Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Donner gebruikt eigen ringtone niet

hismastersvoiceHa, kijk eens aan. Onze minister Donner heeft zowaar een nieuwe podcast! Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Maar pas op! Ga niet direct zijn mededelingen aan het Nederlandsche volk beluisteren, want je moet de hele dag en avond nog mee. Zet 'm zoals gewoonlijk op je mp3-speler en luister voor het slapen gaan. Want niet iedereen heeft beschikking over koffiezetapparaten van een halve euriton om wakker te blijven bij de mededelingen van een minister. Natuurlijk maakt hij even gewag van zijn briljante ringtones, ware het niet dat hij 'm zelf niet zal gebruiken. Tja, logisch want hoe krijg je zo'n tone nu op je mobieltje?

Reaguursels

Inloggen

Ga eens voor de grap twee minuten met je ogen dicht of op oneindig naar die Donner zitten luisteren. Wedden dat je dan zit te knikkebollen. Ontzettend, wat praat die man slaapverwekkend. Kan niet wachten om hem te horen lullen als ik in bed lig, wat zal ik snel slapen zeg.

Ceristimo | 07-10-05 | 20:42

-weggejorist-

dom blondje | 07-10-05 | 11:49

My God, what have we done?

collapse | 07-10-05 | 01:44

sjesus...

broomstick | 07-10-05 | 01:03

welke hamer?

collapse | 07-10-05 | 00:09

@jan molendijk

als net als donner, je iets meer bezighoudt met wat het *land* wil ipv van hier een beetje te f5en, komen we mischien ergens, maarja tis maar waar je voor kiest.
ik denk dat je al een een koffieapparaatje hebt van ruim 45.000 euro.

heb je al geprobeert of de stoeltjes in de 2de kamer lekker zitten? laptopje erbij, kun je slapen en reactie`s geven in 1 keer

mesjokke | 07-10-05 | 00:04

waar komt die hamer vandaan dan?

doktersnuggles | 07-10-05 | 00:04

@. doktersnuggles
de Voorzitter pleegt geen plagiaat, waarvandaan zou hij gejat hebben?

collapse | 07-10-05 | 00:02

dan denk je dus dat zo'n gast als molendijk oprecht bezig is, blijkt het een nepper te zijn die zijn woorden loopt te jatten uit de sylibi van een uni... kakkuh

doktersnuggles | 06-10-05 | 23:59

@ Ronald Molendijk
Flikker toch op man met die kopie-teksten van U. Schaamteloos plagiaat plegen jegens den onwetenden. Gelukkig gaat het verstand niet door den anus en zijn Uw spinsels niets meer waard dan een bloemig voegsel tussen in het oerwoud van tikjes...

doktersnuggles | 06-10-05 | 23:56

Surfpass3 doet blijkbaar z'n werk weer in Spijkenisse.

collapse | 06-10-05 | 23:50

@Mariska cd P: helaas is hij (Hans T.) er mee gestopt ;-)

radiorukker | 06-10-05 | 23:48

mmmm
zwarte = strakke
*proost*

Mariska vd P. | 06-10-05 | 23:47

Nostradamus, Nostradamus me z'n groene zwarte broek.... stond hem GOED

Mariska vd P. | 06-10-05 | 23:46

....----...--.---....---...
..----..--...-.--
Zo Jan ik heb je post even vertaald, snap je het?

Mariska vd P. | 06-10-05 | 23:43

@jan
Speciaal voor deze gelegenheid ben ik afgedaald naar de kelder. Daar had ik namelijk nog een extreem stinkende en schimmelige zak liggen. Per onmiddellijk heb ik deze benoemd tot negeerzak.
(met dank aan raberberke, de ueber-inter-lectueel die u als een van de weinigen wel kan waarderen). En om Ayaan aan te halen: de groeten.

knutsel | 06-10-05 | 23:42

@collapse
Niet te ingewikkeld anders raken we Jan kwijt :)

Mariska vd P. | 06-10-05 | 23:41

@. Mariska vd P.
Ik acht dat U meer rust neemt voor U zelf (ook mede te rade gaat en revue laat passeren)
Doorbreken van ongewenste begrippen is toch echt essentieel.
Met bewustzijn maakt u letterlijke wijze misbruik van welgestelde geschiedenis.
Ongelijk is `n bochel maar U herkent Uzelf in deze (No doubt)
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 23:39

. Mariska vd P.
beelden hebben in eerste essentie nog geen essentie, maar het is beslist een intentie voor de toekomst.

collapse | 06-10-05 | 23:39

@Jan Molendijk: Tuurlijk stem ik daar niet mee in, maar dat zie je dus als oplossing? Ik zit dan eerder te denken om jou door de nieuwe vleesmolen van Tefal te draaien. Zou je daar mee instemmen? Al is het alleen om de nieuwe techniek te testen?

radiorukker | 06-10-05 | 23:37

omfg! die stem .. te slaapwekkend voor woorden. Die vent maar denken dat ie modern is :S

Wokkel | 06-10-05 | 23:37

@. Jan-Molendijk
Succes; heb net nog m'n buurmeisje gesproken en wat denk je?; We gaan ervoor.
Eerste poging zal weldra afgerond worden.

collapse | 06-10-05 | 23:36

@ . doktersnuggles 06-10-05 @ 23:33
Ik verlaag mij niet tot U of het meeloop volk die puur berust op ongenoegen.
Slecht begrip elkaar het leven zuur willen maken.
Zowel bewust als onbewust.
NOOIT
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 23:36

@collapse
Ik heb I-mode, mag ik ook beelden erbij verzoeken?

Mariska vd P. | 06-10-05 | 23:36

Damn, je hebt me door.

skcus-idlA | 06-10-05 | 23:34

@. radiorukker 06-10-05 @ 23:31
Dus als ik U morgen U kom op eten
Omwille kannibalisme stemt U daarmee in.
Verzuimd U nu ? of ?
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 23:34

Jan, get eens een life en wees wat minder jezelf. Dan gaat er wellicht nog eens geprikt worden. Hoop niet dat het mijn zussie zal worden...

doktersnuggles | 06-10-05 | 23:33

@ molendijk
ik moet U nu toch herinneren aan uw eerdere comment:
"@Ample 06-10-05 @ 20:00
Zou iemand voor Good ALL ook zo`n podcast kunnen creëren.
(of `n iets in die geest)
Met mooie stem & succes verzekerd.
Uw wakkerhoudertje.
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)
. Jan-Molendijk 06-10-05 @ 20:18"
Ik stel toch voor nog eens na te denken over het voorstel van mijn buurmeisje aangezien ze een heel zwoele stem heeft.

collapse | 06-10-05 | 23:32

@skcus-idlA 06-10-05 @ 23:27
Er ontwaakt `n nachtelijke vorm weder.
Zou U uwe ritme niet eens gaan bijstellen ?
___
Erg kinderlijk (mede) om elkaar op te jutten tot.
Natuurlijk prik ik daar direct doorheen.
Gegroet.
___
Leerprocessen voor U in persoon. Al heb ik grote tot zeer grote twijfel of u ooit zal leren.
___
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 23:32

@Jan Molendijk: Maar die Oer-simpele oplossingen stammen ook uit de oertijd. Accepteer nou eens dat mens & techniek onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Technologie geeft een betere toekomst dan teruggrijpen naar oermiddelen. Eerst greep je naat 'technieken', en nu verschuil jeje achter oer-simpele oplossingen. Jammer.

radiorukker | 06-10-05 | 23:31

@knutsel 06-10-05 @ 23:23
Rare vergelijkingen heeft U
tot zeer slechte onderbouwing van...
Misschien kunt U hen bekeren ???
(puur als schets)
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 23:29

oh nee, Jan M. wordt gespoofed door Mariska vd P.

skcus-idlA | 06-10-05 | 23:27

HAHAHAHA
*Mijn eigen teksten voor het volk*
Komop Jan linkje svp ben benieuwd!!!

Mariska vd P. | 06-10-05 | 23:27

@collapse 06-10-05 @ 23:22
Gaarne spreek ik zelf m`n eigen teksten voor het volk.
Overduidelijk & zonder slaapgehalte.
Excuus Heer Donner niet om het 1 of ander.
__
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 23:25

@Jan M
Het is 23.00h geweest... bedtijd?

Mariska vd P. | 06-10-05 | 23:24

Ik heb dat boekje van jane goodall wel: Hoop voor de toekomst. Uiterst vervelend en religieus werkje... vanaf circa pagina 100 word het interessant, wanneer ze ontdekt dat apen ook agressief tegen elkaar kunnen zijn en soortgenoten niet ontzien. Gruwelijke beschrijvinging volgen. Ik zeg je, de schellen vallen je van de bloedddorstige ogen. En reken maar dat ze bloeddorstig zijn...

knutsel | 06-10-05 | 23:23

@radiorukker 06-10-05 @ 23:12
Algeheel belang heer?
Alles is & blijft achterhaald begrip.
De oplossingen zijn zo OER & OER simpel.
___
Het stokpaardje er is geen geld is natuurlijk in elke zin des woord als duivels.
Een kolder begrip.
___
In deze kan ik Bush volledig gelijk geven omtrent het op laten lopen van staatsschuld.
__
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 23:23

Ik stem alleen op mezelf. Of het nu verkiesbaarheid voor de SP of BigBrother bereft. Diarree overkomt je, het gorgelen ervan is iets HEEL anders.

doktersnuggles | 06-10-05 | 23:23

Heeft molendijk de podcast-tekst al klaar?
Mijn buurmeisje wil 'm wel inspreken.

collapse | 06-10-05 | 23:22

@. radiorukker
dan is het goed, hehe

collapse | 06-10-05 | 23:21

@collapse: *groene zeep in mond deponeert*

radiorukker | 06-10-05 | 23:19

@radiorukker
Ik Schroom er totaal niet voor als iemand gelijk heeft in het gelijk te stellen.
Zo? Als ik in persoon `n fout bega m`n excuus aan te bieden.
Mvg
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 23:18

@. radiorukker
spoelen met zeep gaarne.

collapse | 06-10-05 | 23:17

@Jan Molendijk: Demonisering van wat?

radiorukker | 06-10-05 | 23:16

@doktersnuggles
Uw gedrag is ver beneden peil Heer.
U bent het levende bewijs van `n demoniserende factor.
Ongewenst begrip voor algehele samenleving.
Raad U aan om uw mond te gaan spoelen.
& bij uzelf te rade gaan.

Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 23:16

@radiorukker 06-10-05 @ 23:10
Eerst wil ik dat GOOD ALL politieke partij in de kamer zit.
Ik laat voor U en zo voor `n iedere andere sluiertjes vallen maar...
Zal niet (voor nu) Volledig toornen aan het partij programma.
Al die ongewenste snoeppraktijken in en bij de politieke partijen zullen geen kans krijgen.
___
Motie: Het verder belijden in demonisering zal toch echt kost wat kost `n halt moeten toegeroepen worden.
___
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 23:14

Die Ronald Molendijk kan mij meer plezieren , Goddank...

doktersnuggles | 06-10-05 | 23:13

@Jan Molendijk: ik was net te laat met mijn conclussie. Excuses. Bewinden omverwerpen lijkt me een goede zaak, maar niet uit eigen belang, maar om het feit dat de mensen daar kennis nodig hebben zodat zij zichzelf weten te bedruipen. Daarnaast zijn er uiteraard nog problemen met het verbouwen van oogst, zoals water. Ik kan niet wachten tot je komt met de nieuwste technieken om de problemen hiermee te bestrijden.

radiorukker | 06-10-05 | 23:12

@ Jan Molendijk: Ik denk dat de essentie van jouw essentie jou ontgaat ;-) Derhalve wil ik je er nog op wijzen dat je de discussie over Afrika en de relaterende onderwerpen in het midden laat. Hieruit kan ik dus concluderen dat ik gelijk heb?

radiorukker | 06-10-05 | 23:10

@radiorukker 06-10-05 @ 22:53
Invasie macht naar Afrika alle bewinden omver werpen ?
Stagneren waar het nodig acht. Etc etc etc etc etc.

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 23:10

@radiorukker 06-10-05 @ 22:53
Zo omtrent voorbeeld afrika voor U wederom?.
Geld biedt ALLEEN geen essentie voor de toekomst.
Begrijpend nu ???
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 23:08

@radiorukker 06-10-05 @ 22:53
U begrijpt kennelijk aan deze reactie `n fractie omtrent.
Of U belijdt puur op eigen belangen.
Omtrent Heb ik gehele visie al voor ogen zal haarfijn in programma beschreven worden.
Leest U al m`n reacties na U zal treffen over wensen en voornemens omtrent hoogstandjes van technieken.
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 23:06

@stretch 06-10-05 @ 23:00
hahahahaahahahaha prachtig.
Erg leuk omschreven.
Voor U...
__
Kamer van Koophandel,
Dossier nummer: 24372289,
Rotterdam 14 Januari 2005
__
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 23:03

@ collapse 06-10-05 @ 22:58
Enthousiasme heeft iedereen toch?
Fouten maken moet toch ook kunnen ?
Zelf ben ik ook erg fanatiek.
Geen schande...
mvg

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 23:01

@goodall; "Jane Goodall"?
"Een van de grootste bijdragen van Dr. Jane Goodall was de ontdekking dat chimpansees werktuigen gebruiken. Sommige chimpansees gebruiken takjes/twijgen om termieten te vangen. De twijgjes worden in gaten gestoken waar zich termieten bevinden, waarna de twijgjes met termieten bedekt worden, het twijgje teruggetrokken en door de chimpansee leeggegeten wordt. Tot deze ontdekking werd gedacht dat alleen mensen werktuigen gebruikten. In een recent experiment heeft Dr. Jane Goodall zelfs één chimpansee zover gekregen om met een speciaal toetsenbord te reageren op diverse fora op het internet..."
nl.wikipedia.org/wiki/Jane_Goodall

stretch | 06-10-05 | 23:00

Zo kreeg ik jongsleden `n schets
Omtrent iemand die omwille crimineel gedrag van de bureaucratie `n koopkracht had van 0,75 eurocent p/d voor de hele maand.
En betreffende is goud eerlijk iemand doet geen vlieg kwaad.
Maar voor z`n leven (zoals nu uit ziet) Gekweld
___
Omdat?. De bureaucratie met nu huidige vorming volledig misbruik maakt van welgestelde geschiedenis.
Zo zullen velen ambtenaren `n deze mede beamen. (die wel van goede wil zijn)
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 22:59

@. Jan-Molendijk
ik was weer te snel; nog geen geduld; leermoment voor de toekomst voor mij blijkbaar.

collapse | 06-10-05 | 22:58

@radiorukker
Kaalkopjes. Een 'kennis' van me ging ze altijd plukken ergens in Ierland. Waar die gasten de grond uit komen. Op je blote knietjes het veld door struinen en vullen maar die rugzak. Om na een uurtje tot de ontdekking te komen dat de slogan 'don't get high on your own suply' best wel eens waar zou kunnen zijn. De rest van de tijd dus maar schaterlachen in het veld.
Heb ze geprobeerd. Heb mezelf een hernia gelachen aan die shit, werkelijk, beter dan anything!

doktersnuggles | 06-10-05 | 22:57

ah de zwarte sinead o'conner zit bij BVD.
Heeft ze kanker of is die kutkop een bewuste keuze?
@ molendijk
"-Good ALL is de essentie."; de essentie van alles?

Ik dacht altijd dat geyle neuqsex de essentie van alles was. Weer wat geleerd, thnx.

collapse | 06-10-05 | 22:55

-weggejorist-

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 22:55

@Jan Molendijk: geld is anders een ruilmiddel. Dus geld blijft nodig. Het is een ruilmiddel voor diensten, eten, drinken, olie, en ga zo maar door. Dat het wordt misbruikt wil nog niet zeggen dat het wegnemen van geld de problemen oplossen. De maatschappij is nou eenmaal gebasseerd op geld. Hoe zou men anders rijkdom kunnen kopen? En inhoeverre kan men zonder materialisme? Een auto is nou eenmaal nodig om jezelf te kunnen vervoeren van a naar b. Men gaat hieroor geen trekezels gebruiken. Of je wil graag leven in een middeleeuws cultuur. Ga dan naar het midden-oosten.
Wat betreft Afrika, dat is een zwak argument. Ik denk niet dat je volledig op de hoogte bent van de feiten. Want al het geld wat naar Afrika gaat wordt anders gebruikt voor wapens. Men voert daar burger oorlogen ervan. nou, dan is het niet zo verwonderlijk dat men niet zo happig is op geld naar Afrika. Laat men eens kennis geven aan de mensen daar in plaats van geld. Want nogmaals: geld is een ruilmiddel, kennis vergaar je en is veel meer waard dan al dat geld. Je zou beter moeten weten Jan. Je stelt me teleur.

radiorukker | 06-10-05 | 22:53

Door manipulatie van? in velen begrippen.

Daarom voor U met meerdere bedoelingen het woord Good ALL
Interpretatie in deze blijft mede essentie.
(klinkt overdreven maar is grondig over nagedacht)
Good ALL or GO
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 22:52

@Dr. Snuggles: En het is ook een rare vorm van positieve discriminatie. Een negerin als kaalkopje ;-)

radiorukker | 06-10-05 | 22:48

-Good ALL is de essentie.
-Geld biedt ALLEEN geen essentie voor de toekomst DE ESSENTIE.
-Geven & nemen de essentie
-Hoogstandjes belijden met elkaar en voor elkaar zonder welke uitsluiting dan ook.
Stagneren waar nodig is. Dat heeft Essentie.
___
GEEN ESSENTIE HEEFT?
Het bureaucratische cultuurtje in demonisering, wat kwelling voor alle volkeren betekenen.
___
Als U in Afrika woont en weet wat ongeveer gaande zaak is elders & u heeft honger.
Dan wilt u ook voor U zelf wel iets anders.
He logische begrippen. Pure DE logica in `t woord.
__
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 22:46

De lelijkste mensen van Nl zijn collectief op TV bij BVD. Ach, de rest valt wel mee maar Sylvana trekt het gemiddelde zo omlaag.

doktersnuggles | 06-10-05 | 22:45

Dr Snikkels? De wens is de vader van het orgasme. Via via kan ik aan injecties komen die de grootste olifant acuut een mega-orgasme bezorgt. Tot in zijn afgekloven kaas tenen. Nieuw speeltje op de markt, gaat de foeisaaie Viagra spam messages met grote overmaat gekmaken. Gast.

doktersnuggles | 06-10-05 | 22:43

@ radiorukker 06-10-05 @ 22:34
@& algemeen.
____
Wij geraken tot essentie.
Omwille van wordt er dus volledig misbruik gemaakt van onze welgestelde geschiedenis.
Het Rechts links kolder.
Tot met wel bloeddorstige ogen. (mensen met bewustzijn in deze is de afgrond voor gehele volkeren)
Klinkt heel dubiues maar de kern van & Het gevaar wat zich vormt in Europa.
___
Hierin wijs ik ALGEHEEL GERICHT DE BUREAUCRATIE.
__
Onze ouders hebben positief na de oorlog wederopbouw beleden.
Die nu volledig tot misbruik wordt verwelkt.
__
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 22:41

@ pronto 06-10-05 @ 22:07
Volgens mij belijden wij op zelfde berusting van.
De bijbel is ook aantallen keren herschreven.
Ik kan in deze het respect opbrengen omtrent SGP.
___
Attenderend op? dat ik niemand in hokjes wil plaatsen.

Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 22:36

@. pronto
ik maak elke dag mensen mee die "iets" ervaren of zien en vooral dus bij het overlijden van dierbaren. Het zijn symbolen zoals een duif die opeens op de kist landt tijdens een begrafenisplechtigheid,..................

Wat een kneuzen en ja ik heb ook al wat begrafenissen meegemaakt.
In de vlieg die op de kist van mijn vader ging zitten zag ik toch echt niets bovennatuurlijks. hehe

collapse | 06-10-05 | 22:35

@pronto: Zo zijn er ook voorbeelden van bijna doodervaringen. Waarop de wetenschap dan antwoordt met dat het juist wordt veroorzaakt door zuurstofgebrek in de hersenen. Hierop ga je hallicuneren. Typerend is ook dat men allemaal dezelfde bijna-doodervaringen hebben, ze gaan n.l. allen door een 'tunnel'. Maar wat dan niet ontkracht kan worden is dat degene kan navertellen wat er allemaal is gebeurd op de operatietafel tot in detail, terwijl degene in diepe coma lag maar zichzelf van bovenaf zag. Onverklaarbaar. Iets voor mythbusters? ;')

radiorukker | 06-10-05 | 22:34

@. radiorukker 06-10-05 @ 22:17
Klopt daarom zal ik persoonlijk stelselmatig blijven herhalen.
`n alles heeft uiteindelijk 1 essentie.
___
Maar o kult gedrag is in deze natuurlijk weer afgrondelijk.
Zoals de walgelijke boekenweek van dit jaar.
Zo heb ik vernomen op tv dat `n school (waar kan ik even niet meer opkomen)
Over wonderen spraken.
Kijk `n deze interpretatie is puur positief begrip.
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 22:33

@radiorukker, ik maak elke dag mensen mee die "iets" ervaren of zien en vooral dus bij het overlijden van dierbaren. Het zijn symbolen zoals een duif die opeens op de kist landt tijdens een begrafenisplechtigheid, of anderen zien een merel (zo'n zwarte vogel met gele snavel) voor het raam van de aula van het crematorium zitten. En dan hoor je ook vaak die mensen : "zag je die merel joh?" of " zag je die duif? "

En die mensen gaan naar huis met het idee van dat dat de laatste groet zou kunnen zijn van de overledene.

Mooie gedachte!

Maar dan kijk ik tv zoals gisteren en toen ging het over het thema van de kinderboekenweek,het thema dat was magie,

komen die christelijke scholen weer in beeld, die er niet aan mee doen, en dan zie je kinderen van 8 jaar verkondigen dat het niet mag, die thema's van magie omdat dat van satan is

terwijl die hele bijbel, en Jezus barsten van magie. Allemaal van die bovennatuurlijke verschijnselen (Jezus sprak tot de lamme: Sta op en loop, en de lamme liep) en dat was dan God, en dan is het wel goed?

Ik snap dat niet. Waneer herkennen ze God dan wel? Als Hij zich mocht uiten in deze vorm, zoals in de Bijbel staat omschreven?

pronto | 06-10-05 | 22:30

sorry, ik bedoelde Dr.Snuggles.

radiorukker | 06-10-05 | 22:29

@doktersniggles: zijn we iig van het drugsprobleem af :')

radiorukker | 06-10-05 | 22:29

tsja, geen speld tussen te krijgen. als je nl 100% van je hersen capaciteit gebruikt gaat ge geen bier, weed, coca en opium verbouwen. suck die hersencellen die eraan gaan, ze maken nieuwe vrienden

doktersnuggles | 06-10-05 | 22:23

Stel dat alles één overeenkomstige ESSENTIE heeft, wat is dan die ESSENTIE?
ESSENATIE is wat?

collapse | 06-10-05 | 22:22

@ Jan Molendijk: Ik snap de essentie wel, dat er iets moet zijn. Daar kan je wel of niet in geloven, maar ik heb 'het' nog nooit gezien. Bovendien is er veel ellende geweest omwille godsdiensten. Dat is toch wel zo treurig. Ik denk dat de mens in zichzelf moet gaan geloven, en eens beseffen dat er meer is dan macht, geld & land. Alles is zo 2 demensionaal. Zo denkt men ook, terwijl er veel meer bereikt kan worden. recente onderzoeken geven aan dat men slechts 11% van de hersencapaciteit gebruikt. Dat geeft wel stof tot nadenken. Er is veel meer, maar of je dat nou moet zoeken in geloof? De 10 geboden waren er immers om bepaalde dingen uit te sluiten zoals geweld. Zoals als iemand jou slaat, keer degene dan de wang toe. Maar laat iemand zich wel slaan? Nee, tuurlijk niet. Maar het vergelden met geweld? Ook niet nodig. Oftewel, ik denk dat je gewoon een gulden middenweg moet nemen.

radiorukker | 06-10-05 | 22:17

En dan nog, mischien zat mozes ook wel in de wao destijds op die berg, en toen zeiden ze: niet kunnen werken maar wel een berg opklimmen he,... Het is allemaal zo een gissing van en toen misschien en toen misschien dat en dit.

Kijk, die archeologielessen waren goed. Met de hele klas naar Israel, opgravingen bestuderen, ook naar oudheid e.d.

Daar zou ik persoonlijk wel eens wat dieper op in willen gaan, maar daar is geen geld voor, en terecht, we leven nu en het geld is nodig voor de mensen van nu (al mag het wel wat anders besteed worden, vind ik dan ook weer zonde, zoals het nu gaat)

we weten nog zo weinig, en theologie, is gewoon een geloof creeren wat op dat moment het beste bij je past.

of je wilt jezelf straffen voor je zondes, of je denkt, he zo verkeerd doe ik het niet. En daar kun je weer een geloof aan koppelen.

pronto | 06-10-05 | 22:14

heb nog geen evidence based tekst uit zijn hoofd horen vallen... onzin dus... de kwakzalver

doktersnuggles | 06-10-05 | 22:12

LAAT JAN TOCH LEKKER SOLLICITEREN MAN

doktersnuggles | 06-10-05 | 22:11

@pronto
Jan legt een subtiele relatie met Good ALL

Karel kwakbol | 06-10-05 | 22:10

@redactie, laat Jan Molendijk even een schrijfsel maken, jullie plaatsen het, en Jan gaat dood. Deal?

~Pyro~ | 06-10-05 | 22:10

@Jan-Molendijk, wat geeft jou de intenties betreffende het woord go(e)d dat het in de nederlandse taal in geschreven?

Die bijbel(s) zijn gewoon vertaald door een stel verveelde monniken in de middeleeuwen wellicht.

En toen was het geen god hoor. Toen was het Jawhe of hooguit Allah, en die profeet mohammed, was een zoon van abraham, die niet meemocht met jacob en zoon izaak en die ging toen op eigen houtje een verhaaltje schrijven.

(heb ik als kind ook gedaan.)

Er zal best wel wat geweest zijn, dat kan, maar zo letterlijk.?????

Even rationeel denken vriend.

pronto | 06-10-05 | 22:07

@pronto 06-10-05 @ 22:03
ik gaf voor u al het woord geïntrigeerd?
Betrof meer interpretatie stof.
Natuurlijk niet om het 1 of ander,
Maar zo heeft `n iedere taal op aarde kracht in `t woord.
_
Nogmaals Dank U.
mvg

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 22:06

@ radiorukker 06-10-05 @ 21:52
Zo ook plaatsen zei `n ieder in hokjes.
Ik vindt dit toch echt walgelijk begrippen.
Zo blijft men kloven houden tussen bevolkingsgroepen.
Alles heeft `n uiteindelijk één essentie.
De bijbel daar & tegen is meerdere malen herschreven.
Al blijft Good ALL politieke partij attenderen.
Respect voor geschiedenis dient voorop blijvend te staan.
__
Omwille van hopend op velen open gaande oogjes te Nederland.
__
Schandelijk het belijden van? Men in vraagstellingen te behouden.
Tot bijna kwelling aan toe volledige onzekerheid die het christendom zaait.
Misschien heette Jezus wel Kees, biedt letterlijke wijze niet één prioriteit.
DE ESSENTIE DAAR DRAAIT HET OM.
God misschien was men wel letter vergeten had er GOED moeten staan.
__
Niet dat ik (personal) tegen welk geloofsovertuiging dan ook ben.
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 22:03

@Jan -Molendijk,waarom op z'n Arabisch à Sukran????

*gaat naar buiten en geeft zijn kamelen nog wat hooi* (de zon is tenslotte al een tijdje onder)

pronto | 06-10-05 | 22:03

@pronto 06-10-05 @ 21:42
Omdat ik volledig ben geïntegreerd
Op z`n Arabisch à Sukran

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 21:54

Hmm bijbelleer. Maarja wat zo typisch is dat mensen die bijbelleer geven altijd aan je zitten. Het liefst dien je dan ook 8 jaar te zijn. Jong geleerd is oud gedaan. Kijk, ik snap best dat iemand als Jan Molendijk in kruizen gelooft, maar een kruis aan de muur heb ik anders nooit slap zien gaan hangen. Altijd stijf aan de muur. En wie wil er nou in een kruis hangen, tenzij je heameaux bent. Toch Jan?

radiorukker | 06-10-05 | 21:52

@Jan-Molendijk, laten wij dan wachten tot Benedictus ofzo ter sprake komt of het suikerfeest hier. Dan discusieer ik graag verder.

Dank u voor het compliment.

Ik ga even verder kijken bij lucide dromen enzo, kijken of er nog wat staat over web-log's en dat soort dingen.

gegroet, de engelen zijn met u.
orakel pronto

pronto | 06-10-05 | 21:42

@labarbe 06-10-05 @ 21:35
Jammer want,
Toch betreft het scherpe stof
mvg

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 21:39

@pronto 06-10-05 @ 21:36
Schitterend & smaakvol.
Laten wij beginnen met bijbelleer.
Dank alvast.
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 21:38

@Mariska vd P. 06-10-05 @ 21:33
U jammert maar eind in `t rond.
Pure & ware conclusie.
SP gedrag ? ik ben nog in twist.
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 21:37

@Jan-Molendijk welke leer? droominterectietaties of bijbelleer?
(voor ik "zinnig" antwoord kan geven.)

pronto | 06-10-05 | 21:36

De gein begint er een beetje af te raken hier met die paar schreeuwlelijken & halve zolen. Ik ga eens verder loeren, aju paraplu

labarbe | 06-10-05 | 21:35

@pronto 06-10-05 @ 21:33
Ik ben nog steeds vrijgezel.
Misschien zal de interesse wel wederzijds zijn.
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 21:35

@Jan
Absoluut geen slechte zin vandaag doch het dagelijkse gelapzwans van uw kant gaat enigzins eentonig worden.
We zijn echter mede dankzij u weer totaal OffTopic geraakt.

Mariska vd P. | 06-10-05 | 21:33

@ pronto 06-10-05 @ 21:23
wat is daar uitgekomen omtrent de leer
(vleugje van)
Gaarne lezen wij.
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 21:33

Dromen over Jan-Molendijk voorspelt onplezierig gezelschap en gebeurtenissen die u veel tijd en moeite zullen kosten. Wanneer u zich mengt in een politieke discussie wijst dit op meningsverschillen en een tanende vriendschap. Als een jonge vrouw droomt geïnteresseerd te zijn in Jan-Molendijk zal zij te maken krijgen met onbetrouwbaarheid

groet orakel pronto.

pronto | 06-10-05 | 21:33

steeds meer stijlloze reclames hierow

BussyB | 06-10-05 | 21:31

Mariska vd P. 06-10-05 @ 21:29
Heeft U slechte zin vandaag.
U bent van hak op tak, ene keer zus andere keer zo.
Herken het direct na `n dag.
Meeloopgedrag is natuurlijk kinderlijk gedrag.
(niet om het één of ander) just leerpuntje voor U
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 21:30

@y@joh
Misschien de Keileweg In R'dam die gesloten is?

Mariska vd P. | 06-10-05 | 21:29

@voorbeeld
dinsdag 25 oktober 2005 - 19.00 ? 22.00 uur Begroting 2006: 'Vragenhalfuur' voor u in NightTown
Vragenhalfuur is natuurlijk daadkracht van niks.
Onder het mom show must go on.
Hieromtrent erger ik mij mateloos.
________
y@joh 06-10-05 @ 21:25
Het betreft `n koopavond zodoende (mede)
Maar ik lust elk onderwerp rauw.
mvg
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 21:29

@redactie,

Doe maar een nieuw topicje hoor,
Jan vooral en de rest die geen antwoord hebben ( op Jan ;-) ) zijn al klaar met dit onderwerp.

Nu maar iets op het niveau van Jan dan ....?

y@joh | 06-10-05 | 21:25

jongens en meisjes,.. pronto heeft zich naast donner eh bijbel leer zich eens verdiept in droom interuperectietaties. Het volgende voor iedereen die over Donner droomt:

*Als een prof.Hoxha droomt dat hij in het gezelschap van minister Donner verkeert voorspelt dit dat hij kans loopt in ongenade te vallen, terwijl hij zijn uiterste best doet om zijn ware karakter en beweegredenen geheim te houden. Als Lucas de linkse lul droomt minister Donner te zijn geeft dat aan dat hij zichzelf zal verlagen door onaangepast gedrag. Een minister Donner die droomt dat justitie ontrouw is kan verwachten dat zijn tegenstanders een vuist zullen maken. Er is een ommezwaai op komst.*

Orakel pronto heeft gesproken!

pronto | 06-10-05 | 21:23

@ Taaie 06-10-05 @ 21:19
Dan acht u toch niet zo taai.
mvg

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 21:21

Als ik de nieuwsbrieven lees van de pvda wordt ik geheel woest.
Zei belijden op zelfde wijze links lullen rechts vullen.
(in kolder begripvorming)
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 21:20

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Geen eindeloze, oeverloze, geestesloze JAN-KLAP-VAN-DE-MOLENDIJK discussies!!

Taaie | 06-10-05 | 21:19

@ZI 06-10-05 @ 21:05
Opletten hoef ik niet voor herhaling vatbaar te zijn.
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 21:14

@ y@joh 06-10-05 @ 21:04
Eerlijke & en neutrale schets
(persoonlijke bevinding)
Neen is tot op heden niet 1 persoon in heel Nederland
Sinds aanvang die mij in ongelijk heeft gesteld.
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 21:08

@Molendijk
Ik vind het behoorlijk minachtend om iedere keer terug te verwijzen naar eerdere postings zodra om uitleg gevraagd wordt. Alsof wij niet goed lezen? Ik heb je kolder keer op keer gelezen en ik word er niet wijs uit, vervolgens vraag ik uitleg en word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Dus typisch het gedrag van de hedendaagse politicus. Die politici waar jij je zo van afsplitst en zegt dat je het beter doet. Maak je gezwam waar man! Luister naar mensen, typ fatsoenlijk Nederlands en wees duidelijk en als om uitleg gevraagd word: geef die uitleg!

ZI | 06-10-05 | 21:05

style.councillor 06-10-05 @ 20:31
Het acht echt nodig voor het volk & daarna Europa.
Mooi omschreven overigens. & kloppende factor.
___
@collapse 06-10-05 @ 21:00
Opzeker heeft betreffende deze citaat van mij overgenomen.
Natuurlijk is ook hij welkom.
mvg
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 21:05

Gs=Good ALL

Leuk om te zien dat al die brallers en quasi- intelectuelen hier geen weerwoord hebben op Jan Molendijk.

Snap er soms ook de ballen van maar dat doe ik van het Haagsche ook al niet .......

@ Jan ... ga lekker door zo , dien ze hier van repliek !!

y@joh | 06-10-05 | 21:04

nou, boeie onderwerp zeg. nog iets nieuws ofzo?

doktersnuggles | 06-10-05 | 21:03

Ahhh, His master's voice... Briljant, simpelweg briljant!!!

ams | 06-10-05 | 21:02

@. bethundered
ik gebruik de termen ook nog wel, maar pas op dat Starf*cker het niet hoort. Dan komt ie met een hele lezing aan kakken.
@. Jan-Molendijk
Is Starf*cker al GooAll-lid?
Ik zie overeenkomsten met wat hij wil en wat U biedt.

collapse | 06-10-05 | 21:00

@knutsel 06-10-05 @ 20:44, ROFL MAO !

NoClass24 | 06-10-05 | 20:59

Oke Molendijk je hebt je best gedaan maar je kan mij niet overtuigen. Je kan in morse code geen mensen om je vingers winden. --. --- --- -.. / .- .-.. .-.. / .--. .- .-. - -.-- / ..-. --- .-. / ... -.-. .-. .- -- -... .-.. . .-. ... .-.-.-

bethundered | 06-10-05 | 20:59

@. bethundered 06-10-05 @ 20:44
Begrippen als links rechts
Vindt ik vanaf dag 1 met bemoeienissen ware kolder.
Links rechts biedt geen essentie voor de toekomst
Achterhaald gedrag in anno 2005.
Good ALL is volgens andere die er `n benoeming aan willen geven sociaal liberaal.
Maar ook `n deze begrip bevindt ik `n kolder.
Toch deze schets voor U.
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 20:54

Klare taal? Eventjes `n gooi voor U.
-Geld alleen biedt geen essentie voor de toekomst,
Enkel `n ruilmiddel om behoeftes te voldoen.
-Samenwerking met de natuur heeft hoge prioriteit.
-Het ontzien van bepaalde grondstoffen is essentiële factor (denkt u hier aan olie)
-Wij willen tot in het uiterste hoogstandjes in techniek.
-Liefst dat U over 10 à 20 jaar ook eens in de ruimte kijkje kunt nemen.
-Nagenoeg algehele ontzien van bureaucratische rompenslomp.
-Good ALL eist minder uren werk voor de burger om zo voor `n ander ook ruimte te creëren.
Natuurlijk in deze wel met behoud van.
-Kwaliteit voedsel het beste voor iedereen.
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 20:51

@collapse
Klopt ook wel een beetje maar je hebt toch altijd een voorkeur.

bethundered | 06-10-05 | 20:48

links of rechts??? zijn achterhaalde begrippen (volgens Starf*cker althans)

collapse | 06-10-05 | 20:47

@Jan-Molendijk 06-10-05 @ 20:34
Jahhh... Dat zou ik ook zeggen. Maar waar schaart u uw partij onder links of rechts???

bethundered | 06-10-05 | 20:44

@style.councillor 06-10-05 @ 20:39
Ik herken mij niet in uwe tekst.
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 20:43

@ZI 06-10-05 @ 20:19
Staat er toch heel duidelijk vermeld.
Aanradertje voor U, misschien `n weder blik treffen
Om het zo voor u in persoon tot begrijpelijke stof te creëren.
@algemeen? Kan U verzekeren dat ik verbaal toch heel anders belijdt.
Een zekere duidelijkere taal en begrijpelijkere.

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 20:42

Gisteren las ik een bericht over een man die zijn huis werd uitgezet, nadat hij geruime tijd de buren met allerlei vage geschriften had lastig gevallen. Om een lang verhaal kort te maken (lange verhalen zijn hier al genoeg) de begeleider van deze man - kennelijk was er al geruime tijd een steekje los - sprak van een overmatige hang naar aandacht.

Sorry Jan, dat ik zo over je uit de school klap.

style.councillor | 06-10-05 | 20:39

Kunnen die scheitreclames ook uit?

Lepo | 06-10-05 | 20:37

@Chiant 06-10-05 @ 20:34
`n goed voorbeeld omtrent staat al reeds vermeld voor U.
mvg
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 20:36

@bethundered 06-10-05 @ 20:20
(voorafje) Hoorde net op 2 vandaag omtrent marco v basten
het weer was mistig(er) dan z`n uitleg.
Ps) Moest even aan jullie gedenken toen. (algemeen)

De ziektekosten verzekering.
Good ALL politieke partij vind ondenkbaar dat hierin,
op `n soort van marktwerking wordt beleden.
`n Mens is ten slotte geen speelbal.
Wij staan er op dat `n ieder ongeacht alle zorg verdient en de beste kwaliteit.
Uitsluitsels of rangen en standen is in deze volledig onacceptabel.
Het lijkt er op dat de rijken hierdoor wel alle behoeftes kan genieten.
Conclusie zei leven langer (dit heeft meerdere oorzaken)
Zo ook omtrent kwalitatief voedsel. (etc)

Kosten in de verzekering. Is geen noodzakelijk begrip.
Het betreft wederom onnozele circulatie van geld.
U als burger zou uiteraard volledig in deze kunnen worden ontzien.
Technieken blijft achterhaald begrip.
De impuls voor werkaangelegenheid. (mede)
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 20:34

@Molendijk @19:50
Neen, het is niet de bedoeling dat ik u vertel wat ik graag van u als uitleg had gehad; het is de bedoeling dat u mij uitlegt wat u bedoelt. Of, zo u wilt, dat u bedoelt wat u uitlegt, maar dan zijn we nog even bezig vermoed ik.
-
Ach, laat ook maar.

Chiant | 06-10-05 | 20:34

@thygros
Daar sluit ik mij bij aan. Misschien zelfs nog wel meer bij de wens van Brusselmans...
Sorry Jan jongen, maar deze vorm vind ik eerder vermoeiend dan overtuigend...

knutsel | 06-10-05 | 20:33

Kolere, dat is ff schrikken, Jan Molendijk weer politiek actief?

Hij is verdomme net rataplan (Lucky Luke, de domste hond van het westen... en ook van het oosten) Hoe harder je hem wegschopt hoe fanatieker hij terug komt.

In je mand Jantje!

style.councillor | 06-10-05 | 20:31

@jantjemulder: Ik word een beetje moe van je.... Iets minder geblaat en wat meer wol graag......
Ga anders lekker in het stamcafe proberen de boel te vervuilen

Thygros | 06-10-05 | 20:28

@Muxje 06-10-05 @ 19:57
Als `n deze opmerking op mij in persoon slaat
Kan ik U mededelen?
Good ALL politieke partij kent geen concessie in het bedrijven van.
Volgens programma die ik op zeker haalbaar feit acht zal worden bedreven.
Natuurlijk zal `n alles niet van een op andere dag gaan.
Maar bepaalde essentiële punten die U allen geraakt zal meteen bij aanvang aangepakt worden.
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 20:23

Donnert heeft de podcast weer eens ingesproken via de lange golf-frequentie van een amateur-zender in Kazachstan.

collapse | 06-10-05 | 20:23

wat bedoel je met postcast? de site is al geod genoeg hoor

Ikke_007 | 06-10-05 | 20:22

@Jan-Molendijk
Oke je spreekt een beetje in wazige taal maar goed... Maareeh wat vind je van de nieuwe ziektekosten verzekering???

bethundered | 06-10-05 | 20:20

@Jan
Wat bedoel je nu eigenlijk met je post om 20.09? Ik snap er werkelijk niets van. Als je een goed politicus wil worden is niet de manier waarop je het zegt belangrijk, maar datgene wat je zegt. Duidelijkheid is een gewenst begrip en absoluut niet achterhaalt. Om in je eigen woorden te blijven..

ZI | 06-10-05 | 20:19

@Ample 06-10-05 @ 20:00
Zou iemand voor Good ALL ook zo`n podcast kunnen creëren.
(of `n iets in die geest)
Met mooie stem & succes verzekerd.
Uw wakkerhoudertje.
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 20:18

Ja, ik vind ook dat die site kophouwe grappig is. Leuk hoor.

Taaie | 06-10-05 | 20:16

@Ikke_007 06-10-05 @ 20:10
Zo oprecht voor `n ieder.
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 20:16

@debier: Leuk dat we er weer zijn met zijn allen juist! Donnert, jij en ik, Biertje?

Thygros | 06-10-05 | 20:14

jan ik vind je goed
wat een teksten zeg

Ikke_007 | 06-10-05 | 20:10

Al blijf ik ook van mening, dat flink wordt verzaakt.
Velen voorzieningen zijn niet aanwezig.
Honger is groot factor in Irak.
Zo sterven mede velen omtrent de eerste levensbehoeftes.
In deze veroordeel ik alle landen die nu betrokken zijn in die regio.
De factor blijft Glorieus wezen gericht `n ieder is essentie.
Zo wordt er niet nog meer onvrede gewekt en zal het sneller tot éénheid genaken.
Motie: Alle technieken achterhaald begrip
(algemeen begrip overigens)
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 20:09

aaha zeer boeind

Ikke_007 | 06-10-05 | 20:08

Omtrent Irak,
`n gevoelige kwestie.
Ik blijf van mening dat in die regio iets moest gebeuren.
Zo ook de afzetting van Sadam.
Gisteren heb ik ook het zelfde beleden.
Als ik dan Bot hoor zeggen dat op vreedzame wijze tot oplossingen hadden moeten geraken.
Is daar mede `n kern van waarheid.
Andere feitelijk punt Sadam had wel het gezag over het volk.
Had er zeker minder bloedvergiet geweest (achteraf gezien)
Maar een keer is de maat vol.
Toekomst zal uitwijzen. Maar is stap in de goede richting voor algehele wereldvrede.
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 20:05

Hey thyg, niet zo zuur he?

de bier | 06-10-05 | 20:03

en alles goed,, waar gaat het vandaag over?

Ikke_007 | 06-10-05 | 20:03

@Muxje
Jazeker maar hij moet toch eerst met zn billen bloot voor dat ie mijn stem krijgt.

bethundered | 06-10-05 | 20:01

-weggejorist-

Ikke_007 | 06-10-05 | 20:01

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap..

Wat heeft die knakkert een (a-)geile stem zeg!

Ample | 06-10-05 | 20:00

Terwijl de podcast laadt, staat er treffend onder op de pagina:
waiting for www.justitie.nl....

Twee weekjes geleden de politie gebeld op zaterdagavond, groepje(12 kids) is vernielzuchtig bezig bij een schoolplein in de buurt, glazen gooien, proberen dingen te vernielen. De woensdag erop!!!! word ik teruggebeld met de mededeling dat het centrum prioriteit heeft in het weekend en dat ze er daarom niks meegedaan hadden. Maar of ik de volgende keer wel weer wou bellen.... Dat het geen prioriteit had ik ik ook wel door toen die kids met hun zatte kop zelf vertrokken en nogmaals bellen doe ik niet.

Heb zelf afgelopen dinsdag wel een PV gekregen voor naaktrecreeën op een naaktrecreatie terrein, want ja het was wel 4 oktober em het terrein is officieel alleen aangewezen tot 1 oktober.

De prioriteit ligt op dierendag blijkbaar langs het water.

Thygros | 06-10-05 | 19:57

@Bethundered 19:38, alleen al om die reden wil ik hem wel steunen om in de kamer te komen. Kan je je een kamerdebat of het vragenuurtje al voorstellen? Zo maken we politiek weer leuk, yay!
En minder effectief zal het er echt niet van worden.

Muxje | 06-10-05 | 19:57

@Jan-Molendijk
Wat is jouw standpunt betreft Irak?

bethundered | 06-10-05 | 19:54

@ Lepo 06-10-05 @ 19:19
Goed voorbeeld omtrent.
Niet om de betreffende persoon zelf maar algemeen begrip in deze.
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 19:53

@. Chiant 06-10-05 @ 19:34
Wat had U graag als uitleg gehad.
Mvg
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 19:50

@Chiant
Hij komt bij mij meer over als iemand die een groepje om zich heen verzameld om in zijn eigen secundaire behoeften te voorzien.

bethundered | 06-10-05 | 19:50

@bethundered
Maar Molendijk ís toch politicus? Hij is zelfs voorzitter van Good All!

Chiant | 06-10-05 | 19:42

@Chiant
Jan M. houdt zich erg op de vlakte zoals alle politici maar hij heeft wel een bepaald amusements waarde.

bethundered | 06-10-05 | 19:38

@Molendijk @19:19
Zeg nu gewoon eens wat u bedoelt, want u bedoelt niet wat u zegt.

Chiant | 06-10-05 | 19:34

@ Chiant 06-10-05 @ 19:10
Wil er wel op wijzen dat niet al het leesstof
Echt relevantie biedt.
Besmeur toch echt veel buitensporig gedrag mede. (helaas)
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 19:19

Kunnen die scheitreclames ook uit?

Lepo | 06-10-05 | 19:19

Ringelinge ling, Ringelinge ling.....
Kies nu optie 3 voor de Homo versie van Donner ringtone!

StarSignLeo | 06-10-05 | 19:15

Nou nou zeg, deze Minister kan klaarblijkelijk helemaal niets goed doen! Ik vind het een goed initiatief van hem en bovendien vind ik het wel humor dat ie nog even de ringtones aanhaalt.
Dat wil niet zeggen dat ik fan ben van zijn beleid. Dat zou van mij meer met de harde hand (sorry HardeHand) mogen en wat minder met de in weinig resultaten uitmondende parlementaire bewoordingen. Maar goed, deze Minister zoekt de moderne wijzen van communiceren met het volk en leest blijkbaar ook Geenstijl. En dat is goed!

Chiant | 06-10-05 | 19:10

De poepkast van Dombo maakt ons slechts duidelijk waarom hij zo graag naar zijn eigen stem luistert: " Hou jij je mond nou eens even" verzuchtte zijn moeder doorlopend.
Zijn verholen agressie, frustratie en arrogantie, komt wel heel mooi uit hierbij.
Ik houd me kind nog liever een propje ether voor de mond om het te laten slapen dan het te laten luisteren naar die achterbakse stem van een valse gladjakker van een minkunkel van een minister Grombo.
Koekje drbij?

Oude Heks | 06-10-05 | 18:35

sorry ben weer een echte {J. Molendijk)Rotterdammer aan het worden...
is=eens

Mariska vd P. | 06-10-05 | 18:34

@Toine
Je moet ook niks kopen!!!maar gewoon Kophouwen.
Zou Donnert is naar moeten luisteren.

Mariska vd P. | 06-10-05 | 18:32

@jpschadde
heel mooi ja, ik heb alleen geen idee wat ik nu zou moeten gaan kopen?

Toine Rorije | 06-10-05 | 18:30

Offtopic again: Die kophouwen site de bom. Mooie marketing :)!

jpschadde | 06-10-05 | 18:24

Hee wat een lol zeg.

N0Styler | 06-10-05 | 18:07

@JackRandom 06-10-05 @ 17:13
Kan U verzekeren dat ook `n deze enkel maar circulatie betreft.
Betalen & komt weder terug. Zoveel problemen acht deze niet.
Gegevens komen nog openbaar, oproep zal in nabije toekomst weder plaats vinden
Houdt U nog eventjes de vinger op de knip.
mvg
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 18:07

Het ligt aan jou dat er geen klote gebeurd in dit land, McCool.

~Pyro~ | 06-10-05 | 18:06

ligt het nou aan mij, of gebeurd er gewoon helemaal geen klote hier in dit land?

McCool | 06-10-05 | 17:57

PS mijn vorige reactie is ook van toepassing op *de podcast*
BlahBlah GaapGaap etc.

Mariska vd P. | 06-10-05 | 17:32

-weggejorist-

dom blondje | 06-10-05 | 17:30

tering, wat een debiel, hoe moet je dat ooit helemaal afluisteren?

RefleXs | 06-10-05 | 17:20

*Zet zijn petje met kettingzaag logo maar eens op en gaat maar eens bij korrelatie kijken, mompelt nog iets over vroegah*

gentle giant | 06-10-05 | 17:20

He Jan leuk je weer te spreken!
Je gaat toch niet weer spoofen he?
Hoogach blahblah

Mariska vd P. | 06-10-05 | 17:20

Jan... sterf!

~Pyro~ | 06-10-05 | 17:14

@Jan: Noem een rekeningnummer, en vele GS'ers zullen ruimhartig storten. De GS-redactie zal het gestorte bedrag vanzelfsprekend verdubbelen, zodat u ook een hoogblonde secretaresse in dienst kan nemen (of George Micheal-lookalike secretaris, wat u wil).

JackRandom | 06-10-05 | 17:13

daar bij die molen...... als het lente wordt dan stuur ik tulpen uit Amsterdaaahmm...

radiorukker | 06-10-05 | 17:13

@JackRandom 06-10-05 @ 17:04
In lijnen zal statuten, programma, standpunten vroegtijdig afgerond wezen. (voor 2007)
Natuurlijk zijn er kosten om mee te kunnen doen omtrent verkiezingen.
In die zal het de enige belemmering kunnen zijn.
Zo hoop ik op alle steun, & anders zal `n ieder toch het geduld moeten opbrengen.
Zonder geldschieters is het niet haalbaar.
Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 17:08

Heb zojuist even polshoogte genomen. In de hoop op?
Jammer voor het Volk, U kunt helaas niet uw mening verkondigen bij de Justitie.
Geeft wederom weer aan hoe de algehele welgesteldheid is.
Met de citaat `the show must go on`

Hoogachtend J Molendijk (Spijkenisse)

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 17:05

Sjeesses, ik hoop voor de redactie dat dat lekker schuift, die kudt toffee's, en dan Jan Molendijk er nog over heen, het lijkt hier Talpa wel.

gentle giant | 06-10-05 | 17:04

Jan, ouwe zeiksnor, U is terug! :) Uw bijdrage verheldert de hele discussie luminieus, waarvoor mateloze dank onzerzijds. Ook hoogachtend, en kunnen we in 2007 op u en uwe partij stemmen? :)

JackRandom | 06-10-05 | 17:04

-edit blijft spam molendijk!-

Jan-Molendijk | 06-10-05 | 16:58

@Jack dank je *snif*

Lucifer | 06-10-05 | 16:55

Wat een onzettende kudt site is dat zeg, net zo smerig zoet als dat kudtsnoepje.
Kan iemand onze Ddoskaboutert erop afsturen?

Lekker Belangrijk© | 06-10-05 | 16:52

Godver zeg, ik zit nu echt zwaar te gapen. Na dat biertje van zonet gelijk maar weer aan de koffie.

DiagnosisTyphus | 06-10-05 | 16:49

Wat een kutgeluid!
Het doet pijn aan mijn veel te mooie luidsprekers...

da wizard | 06-10-05 | 16:48

@Lucifer: Gezondheid, allergisch voor ambtenaren? :)
Las ik vandaag toch wel een aardig plan van Donnert: ambtenaren strafrechtelijk vervolgen als ze frauderen, corrupt zijn, liegen, met de regels marchanderen en meer van dergelijke zaken. Goed plan, maar trekt 'ie dat dan ook door naar de top, vraag ik me af. Want ministers en staatssecretarissen zijn ook ambtenaren...

JackRandom | 06-10-05 | 16:45

Donner eigen ring tone

[url]http://www.mobilemoney.com/nametonespopup.asp?mmwizardskin=http://www.mobilemoney.com/mmskins/mmskin1/mmskin1.js&mmstart55_11=1&mmcountry55_11=31&mmchar55_11=&mmsection55_11=&mmpart55_11=&mmstype55_11=and&mmcat55_11=55&mmsearch55_11=donner&country=31&pos=Name%20Tone%20Banner&ordernumber=0&refname=tradedoubler&language=nl&popupskin=default[/url]

josty kostie | 06-10-05 | 16:42

@jack Random
HAHAHAHAHAHAHAha.. ha.. ha tjsoe.

Lucifer | 06-10-05 | 16:40

Als donner ook even iets doet aan extremistjes die in de gevangenissen bezig zijn met het recruteren van mensen voor de jihad dan komt het vast goed. Maarja, prioriteiten he.

radiorukker | 06-10-05 | 16:39

Nog even, en het is weer 11-11 bal! Dan kunnen we Donner kronen tot Prins Podcast I, en vol genoegen luisteren naar Donners carnavalskraker 'Ma, wat doet die pot wiet in mijn kast?'

Get it, pot+kast is podcast? Oh never mind, het is te laat op de werkdag om nog creatief te zijn...

JackRandom | 06-10-05 | 16:37

Maar ondrtussen lijkt het erop dat Donnert iets aan het Pikmeerarrest gaat doen. Scoort hij bij egwel toch even stevig punten mee.

egwel | 06-10-05 | 16:36

Goedendag,

Het is alweer bijna twee weken geleden, dat ik mijn website heb geopend met een podcast. Het heeft enorm veel reacties opgeleverd; met steun, met vragen en met kritiek. Kennelijk had men die digitale sprong niet van mij verwacht. Leuk om niet voorspelbaar te zijn.
Dank voor al die reacties. Of voor de kritiek, want daar kan ik mijn voordeel mee doen.
Waar er vragen waren, worden die zo goed mogelijk geprobeerd te beantwoorden.
U begrijpt dat u mijn stem zelfs ook als beltoon kunt krijgen. Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn. Het gaat gauw vervelen. Mijn moeder zei dan altijd: "Hou jij je mond nou eens even.". En ik bang--ben bang dat u dat ook krijgt, bij alles wat ik zeg.
Maar goed, het blijft proberen.

Dat geldt ook voor het vinden van de juiste toon en de juiste regelmaat. Ik had vorige keer gezegd, éénmaal per week een bericht in te spreken. Maar een week is zo voorbij. En nu zijn er al twee weken verlopen sinds mijn vorige bericht.

ZZZZzzzzzz...

(en hier is uw reaguurder in slaap gevallen, sorry)

broomstick | 06-10-05 | 16:34

Yo! Zo'n ATF3 Siemens heb ik nog gehad, die oplader stond in de achterbak en kon je idd losklikken en meenemen, verdomd handig!

Lekker Belangrijk© | 06-10-05 | 16:33

Het doet me vaag denken aan van die langspeulplaten over gelaarsde katten, als ik ziek was en/of mijn vader mij niet wilde voorlezen, ultiem slaapverwekkend, met welhaast dezelfde fenomenale hifistereo geluidschkwaliteit gelijck vroeger.

KaiserSoza | 06-10-05 | 16:28

Over kouwes gesproken waar is ie ik mis hem, net zoals niceau en check die merrie. Toppers waren dat.

Lucifer | 06-10-05 | 16:25

Imagebuilding mag ook op een andere wijze hoor, liever zelfs....
Zoals PHD's mammie al zei; als jij (phd) nou even je kop houd!

~Pyro~ | 06-10-05 | 16:22

Ik moest onwillekeurig weer ff aan Kouwes denken, toen ik naar de nieuwe podcast van de minister luisterde....
Net als de stukjes van onze, helaas te vroeg gestopte columnist, kon ik ook hier niet tot het einde geboeid blijven ,en ben halverwege dan ook afgehaakt... iets over zijn moeder en zijn mond houden is het laatste wat ik nog heb meegekregen. Kan onze Donnert niet met terugwerkende kracht worden afgedreven?

Karel Kruizenruiker | 06-10-05 | 16:22

Ik kan haast niet wachten!

Corpus Delicti | 06-10-05 | 16:20

Mijn God, heeft hij die microfoon soms in z'n reet zitten?

KaiserSoza | 06-10-05 | 16:20

Ik heb vandaag zelf ook al flink gepoepkast

Traag | 06-10-05 | 16:19

Hee die had ik in 1990.

Lucifer | 06-10-05 | 16:17

Juist,...

BadMOFO | 06-10-05 | 16:17

linkje naar kophouwen via ad.doubleclick.net.
die plaatst leuke tracking cookies...

watergeus | 06-10-05 | 16:15

Hee! Een echte ATF-3!!!

BlackMagic® | 06-10-05 | 16:14

Ha! Nieuwe ringtone! Tring tring! Joepie.

BadMOFO | 06-10-05 | 16:13

Ik vind donner stiekem leuk ''mijn moeder zei vroeger altijd hou nu je mond eens even''

NoClass24 | 06-10-05 | 16:11

genieten zeg..

Florisk | 06-10-05 | 16:07

Erg Offtopic: Wat een lelijk site, die Kophouwe...

bwahaha | 06-10-05 | 16:05

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken