
Nog even terugkomend op de
sloopwerkzaamheden afgelopen week bij de bajesboot in Zaandam. U weet wel, die betaalde boeroepers in witte pakken die ongestraft 120 meter overheidshek konden ontwortelen. Welnu, de betreffende Joke-Kaviaar-brigade glundert al de gehele week, zo trots zijn ze op hun vernielingen. Niet geheel onterecht natuurlijk. Wanneer de pliesie besluit niet in te grijpen omdat het achterhalen van verdachten zo'n gedoe is, rijden wij ook 240 op de A10. Nog een geluk dat door onze inspanningen de nodige overtreders op de
gevoelige plaat kon worden vastgelegd. Het enige dat eigenlijk ontbreekt is een niet onder druk afgelegde bekentenis. Een smoking gun. Een vrijwillig feitenrelaas. Maar wie is er nu dom genoeg zoiets delicaats met
bewegende beelden vast te leggen? Joehoe pliesie, doe eens midden in de nacht van het stromatras lichten. In de EBI Vught met dat volk!
Reaguursels
InloggenVandaag gespot in Haarlem.
10.15 uur kruising Schipholweg/Prins Bernhardlaan. Fietsend richting Winkelcentrum Schalkwijk op een rode Kronanfiets. Overigens gekleed in een sexy rokje met luipaard- c.q. tijgerprint.
Ideaal voor een hitman. Dat haar heeft de functie van een High Visibility Card.
@bidlip 12-04-07 @ 09:04
Ja vreemd volk die krakerts uit de Jaren Tachtig:
Na enkele jaren worden ze grijs, sturen ze hun kinderen naar het Barwlaeus Gymnaesium, luisteren naar klassieke muziek in hun kapitale grachtenpand, boekenkasten vol met Geert Mak en aan de muur een echte Aad Veldhoen/Karel Appel...
Zondag's gaen ze naer de Hippie-kerk!
www.politie.nl/aangife helaas niet anoniem
OOOOOOOOOOOOO nu begrijp ik waarom ze bij de SP nitroglycerine maken
ies landsverraad
ies ophangen...
@bidlip 12-04-07 @ 09:04
Zo, dat lucht wel op, zeker? Het was in elk geval een genot om mijn eigen gedachten zo verwoord te zien. Hulde!
Lol en dat zit /zat dan in de politiek (Lokaal in Haarlem), het kan in Nederland!
Ik zeg, lekker laten betalen voor die hekken en daarna haar aannemen voor rutger zijn baantje :P
De krakerts zijn inderdaad teleurgesteld dat er niet meer 'repressie' kwam.
Want daarin schuilt hun ware verlangen: het door rechtse ME'er bij de haren over straat te worden gesleurd. Dat is namelijk het ultieme bewijs voor hun zelfbeeld: een stinkend vod dat het slechts waard is om over straat te worden gesleurd.
Acties van dit soort lieden gaan nooit over politiek bewustzijn. Als dat zo was hielden ze zich ten tijde van Verdonk niet bezig met asielzoekers maar met de bedreiging van de nederlandse en internationle *vrijheid* als gevolg van een paar cartoons. Maar daar hoorde je ze niet over. Als ze werkelijk inhoudelijk bezig zouden zijn zouden hun standpunten en stellingen in 25 jaar tijd enige verandering of catharsis hebben meegemaakt maar nee hoor ze schreeuwen nog precies dezelfde nonsens als in de jaren 80, geen enkele ontwikkeling.
Het zogenaamde politieke bewustzijn waar ze steeds zo prat op gaan is gewoon een drogreden om de aandacht af te wenden van de werkelijke reden van hun acties: een collectief minderwaardigheidscomplex. Kijk maar wat ik waard ben: ik heb kapotte kleren, ik verzorg mezelf niet en op het toppunt van mijn carriere wordt ik bij mijn haren over straat gesleept. *Dat* ben ik waard. Daarom ook de teleurstelling vanwege het uitblijven van repressie. Wel bekeken is dat ongeveer het ergste dat je ze kunt aandoen. Onbedoeld maar treffend.
@Above 12-04-07 @ 06:35
of heb je haar liever zo? www.axielijst.nl/data/foto/echt.jpg
@ Prinskromijn 12-04-07 @ 08:23
Ze zijn alleen beter in het pak gestoken dan menige GS'er www.axielijst.nl/data/foto/nep.jpg dat wel
En toch he, Geenstijl dreigt met 3 bussen en het eindigt als 1 april grap, maar dit mooie bukdiertje regelt het gewoon, wat dat betreft gewoon een straffe en strakke actie.
Er wordt sowieso veel te weinig actie gevoerd in Nederland, het is net alsof we het allemaal wel oke vinden dat we van alle kanten genaaid worden.
piquant 11-04-07 @ 22:39
''die, zonder eigen belang,het opnemen voor misstanden in onze rechtstaat''
Daar ben ik het niet mee eens. Dit soort mensen pretenteerd hoge idealen en utopia te bewerkstelligen, maar in feite zijn het doodgewoon hippies die net als in de jaren 60 gewoon iets zoeken om tegenaan te schoppen. Hun eigen belang is dat ze hun onverzadigbare genoegen, om iets wat ook maar minimaal naar echts kantelt te molesteren/demoniseren, willen stillen.
Het enige waar ik aan denk is dat ik haar keihard wil neuken. Geile kop van haar.
@martelaar van gorkum 20:07
Ze is een stuk leuker dan Rutger. Als GS haar nou eens aanneemt, kan ze bijvoorbeeld haar haar verven al naar gelang het onderwerp. Paars met groene konijntjes voor een milieu-topic of zo, geinig.
En dat filmpje over hoe een woning legaal te kraken - dat mag dus volgens de wet, het is legaal weet je.
In de EBI Vught, Brusselmans?
10 jaar Guantanamo Bay dat tuig !!
@.. Whatever 12-04-07 @ 00:39
Ow sorry, vergeten te plakken.
@ Nee man, ze heeft SPH "gestudeerd" en doet nu hoernalistiek.
Ondanks dat ik geen linksert ben, hou ik van dit soort fanatieke wijfjes.
@bakoenin 12-04-07 @ 00:29:
Dat bedoel ik met socialistische geschiedvervalsing. De sociaal-democratie van Den Uyl is sterk beinvloed door nieuw-links (je weet wel: die multi-miljonairs die hun miljoenen uit de schatkist hebben geroofd - Marcel van Dam, Bram Peper, Max van den Berg en nog wat van die hemelbestormers) en die lieden waren sterk beinvloed door Marx. De maatregelen die de PvdA in de regering van de jaren '70 hebben genomen op sociaal-economisch vlak - met name onderwijs, sociale zaken- hebben (behalve dat ze rete-duur zijn gebleken) de maatschappij voorgoed ontwricht. Geen enkele daarvan is ooit weer teruggedraaid, slechts aangepast. De overheid geeft nooit een ooit toebedeelde taak terug (welke ambtenaar stelt voor zijn eigen baan op te heffen? Geen één!) maar past het een beetje aan.
De socialisme is geen antwoord gebleken op de nachtwakerstaat, die fuctioneerde prima. De Wall-street crash was bij uitstek een voorbeeld dat het kapitalisme à priori wel werkt. Wat was er aan de hand? Er werd een pyramidespel gespeeld met geleend geld en dat was mooie windowdressing maar de koersen waren niet meer gebaseerd op de daadwerkelijke produktieve waarde van een bedrijf. Het virtuele geld werd door de opeisbaarheid van kredieten in 1 klap vernietigd. Lullig als je daar toevallig je hele persoonlijke financiele toekomst op hebt gebouwd, dat moet je dus niet doen. Een wijze economische les. Niettemin is het kapitalisme in staat gebleken zichzelf uitstekend te herstellen. Het socialisme in ZA maakt het land in rap tempo kapot overigens. Macro-economisch holt het land achteruit.
Wat ik wil heb ik al eerder uitgelegd ik ga mezelf niet blijvend herhalen.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/047846.h... (vanaf een uur of 01:00).
Die kaviaarqut wil ik best leegslurpen. Ik ben gek op gekke wijven.
Wat symbolische aktie? Gewoon symbolisch opsluiten dat anti-democratische geteisem! Of allemaal dwingen een asielzoeker of 5 te adopteren, die zij moeten voeden en van kleding en zakgeld voorzien. Dan piepen die uitkeringstrekkers wel anders!
of ze zet piercings dat kan ook, zou me ook niets verbazen. Maar één van de twee toegevoegde waarden is het aan deze kanker wereld. Of gewoon helemaal niets natuurlijk, kan zijn dat ze loog over dat werken, beetje lopen ontkennen dat je er niet toe doet. Net als deze actie.
Dat rode meisje worstelt niet alleen met de problematiek van de grote mannen wereld, maar ook met haar eigen identiteit. Mooie ring in de neus, net even teveel en te bright rood in het haar. Het geeft niet hoor, iedereen groeit er een keer doorheen. Ze werkt overigens in een vaag boetiekje wat alternatieve prul kleertjes verkopen. Als we deze stumperts niet hadden waren de straten één grote saaie bedoeling, dat is dan weer het positieve aan dit trieste verhaal. Die neus moet gewoon deaud die deugd nergens voor dat zie je al van ver.
koerbagh 11-04-07 @ 23:52
Ach en hoeveel marxistische regeringen zijn er dan wel niet geweest sinds den Uyl ? (was den Uyl Marxist, naah op zijn hoogst een Bernstein adept)
Is trouwens het Marxisme geen antwoord geweest op het falliet van de nachtwakerstaat, dus wat wil je , een extreme nachtwakerstaat ? Terug naar die tijden waarop de schlemiel en onvermogende zijn aalmoes bij de kerk kon halen ?
De beurskrach van 29 heeft het onvermogen van de nachtwakers al aangetoond, de revival van het socialisme in Z.A ook, dus kom eens met een oplossing, hoe zou jouw favoriete maatschappij er uit zien ?
Sikkeneur 12-04-07 @ 00:00
doe jij even de afwasmachine volruimen?
=out
Lekker door de straten macheren zoals de SA vroeger deedt met hun bruinehemden en palestijnen sjaals onder hun wiite pakken verstopt.
Sikkeneur 12-04-07 @ 00:00
Neen dank je, ik kan me voorstellen dat ik daar sikkeneurig van word. Die oude boekjes daarentegen...
Het vak is gedevalueerd, zie ik. Toen mevrouw Vliegen nog praktizeerde, was het stukken lukratiever.
*laat planeet aarde voor wat het is, een zielig hoopje*
koerbagh 11-04-07 @ 23:52
Rosenmuller,Kok(nyenrode).
Hoewel ik denk dat den Uyl het nog welmeende.
Menschen met hun zieleroergebeuren....
dr.spin007 11-04-07 @ 23:49
Voor jou dan nog een; ik ben geen loonslaaf, werk wel hard voor mijn centjes en vind ook niet alles even leuk en lief op deze wereld, maar swat (oh solly isse soit) ik leef erin en maak er het beste van.
Nog behoefte om een keer bij mij op de bank je zieleroerselen uit te storten?
Afhankelijk van je verzekering eerste 9-12 keer vergoed, daarna moet je 125 euro p/u zelf betalen en ik heb ook nog ouwe boekies voor je te koop ( maar dat doe ik op andere werkuren)
@K44lkOpj3 @ 23.51
Neem snel je pilletjes in! Je schuimbekt helemaal.De doodstraf bestaat niet in Nederland en zeker niet voor het vernielen van een paar hekken.
Die rooie pijpslet (chic en relevant) heeft een baan. Niet goed opgelet!
@Sikkeneur 11-04-07 @ 23:45:
Het socialisme is sinds Den Uyl verantwoordelijk voor de grootste afbraak van de Nederlandse maatschappij. De jaren 60 en 70 hebben ook wel wat goeds gebracht, maar voor het overgrootste deel uiteindelijk niks dan narigheid. Met de beste bedoelingen, ongetwijfeld, maar gebaseerd op een volstrekt verkeerd mens- en maatschappijbeeld. De grootste geschiedversvalsing komt nu juist vanuit de socialistische hoek, gebaseerd op een idioot boekje van Marx (een soort bijbel zonder God) en het begrip klassenstrijd. In alle "socialistische" revoluties doet zich het merkwaardige feit voor dat het helemaal geen klassenstrijd was maar de voortrekkers van die revoluties de geletterde, geschoolde lieden uit de upper-class waren.
*gaat out met warp tweehonderd*
@piquant 11-04-07 @ 23:45
Als je wordt betrapt kan je net zo goed doorgaan met pissen, de boete wordt er toch niet hoger van.
Ik hoop dat ze allemaal ****** krijgen en snel doodgaan. vies links tuig. vooral die rooie pijpslet!!!!
niet opsluiten dat kost alleen maar geld (ons geld)
gewoon het land uit trappen dat linkse kutvolk.
He TUIG ga eens werken!!!! in plaats van je tijd te verdoen aan profiteurs!!!
Sikkeneur 11-04-07 @ 23:45
Niet alles is de schuld van linkse rakkerTs maar wel heel veel. Het vrije woord: niets mis mee maar dat heeft dan weer helegaar niets te maken met het kapotknippen van hekken.
swat schrijf je soit
slaap lekker loonslaaf
@Koerbagh
Sorry,Ik dacht dat u wekelijks een bekeuring kreeg. Wat mij intrigeert;hoe gaat dat dan?
Moet u dan eerst uw piemol weg stoppen en handen wassen of gaat het er heel erg informeel toe "mannen onder elkaar".
Ik denk dat hij(ik ga ervan uit dat het een hij was) gewoon jaloers op u was.
koerbagh 11-04-07 @ 22:56
Weet je wat ik nou zo jammer vind: dat alles wat niet zou deugen in 0031 de schuld is van die linkse rakkers. BBB heeft daar ook al eerder op gewezen.
Een soort oogkleppen op met geschiedvervalsing.
Maar goed, ieder z'n vrije weaurd ook al is dat soms simplistisch gebler als ga eens deaud enzo, vooral als je een tegengeluid biedt ben je gelijk een linkse kudtkrakerT en steuntrekkerT. Als ik 's avonds de tijd heb om wat terug te lezen, zie ik toch vaak dezelfde namen die hard lopen af te geven op links en dat lijken me niet allemaal pensionados. Maar swat.
Morgen weer een nieuwe werkdag, welterusten.
@koerbagh, het aardse bestaan maak u ons geheel duidelijk met alle kenmerken.
@piquant 11-04-07 @ 23:38:
Het is me 1 keer gebeurd vorig jaar en ik ben daar nog steeds pissig over. (Pun intended) Dus ik blijf dat nog wel even als voorbeeld gebruiken.
@ Koer @ 23.37
Ik doe een bekentenis: Ik ben er ook zo een als ik heeeel nodig moet dan doe ik het desnoods nog midden op de Dam.
@mezelf @ 23:37:
dien=doen
dr.spin
Niet alles door elkaar halen svp.
Ik vind het overigens opvallend dat elke keer dat als @ Koer zijn piemol uit zijn broek haalt er een politie agent staat te kijken.
Misschien moet ie niet elke keer naast het politie bureau pissen.
@piquant 11-04-07 @ 23:10:
Het punt is niet of je te hard rijdt en het wordt niet geconstateerd. Dan heb je mazzel. Deze jongens en meisjes dien onder de ogen van de pliesie. Ze posten de foto's en filmpje van hun vernielzucht op het WWW. Hallo...! Wat is hier anders aan dan die Haagse kudtstudentjes met hun duitse nummerbord?
www.geenstijl.nl/mt/archieven/045573.h...
(Overigens ken ik genoeg vrouwen die na sluitingstijd de broek naar beneden doen en in de bosjes het verteerde bier laten stromen, maar dit terzijde.)
.. zapper 11-04-07 @ 23:28
De les dat menschen socsiaal zijn??
Leer mij meer alstublieft!!!
Attila23 11-04-07 @ 23:25
zie je wel ;-)
piquant 11-04-07 @ 23:20
Ik denk niet dat het een kwestie van opwinden is. Het gaat om een gevoel van rechtvaardigheid. Waarom mag dit wel ongestraft en waarom mogen een paar van die Neo's niet met een vlaggetje wapperen in een dom gat om uiting te geven aan hun visie op hoe de maatschappij zou moeten zijn? Waarom is het een select clubje wel toegestaan hun visie omtrent rechtvaaardigheid en hoe de maatschappij in elkaar zou moeten zitten onder dwang bij anderen onder de aandacht te brengen?
Waarom kijken ordehandhavers de andere kant op bij deze aktie terwijl Koer meteen opgemerkt wordt als hij staat te piesen. Is zijn piemol zo groot of liggen de prioriteiten van onze wetshandhavers wellicht verkeerd? Welk "vergrijp" heeft meer impact op onze samenleving? Een boom onderzeiken of een hekwerk slopen?
Vroeger was tegen een boom zeiken heel normaal en hekken slopen niet. Hoe zit dat tegenwoordig? Als je moet pissen, moet je nu eenmaal pissen.
Belastingcenten afbreken? Degene die die hekken heeft laten plaatsen heeft dat reeds gedaan, wel even bij de les blijven he mensen.
dr.spin007 11-04-07 @ 23:23
Als anarchist zou ik erg graag bij de marine willen..
doe eens ff oppakken voor georganiseerde misdaad.
zijn wel ff meer dan 3 daagjes zitten.
maar ja gaat toch niet door.
linkserts staan boven de wet.
martelaar van gorkum 11-04-07 @ 23:15
Aan die indruk kon ik me ook niet helemaal onttrekken. Het was allemaal "te lief". De aktie was ook zo mooi geregisseerd en van een docuutje voorzien. Iedere aktievoerder netjes in uniform met onderscheidingstekens (waar ken ik dat toch van?). Het was te goed voorbereid ook. Iedereen netjes in het gareel (ordnung muss sein), verre van anarchistisch.
@Koerbagh @ 23.10
Niet zo somber. Alles is met voorbeelden te "onderbouwen",maar daarmee bewijst u nog niet uw gelijk.
Hoewel minder dan pak weg 30 jaar geleden,zijn er echt nog wel mensen met idealen.
Het mogen dan niet die van u of van mij zijn,maar wat is een maatschappij zonder mensen die strijden voor een,in hun ogen,betere maatschappij?
Die paar die er persoonlijk gewin uit halen(u bent Samson vergeten),zijn te verwaarlozen.
De rest wordt-zoals eerder gepost- gewone burgers in Vinex wijken met 2,1 kind en een Opel Astra.
Zo gaat het door en door.
Zonde om je er zo over op te winden.
Als buitenaards wezen kan ik hier geen enkele aansluiting bij vinden.
@dr.spin007 11-04-07 @ 23:14
Eeeehm, iets met Willem?
Wacht effe... ik krijg iets door... iets met de Cock?
Het fillumpje heb ik een paar keer gezien en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hier een voorafgesproken rollenspel werd gespeeld tussen de reageerbuizerdjes cum haarlemse axiepartij en de zaanse burgemeesteresse. Dat bouwhek is omvergeduwd. That's all. Maar je zou wat meer 'axie' verwachten richting detentieboot. Verfgeklieder en de stenen gooien die op de kade liggen. En die relaxte houding van de Security... alsof ze al wisten dat alleen het bouwhek zou omgaan.
Hoe heet die vent ook weer die eerst bij de Vakbond werkte, later Minister President werd en nu een dikke 235K binnenharkt met een zootje commisariaatjes terwijl hij eigenlijk met pensioen zou moeten zijn en anderen dat werk zou moeten gunnen?
Ik vind het mooi. Mijn zegen hebben ze.
@Koer,
Sorry,post van 23.07 heeft de mijne gekruist. Ik reageer na het te hebben gelezen.
@Koerbagh
Ik zet er toch bij dat ik het jammer vind dat er vernielingen zijn geweest en rechtsongelijkheid tja.wat moet ik daar nu mee. Ik rijd ook wel eens te hard en door het rode licht en krijg dan geen bekeuring,omdat er geen politie in de buurt is.ook dat is rechtsongelijkheid.
Eigenlijk vind ik dat in dit verband, niet zo interessant.
Wildplassen is ook niet netjes!! Vrouwen doen dat ook niet,waarom kunnen mannen hun leuter niet gewoon in hun broek houden?(Niet altijd natuurlijk)
Ook heeft u gelijk dat de reden van de demonstratie de kwestie niet is. Daar begon ik mijn comment mee.Ook geen valide opmerking om 2 redenen.
1)of topic reageren hier is bon ton. 2) Er is wel eerder iets over gezegd,maar niet op de manier zoals ik er tegenaan kijk.
Niemand MOET op mijn opm. reageren,maar ik zelf vind het overdreven om 2 dagen over een paar vernielde hekken te posten.
Eerlijk gezegd dacht ik "ik gooi even olie op het vuur"en krijg scheld posts. Dat heb ik wel liever dan als een klein meisje terecht te worden gewezen.
(ik ben streng vandaag)
@piquant 11-04-07 @ 22:39:
Zonder eigenbelang? You ARE kiddin', right? Weet je hoeveel (subsidie-)geld die socialistische actieclubjes opsouperen? Het is voor de hardcore van die beweging een carrière, liefst eindigend in de tweede kamer voor GL, SP en PvdD (Hoi Wijnand Duyvendak!) of anders in het management van een "prestigieuze" stichting waar het pensioen bij elkaar wordt gejat. Geen eigen belang? 100% eigenbelang. Niets van een reciprocerend altruisme (het 'voor wat hoort wat' - altruisme) wat een volstrekt normaal psychologisch fenomeen is, maar een parasitair altruisme op basis van een ideaal. De redenering is dan een beetje: "Ik ontrek geld aan de samenleving en ook al is de samenleving het er niet mee eens, ik vind dat ik iets heel goeds doe voor de samenleving en mijn ideaal is het enige dat telt en de samenleving is dom."
In mijn ogen volstrekt abject.
@Sikkeneur 11-04-07 @ 22:35:
Dat is bij de eerste in bewaringneming zo. Als je even die wet verder leest zitten daar talloze grenzen aan, laat staan de hoeveelheid beroepsprocedures.
En verder: Het feit dat ik tegen de huidige door de wet dichtgetimmerde woningmarkt ben (opgezet door socialisten overigens) betekent ZEER NADRUKKELIJK NIET dat ik kraken op welke manier dan ook goedkeur. Je hebt in ALLE gevallen met je poten van andermans bezit af te blijven ook al staat het leeg en ook al is er woningnood en ook al is er grondspeculatie. Die grondspeculatie, woningnood en leegstand is een gevolg van de door socialisten dichtgetimmerde woningmarkt. De socialistische partijen hebben een probleem veroorzaakt waar socialistische krakerts de dupe van zijn en ze geven de schuld aan bezitters van panden. Da's gofferdomme nog eens makkelijk.
Maar goed, daar gaat het in dit topic niet om.
@piquant:
Ik ontzeg niemand het recht tot demonstreren. Ze mogen zichzelf van mij ook aan het hek vastketenen, allemaal best. Het gaat om de rechtsongelijkheid van MOEDWILLIGE vernieling t.o. een overtreding t.g.v. overmacht (wildplassen bijvoorbeeld) bij het ene staat de pliesie erbij en kijkt ernaar en vindt het allemaal best en zodra ik verscholen m'n leuter uit m'n broek heb om tegen een boom te pissen komt bromsnor mij bekeuren. Dat is de kwestie hier. Niet de reden waarom die krakerts demonstreren. (wat mij om diverse redenen een onzinnige reden lijkt, maar dat terzijde).
Ik begrijp het niet dat de politie zon klein groepje niet op andere gedachten kan krijgen,De dames en heren worden vervoerd per luxe touring car naar de plaats van delict.
Maar goed, De politie moet hiervoor gewoon extra uitgerust worden met airgun designs (paintball) automags met rubber kogels!,gebruikten ze ook in zuid Afrika om dolle volks menigten uit elkaar te knallen! lijkt me wel leuk om zon rooie horde aan flarden te schieten met rubber kogels! zijn ze gelijk weer vereinigt in hun lijden met hun Afrikaanse tegenvoeters! ratatatatata!!!!! auw!auw!auw!....
Ik begrijp wel dat het topic gaat over het vernielen van staatseigendommen,(overigens als ik hier al 2 dagen de platte tekst "van mijn belastingcenten"moet het hek van zuiver goud zijn geweest)maar wat mij opvalt is de ongelooflijke verontwaardiging over n.m.m.iets wat nou ook weer niet wereld schokkend is,maar dat er nauwelijks iets wordt gezegd over de aanleiding voor deze actie.
Het gaat hier over de beroemde maatregel voor mensen die hier illegaal verblijven. Niemand heeft het over deze buiten proportionele maatregel. In sommige posts gaat men er gemakshalve-maar volkomen uit de lucht gegrepen-van uit dat dit een misdaad is.
Jammer dat er vernielingen hebben plaats gevonden,maar ik heb toch altijd nog wel een beetje respect voor mensen die,zonder eigen belang,het opnemen voor misstanden in onze "rechtstaat".
koerbagh 11-04-07 @ 21:40
Ik ga niet het hele betoog met verwijzing naar de Wet van L&P herhalen.
Chapeau dat jij je mond wel open doet tegen de dichtgetimmerde huizen- en woningmarkt i.p.v. kudtkrakerts te blerren.
Als je goed had gelezen ben ik ook tegen moedwillig slopen van hekken en staat dit m.i. haaks op onbenulligheden als wildplassen of fietsrazzia's enkel met het doel om prestatiecontracten na te komen.
W.b.t. je wiki-gegoochel: een rechter beoordeelt een asielaanvraag in een beroepzaak als deze eerder door de IND is afgewezen. Door gewijzigde wetgeving van de laatste jaren moet een rechter ook een uitspraak doen, waar de asielaanvrager bij een negatief besluit zich dient te voegen tot een centrum waar uitzetting plaats kan vinden (voorheen was dat niet geregeld en verdwenen deze mensen in de illegaliteit)
Excerpt VREEMDELINGENWET:
Artikel 6
1. De vreemdeling aan wie toegang tot Nederland is geweigerd kan worden verplicht zich op te houden in een door de ambtenaar belast met grensbewaking aangewezen ruimte of plaats.
2. Een ruimte of plaats, bedoeld in het eerste lid, kan worden beveiligd tegen ongeoorloofd vertrek.
3. Bij of krachtens algemene maatregel van bestuur kunnen regels worden gesteld met betrekking tot het voor de beveiligde ruimte of plaats, bedoeld in het eerste lid, geldende regime, waaronder begrepen de nodige beheersmaatregelen.
Ik ben geen advokaat, maar intepreteer bovenstaand als volgt:
Art. 6-1 ... is geweigerd KAN worden verplicht... er is dus een onduidelijkheidsfactor
Art. 6-2 ...., KAN worden beveiligd tegen ongeoorloofd vertrek Ook hier geen definitief vastgelegde verplichting richting uitvoerende macht.
Art. 6-3 De gemeente bevoegd tot deze algemene maatregel van Bestuur KAN wel de onzekerheden bij lid 1 en lid 2 opheffen. Niet de rechter dus.
Het gemeentebestuur waarbinnen deze centra liggen draagt dus primair de verantwoordelijkheid voor de mate waarin vrijheidsbeneming van uitgeprocedeerde asielzoekers plaatsvindt. Ook dit is een mate van ongelijkheid. Dit zou beter bij wet geregeld moeten worden.
@ LoudandProud
deaud luie kudthippy
@Fred V: tussen 'omstandigheden' en 'waaronder' was ik het woordje 'zijn' vergeten.
@joloe: Waarschijnlijk zijn het studenten die nog idealist zijn. Dan kunnen ze bijbaantjes hebben of centjes van de staat of papa en mama krijgen.
- gaat nu zijn mandje in want morgen moet er weer gewerkt worden -
Tegen de muur mag helaas niet meer, maar dat tuig verdient niet beter.....
Beetje mijn belastingscenten afbreken...... dat gaat zo maar niet, is hard voor gewerkt voor die belastingcenten.
Is hier zomaar tijd voor?,moet dat zooitje vuil dan niet werken?Of is hier weer spraken van een uitkering?Als dat het geval is dan vraag ik me toch af hoe ze er aankomen.Werken hebben ze vrijwel zeker nog nooit gedaan,sterker nog als je het woord werken roept dan verschieten ze meteen van kleur,zie die rooie doos maar.Als er toch spaken is van een uitkering dan is het simpel,inhouden dat geld ( waar ze toch geen recht op hebben )en de schade betalen.Het filmpje is duidelijk genoeg die smoelwerken zijn duidelijk te herkennen.Maar de politie zal het wel weer tedruk hebben met andere kudt klusjes zo als gewoonlijk.Ze moeten dan weer van achter die boom vandaan gehaald worden en dat lever niets op.In ieder geval vast zetten dat zooitje vuil!!Maar ja ik zal het wel weer verkeerd zien logies nadenken is tegenwoordig ook een zeldzaamheid geworden.
Ja, niet te geloven dat dit soort acties gedoogd worden. Natuurlijk mag je tegen de omstandigheden waaronder de niet-welkome vluchtelingen vastgehouden worden. Maar gebruik dan middelen die binnen de wet beschikbaar zijn.
Deze actievoerders verdienen een passende straf, net als ik toen ik 108 over een stuk autoweg reed waar 100 de maximumsnelheid was. Overigens, als het waar is dat Amnesty en het Europese Hof NL veroordelen over de detentiewijze van deze vluchtelingen, dan voel ik wel mee met de actievoerders, maar dan wel met legale middelen.
@Sikkeneur 11-04-07 @ 21:24:
Praat geen peop. Daar gaat het HIER in DIT topic niet over. Ik ben tegen de dichtgetimmerde huizen- en woningmarkt en daar doe ik genoeg tegen. Helaas is niet iedereen het me eens. Ik heb dus VETTE PECH. Maar dat betekent niet dat ik mijn mond erover hou. Daar gaat het echter HIER niet over.
Ik zit overigens helemaal fout. Het gaat om moedwillige vernieling en de pliesie die een oogje toe knijpt terwijl als ik mijn blaas leeg tegen een boom ik een bekeuring krijg. DAAR gaat het om. Volstrekte willkeur in deze "rechtstaat".
Voor betreft de vreemdelingenwet heeft L&P niets aangetoond, alleen een mening geventileerd. Dat mag, maar die mening is nergens op gebaseerd. Tenminste niet op de wet en niet op enige rechtsregel die erop van betrekking is. Als ik ongelijk heb is het niet voldoende dat gewoon mar te beweren, maar dat ook even met argumenten en bewijsvoering te onderbouwen.
Anders is het niks meer dan holle geytenwollensokken rethoriek.
Ga es deaud!
Frappant dat die linkse kudtkrakers de ene ziekte en verwensing na de andere naar hun hoofd krijgen. Vragen worden gesteldt om hun zaken democraties te regelen, maar de doorsnee GS-er dit dan weer niet hoeft te doen.
Jammer Koerbagh, normaal weet je wel aardig je pen te roeren, maar dit maal zat je toch fout (zie ook een zwak hhhmmmm, lijkt steekhoudend van advokaat vanderF)
Overigens ben ik het niet eens met het slopen de hekken, evenmin als het moedwillig uit geldgewin woningen jaren lang leeg te laten staan bij een tekort aan betaalbare woningen. Laat hier dan je stem ook eens over horen, treft ook je eigen kinderen.
@Willem4 11-04-07 @ 21:07:
Nee, maar dat hek wel. Of dacht je dat dat miraculeus weer teruggroeit ofzo?
koerbagh: zijn je ogen stuk of zo?
Ze ziet er eigenlijk best wel neuqbaar uit. Ik zeg voor straf drie dagen bij de meiden in mijn berging!
Respect voor die ene security vent though, 70 krakerts met betonscharen maar toch rustig blijven.
Smerige rooie kraakkudt. Rooier kan gewoon niet.
-weggejorist-
De hele aarde lijkt dan wel op een ship full of fools, joe toe!!
gezellie, met een paar bussen vol een hekje kapot knippen. wat een volstrekt doelloze, onzinnge flauwekul voorstelling. ga iets zinnings doen kneuzen. postzegels verzamelen ofzo.
Big Ern@20.37. Oke ik dacht dat je strafbaarstelling bedoelde 282a SR. 15 jaar.
@Willem4 11-04-07 @ 20:35:
Niks gesloopt? Een hekwerk van 10 mille belastinggeld naar de klote, maar niks gesloopt verder hoor... Tsss...
*fles absinth wegzet*
Ik vind die rooie wel een lief snolletje.
Over 10 jaar woont ze gewoon in een vinex-wijk met 2.3 kinderen, een labrador en een ambtenaar, en brengt ze de kids naar school in een station-wagen.
Laat haar maar even uitrazen, ik vind het wel aandoenlijk.
Maar dat andere tuig meteen oppakken!
Sorry het is juriSpridentie....
*& dan eauk nog een R missen op deze planeet*
@Contra 11-04-07 @ 20:35
Hangt van omstandigheden af.
gemiddeld wel zo'n 5 jaar
(Volgens juripridentie op rechtspraal.nl)
Big Ern@20.21. Niet een beetje te weinig voor gijzeling 5 jaar???
Waarom kijg ik toch steeds weer een beeld van het schip der dwazen doorgeseint?
www.ibiblio.org/wm/paint/auth/bosch/fo...
De overheid beschermt rechts niet, dus is het de taak aan rechts om zichzelf te beschermen. En de beste verdediging is de aanval.
.
Overigens zou ik beginnen met die rooie hoer oppakken en in Amsterdam achter het glas te flikkeren totdat ze vaak genoeg geneukt is om het hekkie terug te betalen. Als ze geuk heeft, kan ze naar huis zonder AIDS.
Lobo 11-04-07 @ 20:23
Was beter geweest als je ze onder de auto had gehad.
@bosneger 11-04-07 @ 20:21
Ben jij familie van Steegneger en Libertassimplex?
Zijn ze gepakt met een 100% controlle op Schiphol ofzeau?
Doe ze de groeten als je op bezoek gaat!
@martelaar van gorkum 11-04-07 @ 20:07:
Ahh, die heb ik een keer liftend in de auto meegehad.. Geen rood haar aanwezig toen!
Ga in godsnaam de bak in voor 3 dagen. Joehoe kamer vragen! Waarom mag zo iemand een hek slopen dat daar van MIJN belasting centen is neergezet?
@CoJoNes 11-04-07 @ 19:52
Gijzeling is wederrechtelijke vrijheidsontneming en daar staat 5 jaar op ;)
@captain orange: kijken of ze nog zo'n grote bek heeft als er 300+ reaguurders an masse over heen gaan !
gezellig hier.
Beetje Gonny-style dat tuigleidertje... Dat hier mijn belastingcenten aan op worden gemaakt.. Om te janken!
@martelaar. Lol, dat filmpje.Stap 2. Zoek een woning die al een jaar leeg staat. "Misschien heb je al een pand op het oog omdat je er bij om de hoek WOONT." Hilarisch.
Ze moet over 3 dagen wel gewoon werken zegt ze dan!!
Ik geloof d'r geen snars van, in mijn bedrijf kom je niet binnen met zo'n kop!
dizzux 11-04-07 @ 20:07
Da's bluf, wie wil dat nou.... wat een afgrijselijk mormel. Kaakklem in het kwadraat is het. Heel China zet de vuilnisbakken buiten als ze d'r zien.
www.axielijst.nl/?id=1
en ze is de Rutger van www.reageerbuis.com/?entry=47
Nu dat rooie teefje ONGEVRAAGD aan ons GEMEENSCHAPS goed heeft gezeten, mogen we dan nu ook ONGEVRAAGD GEMEENSCHAP met haar hebben????
@Rubberen regenburka 11-04-07 @ 19:57
Ze heet Mara...
Dat ze die rooie dakpan eens godverdomme heel snel met dr koeiekop achter de tralies shovelen en gelijk de kosten op haar en dr headbangmatties verhaalt. bah smerig volk
Hoe heet ze ?
Dit is toch het toppunt! Dat Filmpje, het is gewoon een dagje uit voor die gasten en de straf die erop staat stelt ook geen reet voor, ze vinden het prima 3 daagjes in het hotel met 3x pd lekker eten.
Geert, Hallo lees je mee? Doe er eens wat aan! Hoe ver laten we het komen? Die gasten moeten in een werkkamp en niks geen uitkering of kraakgedoe meer.
CoJoNes 11-04-07 @ 19:50
Zelfs al zou je gelijk hebben (en dat is hoogst twijfelachtig) en zou Nederland de naam rechtstaat niet verdienen, dan nog is het van belang om vast te houden aan het IDEE van de rechtstaat.
Elk ander alternatief leidt tot chaos of juist tot dictatuur.
Boeroepers
Boe-roepers
of Boer-oepers ?
Men speekt hier over rechtstaat en regels. Maar heeft men het dan over het linkse actietuig of over het rechtse politieke tuig? Of was die vraag al gesteld?
En hebben de Joden al overal de schuld van gehad? Okee. Check. Check. En check :)
@Big Ern
Onder welk kopje valt gijzeling? En mag dat dan wel in een Huis van Bewaring met hekken enzo?
@ShadowBMX 11-04-07 @ 18:59
Nope, je hebt overtredingen en misdrijven...
Wildplassen, geluidsoverlast, hardrijden allemaal overtredingen, rijden onder invloed (art.8) of tijdens een ontzegging (art.9) zijn oa misdrijven....
Voor een enkele overtreding zal je doorgaans een transactie aangeboden krijgen, misdrijven komen voor de rechter.
@koer
Inderdaad, laten we er in godsnaam mee ophouden om met allerlei pathetische drogredenaties de 'rechtsstaat' Nederland te verdedigen. Nederland is geen rechtsstaat, zolang rechters lid kunnen zijn van politieke partijen, de Lions, de Vrijmetselaars. Wie probeert wie hier nou in de zeik te nemen. Zelfs de Chef heeft op GS een vinger in de pap. Rechtsstaat? Laat me niet lachen. Willekeur is geen recht.
@ QB
'we hebben niets gesloopt, we hebben het alleen maar kapot gemaakt'
Die ga ik onthouden en ik vermoed zo dat dat zinnetje heel goed van pas gaat komen:
'Ik heb niets gestolen, ik heb alleen maar niet betaald.'
Vooral het 'alleen maar' baart me zorgen. Het geeft aan dat ze net zo goed iets anders hadden kunnen doen en zich uit pure verveling maar op het hek hebben gestort.
@koerbagh 11-04-07 @ 19:38
Kennis van me werkt in Arrondissement Haarlem, daar valt schiphol weer onder, tel uit je winst!
Anyway, hulde L&P dat je de discussie hebt weten weg te trekken van waar het feitelijk om gaat: het onbestraft laten van MOEDWILLIGE vernielingen en de dubbele moraal van rechtstaat Nederland.
Daar gaat het om en nergens anders.
@LoudAndProud 11-04-07 @ 19:22:
*kuch*
Er komt geen rechter aan te pas? *kuch-erde-kuch*
Heb je enig idee hoeveel manuren een gemiddelde rechtbank kwijt is aan de vreemdelingenkamer? Man man... In klein kudt-arrondissementje als Assen met een minimum aan vreemdelingen en asielzoekerscentra zijn het aantal vreemdelingenzaken al meer dan de gewone civiele zaken.
Excerpt VREEMDELINGENWET:
Artikel 6
1. De vreemdeling aan wie toegang tot Nederland is geweigerd kan worden verplicht zich op te houden in een door de ambtenaar belast met grensbewaking aangewezen ruimte of plaats.
2. Een ruimte of plaats, bedoeld in het eerste lid, kan worden beveiligd tegen ongeoorloofd vertrek.
3. Bij of krachtens algemene maatregel van bestuur kunnen regels worden gesteld met betrekking tot het voor de beveiligde ruimte of plaats, bedoeld in het eerste lid, geldende regime, waaronder begrepen de nodige beheersmaatregelen.
Affijn, check zelf maar wat allemaal mag en niet mag en wanneer de rechter er precies aan te pas moet komen (en dat ook doet.)
wetten.overheid.nl/cgi-bin/deeplink/la...
Ik bedoel "sta je" eigenlijk...;)
@ LoudAndProud 11-04-07 @ 19:22
Dat jullie slag overal en altijd tegen alles is, snap ik inmiddels wel. Dat jullie die 'standpunten' willen ondersteunen met vandalisme en terrorisme, snap ik iets minder.
Wat ik helemaal niet snap is dat ik uit de hoek van de huizen-dieven nooit eens hoor hoe het dan wel moet. Leg het me dan eens uit, wat moeten we doen met mensen die naar nederland komen puur en alleen voor een financieel betere situatie. Moeten we ze allemaal toelaten? Moeten we elke wereldburger naar nederland halen en ze een uitkering gaan geven? Wie gaat dat dan betalen, de huizen-stelers vast niet toch? Dus dat werkt niet, wat doen we dan? Grenzen dusdanig dichtgooien dat er gewoon geen illegalen meer inkomen? Persoonlijk lijkt dat laatste me een geschikte oplossing, maar dat vinden de links-terroristische organisaties vast ook niet goed? Dus wat dan? De middenweg bewandelen zoals nu gebeurt en accepteren dat we de echte vluchtelingen (lees meestal slimmere fraudeurs) toelaten en de gelukszoekers terugsturen? Lijk me iets voor te zeggen, maarja dan moet je wel zorgen dat je af komt van de gelukszoekers, gaan we daar vijf-sterren hotels voor betalen, wederom, die zullen dan vast niet betaald worden door de huizen-stelers toch?
Anyway... jullie zullen vast wel ergens een punt hebben hoor. Het is jammer dat het overschaduwd wordt door vernielzuchtigheid. Maar dat schijnt er bij te horen. Als de huizen-stelers bende echte oplossingen gaat bedenken hoor ik het graag.
Rooie teringhoerrr... ga eens deaud pukkeltrol!
@mr. Rugje 11-04-07 @ 17:19
Welk arrondissement zit jij dan?
*gaat even lekker ongegeneerd fraggen*
@redactie
Zijn de lettertjes op?
Mas Rob 1920
Vreemde figuur, u raakt de kern.
Zo komen ze tevens van de verdenking af dat de staatskerk linkse actievoerders steeds de hand boven het hoofd houdt. (tenzij de rechters toevallig linkse activisten zijn geweest en dat laten meewegen in hun oordeel, want de rot zit diep, zie de softe 12 jaar die volkert slechts kreeg voor het opzettelijk moorden & beschadigen van de democratie)
@LoudAndProud 11-04-07 @ 19:22,
hmmm, lijkt steekhoudend..
let vooral op de laatste zin van die rooie feeks.
'we hebben niets gesloopt, we hebben het alleen maar kapot gemaakt'
ooooooh niets aan de hand dus, kost alleen maar een paar ruggen om dat hekje weer overeind te zetten, maar voor de rest is er NIETS aan de hand.
doorlopen mensen niets te zien hier.
LoudAndProud 11-04-07 @ 19:25
Ja en als je niet kan betalen wordt die keus voor je gemaakt. Net als dat er maatregelen worden genomen tegen mensen die hier illegaal zijn en dus de wet overtreden. Niks mis mee............
Zelfcensuur, zoiets. Pfffft, nou ok, kappen dan maar. Zelfcensuur, dat dan weer wel.
Wishbone 11-04-07 @ 19:22
Je MOET er volgens mij voor kiezen! Niets let de staat om gewoon de deurwaarder bij je langs te sturen en op die manier de boete te innen.
Als ik het me goed herinner is "zitten" in plaats van betalen op vrijwillige basis, maar ik ben niet goed thuis in de wegenverkeerswet.
LoudAndProud 11-04-07 @ 19:20
Dat is weer een mening en niet een wet.............
koerbagh 11-04-07 @ 19:19
Juist nu begrijp je het!
Een RECHTER had de illegaal moeten veroordelen tot gevangenisstraf op een bajesboot.Maar er is geen rechter aan te pas gekomen.
Want ze noemen het "een maatregel" en geen "straf".
Als een rechter een illegaal veroordeelt tot gevangenisstraf hoor je mij niet.
LoudAndProud 11-04-07 @ 19:15
Je mag zelfs vaak nog kiezen ook een boete of een celstraf. Dat wordt dan ook vaak genoeg uitgelegd bij de uitspraak................ Een uitpraak van 500 euri boete of 10 dagen zitten is echt niet zo wereldvreemd hoor.........
-edit nee. Mag niet van Chef. En nou kappen met die onzin bitte -
koerbagh 11-04-07 @ 18:58
Ik ben het eens met je dat in principe in een democratische rechtstaat iedereen geacht wordt zich aan de spelregels te houden. Wie zich door middel van vernieling en geweld buiten de rechtsorde plaatst, dient te worden vervolgd.
Echter, een andere vraag is of een democratische rechtsorde door de aard ervan mensenrechten garandeert. For argument's sake, stel dat in een democratie elementaire rechten van een minderheid met voeten getreden worden. Is dan het streven naar mensenrechten voor eenieder geen burgermansplicht? En hoever zou men dan mogen gaan? Moet je je dan altijd en in elke omstandigheid aan de democratische spelregels houden? Wat heeft dan voorrang, de democratische hardware (regels/rechtstaat) of de software (principes/rechten)?
Maar terugkomend op de actie. Als er voor de actievoerders gegronde redenen zijn voor het opzoeken of overtreden van de grenzen van de rechtstaat, dan zouden zij ook de consequenties daarvan moeten dragen en zich laten arresteren. Hebben niet vaak de mooiste verdedigingen van democratie en mensenrechten in de wereld plaatsgevonden in een rechtszaal?
Ik zou zeggen, een gemiste kans voor het actiewezen. Of zouden ze soms niet durven?
@koerbagh 11-04-07 @ 19:1
tip: noem mij het artikel in het WvSr waarin staat "met gevangenisstraf van ten hoogste ... jaren wordt bestraft hij die zonder geldig verblijfsdocument zich in Nederland bevindt"
Dat zul je niet vinden.
De crux zit em er in dat deze illegalen onder een gevangenis regime leven ,waar het WvSr niet in voorziet.
Daarom noemt de vreemdelingenwet het ook geen "gevangenisstraf" maar "vrijhijdsbenemende maatregelen".het probleem is dat sommigen van die mensen langer als een jaar in zo'n detentie centrum opgesloten zitten ,en dat is geen "maatregel" meer te noemen ,dat is gewoon gevangenisstraf.
En gevangenisstraf moet zijn legitimiteit in de wet vinden en door een rechter zijn opgelegd.
Moehwhahahaha.................
@LoudAndProud 11-04-07 @ 19:15:
"dat u het eigen land niet meer in kunt had u maar moeten bedenken voordat u het illegaal verliet en illegaal op het grondgebied van dit land kwam".
Hoe zou bij die neprooie zo'n fijne gouden bikini staan?
CoJoNes 11-04-07 @ 19:12
Als je de sancties niet kan betalen is het onmacht?????
Sorry maar die redenering zal geen enkele rechter volgen .
"dat u de boete niet kunt betalen dat had u maar moeten bedenken voordat u met 200 km over de snelweg reed mijnheer, "
Ik hoor het een rechter zeggen.
-edit verdomme, je heb nog gelijk ook -
@LoudAndProud 11-04-07 @ 19:10:
*Moehahahahahahahahahaha....*
Heb je dat wettekstje ook voor me...?
(Tip: trek die redenatie ook eens door naar de vreemdelingenwet...)
@ LoudAndProud 11-04-07 @ 19:08
Ah. Een wigger.
Hey Loud!
Wacht op mij!
* klokwerk om nek gooit *
@LoudAndProud
Als je die sanctie simpelweg niet kan betalen, is het geen onwil maar onmacht. Overmacht wordt dan dus gesanctioneerd. keloel.
@LoudAndProud 11-04-07 @ 19:04
,
niet lullen, genoeg clienten van mij mogen een paar maandjes brommen voor overtredingen zoals wildplassen, bierdrinken op straat, geen ausweis op zak hebben, met de gele kroket van Jeast Raveau rondreizen zonder kaartje, een wout uitschelden, slapen in een portiek ed.
Als je maar genoeg van die grappen spaart beland je zomaar in de Grittenborg of de Blokhuispoort (hippe tent, lekker jumpstylen).
Lijken me nou geen keiharde criminele activiteiten.
koerbagh 11-04-07 @ 19:08
Je kan zelfs je bekeuringen om laten zetten in celstraf......... Als je het niet zelf doet en of betaalt dan zet justitie het wel om in celstraf.....
koerbagh 11-04-07 @ 19:08
Je kunt wel lachen ,maar overtreding van de wegenverkeerswet is INDERDAAD niet te bestraffen met gevangenisstraf.
De reden dat jij gaat zitten als je het CJIB niet betaalt is omdat het niet betalen van de opgelegde sanctie strafbaar is NIET de overtreding zelf.
En nu ga ik naar de Melkweg.
Ik vind het prima dat die gasten willen laten merken dat ze het er niet mee eens zijn. Prima. Maar is het nou godverdomme nodig om de boel te gaan slopen? Wat een debielen.
ShadowBMX 11-04-07 @ 19:05CoJoNes 11-04-07 @ 19:02
Als het topic morgen nog leeft wil ik met plezier uitleggen waarom dat niks hiermee te maken heeft, het klinkt als een slap excuss, ik weet het ,maar ik moet de deur uit ,want Public Enemy speelt vanavond in de Melkweg.
Fight the power!
@CoJoNes 11-04-07 @ 19:02:
Nee, want volgens LoudAndProud is een overtreding van de Wegenverkeerswet geen misdrijf. Vrijheidsberovende maatregelen mogen alleen als het misdrijven zijn volgens het Wetboek van Strafrecht... *proest*
Ik zal dat eens proberen als ik weer eens een bon heb. Niet betalen en voor laten komen. *bookmarkt dit topic voor z'n verdediging*
Kijk edelachtbare, LoudAndProud vindt dat het niet MAG. En dat is een socialist dus die weet het beter. En het mag niet van Amnesty.... En dan toch opgesloten worden... Cool... ben ik een politiek gevangene en dan krijg ik ook kaartjes en brieven van onbekenden via Amnesty! Mooi man.
LoudAndProud 11-04-07 @ 18:59
ik ken de opattingen van Amnesty wel een beetje. En als er zo'n sterke zaak is waarom dan nog dingen vernielen in plaats van een rechtszaak aan te spannen. Ik zal je er maar niet op wijzen hoe dat overkomt............
@ LoudAndProud 11-04-07 @ 19:02
Wat CoJoNes zegt... Als je een overtreding niet corrigeert (boete betalen, of in dit geval, het land verlaten) dan zal er toch echt een gevangenisstraf op komen te staan...
vander F 11-04-07 @ 19:01
Er is een legitieme basis voor bedacht door iets over "vrijheidsbenemende maatregelen" op te nemen in de vreemdelingenwet.
Een sluitende en kloppende juridische basis zou zijn een wetswijziging in het wetboek van strafrecht.Maar dat kan natuurlijk niet ,precies om de redenen die ik eerder noemde.
@Loud and Proud
Probeer eens je CJIB boetes niet te betalen. Zijn gewoon overtredinkjes, hoe je je geen zorgen te maken over detentie. Toch?
ShadowBMX 11-04-07 @ 18:59
Daarom ga je voor overtredingen ook niet de gevangenis in, alleen voor misdrijven
@ LoudAndProud 11-04-07 @ 18:59
Nee hoor, als het mij hier niet aan zou staan zou ik ook vertrekken, op zoek naar een plek die me wel bevalt.
@LoudAndProud 11-04-07 @ 18:54,
dat die bajesboten brandgevaarlijke, en wanneer zinkend, potentieele doodskisten wil ik nog wel in mee gaan.
weer zo'n dubbeltje op de eerste rang actie van justitie.
Net als dat pand van aanmaakblokjes en strokartonnen dakbedekking op Schiphol Oost.
(en dan wel zeiken over een kerst takje teveel in een kroeg)
Laat niet onverlet dat het op zich opsluiten van illegalen tot het moment van uitzetting bij mijn weten binnen de wet valt.
@LoudAndProud 11-04-07 @ 18:57:
Jij bent degene die poep praat. Het mag gewoon. Jij bent het er niet eens, VETTE PECH. Doe er wat aan met democratische middelen. Niet met vernielingen.
@ShadowBMX 11-04-07 @ 18:57
Had je geen inhoudelijke argumenten meer over ?Dan maar wat loze kreten er uit gooien nietwaar?
@Wishbone 11-04-07 @ 18:55
Dat is niet alleen mijn mening maar van vrijwel elke persoon met een greintje juridische kennis.En van Amnesty dus.
@ LoudAndProud 11-04-07 @ 18:57
Nou heb ik geen rechten gestudeerd, maar het lijkt mij als leek dat elke overtreding van een wet een misdrijf is...
@LoudAndProud 11-04-07 @ 18:54:
Dat hoeft ook helemaal niet, er staat nergens, HELEMAAL NERGENS, dat een vrijheidsberovende maatregel van de staat exclusief is voorbehouden voor overtredingen van het Wetboek van Strafrecht. Wij hebben in dit land in het DE-MO-CRA-TISCH gekozen parlement DE-MO-CRA-TISCH afgesproken dat we dat als sanctie opnemen in de vreemdelingenwet.
Vies linksch krakerstuig.... allemaal op een boot gooien en laten afzinken in de Noordzee.
koerbagh 11-04-07 @ 18:52
Je praat zelf poep en je begrijp niks van het strafrechtsysteem.
Overtreding van de vreemdelingen wet levert geen misdrijf op en zou dus NOOIT met gevangenisstraf bestraft kunnen worden, zie mijn eerdere post.
De vreemdelingen wet heeft het over "vrijheidsbenemende maatregelen" en op de bajesboten is gewoon sprake van een gevangenis regime.En in Nederland hoor je alleen de bak in te draaien voor het plegen van een MISDRIJF ,dat kun je elke jurist vragen.
@ LoudAndProud 11-04-07 @ 18:54
Als dit geen geciviliseerd land is, dan ga je toch lekker naar een land wat in jouw ogen wél geciviliseerd is? Of krijg je daar soms geen uitkering?
Spoelkleurtje voor m'n grijzend haar: 6 Euro
Diesel olie voor de bus: 235 Euro
15 Minutes of fame: Priceless
LoudAndProud 11-04-07 @ 18:54
Dat is alleen jou opvatting en wordt dus niet gedeeld met de Nederlandse regering....... "Deal with it" of begin een rechtszaak tegen de staat.........
@koerbagh 11-04-07 @ 18:47
Grote onzin.Je illegaal in Nederland bevinden is GEEN strafbaar feit onder de afdeling 'misdrijven' van het wetboek van strafrecht en kan dus nooit of te nimmer gestraft worden met gevangenisstraf.
Tenminste ,niet in een geciviliseerd land.
martelaar van gorkum 11-04-07 @ 18:33
Uiteraard eerwaarde, als je wel beloofd om de hekken van die zielige opgesloten lama's en geitjes naar beneden te halen, dat te filmen en onderwijl uit volle borst te zingen: I'm Left, I'm Loud and I'm Proud!
@LoudAndProud 11-04-07 @ 18:49:
Praat geen peop.
wetten.overheid.nl/cgi-bin/deeplink/la...)
fundamentele rechtsbeginsel????????....... Amnesty International????????
het tuig. 120 meter hekwerk slopen zonder dat er wat aan gedaan word. verplaats je een keer anderhalve meter mobiel hekwerk. laten we zeggen een meter of 2 zonder dat er maar iets stuk gaat en dan kost je dan 130 euro.....
LoudAndProud 11-04-07 @ 18:38
Mensen die hier illegaal zijn hebben de wet gebroken.......... De krakerst hebben met hun vernielingen de wet gebroken..........
.
Je moet niet van mensen verwachten dat ze criminaliteit goedkeuren omdat ze een andere mening dan jou zijn toegedaan. Schreeuwen helpt niet en vernielen al helemaal niet.
.
Mensen die de kranten hebben opengeslagen zullen misschien blij opgekeken hebben, maar andere kijken er precies zo tegenaan als mij. Ze hebben zichzelf dus evenveel schade toegebracht als dat ze publiciteit hebben getrokken..........
Vandalisme mag niet, ook als protest niet. Duidelijk?
@ShadowBMX 11-04-07 @ 18:41
Gelul.Het is verboden om zonder geldig verblijfsdocument je in Nederland te bevinden ,maar daar staat absoluut geen wettelijk geregelde vrijheidsbenemende straf op.
Nederland treedt het fundamentele rechtsbeginsel "Nulla poena sine lege" (geen straf zonder wettelijke grondslag) met de voeten.
hetgeen ook door o.a Amnesty International wordt onderschreven.
Brusselmans en jullie zouden zich daar beter druk om kunnen maken.
@da wizard 11-04-07 @ 18:35
1. Te weinig mensen lijkt me onwaarschijnlijk. Als je bewapend bent zal zelfs werkschuw links stinkend tuig wel stoppen.
2. De nieuwe NSB liep niet in bruine hemden maar in witte.
3. In gevangenissen gijzelt men zelden iemand. Mensen verblijven daar, nou ja mensen, omdat zij zich niet aan de wet hebben gehouden. De wet: voor veel niet linkse lutsers de basis van onze samenleving. Klaarblijkelijk niet vor de linkse Zaanse bestuurders.
modahfokah 11-04-07 @ 18:45
zielepietjes
Daarnaast; van spullen die niet van jou zijn blijf je gewoon af!!!
Maar dat is erg moeilijk voor krakers.
LoudAndProud 11-04-07 @ 18:42
zielepietje
@LoudAndProud 11-04-07 @ 18:42
Volledig mislukt: want het beleid zal er niet door veranderen, de publieke opinie zal er niet door veranderen, het kost alleen maar gemeenschapsgeld (ben benieuwd hoeveel belasting die actievoerders betalen...)
Wat een bagger-hekken, had de nuon de 10kV nog niet aangesloten ofzeau.
ventus_aqualis 11-04-07 @ 18:37
Volledig mislukt?Ze hebben zo ver ik in een oogopslag gezien heb maar liefst DRIE voorpaginas met die actie gehaald.
Dat noem ik een overweldigend succes, en geen "volledige mislukking"
Maar goed ,jij mag er van denken wat je wil, en ik ook.
Ik ondersteun de actie volledig ,of het nu van de wet mag of niet.
En ik ben al zeker 8 jaar geen kraker meer, de houdbaarheidsdatum van een kraker begint na het dertigste levensjaar toch wel wat te verlopen :-)
@ LoudAndProud 11-04-07 @ 18:38
Ze zijn hier illegaal, en volgens het woordenboek is dat 'onwettig', ofwel, in niet volgens de wet... en dat is strafbaar.
@ LoudAndProud 11-04-07 @ 17:52
Kan me niet schelen hoeveel schade er is aangericht. Jullie zijn criminele wannabee-terroristjes en bij gebrek aan een echte politie kunnen jullie door anderen niet vaak en hard genoeg worden aangepakt. Ik zeg hulde voor GS!
Jullie soort volk (milieu-terroristen en huizen-stelers) zijn verantwoordelijk voor bijna alle terroristische acties van de laatste 30 jaar in Nederland. Van bomaanslagen tot brandplegingen en terroriseren van boeren. Ik vind jullie geweldadige aard (zogenaamd een bepaald hoger doel dienend, maar eigenlijk alleen een excuus voor vandalisme) verachtelijk. De manier waarop je het hier probeert recht te lullen (aahhh joh... de schade viel best mee) is tekenend voor jullie inhoudelijke leegheid.
Dat extreem links in nederland niet wordt aangepakt zoals het zou moeten (keihard) is erg. Het creert een klimaat waarin jullie menen alles te kunnen uitvreten. Daardoor zitten NL mooi opgescheept met een toename van extreem links geweld waarbij dat van extreem rechts verwaarloosbaar is. Extreem rechts in nederland is totaal onschuldig en geweldsloos als we dat met extreem links vergelijken.
@vander F 11-04-07 @ 18:38:
Het legt de moraal van de Staat wel bloot inderdaad. Onder het mom van een socialistisch ideaal mag alles.
Stellutje Kudt hippies of toch.....
Jammer dat die buschauffeur op de heenreis via snelweg niet in slaap
gevallen is.Kudt hippy's!!!
Volgende keer die hekken onder stroom zetten en geen 'gevaar:hoogspanning' borden plaatsen.. lijkt me ook leuk.
da wizard 11-04-07 @ 18:35
Mensen opsluiten die helemaal NIETS strafbaars hebben gedaan ,is wat geen enkel geciviliseerd land zou moeten doen.
En dat is wat die deportatieboten zijn- gevangenissen waar mensen worden opgesloten die geen enkel strafbaar feit gepleegd hebben.
Vind het wel een leuke actie eigenlijk,
in van die kekke pakjes hekken demonteren,
en zo'n A(FA)-Team muziekje d'r onder.
Niks aan de handa, de handhavers van de wet stonden erbij, keken er na, een beetje met hun pik spelend.
Dus mag het, lijkt me duidelijk.
Wet is blijkbaar gehandhaafd, er was aardig wat pliesie bij tog?.
En allemaal even vriendelijk tegen elkaar, die blauwe en witte smurfen.
@.LoudAndProud 18:31
Moeilijk he. De bedoeling van de aktie was toch wel aandacht te krijgen voor de 'verderfelijke bajesboten' en meer van dat soort kreten. Toch niet om op middag een paar hekjes neer te leggen ? Nou dat eerste is volledig mislukt en niet alleen bij de GS'ers. En dit voorval krijgt een staartje, daarom hebben ze het perfect gedaan.
En als er iemand zeurt ben jij het, maar dat ben ik van krakers gewend.
@LoudAndProud 11-04-07 @ 18:20:
*Kuch - Extrapoleert de gedachtengang even*
De machinerie van het CJIB, de flitspalen, het kantoor van Koos Spee inclusief alle medewerkers, de manuren politiecontrole (vele miljarden investering) om een enkele honderden miljoenen op te halen en geen significante bijdrage te leveren an de verkeersveiligheid. Dat is het óók niet waard. 't Gebeurt wel.
@LoudAndProud 11-04-07 @ 18:28:
En dat zou je dus wèl moeten doen. Het is MOEDWILLIGE vernieling, met voorbedachte rade. Dat heeft een naam: crimineel. Makt geen ENE FUCK UIT met welk doel, wat de schade is, wat de kosten van vervolging zijn. Als je in dit land het niet eens bent met beleid dan hebben we daar democratische instituten voor. Kun je de meerderheid niet overtuigen met gewone argumenten van je gelijk, dan heb je gewoon VETTE PECH. Ga maar naar Iran, Noord-Korea of Zimbabwe als je dit systeem niet bevalt.
Geniaal, en terecht.
Mensen opsluiten alsof het beesten zijn is niet iets wat een geciviliseerd land doet.
Deze actie was dan ook erg terecht.
De reden dat de politie niet ingreep is me onduidelijk, maar het kan meerdere redenen hebben.
A de politie was met te weinig mensen,
B " " stond achter de actie (het zijn niet allemaal NSB-ers en bruinhemden)
C " " heeft wel iets beters te doen dan arme mensen op een boot te gijzelen...
@LoudAndProud 11-04-07 @ 18:28
de burgemeester van Zaanstad heeft dan ook niet het denkvermogen van Koerbagh blijkbaar. Dat is geen beleid voeren.
En verder wat Wishbone zegt.
Zet die hekken dan ook onder stroom.
@JudgeJuly 11-04-07 @ 18:17
Als jij gaat rennen met sexpack en rui barrios mag ik dan een wandelingtje maken met die rooie bodyguard van je uit sexcourt ? www.imdb.com/gallery/hh/0842748/Stepha...
@sexpack 11-04-07 @ 18:24
wat je vergeet is dat zelfs de politie waarschijnlijk iets meer belang zal zien in het verwijderen van 72 mensen die een huis vol mensen met mokers te lijf gaan ,dan een groep mensen die wat hekken omver duwen.
LoudAndProud 11-04-07 @ 18:28
Zal er aan denken als ik volgende keer met mijn sleutel yoevallig langs je auto loop en er plots aan denk dat ik het met een aantal van je opvattingen niet eens ben.
@Socialisten Vreter 11-04-07 @ 18:01
Mooi he, de enigste partij die voor onze zuur verdiende centjes opkomt en nog moreel juist ook.
@ventus_aqualis 11-04-07 @ 18:28
Nee hier op GS zal er bitter weinig sympathie voor zijn, dat geef ik je na.
En als jij vindt dat de burgemeester en de OvJ het perfect hebben gedaan wat zeur je dan? Het besluit hoe op te treden in gevallen waarbij openbare ordeverstoring een rol speelt (zoals hier) wordt meestal in overleg met Burgemeester en Ovj gevoerd.
Die hekken staan ook wel lekker in de grond verankerd... mocht niks kosten?
OT: Herr Joris, waarom verdwijnen mijn posts op NN? Heb ik uw regels met voeten getreden?
collapse 11-04-07 @ 18:24
Ik heb het wel begrepen maar de uitgangspunten van Koerbagh zijn niet dezelfde als die van Burgemeester /OvJ/Hoofdcommisaris van Zaandam.
Dat dat een onbevredigend uitgangspunt is voor sommigen begrijp ik heel goed.
Maar ik persoonlijk zie niks verkeerds in een beetje zaaksbeschadiging als er een -in mijn ogen althans- zeer verwerpelijk systeem mee bestreden wordt.
Kortom ,ik plaats een dergelijke actie niet in hetzelfde rijtje als "pedofielen,criminelen, verkeersovertreders"
@.LoudAndProud 18:16
De burgemeester en de OvJ hebben het perfect gedaan. Er is maar bitter weinig sympathie voor de aktie van het kraaktuig.
Wel geyl dat rooie haar, geeft altijd een goed contrast als je je piemol afveegt.
@koerbagh 11-04-07 @ 18:13
Overigens is het helemaal zo zeker niet dat "ze er mee wegkomen".
Ook de politie zal alles uitgebreid hebben vastgelegd, en mocht een van de actievoerders in de toekomst nog eens (voor iets heel anders) gearresteerd worden en herkend van deze fotos ,dan kan alsnog een annklacht volgen.
@LoudAndProud 11-04-07 @ 18:20
jij hebt totaal niet begrepen wat koerbagh heeft gezegd.
LoudAndProud 11-04-07 @ 18:22
Zulke vreedzame acties, daar heb je natuurlijk wel 72 man voor nodig, met mokers. Pas dan maak je een vuist!
derkcs 11-04-07 @ 18:19
Gristus wat een linqs kudtcollege
@sexpack 11-04-07 @ 18:19
Ik zou zeggen ga met je moker naar een kraakpand en probeer het eens uit.
Ik denk persoonlijk dat de politie er helemaal niet aan te pas zal komen, but be my guest.
JudgeJuly 11-04-07 @ 18:17
Dat wordt dus een nieuwe fantasie, na mijn verplichte avondje CvCJ.
@koerbagh 11-04-07 @ 18:13
Ik kan de gedachtenlijn van de politie Zaandam anders heel goed volgen.
Er gaan een paar hekken om (die stonden waarschijnlijk 5 minuten na het vertrek van de groep al weer overeind) er worden wat leuzen geroepen, de politie is allang blij als iedereen weer de gemeentegrens over is.
De schade is beperkt gebleven ,er zijn geen rellen geweest," opgeruimd staat netjes" zal de hoofcommisaris gedacht hebben.
Hoe het college er in Zaandam uit ziet, en waarom er dus niets is gedaan, zal u niet verbazen. Hoe de burgemeester er zelf uit ziet (niet in gouden bikini svp) ook niet. Het lijkt mij zeer waarschijnlijk dat die gewoon heeft meegedaan met de links facisten.
www.zaanstad.nl/bpo/college/
LoudAndProud 11-04-07 @ 18:16
Daarmee een vrijbrief gevend voor het vreedzaam slopen van wat je voor de voeten komt en wat je uit principe "omver wilt werpen"?
Welnu, dan mogen kraakpanden dus ook gesloopt worden zodra ze op de nominatie staan.
*moker opzoekt*
koerbagh 11-04-07 @ 18:13
spijker op de kop
@ Rui Baroos & sexpack
Boys will be boys... sorry boefjes, mijn inspiratie haal ik uit mezelf; deze rooie sien haalt haar inspiratie uit (overigens prachtige) films van 8 jaar geleden (en ja, bewegende beelden alert)
www.youtube.com/watch?v=ta1Sn6MtC9w
Rondje park doen vanavond?
Tja het O.M wil koste wat kost criminele organisaties aanpakken, maar als je georganiseerd criminaliteit bedrijft wordt je niet eens meer opgepakt.
Ik volg het allemaal niet meer.
En zelfs al wordt iedereen bij naam en toenaam ontmaskert ,war hebben we het over?
een paar honder euro schade ,dat is met één benefiet concert bij elkaar gesprokkeld.
De hoofdcommisaris van Zaandam heeft kennelijk in overleg met de (hulp) officier van justitie aldaar besloten dat het sop de kool niet waard was ik zou hetzelfde concluderen als ik jullie was.
@LoudAndProud 11-04-07 @ 17:59:
Het gaat niet een zozeer om de zwaarte van het misdrijf of het bedrag van de schade. Het gaat om de maatstaven van rechtsstaat Nederland. Als jij met je brommer 10 kilometer te hard bij een flitspaal rijdt krijg je automatisch een acceptgiro in de bus onder het mom van overtreding, deze mensen kondigen een actie en vernielingen aan, voeren het uit, leggen het vast op video en foto's de politie staat erbij en kijkt ernaar en doet helegaar geen FLIKKER. Dat is een rechtsongelijkheid die gewoon verdomd moeilijk is uit te leggen. Ik ontzeg die tyfuslijers het recht tot demonstreren niet, ze doen hun best maar. Lekker in de buitenlucht, komen ze ook nog eens ergens buiten in plaats van in die krakerts-cannabisholen van ze, is gezond. Mag allemaal. Maar onbestraft MOEDWILLIG spullen vernielen en er ook nog trots op zijn, dat schiet mij in het verkeerde keelgat. Als je een biologische noodzaak hebt tot pissen en de kroegen zijn al dicht en je kunt het niet ophouden tot je thuis bent en je pist tegen een boom dan krijg je bon van ome agent, en deze kudtlui komen gewoon weg met vernieling? Zero tolerance? MY ASS.
Dáár gaat het om.
Maar lid van een criminele organisatie is zeer, zeer moeilijk hard te maken.Dat is slechts in één vergelijkbaar geval gelukt ,namelijk bij het ontruimen van het kraakpand de marienburcht, eind jaren '80
@.collapse 18:06
Hoe kom je daar nou bij ? De rechter zal meegaan met de bewering dat het allemaal kleine zelfstandigen waren die bij toeval in dezelfde bus stapten.
@ventus_aqualis 11-04-07 @ 18:0
Jazeker kan dat.
Via Art. 47 lid 1 " het medeplegen" van een strafbaar feit door middel van bijvorbeeld groepsgeweld.
Anders is er nog het oude stokpaardje van het OM de "criminele organisatie" van Art. 140
"je stond er bij ,dus je bent erbij" is het huidige adaggio.
ik heb zin in een banaan
en ze lopen er zo door heen.....
Miggerd 11-04-07 @ 18:05
wat is er mis aan vinexwijken en/of fappen op geen stijl?
Er zijn nog meer bewegende plaatjes van die vrijheidsstrijders hoor:
www.rtvnh.nl/nieuws/index.asp?newsid=7...
>
www.reageerbuis.com/?entry=79
LOL@bejaarde op brommer 11-04-07 @ 18:01
Ha!Het duurde even voor ik het zag....
Criminele Organisatie!!!!!!!
@,LoudAndProud 18:03
En dus een uitgelezen plek om LoudAndProud c,s, een tijdlang op op te bergen.
@Jan Passant. Beter dan in je Vinexwijk op geenstijl te zitten fappen.
LoudAndProud 11-04-07 @ 18:03
Dat is een verschil van mening.........2x2 op een boot of 2x2 aan wal zie ik niet veel verschil in.
@Wishbone 11-04-07 @ 18:00
Persoonlijk vindt ik het verschijnsel "bajesboot' een stuk misselijkmakender.
ventus_aqualis 11-04-07 @ 17:59
Waarschijnlijk zijn dit de kinderen of de neefjes en nichtjes van de huidige generatie politici en journalisten.
Vandaar.
@.mr. Rugje 17:58
In het civiele aansprakelijkheidsrecht is het inderdaad voldoende de claim bij één van de deelnemers neer te leggen, maar geldt dat ook voor het strafrecht ?
@ventus_aqualis 11-04-07 @ 17:59
In een afgesloten ruimte volgehangen met videocameras een stoeltje slopen zonder enige gezichtsbedekking getuigd dan ook van een domheid die je bij doorgewinterde actievoerders niet zal vinden.
Overigens bedienen hardcore hooligans zich van dezelfde technieken als deze actievoerders; donkere zonnebril en driekwart van het gezicht bedekt.
Daarom verschijnen de hardcore hooligans dan ook nooit op "opsporing verzocht".
LoudAndProud 11-04-07 @ 17:59
Misschien is het niet productief of zelfs slim om boos te worden op krakers en soortgelijk tuig. Of pedo's en criminelen.
Die lui doen nu eenmaal wat ze doen, huh?
Yessss!!!! Louske is back!
Politie laat vernielingen toe - Kamervragen
dinsdag 10 april 2007
Vragen van het lid De Roon (PVV) aan de Minister van Justitie over politie die geen hand uitsteekt tegen vernielingen.
1.)Heeft U kennis genomen van de berichten (*) dat de politie op 9 april 2007 gedurende een half uur werkloos heeft toegezien hoe demonstranten tegen de bajesboot te Zaandam een hekwerk vernielden en vervolgens niemand daarvoor heeft aangehouden?
2.)Kunt U bevestigen dat deze berichtgeving juist is?
3.)Zo ja: waarom heeft de politie de wet niet gehandhaafd door voortzetting van het misdrijf te beletten en de daders in de kraag te vatten?
4.)Gaat U de politie opdragen alsnog de daders op te sporen en proces-verbaal tegen hen op te maken? Zo neen, waarom niet?
5.)Gaat U de schade op de daders verhalen? Zo neen, waarom niet?
(*) www.geenstijl.nl/mt/archieven/050031.h... en www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/04/de...
---------------------------------------------------------------------------------
Loud & Proud
easy, kid, het zit je kennelijk nogal hoog ...
www.youtube.com/watch?v=H5p1OdK_fyI&am...
LoudAndProud 11-04-07 @ 17:59
Dat maakt het alleen niet minder misselijkmakend...........
@ LoudAndProud, typisch, hier zou je dan toch eindelijk een tegenactie van die levensgevaarlijke kaalkopjes verwachten, als zij ergens rondlopen, zijn jullie er ook, maar hier zie ik ze helemaal niet. Vragen, vragen ????
@Jan Passant 11-04-07 @ 17:56
Inderdaad, en dat maakt de topics van de diverse GS redactieleden er alleen maar vermakelijker op met hun "hoge resolutie fotos" en "bewegende beelden"
LoudAndProud 11-04-07 @ 17:54
Dat maakt niks uit hoor, die mensen in beeld waren er bij, geven ze zelf toe, en zijn medeplichtig. Kunnen gewoon met de rest over 1 kam geschoren worden.
@RagingBull 11-04-07 @ 17:49
Whahahaha. Geweldig. Ik, een marokaan uit de Bijlmer? Ik heb wel eens betere openingszinnen gehoord. Nice try though, misschien krijg je nog ooit een knuffel van me.
Nee, ik wil niet alles knuffelen wat donker is. Ik vind bajesboten alleen not-done. Als je er dan toch mensen in wilt stoppen, gooi daar dan inderdaad die pedo's en verkrachters in, en gooi de illegalen naar de gevangenis.
LoudAndProud 11-04-07 @ 17:54
ja, krakers en betaalde boeroepers hebben de regeltjes idd goed bestudeerd
@bejaarde op brommer 11-04-07 @ 17:52
Hoeveel namen en adressen zijn er al binnen bij de politie?
Mag ik je veel succes wensen?
Overigens is er geen sprake van "jullie' ,ik was er niet bij.
@ Miggerd 11-04-07 @ 17:45
Okee, maar ze krijgen dus niet betaald. Dit zijn krakerts. De actie is verder illegaal, die bajesboten zijn echt terecht .
Het is natuurlijk een schande dat de politie niets heeft gedaan. Het is een vrijbrief voor de milieuterroristen.
En als je de beelden goed bekijkt zie je dat degenen die herkenbaar in beeld komen , niks strafbaars doen voor de camera.
"Krakers en betaalde boe roepers" zijn een stuk slimmer dan de eerste de beste idioot die breedlachend achter het stuur 220 rijdt.
Agent tegen hekkesluiter: wij hebben u zojuist geklokt op 214 km/h
Hekkesluiter: beste agent, dit was een vreedzame actie tegen tijdverlies.
Loud& proud 17.48
daarom doen wij het voor jullie..
proost!
" U weet wel, die betaalde boeroepers in witte pakken die ongestraft 120 meter overheidshek konden ontwortelen"
De verontwaardiging druipt er van af! Een paar hekken tegen de grond gegooid en dat levert al 2 topics en honderden posts op, ongelooflijk.
Op het Leidseplein alleen is de schade na de zaterdagnacht al groter.
zoals de nobele ridder, neem ik aan
Vuile smerige laffe kuthippies
De grootste bedreiging van democratie zijn mensen die hun ogen sluiten voor zaken die eigenlijk niet zouden moeten kunnen.
@Elvira... zo'n vrouwtje dat alles wat donker is wil knuffelen? Ach kom maar in mijn witte armpjes ik kan je helpen want ik ben blank en beschaafd en dat kan ik jou ook maken. Ja ik weet het lieverd, die andere witte mensen zijn niet allemaal lief maar ik wel hoor kom maar lekkere marokaan uit de bijlmer, jij hebt een 'thuis' nodig en die geef ik jou kom maar.
Wat een ondeugende rooie troela
Geweldige actie daar in Zaandam!
En als bonus nog eens honderden woedende reacties hier op Geen stijl.
"Nog een geluk dat door ONZE inspanningen de nodige overtreders op de gevoelige plaat kon worden vastgelegd"
Knap werk hoor Brusselmans, twee totaal onherkenbare personen in witte pakken.
En dat filmpje zal ook weinig opleveren, want in tegenstelling tot jijzelf zijn actievoerders heel wat minder bereid om mensen bij de smeris aan te geven.
Succes nog met jullie opsporing!
*proost*
De grootste bedreiging voor democratie zijn doodsvijanden die alle regeltjes ervan bestuderen
Niks mee te doen uiteraard die beelden.
Niet met hauszuchung verkregen en dus illegaal in de rechtzaal enzo.
Okee, maar ze krijgen dus niet betaald. Dit zijn krakerts. De actie is verder terecht, die bajesboten zijn echt te illegaal.
Het is best duur hoor, dat hekwerk, ook als je het wilt laten repareren. Met voorrijkosten, precario enzo. Misschien is het een goed idee om de burgers een soort van heffing op te leggen waarmee dit soort ludieke solidariteitsacties bij voorbaat bekostigd zijn. Het probleem is namelijk dat de deelnemers aan dit soort acties de gemaakte schade zelf moeten betalen.
Meestal zijn deze mensen in dergelijke mate betrokken bij de samenleving dat ze voor een baan geen tijd kunnen vrijmaken. En een uitkering is vandaag de dag ook niet meer wat het geweest is. Het is maar een idee...
No border, no nation, STOP deportation. & Geen mens is illegaal! Dat roepen ze. Deze mensen denken blijkbaar dat alle 6 miljard mensen op aarde het recht hebben om zich te verzamelen in Nederland als ze dat zelf willen. Hoe bedoel je naief. De hele reden dat die kneuzen hun overalls en heggescharen konden bekostigen is omdat dit land z'n eigen welvaart terecht probeert te beschermen tegen anderen.
Is het niemand opgevallen dat er in geen enkele krant medling is gemaakt van deze terroristische actie?
ik mis,
85 arrestanten voor vernieling, zonder vergunning demonstreren en het zich bevinden op verboden terrein ? vieze linkse lutsers en maar geld vragen voor de 'zwakken in de samenleving' en ondertussen al ons geld verbrassen
www.ad.nl/buitenland/article1265282.ec...
Soms willen die mannen dan weer helemaal niet van een boot af, snapt u het nog?
Lol allerhande doodswensingen en opropepen tot mishandeling en opsluiting vanwege eenpaar hekjes.
Jawel GS IES VREDE lol
Willekeur! Kansloze linkse kudt krakers.. tomaat in hun hol stoppen en slaan tot het schimmelt. De woudten van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze vroeger waren. Kan me nog herinneren dat toen wij een autootje bij de 2e fase staking op zijn kant legden wij achterna werden gezeten door een cordon ME. Volstrekte willekeur in het politie-optreden. En die linkse rode vuurtoren moet gewoon goed genomen worden door drie bijstandstrekkers en willekeurige dienders misschien dat ze dan eens gewoon thuis blijft..
Elvira 11-04-07 @ 17:24
We staan inderdaad net als die landen op de lijst van "landen van de wereld" Misschien komen we ook nog voor in de lijst met "landen waar grote socialistische invloed heerst" maar dichter in de buurt bij cuba komen we denk ik niet. Illegalen die uit gezet moeten worden mogen best tijdelijk opgesloten worden dunkt mij, het liefst zo goedkoop mogelijk. Wat is er mis met het gebruiken van bajesboten.
Gummiknuppel in d'r nek!
Luizen!! Wel een politiefuik zetten om de student-zonder-licht-op-brakke fiets een kerstbonusje lichter te maken maar hier niet ingrijpen.
Ben het overigens wel eens met het standpunt van die betogers.
Gelijkheidsbeginsel maar eens toepassen, vast wel ergens iets wat ik wil vernielen onder het oog van de politie.
Wat me trouwens opvalt: volgens mij zijn ze stiekem zeer teleurgesteld dat ze hier zomaar vanaf komen zonder al te veel problemen of heisa met de politie.
-weggejorist-
"De gemiddelde seriemoordenaar, verkrachter, pedofiel zit nog beter in Nederland dan vreemdelingen op zo'n boot."
Ik ben tegen deze loze en totaal nutteloze actie, die echt geen ene reet zal veranderen maar hun standpunt vind ik niet verkeerd. Wij Nederlanders, die onszelf zo beschaafd vinden, staan wel mooi op dezelfde lijst met landen als Cuba en de Oosterse landen.
Nederland ies vrede?
@sexpack, haha rooie rotsnol. Prachtige alliteratie
En als de pleisie haar moeder wil spreken over dit wangedrag:
G. van Oudenallen
Weteringenschans
Amdeterdam.
Allemaal oppakken dat tuig!
Behalve dat leuke rooie grietje natuurlijk.
@Big Ern
Leer je aardrijkskunde.
Rui Barros 11-04-07 @ 17:20
Jij ook al?
Die rooie doet me een beetje denken aan de vrouw die ik me bij judgejuly voorstel als ik de hand aan mijzelf sla....
Ze heeft gewoon een baan hoor, ik denk bij de Duyvis of zoiets:
Noten kraken.
Roept wel de vraag op : "Wat is de titel van de Soundtrack ?"
Ik stel voor dat we, symbolisch, als vreedzame aktie, enkele kraakpanden gaan slopen.
Die rooie rotsnol lijkt me overigens helemaal niks om mee in de strobaal te kroelen.
En dan wel met een hele grote fucking touringcar naar de PD. Het moet goedverdomme niet veel gekker worden. GA EENS LEKKER MET DE (BAK)FIETS!
Jammer dat ik daar geen OvJ ben,
primair: Openlijke geweldpleging(max 6 jaar) en Vernieling (max 2 jaar)
secundair: Poging tot deze feiten ( 4 en 1,1/3e jaar )
Hoe ze dan in hemelsnaam denkt na max 3 dagen weer vrij te komen snap ik niet helemaal.
Waren ze altiijd maar zo hard aan het werk of met hun opleiding bezig...
joehoe , GS wordt eens wakker en bedenk wat nieuws.
de bron van info begint boring te worden. effect = zero.
afghanistan kost dik een half miljard, jullie hebben het over 1 baanloze en een hekjesknippertjes.
half nederland is lid van de natuurbescherming en grienpies, dat kost de staat ook miljarden ( snnnnniif, ook een betuwelijntje ? ).
voor de rest Ill bang anything as long as it is over 18 has bodyfluids and moves.
Plo sjaal over de kop beetje dettol en Hoppa!
-edit: ongezien een knuppel in je nek, gekke boer! -
Lekker links mokkeltje. Zal ik je een palen met mijn grote rechtse knots?
Die hippy, DIE!! Ga eens arbeiten!
wel een sletje. die mag die gevangenen wel ff komen plezieren.
Het is al die aandacht niet waardig. Voor gemiddelde azielzoekerts hebben we AZC's gebouwd. Voor criminele en ongewenste vreemdelingen bajessen. Heel onlogisch om die te gaan slopen. Alhoewel, laat het maar aan de criminele azielzoekert over om de boel, incluis mede aielzoekerts, in vlammen op te laten gaan.
Nou meid ik betaal de borg wel. Lekker muziekje !
Smerig takkevolk. Links uitschot. Werkloos tuig. Gatverdamme. Klootzakken. Ik spuug op dat soort mensen. Uiteraard spuug ik ook op het andere wat idealistisch is.
@Bjist 11-04-07 @ 17:09
Allee, Belg, hoest mej uwe gchoesting?
Proper gekuist?
Zit niet te zeveren eh.... amaij
jezus, wie sluit die lopende vuurtoren eens eventjes op?
ze smaken zoals ze kraken fap fap fap
die hekken zijn nog intact, maar bij die mensen zit zowiezo een draadje los.
Geweld van de linkse Policor kerk en geweld van islam is toegestaan van de dhimmy partijen met name als het de rechTse mensch betrefT.
In Amsterdam krijg je voor minder een wielklem.
Het is toch niet te geloven dat dat werkschuwe tuig gewoon onder toeziend oog van die luie kenkerwouten weer in de bus kunnen stappen?
Godverdomme als ik met 103km/u 's nachts door de trajectcontrole rij op de A12 dan weten ze me wel te vinden hoor. En maar verontwaardigd doen dat het respect voor de politie zo afneemt de laatste tijd.
Ga zo door jongens!
"De gemiddelde seriemoordenaar, verkrachter, pedofiel zit nog beter in Nederland dan vreemdelingen op zo'n boot."
Trots da'k geen Nederlander ben, maar 'n Zeeuw.
Ga je tanden poetsen, viezerik!
Voor een kraker vind ik het best een lekker wijf! Jammer alleen dat als je haar opsluit dat ze haar kooi kapot maakt en dus ontsnapt. Is zonde.
Best kraakbaar
Wel een lekkere krakert!
linkse tekkeltjes
Leuk kleurtje meid!
Zelf gedaan?
REAGEER OOK