Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Justitie helpt mee aan radicalisering

mo-slagert“Wat doet een moslim met iemand die de islam beledigt? Hij hakt zijn kop eraf. Wat doet hij met iemand die de profeet beledigt? Kop d'r af. SLACHTEN.'' Dank je wel Mohammed Bouyeri, voor deze verhelderende toelichting. “Ho ho, ik ben nog niet klaar. Van Gogh wist waarmee hij bezig was. Hij zag in zijn paranoia een vijfde colonne in Nederland. Allah heeft op 2 november een soldaat gestuurd en die heeft hem zijn strot doorgesneden.” Jawel meneer is volledig verknipt. Met dank ook aan de extra beveiligde inrichting (EBI) in Vught. Want door de boeken die Bouyeri leent in de bibliotheek aldaar, wordt hij alleen maar bevestigd in zijn denkbeelden. “Door dergelijke boeken te verstrekken is justitie medeverantwoordelijk voor de radicalisering van gedetineerden.” Bedankt voor de tip en Geert kom er maar in.

Reaguursels

Inloggen

Op een topic zoals dit zie ik nooit commentaar van bilo en zijn neuquert abos, raar maar waar.
Vermoeden is dat zij zelfs deze geitennuqert niet weten vrij te spreken, maar helemaal eens zijn met zijn uitspraken. De Aivd weet heus wel hun IP adres, en dus houden ze hun waffel hier en reageren ze hooguit op NN. Kortom een stel laffe honden geheel in stijl met het Islamitische geloof.
Dat heet overigens instinct, en dieren moeten hierop afgaan willen ze overleven.

Zo jammer! | 13-05-07 | 20:33

Symphrock001 13-05-07 @ 14:35

Dat bedoel ik. volkert zat hier ook voordat hij een permaban kreeg omdat hij reaguurderTs ging bedreigen.

bottehond | 13-05-07 | 14:48

Hey bottehond, ik hoop mèt jou dat Bouyeri in z'n "hotel" mag internetten, en ik hoop dat-ie deze site kent en, als-ie dat kan, leest. Misschien mag-ie zich zelfs aanmelden hier. Wordt 't nog ècht gezellig.

Symphrock001 | 13-05-07 | 14:35

Wanneer houden we eens op met geldverslindende rechtzaken voor Mohammed en de Hofstadgroep? Ze willen toch martelaar zijn? Kogel door hun koppen en er nóóit meer één woord aan vuilmaken.

Symphrock001 | 13-05-07 | 14:32

Een 10+ voor lagonda!

Symphrock001 | 13-05-07 | 14:28

Zet Mohammed Bouyeri, islamdeskundige, samen met Volkert van der Graaf, juridisch adviseur, op het nieuw te openen 'buurt informatiepunt' in de Baarsjes. Kunnen die marokkaantjes uit eerste hand vernemen hoe ze zonder in juridische problemen te komen hier het kalifaat kunnen invoeren.

Schoorsteenveger | 13-05-07 | 13:58

Waarom voeden we zo'n parasiet? Hij wilde deaud, dus geef hem zijn zin. Hoi bouyeri! je mag intersletten, tog?

bottehond | 13-05-07 | 01:15

de nederlandse staat met zijn leiders zijn hier volledig verantwoordelijk voor . op de dag dat zij de finnen hier binnenlieten , willens en wetens hoe dit volk is en was en het op ons loslieten als een stel barbaren . de islam is op geen enkele manier goed te praten , het is het geloof van de vernietiger .

onzekant | 12-05-07 | 15:51

Forf*ckinget it maar; als deze soldaat van allah vrij komt krijgt-ie gelijk een legertje beveiligingslieden mee als vette bonus voor zijn snode daad. EN een gouden handdruk, jawel.

ingmar | 12-05-07 | 13:33

Wat doe je dan met iemand die de profeet een pedofiel noemt? (je weet wel een kinderverkrachter?)

De Islam = slecht = iemand die de islam aanhangt = slecht.

bloke | 12-05-07 | 13:10

Je zou als rechter eigenlijk voor de grap moeten zeggen dat je hem in vrijheid stelt. "Mohammed, we laten je gaan, daar is de voordeur, veel plezier met je verdere leven." Schrikt-ie zich helemaal de tyfus, omdat hij weet dat hij dan binnen 30 minuten met een mes in zijn buik en een tent over zich heen op de grond ligt.

Deze grote bek heeft hij alleen nu hij weet dat hij de rest van zijn leven beschermd wordt door de gevangenismuren.

Joris Lutser | 12-05-07 | 11:36

Zo'n man denkt niet eens na. In zijn eigen land zou die zijn opgeknoopt als die gristelijke radicale ideen zou hebben gehad. Ik vind alles wat die man zegt het lezen niet waard dus journalistiek opknopen zou ik zeggen geen aandacht dus aan besteden aan zijn zielige uitspraken.

lara | 12-05-07 | 11:34

ho mo!

de_sjaak | 12-05-07 | 10:21

Mooi, Mohammed Bouyeri trekt alle registers open, en we komen wederom niet verder dan zo'n tweehonderd reaguursels, inclusief alle repeterende scheldkannonnades. Dat wordt een moeilijke strijd voor meneer, zeker als je bedenkt dat Allah er alles aan gedaan heeft om hem als soldaat te recruteren.

Schoorsteenveger | 12-05-07 | 09:53

-weggejorist-

0512 | 12-05-07 | 06:08

'Allah heeft op 2 november een soldaat gestuurd,' etc.
.
PROEST!
.
Allah bestaat niet, en wat er op 2-11-04 afgestapt was op Theo van Gogh, behangen met pistool en kromzwaard, dat was gewoon een vieze baardaap in een belachelijke witte jurk met achterlijke opvattingen die hooguit verklaard kunnen worden vanuit een gestoorde, waandenkbeeldige achtergrond. Een gezwel op een samenleving. Een labiel en hoogst ongewenst nevenproduct van de multiculti-gestapo; een zielige, pathetische gek.
.
Soldaat! Broehahahaha! Laat me niet lachen!
.
Pathetic fuck!
.
En hulde aan de mooie en treffende lap tekst, door Hoelahoep hier neergezet.

ingmar | 12-05-07 | 03:34

wat een noob

flikkertje-tik | 12-05-07 | 00:16

Baardmans zou in de USA al lang en breed zijn opgeruimd. In plaats daarvan wordt ie hier jaren later nog prinsheerlijk rondgereden in een gepantserde BMW 760Li en mag ie publiekelijk zijn bek opentrekken terwijl hem voor eeuwig het zwijgen opgelegd had moeten worden.

Marc180 | 11-05-07 | 23:32

Deze misselijke lafaard verdient niks. Dus geef hem niks wat hem het gevoel geeft dat hij ergens recht op heeft. Ook geen recht op leesvoer of wat dan ook.

nadenkeniseenkunst | 11-05-07 | 23:20

Ik heb geen goede gedachte meer over de Islam. Als je als geiteneuqert of als (gewillege) hoofdluierde moslim(a) nog rondloopt alsof jou religie de ware is, dan denk ik echt wel laat ze nou opzouten en nooit meer trerugkomen naar een land dat wel naar hun maatstaven is. Ik heb geen enkel probleem met buitenlandse mensen en heb een hekel aan al die achterlijke boeren (zwakzinnigen) die alleen maar hollanders in hun straat willen (die gastren moeten zéér snel oprotten!) (Zeker fan van jantje smit he kkmongolen!!!).
Deze gast (mohammed B) heeft een iq van een geit gehad en heeft zich niet kunnen uiten onder de normaal denkende bevolking. Hij heeft daarom iets achterlijks en z\eer agressiefs gedaan wat nooit een andere achterlijke gedaan heeft, dommer kan het nwaarschijnlojk niet.
Intellect regeert!!!

spruitjesvreter | 11-05-07 | 22:33

"U galmt over uw geloof, maar wenst geen enkele verantwoordelijkheid te nemen voor haar daden of haar bronnen."

sterk.

achenebisj | 11-05-07 | 22:19

Geef die geitenliefhebber eens een scheerapparaat. Schaamhaar onder je mond is niet gezond

firecow | 11-05-07 | 22:12

Weet je wie ik ook een enorme zak vind...? Allah...
Allah met zijn dikke l*l.
(vrij naar Hans T.)

s.gulzar | 11-05-07 | 21:36

Het volgende dat ik over Mo Bo wil horen is zijn overlijdensbericht. Over een jaar of 50, na een lang en zinloos leven.

lekker moeder | 11-05-07 | 21:02

Mo heeft wel erg weinig vertrouwen in De Almachtige als hij denkt dat ie de vuile klusjes voor Haar moet oplossen...

Patrick Bateman | 11-05-07 | 20:59

N.B. Was die Mo B nou zo boos, omdat Theo hem een geitenneuqert noemde?

spruitjesvreter | 11-05-07 | 20:52

@ Barry van Hommel 11-05-07 @ 17:23 & joris
* welgemeend excuus aanbied *
Is niet netjes als je eauver een grens gaat en dankt joris!

TyfusLeijer | 11-05-07 | 20:46

zie dit:http://www.youtube.com/watch?v=maHSOB2RFm4&mode=related&search=
Die gijtenneuqert is niet de enige en deze loopt nog vrij rond.

spruitjesvreter | 11-05-07 | 20:43

Mijn waardering voor het stuk van hoelahoep. Het is goed opgeschreven en ook nog humoristisch. Ik sluit me bij Piquant aan.

Fred V | 11-05-07 | 20:33

Het is jammer dat Islamieten van Allah geen zelfmoord mogen plegen. Dan maar een bewaker omkopen daar.

Zo jammer! | 11-05-07 | 20:28

Ik dacht dat die gek verstandiger was geworden, maar blijkt dus van niet.
Ergens begrijp ik dat ook wel, hij blijkt zich namelijk uitstekend te vermaken in de bajes. Zie link: www.flurl.com/uploaded/LOVE_58716.html...

ex-islamietje | 11-05-07 | 20:20

Allah is de grootste kinderlokker!
Kop'er nu af?

spruitjesvreter | 11-05-07 | 20:15

@ piquant 11-05-07 @ 19:27

Ik denk dat de oude sikkeneur bedoelt dat geen moezelman dit artikel zal lezen.. hij zal ontkennen, maar ik heb gelijk!
Btw Lagonda rules!

wopper | 11-05-07 | 19:53

@Sikkeneur @ 19.08 Helemaal ongelijk!! ik heb de post van @ Hoelahoep @ 17.38 met zeer veel interesse gelezen;zou u ook eens moeten doen.

Buitengwoon interessant "essay" en goed geschreven ook nog. Hij /zij mag daar meer waardering voor hebben imho dan tot nu toe,maar ja het is etenstijd.

@ hoelahoep ; HULDE

piquant | 11-05-07 | 19:27

hoelahoep 11-05-07 @ 17:38
Een behoorlijke lap tekst waarvan ik betwijfel of de geadresseerden het zullen lezen, maar dat terzijde.

Sikkeneur | 11-05-07 | 19:08

Bouyeri: Son of a bitch ...... deze laatste heeft Allah al genomen voor eigen gebruik

Ervarings_deskundige | 11-05-07 | 19:00

@ karennetje 11-05-07 @ 18:11

Allah heeft het nog steeds te druk met dat minderjarige meisje! Zodoende werd Mo effe als verkenner gestuurd.... niet gelijk je admiraal opofferen he?

Falsema | 11-05-07 | 18:56

'Allah heeft op 2 november een soldaat gestuurd en die heeft hem zijn strot doorgesneden'
Waarom doet Allah dat zelf niet? Bij het islamitische geloof is er toch ook zoiets als de dag des oordeels?

karennetje | 11-05-07 | 18:11

Mo, gooi je woede er maar uit hoor! Ik hoorde dat ze nog een celletje vrij hebben in de Haagse Gevangenpoort voor je. Heb begrepen dat ze daar een hele lange Moslim van je kunnen maken :)

Falsema | 11-05-07 | 17:47

@ sjaakdeslinksesul 11-05-07 @ 13:54

Tuurlijk ist een psychopaat. Iemand afslachten (niet zomaar iemand, maar iemand waarvan je weet dat heel Nederland erdoor op z'n achterste gaat) en dan beweren dat je eigenlijk dood had gewild maar als de juut op je jaagt ga je wegrennen... en daarna volhouden dat het allemaal volgens plan is verlopen...
Maar goed, wie is er nou gekker: die B, of wij die 'm oproepen als getuige? D'r zitten inrichtingen vol met van dat soort gestoorden en die hebben we handelingsonbekwaam verklaard, maar deze gaan we een serieus gesprek mee aan....? Ik ben het ff helemaal kwijt hor.

Bernhard Bang | 11-05-07 | 17:42

religie.blog.nl/nederland/2007/05/09/m...

Een toepasselijke columns van Lagonda:
Sinds op 9-11 de verhoudingen tussen het avondland en het morgenland op scherp zijn gezet, hebben moslims en islamapologeten het nogal eens over "De Ware Islam". Want "De Ware Islam", dames en heren, dat schijnt echt iets geweldigs te zijn. Met natte ogen van ontroering wordt erover gesproken. En wij, domme bange westerlingen, snappen het maar niet. Nee, die terroristische aanslagen hebben niks met De Ware Islam te maken. De Ware Islam is namelijk juist de sleutel tot het aards paradijs! De Ware Islam is een bron van vrede en liefde, tolerantie en respect! De Ware Islam is de oplossing voor het wereldvoedselvraagstuk. De Ware Islam is een probaat middel tegen kanker, AIDS, Weltschmerz en neusverkoudheid, ja, De Ware Islam gaat ervoor zorgen dat de mensen huilend van geluk elkaar in de armen storten. Uren kunnen we er over praten! Die Ware Islam toch! Ach, hoe graag zouden we u toch duidelijk maken welke hemelse zaligheden u aan uw eigenwijze westerse neuzen voorbij laat gaan, alleen maar omdat u zich zo aanstelt over die paar aanslagen. Waarom ziet u toch niet dat De Ware Islam daar niks mee van doen heeft? Vol onbegrip schudden zij hun hoofden.
Maar hoewel ik echt mijn best doe, kom ik er maar niet achter wat De Ware Islam precies inhoudt. En dat is raar, want ik heb toch een goed stel hersens in mijn kop. Dus dan ga ik vragen stellen over De Ware Islam. Dan vraag ik bijvoorbeeld: kijk, daar storten twee torens in, en daar blaast een moslimterrorist zichzelf op! Beangstigend hoor! Is dat nou De Ware Islam? Nee, gekkie! zeggen de islamapologeten dan. Dat is niet De Ware Islam; je bent enkel bang omdat je De Ware Islam niet kent. Verdiep je eens in de Koran, en dan zul je zien hoe prachtig onze gedachten zijn!
Ja, dat lijkt me inderdaad redelijk. Ik moet ook niet oordelen over wat ik niet ken. Kijk! Hier staat dat alle ongelovigen doodgeslagen moeten worden. En hier staat dat moslims hun uiterste best moeten doen om de islam te verspreiden, desnoods met behulp van strijd. En hier staat dat vrouwen niks waard zijn, en geslagen mogen worden. En hier staat dat je moet liegen tegen ongelovigen, en mag stelen van de Joden, en dat je slaven mag houden. Het is allemaal niet erg hoogstaand, hè? Is dat dan wellicht De Ware Islam? Nee, dompietje! zeggen ze dan. Jij moet helemaal niet proberen De Ware Islam te begrijpen aan de hand van de Koran, want dat kunnen alleen maar de imams en de schriftgeleerden. Niet-moslims die de Koran bestuderen, trekken alleen maar de verkeerde conclusies. En ja, met verkeerde conclusies leer je De Ware Islam natuurlijk nooit kennen.
Nou ja, dat moet ik dan maar voor waar aannemen. Misschien dat ik dan meer over De Ware Islam te weten kom door eens te kijken naar hoe de islam de gelijkwaardigheid tussen de seksen heeft geregeld. Kijk! Een wandelende vuilniszak met een kijkgaatje! En daar zie ik blauwgeslagen vrouwen, en daar zie ik gestenigde vrouwen, en daar zie ik vrouwen die besneden zijn. Oh, en daar zie ik helemaal geen vrouwen, omdat ze al vijfentwintig jaar in de keuken achter de verwarming zitten. En daar zie ik islamitische jongetjes, die ondanks hun lage leeftijd al hebben geleerd dat ooit wellicht de dag aanbreekt waarop ze hun moeder, vrouw, zus, nicht, tante of dochter de strot door moeten snijden. Is dit dan De Ware Islam? Een kokende pot vol vrouwenhaat, kuttenweerzin, hoerenlust en castratieangst? Welnee, mallerd! zeggen ze dan. Je moet eens luisteren naar de halfverwesterde universiteitsvrouwtjes die Anja Meulenbelt voor het voetlicht haalt. Deze hybride hittepetitjes weten je te vertellen dat binnen De Ware Islam de vrouw wordt gezien als een parel van glorie, en dat het juist geweldig goed gaat met de emancipatie van de islamitische vrouw; het schijnt dat in Teheran een vrouw laatst helemaal zelf drie lamsbouten bij de slager heeft gehaald, en dat ze daar van de geloofsraad alleen maar een berisping voor heeft gekregen. Dus het gaat de goede kant op!
Ha, nou ja, dan wachten we dat maar af. Laat ik dan maar eens kijken naar wat de islamitische inzichten omtrent landsbestuur in de praktijk zoal hebben opgeleverd. Kijk, daar is Afghanistan, een bouwput vol puin waar de hele bevolking moet leven van de melkopbrengst van drie geiten. En kijk, daar heb je Iran, waar ze het belangrijker vinden om hun intellectuele bronnen in te zetten voor de ontwikkeling van een atoombom dan voor het ontwerpen van aardbevingsbestendige hoogbouw. En, Oh! daar is dat prachtige Saoedi-Arabië, waar mensen worden gestenigd en onthoofd, en waar een vijftal families zich wentelen in schathemelhoge oliegelden terwijl de rest van de bevolking crepeert. Is dit dan het resultaat van De Ware Islam? Sadistische dictaturen vol armoede en ellende? Nee, gekkie! zeggen de islamapologeten dan weer. Die landen hebben overduidelijk niks met De Ware Islam te maken. Die landen hebben de sharia onjuist geïmplementeerd, want De Ware Islam biedt juist liefde, rijkdom en genade voor ieder mens! Hoezee! En misschien dat bij het volgende land dat wordt geannexeerd De Ware Islam er wel in slaagt het islamitisch paradijs te vestigen.
Ach, zit dat zo! Maar, als De Ware Islam zo'n zegen voor de mensheid is, wellicht dat De Ware Islam zijn uiting dan wel vindt in allerlei prachtige kunst en wetenschap. Kijk, daar zijn bijvoorbeeld alle zes islamitische Nobelprijswinnaars, waarvan er eentje voor zijn terroristische bewind de vredesprijs heeft gekregen. Oh, en kijk daar eens! Islamitische kunst! Vijfendertig strekkende kilometer volgekalligrafeerde boekrol, twee lemen potten en een juten vaatdoek. En hoort allen! Is dat nou islamitische muziek? Eindeloos herhaalde jengelmantra's zonder harmonie of contrapunt? Het is bijna Bach, maar net niet helemaal. En waar zijn de islamitische technologische innovaties? Waar is de islamitische lucht- en ruimtevaart? Waar zijn de islamitische auto's, wapens en computers die niet uit het buitenland gehaald hoeven te worden? Nee, sufferd! wordt er dan weer gezegd. Weet je dan niet dat De Ware Islam ver verheven is boven aardse zaken als muziek of technologie? Je moet De Ware Islam daar niet op beoordelen; je moet juist kijken naar de hoogstaande moraliteit van De Ware Islam. Dat is iets waar jullie in het westen nog wat van kunnen leren!
Welke hoge moraliteit bedoelt u dan precies? Ik stel mij hogere moraliteit voor als een vorm van inzicht dat uitstijgt boven aardse beslommeringen en de ijdelheden van het ego. Ik stel mij voor dat hogere moraliteit de mens lijdzamer en toleranter maakt. Ik stel mij voor dat hogere moraliteit de mens in staat stelt wijs en doordacht te handelen, zelfs, of juist met name, in crisissituaties; dat de mens zodra hij onder druk komt te staan niet eerst aan zichzelf denkt, maar leunend op zijn diepere inzichten in staat blijft een relativerend oog te handhaven.
Maar hoe handelen moslims die onder druk staan? Ten tijden van de rellen in Parijs toonde de tv mij beelden van een viertal sociaal achtergestelden. Temidden van brandende wrakken zaten ze gevieren in een auto. Lachend schreeuwen ze naar de camera: He, Sarkozy! We gaan je moeder neuken! En verleden week toonde NOVA ons beelden uit Afghanistan, waar een getergde dorpsoudste zich uitliet over een landgenoot die naar zijn zin teveel met de Amerikanen heulde: Ik zal de vrouw van die klootzak eens neuken! Hogere moraliteit, zegt u? Het lijkt me meer een vorm van regressie naar de laagste instincten van de mens. Zien we dit ook niet terug in fenomenen als eerwraak en de hoofddoek? Zien we dit niet ook terug in de islamitische voorliefde voor lijfstraffen en steniging? Is dit niet ook de drijfveer achter al die aanslagen, en de moord op Van Gogh? Is dit niet de reden dat moslims waar ook ter wereld zich over het algemeen extreem snel tot strijd en geweldadigheden laten aanzetten? Ik zie helemaal geen hoge moraliteit. Ik zie juist alleen maar een lagere moraliteit; reflexhandelingen van een instinct dat zich bedreigd voelt.
Lieve moslims, ik doe toch zo mijn best! Vertel mij, waar is toch die prachtige cultuur van jullie? Welke exclusief aan de islam toe te schrijven diepere waarheden gaan deze wereld een stukje mooier maken? Waar zijn die glorierijke islamitische heilstaten, gebaseerd op de hogere inzichten van Mohammed? Waar zijn de resultaten van de superieure moraliteit waar u zich zo op beroept? Waar is Allah eigenlijk? U galmt over uw geloof, maar wenst geen enkele verantwoordelijkheid te nemen voor haar daden of haar bronnen. Weet u wat ik denk? Ik denk dat uw Ware Islam helemaal niet bestaat. Ik denk dat De Ware Islam precies *die* islam is waarover wij dagelijks in de kranten lezen; de islam waarvoor wij terecht te vrezen hebben. De Ware Islam heeft helemaal geen hogere moraliteit in huis. De Ware Islam is vastgelopen in een preoccupatie met de primitiefste instincten van de mens; angst, zelfbehoud, controle, seksualiteit en strijd. Uw Ware Islam leunt op exact dezelfde drijfveren als het kuddegedrag van een roedel wolven. Wanneer gaat u daar toch eens achter komen?
Lees ook: lagonda.blogspot.com/2005/08/het-syste...

hoelahoep | 11-05-07 | 17:38

net als volkert vd g zal deze man (man ? varken? ! Mo lees je mee daar in je cel? teringlijer? ) niet langer dan 2 dagen leven zodra deze vrij is..
en eventueel beveiligingspersoneel die dat moet voorkomen zal er schijt aan hebben en het gewoon 'laten' gebeuren :)

Neuzoiets | 11-05-07 | 17:35

@ CoJoNes 11-05-07 @ 13:21

Dank voor je tip.
Maar eh... "THE Muslims * ughe * will see the West through razor-wire"? Waar zijn ze dan, niet hier of zo?

Bernhard Bang | 11-05-07 | 17:30

TyfusLeijer 11-05-07 @ 17:13
Je naam doet jou echt eer aan, he? Als je dit allemaal meent ben jij écht een smerige facist!

Barry van Hommel | 11-05-07 | 17:23

ophangen.

owasjijdat | 11-05-07 | 17:22

verbaasme 11-05-07 @ 17:11
Ik denk ook niet dat mensen zo vreselijk bang zijn voor een tsunami. Mensen zijn bang dat zij of mensen in hun omgeving per ongeluk een loterij winnen. Ik weet, de kans is erg klein dat je een loterij wint, maar je zal maar per ongeluk de mazzel hebben dat je tegen een bomgordeltje aanloopt. Straatprijs krijgt dan toch een hele andere lading..............

Wishbone | 11-05-07 | 17:22

-weggejorist-

TyfusLeijer | 11-05-07 | 17:13

Ten eerste, vind ik het zeer ongepast om over de rug van iemand die op gruwelijk wijze geslacht is onder het mom van "u heeft de Islam beledigd" van die ongepaste onzin uit te kramen. Want Ergenekon weet donders goed dat veel mensen dit als zwaar irritant beschouwen. Daarbij komt ook nog eens dat mensen die dit lezen en daarop niet willen reageren, meer afkeer beginnen te krijgen richting hun allochtone medemens(ongeacht waar ze vandaan komen). De verharding van de NL maatschappij voel ik ook.Want op een gegeven moment zal iedereen over 1 kam gescheerd worden.Want ook ik heb een kleurtje en mijn families komen ook nog eens uit het grootste moslim land ter wereld. Dus als mensen het zo leuk vinden om hier die KUT allochtoon uittehangen, bedankt als ik dalijk ook weer eens word uitgemaakt voor k*tmoslim,geitenneuqert of iets dergelijks.Vandaar mijn reacties, en ik ben heus niet dom ofzow want ik treiter gewoon lekker terug. Om de andere NL hier te laten zien dat ongeacht mijn nickname ik mij achter de NL 'ers schaar . Oh en ik ben niet bang om mijn etnische achtergrond te verbergen. Want sommige hier verbergen wel degelijk hun etnische achtergrond om dan onder een of andere nickname lekker de KUT allochtoon uittehangen. Maar gelukkig dat ik Ergenekon weer vrolijk heb gemaakt, maar niet dalijk huilen als mensen op je werk je een luie k*t turk vinden ;)

Indoneesje | 11-05-07 | 17:12

@ Wishbone 11-05-07 @ 17:02
Hahaha, ja klopt. En nummer 4 zou kunnen zijn dat we voor een tsunami geen angst hoeven te hebben. Niet vanwege de ideologie, maar wel door het ontbreken van de 'techniek' bij de uitvoerders.

verbaasme | 11-05-07 | 17:11

He, wat is het hier weer gezellig.
* geniet van de vrijdagmiddagborrel *

Barry van Hommel | 11-05-07 | 17:11

KudT moslim, stinkerT, vieze vuillak.
Dankzij uw volluk heb ik een teringhekel ontwikkeld voor finnen en alles wat maar halal peopt.
Er komT een tijd, wellicht heel erg snel, dat de geweaune mensen zich niet meer laten terroriseren door finse pedeaux volgende hangjeugd en hun taqqiya ouders.

TyfusLeijer | 11-05-07 | 17:09

verbaasme 11-05-07 @ 16:58

Dat kan drie dingen betekenen; je bent te dom om de antwoorden te begrijpen, je laat je makkelijk voorliegen of je bent nog nooit in een moskee geweest om daadwerkelijk vragen te stellen............

Wishbone | 11-05-07 | 17:02

@ Wishbone 11-05-07 @ 16:43
Ik raak niet onder de indruk van domme mensen.
Nee, ik loop niet om voor een moskee. Sterker nog, ik stap er gewoon naar binnen, en stel vragen.

@ Indoneesje 11-05-07 @ 16:45
Probeer me eens logisch en gestructureerd uit te leggen wat je precies bedoelt. Misschien helpt dat voorkomen dat ik je over dezelfde kam scheer als Mohammed B.

verbaasme | 11-05-07 | 16:58

Altijd leuk om zo laat op de middag wanneer je geen fuck op je werk te doen hebt om mensen als Indoneesje flink te irriteren.

Ergenekon | 11-05-07 | 16:55

Goh,en daar moet ik toch heel hard om lachen -_-'.

Indoneesje | 11-05-07 | 16:53

@Indoneesje

Het is Turken en geen Turkies. En ik zit jullie te stangen. Leuk dat je jezelf laat zien :)

Ergenekon | 11-05-07 | 16:51

Ey ik d8 Turkies ook finnen waren :S. Maar helaas, ook alweer het bewijs dat de radicalisering ook al doordrinkt in Turkse moskees. En ik d8 nog dat ze zeer gematigd waren. Maar liever in de hel dan in een hemel vol met plofkipjes.

Indoneesje | 11-05-07 | 16:47

@verbaasme:Goh, net zo hersenloos als respect aan aanzien hebben voor Mohammed B?

Indoneesje | 11-05-07 | 16:45

verbaasme 11-05-07 @ 16:37
Je bent wel erg snel onder de indruk als je mensen die dit soort uitspraken doen al eng vind.............. U loopt waarschijnlijk drie straten om te voorkomen dat u langs een moskee loopt ?

Wishbone | 11-05-07 | 16:43

Apart ventje die Meauhamed B. maar goed de Theo van Gogh's, Pim Fortuyns, Geert Wilders etc etc vragen soms om een flinke reactie. Moord is nooit goed en al helemaal niet te rechtvaardigen door je achter profeet Mohammed te verschuilen. Trieste figuren bij de Hofstadgroupy.

Sjeknek | 11-05-07 | 16:42

@
Indoneesje 11-05-07 @ 16:13
Indoneesje 11-05-07 @ 16:24
Indoneesje 11-05-07 @ 16:33
.
Voor een hersenloos eng mannetje heb je behoorlijk veel praatjes.

verbaasme | 11-05-07 | 16:37

@Wishbone 11-05-07 @ 16:34

Applaus, we hebben een winnaar. @Indo, een beetje googlen zou voldoende zijn. Maar daar zullen je hersencellen waarschijnlijk niet toereikend voor zijn.

Ergenekon | 11-05-07 | 16:37

Indoneesje 11-05-07 @ 16:33
Nee hoor, gewoon een turk...............

Wishbone | 11-05-07 | 16:34

@Indoneesje

Ik ben een tot Islam bekeerde Jood. Wat vind je daarvan?

Ergenekon | 11-05-07 | 16:34

@Wishbone 11-05-07 @ 16:32

Inderdaad

Ergenekon | 11-05-07 | 16:33

Goh geen fin, toch niet een tot de Islamietjes bekeerde Nederlander he :S. Is goed see you in hell kan ik je daar alsnog ongezien naar de typhus trappen.

Indoneesje | 11-05-07 | 16:33

@Indoneesje

Kijk eens naar buiten, de jongen met het damascus-zwaard in zijn hand ben ik.

Ergenekon | 11-05-07 | 16:32

Ergenekon 11-05-07 @ 16:27
Nee tegen de originaliteit van hoofden afsnijden kan ik inderdaad niet tegenop....

Wishbone | 11-05-07 | 16:32

@Wishbone 11-05-07 @ 16:25

Nou... nee

Ergenekon | 11-05-07 | 16:27

@Indoneesje

Ik ben ten eerste geen fin en ten tweede see you in hell :)

Ergenekon | 11-05-07 | 16:26

Ergenekon 11-05-07 @ 16:22
Net zo origineel als de islam............

Wishbone | 11-05-07 | 16:25

Ja joh? Nou waar blijf je nu? Ik heb de profeet beledigd, Ik heb moslims beledigd en ook nog eens Allah. Come on. Als je zo blij met Mo B bent dan wees ook een echte Fin en doe precies hetzelfde als hem. Of bent u niet zo'n soldaat van de Islam? Kom op, je kan het.

Indoneesje | 11-05-07 | 16:24

@Wishbone

Hey, origineel man !

Ergenekon | 11-05-07 | 16:22

Hannalore 11-05-07 @ 16:18
Het wordt tijd dat hij op een varkensboerderij te werk gesteld gaat worden. En als hij 's avonds klaar is mag hij de synagoge even uit dweilen.......

Wishbone | 11-05-07 | 16:21

@Indoneesje

Je maakt me bang

Ergenekon | 11-05-07 | 16:19

"Serieuze boeken", dat is wat hij leest, al dat lezen maakt hem tot een vetzakje, meneer Bouyeri sport namelijk niet. Tijd voor beweging, en lichamelijke oefening: de arbeid.
Wat levert die boekenwormerij van Bouyeri allemaal op.? Wat te denken van proza(c) als: 'Hij (Allah) heeft het omniversum geschapen. Wij mensen zijn daar onderdeel van. Ook u bent in wezen moslim, uw lichaam is moslim.' Dat klinkt overgens meer als een feministische theologie, "uw lichaam", dan dat het overeenkomsten vertoont met hardcore jihad-haat-praat, fris is 't natuurlijk niet.
Een groot filosoof zal Mohammed Bouyeri nooit worden, hij zal niet verder komen dan het bedenken van "tegeltjes-wijsheden". Maar dat maakt hem juist zo gevaarlijk, als je bedenkt dat zijn toehoorders aan die "tegeltjes-wijsheden" genoeg hebben om tot misdadige gedragingen te komen.
Zet Mohammed Bouyeri dus aan de arbeid, en houdt hem uit de bibliotheek, als dat juridisch mogelijk is. We zitten niet te wachten op een "goeroe van de jihad."

Hannalore | 11-05-07 | 16:18

Goh Ergenekon, je bent vandaag wel in een vrolijke bui. Er komt werkelijk niks nuttig uit jou mond vandaag. En zo te zien ben je maar al te trots op jou geliefde pedo Mo B. Ik neem aan dat u dezelfde gedachten heeft als pedo Mo b. Dan zeg ik u nu alvast en ook tegen uw Imam. "Jullie Geitenneuqerts kunnen ongzien de typhus krijgen,Mohammed de profeet was een vieze gore pedofiel en Allah is de hoer van de Satan". Zo komt u mij ook slachten? Ik wacht met spanning op je. Want gasten zoals jou horen hier niet thuis vieze lutser. Jullie geloof is als een gezwel voor de aarde en haar bewoners.
*slijpt geduldig zijn mes, in de hoop ergenekon de hoek om komt lopen*.

Indoneesje | 11-05-07 | 16:13

Met dank aan het Nederlands gerechtshof die toelaat dat Bouyeri van het proces een propagandastunt maakt.

Dr Faustus | 11-05-07 | 16:10

Ergenekon 11-05-07 @ 16:01
Is inderdaad een goed voorbeeld voor hoe het jullie zal vergaan............

Wishbone | 11-05-07 | 16:07

Je vraagt je af bij dit soort lutsers + volgelingen:
Waar blijft het zelfreinigend vermogen van de islamieten? Mogen we dit onderhand niet een beetje verwachten?
Het enige wat ik kan concluderen is dat er een 2e agenda is en dat Wilders groot gelijk heeft. Kijk eens naar dat kudtland Saoudi Arabie. Ooit eens een positieve bijdrage gezien in de islam-discussie van die gasten? Ze financieren allerlei wazige zaken met de door ons betaalde oliedollars.... Bah!

Dysphemian | 11-05-07 | 16:06

@Karel Kwakbol

Moskee zul je bedoelen, in onze wijk hebben we geen synagogen. Maarruh, ik ben geweest ja. De Imam hield me toch sterk betoog over M.B.

Ergenekon | 11-05-07 | 16:01

Stelletje prutsers daar bij Justitie, geef die Boyeri een enkeltje maan, dan zijn we er ook vanaf.

Alibombalie | 11-05-07 | 15:56

Justitie houdt hem apart zodat hij geen andere gevangenen kan radicaliseren. Om hem vervolgens een landelijk podium te geven bij dit proces.

Gaat de laatste tijd wel vaker niet zo goed bij justitie

Jeblijftjeverbazen | 11-05-07 | 15:42

Ergenekon, moet je niet naar het vrijdagmiddag gebed in de synagoge?

Karel kwakbol | 11-05-07 | 15:41

@ bidlip 11-05-07 @ 15:36

Of z'n eigen varkensslagerij beginnen??
MO HALAL's..

wopper | 11-05-07 | 15:39

Er is maar 1 gepaste straf voor deze zielepoot. Iets nog veel wreders dan levenslang, iets fundamenteel huiveringwekkenders dan de doodstraf, iets nog veel ten hemel schreienders dan langdurig martelen: de softe nederlandse aanpak.
Iedereen kan wel moord ende brand schreeuwen maar onbedoeld is dit werkelijk het vreselijkste wat hem kon overkomen. Een smet op de arabische macho, een aanfluiting voor iedere woeste strijder, onmenselijk gewoon. Amnesty international kom er maar in...

bidlip | 11-05-07 | 15:36

Don't hate the game (islam), hate the player (Mohammed B)

Ergenekon | 11-05-07 | 15:36

-weggejorist-

Ergenekon | 11-05-07 | 15:33

Kan Mo B. niet even in de isoleercel samen met een paar varkentjes?
Wel filmen svp.

.kapitein k | 11-05-07 | 15:16

Het is slechts een kwestie van tijd voordat de ridders van Allah het Haagse Binnenhof naar binnen marcheren en in het middenplein de vlag van Tawheed (de eenheid van God, red.) zullen ophijsen.'
www.volkskrant.nl/binnenland/article42...

Karel kwakbol | 11-05-07 | 15:08

Sikkeneur 11-05-07 @ 14:50

Ja hoor! Alleen weet ik niet zeker of Bello die stukjes nog kan vinden. :-)

kwarko01 | 11-05-07 | 14:53

Fleischbaum, doe es permaban voor Ergenekon ?

Bigi Bana Boy | 11-05-07 | 14:51

moHammed b mOhamMed b mOhammed b moHammed b mOhamMed b mOhammed b moHammed b mOhamMed b mOhammed b moHammed b mOhamMed b mOhammed b moHammed b mOhamMed b mOhammed b

sjaakdeslinksesul | 11-05-07 | 14:50

kwarko01 11-05-07 @ 14:47
Is zo'n ding nou ook handig bij de eendenjacht?

Sikkeneur | 11-05-07 | 14:50

Ergenekon: Och mocht je weer even jou Jihad verspreiden tijdens het uurtje luchten in het pieterbaan centrum vuile TBS'er. Dat Pedo Mo en Allah hun vuistje diep in hol mogen steken :)

Indoneesje | 11-05-07 | 14:48

@ Ergenekon 11-05-07 @ 14:40

Doe es van minaretje springen, lutserT.

wopper | 11-05-07 | 14:43

@ kwarko01 11-05-07 @ 14:39

Was dah?
Heb een beter wapen: als Halfling roep ik de geesten der kruisvaarders op..;)

wopper | 11-05-07 | 14:42

Lekker Belangrijk© 11-05-07 @ 14:38

Ze krijgen buurthuizen met soepsiedie, waar geen alcohol geschonken wordt uiteraard. Allemaal in het kader van de integratie. Maar waar moeten ze dan aan integreren? Er komen alleen maar soepjurken. (waarom doet de politiek DAAR niet eens wat aan? Soepsidie verstrekken voor integratie die helemaal niet werkt. Aantoonbaar dus!

kwarko01 | 11-05-07 | 14:42

Reflector 11-05-07 @ 13:30

"Wat een afschuwelijk godsbeeld hebben dit type islamieten toch. Dan kun je toch echt beter christen zijn. "

Het Gristendom is een importgodsdienst uit het oosten die Europa overspoeld heeft, met enig geweld. Wie naar het zwaard grijpt.......

El Gecko | 11-05-07 | 14:41

-weggejorist-

Ergenekon | 11-05-07 | 14:40

wopper 11-05-07 @ 14:37

Geen kromzwaard, neem een berreth. Zuiver tot 3 km. Schiet je ook nog eens mee door gewapend staal. :-)

kwarko01 | 11-05-07 | 14:39

Dat ie volkomen van god los was (en is) dat wist ik al maar gelukkig is die randmoncheaul voor jaren opgesloten, wat me meer verontrust is dat ik in 020-Gaza steeds meer van de pluizige baardjes creeps in soepjurken zie rondlopen.

Lekker Belangrijk© | 11-05-07 | 14:38

@ sjaakdeslinksesul 11-05-07 @ 14:27

Bedankt, da's duidelijk; ik vrees dat je gelijk hebt; de gewetenloze robotten gaan dan verder met het slachten van hun eigen mosselsoortgenoten, het handjevol andere gelovigen en het definitief achter slot en grendel plaatsen van hun vrouwvolk, totdat hun ideaal 'terug naar de tijd van de 4 'vredes'kaliefen' hersteld is; daarna (is al aan de gang zoals we allemaal weten) moet de hele wereld aan den voet van de knorangot liggen - de ideologie van OBL en de Muslim Bruderschaft in een notedop.

Over m'n lijk!
*slijpt kromzwaard voor de zoveelste keer*

wopper | 11-05-07 | 14:37

@Kjev21 11-05-07 @ 14:33

Da's het grote voordeel van Mohammeds achterlijkheid: hij blijft roepen dat vijanden van de islam deaud moeten. Ergo het risico op herhaling is zo groot dat hij nooit meer vrij man zal zijn.

En nu terug in eenzame opsluiting, geef dat zelfingenomen polderterroristje alsjeblieft geen podium waar zijn ego alleen maar groeit.

zum kotzen | 11-05-07 | 14:37

M. Beyouri is helemaal van god los, of juist niet, tis maar hoe je het bekijkt. Maar weet je wat het leuke is, schaf de hele islam en overige geloven af en het probleem........ blijft gewoon. Een losse schroef vindt altijd wel iets.
Waarmee ik wel stem voor het afschaffen van geloven en ideologieen. Van een beetje normaal doen is nog nooit iemand dood gegaan.

El Gecko | 11-05-07 | 14:36

Barry van Hommel 11-05-07 @ 14:33

Dat zeggen ze ook over die andere kakkerlak die Fortuijn heeft omgelegd. Ik moet het eerst nog maar eens zien.

*wacht geduldig af*

kwarko01 | 11-05-07 | 14:35

Sikkeneur 11-05-07 @ 14:29
Klopt, en mocht hij toch vervroegd vrijkomen dan is er vast wel een of andere groep 'vriendjes van Van G' die 'm met veel plezier z'n leven wil verkorten.

Barry van Hommel | 11-05-07 | 14:33

Sikkeneur 11-05-07 @ 14:29
Hmm ok.... naja toch eerst zien dan geloven.
Laat ik het dan zo zeggen : het zou met niet verbazen als hij toch echt eerder vrijkomt, al is het maar "vanwege goed gedrag".

Kjev21 | 11-05-07 | 14:33

Kjev21 11-05-07 @ 14:25

Tis toch echt levenslang in dit geval. Dat kun je ook opmaken dat deze kakkerlak niet meer veroordeeld is voor andere zaken en in deze zaak ook niet.

kwarko01 | 11-05-07 | 14:32

Kjev21 11-05-07 @ 14:25
Levenslang is in 0031 toch echt levenslang (wordt niet zo vaak, maar de laatste jaren wel meer gegeven)

Sikkeneur | 11-05-07 | 14:29

Zijn we net verlost van Spaanse Inquisities, brandstapels en weegschalen, krijgen we het hele verhaal nog een keer met een andere godsdienst die op dat gebied voor sommigen blijkbaar nog een jaar of 500 achterloopt.
Wordt tijd dat de mens een beetje slim wordt en eens zijn eigen hersenen gebruikt ipv volledig verantwoordingsloos op lulkoek van die van een ander zich toevertrouwt (tenslotte een blatingly obvious example van zwakte & domheid). Maar ja, dat zal in mijn tijd wel niet meer gebeuren. *zucht*

Stradorvski | 11-05-07 | 14:27

@wopper 11-05-07 @ 14:23
In de zin dat ze gewetenloze robotten kweken die echt niet opeens brave lieden worden als de islamitische heilstaat daar is, kijk maar wat er nu in Irak, darfur of in de palestijnse gebieden gebeurt. Stel dat de islamisten er in slagen om een land onder controle te krijgen, dan wordt het meteen één grote slachtpartij omdat ALLE conflicten (ook de meest onnozele) met nietsontziend geweld uitgevochten gaan worden.

sjaakdeslinksesul | 11-05-07 | 14:27

Anders dan bij Samir A's darmziekte heeft Mohammed Bouyeri's kwaal het kenmerkende verschijnsel dat hij door zijn mond poept.

Bigi Bana Boy | 11-05-07 | 14:25

kwarko01 11-05-07 @ 14:22
Nou, dan staat hij met max. 20 jaar weer op vrije voeten, dat noemen ze in Nederland levenslang.
Nou, dan mag ik toch hopen dat hij tegen die tijd ook dood is.

Kjev21 | 11-05-07 | 14:25

ViagraFalls 11-05-07 @ 14:16
... Jammer alleen dat ie wederom onverdiende aandacht krijgt...

Helemaal gelijk. Laten we hier geen aandacht meer aan besteden.

SuperTed | 11-05-07 | 14:25

Niet aan de bieb komen, anders komt de Coornhert Liga langs om te klagen.

Sikkeneur | 11-05-07 | 14:25

Zou Mo B. in zijn niet-gelovige jaren Pin ook wel eens oraal verwend hebben?

LJBrinkhorst | 11-05-07 | 14:24

van Maerlant 11-05-07 @ 14:22

:-))

kwarko01 | 11-05-07 | 14:23

@ sjaakdeslinksesul 11-05-07 @ 14:11

Kwoot: Probleem is dat dat mechanisme iets verder doorwerkt, het geldt ook voor moslims die niet helemaal volgens jouw lijn functioneren of de buurman die de schutting verplaatst.

* Die zin kan ik niet plaatsen, wil je hem verduidelijken?*

Als de talibannetjes en co. de kans krijgen zullen ze ook hier (Nederland en 't Westen) toeslaan, da's al gebeurd en zal ook opnieuw gebeuren; de plofkipindustrie in het MO en Azië heeft vooralsnog hun prioriteit.

wopper | 11-05-07 | 14:23

kwarko01 11-05-07 @ 14:21

Je hebt gelijk, is flauw. Vrijdagnamiddag, maar toch. Scuzzi!

van Maerlant | 11-05-07 | 14:22

Kjev21 11-05-07 @ 14:21

Hij heeft toch echt levenslang gekregen.

kwarko01 | 11-05-07 | 14:22

Ach laat die imbeciel met minderwaardigheidscomplex toch lekker in zijn cel wegrotten met die onzin. Die gozert is ziek.

hombremuerto | 11-05-07 | 14:21

Zo mooi, dat deze man met een jaartje of 10 weer midden in onze samenleving staat, gezellig.

Kjev21 | 11-05-07 | 14:21

@ Teen en van Maerlant: er bestaat ook nog zoiets als Fok en MSN.

kwarko01 | 11-05-07 | 14:21

@Hieronymus van Alphe

uhmmm ik bén een lonsdale jongere?

tonijn | 11-05-07 | 14:20

SuperTed 11-05-07 @ 14:13
Duidelijke analyse, maar ik mis het stukje 'geef ze brood en spelen want dan blijven ze wel zoet'. Volgens mij hebben ze dat geprobeerd, en dat goh... werkt aveRECHTS. Goed-zo vrienden van justitia!

Barry van Hommel | 11-05-07 | 14:20

Blij toe dat dit heerschap uit de maatschappij gehaald is. Jammer alleen dat ie wederom onverdiende aandacht krijgt, en dat er nog steeds mongeaulen rondrennen die wellicht zijn uitspraken als zaligmakend zien, en daarop acteren.

ViagraFalls | 11-05-07 | 14:16

Het is allemaal simpel, kijk, indertijd toen het begon met de radicalisering dacht Justitie, kom we gaan enge boekjes in de gevangenis rondstrooien en die gestoorde gristelijke mafketels die hier voor moord zitten die gaan dan wel Moslimslachtertje spelen. Zo kon de overheid internationaal laten zien dat ze oh zo lief waren voor allochtoontjes terwijl er in het achterland gewoon flink werd gemoord. Maar niet snel daarna bleken de gevangenissen vol te zitten met die radicaaltjes en bleken de boeken een geheel ander effect te hebben.
Echter konden de boeken nu niet meer weg worden gehaald omdat het gehele complot dan uit zou komen...

SuperTed | 11-05-07 | 14:13

TyfusLeijer 11-05-07 @ 14:05

Hand shake :-)

kwarko01 | 11-05-07 | 14:12

Karel kwakbol 11-05-07 @ 13:36

"Ik zeg wat ik denk, en ik doe wat ik zeg."

Scherp. Heel scherp.

Territeurium | 11-05-07 | 14:11

Mohammed de profeet is een stinkende muffe ouwe zak. P.S. de islam is ook een muffe stinkende zaak!

Hop Tap Sap | 11-05-07 | 14:11

@wopper 11-05-07 @ 14:04
Dehumanisering van je tegenstander, alsof je een varken slacht zeg maar. Probleem is dat dat mechanisme iets verder doorwerkt, het geldt ook voor moslims die niet helemaal volgens jouw lijn functioneren of de buurman die de schutting verplaatst. In een optimistische bui denk ik wel eens dat ze zichzelf behoorlijk in de eigen vingers aan het snijden zijn in het MO, niet alle talibannetjes en moslimbroeders gaan hier aanslagen plegen, de meesten blijven daar.

sjaakdeslinksesul | 11-05-07 | 14:11

Ach, dez pratende hoop onlasting is uitgeluld! voor de rest van zijn leven!

Lot | 11-05-07 | 14:09

@ sjaakdeslinksesul 11-05-07 @ 14:02
Dank, da's pas heldere taal.
.
Islam is vrede, tolerantie en respect = Islam is taqqiya.
.
God is illah in het arabieries en allah een maangod een van de 360 afgoden in mekka, en allah is de god voor oorlog en het zwaard. Jammer alleen dat er in Eurabia zeau ontzettend veel domme lui zijn die liever ziende blind en horende doof zijn voor die woestijnfascisten.

TyfusLeijer | 11-05-07 | 14:05

"Geerts, kom er maar in..."
Waarom moet Geerts naar die EBI, hij heeft toch al in Zeist gezeten...

Hyppo Kriet | 11-05-07 | 14:04

@ sjaakdeslinksesul 11-05-07 @ 13:54

Akkoord Sjaak, alhoewel er vele jihadi's zijn die kicken op onthoofdingen en snuff-achtige zaken doen ze dat niet allemaal, maar die tapes worden in de honderdduizenden gemaakt en verkocht/doorgegeven en zijn dan wellicht voor een groot aantal van dat soort lieden een soort 'plofkip (indachtig Doornroosje) ontwaak'; er wordt gezegd dat dit soort tapes enz. gemaakt worden om de hersenspoeling van jihadi's te versnellen.

wopper | 11-05-07 | 14:04

-weggejorist-

Bloodzone | 11-05-07 | 14:03


@CoJoNes 11-05-07 @ 13:53
Ik bedoelde alleen maar te zeggen: als we op de 'just stop this or that' toer gaan, ik er nog wel een paar weet. Overigens speelt geloof geen enkele rol in het Pal-Isr conflict, maar moslims van buiten Palestina doen graag of dat wel meespeelt.

Monsieur Bovary | 11-05-07 | 14:01

Niet interessant.

Remi Poppe | 11-05-07 | 14:01

Ik ben benieuwd wat de 3 miljoen Media-Geyle "Vrienden van Theo" er van vinden.....

Conflux | 11-05-07 | 14:00

Eauk typisch iets voor moslims, de schuldvraag ligt altijd bij de ander en dat is nu dus die bajesbieb.

TyfusLeijer | 11-05-07 | 13:56

Aanschouw en hoort Meau-B, en wees het met mij eens dat we hier met iemand te maken hebben wiens ademtocht alleen al, een grote stinkende leugen is...

Jessica Stern heeft er een uitstekend boek over geschreven 'Terreur in naam van God'.
wopper 11-05-07 @ 13:46

@wopper en allen: De band Rage Against The Machine had daar ook een meaui nummer over:
"Killing in the Name of..."
(1993)

@Meau-B: F*ck you! I don't do what you tell me, motherf*cker!!
(bron: RATM: 'Killing in the name of...')

Ahasveros | 11-05-07 | 13:56

Mooi, dat was het laatste publieke optreden van Mo Bo. Nu terug naar de EBI en opsluiten tot ie dood is. Helemaal klaar mee.

lekker moeder | 11-05-07 | 13:56

Teen 11-05-07 @ 13:45 Onthoofden voor kleuters?

Shani | 11-05-07 | 13:56

het is tijd dat de doodstraf weer ingesteld wordt
minder cellen nodig en scheelt de staat zakken vol met geld
en waarom niet iemand die graag koppen afhakt dezelfde sensatie te laten
ondergaan.....

Baron Jaeger | 11-05-07 | 13:55

Gaan we nou [i]weer[/i] aandacht schenken aan Mo?

Barranquilla | 11-05-07 | 13:54

@wopper 11-05-07 @ 13:46
Nee, ik bedoel niet dat hij gehersenspoeld is door zijn geloof, waardoor hij niet langer in staat is om humaan mensbeeld met ons te delen. Ik bedoel dat hij echt een psychopaat is. Eén van de anonieme getuigen, die dezelfde filosofie aanhing als Bouyeri, vertelde hoe hij zat te kicken op onthoofdingsvideo's, terwijl de getuige zelf ervan walgde. Beide zullen in staat zijn om vanuit hun geloofsovertuiging iemand te doden, maar Bouyeri zal nooit wroeging krijgen of van mening veranderen.

sjaakdeslinksesul | 11-05-07 | 13:54

Monsieur Bovary 11-05-07 @ 13:48
dat staat buiten kijf, maar zie ik geheel los van 's mans gelijk. de zelfmisleiding van moslims maakt de rest van de wereld nog niet heilig, was het maar waar.

kentika | 11-05-07 | 13:53

@Monsieur Bovary

'Ja, maar Israël.....' , je hebt het goed begrepen, zie ik.

CoJoNes | 11-05-07 | 13:53

CoJoNes 11-05-07 @ 13:21 Prachtig.

Shani | 11-05-07 | 13:51

LOL @ stuyterkuycken
Totaal mee eens! wat een stoute meneer die ali babbah!

youreckon | 11-05-07 | 13:51

Wat een maloot zeg, hij gelooft werkelijk alles wat er in zijn sprookjes boekje staat.

Turbo-Tinus | 11-05-07 | 13:51

“Gelukkige Slachtkuikens” van P. Kouwes, die bundel mag hij toch wel lezen?

Karel kwakbol | 11-05-07 | 13:51

@Teen 11-05-07 @ 13:45
Goed werk! Servert ies al kaput!

pooface | 11-05-07 | 13:50

kortom de gemiddelde studenten kamer, mwoehaha

Danky Free | 11-05-07 | 13:49

@Teen 11-05-07 @ 13:45
Wat een gruwelijke link!

CoJoNes | 11-05-07 | 13:49

-weggejorist-

Violator[xL] | 11-05-07 | 13:48

@kentika 11-05-07 @ 13:34
Hij heeft voor 95% gelijk. Wat ie vergeet is dat Israel dan ook even moet stoppen met het dagelijkse maltraiteren, isoleren, intimideren, vernederen en frustreren van de Palestijnen.

Monsieur Bovary | 11-05-07 | 13:48

@ sjaakdeslinksesul 11-05-07 @ 13:39

Okee Sjaak, verknipt volgens ons, maar niet volgens hun strijdcultuur voor allahoe; het kan heel 'verfrissend' zijn je te verdiepen in lieden, van welke groepering dan ook, die terreur en plofkip spelen hoog in 't vaandel hebben.

Jessica Stern heeft er een uitstekend boek over geschreven 'Terreur in naam van God'.

wopper | 11-05-07 | 13:46

idd, eigenlijk moet hij op water en brood worden gezet in een cel van 1 bij 2 bij 2... Alleen een bed en wc!

RedScorpion | 11-05-07 | 13:46

Hebben ze in die EBI geen trappen waar dit soort lui 'vanaf kan vallen'? Degene die na de valpartij zijn lijk vindt, kan een beloning op komen halen.

SODEP | 11-05-07 | 13:44

De profeet is een uit de stront getrokken pedofiele geitenneuker, verwekt door incest van allah met zijn mongolenzusje.

Kom maarrrrr met die slachters.

Specht! | 11-05-07 | 13:44

welke boeken hebben we het over? De drie biggetjes?

pooface | 11-05-07 | 13:42

@wopper 11-05-07 @ 13:35
Nou nee, verknipt is hij zeer zeker wel. Los van de vraag of hij het boek volgens de letter volgt.

sjaakdeslinksesul | 11-05-07 | 13:39

tonijn 11-05-07 @ 13:25

Ik hoop dat jij een keer hardhandig in aanraking komt met wat lonsdale jongeren, die kunnen je misschien wat manieren bijbrengen. Alleen al voor je zwakzinnige commentaar verdien je dat...

Hieronymus van Alphe | 11-05-07 | 13:38

Ben blij dat de gristenen niet zo denken als mohamed, die kunnen gewoon wat meer hebben. Hoevaak wordt jezus wel niet "beledigd", als die gristenlui ook zou zouden denken was die Mel Gibson allang deaud me zijn Passie of Gristus

BlackDeathMetal | 11-05-07 | 13:38

Als het waar is wat Mohammed Bouyeri beweert, is zijn Allah dan ook medeplichtig aan een laffe moord op een ongewapende obeese dikkerd met een te grote mond?

ojédiaré | 11-05-07 | 13:37

wopper 11-05-07 @ 13:35

Hoe zat het ook alweer? Illah is de god van vrede en allah is de maangod van oorlog en het zwaard?

kwarko01 | 11-05-07 | 13:37

De profeet is een pedo en allah is z'n pooier. Bouyeri, kom er maar in!

stuyterkuycken | 11-05-07 | 13:37

Wat doen met Bouyeri?... juist SLACHTEN!

Heikneutertje | 11-05-07 | 13:37

@Suske
Dat dacht ik nou ook. Kan me echt niet voorstellen dat ze hem voorzien van terroristenleesvoer "Bommen maken voor dummies" ofzo. Hij radicaliseert waarschijnlijk van alles dat niet overeenkomt met zijn zielige gedachtenwereld. Dat kan in zijn geval een onschuldig streekromannetje of boeketreeks zijn....

Kleines Arschloch | 11-05-07 | 13:36

Ik zeg wat ik denk, en ik doe wat ik zeg.

Karel kwakbol | 11-05-07 | 13:36

Gestoorde mafkees.

whatisup? | 11-05-07 | 13:35

Zoals het een goed knoranproleetvolgeling betaamt, zegt Mo de waarheid; dat wij hier geen 'raad' (het gezeik over schuldbesef enz.) mee weten is onze lacune over deze satanische doodscultus: deze lieden menen wel degelijk wat ze zeggen.

Meneer is m.i. niet verknipt; hij is soldaat voor zijn maangot geworden en wordt die beledigd in een kuffar land, dan moet je de belediger slachten.

Wat betreft de boeken die hij leest, ach, hij heeft levenslang en is geïsoleerd; hij is trouwens wel oud en vet geworden, ook geen probleem, men zal hem heus wel in leven houden.
Waarschijnlijker is dat hij op den duur echt stapelmesjokke wordt, so what.

wopper | 11-05-07 | 13:35

CoJoNes 11-05-07 @ 13:21
simple but effective. de man heeft 100% gelijk. best uitzonderlijk voor een amerikaan.

kentika | 11-05-07 | 13:34

hij is gek, hij gelooft in god

Patrick Zweedsey | 11-05-07 | 13:34

Gewoon levenslange TBS in Siberië, probleem opgelost.
Dan kan hij daar op jacht naar wilde beren, om die de strot door te snijden. Zie daar de gelijkenis met Theo van Gogh. Iedereen tevreden!
Oh nee wacht: Marianne Thieme met haar internationaliserende dierenbende niet. KUT! Nee, kokosnoot!

PAALman84 | 11-05-07 | 13:34

Als ik het goed begrijp heeft ie z'n eigen madrassa in Vught. Arm Nederland.

CoJoNes 11-05-07 @ 13:21

Opsteker, ga ze thuis allemaal afdraaien!

van Maerlant | 11-05-07 | 13:34

Toch mooi van Mo dat hij door zijn moordactie duidelijk heeft aangetoond dat de radicale Islam in Nederland geen vijfde Colonne is maar een vredelievende beweging!

Patrick Bateman | 11-05-07 | 13:33

De man denkt werkelijk de gemiddelde moslim een dienst te bewijzen. Hij voedt natuurlijk de toch al virulente vooroordelen die het gros van de Nederlanders heeft. Arabieren en moslims zijn moordenaars, ze zijn slecht. Op termijn richt hij onschatbaar veel meer schade aan dan-ie nu al doet. Onze vrijheden gebruiken om ze te kunnen inperken... deze man laat me aan mijn absolute geloof in de vrijheid van meningsuiting twijfelen. De hond.

Monsieur Bovary | 11-05-07 | 13:33

Tja, wat kun je hier nog over kwijt?

dr.spin007 | 11-05-07 | 13:33

Jammer dat ons rechtssysteem niet voorziet in kop d'r af. Maar je kunt zijn bek wel dichttimmeren.

ventus_aqualis | 11-05-07 | 13:32

Waarom heeft Geert nog niet geprobeerd die koran te verbieden via de rechter? Lijkt mij leuk om eens te volgen hoe er rond gedraaid wordt.

kwarko01 | 11-05-07 | 13:32

Wat een afschuwelijk godsbeeld hebben dit type islamieten toch. Dan kun je toch echt beter christen zijn.

Reflector | 11-05-07 | 13:30

Bravo Justitie!
Eerst fietsers bekeuren en nu Mohammed weer gaan lopen radicaliseren!
Lekker bezig deze week!

Teen | 11-05-07 | 13:30

Voorbode vd 0031 burgereaurlog?

Tobi | 11-05-07 | 13:30

Zielepoot, logisch dat hij niet tot inkeer zal komen, dan ziet hij namelijk pas wat voor een ziekelijk gestoord monster hij is.

sjaakdeslinksesul | 11-05-07 | 13:29

Altijd gedacht dat Mohammed (kruisjeuk zal met de besnedenende pedeaux zijn) analfabetisch was, net zoals veel van zijn haaT dragende volgerTs.

TyfusLeijer | 11-05-07 | 13:27

Ik vind dat iedereen per direct het recht moet hebben om bij onenigheid de ander de keel door te snijden. Met een paar honderd jaar zal iedereen dan ook weer overtuigd zijn van de noodzaak van enige wetgeving op dat gebied. De laatste keer heette dat proces beschaving. (we zijn toen alleen vergeten wat zuidelijke typetjes mee te laten doen)

ojédiaré | 11-05-07 | 13:27

Bouyeri is een lul. En zijn Allah is wreed. Bah.

matjak | 11-05-07 | 13:26

-edit doe eens geen caps -

pfffpfff | 11-05-07 | 13:26

Zie hier het gevaar van Islamietjes. Eigenlijk wel handig zo'n biebje. Lekker laten radicaliseren en dan uitleveren aan de US of A met een enkeltje Cuba. Probleem opgelost.

Indoneesje | 11-05-07 | 13:25

mohammed heeft toch helemaal gelijk! Theo had it coming!!! die Kuffah had alleen al om zijn ongewassen uiterlijk onthoofd mogen worden

tonijn | 11-05-07 | 13:25

Mo kan lezen?

bolkedebeer | 11-05-07 | 13:24

Denk dat het nogal wel eens erg mee kan vallen, die extreme biblotheekcollectie. Tiepjes als Mo zien hun denkbeelden nl. al bevestigd door de moederdagfolder van de Kijkshop.

Suske | 11-05-07 | 13:23

Wat doe je met Mohammed B: juist, kop d'r af!

Dachthetwel | 11-05-07 | 13:23

Ok, zo werkt dus het islamitische poldermodel volgens Mo.

Aussie | 11-05-07 | 13:23

-edit een beetje beschaving bitte -

-edit- | 11-05-07 | 13:21

Afschaffen die bieb en een abo op de leesmap.

ing. kleaudtviool | 11-05-07 | 13:21

Ik nie begrijp nie dat die politiepersoneelmeisje nog zo haram zonder niqaab door de rechtzaal wandelt. Rechter doe dr wat aan!

superjan | 11-05-07 | 13:21

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken