Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Al Qaeda hoeft jullie geld niet

Of u even wilt (in)storten...Ach wat schattig. Al Qaeda laat weer eens van zich horen. Nee, deze keer niet met de mededeling dat er wederom dood en verderf zal worden gezaaid in de westerse wereld, maar met een heuse schreeuw om hulp. Zo blijken er nogal wat strijders onder het puin in Pakistan te liggen. En Al Qaeda is erachter dat het best vervelend is wanneer je dierbaren in een instortend flatgebouw zitten. Daarom worden nu alle moslims opgeroepen ruimhartig te geven dan wel naar Pakistan af te reizen om de handjes uit de mouwen te steken. U bent geen moslim? Hoeft u, als Amerikaans agent, volgens Al Qaeda ook niet te geven woensdag…

Reaguursels

Inloggen

Gelukkig zijn er ook nog mensen die zich wel druk maken. Dus hop snel in het vliegtuig en er naar toe. Nou wat doe je hier nog? Helpen kreng en een beetje snel graag. Des te eerder hebben we weer echt nieuws.

racer | 25-10-05 | 19:49

he, jammer
wou net al mijn geld op usama's postbankrekening storten

ounk'd | 25-10-05 | 19:16

@Dikke tieten
Ook al draaien ze niet bij. Het zijn mensen in nood. Als wij onszelf waarlijk moreel superieur vinden (en dat vinden we als maatschappij...), dan moeten we hulp verlenen. Anders is onze superioriteit op een luchtbel gebaseerd. Verder kán het leiden tot verlichting. niet ineens, maar op de lange duur. Polarisatie werkt zeker niet, dus wij zullen constant een hand uit moeten reiken en de onwetende paupers moeten verlichten. Reclame bewijst dat herhaling werkt. Dat beteketent dat het westen reclame móet blijven maken voor haar verworvenheden. Bij iedere mogelijkheid. En de extremisten zullen we ondertussen plat moet blijven bombarderen.
.
Desondanks wordt je (terechte!) excuus geaccepteerd, net als je afwijkende mening.

Lof der Zotheid | 25-10-05 | 15:36

@. Lof der Zotheid
Ik maak een schamende buiging naar jouw om mijn misvatting over hulp van de moslims.
Ben toch met je oneens dat die moslims zullen bijdraaien als wij doortastend blijven in het hulp bieden.
Wij blijven immers altijd die "ongelovigen" die gekielhaald moeten worden. En dat krijg je met hulp in noodsituaties er niet uit. Dat bewijst honderden jaren geschiedenis wel.
Daar blijven wij het oneens.

Dikke tieten | 25-10-05 | 14:59

Lof der Zotheid heeft gelukkig wel het geduld om de IQ-lozen een beetje te scholen. Hulde.

Tyfus | 25-10-05 | 13:28

@dikke tieten
tsjek cia fact book:
www.ciaworldfactbook.info/bangladesh-g...
83% van de bevolking is moslim
.
tsjek:
Hulp Saoedi-Arabië
www.nu.nl/news/609146/24/Dodental_bevi...
.tsjek:
Hulp Turkije:
64.233.183.104/search?q=cache:xIBp_poo...
.tsjek:
Hulp Verenigde Arabische Emiraten
64.233.183.104/search?q=cache:w2aZ5wEo...

Goh, die hulp blijkt er dus wel te zijn. Tenminste als je er naar durft te zoeken. Overigens een mooie manier om je zelf van verantwoordelijkheid te ontdoen, wijzen naar (het uitblijven van) hulp van een ander. Overigens had het beter geweest om zélf in ieder geval even de gegevens van Bangladesh te onderzoeken. Voordat je mij van dom-zijn beticht. Of blijkt nu dadelijk dat in jouw definitie van een moslimland 83% niet genoeg is? *zuch*
.
Weet je wat grappig is? Je verwijt die mensen te handelen vanuit hun geloof. En in plaats van jezelf daar boven te stellen, door de hulpvraag niet vanuit humanitaire maar vanuit een religieuze beoordeling te beantwoorden. Immers, zij hebben geen recht op hulp omdat zij in een god geloven waar ik niet in geloof.
.
Nogmaals laat dat aspect nu eens achterwege. En denk na. Beeld je in dat hier een ramp voltrekt en dat jij in ellende zou zitten. Zou jij niet geholpen willen worden door wie dan ook? Want uiteindelijk is dat de vraag.
.
Waar je verder over preekt is de verlichting die 'wij' (als samenleving) hebben ondergaan. 'Wij' zijn moreel superieur aan die domme moslims. Maar juist die verlichting is ook gebaseerd op het delen van kennis. Om op die wijze ook anderen te verlichten. Nu laten zien dat je humaan op kunt treden als westen, zal uiteindelijk meer positiefs doen voor de onderlinge relatie dan de slachtoffers van deze aardbeving nog verder de grond in te trappen zoals jij dat doet.
.
Nogmaals, verplaats je in hun positie. Ijskoud, dorstig hongerig, geen uitzicht op hulp... Vanavond laat, als je in je warme bed ligt, vlak voor het sluiten van je ogen. Nogmaals, slaap lekker...

Lof der Zotheid | 25-10-05 | 12:45

@Lof der Zotheid
Ik heb lekker geslapen vannacht.
Toch wel grappig hoe leeghoofden een staande ovatie geven voor jouw verhaal enkel omdat het in leuke bloemetjestaal is getypt maar een waarheidsgehalte van 0,0 heeft.
Als Bangladesh een moslimland is, is Nederland dat ook. M.a.w. beetje dom.
Er wonen daar veel moslims, net als andere landen, maar het is het niet.
En dan vertel je over dat we nu zien dat er hulp komt vanuit de Arabische landen. Oja? Vertel... Ben erg benieuwd.
Als ik fout zit geef ik het toe, maar kom dan wel met bewijzen.
Ik vind de moeslims een dom geloof. En daar blijf ik bij. Ze zijn agressief, hebben weinig passie voor het leven en de wereld en werken als een robot vanuit het geloof.
Het is al eens eerder gezegt en het klopt als een bus: Als wij westerlingen of christenen in die landen gaan wonen en dezelfde streken uithalen die moslims hier begaan, worden we gekapzeist vanaf onze nek. Je zult als Nederlander b.v. daarginds dagelijks op je tenen moeten lopen en enorm kontkruipen wil je veilig op straat kunnen lopen. En probeer me niet wat anders te vertellen want dit komt van de personen die ik ken en daar werkten voor lange duur.
Nee Zotje, alles bij hun is in de naam van allah, dus hun problemen ook.
En tevens kun jij me niet bestempelen van gebrek aan empathisch vermogen. Ik heb enorm veel empathie. Maar dan voor mensen die open staan voor alle humanitaire zaken in de wereld en elkaars mening respecteren. En daar is de islam verre een vriend van.
Nah... nu even een bak koffie en weer aan de slag. Er mot gewerkt worden in Nederland.

Dikke tieten | 25-10-05 | 11:44

* Geeft een staande ovatie voor Lof der Zotheid *

Amstel | 25-10-05 | 11:07

laat die potentiele terroristjes mooi verekke :)

WKD | 25-10-05 | 10:54

@Dikke tieten 24-10-05 @ 20:15
"Noem mij eens 1 moeslimland dat anderen helpt."
.
Het allermooiste voorbeeld vind ik persoonlijk Bangladesh. Toen de Maas in Nederland medio jaren negentig buiten zijn oevers dreigde te treden, was Bangladesh één van de eerste landen die ons hulp aanbood. Dit omdat ze als geen ander weten wat de ellendige gevolgen van wateroverlast kunnen zijn én ondanks het feit dat ze reeds meerdere jaren door de VN erkend worden als het armste land ter wereld. Voor de volledigheid: Nederland heeft op diplomatieke wijze voor de hulp bedankt!
.
Ook nu weer zie je óók vanuit de Arabische wereld volop hulpverlening naar Pakistan komen. Want stel je voor dat jij nu in de regen en de wind naar de puinhopen van jouw huis aan het kijken bent. Dat je tenminste de helft van je familie kwijt bent, net als je baan overigens.... Dat je geen flauw idee hebt hoe je de winter door moet komen, omdat je al een week op hulp wacht en langzaam begint te vermoeden dat die hulp nooit meer komt. Dat je je honger gevoel kwijt bent, omdat je dat hongersignaal al zo lang blokkeert dat je lichaam het niet langer doorgeeft. Dat de dorst wel meevalt, omdat je altijd nog water uit plassen e.d. kunt drinken. De toch al straatarme bevolking daar is zojuist nog straatarmer geworden. Maar de keuze om te helpen, baseer je vanzelfsprekend niet op humanitaire gronden, maar op politieke! En politiek gezien waren de aziaten bij de tsunami nu eenmaal van een hogere aaibaarheidsfactor dan de pakistanen nu.
.
Maar blijf jij maar vanuit een gebrek aan empathisch vermogen vinden dat hulpverlening aan die contreien niet jouw cq. onze medeverantwoordelijkheid is. Daarmee getuig je niet alleen van een behoorlijke portie medemenselijkheid, maar bewijs je ook het gelijk van je gevoel van morele superioriteit.
.
Slaap lekker vannacht...

Lof der Zotheid | 25-10-05 | 10:17

Waarom geven die moslim-huisvrienden van de Bush-clan niet ruimhartig: de Bin Ladentjes???

burnie | 25-10-05 | 07:16

@Denker:

Het interesseert me geen ene moer wat voor geloof je hebt, wat voor een feest je viert, wat je werk is, je opleidings niveau is, of je een voorkeur hebt voor bier of pils, chips of pinda's, dik of dun... Maar wat bedoel je nou te zeggen? Londsdale of Frans Molenaar, vrijheid van meninsuiting... Mijn vraag is: wat wil je nou duidelijk maken?
Grtz
Kris

Kris | 25-10-05 | 05:25

Zo krijgt Aswoensdag wel een nare bijsmaak of een weee nasmaak en het is zondermeer een flauwe woordspeling: geven dus a.s woensdag!

QZNYWRLD | 25-10-05 | 01:29

Hee Denker zit jouw kracht in herhaling?

MvvM | 25-10-05 | 00:59

Het valt me op hoeveel mensen hier, op hun dikke luie kont, met aan de rechterkant een zakje chips en aan de linkerkant een fles bier, op hun stoeletje zitten en achter hun beeldscherpjes grote toffe praatjes hebben, maar in het echt niet durven.
.
Maar natuurlijk, lonsdale-jongeren onder ons krijgen uiteraard ook de kans om hun mening te uiten, maar het blijft bij hun maar beperkt tot praatjes.
.
Wanneer komen de daadjes?
Of heb jullie daar de lef niet voor?
Zo niet, meld je dan aan bij Michiel Smit, dan maak je vrienden die hetzelfde intellectuele niveau hebben als jullie (nihil dus!)

Denker | 25-10-05 | 00:38

Het valt me op hoeveel mensen hier, op hun dikke luie kont, met aan de rechterkant een zakje chips en aan de linkerkant een fles bier, op hun stoeletje zitten en achter hun beeldscherpjes grote toffe praatjes hebben, maar in het echt niet durven.
.
Maar natuurlijk, lonsdale-jongeren onder ons krijgen uiteraard ook de kans om hun mening te uiten, maar het bij hun maar beperkt tot praatjes.
.
Wanneer komen de daadjes?
Of heb jullie daar de lef niet voor?
Zo niet, meld je dan aan bij Michiel Smit, dan maak je vrienden die hetzelfde intellectuele niveau hebben als jullie (nihil dus!)

Denker | 25-10-05 | 00:36

@kentika: Goed geraden.

Tyfus | 24-10-05 | 23:59

@Dikke tieten 24-10-05 @ 20:36

is het kwartje nog niet gevallen? Tyfus is zo'n bekeerde blonde boeresnol die nu achter de kinderwagen door rotterdam drentelt, hardnekkig weigerend een stap opzij te doen voor alles wat geen jurk en/of baard heeft. dit alles natuurlijk volledig bepakt in burka, zodat niemand de blauwe plekken kan zien die Joessoef haar elke avond in naam van Allah toedient.

Bovendien vindt ze haar huid er toch niet uitzien want het doet haar man aan een varken denken. Haar ouders zouden Tyfus graag nog een keertje zien maar dat wil ze niet want volgens haar man zijn het smerige honden net als de rest van de nederlanders.

het is nogal een tragisch verhaal dus wees maar een beetje voorzichtig met haar.

kentika | 24-10-05 | 22:57

denk daar ook ff aan als je weer de coffeeshop instapt :Y

zakje pinda´s | 24-10-05 | 22:35

@zum kotzen:
Waar denk je dat die hulp terecht komt? Bij de slachtoffers of bij de gewapende moslimstrijders?

Dr. Faustus | 24-10-05 | 22:26

Ik ga nu toch juist extra veel geven! Help ik dat volk in nood èn tegelijkertijd zit ik al qaeda te fokken.

zum kotzen | 24-10-05 | 21:38

Nou was ik ook niet van plan maar 1 eurocent aan dat kutvolk te geven. Zeker niet na de kwasi zielige oproep van oppermosselman Job Cohen.

MvvM | 24-10-05 | 21:03

Woon jij wel in Nederland? Of ben je een moeslim?
Er klopt iets niet...

Dikke tieten | 24-10-05 | 20:36

@DT: Vergeet het maar. Je lult uit je nek en je weet het. En als jij op je bek pleurt lach ik je ook uit.

Tyfus | 24-10-05 | 20:26

Beste tyfus,
Noem mij eens 1 moeslimland dat anderen helpt. (en dan niet van de wal in de sloot want dat wordt een flinke lijst).
Voorbeeldje:
Als ik op mijn bek pleur van de fiets is er geen moeslim die me helpt. Nog never nooit gezien dat het wel gebeurde. Ze lachen je liever uit want dat is een vorm van provocatie. Houden ze van om hun angst voor ons te verbergen.
Nog gelezen vandaag hoeveel die arabiertjes verdienen met die belachelijke brandstofprijzen? Wat geven ze daarvan aan de rampslachtoffers? Noppes!
Dus ga fietsen met je peilers. Noem anders die andere 4 nog ff... mischien kunnen we daar es naar kijken.

Dikke tieten | 24-10-05 | 20:15

O.B.L. is toch zo rijk? Laat die het maar lekker betalen.

marsupilami | 24-10-05 | 19:38

Overigens ROFL @chileen

"En Al Qaeda is erachter dat het best vervelend is wanneer je dierbaren in een instortend flatgebouw zitten."

zum kotzen | 24-10-05 | 19:22

Whahaha, de islamitische wereld blinkt niet echt uit in medeleven met de minder gelukkige medemoslim, laat staan met de door rampspoed getroffen ongelovige hond. En nu ineens wel de broeders helpen? En ons vertellen dat wij niets mogen geven?

Dat hadden ze wel een jaar eerder mogen doen, de meeste tsunami-slachtoffers waren ook moslims (Sumatra), dan had zum kotzen die euri's gewoon aan extra vuurwerk kunnen besteden.

zum kotzen | 24-10-05 | 19:21

Ja, okee, maar waarom dan? Waar baseert ie dat op?

Tyfus | 24-10-05 | 19:19

@Tyfus,
D.T. bedoelt dat de peiler"hulp' afvalt.

fuckje | 24-10-05 | 19:15

hij is vrij duidelijk :Y

zakje pinda´s | 24-10-05 | 19:15

@Dikke tieten: Waar heb je het in godsnaam over?

Tyfus | 24-10-05 | 19:09

@Tyfus
Dan valt er dus 1 peiler af.

Dikke tieten | 24-10-05 | 19:09

De zakat is een onderdeel van de islam. Aangezien er miljoenen moslims op aarde zijn, kunnen zij zichzelf wel bedruipen daar in Afghanistan. Ik zie Al Qaida ook nog niet snel geld naar Mexico sturen om de orkaanslachtoffers te helpen.

Rapunzel | 24-10-05 | 18:57

@dikke tieten: 5 peilers van de islam, zegt dat je wat? Een van die peilers bestaat uit het helpen van de armen.
-
@nopedope: Waanzinnig sterke comeback.

Tyfus | 24-10-05 | 18:50

@fuckje

uit hoeveel boekdelen bestaat jouw geloof?
of kan je um in twee zinnn verworden?

nopedope | 24-10-05 | 18:47

@fuckje
Ik geloof je...

Dikke tieten | 24-10-05 | 18:47

@Dikke tieten,
volgens mijn geloof mogen moslims zich niet voortplanten, is sex buiten de ramadan om verboden, en dienen ze allemaal ergens in een woestijn te wonen.
Ach.... had iedereen maar mijn geloof!

fuckje | 24-10-05 | 18:46

@. holistic river
Ik kon het niet beter verwoorden.
Allah troep maken, Allah opruimen.
Alle moeslims daarginds meehelpen, wij grensje dicht. (en kinderbijslag)

Dikke tieten | 24-10-05 | 18:40

@Tyfus

nou nou ik zou zeggen krijg je zelf

nopedope | 24-10-05 | 18:37

Enkel de moslims woensdag?
Whahahahahaaa! Moslims die geld geven. Dat wil ik zien!

Dikke tieten | 24-10-05 | 18:36

@Amstel 24-10-05 @ 16:40
Of tenminste een fok verbod.
@Ikdus 24-10-05 @ 16:42
Ja, al is het maar om te kunnen laten merken dat ik wel geciviliseerd ben. En misschien hebben veel volken wel een reden om niet zo blij te zijn met het westen?

Kenny013 | 24-10-05 | 18:33

@frozenhenk 24-10-05 @ 16:05:
Misschien is het wel een nieuw geheim wapen van ome Sjors; De MOAE. (mother of all Earthquakes)
FF richten, Knoppie om, bibber bibber, knoppie uit.

BitchSuperSoaker | 24-10-05 | 18:16

Ik hoop het. Volgens mij geef je hem wat al te veel het voordeel van de twijfel.

Tyfus | 24-10-05 | 18:09

Hij bedoelde met moslims "sommige moslims" en niet "alle moslims". Tenminste, zo lees ik het. Zeurders?

Dr. Faustus | 24-10-05 | 18:05

@Dr. Faustus: Inderdaad, misschien kan een wijs man als u mij het licht laten zien? Wat bedoelde Zeurders dan?

Tyfus | 24-10-05 | 18:02

Zeurders heeft gelijk en Tyfus kan niet lezen.

Dr. Faustus | 24-10-05 | 17:58

Lijkt verdacht veel op iets dat ik op Lucasdelinkselul schreef vandaag. Echt weer typisch GeenStijl; pikken van de minderbedeelden.

StarSignLeo | 24-10-05 | 17:57

@Zeurders: Oh, je hebt het alleen maar over alle moslims... Nee, okee, dan weet je waar je het over hebt... Dat zijn er maar 1,3 miljard.

Tyfus | 24-10-05 | 17:46

@Tyfus: stel ik een land ergens verantwoordelijk voor? Je leest meer dan ik schrijf, blijkbaar.

Zeurders | 24-10-05 | 17:31

@Tyfus @ 17:19: Inderdaad!

Amstel | 24-10-05 | 17:25

@Ikdus: Beetje verward mien jong? Geeft niet hoor, heeft iedereen wel eens... Je eerste posting, ik citeer, "Dat er maar veel moslim fundi's mogen gaan helpen. En dat er dan ook nog maar even een fijn naschokje mag komen." Hier impliceer je dus dat er maar veel moslim-fundi's naar pakistan mogen komen, of dat de fundi's in Pakistan zelf moeten gaan helpen. Prima. Je 2de posting echter is een reactie op Puntenslijper, die het bij mijn beste weten toch echt niet over jouw moslimfundi's heeft gehad, maar over moslim's die geindoctrineerd worden door de moslim-kerk. Dat zijn niet per definitie fundamentalisten... Correct me if i'm wrong.

Amstel | 24-10-05 | 17:23

@Zeurders: Vreemd, ik zie alweer iemand wiens begrip van de wereld ophoudt bij de dorpsgrenzen, die denkt dat hij commentaar moet leveren over zaken waar hij niets van begrijpt. Nogmaals: Pakistan is een land ter grootte van West-Europa, met 162 miljoen inwoners. Om dan uit te gaan van een paar honderd (of duizend) mensen en daar het hele land verantwoordelijk te stellen getuigt van een volledig gebrek aan besef van schaal.

Tyfus | 24-10-05 | 17:19

Volgens Osama is hulp aan Pakistan ook hulp aan Alkaida.

Dr. Faustus | 24-10-05 | 17:18

Wanneer is de volgende aarbeving in Pakistan?

Isser | 24-10-05 | 17:08

Vreemd, ik heb in tegenstelling to 9-11 voor Pakistan nog geen juichende mensen op straat gezien. Zouden moslims toch anders denken?

Zeurders | 24-10-05 | 16:57

@Amstel

Misschien moest je maar niet meer reageren als je denkt dat "uitspraken gedaan in het verleden geen garantie voor de toekomst geven".
Of had je het al helemaal niet gelezen? Reageer jij, als door een adder gebeten, op iedere post waar iets instaat dat je niet aanstaat zonder je eerst ietwat te verdiepen?

Ikdus | 24-10-05 | 16:57

@nopedope: ALs we dan ook meteen Mekka en Teheran erbij pakken misschien. Eikel.

Tyfus | 24-10-05 | 16:53

@ikdus: ik citeer "Moet ik me druk gaan maken om mensen die mij nou ook niet bepaald het licht in de ogen gunnen?" --> ik ging er hier toch echt vanuit dat je het over de slachtoffers in Pakistan had. Je eerdere posting heeft het wel over fundamentalisten maar niet in deze context..

Amstel | 24-10-05 | 16:53

@ Drop :

Hammas is een radicale Islamitische groepering, niets meer, niets minder.

JohnyBeGood | 24-10-05 | 16:52

Al Zawahiri heeft in zijn laatste brief aan Abu Musab Al Zarqawi om maar liefst 100.000 dollar gevraagd omdat ze een beetje krap zitten :)

Osama kan niet bij zijn centjes denk ik.

JohnyBeGood | 24-10-05 | 16:51

@Amstel

Lees mijn eerdere post even. Ik heb het over de moslimfundi's in het bijzonder.
Het zij je vergeven, goed hè?

Ikdus | 24-10-05 | 16:51

Hamas is een politieke partij met een eigen orde-dienst.

Drop | 24-10-05 | 16:48

@Ikdus: Heb je er wel eens bij stil gestaan dat indoctrinatie niet alleen vanuit de linkse hoek gebeurd, maar dat de rechterkant van de politiek hier ook heel goed, zo niet beter in is? Als je ECHT zelf zou denken zou je niet klakkeloos opschrijven dat pakistanen jou het licht niet in de ogen schenken nav een 1malig berichtje over een paar duizend protesterende moslims. Je hebt het hier over een land met miljoenen inwoners... En dan nog: vergeving is een goede eigenschap. Toch?

Amstel | 24-10-05 | 16:47

Hoezo, 'de nummer twee van Al-Qaida, Al-Zawahiri...'? Leeft nummer 1, Osama bin laden dan nog? Het is zo stil aan de overkant.

LS4 | 24-10-05 | 16:42

@FNV-lidaf: Ja dat vroeg ik me dus ook af een paar uur terug. Niemand weet t denk ik, althans, geen reacties, dus maw: onzin van Geenstijl. Grote duim hebben ze hier, as usual.

Amstel | 24-10-05 | 16:42

@Puntenslijper

Moet ik me druk gaan maken om mensen die mij nou ook niet bepaald het licht in de ogen gunnen?
IK heb me niet door de linkse kerk laten indoctrineren. Misschien wordt het voor die lui ook eens tijd om de eigen hersentjes eens aan het werk te zetten.

Ikdus | 24-10-05 | 16:42

@Puntenslijper: Eigenlijk zouden we die 1 miljoen samen met die 2 miljoen idols-kijkers in zee moeten dumpen. Zijn we ook van onze IQ-beneden-die-van-de-gemiddelde-mensaap medelanders af.

Amstel | 24-10-05 | 16:40

oke dus pakistan plat nuke'en dan houden ze op met hun gesodemieter in de wereld?

nopedope | 24-10-05 | 16:39

Niet al te beschaafde reaguursels hier weer. Nou begrijp ik waarom de Telegraaf een oplage heeft van 1 miljoen.
Mijn eerste reactie bij het zien van baardapen die vechten om hulpgoederen was ook van laat Allah het maar oplossen dan. Maar die mensen kunnen er ook niets aan doen dat ze geïndoctrineerd worden door moslim-"kerk" (net zoals we er hier in NL niets aan kunnen doen dat we geïndoctrineerd zijn door de linkse kerk).

Puntenslijper | 24-10-05 | 16:38

Zie je wel: Alkaida is gewoon een liefdadigheidsorganisatie, net als Hamas.

Dr. Faustus | 24-10-05 | 16:36

Maar, zoals eerder is opgemerkt: waar staat dat ZE ons geld niet willen?

FNV-lidaf | 24-10-05 | 16:30

Dat er maar veel moslim fundi's mogen gaan helpen. En dat er dan ook nog maar even een fijn naschokje mag komen.

Ikdus | 24-10-05 | 16:29

willen ze ons geld niet? dan kunnen alle koffieshops wel sluiten dus...

zakje pinda´s | 24-10-05 | 16:28

Ik geloof dat die Arabieren nog 140 miljard over hebben.... De slogan van de aankomende Shell actie: Tank voor een Tent!

Ruler | 24-10-05 | 16:27

Bij vermeend onrecht tonen moslims altijd een opvallende solidariteit. Bij een ramp echter kunnen getroffen moslims op weinig steun rekenen van hun broeders. Dat laten ze over aan het westen.

Karel kwakbol | 24-10-05 | 16:27

@Karel Kruizenruiker,
goed idee, ik heb er nog meer, maar die kan ik beter hier niet plaatsten:-)

fuckje | 24-10-05 | 16:27

@dr. Yes: Val eens even lekker in je graf, teringlijer.

Tyfus | 24-10-05 | 16:27

Via nu.nl...
Saudi-Arabië verdient dit jaar aan de export van zijn olie naar schatting 163 miljard dollar (140,4 miljard euro). De afgelopen twintig jaar heeft het land nog nooit zulke hoge olie-inkomsten gekend.

Laat die Arabieren maar een keer schuiven!

Tonnie Keilbout | 24-10-05 | 16:26

We moeten gewoon voedsel, tenten en medicijnen op blijven droppen op die paki's, wel in zware dichtgelaste containers uiteraard.

Dr. Yes | 24-10-05 | 16:25

@ frozenhenk

Zo zie je maar dat bidden helpt. Als de christenen nog iets beter hun best doen, verdwijnt de Islam binnen een paar jaar!

Zak Chips | 24-10-05 | 16:25

@Boris

Loll

Karel Kruizenruiker | 24-10-05 | 16:23

Ik ben geen moslim, maar ook geen Amerikaans agent, mag ik (gulhartig als ik altijd ben) deze keer dan ook overslaan?

@fuckje
wat dacht je om de ouderwtse grenzen weer in ere te herstellen?

Karel Kruizenruiker | 24-10-05 | 16:22

toch zou ik die koran wel eens willen lezen, gewoon om die geitenneukers met hun eigen boek om de oren te kunnen slaan

(ik heb de bijbel goed doorgenomen om met mooie quotes die Gristeslijers op de kast te kunnen krijgen).

frozenhenk | 24-10-05 | 16:21

Schelden op een dominee, schelden op Peter R de Vries, schelden op geitenneukers...
-
Maandag is toch een kudtdag!

Boris Borsthaar | 24-10-05 | 16:19

@frozenhenk

Dan moet je denken dat Allah eigenlijk maar een ondankbare motherfucker is. Jihad, hongerlijden , bommenleggen in zijn naam . En dan krijg je dit!

FNV-lidaf | 24-10-05 | 16:17

had boesj trouwens niet zelf van Jezus instructie gekregen om Iraq binnen te vallen

frozenhenk | 24-10-05 | 16:15

ik bedoel niets, ik vraag me alleen af wat de statistische waarschijnlijkheid is van dit lijstje.

ik bedoel, zolang er met kerst en pasen gerotzooid wordt kun je het nog op zijn staphorsts af met een ¨als die mensen in de kerk hadden gezeten dan waren ze ok geweest¨ maar als ook ramadam gerammel betekend wat moet je dan denken.

frozenhenk | 24-10-05 | 16:13

@frozenhenk

Bedoel je dat Allah zich plotseling bij het Sjors Boesj kamp heeft gemeld?? Ik stel voor om Allah voor het tribunaal te slepen... genocide!

FNV-lidaf | 24-10-05 | 16:10

Zielig voor al die baby's die op hulp aan het wachten zijn...

da wizard | 24-10-05 | 16:07

ff kijken.

tsunamie, bij grootste moslimland ter wereld, (indonesie) op 2de kerstdag.

aardbeving in iran op 2de paasdag,

aardbeving in pakistan die samenvalt met begin ramadam........

ik trek zelf geen conclusies

frozenhenk | 24-10-05 | 16:05

LOL @ Larie's monsterkoekjes!

Lof der Zotheid | 24-10-05 | 16:05

Heb je die gehoord van Samir A. die naar Pakistan ging?

Hij ging wel maar werd aan de grens weer teruggestuurd.

BASinnic | 24-10-05 | 16:01

Waar staat nou dat Al-Queda vindt dat wij geen geld meer hoeven te storten? Of is dit weer zo'n typisch geenstijl-verhaaltje met voor de helft verzonnen onzin en de andere helft feiten?

Amstel | 24-10-05 | 15:57

Allah's motieven zijn ondoorgrondelijk. Allah heeft een macaber gevoel voor humor. Allah laat zich niet zo makkelijk voor wiens karretje dan ook spannen. Allah is een zeer onbetrouwbare bondgenoot. Dat is de les van Allah voor
Al Quaida. En niet fucken met Allah want dan krijg je nog een aardbeving voor je kiezen. Is Osama nou dood of niet?

FNV-lidaf | 24-10-05 | 15:51

Best spannend deze manier van oorlog voeren dmv het loslaten van natuurkrachten op elkaar. De VS lagen achter op punten door Allah's tornado's, maar hebben hun eigen God nu keihard laten terugslaan met deze aardbeving, die zeker goed is voor vijf tellen en als we mazzel hebben zelfs tien.

lariekoekjesmonster | 24-10-05 | 15:51

Ik stel voor dat we bij wijze van gebaar Samir A. schenken aan Pakistan. Kan ie z'n moslimbroeders daar gaan helpen. Hij kan alleen niet geruild worden, hij mag er meteen blijven.

brutus68 | 24-10-05 | 15:50

Om maar gelijk mijn nieuwe Peter R. De Vries-principe erin te knallen:

Als wij met onze giften niet tenminste 1 mln. mensen kunnen helpen, dan doe ik helemaal niets! Dan weet ik wel betere dingen om te doen met mijn geld/tijd!

Lof der Zotheid | 24-10-05 | 15:48

Zijn dit diezelfde die stonden te juichen toen orkanen het Amerikaanse vastland bereikte ?
Allah vs the US, Allah bepaalde alles, en nu moeten wij gaan helpen ? Maar Allah heeft klaarblijkelijk een tyfushekel aan Paki-strijders. Er zijn immers al meeer dan 20 naschokken geweest.
Laat Allah het zelf ff lekker oplossen.

holistic river | 24-10-05 | 15:46

Volgens het betrouwbare strategypage.com is Al-Keekje op alle fonten aan het verliezen.

Moslims hebben door dat Al-Keekje vooral mede moslims dood, het geld is overal geblokkeerd en Islam begint geassocieerd te worden met gebrek aan beschaving ofzo.

Of zoals een Arabier het zij: Al-Keekje wil het Witte Huis overnemen, maar we kunnen niet eens onze straten afval vrij houden.

Drop | 24-10-05 | 15:45

Soms heeft Al @aeda goeie ideetjes. Alle moslims naar Pakistan om de handjes te laten wapperen. Ondertussen verzinnen wij wel een manier om de terugkeer onmogelijk te maken.

fuckje | 24-10-05 | 15:43

" U bent geen moslim? Hoeft u, als Amerikaans agent, volgens Al Qaeda ook niet te geven woensdag?"

In dit geval geloof ik niet dat de directeur van Al Quaida dat zo bedoelt

FNV-lidaf | 24-10-05 | 15:42

Nou, dat scheelt dan weer. Wel mooi die oproep, alle betrokken moslims erop af. Zou het ook voor hun eigen mensen gelden? Squadje dappere mannen erop af, klus geklaard.

tistochwat | 24-10-05 | 15:41

en als ik één dag de ramadan heb meegelopen?

zakje pinda´s | 24-10-05 | 15:40

Dus ze willen dat moslims een bom geld overmaken!

Nikkelen_Nelis | 24-10-05 | 15:40

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken