Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Saddam gaat hangen (2)

Saddam, by Calvin KleinDe ticketverkoop kan beginnen, Talpa heeft eindelijk de kijkcijferhit die ze nodig hebben. Want Saddam heeft inmiddels al bekend. kortom, meneer gaat bungelen. Saddie heeft bekend dat hij eind jaren tachtig opdracht gaf om duizenden Koerden te doden in het noorden van zijn land met -Nederlandstalig- mosterdgas. Deze 'slachting van Dujail' is vooralsnog de enige aanklacht. De Iraki's hebben geen zin om alle misdaden van Saddam uit te spitten, dit zou talloze jaren kosten. De rechtszaak begint 19 oktober. De hijskraan kan twee dagen daarna in actie komen wat ons betreft.

Reaguursels

Inloggen

Is er nou niemend hier gewoon voor ouderwets vierendelen?

Radijs | 08-09-05 | 13:35

Laat m gewoon worden dood geneuqt door een paard. Ja dat kan echt wel, laatst nog gebeurt met een of andere mo die aan animalsex deed... haha zijn ingewanden er uitgeneuqt.

pony | 08-09-05 | 13:09

Dus hij gaat hangen... links of rechts?

Rest In Privacy | 08-09-05 | 01:39

Zouden ze nog steeds een hijskraan gaan gebruiken?
Ik bedoel, nou zijn die yanks daar, dan zal het wel anders gaan? Dodelijke injectie ofzo?

Jim Beam | 08-09-05 | 01:12

Die Saddam, als het waar is dat hij bekend heeft dan is dat waarschijnlijk een slimme zet van zijn kant. Hij wil waarschijnlijk liever hangen voor dit geintje dat ie geflikt heeft dan vernederd worden voor de zaken die de Yankees hem in zijn schoenen willen schuiven. Dus hij denkt waarschijnlijk, laat mij maar vast aan de troon van Allah verschijnen dan nog langer door de stront getrokken te worden...
En @kampioenstrainer @ 9:35 - bwahahahahaha, zeer goed.

witchdoctor | 07-09-05 | 18:33

Wat een mooie foto...

Mexm | 07-09-05 | 18:16

Dat er nog meer mogen volgen...

luckystrike | 07-09-05 | 17:25

@wannabecool bedankt voor het bewijzen van mijn gelijk, als iemand jou kritiek geeft staat het schuim je gelijk op de digitale bek.

zum kotzen | 07-09-05 | 16:30

Een snelle strop heeft maar één reden. Dat er liever niet gepraat gaat worden over de wapenleveranties van de US aan Irak en de handelsbetrekkingen. Toen wisten ze overigens al van de massamoord... Saddam heeft niet zonder reden gezegd dat hij uitkijkt naar het proces. Nu word zijn mond gesnoerd.

Over doodstraf... Ben ik sowieso tegen, ongeacht wat iemand geflikt heeft. Laat maar ergens in een cel zijn leven overdenken. Ben het ook met wannabecool eens...

Mysteron | 07-09-05 | 16:14

zum kotzen: in verband met mijn mening deel jij me in bij bepaalde bevolkingsgroepen. Je weet wat dat je maakt hoop ik?
Een kaalkop, niks meer en niks minder.

wannabecool | 07-09-05 | 15:37

De PKK is gewoon een verzetsorganisatie voort gekomen uit de Turkse racistische politiek van massamoorden, verkrachtingen, verdwijningen, en ethnische zuiveringen die miljoenen mensen van huis en haard verdreven hebben. Koerden bestonden officieel niet eens in Turkije tot voor kort. 1000den mensen zijn "verdwenen" nadat ze in handen van de staat vielen. 1000'den dorpen zijn met de grond gelijk gemaakt door het fascistische Turkse leger.

Dat jij die organisatie "terroristisch" noemt, stelt je op een lijn met de nazis die het verzet hier ook terroristisch noemen. De grootste terrorist (in de letterlijke zin van het woord) ter wereld is nota bene George Busch.

wannabecool | 07-09-05 | 15:27

Beste Wizard, De Turken, NATO-bondgenoot, hebben 99% van de dode babies op hun naam staan in die regio. De Turkse staat is een militairistsiche fascistische en racistische politiestaat. Miljoenen Koerden zijn op de vlucht geslagen voor het Turkse geweld. Dit mag geen fascisme genoemd worden omdat Turkije een belangrijke NATO-Partner is, zgn, een organisatie om democratie te verdedigen..

wannabecool | 07-09-05 | 15:21

☻ Big Brother 6? ☺
dit najaar op Talpa!
wegstemmen = ophangen

kampioenstrainer | 07-09-05 | 14:13

@wannabecool
Dat noemen ze in dit land voor 2001 vrijheidsstrijders, nu snapt iedereen in 1 keer dat het terroristen zijn. Jij komt daar ook nog wel achter. De Turken snapte dit al na 1 dode baby uit naam van hun vrije landje, dat als Turkije het niet had "bezet" Saddam er vast wel raad mee had geweten want die is echt niet aardig voor Koerden of zo...

da wizard | 07-09-05 | 14:06

@wannabecool
en ik maar denken dat jij Marokkaan was, blijk je een Koerd te zijn? waarom zou je het anders voor Ocalan opnemen? De Turken maken zich inderdaad ook schuldig aan schending van de mensenrechten, maar dat schijnt in het Midden-Oosten eerder norm dan uitzondering te zijn.
Turken, Koerden, Soennieten, Sjiïeten, Palestijnen, Israëli?s en alle andere zandbewoners daar verstaan alleen de taal van het (brute) geweld. Daarom wel logisch dat Saddam gaat bungeejumpen met het touw om zijn nek ipv. voeten, iedere andere straf dan de doodstraf is niet uit te leggen aan het volk.

zum kotzen | 07-09-05 | 13:55

Wat is NederlandsTALIG gas?

kreft | 07-09-05 | 12:37

Kunnen ze Balki, Donner-kebab en de rest van het 3e dinsdag spetemberzooitje niet meteen mee ophangen?

BenBack | 07-09-05 | 12:32

Zoiets als in die film van Sylvester Stallone, dat 'ie elk uur z'n "name and number" moet zeggen? En dan voor de rest van je leven! Lijkt me gaaf /24 uur per dag live te volgen op Talpa)!

Goisz | 07-09-05 | 12:23

Hij kijkt wel heel bedroeft voor iemand die LIVE op talpa komt

mijn moeder | 07-09-05 | 12:20

Ja haal Talpa er maar weer bij ha ha ha! Zo'n B-dictatortje past goed bij zo'n B-omroepje. Naar de hel met Saddam Talpa ;)

Kris | 07-09-05 | 12:14

@KaiserSoza
♥ Hm, ok, nie aan gedacht, slim..
@Mr.Anthropy; Kleine cel, geen ramen, geen afleiding, alleen Saddam, tot hij ddo gaat over tig jaar.. Is dat geen verschrikkelijke straf? We kuunen de cel ook behangen met foto's van slachtoffers, en dan niet alleen op de muur maar op tr plafond, op de vloer, de borden waar ie van eet, de kussens waar ie op slaapt, copyshop here we come!
Lijkt me het allerergste, en hoe je t ook went of keert, hem martelen maakt je net zo erg als hij is

Pornstar | 07-09-05 | 11:53

@Pornostar, hmm.. idd, nja , in dit geval zit ik een beetje tegenstrijdig te denken.. im all for quick efficient and most importantly inexpensive death , maar goed.. dood.. als je dood ben is het afgelopen, denk dat hij maar HEEEL lang moet lijden op een of andere manier dat het ondraaglijk is voor hem.. enige idee hoe we deze dilemma op zouden kunnen lossen ?

Mr.Anthropy | 07-09-05 | 11:43

@Pornstar 07-09-05 @ 11:18
/OT
Heb het natuurlijk gecopied en paste van het vorige opmerkelijke topic; wie geen hartjes maken kan, moet slim zijn ;-)

Dood zal hij meer schade doen als martelaar, dan hij zal doen zielig wegkwijnend in een celletje, met een keer per dag een half uur luchten. Kan ie z'n zonden nog eens overdenken.

KaiserSoza | 07-09-05 | 11:42

@Mr.Anthropy
nl.wikipedia.org/wiki/Oedai_Hoessein,
hij liet zijn kinderen naar bandjes kijken om ze eraan te laten wennen, en voerde zelf ook een hoop uit. Wat dat beterft was deze dictator niet zo'n slappe lul als Hitler, die ging al om als er een hertje werd doodgeschoten voor zijn neus. (Hitler hield erg van dieren... soort zoekt soort hm?)

Pornstar | 07-09-05 | 11:38

@ wizzard, de meeste doden in die "verborgen oorlog" in Turks Koerdistan zijn Koerden. Er zijn 100.000'den vermoord. Dus ik neem aan dat je het over de Turkse staat hebt. Jij praat gewoon de turkse desinformatie na.

wannabecool | 07-09-05 | 11:33

@Pornstar;
ik heb wel een gekeken ernaar... now i got a stomach made outta steel... maar bij bepaalde plaatjes had ik wel even een moment van ok.. hier moet ik even niet naar kijken als ik vanavond nog wil eten,Maar of hij daar tegenop gewassen is tegen zijn eigen wreedheden weet ik niet... het is makkelijk om de commando te geven ervoor maar ze zelf allemaal uitvoeren deed hij volgens mij niet (correct me if im wrong tho)

Mr.Anthropy | 07-09-05 | 11:32

Ja hoor, gelijk de doodstraf. Want stel je voor dat we er achter komen dat die kudt-amerikanen precies vertelden waar, hoe en op welk moment Saddam dat gas moest inzetten. En dat ze behoorlijk veel intelligence deelden met Saddam. Dat mag natuurlijk niet.

Horror Scoop | 07-09-05 | 11:30

Laat hem op een van tevoren aangekondigd tijdstip uit een helicopter gepleurd worden in het dorp vol Koerden dat hij heeft laten gassen.... Lost het probleem zich vanzelf op

Eg_Nie!!! | 07-09-05 | 11:28

@Mr.Anthropy;
Helemaal waar, ik durf niet naar de foto's van de martelingen te kijken ip het www maar alleen de onderschriften al... Saddam zou hetzelfde moeten doormaken, en weet je, ik ben bang dat ie er nog tegenop gewassen is ook, zo wreed is dese baardaap

Pornstar | 07-09-05 | 11:27

En dat posten werkt als de spreekwoordelijke tiet... hulde aan GS
----
Jammer: GeenStijl
De stofzuiger van het internet
Fout
Beste commenter, je zult waarschijnlijk eens wat minder snel achter elkaar moeten commenten. Denk je wel even na of andere mensen wel op je bijdrage zitten te wachten? Neem in de tussentijd de huisregels nog eens door. De commentaarpanelen zijn geen slowchat. Uiteraard geld dit niet voor het gezellige stamcafé, waar offtopic reageren de norm is. De officiële foutmelding is:

In an effort to curb malicious comment posting by abusive users, I've enabled a feature that requires a weblog commenter to wait a short amount of time before being able to post again. Please try to post your comment again in a short while. Thanks for your patience

Eskimauh | 07-09-05 | 11:25

@Kaiser
Liefde is... direct in de praktijk gebracht?
---
Trouwens Smit International heeft de 'Bok 16' (in de volksmond de 'Geyt 40-45') niet nodig op dit moment. 'k denk dat ze die wel even mogen gebruiken.

Eskimauh | 07-09-05 | 11:24

Juist geen doodstraf. Dan handel je juist volgens de geest van meneer Saddam. Laat 'm lekker levenslang in een kleine cel zonder luxe doorbrengen. Verlagen tot de methoden van de vijand is een beetje goedkoop.

Kbee | 07-09-05 | 11:23

Geen doodstraf,dood is geen straf,levenslang isoleercel 2x2mtr en niet luchten beter idee....

Chocoprins | 07-09-05 | 11:21

@Pornstar.. ach , Bubba vergeeft je vast als je maar dat lekker Saddam even met hem alleen laat ;) , en vast wel , moet lukken ,En of we te hard zijn ? ... nah, ik kan anders een hele volkstam aanwijzen die zeggen dat we te zacht zijn, en ik hoor anders niks,als de rollen omgedraait waren had die waarschijnlijk hetzelvde gedacht ;)

Mr.Anthropy | 07-09-05 | 11:20

@KaiserSoza;
Hoe maak je dat hartje?

Pornstar | 07-09-05 | 11:18

I ♥ SADDAM

KaiserSoza | 07-09-05 | 11:17

@. Mr.Anthropy,
Aha, ik was Bubba vergeten! Stom nam me! Ik vindt de compromise prima, er moet toch een mooie /nare/pijnlijke combinatie mogelijk zijn? Zijn wij niet te hard? Ik hoor amnestie- en TBS-sounds, maar op de een of andere manier gaat dat er niet in bij mij.

Pornstar | 07-09-05 | 11:17

De irakies hebben geen zin uit te zoeken omdat degene die nu aan de macht zijn zelf in het verleden vuile handen gemaakt hebben. Daarom moet de dictator ook dood, dat is naar goed Zuid Amerikaans en ook roemeens gebruik. En Amerika wil de facade van freedom en democracy natuurlijk graag heelhouden.

spooky | 07-09-05 | 11:08

@Pornstar... how about a compromise ? , doen we gedeelte van bijde , de bubba behandeling, met af en toe marteling daarna even verzorgen en lief doen tegen hem , daarna terug naar bubba , daarna als het lol eraf is , aan een paal vast op ground zero , met alternatieven als ie het begint te knijpen.. of ground zero opwachten of jezelf op pijnlijk en gruwelijke wijzen van kant maken ?

Mr.Anthropy | 07-09-05 | 11:02

Tja, het is inderdaad veel beter (ahum) nu Saddam weg is daar. Er worden ook veel minder aanslagen gepleegd en burgerslachtoffers gemaakt (ahum).
De Amerikanen worden vermoedelijk als even onderdrukkend aangezien door de meeste Irakezen als Saddam een aantal jaar geleden. Ik zie niet in waarom Saddam daarom moet hangen. Maar natuurlijk, de overwinnaars dicteren wat er moet gebeuren.

Apollonian | 07-09-05 | 11:00

Ik blijf moeite hebben met de doodstraf. Niet dat dat wat uitmaakt of enige indruk moet maken.

QZNYWRLD | 07-09-05 | 10:59

@Mr.Anthropy,
Ik dacht meer aan maandenlang zijn eigen martelingen op m uit proberen maar dan zonder het overlijden en met medische verzorging? Of een weekje aan een paal vast op ground zero? of is een week dan te positief?

Pornstar | 07-09-05 | 10:58

Irak is anders niet echt opgeknapt na zijn afzetting, komt door het weghalen van het tuigfilter Saddam.

Tubifiks | 07-09-05 | 10:51

@Pornstar ,maanden lang opsluiten met zn schoonmoeder ???

Mr.Anthropy | 07-09-05 | 10:48

@Mr.Anthropy;

Nix ergers?!

Pornstar | 07-09-05 | 10:46

*thailand you dumbass! :/

Mr.Anthropy | 07-09-05 | 10:46

ik zeg eerst paar maanden in een te kleine cel (de soort uit zuid afrika , marokko , turkije , thailad etc) met een bubba die te lang al geen andere vrouw OF man heeft gezien , na die paar maanden even mee naar buiten nemen en hem zelf laten kiezen hoe die aan zn einde komt (alle opties zijn vanzelfsprekend heel pijnlijk , gruwelijk etc)

Mr.Anthropy | 07-09-05 | 10:44

@wannabecool
Ze zijn allebei moordenaars, ik zie het verschil niet tussen terrorist die een treinstation opblaast met vrouwen en kinderen erin of een dictator die een dorpje uitmoord...

da wizard | 07-09-05 | 10:41

en nu is het natuurlijk de kunst om hem te vergeven voor zijn daden..

neuzel | 07-09-05 | 10:36

Talpa

Scenario voor een gezellige zaterdagavond.

Tekst: Ja beste mensen, ik ben nog eenmaal terug met mijn spelsjauw "Wedden dat". De eerste kandidaat van vanavond komt uit Irak. Hij worrdt geintroduceerd door onze speciale gast en kenner op het bedien van weursex, Adje M.

(Adje M. vertelt omstandig over zijn hobby en interesse in het onderwerp)

Tekst bij binnekomst kandidaat: Geef hem een groot applaus, want hij is wat verlegen.

Zijn poging zal bestaan uit het drie meter rechtstandig naar beneden vallen met een koord om zijn neck.

Aan Adje de vraag, krijft onze kandidaat een erectie of niet. de kijkers ook meedoen zij kunnen SMS-en naar het volgende nummer...

We gaan er wederom even uit voor de reclame

style.councillor | 07-09-05 | 10:33


Irak is ook een kunstmatig land. Na de eerste wereldoorlog is het opgezet en bestuurd door Groot Brittanie. Nadat het Ottomaanse Rijk (Turkije) was gevallen.

Bij de de Grote Iraakse Revolutie kwam het totale volk in opstand tegen de Engelsen (goh herkenbaar???) omdat:

De Sjiieten waren tegen het mandaatgebied omdat er christenen in de regering zaten.

De Soennieten wilden onafhankelijkheid in de vorm van een Arabische staat

Veel stammen waren gewoonweg tegen de Britse overheersing omdat dezen veel efficiënter waren in het innen van de belastingen dan de Ottomanen.

(goh, zijn de argumenten weer herkenbaar met nu?)

daarna werd er nog lang en gelukkig gevochten en gestreden.

nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van...

-=PyP=- | 07-09-05 | 10:31

Verzuipen in varkensmest en daarna cremeren levert in ieder geval mooie goed verkoopbare beelden op, vooral als je dmv sms open of sms dicht de stand van de drijfmestkraan en de gasklep kan regelen.

Ksi-Ziks | 07-09-05 | 10:26

@pyp..

Precies, je kan het enigzins vergelijken met Joegoslavie. Irak is een kunstmatig land, kijk alleen maar al naar hoe de grezen zijn getrokken. Zodra de Jenks daar hun hielen hebben gelicht, breekt er een burgeroorlog uit, en valt het land uiteindelijk uit elkaar. En wat Saddampje betreft, nix geen doodstraf, maar als duidelijk afschrikkend voorbeeld voor andere aspirant-despoten levenslang opsluiten, zodat ie z'n zonden kan overdenken.

brutus68 | 07-09-05 | 10:21

Ik ben voor TBS met dwangverpleging... ow, en een enkelbandje

Quercus | 07-09-05 | 10:18

@-=PyP=-
Over 10 jaar? Moet je nu eens rondkijken daar, ze kunnen niet eens een grondwet invoeren. Het lijkt de EU wel...

da wizard | 07-09-05 | 10:17

@Da wizard
Ik dacht meer aan Camping Gaz

style.councillor | 07-09-05 | 10:16

Ik heb het idee dat Irak een beter land was voordat wij er kwamen... Je kunt het nooit goed doen, want of je onderdrukt ze en dan maken ze jou af of je gaat te vroeg weg en ze maken elkaar af. Kun je je afvragen wat beter is...

rembemcamcorder | 07-09-05 | 10:16

@style.councillor
En dat net voordat de huiskraan begint te takelen,
Dit programma word mogenlijk gemaakt door kraanbedrijf...

da wizard | 07-09-05 | 10:14

@zweefvlieger
Dat heb je even mis denk ik. De soennieten, sjiieten en koerden hebben nogal een probleem met elkaar. Al jaaaaaaaaaaaaaaaren. En Sadam zorgde dat het zootje bij elkaar bleef door geweld te gebruiken tegen de mensen die zich verzetten, wilden afscheiden enz. Over een jaar of 10 is het daar 1 grote burgeroorlog of zijn er net als joegoslavie een aantal kleine landjes ontstaan

-=PyP=- | 07-09-05 | 10:13

We gaan er even uit voor de reclame

style.councillor | 07-09-05 | 10:11

Levenslang op een eiland zetten, anders word het een martelaar en krijgt jaren lang van die rare anhangers die nog in hem blijven geloven. Hitler had ook beter berecht kunnen worden.
Hier is vast nog wel een plekje voor hem,
nl.wikipedia.org/wiki/Abdullah_%C3%96c...
mag ie samen een cel delen...

da wizard | 07-09-05 | 10:08

@Thygros
Ja lekker zeg, het was toch Saddam die Iran aanviel? Dus een lulsmoes, dat van die landverraders.

@holistic river
Ja, ben ik ook benieuwd naar. Maar een zwaard of stenigen mag wel. Ach, als-ie maar dood is. Hij is een van de enorm grote uitzonderingen op mijn stelling dat ik tegen de doodstraf ben.

@PyP
Dat zijn die Saddam-volgelingen daar die dat doen. Die proberen nog steeds de boel zo ver te verzieken dat ze weer kunnen doorgaan met wat ze onder Saddam deden. Beetje hypocriet dus om dat als tegenargument te brengen. Het is gewoon een poging tot voortzetten van het Saddambeleid, nix meer of minder dan dat.

zweefvlieger | 07-09-05 | 10:07

Zijn die massavernietigingswapens al gevonden?

SuperG | 07-09-05 | 10:06

Live de executie uitzenden, is dat dan MET of ZONDER reclame?

Kakbouter | 07-09-05 | 10:05

Goh, hoe verassend! Saddam Hoessein heeft nu ineens, na ontslag van zoveel advocaten en moeilijk doen, nu een schuldbekentenis ondertekend, waardoor hij zekers de doodstraf krijgt.

Geloven jullie het nog?

bwahaha | 07-09-05 | 10:03

volgens goed Islam gebruik mag je niet iemand ophangen die bekend heeft... kijken hoe fundamenteel ze nu zijn.

holistic river | 07-09-05 | 10:02

Dat die gifgas leverancier in nota bene een AIVD save huis werd gearresteerd wijst toch wel op enige betrokkenheid...

wannabecool | 07-09-05 | 09:59

ja nogmaals, laat deze man gewoon de rest van z'n leven wasknijpers maken... Met een BB-cammetje erop.

De Linkse Lonsdaler | 07-09-05 | 09:59

Waarom komt hij hier niet zijn straf uitzitten in de Van Mesdag (TBS) kliniek? Ruime verlof regeling en uitzicht over het uber-schone Grunn. Ophangen is zó 1997.

Jan onder Modaal | 07-09-05 | 09:57

tja, hij is schuldig en heeft het meest vreselijke gedaan. Maar op een of andere manier krijg ik geen voldoening als ze 'm ophangen terwijl er daar elke dag 50 mensen doodgaan aan de "democratie" Veel verbetering is er niet gekomen sinds hij weg is. Ze zijn vrij, dat is waar. Maar het land is heel erg instabiel. Saddam hield het zootje met geweld bij elkaar, dat valt niet goed te praten maar was wel effectief.

-=PyP=- | 07-09-05 | 09:57

Waarom zijn jullie van GS allemaal zo blij dat-ie gaat hangen? Op zo'n manier ontkomt-ie nog aan z'n straf

CoLi | 07-09-05 | 09:57

Wie van de toenmalige en huidige nederlandse regering wordt er opgepakt wegens medeplichtigheid?

Mazzel | 07-09-05 | 09:55

Idd net Talpa. het leukste komt weer op het eind.

Lekker Belangrijk© | 07-09-05 | 09:53

Schei een ff uit, copy paste de sadam (1) comments maar en klaar.

Next topic

style.councillor | 07-09-05 | 09:50

Misschien kan Saddam de advocaten van OJ Simpson en Michael Jackson inhuren, dan kan ook hij lachend de gevangenis uitlopen...

JackRandom | 07-09-05 | 09:46

@de_rest_van_NL
Ja een Amerikaanse rechtstaat, eerst schieten dan vragen...

da wizard | 07-09-05 | 09:43

@zapper> Ja, toch had hij iets... een zeker "je ne sais quoi".

superjan | 07-09-05 | 09:43

goh, de rechtzaak is toch nog niet begonnen?? We gingen toch een rechtstaat brengen?

de_rest_van_NL | 07-09-05 | 09:42

Shake your ass !

ViPER | 07-09-05 | 09:41

dood straf is te makkelijk voor hem man. laat hem lkkr ze levenlang in een isoleercel zitten.

Sjiht | 07-09-05 | 09:38

Die gast was al dood verklaard toen hij uit dat gat werd gevist. Meteen naar Den Haag verschepen en daar berechten. In Iraq een eerlijk proces krijgen is moeilijk, voor Saddam ronduit onmogenlijk...

da wizard | 07-09-05 | 09:38

hang boesj er gelijk naast als je toch bezig bent.

F*ck | 07-09-05 | 09:38

Jammer, ik mocht hem wel.

..zapper | 07-09-05 | 09:38

Houdt het OM geen bewijsmateriaal achter in deze zaak.. Ik kan me niet voorstellen dat die lieve oude baas dat gedaan heeft.

verbatim | 07-09-05 | 09:37

geen verrassing, next

zum kotzen | 07-09-05 | 09:36

Wannner Talpa het uit zal zenden zal het wel neerkomen op het volgende:

zo meteen na de reclame... Saddam Hoessein wordt opgehangen.
SMS nu A als je wilt dat de galg 3 meter hoog is. SMS B voor 5 meter en SMS C voor 7 meter.

kampioenstrainer | 07-09-05 | 09:35

Laat ze maar lekker opschieten, opgeruimd staat netjes, lijkt mij.

r4sta | 07-09-05 | 09:35

Tja, had hij maar niet zo'n Sterke Leider moeten zijn.

Zeurders | 07-09-05 | 09:34

Zo simpel is het niet want hij heeft ook verklaard dat die Koerden samenwerkten met Iran tijdens de oorlog en dat ze dus gewoon landverraders waren die de doodstraf verdiende.
(Tis niet mijn mening hoor)

Thygros | 07-09-05 | 09:34

Of zou er daar ook ontlastend bewijs achter worden gehouden?

Chiant | 07-09-05 | 09:34

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl