:15

Het enige remedie lijk mij is het wettelijk mogelijk maken om dat soort lieden met een dubbele nationaliteit het Nederlandse paspoort af te pakken.
Want er is maar 1 ding waar de groenteman voor in zijn broek schijt en dat is het uitzicht op het Rif Gebergte.

Lekker Belangrijk© | 31-05-07 | 13:13

Idee van links of idee van rechts ?
Dit heeft natuurlijk niets met links of rechts te maken.
het is het idee van een warhoofd, en die heb je overal in de politiek

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 13:12

@ exhxv666:

Inderdaad is dat een zwaar afgeschoten idee van Fortuyn.
Maar vergeet niet dat in zijn tijd alles, maar dan ook echt alles aan allochtonen criminaliteit ontkent en verdoezeld werd.
Waarschijnlijk wist hijzelf niet eens hoe groot het probleem eigenljk wel was.

The eimer | 31-05-07 | 13:08

Behangdelul 31-05-07 @ 13:02
Is het idee nu links of rechts? Ik ben in verwarring? Of moet ik me niets aantrekken van dat infantiele dogmatische gezanik over links danwel rechts?

Flodder | 31-05-07 | 13:05

Lavrenti_Beria 31-05-07 @ 13:02 was bedoeld voor Flodder

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 13:04

Goed plan. We droppen ze achter vijandelijke linies met ondersteuning van hulpverleners en buurtwerkers. Jaartje wachten en het is één grote teringzooi. Waarna het echte leger de boel zonder slag of stoot inneemt.

zooishettoch | 31-05-07 | 13:04

Dienstplicht? Het zoveelste Fortuyn plan wordt geadopteerd door de PVDA broeders. Ik zeg, dit is niet rechts... dit is extreem rechts!!!

exhxv666 | 31-05-07 | 13:03

zo'n idee kan ook alleen maar van links komen!
We leren ze omgaan met wapens, zorgen dat ze afgetrained zijn etc.... geweldig idee!

Behangdelul | 31-05-07 | 13:02

Moi2 31-05-07 @ 12:42

Nee allicht niet, de helft van de marokkanen WIL ook helemaal niet integreren. Ze geven zich zelf al een status aparte
"DEN BOSCH - Bijna één op de vijf kinderen in groep 1 en 2 van het basisonderwijs in achterstandswijken is niet aanspreekbaar in de Nederlandse taal
De betrokken kinderen van vier, vijf en zes jaar hebben doorgaans geen voorschoolse educatie gevolgd. Veertien procent spreekt maximaal twee Nederlandse woorden: dit is eigenlijk de spreeknorm voor kinderen van twee jaar
---------

of wou je beweren dat Nederland schuldig is aan het bovenstaande ?
Think again

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 13:02

Dienstplicht voor iedereen als de oplossing? Is het aloude solidariteitsbeginsel: is er ééntje stout geweest, dan moet de hele klas nablijven. Gadver...

colonnecinco | 31-05-07 | 13:02

@widtvoet 12:39, heeft volgens mij meer te maken met dubbele dienstplicht: als je in je land van herkomst verplicht bent om op te komen, dan hoef je in Nederland niet meer.

Muxje | 31-05-07 | 12:58

Moi2 31-05-07 @ 12:42
We hebben integratie nooit een kans gegeven. Er werd altijd een speciale status verleent aan Marrokanen, nog steeds is dit het geval. Die status aparte moet worden teruggedraaid. Dit voorstel werkt daar totaal niet aan bij.

Flodder | 31-05-07 | 12:57

Cohen; Dienstplicht, desnoods in Marokko!
Hassan; Ies goed, InshAllah, maar kost allemaal veel geld voor mai hè?
Cohen; Uiteraard betalen wij de reis, de uitrusting, de kazernes, het materieel
het materiaal, het verblijf de repatriering, en het tussentijds verlof. Mochten onze
Nederlands-Marokkanse vrienden toch rottigheid daar uit halen dat verzorgen
wij de kosten van de rechtsbijstand en de detentie in Nederland..
Als aanmoedigingspremie en ondersteuning maken wij nog eens jaarlijks
een paar honderd miljoen over U .. kuch... aan de Marokkaanse staat.
Hassan; Jai goeie man Job, maar jij Jood tog nooit zoveel betalen?
Cohen; Hahaha Hassan! Welnee, dat doet ZOETE LIEVE GERRITJE hier!

Lekker Belangrijk© | 31-05-07 | 12:55

@widtvoet:
Dat zal niet lang meer duren, want er worden daar plannetjes gelanceerd om het autohaten tegen te gaan, de aow intact te laten , hypotkeekrente aftrekbaar te houden en nog wat linkse dogmatische hobby,s die in de vuilnisbak belanden.
Dat zal een schok veroorzaken die dat zooitje intern in 100 stukjes plitst.
Voeg dat rapport van Vreeman en, an passant, het afgaan van Cohen daarbij en ik voorspel dat de shit in die partij groter wordt dan bij de LPF destijds.
Daarom is het beslist geen utopie dat straks criminele maroc,s richting Rif gestuurd worden.

The eimer | 31-05-07 | 12:51

@Barbarossa,

De meeste allochtone jongeren zijnin Nederland geboren en dus gewone Nederlandse staatburgers, dus is het land van herkomst Nederland, dommie.

Turbo-Tinus | 31-05-07 | 12:50

En je weet ook dat je een zin begint met een hoofdletterT ?
Opsjoddemieterrop agrariërT, je weet zellef nog géénééns hoe je vmb-eau spelt !

Chappeaux @ dhimmi 31-05-07 @ 11:37 (fraaiste reaguursel uit de draad)
En ook duidelijk voor bewoners uit andere gebieden dan 020-gaza..

hallevvezool | 31-05-07 | 12:49

Als we nu weten WAAR Cohen het licht heeft gezien, kunnen we al die andere geitenwollen kudtambtenaren ook naar die plek schuiven......

KABAAL | 31-05-07 | 12:48

widtvoet 31-05-07
Lamlul Cohen weet van gekkigheid niet meer wat hij opboeren moet om zijn geliefde partij van de ondergang te redden.
-

Aan Allen :
-

widtvoet heeft HELEMAAL gelijk. Dit is een verknipte wanhoopsactie van Cohen, mensen die denken dat Cohen het licht gezien heeft vergissen zich.
ik zie eerder een kapitein op een zinkend schip dat vertwijfeld om zich heen kijkt en schreeuwt: "Ik werp de handschoen in de ring, dit is mijn laatste tour de force om nog een draai aan mijn absurde multiculverhaal van de afgelopen 10 jaar te geven."
-

het heeft ook niets meer te maken met "de boel bij elkaar houden"
Met een beetje goede/ of kwade wil kun je hem nu van polariseren beschuldigen

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 12:47

héhé dat schreeuw ik al jaren.. Dat Cohen nu pas beseft dat die groentemannetjes niet te hervormen zijn..

Harige Mammoet | 31-05-07 | 12:46

Ik opteer voor de herinvoering van de echte ouderwetse vergeetput. Hoeven we de koning van Marokko ook niet onnodig lastig te vallen met het eventuele terugzenden van het Rif-rapalje.

DJTriest | 31-05-07 | 12:44

Enkele reis richting de kuil van een actieve vulkaan lijkt mij een betere oplossing voor deze lakkerkakken.

NahUnd? | 31-05-07 | 12:43

widtvoet 31-05-07 @ 12:39
Integratie = dood.
We hebben ze die kans gegeven.. hebben hem niet aangenomen ... dus nu exit.

Moi2 | 31-05-07 | 12:42

dwangarbeid en harde tucht!

Patrick Zweedsey | 31-05-07 | 12:42

@ Lavrenti:
Natuurlijk is dat de enige oplossing.
Net als Sarkozy in Frankrijk een terugkeerpremie aanbieden, accepteren ze dat niet, dan is het zonder die premie exit.

The eimer | 31-05-07 | 12:39

@Flodder 12:30

Dienstplicht in land van herkomst (van de ouders?) is een krankzinnig idee! Druist in al zijn volledigheid in tegen wat met integratie wordt beoogd. Lamlul Cohen weet van gekkigheid niet meer wat hij opboeren moet om zijn geliefde partij van de ondergang te redden. Het creeren van een (volgende) dergelijke uitzonderingspositie voor Marokkanen zal mi. louter de afstand tussen Nederland en haar oorspronkelijkere bewoners aan de ene kant en de (toch?) te integreren groep Marokkanen (aspirant-autochtonen) aan de andere kant vergroten.

Maar ja, het zal sabbatjood Job allemaal worst wezen. Zolang hij en zijn PvdA zich maar in het middelpunt van de macht kunnenh blijven bewegen...

widtvoet | 31-05-07 | 12:39

Zou dit topic een tijdje bovenaan kunnen blijven staan op de frontpage ?
weekje of zo...

Ron | 31-05-07 | 12:38

The eimer 31-05-07 @ 12:34
-
Juist, scherpe analyse van het probleem

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 12:37

Die dienstplicht.-
Ik zie totaal het verband niet tussen het marokkanendrama en de herinvoering van de dienstplicht
Marokkanen op de stormbaan voor de Nederlandse krijgsmacht? De helft heeft schijt aan dit hele land. dus zeker aan het leger
Dat wordt één groot drama
Enkele reis richting Tanger, Al Hoceima, en het Rifgebergte lijkt me een veel efficientere oplossing.

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 12:36

Een uitstekende uitspraak van Mr. Cohen. Het probleem is geidentificeerd. Dat ik dit nog mag meemaken.

holtor | 31-05-07 | 12:36

Cohen is vastgelopen in zijn eigen en zelfgecreerde multiculturele stronthoop en is een logische schietschijf geworden van Verdonk, zijn grootste vijand.
In wanhoop probeert hij nu een zogenaamde volmacht te krijgen om de uit de hand gelopen shit met marokkanen te keren. Natuurlijk is dat veel te laat, want hij heeft zelf dat probleem onbeheersbaar gemaakt. Fijn dat hij dat zelf inziet, maar een dienstpicht invoeren voor dat soort tuig is niet haalbaar zonder de linkse gedachte dat dan maar ook autochtone nederlanders daar dan ook maar de klos voor moeten zijn. Loos gelul dus. Niemand met een beetje gezond verstand trapt daar in.
Goed is het wel dat de linksche multicullisten nu zelf een blijk van multicuturele mislukking en hopeloosheid aan den lijve gaan ondervinden .
Niet dat dit pasklare oplossingen zal opleveren om dit op te lossen, daarvoor moet meer gebeuren, maar de bressen in hun bastion van luchtkastelendenken worden in ijltempo in hun gammele muren geslagen.

The eimer | 31-05-07 | 12:34

Hup marcheren tuig ... recht via de straat van Gibraltar terug naar je thuisland! Bye bye zwaai zwaai

Cloodtvieaul | 31-05-07 | 12:32

Dienstplicht in land van herkomst vind ik een slecht idee. We moeten onderhand eens gaan uitstralen dat het gewoon Nederlanders zijn of Marokkaanse Nederlanders ipv Marokkanen. Ontneem ze dat argument dat ze niet door Nederland worden geaccepteerd. Waarom altijd die speciale behandeling vanwege etnische afkomst? Het onnodig creëren van een uitzonderingspositie waar ze dankbaar hun status aan ontlenen.

Flodder | 31-05-07 | 12:30

"appèl om 17.00 uur, ja dat moet net lukken", aldus een slaperige Fin uit onze hoofdstad.

Bern | 31-05-07 | 12:29

Lavrenti_Beria 31-05-07 @ 12:12
Ja ik ben bang dat je gelijk hebt. Ik was ook even helemaal uit balans.
Ik blijf in ieder geval wel bij het uitvoeren van dit idee. Dan moeten wij het maar adopteren.
Een oase: "dienstplicht in eigen land"

dehik1958 | 31-05-07 | 12:28

Kampementen? Lijkt me een beter idee. Dan straf je degenen die wel liev zijn niet met die streken van die finnen

Granaatappel | 31-05-07 | 12:26

@sepperman 31-05-07 @ 11:28
Marokko is allang ons land binnengevallen; ze noemen het geen oorlog maar gezinshereniging....

luisindepels | 31-05-07 | 12:22

Goeie zaak die dienstplicht. Ik bied me aan om de vrijdagmiddag inspektie te doen.

kneuterzak | 31-05-07 | 12:16

depete 31-05-07 @ 12:11
Cohen staat zéker aan de rand van de afgrond. Maar ik denk dat Cohen een grote stap voorwaarts heeft gezet. Dat hoop ik althans.

FustViking | 31-05-07 | 12:15

dehik1958 31-05-07
Je vergist je, Cohen meent dit helemaal niet, hij is trouw aan zn principes.
Hij hangt dit soort zwetsverhalen op om de PVDA voor de ondergang te behoeden
Volgende week weer theedrinken met de staf van Milli Gorus.

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 12:12

Hemeltje,zelfs Cohen begint in te zien dat de zachte linkse aanpak misschien niet werkt.
We staan echt aan de rand van de afgrond,het is 30 seconden voor twaalf,als Cohen dit soort ferme uitspraken doet.

depete | 31-05-07 | 12:11

Ja, voer de dienstplicht weer in.
Lekker zuipen en blowen en op de Guzzi door Den Haag scheuren.

kuttekrap | 31-05-07 | 12:11

Jaaaaaaa eindelijk wordt die linkse meuk wakker! Zal wel niet doorgaan, maar toch gloort er hoop!

dehik1958 | 31-05-07 | 12:08

"Wanneer we alleen maar angstig de deuren dicht proberen te houden, alleen maar eisen stellen aan de nieuwkomers zonder zelf de hand uit te steken, verwachten dat alles wat migranten aan nieuwe cultuur meenemen stante pede wordt afgelegd, dan wordt het niet veel met de integratie. Dan keert een deel van de migranten zich af van de ontvangende bevolking, die als vijandig en afwijzend wordt ervaren, en hebben nog meer dan daarvoor de neiging om hun heil te zoeken bij de eigen groep, zich op hun beurt ook beschermend af te sluiten, van de weeromstuit hun eigenheid juist te benadrukken en het kwaad op hun beurt op de autochtonen te projecteren."

anjameulenbelt.sp.nl/weblog/2007/05/31...

Anja leest het volgende natuurlijk met veel plezier

Kleuters achterstandswijk verstaan geen Nederlands

DEN BOSCH - Bijna één op de vijf kinderen in groep 1 en 2 van het basisonderwijs in achterstandswijken is niet aanspreekbaar in de Nederlandse taal
De betrokken kinderen van vier, vijf en zes jaar hebben doorgaans geen voorschoolse educatie gevolgd. Veertien procent spreekt maximaal twee Nederlandse woorden: dit is eigenlijk de spreeknorm voor kinderen van twee jaar.
-
Ik zie maar één remedie:

Wie kan ik in het kader van de integratie opgeven voor de basisicursus arabisch.
Ik zelf ben al begonnen شىء تافه, هراء = lulkoek

Lavrenti_Beria | 31-05-07 | 12:06

-weggejorist en opgerot-

Jan Hus | 31-05-07 | 12:05

Gaat nou es kijken goedverdoeme hoe die Sociale Rekening Courant vorm kan krijgen en voert 'm in!

widtvoet | 31-05-07 | 12:05

Lekker makkelijk om meneer Cohen hier een af te zeiken, Amsterdam is dan ook natuurlijk wel de kleinste en makkelijkste stad van nederland om Burgermeester van te zijn.................

***SLETBEK*** | 31-05-07 | 12:03

Een ouderwetse tuchtschool Job!! Niet slap lullen over een dienstplicht waar de rest van de Nederlandse jongeren dan ook onder zullen moeten lijden. Gewoon een kneppelharde tuchtschool voor jeugdige malloten maar met een speciale gesloten afdeling voor onopgevoede en onaangepaste Marokkaanse jongetjes. De enige oplossing om de boel bij elkaar te houden.

DJTriest | 31-05-07 | 12:02

Appèl om 5 uur?
Ik werd toentertijd om 6 uur m'n nest uitgeschreeuwd en dan hadden we om half 8 appèl!
Ja, appèl om 5 uur, dat klinkt prima!

Cavaco | 31-05-07 | 12:02

Een lezer in de Telegraaf wijst erop dat vroeger toen de dienstplicht nog bestond slechts twee demografische groepen door de keuring kwamen: Autochtone nederlanders en Indo's. Overige bevolkingsgroepen werden of in het keuringstraject er al uit geselecteerd of waren veronderstelt niet oproepbaar uit sociaal-juridische redenen(dubbele nationaliteit). Hij vraagt zich af waarom dat nu opeens anders zou zijn. Ik ook trouwens...

Shani | 31-05-07 | 12:01

-weggejorist en opgerot-

Jan Hus | 31-05-07 | 12:01

." En als ze twee nationaliteiten hebben? "Dan mogen ze kiezen. Of hier, of in het land van herkomst."

een zeer interesante ingang, lijkt me een schitterend plan. alleen het kiezen, hier en hun nl paspoort achterwegen laten en alles wordt hier weer beter.

Succes is een keuze

LvD | 31-05-07 | 12:01

Gezien de laatste ontwikkelingen zou die dienstpicht met 10, 11 jaar moeten beginnen. Wat een flauwekul!!!!
Jonge rebelse jeugd KEIHARD aanpakken, en voor iedereen sociale dienstplicht, jongens EN meiden, vanaf 17, 18 jaar.

fuckje | 31-05-07 | 11:59

@Jan Hus 31-05-07 @ 11:57
Opgerot naar Stormfront jij.

Zeurders | 31-05-07 | 11:59

Als die lamlul Cohen nou eerst es geweaun begint met het HANDHAVEN van de wetten en regels in zijn open riool!

Altijd maar weer die ballonnetjes... had zijn vader er maar één om z'n leuter gebonden *zucht*

widtvoet | 31-05-07 | 11:57

-weggejorist en opgerot-

Jan Hus | 31-05-07 | 11:57

@xqsme!?
erger nog:
Een Jood en een Christen die het leger PROPAGEREN,

om MOSLIMSTRIJDERS te kweken!

Octavianus | 31-05-07 | 11:56

Dienstplicht is discriminatie, altijd al geweest. Maar daar heeft rooibos Cohen altijd al goede zaken in kunnen doen.
.
Dienstplicht:
Het maakt onderscheid tussen mannen en vrouwen.
Het maakt onderscheid tussen mannen die wel en die niet worden opgeroepen.
Het maakt onderscheid tussen mannen die een en die twee paspoorten want die laatste groep dient vaak ook in een buitenland. Wie slechts één paspoort heeft raakt zijn 0031-pas kwijt bij dienst doen in een andere land terwijl die dubbele loyalisten hun 0031-uitkeringspaspoort geweaun mogen behouden.
.
Wat heeft de dienstplicht indertijd de belastingbetalerT gekosT ?
Wat houdt de dienstplicht in als je na drie maanden opleiding nog negen maanden bonkies uit je neus zit te peuteren ?
.
Cohen, je kan in de door jouzelf gecreëerde multiculti stronthoop zakken en stikT en sterfT d'r maar in... oh ja, en neem die rooibostheeleut baardapen ook maar mee.

TyfusLeijer | 31-05-07 | 11:56

Jah en als 't even kan, die dienstplicht in 't land van herkomst uit laten dienen. En als ze eenmaal in dat rifgebergte aangekomen dan toch zo vaderlandlievend zijn, nederlands paspoort intrekken.

planeetpluto | 31-05-07 | 11:55

@Territeurium 11:46

Wat niet is kan altijd nog komen. Zeker wanneer Marokko wat meer aansluiting zou zoeken bij Arabisch Afrika zijn er op termijn best mogelijkheden om eens (desnoods via via) tegen elkander te komen staan...

widtvoet | 31-05-07 | 11:54

Niks dienstplicht. Andere medelanders mogen niet de dupe zijn van maatregelen die nodig zijn voor de Finnen. Gewoon op het vliegtuig en oprotten.

Oerhollander | 31-05-07 | 11:53

Is Cohen wel goed geciteerd?

tipo | 31-05-07 | 11:53

typisch cohen ,eerst de boel echt helemaal verkloten, het hele land is aan het verpauperen en aan het polariseren en na al die jaren die typhushonden te hebben verpest, verkloot en vetgemest roept hij eureka ik heb een oplossing.
Nee burgemeester u heeft geen oplossing u gaat aan de haal met standpunten van Pim F.
Ik zie die harses van melkert al voor me.
Laat ik u dit voorspellen: ook dit gaat niet lukken en/of het beoogde resultaat is anders dan verwacht. Het lijkt mij niet echt verstandig om de al anti westerse marovianen in hun thuisland nog meer anti westerse elementen te ronselen.
De enige oplossing is opflikkeren met iedere allochtoon die zich hier niet weet te gedragen en de typhus voor ze..

eric@fuall | 31-05-07 | 11:53

@Eagle_Eye 31-05-07 @ 11:46
Goed nieuws voor de Wilders-apostelen alhier, deserteren is streng verboden en onder het militaire strafrecht is er een stuk meer mogelijk op het gebied van met scherp schieten.

Zeurders | 31-05-07 | 11:50

Vrees dat het al te laat is....
Ouders aansprakelijk stellen ? die doen toch echt wat ze zelf willen.
Bij ons mag het grof vuil alleen op donderdag langs de straat gezet worden
Iedereen weet dat, behalven de finnen , die doen het iedere dag en dan het lieft op zaterdag en zondag .
Mileupolitie, ach laat me niet lachen die rijden er gewoon voorbij.
Ach Cohen roept maar weer wat , klinkt wel leuk maar Amsterdammers weten dat je er geen reet omgeeft .
Binnenkort MOETEN alle schotels van de balkons afgehaald worden ( nieuwe maatregels) ach klinkt ook leuk maar we weten wel beter.....

hansvanvoren | 31-05-07 | 11:49

Een Jood en een Christen die het leger PROPAGEREN?
Probably they're both on a mission from God on the road to nowhere!

xqsme!? | 31-05-07 | 11:49

sjaakdeslinksesul 31-05-07 @ 11:44

klopt, ouders zijn vaak niet schuldig aan gedrag bij kinderen. Ellendige is echter dat je -zeker bij jonge kinderen- niets anders hebt om op terug te vallen. ZO'n kind heeft maar een macht boven zich en dat zijn de ouders.

Maaier | 31-05-07 | 11:48

It's a hell of a Job.

Herr Manus | 31-05-07 | 11:47

hallevvezool 31-05-07 @ 11:40

en je punt is dat ze op het VMBO niets over interpunctie leren?

Maaier | 31-05-07 | 11:47

Het woord desert zal voor de Fin een gebiedende wijs zijn voor deserteren. Dat is volgens mij precies wat ze zullen doen. Hierdoor zal de dienstplicht dan ook per direct falen.

Eagle_Eye | 31-05-07 | 11:46

@widtvoet 31-05-07 @ 11:31

Kut.
Hebben ze geen ruzie met onze bondgenoot Spanje ofzo? over die apenrotstoestanden? Of iets met een woestijnoorlog? Of is dat met een ander terroristenland?

Territeurium | 31-05-07 | 11:46

@Onderbuik 11:31

Eerst zien, dan geloven. Kvertrouw die executoriale uitverkopers voor geen cent (meer). Ook nu weer komt sabbatjood Job (soort van kerstkerkganger) Cohen met "ideeen" die nieuwe bevoegdheden vragen, die nieuw beleid en nieuwe strukturen eisen terwijl hij het totop de dag van vandaag verdomd om zijn bestaande bevoegdheden als burgemeester en korpsbeheerder eens werkelijk uit te buiten.

Mocht hij in een gruwelijke nachtmerrie of helder visioen wérkelijk het licht hebben gezien, zou dat retemooi zijn maar vooralsnog lijkt deze Job nog steeds op die van vorige maand...

widtvoet | 31-05-07 | 11:45

Hoeven alleen finnen aan dienstplicht te doen?

marleymarl | 31-05-07 | 11:45

@Koekje-dr-bij? 31-05-07 @ 11:39
Ja en? Ik heb juist een vrije opvoeding genoten, en ook ik ben er ook erg gezagsgetrouw door geworden. Het heeft meer te maken met de waarden die je thuis meekrijgt, en soms krijg je de verkeerde dingen mee, en soms krijg je van de verkeerde personen de dingen mee. Zwart-op-wit stellen dat de ouders altijd verantwoordelijk zijn voor het gedrag van hun kinderen is mij te simpel.

sjaakdeslinksesul | 31-05-07 | 11:44

dat is slim leer ze knokken

leer ze verdoemme maar eens werken of leren

uchman | 31-05-07 | 11:40

dhimmi 31-05-07 @ 11:37
P'sies! Dijken ophogen, Nederland integraal asfalteren en de Noordzee inpolderen. Genoeg te doen dunkt me. Prima.

FustViking | 31-05-07 | 11:40

-weggejorist-

hallevvezool | 31-05-07 | 11:40

@Steinerr 31-05-07 @ 11:38
groentemannen spreken geen arabisch, net zo min als de afghanen.

Swedish Chef | 31-05-07 | 11:40

sjaakdeslinksesul 31-05-07 @ 11:32
Dan doen ze toch iets niet goed hoor. Ik ben opgegroeid onder regime van een politieman. Als ik rottigheid ging uithalen wist hij het eerder dan ikzelf.
Dronken thuiskomen? Met kleren en al onder de koude douche.
Boete voor zonder licht rijden? Zelf betalen. Zus een mep verkopen? Week huisarrest. Daarnaast een strikte avondklok en ééns in de zoveel tijd een room-raid en voila! Een law-binding citizen.

Koekje-dr-bij? | 31-05-07 | 11:39

zeau , krijgen we slechts lutsers in het leger, maar ze kunnen dan , als ze het geleerd hebben , wel mooi arabic praten met de afghani en iraqi. Gratiss tolken dus, dat is meaui!

Steinerr | 31-05-07 | 11:38

Als zijn jarenlange beleid heeft gefaald zou Job dan niet eens zijn conclusies trekken en weggaan? Moet hij dan nu opnieuw een kans krijgen om het nu wel goed te doen? Zo werkt het in het echte leven niet Job...
3 strikes.. you're out!

Swedish Chef | 31-05-07 | 11:38

Zover ik weet moeten er nog wat dijken worden opgehoogd.

dhimmi | 31-05-07 | 11:37

Is het nu niet zo dat indien een Nederlandse Fin in dienst van een buitenlands leger stapt, bv die van Finland, verliest deze persoon dan niet automatisch de NL-nationaliteit volg. de huidige wetten?

zoek | 31-05-07 | 11:37

De enige goeie gelovige is een dooie gelovige

bidlip | 31-05-07 | 11:37

Keiharde gosert die Cohen, na dat hij ze heeft afgebeuld met gratis jeugdhonken en zijden handschoenen.

Doet hij nu mee gristenbroeders.

Een echte matennaaijer zoals al die loeders

veel vaak en vet | 31-05-07 | 11:37

Kweet niet of het nou wel zo'n goed idee is om de potentiële vijanden van morgen te trainen en te bewapenen. Rambo heeft in Rocky III de Taliban getraind en kijk nou eens wat een ellende daar van gekomen is...

Dr. Faustus | 31-05-07 | 11:34

Voor de volledigheid; de dienstplicht bestaat nog steeds, alleen is het oproepen van dienstplichtigen sinds 1997 opgeschort. Kan dus zonder veel politieke moeite weer opgestart worden.
Het grote verschil zal zijn dat de dienstplichtigen van tegenwoordig hun tijd niet meer zullen verdoen met toepen en klaverjassen, maar met online pokeren.

Zeurders | 31-05-07 | 11:33

Cohen zegt maar wat, zoals we onderhand van hem gewend zijn
Mijn verwachting is dat er helemaal nix verandert

Tobi | 31-05-07 | 11:32

Een fin in vreemde krijgsdienst? Volgens mij, en hun finse koning, MAG dat helemaal niet. Ze zullen zich dan ook massaal beroepen op hun finse nationaliteit als het zover komt.

Mooi, hebben wij een excuus om ze naar finnerije terug te sturen.

pietprezies | 31-05-07 | 11:32

Nou zit ik het telegraafartikel lezen en dan kom ik dit tegen:
Job: "Ouders moeten zich verantwoordelijk gaan voelen en door hen in hun portemonnee te pakken moet er een omslag komen."
Nu ken ik een toffe 1e generatie marokkaan, die een leuke studerende zoon en dochter heeft. Hij heeft echter ook een kudtmarokkaan als zoon, die zoals hij zelf ook zegt, lui is, niet wil deugen, de verkeerde vrienden heeft en denkt dat alles zo maar aan komt waaien. Schuld van de ouders? Die moeten straks opdraaien voor het gedrag van hun zoon, dat ze nb afkeuren en waarvoor ze hem regelmatig op zijn flikker geven. Want denk maar niet dat zo'n maatregel onderscheid maakt tussen goedwillende, kwaadwillende of gewoon radeloze ouders, zo wordt er niet gewerkt door burocratisch Nederland. Gelijke monniken gelijke kappen.
Tis raar maar waar, Cohen haalt mij hier rechts in.

sjaakdeslinksesul | 31-05-07 | 11:32

@Territeurium 11:26

Dan moet 0031 (of één onzer bevriende Staten of bondgenoten) wel heibel hebben met Marokko. Eerst dan kan dat leiden tot het verlies van het Nederlanderschap van dubbelloyalen...

widtvoet | 31-05-07 | 11:31

@widtvoet 31-05-07 @ 11:22
ja daar zeg je wat, het zou zo maar kunnen: Cohen heeft eerst jarenlang in 020 iedere goede ontwikkeling tegengehouden en denkt nu is het wel tijd om 031 te gaan traineren.
Pvda is een ramp voor Nederland.

Onderbuik | 31-05-07 | 11:31

waarom niet gewoon laten opflikkeren?
klinkt logischer, meteen resultaat.

eric@fuall | 31-05-07 | 11:31

Het is te laat, het is nu echt te laat, het is nu werkelijk volledig te laat.

fuckje | 31-05-07 | 11:31

Goh, Job heeft zeker mijn stukje gelezen....

"Zoals ik al zei, je moet die hufters pakken waar het het hardst aankomt, in de portemonnee en die van de ouders. Dit natuurlijk naast een tijdje in de isoleercel."

Als je dan toch mijn ideetjes overneemt Job, geef dan eens de credits aan degenen die het voor je bedacht hebben. Lutser!

Achtertuyn | 31-05-07 | 11:30

Goed plan, maar ook een sociale dienstplicht erbij. Alle kansenjongeren sowieso het leger in, maar kansenmeisjes ook, en enigszins beschaafde jeugd naar de zorg.
Verder: dienstplicht voor iedere Nederlander die 18 wordt of Nederlander wordt, dus ook een op zijn 42-ste genaturaliseerde: Welkom in Nederland, hier is uw paspoort, daar staan de bezems en de emmers. Tot over 18 maanden.

hekkesluiter | 31-05-07 | 11:30

PvdA is er eindelijk achter gekomen waarom ze zoveel zetels hebben verloren tijdens de laatste verkiezingen.

Mubbenschonster | 31-05-07 | 11:29

Verkopen, die aandelen Rooibosthee!!!!

BulletTooth | 31-05-07 | 11:29

@Biff Eagleburger 31-05-07 @ 11:27
het was altijd 3 jaar dacht ik.

Onderbuik | 31-05-07 | 11:29

Goh, Job Cohen leest Geen Stijl? Of zou ie zelfs reaguurder zijn? ;-)

En onder welke nick dan? Bilo? Abos? Gestoorde mocro?

Breinstein | 31-05-07 | 11:28

Ok, geef maar toe. Wie heeft er een agressie opwekkend middel in zijn rooibosthee gedaan?

Pepp1 | 31-05-07 | 11:28

ik zou ze niet in ons leger willen hebben, stel je voor dat marokko ons land binnenvalt. dan krijg je dus rellen

Rest In Privacy | 31-05-07 | 11:28

Pffft, dienstplicht in NL was 08:00 op appél, de enige speedmars die ik gezien heb was 10Km met m'n 4tonnertje er achteraan hobbelen voor de uitvallers... En die bak zat vol...
Prima voedsel; Snert, Nasi & Patat. De rest was niet te vreten. Wel goed voor de Hollandsche inburgering, dat dan weer wel. Maar leren schieten, handgranaatje gooien en ander knallend materieel in handen van finse extremisten, radicalen en andere ontspoorde randdebielen?!

zoek | 31-05-07 | 11:27

Werkt ook geweldig in Israel. Anderhalf jaar frustaties op doen in het leger en daarna helemaal los gaan.

Biff Eagleburger | 31-05-07 | 11:27

rooibosthee op, dus sterremix gezet met de verkeerde ster-anijs.... dan krijg je dat, zo'n ommezwaai van cohen... het zal wel weer een keer uitgewerkt raken, dan doet ie weer zols altijd...

van dal | 31-05-07 | 11:27

Daders en hun ouders in de portemonnee raken is inderdaad de beste oplossing. Dat roepen o.a. Bolkestein en Verdonk al jaren. Dat Cohen eindelijk lijkt te luisteren neemt niet weg dat hij door jarenlang weigeren op te treden hij zichzelf tot een weinig geloofwaardige heelmeester heeft gemaakt. Weg met die slappe zak...

privvy vizzies | 31-05-07 | 11:27

Ik hoop dat het waar is, want Cohen is zo'n man waar ik dolgraag respect voor zou willen hebben.

superjan | 31-05-07 | 11:26

Trouwens, doe die dienstplicht maar in het land van herkomst. Er staat namelijk ergens in de wet ofzo een interessante passage over het in dienst gaan in een buitenlandse krijgsmacht.

Territeurium | 31-05-07 | 11:26

Mooi, kunnen ze lekker in hun woestijn land blijven. Weg ermee en opgerot next!!

Indoneesje | 31-05-07 | 11:25

Als hij dit allemaal echt meent: mijn zegen heeft ie.

Aussie | 31-05-07 | 11:25

Niet IN het land maar lopen NAAR het land van herkomst !!!

Gerard kempkes | 31-05-07 | 11:23

Er gaat nu ! echt ! iets gebeuren! Echt waar!!

Swedish Chef | 31-05-07 | 11:23

Hup, de zweep erover. Luisteren en anders naar het land van je voorouders. Wie op ons mooie Nederland schijt mag eruit. Weg met dat tuig! Ik ben er helemaal klaar mee.

Frits Bom | 31-05-07 | 11:23

aangezien ze thuis niet ¨correct¨ worden opgevoed vind ik dat van die internaten een zeer goed idee(origineel artikel)!!! voor cohen: onder het motto beter laat dan nooit.... het licht zien? misschien heeft ie marrokaanse thee geprobeerd ofso?

cebass | 31-05-07 | 11:23

Wordt vandaag trouwens niet dat rapport van de commissie Vreeman gepresenteerd? Dat rapport waarvan de conclusies door Wouter en ene Bert Tichelaar (wie is dat toch?) zodanig "herschreven" zijn dat een van de leden van die commissie haar naam er niet langer aan wenst te verbinden?

Tis zeau vreselijk doorzichtig allemaal...

widtvoet | 31-05-07 | 11:22

@ Zonneschijnheiligerd 31-05-07 @ 11:13

Jij de chips, ik het bier?

volvotrucker | 31-05-07 | 11:21


heeft Lipton zich terug getrokken als sponsor?

fruttert | 31-05-07 | 11:21

Laat die Cohen eerst zelf in 020 de boel een beetje bij elkaar gaan houden voordat hij zich bemoeit met landelijke politiek. Of is dit een signaal dat hij het niet meer weet...

Onderbuik | 31-05-07 | 11:21

@armageddon,
Nee hoor, het leest heerlijk.

wattiserdan | 31-05-07 | 11:21

Joost Maghetweten 31-05-07 @ 11:17
Ik ben wel een beetje van mijn á propos ja...
Job? Gaat het nog een beetje? Er begint zowaar wat zinnigs uit te komen...

Koekje-dr-bij? | 31-05-07 | 11:20

of ruikt Cohen het voorzitterschap van de PvdA aangezien dat rapport dat morgen uitkomt van Vreeman misschien wel eens een paar kopjes gaat kosten :-)

chef-paralax | 31-05-07 | 11:20

Goh. Ik meen me te herinneren dat de Telegraaf ooit een belang in Geenstijl nam om 'nieuwe ontwikkelingen' te kunnen volgen. Nu verdienen ze gewoon geld aan de op Geenstijl gebruikte naam 'Televaag' middels een wazige campagne.

Win-win situatie heet dat. Zoals het hoort, bij een goeie samenwerking.

Territeurium | 31-05-07 | 11:19

R.E.S.P.E.C.T. ! Klinkt erg goed Cohen !

DeSteef | 31-05-07 | 11:19

@sjaakie 11:14

Fortuyn voor fascist uitmaken en nu nemen ze zijn programma over..... hypocriet? Wie?

frenkie4alllll | 31-05-07 | 11:19

Ja, nee, Groentemannetjes de band met het thuisland nog een beetje steviger laten voelen door ze in VREEMDE krijgsdienst te "sturen".
"Hey, neuq die Hollanders man. Tsss. Ik vecht voor Marokko."

Zijn het nou Marokkanen of Nederlanders?

widtvoet | 31-05-07 | 11:17

GHB in de thee?

Moem | 31-05-07 | 11:17

LOL@FustViking 31-05-07 @ 11:10
Nooit meer "koekje 'bij?"

Joost Maghetweten | 31-05-07 | 11:17

Ligt het nu aan mij of is dat stukje van Barbarossa gewoon totaal niet lekker te lezen?

Armageddon | 31-05-07 | 11:17

Ja, leer ze schieten! Waarom niet gewoon naar Glenn Mills school? www.glenmillsschool.org/

Rest In Privacy | 31-05-07 | 11:16

Het laffe is dat de PvdA deze aanpak, die door leefbaar Rotterdam is gestart, altijd heeft afgewezen. Het ging ze om empowerment, mensen moesten het zelf doen, maar dan wel aan het handje van de lokale welzijnswerker. Inmiddels heeft de PvdA in 010 de aanpak geruisloos overgenomen en nu doen Cohen en Asscher alsof zij het wiel hebben uitgevonden. Beter laat dan nooit, maar rijkelijk laat en bijzonder hypocriet.

sjaakdeslinksesul | 31-05-07 | 11:14

Laat me niet lachen, geblaat in de ruimte. Ben een groot voorstander van sociale dienstplicht maar die zie ik er in deze tijd echt niet meer komen.

Achtertuyn | 31-05-07 | 11:14

Bedankt Cohen! Moet ik me 12 maanden gaan vervelen op de Brunsemer Heide dankzij die K. Marokanen? dacht het niet...

Daks | 31-05-07 | 11:14

Als zulke gasten in het leger komen, leidt dit onherroeppelijk tot muiterij en desertie.
Leuk, want dan krijgen we bij BNN live kielhalen en executies van Finnen te zien.
WIe kijkt er dan met me mee????

Zonneschijnheiligerd | 31-05-07 | 11:13

Dacht even dat dit een hoax was. Maargoed, beter laat dan nooit en nu aan het werk!

karmahead | 31-05-07 | 11:13

Wordt die dropzuigert eindelijk wakker........... ahummmmm er zal wel iets verkeerds in zijn thee gezeten hebben.

frenkie4alllll | 31-05-07 | 11:12

Kunnen we ze niet gewoon hun voorarrest in Marokko laten uitzitten..?

DanMaar'NLinkseLul | 31-05-07 | 11:11

Laat ze maar mijnenvegen in cambodja.

De StoorZenDer | 31-05-07 | 11:11

wooottt is dat diezelfde Cohen die jaren altijd alles aan het goedpraten was? Is het echte deze Cohen?

Ohw wacht...... het is een PvdA-er. Die roepen eerst altijd wat anders dan ze werkelijke doen!

chef-paralax | 31-05-07 | 11:11

Dienstplicht, het is dus de bedoeling om crimineeltjes te leren met wapens om te gaan?

Patrick Bateman | 31-05-07 | 11:11

Ik denk dat de thee op is.

FustViking | 31-05-07 | 11:10

Windowdressing!

widtvoet | 31-05-07 | 11:09

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland