Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

CDA wil krakerssites opblazen

ik wil net zo cool doen als een negertCDA en VVD willen actiegroepen als Onkruit en Radicale Antimilitaristische Actie (RAMA) dood. Beide groeperingen roepen op tot sabotageacties tegen militaire doelen. Bovendien wil het CDA de veroorzaakte schade verhalen op de daders. Of het nu gaat om het lekprikken van banden tot het vernielen van F16’s. Harde woorden, maar laat de Kamer zich nu in hemelsnaam niet met internet gaan bemoeien. Zo eist bijvoorbeeld CDA’er Kortenhorst dat de websites van bovengenoemde organisaties direct uit de lucht worden getrokken. Meneer heeft een beetje zitten googlen en is zich de tiefus geschrokken. "De rillingen liepen over mijn rug. Dit is gewoon radicaal tuig dat open en bloot oproept tot het stukslaan van spullen waar de burgers belasting voor betalen”, aldus Kortenhorst naar aanleiding van zijn bezoekje aan Onkruit. Gelukkig maar dat hij, in tegenstelling tot zijn partijgenoot Kamp, het anarchist cookbook nog niet heeft gevonden. Wel handig trouwens dat boterzuur…

Reaguursels

Inloggen

Ach ja, ieder z'n mening. Ook in de binenstad staan pandjes vaak jaren leeg. Ik vind dat doodzonde.

Tyfus | 10-10-05 | 18:11

@tyfus de praktijk wijst dus anders uit, en laat ze dan woningen nemen búiten het centrum van de stad als ze zo verlegen zitten om een huis, maar nee, parasieten zijn het.

Onderbuik | 10-10-05 | 17:50

Zij denken niet dat ze meer rechten hebben, zij weten dat ze evenveel rechten hebben, en daar msken ze gebruik van. Het recht op een woning is in de grondwet vastgelegd, en zolang de overheid faalt (of een bureaucratische hel is) zullen mensen zelf het initiatief nemen.

Tyfus | 10-10-05 | 14:18

mijn ervaringen met krakers zijn negatief: de huurwoningen in mijn wijk zouden worden afgebroken en er zouden nieuwe huurwoningen komen. Het laatste jaar konden mensen "om niet" wonen: hele lage huur of soms gratis, totdat de woningen gesloopt zouden worden. Je moest wel netjes je hier voor aan melden, bijna iedereen deed dat.... behalve een stelletje brutale krakers, die dachten dat zij méér rechten hadden dan een ander, en trokken gewoon in een huis, een hoekhuis nog wel. Kijk en daar heb ik dus een erge hekel aan: de spullen zijn niet van jou, blijf er dan gewoon af.

Onderbuik | 10-10-05 | 09:47

Zo moeilijk is dat niet. Als je met gegronde redenen komt. Alleen als een eigenaar met een lulverhaal aankomt wordt hij afgepoeierd. Nou zijn er jammer genoeg nogal wat eigenaren die graag een end uit hun nek lullen als ze hun eigendom bedreigd zien, maar dat is toch echt niet mijn probleem. Jarenlang leeg laten staan van bruikbare ruimte in de binnenstad, da's pas een misdaad.

Tyfus | 09-10-05 | 22:28

@Tyfus, kijk eens als een pand 40 jaar leeg staat zoals jij beweert heb ik er geen problemen mee. Maar de praktijk is ook dat het veel sneller gaat, en vooral dat je de krakers er MOEILIJK UIT krijgt.

Onderbuik | 09-10-05 | 22:13

Okee, dus zuinigheid is tegenwoordig ook al een overtreding waar de doodsstraf op staat?

Maar nou even serieus: waar haal jij je denkbeelden over krakers vandaan? Want je klinkt als iemand die de klok wel heeft horen luiden, maar niet weet waar de klepel hangt.

Tyfus | 09-10-05 | 21:36

dat kraken een politiek gebaar is is natuurlijk allang achterhaald: het is gewoon geen huur/hypotheek willen betalen, verder niets, gewoon oppakken dat tuig, en tegen de muur.

Onderbuik | 09-10-05 | 21:25

@Onderbuik: lekker inhoudelijk. Wat is je argumentatie?

Tyfus | 09-10-05 | 20:08

kakers zijn gewoon uitschot

Onderbuik | 09-10-05 | 18:36

@radiorukker, shareholder.
toch blijf ik erbij:)
extreem-links zal deze strijd winnen.....
:)

schoffie | 09-10-05 | 09:45

@dribibu: 'tuurlijk jongen, geloof dat nou maar. Van wie steel ik dan? De eigenaar van mijn pandje (een overheidsinstelling) had het 40 (veertig) jaar leeg laten staan.

Zo is er nog veel meer onroerend goed in .nl dat niet wordt gebruikt, terwijl mensen jaren moeten wachten op een woning en ondertussen de dikke speculanten fijn centen opstrijken.

@mongeaul: In de "linkse" dictaturen waar jij het over hebt zouden wij krakertjes als allereerste tegen de muur staan. Je weet toch dat die stalinisten het niet zo hadden op 'subversieve elementen binnen de revolutionaire beweging?'

Tyfus | 09-10-05 | 05:01

@extraLuts: Ik denk dat jouw beeld van krakers nog van 15-20 jaar terug dateert. Kraken is legaal in de situatie die ik hier schets, voldoe je niet aan deze eisen wordt je er best snel door een team ME-ers uitgegooid.

Een 'woning' van een gezinnetje ofzo wordt niet gekraakt, over t algemeen zijn het panden van huisjesmelkers die om weet-ik-t wat voor reden (achterstallig onderhoud, belastingen, noem maar iets) een bepaald pand (te) lang leeg laten staan. Mocht de betreffende huisjesmelker weer wat met het pand willen doen, kan ie dat keurig netjes melden aan de krakers, die dan een bepaalde termijn hebben (ik weet zo uit mn hoofd niet hoe lang) om het pand te verlaten. Doen ze dat niet wordt de ME ingeschakeld.
Overigens, ik kraak zelf niet maar betaal te veel geld voor een slechte woning op een k*t crimineel winkelcentrum in Grunn. Als iemand nog een kraakbaar pandje weet ? ;)

Amstel | 08-10-05 | 13:35

@Amstel
Goed dat je even de moeite neemt om dat uit te leggen, ben benieuwd hoeveel kwartjes d'r gaan vallen... laten we maar nergens op hopen.

Grazert | 08-10-05 | 13:28

@amstel 08-10-05 @ 13:10
je schept hier een beeld van krakers die maar zelden klopt. Probeer maar eens iemand op straat te zetten als je je woning terug wilt.

extraLuts | 08-10-05 | 13:23

@dribibu & Onderbuik
Als ik rechts was zou ik me plaatsvervangend voor jullie schamen. Wat een domheid. Blijf lekker torenhoge huur/hypotheek betalen, burnout voor je 40e, ga d'r voor loonslaafjes, het is jullie van harte gegund!

Grazert | 08-10-05 | 13:15

@Grazert 07-10-05 @ 23:29: Helemaal mee eens.

Amstel | 08-10-05 | 13:13

@anti-krakers: Wat is er mis met kraken? Een pand staat >1 jaar leeg, er is geen bestemmingsplan voor, de eigenaar laat het verwaarlozen en doet er niks mee: Waarom zou je in zo'n pand niet mogen gaan wonen? De meeste kraakpanden worden door de inwonende krakers onderhouden en opgeknapt (vaak een verplichting omdat je er anders uitgeschopt wordt), ze bezorgen niemand overlast, en op het moment dat de eigenaar aangeeft er weer iets mee te willen gaan doen (vaak slopen of weer verhuren) worden de krakers er alsnog, vaak zonder al te heftig protest als ze van te voren geinformeerd worden, uitgezet. Ik zie het probleem niet zo... Of zijn jullie gewoon jaloers dat zij geen huur betalen en jullie het lef niet hebben om ook een pand te kraken ergens?

Amstel | 08-10-05 | 13:10

Misschien kunnen WIJ die extreem slinksen wel uit de lucht dossen.
Bij Pedosites staan wij altijd wel ons mannetje maar zodra extreem links in beeld komt doen wij niks.
Extreem links is verantwoordelijk voor 120 miljoen doden wereldwijd and counting.

Mongeaul | 08-10-05 | 13:09

precies dribibu, je haalt me de woorden uit de mond: dat krakerstuig deugt niet, gewoon profiteurs zijn het.

Onderbuik | 08-10-05 | 12:39

@Tyfus waarom betaal je geen huur dan? eigenlijk ben je dus gewoon een ordinaire dief, en blijkbaar al een hele tijd.

dribibu | 08-10-05 | 10:42

@Onderbuik: Het zal je misschien verbazen, maar er zijn in heel Nederland op dit moment nog maar zo'n duizend krakers actief. Dit houdt in dat het grootste deel van de extreem-linkse activisten naar alle waarschijnlijkheid gewoon netjes hun huur zullen betalen.

Ik als kraker vind het wel grappig om de hele tijd aangesproken te worden op het gedrag van anderen, dus blijf vooral in je 20 jaar oude vooroordelen geloven.

De huidige kraak-scene is echter lang niet meer zo politiek ingesteld, de meeste jongeren die nu nog gaan kraken zijn gewoon studentjes die geen kamer hebben kunnen vinden.

Tyfus | 08-10-05 | 04:13

F16's vernielen????Die pleuren toch al geheel uit zichzelf te pletter???

prozac50mg | 08-10-05 | 01:28

@grazert
Die slotconclusie zal ook de toekomst weten. De democratie bepaalt de parameters en alles zou optimaal verdeeld kunnen worden.

ontopic: gewoon dit keer na 1 waarschuw direct met scherp schieten als er weer iemand over het hek klimt. Geen gekloot.

extraLuts | 07-10-05 | 23:49

Respecteer het gezag.
Onze democratie werkt.
Denk niet zelf.
Consumeer.
Consumeer.
Consumeer.
_
.lefje verwoordde de lethargie van de kudde heel treffend: "Overal steeds maar dwars voor gaan liggen voegt niks toe aan de maatschappij."
Voegt niks toe? Wel eens van revolutie gehoord? Wat moet je anders met een regering die niet luistert? Thuis blijven zitten tot het volgende stembiljet op de mat valt? Je verkiesbaar stellen in je eigen lullige deelgemeente? Je laten corrumperen op het pluche in die verziekte kudtkamer tussen steeds dezelfde huichelachtige bureaucraten?
Men zegt dat elk volk de leiders krijgt die het verdient, maar aan de reacties hier te lezen (opgezweept door de immer demagogische Vleeschboom) verdient 0031 veel erger. Nog anderhalf jaar, sukkels.
Vroeger identificeerde ik me nog wel eens met 'het volk', maar sinds ik GS lees ben ik toch weer een beetje elitair gaan denken. Wat we nodig hebben (zogauw de technische ontwikkelingen het toelaten) is een AI quantumcomputer aan het roer, (op)gevoed met ruwe, ongekleurde data. Tot die tijd moet 'het volk' z'n regering maar opvoeden, of de gevolgen dragen.

Grazert | 07-10-05 | 23:29

politici zijn schijnbaar totaal wereldvreemd.
Dat linkse gespuis voor de kosten op laten draaien en tot de hel toe vervolgen, had al 30 jaar geleden moeten beginnen.
Nu plannen daarover maken, wat vervolgens weer jaren duurt om in te voeren getuigd van een kortzichtigheid die zijn weerga niet kent.

feuerfrei | 07-10-05 | 20:51

Ze doen me een beetje denken aan mijn geschiedenisleraar: links als de nete, langharig en trots dienstweigeraar te zijn...

Pauleau | 07-10-05 | 18:52

@KoC: Leg uit? ;)

radiorukker | 07-10-05 | 18:30

@ radiorukker
Ik geloof dat ik jou nog wat uit moet leggen over de feodale verhoudingen hier op het blog ;)

King of controversy | 07-10-05 | 18:28

Kortenhorst.. A.K.A.. Kontenkorst?

Spekkie Bombastic | 07-10-05 | 18:17

@King of controversy: Nee hoor, ik laat me alleen niet voor je karretje spannen ;) M.a.w. zoek het zelf lekker op met je luie reet ;-)

radiorukker | 07-10-05 | 17:59

de linkse activisten of beter gezegd terroristen zijn nu wel lang genoeg gedoogt. Niet rechts extremisten maar links extremisten zijn de oorzaak van veel ellende. En waarom gaan ze niet eens normaal huur betalen voor hun huisvesting, moet ieder ander normaal mens ook. O ja die slinkerts zijn niet normaal...

Onderbuik | 07-10-05 | 17:44

Hmm, opeens is radiorukker ook angstvallig stil. Wellicht omdat ook hij inziet dat het een zinloos plan is?

King of controversy | 07-10-05 | 17:05

@ radiorukker
Aangezien jij dit idee nogal goed vind, zo jij zo vriendelijk willen zijn mijn bescheiden vraagje van 15:03 te beantwoorden? Want on-topic snap ik nog steeds niet. Bij voorbaat dank
Hoogachtend
Iemand die zich op glad ijs begeeft. ;)

King of controversy | 07-10-05 | 16:43

Duidelijk, wannabe is uitgeluld ;) Veel plezier met vasten wannabe.

radiorukker | 07-10-05 | 16:40

@ wannabecool
het gaat niet om de veroordeling, maar of je de chaffeur verantwoordelijk kunt houden voor de daden van de schutter. Ik vind van niet. Bovendien is het toekijken nog altijd minder ernstig dan zelf de trekker overhalen.

King of controversy | 07-10-05 | 16:36

@king, ik denk echt wel dat die chauffeur veroordeeld wordt voor medeplichtigheid aan moord.

anyway, enjoy your weekend, ik ga naar Brouwerij het Ij.

wannabecool | 07-10-05 | 16:18

Het blijft angstvallig stil... wannabecool is druk aan het googlen nu ;-)

radiorukker | 07-10-05 | 16:12

@ wannabecool 15:22
"Daarmee zijn ze [de Amerikanen] net zo schuldig als iemand die "alleen maar op de uitkijk staat" bij een bank overval"
Daar valt over te discussieren. Maar waar de uitkijkpost niet schuldig aan is, is als een andere bankovervaller iemand een neqschot geeft.
Amerika is niet geheel zonder blaam, maar ze hebben echt niet neqschoten lopen uitdelen in Joegoslavie. Maar mocht jij anders denken, wees zo vriendelijk even een linkje te posten.

King of controversy | 07-10-05 | 16:05

Oorlog is misschien niet leuk, maar om dan gelijk de boomknuffelaar uit te hangen en dure spullen te slopen... gaat toch een beetje ver.

Framoes | 07-10-05 | 15:56

@wannabeanalfabeet @ 15:49: Ja he? dat hebben ze 'berijkt' :')

radiorukker | 07-10-05 | 15:52

Pff, ik citeer wannabecool nog even: 'overigens het doel van de amerikanen hebben ze wel degelijk berijkt,' ehh Berijkt? Berijkt?
Nou, ik zou helemaal de moeite niet meer nemen om met zo'n analfabeet in discussie te gaan. 'Berijkt', woehahahaha!! Die jongen heeft nou eenmaal niets bereikt.

radiorukker | 07-10-05 | 15:51

vergruizer3: Yougoslavie moest kapot.

wannabecool | 07-10-05 | 15:49

Pek en veren voor die gesapige rechtse teringlijers!!!

God_ookwel_dennis | 07-10-05 | 15:41

@wannabeecool, als het daarom ging dan hadden de Amerikanen gewoon in Duitsland kunnen blijven... Jij hebt er niet zoveel van begrepen, die laatste decennia....

vergruizer3 | 07-10-05 | 15:34

@wannabeecool:
Het Balkanconflict omvatte iets meer dan alleen het KLA.
Kroatie, Servie, Slovenie, Bosnie-Herzegovina, Kosovo... en dan had je dus Serviers, Kroaten, Bosniers, ServoKroaten, Kroatische Serviers, Bosnische Serviers, Kosovaren en Albanezen....
Volgens mij praat jij maar wat na.

vergruizer3 | 07-10-05 | 15:32

Dat werkschuwe tuig moet iets te doen hebben. Maar ze vernielen wel spullen die mede met mijn geld zijn gekocht.
Oprotten met die rukkers

dan-nie.nl | 07-10-05 | 15:32

overigens het doel van de amerikanen hebben ze wel degelijk berijkt, ze hebben nu de grootste kazerne van europa midden in Kossovo. Dat lees je alleen niet in .nl kranten..

wannabecool | 07-10-05 | 15:30

eigenlijk is dit off topic want de CDA zat toen in de oppositie

wannabecool | 07-10-05 | 15:29

King of controversy: de amerikanen hebben tijden voor die oorlog terroristische akties van de KLA en zoals al eerder gezegt El Qaida tegen de Yougoslavie gesteund. Daarmee zijn ze net zo schuldig als iemand die "alleen maar op de uitkijk staat" bij een bank overval. De oorlog was de grand finale van een jarenlange destabilisatie kampagne. Er is heel veel geld van de amerikanen richting de moslimterroristen van oa. de KLA gegaan met als enige doel het slopen van yougoslavie. Het was gewoon walgelijk hoe de NATO beweerde dat de kossovoriaanse bevolking die op de vlucht sloeg tijdens de criminele bombardementen ze op de vlucht waren voor Milosowich, unreal gewoon.

wannabecool | 07-10-05 | 15:22

Tussen haakjes, wat is er gebeurd met de aangifte tegen de rechtse site Stormfront Nederland?

Kan Geenstijl niet de kamer oproepen om daar eens wat werk te maken in plaats van een stel pacifisten lastig te vallen die alleen maar wat bandjes door prikken omdat ze tegen oorlog zijn.

Ook andere bruine sites zijn nog altijd actief, zoals Holland Hardcore, Polinco, Dutch Disease Rapport en Klokkenluider Online. Volgens een recent artikel in de Nieuwe Revu bieden zij mogelijkheid tot het uiten van onderbuikgevoelens, antisemitisme en rabiaat rechts taalgebruik, wat in een democratie niet wenselijk is.

Laat de Kamer zich daar eens mee bemoeien als ze zondig iets op internet willen doen. Maar laat democratisch gezinde actievoerders die streven naar een betere wereld godverdomme met rust.

Reetpeper | 07-10-05 | 15:19

@ Wannabecool
Het Westen heeft lange tijd toegekeken en niets gedaan terwijl er genoeg signalen waren om tot actie over te gaan in Bosnie en Kosovo. Maar daarmee zijn ze nog niet direct schuldig aan het executeren van mensen. Ze kunt Amerika passiviteit verwijten, meer niet. Hetzelfde geld voor de slachting in Rwanda. Je schiet nu toch echt te ver door.

King of controversy | 07-10-05 | 15:06

@wannabecool: ik denk dat dat filmpje voor jou 2x te snel ging. Dat is nou het hele probleem, naast alle andere zaken en feiten die voor jouw grijze islamitische massa te snel gaat.

radiorukker | 07-10-05 | 15:04

Ik snap het probleem weer eens niet. De site laat normale mensen de koude rillingen over de rug lopen. Niets mis mee toch? Dan worden dat in ieder geval gen symphatisanten. Met het Off-line halen van zo'n site stop je niemand. Zo'n site laten staan schrikt mensen zelfs af. Je kan dus grote vraagtekens plaatsen bij de motieven van het CDA om deze site off line te halen.

King of controversy | 07-10-05 | 15:03

@vergruizer, dat van die brug waren .nl'ers. Bovendie hebben ze dus dat filmpje 2 x versnelt aan journalisten laten zien om aan te tonen dat ze niet meer terug konden nadat de piloot had gemeld dat er geen militaire doelen op de brug aanwezig waren, maar de opdracht kreeg om desondanks zijn fascistische moordwerk te gaan doen. Helaas voor hen kwam dat uit.
Sindsdien is .nl dus officieel een schurken staat. Overigens was die oorlog vanaf het begin illegaal. Hij is ook niet "verklaard" ofzo.

Prima dat ze milosowitch voor een internationaal tribunaal hebben gesleept, maar de meese dode albanezen zijn echt door de amerikanen en hun moslimfascistische vriendjes vermoord. Wim Kok en natuurlijk de amerikaanse schurken, hadden ook voor dat tribunaal moeten verschijnen, dan was het pas eerlijk geweest.

wannabecool | 07-10-05 | 15:00

@wannabecool: Tuurlijk joh, Amerika heeft zoveel macht hier.. Was dat maar waar, dan waren mensen als jij nu in de kerker geflikkerd met een kogel en ketting aan beide benen. Zijn we van dat gemekker af.

radiorukker | 07-10-05 | 14:58

@vergruizer3: Het wordt je nu vast wel duidelijk dat wannabecool niet begrijpend kan lezen, enof selectief leest waarbij hij de belangrijkste feiten overslaat ;-) Verspilde moeite joh.

radiorukker | 07-10-05 | 14:56

radiorukker, je haalt de "moslims" door elkaar met de USA en haar nederlandse slaven, de VVD, D66 en CDA coalitie.

wannabecool | 07-10-05 | 14:55

@spooky:
verstand van pc's?
Dat zegt een oom van mij ook. Dat ie verstand heeft van pc's...

@wannabecool
Lang stuk, maar ik kom daar geen NEDERLANDSE wapenfeiten tegen.

De enige oorlogsmisdaden waar DutchBat in dit geval bij betrokken was, was het IN DE STEEK LATEN van DutchBat door de Nato.

vergruizer3 | 07-10-05 | 14:54

@wannabeloser: hoezo, de moslims maken toch al jaren voor een deel uit wat wij moeten doen? En anders dreigen ze wel met geweld, of passen het toe. Dus wie heeft er nou echt iets te vertellen.

radiorukker | 07-10-05 | 14:51

radiorukker, tegen de tijd dat jij voor andere mensen uit mag gaan maken wat ze moeten gaan doen, lijkt .NL me reddeloos verloren.

wannabecool | 07-10-05 | 14:49

@wannabecool: ga boodschappen doen enzo, vanavond mag je na zonsondergang weer eten.

radiorukker | 07-10-05 | 14:48

Er zijn zoveel mensen die op de buitenkant van een kraakpand en de inwoners afgaan. Ondertussen heeft elk krakerspand een erg goede adsl verbinding en hebben krakers bovengemiddeld verstand van pc's. Met andere woorden overheid.nl de cda, vvd d66 site en ga zo maar door liggen er veel eerder uit. Wanneer leren rechtste mensen eens door ongewassen buitenkant van het langharig tuig heenkijken?

spooky | 07-10-05 | 14:47

Waarmee ik natuurlijk Kees Koning bedoel en niet die karikatuur van van Klooten en de Bier...

vergruizer3 | 07-10-05 | 14:42

@vergruizer3: nee hij doelt op mensen als Herbertus Bikker. Je weet wel, die in 40 - 45 erg fout was (wie niet).

radiorukker | 07-10-05 | 14:42

of Koos Koets die in G-R gevechts vliegtuigen sloopte?

vergruizer3 | 07-10-05 | 14:40

Of bedoel je die 4 malloten die Miloscevic in een skikoffer wilden ontvoeren?
Of bedoel je de in brandsteker van de ReichsTag?

vergruizer3 | 07-10-05 | 14:39

@wannabecool:
maak me wijzer, ik weet van heel geen Nederlandse oorlogsmisdaden.
Of heb je het over de drie van Breda?

vergruizer3 | 07-10-05 | 14:34

ik ben blij dat Boes saddam hoessein heeft opgepakt. Wat mij betreft mag Boes hier in Nederland ook wel wat linkse terroristen oppakken.

Onderbuik | 07-10-05 | 14:33

Oh en wannabecool: alsof Amerika de enige zou zijn geweest die de activiteiten van Al Qaeda zijn gang heeft laten gaan. De rest van de wereld zat natuurlijk te slapen..... Die wisten echt niet wat er gebeurde hoor, nee echt niet! (not)

radiorukker | 07-10-05 | 14:33

Maarre, waar hadden we het ook al weer over, zonder onszelf al te serieux te nemen, en het direkt de religie hoek in te trekken?

De infantiele uitlating van Kortenhorst, de verbijstering bij de meeste reaguurders dat sommige parlementariers de hand hebben weten te leggen op een 2400Bauds modem, de stijlloze vernielzucht van onze anarchistiese vrienden in minderheid in deze prachtige heilstaat, of boterzuur?

KaiserSoza | 07-10-05 | 14:32

@wannabe: AL Qaeda is gewoon slim geweest en heeft geprofiteerd van de hulp van de Amerikanen. Alsof die baardapen toen de Amerikanen lief vonden ofzo, denk eens na voordat je wat schreeuwt.

radiorukker | 07-10-05 | 14:31

gaap
/me signaleert typisch rechtse blinde vlek voor de nederlandse oorlogsmisdaden.

wannabecool | 07-10-05 | 14:30

Wederom een bevestiging van wat er al werd gezegd over wannabecoolmoeslim en zijn geitenvriendjes. Het feit dat zij altijd met het vingertje wijzen naar anderen. Maar owee als ze zelf in gevaar zijn, dan onderhandelen ze graag met de russen of ander tuig dat hen van de nieuwste wapens voorziet. Hoezo al die onschuldige mensen? Tuurlijk zullen er altijd onschuldige slachtoffers vallen in een oorlog. Zoals het geval Iraq, helaas. Maar de onderdrukker is verdreven. Daar hoor ik je niet over. Hetzelfde geldt voor Milosevic. Dat is een massamoordenaar. Maar ach, jij en je linkse vriendjes hadden liever gewild dat alles bij het oude was gebleven, zodat hij ongestoord door kon gaan met massamoorden, waaronder je eigen volk; de moslims. Sukkel. Ga gauw terug naar school joh, want jij moet nodig bij worden geschoold over alle feiten. Je uit slechts een deel van het verhaal. Oftewel, iemand met oogkleppen op en blindelings maar afgeven op de mensen die meer leed wilden voorkomen. Er zijn altijd aasgieren die bepaalde belangen hebben bij een oorlog, maar je vergeet de mensen die bevrijd werden van een regime. Denk je nou werkelijk dat de rest van de wereld de problematiek niet erkent? Van losers met hun eigen belang? Die komen nog wel aan de beurt hoor, en anderzijds worden ze wel afgerekend in de politiek.

radiorukker | 07-10-05 | 14:27

@wannabecool: Het is dus altijd de schuld van Israel. Ook als er krakers banden lek steken of kaalkopjes scholen in brand steken?

vergruizer3 | 07-10-05 | 14:27

Der Icebear: hamas was oorpronkelijk een moslimfascistische organisatie inderdaad, opgericht door ISRAEL.

Gelovige mensen zijn makkelijker te mannipuleren (dachten ze) dan strijders die werken volgens een wetenschappelijke methode zoals de PLO en de PFLP. Geval van hond die de hand die hem voedt bijt, net zoals El Qaida een amerikaans product is.

wannabecool | 07-10-05 | 14:24

ik zeg: alle krakers en alle kaalkopjes in een stadion opsluiten en kaartjes verkopen.

vergruizer3 | 07-10-05 | 14:24

@ wannabecool
Knap hoor hoe je in elke zin het woord "fascisme" in een bepaalde vorm weet te proppen. Is verder ook erg ironisch, omdat die zielige moslimvriendjes van je zelf de grootste fascisten zijn. Zullen we jouw maar voor het gemak Islamo-fascist(je) noemen?

Zak Chips | 07-10-05 | 14:20

@wannabe
Ik heb Hamas vaak horen verkondigen dat er geen onschuldigen bestaan (aan de zijde van Israel dan). Wat mag ik onder 'fascistische precisie' en 'criminele moorden' verstaan? Je lijkt wel een oude communist zoals je tekeer gaat, elke keer dezelfde typeringen. Hoe heette die persvoorlichter van Saddam ook maar weer? Goud.

Der Icebear | 07-10-05 | 14:20

@Kaiser ik heb het er al lekker uitgegooid :)

wannabecool | 07-10-05 | 14:20

@burnie "De meesten van hen zijn volgens mij nooit verder gekomen als de bijbel en de readers digest".
Het is: "... verder gekomen dán...". Heb je zélf eigenlijk wel een opleiding gehad?

Onderbuik | 07-10-05 | 14:18

@lucas

Je hebt het nu dus echt voor elkaar, het is wakker

*hoort uiterst driftig geklop op een milieu-, kinder-, en huisdier- vriendelijk recyclebaar keyboard*

wannabe is nu echt wakker.

KaiserSoza | 07-10-05 | 14:17

Zak Chips, mischien kun je gaan knikkeren met radiorukker?
Jullie lijken met van hetzelfde infantiele soort.

wannabecool | 07-10-05 | 14:16

@lucas

Sterker nog die F16 maken mensen dood, vraag maar aan die onschuldige burgers op die bekende brug in Yougoslavie die zijn dood gebombadeerd door laffe .nl fascisten vanaf grote hoogte.
Gevechtsvliegtuigen zijn uberhaupt het wapen van de allerlafsten. Ze durfen ook niet met hun gezicht voor TV omdat ze bang zijn dat een van de nabestaanden van hun criminele moorden wraak komt halen.

Destijds hebben ze geprobeert om de boel te belazeren (remember de fotorolletjes?) door de beelden vanuit dat vliegtuig 2 x versnelt aan de wereld te tonen om aan te tonen dat ze er niets aan konden doen dat ze onschuldige mannen, vrouwen, kinderen en bejaarden met fascistische precisie hebben vermoord. Helaas kwam de boze burgerwereld er achter dat ze de boel belogen en dat het gewoon laffe babykillers zijn. Oorlogsmisdaden moet je voorkomen, sloop die F16'ns maar, dat red je levens. .nl piloten van de luchtmacht hebben reeds eerder oorlogsmisdaden begaan dus je mag verwachten dat ze dat in de toekomst weer zullen doen. ook omdat ze geen enkele spijt voelen maar hun misdaden alleen maar probeerden te verhullen.

wannabecool | 07-10-05 | 14:13

@ Wannabecool
Beetje last van een Calimero-complexje? Hebben wel meer moslims last van. Altijd maar zeuren dat een ander het heeft gedaan. Nooit de schuld bij zichzelf zoeken. Het zijn altijd: "de Joden" of "De Amerikanen" of "Het westen".

@LdLL
Het is logisch dat je harder moet werken om meer te verdienen. Als jij dat niet wilt begrijpen, dan hoor je niet in dit land thuis.

Zak Chips | 07-10-05 | 14:12

@wattan!!: Dat is nou het hele probleem van de politiek, compromissen sluiten. Dat is onnnodig tijdverspillen aan zaken die belangrijk zijn. Men zeurt aan de ene kant om ene leider met daadkracht, maar owee als die leider er is en bij bepaalde zaken op voorhand het initiatief neemt. Dan zijn de rapen gaar. Dan ineens is het een probleem.

radiorukker | 07-10-05 | 14:12

@Muxje: Handig voor de daders ja, uitstel van executie omdat er niets wordt gevonden...

radiorukker | 07-10-05 | 14:09

@ Neerlands Hopeloos toevallig heb ik zijn boek van a tot z gelezen. Uiteraard (zoals in elk programma) en ik geef het grif toe, zaten er goede punten in, maar op een aantal gebieden, met name integratie vraagstukken en de achterliggende 'filosofie', sloeg hij de plank mijns inziens mis. En ik zal je helpen, dat doen sommige linkse partijen ook. Verder kun je wel de vinger op zere plekken leggen, maar het daadwerkelijk verbeteren met een gedegen plan is heel wat anders natuurlijk. Daar komt bij dat wijlen Pim overal is weggegaan met ruzie, dus een goede politicus zal het niet zijn geworden. Want dan moet je compromissen sluiten. Maar goed, we dwalen af.

wattan!! | 07-10-05 | 14:08

@Lucasdelinkselul 07-10-05 @ 14:04

Je hebt mij op mijn waarlijke tiefusdag toch nog even aan het lachen gekregen, grote dank!

*applaus*

KaiserSoza | 07-10-05 | 14:08

@ldll, ja maar die F16s maken dingen van een ander kapot. En dan mag het :) Ze zijn trouwens ook handig om te zoeken naar verzopen Breezah-meisjes op de Antillen.

Muxje | 07-10-05 | 14:07

@ldll: die f16's maken dingen kapot voordat die dingen jou kapot maken. Wijsneus.

radiorukker | 07-10-05 | 14:06

@lldll: Dat zijn de woorden van wannabecool ja :') Maar helaas, ik werk extra hard voor het geld :D

radiorukker | 07-10-05 | 14:04

Wat ontvangt Radiorukker een studietoelage?
HAHAHA! PROFITEUR! AFSCHAFFEN DIE SOEBSJIDIE! GA WERKEN VOOR JE GELD!

Lucasdelinkselul | 07-10-05 | 14:03

@radiorukker:
Zegt iemand die zichzelf rukker noemt...

Sjees, begint hier steeds meer te stinken naar Palestinasjaaltjes.

Neerlands Hopeloos | 07-10-05 | 14:03

Als er iets zuigt, dan is het wel links. Paracieten zuigen namelijk altijd. Paracieten wens ik ook liever dood. Jammer alleen dat er nog zoveel zinloze paracieten rondlopen. Bij de volgende verkiezingen schijnt het ook een plaag te worden, de linksstemmers dus.

Mesa | 07-10-05 | 14:02

"Ik kan godver jaren op een lijstje staan om een fatsoenlijk huis te huren en werk me de tyfus"
Het is een algemeen geaccepteerde RECHTSE mening dat je HARDER moet werken om een huis te kunnen kopen. Immers, er zijn ZAT huizen te koop, moet je maar zorgen dat je meer verdient. Zeiken over wachtlijsten voor huurhuizen is heel erg links.

Lucasdelinkselul | 07-10-05 | 14:01

@ldll: hoezo haat tegen alles wat links is? Helemaal niet, want ik heb een hekel aan alles wat van rechts komt..... in het verkeer....

radiorukker | 07-10-05 | 14:00

@wannabecool: Je gaat toch niet stotteren he? 'als als als als' ? ;-) En het is : 'met een attitude als die van JOU' zonder W ! Want het is: jouW mes, en jouW schuld. Maar de wereld kan best zonder jou! Kijk, heb je weer wat geleerd. Toch niet helemaal zonde van de belastingscentjes he stakkertje? ;)

radiorukker | 07-10-05 | 13:59

Wannabecool, zie ik nou dat je laat verleiden tot discussie met gluiperds als Radiorukker? Dat soort "mensen" zijn slechts verblind door haat tegen alles wat links is. Argumenten hebben totaal geen zin! Laat ze lekekr, kool dat de sop niet waard is.

Lucasdelinkselul | 07-10-05 | 13:58

Weg met die kutkrakers!

Opzekers | 07-10-05 | 13:58

@radiorukker: ahh, je bent alleen annoniem achter je keyboard zo'n rabiate idioot dus.

wannabecool | 07-10-05 | 13:56

fuck CDA VVD. De meesten van hen zijn volgens mij nooit verder gekomen als de bijbel en de readers digest

burnie | 07-10-05 | 13:56

@radiorukker overigens ben ik van mening dat die studie die je aan het doen bent verspild belasting geld is. Met een attitude als als die van jouw krijg je toch geen fatsoenlijke baan, hooguit lopende band werk ofzo. Fatsoenlijke werkgevers zullen zich verre willen houden van rabiate idioten als jij. Dus bespaar op mijn belastingcenten idd en pak een baantje wat bij je niveau hoort. Of ben je toch alleen achter je keyboard zo "radikaal" en "stoer" en "scherp van de tong"?

wannabecool | 07-10-05 | 13:55

@wannabecool: Ah fijn om te weten, maar ik ben geen student meer ;) Ik werk voor jouw (hier is het woordje jouw wel van toepassing) uitkering als jij zometeen als eerste eruit wordt getieft door je werkgever. Want tja, dat is discriminatie toch? Gezien je recalcitrante gedrag zou ik jou als werkgever ook gauw op straat zetten, gezien je de rest van de werkomgeving verziekt met je stemmingmakerij en men niet op schapengemekker zit te wachten van iemand die hier in feite weinig recht van spreken heeft. Kutmoslim.

radiorukker | 07-10-05 | 13:52

of is gedoogt met dt? maakt ook niet uit, gewoon volgieten met zure boter dat tuig.

Onderbuik | 07-10-05 | 13:50

Mooie democratie hebben we hier. Je mag niet eens meer met geweld een minderheidsstandpunt uitdragen.

Dr. Faustus | 07-10-05 | 13:50

radiorukker, ik heb je al eerder veteld dat ik werk voor jouw studiebijdrage. Dus hou je muil over het feit dat jij voor mij moet werken. Verder hoop ik dat je geen kinderen krijgt.
ik bedoel:

"Echt een Mien-pijphoofd. Je zou dat geval toch even flink in de bek willen neuqen. En niet zeuren dat het lelijk is. Komkom, even een extreemlinkse verzetsvlag erover heen, gat erin knippen, en klaar!"

Heb je je laten testen op Syphylus? Dat schijnt krankzinnigheid te veroorzaken...

wannabecool | 07-10-05 | 13:49

@neerlands hopeloos: Daarom noem jij jezelf ook hopeloos, omdat jij het wel hebt gelezen en zó enorm wijzer bent en superieur aan de rest joh! Stakker...

radiorukker | 07-10-05 | 13:49

Linkse extremisten zijn inderdaad een gevaarlijk volkje, gelukkig worden ze steeds minder gedoogt. Gewoon aanpakken dat domme tuig dus.

Onderbuik | 07-10-05 | 13:48

@wattan!!
Ach jee, weer zo iemand duidelijk nog nooit iets van Pim gelezen heeft (of het niet begrepen heeft) en zijn mening alleen baseert op die jokers die nu in zijn partij zitten.

Neerlands Hopeloos | 07-10-05 | 13:46

Idd SjaakWillekeur, een babe-magnet het is.
Maar wat voor vlees wil je er mee aantrekken zeg ik dan. Ik ga dan altijd nog voor een euro fighter. Beter iets achterin dat haar talen spreekt, als je je met 1000 km/h verplaatst. Ja toch? Kan zij 't mooi met de woedende boer afhandelen, in wiens weiland je je kist die avond neerzet :)

Shareholder | 07-10-05 | 13:45

Is er al iemand op het lumineuze idee gekomen, dat "iets verbieden" of in dit geval "van het web gehaald" zouden moeten worden, absoluut niks oplossen, en dit soort aktiviteiten alleen maar verder ondergronds dwingen? Prutsers!

KaiserSoza | 07-10-05 | 13:44

En die foto ook bovenaan. Echt een Mien-pijphoofd. Je zou dat geval toch even flink in de bek willen neuqen. En niet zeuren dat het lelijk is. Komkom, even een extreemlinkse verzetsvlag erover heen, gat erin knippen, en klaar!

radiorukker | 07-10-05 | 13:40

"Bovendien wil het CDA de veroorzaakte schade verhalen op de daders." Is dat niet altijd de bedoeling als je schade maakt aan andermans spullen?

Klienur | 07-10-05 | 13:39

ik ben blij dat het kabinet internet ook ontdekt heeft: gewoon deleten die linkse terroristen.

dribibu | 07-10-05 | 13:39

@Muxje: Ja, ik knip het hek door, maar dan om er een te jatten, zo'n JSF lijkt me de ultieme babe-magnet... :)
Maar die hele besluitvorming rond de JSF is idd verdacht geruisloos gegaan, ik vraag me af of de oppositie toen in slaap gevallen is. Ook die andere mega-projecten zoals de HSL en de Betuwelijn gingen er allemaal wel heel erg makkelijk doorheen...

JackRandom | 07-10-05 | 13:35

Kamp is een VVD'er, geen partijgenoot van Kortenhorst. En ja, aanpakken dat linkse tuig.

Tsssss.... | 07-10-05 | 13:34

@radiorukker 13:32: weken=werken ;)

radiorukker | 07-10-05 | 13:33

@vergruizer3: Spijker op zijn kop! Maar iemand als wannabecoolmoslim begrijpt dit niet. Zometeen moeten wij zijn uitkering gaan betalen omdat meneer nou eenmaal weinig achtergrond heeft om te kunnen weken. Vervolgens geeft meneer natuurlijk de overheid weer de schuld van zijn falen. Tja, zo ken ik er nog wel een paar.

radiorukker | 07-10-05 | 13:32

Die RaMa sukkels moeten natuurlijk gewoon oprotten. Maar wat ik wel curieus vind overigens, is het feit dat mensen ongehinderd een militair kamp op kunnen komen en dan lekker ene uur bezig zijn met spullen te vernielen zonder dat ze gezien en gepakt worden. Lekker beveiligd allemaal die shit. En de overheid heeft de mond vol over bewaking en veiligheid. Het leger kan niet ONS materiaal beveiligen. Oh ja ik was ff vergeten hoe dat kwam. Dat komt omdat onze jongens en meiden overal ter wereld de "vrede" bewaken!

Mokum Kosher | 07-10-05 | 13:32

F16 upgraden?
Dan hadden we beter onze starfighters kunnen houden en die nu voor de tweede keer upgraden.
Dat was pas zinvol geweest.

vergruizer3 | 07-10-05 | 13:31

@wannabecool: Ik weet niet of ik daar wel zo blij mee ben... ;)

JackRandom | 07-10-05 | 13:30

@Wannabecool, mee eens. De terrorisme-joker wordt tegenwoordig vaak gespeeld om ook minder gevaarlijke zaken aan te paken. Maar dat neemt niet weg dat dit soort sites (links dan wel rechts) die expliciet oproepen tot geweld, wel mogen verdwijnen. Donner heeft nu gewoon de wind mee...
@JackRandom, en als we straks die peperdure JSF hebben, ga je dan een hek bij de basis doorknippen om ook deze dingen te vernielen? Heh, beetje zonde. Overigens heb je helemaal gelijk dat het een zinloze uitgave is (met bovendien een verdachte besluitvorming); we hadden veel beter de F16s kunnen upgraden (en onze Orions houden). Maar dat is een compleet ander issue.

Muxje | 07-10-05 | 13:28

/me agrees 100% with JackRandom

wannabecool | 07-10-05 | 13:26

@wannabecool:
Dus als kaalkopjes hangjeugd scholen in de fik steken moeten ze keihard aangepakt worden en als links krakerstuig voor miljoenen vandaliseert dan mogen ze niet aangepakt worden? Want anders is het ondermijning van de rechtstaat?
Vriend van LdLL zekert?

vergruizer3 | 07-10-05 | 13:25

Oh shit.
De vrienden van LdLL worden aangepakt.
Gelukkig is er vast wel een links gemeenteraadslid wat ze op tijd zal waarschuwen...

vergruizer3 | 07-10-05 | 13:22

Muxje: Ben je het me eens bent dat dit een geval van pot verwijt ketel is?

Imo is dit weer een staaltje populistische angstpolitiek, gericht op het ondermijnen van onze burgelijke rechtstaat.


wannabecool | 07-10-05 | 13:22

@schoffie 07-10-05 @ 13:15

Dat zou prachtig zijn, goed voor de publieke opinie, win je echt veel mee, stupide ondoordachte akties als het vernielen, bekladden en ondermijnen van overheids eigendom is zeau 1970, en bedenk eerst eens hoeveel knuffel projektjes je voor dat geld had kunnen doen. Ik wordt zo ontzettend moe van linkse lutsers die met 2 maten meten, en de wijsheid in pacht menen te hebben. Go hug a tree, doe je immers iets nuttigs.

KaiserSoza | 07-10-05 | 13:22

Deden het CDA en de VVD maar eens zo verontwaardigd over de 10 miljard die we moeten betalen voor de JSF, terwijl er geen geld is om bejaarden te verschonen, banen te scheppen, onderwijs en onderzoek te verbeteren en een goed zorgstelsel te maken. Er zijn handenvol zaken om die 10 milhard beter aan te besteden dan aan wat toys for the boys...

JackRandom | 07-10-05 | 13:21

Ach, wannabemoeslimcool zit weer in te spelen op de onderbuikgevoelens, er (s)links weer. Geleerd van je (s)linkse kameraadjes? Je moet wel he? Want je tante zit nou eenmaal in de gemeenteraad om haar standpunt te verdedigen omtrent TRT op de kabel. Want je oma heeft geen schotel.

radiorukker | 07-10-05 | 13:21

Tegen de Illegale oorlog? Zijn ze vergeten om samen met Saddam eerst langs de notaris te gaan ofzeau?

Ruler | 07-10-05 | 13:21

@schoffie De overheid kan die wel vinden jah. En volgen ook. Aber anfassen ist einen Dritten. En gelooft was met een t.

Shareholder | 07-10-05 | 13:20

@schoffie 'prachtige extreem-linkse verzet'. Hmm, en dat noem jij prachtig? Ik zou het nog prachtiger vinden om jou in een weiland te droppen, hekken er om heen te plaatsen en je plat te branden :D

radiorukker | 07-10-05 | 13:19

@Nash (12:59): ik was die vent die de radio uitdeed.
@Wannabecool, afkeer van enge Rara-clubjes betekent nog geen goedkeuren van de huidige regering. Donner is inderdaad een staatsgevaarlijke gek die ondanks zijn indrukwekkende kennis van de wet geen flauw benul heeft van dingetjes als burgerrechten of de rol van de staat. Ik ben een groot voorstander van vrijheid van meningsuiting, maar oproepen tot geweld, aanslagen op militaire doelen, het gooien van heaumeaux van minaretten of het in de fik steken van moskeeën gaan te ver. Ik ben niet iemand die hierin "goed" en "slecht" geweld onderkent; het mag allemaal niet.

Muxje | 07-10-05 | 13:18

@ schoffie: ja :')

radiorukker | 07-10-05 | 13:18

@ radiorukker, jij was volgens mij degene die in het midden staat bij die kitkat commercial???

schoffie | 07-10-05 | 13:17

@ shareholder, als jij nou echt geloofd, denkt, of vermoed, dat de overheid de servers van extreem-linkse groeperingen kan vinden, ok, maakt niet uit, gebeurt misschien wel. alleen vergeet je op te merken dat dan het prachtige extreemlinkse verzet tegen deze kleautenmaatschappij nog veel radicaler word....

*evil grin*

schoffie | 07-10-05 | 13:15

Iemand al gecheckt waar de server van die lutsers staat? Als dat in het koninkrijk is dan zijn ze het haasje. En zo dom lijken ze me wel. Enfin, nu missen we nog werkkampen om dat gajes in te flikkeren. Geert ?

Shareholder | 07-10-05 | 13:12

@ wattan. Misschien is het een idee als je je stukje voor het posten nog even doorleest. Wat een tiepvauten

wattan!! | 07-10-05 | 13:08

@ radiorukker wil jij in het vervolg wel even duidelijk onderscheid maken tussen tussen extreem links en links? Want deze twee termen bebruik je te pas en onpas door elkaar. Dank u. En niet Pim erbij halen want dat was gewoon populistische oproerkraaier die inspeelde op onderbuikgevoelens. En daar help je de maatschappij niet mee. Krijg je een wij/zij maatschappijtje en dan zijn we nog veel verder van huis. Maar op bepaalde punten heb je wel gelijk hoor.

wattan!! | 07-10-05 | 13:06

Boterzuur stinkt naar ouwe zweetsokken, waarom zou je dat als ongewassen kraker helemaal moeten gaan maken?

Zeurders | 07-10-05 | 13:04

nash, volgens mij stond muxje uiterst links bij het linedancen..

tja, hoe diep kan je zinken als rechtse infantiele mongool..... erg diep dus....
links leeft....

schoffie | 07-10-05 | 13:03

als iemand nog het 'ultiem'kookboek nodig heet, check nff deze site :http://www.beyondweird.com/cookbook.html

schoffie | 07-10-05 | 13:01

@Muxje
Stond jij nu uiterst rechts of in het midden bij dat lincedancen in die Kitkat-commercial.

Nash | 07-10-05 | 12:59

Welkom op internet, 2de kamer lutsers...

da wizard | 07-10-05 | 12:59

Sorry, ik liet me even gaan :) Minister van Justitie moet natuurlijk Minister van Financien zijn. "Big Brother" Donner is ook zo'n criminele CDA'er die onze burgerrechten wil opheffen onder de vermomming van "de strijd tegen het terrorisme". Ze zijn zelf een terroristische orghanisatie. terrorisme is dmv angst en gewel en illegale terreurdaden, de politiek beinvloeden, zie hier de binnenlandse en buitenlandse politiek van de huidige regering.

wannabecool | 07-10-05 | 12:58

@wannabecool
Uiterst scherpe analyse.

Nash | 07-10-05 | 12:58

die verfbommen zijn ook wel leuk, hmmmm... zo kom je nog eens op ideeen

yumpie | 07-10-05 | 12:57

Prima, haal die meuk maar uit de lucht. Ja, we hebben vrijheid van meningsuiting in dit land, maar oproepen tot geweld overschrijden de grens van wat toelaatbaar is.
En Radiorukker heeft 100% gelijk; dat extreem linkse tuig is veel gevaarlijker dan die paar ontevreden taxichauffeurs waaruit extreem rechts bestaat. Ze zijn ook reuze handig om vergunningen voor rechtse demonstraties te kunnen weigeren: één telefoontje naar het aksiesentrum en er komt een tegendemonstratie, tja, en dan is de openbare veiligheid in het geding.

Muxje | 07-10-05 | 12:55

CDA'ers zijn zelf schorum. Bak Ellende, CDA'er is een liegende oorlogshitser en oorlogsmisdadiger. Radikaal tuig dat ons land in een illegale oorlog heeft betrokken en intern het land probeert op te splitsen op basis van het feit of iemand een moslim is of niet. .NL wordt geterroriseert door deze regering die de mond vol heeft over een "terug trekkende staat" en "de eigen verantwoorldelijkheid van de burger" maar aan de andere kant steeds meer binnen wil dringen in het priveleven en in het gedachtengoed van de individuele burger. We worden geterroriseert door dit tuig dat de wensen van het volk keihard naast zich neer legt en haar eigen neo-conservatieve revolutie van de volkomen op zichzelf terug geworpen en tegen elkaar uitegspeelde burger ter bevordering van de amerikaanse hegemony.
de CDA criminelen hebben ons de JSF door de strot geduwd, steunen een VVD minister van Justitie die bij de invoering van de Euro, 10% van het bezit van alle .NL'ers heeft gestolen.
etc etc etc.
De CDA site is pro-deze regering, pro-terrorisme dus. Uit de lucht er mee!

wannabecool | 07-10-05 | 12:55

De schade op de daders verhalen heeft ook geen zin want we betalen immers hun uitkering. Verplicht een half jaar naar Irak sturen om voor de jeeps uit te lopen zodat die niet door mijnen beschadigen.

verbatim | 07-10-05 | 12:54

@pietje precies
En waarom weigerde je ook alweer dienst? Moest je het land niet beschermen tegen het communistische gevaar? Toendertijd net zo'n groot gevaar als de terroristen nu. Of ben je carriere gaan maken (line-dancen) om je Vinex-woning te kopen?

Nash | 07-10-05 | 12:52

DOOD aan dat linkse tuig.... spullen kapot maken waar ze zelf niets aan meebetalen. Ik kan godver jaren op een lijstje staan om een fatsoenlijk huis te huren en werk me de tyfus, en dat tuig sloopt en kraakt maar.

Saint-Pauli | 07-10-05 | 12:49

Betaal ik belasting voor F16s? SCHANDE!

Lucasdelinkselul | 07-10-05 | 12:48

Het laagste van het laagste volk deze lutsers. Zijn wat mij betreft lid van een terroristische organisatie en mogen ook zo behandeld worden.

Lucifer | 07-10-05 | 12:48

@Drs. O.H. Oeverloos
Dat is pas Oeverloos O.H.

FearCreator | 07-10-05 | 12:46

@ pietje precies
Omdat je te lui was zeker? ;)

Dabien | 07-10-05 | 12:46

Op je teentjes getrapt? Vijftiger jaren waren echt cool.

Nash | 07-10-05 | 12:44

Links of Rechts,
Arm of Rijk,
voor OLHeer
zijn wij allen Gelijk

Drs. O.H. Oeverloos | 07-10-05 | 12:44

@ Nash

Je hebt het hier tegen een oud dienstweigeraar, pannenkoek!!

pietje precies | 07-10-05 | 12:43

@Nash
Wil je erover praten?

FearCreator | 07-10-05 | 12:43

Ik zie dat het lek steken van die bakfietsbanden als "tegenaksie" ook tot de mogelijkheden behoord, aangezien ik wat adressen er bij zie staan....

Ruler | 07-10-05 | 12:42

@FearCreator, Pietjeprecies, CDA en VVD.
Lekker weer bekrompen, degelijke korte-knie-broekjes en scheiding-rechts opmerkingen. Ga toch lekker in je Vinex-woning zitten vloeken of ga line-dancen op kantoor (KitKat reclame).

Nash | 07-10-05 | 12:41

Ik ben geen fan van het CDA, maar hierin hebben ze groot gelijk! Maar let op, mevrouw Klemkaak en de SP gaan weer sputteren. Die vinden deze figuren belangrijker dan de veiligheid van de burger.

zweefvlieger | 07-10-05 | 12:40

'Voor de dakbeklimmers onder ons: boterzuur doet het erg goed bij de luchtinlaat van de airco'
"Goedemiddag meneer Balkenende, wij komen uw dak controleren..."

DiagnosisTyphus | 07-10-05 | 12:40

@Breinstein
Point taken.
Doet overigens aan mijn algemene stelling niets af.

FearCreator | 07-10-05 | 12:39

Mooizo, ik kan niet wachten totdat extreem links een keer goed wordt aangepakt. Ze zijn veel (s)linkers en wellicht nog veel gevaarlijker dan extreem rechts. Extreem rechtse kaalkopjes zijn nu eenmaal dom en hebben ene laag IQ. Laat staan dat de kaalkopjes bepaalde kanalen weten te vinden om mensen op andere foute ideeen te brengen. En (s)links pakt dit namelijk véél beter aan! Bovendien krijg je dankzij (s)links mensen in de politiek die je er niet in wilt hebben! Zij verbreden het geknuffel van bepaalde minderheidsgroepen, en brengen hiermee ellende en wanhoop in dit land. We weten inmiddels wel dat we aan die multicultiknuffel gedoe niets hebben gehad. Weer zo'n achterlijk ideetje van extreem links. Extreem links heeft bovendien de democratie de nek omgedraait en heeft in 2002 wel bewezen dat zij met de invloed die ze al hebben in de (s0linkse media, zij mensen enorm proberen te beïnvloeden. Dieptepunt was toch wel de moord op Pim Fortuyn die mede dankzij (s)links is aangewakkerd. Maar ohnee dat is niet waar..... Kok huilde tijdens de plechtigheid van Pim anders krokodillentranen! En wat te denken van de rest die uitspraken deden waar Dr. Goebbels niets bij was! Maar deze zelfde (s)linkse personen staan wel gauw met vergelijkingen klaar over 40 - 45 als het op ideeen aankomt van rechts. Erg typerend voor deze laffe (s)linkse lui die gewoon net zoals een oerwoud omgekapt dient te worden. We leven niet meer in the flower power periode. Die is allang voorbij! Wake up! Hippies!

radiorukker | 07-10-05 | 12:38

@FearCreatort: denk jij dat die gasten zelf belasting betalen dan? Hooguit de loonheffing die op hun bijstandsuitkering wordt ingehouden...

Breinstein | 07-10-05 | 12:36

MilkChicken bomb lijkt mij toch erger stinken (is wel duurder)

Men nemen (rotte) melk, kip en een pot, voeg ze samen en laat het staan (niet te lang kan exploderen). Zet het later ergens naar en ruik het resultaat (laten ontploffen werkt beter dan kapot gooien (verder gerot))

(bron: Big Brother Skate Magezine)

Mach10 | 07-10-05 | 12:36

@PP
Nee, maar als je teveel koopt wat mensen niet willen vraag je wel om problemen (algemene stelling).
Het is het terugkoppelingsmechanisme.
Is dat een rechtvaardging?
Mmmm.... Even over nadenken.

FearCreator | 07-10-05 | 12:34

Wat hebben "Onkruit" en "Radicale Antimilitaristische Actie" met KRAKERS te maken? Misschien wonen die jongens en meisjes wel netjes onopvallend in een koop- of huurwoning.

aivd | 07-10-05 | 12:33

Ik heb weinig respect voor dat gajes.
Overal steeds maar dwars voor gaan liggen voegt niks toe aan de maatschappij. En dan niet te denken aan alle vernielingen die ze aanbrengen. Opruimen dat schorem.

Iefje | 07-10-05 | 12:32

Ik wil ook geen belasting betalen voor het pas opgerichte antidiscriminatie meldpunt tegen islamieten.
Maar mij wordt ook niets gevraagd. Rechtvaardigd dat het vernielen van dit meldpunt?

pietje precies | 07-10-05 | 12:32

Gekocht van de belasting, maar dat willen die rakkers nu net niet terwijl ze wel mee betalen. Het is vragen om problemen.

FearCreator | 07-10-05 | 12:29

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken